הNBA פוסט דוראנט לווריורס / עומר מזיג

קצת על שתי הקבוצות:

הDeath Lineup

גרין-דוראנט-איגי-קליי-סטף. 4 All-NBAים + mvp גמר. בהצלחה כולם.

צביעות (בקטנה)

no hate, אני לגמרי מבין, אבל:

כנראה שאנשים משתנים 🙂

שיא הנצחונות

למתמטיקאים – מה יוצא כשמחברים את הmvp בשתי העונות האחרונות לmvp של העונה שלפניהן? או כשמחברים קבוצה שעשתה 73-9 לשחקן שהכי טוב לה בפלנטה?

אוקלו-קארמה

קצת כמו משפחת לאניסטר (ספוילר משחקי הכס! – דלגו לנקודה הבאה אם אתם לא איתנו), הפתיחה החזקה השכיחה מרבים את החטא הקדמון והגדול שהתאנדר עשו – לעזוב את סיאטל.

אבל כמו הלאניסטרים, גם הם מאבדים לאט לאט את כל שלושת היורשים לכס.

בינתיים הם 2 מ3.

השוואות ללייקרס של לפני 4 שנים

לא. פשוט לא. אל תנסו אפילו.

זו הייתה קבוצה של 41-25 (עונה מקוצרת) שהפסידה בחצי גמר המערב 4-1 (לשחקן שמוזכר בכותרת), שהביאה שני שחקנים חדשים בשתי העמדות הכי ייחודיות במגרש, תמורת כל פיסת קבוצה אחרת שהייתה לה (סגל ובחירות דראפט).

היא פיטרה את המאמן שלה אחרי 5 משחקים, ושמה במקומו מאמן שרצה לרוץ עם חמישייה בגיל ממוצע של 33. היו לה שני שחקנים עם אופי שאפשר לכנות לכל הפחות כבעייתי ועוד אחד ששינה את שמו ל"שלום עולמי" כמה שנים לאחר מכן.

פה יש לנו קבוצה שעשתה את העונה הסדירה בטובה בהיסטוריה, עם סגנון משחק שמושלם לזה של דוראנט – ובה הוא נדרש להחליף שחקן מאוד דומה לו מבחינת הדרישה התפקודית בהריסון בארנס. אפילו אחרי כל תזוזות הרוסטר שהווריורס יצטרכו לעשות, עדיין יהיו להם לפחות 3-4 מחליפים ראויים+ מהספסל.

מאמן אותה אחד המאמן הכי טובים בNBA (סליחה מנחם), שהקבוצה מסורה לשיטה שלו באופן מוחלט. השלישייה הקיימת נמצאת בגילאים המושלמים לשושלת ובשיא הקריירה שלהם, אם לא לפניו. אה, ומדובר בקבוצה מגובשת וכיפית להרגיז.

אז לא – לא אותו הדבר. אין סיכוי שזה לא לפחות קצת יצליח.

אוקלוהומה – ועכשיו ברצינות

זה נורא. באמת. כמעט לא קורה שמאבדים ככה MVP ושחקן טופ 5 בלי שום תמורה.

אבל הם ישרדו. ווסטברוק עדיין שחקן טופ 8 (ואפשר להציג טיעון שהוא יהיה אפילו טוב יותר בלי KD לידו), אולדיפו ואדאמס שניהם פרוספקטים טובים מאוד ומצטרפים לרוברסון וקאנטר כשחקנים שכבר היום יכולים לתת תרומה משמעותית. זו קבוצה שעם KD הייתה סופר קרובה לזכייה באליפות השנה – המחשבה שהיא עומדת להתדרדר עד אל מחוץ לפלייאוף – כמו שחלק כבר מנבאים – לא נתפסת בעיני.

הריסון בארנס

דאלאס כבר תכננה להציע לו טיוטה לחוזה מקסימום, שאין סיכוי בעולם שהווריורס ישוו. מה שיהפוך את זה:

לאחד האירועים שאני הכי מצפה להם הקיץ.

אוקולוהומה – מה עכשיו?

אם הם חותכים את החוזה הלא מובטח של איליאסובה ומוותרים על הcap holds של הנגמר של רנדי פוי, הם פותחים לעצמם כמעט 16 מיליון דולר מתחת לתקרה לגמרי בלי מאמץ.

זה יכול להספיק לפורוורד משמעותי סטייל הארקלס, גאסול או סאלינג'ר. הבעיה היא שבשלב הזה, אלה שלושת השחקנים הכי טובים שנשארו בעמדות האלה, ושניים מהם מוגבלים (מבחינת החוזה כמובן – מבחינת יכולת להחליף את KD שלושתם די מוגבלים).

מיני נקודה – אפשר לטעון עד מחר – בצדק – שזו החלטה לגיטימית של דוראנט וברגע ששומעים את משק כנפי ההיסטוריה כל כך קרוב קשה להגיע לא. אבל הוא לפחות היה יכול לעשות את זה בשלב מוקדם של חלון ההעברות, ולהשאיר לתאנדר גמישות להציל את הקבוצה שלהם עם מבחר גדול יותר של שחקנים, ולא להכריח אותם לתת מקסימום לוויטרס (אל תצחקו – זה לגמרי in play עכשיו)

KD מודל 2016-17

אני לא צוחק בכלל – אני חושב שהוא לא יהיה רחוק – אם בכלל – מתואר הMVP של העונה הבאה.

דוראנט לקח 43% מהזריקות שלו העונה מחוץ ל10 feet בלי שומר על הפרצוף (מרחק של 4 feet). אצל סטף, קליי ודריימונד הנתון עומד על 66 63 ו88 אחוז בהתאמה. הוא עומד לקבל טונה של זריקות חופשיות כל משחק, מה שעומד להעלות עוד יותר – אם זה אפשרי בכלל – את אחוזי השדה והשלוש שלו. הוא יקלע פחות, אין ספק – אבל באחוזי שיא.

בהרכב הזה, אנחנו אמורים לראות גם חלק מהפוטנציאל ההגנתי העצום שלו, שלא בא לידי ביטוי בכלל תחת ברוקס ורק בפלייאוף האחרון תחת דונובן, מתממש. הווריורס ידרשו ממנו לשמור על הסכמה ההגנתית ולהחליף שמירות על שחקנים בכל העמדות, ודוראנט – עם נטל התקפי קטן בהרבה מבאוקלוהומה ועם שילוב ייחודי של עבודת רגליים טובה וידיים סופר ארוכות- יענה לאתגר בהצלחה.

זה לא רק שהוא השחקן החופשי הכי גדול בליגה וMVP לפני שנתיים. אם הווריורס היו מהנדסים בדימיון שחקן להחליף את בארנס בחמישייה, זה מה שהיה יוצא להם.

ווסטברוק בRevenge-mode

אני לא יכול לחכות.

ועוד 5 נקודות כלליות לסיום:

גולדן סטייט לגמרי תוכל להחתים את הליבה הזאת עד 2019 (לפחות)

למרות היעדר הbird rights:

עם הקפיצה בתקרה, גרין ותומפסון ירוויחו סכום שיהווה 32% ממנה. קארי יקבל חוזה מקסימום של 30%, אבל בגלל שעליו כן יש לווריורס את זכויות הבירד, הם יוכלו לחכות עם ההחתמה שלו לסוף, ולהחשיב אותו עד אז כcap hold שלו, שעומד על עוד 15% מהתקרה.

ברגע הזה, הם יכולים להחתים את דוראנט לחוזה מקסימום של 35% מהתקרה – הזכאות שלו כבעל ותק של 10 שנים בליגה – ולהשאיר את כל הרביעייה הזו חתומה עד 2019.

ואפילו ישאר להם מספיק כסף להחתים מחדש אחד מאיגי/ליווינגסטון/בוגוט (שניים, אם תהיה הנחה קטנה) ועוד כמה שחקנים ספסל טובים מעבר למינימום – בלי לשלם מס מותרות!!

רק שכל זה תלוי בנקודה הבאה:

הCBA

ההסכם הקיבוצי של הליגה. חוזה בין הבעלים לשחקנים, שקובע את כל חוקי השכר והטריידים וכל השטויות שדדי ואני חופרים עליהן כל הזמן.

אמרתי את זה בפוסט בשנה שעברה ואני אגיד את זה שוב – זה למה כל המספרים האלה משנים. הסיבה היחידה שאפשרה ל4 מ15 (12?10?) השחקנים הכי טובים בליגה להתאחד באותה הקבוצה, עם ספסל די עשיר (וככל הנראה אפילו לא לשלם מס מותרות [!!!!!!!!]) היא הקפיצה העצומה הזו שכולנו דיברנו עליה כל השנתיים האחרונות.

כל השחקנים בשאר 29 הקבוצות יכולים להאשים רק את עצמם במצב הנוכחי – שבו עצוב מאוד לא להיות שחקן בגולדן סטייט. הליגה והבעלים הציעו כמה מודלים של ריכוך מלאכותי של הקפיצה הזו ע"י פריסה שלה לאורך יותר שנים, והשחקנים סרבו לכל מתווה כזה.

בקיץ הבא הCBA הנוכחי מסתיים ותנאי החוזה נפתחים מחדש. יהיה מאוד מעניין כמה הבעלים והשחקנים של הקבוצות האחרות ינסו לתקוע מקלות בגלגלים של הסופר-טים הזאת, באמצעות תקרה קשיחה יותר או הערמת קשיים על החתמת שחקנים מחדש.

סאן אנטוניו

המערב מתקטב עוד יותר – אוקלוהומה כבר לא תגיע לקליבר הזה, הקליפרס יהיו זקנים בשנה מינוס גרין ובלי גבוה מחליף, ופורטלנד הגבילה את עצמה לבינוניות עם החוזה לאוון טרנר.

סאן אנטוניו צריכים תשובה לזה. אני לא יודע מהי – (גאסול?) – אבל היא תהיה חייבת להמציא עוד שדרוג מאיפשהו כדי להתחרות באמת עם קבוצת המילניום הזו.

שינוי בכללי המשחק

נדיר שהשחקן הגדול של מועד ההעברות חותם בקבוצה חדשה, אל מול הישארות בקבוצה המנצחת והמוצלחת שהוא משתחרר ממנה.

השנה זה קרה עם שניהם.

וואו

וואו!!!!!!!! איזה כיף לנו!!!

לפוסט הזה יש 86 תגובות

      1. קאבס-ספרס ולברון שוב נזכר הסיוט שנקרא קוואי (זרועות תמנון) לאונרד,
        פרקר בהופעה חד פעמית אחרונה בהחלט ופרישה לריביירה הצרפתית . פופ לא מעלה חיוך כל הדרך לתואר מספר 6

  1. תזכורת – קוין לאב היה כוכב עם 26.1 נק למשחק לפני שעבר לקאבס, הוא ירד ל16.4, והיו לו משחקים בגמר של 2 נקודות וכו'.
    דוראנט עם 28.2 הולך לרדת ל18 למשחק, הוא יהיה מתוסכל כי להצלחה אבות רבים , הקרדיט לא ימוקד בו, מאמצע העונה הוא יהיה יותר אגואיסט וינסה לשפר הממוצעים, זה יעצבן את קרי וקליי, וכשקלעים מעוצבנים הם מפספסים.
    רק בעונה שאחריה הם ילמדו לחיות יחד, בעונה הזו הם לא לוקחים אליפות. אולי אפילו לא זוכים במערב.

        1. ואמנם האחוזים של דוראנט טובים יותר, אבל לקוין לאב היו באותה עונה 12.5 ריבאונדים מול 8.2 של דוראנט.

  2. אחלה פוסט עומר
    אי אפשר להשוות לליקרס
    נאש בן 39 והוארד בלוף
    קובי וגאסול היו התחרותיים היחידים ומטה וורלד שלום עולמי ארטסט היה מעבר לשיא
    גולדן סטייט זה נוק אאוט בכל רגע נתון יש לך סקורר מגן עדן על המגרש
    יש גמישות בהרכב בגלל שדוראנט יכול ( וצריך ) לשחק כל עמדה מ 2 עד 4.
    גרין ואיגי סותמים חורים
    הם רחוקים רים פרוטוקטור אחד מלהיות היסטרים כמו הביטלס

  3. עומר תודה על הפוסט הזה. קול שקול בעל פרספקטיבה מחד שמצליח להעביר את הגודל של המהלך מאידך הוא בדיוק מה שהיה נצרך עכשיו.
    תודה.

    וגיא- בסופו של יום, אני משער שהרוב כאן כי הוא רוצה לראות כדורסל, אליפויות זה נחמד אבל לפעמים משחק כדורסל איכותי זה מה שאתה רוצה בתור צופה, הולך להיות מלא מזה בעונה הקרובה, לא רק בגזרת ג"ס.

  4. אני באמת חושב שיש סיכוי סביר שג.ס ייפגעו.
    פחות פועלים שחורים הפרת האיזון אגו מיותר והרבה שאלות.
    זה לא מהלך מובן מאליו .

  5. פוסט פשוט מעולה עומר!
    הנקודה הכי מעניינת שהעלת היא חוזה ה-cba.
    השחקנים רצו יותר כוח בידיים שלהם וקיבלו התחברויות כאלו.
    הבעלים קיבלו ליגה לא תחרותית ו-82 משחקים שהם כמו פורפליי של זוג שנשואים כבר 60 שנה ביחד. משעמם יבש ומיותר.
    תקרה קשיחה בהחלט תעשה ליגה יותר מעניינת וייאלץ ג'י אמים להיות מעט יותר יצירתיים.

  6. הניתוח של המצב של אוקלהומה לא נכון.

    כבר היום – כולל אליאסובה (אבל בלי פוי) – יש להם 23 מיליון מתחת לתקרת השכר לנצל.

    השימוש הראשון שהם צריכים לעשות בזה הוא לנסות "להחתים את ווסטברוק מחדש" על חוזה של לפחות 3 שנים שיתן לו 26 מיליון לעונה הקרובה (שזה חלק נכבד מהסיבה שהוא אמור להסכים לזה) במקום 17.7 שמגיעים לו נכון להיום.

    אם הוא מסכים – הם כמובן מאבדים 8 מיליון ונשארים להם 15 מיליון כדי להתחזק בעמדה 3.

    אבל יותר חשוב – אם הוא לא מסכים, הם יודעים שבקיץ הבא הם מאבדים אותו, ואז יחפשו עליו טרייד.
    באופן נורמלי טרייד של שחקן בשנה האחרונה מניב ערך יחסית קטן עליו, אבל אם הטרייד יהיה לקבוצה עם לפחות 8 מיליון מתחת לתקרת השכר, ואם ווסטברוק יסכים לזה – אז גם אותה קבוצה חדשה תוכל להחתים אותו כבר עכשיו על חוזה חדש ולהבטיח שהוא לא יעזוב בקיץ הבא, וככה אוקלהומה גם יוכלו לקבל שווי מכובד עבורו.

    בכל מקרה, אוקלהומה בבעיה.
    המזל הוא שהטרייד על איבקה שיפר את המצב שלהם משמעותית כשמסתכלים קדימה.

          1. השוק ריק. הוא ממש דפק אותם עם זה שהוא חיכה כל כך הרבה. והם גם לא יעד מושך כל כך עכשיו. כמה שזה עצוב אני חושב שהם יהיו חייבים לשמור אותו ולקוות שאף אחת לא תגזים ותזרוק עליו מקסימום.

      1. הם חייבים לבדוק את עניין החוזה החדש – כי אחרת אין להם ברירה וחייבים טרייד.

        השוק למספרי 3 יכול גם לכלול טריידים, וגם שם לדעתי המקום עוזר יותר מווייטרס.
        לדעי התכנית תמיד היתה לתת לו הצאה משווה רק כדי לשמור אופציה למקרה שיגיע טרייד.

        עדיף לפנות סכום וללכת על אחד משחקני הכנף של פורטלנד או לעשות כל מיני מהלכים קטנים שגמישות תחת התקרה מאפשרת מאשר להשאיר את ווייטרס.

  7. תודה על הפוסט המעולה!
    מחכה לנו עונה של שיאים. ההשוואה ללייקרס באמת הזויה …
    לדעתי אוקלהומה צריכים למצוא טרייד על ווסטברוק כי אין סיכוי שהוא נשאר שם!!!

  8. להבנתי גאסול הולך לספרס – 15 מיליון, 1+1.

    גם מסכים לגבי הסכם ה CBA בקיץ הבא – יהיה מעניין לראות איך ינסו להגביל את פרוייקט הלוחמים, במיוחד כשכל הליגה במצב כספי מצויין שלא שווה לאף אחד להרוס…

  9. תודה עומר. מעולה ובזמן שיא!

    אני חושב שאוקלאומה חייבים טרייד על ווסטברוק.
    אחרי דורנט, אין סיכוי שהוא יישאר. כדאי להם לא לצאת בידיים ריקות פעמיים ברצף.

  10. כמו כל גלקטיקוס, על הנייר זו עונה עם סוף ידוע. אבל, כמו כל גלקטיקוס יהיו ענייני אגו וקשיים בהתמודדות עם כשלונות (אם וכאשר יהיו).

    גם אם סטף קארי הוא חסר-אגו יחסית לרוב הסופרסטארים, לא בטוח מה עיישה אשתו תצייץ כשבאמצע העונה היא תקלוט שבעלה הפך לסייד-קיק של השחקן הכי טוב בליגה…

  11. 10 סיבות למה ג"ס ודוראנט עשו ביחד מהלך מדהים :

    1. KD משתלב בחמישיה של הלוחמים כמו כפפה על יד .
    2. הוא מחליף שחקן שרצה לקבל כסף כמעט כמוהו , אבל לא מתקרב לקרסוליו .
    3. הוא מצטרף לקבוצה לא אנוכית ומפרגנת , שבה גם לקלעי העל לא איכפת לוותר על זריקות .
    4. הוא מצטרף לקבוצה שמשחקת כדורסל כיפי , ושל-MVP שלה לא איכפת לקבל עדיין ( בשנה הבאה זה ישתנה ) שכר מגוחך יחסית למעמדו .
    5. המעבר הזה מוריד קונטנדרית במערב , שכמעט והדיחה את הלוחמים השנה.
    6. ללוחמים אין אמנם מס' 5 ברמה גבוהה מוכחת , אבל יש להם כמה סנטרים צעירים שיחלקו את הדקות , כולל בחור צעיר ומוכשר שנבחר על ידם השני במקום ה-30 בדראפט , דמיאן ג'ונס . הוא היה נבחר גבוה יותר לולא הושבת לאחרונה בגלל פציעה .
    7. חלון ההעברות עוד לא נגמר , אני צופה שיהיה סנטר ותיק שישמח להצטרף בשכר מינימום כדי לזכות בטבעת .
    8. הווריורס יוכלו לתת מנוחה ולחלק את הדקות של ה- FAB 4 טוב יותר , ולהוריד מהעומס שלהם .
    9. חלק מהרול פליירס יוכלו להישאר – סיכוי טוב שליווינגסטון וברבוסה יהיו ביניהם .
    10. כל ה- FAB 4 צעירים ויש להם עוד כמה שנים טובות לתת .

    1. סיבה אחת למה זה מהלך עלוב

      1.כי לברון עשה משהו דומה, רק עבר לקבוצה קצת פחות טובה.

      אבל אל תיתן לזה להפריע לך, שדוראנט עושה את זה…זה מדהים!

  12. הספרס צריכים PG ברמה גבוהה. גאסול זה טוב ויפה אבל לא מאמין שהוא התשובה למה שקורה בג"ס. הבעיה שאין סיכוי שווסטברוק מגיע לספרס.

  13. וואללה נדמה לי שבכדורסל עבר את הכדורגל בפופולריות, כי אני א מאמין שאפילו מעבר של מסי למנצ'סטר יונייטד היה מעורר מהומה כזאת כפי שהתעווררה כאן (ובעולם!)

    1. מנחם, כמות האנשים בעולם שיודעים מי זה מסי גדולה בערך פי 1000 מאלו שיודעים מי זה קווין דוראנט או שמעו על קבוצה בשם OKC…

      אבל, ברמה האישית אני לגמרי מזדהה עם מה שכתבת 🙂

      חשבתי שאחרי הגמר המוזר שהיה לנו, תהיה קצת רגיעה. אבל קודם הורפורד, ועכשיו KD (!) עונת החתמות משוגעת ממש.

    2. הייתי רוצה לראות את עולם הספורט אם מסי עובר לריאל מדריד או רונלדו לברצלונה כי הוא לא מצליח לזכות בתארים נראה לי שהיה קצת יותר רועש

  14. המהלך העלוב כנראה בתולדות הליגה, שהופך את גולדן סטייט למה שהיתה באמת – ערימה של לבנים עשירים מהחוף המערבי שרוצים לרשום אליפות כמו עוד צ'ק בפנקס הצ'קים, מכבי ת"א הקבוצה של המדינה סטייל, האמא-של-היאנקיס-של-כל-העולם, לעזאזל תחרות, לעזאזל הרצון לנצח בתחרות אמיתית, ולעזאזל עניין לכל היתר – וכשאין עניין לכל היתר, אז מה העניין לעצמך? אה, אולי לחובבי שחיה צורנית מדובר בחדשות טובות: יהיה נורא יפה! וכמה אני אוהב תערוכות פרחים!

      1. אם הלייקרס היו יודעים, בטח היו מעדיפים את בארנס בוגאט על פני דנג ומוזגוב – גיל, חוזים (מוזגוב), והעיקר – ידע מושלם של השיטה שוולטון ינסה להנחיל העונה.

          1. לא מחזיק מפסטוס.
            לא מסוגל להישאר בריא. דאלאס לא צריכים אותו וגם אין להם כבר מקום בתקרה, אבל הווריורס בטוח שחררו אותו כדי להחתים את דוראנט על הסכום המלא שלו.

            השחקן שרציתי ללייקרס בבחירה 32 – דמיון ג'ונס – יקבל הזדמנויות ולדעתי יוכל לתת דקות טובות.

  15. ככל שאני חושב על זה ככה נראה לי שהליגה הזאת משתנה לנו מול העניים. כנראה תהליך שקורה כבר כמה שנים אבל מגיע לשיא שלו לדעתי עם ההחתמה הזאת. יש כל מיני תסרטים אבל אולי ההגיוני ביותר הוא שאיפשהו ביולי 2024 וצפונה, הכותרות בעיתונים יהיו "סופה של שושלת" או "האם ג"ס היא הקבוצה הטובה בכל הזמנים"?. וואלה לא בלתי אפשרי. עוד תסריט אפשרי, שמתגבשת עוד סופרטים אולי עם לברון ומלאו והליגה הזאת תהפוך לדו קרב בשנים הקרובות. בכל מקרה זה נראה שהליגה הולכת לכיוון של שושלות וקבוצות על.

  16. אם אני חלק מאיפריה מאוקלנד אני מנסה מהלך על נרלנס נואל תמורת קמבק של איגי לפילדלפיה. בהפרש שכר ניתן לקנות עוד כמה חלקי חילוף וטרנים…

  17. אני לא מבין משהו, אם תקרת השכר לכל הקבוצות שווה איך גולדן סטייט יכולים להחתים כל כך הרבה שחקנים מדהימים ביחד, ולאוקלהומה, גם אחרי ש"נפטרו" מדוראנט ומאיבקה אין מה לקנות?

  18. ב-99.9% שהאליפות סגורה. ג"ס בלתי ניתנת לשמירה.
    שיא הנצחונות שלה עומד להישבר
    אבל, בכל זאת כמה הסתייגויות:
    – יש משהו מבזה הן מבחינת הלוחמים והן מבחינת דוראנט במהלך הזה:
    הפסדתם ללברון על המגרש, אז אתם שוברים את הכלים ומביאים אחים גדולים?
    ודוראנט, לא הצלחת בכוחות עצמך אז אתה עובר לקבוצה של 73:9?
    אני לא רציתי את דוראנט בספארס, כי זה לא פייר פליי וזה משנה לחלוטין את הרוח של המועדון. עכשיו, הלוחמים הפכו מהקבוצה האטרקטיבית בליגה ללייקרס המסריחים של 2004. הם הפכו ברגע זה לרעים, לteam to beat. כמו הקריאה שחלפה בכל אולמות המזרח בשנות ה-80: beat LA.

    ב. בזמנו סטרן ביטל את הטרייד על CP3 ללייקרס, בטענה לחוסר תחרותיות. מעניין, האם קיימת אפשרות לצעד של סילבר בנושא?

    ג. הזכרתי את 2004 ולא בכדי. הלייקרס לקחו את האליפות על ה-0 על הנייר. אבל אז באה דטרויט… והצילה את העולם החופשי משלטון העריצות. אם יש סיכוי למישהו לנצח את הלוחמים, זה בדיוק הפוך. לא לבנות קבוצת כוכבים, אלא קבוצת ממזרים חסרי כבוד שלידם גרין ייראה כמו ילדה קטנה עם קוקיות. בוגוט וגרין פריכים מאד ודוראנט לא מנהיג עם נטיות ללוזריות. אולי שווה להוריד את האחוזים לקצת פחותי

  19. סימונס מול ג'יילן בראון בעוד כמה דקות ביוטה (אלוהים שלא יהיה צילום מוזר כמו שנה שעברה). ברגע שסימונס קולע שלשה אני הולך לישון…

    1. כמו שאמרתי מוקדם יותר, אין צורך להציע לו שם הצעות חוזה.
      הם יודעים שהוא לא מאריך אצליהם.

      טיק טוק טיק טוק.

  20. לא יודע עד כמה כיף לנו- אז כנראה שקיבלנו את הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה, בטח אם מתייחסים לצד ההתקפי. אז הקונצרט יהיה מעניין בהתחלה ויימאס לדעתי מאוד מהר. התסריט האופטימלי בעיניי יהיה זכייה שלהם באליפות ופירוק החבילה לרסיסים, מסיבות כאלה ואחרות- אולי לקרי ותומפסון יימאס פתאום מהירידה במעמד, אולי הכימיה בקבוצה תיפגע, אולי לא יהיה מספיק כסף לשלם לאחיות, למרסק האשכים ול"לוחם" החדש. דוראנט יקבל את הטבעת הזאת שהוא כ"כ רוצה, יגדל זוג ביצים לשחקן במעמד שלו ויצטרף לבוסטון או לכל קבוצת פלייאוף אחרת שזקוקה לסופרסטאר בעמדה שלו ויוביל אותם לאליפות.
    ואוקלהומה אוי אוקלהומה, לא להאמין שרק לפני 4 שנים הם החזיקו בדוראנט, ווסטברוק, הארדן ואיבאקה כשכולם בקושי התחילו את שנות ה-20 לחייהם, ועוד שנה מקסימום עומדים לאבד את השריד האחרון מהרביעייה הזאת, כשלא יצאה מזה אפילו אליפות אחת.

  21. אני יודע שביקשת, אבל בכל זאת..
    מקסימום על וויטרס!? חחח השחקן ה(חופשי) מוגבל הזה??
    אם זה יקרה, נדע שהnba השתגע סופית…

  22. דריימונד גרין ממש לא בטופ 15 של הליגה. הוא שחקן עם סט יכולות נחמד, שמתאים מצויין, מושלם, לשיטה המנצחת של גולדן סטייט אבל זהו.
    שמתם לב שהוא ממש גרוע בלסיים מתחת לסל? אני לא מדבר רק על ה(חוסר ב) משחק הפוסט שלו, אלא גם לייאפים מול חצי שומר, הוא מחטיא בכמויות. תבדקו אותי.
    לי זכור בעיקר בגמר הקודם מול קליבלנד, איך פעם אחר פעם, לאחר החסימה של גרין והדאבל על קרי, גרין קיבל את הכדור, ובגלל שהוא איבד ביטלון בקליעה הבינונית שלו, הוא ניסה לחדור עד לטבעת. שם חיכה לו בקלילות מוזגוב, פשוט עמד, וגרין נכנס בו בחוסר חכמה, ואני עדין איתו, פעם אחר פעם.
    אין לו יכולת סיום ואילתור מינימלית מתחת לסל, והוא תריך את זה בגובהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט