מעקב שחקנים חופשיים: יום 5/רועי ויינברג

לאחר שקווין דוראנט סיכם בגולדן סטייט, אבני הדומינו בשוק מתחילות ליפול והליגה ממשיכה להתכונן ל-2016/17 במלוא המרץ.

עדכון אחרון: 18:57.
*

סיכומים/העברות:

אף העברה אינה רשמית עד ה-7 ביולי.

פילדלפיה: ה-76' סיכמו על חוזה של 18 מיליון דולר לשנתיים עם השוטינג גארד ג'רלד הנדרסון. הנדרסון, בעונה האחרונה שחקן פורטלנד, קלע בעונה האחרונה 8.7 נק' עם 2.9 ריב' במשחק. מוקדם יותר היום, פילדלפיה סיכמה על חוזה של 8 מיליון דולר לשנה עם השחקן החופשי סרחיו רודריגז. רודריגז, בעונה האחרונה בריאל מדריד, קלע העונה 10.9 נק' עם 6.2 אס' למשחק ביורוליג ויחזור לאנ.בי.איי לראשונה מאז 2009/10.

*

דאלאס: שחקן דאלאס מאז 1998 וגדול שחקניה בכל הזמנים, דריק נוביצקי, חתם על חוזה של 40 מיליון דולר לשנתיים בקבוצה, כשהוא יכול לצאת ממנו כעבור שנה. הג'רמנייטור בן ה-38, MVP ו-MVP גמר לשעבר, קלע העונה 18.3 נק' (44.8% מהשדה, 36.8% מהשלוש) עם 6.5 ריב' במשחק. כמו כן, דאלאס סיכמה עם השחקן החופשי סת' קרי על חוזה של 6 מיליון דולר בשנתיים. קרי, אח של, קלע העונה 6.8 נק' (45.5% מהשדה, 45% מהשלוש, 83% מהעונשין) במשחק במדי הקינגס.

מוקדם יותר היום, האריסון בארנס סיכם עם הקבוצה על חוזה של 94 מיליון דולר ל-4 שנים. ככל הנראה קבוצתו הקודמת של בארנס, גולדן סטייט ווריורס, לא תשווה את ההצעה לאחר שהחתימה את קווין דוראנט. בארנס נתן העונה לגולדן סטייט 11.7 נק' עם 4.9 ריב' במשחק. נוסף על כך הקבוצה קיבלה מגולדן סטייט את אנדרו בוגוט תמורת בחירת סיבוב שני עתידית. בוגוט העונה עם 5.4 נק', 7 ריב' ו-1.6 חס' במשחק, כשהוא פותח ב-66 משחקים של הווריורס.

*
שרלוט: ההורנטס סיכמו עם השחקן החופשי רמון סשנס על חוזה של 12.5 מיליון דולר בשנתיים. סשנס נתן העונה לוושינגטון 9.9 נק', 2.9 אס' ו-2.5 ריב' במשחק.

*
גולדן סטייט: אחרי שקווין דוראנט סיכם בקבוצה, הווריורס סיכמו על חוזה של 2.9 מיליון דולר בשנה עם הסנטר זאזא פאצ'ואליה. פאצ'ואליה בן ה-32 נתן לדאלאס העונה 8.6 נק' עם 9.4 ריב' במשחק העונה.

*
קליבלנד: הקאבס לא ישוו את הצעת ה-38 מיליון דולר ל-4 שנים של מילווקי על מת'יו דוולדובה (7.5 נק', 4.4 אס' במשחק). והם התחילו בשיחות עם הבאקס על סיין-אנד-טרייד של השחקן.

*

ניו יורק: הניקס סיכמו עם הפורוורד לאנס תומאס (8.2 נק', 40.5% מהשלוש, 2.2 ריב') על חוזה של 27 מיליון דולר ל-4 שנים. זאת ועוד, ניו יורק סיכמו על חוזה של 5 מיליון דולר לשנה עם ברנדון ג'נינגס, לפי השחקן. ג'נינגס נתן העונה לדטרויט ואורלנדו 6.9 נק' עם 3.5 אס' למשחק, והוא ינסה לחזור במדי הניקבוקרס מהפציעה הקשה שעבר.

*

סן אנטוניו: הקבוצה סיכמה עם הפאוור פורוורד פאו גאסול על חוזה של 30 מיליון דולר לשנתיים, כאשר גאסול יכול לצאת מהחוזה כעבור שנה. האול-סטאר נתן העונה לשיקגו 16.5 נק', 11 ריב', 4.1 אס' ו-2 חסימות במשחק בגיל 35.

*
קליפרס: הקבוצה סיכמה עם שחקנה בעונה האחרונה, לוק ריצ'רד מבאה א מוטה, על חוזה של 4.5 מיליון דולר לשנתיים. מבאה א מוטה קלע העונה 3.1 נק' עם 2.3 ריב' ופתח ב-61 משחקים של הקליפרס.

*

בוסטון: ג'ונאס ג'רבקו צפוי להמשיך בקבוצה לעונה הבאה תמורת 5 מיליון דולר.

*

גולדן סטייט: הקבוצה האריכה את חוזהו של שון ליבינגסטון בשנה נוספת, בה ירוויח 5.8 מיליון דולר.

*
אורלנדו: המג'יק ביטלו את הצעת הסף שהגישו לדווין דדמון, מה שהופך אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל. דדמון העונה עם 4.4 נק' ו-3.9 ריב' במשחק.

*

שמועות:

מיאמי: ההיט הגישו הצעת חוזה של 40 מיליון דולר לשנתיים לדווין וויד, עם אופצית יציאה כעבור שנה. עיקר המחלוקת בין מיאמי והאול-סטאר כרגע הוא סביב אורך החוזה, כאשר אמ וי פי הגמר לשעבר רוצה חוזה ארוך יותר. וויד ביטל את כל פגישותיו השבוע, וככל הנראה יחליט בקרוב על עתידו כשהמועמדות הבכירות הן מיאמי וקליבלנד.

*

אינדיאנה: הפייסרס במגעים עם לאנס סטיבנסון בקשר לחזרה אפשרית שלו לקבוצה. סטיבנסון שיחק בעונה האחרונה בקליפרס ובממפיס, והיה חלק מהפייסרס שהגיעו שנתיים ברציפות לגמר המזרח.

*

שרלוט: הקבוצה מחפשת סנטר ולשם כך מוכנה לעשות טרייד על ספנסר האווז. בין המועמדים של שרלוט לתפקיד נמצאים רוי היברט, זאזא פאצ'ואליה, ג'ורדן היל ופסטוס אזילי.

*

גולדן סטייט: הווריורס שוקלים לבטל את הצעת הסף שהגישו לפסטוס אזילי ולהפכו לשחקן חופשי בלתי מוגבל. אזילי העונה עם 7 נק', 5.6 ריב' ו-1.1 חסימות במשחק. נוסף על כך, הווריורס רוצים להאריך את חוזהו של מוריס ספייטס, שחקן הקבוצה בעונה האחרונה.

*
סן אנטוניו: הקבוצה מחפשת טרייד על בוריס דיאו בכדי לאפשר את החתמת פאו גאסול. יש מספר קבוצות שאליהן מעוניין דיאו, העונה עם 6.4 נק', 3.1 ריב' ו-2.3 אס' במשחק, להצטרף.

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

*קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי לגולדן סטייט, 54.3 מיליון בשנתיים.
*ראז'ון רונדו מסקרמנטו לשיקגו, 28 מיליון בשנתיים.
*מאט בארנס מממפיס לסקרמנטו, 12 מיליון בשנתיים.
*גארט טמפל מוושינגטון לסקרמנטו, 24 מיליון ב-3 שנים.
*מלקולם דילייני מקובאן לאטלנטה, 5 מיליון בשנתיים.
*תומאס סטרנובצקי מברצלונה לוושינגטון, 9 מיליון ב-3 שנים.

הארכות חוזה:

*ג'מאל קרופורד בקליפרס, 42 מיליון ב-3 שנים.
*דרון וויליאמס בדאלאס,10 מיליון בשנה.
*דוויט פאוול בדאלאס, 37 מיליון ב-4 שנים.
*טאריק בלאק בלייקרס, 13 מיליון בשנתיים.

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: טיי לאוסון (אינדיאנה), מריו צ'למרס (ממפיס), לנגסטון גאלוואי (ניו יורק), ריימונד פלטון (דאלאס), ג'ארט ג'ק (ברוקלין).

גארדים: דווין וויד (מיאמי), ג'יי אר סמית' (קליבלנד), דיון וויטרס (אוקלהומה), לאנס סטיבנסון (ממפיס), לאונרדו ברבוסה (גולדן סטייט).

סמול פורוורדים: לברון ג'יימס (קליבלנד), ג'רלד גרין (מיאמי), מו הרקלס (פורטלנד), אלן קראב (פורטלנד), ריצ'רד ג'פרסון (קליבלנד).

פאוור פורוורדים: ג'ראד סולינג'ר (בוסטון), טרנס ג'ונס (יוסטון), ברנדון באס (לייקרס), לואיס סקולה (טורונטו), ג'וש סמית' (יוסטון).

סנטרים: פסטוס אזילי (גולדן סטייט), רוי היברט (לייקרס), מוריס ספייטס (גולדן סטייט), ג'ורדן היל (אינדיאנה), דונאטס מאטיונאס (יוסטון).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 193 תגובות

  1. השוק הולך להרדם מעכשיו. לברון ישאר בקליבלנד, וויד כנראה במיאמי (לדעתי חוזה של 60 מיליון דולר ל-4 שנים עם אופציית יציאה אחרי 3) ולא תהיה עוד דרמה. הכי הרבה שיכולה להיות היא מעבר של דיון וויטרס/פסטוס אזילי לאן שהוא.

  2. כל מי שאמר שדאלאס קבוצת לוטרי:

    הם יפתחו את העונה הבאה עם חמישייה של די-וויל, מת'יוס, בארנס, נוביצקי ובוגוט. לדעתי זה יכול להיות שווה פלייאוף (במיוחד אם החמישייה של די-וויל, מת'יוס הפצוע חצי עונה, פרסונס, נוביצקי ופאצ'ואליה עשתה אחד).

  3. רציתי לפתח דיון/לקבל תגובות/תובנות לגבי כמה חוזים(כולל החוזה הגרוע ביותר לדעתי) שנעשו ביום 4 ולפני, אז כתבתי תגובה בדף של יום 4, אבל כנראה התגובה תיבלע במאות ההודעות על דוראנט, אז אני מרשה לעצמי להעתיק את ההודעה לפה, אם זה מיותר אפשר למחוק. תודה.
    על דוראנט כתבו ויכתבו מספיק היום ובימים הקרובים, רציתי לכתוב קצת על כמה מעברים מהיום ה-4, כולל החוזה הכי גרוע והזוי לדעתי, ובכללי על השינויים האחרונים.
    החוזה המוצע לקראב נניח, זה חוזה סביר בעיניי, ההנחה בגיל הזה היא שיש לו עוד לאן ללכת, תחשבו איך שחקן נראה לפני עונת פריצה נניח, או שתי עונות פריצה, יענו קוואי/פול ג'ורג כאלה שעונה אחת נונתים קפיצה חולה, ואז בעונה אחריה עוד קפיצה חולה.
    הם מהמרים על קראב במובן הזה, או שהוא הראה להם מספיק בשביל להאמין בזה. ברגע שהוא יעשה קפיצה משמעותית, 70מ נראה כמו מציאה.
    זה חוזה שיכול להיראות גרוע ואולי אף יהיה גרוע, אבל גם יכול להיות חוזה מבריק., לכן הוא לא משולל יסוד.
    קרופרוד לעומת זאת – הזיה!! החוזה הכי רוע בעיני, יותר מכולם.
    הבנאדם קלע בשלוש העונות האחרונות בפלייאוף פחות מ-40% מהשדה בכל אחת מהן, ו20% מהשלוש. בפלייאוף!! קלע!! וזה שחקן שזה הדבר היחיד שיש לו, לא שמר על אף אחד מימיו, בטח לא בגילו, לא לקח ריב', לא מסר אסיסט, בדיחה חולה. הוא יהיה בן 39 בסוף החוזה! wtf. לקבוצה שהיא קונטנדינג כרגע, וצריכה כל דולר בקאפ בשביל לסתום חורים. פשוט סגרו על עצמם סופתי את החלון(שגם ככה היה קלוש אבל עדין). סגרו את החלון עם החוזה הזה, ולכן זה החוזה הגרוע העונה:) לדעתי כמובן.
    חוזה שגם א"א להזיז בשום נסיבות, מלבד לתת בחירות דראפו מרובות בשביל שקבוצה עם מקום תספוג את החוזה. קראב נניח, יהיה יותר טוב, פחות טוב, בעוד שנתיים הקאפ יהיה 108מ, הממוצע בליגה יהיה איזה 18 מ לעונה, הוא יהיה כולה בן 25-6, חוזה שתמיד אתה יכול להזיז אם לא מסתדר. מה שמבאס קצת בחוזה של קראב(הצעה), זה למה היו חיייבים לעלות כ"כ גבוה עם המחיר? מישהו אחר היה משלם יותר? לא בטוח. קבוצה כמו הנטס נניח, זה בדיוק מה שהיא צריכה, שחקנים שהם סרוויסיבל עכשיו. חתומים לונג טרם אל תוך הגיל הטוב שלהם, ויש להם אפסייד, הם לא צריכים להחתים אחד כמו לין, אלא חברה כמו ביומבו, קראב וכו' גם הלייקרס לדעתי היו צריכים ללכת לכיוון הזה, ולא על הדנגים של העולם. כי בתכלס הם במצב דומה, קבוצה גרועה, שאין לה שום שאיפות טו קונטנד במיידיף אבל מאידך היא לא ממש טנקטינג, רוצה להיות תחרותית ככל האפשר ובמידת הסביר, תוך מתן דגש על פיתוח הצעירים, אז יש צעירים מסוג הרוקיז, והסופמורס, ויש קראבים כאלה, זה גם צעירים :). הכי טוב גם וגם. גם ההחתמה של סולומון היל היא מזעזעת, בעיקר כי באמת נדמה שהם בידינג נגד עצמם, מי לעזאזל יציע לו 13מ??, אבל גם החוזה הזה יכול להות שווה את זה, אם הוא אכן יתפתח כמו שחושבים. זה לא נהוג, כלומר נניח ואתה שואף לפתח שחקן על חוזה זול, וכשהוא מוכח, לשלם לו כסף של מוכח. פה השנה, הפכו קצת את הקערה, מגלמים כבר את ההתפתחות במחיר, זה מוזר, זה טיפשי, זה לא כזה הגיוני כלכלית, אבל מצב טוב שהרבה חוזים של הדור הזה, כולל קראב והיל יהיו לגמרי שווים את עצמם. פשוט קשה לדמיין את החוזים האלה נהיים ממש ממש משמעותית רווח פסיכי.
    כי זה לא שהבנאדם מרוויח 2מ וייטסייד סטייל, ופתאום הוא אולסטאר והוא כבר מרוויח 15, אז גם אם יהיה וייטסייד משום מקום, זה עדין יהיה רק פי 2. נחזור לקראב, נתן מספרים לא רעים בכלל השנה, 46% שדה, 39.4% שלוש, 87% קו. זה חתיכת טרו שוטינג מרשים, והכי חשוב, 11 משחקי פלייאוף, שבהם שיחק 2 דקות יותר מהעונה הסדירה וקלע 52% מהשדה, ו42% שלוש. קיצור, סביר בהחלט, האירגון מאמין בו, ונראה כאילו וורסט קייס סנריו אף אחד לא הולך להתרושש פה.
    אז יהיה 'שווה' 11 ויעלה 15? אז בקטנה. קרופרוד לעומתו, יכול לתת תפוקה נגיטיבית על המרגש, ופרובבלי כבר נותן תפוקה שכזו. והוא הולך לקבל שלוש שנים רצופות 14 מיליון דולר!!! מהגילאים 36-39, זה פסיכי ברמות, אני לא זוכר דבר כזה. תחשבו שלפני כמה שנים, כשהmle היה חזק, והיה נניח איזה 5-6 מיליון, אתה מביא לך ב-mle איזה שחקן פצצה באמצע העונה, 5-6 מיליון מביא לך איזה ראשיד כזה בן 34. ה-14 הזה, זה הרבה יותר מזה באופן יחסי. וזה הביא לקליפרס פאקינג ג'אמל קרפורוד בן 39, הזיה בעיניי. 14מ הביא לבולס את רונדו, אחרי עונה תכלס ממש טובה שלו, ובגיל סביר. סבבה שהוא עדין רונדו(הד קייס) והכל, אבל עדין, זה לשים אחוז פסיכי מהקאפ שלך לשחקן שישי ממש מחורבן ובן 40. עוד מקרה לדוג', דוויט פאוול, בחור בן 24, 3 עונות מאחוריו. שיחק 5 משחקים בראשונה ו10 דקות טוטאל. בשניה עלה ל10 דקות במשחק על פני 24 משחקים, והעונה שיחק 69 ואף פתח ב-2. 14.4 דקות למשחק, בשתי הפתיחות שיחק 24 דקות. אניוויז הפואנטה היא שהבנאדם ג'אסט אוורג'ד 5.8 נק' ו-4 ריב' ב-15 דקות. שזה חביב לכל הדעות פר 36, אבל עדין, זה מצחיק. ודאלאס החתימו אותו על 37/4. מגלם כבר את ההתפתחות והרול המוגדל שהם מייעדים לו במחיר. זה מוזר, אבל זה מה שקורה כרגע. בנאדם ששיחק עד כה טיפה יותר מאלף דקות משחק, שזה בדיחה, ולא נדמה שעשה את זה באופן מרשים במיוחד, קיבל 37מ בגארנטיד מאני, זה די חולה לעניות דעתי. אבל מוסט לייקלי, בדיוק כמו ידידינו סולומון היל, אף אחד לא הולך לבכות על החוזה הזה, וממילא עוד שנה זה יהיה לגמרי בר הזזה ואתה לא ממש פוגע בפלסיבליטי שלך, כמו הג'י אם הגדול בדורנו – דוק ריברס. איזה איש גאוני. ואפילו הצליח להחתים את הבן שלו מחדש, יש דברים כאלה??
    מחשבות, תגובות, תתקבלנה בברכה.

    1. דוק GM מזעזע. כשהמאמן השמרן צריך לשים כובע של GM נועז זה מה שיוצא.

      השילוב שבו לכולם יש כסף וכולם חיבים לבזבז יחד עם מחזור לא עמוק של פרי אייג'נטס גרם לכל הבזבזת הזאת.

    2. וואלה ארוך אבל דיי מעניין . קראב אין דעה.
      בנוגע לקרופורד זה כנראה מה שיש להם , בתאכלס מדובר באחלה שחקן 6 לעונה הרגילה ובפליאוף הוא שובק חיים אבל עדיין לדעתי החוזה סביר , האורך קצת בעייתי.
      בנוגע לרונדו לא רואה אותו מסתדבר בבולס , רונדו זה שחקן שצריך לבנות קבוצה סביבו ולבולס אין חלקים מתאימים.

    3. מסכים עם הנאום – שים לב שיש נקודה להגנת הקליפרס. דמיין מצב שדוראנט לא חותם בג"ס. במצב כזה לא הייתה להם ברירה, הם היה צריכים לשלם יותר מידי לבארנס.
      אותו דבר קליפרס. כבר שנתיים מנסים להיפטר מקרופורד. לא הצליחו, לא נשארו שחקנים טובים בשוק, איזו עוד ברירה יש להם?

  4. הניקס וג'נינגס זה שידוך משמיים. אין מה להגיד

    לא בטוח שפאו בסן אנטוניו זה מעניין או משמעותי. הם חייבים חיזוק מאחורה קודם כל. אולי אפילו ג'יי אר סמית מריו צ'אלמרס (שניהם אלופים וקשוחים). לא זכיה בלוטו אבל יותר טוב מכלום

    פילי חייבת להקיף את בן סימונס עם קליעה. גם הם יכולים להינות מג'יי אר סמית או אפילו מדיון וויטרס. אבל אם לא, ואם אמביד בריא. שיכינו כבר טרייד. בשיקגו איבדו כמה סנטרים… אולי נואל/אוקפור תמורת סנל ודאג מקדרמוט. אולי אפילו להחתים את סת' קארי.

      1. הבנתי שג'רמיין אוניל מתכנן קאמבק בשביל לשחק בווריורס (אמיתי…)

        גם לכם יש קאמבק בקנה. הוא יליד 82 וגם לו קוראים קארי. אדי קארי. קצת הסרת חלודה והוא כמו חדש!

  5. יאבוסלהההההה חחחח
    לא להאמין שמחר יש לי בחינה ואני נשאר ער לראות את יאןןןן יאבוסללהההה

    סימונס נראה חיה במגרש הפתוח, פשוט קורא את המשחק מדהים.
    אם הוא לא הולך לזרוק הרבה(אלא לבחור חכם) הוא יהיה תותח כבר מהעונה הראשונה.

    בראון לעומתו?? נגר כמו שאמרתי, פשוט נגר.
    יכול לרדת מהר להגנה, יכול לשמור אבל אין לו שום דבר טוב בהתקפה.
    על המסלול הבטוח לקריירת ווסלי ג'ונסונית.

  6. טוב החמישייה של גולדן לשנה הבאה ידועה
    סטפן קארי
    קליי תומפסון
    קווין דוראנט
    דריימונד גרין
    זאזא פאצוליה

    על הספסל יש כרגע 4 שחקנים חתומים
    שון ליבינגסטון
    אנדרה איגואדלה
    קיוון לוניי
    הסנטר שנבחר בדראפט דמיאן גונס
    כמה כסף נשאר לגולדן עד שהם יגיעו לתקרת השכר?

  7. גם ספייטס יישאר.., מעניין מה יהיה עם וארז׳ו, הוא יכול להיות מחליף מצוין לזאזא, יש כסף?

    ראש יעזוב, איאן קלארק סימן שאלה

  8. מעולם לא היה קבוצה שראיתי אותה כפייבוריטית כל כך גדולה וברורה לתואר. מאז שאני רואה נבא.
    לדעתי גם בווגאס ישבר איזה שיא כל הזמנים של פייבוריטיות.

  9. קודם כל – חוזה מעולה עבור זאזא.
    רק צריך לזכור – 8.6 נק', 9.4 רב' –
    בנק' זה הנתון הגבוה ביותר מזה 10 עונות,
    ברב' זה הנתון הגבוה בקריירה.
    והוא בן 32.
    הסיבה?
    אפקט נוביצקי וקרלייל.
    לסנטרים עם טיפה שכל בקודקוד יש את הנטייה לפרוח בשיטה של דאלאס,

    זה לא משנה את העובדה שזו החתמה מעולה –
    קודם כל, לא היה ללוחמים את התקציב לסנטר יקר יותר,
    ולאור המחירים המשתוללים בשוק –
    המחיר הריאלי שלו גבוה פי 4.

    1. החוזה חסר משמעות.
      זה כל מה שהיה להם להציע, אם יכלו להציע 10 – היו מציעים לו…
      זה פחות ממה שכל שחקן חופשי לגיטימי יקבל הקיץ, והם רק יכלו לקוות לתפוס שחקן כמה שיותר טוב שיסכים לחתום בסכום הסמלי הזה.
      ומצאו.
      את השחקן החופשי הכי טוב שנשאר בשוק בתפקידו.

        1. הדייויד ווסט של הקיץ הזה.

          למרות שאולי אצל ווסט זה היה יותר קשה פסיכולוגית לצאת מחוזה חתום, וללכת לקבוצה שאמנם היתה מועמדת לתואר, אבל לא קרובה לפייבוריטיות של הווריורס העונה.

          אה, ועם כל זה – זאזא עוד ירוויח פי 2 מווסט בעונה שעברה… חחחחחחח

          אין צדק בעולם.
          אולי ווסט יגיע על מינימום להחליף את ספייטס…

  10. צריך גם לציין שזאזא דומה מאוד לבוגוט בתנועה שלו ללא כדור בהתקפה, ובחסימות הנהדרות שהוא יודע לבצע בתזמון מושלם (כולל הדחיפה עם העכוז…)
    בהיבט הזה – באמת תוספת משמעותית ללוחמים.

  11. וגם גאסול בספארס זה שידוך משמיים. הבעייה שלהם היא בעמדת הרכז. מקווה שפארקר טיפה יחזור לעצמו ואז הם יוגלו לאתגר את הלוחמים.
    אפשר לעשות חידון על איזה חמישייה הייתה לוקחת אליפות לפני חמש שנים. לדעתי הספארס לוקחים את ניקס ודאלאס.

      1. אני נוטה להסכים איתך, אבל הוא בן 34 לא 38. לחזור לעצמו זה כבר לא יקרה אבל הוא עדיין יכול לתת עונה טובה יותר משנה שעברה.

  12. אני מבין שגולדן סטייט לא יכלה לשמור את בוגוט בגלל השכר, אבל אני ממש מרגיש רע בשבילו.

    הוא אחד השחקנים שיותר אהבתי שם, והדרך בה סיים שם את דרכו (פציעה בגמר, טרייד) מאכזבת.

  13. אם גאסול חתם, יש לזה משמעות אחת. טימי פורש. צריך לחכות להודעה רשמית.

    נ.ב.,
    החוזה של גאסול הוא פי 2 יותר ממה שהוא שווה או שהספרס היו מוכנים לחתום איתו לפני המעבר לשיקגו, ועדיין הוא משדר משהו שפוי בים האפסים שמקבלים חוזים מופרכים

  14. זאזא תמורת בוגוט זה שיחוק רציני של הלוחמים .
    אני אוהב מאוד את בוגוט – הוא השחקן ששינה את ה-DNA של הלוחמים והפך אותם לקבוצת הגנה מהמעלה הראשונה אחרי שהגיע ממילווקי. אבל פשוט לא ניתן להשאיר אותו בגלל השכר שלו.
    זאזא פאצ'וליה הוא סנטר דומה בצורת משחקו לבוגוט , והגיע בשכר מגוחך יחסית למספרים בשוק ההעברות החופשיות ( מוזגוב ? חחח ) . אמנם המספרים שלו לאורך הקריירה פחות טובים מבוגוט , והוא גם מבוגר מבוגוט במספר חודשים . אבל הבעיה הגדולה של בוגוט היא הפציעות החוזרות ונשנות שלו , וגם כשהוא לא פצוע הוא מוגבל בדקות המשחק בגלל הברכיים הדפוקות והגב הכואב .
    בהנחה הכמעט וודאית שאזלי יעזוב , פאצ'וליה יחלק את הדקות עם הרוקי דמיאן ג'ונס , עם ספייטס , אולי גם ורז'או אם יישאר , וכמובן עם דריי כאשר הווריורס ישחקו עם חמישית המוות של הסמולבול .
    סטף , קליי , KD , איגי , דריי . וואו – אני לא יכול כבר לחכות .

    1. אני מסכים שזאזא הוא שיחוק אדיר.
      שחקן נהדר, קבוצתי מאוד, וכמו בוגוט – עושה את ה=כל הדברים הנכונים בהתקפה. זז המון, והחסימות שלו הם כמו להתנגש בבלוק מבטון…

      השאלה היחידה, היא מה עם ההגנה על הטבעת?
      בפיינלס, ראו אחרי הפציעה של בוגוט את הבעיה שנוצרה ללוחמים.

      ללא ספק יהיה מעניין. יש לי תחושה שביוני של השנה הבאה, יהיה דיון מאוד מעניין על המאצ' אפ בין הלוחמים לקאבס.

        1. בשיאו, דוראנט חוסם 1 – 1.2 חסימות במשחק. ניתור אדיר + זרועות ארוכות + תזמון מצוין.
          אבל הוא לא חיית צבע. והוא לא יכול להיות – הוא פשוט חלש מדי. הניסיון יישחק אותו.

          אם תתבונן בחסימות שלו תראה שרובם ב-help defense.
          הוא לא חזק מספיק בשביל לחכות בצבע לשחקן חודר (כמו שלברון עשה שוב ושוב לקרי בפיינלס האחרון)

    1. שילוב מעניין של הקרסוליים של קרי (שגרמו לחוזה שלו להיות נמוך משמעותית ממה שיכל להיות),
      ההחלטה של בארנס לוותר על חוזה בשנה שעברה (החלטה שהשתלמה כלכלית),
      וחוזה ה-TV הענק שהקפיץ את תקרת השכר למחוזות דמיוניים.

  15. מה שאני אוהב בליגה זה שלכל זיג יש זאג, כלומר, מהר מאוד נראה קבוצה שתיתן פייט לג"ס. זה יהיה קשה בלי ספק אבל אני בטוח שתהיה עוד העברה או שתיים שיגרמו לכך שג"ס לא תשייט לתואר (גריפין /קאזינס /וייד לקאבס) הליגה מאוד דינמית.

  16. חם מהמדיח כלים: קווין דוראנט בדרכו לבצע "דיאנדרה" ולחתום בסופו של דבר באוקלהומה, לאחר שסטיבן אדאמס, אנס קאנטר וראסל ווסטברוק הגיעו לביתו, נעלו את הדלתות, ונתנו לו מכות.

    בכך, דוראנט חיזק את מעמדה של אוקלהומה במערב, וזאת לאחר שגולדן סטייט איבדה שלושה שחקנים כאשר שלחה את בוגוט לדאלאס בטרייד, ומשכה בחזרה את הצעתה להשוות את חוזיהם של האריסון בארנס ופסטוס אזילי.

  17. נראה לי שפתרתי את בעיות היקום באופן היפוטתי.
    הרי הדיבור עכשיו זה שווסטברוק לא מוכן לתחום חוזה בקיץ הנוכחי, ושפרסטי כמו שעשה עם איבאקה והארדן, לא מוכן לחכות לקיץ הבא.
    ווסטברוק לא יחתום בחיים במצב הנוכחי, לא רק בגלל דוראנט, גם בגלל הקפיצה בקאפ. בחוזה מקס מקסימלי כמו שלו, על פני 5 שנים שזה בטח שווה איזה 50-75 מיליון דולר קל. הווה אומר, אין להם ממש ברירה אלא להעיף אותו בטרייד, אממה? כמובן שאין שום גארנטי שהוא יחתום עם הקבוצה שאליה הוא הועבר בטרייד, אז זה בייסיקלי השכרה לשנה, ואף קבוצה לא הולכת לתת יותר מדי בשביל זה…
    אין להם דרך לקבל ערך ממשי(סנריו שכבר קרה בעבר), אבל…
    הפתרון – בוסטון!!
    בוסטון נותנת איזאה לאוקייסי ואיזה פיק רנדומלי או וואטאבר, שזה הרבה יותר ממה שהם יקבלו עליו בכל קבוצה אחרת וזו גם אותה עמדה. ואז, בוסטון עושה מה שצריך בשביל להביא קאזינס, זה לא אמור להיות מטורף, ג'יילן בראון ועוד איזה סמארט ואוליניק, וכמה בחירות סיבוב ראשון שני וואטאבר שהם בחרו בדראפט הנוכחי או הקודם.
    יש להם איזה מאה איש על חוזי רוקי, אתה מעיף איזה שלושה רנדומלייםה וזה יוצא בערך כמו הדיל של ממפיס לייקרס בזמנו.
    זה היה נראה כמו הדיל הגרוע אוור, כי ממפיס נאלצה להטריד את פאו, אבל היו שם איזה 4 בחירות סיבוב ראשון, שמאחת מהן יצא מארק גאסול, ועוד כל מיני דברים, בסופו של דבר יצא די מהיר קבוצה תחרותית מהבליל שם, והטרייד בדיעבד היה די הוגן.
    גם הקינגס, לא צריכים שהכל יידבק, ג'יילן בראון או איזו בחירה, סמארט שהראה לא מעט ובעצמו בחירה שישית של לא מזמן, ואז בוסטון בעצם מהמרת שווסטברוק יחתום אקסטנשן, כי וואלה איפה ימצא קבוצה יותר מגניבה ללכת אליה?
    ואז חמישיה של ווסטברוק-בראדלי-קראודר-הורפורד-קאזינס, לא חמישיה אש? ועוד יהיה להם ספסל, ומאמן סבבה, ורינג צ'ייסרס בכל עמדה שיצטרכו. לא טובים כמו הווריירס כמובן, אבל זה עדין המזרח, הגמר מובטח, ונגד הקאבס יש סיכוי ואז וואלה אלוהים גדול.
    מה נראה לכם? סנריו הגיוני?

    1. אני גם חשבתי על בוסטון כמועמדת הכי הגיונית לווסטברוק.
      אני חושב שזה יידרוש אייזאה ועוד כמה רוקיז ו/או בחירות עתידיות (בחירות עתידיות הם כרגע הנכס הכי טוב שיש, הליגה מבחינת הרוב סגורה ל-3 השנים הקרובות).
      אוקייסי יודעת לבחור שחקנים, ככה שמבחינתה זה גם אידיאלי לבנייה מחדש.

  18. גאסול זה אחלה החתמה של הספרס למרות שהמחיר של אובדן דיאו הוא די משמעותי מבחינת תפקידו כמחליף לגבוהים (ווסט נשאר?).
    הניקס החליטו ללכת על השיטה של רכז פצוע כרוני+ רכז שמתקשה להתאושש מפציעה = רכז בריא אחד?
    וברצינות ג'נקינס כרכז גיבוי לדרק "אין לי רגליים" רוז זה יכול להיות רעיון לא רע- עכשיו נשאר רק למצוא צוות רפואי טוב.
    דאלאס עם יופי של החתמה במידה שבוגוט מגיע,רק שידעו לשמור עליו בריא כמו שגולדן סטייט עשו רוב הזמן, בארנס בחוזה מופרך לטעמי בעיקר אחרי סדרת הגמר האחרונה וקיובן ממשיך במגמת הצעות לכל כוכב פנוי ובסוף להסתפק בסוג של שאריות.

    1. השארת לוינגסטון זה עסקה נהדרת מבחינת גולדן סטייט, ההבאה של פאצוליה במחיר המצחיק שמשלמים לו עוד יותר. לוינגסטון יחד עם איגי וספייטס בהנחה שיישאר כבר נותן ללוחמים ספסל של 3 שחקנים טובים יצטרכו לראות איך משאירים לפחות 2 מתוך הארבעה (מקאדו/קלארק/ראש/ורז'או) להרחבת הספסל.

  19. האמת שלא מצליח להבין כל כך את הספרס,נכון גאסול זה נשמע שידוך מעולה להם,אבל גם בשנה וגם שנה שעברה הם מביאים רק שחקני פנים שהבעיה העיקרית שלהם זה שחקני חוץ,פרקר וגרין זה פשוט לא מספיק יותר למה הם לא עושים מהלכים לגבי שחקני חוץ ושמים את כל הבייצים על שחקני פנים

    1. ראינו בפלייאוף האחרון שהדרך לעצור את ג"ס היא עם סנטרים שיכולים לשמור על קרי ותומפסון במצב של חילוף. גאסול לא מתאים לזה. זה ייגמר עם שלשה של קרי ב80% מהמקרים.

      וזה לא שפרקר טוב לשמירה על קרי, לאונרד לא יוכל לשמור עכשיו את קרי, כי יש עכשיו את דורנט ולא את בארנס.

      המפסידה העיקרית של המהלך הזה אחרי אוקלאומה, האוהדים והליגה, היא סאן אנטוניו. היא פשוט לא בנוייה להציג אלטרנטיבה למפלצת מהמפרץ.

      1. כן אתה רואה פעמיים ביומיים אנחנו מסכימים 🙂
        דרך אגב זאת בכלל תהיה שנת המתנה להרבה קבוצות כולל הקליפרס,שבה הם ירצו לראות מה קורה עם הפרויקט הזה ואז לקבל החלטה שאצל הקליפרס אני מניח שזה או שעוד סופרסטאר יחבור אליהם,או פירוק החבילה לגמרי.
        אפרופו רציתית לכתוב מקודם ושכחתי עכשיו הדיבור של לברון על לשחק עם פול,אנתוני ווייד נשמע אחרת לגמרי והרבה יותר הגיוני שיקרה

        1. הקליפרס גמורים. יש להם מאמן וג"מ דפוקים (מה לעשות שזה גם אותו אחד).

          השחקנים הלא נכונים נשארו (קרופורד, ריברס, מבה אמוטה) הנכונים עזבו (אולדריג' גרין) ואין לו שום יכולת פיתוח צעירים.
          כרגע הוא לקח את הקבוצה אחורה בלי יכולת להבנות.
          בסיום השנה יש בחירת שחקן של פול וגריפין. אני מקווה שיודיעו כבר עכשיו שהם לא נשארים (עיין מקרה ווסטברוק).

          במקרה הזה, כבר פרסמתי טרייד בטרייד משין פה של ספוקלציה חסרת שחר של חבירה של פול אנתוני ווייד לקליבלנד.

          אני לא רואה סיכוי שזה יקרה, אני לא חושב שזה יקרה, אבל אם זה יקרה מין הסתם אני אהיה בעדם (אוהב את פול ולברון) ויהיה מאד מצחיק לראות אנשים שבעד המהלך של דורנט יוצאים נגד המהלך הזה…

          הנה הטרייד: http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=j8sut2v

          לכאורה אין שום הגיון, אבל כשחושבים על זה, אם קליפרס יודעים שפול יילך, הם מקבלים תמורה נאה, מיאמי מחליפים את וייד באירוינג, בנייה לעתיד וניקס, זה ניקס…

          1. לא הבנתי איפה תמורה נאה אתה נותן גם את גריפין וגם את פול ומקבל את קוין לאב?
            דווקא לפי הטרייד שלך המנצחת הגדולה היא הניקס.אני מאוד אוהב את גריפין וגריפין במקום כרמלו זה שדרוג גדול.
            דרך אגב הפנטזיה שלי שווסטברוק יעבור ללייקרס ואז גם גריפין יחצה את הכביש.(למרות שנכון לעכשיו אם מה שיש בגולדן לא בטוח שזה יעזור)

          2. תמורה נאה מכיוון שאם אתה יוצא מנקודת הנחה שפול וגריפין לא יישארו ועוד שנה יעזבו ומקבל את לאב, בכל זאת כוכב למרות כל הביקורת, שכבר השיג את האליפות, יליד לוס אנג'לס ולכן גם יש סיכוי טוב שלמרות שגם הוא מסיים חוזה עוד שנה יחליט לחתום עוד בניגוד לפול וגריפין שאם יחכו איתם שנה, יכולים לסיים אותה בלי פול בלי גריפין ובלי לאב, עם קבוצה מפוררת וקללה עמוקה יותר שאף אחד לא ירצה להגיע אליה…

  20. לגבי הספרס.
    לא מראים חצי עבודה.
    בפוינט אני מקווה שהיא תקבל כבר השנה תוצרת ממאריי.
    אם הדברים ילכו עמו שצריך, הוא צריך להחליף את פארקר בחמישייה בחלק השני של העונה
    הספרס צריכים להתחזק בעוד 2 עמדות (עם שחקנים צעירים וזולים):
    – גארד אקספלוסיבי שיודע לשמור ולקלוע שלשות
    – רים פרוטקטור עם מאסה בצבע (הנחת העבודה שלי שטימי פורש)

    יש לספרס על המדף 3 שחקנים שהיא יכולה סחור בהם:
    גרין, פאטי מילס ודיאו גם בשביל להוריד שכר וגם לצרף צעירים

    לא, זה לא יספיק מול ג"ס בריאים, אבל זה יגרום לספרס להיות יותר טובים מהשנה שעברה, לתת פייט ולבנות את עצמה לשנים הבאות

    1. אתה מאוד אופטימי.
      השחקן היחיד שיכול להחליף את פארקר בחמישיה הוא PG מוכח בליגה, לא איזה בחירת דראפט או שקר כלשהו אחר.
      אם דאנקן פורש יש את גאסול.

  21. מסתבר שווייד נפגש עם לברון וגילברט.
    ווייד ולברון שנפשו יחד באיביזה, וחזרו יחד לפלורידה, זכו לטרמפ במטוס הפרטי של גילברט, מפלורידה לאוהיו.

    לא משעמם בכלל ב-NBA!

    1. זה השלב הראשון בתוכנית של לברון,עכשיו אחרי שהוא זכה באליפות עם קליבלנד ואחרי שדוראנט חבר ללוחמים,הוא יכול להוציא את התוכנית שלו לפועל בראש שקט ומבלי שאף אחד יגיד מילה.השלב הבא זה פול(או שזה יקרה כבר השנה או שנה הבאה) ואז כרמלו

      1. אני מוכן כבר עכשיו להשים התערבות על כך שקיירי לא הולך לשום מקום.

        ברגע שדוראנט חתם בגולדן סטייט, המסקנה שלי הייתה שעכשיו הסיכוי שלאב ימצא קבוצה חדשה – גדול מתמיד.
        אבל קיירי צעיר יותר, עם חוזה נוח יותר. ובעוד שנה – שנתיים, גם שחקן טוב יותר.

        1. מי אמר שמוותרים על קיירי?
          החמישייה תהיה פול,קיירי/וייד,לברון,כרמלו ותומפסון. כאשר לדעתי וייד יעלה מהספסל

  22. יש שמועה מאוד חזקה שווסטברוק נפגש עם פופוביץ' בטקסס ושזו הסיבה היחידה שטימי עדיין לא הודיע על פרישה – הוא מחכה להתפתחויות ויישאר בוודאות אם ווסטברוק מגיע.

    1. למיטב הבנתי, אסור לפופוביץ לדון עם ווסטברוק על הצטרפות של ווסטברוק לספרס ללא אישור של הת'אנדר.
      ווסטברוק תחת חוזה.

    2. מה סן אנטוניו יכולה לתת לאוקלהומה ששווה את זה?
      האמת שאם זה קורה זה אדיר. כנראה שרק superteams זו הדרך.
      יהיו 2-3 קבוצות חזקות והשאר מדשדשים. ממש הליגה הספרדית נהיה פה

        1. מה יש לאנשים פה…

          שנה אחרונה בחוזה, נכון, אבל זה עדיין רחוק מלהיות טרייד סביר עבור אוקלהומה על מנת שהיא תסכים. היא יורדת בעשר רמות אחרי טרייד כזה. אולי אולדריג' עבור ווסטברוק, הוא ופאו כמעט זהים בסגנון משחק שלהם והספרס זקוקים נואשות לגארד.

  23. דוראנט לגולדן סטייט, דווין וויד לקליבלנד, ווסטברוק וגאסול לסן אנטוניו – – ברצלונה ריאל ואתלטיקו של הכדורסל.

    טוב מודה שלמרות שזה משונה מאוד לפחות יהיה מעניין.

  24. אני מחפש סימוכין לעניין של ווסטברוק לספארס?
    זה נכון?
    זה קורה ?
    אני מפחד להשתגע כאן בעבודה ללא סיבה טובה.

    1. חיפשתי, ולא מצאתי סימוכין (אני לא טוען שאין, פשוט לא מצאתי)
      קצת קשה להאמין בגלל שאין לספרס את הכלים המתאימים לביצוע הטרייד.
      בוסטון, מתאימה פיקס. רכז במקום, הבחירה של ברוקלין בשנה הבאה, ועוד מישהו ממבחר החלקים שיש לסלטיקס, מהווים תחליף הגיוני בהרבה.

  25. באופן בלתי רשמי אני אשמח לקבל באופן חשאי את ראסל ווסטרבוק לקבוצתנו תמורת גרעינים (קלע לא יציב בצורת דני גרין, קנגורו אוסטרלי בצורה פאטי מילס, סופגניה בצורת בוריס דיאו), הייתכן? האפשרי? האם אלוהים הוא אוהד סן אנטוניו?

    1. לא ייתכן.

      אין סיכוי שאוקלהומה יוותרו על ווסטברוק בלי תמורה מתאימה. היות והבחירות דראפט של הספארס תמיד נמוכות כי הם תמיד בפלייאוף הספארס יצטרכו לתת שחקנים מספיק טובים בשביל שאוקלהומה יסכימו.

      חוץ מזה, השילוב של פופ וווסטברוק לא נראה כמשהוא שיצליח.

      1. ומצד שני, זה שווה ולו בשביל הסיכוי שווסטברוק ייתן לפופ לאמן אותו. ווסטברוק עם קבלת החלטות טובה יותר (הראה סימני שיפור רציניים כבר העונה) זו חתיכת מפלצת כדורסל.

    1. החליט כנראה לסיים את הקריירה בביתו החם והאוהד, הביא לדאלאס אליפות במו ידיו (כמעט 2 אילולא וייד הצעיר בשיאו).
      ההחתמה של סת׳ קארי גם הברקה, יחד עם בוגוט בריא ובארנס דאלאס תהיה שוב קבוצת פלייאוף מערב.

  26. שתי מחשבות על תקופת ההחתמות הנוכחית:
    1. לואל דנג – לפני שנתיים הוא עזב את הבולס כי הם הציעו לו רק 10 מיליון לעונה. בסוף הוא הגיע למיאמי בתמורה לאותו סכום.
    שנתיים עברו ויכולתו בירידה אבל עכשיו הוא השיג חוזה הגבוה ב-70% ממה שהוא הצליח להשיג לפני שנתיים. אבסורד

    2. מה אתם אומרים על החוזה של טריסטן תומפסון עכשיו? נראה בכלל לא רע היום. 18 מליון לעונה, בהחלט שווה את זה.
    ג'ימי באטלר ודריימונד גרין בכלל מציאות בשביל קבוצתיהם. 19 מליון לעונה ב ל ב ד.

    יש תגובות?

  27. מישהו יכול להסביר לי מה הקטע בסיין אנד טרייד של דלבודובה?
    אם קליבלנד לא מתכוונים להשוות את ההצעה איך זה עומד לקרות?

  28. בעקרון, אם הבאקס רוצים משיקולי תקציב משחקן מסוים. וקליבלנד מעל התקרה ולכן לא יכולה להחתים שחקנים נוספים אלא רק לקבל שחקנים נוספים באמצעות טרייד. אז עושים סיין אנד טריד.

      1. זאת סיבה אחת אבל ישנה אפשרות נוספת, והיא שקליבלנד רוצים ליצור לעצמם חריגת טרייד על ידי טרייד של דלבדובה תמורת "כלום", אז מאד יכול להיות שדווקא קליבלנד יתנו משהו למילווקי – למשל בחירת סיבוב שני יחד עם דלבדובה, תמורת זה שמילווקי יסכימו לסיין אנד טרייד במקום להחתים אותו כשחקן חופשי.

  29. Dwyane Wade has canceled some free agent meetings with teams he'd set up with this week, sources said.
    (ווינדהורסט, ESPN)

    אז אולי יש סיכוי להתקדמות ממשית בחזית ווייד/קאבס?
    (או שהוא פשוט חוזר להיט.)

      1. רועי (ואילנות גבוהים אחרים):
        1. מה לדעתך המשמעות מבחינת הסגל של חתימה של וויד בקאבס – מי עוזב(אם בכלל)?
        2. עד כמה לדעתך וויד לקאבס זה חיזוק משמעותי? לתחושתי ברור שיש לו מה לתרום, אבל כבר לא שחקן שמשפיע באופן דרמטי על איכות הקבוצה.

        1. אני אילן נמוך למדי. שיח, נשמע נכון.
          אבל בכל מקרה –

          הארדן, דרוזן, באטלר, ווייד.
          4 השוטינג גארדס היחידים בליגה בעונה שעברה עם PER גבוה מ-20.
          בפלייאוף, לא היה שוטינג גארד עם PER גבוה יותר משל ווייד.
          והוא עדיין שחקן הגנה נהדר.

          לגבי ההתאמה לקאבס.
          בגדול, הדבר היחיד שמשנה הוא המא-צ'אפ מול הלוחמים.
          ובמצ'-אפ הזה, ווייד תורם המון.
          קיירי, ווייד, לברון. כל ה-3 יודעים לתקוף את הסל, למשוך עבירות, ולנצל דאבל טים. וכאשר כרגע היכולת של הלוחמים להגן על הטבעת מוטלת בספק, האדג' שווייד מביא יכול להיות מכריע.

          השאלה הגדולה היא שאלת המחיר.
          ווייד תמורת לאב נשמע כמו מחיר גבוה מדי.
          אבל צריך לזכור – בעוד שלאב עדיף על ווייד לאורך כל העונה הרגילה, ומול כמעט כל קבוצה,
          מול הלוחמים ווייד עדיף.

  30. שמסתכלים על דאלאס אחרי היום הזה פתאום רואים שהחמישייה היא בוגוט נוביצקי בארנס מתיוז ודרון וויליאמס. וזה לא רע בכלל.

    1. מישהו צחק בטוויטר שהמאבס צריכים להחתים את סת' קארי, ג'ראלד גרין וג'ייסון תומפסון ולפתוח עם חמישייה של:
      קארי, תומפסון, בארנס, גרין ובוגוט…

  31. מעניין מי יהמר על הגופה הפצועה של צ'אלמרס. במידה והוא בריא (ואין לי מושג כמה הוא מבקש) זה יכול להיות אחלה תוספת

  32. ראיתי את הציוץ שמבשר על הטיסה המשותפת של לברון, די-ווייד ודן גילברט –

    זה כ"כ שקוף שזו הדלפה יזומה, שהמטרה שלה היא מן הסתם לתת למיאמי להזיע ולהתיישר עם מה שווייד רוצה *בדיוק*. לברון עושה טובה לחבר, זה מה שזה.

    גם ריאלית – לא משוכנע שווייד לקאבס, אם בכלל זה יתאפשר, ומן הסתם על חשבון קווין לאב, זה מה שהם צריכים. קאזינס או גריפין – זה הכיוון, בפנטזי בסקטבול הפרטי.

  33. הנה מה שאני הולך לחלום הלילה: (מזכיר שבחלומות אין חוקי שכר והחוזים הקיימים מחייבים כמו לחיצת יד של דיאנדרה בדאלאס)

    דריממונד גרין מבין שאין מספיק פוזישנס בשביל כולם ושהרכש הולך לדרוך לו קצת על הרגליים, איפשהו בין עמדה 3 ל 4 , ומודיע על מסיבת עיתונאים. בהחלטה (3.0) הוא מודיע שהחליט לקחת את האגו שלו ליוסטון. באימון הראשון בברלי מקבל אותו בחילוף ושובר לו את הקרסול.
    בינתיים ראסל עושה חושבים ומסכים לחוזה שהציע לו פופ. החמישיה שלו עם קוואי ווייד (טרייד על גרין, אנדרה מילר והסולם של בבואן), אולדריג וגאסול מטאטאת את גולדנס בסמי פיינלס .
    ואן גנדי חוטף התקף לב בשידור, שימי ריגר מפסיק לומר וואו, וכל מה שקראתם פה הוא בעצם ס]וילר למשחקי הכס עונה 7.
    לילה חלום לכולם

  34. בראיין קולנגלו עושה עבודה מפחידה בפילדלפיה דראפט ופריי אגיינסי אי אפשר לצפות לפחות ממנו החוזה של סרחיו רודריגז קצת יקר לטעמי אבל בילייס האנדרסון החתמות מעולות ועוד יש להם כל כך הרבה נכסים לעשות טרידיים עם הכל יתחבר להם אני יכול לראות אותם מתברגים לפלייאוף

    1. אני מקווה שאתה צוחק.הוא לא שיחק שנתיים כדורסל והוא בן 41עם כל האהבה שלי אליו לאורך הקריירה[אוהב אותו עוד מימי יוקון היו משדרים את המשחקים בגלל דורון שפר]

      1. אני לא צוחק. זה גם נכתב בעוד מקומות.
        אם זה לא היה ריי אלן אז הייתי אומר שאתה צודק.
        אבל אלן בגיל 41 זה כמו שחקנים אחרים בגיל 37, זה נעשה שכיח בליגה.

  35. חח זה כבר נהיה מוגזם.
    תיכף שחקנים יגיעו לשם בחינם או שישלמו לווריורס כדי לשחק שם בשביל צ'אנס לאליפות.

  36. חם מהמנוע:
    ראסל קיבל א' מפרסטי לדבר עם קבוצות!!!
    מחר כנראה פגישה עם פופ שיצטרפו אליו גם לילארד ודנקן בכדי לשכנעו
    מחרתיים פגישה עם המאמן הילד ואיידג'

    כשהסבירות הגבוהה שהוא יגיע לספרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט