מעורב ספורט ליום העצמאות (מציע לאוהדי לייקרס לדלג על הקטע האחרון) / מנחם לס

1.מה אמר ג'רי ווסט לקווין דוראנט

ג'רי ווסט ניפגש פגישה פרטית עם קווין דוראנט אחרי הפגישה עם בעל הקבוצה, המנכ"ל, ואז הפגישה עם סטיב קר, סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, ודריימונד גרין.

הוא דיבר עם דוראנט על התעקשותו להישאר בלייקרס כל אותן שנים, וה-8-1 שלו איתם בנסיון לזכות באליפות. הוא דיבר על כך שבמקרה שלו לא היו הרבה ברירות לאן ללכת "זה היה הלייקרס, הסלטיקס, או הניקס" ועל כך שעד היום הוא סובל את כאב כל ההפסדים.

"אבל אז הנצחון ב-1972 כיפר על כל העוונות", הוא אמר. ווסט המשיך: "אבל זה לא היה קורה אילולא ווילט צ'מברליין הגיע אלינו. לפעמים הנצחון לא בא אליך, ועליך ללכת אחרי הנצחון".

הוא סיים: "אני שוחחתי עם הרבה שחקני-על שלא זכו לזכות באליפות. קרל מלון…ג'ון סטוקטון…דומיניק וילקינס…צ'ארלס בארקלי…סטיב נאש…הם יכולים לומר לך ש'זה בסדר. למדנו לחיות ללא טבעת'. אבל זה כואב להם. אני לא יודע כיצד הייתי מצליח לחיות עם עצמי ללא אותה טבעת מ-1972. חשוב על כך. איתנו בווריורס ישנה לך אליפות כמעט מובטחת, ויותר מאחת"!

מאיפה אני יודע? קראתי את כריס ברושארד שלקח את האטנפו מהדו"ח של קוואקאמי.

ESPN's Chris Broussard followed up Kawakami's report with more details.

מסתבר שהפגישה השיגה את מטרתה!

2. כיצד יעשו האמריקאים בשחייה בריו?

תחרויות המבחן הסתיימו. היה לנו כל כך מעניין ומרגש!!!

*מייק פלפס חזר אחרי מאבק נגד סמים ושתייה, ובגיל 31 ניצח בשלושה מקצים, וישתתף באולימפיאדה החמישית שלו.

*ריאן ליכטי, אף הוא בן 31, הצליח במאמץ עליון לעשות את הקבוצה כיחיד במשחה 200IM בנוסף להגיע רביעי ב-200 חתירה ולכן ישתתף גם במשחה השליחים 4 כפול 200, והכל כשהוא פצוע במפסעה.

*אנטוני אירוין בן ה-35 עשה את ריו ב-50 חתירה!!!

מיסי פרנקלין – שמאז לונדון התבגרה, התמלאה בצורה סקסית/נשית – הצליחה במאמץ עליון לעשות את הנבחרת.

וכמובן קייטי לדקי מנצחת כל דבר שזז, ומיה דירדו – שמיד בסיום ריו היא פורשת והופכת לסניור אנליסט של חברת השקעות ענקית שמושבה באטלנטה אבל היא תשב במגדל בוול סטריט – עשתה זאת ב-100 ו-200 גב.

כל המוזכרים למעלה מלבד לדקי שחו את משחיהם האחרונים במים אמריקאים. כולם פורשים מיד בסיום האולימפיאדה.

אבל עם כל הריגושים וה-'גוד-באיי'ס' האמת חייבת להיאמר:

זאת לא היתה תחרות מהירה במיוחד.

בואו נגיד זאת פשוט יותר: מבחנים אמריקאים לריו שהנפיקו ב-26 משחים אפס – כמו ב-"0" – שיאים עולמיים, ורק שיא אמריקאי אחד. רק 14% מהנשים ו-20% מהגברים שברו שיאים אישיים. מלבד לדקי, רק פרנוט ב-200 חזה וריאן מורפי ב-100 גב קבעו את תוצאות השנה.

אילו האולימפיאדה היתה מבוססת על המבחן האמריקאי, האמריקאים היו זוכים רק ב-6 מדליות זהב (מלבד השניים בגברים, לדקי ב-200, 400, ו-800 ולילי קינג ב-100 חזה). בלונדון האמריקאים זכו ב-16 מדליות זהב!!! נניח שהאמריקאים היו זוכים גם בארבע זהבים מתוך 6 משחי שליחים, זה עדיין רק 10 זהבים בריו לעומת 16 זהבים בלונדון!

 

בס"ה המדליות המצב פחות רע: בלונדון האמריקאים זכו ב-31 מדליות. בריו – לפי תוצאות המבחנים ואם מוסיפים 6 מדליות בשליחים, אז הם היו זוכים ב-29 מדליות.

מייק פלפס שנשאל על כך הגיב: "עם כל המתח והמאמץ במבחנים, האולימפיאדה היא עדיין דבר אחר. אני מאמין שהרבה מאיתנו ישפרו את תוצאותיהם בריו!".

אבל זה נכון גם לגבי שאר השחיינים משאר מדינות העולם.

3. THERE IS NO JOY IN LAKERTOWN

אתם זוכרים את הפואמה "קייסי עם האלה", עם המשפט הראשון שלה "THERE IS NO JOY IN MUDVILLE"? אותו דבר נראה המצב היום בלייקר-טאון, לייקר-נשיוןן, ועם מצב הרוח של כמה חולים עם קבלות כדדי וגור גולן.

המצב עצוב. המצב גרוע. המצב פגום. המצב מזופת.

המצב  מ-ז-ו-ר-ג-ג!

הכל דפוק בלייקר וורלד.

המסכנים חלמו על קווין דוראנט אבל הם מתעוררים עם טימופלי מוזגוב ולואל דנג. אני לא מבין. הם לא ראו שדנג גמר – FINISHED – במיאמי? מה הם מביאים עוד זקן לדייסה המקולקלת?

הם כבר שלוש שנים לא מצליחים להביא אף שחקן שהם ממש רוצים, ובלית ברירה מסיימים עם אנשים שקוראים להם קרלוס בוזר.

קווין דוראנט אפילו לא השפיל את עצמו לדבר איתם לפני שהסכים עם הווריורס.

הדבר היחידי שהם יכולים לעשות זה לחכות עד שכל הפירורים ייפלו, ואז לנסות לאסוף את הברארה.

כל שחקן עם טיפת כבוד עצמי מחפש מקום בספארס, בקליפרס, במיאמי, בווריורס, בת'אנדר. אפילו בשיקגו, דאלאס, ואפילו בניקס פור גאד סייק. רק חלילה לא – ישמור עלינו אלוהים! – רק לא בקללה הנקראית "לייקרס".

אל הורפורד בחר בבוסטון. דווייט האוארד באטלנטה. יואקים נואה בניקס. ראז'ון רונדו בשיקגו. דריק רוז בניקס.

פאו גאסול? רק אם הספארס וטורונטו יגידו לו "לא". כפי שאמרנו – רק הברארה שנשארת.

אבל אתם יודעים מה?

עוד לא אבדה תקוותנו! אולי אפשר להעלות חיוך בלייקרטאון!.

למה?

מוזגוב הוא – האמינו או לא –  UPGRADE לרוי היברט.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. מנחם גם אתה כסנטר זה upgrade להיברט (בלי לזלזל חלילה), אם כל הצער שבדבר בתור אוהד הלייקרס מה שקורה הקיץ זה שיאו של תהליך מתמשך כבר 3-4 שנים לפחות של האח והאחות לבית באס להשחית כל חלקת אדמה טובה במועדון הפאר שקיבלו מאבא בירושה, אין שום מבוגר אחראי בעסק הזה, הפכנו לפחות רלוונטיים ותמוהים בקבלת ההחלטות אפילו מהניקס לא עלינו…

  2. "מעורב ספורט ליום העצמאות (מציע לאוהדי לייקרס לדלג על הקטע האחרון) / מנחם לס"

    איזה חירבון על הראש של אוהדי הסגול חחחחחחח

  3. תאריך : 3 לפבואר 2016, ומהפוסט הזה :

    http://www.hoops.co.il/?p=60535

    "השתעשעתי עם רעיון מתחום תורת המשחקים, אני קורא לה "דילמת גולדן – דוראנט"
    היא דנה בסיכויים של גולדן סטייט להביא את דוראנט שנה הבאה, לפי 2 תרחישים עיקריים :
    1. גולדן זוכה באליפות
    2. גולדן לא זוכה באליפות
    סנריו 1 : גולדן זוכה באליפות. לא נראה שיש מישהו שבאמת חושב שדוראנט ינדוד למפרץ על מנת שקארי יקטוף לו אליפויות. לא משנה כמה אליפויות הוא ישיג, קארי עדיין יהיה 2 לפניו.אבל בכל זאת אתן למהלך הזה 3 %.
    מה שכן, האליפות הזו לא תזכה את גולדן כנראה בדוראנט, אך היא בסבירות גבוהה תפרק קונטנדרית ומתחרה ראשית של גולדן לשנים הבאות – אוקלהומה סיטי, משום שאני מאמין שדוראנט יעבור בסבירות גבוהה של נניח % 80.
    סנריו 2 : כאן זה מתחיל להיות מעניין… גולדן לא זוכה באליפות. מעבר של דוראנט יכול להצטייר בצורה הרבה יותר ספורטיבית. האליפות של גולדן יכולה להיראות כהבלחה חד פעמית, ולהציג את דוראנט כמי שבא להוביל את גולדן לשושלת שהיא יכולה להיות.
    כשמסתכלים על מה שיש ללייקרס ולוושינגטון להציע כרגע, אני לא רואה איזה סיבה יש לו לבחור אחרת, בהתחשב ברצונות ובשאיפות של דוראנט. הוא לא מעוניין לבנות קבוצה, הוא עבר את הגיל הזה. כמו לברון בזמנו, הוא מחפש קבוצה מוכנה בעמדת זינוק טובה לאליפות, ולמי יש סגל להתמודדות על אליפות, יותר משל גולדן שכאמור נמצאת במצב של חיה פצועה, אבל תפורה מצוין לסגנון המשחק של דוראנט, ויכולה להעמיד בקלות שושלת היסטורית. היתרון שזה נותנת לגולדן סטייט זה לא רק שיש לה את דוראנט, אלא שהיא מנטרלת אותו מלקרוא תיגר ולאיים עליה עם קבוצה אחרת.
    אני לא בקיא בענייני המשכורות ועולמות הטריידים, אבל אני נותן למהלך הזה בהתחשב בתנאים הללו 90%. מי שזה מעניין אותו יכול לתת סיכויים אחרים למהלך הזה ולהלכים אחרים.
    סנריו צדדי שיש להתחשב בו הוא : אוקלהומה זוכה באליפות, גולדן לא זוכה באליפות. סיכוי על פי תחושה לא מבוססת – 10 % בערך.
    עכשיו השאלה שנשאלת (כמובן באופן מתמטי והיפותטי, ולא ספורטיבי..) האם גולדן סטייט צריכה להפסיד את האליפות בכוונה, כדי לזכות בדוראנט ולהבטיח שושלת היסטורית לשנים הבאות ?
    כמובן שצריך לחשב גם את הסיכויים לזכות באליפויות בשנים הבאות על פי סנריו 1 ו 2 אבל אלו תרחישים שקשה לתת עליהם אחוזים מוסכמים על כולם, ואת זה אני משאיר פתוח למי שמעוניין לשחק בזה.

    בסיטואציות מסוימות יכול להיות שהמהלך הספורטיבי והנכון מבחינת גולדן סטייט הוא דווקא להפסיד בכוונה.

    בהנחה והם יודעים כי במידה והם לא זוכים באליפות, דוראנט מגיע אליהם, ובהנחה שהם באמת מאמינים שהתועלת של איבוד האליפות תאפשר להם לזכות ביותר אליפויות ותארים, הרי שזה המהלך הנכון מבחינה ספורטטיבית כי הרי המטרה היא זכייה בהישגים, אפשר לדמות את זה לקבוצה שמודה שהיא בתהליך בנייה או בעונה פיננסית, משמע, היא לא מקצה את כל המשאבים שלה על מנת לזכות באליפות, וזה דבר לא ספורטיבי..

    זאת אומרת שאפשר יהיה להגיד שהמהלך הספורטיבי (זכייה באליפות) הוא דווקא המהלך הלא ספורטיבי, משום שהוא מונע שיפור סיכויי זכייה באליפויות נוספות, ואת היווצרותה של הקבוצה הטובה ביותר שהארגון יכול להרכיב.."

    1. אתה נותן כמה אפשרויות ובאחת קצת פוגע,

      אבל ניכשלת בדבר הגדול: אתה כתבת שהווריורס תנצח, ואני כתבתי שהקאבס תנצח.

      1. נשאר מטומטם ולוקה בהבנת נקרא :

        "90% שדוראנט שנה הבאה במפרץ – סנריו 2 – גולדן לא זוכה באליפות"

        הליגה הזו מכורה, אחרי העונה האחרונה אני די בטוח בזה, נתנו ללברון את האליפות על מגש.

        איבדתי עניין באן בי איי מבחינת ספורטיבית. אני רואה את הליגה הזו עכשיו כאמנות. כמו WWE. כמו הצגת בלט. שזה יפה לכעצמו. אבל זה לא ספורט. ולכן אני לא מייחס יותר חשיבויות לטבעות ואליפויות.

        אבל זה בהחלט יהיה יפייפה מבחינה אמנותית לראות את KD בגולדן..

        1. סחטיין עליך בן שחור! אחלה פרשנות ולא בדיעבד כמו כולנו.
          לא מסכים איתך שהליגה מכורה אבל בוא נגיד שהתחרותיות הולכת והעלמת ברגע שהכוח של השחקנים גדל על חשבון הקבוצות

  4. אכן, המבחנים בשחייה מהווים תקופת מעבר. סופו של פרק פלפס/לוכטה/ארווינג ועלייתם של שחיינים צעירים ומוכשרים, גם אם הם לא כוכבים גדולים.
    לדעתי מיסי פרנקלין לא תפרוש ויש סבירות גבוהה שנראה אותה בטוקיו ב-2020 היא תהייה רק בת 25 וזה לא גיל מבוגר לשחייניות. נראה לי די ברור שהתוצאות הבינוניות שלה היו עקב הפציעה שלה.
    יכול להיות גם ששחיינית כמו מיה דיראדו שתהייה בת 27 תחליט לחזור לשחות כמו שעשו לא מעטות לפניה.

    ועוד משהו: בעבר כתבת שהאתלטיקה האמריקאית גוססת עקב הליכתם של אתלטים מוכשרים לענפי ספורט יותר מתגמלים. השאלה היא מה קרה עכשיו. האם הגולם או הספינקס קמו לתחייה?

  5. Russel/
    Clarkson/ Williams
    Deng/Ingram/ young/ brown
    Randle/nance
    Mozgov /black/ zubac
    זה כרגע הסגל…
    קיץ ללא ספק מבאס – במיוחד שהחוזים נחתמו לטווח ארוך.
    התקווה שלי היא דאנג׳לו – שיקלע 18-20 נק ואני מרוצה .

    וכרגע אני רגוע… בלילה מתחת למיטה אני בוכה😜

כתיבת תגובה

סגירת תפריט