השוק ממשיך לרתוח, כשהיום אנחנו עדיין בתקופת המורטוריום-שחקנים יכולים לסכם עקרונית עם קבוצות אבל לא לחתום על חוזים. החוזים יהפכו לרשמיים ב-7 ביולי (כאשר אלו של השחקנים החופשיים הבלתי מוגבלים יהיו לאחר שהקבוצה המקורית שלהם תחליט אם להשוות/לא להשוות את ההצעה, מה-7 עד ה-10 ביולי):
עדכון אחרון: 20:37.
גג השכר הסופי של העונה יהיה 94.1 מיליון דולר, בהתאם לתחזיות. רצפת השכר היא 84.7 מיליון דולר, ותקרת המס היא 113.3 מיליון דולר.
*
סיכומים/העברות:
כל חתימה אינה רשמית עד ה-7 ביולי.
וושינגטון: אנדרו ניקולוסון סיכם עם הקבוצה על חוזה של 26 מיליון דולר ל-4 שנים. קבוצתו הקודמת של ניקולסון, אורלנדו, לא צפויה להשוות את ההצעה. ניקולסון נתן העונה למג'יק 6.9 נק' (36% מהשלוש) עם 3.5 ריב' במשחק.
נוסף על כך, הקבוצה קיבלה בטרייד מיוטה את הגארד טריי בורק תמורת בחירת סיבוב שני של 2021. בורק נתן לג'אז העונה 10.6 נק' למשחק, והוא יהיה המחליף של ג'ון וול העונה. מוקדם יותר היום, הוויזארדס סיכמו עם סנטר אינדיאנה בעונה האחרונה, איאן מהנימי, על חוזה של 64 מיליון דולר לארבע שנים. מהנימי העונה עם 9.3 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בערב.
*
מינסוטה: הטימברוולבס סיכמו עקרונית עם סנטר הקליפרס בעונה האחרונה, קול אולדריץ', על חוזה של 22 מיליון דולר ל-3 שנים. אולדריץ' נתן העונה לקליפרס 5.5 נק' ו-4.8 ריב' במשחק.
*
ברוקלין: הנטס הגישו הצעת חוזה של 50 מיליון דולר (שיתפרסו על פני 4 שנים) לשחקן החופשי המוגבל טיילר ג'ונסון. לקבוצתו הקודמת של ג'ונסון, מיאמי היט, יהיו 3 ימים להשוות ההצעה מהרגע שיחתום עליה רשמית ב-7 ביולי. ג'ונסון, העונה עם 8.7 נק' למשחק, יוכל לצאת מהחוזה כעבור 3 שנים.
*
בוסטון: הסלטיקס סיכמו עם האול-סטאר אל הורפורד על חוזה של מאה ושלוש עשרה מיליון דולר לארבע שנים. הורפורד נתן לאטלנטה בעונה האחרונה 15.2 נק' עם 7.3 ריב' במשחק.
*
ניו יורק: הניקס סיכמו עם הגארד קורטני לי על חוזה של 48 מיליון דולר ל-4 שנים. לי נתן העונה לשרלוט ולממפיס 9.6 נק' ב-45.4% מהשדה, והוא יהיה השוטינג גארד הפותח של הניקס.
*
קליפרס:הקבוצה סיכמה על הארכות חוזה תלת שנתיות לשחקניה, אוסטין ריברס ו-ווסלי ג'ונסון. ריברס, בנו של מאמן הקבוצה, יקבל שלושים וחמש מיליון דולר בעוד שג'ונסון יקבל שמונה עשרה מיליון דולר. ריברס העונה עם 8.9 נקודות במשחק וג'ונסון עם 6.9 נק' ו-3.5 ריב' בערב.
*
שרלוט: מרווין וויליאמס ישאר בקבוצה לאחר שסיכם על חוזה של 54.5 מיליון דולר ל-5 שנים. וויליאמס נתן לשרלוט העונה 11.7 נק' ב-40.2% מהשלוש, 6.4 ריב' וחסימה במשחק, כפאוור פורוורד הפותח בחלק מהעונה. לוויליאמס יש אופציית יציאה מהחוזה לאחר שלוש שנים.
*
יוסטון: הקבוצה סיכמה עם אריק גורדון על חוזה של 53 מיליון דולר ל-4 שנים. גורדון נתן העונה לניו אורלינס 15.2 נקודות למשחק (38.4% מחוץ לקשת).
מוקדם יותר הערב, השחקן החופשי ראיין אנדרסון סיכם עם הרוקטס על חוזה של 80 מיליון דולר ל-4 שנים עם הקבוצה. אנדרסון העונה עם 17 נק' (42.7% מהשדה, 36.6% מהשלוש) ו-6 ריב' למשחק במדי ניו אורלינס, והוא יצטרף לקבוצה הרביעית בקריירה אם יחתום.
*
ממפיס: הגריזליס סיכמו על חוזה של 6 מיליון דולר לשנתיים עם שחקנם (שעבר גם במיאמי ובניו אורלינס) בעונה האחרונה, ג'יימס אניס. אניס נתן לפליקינס העונה 15.9 נק' במשחק, אחרי שבמשך רוב העונה היה על הספסלים בממפיס ומיאמי.
*
סקרמנטו: הקינגס הגיעו להסכמה עם אנטוני טוליבר על חוזה דו שנתי, במסגרתו השחקן ירוויח 16 מיליון דולר. טוליבר, פאוור פורוורד עם יד טובה מרחוק, נתן לדטרויט בעונה האחרונה 5.3 נק' (36% מהשלוש) עם 3.2 ריב' במשחק.
*
שמועות:
סן אנטוניו: גארד הקבוצה בעונה האחרונה, מאנו ג'ינובילי, הודיע כי ימשיך לשחק העונה כדורסל מקצועני. ג'ינובילי צפוי להמשיך בסן אנטוניו, הקבוצה בה זכה ב-4 אליפויות. בעונה האחרונה ג'ינובילי קלע 9.6 נק' עם 3.1 אס' ו-2.5 ריב' במשחק, נתוניו הנמוכים ביותר מאז עונת הרוקי.
*
גולדן סטייט: יש "עניין משותף" בין הווריורס ובין השחקן השישי של העונה, ג'מאל קרופורד, בקשר לכך שקרופורד ישחק במפרץ. קרופורד נתן העונה לקליפרס 14.2 נקודות למשחק, ונכון לעכשיו מסתמן שהוא יחפש קבוצה חדשה. גם פילדלפיה, אורלנדו, מיאמי וברוקלין מעוניינות בקרופורד בן ה-36.
*
דאלאס: המאבריקס הציעו חוזה מקסימום לשחקן החופשי המוגבל האריסון בארנס, של 95 מיליון דולר ל-4 שנים. גולדן סטייט, קבוצתו הקודמת של בארנס, תוכל להשוות את ההצעה במידה ותרצה בכך 3 ימים לאחר סיום תקופת המורטוריום. בארנס נתן העונה לגולדן סטייט, סגנית האלופה, 11.7 נק' עם 4.8 ריב' במשחק.
*
פורטלנד: הטרייל בלייזרס הצטרפו למרדף אחרי פאו גאסול, ומוכנים להגיש לו הצעה גדולה כדי להחתימו. האלוף לשעבר נתן לשיקגו העונה 16.5 נק' עם 11 ריב' ו-4.1 אס' במשחק.
*
סיכום היום הקודם:
מעברי קבוצה:
* ביסמק ביומבו, מטורונטו לאורלנדו, 72 מיליון ב-4 שנים.
* ארון אפללו, מניו יורק לסקרמנטו, 25 מיליון בשנתיים.
* אוון טרנר, מבוסטון לפורטלנד, 75 מיליון ב-4 שנים.
* דוויט הווארד, מיוסטון לאטלנטה, 70 מיליון ב-3 שנים.
* לואל דנג, ממיאמי ללייקרס, 72 מיליון ב-4 שנים.
* ג'ו ג'ונסון, ממיאמי ליוטה, 22 מיליון בשנתיים.
* ג'ון לוייר, מפניקס לדטרויט, 42 מיליון ב-4 שנים.
* טרבור בוקר, מיוטה לברוקלין, 18 מיליון בשנתיים.
* סולומון היל, מאינדיאנה לניו אורלינס, 52 מיליון ב-4 שנים.
* אטואן מור, משיקגו לניו אורלינס, 34 מיליון ב-4 שנים.
* ג'סטין המילטון, ממינסוטה לברוקלין, 6 מיליון בשנתיים.
הארכות חוזה:
* מייק קונלי בממפיס, 153 מיליון ב-5 שנים (החוזה הגדול בתולדות האנ.בי.איי, מקסימום).
* קנת' בייזמור באטלנטה, 70 מיליון דולר ב-4 שנים.
* דרל ארתור בדנבר, 29 מיליון דולר ב-3 שנים.
*
שחקנים חופשיים בולטים שנשארו בשוק:
רכזים: ראז'ון רונדו (סקרמנטו), דרון וויליאמס (דאלאס), טיילר ג'ונסון (מיאמי), טיי לאוסון (אינדיאנה), ברנדון ג'נינגס (אורלנדו).
גארדים: דווין וויד (מיאמי), ג'יי אר סמית' (קליבלנד), ג'מאל קרופורד (קליפרס), דיון וויטרס (אוקלהומה), לאנס סטפנסון (ממפיס).
סמול פורוורדים: קווין דוראנט (אוקלהומה), לברון ג'יימס (קליבלנד), האריסון בארנס (גולדן סטייט), מאט בארנס (ממפיס), אלן קראב (פורטלנד).
פאוור פורוורדים: פאו גאסול (שיקגו), ברנדון באס (לייקרס), ג'ראד סולינג'ר (בוסטון), דריק נוביצקי (דאלאס), ג'ונאס ג'רבקו (בוסטון).
סנטרים: פסטוס אזילי (גולדן סטייט), רוי היברט (לייקרס), מוריס ספייטס (גולדן סטייט), זאזא פאצ'ואליה (דאלאס), דונאטס מאטיונאס (יוסטון).
רועי ויינברג
3 יול 2016 00:13:56הרוקטס נפגשים בהמשך היום עם אריק גורדון
k_700
3 יול 2016 00:17:40איך אתה אוהב להפחיד את דובי…
קליפרס
3 יול 2016 00:15:53רק רוצה לציין באיפה שכתוב שחקנים חופשיים בולטים, עדיין כתוב ריאן אנדרסון
רועי ויינברג
3 יול 2016 00:19:45צודק, תיקנתי
k_700
3 יול 2016 00:18:25וואללה, כמה בערך צפוי לדרוש ג'נינגס?
יכול להיות אופציה לא רעה כבק אפ אצלינו אם אפשר לאתגר אותו מבחינת כסף.
זיווו
3 יול 2016 00:19:36הקינגס החתימו את אפללו
לשנתיים 25 מיליון
חוזה סביר ביותר בהתחשב במה שקורה בימים האחרונים
רועי ויינברג
3 יול 2016 00:20:15מופיע במעקב של אתמול וברשימת ההעברות
לביא
3 יול 2016 00:20:47מי יעשה הגנה ביוסטון?
אפלטון
3 יול 2016 07:55:39דאנטוני מאמן. אין שם תכנון על הגנה. פשוט ינסו לרוץ יותר מהר ולזרוק יותר שלשות.
כרגע החמישייה היא בברלי, הארדן, אריזה, אנדרסון, דימו. על גורדון לא בונה יותר מדי.
קשה לראות אותם עושים פלייאוף במערב אלא אם הארדן ייתן איזו עונה מהסרטים או שיכנסו לזון שלשות מטורף.
שמייקל
3 יול 2016 10:08:00הארדן תמיד נותן עונה מהסרטים. אנדרסון זה כוח רציני.
bobby
3 יול 2016 14:09:40שמע, על פניו הסגל דיי התחזק לעומת השנה שעברה. ולמרות שדאנטוני לא יושיע את האין-הגנה של הקבוצה, לפחות יש סיכוי לא רע שישפר את משחק ההתקפה, שבוא נודה, גם הוא לא היה משהו שנה שעברה.
הבעיה היחידה עם הסגל היא פוטנציאל הפציעות האדיר – בברלי, די מו, אנדרסון וגורדון.. לא יודע אם כל ה-4 יזכו לשחק יחד יותר מ-10 משחקים במהלך העונה.
אבל אם טפו טפו לא יהיו יותר מדי פציעות – יכולה להיות כאן אחלה קבוצה.
רועי ויינברג
3 יול 2016 00:22:05ההוקס מאוד רוצים את הורפורד, מוכנים להציע לו שנה חמישית בחוזה. יכול להיות שבסוף ישאר שם.
רמי
3 יול 2016 00:26:52הארדן
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
3 יול 2016 00:39:07סליחה על הקטנוניות אבל ג'רבקו פאוור ולא סמול
רועי ויינברג
3 יול 2016 00:41:59צודק, אתקן
למר מנחם היקר
3 יול 2016 00:45:08בפנדלים המותחים ביותר שהיו בעשור האחרון.
שמחי
3 יול 2016 00:50:03איזה כיף שאנדרסון. עזב את ניו אורלינס כל כך לא התאים לשיטה.
בכלל הקבוצות איבדו את הראש לגמרי נרטה מה יקאה תוך שלוש שנים.
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 00:52:05החוזה של וויליאמס בשרלוט נראה פתאום כמו גניבה
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 00:54:36אגב קיי, ג'נינגס אחל רכז מחליף
גם ללייקרס
רונדו יכול להתאים למספר קבוצות, דלאס למשל
p
3 יול 2016 01:13:19רונדו שיחק בדאלאס חצי עונה לפני שנתיים, היה גרוע ורב עם קרלייל. אין סיכוי שיגיע לדאלאס.
k_700
3 יול 2016 00:55:54הבעיה היחידה עם ג'נינגס זה שהוא לא חזר ממש אותו שחקן מהפציעת אכילס שלו.
אבל עדיין לדעתי שווה את ההימור כבק אפ.
רק בן 26, לא צריך לעלות יותר מדי, גם בהגנה הוא יכול להתברר כאנדרייטד.
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 00:56:02הניקס עוד יחרבנו על עצמם עם איזה אלן אנדרסון, סמכו עלי (כאוהד)
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 00:56:15אינטואציות של אוהד *
המשגיח
3 יול 2016 00:56:36עכשיו נפל לי האסימון.
איבקה וביומבו באותה קבוצה. אם אני מתעלם רגע מהסכום הביזיוני שביומבו יקבל, זה יכול להיות מעניין.
רועי ויינברג
3 יול 2016 01:01:24למה ביזיוני? בן 23, מהיר, יודע להגן, עונשין סביר (יותר ממה שחשבתי, 67%). 13.5 מיליון דולר במונחים של התקרה הישנה, כשיש תחרות עליו.
המשגיח
3 יול 2016 09:53:16נגר בן נגר. אם הוא עולה שם מהספסל, הוא יהיה פלופ.
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 01:00:3738 לדלבדובה והעולם שותק… מה עבר על הבאקס???
כאילו שלחוזה של 32 הוא היה מסרב, או אפילו של 28
קיד לא ממש טוב במספרים
רועי ויינברג
3 יול 2016 01:13:01מהלך חכם מאוד של הקינגס-מהחוזה 25 מיליון של אפללו, רק 1.5 מיליון מובטחים בשנה השנייה. זה אומר שהקינגס יוכלו לשחרר אותו בשקט בסוף העונה.
זיווו
3 יול 2016 01:22:28לא ראיתי הרבה ניקס שנה שעברה, אבל מהביקורות של אוהדי ניקס באתר של הקינגס , נראה שהוא ממש ירד בעיקר בהגנה.{דובי?]
תיהיה לו שנה לנסות לחזור להיות רלוונטי, זה האופציה השניה מבחינתי אחר קורטני לי, אבל קורטני לי רצה חוזה גדול לארבע שנים והוא בגיל של אפלללו.
נראה לי שהחוזה הזה הרבה יותר הגיוני.
דובי
3 יול 2016 02:53:37כשאפללו הפסיק לקלוע לפני שנתיים שלוש הוא המציא את עצמו מחדש בתור סטופר הגנתי. בשנה שעברה הוא היה מקסימום סטופר של דלת.
k_700
3 יול 2016 03:06:19אפללו שחקן הרבה יותר טוב מקורטני לי ובמחיר שלו? מציאה.(אולי החוזה הכי טוב שפיל נתן לשחקן בניקס אחרי החוזה ללופז בשנה שעברה, אותו אחד שהוא ויתר עליו בשביל מה שנשאר מהסחוס של דירק רוז).
זיווו
3 יול 2016 01:13:54זה שנת מעבר.
קובי תלה תנעליים, בשנים האחרונות הוא עשה יותר צל מבאמת תועלת.
ראסל, אינגראם , רנדל וקלקרסון זה בסיס לא רע.
הלייקרס צריכים להמציא את עצמם מחדש, אני היייתי באמת מנסה להביא בחזרה סמלי עבר שהם לא קובי.
לוס אנגלס היא כבר לא כזאת מושכת, תוכננה רע.
מי שמבין יודע שאיכות החיים בהרבה מקומות היא הרבה יותר טובה מלהתקע שעות בפקקים של כבישים טבעתיים בלתי נגמרים, הייתי מעדיף את פורטלנד, טורנטו, סן פרנסקיקו ודנוור עשר פעמים לפני לוס אנגלס.
רועי ויינברג
3 יול 2016 01:16:18מאמר לא נכון 🙂
זיווו
3 יול 2016 01:18:31צודק :]
זיווו
3 יול 2016 01:29:49הקינגס החתימו גם את אנטוני טוליבר
פינקי
3 יול 2016 01:42:27יש דיבור על טרייד שישלח את רודי גיי לפייסרס.
אם זה נכון אני לוקח חזרה את כל הקומפלימנטים שנתתי לבירד בימים האחרונים.
k_700
3 יול 2016 01:56:39חחח מה? זה יכול להיות טרייד גאוני.
לפי מה שסטיין אומר זה יתבסס על סטאקי או אליס.
בשני המקרים אינדיאנה יוצאת מרוויחה(אני בכלל חושב שג'ורג' יכול להיות הרבה יותר טוב כ-2).
בשני המקרים הם אלה שמקבלים את השחקן הטוב יותר בחבילה.
אם זה יוצא לפועל קיץ חלומי של בירד הופך לקיץ שצריך למסגר.
פינקי
3 יול 2016 02:46:03אליס צריך ללכת, וכמה שיותר מוקדם יותר טוב, אבל גיי הוא אותה הגברת בשינוי אדרת.
שניהם סקוררים די אגואיסטים שיכולים יום אחד להתפוצץ עם 40 נק' ויום אחרי לקלוע 5 נק' באחוזים של גבינה לבנה.
k_700
3 יול 2016 03:04:38ובסה"כ הכללי הוא די יציב, מעל 17 נק' למשחק ב46 אחוז, 35 אחוז ל-3, 6.5 ריב' למשחק עם 1.4 חטיפות למשחק.
יש בכלל ספק מי מקבלת פה את השחקן הטוב יותר(אם אם תרצה ההגדרה הנכונה היא שאינדיאנה מקבלת את השחקן שביי פאר נשאר לו יותר דלק בטנק).
הוא לא יצטרך להיות סקורר שני בהתקפה כמו שנדרש להיות בסקרמנטו בהרבה ערבים.
יהיה לו לידו את טיג, ג'ורג', תדיוס יאנג ומייל טרנר(כשאל ג'פרסון יגבה מהספסל).
יש בכלל ספק שאם הטרייד הזה קורה אז לאידיאנה יש חמישייה בחוזק של טופ 3 במזרח אחרי הקיץ הזה?
k_700
3 יול 2016 03:08:53מיילס טרנר כמובן, ברח הס'.
k_700
3 יול 2016 03:10:16אגב, לאליס נשארו 3 שנים בחוזה.
לגיי – שנתיים.
פינקי
3 יול 2016 03:35:28על הנייר גיי אחלה של שחקן, אבל מנקודת המבט שלי (ויכול להיות שאני טועה) הפייסרס מנסים לבנות קבוצה שמשחקת יותר קבוצתי וחכם, וגיי (וגם אליס) הם שחקנים שמעדיפים בידודים וכדורסל פשוט.
הייתי מעדיף לראות אותם הולכים על האריסון בארנס (למרות פלייאוף זוועתי) או דווין ווייד (למרות שהסיכוי אפסי), או אפילו קורטני לי שיתן הגנה ושלשות.
גם עם גיי וגם בלעדיו, המהלכים האחרונים של הפייסרס עשו אותם לדעתי לקבוצה השנייה בטיבה במזרח.
k_700
3 יול 2016 03:56:56אתה לא ברור לי בעליל.
קודם כל הם לא היו משיגים את האריסון בארנס. אין להם מספיק כדי להציע לו וג"ס בכל אופן הייתה משווה כל הצעה(ומתכוונת לתת לו את מה שהוא רוצה ממילא, הינה ידיעה די טרייה).
בקשר לוויד- נו באמת.
קורטני לי- נו בחייאת זומזום. גם שחקן פחות טוב משמעותית וגם אנחנו מדברים על מישהו שהרגע קיבל 50 מיליון דולר ל4 שנים.
גיי מגיע עם חוזה לשנתיים בגיל 29…
כמובן במידה והם יצליחו לקדם את הטרייד המצוין הזה.
k_700
3 יול 2016 03:57:45בלי הטרייד הזה אני מעריך אותם קצת פחות כי מונטה אליס זה חתיכת חור שחור בחמישייה שלהם מבחינתי.
אבל אין ספק שהקיץ שלהם הכי טוב(ושקט) בק"מ מכל השאר.
אחד העם
3 יול 2016 11:17:58בפרט שלטרנר יש עוד מה להראות . הרשים מאד בניידות וביד הרכה, עוד קצת קשיחות והוא יכול להיות נהדר
פינקי
3 יול 2016 11:58:40אני לא בטוח שאני ברור לעצמי, מה שאני יודע זה שאני לא אוהב את גיי (לא בקטע הומופובי) ולא רוצה לראות אותו בקבוצה שהפכה תוך כמה ימים לקבוצה האהובה עליי במזרח.
ג"ס אמרו שהם ישוו כל הצעה? כי הם צריכים לחשוב קדימה ולשמור כסף לקרי בוגוט איגי וליווינגסטון, שכולם בשנת חוזה, וחוץ מקרי שמין הסתם יקבל מקסימום, גם השאר ירצו חוזים לא קטנים, בהתאם לתרומה שלהם (שהייתה הרבה יותר משמעותית משל בארנס).
ווייד היה יותר wishful thinking, קיוויתי שאולי הוא חובב תירס… 🙂
לא ידעתי שקורטני לי סיכם.
נכון שהוא פחות כישרוני, אבל לטעמי יותר מתאים.
יואל
3 יול 2016 02:35:32+1
דדי
3 יול 2016 02:19:35בוסטון.
דדי
3 יול 2016 02:24:17Sources: Tremendous momentum for Hawks in final hours, w/ Horford returning and giving Hawks chance. In end, Hawks, Horford $6M total apart.
מישהו באטלנטה צריך לשים את המפתחות על השולחן וללכת הביתה.
k_700
3 יול 2016 02:27:49חבל שזה לא יצא שOKC היו לוקחים אותו.
מעניין אם בכל זאת איינג' יצליח לעשות עוד מהלכים הקיץ הזה.
k_700
3 יול 2016 03:07:33והניקס ממשיכים לספר בדיחות-
קורטני לי על 50 מיליון דולר ל-4 שנים כתחליף לאפללו.
אין על הפיגור שלהם.
דדי
3 יול 2016 03:09:31החתמה טובה מאד של הניקס.
בדיוק מה שהם צריכים בעמדה.
k_700
3 יול 2016 03:13:29טובה למה? אני חותך לעצמי את האשך אם קורטני לי של הניקס יראה כמו קורטני לי של ממפיס(גם מבחינת קליעה וגם מבחינת הגנה).
אז כשאפללו סוגר על 25 מיליון דולר לשנתיים הם מחתימים אותו על החוזה של קלארקסון ל-4 שנים.
בהצלחה להם.
דדי
3 יול 2016 03:34:24אין שום סיבה שלי לא ייראה כמו קורטני לי של שארלוט – הגנה חזקה, קליעה משלוש, ויכולת אתלטית – בדיוק מה שניו יורק צריכה בעמדה הזאת.
כנראה המהלך הכי טוב שלהם עד עכשיו באוף סיזן.
k_700
3 יול 2016 03:59:09יש סיבה למען האמת.
הוא מגיע לניקס, לטרינגל אופנס הדבילי והמיושן הזה, משחק ליד כרמלו, רוז, נואה ושאר הגופות שהם יעמיסו.
אני בהחלט מסוגל לראות אותו יורד בכל המדדים ואז הם נשארו עם חוזה של 50 מיליון ל-4 שנים.
לא משהו שאי אפשר עוד לסחור בו בעתיד אבל בתכלס? הם לא מקבלים פה שחקן טוב יותר מאפללו, הם רק משלמים על זה יותר.
דדי
3 יול 2016 04:01:31הם מקבלים שחקן יותר מתאים, במחיר טוב.
עומר מזיג
3 יול 2016 04:22:44אפללו קיבל חוזה באותו הגובה כמו זה מסקרמנטו (פחות שנים עם זאת).
יכול מאוד להיות שלי ירד בכל המדדים, אבל זה סיכון שחייבים לקחת במחיר הזה. הוא בן 30 והיה מאוד דוראבילי לאורך הקריירה המקצוענית שלו (שהתחילה מאוחר יחסית בגיל 23), והוא יתן אדג' הגנתי שהניקס צריכים בקו האחורי.
חמישייה של נואה-פורזינגיס-מלו-לי-רוז זה לא רע בכלל על הנייר. הכל שאלה של כמה נשאר לנואה ורוז במיכל.
דובי
3 יול 2016 05:57:49החתמה מצוינת סוף סוף.
האלטרנטיבה הייתה אריק גורדון פאק הים.
קורטני לי הוא בדיוק החמישי שהיינו צריכים.
מצוין.
שמייקל
3 יול 2016 10:14:45אהרון אפללו וקורטני לי זה שמות של גובה חובות מבת ים ודוגמנית תחתונים.
סומסום
3 יול 2016 03:51:03אז יש פצצה אחת:
אל הורפורד בבוסטון.
113/4.
ועכשיו דוראנט?
אסף
3 יול 2016 17:19:22מסכים לגמרי עם דובי לי במחיר הזה זו החתמה סבירה בהחלט בהתחשב במיליונים שעפים בימים האחרונים. איינג׳ השיג לפחות שם אחד שנחשב כגדול משוק השחקנים החופשיים, אולי מתחיל לחפר על ערב הדראפט האיום שלו. אנדרסון ליוסטון זה כמו כפפה ליד , גבוה שמפציץ מבחוץ ורץ מהר את המגרש בדיוק מה שמורי ודאנטוני אוהבים, צפו לסטטיסטיקות של מספרי קריירה ממנו העונה.
דדי
3 יול 2016 03:55:03טרייד שהייתי עושה –
גורדון+ווטסון מאורלנדו
תמורת
נייט+כריס מפניקס.
סומסום
3 יול 2016 03:59:55דדי, אתה רואה עכשיו את דוראנט משתכנע להגיע לבוסטון, בעקבות ההחתמה של הורפורד? יכולה להיות לו חתיכת קבוצה. ובמזרח.
עומר מזיג
3 יול 2016 04:27:01גורדון לפחות יכול לשחק קצת 3 – כריס מגדיל עוד יותר את הפלונטר בקו הקדמי של המג'יק. יצטרך להיות טרייד המשך
דדי
3 יול 2016 05:05:24דקות של גבוה רביעי זה בדיוק מה שכריס צריך.
הוא לא מוכן ליותר מזה. הוא לא מגדיל את הפלונטר אלא פותר אותו. בטווח הארוך הכל יכול להיות – כולל זה שהוא יתברר ככישלון…
החולשה שלו היא האינטיליגנציה ההגנתית, ובשבילו זה אידיאלי ללמוד מאיבקה וביומבו שדומים לו מבחינה אתלטית.
המפתח הוא לתת לאורלנדו מעבר לנייט (שמאד יעזור להם בעצמו), עוד כישרון צעיר על חוזה רוקי בתמורה לוויתור על גורדון שתפור על פניקס כ 4 ליד לן.
אסף
3 יול 2016 17:27:40ביומבו והסרבי לא ידרכו אחד על האצבעות של השני?
עומר מזיג
3 יול 2016 04:16:37אני כל כך שמח עכשיו. דוראנט תמיד היה לונג שוט הורפורד היה הפרס האמיתי שלנו הקיץ ופעם ראשונה שאשכרה השגנו אותו.
דאגתי שהסלטיקס לא עשו כלום עדיין, אבל עכשיו עדיין יש מספיק מקום לעוד שחקן משמעותי ואפילו לדוראנט אם מזיזים דברים קטנים.
איינג' מלך איינג' מלך ואיינג' ימלוך
סומסום
3 יול 2016 04:31:04איזיאה, ברדלי, קראודר, הורפורד. ומי ה-5 שלכם, אמיר ג'ונסון? החוליה החלשה, עדיין.
עומר מזיג
3 יול 2016 04:48:16זה לא משנה מה הוא רוצה – הורפורד הוא 5 ולא 4 בליגה של היום.
בעמדה 4 יש את ג'רבקו ג'ונסון וסאלינג'ר, כשהשניים האחרונים יכולים להיחתך בקלות כדי להחתים גבוה שעדיין לא חתם בשום מקום אחר (גאסול?). יהיו גם הרבה דקות של קראודר שם.
מסכים שזו החוליה הכי חלשה אבל אין מה לעשות השיפור בא לאט – עונה שעברה לא היה אף אחד בקו הקדמי. ולסלטיקס עדיין יהיה מקום פנוי בשנה הבאה להחתים עוד big-timer לעמדה הזו.
שמייקל
3 יול 2016 10:13:31דווקא אוליניק הכי סבבה לידו
רועי ויינברג
3 יול 2016 11:17:391+
עדיין הייתי נפטר מג'ונסון בשביל גבוה חזק שיוכל להגן על הטבעת (טרייד על ספליטר/החתמת אזילי).
סומסום
3 יול 2016 04:54:47מהינמי בוויזארדס.
ונמצא מי שיציע מקס להאריסון בארנס – מרק קיובן הנואש, אלא מה.
גיא
3 יול 2016 05:02:05אם דוראנט לא בוחר בלוחמים,
מה נשאר להם לעשות?
הרי אין שחקן חפשי שיכול להחליף אותו.
סומסום
3 יול 2016 05:03:18זה נכון, אבל דאלאס תאלץ אותם להשוות למקס'.
אחד העם
3 יול 2016 11:20:35הזיה
דדי
3 יול 2016 05:07:16דאלאס יכולים לנסות לתת סכום מטורף לווייד.
גיא
3 יול 2016 05:26:50עכשיו, אם דוראנט חותם בבוסטון –
אז צפויה לנו בשנה הבאה עונה מרתקת!
לוחמים וספרס במערב, סלטיקס וקאבס במזרח.
אחד העם
3 יול 2016 11:21:35הלוואי. יחזיר את העניין למזרח. ובכלל הורדות עצמו הוא כבר שיווק של איינג
נתן גולד
3 יול 2016 06:31:43פשוט נהדרת ההחתמה של הורפורד. את המהלך הכי טוב שאיינג' יכל לעשות חוץ מהבאת דוראנט הוא הצליח לעשות. בהנחה שדוראנט לא מגיע לבוסטון וקשה לי להאמין שזה יקרה נשאר לאיינג' למצוא עוד סנטר טוב ויש לו קונטנדורית בידיים. אולי צריך לחכות שלקאזינס יימאס סופית מסקרמנטו ולהציע להם חבילה יפה בעדו, הסגל של בוסטון עדיין לא מושלם אבל הם הולכים בכיוון הנכון כבר כמה שנים.
צביקה
3 יול 2016 08:59:40זה נכון. אפשר בבןסטון בהחלט לבנות משהו עבור קאזינס. אבל אם אני הקינגס לא הייתי מוותר עליו בשום צורה.
נתן גולד
3 יול 2016 09:17:34אני לא בטוח שלסקרמנטו יש יותר מדיי ברירה לפי איך שהוא מתבטא כלפיהם.
נתן גולד
3 יול 2016 06:41:37אריק גורדון ברוקטס בחוזה שבעיניי הוא לא נוראי. אני לא יודע איך הוא בדיוק ישתלב עם הארדן ואריזה, בטח הוא מיועד לתפקיד השחקן השישי. בכל מקרה ליוסטון יש עדיין חור גדול בעמדת הסנטר אלא אם כן הם באמת חושבים שקאפלה יכול להיות הסנטר הפותח שלהם.
דובי
3 יול 2016 07:30:44אין מה לבנות על אריק גורדון. הבנאדם שיחק 417 משחקים בשמונה עונות בליגה, 78 מתוכם בעונת הרוקי.
נתן גולד
3 יול 2016 09:19:09עונה שעברה הוא היה יחסית בריא אם אני זוכר נכון. בכל מקרה החוזה שלו קטן יחסית לחוזים אחרים וזה יכול להיות הימור משתלם.
עידו גילרי
3 יול 2016 07:13:08http://espn.go.com/nba/story/_/id/16708122/patriots-quarterback-tom-brady-joins-celtics-brass-hamptons-recruit-kevin-durant
אם טום בריידי מצליח להשלים את המסירה הזו הוא עולה אוטומטית למעמד GOAT.
גיא
3 יול 2016 07:33:09על אחת כמה וכמה אם זה על חשבון סן פרנסיסקו…
עידו גילרי
3 יול 2016 07:47:19וואלה, אפילו לא חשבתי על הזוית הזו.
לביא
3 יול 2016 09:07:51חבל. רציתי שהורפורד יגיע לOK.
החתמה נהדרת של בוסטון. הבעיה הגלויה לעין כרגע בחמישייה שלהם היא יכולת קליעה חשודה במקצת.
לביא
3 יול 2016 09:08:08*OKC
נמרוד
3 יול 2016 09:39:22מישהו יודע מה המצב במינסוטה? אני לא בקיא בתקרת השכר אבל מאמין שיש להם הרבה כסף (רוב הדומיננטים אצלם על חוזי רוקיז עדיין) והם מרחק PF וכמה חיזוקים קטנים לספסל מלהיות מועמדת רצינית לעשות את הפלייאוף.
למה לא שומעים עליהם בכלל בפרי אייג'נסי הזה?
john
3 יול 2016 09:51:19מיניסוטה לא צריכה ותרנים. היא צריכה שכולם ישחקו הרבה דקות ויבצעו קפיצה. הם צריכים היררכיה ברורה בסגל. הם צריכים עד אמצע העונה להבין האם קריס דאן הוא רכז העתיד שלהם או שהם משאירים את המפתחות לרוביו. פלייאוף עם ותרנים זו הרפתקאה מיותרת. כשהצעירים יגיעו לפלייאוף בכוחות עצמם אז זה יהיה שווה.
נמרוד
3 יול 2016 12:16:30לא דיברתי בהכרח על וטרנים.. קוגם כל הם צריכים 4 לחמישייה, ולא יזיק להם עוד מחליף בעמדות 2-3
הייתי רוצה לראות אותם כבר השנה רצים עם חמישייה של רוביו/דאן, לאבין וויגינס טאונס ומישהו בעמדה 4.
כשמוחמד השחקן השישי ג'נג עולה מהבפסל היחד עם בייליצה ועוד חיזוק אחד וזאת קבוצה שיכולה לעשות פלייאוף כבר העונה בהנהגת הצעירים
לביא
3 יול 2016 09:56:11שתי הבעיות המרכזיות שלהם כרגע:
קליעה מבחוץ (מה אחוזים של כריס דאן? וגם זה בקולג')
עמדה מספר ארבע. שבאז יצטרך לעשות קפיצה רצינית כדי סתום את החור שם.
מאמין שזו תהיה עוד שנת הרצה, תכלס, אין להם יותר מידי לאן למהר. השכר רק גדל שנה הבאה, לא מעט שחקנים יסיימו חוזים, וההיררכיה במערב תשתנה ככל שיעברו השנים.
כך או כך האתגר הכי רציני של תיבודו זה לעבוד על ההגנה של החברה שם. פוטנציאל גבוהה. מאמין בו.
john
3 יול 2016 09:46:48אוסטין ריברס קיבל מהgm של הקליפרס דוק ריברס חוזה של 35 מיליון ל3 שנים. מיד אחרי ההסכם אוסטין קיבל טלפון מאביו הכועס על כך שהוא לא הצליח להוציא 40 מיליון מקבוצתו הנואשת.
אפלטון
3 יול 2016 09:52:40תכלס ריברס די נדפק מזה שאבא שלו הוא הג'י אם.
כדי לא להראות נפוטיזם הוא יצא עם חוזה נמוך ממה שהיה יכול לקבל.
לא שיש מה להתלונן על כמעט 12 מיליון לעונה כן?
רועי ויינברג
3 יול 2016 14:24:15אם אבא שלו לא היה הג'י אם של הקליפרס הוא לא היה מקבל מקום שם אחרי שנכשל בניו אורלינס וכנראה היה חותם עכשיו על חוזה בדרושפאקה
אפלטון
3 יול 2016 10:00:39ואני עדיין נקרע מה תגובות של עולם הספורט לסכומים שרצים שם.
רק על זה צריך לעשות פוסט נפרד.
הנה כמה מהnfl:
http://espn.go.com/nfl/story/_/id/16684252/nfl-players-post-strong-reactions-nba-players-new-contracts
דובי
3 יול 2016 10:19:43יאללה שישבתו
ינון יבור
3 יול 2016 14:52:44העונה שלהם קצרה בחצי, ומשחקים פי 5 פחות משחקים.
מבין קטן
3 יול 2016 10:06:58באסה שהורפורד לא באוקלהומה. אני חושב שיש לרעמים בעיה במצבת הגבוהים, כשאף אחד חוץ מאדמס לא חזק מספיק בהגנה (קנטר, איליוסיבה, סאבוניס, קוליסון, מק'גארי). נראה לי שירד משמעותית הסיכוי שדוראנט יחתום לחמש שנים, וכנראה שבאמת יסתפק ב-1+1.
שמייקל
3 יול 2016 10:12:01שמועות חזקות שדוראנט יחתום בסלטיקס! טום בריידי מניו אינגלנד פטריוס ודייויד אורטיז מהרד סוקס היו במלאכת השכנועים.
שמייקל
3 יול 2016 10:12:18פטריוטס
מושון
3 יול 2016 10:35:32יאללה דני בוי, להחתים עכשיו את פירס חזרה, עוד חלק ממסע השכנוע להביא את דוראנט הערב
לביא
3 יול 2016 11:20:40פירס לא הודיע שיכריז על פרישה?
Ljos
3 יול 2016 11:22:02אמר שזה 50-50.
אפלטון
3 יול 2016 11:25:30תכלס תהיו כנים לגמרי, יש עוד קבוצה חוץ מגולדן סטייט שיכולה להציע לדוראנט סיכוי טוב יותר לאליפות מאוקלהומה? לא.
אז הוא ישאר שם, חוזה לעונה ואז כל הטררם שוב.
Ljos
3 יול 2016 11:30:09מה עם סלטיק?
שמייקל
3 יול 2016 11:39:29בבוסטון הוא יהיה אגדה, חלק מהיסטוריה אדירה ומעיר ספורט מדהימה ובשוק גדול. גם אם השנה הם לא יקחו אליפות איינג' ידאג שעונה לאחר מכן בוסטון תהיה קונטנדרית. לא לשכוח את הפרי אייג'נטס של 2017 גריפין שהוא מטרה של הסלטיקס וגם ווסטברוק וקרי(לא יגיעו)ועוד שחקנים כמו פול מילסאפ וכאלה ואולי טרייד לפני זה. אם הסלטיקס מחתימים את דוראנט ומצרפים את פאו גאסול הם קבוצה שיכולה ללכת לאליפות כבר העונה לדעתי, למרות נחיתות מסויימת מול הקאבס.
לביא
3 יול 2016 11:42:46בבוסטון הוא אולי יהיה אגדה אבל באוקלהומה סיטי הוא יהיה שנוא אחרי שנים ארוכות. אם זה השיקול אז יש צד שני בסיפור.
אפלטון
3 יול 2016 11:56:42עם כל הכבוד לקבוצה החביבה של הסלטיקס ולתוספת של הורפורד, גם דוראנט לא יהפוך אותה לקבוצה עם סיכוי טוב יותר לאליפות מאוקלהומה.
לגבי האגדה של בוסטון, אין ספק שזה מוקד המשיכה העיקרי. עיר ספורט עם אוהדים מדהימים ועבר מפואר.
בכל מקרה, כמו שלמדנו ממקרה הלייקרס, עבר מפואר לא מביא כוכבים. כסף גדול הם יקבלו בכל מקרה ולמישהו כמו דוראנט רק הסיכוי לטבעת בקרוב ימשוך אותו.
בגולדן סטייט זה המשיכה העיקרית אבל לא רואה אותו הולך לשם עם האופי שלו שאמנם מופנם אבל מחפש הכרה במעמד שנשחק. דווקא סן אנטוניו יכולה להיות וויילד קארד אבל מה יעשו עם קוואי? ישחק סקנד גארד? אם הציגו לו תכנית מובנית איך הוא יתאים שם, דווקא שם הייתי שם את הכסף שלי כהפתעה הגדולה. גם אהבתי שלא התחנפו אליו, באו לשעתיים, אמרו את שלהם והלכו.
עדיין אני נותן 90% סיכוי שישאר. את ה-10% הנותרים הייתי דווקא שם בסן אנטוניו.
צביקה
3 יול 2016 12:02:11אין סיבה ללכת לס"א. רק כדי ליפול מול ג"ס?
בוסטון לעומת זאת במצב הרבה יותר טוב. זה גמרים מול הקאבס כל שנה.
בכל מקרה לגבי ס"א – אז למה לא להישאר כבר באוקלהומה?
Ljos
3 יול 2016 12:08:41ואשאל את השאלה הקשה – יוסטון?
אפלטון
3 יול 2016 12:18:18יוסטון מה? עושים פלייאוף? אולי אם יהיה מזל.
שחקן גדול ינחת עליהם? אולי אם המטוס שלו יתרסק בדרך לסן אנטוניו.
כרגע רצים עם מה שיש, ומקווים לניסים.
Ljos
3 יול 2016 12:37:54אין להארדן איזו השפעה שם באוקלהומה?
בברלי – הארדן – דוראנט – אנדרסון – מוטי יכולים ללכת רחוק.
סומסום
3 יול 2016 12:27:02לשאלתך יש, והיא נקראת קליבלנד קבאלירס. לא שזה עומד על הפרק, אבל אם כבר להצטרף למי שאתה לא יכול לנצח – אז לשחק כ-3 ליד לברון ב-4.
גם הקליפרס, חמישיה של פול-רדיק-דוראנט-גריפין-דיאנדרה היא הרכב חלומות. רק שגם הקליפרס, כמו האחות מאל.איי, כנראה לא נספרים במיוחד. השקיע בהם בפגישה, יצא נפעם (עבור הנימוס) ויאללה ביי.
עידן
3 יול 2016 11:09:43Golden State’s starting wing and restricted free agent Harrison Barnes has agreed to sign a max offer sheet at around $94 million with the Dallas Mavericks, reports Marc Stein of ESPN. The key here is Golden State has the right to match, and whether they do or not will hinge on whether they land Durant or not.
רועי ויינברג
3 יול 2016 11:16:30סיכום היום עד עכשיו:
מעברי קבוצה:
* אל הורפורד מאטלנטה לבוסטון, 113 מיליון ל-4 שנים.
* איאן מהנימי מאינדיאנה לוושינגטון, 64 מיליון ל-4 שנים.
* קורטני לי משרלוט לניו יורק, 48 מיליון ל-4 שנים.
* אריק גורדון מניו אורלינס ליוסטון, 53 מיליון ל-4 שנים.
* ראיין אנדרסון מניו אורלינס ליוסטון, 80 מיליון ל-4 שנים.
* אנטוני טוליבר מדטרויט לסקרמנטו, 16 מיליון לשנתיים.
* ג'יימס אניס מניו אורלינס לממפיס, 6 מיליון לשנתיים.
הארכות חוזה:
* מרווין וויליאמס בשרלוט, 54.5 מיליון דולר ל-4 שנים.
* אוסטין ריברס בקליפרס, 35 מיליון דולר ל-3 שנים.
* ווסלי ג'ונסון בקליפרס, 18 מיליון דולר ל-3 שנים.
ת'אנדר
3 יול 2016 11:47:28+1 על ההשקעה
נתי
3 יול 2016 11:47:51ההשוואה לשכר ה-NFL מתבקשת ומעניינת. מניח שלשחקנים/אתלטים לא מיוחדים, יש יתרון ברור ל-NFL כי הרי שם קל יותר לעשות את הרוסטר בגלל גודל הקבוצה.
על פניו, בלי בדיקת נתונים לעילית ברור שהשכר ב-NBA עדיף. המעניין מבחינתי אלו רמות הביניים, שכרגע נראה שיש הטייה חזקה במיוחד לכיוון הכדורסל.
אשמח לשמוע על נתונים בנושא, הסיבות, אופן קביעת התקרה בשתי הליגות (האם ב-NFL התקרה מוטה לטובת הבעלים וב-NBA זה אחרת, או סיבות אחרות) וכד'.
פוסטים מחכימים בנושא לעונה זו של השנה בעיניי יהיו מרתקים…
אפלטון
3 יול 2016 11:58:52בכתבה של עומר מזיג עם הנתונים של מנחם יש שם השוואה בולטת לעין.
השכר החציוני ב-nba יותר מפי 2 מזה של ה-nfl.
כמו שאמרו החברה מהפוטבול- זה זמן טוב להיות שחקן ספסל ב-nba
רועי ויינברג
3 יול 2016 12:04:53כתבה טובה מאוד על זה ב-SB ניישן:
http://www.sbnation.com/nba/2016/7/2/12087368/nba-free-agency-2016-money-nfl-stars-explainer-andrew-luck-mike-conley
מה שאומרים שם בגדול זה שה-NFL עושה פי 2 רווח מהאנ.בי.איי, אבל שם יש פי 4 יותר שחקנים, אז כל שחקן מקבל פחות. יש עוד סיבות שמפורטות שם כמו בונוסי ותק (קריירת NFL ממוצעת היא 3.3 שנים), חוזי רוקי וכו'
יניב
3 יול 2016 12:26:06לפי ההגיון אז שחקן צעיר נגיד בתיכון כאשר הוא טוב ב2 הענפים(כמו שאני מבין יש לא מעט כאלה) יילך לקריירת כדורסל גם כי הסיוכי שלו לצאת שלם מהקריירה גבוה לאין ערוך מהפוטבול וגם כי עכשיו שחקן ממוצע בכדורסל מרוויח הרבה יותר משחקן פוטבול ממוצע
רועי ויינברג
3 יול 2016 12:47:34נכון מאוד
stringer bell
3 יול 2016 11:54:59רועי, תודה רבה על העדכונים הזמינים וההשקעה הרבה.
מושון
3 יול 2016 11:57:15אם דוראנט חכם ורוצה להכנס להיכל הגדולים בספורט האמריקאי הוא צריך להגיע כבר היום לבוסטון. עם כל הכבוד לשאר הקבוצה , אין כמו בוסטון, קהל אדיר, שוק אדיר יפתח בפניו, קרבות אדירים מול לברון במהלך ובסוף העונה. פוטנציאל אדיר לבוסטון להיות מועמדת בשנים הקרובות ( מזכיר את ס.א) אל תשכחו שיש לה את הבחירות של ברוקלין בשנים הבאות להביא סטארים צעירים. לא הייתי פוסל עיסקה עם סקרמנטו להבאת קאזינס עוד העונה.
רועי ויינברג
3 יול 2016 12:05:15קאזינס, דוראנט, הורפורד ואיזייאה תומאס? ביחד?
מושון
3 יול 2016 12:08:45קאזינס תמורת הבחירות של ברוקלין, בגדול זו השמועה
צביקה
3 יול 2016 11:59:07מי לכלך על דני איינג'? אפילו אם דוראנט לא יחתום, עדיין הוא עשה עבודה נהדרת השנה, ועוד לא נגמר.
k_700
3 יול 2016 12:08:14עשה עבודה איומה בדראפט(כולל חוסר היכולת להפתר מהבחירות שלו עבור משהו).
מושון
3 יול 2016 12:09:31ראית את ההשוואה של בראון לפירס? לא הייתי ממהר להספיד את הבחירה הזו
k_700
3 יול 2016 12:10:01ראיתי ואז צחקתי.
גיא
3 יול 2016 12:30:13את עונת 2014, הסלטיקס סיימו עם 25 ניצחונות. הלייקרס עם 27.
את עונת 16/17, הסלטיקס פותחים עם סיכוי סביר לסיים בטופ 3 במזרח.
(וזה בלי דוראנט)
הלייקרס עם סיכוי סביר לסיים בטופ 3 בלוטרי.
(ולמרות זאת יש סיכוי ריאלי שלבוסטון תהיה בחירה גבוהה משל הלייקרס)
אז כנראה שיש לאיינג' מושג מסוים בכדורסל…
k_700
3 יול 2016 15:17:53לא בלבחור בדראפט.
ובלי עוד שחקן רציני אני לא רואה אותם מסיימים מקום 3 במזחר וזה לא משנה.
בלייקרס לא חושבים על איך לסיים מקום 3, חושבים איך להגיע למצב שאתה רק מקום 1 ודברים כאלה לוקחים יותר זמן(או שאתה ממתין עם הקלפים קרובים לחזה לרגע הנכון).
כשיש לך 8 בחירות דראפט(הכי הרבה בהיסטוריה) ואתה מוציא דראפט מביך כמו שאיינג' עשה לפני שבוע וקצת, אז אתה כנראה לא יודע להתמודד עם העניין הזה של לבחור בדראפטים.
תרצה או לא, המון קבוצות נהדרות נבנו דרך הדראפטים.
למר מנחם היקר
3 יול 2016 13:13:08מה שאיינג עשה בדראפט נכנס לקטגוריה של פשעים נגד האנושות, בראון אתלטי אבל כל מי שהשוואה אותו לפירס צריך אשפוז בכפייה. לאיינג יש בעיה קשה בבחירות הוא אף פעם לא בוחר את השחקן הטוב ביותר/הפוטנציאל הגדול ביותר בוחר שחקנים שלא מסוגלים ליצור ודומים מאוד למה שיש לו בסגל, לא רק שהמיקומים הזויים (בראון היה מחכה לבחירה ה16. לא לנצל את הבחירות בטרייד גובל בפשע.
יואל
3 יול 2016 15:40:52K-700 אתה ונתניהו צריכים לעבוד ביחד ,אתה בדיוק כמוהו מסביר הפוך על הפוך ,יענו מייפה את המציאות עם הרבה בלה בלה.
א.ב
3 יול 2016 21:26:34לא נסחפנו.
אפשר לחשוב שמישהו באמת יודע לחזות במדויק מה יצא מבחירות דראפט (חוץ מפרסטי וסן אנטוניו).
מה שברור שהיו בדראפט שני שחקנים בקונצנזוס ובוסטון לא יכלו לבחור אותם.
מה שחצי ברור זה שאיינג' העדיף טרייד ולא לשמור את הבחירות אבל לא יצא.
מה שבטוח נכון זה שאיינג' בנה אחלה קבוצה מהר מאד, כולל שחקנים מהדראפט שהשתלבו יפה במכונה.
אם הוא בונה גם ככה על טריידים וקבוצה מנצחת הוא נמצא במצב שהוא יכול להפר כלל דראפט בסיסי ולא לבחור בכישרון הכי גדול על הלוח. הוא יכול לקחת שחקן שיהיה שחקן משלים על חוזה רוקי לכוכבים שהוא יחתים בפרי אייג'נסי או בטרייד. כל מי שנבחר כמו הילד או דאן הוא בבחינת פוטנציאל שאולי יצליח ואולי לחלוטין לא, אפילו אינגראם מוערך כאפשרות לבאסט. איינג' כנראה לקח שחקנים שעוד שנה – שנתיים ישתלבו בקבוצה מנצחת, וכנראה הוא לא פרסטי אבל הוא לא פחות טוב מGM אחרים.
k_700
3 יול 2016 21:41:30יואל לך תחפש אותי בשירותים ותעזובתי באמאשך.
k_700
3 יול 2016 21:43:07המציאות מראה שהוא נוראי בבחירות דראפט, ממש.
גם כאלה שבסוף "השתלבו" במערך שלהם כשחקני רוטציה(אוליאניקים כאלה או סמארט), נבחרו כשהיו אופציות הרבה יותר טובות על הלוח, גם לבוסטון הנוכחית.
ליאור
3 יול 2016 12:17:16כולם שוכחים עוד עובדה. דראפט 2017 אמור להיות מדהים, הנטס עדיין נראים כמו פח אשפה. לבוסטון יש זכות להחליף בחירה עם הנטס
אסף
3 יול 2016 12:40:37מה עם מיאמי? לא עושים כלום..
גיא
3 יול 2016 12:41:30להעליב את ווייד, לא נחשב?
יואל
3 יול 2016 15:37:46וויד נעלב מכל נוד ברוח,לא ביג דיל
רועי ויינברג
3 יול 2016 12:42:49החתמנו את וויטסייד, פוגשים היום את קיי די ומעליבים את וויד. חוץ מזה, התפוצצנו על הקליפרס בסאמר ליג
אנונימי בפיתה
3 יול 2016 12:41:05מה שנקרא
Time will tell
דני איינג סומכים עלייך ! KD לבוסטון !!!
א.ב
3 יול 2016 13:10:55בהנחה שדוראנט עושה את הצעד ההגיוני ונשאר לעוד שנה, פאו גאסול נשאר הפרי אייג'נט היחיד שיכול להפוך קבוצה לקונטנדרית (אלא אם וויד עושה משהו מופרך כמו לחתום איפושהו בשביל מעט כסף).
מה לגבי חתימה של פאו בבוסטון?
הוא והורפורד לא שחקני הגנה מדהימים אבל ביחד יש להם חתיכת מסה וזה כבר שווה משהו בהגנה, מה גם שבוסטון שמרו יופי עד עכשיו בלי סנטר מגן רציני והם שווים בקלות 10-15 נקודות למשחק יותר ממה שהיה עד עכשיו מתחת לסל + שחקנים חכמים שישחקו טוב בתוך שיטה.
אני גם לא יודע איך אפשר לשחק סמול-בול כשיש מולך שני שחקנים כאלו לשמור בצבע.
אופיר
3 יול 2016 13:15:17פאו גאסול לא יכול לשמור היטב בגילו, וכל תועלת התקפית תעלה ביוקר בהגנה. לא יודע מה העניין הגדול לגביו, ובטח לא יעשה מאף קבוצה קונטנדרית.
א.ב
3 יול 2016 13:32:15לא טענתי שיכול לשמור, אבל בוסטון יודעת ללחוץ יפה גם בלעדיו.
לא ראיתי הגנה גדולה או זריזות יתרה מסאלינג'ר ואולייניק שנתנו ביחד יותר מ- 40 דקות.
גאסול סובל מאותן בעיות בהגנה אבל הוא שיפור גדול לעומתם בהתקפה וגם חוסם הרבה יותר טוב.
גיא
3 יול 2016 13:55:44גאסול בעונה האחרונה:
16.5 נק', 47% מהשדה, 11 רב', 4 אס', 2 חסימות.
כשמוסיפים את העובדה שהוא קולע 35% מהשלוש –
בהחלט תוספת שיכולה להפוך קבוצת פלייאוף טובה לקונטנדרית.
אם דוראנט נשאר בת'אנדר – אז פאו מתאים להם כמו כפפה. מרווח את המשחק, משחק נהדר לצד גבוה נוסף, וחכם. אולי הגבוה החכם בליגה.
גיא
3 יול 2016 13:59:00דרך אגב – אין סנטר בליגה שמסר בשנה שעברה יותר אסיסטים למשחק מאשר גאסול.
וכשאשר מכניסים גם את עמדת ה-PF לחישוב, אז הוא שני רק לגרין.
שגיא נאור
3 יול 2016 14:21:59אני מת שגאסול ינחת בפורטלנד אבל נראה לי שהוא מכוון ליותר מזה.
נתן גולד
3 יול 2016 13:58:20בוסטון צריכה לדעתי להמשיך לחפש שחקנים צעירים כדי לשאוף שהשיא שלה יהיה עוד שנתיים שלוש. פאו גאסול יהיה טוב להם לשנה הבאה ואולי לעוד שנתיים ואז הוא כבר יהיה לא רלבנטי בשבילם.
סומסום
3 יול 2016 13:24:07צריך גם פסיכולוג טוב שיצטרף למשלחות השכנוע של דוראנט.
אם נזכרים בנאום המשתפך ההוא בטקס ה-mvp, האיש הוא מקרה קלאסי של ילד שחור עני שבא ממשפחה הרוסה ומקום קשה, ופשוט חייב להוכיח את עצמו. poor man's lebron.
כל הטקס שהוא מחולל הקיץ הוא לברון-דסיז'ן 2.0, תסתכלו עלי, אני במרכז העניינים, זה הקיץ שלי.
ושלא במקרה – שתי הקבוצות שהוא מתלבט ביניהן הן הלבנות ביותר בליגה, גולדן סטייט של עשירי עמק הסיליקון והנסיכים קליי וסטף, מול בוסטון – שמגייסת את כל המורשת הקלטית שלה ואת כל הטום בריידים כדי להכניס אותו להרווארד.
עגל
3 יול 2016 14:05:52+++
john
3 יול 2016 14:33:25ליגה של בעלי קבוצות לבנים ויהודים. קומישנר יהודי וקהל שאולי למעט אטלנטה ברובו המוחלט מורכב מלבנים. קליבלנד לא קבוצה "שחורה" מאף אחת. גם להם יש לבנים בסגל ואם אתה חושב שהגמר בקיו אנד לונס ארינה היה מורכב מברדרס מההוד ולא מלבנים ויהודים מכל שכונות היוקרה אתה חי בסרט.
סטף קארי אגב לא לבן משום צד. זה לא מפריע לגזענים וההומופובים ברשת להפגין מפגן מכוער של גזענות והומופוביה כלפיו. דבר שאני רואה גם באתר הזה (לקרוא לו סטפני או לבנבן או להתייחס לצבע עיניו). דוראנט רוצה קבוצה שתיתן לו להפגין את הכדורסל שלו ותשאף חזק לאליפות. הוא הרבה יותר דומה באופי לסטף מאשר ללברון ווסטברוק. ואין שום סיבה שלא יסתדר בסלטיקס או בווריורס.
בלי קשר השנה הוא כנראה נשאר.
סומסום
3 יול 2016 14:49:29סטף בוודאי שאינו לבן, אבל הוא וקליי נתפסים כנסיכים, דור שני לאצולת אנ.בי.איי. ולגבי הדימוי שלו, זה לא אני – מחזיר אותך לדברים שאמר דוראנט עצמו על סטף, על פגישתם הראשונה: "בהתחלה חשבתי שהוא לבן. נשבע באלוהים. במקום שאני בא ממנו, לא רואים 'בהירי-עור' כאלה".
וזה משחק של דימויים. הסיליקון ואלי – שמתהדר עכשיו ביכולת שלו למשוך את דוראנט בזכות היתרונות של אימפריית ההייטק – ובוודאי בוסטון, הם "לבן", או יותר לבן ממוקדי אנ.בי.איי אחרים, בתפיסה האמריקאית.
וקטע נהדר על בוסטון, לארי בירד והדימוי הלבן, מתוך "דו דה רייט ת'ינג" של ספייק לי:
https://www.youtube.com/watch?v=jc6_XgtOQgI
עידן
3 יול 2016 13:51:55Kd to boston
פינקי
3 יול 2016 14:03:43יש דיווח שהמאבריקס יציעו להאריסון בארנס חוזה מקסימום ל4 שנים.
מסתמן שהקאבס יציעו לו חוזה זהה על מנת שישאר בווריורס.
פינקי
3 יול 2016 14:04:26(החלק הראשון נכון דרך אגב…)
רועי ויינברג
3 יול 2016 14:21:26לא אופתע אם גם השני
TheGreatWall
3 יול 2016 14:34:40+1
שקנאי המק מק
3 יול 2016 14:48:48הייתי מחליף את כותרת המעקב אחרי שחקנים ל —"תלושים מהמציאות"
D-Wade
3 יול 2016 15:19:28דוראנט הודיע שהוא לא יילך לקליפרס.
עידן
3 יול 2016 15:34:56מי נשאר?
יוסל'ה שוחמכר
3 יול 2016 15:49:38וייד, רונדו, דוראנט, לברון (טכנית), פאו, בארנס, דירק (טכנית), צ'אלמרס, קרופורד, לאנס הפסיכי ועוד כמה.
רועי ויינברג
3 יול 2016 15:51:17תסתכל בפוסט, לא סתם כתבתי רשימה של 5 השחקנים הכי טובים שפנויים בכל עמדה.
נו באמת
AR
3 יול 2016 16:01:53New Big 3 : KD/AH/DC ?
Force LBJ – go west next year (2clips with CP3 / DW)
עידן
3 יול 2016 16:06:11בקבוצות שדוראנט רוצה
עידן
3 יול 2016 16:06:20DC?
רועי ויינברג
3 יול 2016 16:20:34DeMarcus Cousins
ישראל קרמר
3 יול 2016 16:21:19הורופורד החתמה טובה מאוד לסלטיקס. הלוואי ויבוא דוראנט (כנראה אין סיכוי ללברון שמן הסתם ירצה להמשיך בקליבלנד לחוזה ארוך טווח) ועוד שחקן ברמה של סמית'/קרופורוד וכמובן אם אפשר להשיג שחקן פנים כוכב זה מצוין.
אפשר להוסיף שחקן ותיק כמו גאסול שכוכב צעיר יכול להשלימו מצוין ובעוד שנתיים הצעיר יוכל להיות מוביל.
ישראל קרמר
3 יול 2016 16:29:36ב"שחקן פנים" התכוונתי לציר.
stringer bell
3 יול 2016 16:21:27יש לי חפירה קטנה על מינסוטה, ובכלל על רי-בילדינג, פשוט אין לי איפה להכניס אז אמרתי אכתוב את זה פה, תגידו אם יש מישהו שסובר כמוני.
בהקדמה, לדעתי ההצלחה היחידה של רי-בילדינג דרך טאנקינג הייתה אוקייסי, וגם זה התאפשר בגלל שהם אשכרה בחרו שחקנים שנהיו מגה – סטארים, דוראנט, ווסט, הארדן וכו', וכפי שאנחנו יודעים בדרך כלל אין הרבה סופרסטארים, וגם כשיש קובצות לא הולכות לפגוע בול ב3-4 בחירות טופ 5 בפעמיים- שלוש רצופות., אז יפגעו עם אחד ויפספסו עם האחר ואז אתה הופך לפליקנס, או לליקרס של עכשיו ולא לאוקייסי.
למיני, יש סיכוי לזה, למה? כי היא פגעה בפרנצ'ייז פלייר בטאונס.
אתה יכול להיות פילי, שעושה טנקינג וריבילדינג כבר עשור, אבל אף בחירה שלהם לא תהיה כנראה פרנצ'ייז פלייר, נואל לא, אוקאםור לא, אמביד היחיד עם סיכוי, וגם הוא רק כי הוא עדין לא שיחק, אבל עם הפציעות לא נראה שיש לו סיכוי אמיתי, נראה שהוא יהיה תואם אודן.
הפואנטה היא, שאין הרבה פרנצ'ייז פלייר, וצריך לפגוע בהם, ולרוב מפספסים. לכן לדעתי מיני, כמו שזה נראה עשתה קיץ לא טוב.
היא הייתה חייבת להתחיל את החלון שלהם עכשיו, עם מעיין קיצור דרך, הייבריד בין ריבילד ללנצח עכשיו.
כי טאונס הוא עכשיו כזה(פרנצ'ייז פלייר), וויגניס, יש לו לאיך ללכת, והוא אולי יהיה כזה עוד שנתיים, לאווין בתפקוד הנכון הוא סטרטר מעל הממוצע, דיינג גם, זו כבר חמישיה אתם מבינים?
עכשיו, רוביו, עם כל האהבה שלי אליו(ויש), והוא שומר חולה והכל, פשוט לא מתאים לנ.ב.א כמו שהוא בנוי עכשיו.
בטח לא כשאתה רוצה לבנות את המשחק שלך סביב סלאשר כמו וויגניס, ושחקן פוסט איכותי כמו טאונס.
צריך ריווח, ואין מה לעשות רוביו לעולם לא יוכל לספק את זה.
אז במקום להישאר עם רוביו, ולהביא את דאן, היו צריכים לעשות טרייד לווטרן סופרסטאר, זו אחלה חבילה, רוביו והבחירה החמישית ולהויסף קצת אם צריך, ואז גם שחקן כמו פקו, שהוא שימושי אבל פצען על, מקבל יותר מקום. והיגיון, כחלק מקבוצה שאשכרה הולכת לאנשהו, ולא לאיזה ריבילד. למה לחכות כשיש לך סטארים על רוקי דילז?, שהם סטארים כבר עכשיו!, לא בפוטנציה. זה בדיוק הזמן להביא שחקן מקס ממשי אין היז פריים, או אם אין אחד כזה בנמצא להתאבד על איזה קונלי, בפרי אייג'נסי, כי עם כל הכבוד לדאן(לא מכיר אותו מספיק), הסבירות שהוא יהיה משהו שקרוב לפרנצ'ייז פלייר היא אפסית, לא רואה סיבה להתחיל לטחון מים איתו, כשהסיכויים הטובים שבמקרה הטוב הוא אחלה עוד 2-3 עונות, ובמקרה הרע באסט.
לדעתי זה היה הזמן שלהם להמיר את החבירה הזו + רוביו ברכז ממשי., יש גם מאמן נורמלי סוף סוף. עכשיו, ברור שאם הוא יצמח להיות רכז מגניב, אז אתה הופך לאוקייסי כי יש לך 3 שחקנים שבחרת(4 כולל וויגינס) בדראפט תוך 2-3 שנים, והם כולם צומחים יחד, וכימיה וכל זה.
אבל בשביל זה צריך שהוא אשכרה יהפוך מפרוספקט לשחקן באמת טוב, ולצערי זה: א. לרוב לא יקרה. ב. זה לוקח זמן.
אפילו אם היית מביא נניח מישהו כמו טיג, אתם רוצים להגיד לי שלמיני לא עדיף טיג על דאן? בעונה הקרובה זה די ברור, אבל לעוד 3 שנים? לך תדע, אבל למה לחכות? רוביו פלוס בחירה חמישית יכול להביא לך גם איזה בלדסו.
בלדסו-לווין-וויגניס-טאונס-דיינג. זו חמישיה חולה, שתגיע כמה רחוק שהשחקנים האלה יצמחו.
אז אני לא רואה שום סיבה לקחת דאן. טיג זה אפילו לא שיפור עצום על רוביו, אם בכלל, אבל הרבה יותר קל לבנות קבוצה ככה., מאשר להתאים אותה לצרכים הספציפיים של רוביו.
אז סבבה הוא היה בחירה גבוהה, הרבה הייפ, אבל וואלה, הילד כבר לא ילד, יש שריף חדש בעיר, זו הקבוצה של טאונס,קדימה.
להתחיל לחשוב על שחקנים רק שיעבדו טוב איתו, מעל בחינה אפשרית, אז יאללה, לעבודה.
יש גם בחירות לשנים הבאות, יש נכסים(פקו וכו').
יש דיבור חזק על בייליצה שאולי יצא ממנו שחקן, אלו נכסים שצריך להתחיל לעובד איתם מעכשיו. אתה לא צריך ברגע זה שאבז מוחמד בסגל, זה אחד שצריך ללכת בחבילה עם רוביו.
קיצור יש לי עוד הרבה מה לכתוב, אבל וואלה אני לא מבין ג'י.אמז.
מיני יכלה להיות בפלייאוף עוד העונה והלרים אחלה אחלה של קבוצה.
יש לי עוד מה להוסיף, וגם קצת חפירה על בוסטון, אבל אשמח לדעת אם אני בכיוון.
רועי ויינברג
3 יול 2016 16:30:32אחלה תגובה וכמה תובנות טובות, יכול להיות שמינסוטה רוצה להיות קונטנדרית בטווח הארוך ובעוד חמש שנים מעכשיו רוצה שחקנים שכולם בני 25 ולא אחד בן 30-32 שיהיה כבר בירידה.
אבל, אם הם הולכים על זה, הייתי עושה טרייד של רוביו+דאן+ג'נג (ואולי עוד כמה דברים) על בלדסו ובנדר. חמישייה של בלדסו-לווין-וויגינס-בנדר-טאונס מפחידה יותר מזאת שהזכרת.
השרת
3 יול 2016 19:41:48בנדר בחמישייה וחמישייה מפחידה באותו משפט ?
לא מזלזל באף שחקן, אבל בחייאת, הוא לא שיחק דקה בליגה, וזה לא שהוא הוכיח עצמו ביורולויג או משהו..
יניב
3 יול 2016 16:33:57יש במה שאתה כותב משהו אבל לדעתי אתה פשוט ממהר.בוא נתחיל שגם אם הם היו מתאבדים על קונלי הוא היה נשאר בממפיס כי אף אחד לא יכל להציע לו חוזה כזה.דבר שני הפוטנציאל של מיניסוטה עצום אבל אף סופרסטאר לא יבוא כרגע(לפחות לא מי שהיה על הלוח כמו הורפורד).נשאר הטריידים שאתה מדבר עליהם.פה יש הגיון אבל שוב זה מוקדם,במקום לקחת את טיג כמו שאתה מציין הם נותנים צ'אנס לדאן.הח'ברה ירוצו עוד עונה שהפעם יש להם מאמן רציני על הקוים ושנה הבאה הם יוכלו לדעת יותר טוב לאן מועדות פניהם.יש להם מספיק נכסים לעשות טריידים גם שנה הבאה ואתה יודע מה אפילו במהלך השנה.פליאוף השנה אמור פחות לעניין אותם אלא התקדמות של השחקנים הצעירים שלהם.במידה וטואנס וויגינס ימשיכו בהתקדמות שלהם אז כל החלקים בפאזל יסתדרו.הם יוכלו לראות מי יותר מתאים לשחק לידם לאבין או דאן ואז לעשות טרייד על אחד מהם,כמו כן ברגע ששחקנים יראו שמה שקורה במיניסוטה הוא כבר לא פוטנציאל אלא מציאות יותר ויותר ירצו להגיע אליהם
k_700
3 יול 2016 17:49:15איך אפשר לבחון את ההצלחה של הלייקרס בדראפטים האחרונים(בטח בהשוואה להצלחה מסחררת כמו OKC למשל) כשכל הבחירות הראשונות שלהם שיחקו למעשה או עונה 1 בליגה(כשהבחירה הגבוהה שיחקה בערך חצי עונה בחמישייה) או שלא שיחקו בכלל(אינגראם).
אני מקווה שאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שה-14 דקות של רנדל בעונה הראשונה הרשמית שלו לא נספרים כעונה מלאה אצלכם…
בקיצור, הנקודה נכונה. כדי לבנות דרך הדראפט כמו שאוקייסי עשו אתה צריך גם ליפול על מאגר כשרונות שהדראפט הנתון נותן לך, לא סביר שברצף של 3 דראפטים תקבל אותו סדר גודל של כשרון בטופ 10(אני מאוד אהיה מופתע אם הדראפט הזה יוציא שחקנים באמת איכותיים, יעני מגה סטארים).
אבל צריך לדעת להשתמש בבחירות, גם אם זה לא סטארים אתה צריך לפתח אותם לפחות לרמה שתוכל אחר כך לסחור בהם ולהשיג דברים טובים.
וכרגע הלייקרס עושים את זה טוב, אף אחד מהבחירות הראשונות(לאינגרם אני לא מתייחס) לא נראה פלופ, להיפך כל אחד מהם מראה שיש תקרה די גבוהה לתפקיד שלו והעונה ישחקו תחת מאמן אמיתי ויקבלו ביג מינאטס.
john
3 יול 2016 18:19:10מאוד מנומק ואני מסכים עם חלק מהנקודות.
לדעתי להיפטר גם מדאן וגם מרוביו זו טעות. פוינט גארד זו עמדה סופר קשה להשיג בפרי אייג'נסי מכיוון שקבוצות לא נפטרות מהם מהר ומשאירות אותם בכל מחיר. אין כמעט תזוזה של פוינט גארדים בליגה. אני מכיר את כריס דאן היטב. בחיים לא מוותרים על שחקן כזה בקלות. הוא פוטנציאל טופ 5 בעמדה שלו בעוד שנתיים מהיום. הוא כבר בוגר ואתלט גם ביחס ל-NBA.
לגבי רוביו אם טרייד עליו מביא קליעה או מימד נוסף שאין לקבוצה, זה שווה את זה. אני בכלל חשבתי שהיו נהנים מבאדי הילד לצידו של רוביו. אני לא מאמין גדול במשחקו של זאק לוין. אבל אם השגת את דאן, הייתי עושה מהלך של רוביו וזק לוין לגולדן סטייט תמורת לוינגסטון לדוגמא.
לגבי וטרנים לקבוצה. הליגה גם דלילה בכוכבים וגם כולם רוצים לשחק עם כוכבים אחרים. הדלילות היא מדאיגה ולא מצדיקה התאבדות על שחקן בקליבר של הורפורד או מילסאפ כאשר שחקן כזה לא מקרב אותך לטופ והוא בודאות פחות טוב מטאונס כבר השנה או שנה הבאה.
וכך הם בסוף השקיעו בפרט הכי חשוב אחרי סופרסטאר בליגה וזה מאמן. טום טיבדו מתאים בול למצב שהם נמצאים בו כעת והוא השקעה מצויינת.
לסיכום מכיוון שמיניסוטה לא תמשוך אף אחד ממחזור 2003 או 2007 היא תאלץ לשחק עם הצעירים שיבצאו קפיצות כל שנה ומאמן טוב שיאיץ את ההתפתחות שלהם בעיקר בהגנה.
k_700
3 יול 2016 18:30:34אתה בחיים לא מוותר על הכשרון של זאק לבין עבור לבינגסטון.
בכלל, קבוצה במצב של מינוסוטה צריכה לחשוב בטריידים איך היא משפרת את עצמה מבחינת הוספת כשרון ופוטנציאל, לא שחקנים שהם אפויים וסבירים לספסל.
א.ב
3 יול 2016 21:20:26נראה לי שאתה קצת מוטה פוטנציאל. מינסוטה לא יכולים להביא כלום, ולרועי, אין להם מה לבנות לעוד חמש שנים כי אף אחד לא יודע מה יהיה עוד 5 שנים וזה לשים את כל הביצים על הרבה מזל וחלון של שנה שנתיים. אני עם סטרינגר צריכים להתאבד על פרי אייג'נט דרג ב' שאולי יבואו, יש להם סופרסטארים על חוזה רוקי, שיתנו 100 מיליון לריאן אנדרסון ועוד 50 מיליון לארון אפללו ואז ישלהם קליעה מבחוץ, טאונס, וויגינס ורוביו.
הם גם חייבים להתחיל לנצח אחרת האופי ידפוק אותם, עשו טוב והביאו מנטורים לשני הילדים, עכשיו אין ברירה וצריך לנצח.
השרת
3 יול 2016 19:44:17תגובה מצויינת, נהניתי לקרוא ואשמח לקרוא עוד ״חפירות״ שלך.
אפלטון
3 יול 2016 16:22:21אם יש בשורה מעניינת בכזררת הרוקטס היא שכנראה ג'נטילה יגיע שנה הבאה. לדעתי אאם יעבוד על הקקליעה יהיה אחלה תוספת. גם שומר, גם צעיר וגם יודע להחזיק בכדור, מה שחסר מאוד ביוסטון.
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
3 יול 2016 16:31:06זה לא הג'וב של הרבי?
אפלטון
3 יול 2016 16:45:14יכול להיות אחלה מחליף גם לאריזה וגם להארדן. שתי השחקנים שלא ירדו לספסל מה שעברה כי המחליפים (ברואר בעיקר) היו אפסים.
רועי ויינברג
3 יול 2016 17:09:21הוא יהיה יופי של שחקן שישי. במיוחד אצל ד'אנטוני. לדעתי סביר שיכנס לאחת מחמישיות הרוקיז.
k_700
3 יול 2016 17:50:26אני כבר לא יכול לחכות לראות את יוסטון של דאנטוני, זה הולך להיות הסרט קומדיה הכי טוב בעיר.
אין הגנה, התפרעות מוחלטת של הארדן, שחיקה בדקות, ראן אנד גאן שלא שווה גרונשיט בפליאוף, חדל אישים על הקווים.
קומי קומי, חבל שלא השאירו לו את האוורד בשביל להגדיל את הטרגדיה.
stringer bell
3 יול 2016 16:29:48בגדול, לע"ד ריבילדינג שו שטו, אין חיה כזו.
אתה פשוט מפסיד ומקבל בחירות גבוהות עד שאחת נהיית פיגוז, או יותר מאחת, ואז מתחיל לעבוד.
לסלטיקס זה קרה, אבל הם התמזלו לתוך חוזים מספיק טובים.
תכלס, עם כל הכבוד לריבילד המהיר לכאורה של בוסטון, הנה מ2010:
2010 – בראדלי ולוק הארנגודי
2011 – מרשון ברוקס ואיטוואן מור
2012 – סאלי, פאב מלו וקריס ג'וזף
2013 – לוקאס נוגיירה
2014 – סמארט וג'יימס יאנג
2015 – טרי רוזייר, אר ג'יי האנטר, ג'ורדן מיקי, תורנטון.
יענו קבוצת העתיד שהם מדמיינים לעצמם, יש רק אחד תאכלס מהדראפט, שנבחר שישי(סמארט), והוא היחיד שטופ 10.
הם נהיו משהו בגלל המאמן, בגלל חוזה מציאה לאיזאה, וחוזה חולה לקראודר. טרנר היה אחלה הימור ואחלה פיט.
k_700
3 יול 2016 17:51:48וגם בגלל המזרח.
שם אפשר לעשות כל כך הרבה טעויות, להוסיף כל מיני שחקני רוטציה שיקשיבו למאמן ועדיין להיות מדורג יפה.
במערב זה לא היה עובד לדעתי.
stringer bell
3 יול 2016 16:33:55מתנצל על החפירות, אני פשוט בטילט ממינסוטה ומבוסטון איך לא הביאו גי'מי איךךךךךךךךך.
stringer bell
3 יול 2016 16:34:28תסתכלו על החוזים המצחיקים של קראודר, איזאה, בראדלי, תבינו מה הולך שם.
אפלטון
3 יול 2016 16:51:47בזה אתה צודק, בדראפט האחרון הם היו ממש ממש קרובים להביא אותו אבל לא רצו לשחרר את לווין, רוביו ובחירת סיבוב ראשון גבוהה שזה מה ששיקגו רצתה.
היו קרובים אבל ויכול להיות שעוד יקרה. ת'יבודו ינסה להביא את מי שהוא יכול משיקגו
יניב
3 יול 2016 16:42:06גולם משתפכים על איינג' ואיזה תותח והכל,אבל אני מסכים עם K.ההבאה של הורפורד היא שיחוק באמת (הלוואי על הלייקרס להביא אותו) אבל מה זה קידם את בוסטון? במידה ואין עוד טרייד על איזה כוכב.מישהו באמת חושב שהורפורד זה החתיכה החסרה בפאזל לאיים ברצינות על קליבלנד?.
הם פשוט ימישכו להיות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל באמת לאיים על לברון.
צביקה
3 יול 2016 16:45:03שמע זה בהחלט משהו שהיה חסר בשביל הפגישה עם KD. ואת זה הם עשו. וזה שם אותם במצב מצוין לכל התפתחות, ולטרייד נוסף (במידה ודוראנט יבוא, וגם במידה והוא לא יבוא).
יניב
3 יול 2016 16:47:58שוב במידה ויהיה לזה המשך אז כן המחמאות מוצדקות למרות שקשה לי לראות איזה טרייד הופך אותם לקונדוטורים חוץ מזה שדוראנט מגיע.
להזכירך כולם חיכו לטרייד גם על המיליון בחירות דראפט וכלום לא קרה.
לי יש הרגשה שגם בגזרה הזאת כלום לא יקרה מעבר להבאה של הורפורד
stringer bell
3 יול 2016 16:52:08מה עם באטלר? יכלו להביא אותו בקלות(אולי עוד יביאו…) והיו גם דיבורים על כך.
וואלה היו עושים באטלר על בחירה 3+עתידיות+מה שצריך(אולי סמארט) והיה מסתדר להם פיקס. מה הטעם לבחור 70 שחקנים בדראפט אם לא מוציאים מזה כלום?
גם את רלופז, שיש לו אחלה חוזה, והוא אחלה פיט עם הורפורד נניח יכלו להביא, ואז הם תוך שניה טופ 2 במזרח בקלות(איזאה, באטלר, קראודר, הורפורד ורלופז).
אלו סתם הצעות, יש עוד המון רעיונות, אבל כרגע הקיץ שלהם חלש, למרות הורפורד, הכל כמובן לעניות דעתי.
יניב
3 יול 2016 16:56:09מקבל שטרייד על באטלר יכול להפוך אותם קונדוטרים למרות שעדיין הם חלשים מקליבלנד כמו שכתבת טופ 2.
סהכ אנחנו די תמימי דעים שעד עכשיו הוא לא מבריק וגאון כמו שהפכו אותו
k_700
3 יול 2016 17:55:16צריך להבחין בין ללהיות מס' 2 במזרח(אני אחרי טרייד כזה על באטלר מדרג אותם טופ 4 במזרח, ממש לא מקום 2) לבין להיות קונטנדר.
אין קונטנדר באמת לקליבלנד במזרח.
מקסימום אתה תתפוס את הספוט של טורונטו, כלומר הקבוצה החביבה שתחטוף כמה תבוסות בגמר מזרח כל הדרך ל4-2 הקליל ולגמר נוסף של לברון.
אתה קונטנדר כשאתה משיג שחקן מהקצפת של הליגה- דוראנט, ווסטברוק, קרי וכו.
גיא
3 יול 2016 17:00:33GM לא יכול להבטיח מראש מי יסכים לחתום בקבוצה, או איזה מקום קבוצתו תקבל בלוטרי.
המקסימום שהוא יכול לעשות זה לבנות קבוצה תחרותית עם מבנה שכר שמתאים לנחתמות הגדולות.
ואת זה איינג' עשה, ובגדול.
כולם קוטלים את הבחירה שלו בדאפט, כאשר האמת היא – אנחנו לא יודעים כלום.
כמה שחקנים היללנו לפני שהספיקו לשחק דקה, על כמה שחקנים לגלגנו, מבלי שהייתה להם ההזדמנות להוכיח את עצמם.
בסופו של יום, הדרך היחידה לשפוט את איינג' היא על התהליכים שהסלטיקס עברו – והשורה התחתונה היא שהוא בנה בזמן שיא קבוצה תחרותית, עם עומק, גמישות וסגל סופר צעיר, וסופר מוכשר.
וכל זה, בלי למשכן את העתיד. מספיק ששחקן אחד או 2 מהדראפט הנוכחי, יהפכו לשחקני רוטציה לגיטימיים – והוא שיחק אותה.
ולא לשכוח – גם בשנה הבאה, תהיה לסלטיקס בחירה גבוהה במיוחד.
יניב
3 יול 2016 17:06:55מה זה לא יכול להבטיח מראש?
בשביל זה יש טריידים ואנחנו מדברים על בוסטון לא על מקום שכוח אל.אין סיבה ששחקנים לא ירצו לשחק בבוסטון.
הכישלון של איינג' בדראפט לא קשור בכלל לשחקנים שהוא בחר,יכול להיות שהם יהיו אחלה שחקנים העניין הוא שיש לך 8 בחירות דראפט אתה צריך לעשות טרייד משמעותי על מנת לשדרג את הקבוצה שלך שגם ככה היא אחלה קבוצה.
לגבי קבוצה תחרותית זה נכון ונותן לו את הקרדיט שבוסטון כמעט ולא דשדשו בתחתית אולם נכון לעכשיו המעבר בין קבוצה טובה ותחרותית למועמדת אמיתית לא מתבצע והיו לו את הכלים לבצע את המהלך הזה
מגסי
3 יול 2016 17:16:27אחרי שיסתיים השוק של השחקנים החופשיים, איינג' יחגוג על הקבוצות הכושלות באמצעות טריידים… השאלה היא רק מה יהיה לאותן קבוצות להציע
גיא
3 יול 2016 17:30:43אני ממש לא מסכים אתך.
יש לאיינג' כבר קבוצת אליפות אחת באמתחתו. כזו שהוא בנה דרך טריידים.
רק מה?
לא תמיד מחכה הטרייד המושלם מסביב לפינה.
אז אוגרים נכסים, נזהרים לא להיכנס להרפתקאות מסוכנות,
ומחכים לשעת כושר. וכשזו באה, מנסים למצות אותה.
איינג' הביא את הסלטיקס למקום בו הלייקרס (והסאנס) היו מתות להיות – יעד מועדף לטופ של הפרי אייג'נטס, גם השנה, וגם בשנה הבאה. וזה ללא צורך למשכן את העתיד.
אז יכול להיות שהביקורת על בחירות הדראפט שלו לאורך השנים מוצדקת בחלקה (אבל אני ממליץ להתבונן לעומק – ברוב המקרים הוא לא החמיץ)
אבל ניהול הפיי-רול, ובטריידים שמהותם לקנות בזול ולמכור ביוקר –
באלו הוא מצטיין.
אני אוהד הסאנס, ולא ממש אכפת לי מהסלטיקס. אבל הלוואי, הלוואי, הלוואי, שהיה לסאנס את איינג' כ-GM.
k_700
3 יול 2016 17:56:55מי שראה מספיק יודע שהבחירות שלו הזויות ביותר.
מצטער, אתה אולי לא יכול לשפוט כי לא הכרת/לא ראית/הסתפקת בלראות את הטורניר או לעבור על הקומביין.
לא סתם בכל אמריקה נפלו מהכסא כשהוא בחר בשני הסיבובים.
היה יכול לעשות הרבה יותר עם הבחירות הראשונות שלו(והוא הודה אפילו שהוא ניסה לעשות טרייד עליהם).
k_700
3 יול 2016 17:58:35בקשר לזה שהוא הביא את הסלטיקס לאן שהלייקרס הייתה מתה להיות- לדעתי שטויות.
סלטיקס כרגע קבוצה יותר מוכנה לפליאוף במזרח(במערב ברוב שהיא לא עושה פליאוף) אבל רמת הכשרון הלא ממומש בלייקרס הרבה יותר גבוהה.
תחשוב על עונת התפוצצות אחת טובה עם מאמן טוב ואפסייד גבוה מאוד של אינגרם ואיך זה מביא את הלייקרס לקיץ הבא…
מגסי
3 יול 2016 17:15:07מת לדעת מה יהיה עם רונדו
מגסי
3 יול 2016 17:15:10הקלידו את התגובה כאן…
מגסי
3 יול 2016 17:20:38בוסטון תמיד יכולים לשחק עם בראדלי בתור 3, הוא יכול לשמור כמו כלב שמירה רעב ועיקש על רוב ה-3 בליגה (חוץ מלברון ודוראנט שעליהם פרט לקוואי אף אחד לא יכול לשמור)
מגסי
3 יול 2016 17:21:20וזה נותן להם גמישות, הם צריכים למצוא 2 או 3 טוב, ואני שמח שהם לא מתפשרים על ג'ף גרינים למיניהם…
מוש השור
3 יול 2016 17:23:47אנו בהחלט נותן לאיינג' קרדיט, לפעמים הם יודעים ורואים דברים שאנחנו לא. כולם כאן שופטים אבל אין לנו מושג מה יצא מבחירות הדראפט
יניב
3 יול 2016 17:27:50שוב אתם מפספסים את הנקודה.זה בכלל לא חשוב מה ייצא מהשחקנים שהוא בחר,מה שזה משנה זה שיש לו קבוצה טובה והיו לו את כל הכלים שבעולם להפוך אותה למצויינת(בעיקר בזכות הבחירות בדאפט) והוא לא עשה זאת.שוב במידה והוא יעשה את זה בהמשך אז אני אהיה הראשון לפרגן (הלוואי שתהיה כבר פאקינג תחרות ללברון במזרח)אבל מה שאני אומר זה שעד עכשיו העונה והעונה בלבד הוא לא מצליח לעשות את הקפיצה.זה כמו ששחקן נתן עונה טובה וכולם מצפים שהוא ייתן את הקפיצה להיות סופרסטאר שהוא יכול להיות אבל בסופו של דבר הוא דורך במקום
רועי ויינברג
3 יול 2016 17:30:24עכשיו הם קבוצה של 55 ניצחונות לדעתי. לא יודע אם קונטנדרים, אבל 55 ניצחונות (הגדילה של כולם+הורפורד+בראון)
יניב
3 יול 2016 17:34:36עזוב ניצחונות,אתה חושב שכרגע איך שהם הם יכולים לתת פייט לקליבלנד?
אני ממש לא רואה איך זה קורה
צביקה
3 יול 2016 17:38:23כרגע חסר עוד חלק אחד חשוב בפאזל. לדעתי הוא יסגר אחרי שתהיה תשובה ברורה מדוראנט. בהנחה שיקבלו תשובה שלילית ממנו, יעשו עוד טרייד רציני אחר (בוגי? גאסול? בטלר?) וזה מיד הופך אותם למספיק טובים להגיע לגמר המזרח.
רועי ויינברג
3 יול 2016 17:40:42לא, אבל אתה לא קופץ מסיבוב ראשון לקונטנדריות בשנה. זה תהליך.
דרך אגב, אני לא חושב שיש מזרחית שתיתן לו פייט השנה. אולי-אולי-אולי הראפטורס עם פאו.
מומו
3 יול 2016 17:45:41שמע יניב אתה מדבר שטויות
לא נורא העיקר הלייקרס עמוק בבוץ לפחות עוד 4 שנים
אנונימי בפיתה
3 יול 2016 17:40:05אח שלנו תשחרר. דיינג GM מצויין.
בדראפט כולם ניסו לשתות אותו והוא לא אהב את זה אז בחר את כל הבחירות. זה הכל.
אנונימי בפיתה
3 יול 2016 17:40:26דני איינג **
צביקה
3 יול 2016 17:48:01זה גם מה שאני הרגשתי. מצד שני התחושה שהוא לא ניצל את המצב מבוססת על מוסכמה ידועה שהבחירות בדרפט שוות יותר לפני שהן נבחרות ולא אחרי. שזה כנראה בסך הכל מוסכמה נכונה. והוא באמת לא יכול להחזיק את כולם אז הוא יהיה ממש חייב לסחור בהם. וכשאתה חייב, אז יכולת המיקוח שלך עוד יורדת.
עמרי
3 יול 2016 18:05:04+1
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 23:45:53הוא הביא את הורפורד, שלושת רבעי כוכב – איכויות בלי אגו
עכשיו הוא כבר יכול להביא עוד כוכב ויש לו שלישייה התקפות מטורפת +שלושה שומרים מהדרגה הראשונה (בראדלי, סמארט וקראודר)
בטוח שהוא ניסה להיא שחקנים עם הבחירות דראפט, אבל… כנראה שהוא לא מצא את ה-שחקן, כזה שצריך בעבר בשביל לקחת אליפות. לא גיי או ג'ף גרין, או אפילו באטום ופארסונס, אלא דוראנט/לברון/ראס,/דיוויס/לילארד/קאט/קוואי/וכ' או וויגנס/ג'ברי (לעתיד)
אני מרוצה מאוד ומאמין בדרך שלו, איינג' לא יתפשר גם על איזה כרמלו או וויד ואפילו לא על הארדן, הוא הולך על כוכב אמיתי!!!
ויותר מזה, הוא מחפש כוכב עם אופי, בירד נוסף לא יהיה, אופי וויז, אבל דוראנט או ראס כן
עידן
3 יול 2016 17:36:53Kevin Durant tells clubs he is meeting with in The Hamptons that his free-agency decision will be made by Monday.
הייט אשברי
3 יול 2016 17:45:03דוראנט לא יגיע לבוסטון . אין כל סיכוי . הוא ב-90% נשאר ב- OKC לעוד שנה . השילוב של הכסף הגדול יותר שהוא יכול לקבל ב-OKC יחד עם הסיכוי הסביר ללכת איתם עד הסוף יכריעו כנראה את הכף .
אם הוא יפתיע ויחליט בכל זאת לעזוב כבר השנה , 10% הנותרים הולכים למקום אחד – GSW . זו הקבוצה היחידה שיכולה להציע לו חוזה מקסימום יחד עם סיכוי טוב מאוד לאליפות , וגם התקפה בה הכוכבים לא כופים זריקות ויישאר לו נתח מספיק לעצמו .
צביקה
3 יול 2016 17:50:47דווקא בוסטון יותר הגיוני כי זה להגיע למזרח.
צביקה
3 יול 2016 17:50:22ג"ס זה יתפס כמהלך סופר עלוב, על ידי כולם. ולא משנה שהם הפסידו את האליפות השנה. הרי יכולת לנצח אותם השנה, בגמר המערב הנהדר שהיה, ואתה הולך אליהם? כשהקבוצה שלך התחזקה ויכולה בהחלט בשנה הבאה לנצח אותם? לא הגיוני.
KingJames23
3 יול 2016 18:16:08+2
אנונימי בפיתה
3 יול 2016 17:52:28איך אומרים
+1
נתן גולד
3 יול 2016 18:19:26פלוס אחד או ועוד אחד…
יוסל'ה שוחמכר
3 יול 2016 18:12:03מה עם ג'וש סמית? הוא יכול לקבוע שיא של מספר הקבוצות הרב ביותר שמשלמות בו זמנית לשחקן, לא?
הייט אשברי
3 יול 2016 18:12:16אתם מביעים את דעתכם האישית . אני כותב מה שהכל באמריקה יודעים . זו כנראה הישארות באוקלהומה – אבל אם לא אז רק הווריורס הם אופציה מבחינתו . אגב , הידיעות עכשיו הן שהקליפרס כבר קיבלו תשובה שלילית .
נתן גולד
3 יול 2016 18:27:19לפעמים עדיף להתרכז בצרות של אחרים (דני איינג') כי זה מסיח אותך מלהתרכז בצרות שלך.
בשורה התחתונה בוסטון קבוצת פלייאוף לגיטימית (גם במערב, איזה דבר טיפשי להגיד אחרי שנה שעברה…) ואילו הלייקרס יבלו עוד שנתיים שלוש לפחות בלוטרי.
בשורה התחתונה כמעט כל פרי אייג'נט שוקל את בוסטון כאופציה ואילו אף אחד לא מוכן לחשוב על הלייקרס חוץ משאריות של שחקנים.
בשורה התחתונה דני איינג' אחד הGM הטובים בליגה ואילו קופצ'אק בין העשירייה הגרועה בליגה נקודה סוף פסוק.
יניב
3 יול 2016 18:54:37מה קשור ללייקרס? כן קופאץ גרוע אבל זה לא אומר שצריך לעלות את איינג לדרגה של ביופורד או של ההוא מבולגן סטייט
נתן גולד
3 יול 2016 19:21:06תן לאיינג' את הקרדיט, הוא לקח קבוצה בירידה שעברה את שיאה עם שחקנים מזדקנים ושחוקים ותוך כמה שנים הפך אותה לקבוצה צעירה שעתידה לפניה ועם הרבה כלים למהלכים עתידיים.
נכון שהוא לא עשה טרייד כמו שציפו ממנו על בחירות הדראפט אבל אתה לא יודע מה הלך שם. אולי כל הקבוצות האחרות פחדו מאיינג' ששוב פעם יעשה ניסים וידפוק אותם אז מלכתחילה הם באו בדרישות הרבה יותר גבוהות ממה שאיינג' היה מוכן לקבל אז איינג' פשוט בחר לא ללכת על העסקות כי הם לא היו טובות. בינתיים איינג' הוכיח שהוא יודע לעשות את המהלך הנכון ולפעמים המהלך הנכון הוא לחכות לרגע המתאים.
בנוגע להקנטה על קופצ'אק היא לא יועדה לך אלא לאוהדים אחרים של הלייקרס שנראה שמוציאים את התסכול שלהם כלפי ההחלטות של הקבוצה שלהם על איינג' משום מה.
אופיר
3 יול 2016 18:42:07מאנו חוזר לשנה אחרונה
עידן
3 יול 2016 18:53:06THIS JUST IN: Manu Ginobili announces on his personal blog that he will return for his 15th NBA season
עידן
3 יול 2016 18:59:06Andrew Nicholson to the Wizards
דורון האסטבן
3 יול 2016 19:02:20קרעת אותי יוסלה שומכר, ג'וש סמית טיפוס שגורם לצחוקים רבים.
אחלה דיבור בתגובות שלכם.
דורון האסטבן
3 יול 2016 19:05:21מה עם דלדווה הנשכן האוסטרלי? האם קיבל הצעה ל32 /38 ל3 שנים
משביל החלב מילווקי? או שמישהו בתגובות צחק? תודה
עידן
3 יול 2016 19:13:51The Utah Jazz have reportedly traded Trey Burke to the Washington Wizards For Second Round Pick
עידן
3 יול 2016 19:16:32Trey Burke got traded for a 2021 second round pick. Technically, he got traded for a 14yr old.
השרת
3 יול 2016 19:53:01חחח
קובי
3 יול 2016 20:07:20גדול!
KingJames23
3 יול 2016 19:25:22יוטה הרגע עשתה טרייד ששלח את הילד BURKE שקלע 10 נקודות העונה בשביל בחירה שניה של ווישנגטון ב2021.
מישהו יכול להסביר לי למה?
נתן גולד
3 יול 2016 19:27:03מצטרף לשאלה. תמוה במיוחד..
k_700
3 יול 2016 19:35:24לא מחזיקים ממנו בכלל שם, כבר היה אפשר להבין את זה בחודשיים האחרונים לעונה.
הוא לא עשה שם את הקפיצת מדרגה, הוא הגיע כסקורר די בטוח לליגה והציפיות היו בהתאם(אומנם מדראפט חלש אבל בכל זאת)…אחרי 3 עונות לקלוע 38 אחוז מהשדה.
לא שווה להם להחזיק אותו במחיר שהם סופגים ממנו בהגנה(חלש מאוד שם).
הם המשיכו לשחק עם נטו יותר דקות מהסיבה שהוא פשוט נתן להם הגנה טובה(ושום דבר כמעט בהתקפה).
עכשיו הם השיגו את היל שאמור לשפר אותם בהגנה ולתת עבודה סולידית וקליעה טובה(מה שלא נתן בורק) אבל גם לזה יש רף מסויים.
אני לא עף מאיך שהקבוצה הזאת פעלה בקיץ וחבל, לקיץ הקודם הם הגיעו כסחורה חמה מאוד.
רועי ויינברג
3 יול 2016 19:54:36היל, נטו, אקסום ומאק עדיפים עליו.
אני לא מסכים איתך קיי-הם רצו שחקן שיתן קלאץ' ועומק בכנפיים והשיגו (ג'ו ג'ונסון) ורכז פותח טוב שמתאים להם (ג'ורג' היל). כל מה שחסר זה סנטר מחליף טוב.
k_700
3 יול 2016 20:10:46נו במה אתה לא מסכים איתי? הם הביאו שחקן על העמדה שלו שהיה לוקח לו את כל הדקות(היל גם קולע יותר טוב וגם נותן הגנה הרבה יותר טובה), כלומר הם העבירו אותו עבור המקסימום שבאמת היו יכולים לגרד עליו כי הם פשוט לא מחזיקים ממנו, כי הוא לא חלק מהתוכניות שלהם.
וושינגטון כמובן לא מפסידה פה משהו.
טריי בורק לא סתם נבחר בשעתו גבוה כל כך, הוא היה השחקן המרכזי במישיגן שהגיעה לגמר והיה אחד מהשחקנים הטובים במכללות באותה עונה.
כלומר יש פה איזה לייט, הסיכון גם ככה נמוך ביחס למה שנתנו.
k_700
3 יול 2016 20:11:53בקשר ליוטה אתה לא מסכים? אוקי.
אז יוטה על הנייר שיפרו את עצמם עם מה שהשיגו אבל לא באמת עשו את המקפצה.
בקיץ שעבר הם היו נראים כמו קבוצה צעירה שיכולה להיות 7-8 במערב.
אני לא רואה איך השינויים האלה באמת משאירים אותם במצב הזה, הם היו צריכים משהו קצת יותר גדול מזה.
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:53:28בקשר לבורק אני מסכים לחלוטין.
הג'אז פספסו את הפלייאוף העונה על טיי ברייקר (למרות הפער של המשחק, הם הפסידו באחרון כי ידעו מראש שאין על מה לשחק וכי קובי נתן את המשחק הכי טוב שלו מאז 2010), כשרוב השחקנים המובילים שלהם סובלים מפציעות: אקסום לא שיחק שנייה העונה, גובר שיחק 61 משחקים, פייבורס 62 ובורקס 31.
הם מאמינים בתלכיד הדי צעיר שלהם ובצדק (הוד בן 23, פייבורס 24, גובר 23, אקסום 20, היווארד 25, ליילס 20). לכן הם גם חושבים שלא צריך שינוי גדול מדי, גם בגלל ששחקן מאוד מרכזי אצלם לא שיחק בכלל העונה.
לכן הם מאמינים שלא צריך לעשות ריבילד אלא רק להתקדם על בסיס הסגל הצעיר יחסית שלהם. אני חושב שהם צודקים, ושנה הבאה יגיעו למקום 6-8 במערב (לדעתי רק הווריורס, הת'אנדר, הספרס, הקליפרס והטרייל בלייזרס עדיפות), ומשם יתקדמו.
אופיר
3 יול 2016 19:28:24או שרוצים לפנות מקום בתקרת שכר או שלא מאמינים בבחור, אבל בכל מקרה יכלו לקבל יותר עליו
רן
3 יול 2016 19:36:06איך גורדון אמור להשתלב עם הארדן בחמישיה?
john
3 יול 2016 19:42:55דווקא מצויין. סוף סוף יהיה להארדן עם מי לדבר ולפצח גרעינים תוך כדי ירידה להגנה…
וקצת ברצינות הוא יסתדר איתו מצויין. גורדן לא אוהב את הכדור ביד. הוא קלע קאצ׳ אנד שוט מצויין. הארדן אוהב את הכדור אצלו ביד כל הזמן. ינג ויאנד
דדי
3 יול 2016 20:20:47הוא לא אמור.
עידן
3 יול 2016 19:41:20The Nets will give a four-year, $50 million offer sheet to Heat restricted free agent G Tyler Johnson, sources confirmed, giving Miami three days to match once Johnson can officially sign it on July 7. The breakdown would be a cap hit of $12.5 million per season for Brooklyn, but Johnson's contract will contain the poison pill provision meaning the money breakdown would be about $6 million per season in years 1 and 2 before rising to a staggering approximately $19 million in years 3 and 4. The contract contains a player option after year 3, sources confirmed. One team offered Johnson more money than Brooklyn, sources said. The deal was earlier reported by the Vertical.
john
3 יול 2016 19:44:35טיילר ג׳ונסון? וואלה מי הבא בתור ג׳ימר פרדט בחוזה מקסימום?
עידן
3 יול 2016 19:46:18אני דווקא חשבתי על קירק היינריך
דורון האסטבן
3 יול 2016 19:53:09מה עם מתיו דלוודובה?
רועי ויינברג
3 יול 2016 19:55:24חתם על חוזה במילווקי לפני יומיים, 38 מיליון ל-4 שנים
דורון האסטבן
3 יול 2016 20:02:37תודה רועי, דלי הוא מכרסם אוסטרלי מהסוג הנכחד בליגה
עידן
3 יול 2016 20:03:24מה עם קווין דוראנט?
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:09:44פגש את מיאמי, פוגש הערב/מחר את הת'אנדר שוב ו-24 שעות אחרי כנראה יחליט
דורון האסטבן
3 יול 2016 20:11:47השאלה הנכונה (ואני בזוטות עסקינן), איך לברון משך אותנו קיץ שלם
גם שהיתה אולמפיאדה, תמיד הוא יצר באזז תקשורתי, כל קיץ
הוא מנסה למשוך אש, שנחשוב עליו,
דוראנט לוקח מלון ות'כלס פוגש את כולם,(אם איני טועה)
וגם מודיע ללייקרס שלא רוצה לדבר איתם, בעיניי זה יותר כבוד
לא משחק במהלכי הקבוצות וברגשות האוהדים, כי אין על מה לדבר.
דדי
3 יול 2016 20:22:11מאד אוהב את טיילר ג'ונסון. די שיחוק של הנטס. סימן השאלה היחיד הוא העובדה שההחתמה הגדולה השנייה שלהם היא ג'רמי לין.
אני מניח שיוכלו לשחק ביחד, אבל בגדול קצת חופף.
בכל מקרה הנטס נותנים עבודה יפה.
Smiley
3 יול 2016 23:08:54לין יכול לשחק קצת בעמדה 2 כמו שעשה ליד ווקר. ג'ונסון גם לא בדיוק רכז קלאסי
דדי
3 יול 2016 20:22:50גניבה של מינסוטה –
קול אולדריך 3/22
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:40:38החתמה מעולה. עכשיו הם יכולים בשקט להפטר מפקוביץ' (כסלארי דאמפ/שחרור ומתיחת יתרת החוזה שלו).
שחקן פוסט-אפ מעולה, וזה מצרך חשוב על כל ספסל.
עידן
3 יול 2016 20:24:23התרשם ממיאמי ומאוקלהומה?
פינקי
3 יול 2016 20:31:10רונדו ככל הנראה לא ימשיך בקינגס.
מעניין מי תיקח את ההימור עליו.
דדי
3 יול 2016 20:35:04אני לא רואה שום אופציות עבורו חוץ משיקגו או פילדלפיה.
אולי הלייקרס יקחו עליו צ'אנס אם זה חוזה לעונה אחת, אבל לא רואה את ההתאמה לשיטה.
פינקי
3 יול 2016 20:44:13מקווה שלא ילך ללייקרס, אני מעדיף סוף סוף לראות את ראסל מתפתח בלי הפרעות.
שרמבו
3 יול 2016 20:47:22חשבתי על רונדו בפילי, אבל אם ככה מי לעזאזל בהרכב שלהם יזרוק שלשות??
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
3 יול 2016 23:14:56יקלע
דורון האסטבן
3 יול 2016 20:32:55מוזוגוב לא יהיה כל כך גרוע כמו שחושבים, (עכשיו סקילת אבנים וסלעים
נזרקים), אם וולטון בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה יגיע אל הלב או המח
של מוזוגוב כמו שבלאט הגיע, נראה סנטר לגיטימי,
אהבתי את דדי בתגובתו לאלוהים, שמים מבטחנו בו, מאת דדי האתאיסט,
צחקתי בקול.
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:41:28יום מעולה של וושינגטון. השיגו הרבה מאוד עומק-סנטר הגנתי טוב שיוכל לעלות מהספסל/לפתוח במקרים מסויימים, סטרץ' 4 שמשלים אותו ושחקן שישי סבבה תמורת בחירת סיבוב שני ב-2021.
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:43:30לא קשור אבל עדיין משעשע: מכבי כנראה מחזירה את ג'ו אלכסנדר כי מצאו לו קשר ישראלי כלשהו. קלאסי.
לביא
3 יול 2016 20:46:19בא לי להקיא.
דורון על אלוהים
3 יול 2016 20:45:31אני מאמין גדול באלוהים, ובעבר המגיב מר מנחם היקר, העביר ביקורת
על דדי באיזשהיא בדיחה מצחיקה, רציתי לאמר ל"יקר" יפה שאתה
מגן על כבודם של המאמינים, אך טעית בגדול (אני גם טועה חופשי)
לא היתה שום פגיעה באלוהים שבבדיחה של דדי,
אלוהים עצמו המציא את החוש הומור,
אלוהים לא נעלב כמו בן אדם, הוא לא ישות פגיעה וחלשה,
ואי אפשר להאניש אותו,(להפוך אותו לאנושי כמו שחושבים)
אלוהים אוהב אתכם כולל האתאיסטים (במיוחד אותם 🙂 )
יותר ממה שתוכלו לדמיין אי פעם.
אחד הסודות שלא מבינים, שאתם צריכים להגיע אליו ולנסות למצוא
את אלוהים, זה המסע השווה בחיים.
אלוהים מסתיר את עצמו, תבינו רק את את זה
דדי
3 יול 2016 20:50:22אלוהים לא נעלב ?
אלוהים יותר נעלב ויותר קטנוני מכל בן אדם שתזכה להכיר בימי חייך.
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:56:57איך זה קשור לפרי אייג'נסי?
סומסום
3 יול 2016 21:04:15הכל קשור לפרי אייג'נסי.
וגם לאלוהים.
k_700
4 יול 2016 02:29:35מתוקים שלי, הכל בסדר אפשר להמשיך הלאה, אני לא נעלב. 🙂
גיא
3 יול 2016 20:45:39החוזה של קול אולדריך הוא אולי החוזה הכי משתלם עד עכשיו באוף סיזן.
יש לי תחושה שהוא יפרח במינסוטה.
לביא
3 יול 2016 20:47:31תוכל להסביר מה ההתלהבות הגדולה? נראה שחקן סביר.
גיא
3 יול 2016 20:54:58בשנה שעברה היה לו PER 21.3 , הוא קלע כמעט 60% מהשדה, ועבור 36 דקות היו לו 13 רב' (4 התקפה), 3 חס', 2 חט'.
אם היו שואלים אותי:
"תמורת אותו שכר, מוזגוב או אולדריך?"
התשובה שלי הייתה אולדריך.
ב-7 מיליון לעונה?
מציאה. אולי "ה-מציאה".
לביא
3 יול 2016 20:56:57אין כמוך בתשובות כאלו. תודה
רועי ויינברג
3 יול 2016 20:56:11מחיר קטנטן ביחס למה שהולך בשוק על שחקן שממש מתאים להם
לביא
3 יול 2016 20:59:20תודה! מקווה שאכן ישתלם. מעניין: KAT יכול לשחק 4 ליד סנטר קלאסי? זו אופציה שמרחיבה את הדמיון
גיא
3 יול 2016 21:02:24אני חושב שלא רק יכול. גם רצוי. אנתוני טאונס מזכיר לי מאוד את דנקן בצעירותו. וכמו דנקן – אני חושב שהוא ימקסם את יכולתיו כשהוא משחק לצד סנטר.
p
3 יול 2016 20:57:53תגידו מה שתגידו על קופצק, עדיין יותר טוב מריברס.
הבנאדם פשוט אפס.
גיא
3 יול 2016 21:06:24אתה מכיר את המשפט הידוע:
"האנטי-ניחוסון עוזר למי שעוזר לעצמו" ?
בעיה. ריברס לא סתם שם מקל בגלגלי הקבוצה. הוא החליף את אחד הגלגלים במקל…
p
3 יול 2016 21:21:02ראיתי פה את כל ההילולים והכיסוחים על הGM.
חשבתי בחייאת, עוד לא התחילה התקופה שבה מותר להחתים (אפילו שברור לי שלמעט ג'ורדן, הסכם זה הסכם), אבל ריברס נתן לסמול פורוורד הבכיר לעזוב, לסנטר המחליף שנתן אחלה תפוקה לעמדה לעזוב, לנפוטיסט שלו שאחראי במידה לא מבוטלת למשחק השכונתי של החמישייה השנייה להשאר והלך במרדף חסר כל סיכוי לנסות להחתים את דורנט, במקום ללכת על מטרה יותר ריאלית.
Smiley
3 יול 2016 23:06:53עוד ילמדו באוניברסיטה קורס בנפוטיזם על מה שקורה בקליפרס.
המהלכים האלו שמים חותמת שחייבים שם GM רציני, ובטח לא המאמן.
כריס פול חייב להתעורר שם ולדבר עם באלמר
דורון על אלוהים
3 יול 2016 21:00:10דדי וכולם, אנו רואים רק 3 שניות מהמשחק, אנו קיימים מיליוני
גילגולי חיים, כך שאינך יודע מה הקרמה של האדם, מי שעשה רע
בחיים אחרים מקבל רע באותה כמות סבל כמו שגרם, אלו חוקים
שהמערכת האלוהית יצרה, המילה אלוהים גורמת לחלק מהאנשים
דחיה, כי בחלק מהגילגולים היינו תחת מעטה של דת ואז ראשי הדת
שיקרו גנבו בתאוות כח (לא תמיד) ואז באנו עוד פעם לחיים וזכרנו
שאיפה שאמרו לנו אלוהים זה לא יגמר בטוב.
רועי ויינברג
3 יול 2016 21:02:25פילדלפיה הציעה חוזה גדול לקרופורד, אני לא יודע מה המספרים
סומסום
3 יול 2016 21:05:57גיא, איך הברנש שהעברתם אלינו? לצערי את הסאנס מיעטתי לראות בעונה האחרונה 🙂
גיא
3 יול 2016 21:14:08זה הקטע החדש של דטרויט?
גבוהים שקולעים מבחוץ, ואשר תפסו קצת צבע בשמש של אריזונה…
שחקן חביב, לא יותר. יד רכה מ-3, רב' סביר, אבל הגנה בינונית.
(לא חכמה. שנה שעברה אף אחד לא שמר בשורות הסאנס)
היתרון הכי גדול – הקליעה מבחוץ.
החסרון הכי גדול – 0 (או קרוב ל-0) הגנה על הצבע.
(בקיצור – ההפך מדרומונד. גם בעונשין…)
סומסום
3 יול 2016 21:22:26אל דאגה, בעודנו מדברים, דרה כבר מעלה את האחוז שלו ל-80 בדרך ל-90 המיוחל.
או שקיבינימט יעשו כבר משהו עם ההאק-א, כל שנה אומרים שבקיץ יטפלו בזה, ונאדה. מדובר פה בדיני נפשות!
רועי ויינברג
3 יול 2016 21:27:05שיזרוק סבתא
רועי ויינברג
3 יול 2016 21:27:34שיזרוק זריקת סבתא, לא פיזית סבתא של מישהו. לכל הסבתות שקוראות הופס (אם יש?)-אנחנו מאוד אוהבים אתכן
סומסום
3 יול 2016 21:30:11"זה לא גברי, אין סיכוי", אמר דיאנדרה על הרעיון. לא יקרה, נו.
גיא
3 יול 2016 21:31:02הרגת אותי!
תגובת השנה, ואנחנו רק ביולי…
לביא
3 יול 2016 21:46:00+חוזה מקסימום על הסבתא
דדי
3 יול 2016 21:29:45לור שחקן טוב מאד. אנדררייטד.
ודטרויט ממשיכים באותו קטע – אף פעם לא שינו אותו.
המודל הוא אורלנדו של ואן גנדי עם דראמונד בתפקיד הווארד, ומסביבו קלעים בלי סוף.
לור הובא על משקל ריאן אנדרסון של אותה קבוצה.
דווקא ההחתמה של איש סמית לא מתאימה לתבנית, אבל הסיבה היא שהוא כבר שיחק עבור ואן גנדי, יודע את השיטה, קיבל חוזה מאד סביר, ויתן להם שחקן חוץ יוצר.
גיא
3 יול 2016 21:38:50אנדרסון קלע טוב בהרבה.
דטרויט לקחו הימור מחושב – ג'ון לור התחיל לזרוק כמות משמעותית יחסית מה-3 , רק מאז שהגיע לסאנס. כך שיש לו סיכוי להמשיך ולהשתפר.
הנתון שמצביע על ההבדל הגדול בין ה-2:
לאנדרסון 86% בקריירה מהעונשין (אחוז של שוטר אמתי)
לג'ון לור 72% בקריירה מהעונשין.
דדי
3 יול 2016 21:50:21יש עוד הבדל – בערך 10 מיליון דולר לשנה.
אז מה הפואנטה כאן ?
לור מתאים כמו כפפה למה שואן גנדי עושה בדטרויט, והאחוזים שלו משלוש רק ימשיכו לעלות בשיטה ובסגל של הפיסטונס לעומת הסאנס – קבוצה שאף אחד בה לא זוכה לשמירה כפולה.
הוא בעצם מחליף את אנתוני טוליבר ומהווה שדרוג לעומתו.
דורון חשוב מאד בבקשה תקראו
3 יול 2016 21:09:43האהבה שלי אליכם היא בגלל שהיינו חברים בחיים אחרים ולא בגלל הספורט, כולכם הייתם ספורטאים, לוחמים ובני הרבה לאומים,
אין מה לפחוד, פשוט אין מוות כמו שאתם חושבים, אתם ממשיכים
לעוד ועוד, ואם מייקל ולברון וסטוקטון תרמו ועשו מעשים טובים
בחיימימים (הרבה חיים) אחרים, הם יצליחו בגלגול הזה בצורה
פנומונלית.
כולכם תוכלו להצליח וליהות שחקני כדורסל מאמנים סקואטים סוכנים
ולהשתלב בתעשית הספורט, כי יש עוד הרבה גילגולים, זה תלוי
גם במעשים טובים, עזרה לעצמכם ולזולת, ובמאמץ עשייתי כמו
של קובי מייקל האקים, מוסר עבודה. האלוהי נותן על מאמץ, וכדאי
שזה יהיה מאמץ במשהו שאתם אוהבים (אפילו קצת), אז זה המאמץ
הנכון, (לא אם תזיע לסחוב חביות במעלה ההר שיש משאיות ועגלות)
דורון חשוב מאד בבקשה תקראו
3 יול 2016 21:13:56רציתי להגיד זאת שנים, אני יודע שרובנו היינו באותו מקום בחיים שלפני
ההסתכלות על שחיים פעם אחת היא מאד מגבילה וצרה, לפחות 30%
מאוכלוסית העולם יודעת את זה, אלא שאנחנו פיתחנו איגו ואינטלקט
גבוהים כביכול, אנחנו יודעים ואף אחד לא יודע יותר ממני, איני מוכן
לקבל דוקטורינה של מישהו אחר, רק מה שאני רואה או חושב עליו קיים,
D-Wade
3 יול 2016 21:18:13אפשר להיפרד מטיילר ג'ונסון, אה? מיאמי בחיים לא תשווה את ההצעה. חבל, אהבתי אותו.
רועי ויינברג
3 יול 2016 21:28:13כן, היה גארד מחליף מעולה. מיאמי כרגע בהולד לדוראנט ודי-וויד לדעתי, אבל זה ישפיע. יותר מדי חתיכות חסרות.
דדי
3 יול 2016 21:33:26ג'ונסון ודלבדובה שניהם מרוויחים מהמעמד של שחקנים חופשיים מוגבלים בקבוצות עם אילוצי תקרת שכר/מס, בקיץ שבו לקבוצות יש יותר כסף לשלם מאשר שחקנים ששווים אותו…
Smiley
3 יול 2016 23:03:57אם אני מיאמי אני מחזיר את צ'אלמרס על חוזה נוח (בהנחה שהוא חופשי).
דורון חשוב מאד בבקשה תקראו
3 יול 2016 21:23:48דדי הביאו למורה בארץ רחוקה ילד תלמיד, המורה סירב לקבל אותו
מאחר שידע לראות מעבר לזמן ראה שאותו ילדון היה רוצח ופושע בהרבה
חיימימים שלפני, והוא לא מתאים ללימודים הללו, אותו ילדון צריך לעבור
הרבה סבל עד שיגיע לאיזון קרמתי ואז ילמד.
דוגמה: מחבל דעאש מתפוצץ עם 14 אנשים, אותו אחד ייולד מחדש
יגיע לגיל שאחד החללים ואז ימות מוות נורא, ואז עוד 13 פעמים,
רגע יש פה רואי חשבון, מה אם הסבל שגרם למשפחות השכולות,
עכשיו יבוא לעשרות גילגולים ויהיה בן למשפחה שבקרמה של משפחתו
יהיה הרג והוא יסבול ויקונן על בני משפחתו, בסוף אולי יבין
שאין להרוג חפים מפשע. (לא מדובר על הגנה עצמית או חיילים
שמגינים על המדינה, אלו יוצרים קרמה טובה לעצמם)
כל דבר שעושים אפשר לחטוף עליו. גם מעשה טוב גורם לאדם
להצליח, הוא לא יודע שבגילגול אחר הוא למד את זה.
גור גולן
3 יול 2016 21:27:03לייקרס צפויים להיפטר מניק יאנג בטרייד
למר מנחם היקר
3 יול 2016 21:41:58מה יוסטון עשו להחתים את גורדון? השחקן הזה לא מסוגל להשלים עונה שלמה, למרות שהוא יכול להשתלב יפה עם הארדן (בסיכוי שיהיה סביר, טוב בקאטצ אנד שוט) עוד בעיה שיש עם גורדון הוא לא מסוגל ליצור לאחרים (קודם שישחק).
דורון חשוב מאד בבקשה תקראו
3 יול 2016 21:35:16אנו מכירים מחיים אחרים, 3 שנים שאני פה רציתי לאמר, תיכננתי
לכתוב בפוסט, כל הילדים בנות הזוג ההורים וחברים שלכם, בביטחון
גמור אני יודע שהייתם בקשרים ידידותיים בחיים אחרים איתם.
תתעמקו בחשיבה על הדברים ותבדקו חודש מהחיים אם יש קרמה או
לא, עשו טוב ותקבלו טוב, חקרתי את זה שנים. בידקו בעצמכם
ותראו שיש אמת בדברי,
זו הסיבה שאני באתר, כי אני אוהב אתכם אפלטונית, יותר מהקבוצות,
גם לי זה מוזר, אך לעיתים מאד איכפת לי מכם, אל אף שלא פגשתי
בחיים הללו את רובכם.
בלאהוב מרוויחים הרבה מלשנוא, והידע הזה הוא לא שלי אלא שלכם
ושל כולם, בכבוד ובאהבה
דחבש
3 יול 2016 22:30:54אתה לא קונבציונלי אתה.מי הקוסית בתמונה שלך?
עידן
3 יול 2016 22:38:06T-Wolves have made an aggressive two-year offer to Bulls free agent big man Pau Gasol to reunite him with coach Thibs, source said. Keep eye on Blazers & Spurs, too.
צ'ומפי
3 יול 2016 22:45:18צעד הזוי,
מה פאו יתן למינסוטה? שחקן בסוף הקריירה שיתן בוסט קטן בשנתיים הקרובות בהם מינסוטה ממש לא קונטנדרית במקום לתת עוד זמן משחק לצעירים ולשחקים שיכולים לעזור כשבאמת יהיה על מה להלחם…
k_700
3 יול 2016 23:04:34צעד ענק מבחינתם אם יקרה.
יוכל לתת לפאו לשחק הרבה יותר סנטר מPF(ולתת לטאונס לגדול לעמדה היותר טבעית עבורו).
מה הם יקבלו פה? את החלק הכי משמעותי בחמישייה שיביא להם נסיון עם גלמור וסטט' טובה(מעל ל4 אסיס' בעונה שעברה עם 11 ריב'!!!).
זה יכול להיות ההבדל בין להלחם על פליאוף במערב ללהיות קבוצה צעירה ונחמדה בריבילד לדעתי.
צביקה
3 יול 2016 22:46:20ראיתי כרגע ידיעה בNRG שדוראנט ביטל את הפגישה עם מיאמי. ונתן תשובה שלילית לקליפרס. יענו בוסטון, ג"ס וס"א וכמובן OKC, עדיין במשחק.
עידן
3 יול 2016 22:48:44Guard Malcolm Delaney has agreed to a guaranteed two-year deal with the Atlanta Hawks, league sources tell The Vertical.
עידן
3 יול 2016 22:54:26הוא היה מצויין בלוקומוטיב קובאן השנה הביא אותם לפיינל פור
עידן
3 יול 2016 23:01:52Garrett Temple has agreed to a 3-year deal with Sacramento, sources told ESPN.
זיווו
3 יול 2016 23:28:30מוזר שבאתרים של הקינגס לא מדווחים על זה.
אדריאן ווז.. כבר דיווח על זה בצהריים.
נראה לי כמו החתמה סולידית. נהניתי לראות אותו בוושינגטון בעיקר בהגנה.
הקינגס תקועים עם רכז ולא רצו להאריך לרונדו.
דרן קוליסון עשה שטויות בחופש , הרביץ לאיזה גברת בדירה שלה , כנראה שהיה שתוי.
עוד לא עונש אבל זה יהיה אחד ארוך[20 פלוס משחקים] ככה שהקינגס צריכים עוד לפםחות רכז אחד סביר כדי לעבור את התקופה הראשונה ף, טמפל הוא לא רכז פותח בנבא.
k_700
4 יול 2016 00:32:45נו אז מה אתה מתלונן קוליסון נשמע כמו אחד שתפור על החומר האנושי של הקינגס.
אחלה טבילת אש.
זיווו
4 יול 2016 00:49:34בלה בלה בלה …:]
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
3 יול 2016 23:07:16לתת את הטופ 10 שלי לחוזים הכי גרועים של הקיץ?
בכיף
10. קנט בייזמור נשאר 70 מיליון ל4 שנים (לדעתי מגיע לו בין 46 ל60)
9. ביסמרק ביומבו לאורלנדו- 2 מיליון יותר מהקודם לאותו פרק זמן (מגיע לו בין 39 ל55)
8. אל הורפורד לבוסטון- 113 מיליון ל4 שנים (לדעתי מגיע לו בין 80 ל100 מיליון)
7. מרווין וויליאמס- 54 מיליון ל4 שנים (הגיע לו בין 12 ל33 מיליון)
6. דוויט "you soft" הווארד- 70 מיליון ל3 עונות (הגיע לו בין 46 ל50 לאור הקטסטרופה שעשה ביוסטון)
5. טימופיי "המאבטח" מוזגוב- 64 מיליון ל4 שנים (הגיע לו 30 מיליון או קרוב לזה)
4. ג'ון לוייר- 42 מיליון ל4 שנים (הגיע לו בין המינימום לחצי מהסכום שיקבל בפועל)
3. מייק "יש לי גנים" קונלי- 153(!!!!) מיליון ל5 עונות (הגיע לו בין 65 ו100 מיליון)
2. דרל ארתור לדנבר- 27 מיליון ל3 עונות, הוא עוד ייתן שיעורים באיך לזרוק כסף לפח (הגיע לו בין 3 ו15 מיליון)
1. ובמקום הראשון! סולומון "חבר במשפחת הגבעות" היל לניו אורלינס
52 מיליון ל4 שנים- מה לעזאזל הוא עשה שמגיע לו הכסף הזה?
יוכל לתת שיעורים ברמת דוקטורנט באיך לעשוק קבוצות ולהשתין להם על הכסף (הגיע לו בין 8 למקסימום 25)
עידן
3 יול 2016 23:14:21סלומון היל באמת היה הזוי
סימור סקגנטי
3 יול 2016 23:22:40דווקא הראה כשרון במעט שהוא שיחק בפייסרס, רק שפול ג'ורג' ו סי ג'יי מיילס הקדימו אותו במשבצת הסמול פורוורד. מענייןן איך הוא יתפקד עם יותר דקות
עידן
3 יול 2016 23:29:27לפני שנתיים שפול גורג היה פצוע נתן באמת עונה לא רעה אבל שנה שעברה כמעט ולא היה קיים.ההזוי בשבילי הוא ה52 מיליון.
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
3 יול 2016 23:31:28אל תשכח שזה החוזה שג'וש סמית' קיבל לאחר ששיחק ברמה שנמצאת על קו התפר בין אולסטאר לסופרסטאר (למקות שבדטרויט נהרסה לו הקריירה
סימור סקגנטי
3 יול 2016 23:40:23האמת, עוד מעט נקבל את הריסון בארנס על מקסימום בכניסה מרשימה לראש הדירוג
לביא
3 יול 2016 23:47:18תקשיבו לזה: ג'ראלד דאדלי מציע לבנדר 10,000 דולר תמורת החלפה של מספר הגופיה כדי שיוכל ללבוש 3. צחוקים שם בפיניקס.
אבוס ראסברוק
3 יול 2016 23:48:58בנוגע לבוסטון, ספציפית לאיינג'
הבחור הביא את הורפורד, שלושת רבעי כוכב אפילו 85-90% כוכב – ועם איכויות ללא אגו
עכשיו הוא כבר יכול להביא עוד כוכב/ סקורר ויש לו שלישייה התקפות מטורפת +שלושה שומרים מהדרגה הראשונה (בראדלי, סמארט וקראודר)
בטוח שהוא ניסה עד הלום, כבר יותר מעונה אחת, להביא שחקנים עם בחירות דראפט ושאר נכסים, אבל… כנראה שהוא לא מצא את ה-שחקן, כזה שצריך בנבא בשביל לקחת אליפות.
אני כמובן לא מדבר על גיי או ג'ף גרין, או אפילו באטום ופארסונס, אלא דוראנט/לברון/ראס,/דיוויס/לילארד/קאט/קוואי/וכ' או וויגנס/ג'ברי (לעתיד)
אני מרוצה מאוד ומאמין בדרך שלו, איינג' לא יתפשר גם על איזה כרמלו או וויד ואפילו לא על הארדן, הוא הולך על כוכב אמיתי!!!
ויותר מזה, הוא מחפש כוכב עם אופי, בירד נוסף לא יהיה, אופי וויז, אבל דוראנט או ראס כן
דורון האסטבן
4 יול 2016 00:03:17רועי, אם השאלה אלי, זה ממש לא קשור,(התשובה של סומסום
שהכל קשור מצחיקה וצודקת), אם יש בזה חוסר עניין או כבוד,
אז אשמע לך או לכל מישהו אחר, ולא אכתוב על זה.
הייתי צריך לכתוב פוסט על זה, כי התמזל מזלי להחשף לידע שיכול
להקל על כל אחד, רציתי להעביר אותו מאותה סיבה שאנו ידידים
מחיים אחרים, אף אחד לא חייב לי דבר, ואיני יותר טוב מאף אחד
אפילו כותב פחות טוב.
אם תבינו יהיה לכם יותר קל. לא תבינו לא קרה כלום.
רועי ויינברג
4 יול 2016 00:06:47לא חוסר כבוד או משהו, פשוט סתם חשבתי שהדיון גולש למחוזות שלא כל כך מתאימים לרוח הדברים. למרות שלמען האמת, כשחושבים על זה, הפגרה היא הזמן המושלם לדיונים כאלו. מצטער.
דורון האסטבן
4 יול 2016 00:07:10במשך שנים אני מהלל מאד את כותבי ומגיבי האתר, הבנתם
שאמרתי וכתבתי זאת ברצינות רבה.
באותה רצינות אני עומד מאחורי הדברים שכתבתי, ואני יכול להוכיח
חלק גדול. יש מציאות מדהימה מעבר למה שאנו רואים.
דורון האסטבן
4 יול 2016 00:13:00תודה רועי, אני אשמע לך, קופרניקוס וגלילאו היו מעטים מול רבים,
והתברר שהם צדקו, כמו רפלקסולוגיה שיאצו שרק לפני 20 שנה חשבו
שהם משוגעים והיום בקופת חולים (קפוט חולים אבא של אומר),
והמילה קרמה והמילה נירוונה שהיום כולם יודעים אך לא את המשמעות
של הארה רוחנית = נירוונה = ניבאנה.
דורון האסטבן
4 יול 2016 00:43:43אני שואף לצאת ממערכת הגילגולים הזאת ולא לחזור ליהות אדם
שוב, זה סיפור אחר, אתם אם אתם רוצים תוכלו ליהות שחקני כדורסל
ומה שאתם רוצים אם תבינו שהמערכת האלוהית מזכה ונותנת אפשרות
לכל אחד שמנסה ליהות טוב ולעשות טוב.
לצבור קרמה חיובית ואז ליהות מה שאתם רוצים, ללא גבולות ומגבלות.
הכל זה משחק שהאלוהי יצר, ואם תתעקשו ותתאמצו תוכלו ליהות
ספורטאים מפורסמים, לא תמיד זה קל ליהות מפורסם כולם מבקרים
אותך אם טעית או לא. כן אתם קיימים מילארדים של גילגולים,
היקום הוא אינסופי 100 טריליון מערכות גלקסיות,
100 מיליון תאים שמרפאים את הגוף שלכם ונותנים לו חיים,
את זה אתם יודעים כי המדע הוכיח כבר.
אז אלוהים במשחק שיצר תוך אין זמן או שבריר שניה לפי שפתנו
היה הרבה תיחכום והוא נתן לנו הרבה אופציות ובלי סוף אפשרויות
לממש את החלום שלכם. בהצלחה ובאהבה,
החלום שלי זה להתאחד עם כל היש עם האור הגדול ועם מה שאי אפשר
להסביר במילים, בינתיים עוד מלאכה רבה לפני. 🙂
נחוץ
4 יול 2016 02:26:27יום הולדת 40 לשחקן הלבן הכי שחור אי פעם , אחד המוצרים והלהטוטנים הגדולים ביותר גייסון וויליאמס.
לאיזה קבוצה הוא הכי מתאים ביום לדעתכם ובאיזה שכר?