(גם דוראנט ירגיש ככה???)
הטור השני: לאן נעלם הדבר שפעם קראו לו "כבוד עצמי"?
אני משאיר את הטור הראשון לאלה שלא קראו אותו, אבל מדגדג לי לכתוב כמה מילים על דבר שפעם היה ידוע כ-"כבוד עצמי".
בואו נניח שדוראנט משתלב בווריורס, ואחרי סידרה של 6 משחקים הם גוברים בחצי גמר המערב על פורטלנד, ואז בגמר על הספארס בששה משחקים כי פאו גאסול עייף מדי, ולטוני פרקר הברכיים לא החזיקו מעמד.
ובואו נניח שבגמר הם גוברים על הסלטיקס (שגברו בחצי הגמר על הקאבס).
כמה שמחה תהיה בין שחקני הווריורס? האם נראה את דוראנט בוכה כמו שמייקל התייפח עם הזכייה הראשונה שלו?
לא, הוא לא יתייפח. כי הוא ירגיש שזו אינה 'זכייה שלו'. הוא תפס עליה טרמפ.
אגיד לכם מה הייתי מרגיש היום אילו הייתי סטפן קרי:
*הייתי מרגיש מבואס.
*הייתי מרגיש מתוסכל.
*הייתי מרגיש מבוייש כאילו לא מאמינים בי יותר שאני יכול לקחת אליפות, ואני צריך את עזרת קווין דוראנט.
*הייתי מרגיש פתאום שאני טמא כי אני משחק בקבוצה טמאה. כאילו הכניסו למצה שלי בפסח חתיכת בייקון, או קותל חזיר אחר. הייתי מרגיש מלוכלך.
*הייתי מרגיש שאני משחק בקבוצה שליכלכו אותה, הגעילו אותה, וזיהמו אותה.
ולא הייתי יודע בדיוק כיצד להתנהג כשאנצח את אליפות ה-NBA ויתנו לי להרים את גביע הנצחון. ארגיש שישנו משהו לא כשר בכל העסק.
תגידו לי: נניח שהלייקרס היו מפסידים שני משחקי גמר רצופים לסלטיקס בשנות ה-80, ולארי היה מצלצל באמצע הלילה ומבקש ממג'יק לעבור לסלטיקס (כי דניס ג'ונסון נחלש), ואיתו הם יהפכו לדבר הגדול בהסטוריה. האם מג'יק היה עובר? האם לארי היה חולם בכלל לצלצל אליו?
מג'יק בחיים לא היה עובר, ולארי בחיים לא היה מסכים לקחת אליפות עם מג'יק.
או להיפך: הסלטיקס מפסידים, ומג'יק מבקש מלארי לעבור ללייקרס.
זה לא היה קורה לעולם. לשחקנים האלה היה כבוד עצמי. הערכה עצמית. הם היו מתביישים להצטרך לעזרה כדי לנצח.
כנראה שהיום הכל אחרת. אין יותר בושה; אין יותר כלימה. איש לא נעלב כי המטרה מקדשת את כל האמצעים, אפילו אם האמצעים כוללים דופי, חרפה, ובושת.
הטור הראשון: המעשה המביך ביותר בהסטוריה של ה-NBA
במוחי התרוצצו כל מיני מילים לכותרת.
"שפל"? לא. זה לא היה צעד שפל של קווין דוראנט.
"גועלי"? אולי יכולתי להשתמש במילה.
"נבזי? – גם יכולתי להשתמש.
"עלוב"? כן, היה בזה משהו עלוב ונקלה.
אבל המילה שעבורי מתארת את צעדו של קווין דוראנט טוב יותר מכל אחת אחרת היא "קטנוני".
היתה עוד מילה שידעתי שקיימת אבל היא ברחה לי מהמוח. יאיר – בתגובתו – הכניס את המילה שחיפשתי "מביך"
היתה זו קטנוניות במיטבה לשחקן שהוא הסקורר הגדול ביותר של תקופתנו לבגוד בקבוצה שהוא היה קרוב איתה עד כדי חוט השערה לגבור על גולדן סטייט, לעוזבה לאנחות, ולהתחבר לקבוצה שהיא הטובה ביותר שאי פעם היתה לפי מספר נצחונותיה – 73. היא לא הקבוצה הטובה ביותר. NOT EVEN CLOSE. קבוצה המובילה 3-1 בסידרת הגמר ומפסידה 3-4 היא צ'וקרית, לא קבוצה גדולה. היו 5-8 קבוצות טובות ממנה, אבל לא על זאת בא לי לדבר עתה.
היו שחקנים חופשיים אחרים שעברו מקבוצה לקבוצה. אפילו מייקל הגדול עשה זאת. אבל הוא עשה זאת כשהוא כבר היה זקוק לספסל כדי לעשות דאנק, והוא לא הצטרף לקבוצה הטובה ביותר – או השנייה הטובה ביותר ב-NBA – אלא לוושינגטון העלובה. היו אחרים שעשו זאת בקצה הסופי של הקריירה שלהם כמו קרל מלון, גארי פייטון, וסקוטי פיפן.
היו גם שעברו מקבוצה לקבוצה כשהם במיטב כוחם ויכולתם, אבל ב-CIRCUMSTANCES אחרים לחלוטין:
*גילברט ארינאס עבר מהווריורס לויזרדס ב-2003. אבל רק ב-2001 הוא הגיע כרוקי לווריורס והוא לא היה חייב לה דבר, והוא עזב בגלל כסף גרידא ולא לתפוס טרמפ לאליפות כי ויזרדס היתה עוד קבוצה ממוצעת.
*צ'אונסי ביליאס עזב ב-2002 לדטרויט פיסטונס. אבל הוא לא עזב קבוצה בה שיחק שבמשחק הששי הובילה ב-8 נקודות לפני הסוף בדרך בטוחה לגבור על האלופה רק כדי להפסיד בסוף, והוא לא הגיע לקבוצה שניצחה 73 משחקים, אלא לדטרויט שהיתה בשלבי בנייה ראשונים. ואגב, הוא לא היה "שייך" לאף קבוצה ממש. הוא היה מין JOURNEY MAN שעבר ארבע קבוצות מאז שניבחר כרוקי.
*ב-1996 שקיל או'ניל עזב את המג'יק כי היא לא יכולה היתה לשלם לו מה שהוא רצה, ובכלל – הוא רצה להיות קרוב להוליווד ולפתח קריירת סרטים. הוא הגיע ללייקרס שהיתה סתם עוד קבוצה שהתחילה לבנות את עצמה עם הבאתו של קובי משרלוט, כשלאיש (אולי חוץ מג'רי ווסט) לא היה מושג לאיזה שחקן גדול קובי יתפתח להיות.
*ב-2004 סטיב נאש עזב את דאלאס ועבר לפיניקס רק בגלל שמרק קיובן חשב שהוא מבוגר מדי לחוזה ארוך-שנים, והוא שמח שפיניקס הציעה לו מה שהציעה. גם פיניקס היתה NOBODY כשנאש הגיע אליה.
*ב-2010 לברון וכריס בוש באו לחבור אל דוויין ווייד חברם הטוב בתקווה להתאחד ולהתחיל לבנות אלופה. הם הצליחו אחרי שנתיים, אבל הם לא באו אל המוכן.
אתם יודעים מה אני לא מבין במעשהו הקטנוני של דוראנט?
אני לא מבין כיצד הוא לא התבייש לעשות את מה שעשה.
אף שחקן-על שאני מכיר – לא מג'יק, לא מייקל, לא לארי בירד (קובי? אולי!) – לא היה משפיל את עצמו לחבור לקבוצה הטובה ביותר בליגה, ובזאת לחתום הודאה לכל העולם: "עשיתי זאת כי ניסיתי בעצמי, וניכשלתי!".
החרפה וכלימה במעשהו תישאר איתו לכל זמן הקריירה שלו, ואפילו שלוש אליפויות לא תימחקנה את הקלון. הוא ישמע את ההעלבות וההשפלות עד סוף הקריירה שלו. מאומה לא ימחוק אותן, וזאת מילה שלי. לא ישכחו לו את החלטתו השגוייה והמצערת ל-ע-ו-ל-ם!
לי הוא גרם כמה דברים:
- ראשית, משחקן שמאד חיבבתי הוא הפך לשחקן שאני מת שייכשל.
2. מאוהד שדי חיבב את גולדן סטייט עד השבועות האחרונים של סיום העונה כשהם התחילו להתנהג ביהירות וחיוכים מזלזלים, הפכתי לשונא שלהם. אני רוצה שכל הגולשים באתר יידעו שבעל האתר שהוא גם העורך הראשי של האתר, והדוק הזקן שכותב איזה30% מהחומרים באתר יקדיש מעתה ועד שגולדן סטייט תפסיד למישהי במערב, או למזרחית בגמר, את כל האנרגיות שלו, הסרקסטיות שלו, ועטו החדה לעלות, להעליב, ולהשפיל את גולדן סטייט בכלל וקווין דוראנט בפרט. אני לא אסטה מהאמת כמובן, אבל תרגישו את סלידתי מכל דבר שהוא ג"ס על כל צעד ושעל.
3. נשבע לכם שמהיום הפכתי לאוהד של הפלח והספארס. אני מודה לאל שפאו גאסול יחתום איתם כי אז אני מאמין שהספארס גוברים עליהם בפלייאוף. מרגע זה הפלח הוא היפה באדם, וחליפותיו הן מהמגוהצות ביותר שנקנות ב-$2,000 ב'בלומינגדייל'.
קווין דוראנט וגולדן סטייט גרמו לעוד דבר חשוב בכדורסל, וזיכרו מה אני אומר:
הכדורסל הטוב והאמין של העבר עם סנטר ענק עם POST GAME ופאור-פורוורד טורף אנשים בגובה 2.12 מ' ו-140 ק"ג חוזרים למרכז העיניינים. אין טעם לנסות לגבור על גולדן סטייט עם סמול בול וקליעות מרחוק. אותה צריכים להעמיד על ברכיה עד שתתחנן לרחמים עם 'ביג-גיים', OLD FASHION BASKETBALL של לחימה בחפירות תחת הסל. לכן אני צריך את פאו גאסול עם למרכוס אולדרידג' ודיאו בוריס להאכיל את דוראנט, סטפן קרי, וקייל ת'ומפסון, ולהזמין גם את סטיב קר שיהנה מהארוחה.
ולפני שאגיד לכם לילה טוב, עלי לסיים עם עוד מחשבה קטנה: לא הייתי רוצה להיות קווין דוראנט בהפסד באיזה שהיא סידרה בפלייאוף של 2017, דבר שיקרה על בטוח!
רגע. עוד מחשבה, ואני חותם לכם על זה: ג"ס ווריורס תהיה הקבוצה האוברייטד ביותר בהיסטוריה של הליגה.
דובי
5 יול 2016 06:43:43מצוין מנחם! אחד החזקים שלך
דדי
5 יול 2016 06:51:40דובי, אם אתה מתכוון להחמיא למנחם, לא יודע אם זה המשפט שהייתי משתמש… 🙂
דובי
5 יול 2016 06:56:43יש בינינו סוג של הבנה, שבכל מצב שמנחם לא בטוח למה התכוונתי הוא קורא לי ערדניק פרובינציאלי חסר מושג, וככה אני יודע שהוא עדיין אוהב אותי.
יאיר
5 יול 2016 06:54:08אני איתך מנחם! צעד מביך של דוראנט וגם גולדן סטייט הופכת להיותמעין גלאקטיקוס שקשה לאהוב.
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 07:23:221+
ג"ס מביכה בדיוק באותה מידה בכלל לחזר אחריו ולפרק את הקבוצה הנפלאה שלה
רנדי אורטון
5 יול 2016 13:52:05פעם ראשונה שהאשך אומר משהו חכם וכניראה שזה לא יצא לו מהביצה.
מנחם לס
5 יול 2016 06:54:48דדי, החמצת את משפט הסיום שזה עתה הכנסתי: ג"ס תהיה הקבוצה האוברייטד ביותר בהסטוריה.
דובי
5 יול 2016 06:57:35או שיט מנחם לא ידעתי שאתה עדיין ער
גור גולן
5 יול 2016 10:10:55😂
שמייקל
5 יול 2016 20:28:05מנחם עזוב אותך אתה נשמע כמו פולניה…. סה יהיה כיף ומגניב וגם ווייד יעבור לקאבס ותהיה מגה קבוצה נגד מגה קבוצה וכולנו נהנה.
גיא
5 יול 2016 06:56:27מרגע זה הפלח הוא היפה באדם, וחליפותיו הן מהמגוהצות ביותר שניקנות ב-$2,000 ב'בלומינגדייל'.
לא צחקתי ככה כבר הרבה זמן!
עידן
5 יול 2016 21:04:19+1
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 07:00:46כשאתה צודק אתה צודק
הרסו את הליגה, מהלך הזוי ובזוי ונעדר ספורטיביות. לא שווה לאף מהלך אחר בהיסטוריה.
מנחם לס
5 יול 2016 15:28:28לא כל כך "הרסו" כי הם נראים על הנייר הרבה יותר טובים מאשר יהיו על הפארקט.
אופיר מתתיהו
5 יול 2016 16:27:30כולל לברון???
מנחם לס
5 יול 2016 07:04:03ועכשיו בסושיאל מדיה כולם כותבים על הטוויטר של דוראנט מ-2010 כשהוא לועג ללברון על שהצטרף לדוויין ווייד במיאמי
קליי
5 יול 2016 07:04:54דוראנט וסטף החליטו שעדיף לשחק ביחד מאשר לקרוע אחד את השני ולהגיע לגמר מותשים נגד להברון, שעבורו להגיע לגמר מהקונפרנס המזרחי זה כמו ספא ברמת אביב. בעונה הבאה החריגה התקציבית של הווריורס מעל המס המותר תהיה זהה לחריגה של קליבלנד בעונה הזו. אם (ואם ואם….) בפלייאוף האחרון אוקלהומה לא סוחטים את הווריורס ונותנים לליגה סיבה להרחיק את גרין ממשחק מספר חמש של סדרת הגמר, אז היתה נמנעת אליפות שלישית לא מוצדקת ללהברון.
הווריורס החתימה את פצוליה (מתאים בול) ושאר הליגה תתחנן לפציעות.
גיא
5 יול 2016 07:18:21ההרחקה של גרין זה תירוץ שחוק.
גם כאשר גרין, במשחק בית, נתן את המשחק הגדול בקריירה שלו – זה לא הספיק בשביל ניצחון של גולדן סטייט.
והמשפט – "אליפות שלישית לא מוצדקת ללהברון."
לא ממש מחובר למציאות.
העובדות הן שבשנתיים בהן גולדן סטייט פגשה את לברון, שנתיים בהן קרי היה ה-MVP –
לברון היה השחקן הטוב במגרש, ובהפרש מטורף.
לא היה עוד שחקן שסיים סדרת פלייאוף כלשהי, כמוביל בכל הקטגוריות.
קליי
5 יול 2016 07:47:07גיא, אם להברון כזה עילוי אז למה הוא צריך כלככך הרבה עזרה על מנת לזכות באליפות: לחבור לכוכבי על במיאמי, לשחק בקבוצה היקרה בהיסטוריה (קליבלנד), ולשחק בקונפקנס המזרחי העלוב?
ועדיין להפסיד ברוב סדרות הגמר שלו. כולל הגניבה של ריי אלן ושל אדם סילבר.
גיא
5 יול 2016 08:00:08בכל רשימה של גדולי השחקנים אי פעם, בדרך כלל ג'ורדן מופיע בצמרת.
גם הוא היה זקוק ל-HOF לצידו בשביל לזכות.
קארים? הוא זכה לצד ביג O, ולצד מג'יק.
באותן שנים שאחרי אוסקר, ולפני מג'יק, הוא היה השחקן הטוב בליגה. אבל הוא לא הצליח לזכות באליפויות.
ד"ר ג'יי ומוזס מלון. 2 מהגדולים שהיו. זכו באליפות המיוחלת רק אחרי שמלון הצטרף לסיקסרס.
למעשה, אני אאתגר אותך בשאלה:
כמה שחקני HOF השיגו יותר מאליפות אחת, כאשר לצידם לא שיחק HOF נוסף?
(רמז: התשובה מזכירה קצת את האות האנגלית "O")
בכל כך הרבה דיונים הוזכרו גולדן סטייט של השנה שעברה, והספרס של 2014, כ-2 מהקבוצות הגדולות. לברון זכה באליפות מול ה-2.
"הגניבה של ריי אלן" זה שם מוזר לאחד המהלכים הגדולים בתולדות המשחק, ולאחד הקמבאקים הגדולים (את השלשה שלפני, הזאת שאפשרה לזו של אלן להיות רלוונטית, קלע לברון)
הגניבה של סילבר? היחידים שיכולים להתלונן על קיפוח מצד הליגה הם אוהדי הת'אנדר.
קליי
5 יול 2016 08:16:37גיא, אני מודה לך על התגובה המולמדת.
לדעתי HOF לא אומר הרבה.
נוביצקי שיחק ליד HOF בסוף הקריירה- ג׳ייסון קיד (הרבה פחות טוב מקיירי לדוגמא). אולג׳ואן שיחק ליד HOF?
אם דריימונד גרין יהיה HOF זה כנראה בגלל שהוא ישחק ליד קרי רוב הקריירה.
גיא
5 יול 2016 08:27:29יש סיבה למה כתבתי "כמה שחקני HOF השיגו יותר מאליפות אחת".
דניס ג'ונסון (79'), אלאג'ואן (94'), נוביצקי (11')
כולם HOF, כולם זכו באליפות ללא HOF לצידם (או במקרה של קיד – ללא HOF בכושר של HOF)
(אולי צריך להוסיף את ריק בארי 75', אבל הוא שיחק לצד ג'אמל ווילקס)
הם היחידים.
אלאגואן זכה שוב ב-95' עם דרקסלר לצידו. ללא דרקבלר, הם לא היו עוברים את הסיבוב הראשון.
דניס ג'ונסון זכה שוב רק כאשר הגיע לסלטיקס הגדולה.
ונוביצקי לא הצליח לשחזר את הישגו האדיר. ולא בגלל שקבוצתו לא ניסתה לצוות לו כוכב נוסף – בגלל שהם נכשלו בניסיונותיהם.
גרין הוא שחקן הגנה טופ 5 בליגה. ויש לו יכולת מסירה וראיית משחק שאין לעוד PF בליגה. זה שילוב נדיר, ואם הוא יכנס ל-HOF
(במהלך העונה כתבתי מספר פעמים שאני חושב שלא. אחרי הפיינלס כתבתי שאני מכה על חטא, ושהוא בהחלט נמצא במסלול הנכון לבחירה כ-HOF),
זה יהיה בזכות, ולא בחסד.
מנחם לס
5 יול 2016 15:29:17נכון
סטיב
5 יול 2016 16:06:45מעניין, אבל…
היחידות שהיו חלק משושלת ב-30 שנים האחרונות ולכן היחידות שרלוונטיות לטיעון בעיניי הן הספארס, לייקרס ושיקאגו.
אתה חושב שפיפן, ג'ינובילי או פארקר היו HOF בקבוצה אחרת?
לגבי שאקיל וברייאנט אין ספק שכל אחד מהם בנפרד היה מגיע לקריירה שמזכה אותו ב-HOF.
אבל שיקאגו לא הייתה קבוצת פלייאוף בלי ג'ורדן, כמו סן אנטוניו בלי טימי.
גיא
5 יול 2016 17:38:03פיפן בלי ספק היה HOF, גם בלי ג'ורדן. מגדולי שומרי הפרימטר בכל הזמנים.
ג'ינובילי, ופרקר. זה בסימן שאלה. האם בשורות הקליפרס הם היו HOF?
קשה לדעת.
אבל דייויד רובינסון, הוא HOF ברור.
ואם לא היו פרקר וג'ינובילי אחרי פרישת רובינסון?
אולי לדנקן היו הרבה פחות אליפויות.
נריה
5 יול 2016 11:26:10מצחיק אותי שאנשים שמדברים ככה, הם מדברים מתוך שנאה ללברון. והם לא ידו בזה! אבל אני לא רואה הסבר אחר.
לקרוא לוויד וכריס בוש כוכבי על זה ניפוח על חשבון העבר שלהם. הרי אם נדבר תכלס מבחינת משחקים בפלייאוף, וויד ובוש לא שיחקו כמו כוכבי על, וזה נתון.
מעבר לזה, מלבד 2011 (ו2013 נושא לדיון) הקבוצה של לברון הגיעה כאנדרדוג. ב2012 אמרו אוקלהומה, ב2014 אמרו סאן אנטוניו, וב2015 ו16 אמרו גס. מתוכם לברון 2-2. והשנה כולם מדברים על משחק 5 כשגרין הורחק ואפילו על בוגוט, ששיחק 15 דקות מקסימום, שהוא נפצע. אבל אותם אנשים לא מזכירים שקליבלנד שנה שעברה לא שיחקה עם קיירי ולאב בגמר!
ולקרוא לזה הגניבה של ריי אלן זה מצחיק. כי למייקל היה את פקסון וסטיב קר, וגם לגס היה השנה את סטיבנסון במשחק 1 וגרין במשחקים 2 ו7.
אז אנשים שלא מעוניינים לשמוע, אין טעם להסביר כי הוויכוח לא יגמר לעולם.
יניב
5 יול 2016 11:39:55לא בא לי להתווכח אבל ההבדל בין ריי אלן לפקסון וקר זה שפקסון וקר באו כתוצאה ממהלך מתוכנן שבו מייקל משך את ההגנה והשאיר אותם חופשיים ואילו אלן זה היה פשוט מזל מטורף גם שבוש קטף את הריבאונד וגם המסירה לאלן וגם הקליעה הקשה מאוד של אלן.
ודרך אגב כמה שאני לא סובל את לברון אליפות זאת אליפות ובכלל לא משנה האם בלי הזריקה של אלן הוא לא היה זוכה באליפות
מנחם לס
5 יול 2016 15:29:49מיאמי ומה שקרה עכשיו? יום ולילה
עגל
5 יול 2016 14:39:34כרגיל גיא ענה מצוין הרבה לפני.
יואש בן טולילה
5 יול 2016 12:47:32הרדיפה שלך אחרי כל פוסט לעג ללברון כבר מתחילה להביך.
אחד העם
5 יול 2016 13:34:06אם זו הבעיהיה אז היה צריך לחתום בבוסטון ולהתמודד מול לברון במזרח
המשגיח
5 יול 2016 07:11:46מנחם – לא מסכים איתך.
אם הוא יזכה ב- 2-3 אליפויות, ישכחו לו את זה. ככה זה עובד.
אני מעריך שעם הטבעת על האצבע הוא יתגבר על הממים באינטרנט.
גור גולן
5 יול 2016 10:11:33+1
קבוצה היסטורית
ברץ
5 יול 2016 10:52:42כמו שכולכם שכחתם ללברון את ה"החלטה"?
john
5 יול 2016 11:26:49את האמת שמחוץ לאתר זה עד ההחלטה של דוראנט התקשורת האמריקאית שכחו מזמן מ"ההחלטה". הם אפילו זכרו את המכתב הדוחה של דן גילברט יותר.
מייקי
5 יול 2016 11:42:36'ההחלטה' היתה להקים קבוצה חדשה, לא לחבור לקבוצה של שיאים היסטוריים, שזה עתה הצלחת למתוח ל-7 משחקים בגמר המערב
מנחם לס
5 יול 2016 15:32:48זה מעשה בומבסטי מדי מכדי להישכח
זה מעשה שייכנס להסטוריה של ה-NBA כאחד המהלכים הדראסטיים ביותר שקרו בליגה, ואולי הליגה אפילו תחליט על משהו בנידון, כי תאר לך שגולדן סטייט והספארס במערב, וקליבלנד, בוסטון, ומיאמי במזרח, קולטות את 20-25 השחקנים הטובים ביותר בליגה.
אז אפשר לסגור את הליגה
חנן
5 יול 2016 07:13:40לא האמנתי שדוראנט יעשה צעד כזה. עד שנראה שOKC עלו על דרך המלך…
בכל מקרה יהיה מעניין לראות את הקבוצה הזאת, וחוץ מזה לא בטוח שסטף קרי יחזור עם ההצגות שלו.
הליגה תבוא מוכנה עם התאמות הגנתיות ונראה מה יהיה.
john
5 יול 2016 11:27:38אמרת נכון. הליגה תבוא מוכנה לזה….
יאיר הורניק
5 יול 2016 07:15:17לא אוהב את המהלך בכלל! בדיוק כמו שלא אהבתי שלברון עבר למיאמי ב2010. אבל כל מי שהצדיק את לברון אז, חייב להצדיק את דוראנט היום. נכון שדוראנט עובר לקבוצה שהכוכבים שלה היו שם לפניו ולברון הגיע עם כל הכוכבים ביחד אבל שניהם עוברים מאותה סיבה בדיוק. שניהם בעצם אמרו, אני לא מסוגל לבד ובקבןצה שלי, אני צריך עוד כוכבים. אני חד וחלק נגד המהלך, בדיוק כמו כולם אני מאוד מאוכזב מדוראנט. אבל מצחיק אןתי לראות אנשים שאומרים שהמעבר שלו ושל לברון זה לא אותו דבר. כי זה בדיוק אותו הדבר!
למר מנחם היקר
5 יול 2016 07:29:27אם זאזה גולדן סטייט הקבוצה הטובה בהיסטוריה (מבחינה אינדיודאולית), 2 מ3 השחקנים הטובים בעולם הsg הטוב בליגה וpf המגוון בליגה (ואחד הטובים), זוהי ללא ספק הקבוצה עם הארטילריה הגדולה בהיסטוריה, 3 שחקנים בהרכב שמחייבים דאבל טים, ריווח מטורף המעבר של דוראנט כנראה יצר את הקבוצה הגדול מכולם (בתקווה שתיכשל), אני לא רואה דרך שניתן לנצח אותם.
מנחם לס
5 יול 2016 15:33:44היא הטובה ביותר ר-ק על הנייר. תכליס על הפארקט הם לא יהיו כאלה טובים.
חכה וראה!
IDO
5 יול 2016 07:24:10KD אפס מאופס ! פחדן ואדיוט.
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 07:26:10חשבתי שדוראנט מטומטם ואהבל.
אבל מסתבר ששגיתי בהערכתי אותו – הוא הרבה יותר אהבל ממה שחשבתי!
IDO
5 יול 2016 08:18:34הוא מזכיר לי תינוק. לפני שהם לומדים לדבר אבא ואמא אומרים איזה תינוק חכם. איזה עיניים גדולות. איך הוא בא שקוראים לו.
ואז הם לומדים לדבר ופתאום הגאון מתגלה גאדיוט מושלם.
היה עדיף לכולם ש KD היה ממשיך להיות זה שלא מדבר שלא נראה כמה הוא אדיוט. (עכשיו לכו תקראו את המכתב הפטתי והמוכתב שלו)
דובי
5 יול 2016 08:20:12מצוין עידו
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 14:06:101 +
עגל
5 יול 2016 14:43:12חחח
הייט אשברי
5 יול 2016 07:30:50מאוד מרגש . הפכת לשונא של הווריורס ושל KD . תקנה לך כמה בובות וודו ותתקע בהן סיכות .
אהרון שדה
5 יול 2016 07:32:40מנחם לראשונה זה זמן רב אני מסכים איתך במאה אחוז וחושב בדיוק כמוך.
רק בהסתייגות קטנה והיא לברון.
שכן מכל השמות שהבאת היחידי שהלך נטו בשביל לחפש אליפות והצטרף לכוכבי על היה לברון .
הוא עצמו הבין זאת וחזר לקלילבלנד לבסוף.
לכן לברון היה הטרייגר לחוסר הבושה של דוראנט .
עם כל היתר אני מסכים ויותר שכן גם 10 טבעות ברצף לא יחזירו את הכבוד האבוד של דוראנט .
עגל
5 יול 2016 14:43:48הטריגר הוא הביג ת'רי של בוסטון
טאקי
5 יול 2016 07:46:07מצד אחד אפשר להבין אותו. המון שחקנים מובילים עשו מהלכים כאלה של מעבר לקבוצה גדולה כדי לזכות באליפויות – לברון ובוש למיאמי (גם אם אתה מגדיר את זה כ"קבוצה שלא היה בה כלום" זה עדיין מהלך של יצירת קבוצה חזקה מאוד מקבוצה שלפני זה היתה קבוצה ממוצעת לכל היותר), לברון ולאב מצטרפים לקליבלנד, אולגרידג' מצטרף לסן אנטוניו, גארנט ואלן מצטרפים לבוסטון…
בכל מקרה מבקרים את המהלך, יורדים על השחקן, הקבוצה והחברים שלו כשזה לא מצליח (חוץ מבמקרה של אולדרידג'. נראה לי שגם אם דוראנט היה עובר לסן אנטוניו והיתה נוצרת של קבוצת על – דוראנט, אולדרידג' ולנארד? שלישיה מטורפת! ובצירוף של פארקר, ג'ינובילי ודאנקן שבטח היה נשאר לעוד עונה כדי לקחת אליפות נוספת – קבוצה שיכולה בקלות לשבור את השיא של ג"ס אם פופוביץ' היה רוצה…) ומהללים את כולם כשזה מצליח.
במקרה הזה אני לא רואה איך זה עובד ואיך זה מצליח בלי שהם דורכים אחד על השני בלי הפסקה. אין מצב בעולם שקארי, דוראנט, תומפסון וגרין יכולים ליצור משחק התקפה מאוזן וזורם בלי שלפחות אחד מהם יתמרמר על זה שהוא לא מקבל תפקיד מרכזי מספיק.
אם הם לא זוכים באליפות שנה הבאה, או אם הם זוכים באליפות אבל לא דוראנט הוא השחקן המוביל – אחד מהם עוזב את הקבוצה שנה הבאה.
מנחם לס
5 יול 2016 15:34:59אף פעם לא נעשה צעד דראסטי בסדר גודל כזה. זה כאילו לארי בירד יעבור ב-1986 ללייקרס
ברבור שחור
5 יול 2016 19:16:44לארי ברד שיחק בקבוצה שהיו בה 3 אולסטארים.
חוצמיזה כמו שהספקתי להכיר אותך עד אוגוסט תשנה את דעתך על דוראנט
הדוס
5 יול 2016 19:51:11בירד ללייקרס לא קשור כי זה מערבב בין מעבר של שחקן על לקבוצת על (דוראנט) ובין בגידה בקבוצה לטובת היריבה הגדולה שלהם על ידי אחד השחקנים הטובים בה (בירד)
שי אבן צור
5 יול 2016 07:47:14זה צעד בעייתי לאללה
ההיגיון אומר שהייתי צריך לתעב את זה לא פחות ממנחם ובוודאי לא פחות מהתיעוב שהרגשתי כלפי "ההחלטה"
אבל אני לא מרגיש ככה. אולי בגלל שאני יותר מדי אוהב את הלוחמים ואת דוראנט.
יניב
5 יול 2016 09:33:151+ לשי
עגל
5 יול 2016 14:46:19תשובה טובה. אתה שם את זה על השולחן – אני אוהב או שונא כי אצלי זו העדפה אישית. הנימוקים הטכניים (הצטרף לקבוצה מוכנה או לא, ברח או לא, פחדן או אמיץ) הם רק כסות להעדפה האישית שלי.
גיא
5 יול 2016 20:15:33העמדת מראה. +100
מנחם לס
5 יול 2016 15:36:50נניח שב-1986 מג'יק היה מחליט לעזוב את הלייקרס ולעבוד לסלטיקס.
אתה יודע מה הייתי מרגיש כאוהד הסלטיקס?
בושה.
לכן, שי, אני לא מבין כיצד אתה לא מרגיש בושה על מה שקרה
שי אבן צור
5 יול 2016 20:27:33יש לי הסתייגות ענקית מצד אחד
יש לי ציפייה גדולה לראות אותם בעונה הבאה מצד שני
יש לי תחושה של משהו לא נכון מצד שלישי. תמיד העדפתי קבוצות שנבנו נכון – כמו ג"ס של השנים האחרונות והספרס – וג"ס הנוכחית הפכה למפלצת וזה מפריע לי
בושה? יש גם אלמנט כזה. עד כמה היא עמוקה? לא יודע להגיד…
מסכים לגמרי שכרגע זה נראה לא טוב מבחינת כולם אבל עוד כמה אליפויות זה יישכח.
עובדה, ללברון זה הצליח
ניר
5 יול 2016 07:49:59תנשמו אנשים. הוא לא הצטרף לדאעש.
אולי לא טוב לו באוקלהומה. לא נראה שיש סיפור אהבה בינו לבין ווסטברוק אז בא לו מקום אחר. למה שלא ילך לקבוצה שמחה שאין בה מפלצת ריכוזית כמו לברון? בחר לחבור לסוף וזה לגיטימי. מצב הליגה זה לא עניינו והוא רוצה חיים נעימים וסיכוי לאליפות. כאילו שמישהו מכם היה הולך לדנבר או ברוקלין.
אם בא למנחם לשנוא את גולדן כמו ילדה קטנה שיהיה לו בכיף אבל כנראה שיהיה שם כדורסל יפה ואתם מתנהגים בצורה מגוחכת
IDO
5 יול 2016 09:38:57ניר עיוני – יותר גרוע מדעאש! הוא שינה את התחרותיות בליגת ההופס.
לקח קבוצה שכבר הייתה 25% טובה יותר מכל קבוצה אחרת (קצת כיוונונים, קצת קשיחות) והוציא אותם מהמשוואה.
דאעש זה בתיזילוך של המידלאיסט. KD דפק אותנו פה ל-5 שנים של שיממון
אלי לס
5 יול 2016 08:04:21אם יש משהו מביך פה זה אתה מנחם. אני לא מאוהדי המהלך של דורנט אבל חושב שזכותו לבחור איפה לשחק והוא לא בוגד בשום דבר. אבל אתה מנחם שכל כך הגנת על לברון במהלך שלו (שגם "בגד" בקליבלנד ועוד עשה את זה ב"החלטה"הידועה) פתאום להבליע את זה כדוגמא קטנה ואחרונה ולסלף לחלוטין את ההקשר. זאת ההגדרה של מביך.
והם יצליחו, כי אין שום סיבה שלא.
מנחם לס
5 יול 2016 15:38:03אלי, ההבדל הוא הבדל של יום ולילה.
A.h
5 יול 2016 08:24:26ללק???
מישהו?
IDO
5 יול 2016 08:36:30נסה – 0
no funny shtuff
5 יול 2016 08:56:06חייב הסבר-
כיצד יתכן שלא התקיים התסריט הבא-
דוראנט נשאר לעוד עונה עם אוקלהומה שהביאה את אולדיפו לניסיון אחרון לאליפות בקבוצה בה התחיל, ניסיון עם אחוז סיכוי לא מבוטל.
גולדן סטייט, שלשיטתם הם אחת מהקבוצות הטובות בהיסטוריה והפסידו את סדרת הגמר בגלל פציעות/שופטים/לברון/כוכב יופיטר הוסתר על ידי אורנוס/מלא את החסר, באים ומראים לכל העולם שעם אותה קבוצה הסטורית בדיוק הם מנקנקים את הליגה ושורפים את הפלייאוף ללא הפסד.
איך קרה שכל הגורמים ויתרו על כך?
מה זה זה?
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 14:33:44כי למה להסתפק בתפוח ביד כשאפשר לבוא עם שופל ולהוריד את כל העץ?
מה שעמד לנגד עיניהם היה שושלת של אליפויות רצופות (כמו שזו עמדה לנגד עיניי לברון כשעבר למיאמי)
עגל
5 יול 2016 14:48:43צודק, הם רצו לנצל את ההזדמנות שאולי לא תחזור.
למה קווין הלך על זה? אולי כי גם הוא פחד שהם לא יאהבו אותו יותר בשנה הבאה 🙁
צביקה
5 יול 2016 09:03:38אני לא עושה מסעות נגד אף אחד, אבל באמת זה צעד ספורטיבי מבאס. בטח נראה הצגות נהדרות מהחבורה הזאת, והם בהחלט מועמדים לזכות בשתי אליפויות בשנתיים הקרובות, אבל אשמח לראות אותם נכשלים עוד במערב מול הספרס, ועוד יותר מול OKC…
יואש בן טולילה
5 יול 2016 12:50:30OKC לא תהיה בפליאוף כדי לעשות את זה.
מנחם לס
5 יול 2016 15:38:45הספארס היא היחידה שתעצור אותם
אוהד ס"א
5 יול 2016 09:12:02מנחם, תודה שמצאת את המילה שחיפשתי.
אני רוצה להרים להנחתה ולהזמין מליון תגובות נזעמות, אבל בעוד שנה כשדוראנט וקרי יקחו אליפות אחרי 79-3 בעונה הרגילה ו- 16-1 בפליאוף, האם אפשר לשים כוכבית על האליפות שלהם?
עגל
5 יול 2016 14:49:31שום כוכבית ושום בטיח
מנחם לס
5 יול 2016 15:39:23עוד איך כוכבית. לפחות בפוסטים שלי.
no funny shtuff
5 יול 2016 19:55:47בקצרה-לא.
וטיפה יותר באריכות- בוודאי שלא.
ובשיר-
https://youtu.be/fnJdpN1GGh4
(יש גם מדי פעם yes, זה מוקדש לליצנים שמאשימים את השופטים)
john
5 יול 2016 09:17:59גם לא אוהב את המהלך. הוא פחדני. אבל אתה ואני יודעים שכולם בדיעבד הלבינו את ההחלטה של לברון. לברון כן בנה קבוצה בטוחה לאליפות. הוא הוציא את אחד הפאוור פורוודים הטובים בליגה מטורונטו. אחד שהיה אבן בנייה בפרנצ׳ייס שמאוד התקשה להביא שחקנים. הוא פירק את טורונטו לכמה שנים טובות. הוא חבר לוויד שבזמנו היה עדיין טופ 3-5 בליגה בקלות כשהוא עדיין בשיא הקריירה. שחקן שלא היו בטוחים שלברון טוב ממנו בעת המהלך. הוא נטש את קליבלנד שבדיוק כמו אוקלהומה היה בגמר אחד ובכמה גמרי מזרח.
הרי הוא יכל למשוך שחקן פרנצ׳ייז לקליבלנד. הוא יכל להביא את בוש לתלכיד המעולה שהיה לו (אין ספק שהיו לו רול פליירס מושלמים אבל אף כוכב).
אבל הוא יצר סופר קבוצה שאילולי הפציעות של וויד אחרי האליפות הראשונה אכן היו זוכות ב4-5 אליפויות. אני אפילו דבק בכך שלברון חיבל בבצןרה מודעת או לא מודעת בגמר 2011. הוא פשוט לא יכל לסבול את העובדה שהפך לסייד קיק של וויד באותו פליאוף. הם כיסחו את שיקגו שבעיני לא נפלה מדאלאס באותה עונה 4-1. וויד שיחק כמו ג׳ורדן בסדרה והיה יחידת חיסול. לברון נתן סדרה מדהימה ופיפנית (לא כזלזול פיפן בשיאו לא נפל בתרומתו ממייקל) הוא עושה בכל על המגרש כולל את תצוגת ההגנה לטעמי הטובה בהיסטוריה כששיתק את דרק רוז המטורף של אז. אבל בגמר פתאום היה פאסיבי. פתאום לא חדר והשאיר לוויד את המאבקים בסיומי המשחק. אחרי ההפסד פתאום התחילו לבקר את חוסר ההיררכיה בהיט. "לברון צריך לפקד וויד לזוז הצידה" האליפויות שלברון השיג עם שלישיית ההול אוף פיים הזו בסוף הפכה "ללברון לקח את מיאמי הבינונית עם וויד הגמור ובוש הבינוני ל2 אליפויות." ואם אתה חושב שדוראנט מתכנן להיות פיפן בגולדן סטייט אז אתה לא מבין את המהלך. ההנהלה הזאת תזיז כל שחקן שיפריע לדוראנט למצות את הפוטנציאל. קארי ותומפסון יוותרו על גדולתם והרביזיוניסטים ישכתבו את ההיסטוריה בהתאם.
כי ככה עובדת ההיסטוריה. את ההיסטוריה כותבים המנצחים. אז אני מהמר שהשנה לא יזכו בכלום. וכולם יצהלו וירדו עליו בדיוק כמו שירדו על לברון "הצ׳וקר" של 2011. בדיוק כמו שאף אחד לא יזכור את המהלכים שהובילו לנפילתה של גולדן סטייט בגמר. גם לא יזכרו שחטפו 3 תבוסות בכל ההפסדים. לא יזכרו שלברון קלע במשחק הגמר באחוזי גבינה צהובה ואיבד כדורים ברצף. לא יזכרו שקיירי סחב אותם כל המשחק כשלכולם רעדו הביצים. יזכרו את זה שלברון ניצח את קארי, את החסימה על איגי ואת השלשה של קיירי. ככה המשחק ישווק לעולם ועד.
וככה יזכרו את הווריורס שנים מעכשו לפני שדוראנט המשיח הגיע. כקבוצה שזכתה באליפות עם כוכבית (ללברון אין אף פעם כוכביות), ובקושי הצליחה להגיע לגמר. קבוצת עונה רגילה טובה אך כזאת שמתקשה בפלייאוף. ואז המשיח דוראנט הגיע והפך אותה לשושלת מרהיבה. שקליי אף פעם לא באמת היה כוכב ודריימונד היה שחקן משלים מצויין עם עונה אחת מטורפת וזהו ואת קארי? כבר שותיםצלו את הדם גם ככה. בגלל גזעו, מעמדו הכלכלי, חוסר האתלטיות שלו, ואפילו תווי פניו העדינים. כבר יקטינו אותו איכשהו עד שדוראנט יהפוך לזה שסחב לבד את הוורירס לאליפויות.
Berch
5 יול 2016 09:36:07גדולללל !!!!
צביקה
5 יול 2016 10:20:58ג'והן זה יופי של תגובה. נחמד קצת להתווכח איתה:
לברון בנה קבוצה מעולה, אבל המערב העמיד מולו כל שנה קבוצה מספיק טובה שיכלה לנצח, וככה זה נגמר 2 אליפויות מ4 גמרים. בכל מקרה זה עדיין לא הצטרף לקבוצה שקרעה את כל הליגה, הייתה בגמר, והפסידה את הגביע כחוט השערה (ושהוא כמעט העיף אותה בגמר האיזורי באותה עונה).
לברון הגיע אחרי שנה שבה הוביל את הקאבס למאזן הטוב בליגה, ושוב הפסד בסיבוב שני בפלייאוף. לקבוצה שאמנם חשובה ומשחק בה וייד וריילי מאחורה, אבל קבוצה שממש לא הייה יריבה שלו בשנים שלפני כן, ובכלל לא הייתה במשחק כמועמדת לאליפות שכמשמעותית בפלייאוף. זאת אומרת מבחינת מיאמי, הוא בהחלט בא ככוח אדיר שיחד עם התשתית שיש ועם בוש שהצטרף, יוצר קבוצת על – אבל לא הצטרף לקבוצת על.
דוראנט הולך לקבוצה אדירה והסטורית, אחרי שנלחם נגדה בהצלחה השנה וכמעט הדיח אותה. לא חושב שהיה תקדים לזה.
נכון שנוצרה קבוצת על – אבל חשבנו כבר שנה שעברה שג"ס קבוצת על. פחות שתי אליפויות שנתיים הקרובות זה כשלון לטעמי. וגם אם זה יצליח זה יהיה די מסריח.
john
5 יול 2016 11:17:45אם לא אכפת לך אני אפרק כמה נקודות בקצרה:
1.גם המזרח יעמיד מולם קבוצה טובה. הקאבס.
2. לברון דיבר בצדק על 6 7 אליפויות כי אם כולם בריאים זה יכל לקרות.
3.לברטן בנה את הקבוצה במיאמי. מה זה משנה מה מיאמי עשתה קודם. אם שנה הבאה אחרי הפסד דוארנט היה לוקח את קארי תומפסון ווסטברוק לפורטלנד זה היה יפה יותר?
4. הווריורס הסטורית בדיוק שנתיים בגלל אובר אצ׳יביות מטורפת של שחקניה. ממש לא קבוצת אולסטארס אלא שחקנים עם מוסר עבודה ואגו נמוך שנתנו קפיצה כל שנה. ממש לא ילדי שמנת ששלטו בליגה או שהיו עילואים מאז התיכון. הוורירס כאירגון הוא כלום. ברי מזל. 40 שנה לא קרה שם דבר. אם קארי לא מצליח לשקם את הקרסול הם היו שוקעים בבינוניות עם דיויד לי וקליי.
5. "חשבנו שגולדן סטייט קבוצה היסטורית". אי אפשר להחזיק את המקלהקצוות. מובילי הגוועלד הם אותם אנשים שקבעו נחרצות שגולדן סטייט היא בלוף. שהיא תפסיד מקסימום בגמר מערב. שהשיטה שלה תיכשל בפלייאוף. אז פתאום שדוראנט חתם הם קבוצה היסטורית?
אחד העם
5 יול 2016 13:38:49+ 33333333333
מנחם לס
5 יול 2016 15:39:57לברון ודוראנט? הבדל של יום ולילה.
yamani1000
5 יול 2016 16:41:54מהתיאור שלך את האירועים במיאמי נדמה שאין בעולם ברנש בשם פט ריילי…
לברון לא עשה את כל הדברים האלה, אלא הוחתם ע"י ריילי, בדיוק כמו כריס בוש.
john
5 יול 2016 17:11:11כן הוא אכן השתמש בדיו מהעט המוזהב. אבל לברון סגר את העסק עם דווין וכריס באוליפיאדת 2008.
נכון שהצוות המסייע היה של פט. הנה נתתי כרדיט
p
5 יול 2016 20:34:04ג'ון, אני ממש לא מסכים איתך.
1. היחידי שאפשר להגיד עליו שיצר את מיאמי של אז, זה פט ריילי. גם אם לברון דיבר עם וייד ובוש והסכימו שרצו לשחק יחד (למה פה אז וייד לא נחשב האלפא?) זה עדיין פרוייקט של פט ריילי ולא של לברון.
אפילו את פירוק טורונטו הפלת על לברון ולא על בוש השחקן שעזב אותם…
2. בתור מי שעקב אחרי הפלייאוף של 2011 של מיאמי, זכור לי היטב כמה לברון היה האלפא הבלתי מעורער ללא תחרות ואם כבר וייד הסייד קיק. מצחיק שבחרת דווקא בגמר המזרח שהיה זכור לי בבירור כמה לברון היה הרבה יותר טוב מוייד והראה כמה הMVP לרוז לא היה מוצדק (פשוט לברון נפסל לא רשמית בגלל "ההחלטה"). ולראייה, קצת סטטיסטיקה:
לברון בסדרה מול שיקגו:
45.2 דקות, 25.8 נק', 7.8 ריב', 6.6 אס', 2.4 חט', 1.8 בל' 44.7% מהשדה 38.9% מה-3 86.4% מהקו
וייד בסדרה מול שיקגו:
39.6 דקות, 18.8 נק', 6.4 ריב', 2.2 אס', 1.6 חט', 1.2 בל' 40.5% מהשדה, 20% מה-3, 82.9% מהקו.
אני יודע שהרבה פעמים אומרים שסטטיסטיקה זה לא הכל, אבל בחייאת, כשיש כזה הפרש ברור, זה מספיק.
3. בהמשך ל2 ובלי קשר, שום סיכוי שלברון חיבל במודע או לא במודע באליפות ראשונה, זה כ"כ צורם והזוי בכלל לחשוב על זה.
4. לא יזכרו שקיירי סחב אותם כל המשחק ולברון זרק באחוזים של גבינה צהובה. באמת?
קיירי קלע נקודה פחות. 26 נקודות ב10 זריקות מ23 מהשדה. לברון קלע 27 ב9 זריקות מ-24 מהשדה. אומנם פחות טוב, אבל בטח לא דרמטי כמו שהצגת. אה ועוד משהו, גם עשה טריפל דאבל…
לפחות אנחנו מסכימים על זה שאף אחד לא ייזכור את המהלך של דורנט בראי ההיסטוריה.
התותח הקטמוני
5 יול 2016 09:28:41לא מאמין שזה קורה לי (ולמנחם) אני מסכים עם כל מילה שמנחם כותב – נשאר מעט מאוד כוכבים לסמפט כרגע – נראה לי שקוואי הוא אחד הבודדים שעדיין יכול להיות אהוב
מתן
5 יול 2016 09:33:16דוראנט פחדן אין ספק. אבל אני לא מאמין שאפילו הספרס או קליבלנד יכולים על גולדן סטייט עכשיו.
אגב אני מוכן להתערב על מה שבא לכם שגולדן סטייט תפתח בפחות מ-0.5 העשר הראשונים. לא אומר שבסוף העונה הם לא יקחו כי ימח שמם מי יעצור אותם מלשים סל.
השוק המודרני מייאש לי את הבוסטון
מנחם לס
5 יול 2016 15:41:01הווריורס הם הרבה יותר טובים על הנייר מאשר הם יהיו על הפארקט
למר מנחם היקר
5 יול 2016 17:46:41דוראנט עילוי התקפי שהצליח לקלוע באחוזים מדהימים מבידודים מה יקרה בגולדן סטייט שתסדר לו זריקות קלות ללא הגבלה, על הנייר היא הקבוצה החזקה בהיסטוריה.
Berch
5 יול 2016 09:33:41עכשיו… כשהלייקרס העלובה מתחילה לחמם מעט את ליבך הקבוצה השניה של קליפורניה (ויסלחו לי הקליפרס) תופסת את מקומה.
smoooooth 🙂
Mbk
5 יול 2016 09:39:00עכשיו אני ממש רוצה שהפרויקט הזה יצליח !!!
יניב
5 יול 2016 10:07:45אני לא מצליח להבין רק דבר אחד בכל התגובות.אנשים באים בטענות לגולדן סטייט??? על מה ולמה.נפלה לידם הזדמנות להביא את אחד משלושת השחקנים הכי טובים בליגה וזה מבלי לוותר על אף אחד מהכוכבים שלהם ועוד מעבר לזה שהוא אחד משלושת השחקנים הטובים בליגה הוא מתאים להם בול גם מבחינת האישיות וגם מבחינת צורת המשחק,אז לשיטתכם הם היו צריכים לוותר על ההזדמנות הזאת.
לגבי דוראנט אז מאוד מתחבר לדברים של ג'ון.אני בהחלט חשבתי בזמנו שלברון הולך להיות הסייד קיק של וויד ולא להיפך וראינו מה קרה בסוף.
הדבר היחידי שצטריד(לא בדיוק מטריד כי אנלא בעד המהלך) זה העובדה שקרי לא הגיב.ההגיון אומר שלא תהיה בעיה לקרי לחלוק בתהליה אבל החוסר תגובה שלו אומר דרשני
p
5 יול 2016 10:36:22According to a person who saw the text messages, Curry told Durant in a text message that he could care less about who is the face of the franchise, who gets the most recognition or who sells the most shoes (Curry is with Under Armor, Durant with Nike). The two-time NBA MVP also told Durant that if Durant won the MVP award again he would be in the front row of the press conference clapping for him. In closing, Curry’s message to Durant was that all he truly cared about was winning championships and he’d like to do that as his teammate.
יניב
5 יול 2016 10:53:02תודה,זה נשמע כבר יותר מתאים לקרי
p
5 יול 2016 11:06:37אני עומד מאחורי זה שאין לי האשמות כלפי דורנט/קרי/ג"ס.
אז אני אציג את הביקורות שכן עולות לי לראש אחרי הקריאה של האייטם הזה (ושוב, לא מאשים בכלום).
שחקן כמו קרי, 2 MVP האחרונים, PER מטורף והפנים של הליגה (לפחות) בשנה האחרונה, מצפים ממנו (לא אני) לדרוש ולשאוף להיות השחקן הטוב בעולם.
אליפויות זה הכי חשוב ביי פאר. אבל זה עדיין לא הכל. הציפייה היא גם לשאיפה עצמית. וכקונצנזוס לשחקן הטוב בליגה, ירצו שידרוש ליותר (הוא עצמו טען שהוא הטוב ביותר וקיבל אישור על כך).
לגבי דיון עבר, מישהו מהם בסבירות גבוהה ייקח MVP. שזה אחלה כי הפרס ניתן לשחקן הטוב ביותר, אבל השם שלו חוטא למציאות.
ניח שדורנט ייקח. קשה לטעון שהוא ה-most VALUABLE player בליגה. הוא אולי יהיה הטוב ביותר, אבל לא הVALUABLE ביותר אם הקבוצה בלעדיו השיגה את שיא הנצחונות בעונה.
יניב
5 יול 2016 11:13:47אני חושב שזה בדיוק קרי שהוא ממש לא הסופרסטאר שאנחנו רגילים לראות ובזה הוא הכי מזכיר את דנקן.הוא הכי 180מעלות מקובי בריאנט או לברון שחייבים לא רק לזכות באליפות אלא שזה יהיה רשום באותיות קידוש לבנות על שמם.ורק בגלל קרי והאישיות שלו יש סיכוי טוב מאוד שזה יעבוד.
אם כבר בעיות יכולות לצוץ מקלי או גרין שיאלצו לוותר.
לגבי הMVP אז דווקא אני לא חושב שזה יהיה בכלל אחד מהם(אלא אם הם שוב ישברו את השיא או יעשו עונה של מעל 70 ניצחונות)
יואל
5 יול 2016 12:08:24+1
מנחם לס
5 יול 2016 15:43:33תגיד לי, אם ב-1987 פתאום מג'יק היה מודיע שהוא רוצה לעבור לסלטיקס.
מה אתה חושב שלארי בירד היה אומר לו?
הוא היה מבקש ממנו – כחברו הטוב שאיש לא ידע על חברותם – שלא יעשה זאת. בירד היה מתבייש לנצח עם הסלטיקס שמג'יק מצטרף אליהם בשיא אונו.
משיח
5 יול 2016 10:12:09WIN WIN להופס ישראל וNBA בכלל
יכשלו – תענוג
יצליחו – תענוג
גור גולן
5 יול 2016 10:14:58מנחם זו לא ממש החלטה פחדנית. למה כי אם הוא היה מסיים את הקריירה עם אפס אליפויות היו יורדים עליו בלי סוף. הוא ביצע מהלך בשביל לזכות באליפות. שחקנים חייבים להישאר באותה קבוצה? ויש הבדל מהדרך שלברון עשה את זה.
מנחם לס
5 יול 2016 15:44:11מישהו ירד אי פעם על בארקלי?
מושית
5 יול 2016 10:21:21לא מובן לי על מה כולם מדברים!! דוראנט בגולדן סטייט… חלום רטוב של כדורסל אקסטראורדינרי. מה רע? הסיבות למעבר שלו לא מעניינות אותי העיקר שיציגו כדורסל אטרקטיבי. הא..מה..מה.. הבעיה שאני רואה במהלך הזה היא אחרת – דוראנט הוא סוליסט שכל מה שמעניין אותו הוא לחתור לסל. מעין קיירי ארווינג (אני מת על קיירי אבל את שניהם אני מגדיר כשחקני טניס. לא כדורסל. סוליסטים). לעומת זאת, גולדן סטייט מבוססת על משחק קבוצתי מבית מדרשה של הספרס. מעניין לראות את ההתאמות המקצועיות ששני הצדדים יצטרכו לעשות
מנחם לס
5 יול 2016 15:44:55לכן אני אומר שהם הרבה יותר טובים על הנייר מאשר יהיו על הפארקט
p
5 יול 2016 10:33:17כל דבר פחות מ-2 או 3 אליפויות רצוף יהיה כשלון בשביל הקבוצה הזאת.
בדיוק כמו שכל דבר מלבד אליפות היה מהווה כשלון עבור טיירון לו.
כשמבצעים שינוי כזה מטורף, אתה חייב להצדיק אותו. הצדקה שלו משמע שיפור בהישגים.
טיירון לו נאלץ לשפר את קליבלנד מהגעה לגמר ללקיחת אליפות.
הדרך היחידה לשפר את הקבוצה הכי טובה בליגה בשנתיים האחרונות שהייתה מרחק נצחון מריפיט שהשחקנים שלה בדיוק בשיא או בתחילת השיא, היא לקחת 3 אליפויות ברצף.
כל דבר פחות מזה, נכון לנקודת הזמן הזו (אני מניח שההיסטוריה תזכור אחרת) הוא כשלון חרוץ.
בלי פציעות, היא צריכה לעשות גם פלייאוף 16-0.
הפסד האליפות בעונה הקרובה יהיה UPSET שיגרום לUPSET של הגמר האחרון להראות כמו משחק ילדים.
זה יהיה בזיון וכשלון מביש לג"ס ודורנט.
אין לי טענות לדורנט ולא לג"ס, רק מקווה שייכשלו (בכל מקרה קיויתי לכך בכל העונות האחרונות, אז מבחינתי לא הרבה השתנה, רק שאולי אני אהיה בצד הרוב לשם שינוי ?).
עגל
5 יול 2016 15:00:02אתה צודק רק שים לב שאם כל העונה הרגילה הם יג'עג'עו וינצחו פחות מהרגיל אז הפסד האליפות יתקבל בהבנה באמירות מהסוג של "זו היתה שנת היכרות ראשונה ובשנה הבאה הם צריכים להתחבר. השינוי שהם עשו היה גדול ואליפות לא לוקחים בשנה הראשונה".
סומסום
5 יול 2016 10:40:38וכמה מתאים לפאצ'ולי (זה לא איזה בושם מבחיל מהסבנטיז?) להצטרף לעגלה הזו, תוך עקיפת תקרת השכר.
ההשחקן שארגן לעצמו הצבעה משוגעת לאול-סטאר, וכמעט-כמעט הצליח.
אז גם הוא הולך להשיג לעצמו טבעת אליפות בהזמנה.
זה הספורט שנהיה מהאנ.בי.איי. והרכבת תמשיך מן הסתם.
הדבר הגרוע שנעשה במהלך הזה, הוא ההבנה הריאלית שרק פציעה משמעותית לאחד מכוכבי ג"ס (חס וחלילה) תחזיר את התחרותיות לליגה ואת הטעם לאוהדים. ואלה רוחות רעות, שמוטב לא להסתבך איתן.
אה, ועוד משהו נחמד:
דוראנט חתם על 1+1. זאת אומרת, לא הולך גם השנה? בקיץ הבא הוא יכול להצטרף לאלופה הבאה! אוי, כמה שזה עלוב.
יניב
5 יול 2016 10:58:41מסכים שהדבר הכי גרוע במהלך הזה היא שהליגה סגורה גם במזרח וגם במערב,לא רואה באופק אף קבוצה שמצליחה לדגדג את אחת מהשתיים.
אולי אולי בוסטון באיזה מגה טרייד כמו שמישהו כתב ווסטברוק+קזניס .
דרך אגב בטוח שלברון עכשיו יגיב וצפו שינויים גם בקליבלנד.אם לא עכשיו אז במהלך העונה
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 14:35:43לגמרי!
מנחם לס
5 יול 2016 15:45:55תתפלא! הספארס יגברו על הווריורס
עגל
5 יול 2016 15:00:49זה היה פאצ'וליה? יאללה איך שכחתי
הודור
5 יול 2016 11:12:30גיבורי מקלדת.
תשאלו את פטריק יואינג, צ'ארלס בארקלי, אלן אייברסון, גרווין, דומיניק ווילקינס ועוד כמה HOF שבטח שכחתי, אם היו יכולים להחזיר את הגלגל אחורה, לימים שבאמת היו בשיאם, במה היו בוחרים: נאמנות שאחריה שקיעה אל תהום הנשייה של "שחקנים גדולים שלא עשו את זה", או הזדמנות אמיתית לטבעת.
MBK
5 יול 2016 11:23:27+100
יואל
5 יול 2016 12:06:33+100 איזה כייף שהדעות שלי נכתבות בשבילי
p
5 יול 2016 12:35:02וואלה? צדיקים…
אין לי ביקורת לדורנט, החלטה שלו ושיעשה את הטוב מבחינתו. אני מאד שאני מאחל לכשלונו וכשלון ג"ס כי רציתי בכשלונם עוד לפני.
אבל בוא נניח את הסיטואציה הבאה, דורנט לא מצטרף לג"ס אלא מצטרף לקליבלנד.
הדעות שלכם עדיין היו אותו דבר? נראה לי שלא..
רנדי אורטון
5 יול 2016 13:50:49אסופה של לוזרים שדוראנט יכנס אליה בוודאות בסוף הקריירה שלו.
john
5 יול 2016 12:20:33מבחינת דוראנט אתה צודק. זכותו המלאה והוא יצא מהעניין שמח. המנצחת הגדולה אתמול הייתה נייקי שתצא מנצחת בכל מקרה.
גיבורי המקלדת הם אוהדי כדורסל. בניגוד לאוהד של קבוצה ספציפית מה שמניע אותי זה הריגוש של הלא נודע. האומנות שבמיצוי סינרגי של הפוטנציאל קבוצתי. השלם שהוא יותר מסך חלקיו. לי אישית קשה שבכל יום נתון יש פחות ופחות קבוצות שכאוהד ניטראלי בא לי לראות. אני לדוגמא לא הצלחתי להינות משום משחק של קבוצה מזרחית השנה למעט קליבלנד וגם זה מעט. בעולם יפה הייתי מעדיף את קיירי ולברון בנפרד. את ווסטברוק ודוראנט בנפרד וכו' שסופרסטארים יחברו לסתם אולסטארים בכיף. אבל שכל הטופ 15 של הליגה תבוא מקבוצות שונות.
אבל זו דעתי האישית ולכן לא לברון ולא דוראנט הם "בוגדים מסריחים" הם אופורטוניסטים בעולם ספורט שמקדש אליפויות כאילו מדובר על ספורט יחידני. זה לא אומר שאני אוהב את זה. don't blame the player blame the game
גור גולן
5 יול 2016 13:28:02+100
מנחם לס
5 יול 2016 15:46:51לכמה מהשחקנים שהזכרת הכבוד העצמי חשוב להם יותר מטבעת.
עומר
6 יול 2016 01:09:41+1
MJ234523
5 יול 2016 11:23:49מנחם,
כשאתה כותב : " אפילו מייקל הגדול עשה זאת. אבל הוא עשה זאת כשהוא כבר היה זקוק לספסל כדי לעשות דאנק"
– לא הבנתי האם הספסל הוא כדי לנוח לפני \ אחרי הדאנק,
– או כדי לעלות עליו בשביל להגדיל את הניתור
מנחם לס
5 יול 2016 15:47:20לעלות עליו להיות קרוב יותר לסל
MJ234523
5 יול 2016 22:21:231+
MJ234523
5 יול 2016 11:31:25מנחם,
כשאתה כותב : " אפילו מייקל הגדול עשה זאת. אבל הוא עשה זאת כשהוא כבר היה זקוק לספסל כדי לעשות דאנק"
– לא הבנתי האם הספסל הוא כדי לנוח לפני \ אחרי הדאנק,
– או כדי לעלות עליו בשביל להגדיל את הניתור
כדור הרעם
5 יול 2016 11:39:03איזה קשקשנים אתם זה לא יאמן.
שחקן צריך לקבור את עצמו ולבזבז את עצמו בקבוצה שכחות אל כמו שקווין גארנט עשה עד שעבר לבוסטון כדי שתאהבו אותו?
מי אתם בכלל שהוא צריך את האהבה שלכם?
אתם כאלה בכיינים. ללברון מותר הכל לדוראנט אסור? קליבלנד כבר שנתיים מעל תקרת השכר שלה ואיש לא פוצה פה, זה בסדר מבחינתכם.
הבנאדם קרע את התחת והקיז את דמו 9 שנים באוקלהומה, דבר לא משתנה שם, לא אסטרטגיית משחק, לא שינוי תפיסת משחק אצל ווסטברוק.
הוא כבר בן 28, רוצה להגיע להישגים לפני שמתחילה תקופת הדעיכה.
מה יש? לא מגיע לו?
ג'ורדן לא משך אליו מפלצות כמו דיקמן ופיפן. זו לא הייתה קבוצת גלקטיקוס?
הגיע הזמן שתתרגלו לסופרסטארים שדומים יותר לטים דאנקן, כאלה שמקדשים את המשחק הקבוצתי על פניי הישגים אישיים, כזה הוא סטפן קרי, עדיין השחקן הטוב בעוולם בעיניי.
וזה עדיף על פניי מפלצות אגו כלברון וראסל ווסטברוק.
ברץ
5 יול 2016 12:55:11"בקבוצה שכחות אל"
לא יודע למה להתייחס לתגובה כל כך לא רצינית אבל ניחא. אתה לא יכול להגיד על אוקלהומה קבוצה שכוחת אל. זאת שדוראנט הגיע איתה לגמר הליגה לפני כמה שנים. זאת שעברה עונות של פציעות שבלעדיהן היו קונטנדריות רציניות. זו שרק לפני כמה שבועות הייתה 3-1 על הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה. 48 דקות מגמר הליגה.
די הזוי להגיד כזה דבר.
אחד העם
5 יול 2016 13:42:06אין לאף אחד בעיה עם העובדה שהוא לא נשאר. הדיון מתמקד בבחירה שלו בגולן סטייט . אוףףף למה לא בוסטון????
MJ234523
5 יול 2016 14:20:37+100
הייט אשברי
5 יול 2016 14:26:15כי בג"ס יש לו סיכוי מצויין לזכות בטבעות . בבוסטון ? סימן שאלה גדול . באוקלהומה היתה לו קבוצה יותר טובה מהסלטיקס.
אחד העם
5 יול 2016 15:44:29זה צד אחד בויכוח והוא לגיטימי לחלוטין. אני עדיין מאוכזב כי במקום לצמצם פערים במזרח קיבלנו הרחבת פערים במערב.
עגל
5 יול 2016 15:04:09אני מבין את טענתך אבל יש לך סתירה פנימית – אתה אומר מי אתם שדוראנט צריך את האהבה שלכם, אבל מצד שני הוא הולך לג"ס *רק* בגלל שהוא רוצה את האהבה שלנו. הוא הולך לשם כדי לעמוד בציפיות חיצוניות שאומרות ששחקן שלא זכה באליפות הוא אפס מאופס.
לאוס
5 יול 2016 11:39:32מסכים איתך מנחם,
אין פה עניין לוגי. התחושה בפיו של כל אוהד כדורסל היא אישית ורגשית ומסתבר שגם די דומה הפעם.
עניין קטן נוסף – ברוך הבא לחוג אוהדי הספרס, אבל לפי מה שהבנתי דיאו חייב לזוז בטרייד כדי שיהיה מקום לגאסול. אה, ואנחנו חייבים רכז.
כדור הרעם
5 יול 2016 11:45:22הכוונה לרודמן כמובן
ספלאש
5 יול 2016 11:49:49יש כאלו אנשים שפשוט חייבים להיות עם האנדרדוג, לא משנה מי הם ולמה. אולי כי אז במקרה והאנדרדוג באמת מנצח, הניצחון מתוק הרבה יותר. זוכרים את מנחם אחרי האליפות? אושר מזוקק שהוא לא יכל להביע במילים 🙂
חשבתי לרגע על חמישיית המוות, הסמול בול, הבאה של הווריורס.
דוראנט- גרין- איגי- תומפסון- קרי. כשדוראנט הוא ה'סנטר' אם יש תפקיד כזה בחמישייה כזאת.מה שבטוח שהוא השחקן הגבוה ביותר, אולי בכל המגרש..
לביא
5 יול 2016 11:53:27גוראנט סנטר? מי ישמור לכם על הצבע?
שישקבב
5 יול 2016 11:53:10אז ככה מה שכולם כולל הדוק שוכחים בהתלהומותיהם זה שדוראנט לא היה לא יהיה ומעולם לא רצה להיות הגדול מכולם.
ולעבור לג"ס שמשחקת ונראית כמו קבוצת הכדורסל הכיפית ביותר בהיסטוריה מתאימה לו בול כמו כפפה ליד.. הוא ויתר על כסף כדי ללכת למקום שיעשה לו טוב ותגידו מה שתגידו הוא הולך להינות סוף סוף מהמשחק ועל הדרך אולי גם לזכות באליפות ואחרי כל המעברים שקורים השנה אין לי אישית שום בעיה עם מה שהוא עושה.. הוא לא ג'ורדן והוא לא קובי והוא ממש לא מהגדולים ששיחקו את המשחק אז רדו ממנו ותהנו מקבוצה שמחה ואדירה שאולי תראה לנו לראשונה בהיסטוריה ניצוצות של שלמות.
הלוואי ויצליחו ואני מקווה שעוד שנתיים תעלו מחדש את הכתבה הזאת ונבחן את הדברים שוב אני בטוח שהרבה דעות ישתנו עד אז…
יואל
5 יול 2016 12:03:55האמת צודק +1
ds
5 יול 2016 12:00:24צעד מביך אך לא פחות משל לברון ב2010 בטח ובטח כשהוא לא עשה מזה תכנית טלויזיה כמו ה"מלך".
מושון
5 יול 2016 12:28:45האמת, אני חשבתי שהוא ווינר ויצטרף לבוסטון כדי להחזיר את השושלת המפוארת בנ.ב.א. הוא בחר שלא וכנראה סימן את עצמו כאחד שלא ראוי להיות ברשימת הגדולים בספורט האמריקאי.
בוסטון זו קבוצה עם מסורת ודרך קשה. התהליך אולי יתארך אבל אין לי ספק שהימים הגדולים בדרך.
אכן בחירה פחדנית, לדעתי ג"ס לא תיקח אליפות, משחק פיזי מולם יגמור אותם.
אין להם שום כח מתחת לסלים ובכלל. זו לא דרכה של בוסטון , תוחזר הקשיחות לליגה.
החתול שמיל
5 יול 2016 12:33:37המהלך של דוראנט הוא מגעיל ומסקרן בו זמנית (הנסיבות ברורות). אותי אישית יותר מסקרן לראות את הכדורסל שלהם וההשפעה על שאר הליגה מאשר להתעסק בתיעוב/סלידה/שנאה (מחק את המיותר) של דוארנט/ג"ס (מחק את המיותר).
דבר אחד ראיתי שמתעלמים ממנו, ובייחוד מנחם, זו ההשפעה של אותה "החלטה" של לברון ב- 2010 על הליגה ובפרט על ההחלטה הנוכחית של דוראנט.
נכון, לברון לא הגיע לקבוצה "מבושלת", אלא איחד כוכבים, אבל המשמעות של אותו צעד הייתה כ"כ משמעותית ולדעתי דורסנית, שהיא למעשה זו שהביאה את דוראנט לקבל את ההחלטה שהוא קיבל. הניצנים אמנם היו שם כבר בבוסטון של גארנט-אלן-פירס, אבל ההשפעה האמיתית הגיעה לאחר החלטת לברון ב- 2010. הרי מה היא למעשה גרמה לשחקנים (הרבה מהם לפחות) לחשוב? שאפשר לאחד כוחות בין כוכבים על מנת לזכות באליפות – היינו המטרה מקדשת את האמצעים, גם אם זה אומר לדרוך על הקבוצה שבה גדלה והתפתחת. לדעתי, הצעד הזה של דוראנט הוא בס"ה חלק מתגובת שרשרת של אותו צעד שעשה לברון, וברור לי שבשנים הקרובות נראה עוד כאלה.
אז אני לא אומר שדוראנט הוא ס"ה שה תמים ויש הרבה ביקורת על המהלך, אבל צריך להכנס לעובי הקורה ולהודות שכדור השלג החל כבר ב- 2010 (ואולי קצת לפניו בבוסטון של 2007 ולייקרס של 2008).
מושון
5 יול 2016 12:38:58המקרה שונה, דוראנט מגיעה לקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה. הוא לא מגיע ע"מ ליצור שושלת.
מקרה שונה מכל המקרים הקודמים.
מה גם שהוא עזב קבוצה עם סיכויים טובים לקרוא תיגר על ג"ס. זה לא המקרה של גארנט במינסוטה או ריי אלן
שמייקל
5 יול 2016 12:41:48ולמה בדיוק הוא לא מגיע כדי לייצר שושלת???
כולם שם צעירים…הוא כולה בן 27…גולדן סטייט יכולים להגיע לגמר 6-7 פעמים רצוף.
מנחם לס
5 יול 2016 15:50:11בדיוק כך
שמייקל
5 יול 2016 12:40:21תשמע מנחם אני מתפלא עליך שאתה מגיב ככה, אני מרוצה מזה וחושב שיהיה שמח. אתה כנראה שכחת את כל השחקנים הגדולים שעברו ללייקרס למשל כמו צ'מברליין, כארים ושאקיל….או שזה רק מותר בהוליווד??? וגם שכחת את כל השחקנים הגדולים שעברו לסלטיקס כמו קווין גארנט, ריי אלן, דינס ג'ונסון, רוברט פאריש??
מנחם לס
5 יול 2016 15:51:29כשהם עברו ללייקרס הלייקרס היתה סתם עוד קבוצה, וכשהם עברו לסלטיקס,הסלטיקס היו קבוצה על הפנים.
כאן הוא מצטרף לקבוצה שכמה רפי הבנה מכנים 'הטובה בהסטוריה'.
סומסום
5 יול 2016 12:55:11זו אותה שורה תחתונה:
האם אתם אוהבים ספורט תחרותי או מפגני ראווה אסתטיים?
אני למשל אוהב מוזיקה. כשאני הולך לקונצרט – ג'אז, קלאסי, היפ-הופ או אינדי-רוק – בא לי ליהנות ממיטב הלהיטים או מביצועים נהדרים וחד פעמיים.
זה לא הערך העליון כשאני רואה ספורט. אם אין תחרות אין דרמה, אין הזדהות, אין מתח, אין פוטנציאל להפתעה, אין התעלות על פני חזק יותר, ונשמט הבסיס ההכרחי לכל הדבר הזה שנקרא ספורט.
אם ספורט היה מתמטיקה, שתיים תמיד גדול מאחת, הוא היה מת.
לכן הגישה של רואי החשבון, "מה שחשוב הוא כמה אליפויות יירשמו" – היא אנטי ספורט בעיני.
ברור שהמיטב הוא גם אסתטיקה וגם תחרות. ואנחנו אחרי סדרת הגמר, אולי הכי גדולה שאפשר לזכור בתולדות האנ.בי.איי. הכי דרמה וגם מהלכים שייחקקו לנצח.
מזה להגיע לסופר-קבוצה שתבוא "לעשות את העבודה" ו"לרשום עוד אליפות" בגלל ש"היא הכי חזקה" ו"בגלל ששתיים תמיד גדול מאחת"? זה מוות.
לביא
5 יול 2016 13:03:11אבל סומסום, דווקא עכשיו, הפתעה תהיה הרבה יותר גדולה. אליפות לא מכריעים בין העונות אלא במגרש. תן לעונה לעבור למגרש ונדבר, מי יודע אולי תהיה לנו פה אחלה הפתעה (אתה האחרון שצריך לספר לו על דטריוט ב2004)
סומסום
5 יול 2016 13:28:01זה נכון, אבל היא היוצא מהכלל שמאוד אוהבים לציין (ובצדק), והנסיבות כאן הרבה יותר קיצוניות, לא מדובר באוסף כוכבים מסוכסך ותלוש – אנחנו מדברים על mvp מהקבוצה מס' 2 במערב שמצטרף ל-mvp פה-אחד שנתיים ברציפות ואולסטארים ולאלופת המערב שכמעט עשתה אליפות בק-טו-בק עם המאזן הטוב בהיסטוריה. מה יש להגיד, להחריב כל תחרות וכל סיכוי.
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 14:39:13מסכים איתך לחלוטין
Ghost Rider
5 יול 2016 15:37:12מסכים – אגב אני לא כועס על גולדן סטייט ולא על דוראנט, סתם מאוכזב. רציתי שיגיע לבוסטון ויבנה שם משהו מדהים.
והשוואה בין מה שלברון עשה לבין המהלך הזה רחוקה מאוד. גולדן סטייט הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה בשנה שעברה – בהפרש גדול מכל השאר הם שברו את שיא הנצחונות לעזאזל, מיאמי הספידה בסיבוב הראשון 4:1 לפני שלברון הגיע אליה.
מנחם לס
5 יול 2016 15:52:14קודם שינצחו.
בינתיים זה בס"ה שמות
גיא
5 יול 2016 20:26:22סומסום אני אוהב את התגובות שלך.
אוהד ס"א
5 יול 2016 13:01:36לאחר שהסוסים כבר ברחו מהאורווה, אדם סילבר צריך לתקן את המצב, שמצב כזה לא יוכל לחזור על עצמו בעתיד
דקסטר
5 יול 2016 13:04:15אוקיי גם אני הייתי בשוק בהתחלה.
הייתי מעדיף לראות את okc נלחמת במערב עם דוראנט ועם הפקת לקחים ועם כל הכאב של השנה החולפת אבל!
אנחנו לא מכירים את כל הפרטים.
הטעות של okc היתה שהיא לא הראתה נכונות ללכת עד הסוף וזה כולל לשלם מס מותרות או כל חריגה שהיא שכל קבוצה אלופה צריכה לקחת בחשבון.
אנחנו לא באמת יודעים מה החזון של הבעלים שלא ידוע בנדיבות שלו.
אנחנו לא יודעים מהי כוונתו של ווסטברוק בעונה הבאה ואז אם היה נשאר וראסל הולך.. הוא היה נתקע בחור הזה.
רק השנה היתה לו הזדמנות לקבוצה כמו הווריוס. זאת הזדמנות אולי חג פעמית להיות בארגון אדיר כמו הווריוס. עם בעלים ו gm שמוכנים לעשות מה שצריך כדי ללכת עד הסוף והכי חשוב, חברים הול אוף מיירים שמוכנים להקריב מעצמם ולקחת צעד אחורה למען הקבוצה.
לא נמצא שחקנים כמו סטף וקליי שכל כך טובים וכל כך חסרי אגו.
הסיטואציה הזו כל כך ייחודית שדוראנט בתור שחקן חכם ידע לקחת אותה.
זה היה דווקא צעד אמיץ. הכי קל להיכנע לרחשי הקהל ולפחד ממה יגידו. הוא עשה מה שטוב בשבילו ואנחנו נזכה לראות משהו מאוד מיוחד שנה הבאה
צביקה
5 יול 2016 13:06:42יש בזה משהו
גיא
5 יול 2016 13:17:18אני מסכים עם כל מילה.
יניב
5 יול 2016 13:50:331+
שישקבב
5 יול 2016 15:28:13+1 תגובה נהדרת
מנחם לס
5 יול 2016 15:54:41צעד "אמיץ"???
זה כאילו פטריק יואינג יצטרף לבולס של 1995 כי מייקל אמר לו שחסר להם רק סנטר.
או שלארי בירד יבקש ממג'יק לבוא כי לסלטיקס חסר פוינט גארד.
הם היו מתביישים לבקש, ויואינג או מג'יק היו מתביישים לעבור.
דובי
5 יול 2016 15:55:48אני לא רואה כאן אומץ, אבל כן אנושיות.
p
5 יול 2016 18:45:20+1 חוץ מהעובדה שזה גיבוב של שטויות.
אל תבין אותי לא נכון, אני מסכים עם מה שכתבת מלבד העובדה שיצא ממקלדת של הייטר.
הרי מה שרשמת נכון עשרות מונים להחלטה של לברון ב2010.
אוקלאומה לא עשו מספיק בשביל להשאיר את דורנט? תראה מה קליבלנד עשו כדי להשאיר את לברון…
דורנט לא ידע מה יקרה עם ווסטברוק? ללברון אפילו לא היה ווסטברוק.
רק השנה הייתה לו הזדמנות? GM ובעלים וחברים…? מזכיר לי קצת את 2010…
אז שוב אומר, אין לי שום טענה כלפי דורנט או ג"ס או אף אחד משחקניה.
מצחיק אותי אבל שיש אנשים פה שמחפשים תירוצים למה ההחלטה של לברון שונה או חמורה יותר (היא לא, אם כבר פחות) או למה אצל דורנט זה בסדר יותר (זה אותו דבר) או כל סיבה אחרת למה זה עדיין בסדר לאהוב את ג"ס ודורנט ולשנוא את לברון.
אני מוריד את הכובע בפני אנשים כמו שי (לא פעם ראשונה, הוא מדהים) שמודים שהנסיבות היו אמורות לגרום להם לשנוא את ג"ס השנה אבל הם פשוט אוהבים את ג"ס ודורנט יותר מדיי.
לפחות הם כנים עם עצמם ואיתנו.
הרי כל מה שכתבת פה, מעבר לזה שהוא נכון, זה הכנת הקרקע למה זה נכון להיות בעד ג"ס ונגד לברון(/קליבלנד) בגמר המסתמן…
למר מנחם היקר
5 יול 2016 19:44:00גם אני לא אוהב את המהלך, וחושב שהוא דומה למהלך שלברון עשה אבל יש כמה הבדלים עיקריים:
1. לברון לא נתן לקליבלנד לחזק את הקבוצה, לעשות טרייד עליו ב2010 הבטיח לכולם שישאר, ואז ההחלטה הבזוייה בטלוויזיה.
2. נאום האליפויות אחר כך הצדיק את כל הבוז הרם.
3. לברון הלך להוביל קבוצה שלא הייתה קונדטורית דוראנט מצטרף לקבוצה ששברה אין ספור שיאים שהיו רחוקים דקה מריפיט והיו דיבורים עליה כגדולים בהיסטוריה.
4. המהלך של דוראנט לטעמי הרבה יותר פחדני מזה של לברון ומציג בצורה הקיצונית את ההגדרה והתחושה של הכוכבים של העשור האחרון if you can't beat them join them.
5. לא סבלתי את החבורה הזחיחה והשאננית מאוקלנד השנה (למרות שהכדורסל שלהם היה המלהיב והמהנה בליגה) בגלל השאננות ובגלל שמכרו את האוהדים מאוקלנד (אחד האזורים הקשים בארצות הברית) עכשיו המאמי הלאומית תהפוך לשנאה יוקדת כיוון שאף אחד לא אוהב גלקטיקוס.
6.ארגון הCBA שנועד לתחרותיות נכשל כישלון חרוץ מקווה מאוד שאדם סילבר יטיל וטו על המהלך הזה בדומה למעבר של כריס פול לליקרס.
p
5 יול 2016 20:12:481. פחות מעניין אותי אופי לקיחת ההחלטה והפרסום שלה (הכ"כ שגוי וגם לברון התנצל על כך וסלדתי מכך) מאשר ההחלטה עצמה. לא זוכר שלברון הבטיח ב2010 שיישאר, בטח לא בפומבי, אבל זכרון זה לא צד חזק שלי. מה גם שהמון אנשים משייכים ללברון המון דברים, פעולות אמרות ומחשבות שלא מבוססות, אז זה יכול להיות גם מקרה כזה (פיטר את בלאט, גרם לטרייד, החליט על חמישייה וכו'). אם זה באמת המקרה, זה מאד מצער ולא לעניין, אבל כמו שדקסטר כתב, אנחנו לא באמת יודעים את כל הנסיבות והתמונה.
5. גם אני לא סבלתי אותה, אני אבל גם לא נהנה מהכדורסל שלה.
6. לא אפשרי. אם כן אפשרי זה יהיה דרמטי הרבה הרבה הרבה יותר.
דורנט שחקן חופשי. מעבר לזה והרבה יותר חשוב, ניו אורלינס באותה תקופה הייתה בבעלות הליגה (שאר הבעלים) והקומישינר היה סוג של הבעלים הישיר. אז היה לו את כל הכח בעולם לעשות את זה. פה הוא יבצע פעולה לא לגיטימית למיטב הבנתי.
בעקבות המעבר, הCBA יתפרק שנה הבאה ועוד שנה מהיום אנחנו בשביתה.
למר מנחם היקר
5 יול 2016 21:01:301. השונאים משייכים ללברון המון פעולות, אבל לברון עבר דבר ששום שחקן לא עבר אחד הגדולים בהיסטוריה שחטף אש מכל כיוון אפשרי ללא סיבה (מתי שהוא ארגון הללל הפך מארגון חביב לארגון נוראי מלא תגובות נאצה ושנאה) סוף סוף פחות יתמקדו בו ויתמקדו יותר בקבוצת כדורסל שטרם נוצרה כמוה, הNBA קיבלה מכה אנושה בספורטיביות (מקווה מאוד שלברון יקח השנה עוד אליפות, הסיכוי היחיד שאני רואה לזה הוא טרייד שיעביר את לאב ולברון ישחק ב4 והמון מזל שלא יהיה כימיה (מדובר בקבוצה עם שני העילויים ההתקפים הגדולים בליגה), ועוד צלף כשמתחממם אין שני לו ומנהל משחק מעמדת הPF.
2. המעבר של דוראנט סימן בעצם את סופה של אוקלהומה (בתור אחד שגר בעברו 30 שנה בסיאטל מקווה מאוד שיחזרו אליה).
3. קרי ודוראנט פגעו קשות בlegacy האישי שלהם.
4. עד עכשיו המנצחת הגדולה של המעבר היא NIKE.
עומר
6 יול 2016 01:13:46+1
בירדמן
5 יול 2016 13:08:43השנה תהיה לג"ס אליפות.
מעבר לזה לא בטוח.
הלכו בארנס ואזילי שהיתה אפשרות לתת להם חוזה ל-4 שנים.
מה קורה בסוף השנה? רק קליי תומפסון ודריימונד גרין ישארו חתומים.
איגואדלה, ליבינגסטון, קרי, ודוראנט שחקנים חופשיים.
אנחנו יכולים לשאר שקרי יחתום שוב.
דוראנט? כבר יש לו היסטוריה של תוקע סכינים בגב.
פינקי
5 יול 2016 13:09:38הציוץ הכי מצחיק שראיתי בנושא, של andrew heaney
winning a title with GSW would be like losing your virginity to a hooker. Congrats! #legacy
יואש בן טולילה
5 יול 2016 13:18:36לול
יואש בן טולילה
5 יול 2016 13:16:04לא הגבתי באתר כבר הרבה זמן אז הנה ה2 ג'חנונים שלי:
1. מנחם, אני שמח שהצטרפת לחבר'ה הטובים בספארס, צר לי רק שזה כנראה יהיה ללא דאנקן ולכן הDNA של הקבוצה ישתנה בצורה כלשהי, זה בלתי נמנע.
2. אין שום הבדל בין החבירה הזו של דוראנט לזו של לברון.
לברון הגיע לקבוצה שכבר זכתה באליפות. ווייד היה שם, האסלם היה שם ועוד כל מיני שחקנים שאני אפילו לא זוכר.
שאף אחד לא יהפוך את "ההחלטה" של לברון לפחות בזויה מזו של דוראנט.
3. על פניו זה נראה כמו התאמה נדירה. אני לא חושב שאי פעם דרכה במגרש כדורסל קבוצה יותר מוכשרת מזו שנבנית בווריורס.
האם אפשר לסגור את הליגה לשנים הקרובות? ממש לא.
גאסול בספארס כמעט בוודאות, ומה תגידו אם בטעות, ווייד ינחת בספארס, או בקליבלנד?
או אם בטעות ווסטברוק יתגלגל בטרייד במקום דני גרין?
או אם איכשהו קאזינס ועוד איזה תותח יגיע לסלטיקס?
אני יודע שני דברים:
א. אי אפשר למנוע מקבוצות כל כך עמוסות כוכבים מלזכות.
ב. לזכות באליפות זו משימה כל כך קשה גם כשאתה הכי טוב בפער (תשאלו את הווריורס של 2016), אז על אחת כמה וכמה לזכות בכמה אליפויות ברצף.
4. מנחם, זה קצת מצחיק שדוראנט הפך לשחקן השנוא עליך בזמן שלברון מקבל ממך כל כך הרבה אהבה על אותו מהלך. בטח כשאתה טוען שהווריורס הם אוברייטד ובלה בלה בלה, אז מה ככ נורא אם הם כאלה אוברייטד?
5. למהלך הזה השפעה גדולה אפילו יותר מהחתימה של לברון במיאמי:
א. דאנקן לפי דיווחים כמעט בטוח פורש כי הוא מבין שיהיה כמעט בלתי אפשרי להוציא משהו מהעונה הזו.
ב. שחקנים עכשיו לא יוותרו על כסף כל כך מהר, פשוט כי הסיכוי לזכות במשהו קטן באופן משמעותי.
ג. OKC התפרקה מנכסיה וברור לכולם שווסטברוק יעזוב בסוף החוזה ולא ישאר ממנה כלום.
ד. הקבוצות ייבנו לאולי 3-4 שנים קדימה ולא לעכשיו.
ה. למה לא מתחיל מירוץ חימוש כלשהו במזרח, פרט לניקס?
אולי מישהו במזרח המסריח מוכן להרים את הכפפה וליצור קונפרנס תחרותי??
סומסום
5 יול 2016 13:31:40תחרות במזרח עבור מה?
כדי לשמש שטיח בסדרת גמר שתסתיים בסוויפ עם ההפרש הממוצע הגדול בהיסטוריה, וזה כל מה שיהיה בה, פרט סטטיסטי, כמו להגיד שהדרים-טים לא נזקקה לאף טיימאאוט.
לאף קבוצה במזרח אין את הקריפטונייט של גולדן סטייט, מר ל' ג'יימס. וגם הוא נזקק להרכב-על וקיירי והתעלות של פעם בדור כדי להתמודד עם הדאבס. אז האחרים? ועכשיו??
רנדי אורטון
5 יול 2016 13:47:23לברון לא צריך סייד קיק עלוב כמו דוראנט כדי לקחת אליפות, בכל הקבוצות שלו הוא היה השחקן המוביל והמשמעותי. וגם במיקרה שגולדן יגיעו בטעות לגמר אתה תיראה שדוראנט יברח מהכדור כשהוא יראה את לברון מולו.
מנחם לס
5 יול 2016 15:56:45ההבדל בין מעשה לברון ומעשה דוראנט הוא הבדל של יום ולילה
nadav de dove
5 יול 2016 13:36:30מנחם גם אתה בנאדם קטנוני, מביך, גועלי ושפל. I GUESS IT TAKE ONE TO KNOW ONE…
הייט אשברי
5 יול 2016 14:07:52100 +
פינקי
5 יול 2016 14:11:48לא צריך לרדת לפסים אישיים, הבן אדם סך הכל הביע דעה…
אני בטוח שזו לא דרכו של נדב הנפלד…
הייט אשברי
5 יול 2016 14:34:45נכון – דרכו של הנפלד היא לא להעליב ולהגיד שהוא שונא קבוצה , לקרוא לשחקן קטנוני , ולמה שהוא עושה חרפה וכלימה .
כשמנחם יתייחס בכבוד לאחרים הוא גם יקבל יחס דומה.
פינקי
5 יול 2016 14:40:38צודק, גם מנחם לא יצא בסדר, זה לא אומר שצריך ללכת בעקבותיו.
כמו שאמרו חז"ל, זה רק ספורט
MJ234523
5 יול 2016 14:35:42נדב והשוליה הייט נשברלי ולהיפך….
בדרך כלל אוהדי כדורסל הם אינטליגנטים וחכמים בדומה למשחק עצמו.
כנראה ששניכם אוהדי כדורגל ונמנים על ה"ערסיידה" המצויה והבזויה…
לפי זה אמור להיות כתוב בראש העמוד במקום HOOPS את המילים soccer או יותר נכון sucker
נדב
5 יול 2016 23:09:29ספר את זה למנחם
רנדי אורטון
5 יול 2016 13:44:45כמו שמנחם רשם זה מביך לדוראנט אבל גם לקארי והווריורס שחושבים ששחקן שלא יכול להיות מנהיג יוביל אותם לאליפות.
יש הבדל גדול בין ההחלטה שלו להחלטה של לברון,אלן,גארנט ופירס שהחליטו לעזוב קבוצה חלשה כדי להיתמודד על האליפות.
לברון תמיד היה השחקן המוביל בכל הקבוצות שהוא שיחק ובעונה האחרונה גם תיקן את הרושם כשחזר הביתה ולקח אליפות היסטורית עם הפרנצ'ייז הכי עלוב בתולדות הליגה.
הייט אשברי
5 יול 2016 14:12:50לא מביך ולא נעליים. מביך רק לכמה חסידים שוטים של לברון , או לחולמים רומנטיים שחושבים שב-NBA משחקים בהתנדבות .
הווריורס רוצים להתחזק , בדיוק כמו כל קבוצה אחרת . כך גם שחקני הלוחמים . אי אפשר בצד אחד להתפעל משחקנים מפרגנים ולא אנוכיים ומצד שני כשהם שמים את האגו בצד לטעון שזה מביך .
לברון הוא אגו מניאק . זה הכל . לא דוגמא חיובית באופיו לשחקנים אחרים .
הייט אשברי
5 יול 2016 14:14:47ומה הקשר לפרנצ'ייז עלוב ? בנו ללברון בקליבלנד את הפרנצ'ייז היקר ביותר ב- NBA , עם חריגה משמעותית בתקרת השכר .
שישקבב
5 יול 2016 15:50:14תבדוק את עצמך רנדי אורטון כבר כמה פעמים התגובות שלך הם גיבוב שטויות על שטויות..
הפרנצ'ייז הכי יקר בהיסטוריה אולי… זה שבאמת חוץ מלברון וקיירי כולם נגרים עם משכורות עתק רק מראה כמה הפרנצ'ייז הזה מנוהל על ידי אנשים טיפשים
רנדי אורטון
5 יול 2016 17:19:04אתה צודק ותיבדוק את דבריי שוב,בלי לברון ג'יימס קליבלנד היא לא קבוצת פלייאוף היום.
יונה
5 יול 2016 13:48:56הכעס לא מתאים בספורט.אפשר להתאכזב.מה לעשות
זאת הדמות
Mbk
5 יול 2016 13:54:07הת׳אנדרס באו על עונשם על נטישת העיר סיאטל
ככה זה קארמה , לפעמים יש לה טעם של לקרדה
סומסום
5 יול 2016 14:15:37והקארמה מכירה טוב את טעם העצמות של קארי ודראנט, קרפול וואט יו וויש פור.
MBK
5 יול 2016 14:34:06לאחל פציעות זה לא בקליבר שלי ומגעיל בכללי
OKC טיפלו בצורה רשלנית בדוראנט ומנעו ממנו לשחק תקופה ארוכה
אני מאחל לו בריאות
העזיבה של סיאטל זה מהלך יותר נזבי מכל החלטה של דוראנט או לברון
מוש השור
5 יול 2016 20:22:46+1 למעבר מסיאטל. גועל נפש
שמייקל
5 יול 2016 13:57:25הצעד המתבקש למעבר של דוראנט לגולדן סטייט זה חבירה של ווסטברוק ללברון!!!
שמייקל
5 יול 2016 13:58:08ווסטברוק בעצבים אש על דוראנט, דוראנט בעצם אומר לו אני חושב שקרי יותר טוב ממך.
רנדי אורטון
5 יול 2016 14:15:45קיירי יותר טוב משניהם,לברון חינך את הרוקי המוכשר הזה והפך אותו לרכז הטוב בליגה.
john
5 יול 2016 14:25:39לא אמרת שלברון לא צריך סייד קיק עלוב כדי לזכות באליפות? פתאום הסייד קיק שלו הוא הרכז הטוב בליגה? אם לברון לא צריך סייד קיקים למה יש לו את הקבוצה העמוסה והיקרה בהיסטוריה?
הייט אשברי
5 יול 2016 14:30:101000 + . חחח .
רנדי אורטון
5 יול 2016 14:45:31הקבוצה העלובה הזאת בלי לברון בכלל לא הגיעה לפלייאוף וגם לאב לא היה מציל אותם.
הנקודה היא שכל הרכזים נראים יותר טוב ליד המלך,גם סמרטוטים כמו בובי ג'קסון,מריו צ'אלמרס ונוריס קול ניראו כמו שחקנים לגיטימיים.
במילים של קיירי לברון הוא כמו בטהובן ושליט יחידי של כל היצירה.
john
5 יול 2016 15:25:27היכולת להסיר מדרכך סתירה לוגית כדי לטעון 2 טענות סותרות בעת ובעונה אחת היא סימן מובהק לנפש שבויה.
יואש בן טולילה
5 יול 2016 14:32:55אתה בטח ילד בן 16.
רנדי אורטון
5 יול 2016 14:48:04גם בגיל 16 היה לי יותר מושג מרוב המגיבים פה.
הייט אשברי
5 יול 2016 14:17:08וזה נכון . ווסטברוק חודר יותר טוב , וגם אתלטי יותר . הוא פחות קבוצתי , אין לו את יכולת הקליעה של קרי , וקבלת ההחלטות שלו טובה פחות .
שקנאי המק מק
5 יול 2016 14:24:17אם לדעתכם קרי קולע שתי שלשות בסוף גיים 7 והאליפות הולכת לג.ס,דוראנט היה מבצע את המהלך? הלוחמים היו מבצעים את המהלך?
יניב
5 יול 2016 14:27:49הלוחמים בטוח שכן בלי ספק בכלל,לגבי דוראנט זה אין לי מושג להערכתי לא
MBK
5 יול 2016 14:36:31אני חושב שלא
רנדי אורטון
5 יול 2016 15:05:40היתבלבלת בין קיירי לקארי
שקנאי המק מק
5 יול 2016 16:05:39הייתי צריך לנסח: אם לדעתכם סטף קרי היה קולע..וכו
המתנחל
5 יול 2016 14:27:27דוראנט אפס.
שום ערך של ווינריות לא קיים אצלו
ממש כאילו תסמונת שטוקהולם.
חטף בראש עד שהתחיל לאהוב את מי שעושה לו את זה והצטרף אליהם.
מהלך בזוי.
מאחל לו שהקארמה תחזור אליו.
בתור אוהד קאבס אני מצפה לפציעה.
הייט אשברי
5 יול 2016 14:29:23דוראנט הולך למקום שהוא רצוי , ולא גוזל כלום מאחרים .
מה שאי אפשר להגיד על מתנחלים .
נתי
5 יול 2016 15:18:05הייט אשברי עכשיו נפל האסימון.אתה סמרטוט משוברים שתיקה,ברור שלא יהיה לך שום כבוד לערכים.
המשרת
5 יול 2016 15:26:46כל מדינת ישראל הגיעה למקום בו היא לא רצויה (טוב, יהודים לא רצויים כנראה בשום מקום), וגזל האדמות בתל אביב וחיפה, וואדי חאראמיה – עמק חפר – וירושלים הוא הרבה יותר מאשר ביהודה ושומרון שם הבניה היא בעיקר על קרקעות מדינה.
וחוץ מזה, יהודים לא יכולים לגזול את יהודה. בני ערב היושבים ביהודה הם הגוזלים אותה מבני יהודה – היהודים.
הייט אשברי
5 יול 2016 16:22:47ערכים ממש יפים יש לך ולנתי . תוציאו אזרחות אמריקאית ותצביעו לטראמפ יחד עם מנחם וכל הרדנקס.
המשרת
5 יול 2016 17:50:44אכן ערכים יפים. ציונות קוראים לערכים הללו.
אם היתה לי אזרחות אמריקנית הייתי באמת מצביע לטראמפ. עדיף אלף מונים על מלוקקי הפוליטיקלי קורקט הצבועים ונציגתם.
ובאשר לרדנקס, הם ודאי עדיפים על קבוצות היספאניות-מוסלמיות-עברייניות-שחורות ( המונהגות על ידי לואיס פארחאן האנטישמי).
ואם איש החסד המנהל של האתר הגורם לי כל כך הרבה אושר מנחם גם מצביע לטראמפ הרי שזו ודאי לזכותו.
Guyd
8 יול 2016 05:41:44למה? כי אלוהים אמר? גם לפי האלוהים שלך היו פה עמים אחרים..
רנדי אורטון
5 יול 2016 14:46:59+100
רנדי אורטון
5 יול 2016 14:51:20בניגוד למיתנחל אני לא מאחל לו פציעה ולהיפך הייתי רוצה ליראות הביצים שלו משקשקות בפלייאוף הקרוב כי זה הולך להיות יותר מצחיק מהתצוגה של הווריורס בגמר האחרון.
הייט אשברי
5 יול 2016 14:27:58הלוחמים כן היו מנסים . דוראנט – בספק .
MJ234523
5 יול 2016 14:36:24נדב והשוליה הייט נשברלי ולהיפך….
בדרך כלל אוהדי כדורסל הם אינטליגנטים וחכמים בדומה למשחק עצמו.
כנראה ששניכם אוהדי כדורגל ונמנים על ה"ערסיידה" המצויה והבזויה…
לפי זה אמור להיות כתוב בראש העמוד במקום HOOPS את המילים soccer או יותר נכון sucker
הייט אשברי
5 יול 2016 14:42:44תתפלא – אין לי כמעט כלום עם כדורגל .
מה שבטוח זה שאתה מבייש את זה ששתלת את תמונתו .
נדב
5 יול 2016 23:13:22כל מה שכתבת נכון לגבי הדוק שאתה כל כך מכבד. תחשוב מה שבא לך ותספוג את זה כמו ילד גדול בלי לברבר דעות קדומות על כדורסל אינטליגנציה וערסים.
MJ234523
5 יול 2016 14:50:21האמת אני מתפלא.
ב.מה הקשר בין בתגובה לMJ?
ג. התגובות שלך בכלל וכלפי מנחם בפרט מאוד חריגות ביחס לכלל המגיבים באתר מכובד זה ובאמת טוב עשית שלא תלית שום תמונה
חצבני
5 יול 2016 15:04:011. גם אני ראיתי השנה בווריירס שחצנות. מעניין איך משחקים שמתחילים ברבע ראשון של 48-27 לטובתם יגרמו להם להתנהג…
ואיך זה ישפיע עלינו כצופים??
2. סן אנטוניו עם דוראנט היתה יכולה להיות קבוצה לא פחות טובה מגולדן סטייט בלעדיו – וגם עם הרבה פחות אנטגוניזם.
3. כל בחירה אחרת היתה טעות. OKC זו קבוצה עם DNA של אנדר-אצ'יבר, ופרוייקט בוסטון זה לשחקנים צעירים יותר. מבאס היה לראות שחקן כל כך מוכשר מסיים בלי תואר.
4. השאלה היא האם נראה את האפקט הבא: יצירת "קבוצות-על" שייגייסו המון כוכבים כדי להתחרות בווריירס, ולעומתן "נמושות-על". נראה לי שזה בלתי נמנע שכן. כי גם תקרת השכר תאפשר קבוצה עם כמה סופרסטארים שמשתכרים יפה מאוד.
עגל
5 יול 2016 15:07:02אהבתי את מנחם שמעריץ את פופוביץ ואת החליפות שלו 🙂
הנבא נכנסה לסחרור משום שזה הפך לחוק טבע שגם אם אתה השחקן הגדול בעולם בכל אספקט שהוא, אם לא זכית באליפות אתה אפס מאופס. אםי דירק נוביצקי לא היה זוכה באליפות הייתי מעריך אותו בדיוק באותה מידה, אותו כנ"ל לסטוקטון+מאלון, וכ"ו.
יושיהידה
5 יול 2016 15:16:54אני רוצה להציע זווית קצת שונה על דוראנט. אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל זאת הפרשנות האישית שלי.
אני חושב שדוראנט לא בנוי לתפקיד הסופרסטאר שהקבוצה בנויה עליו. הוא לא אוהב את האחריות. הוא לא אוהב את המשקל על הכתפיים. הוא לא אוהב את זה שהכל תלוי בו. תמיד היתה לי תחושה שהוא קולע שלושים נקודות למשחק כי הוא חייב, לא כי הוא רוצה. שהוא משחק אחד על אחד כי זה הסגנון שמשליט ווסטברוק (באישורו והדרכתו של המאמן), לא כי הוא אוהב. היתה לי תמיד תחושה שהוא סובל מזה, שהוא לא נהנה מהמשחק באוקלהומה, ולא בגלל שהוא לא אוהב כדורסל – אלא בגלל שהוא לא אוהב את סוג הכדורסל שנכפה עליו בקבוצה הזאת.
אני מאמין, באמת ובתמים, שסגנון המשחק של גולדן סטייט הוא אחת הסיבות העיקריות למעבר, ולא פחות מהסיכוי לאליפויות. אני מאמין שהוא רצה להיות חלק ממארג קבוצתי, ולא אחד משני הסוסים שסוחבים אחריהם את העגלה. אני מאמין שהוא רצה לשחק בקבוצה שתסדר לו זריקות חופשיות ולא תכריח אותו לשחק אחד על אחד ארבעים דקות למשחק. אני מאמין שהוא ראה משחקים של גולדן סטייט והעיניים שלו נצצו, וזה לא שינה לו שהוא אמ.ווי.פי ומלך הנקודות לשעבר, ולא שינה לו שהוא הוביל את הקבוצה שלו לגמר פעם אחת ולגמר המערב פעם אחת. גולדן סטייט הזכירה לו למה הוא אהב כדורסל מלכתחילה, אחרי שהוא כבר שכח מה זה לאהוב כדורסל. וכמו ילד קטן ותמים הוא אמר לעצמו, "אני רוצה לשחק איתם!". הוא דמיין לעצמו את ההנאה באימונים, ואת סגנון המשחק הנעים, ואת הקלילות שאיתה יגיע לזריקות חופשיות, ואת זה שיהיו עוד לפחות שלושה שחקנים שיחלקו איתו בעול.
כן, קווין דוראנט פחדן. ועצלן. והוא הרס במו ידיו את התחרותיות במערב, אולי בליגה כולה. אבל הוא גם צנוע ועניו. הוא מעולם לא חשב שהוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה, הוא אף פעם לא רצה ולא התיימר להיות כזה. התארים האישיים שווים בעיניו כקליפת השום, וכך גם לא אכפת לו שידעו שהוא פחדן ועצלן. הבנאדם מבלה בערך שמונה חודשים בשנה בעבודה. העבודה הזו היא כל החיים שלו, הוא נמצא באימונים מתישים כל היום, ומשחק באור הזרקורים כל יומיים, וטס כמה שעות כל שלושה ימים, וכך שמונה חודשים אינטינסיבים תמימים. מכמה אנשים אתם מצפים שהם יעמדו בתנאים האלה בעבודה שהם לא אוהבים?
דוראנט חושב שהוא עבר עכשיו לעבודה שהוא אוהב. אולי שמונה החודשים הללו יהיו יותר נסבלים עבורו. קשה להאשים אותו.
דוראנט הוא שחקן שאני אוהב, לא מעריץ. משהו בהחלטה הזאת (לאור הפרשנות שלי, שבהחלט יתכן שהיא מוטעית לחלוטין) הפך אותו אפילו ליותר אנושי בעיני, יותר צנוע ויותר ילדותי, במובן הטוב של המילה. אין בזה שום דבר אפילו קרוב לפסטיבל האהבה העצמית והבטחון העצמי המוגזם של "ההחלטה" ההיא. יכול להיות שלברון עשה את זה אז מאותן סיבות כמו דוראנט. אבל מה שגרם לי לשנוא אותו לא היתה ההחלטה עצמה, אלא הצורה שבה הוא עשה את זה, בהתנשאות ובזלזול שהוא שידר כשהוא חשב שהוא עומד לדרוס את הליגה בשמונה השנים הקרובות. איפה זה ואיפה ההחלטה של דוראנט.
דובי
5 יול 2016 15:20:47אתה לא לבד עם המחשבה הזאת. אני איתך בדיוק.
חצבני
5 יול 2016 15:21:23מסכים בהחלט שזה היה שיקול מכריע. אבל גם בסן אנטוניו אותם תנאים מתקיימים… הוא רצה להיות עם מינימום תחרות, אין ברירה אלא להכיר בזה
יושיהידה
5 יול 2016 16:11:31אני לא חושב. לסן אנטוניו של היום אין אותו סגנון משחק של גולדן סטייט. יש להם משחק חכם וקבוצתי, אבל השנה הם קצת חזרו למשחק האפור והיעיל שהם שיחקו בעשור הראשון של המילניום. לא היה להם כדורסל יפה כמו בעונת האליפות ובעונה הקודמת, והם מתבססים על קליעות מרחוק פחות מאשר גולדן סטייט. אני חושב שסגנון המשחק של גולדן סטייט משך אותו.
כבר אמרתי שהוא ילדותי. כמה ילדים אתה מכיר שלבשו חולצות של סן אנטוניו אחרי האליפות וחלמו להיות קוואי לנרד? ולעומת זאת, כמה ילדים שלבשו צהוב והלכו לישון מתחת לפוסטרים של סטפן קארי בשנתיים האחרונות? (אתה לא באמת צריך להכיר את הילדים האלה, אתה יודע למה אני מתכוון)
אפלטון
5 יול 2016 15:30:39ובדיוק בגלל זה חשבתי שאם הוא יבחר לעזוב זה יהיה לסן אנטוניו.
לקבוצה שתיתן לו את כל מה שציינת, רק בלי ההרגשה של טרמפיסט.
כל הוויכוחים האלו נמאסים עלי די מהר, מקווה שבאמת יצרו שם בג"ס משהו מיוחד ומרתק, ומקווה שתקום קבוצה שתשחק את הכדורסל ההפוך מהם, עם משחק פנים, קשוחה ומכוערת. ותנצח אותם.
יניב
5 יול 2016 17:33:21כשמשחקים 3X3 בשכונה ויוצא שקבוצה אחת משמעותית טובה יותר מהשאר זה נחמד למשך 2-3 משחקים, אבל אם אין פייט אמיתי, אפילו אם אני בקבוצה המנצחת, אני יוזם החלפת כוחות
כנראה שאתה צודק ודוראנט לא נוצר מהחומר הזה, אולי בגלל זה הוא כזה likeable, כי גם אחרי המהלך ה"מביך" (אני לגמרי עם דוק בעניין הזה) אני לא ממש שונא /מתעב/כועס עליו
מה שכן הוא הגשים חלום של הרבה ילדים שמשחקים NBA ב Sony/Xbox וכו'..
Ghost Rider
5 יול 2016 15:42:54כתבת יפה מאוד על דוראנט (אתעלם באלגנטיות מהשורות האחרונות על ג'יימס)
מנחם לס
5 יול 2016 16:00:14יש בזה משהו
דובי
5 יול 2016 16:01:43יש בזה בעיקר מבט על השחקן כאדם
עגל
5 יול 2016 15:17:06ס"א מפרישים זקן אחד (דאנקן) ומגייסים זקן אחר (דוק לס)
רנדי אורטון
5 יול 2016 15:20:35מה שהזיקנה עושה,פעם מנחם ידע שהספרס הם סתם זקנים אפורים.
בלי דאנקן הם יהיו פחות זקנים אבל עדיין אפורים ובלי סיכוי ליזכות בתואר.
I.P
5 יול 2016 15:18:55אני לא בגיל שאני יכול להתרפק על העבר, ובכל זאת כמו שאחד המגיבים ציין, יש תחושה שיותר מבעבר שחקנים נמדדים אך ורק לפי מספר הטבעות, וזה מה שמביא להיווצרות של קבוצות הגלקטיקוס הארורות האלה.
לליגה לא תהיה ברירה אלא למצוא דרך לבקר את הדבר הזה, או שהנ.ב.א יהפוך לליגה ספרדית בכדורגל, עם שתיים-שלוש קבוצות על, ועוד כל מיני אוסאסונה וראיו וייקאנו למיניהן.
גיא
5 יול 2016 15:38:3930 קבוצות בליגה, 67 קבוצות אליפות.
מתוך 67 הזכיות, ב-47 זכו 5 קבוצות
(סלטיקס, לייקרס, בולס, ספרס, ווריאורס)
14 מ-30 הקבוצות לא זכו מעולם, ומה-14, חצי לא זכו אפילו להגיע לפיינלס.
אולי לא ריאל/ברצלונה, אבל עדיין מועדון די מצומצם.
מנחם לס
5 יול 2016 16:01:09נכון
שקנאי המק מק
5 יול 2016 16:06:51*פיסטונס
ברלה
5 יול 2016 17:12:20גיא, בליגה הרבה פעמים נוצרות שושלות שזוכות בהרבה אליפויות, במיוחד בגלל שבכדורסל ההשפעה של האינדבידאול הרבה יותר משמעותית וברגע שיש לך סופר סטאר אתה יכול לבנות קבוצה מנצחת לתקופה ארוכה, ולפעמים גם למשך כמה תקופות שונות (כמו הלייקרס או הספרס). אבל עדיין, אם תסתכל מי השתתף בגמרים האזוריים לפני ארבע או חמש שנים תראה קבוצות אחרות מאלו שהשתתפו השנה, ואין לך באמת סיכוי להצליח לנבא מי ישתתפו בגמרים האזוריים עוד ארבע- חמש שנים.
בסך הכל יש מטוטלת וקבוצה יכולה במהירות להפוך מקבוצת תחתית לקבוצת צמרת או להיפך, גם אם בטווח הארוך פרנצ'ייזים גדולים עם מורשת וניהול טוב יחזרו לצמרת.
לעומת זאת בליגה הספרדית אותן שלוש קבוצות יהיו תמיד הפייבוריטיות לאליפות, גם אם תסתכל חמש שנים אחרונה וכנראה גם עוד חמש שנים קדימה. בליגת האלופות המצב קצת יותר טוב כי זה טורניר של נוק אואט, ועדיין הזוכות באות כמעט תמיד מאותו מאגר סגור של מועדניי על. ולכן הניתוח הזה לא משקף את התמונה המלאה.
שי אבן צור
6 יול 2016 07:30:49מיאמי 3
K_700
5 יול 2016 15:35:13בסיום החוזה הבא שלו עם הלוחמים, אחרי שירוויח 2-4 טבעות, הנראטיב יהיה שונה. זה דוראנט שהגיע כדי לעזור לווריורס לגבור על לברון.
אף אחד כבר לא באמת מתייחס להתאחדות של לברון (השחקן הטוב בעולם אז) יחד עם ווייד (השני/שלישי) ועם בוש (אולסטאר מובהק). זוכרים לו שתי טבעות ושני אמויפי. מזה מורשת נבנית. מהצטברות של הישגים והרבה זכרון קצר.
דוראנט לא היה זוכה עם אוקלהומה ככל הנראה. היה יורד עם מעט מחמאות ותווית של לוזר.
מחפש שם מגניב
5 יול 2016 15:35:28ואחרי כל הרעש , למי אתם חושבים שיש סיכוי יותר גבוה להגיע לגמר הכללי ?
לג"ס מהמערב או לקליבלנד מהמזרח
K_700
5 יול 2016 15:40:37נו באמת. מה יכול להטריד את קליבלנד? המזרח זה מקרה עצוב.
מחפש שם מגניב
5 יול 2016 15:51:41ואולי דוראנט יודע את זה וחושב לעצמו למה שאני אקרע את התחת באוקלהומה בשביל סיכוי לא גבוה להגיע לגמר ושם לפגוש קבוצה שבוודאות תהיה יותר חזקה משלי ועברה דרך קלה בהרבה.
אם בליגה לא מתכוונים לשנות את שיטת הפלייאוף ההזויה של הקונפרנסים שלא יתפלאו ששחקנים מהצד המערבי עושים את החישובים שלהם בשביל להגיע למצב הכי טוב לטבעת
עידו גילרי
5 יול 2016 16:46:49לאן נעלם באמת הכבוד העצמי?
כי לווילט למשל היה המון כבוד עצמי כשדרש לעבור לליקרס אחרי שהפסיד לסלטיקס ב-7 משחקים (אחרי יתרון 1-3 עם יתרון הביתיות) והחליט שהוא רוצה לLA של ג'רי ווסט ואלג'ין ביילור.
גם למוזס מלון היה המון כבוד עצמי כשהחליט שלא מתאים לו יוסטון והוא רוצה לסיקסרס של ד"ר ג'יי .
ברור שיש הבדל בין הסיטואציות אבל בסופו של דבר הכוכבים תמיד עשו את ההחלטות על פי הצרכים והרצונות שלהם באותו הרגע. מה שהשתנה הוא כמות המידע והגישה שלאוהדים יש.
רק לשם הבהרה באף אחד מהמקרים אף אחד מהשחקנים לא איבד שום דבר מהכבוד העצמי שלו.
ivs
5 יול 2016 17:09:50כשאתה כושל פעם אחר פעם אז זה לגיטימי לרצות לעבור קבוצה (לדוגמא: וילט צ'מברלין האחד שכנראה קבע הכי הרבה שיאים ב-NBA) לעומת זאת יש את דוראנט שסוף סוף הצליח להעלות את אוקלוהומה על מסלול ההצלחה והוא עדיין בגיל צעיר יחסית והוא טופס טרמפ עם גולדן סטייט לאליפות.
עידו גילרי
5 יול 2016 17:45:58זה לא העניין. ווילט דווקא עשה את זה אחרי אליפות אבל הוא עזב את קבוצה עם עוד שלושה HOF אחרי כישלון מהדהד . גם במקרה שלו וגם במקרה של מאלון היו גם שיקולים אחרים אבל בכל מקרה הנקודה היא שהכוכבים עושים את השיקולים שלהם מאז ומתמיד.
Berch
5 יול 2016 16:47:00מה ההבדל ממה שעשה לברון ?
הוא יעבור לקבוצת גלקטיקוס ויקח 2 אליפויות.
אח"כ הוא יחזור לכור מחצבתו (וושינגטון) וינסה להביא לה אליפות
ivs
5 יול 2016 16:57:49צודק אבל לדעתי בגלל העודף כישרון הלוחמים יתרסקו
john
5 יול 2016 17:08:09תגידו רק אני פה שמח לחלוטין שכל הבנים האבודים שבו הביתה ומתדיינים כאילו הפלייאוף בעיצומו? איזה שמח פה בלב עונת המלפופונים! תמשיכו!
רנדי אורטון
5 יול 2016 17:21:42אני נורא מאוכזב מהכותבים באתר,עד עכשיו לא הייתה כתבה אחת רצינית על הגמר והצורה שבה לברון שבר את ההיסטוריה של המישחק.
john
5 יול 2016 17:36:24באמת לא נכתב פה מספיק על לברון.. אולי תרים את הכפפה ותפנק אותנו.
צ'ומפי
5 יול 2016 17:11:32היחידי שיכול להציל את העונה הזאת הוא סם פרסטי. יאללה שיארגן עוד עסקת הארדן שבא הוא נותן את ווסטברוק עבור נזיד עדשים (הפעם לקונטנדרית סטייל סן אנטוניו) ויש לנו וואחד עונה!
רק המחשבה על ווסטברוק בס"א מול דוראנט בג"ס…. יהיה מעניין!
tripledouble
5 יול 2016 17:33:42אחרי שהם יתרגלו אחד לשני, חוץ מפציעה משמעותית של אחד מה-4 הכוכבים שום דבר לא יעצור את מכונת ההשמדה שקמה אתמול בג"ס.
יניב
5 יול 2016 17:14:16לדעתי הוא ירגיש נפלא והכבוד עצמאי זה כבר השתלשלות כפי ש P כבר ציין הכל התחיל עם בוסטון הקצין עם לברון עוד יותר הקצין עם דוראנט וזה כנראה לא יהיה הסוף אלא רק ההתחלה.
סתם לדוגמא שנה הבאה נניח הקליפרס בנוסף לפול גריפין וג'ורדן יחתימו את פול ג'ורג' ועוד SG מצויין,או למשל אני בהחלט רואה את מה שלברון דיבר שנה שעברה של התאחדות של פול וייד ואנטוני.
הליגה חוזרת לשנות ה-80 מבחינה של קבוצות על של כמה וכמה סופרסטארים.דרך אגב אחת הביקורות שהיו לי על המהלך של לברון היא שזה מטורף ששלושה סופרסטארים הולכים לשחק ביחד ותגובת הנגד הייתה מה אתה רוצה מג'יק לא שיחק עם קארים וורתי,בירד עם מקהייל ופאריש וכך הלאה.ההבדל היה שאז היו כמה וכמה קבוצות כאלה ושלברון ובוש עשו את המעבר מעבר לבוסטון לא הייתה קבוצה כזאת.היום זה הפך לנורמה וזה רק יילך ויתחזק.
לדעתי הליגה בסוף תעשה משהו בנידון
גיא
5 יול 2016 17:45:20הליגה הייתה צריכה לעשות משהו בנידון ממזמן.
אבל שיקולי בצע מנעו מהם.
בדיונים על ה-CBA האחרון, השחקנים הסכימו לתקרת שכר קשיחה, לצד ביטול שכר מקסימום תמורת שימור האחוזים שהם קיבלו בהסכם הקודם.
בעלי הקבוצות התנגדו. הם רצו נתח גדול יותר מהעוגה.
מה שהסכם שכר כמו שהוצע יוצר, זו תחרות אמתית. כמות בודדת של שחקנים יקבלו חוזים מספיק גדולים, שמשמעותם חלוקת הכישרון בליגה.
ובגלל שכמות הכסף שמחולקת לשחקנים גדולה יותר, אין באמת פגיעה בשאר השחקנים.
john
5 יול 2016 18:31:46הליגה תמיד בשיאה כשקבוצות יוצרות שושלות ויריבויות. לכן מבחינת השיווק של הליגה שווה להם לחזור לימי הסלטיקס והלייקרס כשמידי פעם מפריעים להם קבוצות כדי לשבור שגרה. שיוויוניות מתאימה לטורנירי הדחה כגון היורו או ה-NCAA. שם הסיפור הוא שכל אחד יכול ביום אחד להיות גיבור ולאחר שניה גם להעלם ולפנות מקום לגיבור חדש. זה מתחבר לתרבות הריאליתי שבו אתה מתרגש מהגילוי או מאלמנט ההפתעה (או הציפייה).
ה-NBA כבר שנים נוקטת את גישת ה-Game of Thrones
יש כוכבים, המשכיות, שושלות וכולם נלחמים על מקום על כס המלוכה. אבל הממלכה תמיד חזקה מכל מלך. וכל פעם שהמלך נהיה בלתי נסבל תערך חתונת דמים (או משהו כזה…).
peger
5 יול 2016 18:08:17אני מצהיר בזאת: גולדן סטייס לא יקחו אליפות העונה!! הם עוד יצטערו על זה שויתרו על בוגוט. הוא אמנם מרבה להפצע ונראה יותר מדדה מרץ אבל אף אחד לא יעשה מה שהוא עושה בהגנה…בטח שלא פאצ'וליה.
קובי
5 יול 2016 18:18:15צריך להפריד פה בין גולדן סטייט לדוראנט.
גולדן סטייט עשתה פה מה שכל קבוצה בעולם הייתה עושה בהינתן היה לה אפשרות- מביאה שחקן טופ 5 בליגה במטרה להשתפר.
זאת החובה של הארגון לעשות הטוב ביותר בשביל להשיג טבעת.
סטף קרי לא מסוג האנשים שיגיד לא למהלך כזה,הוא לא שחקן מסוגו של קובי או לברון שמחליטים לאגון, הוא לא שם את עצמו מול הקבוצה. הקבוצה יכולה להשתפר מהמצב הזה? לא מעניין המקום שלי בהיסטוריה,בסך הכל מכובד.
ההחלטה של דוראנט אחרת לגמרי,החלטה פחדנית קל להגיד,ואולי זה נכון אבל הליגה כבר עשור הולכת לכיוון הזה. בהתחלה זה היה ביג 2 אחרת ביג 3 ועכשיו ביג 4, זה לא שנות ה-80 וגם ללברון שכחו ממזמן את "ההחלטה" ברגע שהביא טבעת.
אני עוד לא מכתיר את הלוחמים לאליפות, כמו שאומרת הקלישאה "אין ואקום",הם צריכים ללמוד להסתדר יחד,נראה איך זה יתפתח.
john
5 יול 2016 18:34:50רוחות של שפיות שורקות בין נקיקי השנאה.
דקסטר
5 יול 2016 18:36:03למנחם ולכל אלה שנתקעו בשנות ה 80 ו ה 90. ברוכים הבאים ל 2016.
לא שופטים באותם כלים ששפטנו לפני 30 שנה. אגב בכל נושא- כלכלה פוליטיקה כדורגל כדורסל. דברים משתנים.
ישנם יתרונות וחסרונות לכל תקופה. מאיפה אתם יודעים מה היחסי גומלין האמיתיים בין דוראנט לווסטברוק? אולי הם באמת מכבדים אחד את השני אבל לא מעבר. לא אם עשנה הזדמנות גדולה.
אולי ווסטברוק אמר לו שמע חבוב אני לא נשאר באוקלהומה אני רוצה להיות סטאר בניו יורק או ל.א? איזו הצדקה יש להישאר שם?
אולי לא איכפת לו שהטבעת תהיה רשומה על שמו? את מי זה מעניין באמת? מה יביאו לו חצי טבעת? טבעת זו טבעת.
לפעמים גם אם הכל טוב מגיעים למיצוי.
הווריוס מציגים את מה שהלייקרס היו מציגים פעם- עיר ושוק ענק ארגון מופתי, גרעין שחקנים מעולה, בעלים חזק ומקבלי החלטות חכמים.
עכשיו… למה לא לעבור?? מה כבר יכול לקרות? להיכשל? אז מה.. לפחות יכול לחיות בשקט שעשה כל מה שאפשר.
לדעתי זה עונש ראוי לokc. מי שמשדר שתקרת התקציב זה הדבר החשוב ביותר ולא רואה את הארגון כמנצח אז זה מה שיקבל.
עד עכשיו פרסטי עשה ניסים ונפלאות. נגמר העידן.
יאללה תחזרו לסיאטל
p
5 יול 2016 18:47:31מעתיק לפה את מה שכתבתי לך למעלה ומוסיף שאלה בסוף.
+1 חוץ מהעובדה שזה גיבוב של שטויות.
אל תבין אותי לא נכון, אני מסכים עם מה שכתבת מלבד העובדה שיצא ממקלדת של הייטר.
הרי מה שרשמת נכון עשרות מונים להחלטה של לברון ב2010.
אוקלאומה לא עשו מספיק בשביל להשאיר את דורנט? תראה מה קליבלנד עשו כדי להשאיר את לברון…
דורנט לא ידע מה יקרה עם ווסטברוק? ללברון אפילו לא היה ווסטברוק.
רק השנה הייתה לו הזדמנות? GM ובעלים וחברים…? מזכיר לי קצת את 2010…
אז שוב אומר, אין לי שום טענה כלפי דורנט או ג"ס או אף אחד משחקניה.
מצחיק אותי אבל שיש אנשים פה שמחפשים תירוצים למה ההחלטה של לברון שונה או חמורה יותר (היא לא, אם כבר פחות) או למה אצל דורנט זה בסדר יותר (זה אותו דבר) או כל סיבה אחרת למה זה עדיין בסדר לאהוב את ג"ס ודורנט ולשנוא את לברון.
אני מוריד את הכובע בפני אנשים כמו שי (לא פעם ראשונה, הוא מדהים) שמודים שהנסיבות היו אמורות לגרום להם לשנוא את ג"ס השנה אבל הם פשוט אוהבים את ג"ס ודורנט יותר מדיי.
לפחות הם כנים עם עצמם ואיתנו.
הרי כל מה שכתבת פה, מעבר לזה שהוא נכון, זה הכנת הקרקע למה זה נכון להיות בעד ג"ס ונגד לברון(/קליבלנד) בגמר המסתמן…
רק שאלה אחת נוספת, היית אומר את אותו דבר על דורנט אם במקום לעבור לג"ס, היה בוחר לעבור לקליבלנד? (נשים בצד רגע את חוסר ההגיון והיכולת הכלכלית)
דקסטר
5 יול 2016 20:21:45תקשיב פיפי הפסקתי לקרוא אותך בהייטר.
מה אתה רוצה מהחיים שלי יא באבא
p
5 יול 2016 20:38:48תגובה בוגרת כמו הפוסט שלך.
לפחות את התשובה קיבלתי.
מעניין שככה בחרת להגיב, שאחרי הכל אין ממש העלבה במה שכתבתי (הייטר היית, הייטר תהיה, זה לא מילת גנאי, זאת עובדה. אדם שמונע משנאה).
במיוחד אירוני בעקבות זה: http://i.imgur.com/v3F6S8P.png
(למען הסר ספק, אני ממש לא כתבתי את התגובה של LBJ).
אבל כרגיל אפשר לסמוך עלייך בדו ערכיות וצביעות.
לפחות אני מקווה שנהנית מהאליפות האחרונה (שסתרה גם לא מעט מדברי הבלע והארס ששפכת בפוסט ההוא הידוע לשימצה).
Ljos
5 יול 2016 20:48:58"הייטר" זו מילה גרועה. זה מנגנון הגנה אוטומטי שמנסה לבטל טיעון של אדם על ידי טיעון אד הומינם שאומר שהאדם בכלל לא יכול לתת דעה, כי הוא לא עמוק או מבין מספיק, וככה לנסות להשתיק אותו. זו מילה אופנתית שמשמשת להגנה על היהירים חסרי הבטחון, ככה הם כביכול מעל תקשורת אנושית או ביקורתית.
אני לא אוהב מלפפונים. אני לא רוצה שזה יגע באוכל שלי. אני לא הייטר של מלפפונים.
נדב
5 יול 2016 23:23:39עצוב עצוב…
דקסטר
6 יול 2016 01:36:53טוב זה רק מוכיח שאתה לא חכם גדול ולא יודע להבדיל בין הדברים.
פוסט אחד דיבר על ההתנהלות מחוץ למגרש שמשום מה גם האוהבים הכי גדולים שלו לא הבינו מאיפה זה בא. ועובדה שהוא שינה את ההתנהגות.
ותגובות נוספות היו על היכולת הכדורסלנית שלו.
אם אתה לא מסוגל להבין את הדברים האלה ולומר בשיא חוצפתך לומר עלי שאני צבוע אז תעוף לי קיבינימט מהתגובות לא מעוניין שתגיב לי ואני לא אגיב לך ונסגור את זה ככה. חתיכת חוצפן
p
6 יול 2016 08:51:32תודה לך.
proven my point. (again)
Ljos
5 יול 2016 18:51:26כמו במשפט המפורסם (אצל מפקדי צבא): ״אם אתה רוצה כבוד, תן כבוד״, שמצליח לבלבל בין שני סוגים של כבוד (יחס כבנאדם אמיתי ויחס מתרפס למפקד), גם פה במילה כבוד הכוונה היא כנראה למשהו אחר- רעב להוכיח.
בסמסטר האחרון היה לי מרצה שזו הייתה שיטת העבודה שלו. הוא היה עוקץ את הסטודנטים כל הזמן כדי לגרום להם להוכיח את עצמם בפניו. ללא הפסקה. ״אתה- אתה שותק כי לא קראת את המאמר ואתה לא יודע כלום אני יודע״. התגובה שלי לזה הייתה בדרך משיכת כתפיים ומעבר הלאה. זה היה משגע אותו. הוא ממש התאמץ עליי. אבל החלטתי שאני אוכיח את עצמי בדרכים שאני בוחר ורוצה ונוח לי יותר בהן.
ומה שדקסטר כתב על בחינת הווה בכלי העבר (יש גרסא הפוכה לכשל ההיסטוריון?). ומה שג׳ון כותב. וה-Special Pleading של חלק.
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 21:05:19נפלא ljos
אני באופן אישי נמנע מדיונים עם כאלה שמשתמשים במילה ומאבד אןטןמטית כבוד אליהם
דאג קולינס
5 יול 2016 19:03:48הדוגמא של מג׳יק ולארי אינה מתארת מצבו של דוראנט. נגמרה התקופה ״נלחמים עד המוות בשביל כבוד״. מדובר בבחור צעיר, כישרוני מאוד, רוצה להינות ובדרך לזכות באליפות.
מסוקרן איך יעבוד השילוב בין החברים; דוראנט, קארי, תומפסון, גרין. במידה ולקבוצה לא יהיה גבוה איכותי הסיכוי לעבור את קליבלנד נמוך.
ברבור שחור
5 יול 2016 19:24:36בטח בפגישה של דוראנט והספרס אני מדמיין שטימי לקח את קווין הצידה והביט בו בעיני העגל המפורסמות שלו ואמר לו
"אם אתה בא אני נשאר…אם לא אני פורש"
ועכשיו…אולי גם מנו יתחרט ויפרוש
ופארקר יישלח לטרייד
והספרס לשנים של שממון….
מיוריאל
5 יול 2016 19:28:59שאלה קטנה אני פשוט לא הייתי מעודכן בתקופה ההיא
אבל קלייד דרקסלר לא עשה אותו דבר?
john
5 יול 2016 19:43:11לא. קלייד כבר היה בין 33-34 אחרי כמה פציעות טורדניות. הוא כבר התקשה לסחוב קבוצה והתחיל לרדת באתלטיות. פורטלנד הייתה בדרך למעטה והוא רצה הזדמנות אחרונה לתואר כשיש בו עוד מה לתת ולא כשוליה אלא כגורם תורם ומרכזי. האליפות הזאת לא באמת תרמה ללגסי שלו כי היא נרשמה הרבה יותר על אולג'ואן. הוא די יצא מכל ההשוואות לגדולים. אבל אני ראיתי את קלייד בשיאו והוא בעיני היה מספר 2 האמיתי לג'ורדן בליגה משנת 89-93 ולא ברקלי או מלון. הוא הגארד הריבאונדר הכי טוב שראיתי (אולי ווסברוק) מוסר מצויין קלע גדול ואתלט כמעט ברמה של מייקל.
גיא
5 יול 2016 19:56:25קודם כל אתה צודק שבאמת אין מקום להשוואה. דרקסלר כבר היה בסוף הקריירה.
אבל תרשה לי לרגע להפליג על גלי הנוסטלגיה:
ב-2 המשחקים המכריעים באותו פלייאוף חלומי של הרוקטס, משחק 5 בסיבוב הראשון מול יוטה בחוץ, ומשחק 7 מול הסאנס, גם כן בחוץ,
דרקסלר היה השחקן הטוב במגרש.
את המשחק מול יוטה הוא סיים עם 31 נק', כאשר הוא נח במשחק רק דקה אחת.
הוא תקף את הסל ללא הרף, משך עבירות מהגארדים, הלך לעונשין, ואמלל בהגנה את הורנסק.
במשחק 7 מול הסאנס, שוב דרקסלר היה במיטבו. 29 נק' (כמו אקים, רק באחוזים טובים בהרבה), 8 רב', 4 אסיסטים, ו- 2 חסימות שהגיעו ברגעים המכריעים של המשחק.
חד משמעית – בלי דרקסלר, לאקים הייתה טבעת אחת פחות, ולי אולי היה זיכרון מאושר מאליפות אפשרית של הסאנס.
צביקה
5 יול 2016 20:01:32לגמרי. קלייד זכה בצדק רב בטבעת שלו.
ואין באמת שום קשר בין המקרה שלו למקרה של דוראנט.
john
5 יול 2016 21:32:29אני יודע! אני מסכים. ראיתי את המשחקים המדוברים כתיכוניסט נלהב. מדבר על הלגסי שלו. כשמדברים על הגדולים ביותר שוכחים מקלייד. האיש אגדה מדהימה. הוא היה כל כך מגוון ואתלטי. ולצערי הרב ובניגוד לעיניים שלי שהיו שם, כולם מזכירים איך אקים לקח אליפויות "לבד". זכרו את קלייד שלא הצליח מול הבאד בויס או מול הבולס בגמר ולא את הוינר המדהים שהיה.
אגב שלא יבינו לא נכון קלייד ב95 שכבר היה ב85% אחוז אתלטיות עדיין היו יותר אתלט מרוב הילדודס של אז. ממש לא צל של עצמו.
איך רציתי שיפגשו במייקל של הקאם בק וינצחו אותם בשביל להשתיק את השטות של אליפות עם כוכבית של עונת הפרישה. אורלנדו עשו את העבודה…
מיוריאל
5 יול 2016 21:41:09קלייד יצא מהטופ5 או 3 הקדוש
אבל אין ספק שיש לו מקום בhall of fame ובאולי הוא באמת הגיע קצת מאוחר יותר אבל התכוונתי דווקא להשוואה ששניהם באו ככינורות שניים עם סטאר מוביל מובהק
(אפשר גם להכניס את לברון כדוגמה יותר מתאימה אולי)
או שדוראנט משתלט על סגנון המשחק (סביר להניח שמתכון לצרות)
או שהוא מקבל כמו איגוודאלה (עוד דוגמה שבאה והתאימה את עצמה למערכת בא כשחקן מוביל והפך לשחקן 6 וכו)
ואז כמו קוין לאב ירד במספרים
ישימו לב יותר להגנה וכו וכו
למרות שלאב ואיגוודאלה היו סטארים ולא סופר סטארים
התגובות פה זה עולם שלם ותודה לכל מי שמגיב
עגל
5 יול 2016 21:41:50אתה צודק בהכל רק צריך לזכור שקלייד על חשבון אוטיס תורפ, אם הוא היה נשאר מי יודע מה היה קורה
איתי
5 יול 2016 20:16:51מנחם תודה אני חותם על כל מילה!!
הייט-אשברי
5 יול 2016 20:56:42שאלה מצויינת .
לאן נעלם הכבוד העצמי של לברון שעשה זובור פומבי לקליבלנד ב-2010 עד כדי כך שהיה אח"כ נתק מוחלט בינו לבין הקבוצה ?
לעומתו , דוראנט קיבל החלטה מכובדת , שוחח שיחה יפה עם פרסטי – ומי יודע – אולי עוד יחזור פעם לאוקלהומה לקרא סיום הקריירה.
לאן נעלם הכבוד העצמי של השחצן שנסע ברכב נפרד בתהלוכת הניצחון השנה בקליבלנד , כשכל שאר חבריו לקבוצה ברכב אחר ? איכסה . מי שרודף אחרי כבוד – הכבוד בורח ממנו . רק להשוות בינו לבין דוראנט או קרי – שרואים עצמם חלק מצוות ולא מורמים מעם .
עמוד כאן מנהל האתר , פותח את הפה שלו וזורק עלבונות לרוב לפי האג'נדה האישית שלו , ורוב המשתתפים מוחאים לו כפיים . השתגעתם ? זכותו של כל שחקן לשחק היכן שהוא רוצה , על אחת כמה וכמה שהוא שיחק 9 שנים באותו פרנצ'ייז ונתן להם את כולו .
מתי תבינו שהבעיה עם לברון ב-2010 היא לא בעצם ההחלטה שלו לעזוב את קליבלנד ולחפש הצלחה במקום אחר ? הבעיה שלו זו הדרך בה הוא עשה את זה – גם בדרך ה"החלטה" , גם בדיבור עם שחקנים מעל ראשי הקבוצות וסיכום מוקדם איתם . הבעיה היא שהוא חושב שהוא גם מנהל של הקבוצות וגם המאמן שלהן . גם מפטר שחקנים ומאמנים וגם שוכר בעצמו אחרים . זאת הבעיה – שחקן מקומו על המגרש ותפקידו לשחק .
קרי ירגיש מצויין אם ייקח אליפויות נוספות , ודוראנט לא צריך להתבייש בכלום . מה ששפל ונבזי ועלוב אלה הרמיזות והחפירות הבלתי פוסקות של בעל האתר .
סומסום
5 יול 2016 21:07:00רק עבור השעשוע (ולהטריד את הבנדוואגון של מכבי גולדן סטייט):
נניח שאוקלהומה מצליחה לארגן לחץ ומשלחת ושכנועים וכו', בנוסח הקליפרס ודיאנדרה ג'ורדן בעונה שעברה, וגורמת לדוראנט להודיע, סליחה, טעיתי, אני נשאר בבית –
איזו משמעות תהיה לזה עבור הרוסטר של גולדן סטייט, והיתר?
הייט-אשברי
5 יול 2016 21:15:58למי אתה מתכוון ? כי אני עם ג"ס 25 שנה – עוד מימי RUN TMC , וכריס מולין היה הגיבור שלי גם כשמייקל קטף טבעות .
ואגב – אני שונא את מכבי בכדורסל .
השאלה שלך היפותטית , כי דוראנט הרבה יותר אינטליגנטי מדיאנדרה .
אבל אם זה היה קורה בכל זאת – בשורה התחתונה – זה רק ספורט . יש בחיים דברים יותר חשובים וקיומייים – בין השאר של חיים ומוות .
סומסום
5 יול 2016 21:26:58לא נכתב כתגובה לך, טעיתי בשרשור. אני יודע שאתה אוהד אמיתי – לכן אגב אני לא מתווכח עם הקביעות שלך כי אוהדים טועים.
עגל
5 יול 2016 21:43:58ואוהדי ג"ס אוהבים את זה
עגל
5 יול 2016 21:47:35ובנוסף אם לבעלים של קליבלנד החמור היה רק קמצוץ מהאינטגריטי של פרסטי ואוקלהומה כל העסק עם לברון היה נגמר יפה. אבל לא, הוא בחר לקלל ולגדף את אווזת הזהב שלו
למר מנחם היקר
5 יול 2016 21:13:11ציינתי בתגובה למעלה את ההבדלים, זכותו של דוראנט לעבור אך הוא מציג יותר מכל את הגישה בליגה if you can't beat them join them, לגבי התגובות שלך בקשר לגולדן סטייט ולברון כבר מזמן הפסקתי להתייחס מכיוון שאינם אוביקטיביות בצורה ברורה. אם זה התגובה שלברון לא מסוגל להתמודד מול שומר איכותי (מה שהוא עשה לאחד השומרים הטובים בהיסטוריה הוא מדהים), או שהסדרה הוכרעה בגלל התערבות שופטים. כל התגובות האלה חוטאות למציאות ואי אפשר להתתיחס אליהם ברצינות.
הייט-אשברי
5 יול 2016 21:21:33יש לך זיכרון רע , כי לא כתבתי לא את זה ולא את זה. אם לדייק ב-2 הנקודות שהעלית , אז כתבתי כאן ששומרים טובים יכולים להגביל מאוד את לברון ( מה שאיגי עשה כשהיה בריא ב-2 סדרות הגמר האחרונות ) , וכתבתי שההתערבות של הנהלת הליגה בהרחקת גרין הכריעה את הסדרה . לא כתבתי מילה על השיפוט .
p
5 יול 2016 21:28:49הנהלת הליגה התערבה בצדק. הפלייגרנט היה מוצדק.
האשמה היא על השופטים המשחק שלא שרקו את זה ישר ועל גרין שאיבד את הראש למרות שידע שעוד פלייגרנט אחד הוא מורחק.
p
5 יול 2016 21:23:321. לא רוב המשתתפים מחאו לו כפיים.
2. לברון התנצל על דרך ההחלטה, לא פעם.
אם יש האשמה שאני מסכים איתה לגמרי כלפי לברון זה הדרך בה בחר. אבל
א. היה ילד בן 25 שמושפע מיועצי תקשורת ופרסומאים (לא מוריד ממנו את האשמה, אבל אפשר קצת יותר להבין אותו).
ב. הוא התנצל ועברו כבר 6 שנים.
3. יש לא מעט דיבורים שהיו שיחות של דורנט עם שחקני ג"ס לאורך כמה חודשים. זה משנה משהו? (הם היו בכלל תחת חוזים, יותר חמור)
4. אתה ושאר הללל החלטתם שהוא מפטר ושוכר מאמנים ושחקנים. כל עוד לא תביאו הוכחות, זה בגדר הדמיון שלכם.
5. הכי חשוב, אם דורנט היה מתנהל אותו דבר בדיוק ובוחר בקליבלנד, אין שום סיכוי שהיית מהלל אותו כמו שאתה מהלל אותו עכשיו.
הייט-אשברי
5 יול 2016 21:31:43אני לא מהלל אותו . אני מודה שאני מרוצה כי הוא בחר בקבוצה שלי .
אבל הייתי מכבד כל בחירה שלו , גם בוסטון , וושינגטון או לייקס ( וכמובן להישאר באוקלהומה ). נכון שהייתי מתעצבן מאוד אם היה הולך לקליבלנד. לא בגלל קליבלנד אלא בגלל לברון – הדמות השלילית ביותר ב-NBA מזה שנים רבות .
זה שלברון מתערב במה שקורה בקבוצות ברור וידוע . לא הוא ניסה להכתיב מהלכים לפט ריילי , וכשזה סירב הוא נטש את מיאמי ? לא הוא דרש להחתים את טריסטן תומפסון בסכום אסטרונומי ( כשיש להם אותו סוכן ) ? לא הוא עמד מאוחרי הטרייד שהביא את לאב תמורת וויגינס ?
לעומת זאת , להגיד שהיו שיחות במשך חודשים בין דוראנט לשחקני ג"ס אלה תיאוריות קונספירציה .
p
5 יול 2016 21:35:34תיאוריות קונספירציה ששוות לחלוטין לאלה שאתה מייחס ללברון (סירוב של פט ריילי לדרישותיו תומפסון וכל השאר). אחד לאחד.
אני מצטער, אבל אין שום סיכוי שהיית מכבד החלטה שלו לקליבלנד. היית מגדף אותו ואת לברון מפה ועד הודעה חדשה ורק מבטיח ואומר כמה ג"ס יראו להם בגמר.
הייט-אשברי
5 יול 2016 22:12:26אתה מתפרץ לדלת פתוחה. כתבתי שהייתי שונא החלטה שלו לחבור ללברון בקליבלנד . ועם זאת , דוראנט אינו לברון גם אם היה מקבל החלטה כזאת .
p
5 יול 2016 22:18:57אני קטנוני. לא כתבת שהיית שונא את זה. כתבת שהיית מתעצבן.
הנקודה היא שלא היית מעריך לא את דורנט ולא את ההחלטה, למרות שהיא הייתה זהה לחלוטין במהות שלה.
רנדי אורטון
5 יול 2016 21:10:39בנדוואגון זה תחבושת היגיינית מהסוג שהווריורס הישתמשו בגמר האחרון? אני בטוח שגם דוראנט יצתרך אחת.
הייט-אשברי
5 יול 2016 21:17:12אתה שותף ראוי לבעל האתר . הרבה רהב חסר משמעות .
מבין קטן
5 יול 2016 21:13:13לי הסיטואציה קלה יותר לעיכול כי נדבקתי מחדש בחיידק ה-NBA רק בשנה האחרונה ורק בגלל דוראנט. אז לדעתי:
1. דוראנט הפתיע ובאמת יצא מאזור הנוחות של להישאר בעיר שהוא מכיר ואהוד בה ולהילחם על התואר, עם סיכויים של כ-30%.
2. הוא מקבל הרבה ביקורת ויהיה עליו לחץ גדול. הוא מאמין (וגם אני) שהוא יעמוד בלחץ ויהיה וינר.
3. בשנתיים האחרונות הוא רואה ולא מאמין איך סטף קרי, צלף בחסד עליון אבל שחקן הרבה פחות שלם, עוקף אותו ברשימת הגדולים ביותר. הוא מצא פיתרון יפה, להיות יותר טוב ממנו בקבוצה ואז בהכרח לעקוף אותו שוב ולהחזיר את הסדר על כנו.
4. ראסל ווסטברוק דומיננטי מידי. יותר קל להיות המוביל בגולדן סטייט עם האולסטארים שלה מאשר באוקלהומה עם ווסטברוק.
5. עדיין אני חושב שהקשר בין ראס לדוראנט הוא מיוחד ועמוק, לדעתי יש סיכוי שעוד יחזרו לשחק ביחד.
6. אתם קולטים שדוראנט רואה מול העיניים סיכוי אמיתי ל-mvp, mvp פיינלס, השלישי לעשות עונה שנייה של 50-40-90, חבר באחת מחמישיות ההגנה, אלוף בגיל 28, חלק משמעותי מקבוצה היסטורית? בשביל זה שווה להיות קצת פחות נחמד ואהוד.
7. שחקני הליגה לא פרייארים. אם באמת הלוחמים ייקחו אליפות בקלות, תהיה תזוזה משמעותית בעונה הבאה שתייצר מפלצת נוספת בנבא, ולנו צפוי תענוג אמיתי.
אשך טמיר המקורי
5 יול 2016 21:14:26עוד טור מדויק לחלוטין של מנחם.
ההשוואה המדויקת מבחינתי היא לתהליך שקבוצות המזרח היו צריכות לעבור בשנות ה-80-90 – איך ההיסטוריה הייתה נראית אם אייזיאה היה מתייאש ועובר לבוסטון או שמייקל היה מתייאש ועובר לדטרויט?
סומסום
5 יול 2016 21:15:24לא, באמת:
אם אינני טועה (תקנו אותי ידענים) – אם דוראנט מודיע עכשיו על ביטול ההסכמה, בטרם חתימה, וחוזר לאוקלהומה, הוא משאיר את גולדן סטייט חבולה קשות, לא?
זאת אומרת, בזה הרגע הוא יכול לשפר משמעותית את הסיכויים של אוקלהומה לזכות במערב. התקדים כבר קיים (דיאנדרה בעונה שעברה), ותדמיתית זה יתקבל לא יותר גרוע ממהלך המעבר עצמו – אולי אפילו יותר טוב, ביתר חלקי הליגה שאינם גולדן סטייט. יש כותבים מעולים באמריקה, אפשר לנסח יופי, למה הלב כואב ובית לא עוזבים ומדוע חזרתי בלה בלה בלה. ממילא איש לא מתייחס לכנות שלו יותר.
אני צודק או לא בכיוון?
עידן
5 יול 2016 21:18:50כבר יומיים אני קורא וחושב לעצמי מה אני חושב על המהלך של KD. אני לא אוהד של ג"ס ואני לא אוהב את המהלך הזה מבחינת התחרות בליגה. כאן ניסיתי להיכנס לראש של KD ולהבין מה עובר לו בראש. אז כמובן שאחד הדברים שעוברים לו בראש הוא וואוו איזו הזדמנות בשבילי לזכות בטבעות, הזדמנות שלא תחזור אולי לעולם. אבל אולי עובר לו בראש משהו שרובנו מזניחים. אולי ל-KD חשובים דברים נוספים…
העונה הקודמת כפי שכולם מגדירים אותה עבור OKC הוגדרה כעונה מוצלחת (הכל יחסי בחיים, אני אישית חושב שמדובר בכישלון עצום), הנה OKC הייתה רגע מגמר הנבא, בסה"כ חסרים לקבוצה כמה שינויים מינוריים ואז זה שלהם, לא?…אז שזהו אני חושב שלא! ולדעתי גם KD חושב כך.
אולי ל-KD חשובה גם הדרך שבה משחקים כדורסל. אף אחד לא מדבר על זה אבל הכדורסל של OKC היה די מגעיל (לדעתי). OKC שיחקה כדורסל המבוסס בעיקר על בידודים בידודים בידודים (ועוד בידודים). העונה נגמרת לה, בכישלון (שוב לדעתי) וKD חושב לעצמו, נמאס לי, כשלתי/נו, אני רוצה לשחק ב"קבוצת" כדורסל ולא בקבוצה שמקדשת את הבודד. וואוו, אני חושב לעצמי (KD כמובן, לא אני), יהיה מדהים לשחק עם הקבוצה הזו, הנעת כדור מדהימה, שיתוף של כלל השחקנים, אין אגו, וואו, כאן אני רוצה לשחק, להנות וכמובן לזכות בטבעות.
סומסום
5 יול 2016 21:28:18תגולל מעלה לתגובה 65, יש תגובה ארוכה ומנומקת ברוח הזו.
עידן
5 יול 2016 22:00:53+1
Guyd
8 יול 2016 10:11:46מה היה בעונה שראס היה פצוע? שיחקו כדורסל שכולם נוגעים בכדור והוא מקבל אנרגיות ואז ראס חזר וחזרו לבידודים ?
מתן
5 יול 2016 21:29:08התוספת מעולה. מאוד מסכים איתה ואני גם בטוח שקרי פגוע. אבל מעניין לראות אם יש לו את הפה, או שדוראנט יהיה כינור ראשון. בכל מקרה אני חושב שלא דוראנט יצא מהמרוץ להיות מהגדולים מכולם, כי הוא אף פעם לא היה עם האיכות הזאת. קרי לעומת זאת, איבד את הסיכוי שלו להלהיב אנשים עם היכולת המטורפת שלו, כי כמה כבר צריך לזרוק זריקות קרי כשדוראנט וקליי ליד?
מקבוצה מלהיבה לכדורסל יפה, אבל שאי אפש להתחבר אליו…
john
5 יול 2016 22:03:04מנחם התוספת של מג׳יק ולארי לא רלוונטית. מג׳יק הגיע ללייקרס וכבר כרוקי לקח אליפות בקבוצה מאוד מוכשרת. הוא לא גדל במועדון לוטרי שהתפתח בקצב איטי והדרגתי. נכון שהיה ענק באותו משחק 6 אבל כמו כל היסטוריה רביזיוניסטית שוכחים כמה ג׳אבר היה דומיננטי עד אותה פציעה (34 נקודות 13 ריבאונדים 3 אסיסטים ו5 חסימות למשחק! ולא זכה בmvp של הגמר). זו לגמרי הייתה הקבוצה של ג׳אבר באותה העונה. לאורך השנים שיחקו איתו כוכבים שלא היו רחוקים מלארי כולל ביג גיים ג׳ייימס.
גם לארי לא חיכה 9 שנים עד לאליפויות. בנו קבוצה עם פיינלס mvp מסיאטל, סנטר כוכב מגולדן סטייט והפאוור פורוורד הכי טוב בשנות ה80 (עד שמלון התפתח). למי בדיוק הוא היה צריך לבוא בטענות?
בנוסף אתה שוכח את הנקודה הכי קריטית המושג פרי אייגנסי התחיל רק ב1988. לפני זה לשחקן היה 0 זכות לבחור את קבוצותיו גם בתום חוזיהו. הודות לטום צ׳יימברס ולנשיא איגוד השחקנים זה השתנה כך שגם אם כוכבים רצו לחבור לא יכלו
איש הערפל
5 יול 2016 22:25:36נו בייאושי כאוהד לייקרס הדבר האופטימי היחיד כאן זה שהקליפס כנראה *לא* יזכו ב"אליפות" הבית הפאסיפי וישארו תקועים עם דגל אחד :))
איש הערפל
5 יול 2016 22:27:58ואני לא מבין מה מעניין לראות קבוצה שטובה ב5-10 דרגות מכל קבוצה אחרת, הפעם היחידה שזה היה מענין היה ברצלונה 92 עם הדרים טים המקורית, ועם כל הכבוד לג'ס, הם לא שם.
john
5 יול 2016 22:59:15Dude הם עוד לא שיחקו משחק אחד…
Trailblazer
6 יול 2016 07:31:09תשאל את אוהדי מכבי…
MJ234523
5 יול 2016 23:16:02מנחם,
מסכים עם כל מילה במאמר 2 {גם ב -1}
משום מה שכחת להשתמש בבכי של לברון
– תמיד טוב לראות תמונה של MJ
חנן
5 יול 2016 23:53:00אוי כמה אני מחכה כבר לפתיחת העונה! לא צפיתי כזה אקשן מטורף באוף סיזן!
hop
6 יול 2016 00:19:15הבושה נעלמה כשלברון חבר לשחקן השני הכי טוב בעולם במיאמי ביץ'…
קאטו החכם
6 יול 2016 00:32:09לדעתי התגובות פה ממש מגוזמות. דוראנט הוא לא חרא של בן אדם, הוא פשוט לא האדם הגדול שאנחנו כאוהדי ספורט מצפים מהכוכבים שלנו להיות.
כי לי זה היה די ברור שזה לא היה רק הלחץ לקחת אליפות, ומה שקרה פה זה שדוראנט נשבר. ודרך אגב ביממה האחרונה מתחילים להתפרסם בכלי תקשורת מאמרים שאכן מספרים שלדוראנט פשוט נשבר.
נשבר לו להרגיש שהוא דורך במקום – עזבו את העונה האחרונה, לשיאו האישי והקבוצתי שלו הוא הגיע לפני 4 שנים בעונת ה- mvp.
נשבר לו שכבר 8 שנים לוחשים לו באוזן שווסטבורק לא מוסר לו מספיק.
נשבר לו לשבמוע בטלווזיה שהוא לא לוקח על עצמו מספיק.
אז נכון, היינו רוצים שדוראנט יהיה אישיות לא פחות גדולה ממה שהוא שחקן כדורסל, שבמקום שהדברים האלה ישברו אותו הם יתדלקו אותו, שהוא ינשוך את השפתיים ימשיך הלאה, ואולי אולי יוביל את קבוצת נעוריו לאליפות אפית. אבל הוא לא כזה… וכמה שזה מאכזב יש עדיין הרבה שטח אפור בין אדם גדול לחרא של בן אדם.
INTJ
6 יול 2016 04:48:51אני חושב שהמעבר של דוראנט סולל את דרכו של לברון לקבלת עוד תואר mvp של העונה הסדירה. בהנחה שהמספרים יתחלקו בצורה שווה בגודלן סטייט+ וסטברוק שאם יישאר אז במקרה הטוב יצליח לסחוב את באוקלהומה למקום הרביעי חמישי במקרה הטוב במערב (אל תשכחו שהם איבדו גם את איבקה) אז מסתדרים התנאים שקליבלנד שתמשיך לשלוט במזרח תסדר ללברון את הmvp הרביעי שלו.
MJ234523
6 יול 2016 14:41:51האוס, 100+