הלייקרס – מה קרה כאן באמת (גם לידיעת דדי!) / ערן שעשוע (דקסטר)

 

טוב את האמת שהפוסט המקורי היה שונה אבל החלטתי ללכת על זווית חדשה לגמרי. העניין פה הוא ממש לא 64 מיליון דולר למוזגוב. יש פה דבר אחר שקורה. תנסו להסתכל על התמונה הגדולה. יותר נכון על הקריסה הגדולה.

לפני זה איפה הכול התחיל? מה הייתה הפעולה הלא טבעית הראשונה של הלייקרס? מי שאמר מייק בראון צדק. תראו, אפשר לטעות במאמן. נגיד להביא את ג'ף ואן גנדי ולראות שזה לא עובד. ממש לא ביג דיל.

אבל מייק בראון?? עזבו יכולת אימון, הכנה למשחקים, התאמה לסגל השחקנים. אין למייק בראון את האישיות לאמן קבוצה כמו הלייקרס.

מה עבר לבאס וקופצ'ק בראש בזמן קבלה ההחלטה הזו אלוהים יודע.

זה הסדק הראשון האמיתי בתדמית של הקבוצה ואנחנו יודעים שדברים קורים תוך כדי תהליך אז הנה זיהינו מאיפה הכול התחיל.. ומה הלאה?

 

מכירים את זה שעושים פניה חדה עם הרכב ימינה או שמאלה? הדבר הראשון שמלמדים הוא לא להסיט את ההגה בחדות לצד השני למרות שזה האינסטינקט הראשוני שלנו, וזאת כדי למנוע מהרכב להסתובב במקום.

הדרך הנכונה לטפל בסטייה קטנה היא לתת להגה להתיישר מעט ואז לסטות בעדינות לצד השני.

מה שהלייקרס עשו עם ההחתמה של ד'אנטוני זה בדיוק ההסטה החדה לצד השני. ומה קרה? הארגון הסתובב. תפיסת המציאות בה ד'אנטוני יכול לאמן קבוצה עם גאסול והווארד היא כ"כ שגויה שגם מי שלא ראה NBA מימיו לא יכול להעלות על דעתו שהשילוב הזה יכול להצליח גם בתסריט הפרוע ביותר.

אך ד'אנטוני לא הייתה נקודה קריטית כמו הנקודה הבאה שאולי עברה מתחת לרדאר.

כבר באותו הזמן כתבתי שהדבר הכי נכון לעשות הוא לשלוח את הווארד בטרייד תמורת שחקן סטייל אל הורפורד ותוספות ובזמנו הווארד היה סחורה חמה.

אין לי ספק שקבוצה כמו אטלנטה הייתה מהמרת עליו בשמחה והלייקרס היו נפתרים משחקן שכולם הבינו שלא מתאים לשחק בקבוצה, החשק שלו לנצח לא כזה גדול, היכולת לא משהו והוא בעצמו נתן רמזים שהוא לא מסתדר לא עם ד'אנטוני ולא עם קובי. אז איך? איך בדיוק חיכו לקיץ לרדת על הברכיים ולהתחנן שהוא יישאר?

GM טוב היה שולח את הווארד בטרייד. הבעיה שמי'ץ מתנהל כמו פקיד. עושה רק את מה שצריך. מנתח דראפטים טוב. לא לוקח סיכונים.

הטרייד הזה היה מונע את כל שלושת הקייצים האחרונים שהלייקרס עברו.

הם גם היו מקבלים את השחקן שהיו באמת צריכים, גם מרכיבים סגל באזור הפלייאוף וגם היו נשארים בטווח סביר מלחזור לעניינים עם החתמה ורעש כמו שהלייקרס יודעים.

מה קרה במקום-TRUST THE PROCESS –  גרסת עיר המלאכים?.

תראו היו לי אינסוף וויכוחים עם אוהדי הלייקרס. אני לא מבין גדול בחוזים אני כן מבין גדול בדינמיקה של קבוצה. להתרגל לרעיון של להפסיד זה לא בריא. כל הפסד הוא סדק ושבר.

כל עונה כזו רק מרחיקה מהמטרה. דברים משתנים מהר ב NBA. יום אחד סמול בול ויום למחרת שופכים על סנטרים כסף כאילו אין מחר.

נכון שהלייקרס לא טעו עם חוזים מופרכים, אבל רק מי שלא מנסה באמת לא טועה. אגב אין שום בעיה עם חוזה רע, כי אומנם זה אומר שמשלמים יותר ממה שצריך אבל זה גם אומר שסך הכישרון בקבוצה עולה ותמיד יהיה הgm  התורן שיקח חוזה רע ויתן שחקנים טובים יותר תמורתו.

בזמן שהלייקרס אמרו יופי נאסוף כמה שחקנים מהדראפט ונחכה לקיץ הרי בוודאות נחתים כמה שחקנים העובדות היו אחרות. הלייקרס ניסו בכל הכוח(!!) להחתים כל קיץ את כל השחקנים הטובים האפשריים ללא הצלחה. אני חוזר, הלייקרס לא רחרחו אלא הלכו בכל הכוח אחרי כל שמות החמים בכל קיץ. איפה זה נגמר כולם יודעים.

בואו נבחן מגמות:

בעונת ניסיון הבניה הראשונה– כל השחקנים הטובים הפנויים בשוק נפגשו עם הלייקרס. אף אחד לא הוחתם.

בעונת ניסיון הבניה השנייה–  הסופרסטארים דיברו עם הלייקרס בטלפון או דרך הסוכן. השחקנים בדרג מעט נמוך יותר כן הסכימו להיפגש ושוב אף אחד לא הוחתם.

בעונת ניסיון הבניה השלישית- אף סופרסטאר לא היה מוכן אפילו לדבר עם הלייקרס בטלפון. בטלפון! שחקנים מדרג שלישי- באטום או ווייטסייד לא היו מוכנים אפילו להיפגש עם הלייקרס.

תראו, לפעמים נפגשים עם קבוצה רק בשביל הכבוד למרות שאין כל כוונה לחתום שם.

אתם באמת חושבים שדוראנט יעבור לקבוצה שהיא לא OKC ? אבל הוא מכבד את הספרס והווריוס שטסו במיוחד בשבילו.

וככה זה עובד עם כל סופרסטאר בליגה שנפגש עם מספר קבוצות. אף אחד לא מתלבט בין 5 קבוצות. זה תמיד הקבוצה שלך כנגד קבוצה אחת אחרת.

נפגשים עם השאר מתוך כבוד.

העניין כאן הוא לא שהלייקרס לא הצליחה להחתים את וויטסייד. אלא ששחקן שהוא לא השחקן הכי טוב בקבוצה אלופה וגם לא השני, אלא 3-4 לא מוכן אפילו לדבר איתם.

מוזגוב הוא לא הסיפור.

הסיפור הוא שהלייקרס לא רלוונטיים. הם בקומה של סקרמנטו. רוב האוהדים של הלייקרס לא הפנימו את זה עדיין. הקבוצה איבדה אחיזה על המציאות. שחקנים לא מעוניינים בחוזי פרסום וטלויזיה. יש את זה מספיק גם ב okc.

העולם הפך להיות כפר קטן-  וושינגטון=לוס אנג'לס=דאלאס=סן אנטוניו=ממפיס.

לפני ששחקנים חותמים בקבוצה הם בוחנים מספר דברים – הכסף, היכולת לזכות בתארים ובריאות הארגון.הם רואים כיצד הלייקרס מנהלים את עצמם כאשר לא דילגו על אף טעות בדרך לשבור שיא ניצחונות שלישי במשך 3 שנים רצופות. הלייקרס לא יכולים להציע יותר כסף ולא יכולים להציע תואר עכשיו. אבל בתיאוריה יכלו להציע ארגון שחושב קדימה ויכולת ביצוע. בתכלס מה שקורה באמת זה מועדון מגרד 20+ ניצחונות ויורד כל שנה. למה שמישהו יסכים?

ומה הקטע, הקטע הוא שהם באמת ניסו להתחזק ורק אחרי שדחו אותם שחקנים סוג ב' או ג' הם פנו לתוכנית השנייה והיא להישאר עם גמישות מלאה כאשר המפץ הגדול יתחיל.

טוב אז המפץ התחיל והלייקרס לא בחגיגה.שוב אין לי בעיה עם חוזים רעים, יש לי בעיה ששחקנים מסתכלים על הלייקרס כמו על ארגון כושל. ומה שסגר את החותם על הלייקרס היא העובדה שחסן וויטסייד וניקולה באטום שחקנים שהם במקרה הטוב השחקנים מדרג שלישי בקבוצה לא מוכנים לבוא לדבר. אני חוזר למי שלא הבין את ההבדל. לא נכנסו למשא ומתן אפילו בכד לסרב לאחר מכן.

למה זה דומה- זה דומה למישהו שמתקשדר אליך ואין לך אפילו מספיק כבוד אליו להגיד לו שאתה עסוק אלא פשוט מסנן שאתה עסוק. אתה פשוט מסנן. אז את הלייקרס מסננים

זוכרים את נוקיה? זוכרים את הענק הסלולרי? היה סיכוי שענק כזה יכול ליפול? וואלה לא ממש. אבל קרה מה שקורה עם הלייקרס, הם לא תפסו את המציאות כמו שהיא. במקום להתפתח ולשנות, הם ייצרו מכשירים אומנם יותר מתקדמים אבל מאותו הסוג. החשיבה נשארה תקועה עמוק בשנות ה 90 תחילת שנות ה 2000. העולם התחיל לדבר בשפה אחרת והשפה של נוקיה לא נשארה רלוונטית.

היצרנים הסיניים האלה שזלזלו בהם- כן האלה שנ.ב.א נקראים OKC, אינדיאנה, טורונטו ודטרויט מסתכלים על הלייקרס מלמעלה. איפה נוקיה ואיפה hawawi כולנו יודעים..

לצערי אין בלייקרס אף אחד שיכול לשנות את המציאות. הישועה לא תבוא ממשפחת באס או מקופצ'ק או מהשחקנים. גורל הלייקרס שווה לגורלה של פילדלפיה. אם אחד השחקנים הנוכחיים בקבוצה לא יהפוך לסופר סטאר אין תקווה לקבוצה.

למרות זאת כן יש דרך ללייקרס לעלות על הגל מחדש. וזאת הדרך היחידה.

לדרך קוראים מג'יק ג'ונסון. האגואים בקבוצה חייבים לקחת צעד אחד אחורה ולתת למג'יק יותר שליטה ואחריות במועדון. אין שום סיכוי שפרחח כמו באטום ידבר עם מג'יק ג'ונסון ולא יסכים לחתום בקבוצה. רק אדם עם אישיות וכוח אדירה כמוהו יכול להחזיר את הספינה שכבר תקועה עמוק בקרחון אל המסלול.

עד שזה לא קורה 2022 זאת נבואה עדינה.

***************************

הערה של מנחם לס: לא יכולתי לומר זאת טוב יותר!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. הם זרקו את מג'יק מהקבוצה
    הלייקרס זה מועדון שב DNA שלו זה או אליפות או כלום , אני חושב שגם העונה יעשו ניסיונות לא לאבד את בחירת הדראפט המוגנת
    מוזגוב , דנג זה שחקנים שבעבר אם היו מגיעים לאל איי היו סוגרים בקליפרס
    ללא ספק דאנטוני היה התחלת הסוף , 2013 הייתה עונה נוראית
    אני לא אהבתי את היחס לפאו גאסול
    הלייקרס זה המעודון מס 1 מבחינת אוהדים , גולדן סטייט נוגסת להם חזק מאוד בנתח הזה . מי היה מאמין ? מועדון שעשה פלייאוף 3 פעמים ב 20 שנה ( לא ה 4 האחרונות כמובן )

  2. 2012/13 הרגה את הלייקרס… חשבו שבנו אימפריה ובמקום זה הפסידו הכול – כולל את גאסול עם יחס מחריד, כולל הווארד החמור עונה אחר כך, כולל נאש הזקן ובעיקר את קובי שהראה יכולת מדהימה לאורך העונה אבל הלחץ על הגוף גרם לפציעה שגמרה לו את הקריירה. אם לא הפציעה הלייקרס עדיין היו רלוונטים.

    עכשיו שקובי עזב וללייקרס היה מצב מצוין לקיץ הייתי עם תקוות שהסדר יחזור – לייקרס זה או טנקינג או אליפות כמו שמידן אמר.

    לייקרס מעבר לטעויות הראו פחד… כי מי מחתים את דנג ומוזגוב כשיש ברירה אחרת? הם פחדו שהם יצאו בלי כלום במקום להראות ביצים!
    ברגע שאתה מחתים את מוזגוב – אתה מודיע אנחנו כבר לא גדולים כמו פעם ואין לכם מה להגיע.

    כמו שאמרת – הדבר היחיד שכרגע יכול להציל את הלייקרס זה או שאחד הצעירים יהפוך לכוכב או הנהלה נורמלית.

    1. ההחתמה של דנג ומוזגובמזכירה את ההחתמות של דומארס בדטרויט שהחתים את בן גורדון וצ'ארלי וילנואבה. יש כסף לבזבז ומישהו צריך לקבל אותו.

  3. כל מילה בסלע. מסכים איתך שמג'יק צריך לקבל תפקיד גדול יותר בלייקרס, אולי מנג'ר או נשיא פעילויות הכדורסל או אפילו סתם יועץ. בפעם הקודמת שהלייקרס הביאו שחקן עבר לתפקיד ניהולי זה עבד (ג'רי ווסט, 1996)

  4. בתור מי שמתגור בארה'ב כמעט עשור, אתה מתעלם מענין העיר עצמה וכח השוק שלה, ועם כל הבוד לסקרמנטו, מילווקי ועוד 80% מקבוצות הnba כשיש לך הרבה כסף אין תחרות בלגור באיזורים הסופר עשירים של לוס אנג'לס לעומת נניח דטריוט, בוסטון או ממפיס. מסכים לגבי הטעויות הקולוסאלית עם בראון ופרינגלס אבל בסופו של יום לדוראנט אין כרגע מה לחפש כי גם איתו הקבוצה לא קונטנדרית, צריך לעשות עונה בינונית פלוס שנה הבאה (ואין סיבה שלא) ואני מאמין שהמצב ישתפר.

    1. זה בדיוק קו המחשבה שהוביל ארגונים כמו נוקיה קודאק יאנקיס לייקרס ניקס לקריסה. תפיסת המציאות מעוותת כל אחת בתחומה.
      השוק לא רלוונטי. העולם הוא שוק אחד גדול.
      מייק קונלי מקבל בממפיס 150 מיליון דולר הוא לא צריך את לוס אנג'לס. דמאר דרוזן מסדתר טוב מאוד עם ה כמעט 140 מיליון דולר שלו בטורונטו.
      סטף קארי באוקלנד ודוראנט ב OKC מקבלים חוזי עתק בנעליים.
      שלא לדבר על החוזים של סביבות ה 40 מיליון לעונה שהם צפויים לקבל בעונה הבאה.
      ג'יימס הארדן עם חוזה נעליים של 200 מיליון דולר ביוסטון.

      אין שום משמעות לגודל השוק. לוס אנג'לס, בוסטון, ניו יורק ושיקגו הם האחרונים לעלות לרכבת.

      בוא ניקח את 3 הקבוצות החזקות במזרח ובמערב ונבדוק שווקים.
      מזרח- קליבלנד, טורונטו, אינדיאנה (?)
      מערב- אוקלנד, סן אנטוניו, OKC

      אל תדאג לאלה שגרים בסקרמנטו או מילווקי. מבטיח לך שכל מה שהם יכולים להשיג ב LA הם גם ישיגו שם.
      דקלים וחופים לא עושים את זה יותר לאף אחד.

  5. יש דמיון בין הלייקרס של השנים האחרונות למכבי .

    שצחקתי על הלייקרס באוזני אבא שלי הוא כמעט שפד אותי ואמר לי לזכור אילו גופיות תלויות על התקרה שם. המון עבר, הווה ברצפה עתיד מעורפל. לשתיהם הנהלה עם ראש בקיר והתמכרות לעבר.
    כמה שהדמיון הזה כואב.

  6. כפי שתקראו מחר, רבי לייבלה קסלמן, הרבי החב"דניק החבר שלי, אוהד לייקרס דפוק, אמר לי שללא ספק אם מוזגוב ניבחר, זה היה רצונו של הקדוש ברוך הוא, והוא חלק מ"תכנית גדולה" מעל בינתנו!

  7. מסכים עם הרוב, אבל אוהדי הלייקרס לא יודו בכך שהסימן הראשון היה קובי. בעשר שנים האחרונות סמכו עליו כמוביל של הקבוצה, שחקן בעל כוח והשפעה, שמנע כל אפשרות של המשך המסורת והבאת כוכב אמיתי, מצד שני הוא בעצמו לא היה מסוגל מקצועית להוביל את הקבוצה לתואר כבר הרבה זמן. החוזים האחרונים שלו לא היו שערורייתיים כשבעצם הראו שלהנהלה אין מושג איך ממשיכים הלאה.
    הלייקרס נפטרו משאק וגם ממג'יק כדי לפנות מקום לצעירים, אבל לא ידעו לעשות את זה עם קובי.

    1. אם אתה מדבר על העשור האחרון, אז קובי הביא 2 אליפויות. 2009 ו2010. זה היה רק לפני 6 ו-7 שנים. עדיין בתוך העשור. מה שכן הם עשו כמעט כל שגיאה אפשרית החל מסיום האליפות ב2010. עוד הגיעו לפלייאוף על האדים במשך 3 שנים אבל כל פעם הפסידו – הובסו בסיבוב ראשון או שני, ואז 3 השנים הנוראיות האחרונות.

  8. זה שנת מעבר.
    קובי תלה תנעליים, בשנים האחרונות הוא עשה יותר צל מבאמת תועלת.
    ראסל, אינגראם , רנדל וקלקרסון זה בסיס לא רע.
    הלייקרס צריכים להמציא את עצמם מחדש, אני היייתי באמת מנסה להביא בחזרה סמלי עבר שהם לא קובי.
    לוס אנגלס היא כבר לא כזאת מושכת, תוכננה רע.
    מי שמבין יודע שאיכות החיים בהרבה מקומות היא הרבה יותר טובה מלהתקע שעות בפקקים של כבישים טבעתיים בלתי נגמרים, הייתי מעדיף את פורטלנד, טורנטו, סן פרנסקיקו ודנוור עשר פעמים לפני לוס אנגלס.

    1. מסכים שזו שנת מעבר, השאלה מעבר למה? התרפסות בפני כוכבים ובנייה מהדראפט הן התנהלויות של קבוצה קטנה. סגידה לאדם אחד כשיש היסטוריה ומסורת מפוארות מראות על קטנות וקוצר ראייה, אפילו פרובינציאליות. האם הלייקרס יהפכו לקבוצה קטנה ומדשדשת באופן קבוע? לא חסרות דוגמאות לכאלה שזה קרה להן.

  9. ברגע שכל המועדון מקדיש את עצמו לשחקן שפורש אתה מבין מה נהיה ממנו. כבר חמש שנים קובי הסריח את הלייקרס, הוביל אותם לכלום ולקח פול כסף ונפצע בין לבין. הרבה זמן יקר להתאושש

  10. מצוין.
    אותי מצחיקה ההתנצחות בין אוהדי הסלטיקס לאוהדי הלייקרס.
    אם דוראנט חותם בבוסטון, אני בכלל אתפקע מצחוק…

  11. כל מילה בסלע,רק לא התייחסת בהרחבה לגורם מספר אחד וזה שהילדים של באס שאין להם מושג מה לעזאזל עושים.
    אני חושב שמה שהלייקרס צריכים לעשות זה כן טרייד על קאזיניס,נכון הוא מטורלל,נכון הליגה עוברת למוד של יותר סמול בול אבל שחקן כזה שיחתום יכול להחזיר את הDNA של המועדון.אני זוכר ששאק הגיע ללייקרס גם כולם אמרו שזה טעות וגם ככה הוא לא מתרכז בכדורסל אז בכלל בעיר הסרטים אין סיכוי שהוא יתרכז בכדורסל.
    בכל זאת נסיים בנימה אופטימית קלה,גם אני כמו כל אוהד לייקרס מתוסכל חושב מה יהיה ומה אפשר לעשות ואז נזכרתי שכל שנות ה-90 גם היינו במדבר(ראבאק הסופרסטאר שלנו היה ניק ואן אקסל) ואז התאוששנו.אז אתם יודעים מה אני קונה את הנבואה של מנחם ו2022 נשמע לי מתאים.

  12. דבר ראשון זה לא משנה איך אתה מי אתה וכמה גדול אתה הליגה הזו בנוייה על כך שכל 5 -7 שנים קבוצות ירדו מהגדולה שלהם זה הבסיס של הסאלרי קאפ והדראפט אחרי שהוצאתי את זה מהמערכת אלא אם למיץ קופצאק יש סרט סקס של גני באס ופיל גקסון והוא סוחט אותם אני לא יכול להבין איך הבנאדם הזה הוא הגנרל מנגר שלנו רעיון נחמד לתת למגיק את העמדה אבל אתה צריך לזכור שמגיק אם כל הכבוד לעמדת הגנרל מנגר בלייקרס הוא איש עסקים מליארדר עם רשת בתי הקולנוע שלו ובעלות משמעותית בדודגרס בביסבול ועוד אין סוף עסקים, לטעמי שמות יותר רלוונטים וכאלה שישמחו לבוא אלינו בריאן קולנגלו סם פרסטי מסיי יוגרי מנהלים צעירים עם חשיבה בריאה והבנה את השוק עכשיו נחזור למחרב הראשי של הפרנצייז מיץ, הדיראון לתחתית הליגה התחיל עוד הרבה לפני הסיפור עם האוורד שדרך אגב רק על הפישול הזה הזה הוא היה צריך להיות מפוטר (למרות שבראייה הכללית לא ויתרנו על יותר מדי רק על ביינום פצוע שלא היה שווה כלום אחרי הפציעה) אבל באמת שכל ילד ראה שהאוורד לא הולך לחתום איתנו מחדש (האמת למזלנו שהוא גם לא חתם על מקסימום בזמנו) והיה פשוט חייב לקבל עליו משהו כל דבר אפילו בחירת סיבוב ראשון או פול מילסאפ כזה, אבל שוב אני מסתכל על מה שעשינו ב17 שנה שאני אוהד הקבוצה ולחשוב על שנים שהעמדנו קבוצות עם סמוש פארקר ומיהם בחמישייה בא לי להקיא לטעמי אבל מתי שקופצאק ממש איבד את זה והיה צריך לשחרר אותו כבר אז היה הטרייד על כריס פול אחרי שהליגה דחתה את הטרייד מה הוא עשה שלח את אודום שחקן עם ממוצעים אדירים עד אותו זמן פשוט חינם עם סרט עטיפה לדאלס אוקיי זה עוד סביר אבל אחרי זה הוא בחר להשאיר את גאסול במקום לחפש טרייד עליו , מה חשבת שגאסול ירצה להישאר כלייקר אחרי שניסית לשלוח אותו בטרייד בכלל בזבזנו שם איזה 3 4 שנים עם גאסול ומאטה וורלד פיס וביינום שחקנים עם ערך באותו זמן שבמקום לקבל עליהם אבני בנייה הוא בחר להשאיר אותם ולראות אותם מזדקנים וקמלים והופכים לשחקנים בלי שום ערך לטרייד, אפילו עכשיו אני באמת חושב שמצבנו לא כזה רע אם הוא היה משכיל לעשות משהו במקום להרוס אותנו אני יכתוב מה אנחנו צריכים לעשות בפוסט הבא

    1. רק על היחס לגאסול מגיע ללייקרס שנה בזבל.. התייחסו אליו זוועה. הוא אהב את המועדון אבל הלייקרס יתייחסו אליו כמיץ של החרא. בעונת 12/13 הביא עונה גדולה ובלייקרס במקום לתת לו כבוד על זה שמו את קלארק בחמישייה תקופה במקומו.

  13. נתסכל על המצב של הלייקרס ונראה שאפשר לעשות מהלכים כדי להיות תחרותיים כבר השנה ובעיקר כדי שנוכל למשוך שמות בקיץ הבא שמשתחררים שמות לא פחות גדוליים מהקיץ הזה קרי , ווסטברוק,גריפין… אם אני הייתי הגנרל מנגר ההחתמה הראשונה שלי הייתה רואנדו, הוא עדיין צעיר הוא אחד השומרים הטובים לעמדה שלו בליגה והוא רכז מצויין שחושב מסירה קודם הוא מנהיג הוא לוחם ויש לו לב ענק פשוט צריך סיטואציה מתאימה ולא קבוצה של חולי נפש המהלך השני שאני עושה זה לתת מקסימום להאריסון בארנס אומנם הוא לא שווה את זה \0לא רחוק מזה במיוחד בסכומים שנשפכים על שחקנים אחרים) אבל זה מהלך שאין מה להפסיד בו או שאתה לוקח תשחקן או שגולדן סטייט משווה (קשה לי לראות יש את קארי שנה הבאה ואיגודלה ופסטוס וליוניגסטון מסימיים חוזה ) ואתה תוקע להם תתקרת שכר ומתלל לקארי שנה הבאה מהלך שלישי זה לגנוב את אחד השחקנים הכי אנדר רייטד בליגה וזה מוריס ספייטס עסקה של 10 12 מליון לשנה לא מאמין שגולדן סטייט ישוו ועכשיו המהלך המרכזי זה שיקשור בסרט יפה את כל הקצוות ויהפוך אותנו ללייקרס של פעם אני שולח את ראסל פלוס הבחירות סיבוב ראשון ושני בדראפט 2018 (עוד שנתיים ) לשיקאגו בולס שנכנסים מרצון לתקופה של ריבילד תמורת באטלר אפילו את ראסל + ראנדל (ראיתי כל משחק של הלייקרס השנה הבחור הזה אובר רייטד בענק אנדרסייז בלי קליעה ואתלטיות) גם הגיוני יותר מבחינת שכר מאמין ששיקאגו יקפצו על הטרייד הזה רק תראו איזה חמישייה רכז – רואנדו 2- באטלר 3- בארנס 4-ספייטס 5-מוזגוב ספסל קלארקסון אינגרם בלאק וכו קבוצה מדהימה עם ההגנת פרימייטר הכי טובה בליגה מוזגוב בפנים חוסם הכול יכול להיות לנו קבוצה אדירה אבל ההנהלה צריכה להתעורר ולהבין שעם מיץ קופצאק אנחנו נהפוך לקליפרס של שנות האלפיים

    1. וואלה לא מוותר על ראסל… פוטינציאל אדיר! אני מקווה שבשיטה של השנה הוא יפרח. ביירון סקוט המאמן בית שימוש לא סבל אותו וגם אין לו מושג בכדורסל. השנה יש מצב שיהיה סוג של בעל הבית על המגרש.

      הציעו כבר עבורו ועבור אינגראם את קאזינס ובלייקרס אמרו לא והם צודקים. אם אין לך סופרסטאר מובטח בטרייד פלוס דוראנט בחופשי אז אין טעם כי זו תהיה סתם קבוצה.

      רונדו אני גם רוצה שיגיע. יכול להתאים בול כי ראסל הוא רכז-קלעי.
      רנדל אני מסכים איתך שהוא אובראייטד אבל זה נובע בגלל האיקיו של עכבר. אפשר עם שיטה נכונה שהוא יהיה מצוין.

  14. טור טוב של אוהד. ליבי עימכם (למרות שאין מה לרחם על הלייקרס).
    לא כתבת כלום על קובי, מה חלקו במצב?
    אוףטופיק 1: huawei (צ"ל חואווי ולא וואווי) זו חברה שנשלטת על ידי ארגוני הבטחון הסיניים ולא סתם לא מאושרת לשום מכרז ממשלתי.
    אוףטופיק 2: נוקיה נכשלה בשוק הפרטי אבל לא פשטה את הרגל אלא עושה חייל בשוק התקשורת ה corporate, של התשתיות (בדיוק כמו אריקסון).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט