מעקב שחקנים חופשיים: יום 6/רועי ויינברג

מחר נגמרת תקופת המורטוריום, והשוק עדיין פועל:

עדכון אחרון: 21:17.
*

סיכומים/העברות:

כל סיכום אינו רשמי עד ה-7 ביולי.

מינסוטה: הטימברוולבס סיכמו על חוזה של 3.5 מיליון דולר לשנה עם הפורוורד ברנדון ראש. ראש, בעונה האחרונה בגולדן סטייט, פתח ב-25 משחקים (בעונה בה הקבוצה ניצחה 73), וקלע 4.2 נק' ב-41.4% מהשלוש עם 2.5 ריב' במשחק.

*

יוסטון: הרוקטס סיכמו על חוזה של 2.9 מיליון לשנה עם ננה, סנטר וושינגטון בעונה האחרונה. הברזילאי בן ה-34 קלע העונה 9.2 נק' עם 4.5 ריב' במשחק.

*
אינדיאנה: הפייסרס קיבלו מדאלאס את אלוף ההטבעות לשעבר, ג'רמי אוואנס. אוואנס קלע העונה 2.4 נק' עם 1.8 ריב' ב-8.4 דקות במשחק במדי המאבריקס.

*

גולדן סטייט: הווריורס החתימו את הבחירה ה-38 בדראפט, פטריק מק'קאו, על חוזה. מק'קאו שיחק בעונה האחרונה ב-UNLV. נוסף על כך, הקבוצה סיכמה על חוזה מינימום עם דיווד ווסט, הפאוור פורוורד הותיק. ווסט נתן העונה לסן אנטוניו 7.1 נק' עם 4 ריב' ו-1.8 אס' במשחק, והוא מצטרף לסטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט ודריימונד גרין בשביל להשיג טבעת.

*

וושינגטון: סנטר אורלנדו, ג'ייסון סמית', סיכם על חוזה של 16 מיליון דולר ל-3 שנים בקבוצה. סמית' נתן לאורלנדו העונה 7.2 נק' עם 2.9 ריב' במשחק.

*

שרלוט: ההורנטס סיכמו על חוזה של 5 מיליון דולר לשנה עם הסנטר רוי היברט. היברט, אול-סטאר וחבר חמישיית ההגנה לשעבר, שיחק בעונה האחרונה בלייקרס וקלע 5.9 נק' עם 4.9 ריב' ו-1.4 חס' במשחק. בשרלוט יקוו שיחזור לכושרו מלפני שתי עונות (10.8 נק', 6.6 ריב', 2.2 חס' בערב).

*
יוטה: הג'אז קיבלו את בוריס דיאו מסן אנטוניו תמורת הזכויות על הבחירה ה-42 בדראפט 2015, אוליבר הנלן. דיאו שיחק בספרס מאז 2011/12 ופתח בחלק מהמשחקים בגמר 2014, שהסתיים בניצחון סן אנטוניו. הוא נתן לספרס העונה 8.7 נק' עם 4.3 ריב' ו-2.9 אס' במשחק.

*
ניו יורק: הניקס סיכמו על חוזה רב-שנתי, של 3 שנים לפחות, עם הבחירה ה-35 בדראפט 2015 וסנטר ריאל מדריד ווילי הרננגומז. הרננגומז נתן לריאל העונה 4.3 נק' עם 3.4 ריב' למשחק ביורוליג. נוסף על כך הקבוצה סיכמה על חוזה של 8 מיליון דולר לשנתיים עם פורוורד דרושפאקה, מידנוגאס קוזמיניקיס. קוזמיניקיס נתן במדי מלאגה 12 נק' (46% מהשדה, 37.7% מהשלוש) במשחק העונה ביורוליג.

שמועות:

מיאמי: האול-סטאר דווין וויד רוצה מההיט חוזה של 50 מיליון דולר. וויד קלע העונה 19 נק' עם 4.6 ריב' ו-4.1 אס' במשחק.

*

פילדלפיה: לאחר שה-76' סיכמו עם סרחיו רודריגז הם הציעו חוזה לחברו לקבוצה מריאל, רודי פרננדז. פרננדז, חבר חמישיית הרוקיז השנייה מ-2009, קלע העונה 7.6 נק' למשחק ביורוליג.

*

סיכום היום הקודם:

סיכומים/העברות:

*פאו גאסול משיקגו לסן אנטוניו, 30 מיליון בשנתיים.
*האריסון בארנס מגולדן סטייט לדאלאס, 94 מיליון ב-4 שנים.
*אנדרו בוגוט מגולדן סטייט לדאלאס, תמורת בחירת סיבוב שני (טרייד).
*זאזא פאצ'וליה מדאלאס לגולדן סטייט, 2.9 מיליון בשנה.
*ג'רלד הנדרסון מפורטלנד לפילדלפיה, 18 מיליון בשנתיים.
*רמון סשנס מוושינגטון לשרלוט, 12.5 מיליון בשנתיים.

הארכות חוזה:

*דריק נוביצקי בדאלאס, 40 מיליון בשנתיים.
*לוק ריצ'רד מבאה א מוטה בקליפרס, 4.5 מיליון בשנתיים.
*ג'ונאס ג'רבקו בבוסטון, 5 מיליון בשנה.
*לאנס תומאס בניו יורק, 27 מיליון ב-4 שנים.

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: טיי לאוסון (אינדיאנה), מריו צ'למרס (ממפיס), לנגסטון גאלוואי (ניו יורק), ריימונד פלטון (דאלאס), ג'ארט ג'ק (ברוקלין).

גארדים: דווין וויד (מיאמי), ג'יי אר סמית' (קליבלנד), דיון וויטרס (אוקלהומה), לאנס סטיבנסון (ממפיס), לאונרדו ברבוסה (גולדן סטייט).

סמול פורוורדים: לברון ג'יימס (קליבלנד), ג'רלד גרין (מיאמי), מו הרקלס (פורטלנד), אלן קראב (פורטלנד), ריצ'רד ג'פרסון (קליבלנד).

פאוור פורוורדים: ג'ראד סולינג'ר (בוסטון), טרנס ג'ונס (יוסטון), ברנדון באס (לייקרס), לואיס סקולה (טורונטו), ג'וש סמית' (יוסטון).

סנטרים: פסטוס אזילי (גולדן סטייט), מוריס ספייטס (גולדן סטייט), ג'ורדן היל (אינדיאנה), דונאטס מאטיונאס (יוסטון), דווין דדמון (אורלנדו).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
223 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שרמבו
שרמבו
06/07/2016 0:24:20

בעונה הקודמת רצה בדיחה שפילדלפיה כל כך גרועים שאפילו קבוצת יורוליג כמו ריאל מדריד עדיפה עליהם.

אז פילדלפיה לקחו את זה ברצינות, והחליטו להחתים כמה שיותר שחקנים מריאל….

Smiley
Smiley
06/07/2016 1:44:54

פרננדז לא ממשמצא את עצמו בליגה, סוג של מקרה נבארו של שחקנים שעדיף להם הקצב של אירופה.
רודריגז זה לדעתי אחלה החתמה, לדעתי טוב יותר מהוארטס ופריג'יוני שהגיעו לליגה בגיל מאוחר.

The comedian
The comedian
06/07/2016 9:55:38

אני האמת מאד מרוצה שרודריגז חוזר לנבא הוא השחקן האהוב עליי באירופה ואני אשמח לראות אותו מקבל כמה שיותר צ׳אנסים גם אם זה בפילי (שאני אצפה לראות תוך 10 שנים בגמר נגד הטימברוולבס) מה שנראה הזוי ביותר כיום

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 0:27:25

רוי היברט סופי השאריות לדעתי…

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 0:27:40

בשארלוט*

דדי
דדי
06/07/2016 0:36:47

דייויד ווסט משאיר אבק לגולום ברדיפה שלו אחרי טבעת.
לא זכור לי שחקן כזה טוב שעושה את זה בצורה כל כך בוטה כבר שנתיים רצופות בקונטנדריות שונות.

שיהיה לו בהצלחה – מפרגן לו.
והנה הווריורס החליפו גם את ספייטס.
זה כבר נהיה מגוחך.

ת'אנדר
ת'אנדר
06/07/2016 0:43:21
Reply to  דדי

+1 לדדי על גולום

סוניה
סוניה
06/07/2016 8:34:52
Reply to  ת'אנדר

+2

מתן גילור
מתן גילור
06/07/2016 7:43:54
Reply to  דדי

חחח גדול דדי.

עגל
עגל
06/07/2016 7:47:04
Reply to  דדי

גולום חחח

יונתן שגב
יונתן שגב
06/07/2016 12:23:12
Reply to  דדי

חחחח

אוהד ס"א
אוהד ס"א
06/07/2016 14:07:35
Reply to  דדי

זה נשמע לכם סמיוני, מופרך והזוי אבל תרשמו:
הלוחמים לא יקחו אליפות .
ווסט מנחס כל קבוצה שהוא עובר אליה. זה בדוק.
הוא ייקח טבעת כמו שמלון לקח.
ואם תיזכרו בסרט תגלו שבסוף גם לגולום היא נאבדה.

ידידיה
ידידיה
06/07/2016 9:32:57

לא בטוח שהתיקון במקום 😉

גיא
גיא
06/07/2016 0:30:45

מה הקטע של הספרס לוותר על בוריס דיאו? הוא היה יקר? הוא שחקן ענק לדעתי.
דייויד ווסט אחלה החתמה ללוחמים וגם פאצוליה, קבוצה ענקית עומדת להיות שם. ווסט לא מתייאש בחיפוש מתמיד אחר הטבעת הנכספת. כל הכבוד לו.

גיא
גיא
06/07/2016 0:34:08

ועכשיו הם יכולים להחתים עוד מישהו ? או שהם חנוקים. פתאום כולנו רוצים שהספרס יהיו טובים 🙂

אגב. זה נכון שטימי יקבל את החוזה שלו גם אם הוא יפרוש???

גיא
גיא
06/07/2016 0:31:06

הקלידו את התגובה כאן…

גיא
גיא
06/07/2016 0:32:26

אגב דווין וויד לקליבלנד זוהי שטות מוחלטת מצד שני הצדדים, מצד הקאבס הוא יקר ולא יעיל ביחס לעלותו

מצד וויד, אין שום טעם לעזוב מועדון שאתה אל בו

אסף
אסף
06/07/2016 0:34:59

Alex Kennedy ✔ @AlexKennedyNBA
The Warriors have pushed for a Ray Allen comeback since 2014. Ray has stayed in shape. His vet minimum would be $1,551,659. GS likely calls.
5:58 PM – 5 Jul 2016

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
06/07/2016 1:46:12

בהתחשב בגישה היום, שהיא כל המרבה בריווח וקלעים הרי זה משובח, כן

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
06/07/2016 3:31:23

הם לא רצו להחזיר גם את ג'רמיין אוניל?

אופיר מתתיהו
אופיר מתתיהו
06/07/2016 4:19:21

ממך למדתי שיעור חשוב: שומר נפשו מטרולים כמוך ירחק!

איל
איל
06/07/2016 13:30:04

מה טרולים? הוא צודק

שמייקל
שמייקל
06/07/2016 0:41:28
Reply to  אסף

אלן בן 41, אם הוא חותם והם יגיעו לגמר הוא יהיה כמעט בן 42 בגמר הזה… נקווה שלא יקבל התקף לב… פשוט מדהים שהוא, פירס וגארנט עדיין יהיו בליגה.

tripledouble
tripledouble
06/07/2016 2:13:16
Reply to  אסף

חחחחחחחחחחחח זה כבר נהיה מגוחך, הם יתחילו לשחק חיובים באמצע המשחק.

MJ234523
MJ234523
06/07/2016 14:56:28
Reply to  tripledouble

גדול! חיובים

שמייקל
שמייקל
06/07/2016 0:39:03

ווסט ופאצ'וליה מגיעים יחד לגולדן סטייט בערך ב 4 מיליון, הווליו פור מאנינשלהם הוא אדיר, חתיכת גניבה. גולדן סטייט עוד צריכים לעבות את הסגל בעוד כמה וטרנים ורוקיס וביג גאייס, אולי כדאי להם להסתכל על אירופה ולמצוא איזה רדוליצה שיביא גוף גדול בכסף קטן יחסית.

עידן
עידן
06/07/2016 2:31:58

Jason smith agrees to a 3-year deal with the Wizards for $16 million, sources told ESPN.

עידן
עידן
06/07/2016 3:02:29

The Dallas Mavericks are increasingly likely to trade forward and former Slam Dunk champion Jeremy Evans, according to league sources

עידן
עידן
06/07/2016 3:57:48

Michael Beasley is headed to the Houston Rockets on a two-year deal, according to league sources

עידן
עידן
06/07/2016 3:58:50
Reply to  עידן

Or maybe what I was supposed to type: Michael Beasley had a two-year deal in the first place and that's why he's in summer league w/Houston

דובי
דובי
06/07/2016 4:55:04

דווין וויד וגבריאל יוניון הם שני העוקבים החדשים אחרי הטוויטר של קליבלנד.
כמה רחוק וויד עוד יילך בלחצים על מיקי אריסון?

עידן
עידן
06/07/2016 5:21:12

Nuggets have offered Dwyane Wade a 2-year deal north of $50 million, leaving Miami more than $10 million short

עידן
עידן
06/07/2016 5:25:50

Free-agent guard Gerald Henderson has agreed to a two-year, $18 million deal with the Philadelphia 76ers, league sources told The Vertical.

עידן
עידן
06/07/2016 5:26:42
Reply to  עידן

לא ראיתי שזו העברה שכבר עודכנה

אסף
אסף
06/07/2016 8:11:02
Reply to  עידן

פילדלפיה לשם שינוי מתחילים גם לנסות לבנות משהו,הבחירה בסימונס,החתמות נחמדות של ביילס והנדרסון, יש להם עוד נכסים צעירים מבטיחים לסחור בהם, יש אור בקצה המנהרה לקבוצה ששואפת לפחות לתחרותיות ולא רק לטנקינג.
יוטה ממשיכה במהלכים הטובים שלה בפגרה הזו אחרי הצירוף של היל הביאו גם את דיאו והניסיון שלו,יהיה אחלה גיבוי לגוברט ופורבס.
לאלוהים התשובות (ג'ורדן) למה לעזאזאל להחתים את הגוויה העונה לשם רוי היברט, אפילו במחיר הנמוך הזה…. בתור אוהד לייקרס נשאר רק להגיד לו תודה על זה.

אסף
אסף
06/07/2016 8:14:29
Reply to  אסף

לא יודע אם זה אפשרי מבחינת שכר אבל אם כן הלייקרס לדעתי צריכים ללכת בכל הכוח על אזילי, למרות נטייה לפציעות וחוסר יציבות אני לא רואה גבוה פנוי יעיל ממנו

נתי
נתי
06/07/2016 6:12:59

מה שדיויד ווסט עשה שנה שעברה היה אצילי,מה שעשה עכשיו פשוט מביך.

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 7:11:38
Reply to  נתי

למה ? כי בשנה שעברה הוא עבר לס"א בשביל פילנטרופיה ולא בשביל טבעת ?

There's a feeling I get when I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
And the voices of those who stand looking.

הבנת למה ?

דדי
דדי
06/07/2016 6:17:41

תיאוריית הקונספירציה שלי –
התכנית היא שווייד יחתום בדנבר, וב 15 לדצמבר יועבר בטרייד לקליבלנד, כנראה תמורת לאב למרות שהגיוני שגם פאריד ושאמפרט יהיו בעסק.

דובי
דובי
06/07/2016 6:25:01
Reply to  דדי

למה לא חתימה וטרייד ממיאמי?

דובי
דובי
06/07/2016 6:25:20
Reply to  דובי

לא שמתי לב שכתבת דצמבר

דדי
דדי
06/07/2016 6:30:32
Reply to  דובי

זה הופך את העסקה לסיין אנד טרייד – מה ששם הרבה הגבלות על קליבלנד – גם מסבך את העסקה הזאת, וגם לגבי פעולות עתידיות שאולי ירצו לעשות העונה.
אני אפילו לא בטוח שיש להם כרגע 25 מיליון פנויים בתקרת השכר כדי לעשות את זה…

בקיצור, כדי לעקוף את כל הבעיות, קליבלנד ודנבר יבצעו "תרגיל מסריח" (אבל סוג של חצי כשר).

לדעתי כל המידע על הבעיות וכל מה שמסביב לענייני ווייד/מיאמי/קליבלנד'דנבר מוביל לזה.

אבל זה חתיכת הימור שלי.
נראה מה יהיה…

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
06/07/2016 6:50:37
Reply to  דדי

האמת שזה ממש הגיוני

Dan
Dan
06/07/2016 7:25:44

I was thinking the cavs would be looking for a big man.
Whould Wade really be a big contribution?

And Faried?
is'nt he just a poor man's Tristan Thompson?

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 8:28:42
Reply to  דדי

וואלה סיכוי גבוה שאתה צודק

Kobe Bean
Kobe Bean
06/07/2016 6:24:18

ממש מפרקים את ריאל מדריד אה

Berch
Berch
06/07/2016 6:44:15

תודה על העדכונים

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 7:18:48

יכול להיות שהלוחמים עשו טנקינג בגמר ???

סומסום
סומסום
06/07/2016 7:52:45

dream on.

הלוחמים ייכנסו להיסטוריה בתור הקבוצה עם הקריסה הגדולה ביותר, שהובסה בסדרת הגמר הגדולה ביותר, לשחקן הגדול ביותר של התקופה.

עד כדי כך שהם רכשו את היריב המושבע שלהם במערב, גרמו לו לבגוד בקבוצה שלו רגע לפני זכיה (אחרי שהם מדברים על ליבו במהלך כל העונה ובמהלך משחקים), מה שהוביל להתמוטטות מפוארת שלו – לא פעם, לא פעמיים, אלא שלוש פעמים על סף הדחתם.

רק כדי לקרוס בעצמם – לא פעם, לא פעמיים, אלא שלוש פעמים – בסדרת הגמר. כולל פעמיים בביתם מבצרם. כולל במשחק 7. כולל לא לקלוע בארבע וחצי הדקות האחרונות אפילו לא נקודה אחת. עם הבאק קורט ההיסטורי והטוב בליגה. וה-mvp מכהן שנתיים רצופות, פה אחד.

כל שיעשו עכשיו הוא הודאה גדולה: הובסנו, לא יכולנו בכוחות עצמנו.

p
p
06/07/2016 8:32:44
Reply to  סומסום

"הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה"
"שלא הצליחה לזכות באליפות"

שני משפטים שיילכו יחד כמו צמד חמד, עמי ותמי, אמנון ותמר (עד שהם יישברו את השיא הזה עונה הבאה)

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 9:22:08
Reply to  סומסום

הערתי את זה כבדיחה , לאור העובדה שלאחר ההגעה של דוראנט כל הווטרנים שרוצים טבעת עומדים בתור להגיע .

גיא
גיא
06/07/2016 8:07:27

ברור שלא. השמועה החמה כרגע היא שהלוחמים הפסידו בגלל שלפני תחילת המשחק לברון הוציא אוויר מהכדורים!!!
deflategate2.0 #

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 7:30:01

השמועות הטריות הן שג"ס רוצה את מריו צ'אלמרס במקום ליאנדרו ברבוסה .

tripledouble
tripledouble
06/07/2016 7:57:13

ממש גיוס חברי לברון לשעבר הם עושים פה.

עגל
עגל
06/07/2016 7:46:20

השמועות מדהימות, מה שרץ פה.
דיוויד ווסט – זה שחקן שכל כך החזקתי ממנו. לא חראם על הכסף שהוא זרק בשנה שעברה, היה עובר ישר לגולן סטייט 🙁
אני מאחל לו בהצלחה אבל המירוץ אחר הטבעת אצל שחקני נבא יצא מפרופורציה.
חבל שהוא לא בא לקליבלנד, יש לו זכרונות רעים מלברון

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 7:48:03
Reply to  עגל

יש מי שאין לו זכרונות רעים מלשחק לצד לברון ?

p
p
06/07/2016 7:52:25

ווסט לא שיחק לצד לברון.
הוא חטף ממנו טראומות לשחק נגדו כשהיה באינדיאנה.
וכמובן שמה שרשמת לא ניתן לתאר אחרת מאשר שטות מוחלטת.

ניר
ניר
06/07/2016 8:07:13
Reply to  p

בטוחני שיום יבוא לסיפורים של החברים לקבוצה יעלו ויצופו. בטח לא קל איתו והוא מרבה להציק לחברים שלו לפי הדיווחים בתקשורת. תקרא על החרם שעשה על דיון ווייטרס.

גיא
גיא
06/07/2016 8:02:32

שיין באטייה, אחד השחקנים החכמים, במאמר על לברון ג'יימס.
(המאמר יצא כפריוויו לגמר המזרח בין הקאבס לטורונטו)

http://www.theplayerstribune.com/shane-battier-nba-eastern-conference-finals-preview/

לא מרגיש שהוא סבל מדי כששיחק לצד לברון.

עגל
עגל
06/07/2016 13:04:54

???
הוא שיחק נגדו ואף פעם לא הצליח לנצח. ועוד היתה לו קבוצה ממש טובה

סומסום
סומסום
06/07/2016 8:05:49

במודל עיבוד האבל – הכחשה, כעס, מיקוח, דיכאון, קבלה – באיזה שלב נמצאים עכשיו שונאי לברון/ אוהדי גולדן סטייט?

לטעמי, עברנו את שלב הכעס ("הליגה אשמה"), ועכשיו, עם טענה כמו "עשינו טנקינג בכוונה", עברנו למיקוח, לא?

ניר
ניר
06/07/2016 8:13:33
Reply to  סומסום

לברון יכול לזכות בתשעים אליפויות מצידי, זה לא יהפוך אותו לקל יותר לעיכול או לטיפוס פחות יהיר ומרגיז.
לא ברור למה באתר הזה זה פשע לשנוא את האיש. די להסתכל בתמונה שלו בחגיגות עם הסיגר כדי להבין מי האיש. אני אני ואני.

גיא
גיא
06/07/2016 8:19:50
Reply to  ניר

אתה מוזמן לחזור אחורנית ולקרוא את התגובות שרצו באתר לאורך כל השנה.
בהופס זה לא פשע לשנוא אף שחקן.
ה-"ללל" שגשגו במשך תקופה ארוכה למדי,
ואני לא חושב שביני לבין האשך הטמיר, יניב או מומי,
יש כלשהי איבה.

יניב
יניב
06/07/2016 8:51:50
Reply to  גיא

הפוך גוטא הפוך.
אין דבר יותר מהנה זה להתווכח ולהתנצח באתר.
מה עוד שבעל הזכויות הרשמיות על ה-ללל שייכות לגיא.
נכון שבפליאוף האמוציות באמת עלו שלב והיה אפילו תקופה קצרה שזה כבר הפך ללא נעים כל כך(בתור נציג אותנטי של ה-ללל היו בהחלט לא מעט שתפסו טרמפ על האגודה שלנו .
הגדולה באתר הזה שלא רק כל אחד יכול לכתוב ולהגיד כל מה שבא לו(בגבולות הסביר וללא נאצות) אלא אם בא לך אתה מוזמן להעמיד גם פוסט שתהיה בטוח שאף אחד לא יצנזר לך אותו.

p
p
06/07/2016 8:22:06
Reply to  ניר

"לא ברור למה באתר הזה זה פשע לשנוא את האיש"

אני מקווה שאתה מתלוצץ, או אולי יומיים פה באתר.
האתר שהקים את הללל, היו פה זמנים של 80% מהתגובות נגד לברון, כתבות ואייטמים שלמים נגד לברון, ובערך מליון טוקבקים כשבגדול הדעה הרווחת והברורה היא שנאה ללברון.

מעטים כמו גיא, גיא, עגל, מנחם, ברץ אני (ועוד כמה ששכחתי, כמו רועי בתקופת קליבלנד) שהיו בעד לברון היו מיעוט נרדף

עגל
עגל
06/07/2016 13:09:08
Reply to  p

P הורדת לי את האסימון-
היינו כמו הנוצרים באימפריה הרומית בתחילת הדרך, מיעוט נרדף שטובחים בהם ללא הכר. כעת לאחר הכרת כל העולם במשיחנו הפכנו לשליטים, נקים את הכנסיה שלנו ונחזיר לרעים כגמולם
(חחח הצלחתי להצחיק את עצמי וגם זה חשוב)

p
p
06/07/2016 14:11:55
Reply to  עגל

=)

john
john
06/07/2016 18:44:43
Reply to  p

די נו. יורים ובוכים. ממש מיעוט נרדף.

עגל
עגל
06/07/2016 13:06:30
Reply to  ניר

אתה כנראה צעיר מאוד מאוד. העניין עם הסיגר התחיל עם רד אאורבך ומאז בכל אליפות לא משנה של מי הם עושים את הטקס טיפשי הזה

גיא
גיא
06/07/2016 8:15:57
Reply to  סומסום

התהליך שמורגש השנה אצל אוהדי הלוחמים ממש מוזר.

אני אוהד את הסאנס. ועדיין לא יצא לי לזכות לראות אותם זוכים. אבל גם בזמנים הקשים ביותר
(הרצף האכזרי של ההפסד בפיינלס לג'ורדן ב-93'.
ההפסד לאלאג'ואן במשחק 7 אחרי שניצחנו את 2 המשחקים הראשונים של הסדרה בחוץ, ב-94'.
ההפסד לאקים ודרקסלר, אחרי שכבר הובלנו 3 – 1, ב-95')
לא זכור לי שהייתי עסוק בלהוכיח עד כמה אקים או ג'ורדן לא שווים, ושהפסדנו רק בגלל שהרצפה עקומה.

no funny shtuff
no funny shtuff
06/07/2016 8:26:26
Reply to  גיא

1+

יניב
יניב
06/07/2016 8:47:44
Reply to  גיא

אני לא חושב שזה קשור לאוהדי גולדן אני חושב שזה יותר קשור ללברון.זה באמת תופעה מדהימה,מה שכתבת זה נכון,אני זוכר שאמנם הייתי ילד אבל תמיד תמיד הערכתי וכיבדתי את לארי בירד למרות שבכיתי ממנו לא מעט,וגם את ג'ורדן לא הרגשתי כמו שלברון מעורר למרות שלפחות ב3 האליפויות הראשונות התפללתי שיפסיד רק בשביל שלא יעבור את מגיק(חיים של מומי)

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 9:27:46
Reply to  גיא

לאף אחד – אני חוזר – לאף אחד – לא לבירד , לא לאולג'ואן , לא למג'יק , לא לשאקיל או לקובי ואפילו לא למייקל שלא רואה את לברון ממטר – לא היתה השחצנות והיהירות ו"האני ואפסי עוד" שיש ללברון .

זה הכל – וזו האמת לאמיתה . חבל שיש פה מי ששוכח את זה .

מומו
מומו
06/07/2016 9:40:42

כן כי קובי בכלל לא שחצן חחחח
שאקיל אחד הצנועים שהכרתי
ומייקל נחבא אל הכלים
תפסיק לדבר שטויות

p
p
06/07/2016 9:42:54

קובי ומייקל היו שחצנים ואגו מניאיקים הרבה יותר.
לא שכחנו, אנחנו פשוט חושבים אחרת.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
06/07/2016 10:10:34

שאקיל אחד השחקנים האוהבים עליי אבל היה השחקן השחצן ביותר שיצא לי לפגוש, סקרמנטו קווינס בלתי ניתן לעצירה זה רק חלק מאמרירות ההומפביות והשחצניות שלו, מייקל גורדן היה אגו מניאק הגדול ביותר בתולדות המשחק, קובי שני לו, הייט אשברי התגובות שלך לגבי לברון חוטאות למציאות פעם אחר פעם וחבל. מדהים ששחקן שתרם כל כך הרבה לחברה שנוא כל כך אצלך לעומת מפיונר קפטליסט וחזיר כמו גורדן, או אחד שאנס נערה בקולרדו.

מוש השור
מוש השור
06/07/2016 13:07:23

ז**ן שכל

Ish
Ish
06/07/2016 11:36:13
Reply to  גיא

זה בגלל שאתה לא יצירתי מספיק.

1) ב93 הפסדנו בגלל שג'ורדן מיוחד מאוד ולכן השופטים יתייסחסו אליו כמו לאל וישלחו אותו לקו כשצריך (אבל רק ב80% אפקטיביות ווייד 2006, בכל זאת לא צריך להגזים)

2) להזכיר לך את 2007?

עידן
עידן
06/07/2016 8:17:16
Reply to  סומסום

על בסיס הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם של שלום חנוך אז הקומישינר מושחת ולכן הקומישינר ישלם.
כבר דיסקסנו על זה לא מעט ואלמלא החלטת הליגה שבראשותה הקומישינר אז היה 4-1.
בדיעבד איבוד האליפות של גולדן סטייט השנה זה הדבר הכי טוב שקרא לפרנצייז הזה כי בזכותו דוראנט בא ועם התנהלות נכונה בשנים הקרובות הם יכולים ליצור שושלת יפה של לפחות 3 אליפויות רצופות.
אדם סילבר בא לקלל ויצא מברך.

עידן
עידן
06/07/2016 8:24:30
Reply to  עידן

שבראשה לא בראשותה

גיא
גיא
06/07/2016 8:26:27
Reply to  עידן

אתה צודק!
גרין מסתובב לתומו במגרש הכדורסל, כל שברצונו זה לשחק.
ופתאום קופץ עליו נפיל ניו זילנדי וברוב חוצפתו מכה בו, בחוזקה, עם אשכיו. ישר לברך! ולא רק פעם אחת, פעמיים!

ואז במשחק בקליבלנד, בעודו על הרצפה, לברון פוסע מעליו.
(נטול ציניות – לברון קיבל את הטכנית שהגיע לו)
גרין, אוהב אדם שכמותו, פשוט חשב שלברון רוצה לעזור לו להתרומם, ושלח את ידו לאיבר המוגש.

בושה! שוב הליגה נטפלת לתמימים!

p
p
06/07/2016 8:30:20
Reply to  גיא

+1
כל בכי על "טיפול" של הנהלת הליגה בהרחקה של גרין מגוחך לחלוטין

עידן
עידן
06/07/2016 8:44:17
Reply to  גיא

בסדרה מול אוקלוהומה הוא היה צריך להיות מורחק למשחק הבא שגם ככה הם הפסידו אותו.במקרה עם לברון הוא לא היה צריך לקבל כלום ושילם מחיר על אי הרחקתו נגד אוקלהומה.אם לברון היה עושה את מה שהוא עשה לגרין לרודמן לראשיד וואלס לארטסט או לשחקן בסגנון שלהם הוא עד היום היה מאושפז.אם גרין לא היה מורחק למשחק 5 שגולדן מובילים 3-1 עם כל המומנטום ושבוגוט ואיגואדלה עוד בריאים באורקאל ארינה זה נגמר 4-1 ושום לברון לא היה משנה פה.הסדרה התהפכה בגלל החלטה 1 אבל זה יצא לטובה הליגה נהרסה לאדון סילבר.דוראנט פירק קנדיטית לאליפות והצטרף לסופר גרופ.אוקלהומה בדרך לאבדון.סן אנטוניו עוד תנסה אבל הסיכוי שלה קטן.נשארה רק קליבלנד כי המזרח הוא פח אשפה מתחילת שנות ה2000[להוציא את דטרויט של 2004]ולברון שולט בו ביד רמה אז כל העונה וכך הפלייאוף הופכים ללא רלוונטים ואפשר להתחיל ישר את הגמר גולדן קליבלנד 3.0.היתרון בזה שיש טופ 4 זה שפציעה של אחד מה 4 לא משנה כלום כי עדיין יהיו ביג 3

עידן
עידן
06/07/2016 8:51:05
Reply to  עידן

שכחתי גם את בוסטון של פירס גרנט ואלן אז רוב הזמן הוא פח אשפה לא כל הזמן

לביא
לביא
06/07/2016 9:12:14
Reply to  עידן

ההתייחסות שלך מפליאה אותי קצת. "אפשר להתחיל ישר מהגמר".
אם העניין היה אליפות בלבד ניחא. אבל אני מאמין שרוב האנשים כאן כי הם רוצים לראות כדורסל, ואיכותי. הליגה מלאה באיכות, לא רק בגזרת ג"ס,

זאת אומרת לפי מה שאתה אומר למה לראות משחק באמצע העונה הסדירה של בוסטון נגד מינסוטה? הרי שתיהם לא יהיו בגמר? כי זה כדורסל. ואיכותי. וכיף. וזהו

יניב
יניב
06/07/2016 8:56:37
Reply to  גיא

תראה גיא לגבי ההרחקה של גרין אז לפחות מבחינתי אין שום ספק בכלל שאם המקרה היה ב-3-3 הוא לעולם לא היה מורחק ממשחק 7.ואותי הכי עיצבן שזה פשוט הוכיח שהליגה כן מתערבת(2 המקרים גם יחד.מול אוקלהומה הוא לא הורחק כי ידעו שזה ייגמור את הסדרה ומול קליבלנד הוא הורחק כי ידעו שזה מה שייתן תקווה לסדרה)
יחד עם זאת שלא יהיה שום ספק מבחינתי אין שום כוכבית/סולמית או מה שבא לכם על האליפות. הם זכו באליפות בצדק גמור.פשוט 2 המקרים יחד הראו שהליגה כן מתערבת שהיא יכולה וחבל

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
06/07/2016 10:13:17
Reply to  גיא

גיא אני לא יודע מה אתה כועס על גרין, לאחר הפרישה הוא מתכנן לעשות הסבת מקצוע ולהפוך לאורלוג ומה שהוא עשה בפליאוף האחרון זה סטאג .

john
john
06/07/2016 10:59:06
Reply to  גיא

אהבתי את "בעודו על הרצפה". אבל עזוב גיא. הבנתי שהריצפה אצלך תמיד ישרה. יום אחד אני ואתה נשב על בירה או בפודקאסט ואפרוס לך את משנתי בדרך שקצת קשה בתגובות קטועות להסביר.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
06/07/2016 11:37:07
Reply to  john

כשמתלוננים על השיפוט חייבים להבין שהליגה נותנים הוראות על איזה עבירות להתמקד יותר, מה רמת הפיזיות המותרת (הפיזיות המותרת בפליאוף שונה לגמרי מזו של העונה הרגילה ובטח שככל שמתקדמים בשלבים ששם האינטנסיביות והפיזיות עולים רף), השופטים שופטים באופן הוגן לשני הצדדים תוך הסתמכות על ההוראות האלה וגולדן סטייט נפגעה יותר מכך (אבל בשום אופן השיפוט לא הכריע את תוצאת הסדרה או התערב לטובת קבוצה מסויימת) בניגוד לשנים עברו בימיו של דיוויד סטרן שהעדיף באופן בוטה וברור כוכבים. היחידה שאמורה להרגיש מקופחת ובצדק מהפלליאוף הזה היא אוקלהומה גרין מוכרח היה להיות מורחק במשחק 5 שככל הנראה היה מכריע את הסדרה לטובת אוקלהומה (ומציל את עתיד הפרנצייז). כל התגובות של אוהדי גולדן סטייט אכלו לי שתו לי, קליבלנד ניצחה בגלל התערבות שופטים/הליגה אינם נכונות כלל. הדבר שמעניין אותי יותר איך דוראנט וקרי ישרדו את הלחץ שיופעל עליהם מעכשיו (מעטים הכוכבים שיכולים לשרוד את הלחץ הזה) שיבוא בטונים הרבה יותר צורמים מאשר מיאמי 2011.

Ish
Ish
06/07/2016 11:49:06
Reply to  john

כרגע אמרת גם שהשיפוט פגע בווריירס וגם שטענות שקליבלנד ניצחה בגלל התערבות שופטים/הליגה אינם נכונות כלל.
מה שאתה אומר זה שזה שהשיפוט פוגע בקבוצה אחת זה לא משנה כי זה לא מכריע.
זה חתיכת קשקוש אם זה פוגע בקבוצה זה משפיע וזה בהחלט גם יכול להכריע.
אם הווריירס הגיעו מרחק של בערך זריקה אחת בסוף משחק מלנצח את סדרת הגמר איך אתה יכול לומר שזה שהשיפוט פגע בהם לא הכריע? את היכול אולי לטעון שזה לא הגורם החשוב ביותר בהכרעה ושלדעתך גורמים אחרים השפיעו יותר, אבל אתה בהחלט לא יכול לטעון שזה לא מכריע. הרי אם השיפוט לא היה פוגע בהם הסדרה הייתה נגמרת עם תוצאה סופית שונה בה הם היו מנצחים. זה ההגדרה של הכרעה.

john
john
06/07/2016 12:05:21
Reply to  john

למר מנחם היקר (בחיית שנה שם). אם אני שופט ואומרים לי "לשים דגש" לחסימות נעות ועל פלופינג. מראים לי סרטונים של פלופינג של ורז'או ומזהירים מפניו. אבל אומרים לי לתת למשחק לרוץ ולא לשרוק על כל תפיסת שחקן ביציאה מחסימות או מגע בדרך לסל, אתה מסכים איתי שזה הוגן לשני הצדדים? ברור שכן. זה בהחלט הוגן לליגה או למנהל השיפוט להדגיש דגשים לטובת המשחק (אני יוצא מהנחה שהכל תקין והם צחים כשלג)

אבל אתה רוצה לי שסגנון שיפוט מסויים לא נותן יתרון לקבוצה אחת על אחרת. אם לצורך העניין נותנים למגע פיזי להתקיים חופשי מי נהנה מזה בגולדן סטייט? דריימונד, אולי בוגוט ואזילי. מי סובל? סטף וקליי שנתפסו כל הסדרה. מי שנהנה מזה בקליבלנד? קיירי שחזק כמו שור ויודע לסיים מכל זוית (ודווקא אוהב ליצור מגע יזום מכניסות. וכמובן לברון ג'יימס המפלץ הפיזי שלא לדבר על תומפסון. מי סובל בקליבלנד? ג'יי אר סמית שגם הוא נתפס על ידי קארי כל הסדרה. אתה מבין איך זה משנה את מאזן הכוחות? אם אלו היו החוקים וככה שוחק כדורסל כל השנה אז מילא כל שחקן או קבוצה בונים קבוצה ביחס לחוקי המשחק המוסכמים.

מותר לחשוב שזה תקין לליגה לשלוט בסגנון המשחק המקובל ב-NBA. כנראה בגלל זה השפה בתקנונים נורא אמורפית וניתנת לפרשנות. מותר לחשוב שזה גם בסדר לשפוט בהתחשבות בעברו הפלילי של שחקן או על הקרדיט או מוניטין שצבר. אבל זה מצחיק בעיני לומר שזה הוגן, נטול פניות או לא משנה תוצאות.

ניקח דוגמא לשחקן שאני מאווווד לא מסמפט מקבוצה שאני ממש לא אוהב. ג'יימס הארדן. ג'יימס בנה קריירה על כך שהוא מוציא שומרים משיווי משקל בכל צעד שלו. הוא יוצר מגע וגורם לשחקנים להישבר ולתת לו צעד מרחב שם הוא קובר אותך משלוש. רק אם כל אלו אינם הוא מוסר. כל ההתקפה של הרוקטס בנוייה על זה.

כל הסיבוב הראשון כשגולדן סטייט ניצחה את הרוקטס (גם ללא סטף), הסגנון שיפוט שהוחל על הסדרה שינה את התוצאה. הארדן בקושי הגיע לקו. זה איפשר לקליי לשמור אותו צמוד ללא שריקות כולל שליחות ידיים בוטות. כל מגע שהוא יצר קיבל התעלמות מוחלטת אלא אם כן באמת הורידו לו יד או משהו. שתי הקבוצות קיבלו "רשיון" לשחק פיזי, אבל אותם רוקטס שניצחו רק שבועות קודם לכן כמה קבוצות מצויינות הייתה חסרת אונים כאשר פתאום השיפוט השתנה מהעונה הרגילה.

Ish
Ish
06/07/2016 11:55:23
Reply to  גיא

מצטער מאוד, אבל כאשר מעמיקים בחוקי הליגה ובפרטי הארוע, מתברר שההרחקה הייתה לא מוצדקת.
אתה אמנם יכול לחשוב אחרת, אבל הדרך בה אתה מציג זאת כעובדה מוגמרת שאינה ניתנת לערעור ומנסה הגכיך את הטענות המוצדקות בנוגע לכשלון של הליגה בהחלטה זו היא מתנשאת ומכוערת.

p
p
06/07/2016 12:14:18
Reply to  Ish

דיברנו על זה בעבר.
ההרחקה מוצדקת.
גם עונה להגדרה של פלייגרנט 1 במדיוק וגם עונה על שני סעיפים מתוך ה-6 סעיפים (אין צורך לרוב או משהו כזה מספיק גם אחד) כשמודדים פלייגרנט.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2016 12:19:45
Reply to  Ish

ציינתי שקבוצה אחת נפגעה יותר אבל שפטו אותם על אותו משקל למרות שגולדן סטייט נפגעה יותר ( ולכן טענתי שנתן ייתרון לקליבלנד) כמו שציינתי והרחבת. הפיזיות לכל אורך הפלייאוף עולה פלאים לעומת העונה הרגילה, אך להגיד שהשיפוט לא היה הוגן לשני הצדדים הוא פשוט לא נכון.

Ish
Ish
06/07/2016 12:24:06
Reply to  Ish

אכן דיברנו, ולא הסכמנו.

לדעתי הראיתי שטענתי נכונה. אתה נאלצת למתוח את הפירוש של סעיף מתוך חמישה בשביל שיהיו לך שני סעיפים שתומכים בטענתך. כך שמתוך חמישה סעיפים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים האם מדובר בפלייגרנט 1 2 או בכלל לא, אפשר להצביע על 2(לדעתי די ברור שרק סעיף אחד מתוך החמישה עונה על זה), השכלול די בברור שאין זה פלייגרנט ובעתיד אם תעקוב ותשים לב לבטח תראה דוגמאות לכך שברוב המקרים הללו לא ינתן פלייגרנט(דלבדובה לבד כנראה יכול לספק לך 4 כאלה בשנה).

השופטים במהלך המשחק שצפו בכל המהלך במשחק ובהילוכים החוזרים במהלכו הסכימו איתי.

הליגה הסכימה איתך, אבל היו לה אינטרסים ברורים בהחלטה שהפכו את הסבירות שלה להיות נקיה לנמוכים ביותר.

בנוסף כדאי לזכור שאתה מראש שונא את גרין ודעתך לגביו מוטה.

Ish
Ish
06/07/2016 12:25:39
Reply to  Ish

ברוך(מזל טוב על השם) ההגדרה שלך להוגן היא מאוד מעניינת אבל לדעתי מאוד מאוד לא נכונה.

john
john
06/07/2016 12:34:02
Reply to  Ish

ברוך, קודם כל נעים להכיר… נכון ציינת, אך אז הוספת בסוגריים שזה לא הכריע את תוצאת הסדרה. בסדרה שנגמרה ב-7 משחקים ביתרון 4, אני נאלץ לחלוק על דעתך בעניין. אולי אין 100% ודאות אבל זה בהחלט עזר לשנות את המומנטום.

p
p
06/07/2016 12:49:28
Reply to  Ish

2 סעיפים נענו בחוזקה. alteration, וללא קשר לכדור (בניגוד לדוגמא לדלי והאשכים של איגודלה).

הנה דומא לשופט עבר שאומר בבירור שהגיע לגרין פלייגרנט והשופטים טעו (הוא מדבר הרבה על כמה השיפוט היה בעייתי בסיטואציה הזו).
הוא גם מציג את העובדה שבניגוד לפלייגרנט של גרין, הטכנית שלברון קיבל זאת הפעם הראשונה שהוא זוכר שנתנו טכנית בדיעבד (בניגוד לפלייגרנט שמקובל לתת בדיעבד, או להחמיר מ-1 ל2 כמו עם איבקה מול קליפרס).

למעשה, כל מה שאמרתי עוד לפני שראיתי את הקטע מקבל משנת תוקף כאן. גרין לא הורחק אוטומטית, הוא קיבל פלייגרנט שהובילה להרחקה עקב הצטברות ושהפלייגרנט היה מוצדק.

בנוסף, כל הטענות ש"היו צריכים כבר להרחיק אותו מול אוק'" גם חוטאות למציאות. כי אם היה מורחק מול אוקלאומה, זה שוב היה בגלל הצטברות פלייגרנטס. וברגע שאתה מקבל 4 פלייגרנו אתה מורחק ממשחק אחד, אבל חשוב מזה, לא נפתח לך דף חדש.
כל פלייגרנט 1 נוסף בפלייאוף מרחיק אותך מעוד משחק ופלייגרנט 2 מרחיק אותך משני משחקים!

כלומר, ג"ס לא קופחה, להיפך! הוא היה אמור להיות מורחק גם מאוק' וגם (!!!) מול קליבלנד.

https://youtu.be/H5spj2I4kMk?t=429

Ish
Ish
06/07/2016 13:06:44
Reply to  Ish

1) אתה אולי חושב כך, אני לא.
הסעיף אגב הינו: לא כחלק ממהלך כדורסל. והaltercation גם לא קיים(לדעתי כאמור) וגם מה שהיה בין לברון וגרין אחר כך כבר לא היה קשור למה שהתרחש שם והיה מקרה נפרד.

2) מצטער אבל עם כל אהבתי לקואץ' ניק ולחברו השופט רוני נון הם נוטים להיות מאוד מוטים בניתוחים שלהם ובחוות הדעת שלהם והם רחוקים מאוד מלהיות חפים משגיאות בוטות. הדברים שהוא אומר ישר אחרי על גרין הם רחוקים מלהיות נכונים מבחינה עובדתית(אלא אם נון עצם את עיניו במשך העשר שנים האחרונות ולא צפה בהן בכדורסל) והעריכת וידאו שם אינה תואמת את דבריו ויוצרת מצג כאילו הוא מדבר על הדברים המופעים הוידאו כאשר אין זה המצב.

3) אף אחד לא טוען שגרין הורחק אוטומטית. אבל זה נאיבי לחשוב שכשהליגה קיבלה את ההחלטה שלה הם לא ידעו מה המשמעות שלה מבחינה זו. (בנוסף אולי כדאי גם שתנסה לזכור את דברי לברון ולו אחרי אותו משחק)

4) אני לא טוען דבר על זה שהיה צריך להרחיק אותו מול התאנדר מלבד זה שלא היה צריך לעשות זאת בכלל, אז אין לי אענה מסוג זה בנידון כלל.

5) הווריירס בהחלט קופחה, אבל ההרחקה הזו היא כלום לעומת הקיפוח האמיתי בסדרה.

p
p
06/07/2016 13:23:45
Reply to  Ish

צריך להיות מאד תמים לחשוב שההאבקות מתחת לסל לא הייתה קשורה, אבל סבבה.
אפשר היה לטעון שהמכה לאשכים לא הייתה מכוונת, אבל ברגע שהייתה את המכה שלאחריה, היה ברור שהיא מכוונת. זה להפעיל שיקול דעת.
מה רחוק מלהיות נכון עובדתית? שהוא מרים את הרגליים? יש שם לפחות 3 וידאו לתעד את זה ואני ראיתי את זה עוד בהמון מקרים.
לגבי 3 ו4. אני לא טוען שאתה, אבל הרבה אנשים כן חושבים שהוא הורחק אוטומטית (או לפחות מציירים את זה ככה).
אין לי ספק שהליגה חשבה על זה כשהיא קיבלה את ההחלטה. זה לא אמור לשנות וטוב שזה לא שינה.

Ish
Ish
06/07/2016 13:35:51
Reply to  Ish

הם כבר המשיכו במשחק בלי לגעת אחד בשני למשך מספר שניות, זה לא נאיבי כמו שאתה חושב. בהתחשב בכך שלברון דחף באותה עת כל מי שרק הצליח זה בופך צגם להרבה פחות מלא סביר.

המכה הייתה מכוונת אבל היא לא הייתה מכוונת לאשכיו של לברון. סה"כ הייתה שם תנועה של דחיפה שמשמעותה היא תרד ממני. זה לא היה מגע שמסכן אף אחד וזה מגוחך להתייחס לזה בגלל שזה שפשף קלות באזור המפשעה של לברון(האמת שנראה לי שזה בכלל היה בירך התחתון) בעוד שעם המגע היה בצד החיצוני של הרגל(מה שלא היה אפשרי כל כך כי לברון היה מעליו באותה עת) או בצד הגוף אין מצב שמישהו בכלל היה מדבר על זה.

שהוא אומר שהוא לא ראה את זה בשום מקום אחר אצל אף שחקן אחר. יש גם את הדברים שהוא אומר על לברון לקראת הסוף שגם חוטאים לאמת. אתה פשוט שמח להסכים איתו כי הוא מסכים איתך ואם היה אומר משהו אחר פשוט לא היית מביא אותו כדוגמה לשופט שמסכים איתך.

מי שטוען את זה כנראה לא מבין את החוקים בנידון או לא טורח לרצות לדעת אותם.

הבעיה היא שזה בהחלט כן שינה. הליגה הייתה מאוד מאוד מודעת למה היא עושה שם.

p
p
06/07/2016 14:13:39
Reply to  Ish

אני חושב שאתה מאד מייפה את הדברים.
נאלץ שוב לא להסכים.

נדב
נדב
06/07/2016 21:02:53
Reply to  Ish

"דיברנו על זה בעבר"… ומה חשבתם על זה בהנהלת הליגה?

עגל
עגל
06/07/2016 13:12:32
Reply to  גיא

🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 9:32:48
Reply to  עידן

1000 +

יניב
יניב
06/07/2016 8:44:54
Reply to  סומסום

סומסום אתה באמת חושב שהייט אמר את זה ברצינות ולא בצחוק?

Ish
Ish
06/07/2016 11:58:28

תן דוגמה אחת בבקשה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 14:52:10

זה נראה לך עבירה בלתי ספורטיבית? או כניסה פוצעת שהיא פשע כדורסלני?
כן זו חסימה נעה. אני יכול להראות לך עוד המון כאלו של הווריורס.
אני יכול להראות לך המון כאלו של הקאבס
אני יכול להראות לך המון כאלו של כל קבוצה בערך שתבחר.

הליגה דרך אגב החליטה לשים דגש על זה בפלייאוף ולמרות שהרבה מהשריקות היו במקומות הלא נכונים לטעמי זה מאד צמצם את כמות החסימות הנעות שהקבוצות עשו.

Ish
Ish
06/07/2016 18:46:39

זה לא עונה על הדרישה. זה סה"כ עבירת תוקף רגילה בחסימה, ואין כאן שום דבר מעבר. כל הקבוצות עושות כאלו בכל משחק. אין כאן שום כניסה פוצעת או עבירה בלתי ספורטיבית או פשע כדורסלני. רוצה עוד נסיון או שפשוט נתקדם הלאה לנקודה שכל התגובה הזו הינה חסרת שחר ומנותקת מהמציאות?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 12:01:10

טוב לא נסחפת בכלל רועי.

א.ב
א.ב
06/07/2016 21:43:42

נסחף אבל בלי קשר, גרין היה צריך להיות מורחק חופשי בפלייאוף הזה, מסתובב ובועט בשחקנים, מלוכלך. היה צריך ללכת הביתה עד אמצע העונה הבאה.

א.ב
א.ב
06/07/2016 21:51:27
Reply to  א.ב

או שלברון יש את ה״טיק" הכי יוצא דופן בעולם, או שהוא מנסה לבעוט בכל פעם שהוא קופץ.
http://youtu.be/A5DEZexz-sg

john
john
06/07/2016 12:26:56

אני מסכים איתך לחלוטין רק מכיוון הפוך. אם היו מונעים את המגע הפיזי המוגזם בחלקים גדולים של הפלייאוף ולא נכנעים לתחתיבי התקשורת האמריקאית שקוראת למשחק "רך" אם אין בו מכות וגבריות, אז היינו נשארים עם כדורסל.

מסכים איתך גם לגבי חסימות נעות. כללל העונה אוהדים מתלוננים על זה. למה זה בעינך לא "בכיינות"? ולמה כמעט כל עבירת תוקף כיום כל התקשורת בוכה כל "פלופינג". בדיוק בגלל זה חשוב לקבוע סטנדרט שיפוט אחיד ולא לשפוט לפי "ההגיון והשתף" של המשחק כפי שחלקכם הגיבו לי כשהתלוננתי אז (אגב התלוננתי עוד שהווריורס הובילו 3-1 וגם ב3-2 וגם ב3-3. גם הימרתי על ניצחון הקאבס מאז משחק 3 כל משחק רק בגלל מה שראיתי.

אני מת שישרקו כל חסימה נעה, וכל צעדים וכל מכה על היד וגם עבירות תוקף כשצריך. נכון שבהתחלה יהיו 80 עבירות למשחק אבל שבוע אחר כך יחזרו לכדורסל. וממש לא אכפת לי עם דווקא אז לברון יקח 8 אליפויות כי זה יהיה הוגן (עדיין לא אוהב אותו כמו שלא אהבתי את שאק או ג'ורדן). ואם הליגה רוצה לעבור למודל פיזי יותר כמו בימי הניקס העליזים של יואינג, בבקשה. שיודיעו בתחילת העונה וכל הקבוצות יבנו סגל בהתאם.

Ish
Ish
06/07/2016 12:35:43
Reply to  john

אם היו שורקים בסדרת הגמר על חסימות נעות הקאבס היו סובלים מזה יותר. טריסטן תומפסון עשה בערך 100 כאלו במהלך הסדרה. זה היה משאיר לו להיות על המגרש בערך 5 דקות למשחק, מה שהיה מחרב את הקאבס.

אגב יש הרבה פחות חסימות נעות משאנשים חושבים. זה נובע בעיקר מחוסר הבנה של החוקים בנושא.

Ljos
Ljos
06/07/2016 12:53:46
Reply to  john

ג׳ון, אני חושב ללכת כבר לרופא מהכאב צוואר מרוב הנהוני הראש שלי כשאני קורא אותך בימים האחרונים. תמשיך כך.

עגל
עגל
06/07/2016 13:14:00
Reply to  Ljos

לא ברור אם אתה מהנהן מעלה-מטה או ימינה-שמאלה

Ish
Ish
06/07/2016 13:18:30
Reply to  Ljos

הנהן – הוזז מעלה ומטה כסימון להסכמה או לחיוב

Ljos
Ljos
06/07/2016 13:22:54
Reply to  Ljos

קיוויתי שה״תמשיך כך״ יבהיר את כיוון תנועת הראש. הכוונה לכיוון מעלה-מטה.

עגל
עגל
06/07/2016 13:28:16
Reply to  Ljos

סבבה, בזמן האחרון גם אני מסכים עם ג'ון יותר מתמיד. כנראה סביב עניין דוראנט

נדב
נדב
06/07/2016 21:12:34
Reply to  Ljos

להניד זה שמאל ימין, להנהן זה לעלה למטה

Kobe Bean
Kobe Bean
06/07/2016 14:26:28
Reply to  john

השורה התחתונה היא שגולדן סטייט ניצלה בגמר האיזורי כשגרין באמת עשה פאול ששווה הרחקה, ובגמר נדפקה כשהוא הורחק בהחלטה מגוכחת מצד הליגה. בשני המקרים הליגה התערבה לטובת האינטרסים שלה, הארכת הסדרות ומיקסום של רייטינג ורווחים. זה double standard פשוט. בנוסף, אין ספק בכלל שבשני המקרים אם היה שיוויון בסדרה (במקום 3-1 לקבוצה מסויימת) הליגה הייתה מרחיקה את גרין בגמר האיזורי ממשחק 5, ולא מרחיקה אותו ממשחק 5 בגמר.

נדב
נדב
06/07/2016 21:10:03

למה להגיד בכיינות? זה לא סותר – הליגה טעתה כשלא התערבה במקרה אוקלהומה טטעתה שוב כשהתערבה במקרה קליבלנד. בשני המקרים הסדרה היתה במצב 3-1 והליגה עשתה כל שביכולתה להאריך מלאכותית את הסדרה. בשני המקרים זה היה תועבה וכנראה שקארמה איז א ביץ' כי התוצאה היא הקבוצה הלא הגיונית שנבנית בגולדן סטייט שמוציאה את טיפת התחרותיות האחרונה שעוד היתה בליגה. כשמתחילים לבחוש אי אפשר לחזות את התוצאות.

הנרי
הנרי
06/07/2016 8:19:31

היחידי שראוי להערכה בכל הסיפורים האלו זה בוריס דיאו, שפופוביץ הסתום הזה ויתר עליו עכשיו. הוא עובר למקום כמו יוטה, לעזור לקבוצה בבנייה, ואני בטוח שהוא יפרח שם. הוא השחקן בעיני הכי מעניין באן בי איי היום.
בניגוד אליו, ווסט ודוראנט הכי פאטתיים.

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 9:08:11
Reply to  הנרי

למה הערכה?
זה היה תלוי בו?
הוא שיחק כבר ביוטה?
נחכה ונראה…

הנרי
הנרי
06/07/2016 12:25:29

לא יודע אם היתה לו מילה בעניין, אבל קשה לי להאמין שהיה עובר למקום כנגד לרצונו. מדובר אולי באישיות הכי מעניינת כיום באן בי איי, ואני ממש לא מבין את ההגיון של הספארס בשנתיים האחרונות. פופוביץ' הראה בשני הפלייאופים האחרונים ניהול משחק וקבלת החלטות מאד תמוהה.
אני מאמין שביוטה דיאו ימצא את מקומו ואת ההערכה שמגיעה לו. הוא שחקן מיוחד מאד שכיף לראות אותו משחק וזז עם כל כך הרבה אינטליגנציה ואינטואיציה.

Ish
Ish
06/07/2016 12:46:32
Reply to  הנרי

לדיאו אין no trade clause בחוזה מה שלא מאפשר לו לעשות דבר לגבי זה ששולחים אותו בטרייד לאנשהו מלבד להיות לא מרוצה מזה.

צחי
צחי
06/07/2016 8:25:01

לא שאני מרחם עליו חלילה, אבל שון ליווינגסטון מרוויח שכר מעט מגוחך ביחס לתרומה שלו אם מסתכלים על הסכומים המטורפים שרצים פה. כל זב חוטם מקבל שכר 7 ספרות אפילו אם הוא קולע 6.5 נקודות למשחק…

צביקה
צביקה
06/07/2016 8:27:38

וובט ממש לא פאתט השנה. שנה שעברה לדעתי יצא אידיוט גמור.
לעומת זאת לא מבין למה לוותר על ספייטס. שחקן עם אפסייד רציני לדעתי.

אני
אני
06/07/2016 8:56:38

ההפסד הוא כולו של דיאו. מחוץ למערכת של הספרס, הוא לא יצליח לעשות כלום. היכולות שלו ב1 על 1, קליעה מבחוץ, יצירת מצבים- בינוניות מאוד. הדבר היחיד שהוא עושה באמת טוב, זה לנצל מיסמאץ׳ מתחת לסל, ולא יהיו לו הרבה כאלה.
בספרס הוא פרח בעיקר בגלל חכמת וראיית המשחק שלו, כמה זה יבוא לידי ביטוי בקבוצה אמריקאית טיפוסית כמו יוטה?
מזכיר שבשארלוט הוא לא היה שווה הרבה, וזה כשהוא צעיר בכמה שנים.

גאסול לעומת זאת יכול לפרוח אצל הספרס, יש לו גם יכולות 1 על 1 וגם קליעה מבחוץ טובה מאוד, בנוסף לראיית המשחק ויכולת מסירה. החיסרון היחיד
אני בכיף רואה אותו מסיים את הקריירה בספרס, חבל רק שהוא הגיע די מאוחר

Ish
Ish
06/07/2016 11:57:19
Reply to  אני

דווקא הסתדר מאוד יפה בסאנס לפני השיהיה בספרס אז ההנחה שלך שלא יצליח במקום אחר קצת מקדימה בקפיצתה.

john
john
06/07/2016 12:36:39
Reply to  Ish

אתה מתבלבל בין סקיני דיאו הצעיר והאתלטי של פיניקס שיכל גם להוביל כדור ומתפרצות לבין דיאו ה"מוצק" של הספרס. שני שחקנים שונים 🙂

Ish
Ish
06/07/2016 12:39:37
Reply to  john

אני מבטיח לך שגם דיאו ספירואידי מסוגל לשחק כדורסל אפקטיבי עם יש לו מאמן שיודע מה לעשות איתו ושחקנים שלומדים להבין אותו מסביב.

אני
אני
06/07/2016 13:56:31
Reply to  Ish

והוא לא יקבל מאמן כזה באף מקום אחר, בטח לא ביוטה.
הרבה זמן עבר מימיו בפיניקס, לכן אני חושב (״אני״ תרתי משמע..) שהתקופה הצולעת משהו שלא בשארלוט; היא מדד טוב יותר למה אפשר לצפות ממנו ברוב הקבוצות שהם לא הספרס. וזה כולל את יוטה

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
06/07/2016 12:42:49
Reply to  Ish

ככה זה כשמשחקים עם הגרסה הרכזית של סן אנטוניו .
כל מי ששיחק עם נאש בימיו הגדולים עשה את העונות הטובות ביותר בקריירה שלו , דיאו לא יוצא דופן בעניין הזה

אני
אני
06/07/2016 8:57:56

החיסרון היחיד הוא ההגנה החלשה על הטבעת, וזו יכולה להיות נק תורפה אצל הספרס.

no funny shtuff
no funny shtuff
06/07/2016 8:58:02

תודה רועי!

ואני חשבתי שיהיה קצת שקט מגזרת ה-NBA בקיץ..

מתי הליגה מפרסמת את לוח המשחקים לעונה?

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 9:07:20

ספטמבר אם אני לא טועה – כנראה שאני טועה.

p
p
06/07/2016 9:15:43

לפי ויקיפדיה, באוגוסט.

https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317_NBA_season

The schedule will be released in August 2016.

סילפן
סילפן
06/07/2016 10:00:05

יש שמועות על מעבר של ווסטברוק ללייקרס. אוקלהומה תקבל את אינגרם ורנדל.

יניב
יניב
06/07/2016 10:01:39
Reply to  סילפן

לא יפה ככה לשחק בלב של אוהד מתוסכל (סמיילי כועס)

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 16:20:13
Reply to  יניב

+1 ליניב
זה לא יפה 😡

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
06/07/2016 10:31:23
Reply to  סילפן

ווסטברוק ללייקרס בתמורה למומי שאוהב חצילים בטחינה ובחירת דראפט סיבוב שני.
הלייקרס דחו על הסף.

גור גולן
גור גולן
06/07/2016 16:19:01

וואלה למומי אין מחיר כי הוא לא למכירה!

צ'ומפי
צ'ומפי
06/07/2016 11:14:57
Reply to  סילפן

אפילו הלייקרס לא מפגרים עד כדי כך.

מחיר סופר גבוה בשביל להשכיר שחקן לשנה. זה שקליבלנד שילמו משהו דומה עבור קווין לאב לא רלוונטי, כי היה להם סיכוי טוב לזכות באליפות בשנה הזאת הלייקרס ממש לא באותה סיטואציה

k_700
06/07/2016 15:09:04
Reply to  סילפן

אין שום דיווח כזה.

סילפן
סילפן
06/07/2016 10:24:07

ראסל עבור קראדור, גיילן בראון וסמארט. מה אומרים ?

מושון
מושון
06/07/2016 10:42:22
Reply to  סילפן

במילה אחת : לא.
יהרוס את כל הכימיה בבוסטון.
באופן עקרוני ראס לא מתאים לבוסטון

מומו
מומו
06/07/2016 11:03:14
Reply to  סילפן

אם כבר ווסטברוק עבור איזייה, בראון והבחירה של הנטס שנה הבאה

KingJames23
KingJames23
06/07/2016 11:05:37

כל הקבוצות עם החתמות ורק קליבלנד אפילו שחקני משנה עדין לא החתימה.
מודאג

TheGreatWall
TheGreatWall
06/07/2016 11:27:42
Reply to  KingJames23

אל תדאג, לברון מיד ניגש לעבודה (;

יואל
יואל
06/07/2016 15:13:17
Reply to  TheGreatWall

חחחחחחחחחח

Care bear
Care bear
06/07/2016 14:40:10

חשבתי על זה עוד קצת וכל מה שעולה לי לראש הוא זיכרון ההתרגשות שחשתי ב- 92 לראות את הדרים טים המקורית AKA קבוצת הכדורסל הטובה ביותר שקובצה לה אי פעם שוחטת את כל יריבותיה. ולמרות שהיה איזה שביב של תקווה שקרואטיה או ליטא יעשו את הסנסציה הגדולה בהיסטוריה, המחזה של התבוסות המהדהדות שהיא הנחילה לכל מי שעמד מולה היה מרהיב!
גולדן סטייט הולכת להיות קבוצה שחובה לצפות בה! Must see TV

john
john
06/07/2016 14:40:50

וויד נפגש עם דנבר. הווריורס במרדף אחרי גופתו של ריי אלן (סתם. השמועות אומרות ששמר על כושר מטורף ביחס ל 41 שנותיו).

סומסום
סומסום
06/07/2016 14:44:34

כרגע, פלייאוף המזרח הקרוב, לא ממש בסדר מחייב:
קליבלנד, אינדיאנה, בוסטון, דטרויט, טורונטו, וושינגטון, אטלנטה וסופסוף הניקס (!).

פלייאוף המערב: מה זה חשוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 14:48:25
Reply to  סומסום

אתה צודק שהבטן הרכה של המערב נהייתה עוד יותר רכה. אבל נניח והכל הולך לווריורס חלק מבחינת כימיה קבוצתית ופציעות, אתה לא חושב שהספרס ייתנו להם פייט שקול ואפילו יכולים לנצח אותם? האם אתה רואה מישהו במזרח שיכול לתת פייט כזה לקליבלנד?

יניב
יניב
06/07/2016 14:54:39

האמת עידו בהנחה וגולדן באמת מתחברים אז לא במערב ולא במזרח תהיה תחרות אמיתית.
סומסום פשוט רואה את הצד שלו(אני מניח של מי שאוהב את המזרח)
כאילו שבמזרח זה משנה מי תהיה שניה לקליבלנד.
מה שכן יהיה שווה לעקוב במערב זה על מיניסוטה שיכולה אולי בעוד שנתיים להתחיל לתת פייט(הבעיה שאמרנו את זה על כל כך הרבה קבוצות צעירות וכלום לא יצא מזה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 14:58:20
Reply to  יניב

אני לגמרי לא בטוח. אנשים קצת עוצמים עיניים לגבי סן אנטוניו בגלל ההפסד ל-OKC. צריך לזכור שקרה להם דבר דומה בפעם שעברה שהחליפו סגנון וסגל. העונה הם כבר יהיו יותר סגורים על עצמם.

יניב
יניב
06/07/2016 15:02:19

כל עוד סן אנטוניו לא ישנו את הקו האחורי שלהם אני לא קורה סיכוי אמיתי שלהם להתמודד.קו אחורי שמורכב מפארקר של ימינו ודני גרין פשוט לא יספיק להם

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 15:09:06

עם זה אני מסכים. אבל יש עוד זמן עד תחילת העונה. צריך גם לעקוב אחרי ההתפתחות של סימונס.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2016 15:11:32

אני לא רואה קבוצה שנותנת מאבק, קבוצה שלא תחטוף נוקאוט מול גולדן סטייט בהנחה שהלוחמים לא ידרכו על הבוהנות אחד של השני ומחסור בפציעות. נראה העונה קבוצה שטרם הייתה בNBA עילוי התקפי ו1 מ3 השחקנים מצטרף לקבוצה שהיו עליה דיבורים על הטובה בהיסטוריה שהייתה רחוקה דקה מריפיט, ששברה אין ספור שיאים. הליגה לאחר העונה ככל הנראה תיכנס לשביתה ארוכה, הדרך של גרי ווסט למשוך כוכבים היא ממש קסם. לגבי קרי ודוראנט מעניין מאוד איך הם יסתדרו עם הלחץ העצום שיופעל עליהם ועל גולדן סטייט (אנטגוניזים של מיאמי 2011 בווליום הרבה יותר גבוה).

סומסום
סומסום
06/07/2016 15:12:12

עוד לפני שבירת התחרות במערב, סן אנטוניו השנה היתה מוגבלת ולא לחינם הפסידה, בלי קונצים, לאוקלהומה העדיפה.
אין לסן אנטוניו באק קורט. פארקר בצלילה וגרין לא ינסוק. כלום לא קרה עם זה. הדבר היחיד שמשפר את מצבם של הספרז ביחס לשנה שעברה הוא מחיקת אוקלהומה מהמפה.
מה עוד במערב? קליפרס כרגיל, הבלייזרס שכיף לאהוב ובוודאי ישתפרו, כל-מיני באלא שריק קרלייל יעשה מהם קבוצה – כלום לא מדגדג את תחילת התחרות, הטעם והעניין בקונפרנס מחוסל (ואגב: אני משוכנע שיהיו לזה השלכות בשינוי ה-cba הקרוב).

נכון, אני קרוב אצל המזרח. ברור שהקאבס פייבוריטים – האלופה ובזכות. אבל היתה הרבה תנועה. אין לי מושג מה יקרה באינדי, על הנייר זה נראה פוטנציאל להפתעה (ועם הקהל והמסורת, יריבת פלייאוף קשה). דטרויט – משוחד כמובן, היא קבוצת העתיד במזרח, עשתה חיזוקים נכונים, ואם שוב ניפגש עם הקאבס – חכה-חכה. ועל פניו, בוסטון עוד לא אמרה את המילה האחרונה. והניקס? דובי יצחק במרירות, אבל לך תדע – אם זו עונת הקפיצה הגדולה של פורזינגיס, ורוז חוזר לנתחים נכבדים מהעונה להיות רוז, וכרמלו חוטף את הסטירה שמגיעה לו, ונואה לא פצוע במיוחד – לא יכולה להיות יריבה עיקשת?

זאת אומרת, ברור שהקאבס פייבוריטים במזרח. אבל הם פייבוריטים בקונפרנס שיש על מה להיאבק בו כי יש סיכוי, גדול כקטן.
במערב אין סיכוי לאף אחת בשום דבר. כלום. אם להאמין לווגאס, הדאבס מסומנים כרגע ביחס של 4 ל-5 לאליפות הליגה כולה. זה פסיכי.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 15:18:29
Reply to  סומסום

לסן אנטוניו יש בעיה בבק-קורט אבל היא רחוקה מלהיות מוגבלת.כמו שאמרתי אתה נותן לתוצאות בסדרה אחת להשפיע.
הקליפרס עדיין יהיו כח בליגה ומעבר לכך אנ ימסכים שתהיה הרבה בינוניות.
אבל במזרח למעט קליבלנד תהיה רק בינוניות. אתם לא הולכים לשום מקום למרות האופטימיות שלך וגם בוסטון. אטלנטה הלכו לאחור וגם מטורונטו קשה לי לראות שיפור.

כל מה שנאמר עכשיו ביחס לגולדן-סטייט הוא אידאליזציה שאין לה עדיין ביסוס. הם יצטרכו ללמוד לשחק ביחד ולשנות הרבה דברים. לא טריבאלי בכלל. גם כשזה יקרה עדיין יהיו להם חולשות שאפשר לנצל.

יניב
יניב
06/07/2016 15:24:27

חחחח ענינו ממש תשובה זהה 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2016 15:30:48

לשלך יש יותר פאנץ'

יניב
יניב
06/07/2016 15:23:25
Reply to  סומסום

אני לא מסכים,אף אחת מהקבוצות לא יכולות אפילו להעמיד קולות של תחרות מול קליבלנד(וחכה אין מצב שלברון לא יגיב להתפתחויות מגולדן)
כל מה שכתבת זה יפה ונחמד ובאמת נראה קרבות נחמדים ויפים בין בוסטון לטורנטו לאינדי ואולי אפילו דטרויט.אבל אין אחת מכל הקבוצות האלה שתגיע לסדרה של 7 משחקים מול קליבלנד,מקסימום יפסידו הפסד מכובד של 4-2.
נכול לעכשיו גם המזרח וגם המערב נעולים בבריח שהסימו שאלה היחידי הוא האם גולדן יממשו את הפוטנציאל שלהם או לא?

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
07/07/2016 0:14:00
Reply to  סומסום

שטויות, קליבלנד בגמר יותר בטוח מג"ס בגמר

נדב
נדב
06/07/2016 21:16:46

לא רואה את הספרס שזקנים בעוד שנה נותנים פייט ללהקת המחול של ג"ס

john
john
06/07/2016 15:08:34

הספרס לא יתקדמו עד שפרקר ירד לספסל לטובת פוינט גארד אחר. הם פספסו את קונלי ואין הרבה אופציות.

מה שכן ג'ונת'ן סימונס נתן אתמול הופעה והגיעה זמן לקדם אותו ואת מריאנוביץ לתפקידים יותר גדולים.

Smiley
Smiley
06/07/2016 17:16:03
Reply to  john

במידה וגאסול מגיע מריאנוביץ ישאר באותו תפקיד.
עוד משהו, וזאת דעתי, כמה שמריאנוביץ גדול ומוכשר הוא לא ממש מתאים לקצב בNBA ולכן הוא מוגבל לאיזה 5 דקות רצופות (עוד זכור לי מתי קיבל דקות משמעותיות) ו-15 דקות למשחק

Dalazred
Dalazred
06/07/2016 15:39:38

מה קורה עם ספייטס? הם משחררים אותו? הוא נשאר? אם כן, לאן הוא עובר? הוא בכלל תחת חוזה?

john
john
06/07/2016 16:02:16
Reply to  Dalazred

לא נראה לי שיש כסף בשבילו

stringer bell
stringer bell
06/07/2016 15:52:51

חייב לשים פה שני ציוצים מצחיקים של נטוורק לגבי דיויד ווסט:

New CBA If the warriors are facing elimination in the finals, David West can switch teams

David West has been on the waiting list for a ring for two years now

עשו לעצמכם טובה אם אתם לא עוקבים אחריו, חשבון מאומת
netw3rk בטוויטר.

john
john
06/07/2016 16:07:41

אני אהיה בשוק אם ישאר. יש לו כבר טבעת והוא שווה לפחות 6-8 מיליון. בהתקפה הוא שווה 11-15 מיליון, בהגנה 1-2 מיליון אז עשיתי ממוצע 🙂

זה לא שהוא צבר עד כה משכורות עתק.

לדעתי יסרב להצעה

john
john
06/07/2016 16:08:26
Reply to  john

חוץ מזה הוא לגמרי חופף עם דיוויד ווסט הם כמעט תאומים

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 16:23:18
Reply to  john

מסכים – אני במקומו הייתי מסרב , בעיקר בגלל הטבעת שכבר יש לו . אבל לך תדע – הוא בחור שמח שמחובר מאוד לאוהדים באוקלנד .

חכם קאטו
חכם קאטו
06/07/2016 16:12:17

חאלס עם זה כבר! גולדן הפסידו עוד 2 משחקים אחריי שגרין חזר מההרחקה והפסידו סדרה שהובילו בה 3-1. מה זה קשור להרחקה של גרין? מה זה הבולשיט הזה? הקבוצה הטובה יותר זכתה באליפות זה הכל.

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 16:30:39

ג"ס היתה ביתרון 3: 1 , אחרי שלקחה אחד משניים בחוץ . המומנטום היה איתה . סיכוי קלוש ביותר שהיא היתה מפסידה בבית את משחק 5 . אילו גרין היה משחק בו זה היה הופך להיות משחק ההכתרה שלה . במשחקים 6 ו-7 בוגוט לא שיחק , ולאיגי נתפס הגב .

אלה לא תירוצים אלא סקירה של מה שקרה . אין דבר כזה אליפות עם כוכביות , וקליבלנד היא האלופה , ככל שזה קשה לי לבטא את זה . אמנם לעולם לא נוכל לדעת בוודאות , אבל תעשה עכשיו משאל אצל מאמני , שחקני ועיתונאי ה- NBA , ואני משוכנע שרובם יגידו שאם גרין לא היה מושעה המומנטום היה נשאר עם ג"ס והיא היתה עכשיו האלופה.

סומסום
סומסום
06/07/2016 16:35:06

נו, ובלי הפסד האליפות לא היה עכשיו דוראנט וסופר-טים. לוקח?
עזוב. כמו שנאמר: מי הנהר לא זורמים פעמיים באותה נקודה.
אין מציאות אלטרנטיבית. יש רק סיפור אחד. לרע ולטוב.

הייט אשברי
הייט אשברי
06/07/2016 16:45:06
Reply to  סומסום

סומסום – אם זה היה תלוי בי , הייתי לוקח את האליפות ומוותר על דוראנט . האליפות היתה אמורה להיות השנה הדובדבן על עונה ענקית , וזה כאב מאוד לאבד אותה , בפרט לשחקן שאני מתעב . מילא אם היינו מודחים ע"י אוקלהומה – לזה הייתי מוכן בפיגור 3:1 , וזה היה קורה לקבוצה סימפטית וראויה . לקליבלנד לא הגיע . לא שלא הגיע ספורטיבית . היא זכתה ובמובן זה היא אלופה ראויה . אבל הכדורסל שלה מכוער – כולו בנוי על בידודים . וכמובן השעית גרין שנגרמה ע"י לברון מרחפת ברקע .

ברוך רובין
ברוך רובין
06/07/2016 18:26:21

הכדורסל של אוקלהומה היה מבוסס בדיוק על אותו סגנון בידודים, להגיד שהכדורסל של קליבלנד מכוער וזה של אוקלוהמה לא, פשוט חוטא לאמת, לאחר ההשעייה היו לגולדן סטייט עוד שתי הזדמניות לקחת את הגביע הביתה. מה הסיבה שאתה ככה שונא את לברון הוא פגע בך באופן אישי? בתור אחד שצופה מ69 בNBA לעולם לא ראיתי כזו שנאה לשחקן, ועוד לפילנטרופ הכי גדול בספורט, איש משפחה למופת, אחד שמתערב בפולטיקה… רוב שחקני הכדורסל הם גאוותנים ובעלי אגו (שאקיל היה בעל האגו הגדול מכולם ואחד השחקנים האוהבים בהיסטוריה).

עגל
עגל
06/07/2016 19:13:59

מומנטום מומנטום, אולי הוא קצת אובררייטד? אם המומנטום היה חזות הכל איך קליבלנד הפסידו את משחק 4 אחרי שניצחו את משחק 3?

john
john
06/07/2016 16:15:08

הווריורס צריכים עוד סנטר אחד ועוד קלע אחד. ובזול. נראה לי שכדאי שבוב מאיירס ירד לסאמר ליג לעשות לקניות.

סולי
סולי
06/07/2016 19:19:57
Reply to  john

להכניס את המילים "ווריורס" ו"צריכים" באותו משפט גורם לצרימה באוזן בימים אלו..

דקסטר
דקסטר
06/07/2016 19:46:50

אם כבר נגענו בדוראנט. מי שבאמת מעצבן אוי זה וויד.
וואלה שחקן חי מפורק. מיאמי לא יעשו כלום ולא יגיעו לכלום בתקופה הקרובה והוא משחק לי אותה רמבו.

שיגיד תודה שהוא נפל לקבוצה כמו מיאמי ולבעלים כאלה ול GM הכי טוב בליגה ושהיתה לו הזדמנות להיות חלק משלישייה אדירה שהגיעה ל 4 גמרים ולקחה 2 אליפויות. ולא נשכח שכמה שנים קודם חיזקו אותו בשאקיל אוניל שעזר להביא אליפות ראשונה.

פרנצ'ייז שנתן לו הזדמנות ל 3 אליפויות.

אז נכון שהוא הוריד קצת בשכר אבל בואו נשים בפרופורציות. הוא לא שיחק בחינם והוא כן שיחק עם שחקן טופ 5 (?) בהסטוריה

40 מיליון דולר ל שנתיים לשחקן כמוהו זה די והותר. אוקיי אז דנבר מציעים 50 מיליון. נו אז. עכשיו ישחק בדנבר??

D-Wade
D-Wade
06/07/2016 20:19:20
Reply to  דקסטר

וויד דורש את מה שמגיע לו, מהפרנצ'ייז שהוא נתן למענו את הבריאות שלו גם בשנים לא קלות. לאורך כל הקריירה הוא הרוויח פחות ממה שהוא יכל ונכון שהמריחה של המו"מ מעצבנת, אבל אפשר להבין את פלאש ומיאמי מבחינתה צריכה לבוא לקראתו, עכשיו כשדוראנט בווריורס וחסן בחר להישאר.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
06/07/2016 20:26:24
Reply to  D-Wade

הקלידו את התגובה כאן…

דקסטר
דקסטר
06/07/2016 20:29:09
Reply to  D-Wade

די כבר עם הטיעון השחוק הרוויח פחות ממה שיכל.
א- זה לא נכון. הוא קיבל זמן מסך בטלויזיה ששווים יותר מכמה מיליונים בחוזה.
ב- כל סופרסטאר ברמה הזאת נותן את הבריאות שלו. חלק יותר וחלק פחות.
ג- מה לעשות שיש תקרה.

עידן
עידן
06/07/2016 20:05:43

Source confirms that Mavs are sending Jeremy Evans to the Pacers in a salary-dump deal. The Vertical first reported the trade.

אבו ראסברוק
אבו ראסברוק
06/07/2016 20:06:45

ומה עם זה שהוא שווה מיאמי פי שלוש מהעשרים האלה?

זה עניין עסקי, בעלי הקבוצות מרוויחים הון בזכות השחקנים, שהם אלו שקוראים את התחת. הקבוצות האלה מרוויחות ממכירות של כרטיסים ומרצ'נדייז בזכות וויד, לא וויטסייד ולא ראיילי.
לדעתי וויד מנהל מסע ומתן כמו בן זוכה קשוח, בדיוק כמו שראוי לנהל מול מיליארדר שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת וקבוצת כדורסל זה צעצוע מגניב.
שישלם לו החתיכת וויט בוי, ויגיד תודה שבזכות וויד קיבל 3 אליפויות.

ואגב, וויד ארגן את החבילה של הכוכבים, לא רגילים ולא נעליים

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
06/07/2016 20:30:02

כמה שטויות על וויד
אוי מסכן ויתר על כסף בשביל שהמועדון יוכל לבנות קבוצה לאליפות.
מי שחושב לשניה שהויתור הכספי של וויד היה במחשבה טהורה של לעזור למיאמי ולא בשביל לעזור למיאמי לעזור לוויד להשיג טבעות הוא תמים ברמות שקשה לי לתאר.
אם אני מיאמי לא מציע לו דולר מעל ה40 לשנתיים ונראה אותו הולך בשביל עוד 4-5 לשנה לאיזו דנבר

המשגיח
המשגיח
06/07/2016 20:34:13

חבר'ה, היברט הולך לתת את קאמבק השנה.

כן, הוא היה חתיכת פח בלייקרס, ואחד הסנטרים הגרועים בליגה.
אבל, קורה. הוא בסה"כ בן 29, וכמו שסנטרים הגנתיים דוגמת מרכוס קמבי וטייסון צ'אנדלר ידעו להתאושש מעונות לא טובות, גם הוא יכול.

אני רק מקווה שהם ייתנו לו לעלות בחמישייה.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
06/07/2016 22:41:01
Reply to  המשגיח

לא נראה לי. הבנאדם נפל גם פיזית וגם נפשית, והוא לא מתאים לסגנון המשחק שנפוץ היום בליגה. לא רואה אותו חוזר להיות שחקן משמעותי בשום דרך.

עידן
עידן
06/07/2016 20:59:08

Dwyane Wade's meeting with Bucks owner Marc Lasry in New York City has wrapped up, league sources say

אפלטון
אפלטון
06/07/2016 21:23:12

ננה ליוסטון. החתמה מצויינת.
קליבלנד ממש חמים על אריזה, מקווה שזה חלק מדיל שיביא את לאב לרוקטס.
גם אם לא, אחלה תוספת.

גיא
גיא
06/07/2016 21:27:49
Reply to  אפלטון

אתם באמת צריכים עוד שחקן שלא יודע לשמור???

אפלטון
אפלטון
06/07/2016 21:33:03
Reply to  גיא

ברור! זה כל הקונספט. אם כבר דאנטוני אז אול אין!
מיני סמול בול כשהארדן ב-3 ולאב כסנטר, כולם רצים כמה שיותר מהר וזורקים מיליון שלשות. ניקח את התקפת 7 השניות של פיניקס ונעשה התקפת 3 שניות.
הגנה? זה מה שעושים כשהכדור בידיים של הקבוצה השנייה? למי אכפת נקלע יותר.

עידן
עידן
06/07/2016 21:35:27

Brandon Rush has landed a one-year deal at $3.5 million with the Minnesota Timberwolves, according to his agent Mark Bartelstein

דדי
דדי
06/07/2016 21:45:34

אה, לא רואה אותו משחק יותר מדי.
החתמת עומק.

עידן
עידן
06/07/2016 21:40:40

אין על מה רועי.אמרתי בסיום הפלייאוף שהפרי אייגסי זה הזמן החביב עליי בעונה.התותח האמיתי זה אתה שגורם לאתר להיות משובח 365 ימים בשנה

דדי
דדי
06/07/2016 21:44:35

אריזה תמורת לאב נשמע לא משהו לקליבלנד ממבט ראשון (למרות הידיעות שהם רוצים את אריזה), אבל צריך לשים לב שזה גם יצור להם חריגת טרייד של 21.2 מיליון (!).

זו פשוט חריגה עצומה ויכולה בקלות להנחית שם עוד שני שחקנים טובים או אפילו את ווייד תיאורטית (למרות שאז לא תהיה סיבה למיאמי לעשות את הטרייד – אולי אם יוסטון ישלחו גם נכס אטרקטיבי להיט…).

אפלטון
אפלטון
06/07/2016 22:07:30
Reply to  דדי

אוקיי… אהבתי 🙂 אז אתה אומר שיש סיכוי?

דדי
דדי
06/07/2016 22:09:06
Reply to  אפלטון

סיכוי הרבה יותר טוב משהיה אפשר לחשוב שיש.

סומסום
סומסום
06/07/2016 22:33:37
Reply to  דדי

יוסטון ארזו ביחד את אריזה ובברלי – בול עבור הקאבס, אריזה כדי לתת מנוחה ללברון, נסיון פלייאוף עשיר, ובברלי כדי לצוד את קארי בחמישית ההגנה. בכלל, יכולים להעביר את ארווינג לעמדה 2 ביחד עם בברלי. דלי משופר.

עידן
עידן
06/07/2016 23:35:46

I'm told Dwyane Wade's meeting with Micky Arison is over. No immediate resolution to report.

אריה
אריה
06/07/2016 23:37:15

The Pelicans are nearing a deal with guard Langston Galloway, league sources say. The Knicks recently made him an unrestricted free agent

עידן
עידן
06/07/2016 23:37:19

The Pelicans are nearing a deal with guard Langston Galloway, league sources say. The Knicks recently made him an unrestricted free agent

אריה
אריה
06/07/2016 23:59:09

Langston Galloway has reached an agreement to join the New Orleans Pelicans.

אריה
אריה
06/07/2016 23:59:11

הקלידו את התגובה כאן…

john
john
07/07/2016 0:05:43

שמועות אומרות דיוויד לי חוזר לווריורס.

שרמבו
שרמבו
07/07/2016 0:37:32
Reply to  john

רציני?
אני כבר לא יודע למה להאמין

עידן
עידן
07/07/2016 0:38:12

AP source: Hornets sign PG Brian Roberts to 1-year deal