הזמן להמשיך הלאה/רועי ויינברג

התמונה לקוחה מכתבה של dime magazine, לוגואי NBA מעוצבים כאול-סטארים

היום, אחרי 13 שנה מלאות עליות (3 אליפויות) וירידות (עונה של 15 ניצחונות, טונות של פציעות), השחקן הגדול ביותר בתולדות מיאמי, דווין וויד, עזב את הקבוצה. אף פעם לא קל לראות פרנצ'ייז פלייר עוזב. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, כמובן: סטיבן ג'רארד יפרוש במדי LA גלקסי, חאכים פרש במדי טורונטו, יואינג במדי אורלנדו וקארל מלון במדי הלייקרס.

יהיה קשה לראות את אותו וויד במדים של פרנצ'ייז אחר מהליגה. אותו שחקן שנתן את הכל למיאמי כל יום מאז 2003, שאחראי על אינספור משחקים גדולים כולל סדרת גמר חלומית (עם המון קליעות עונשין). אין ספק שהוא השחקן הגדול ביותר בתולדות מיאמי, ושחולצה מספר 3 לא תלבש שוב בסאות' ביץ'. ועדיין, העזיבה שלו תעשה רק טוב למיאמי.

למרות ההצלחה היחסית שנה שעברה, ההיט 2016/17 הם קבוצת אמצע. הם לא יקחו אליפות, זה ברור לכל (גם לא את המזרח), ולא ישיגו בחירות דראפט גבוהות. והאמצע זה המקום הגרוע ביותר שיש באנ.בי.איי. זה לא היה התכנון המקורי של אחד פט ריילי, שהאמין, יתכן שבצדק, שקבוצה של וויד, בוש ו-וויטסייד יכולה לטרוף את הליגה כשכולם בריאים.

על הנייר זה נכון, אבל כריס בוש לא יכול לסיים עונה. הסיכויים שהקריירה שלו עדיין חיה קלושים, ומאוד סביר שהאול-סטאר לשעבר יפרוש במהלך האוף סיזון. זה משאיר אותנו עם דראגיץ', וויד, וויטסייד וצוות מסייע סביר ומטה, כשוויד לא מתאים כלל לשיטת המשחק המהירה שמיאמי ניסתה ליישם מאז האול-סטאר ועשתה זאת בהצלחה.

להיט היו שני ברירות. או שהם ממשיכים לשים את כל יהבם על דווין וויד, שוטינג גארד זקן (בן 35 בינואר) שזרק העונה 44 שלשות, או שהם עוברים לשחק משחק מהיר עם פוינט גארד דומיננטי, אסופת קלעים, סנטר חזק והמון תנועה בלי כדור, כשוויד עולה מהספסל. פלאש הרגיש שיש לו עוד מה לתרום, בצדק, הוא בכל זאת שחקן של 19 נק' למשחק העונה, והוא רצה חוזה-ומעמד-של שחקן חמישייה.

יתרה מזאת, הגיע הזמן לבנות קבוצה חדשה. בכל מצב בו וויד נשאר מיאמי לא תגיע לשום מקום. אם העונה ההיט יפתחו את עמוד השדרה שלהם לשנים הקרובות, את דראגיץ' כמוביל בלתי מעורער לצד שחקן שמשלים אותו נפלא כג'וש ריצ'רדסון וסטופר כג'סטיס ווינסלו לצד עוד אול-סטאר גבולי (אם ישאר בסופו של דבר), חסן וויטסייד.

אי אפשר להבנות מחדש בזמן שאתה מנצח כל הזמן או תקוע במקום שבו אתה צריך להאבק על הפלייאוף, ולכן מיאמי נאלצה לוותר על וויד. אלו לא ה-7.5 מיליון דולר, ההפרש בין הצדדים במו"מ, אלא ההחלטה הרעיונית על להקים את ההיט מחדש. יכול להיות שזה יוביל לכך שמיאמי מחוץ לפלייאוף, מאוד סביר למעשה, אבל זה הדבר המשתלם בטווח הרחוק, במיוחד כשמיאמי שומרת את בחירת הסיבוב הראשון שלה השנה.

אז היו שלום וויד, ותודה על הכל. אתה הפכת את מיאמי לאחד הפרנצ'ייזים הגדולים ביותר בתולדות הליגה, וכל אחד מההיט ניישן יזכור לך את זה. אבל הגיע הזמן של מיאמי, וגם של פלאש, להמשיך הלאה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
58 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אפלטון
אפלטון
07/07/2016 14:20:17

יפה מאוד, ומבחינת מיאמי זה באמת אולי הדבר הנכון לעשות מאשר לחכות עוד שנתיים לבנייה.
אבל עדיין… סמלים וזה.. קלאסה…
ללכת כמו שדירק הולך זו הדרך, לא למות על קרחון אי שם בכפור

k_700
07/07/2016 16:22:18

חחח מה? למה? הם הוציאו לו את הנשמה עד שבכלל חשבו לזרוק לו 40 מיליון לשנתיים(אחרי שהבאקס הציעו לו 27 מיליון דולר לעונה) בזמן שכל איזה אלן קראב בליגה יושב על חוזה של 72 מיליון דולר.

מיאמי פגעה בעצמה תדמיתית בצורה בוטה עם ההתנהלות מול השחקן הכי גדול בתולדותיה(שכמו שכבר פירסמו פה, אף פעם בכל הקדנציה שלו הוא לא היה המרוויח הכי גדול בקבוצה, למרות כל מה שנתן).

אם יש שחקן אחד בהיעסטוריה של מיאמי שהיה צריך פעם אחת לקבל את הלוקסוס לקראת הפרישה זה וויד(בטח כשהוא עוד שווה משהו).

גיא
גיא
07/07/2016 14:27:12

קראתי היום באחת התגובות, והחלטתי לאמץ –

כל הסיפור עם ווייד וההיט גורם לראות את החוזה של קובי והלייקרס באור חדש.
בדיעבד (ואני מוכרח להודות שאני הייתי בין המבקרים הגדולים), ההחלטה של הלייקרס לשלם לקובי את אותו חוזה אחרון, עשתה כבוד לקובי, ולקבוצה.
הרי גם אם לא היו משלמים לו, זה לא כאילו היו הופכים לקונטנדרים.
אז הם בחרו לשלם, ואוהדי הלייקרס זכו ל-"פסטיקובי", עונת פרידה משחקן גדול, כזו שאני זוכר רק מהד"ר ומקארים.

יניב
יניב
07/07/2016 14:59:51
הגב ל  גיא

1+ זה בדיוק גם מה שאני חשבתי. מה עוד שלפי מה שהבנתי זה בכלל לא היה עניין של כסף,זאת א5ומרת כן הויכוח היה על כסף אבל זה רק הראה לוייד שהם לא באמת מעוניינים בו.
אני מעדיף את הדרך של הלייקרס גם אם מיאמי יהיו הרבה לפנינו מועמדים מחדש לאליפות.
דרך אגב דדי עוד בזמן אמת אמר בדיוק את זה

פינקי
פינקי
07/07/2016 15:01:10
הגב ל  גיא

אני ממש לא חושב שזה נכון.

קבוצה צריכה לשאוף להשאיר שחקן שהוא סמל אצלה עד הסוף, אבל לא במחיר של נזק משמעותי לקבוצה.
ההחלטה של הלייקרס עשתה כבוד לקובי, אבל הכניסה את הלייקרס עמוק יותר לתוך הבוץ.
נכון שזה לא מה שמנע מהם להיות קונטנדרים, אבל זה כן הפך אותם לקבוצה שהיא בדיחה.
אז אני לא מצפה ששחקן יוותר על כסף שהוא חושב שמגיע לו (יש כאלה שכן, נוביצקי ודאנקן למשל, אבל ברור שהם החריגים), אני כן מצפה שיעזוב בצורה מכובדת לקבוצה שבה החוזה שהוא רוצה לא חונק את הקבוצה.

יניב
יניב
07/07/2016 15:07:32
הגב ל  פינקי

שוב עניין של מה אתה מעדיף ומצפה מהקבוצה שאתה אוהד.רועי הציג את זה מהצורה השנייה שבה הוא אומר תודה לוייד והגיע הזמן להמשיך הלאה.אני מאוד רציתי לראות את קובי פורש במדי הלייקרס וזה מה שקרה.
מה עוד שלהפיל את כל החר* שקרה בלייקרס בשנים האחרונות על החוזה של קובי זה לעג לרש,בלייקרס נעשו מיליון טעויות שהבאו אותנו למצב הזה ולפחות לדעתי החוזה של קובי היה מהטעויות הפחות משמעותיות

דדי
דדי
07/07/2016 15:45:04
הגב ל  פינקי

זה עניין של דרך.

אתה לא חייב להיכנס לחדר המשא ומתן עם שחקן שעדיין לא חזר מקריעת גיד אכילס, ולהגיד לו – החלטנו לתת לך את המשכורת הכי גבוהה בליגה לעוד שנתיים (שאגב לא היתה המקסימום של קובי), ואנחנו כבר נסתדר עם לבנות את הקבוצה סביבך.

אבל לפחות תתחיל את הפגישה עם ווייד בזה שתגיד לו שאתה מוכן לשלם כל מה שהוא רוצה בגלל כל מה שעשה עבור הקבוצה עד היום – גם מקצועית וגם כספית.

ועכשיו תסביר לו מה המשמעויות, מה כל X $$$$ פחות שהוא ייקח יאפשרו לך לעשות ואת מי הם יאפשרו לך להוסיף לקבוצה (וקבוצה רצינית מגיעה כבר עם הסכמים בקנה).
תנסה לשכנע אותו, תנסה לבקש ממנו, תקווה שהוא יקח קיצוצים בסדר גודל של דירק או דאנקן, אבל תמיד היה מוכן לתת לו את מה שהוא יבחר לקחת בסופו של תהליך.

זה הרבה יותר מביזנס.
זה השחקן הכי גדול בתולדות המועדון (ובמקרה של ווייד זה עוד הרבה יותר ברור מבמקרה של קובי).
זה סמל – וזו לא קלישאה במקרה הזה.
וגם אם אתה לא מספיק בן אדם בשביל לעשות את זה מסיבות של נאמנות וההערכה, ההשלכות של פיצוץ ועזיבה הן הרסניות במידה כזו שלא בטוח שמועדון יוכל להתאושש מהן שנים.

אני רוצה לראות עכשיו מישהו כמו דוראנט או ווסטברוק או שחקנים בטופ האמיתי של הליגה רוצים לחתום במיאמי…
זה פשוט לא יקרה.
ולא רק בגלל מה שהם רואים מבחוץ. שחקנים בליגה הזו מדברים. הרבה. אחד עם השני. אם זה סתם במהלך העונה או האוף סיזן, ובטח אם זה שחקני העילית שנפגשים בנבחרת.
הסיפור הזה יעשה רעש בחוגי הליגה ויהיו לו השלכות רציניות.
שלא לדבר על תגובות האוהדים שאין מצב שיאשימו את ווייד בעזיבה הזאת, אלא רק את ההנהלה.

לדעתי בגלל הפיסקה האחרונה, יכול להיות שזה סוף הסיפור של פט ריילי. מיאמי יהיו חייבים מישהו אחר שינהל את כך העסק כדי שיהיה להם סיכוי להתאושש מהפגיעה התדמיתית הזאת בעיני כוכבי העל של הליגה והסוכנים שלהם.
לדעתי מיאמי לעולם לא יהיו יותר קונטנדרים כל עוד הוא שם.

בסך הכל זה ממש עצוב לי – ואני אפילו לא אוהד מיאמי.
הגיע לווייד יחס אחר מהקבוצה שבה הוא בילה את כל הקריירה.
באמת אחד הגדולים אי פעם.
לדעתי האוהדים היום כעוסים, פגועים, ואולי אפילו קצת מתביישים בקבוצה שלהם. ככה לפחות אני הייתי מרגיש.

יאללה טנקינג.

פינקי
פינקי
07/07/2016 16:21:38
הגב ל  דדי

אני לרגע לא טענתי שמיאמי היו בסדר.

צריך למצוא את השילוב המתאים של סנטימנטים מצד אחד, וניהול עסק מצד שני.
הלייקרס היו יותר מדי סנטימנטלים (או שחשבו רק על הכנסות ממרצ'נדייס של קובי), ומיאמי קצת יותר מדי עסקיים.

במקרה של שחקן שהוא סמל, הקבוצה צריכה להגיד לו באופן ברור ומכובד עד כמה הם יכולים ללכת לקראתו בלי לפגוע בקבוצה, במידה שיש בסיס למשא ומתן – להתקדם, במידה ולא – להודות לו על כל מה שנתן ולהגיד יפה שלום.

דדי
דדי
07/07/2016 16:51:43
הגב ל  פינקי

הלייקרס לא היו סנטימנטליים ולא נעליים.
קובי לא היה הולך לשום קבוצה אחרת בשום מקרה.
הוא בכלל היה בחוץ עם פציעת האכילס בזמן שההארכת החוזה הזו נחתמה.
הם פשוט ידעו איך מכירים תודה למי שהרוויח את זה ביושר, ואני בטוח שגם ידעו שבטווח הארוך זה ישתלם למועדון.
כמו שאמרתי – הגורמים הרלוונטיים רואים וזוכרים…

פינקי
פינקי
07/07/2016 17:11:28
הגב ל  פינקי

אתה באמת חושב ששחקן שפוי יסתכל על איך שמשפחת באס (הדור הנוכחי) וקופצ'אק מנהלים את הלייקרס ויגיד "לשם אני רוצה להגיע" ?!

יש דרכים להכיר תודה ועדיין להשאיר את הקבוצה תחרותית, שיבנו לו פסל או משהו…

דוד
דוד
07/07/2016 16:41:27
הגב ל  דדי

דדי, איך אתה מסביר את זה שאף אחד לא רוצה להגיע ללייקרס למרות כל מה שעשו בשביל קובי?

דדי
דדי
07/07/2016 16:54:10
הגב ל  דוד

למה שיגיעו אם אין עם מי לשחק ?
ברגע שהילדים יתחילו להוכיח את עצמם זה ישתנה.
וכשגם ללייקרס וגם להיט יהיו קבוצות טובות ששחקן חופשי ברמה גבוהה ישקול להצטרף אליהן – הוא לא יבחר במועדון שהתנהג לשחקן הכי גדול שלו כמו שמיאמי התייחסו לווייד.

המשגיח
המשגיח
07/07/2016 19:02:02
הגב ל  דדי

1+

דדי
דדי
07/07/2016 23:02:33
הגב ל  המשגיח

זה לא היה משתנה אם קובי היה מקבל 10 מיליון פחות.
לא היה בסגל כלום חוץ ממנו – והוא היה פצוע.

דוד
דוד
07/07/2016 16:38:59
הגב ל  גיא

הפסטיקובי היה מחזה גרוטסקי והלייקרס בשפל של השפל. לפעמים צריך להיפרד. זה שוויד לא קיבל הכי הרבה כסף זה אולי נכון, אבל הוא קיבל הכי הרבה כבוד, הערכה וחוזי פרסום בקבוצה, וגם המון כסף. מיאמי היו צריכים להחליט, הקבוצה או השחקן, לדעתי עשו בשכל. הפרידה תאפשר לאחרים להיבנות כמנהיגים ולהנהלה לחשוב קדימה במקום להתעכב לעוד שנתיים, וויד יוכל לתרום במקום אחר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2016 20:38:33
הגב ל  דוד

1+ להכל

no funny shtuff
no funny shtuff
08/07/2016 8:43:55
הגב ל  דוד

מסכים.

לשלם "כהכרת תודה" לשחקן מבוגר שכר לא פרופורציונלי?

כל הדיבורים על פחיתות כבוד, עשו כבוד, כבוד, כבוד , כבוד מעייפים.

מנחם לס
מנחם לס
07/07/2016 14:51:29

ההחלטה של דוויין מובנת מאליה, ואני מרגיש אפילו שמחה שהוא עזב. זה ייתן למיאמי סכוי ממשי להיבנות מחדש, ולדוויין לחזור 'הביתה'.

D-Wade
D-Wade
07/07/2016 15:38:21

אתה צודק, אבל וויד הוא יותר מסמל או שחקן גדול, הוא הפנים של הפרנצ'ייז. ושחקן כזה לא זורקים. הרעיון יפה ומיאמי צריכה להיבנות מחדש, אבל העזיבה הזאת צורמת לי. וויד הוא השחקן שגרם לי להתאהב במיאמי לפני יותר מ-10 שנים ויכאב לי לראות אותו אצל שיקאגו. תודה על הכל, פלאש!!

asaf
asaf
07/07/2016 19:04:42
הגב ל  D-Wade

גם אני:( מתחילים תקןפה חדשה!

Berch
Berch
07/07/2016 16:10:46

והנה פרנצ'ייז פלייר שלוקח את הכישרון שלו למקום אחר וכולם סבבה….. 🙂

מה שלא ברור לי זה איך יכול להיות לפרוש לגימלאות בשיקאגו.
חצי משיקאגו עוברים למיאמי כשיוצאים לגמלאות…..

דובי
דובי
07/07/2016 18:11:32
הגב ל  Berch

וויד נולד וגדל בשיקגו עד שסיים תיכון, ועדיין מעביר 10% מהשכר לכנסיה בשיקגו.
והמו"מ עם מילווקי… שיחק במארקט שנמצאת במילווקי כמובן.
הוא בנאדם נאמן עם סנטימנט, שאגב מה שמגדיל עוד יותר את העוול שנעשה לו במיאמי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2016 20:37:54
הגב ל  דובי

מעביר 10% לכנסייה? פה חשדתי

יותם
יותם
07/07/2016 16:42:33

עידן הסופר-גרופ (כפי שכונה על ידי שמואל מוניץ) מעמיק עבור הליגה את הבעייתיות המבנית שכבר הייתה – איזו סיבה יש ל-28 קבוצות בליגה להעמיד קבוצה תחרותית ככל האפשר ולא לחכות להזדמנות לבנייה מחדש (טנקינג)? אליפות לא תהיה, תארי משנה אין, לא יורדים ליגה ואפילו להיפך מקבלים בחירות דראפט גבוהות.
מבין את היוקרה שב"לעשות את הפלייאוף", אבל אם הייתי אוהד אמיתי של קבוצה ספציפית, בכלל לא בטוח שזה מה שהייתי רוצה שתעשה.

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
07/07/2016 17:02:31

הצלחת לשכנע אותי שמיאמי זקוקה ל next episode

עגל
עגל
07/07/2016 18:48:30

מיאמי לא רצתה להיכנס לבור תקציבי ולמועקת תקציב עקב חיקוי תקדים קובי וכל הפסטיבל, ווייד עשה לה טובה שביקש סכום סביר ועוד יותר עשה טובה כשעזב. אין פגיעה משמעותית במועדון ומי יודע, אולי ווייד יחזור לעונת פרישה

דובי
דובי
07/07/2016 18:53:59
הגב ל  עגל

מעניין

דדי
דדי
07/07/2016 23:03:55
הגב ל  עגל

חחחחחחחחחחח גדול עגל. צריך לפתוח טור סאטירי קבוע בהופס לתגובות כאלה.

דובי
דובי
07/07/2016 18:55:48

מעניין כמה שווה בכסף האליפות הראשונה שרשומה עליו במאה אחוז, והשתיים הבאות, שלא היו מושגות בלעדיו.
יש לי הרגשה שהערך של וויד למועדון היה גדול פי כמה מההפרש לסכומים שלא קיבל.

avri
avri
07/07/2016 19:01:32

יופי של פוסט.
ממש לא מבין מה הקטע הזה שכולם פה פתאום חושבים ששחקני נבא צריכים לקבל מצנח זהב מטורף בחוזה האחרון שלהם. להביע הערכה? להגיד תודה? שיקנו לו שעון יפה עם הקדשה מאחור. לזרוק 50 מיליון על "להגיד תודה" זה קצת הסחפות, בעיקר כשזה כבר לא מתאים לתכניות שלהם. רבעק, הבנאדם עשה 200 מליון בקריירה שלו, אי אפשר להגיד שלא העריכו את התרומה שלו.

מעולם לא היה המרוויח הכי גדול בקבוצה שלו? בו הו הו, ממש נשבר לי הלב על המסכנון הזה, מהר מהר בואו נוציא 50 מיליון דולר רק שהתינוקי יפסיק עם האבי נעלבי שלו.
ואם באמת היה לו כל כך חשוב הסמל, הוא היה "מתפשר" על 40 מליון שהציעו לו.

בסופו של דבר, כמו שרועי כתב, אין פה דרמה. התאים לשני הצדדים להגיד שלום יפה וכך גם היה.

יניב
יניב
07/07/2016 19:12:15
הגב ל  avri

בתור אוהד בוסטון לא ציפיתי לתגובה אחרת ממך. הרי גם אתם נפנפתם את פירס שהיה ה סמל הכי גדול שלכם מאז בירד. זה לא מקרי דרך אגב שבלייקרס הסמלים פורשים כשהם עדיין משחקים בלייקרס ולא שזרקו אותם (למעט שאקיל)

דוד
דוד
07/07/2016 20:45:16
הגב ל  יניב

הלייקרס ניפנפו את שאק ואת מג'יק!!! האחרון בגלל תלונות של ניק ואן אקסל.

יניב
יניב
07/07/2016 21:02:15
הגב ל  דוד

מאיפה הבאת את זה ׳הלייקרס נפנפו את מג׳יק? זה בולשיט

avri
avri
08/07/2016 13:48:08
הגב ל  יניב

בדיוק, אבל בדיוק מאותו מקום שאתה הבאת 'בוסטון נפנפו את פירס'. פירס רצה ללכת עם גארנט לברוקלין בגלל כל ההייפ שהיה אז סביבם ובגלל שהם חשבו שזה יהיה הסיכוי שלהם לעוד טבעת. ממש לא נפנפנו אותו.

אפלטון
אפלטון
07/07/2016 19:42:14
הגב ל  avri

גם בזה משהו.
בוא נגיד שאני יושב על הגדר בעניין הזה.
אשך אחד בכל צד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2016 20:36:17
הגב ל  אפלטון

גם אני עם אשך אחד בצד אחד – אבל עם כלום בצד השני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2016 20:35:24
הגב ל  avri

1+

יניב
יניב
07/07/2016 19:13:53

אני לא מבין את הקטע של כולם שצורחים ובוכים על איפה הנאמנות של השחקן לקבוצה כמו במקרה של דוראנט אבל שהקבוצה עושה זאת זה בסדר ואין לכם שום בעיה עם זה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
07/07/2016 21:21:35

אין כל בעיה לאן הוא עזב . יהיה לו בית מצויין – הטוב ב-NBA , ואני מתכוון לא רק באיכות אלא גם באוירה הטובה ובפירגון ההדדי .
לגבי התחרותיות , זה בין כה וכה נוגע רק לקבוצות בודדות . המהלך שלו חיסל כנראה את אוקלהומה כקונטנדרית ושיפר את סיכויי ג"ס לאליפות . אבל חוץ משתיהן , על הסיכויים של אילו קבוצות לאליפות הבאה הוא באמת השפיע ? קליבלנד ואולי ס"א . C'EST TOUT . המזרח הוא בדיחה עלובה בכל מקרה , ובמערב אין חדש ואין קונטנדריות נוספות .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2016 22:01:47

1000+

הייט אשברי
הייט אשברי
07/07/2016 22:55:16

נחמד , אבל לא קשור

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/07/2016 23:21:34

אז מזל שזה כדורסל, ולא מלחמה. ברצינות, אפשר לדעת בזכות כאן אף אחד לא מת, והכסף הולך לחברות הנעליים.
גם לברון, כשעזב, פירק קונטדורית אחת וחבר לשנייה. אם לקבוצה מותר לחסוך 7.5 מיליון לשנתיים, גם לשחקן מותר לחשוב על אפיקים אחרים, אפילו הם הם הגולדן.

נתי
נתי
07/07/2016 21:01:58

שמים לב שרובכם פה בני 16..מילת המפתח היא- הדדיות.נראה שאתם זוכרים רק את ה"אחד בשביל כולם" ונשמט מזכרונכם "וכולם בשביל אחד"
מיאמי עשתה מהלך מגעיל והעונש שלה הוא שאף סופרסטאר לא יחתום בה מרצונו בשנים הקרובות,למה לו לתת למיאמי את שנות השיא ואז ישליכו אותו לעת זקנה?
וויד ביקש שכר ריאלי ועובדה שלפחות שתי קבוצות היו מוכנות לתת לו מעבר לזה.

אריק
אריק
07/07/2016 21:34:09
הגב ל  נתי

+1

פינקי
פינקי
07/07/2016 22:19:07
הגב ל  נתי

זה לא אחד בשביל כולם ולא כולם בשביל אחד, זה every man for himself.

ספורט מקצועי (כיום) זה עסק, לא בית תמחוי.

נתי
נתי
07/07/2016 23:04:53
הגב ל  פינקי

נכון זה לא בית תמחוי זה עסק,לא ביקשתי שיחלקו מרקים לקשישים ביקשתי שיחלקו כבוד לעובד שהרים את המניה שלהם לשמיים ולא יזרקו אותו לכלבים.רק עסק שלא מכבד את עצמו יתנהג בכזאת כפיות טובה וקמצנות.ואני בכלל לא אוהד\שונא של וייד\מיאמי סתם צופה מהצד ונגעל

אריק
אריק
07/07/2016 21:33:51

+1

דדי
דדי
07/07/2016 23:06:16

בוא נראה לאן מיאמי מגיעים בשנתיים הבאות – שנות החוזה התיאורטי של ווייד.

הנה – "ניצלו" מתקדים קובי.

בבקשה – קדימה לאליפויות.

דדי
דדי
07/07/2016 23:22:39

2 news nuggets from @OTLonESPN: 1) Riley didn't text/call Wade at all in FA; 2) The $3-4M Whiteside earmarked for KD wasn't extended to Wade

אם הייתי אוהד מיאמי, אתמול היה היום האחרון שלי כאוהד עד שריילי הולך הביתה.

דדי
דדי
07/07/2016 23:56:43

לא הבנת כלום.

דדי
דדי
08/07/2016 1:23:09

כמו שאמרתי – אתה פשוט לא מבין.
וזה ממש בסדר.