מעקב שחקנים חופשיים: יום 1/רועי ויינברג

היום נפתחה תקופת המורטוריום, תקופה שבה מותר לקבוצות לדבר עם שחקנים (אבל לא לחתום רשמית על חוזים). למרות זאת, היו היום לא מעט סיכומים של שחקנים עם קבוצות שיהפכו לרשמיים עם סיום המורטוריום:

מידע שימושי לכבוד פתיחת השוק

הפוסט, כמו תמיד, יעודכן מספר פעמים ביממה.

עדכון אחרון: 21:42.

מילווקי: גארד הקבוצה בעונה החולפת והבחירה השלישית בדראפט 2008, או ג'יי מאיו, הושעה לשנתיים לאחר שהפר את מדיניות הסמים של הליגה. מאיו קלע העונה 7.8 נק' למשחק עבור הבאקס, ויוכל לחזור לאנ.בי.איי רק בעונת 2018/19, אם ימצא קבוצה שתרצה בכך.

*

חתימות/העברות:

ראוי לציין כי שום חוזה אינו רשמי עד ה-7 ביולי.

*

פילדלפיה: הגארד ג'ראלד בייליס חתם על חוזה של 27 מיליון דולר ל-3 שנים בקבוצה. בייליס קלע העונה 10.4 נק' עם 2.7 ריב' ו-3.1 אס' במשחק במדי הבאקס.

*

אינדיאנה: אל ג'פרסון, סנטר שרלוט בעונה האחרונה, הגיע להסכמה על חוזה של 30 מיליון דולר ל-3 שנים באינדיאנה. ג'פרסון, אחד משחקני הפוסט אפ הטובים בליגה, קלע העונה 12 נק' עם 6.4 ריב' במשחק.

*
ברוקלין: הנטס סיכמו על חוזה רב שנתי עם ג'רמי לין, לפי השחקן. לין, שחקן שרלוט בעונה האחרונה, צפוי לקבל 36 מיליון דולר ב-3 שנים. הוא קלע העונה 11.7 נק' עם 3.2 ריב' ו-3 אס' למשחק במדי ההורנטס, והגיע עם הקבוצה לפלייאוף.

*

מיאמי: בטור שפרסם באתר פלייר'ס טריבון, חבר חמישיית ההגנה השנייה, חסן וויטסייד, הודיע כי הוא הולך להשאר במיאמי, תמורת 98 מיליון דולר ל-4 שנים. הוא קלע העונה 14.2 נק' עם 11.8 ריב' ו-3.7 חס' במשחק.

*

דטרויט:הפיסטונס סיכמו על חוזה תלת שנתי עם איש סמית', בעונה האחרונה שחקן פילדלפיה וניו אורלינס (העונה עם 12.6 נק', 6.5 אס' ו-4 ריב' למשחק במדי 2 הקבוצות ביחד).זאת ועוד, הקבוצה קרובה מאוד לסיכום עם אנדרה דרומונד על הארכת חוזה של 130 מיליון דולר ל-5 שנים. דרומונד, חבר חמישיית הליגה השלישית, קלע העונה 16.2 נק' עם 14.8 ריב' במשחק במדי הפיסטונס.

*

אורלנדו: השחקן החופשי די ג'יי אוגוסטין סיכם על חוזה בקבוצה. אוגוסטין קלע העונה 7.5 נק' עם 3.2 אס' למשחק במדי אוקלהומה ודנבר, והוא יהיה הרכז המחליף של אלפריד פייטון.

*

שרלוט: הקבוצה סיכמה עם ניקולס באטום על דיל חדש, כך לפי השחקן. באטום יקבל 120 מיליון דולר ב-5 שנים כאשר הוא יכל לצאת מהחוזה כעבור 4. הצרפתי קלע העונה 14.9 נק' עם 5.8 אס' ו-6.1 ריב' במשחק.

*
לוס אנג'לס לייקרס:הלייקרס סיכמו עם שחקנם בעונה האחרונה, ג'ורדן קלארקסון, על חוזה של 50 מיליון דולר ל-4 שנים. קלארקסון קלע העונה 15.5 נק' במשחק. נוסף על כך, הלייקרס סיכמו על חוזה של 64 מיליון דולר לטימופיי מוזוגוב, סנטר קליבלנד בעונה האחרונה. מוזגוב פתח ברוב משחקי העונה הסדירה של קליבלנד, אלופת ה-NBA, וקלע העונה 6.3 נק' עם 4.4 ריב' ו-0.8 חס' במשחק.

*

טורונטו: הראפטורס סיכמו על חוזה מקסימום על האול-סטאר ושחקן הקבוצה, דמאר דה-רוזן. דה-רוזן יקבל 139 מיליון דולר ב-5 שנים. העונה הוא הוביל את הקנדים לגמר המזרח עם 23.5 נקודות (שיא קריירה), 4.5 ריב' ו-4 אס' במשחק.

*

וושינגטון: בראדלי ביל קרוב מאוד לסיכום בעל פה על חוזה מקסימום חדש בקבוצה היום, של משהו באזור ה-128 מיליון דולר ל-5 שנים. ביל, שחקן חופשי מוגבל, קלע העונה 17.4 נק' למשחק (44.9% מהשדה, 38.7% מהשלוש) במדי הוויזארדס.

*

שמועות:

גולדן סטייט: קית' פומפי, אחד מהכתבים שמלווים את ה-76', אמר שהוא לא חושב שהאריסון בארנס יצטרף לפילדלפיה כי גולדן סטייט תשווה כל הצעה עליו. כזכור, בארנס שחקן חופשי מוגבל, מה שנותן לווריורס אפשרות להשוות כל הצעה שירצו ולהשאירו בקבוצה.

*

סקרמנטו: הקינגס מעוניינת ברכז קליבלנד, מת'יו דוולדובה. גם אטלנטה, מילווקי ודאלאס מעוניינות באוסטרלי, העונה עם 7.5 נק' ו-4.4 אס' ב-24.6 דקות בערב. נוסף על כך, הקינגס הביעה עניין בדיון וויטרס, השחקן החופשי המוגבל של אוקלהומה. גם הת'אנדר (שיכולה להשאירו בקבוצה לאחר שיקבל הצעה מקבוצה אחרת), פילדלפיה, ברוקלין, שיקגו ומיאמי מעוניינות בשוטינג גארד הצעיר.

*

ברוקלין: השחקן החופשי ברנדון ג'נינגס צפוי להתאמן עם הקבוצה בשישי בכדי שיוכלו לבדוק כמה הוא כשיר. ג'נינגס קלע העונה 6.9 נק' עם 3.5 אס' למשחק, לאחר שחזר מפציעה קשה באמצע 2015/16.

*

פורטלנד: הטרייל בלייזרס הציעו, לפי דיווחים, חוזה מקסימום לצ'נדלר פרסונס. הפורוורד קלע 13.9 נקודות למשחק במדי דאלאס בעונה האחרונה.

*

ניו יורק: הניקס בשיחות עם ג'ואקים נואה (4.3 נק' ו-8.8 ריב' ב-29 משחקים העונה) על חוזה של 72 מיליון דולר ל-4 שנים, כאשר כל שנה בחוזה מובטחת לחלוטין, כלומר, הניקס לא יוכלו לחסוך כסף באמצעות שחרורו בעתיד.

*

יוסטון: הרוקטס נפגשו עם השחקן החופשי קנת' בייזמור מיד לאחר פתיחת הפרי אייג'נסי. בייזמור, שחקן אטלנטה בעונה האחרונה, לא תכנן לקיים פגישות עד ה-5 ביולי. בייזמור לא סיכם על חוזה כלשהו עם הרוקטס לאחר הפגישה.

*

דאלאס: המאבריקס נחשבים פייבוריטים להחתים את חסן וויטסייד. חבר חמישיית ההגנה השנייה יפגש גם עם מיאמי, קבוצתו בעונה האחרונה, ועם פורטלנד, אבל לפי מקורות רוב הסיכויים הם שיסיים בטקסס. וויטסייד קלע העונה 14.2 נק' עם 11.8 ריב' ו-3.7 חס' (ראשון בליגה) למשחק. הקבוצה פוגשת היום את ניקולס באטום ומייק קונלי.

*

קליפרס: שחקנים רבים צפויים לחתום מחדש בקבוצה בתחילת הפרי אייג'נסי: לוק ריצ'רד מבאה א מוטה, ג'ף גרין, אוסטין ריברס, קול אולדריץ', ג'מאל קרופרד ואוסטין ריברס. גם הניקס והבלייזרס מעוניינות, ככל הנראה, בריברס, בנו של מאמן ונשיא הקליפרס, דוק ריברס.

*

ממפיס: צ'נדלר פרסונס (13.9 נק' למשחק העונה) לא צפוי לחזור לדאלאס, ושוקל מספר קבוצות כביתו החדש, ביניהן ממפיס, הלייקרס, הבלייזרס והמג'יק. הוא צפוי לבקש קרוב למשכורת מקסימום בקבוצה הבאה שלו, שתהיה השלישית בקריירה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 285 תגובות

    1. מה זאת אומרת? דובי אני מתפלא עליך…מהי מהות הקיום של הניקס בליגה? אנחנו המוסד לביטוח לאומי, פנסייה לכל דורש…

      חוץ מזה, אני כבר מזמן הגעתי למסקנה שדולן בסה"כ מלבין כספים דרך הקבוצה כי הקשר בין המהלכים של הקבוצה לבניית קבוצת כדורסל מקריים בהחלט

    1. נראה לי שכבר די החלפת את הסאנס בקאבס. כמו כל גבר בקומדיה רומנטית, לוקח לך זמן להודות שאתה כבר לא רוצה להיות עם האשה הנוכחית אלא עם החדשה המפתיעה והסוערת…

      1. ממש לא!
        שנה שעברה צפיתי (עם כל כאב הבטן הנלווה) ב-82 משחקי הסאנס של העונה. לפחות חצי מהם בזמן אמת.
        הקאבס משמשים עבורי מפלט. אני בעדם בעיקר בגלל שכולם נגדם…

        1. קיבלתי. הסקתי את זה מהשקט. יש באתר את דובי ודדי שנושמים לטוב ולרע (דובי) את קבוצותיהם. שמח שאתה מתמיד. אשמח לקרוא מאמר על הסאנס כי לא לגמרי ברור מה התוכנית ארוכת הטווח שלהם והתקשורת די מתעלמת מהם.

          1. לרע אה… חכה חכה שהביג פור שלנו ישליטו טרור בליגה!
            וזה עוד לפני אריק דה היט מן גורדון וג'מאל מד מן קרופורד…!
            גו ניקס!

  1. חירפון רבתי!
    קנת' בייזמור רוצה 19 מיליון לעונה,
    מדובר על שחקן שנתוניו מזכירים את אלו של כספי.

    כספי: 11.8 נק', 5.9 רב', 27.2 דקות.
    בייזמור: 11.6 נק', 5.1 רב', 27.8 דקות.

    כספי קולע באחוזים גבוהים יותר, בייזמור אנרגטי יותר בהגנה.

    1. בייזמור צעיר מכספי וההתקפה היא בונוס כי הוא שומר טוב וארוך קודם כל שיכול לנוע בין עמדות בגלל ידיו הארוכות.

      בלי קשר סיפק סחורה בקבוצה טובה. בלי קשר 2, אנחנו בקיץ 2016. יש יותר ביקוש מהיצע ויש לכולם כסף לביזבוזים.

      1. זה בדיוק הבעיה המשכורות המגוכחות שיש בספורט ובעיקר בNBA. שחקן ממוצע מינוס ירוויח העונה כמו הכוכבים בNFL. למרות ההסכם הטלוויזיוני החדש איגוד השחקנים פשוט עקץ את בעלי הקבוצות.

        1. לא עקץ ולא נעלים. שחקן פוטבול משחק 16 משחקים בשנה כחלק מסגל של 50. בנוסף הnba הוא מותג גלובאלי ובנוי 100 אחוז על סטאר פאוור. למה זה בסדר לטום קרוז לקבל 20 מיליון דולר על הפקה של חודשיים כשהוא כשהוא כולה מקריא טקטים? למה זה בסדר למנכ"ל של בנק להרוויח עשרות מיליונים כשעובדיו הם אלו שעושים את העבודה הקשה והמכניסה? כי כלכלה זה עניין של עצה וביקוש וכוח קנייה. כמה בייזמורים מסתובבים בשוק השנה? אולי שלשה. כמה קבוצות זקוקות לווינג ארוך וורסטילי ששומר חזק וקולע שלשות (ועדיין צעיר)? לפחות 20. מישהו ישלם.

          1. זה בדיוק הבעיה שזה לא בסדר, המשכורות שמשלמים לשחקנים, בדרנים, זמרים הם פשוט מצחיקות. זה עולם מעוות.

        2. הכי לא מסכים שיש.

          נגיד והשחקנים מחליטים פתאום לשבור את הכלים, ובסוך החוזה הקיים, מקימים ליגה חדשה, כאשר השחקנים הם בעלי הקבוצות.
          האוהדים של ה-NBA "הישן", ימשיכו להגיע לראות את הניקס נגד הלייקרס נטולי הכוכבים, או שיבחרו לצפות במשחק של הלוס אנג'לס פראקרס בכיכובו לברון מארחים את הניו יורק דיקס בהנהגתו דוראנט?

          משפחת באס יגלו שלהם יש 0 משמעות בהצלחה הכלכלית של הלייקרס. אלו הכוכבים שמביאים קהל למגרשים, ושמביאים רייטינג לטלוויזיה.

          1. בדיוק! יותר מזה. רוב הארגונים השכר הוא החלק הארי של תקציב ההוצאות. הnba כלל לא חריג. פשוט הכסף ששחקן אחד מייצר הוא שווה ערך להמון פועלים במפעל.

          2. זה שיש לשחקנים את היכולת להרוויח בגדול בגלל ההיצע והביקוש, זה לא אומר שזה המצב האידאלי.
            בעולם מושלם הייתי רוצה שיהיה חוק מדינה שיגביל את סכומי העתק שסופרסטאר/שחקן קולנוע/מנכ"ל יכולים להרוויח.
            אני לא חושב שהמאמץ ששחקן nba משקיע הוא בהכרח יותר גדול מהמאמץ של פועל מפעל או של עובד סוציאלי.
            בעולם מתוקן היינו מתוגמלים על ההשקעה שלנו (כל אחד בתחומו) ולא לפי היצע וביקוש.
            (אני גם יודע שזה לא באמת ריאלי…)

          3. בדיוק, זה לא ריאלי אבל זה עולם מעוות שחקן כדורסך מרוויח מליוני דולרים (אותו דבר מנכל בוס שחקן קולנוע…) בשביל שעולם ישתנה צריך שיהיה מהפכה, ובשביל מהפכה צריך שנהרות של דם ישפכו.

          4. השחקנים הם המוצר של החברה, הם הפנים. הם לא אנשי המכירות והשיווק שלו.
            ההודים ילכו לראות את הליגה עם אנשי השיווק והניהול הטובים ביותר

    1. ראית פעם נערה מתבגרת ועשירה (ג׳יימס דולן) שקיבלה כסף לבזבוזים כדי לקנות בקניון וחזרה הביתה עם דברים שהיא אשכרה הייתה צריכה? נראה לי שדרון ווילאמס וקרלוס בוזר יקבלו הצעות בקרוב.

    2. דווקא זה הפריאיגגנסי הגרוע ביותר שאני זוכר לכל הקבוצות( אפילו לפליקנס שהיו צריכים לפטר את רואה החשבון שלהם) יש מקום מתחת לתקרת השכר ובגלל ההיצע הדל והביקוש האדיר יוצא ששחקנים כמו קנט בייזמור יקבלו 19 מליון, מראה רק כמה ההנהלה של מיאמי עלובה באופן שבו הם מתייחסים לוויד.

      1. מה הבעיה עם העניין של הכסף והמשכורות? אז בייזמור רוצה 19 מיליון ונואה 70. שיבושם להם. כסף של דולן ובאלמר וראנדיבי ורשתות הטלוויזיה.
        זה לא שאתה לוקח את בייזמור ולא נשאר לך כסף לדוראנט.
        יש היצע, יש ביקוש, יש קונים ויש מוכרים.
        אז כספי נכנס מוקדם מדי ולבייזמור יש סוכן יותר חכם, זה הכל.

  2. המנצח הגדול זה מוזגוב. טונה של כסף, עונה קצרה (הרי לפלייאוף השנה הוא לא יגיע), בלי לחץ, בלי ציפיות, ובעיקר – בלי החורף של אוהיו.

  3. עם דאלאס מצליחה להחתים את וויטסייד+ קונלי אולי יש סיכוי לעוד איזו ריצה אחרונה של נוביצקי שראוי בהחלט לצ׳אנס הזה, אגב תאורטית הם יכולים לנסות להביא גם את באטום או שזה כבר דורש מהלכים לפנות מקום מתחת לתקרה?

  4. בלל פריאייג'נסי משעמם קצת. אין ולא יהיו יותר מדי תזוזות מעניינות.
    מי שייתן לפרסונס חוזה מקסימום ועוד אחרי העונה המאכזבת שעבר פשוט דפוק. לדעתי זה יותר כדי לשחק עם הראש של קיובן. קבוצות הליגה נהנית להתעלל בו

  5. דוראנט חייב להחליט, כדי שאבני הדומינו יתחילו ליפול.

    ואם הוא נשאר באוקלהומה (הכי צפוי, והכי נכון מכל הבחינות) – נדמה לי שגם למשך הזמן שהוא לקח, והפגישות עם חצי העולם, תהיה משמעות לא מי יודע מה חיובית על החברים שלו לקבוצה. כאילו, אז החלטת בסוף שאנחנו כן מספיק טובים עבורך? באמת תודה.

  6. מישהו בהנהלה של הלייקרס על סמי הזייה
    לא הייתי נותן למוזגוב חוזה בתור מאבטח לסטפלייס סנטר
    הם דפוקים שם בראש ?????
    אין שום סיבה להביא את הדחליל הזה לאל איי , שום סיבה
    טמבלים , מפגרים , רפי הבנה ( אופס , יצא לי מנחם )

      1. היברט חופשי.

        דרך אגב, אם מוזגוב וביומבו מקבלים 15 ו-16 מיליון לעונה, היברט והווארד יכולים וצריכים לדרוש מקסימום.

  7. אם נואה ורוז יצליחו להישמר מפציעות יש לניקס קבוצת פלייאוף לגיטימית במזרח.חסר להם רק שחקן בעמדה 2 ואני במקומם הולך על קורטני לי שיתן 10 נק בממוצע והגנה חזקה.הרכב בריא של רוז לי אנתוני פורזינגיס ונואה שווה סיבוב שני בפלייאוף המזרח

  8. מוזוגוב לא שווה את הכסף, ממש ממש לא, אבל יכול להיות שלוק וולטון חיפש תואם אנדרו בוגוט ולזה הוא הכי מתאים. מגן טבעת טוב שיכול להסתדר עם משחק קבוצתי דינמי יחסית די טוב ומצטיין בחסימות בהתקפה.

    עדיין, אין עולם שהוא שווה בו 64 מיליון דולר ל-4 שנים ביום הראשון של הפרי אייג'נסי. אפילו אם התקרת שכר תגיע ל-250 מיליון דולר.

    1. "עדיין, אין עולם שהוא שווה בו 64 מיליון דולר ל-4 שנים ביום הראשון של הפרי אייג'נסי."
      דווקא יש כזה עולם – שכחת כמה הם שלמו לקובי ולהיברט ביחד רק לפני שנה?
      עכשיו אני מחכה שדדי וקיי 700 יקפצו ויגידו שזו החתמה מבריקה והכי חשוב, לא לשכוח! זה הכל חלק מתכנית העל של קופצ'אק הגאון!!

    1. השמועה רצה לפחות חצי שנה, ויש שיגידו שנתיים.
      זה מאד הגיוני, נוח בשכר. פאו יחתום על החוזה האחרון שלו והספרס יקבלו גבוה חכם בצבע.

      הבעיה שאולי רק אני רואה את החסרונות:
      קודם כל כל פאו מועד לפציעות, בטח בתקופה הזאת של הקריירה, שנית, עדיין חסר לספרס מסה בצבע להתמודד מול OKC או בוגוט ושלישית, הספרס סובלים מהסתיידות עורקים. הם חייבים דם צעיר שירוץ עם הקבוצה 10 שנים קדימה ולהפסיק לחשוב על השנתיים הקרובות

      1. גאסול שיחק בשנתיים האחרונות 75 משחקים ו- 33 דקות בממוצע. ב- 27 דקות למשחק אצל פופ הוא יחזיק יופי.
        אין מאסה? גאסול ואולדריג' זה אין מספיק מאסה?

      2. גאסול מצויין לספרס. גבוה שמוסר ויודע לקרוא מצבים. לגבי פציעות, המערכת של הספרס היא הטובה בליגה להתמודד עם עומסים. גאסול הוא בורג במערכת, שכמובן לנארג ואולדריג' הם המרכזיים.

  9. כצעד ראשון זה נראה צעד לא טוב ללייקרס.למרות שאין הרבה שחקנים בליגה שמגנים טוב על הטבעת כמו מוזגוב. אבל אם גם גאסול יגיע בחוזה של עד 10 מיליון לעונה ויצליחו להביא עוד 2 כוכבים(דוראנט?) ניתן יהיה להגיע לפליאוף…

  10. מוזגוב בשנה שעברה אצל בלאט נתן ב25 דקות 10.6 נקודות (59% מהשדה, 73% מהקו), 7 ריבאונדים, 1.2 חסימות ואסיסט. 0.4 חטיפות למשחק.
    הוא בן 29. הוא יכול לתת 4 שנים לא רעות בכלל ללייקרס בעמדה.
    היברט באותו גיל, נותן תפוקה פחות טובה להבנתי.

    1. הבעייה עם מוזגוב היא שהוא לא ממש חזר לשחק מאז הפציעה

      הוא נראה בעונה שעברה כמו צל של השחקן שהוא היה לפני הפציעה

      במצבו הנוכחי הוא שחקן שלא ממש שווה חוזה כזה

  11. המשפט שעשה לי את זה: "דיון וויטרס, השחקן החופשי המוגבל"..
    אין תיאור טוב מזה לוויטרס המוגבל – כדורסלנית וקצת שכלית כנראה- חחח
    (התכוונת לכתוב השחקן החופשי מוגבל. בבקשה אל תתקן!!)

  12. מדהים כל העונה אכלנו לוקשים סבלנו מעונה מזעזעת כאשר הדבר היחידי שהחזיק אותנו אוהדי הלייקרס היה הדראפט ועונת הפרי אייגנס. ואז מגיעה הידיעה הזאת וגם עונת הפרי אייגנס הרוסה לנו. אשכרה הפכנו להיות הניקס. פשוט עצוב😫😫😫

    1. למה עצוב? לי זה דווקא עשה את הסופש. יש מחליף להיברט, כבוד. עכשיו רק צריך להחזיר את קובי מהפרישה עם 25 מליון לעונה ויש אליפות.

      1. כל אחד ומה שעושה לו את זה. לי למשל ההתנהלות של איינג בדארפור האחרון די רוממה את נפשי הדואבת. לרגע לפני הדראפט פחדתי שבוסטון באמת יהיו חזקים ונצטרך לסבול את הגיגייך יותר אבל אז איינג החזיר את הסדר לכנו. בעצם שאני חושב על זכה זה לא כל כך משנה כי אתה לעולם לא מגיב על בוסטון רק על הלייקרס( האם כמו מנחם יש אוהד בארון ?)

        1. החזרת לי יפה יניב, הבחירות של איינג' בארבע שנים האחרונות זה נושא באמת רגיש אצלנו.
          לגבי הבחירה הנוכחית יש לי שני דברים להגיד: 1. באמת נחיה ונראה, הרי אין שום דרך לדעת איך הפרוספקטים האלו יתפתחו, ו 2. זה לא שבאמת היה איזה שוס גדול בבחירות הבאות.

  13. דרוזן אני מבין חתם ל-5 שנים בטורונטו.
    הופתעתי, מודה. הבחור מאל.איי, ולא סתם – הומבוי מקומפטון.
    הלייקרס כנראה לא עושים יותר כלום לאף אחד. חבל.

  14. ואפרופו הספרז – יחזקו את הקו הקדמי, גאסול או לא, הכל אותו דבר –
    אין להם באק קורט. כמה שעצוב לומר את זה על טוני פארקר, hof לעתיד. אין, הירידה שלו משמעותית, וקשה להניח שדני גרין יתעורר לעונת רנסנס. מופתע מאוד שהם לא פועלים בכיוון. כרגע ס"א לא תהיה טובה יותר מהשנה שעברה – והיא לא הספיקה ליותר מחצי המערב.

    1. אני במקומם לפני הכול שם את כל האפשרויות שלי על קונלי, במה שישאר מחפש סנטר, לא ברור לי למה הם בכלל נכנסים לרדיפה אחרי דוראנט ששתי העמדות העיקריות שלו אלו העמדות של שני השחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה (3-4) , אולדריג׳ וכמובן קוואי

      1. לא להתקרב לקונלי. שחקן לא רלוונטי לאף קונטנדרית ובטח לא לבנייה מחדש.
        בקו האחורי יש יספרס בחירת דראפט מבטיחה שיכולה וצריכה להחליף את טוני בחמישייה לקראת סוף העונה, אם פופ יצא מהקבעונות שלו. קווין מרטין ומאנו יכולים להיות מחליפים לגיטימיים לעמדה 2.
        חסר תותח שלשות והגנה נוסף שאם יש סיכוי לבביא אותו אז זה בטרייד על גרין + מילס או דיאו.
        בצבע חסר דם צעיר. שחקן שיוכל לצמוח בשנים בקרובות. בובאן אמור לקבל יותר דקות וההוכחה עליו. מפלצת צבע מפחידה או ספליטר 2.0

  15. תודה רבה לכולם – שוק ההעברות וכל פרטי החוזים האפשריים הוא מבחינתי השלב הבא בידע של nba, שכרגע, מתוך בחירה אני בוחר שלא לצלול אליו 🙂 . טוב שיש אחרים שמפרטים את כל האפשרויות!

    בכל זאת, שאלה קטנה:
    אני מבין שבגלל החוזה החדש מול הטלוויזיה, ישנה עלייה חדה במשכורות.
    האם לא יותר הגיוני לקבוצה לוותר על מימוש האפשרויות בקיץ הזה – מקסימום לפזר קצת יותר כסף בעונה הזאת על השחקנים בסגל הקיים,
    ואז להגיע בקיץ הבא בלי שום מחוייבויות?
    זה נראה שבגלל הכסף הפנוי, קבוצות מתחייבות לשחקנים בינוניים לטווח ארוך. כשיגיעו השחקנים שבאמת שווים את הכסף הם כבר לא יוכלו להתחרות.
    למה להחתים את מוזגוב או נואה על חוזים ארוכים רק בגלל שיש עכשיו כסף (כמובן שלא רק הם, הם סתם דוגמא בולטת)?

    1. כי יהיה מספיק כסף להעניק חוזי מקסימום לכוכבים גדולים לכשיהיו. אבל, אני משער, כוכב רוצה קבוצה מסביבו לרוץ אתה. צוות מסייע, ספסל, את זה קבוצות בבניה עושים עכשיו.

    2. אני חושב שסן אנטוניו במצב לא רע. 2 השחקנים הטובים שלה חתומים לחוזים ארוכים בקיץ הקודדם. כנ"ל גרין (לכשישתפר ויצדיק את החוזה)

  16. אני בעד האוסטרלי לקינגס וקורטני לי ואפשר מבחינתי לעצור כרגע.

    כמו כן להחתים שוב את קרי גוניור.

    רכזים קוליסון , דלי סת קרי,איזיאה קאזינס
    שוטינג-לי, בן, ומלאכי ריצרדסון [בוגדנוביץ יגיע שנה הבאה]
    סמול-גיי, עומרי וקרון באטלר
    פאוור-קאולי סטיין, סקאל לס…,
    סנטר-קאזנס,קופוס, פפ… הסנטר היווני מהדראפט

    בטרייד בלוק -יש שלושה- בן , גיי וקופוס.
    כנראה שהערך שוק של גיי מש נמוך אחרת אני לא מבין איך הוא עדיין בקינגס. הוא התבטא שוב ושוב שהוא לא רוצה להמשיך

    1. זיו איך מבחינתך זה מספיק? אם השנה סקרמנטו לא עלו לפלייאוף בכלל אז למה שבשנה הבאה עם הרכב כזה הם יעשו את זה?

    1. הדיווחים מצביעים על היתקעות במו"מ עם מיאמי, נטיה לדאלאס, החלטה בבוקר (שלהם).
      אם חסן עוזב את מיאמי, וכריס בוש לא משחק שם בפועל – מה טעם לדוויין וויד להישאר עבור עונת כלום?

      1. כריס בוש אמור לחזור.
        היו שמועות שהוא יכל לחזר כבר לפלייאוף אבל העדיפו שינוח עוד כי גם ככה זה לא יעזור כשהוא חלוד ולא שיחק הרבה זמן עם הקבוצה שלו.

      1. בגדול אין שום קונספירציות. מקרה קלאסי של ילדים שקיבלו את מפעל החיים של אבא ופשוט הרסו אותו. חוץ מזה שמנחם אוהד לייקרס בארון והוא מת ללייקרס חזקים

    1. קשה להודות בזה כאשר מדובר בקבוצה שאתה אוהד אבל זה בהחלט מדויק דקסטר, האחים באס וקופצ׳אק מחריבים ביסודיות כל חלקת אדמה טובה, אפילו הניקס עושים כבר מהלכים יותר ראויים…

    1. ללא ספק עסקה טובה בשבילו (שנה אחרונה כאופציית שחקן) וגם בשביל שרלוט שהוא הציר המרכזי שלהם יחד עם קמבה ווקר.

    2. MKG כשהוא בריא שחקן ההאסל הטוב בליגה בפור עצום (ואל תתחילו לקשקש לי שנואה יותר טוב ממנו)

  17. החוזה של מוזגוב שערורייתי. לתת לו 16 לשנה זאת הזיה.
    מבחינתי גם 139 ל5 של דרוזן ו128 ל5 של ביל זה הרבה הרבה הרבה יותר מדי.
    זילות של המושג כסף.

    1. דרוזן שווה כל דולר . לקח אותם עם לאורי עד הגמר והביאו הופעה טובה סך הכל . זה לא שיש רשימה של סופרסטארים שמחכים בתור.
      ביל הימור כי הוא פצוע תמידי.
      מוזגוב עלוב ביותר…

    1. אני לא יודע מה המספרים של החוזה אבל אני לא מתלהב מסמית'. הוא העמיס מספרים בשנתיים האחרונות בפילי ובשאריות של הפליקאנס ולא סתם זו הקבוצה העשירית שלו בערך בליגה. הוא מכניס הרבה אנרגיה אבל מעט מעבר. הוא מגן יחסית חלש, נוטה לבלאגן והיכולת קליעה שלו נוראית.

  18. בוסטון בקצב הזה לא נכנסים לפלייאוף שנה הבאה במזרח.ספרתי לפחות 8 קבוצות במזרח עם שחקנים יותר טובים ולא החשבתי את מיאמי שיקאגו ואטלאנטה שעתידן לוט בערפל כרגע

      1. .קליבלנד טורונטו אינדיאנה וושימגטון מילווקי שארלוט דטרויט ואפילו הניקס עם חמישייה של רוז גורדון אנתוני פרוזינגיס ונואה

        1. מילווקי זה הימור, לא עשו שינוי גדול משנה שעברה והכל תלוי בהצלחה של הניסוי של יאניס בפוינט.
          וושינגטון לא שינו כלום משנה שעברה – ביל עדיין יפצע ואני לא מאמין שהם יגיעו ליותר ממקום 6 בשיאם.
          שארלוט שווה לבוסטון ולדעתי אפילו טיפה פחותה.
          דטרויט מסכים שהם חזקים אבל גם בוסטון.
          ואני לא מאמין בניקס יותר מדי, רוז סבבה אבל כנראה יפצע, פורזינגיס עם פוטנציאל בשמיים שלא בהכרח יתבטא בקבוצת גלקטיקוס, נואה שחקן נפלא שיכול להשלים את פורזינגיס אבל אחרי שנים בשיקגו ובחזרה מפציעה לך תדע.
          אינדי לדעתי תאבק על ביתיות.
          ביחד עם קליבלנד טורנטו ונגיד אינדי ודטרויט בוסטון נאבקת על ביתיות ממש לא על מקום בפליאוף

    1. אני בהחלט לא האדם הנכון לענות על זה, אבל אנסה ע״פ מה שאני יודע –
      זכויות בירד (על שם ׳לארי בירד׳), נועדו לאפשר לקבוצות לשמור על ׳שחקני מועדון׳ – שחקן ששיחק כמה שנים (?) בקבוצה, יכול לקבל חוזה גבוה יותר מהמקסימום (יותר שנים, יותר שכר לכל שנה). כמו כן, אני חושב שהשכר הזה מוחרג מתקרת השכר של הקבוצה, ולכן יש ייתרון בהצעת החוזה לקבוצה שבה השחקן שיחק.

  19. יוסטון לקראת היחלשות רצינית.
    העזיבה הצפוייה של הווארד, בייזמור ואל הורפורד לא יחתמו שם בלי סכומים שלס אלכסנדר לא מוכן לשלם ואריזה יודע שהוא על בלוק הטריידים, משהו שלא גורם למוטיבציה גבוהה אצל השחקן השני בחשיבותו ביוסטון.
    עם התחזקות של קבוצות הדרג הנמוך במערב הסיכויים לפלייאוף שנה הבאה נראים עצובים. אני כבר מוכן ללכת על כל מיני מהלכי התאבדות לא צפויים, העיקר לא להיתקע במקום התשיעי הכל כך מוכר

  20. וואו.
    איש סמית' בתור באקאפ פוינט בדטרויט?
    מושלם, פרפקטו, אדיר!

    אליפות המזרח לא תעזוב את בית המרכז. לברון מתישהו ינוח, בדיוק בזמן לילדי הפיסטונז.

    כרגע זה:
    רג'י/ איש סמית'
    קולדוול-פופ/ מישהו
    מוריס/ סטנלי ג'ונסון כפרה עליו
    האריס/טוליבר
    אנדרה/ ביינס

    תנו לי אל הורפורד, עוד שוטינג גארד, ושיפור בעונשין של דרה. לא יותר. SVG, סחתן עליך.

      1. הוא מגיע מתחת וכדי לתת מנוחה לרג'י, אחד משני השחקנים המרכזיים בקבוצה, לא מבקש יותר מפוינט גארד מחליף.
        הספסל של הפיסטונז לא היה קיים בעונה האחרונה. כלום. קריסות פעם אחר פעם, ממש ההיפך מסטארטינג 5 מעולה (פרט לג"ס – דטרויוט נתנה את הפייט הכי משכנע לקאבס, ב-3 מ-4 משחקים).
        איש סמית' אחרי עונה מצוינת בפילי. 4-7-15 על 32 דקות, ובעיקר, הוא פלפל, אנרגיה, בדיוק מה שצריך כדי להעיר קבוצה עייפה. והוא בן 27 בלבד.
        בכנות – לא רואה באק פוינט גארד יותר טוב שיכולנו להביא. חשבתי על דלבדובה, האוהדים רצו גם, אבל הקאבס כנראה ימצאו דרך להשאיר אותו.

        1. +1
          קליעה זו אכן בעיה אבל כאשר יש לך שחקני כנף מצוינים זה יכול להתקבל.
          הגנה זו גם בעיה. אתגר לסטן.. אבל שיש לך את סטנלי ג'ונסון בחמישייה השניה זה יכול לאזן.

        2. אז אתה מכניס רכז מחליף שלא יודע לשמור, עושה בלאגן יותר גדול מג'קסון ובנוסף לא מסוגל לשים את הכדור בסל? איך זה אמור למנוע את הקריסה של החמישיה השנייה?
          בעיני דלבאדובה עדיף בהרבה.

  21. רועי ממשיך לעשות חיל עבורינו

    בשאלת הרכז המחליף לדטרויט, קשה לי להחליט – אוהב את שניהם (סמית' ודלי) וכ"א מהם מביא משהו שונה לחלוטין. הכרעה קשה.
    סומך על סטן שיצעיד אותנו הלאה לרמה הבאה

  22. באטום – 24 מיליון דולר לשנה ל5 שנים. איזה יופי של חוזה. אני חושב שהוא שווה את זה, אבל זה אומר שמצבם של השחקנים הוא ממש טוב.

  23. וכספי – שווה כ"כ הרבה מעבר לחוזה שלו בליגה הזאת. לא שהוא מסכן עם כ-3 מיליון דולר לשנה שלו, אבל הוא שווה פי שלוש לפחות עם מה שהוא נתן בשנה האחרונה ב 27 דקות:
    11.8 נקודות (48% מהשדה, 41% מה-3), 5.9 רבאונדים, 0.8 גניבה, 1.2 אסיסטים.

    1. כספי הוא חוזה מצוין (לבעלים כמובן). כולי תקווה ואמונה שהחוזה הבא שלו יהיה גדול פי 3.
      עוד מעט גם יהיו לו ילדים להאכיל 🙂
      רק שישאר בריא כפרה עליו חמסה חמסה.

  24. שארלוט טורונטו ו-וושינגטון שיחקו אותה.
    שלושתן השאירו שחקני חמישייה טובים שהיו נחטפים על ידי קבוצות אחרות אם הן לא היו נותנות להם סכומים כאלה.

    הלייקרס בצעד לא ברור, ידוע שמוזגוב שווה הרבה יותר ממה שהוא נתן השנה (טיירון לו לא נתן לו יותר מדי קרדיט), אבל 16 מיליון?! הגזמה פראית.

  25. לא שאני בא להצדיק את הבחירה דווקא במוזגוב(נניח כשאפשר אולי היה להשיג את אשיק, לא שהוא הרבה יותר מועיל).

    אבל תצאו מהסרט שלכם שהיום אפשר להשיג סנטר עם נסיון לחמישייה בפחות מ16 מיליון דולר לעונה.
    אין תסריטים כאלה יותר, ברגע שביומבו על כמה משחקים טובים בפליאוף מקבל את ה-15, זה הרף.
    אלה הסכומים שיעופו.
    האוורד וחסן יקבלו מקסימום ובנינו ההפרש ברמה שלהם למה שיכול לתת לך מוזגוב כשחקן חמישייה אצל וולטון, לא כזה גדול אם בכלל קיים.

    הוא טוב יותר מהיברט הרכיכה שזה כבר שחקן פחות לשנוא בשנה הבאה.
    ואני בכלל מעוניין לראות מה יצא מזובור, זובי או איך שלא קוראים לקרואטי השרוך שלקחנו בבחירה השנייה.

  26. אגב, הדיל על קלארקסון הוא חתיכת פיצוי.
    50 מיליון דולר ך4 שנים כשקלארקסון יכול היה להשתמש בחריגה של ג'ילברט ארינאס כדי לדרוש 61 מיליון דולר.

    בנינו בימים שבייזמור מבקש 19 מיליון ופארסונס מקבל 100 מיליון זה חתיכת גניבה להחזיק את קלארקסון לעוד 4 שנים במחיר של חצי מזה.
    גם שחקן שיש לו תקרה גבוהה , גם מראה גרף של שיפור.
    מבטיח מאוד.

      1. קשקוש של ESPN מלפני 20 שעות כמעט, לפני שהלייקרס החתימו אותו.
        שום מצב שהוא באמת יהפוך לטרייד עבורם.

        אם יש שחקן אחד שהייתי חושב לקחת כרגע מפילי זה נואל(שיכול להיות גניבה זולה כסנטר הגנתי).
        אבל זה לא נחוץ כבר.

  27. לא הבנתי את צעקות הגוועלד על מוזגוב. יש לו קיץ להתאושש מהפציעה והוא באה ממערכת שעשתה אחורה פנה וזרקה אותו אחורנית למען שיטה אחרת. אצל בלאט היה מגן טבעת נהדר עם ידיים טובות וקליעה רכה. אולי לא יחזור לרמה הזאת אבל למה אכפת לכם מה קורה תחת תקרת השכר בלייקרס. מה הלייקרס מפסידה פה?

    אם תגידו שאיאן מהימי או טיילר זלר רצו לבוא אבל ג'ים גירש אותם לטובת מוזגוב אז יש לכם טענה. אחרת? השכר שלו זה בוטנים בשנים הקרובות. אם הלייקרס יריחו אליפות הם גם יוציאו פיירול מושחת כמו שהקאבס עשו. כל חישוב של אחוזים מסך התקרה הוא גם מיותר מסיבה זו בדיוק.

    האם מישהו מכאן באמת חושב שסופרסטאר ידפוק בדלת של משפחת באס וג׳ים יאמר לו שהוא מצטער אבל לא נשאר כסף לשלם לו? אתם חושבים שהלייקרס שמפוצצים כסף תחסוך על מישהו שהם ירצו שיבוא ושיסכים? המילים: שכר וצודק הם שתי מושגים מעולם הסוציאליסטים של שנות ה60.

    בקיצר אוהדי לייקרס צריכים לשאול רק שאלה אחת. מוזגוב טוב לקבוצה או רע לקבוצה.

    אגב האם לא עדיף מוזגוב ל70 משחקים בעונה על אריק גורדן שמישהי הולכת לשלם על ברכי הזכוכית שלו סכום גבוה על 30-40 משחקים?

  28. לא ברור לי למה הקליפרס מעוניינים להחתים מחדש את כל שחקני המשנה שלהם, באופן עקבי הם מגרדים את רף הקונטנדרית, אז הם צריכים לעשות את הצעד הבא ולנסות להתחזק.

    1. עוד גבוה שמשאיר את קיובן מאוכזב… מה לין לעזאזל חשב לעצמו שהלך מקבוצת פלייאוף לגיטימית לקבוצה חסרת עתיד כמו ברוקלין

  29. באמת סכומים מדהימים. ידענו שזה הולך לקרות, הגיוני שזה קורה לאור הסכומים שהליגה מרוויחה, ועדיין זה מפתיע לשמוע על מוזגוב ועל פארסונס. פתאום, ה-70 מיליון על קאנטר נראים כמו מציאה…

    מעניין אותי האפקט הפסיכולוגי על שחקנים ש"נשארו מאחור". הרי מדובר באנשים עם אגו גדול, שיודעים לפתוח עין על אחרים (ראה ערך ג'ון וול ותגובתו על החוזה של רג'י ג'קסון בקיץ הקודם). הקפיצה בשכר מייצרת סיטואציות לא סבירות כמו הריסון בארנס שהרס ללוחמים הרבה בגמר, וצפוי להרוויח הכי הרבה. יותר משחקנים טובים ממנו וותיקים ממנו בהרבה.

  30. ג'ון וול לא באמת ישאר על החוזה שלו אחרי הקיץ הזה.
    ה70 מיליון של קאנטר נראו מאוד הגיוניים גם כשנחתמו עליהם(בטח כשידעו כמה הקפיצה תהיה גדולה בקיץ הזה).

    70 מיליון לסנטר פותח בליגה יהיה הסטנדרט, כדאי שאנשים פשוט יתרגלו לזה.

    1. איזה שחקן דרג ג' לא היה מוכן להפגש עם הלייקרס הקיץ? דרוזן(טוב מאוד).

      שחקן אחד היה צריך לעניין את הלייקרס הקיץ הזה- דוראנט.
      מכיוון שלא סביר שהוא גם ככה יעזוב את OKC אלא יחתום שם על חוזה לשנתיים הכי טוב שהלייקרס יכולה לעשות לעצמה זה להשאיר את קלארקסון(בדיל הכי טוב שנחתם הקיץ הזה לדעתי) ולהשיג סנטר שיגן באמת על הטבעת ולא הסמרטוט רצפה הזה היברט שלא מסוגל לנתר 15 ס"מ מהפארקט.

  31. הדיעה שלי – אין לי בעיה עם הסכומים שהשחקנים יקבלו, גם לי קשה לעכל אותם, אבל תוך עוד-שתיים נתרגל שאלה המספרים. זה שוק חופשי והם החלק המרכזי של ההצגה. גם בעולם הקולנוע שציינו כאן אנחנו רגילים שכוכב מקבל 20 מיליון דולר על סרט, אבל בפועל רוברט דאוני ג׳וניור יקבל 50 מיליון על כל אחד מה Avengers הבאים. למה? כי זה משתלם לאולפנים, הם מכניסים בהתאם. וגם לקבוצות ה NBA ישתלם לשלם את המחירים האלה , כי הן מכניסות בהתאם.

    מה שמשגע אותי – למה לעזאזל כל כך הרבה שחקנים בינוניים מקבלים חוזה מקסימום?! באטום ופרסונס עם 15 נק׳ זה שחקני מקסימום? זה כבר מרמז על בעיה בבניה. שחקן מקסימום צריך להיות פרנצ׳ייז פלייר עם 22-23 נק׳ ומעלה שסביבו בונים קבוצה שיכולה לרוץ, לא שחקני רמה ב׳ שישאירו אחר כך כסף רק לעוד כמה שחקני רמה ב׳, ואז קבוצה לא תגיע לשום מקום.

  32. סיכום היום עד עכשיו:

    (יעלה גם בפוסט של מחר)

    מעברים:
    טימופיי מוזגוב מקליבלנד ללייקרס, 64 מיליון ב-4 שנים
    די ג'יי אוגוסטין מדנבר לאורלנדו, פרטי החוזה לא ידועים.
    מסתמן-ג'ואקים נואה משיקגו לניו יורק, 72 מיליון ב-4 שנים

    הארכות חוזה:
    חסן וויטסייד במיאמי, 98 מיליון ב-4 שנים
    דמאר דרוזן בטורונטו, 139 מיליון ב-5 שנים
    בראדלי ביל בוושינגטון, 128 מיליון ב-5 שנים
    ניקולס באטום בשרלוט, 120 מיליון ב-5 שנים
    מסתמן-אנדרה דרומונד בדטרויט, 130 מיליון ב-5 שנים

    1. שחקנים חופשיים בולטים שנשארו:

      רכזים: קונלי, רונדו, לין, דרון וויליאמס, לאוסון

      גארדים: וויד, ג'יי אר סמית', אוון טרנר, פורנייה, ג'מאל קרופורד

      סמול פורוורדים: דוראנט, לברון, פרסונס, בארנס, דנג

      פאוור פורוורדים: גאסול, הורפורד, ראיין אנדרסון, נוביצקי, מרווין
      וויליאמס

      סנטרים: הווארד, ביומבו, אזילי, איאן מהנימי, רוי היברט

          1. הם לא צריכים להיות בולטים, ה-4 אחרים בחמישייה שלכם מספיק בולטים גם ככה.

            אני אישית חושב שטרנר או סטפנסון יותר מתאימים, אבל אני לא פיל ג'קסון. נקווה בשבילכם שהמשולש שתראו הכי הרבה פעמים שנה הבאה לא יהיה אחד מהמשולשים במגן דוד של מד"א שבא לאסוף פצועים

          2. לאנס סטפיבנסון עם החומר האנושי שיש בניקס? תפור עליהם.

            טרנר יהיה יקר מדי אפילו בשביל הניקס. יש יותר מדי התעניינות בו, לי וגם הגופה של גורדון אמורים להיות שווים פחות.

            זה יהיה ביזארי בכל אופן לראות את הניקס לוקחים את גורדון.

          3. דווקא קורטני לי אחלה אופציה בחמישייה שתכלול את רוז כרמלו ונואה שכולם אוהבים כדור ביד כדאי שיהיה את זה שעובד בהגנה ולא יקח יותר מדי זריקות

          4. כמו שזה נראה גורדון הוא זה שיגיע. אפילו רוז התקשר אליו לבקש שיבוא.
            כאילו היה צריך שכנוע. אלוהים ישמור הבנאדם יותר מתאים להופיע במתקפת הזומבים שתיים מאשר בניקס.
            בעצם מה ההבדל?

          5. נשאר לכם קצת כסף בכיס בשביל קאמבק נוסף לגרג אודן?
            תוכלו לרוץ לאליפות בכדורסל בכיסאות גלגלים בבית הלוחם

          6. לי אחלה אופציה, אבל לא הגיוני שדולאן יבין את זה.
            להביא את הגופה החנוטה של גורדון או לקפוץ על סטיבסנון זה הרבה יותר דולאן סטייל.

          7. אין דבר כזה דובי, לא במקרה שלכם.
            נתתם 60 מיליון לגופה של אדי קרי פעם שהדיבורים היו שהוא מקסימום יכול לתת שלשות.
            אם זה קרה הכל יכול להתרחש אצלכם במזבלה.

  33. לכל השואלים על המונח זכויות לארי בירד:
    player's Bird rights: once a player hits free agency again, you don't have the right to go over the cap in re-signing him; you have to use precious cap room instead.

  34. טור חשוב ומוצלח ביותר.

    שמתם לב שכולם מדברים כאן על מיליונים כאילו היו כמה פרוטות בכיס?
    לדעתי המשכורות הפכו למרגיזות ומעליבות ממש. זורקים 20 מיליון על שחקן ממוצע כאילו זה כמה שקלים.
    בי זה מעורר חימה ממש. מעניין מה תהיה המשכורת הממוצעת בליגה השנה בהשוואה לכדורגל האנגלי למשל, או בייסבול,פוטבול, והוקי קרח.

    ומוזגוב ללייקרס? אני הופך ליותר ויותר חכם עם הצהרתי שהלייקרס יישארו בבור הצואה לפחות עד 2020, וניתן להאמין שלא ייצאו ממנו לפני 2022. אני לא מדבר כמובן על אליפות. אני מדבר רק על יציאה מבור הצואה ולקחת מקלחת טובה.

      1. ברוקלין זה כמו החוף של נורמנדי לאחר הפלישה. רק שפה איינג' שדד אותם והשאיר אותם על הרצפה לכמה שנים טובות.
        הדבר היחידי שאיכשהו מציל אותם זה המקום שלהם שיש בו הייפ מטורף של סלבס ואולי החברה שהגיעו מהספרס לתקן.

  35. אני אגיד משהו לא טיפוסי בקשר ללין.
    לא הייתי נוגע בו.
    הוא מסוג השחקנים שאני קורא להם הרמאים הגדולים ביותר בליגה- אלה שחקנים שבהחלט יש להם פוטנציאל למשהו אבל הם השקרנים הכי גדולים אחרי עונת קריירה וחוזה חדש.

    בקיצור, לא לגעת.

    1. K, מאחר וכל מילה שאתה כותב אני משנה על המקום (אפילו לפני שאני קורא) ב-180 מעלות, אז עכשיו נתת מחמאה גדולה ו-BOOST גדול, לברוקלין

  36. משהו כזה, סטייל אריזה בזמנו(למרות שבשנתיים האחרונות אריזה התייצב לשחקן טוב מאוד על העמדה שלו).

    בקיצור ברשימת השקרנים של הקיי.
    תזכרו.

    1. אחרי העסקה שגובלת בפשע נגד האנושוץ שברוקלין עשו עם בוסטון (למרות שמה שדני איינג עשה אם העסקה זה לא פחות מביך) כל דבר שברוקלין תסגור יהפוך להגיוני. אותו דבר לגבי הניקס שבאמת חושבת על גורדון כאפשרות אבל זה יימשך כל עוד גיימס דולן הוא הבעלים.

  37. החתמה מעולה בשביל הנטס,במיוחד המחיר.
    עדיין נשאר להם 42 מיליון בשביל להחתים עוד 2-3 שחקנים בעמדות שחסר להם.

  38. אריק גורדון "שוקל" לחתום עם הניקס…

    בואנה מי יגע בך עם מקל של מטאטא יא מכוערת?!
    עד שמישהו מציע לך כסף אתה עוד שוקל יא גופה??
    יאללה תילךךךךך!

    1. הם חוזרים לימים של מארבורי, פרנסיס, הארדווי, יוסטון ועוד כל מיני גופות…
      המדדים שלפיהם בוחרים:
      1. פציעה רצינית בעבר.
      2. פוטנציאל בשנים הראשונות.
      3. מבקש חוזה לא הגיוני.
      4. עתידו בעברו…

      1. ברור שהוא יסכים, אבל לפני זה יש את הטקס הקבוע הזה שבו מורידים את דולאן על הברכיים כדי שיתחנן קצת ON COAST TO COAST NATIONAL TV.

        אתה יודע כמו שעושה עכשיו גורדון.
        הרי ברור שרק הניקס באמת תחשוב להציע לאלכסנדר זייד הזה חוזה, אבל למה לא לעשות את זה יפה עם כל השואואווף של "אריק גורדון שוקל ברגעים אלה את ההצעה מהניקס".
        אותו כנ"ל- נואה.

  39. הפייסרס יודעים להתנהל בשוק השחקנים החופשים.
    ג'פרסון ב-30 ל-3 שנים (אין אופציית יציאה, לא לשחקן, ולא לקבוצה), זה יופי של חוזה.
    סביר להניח שהתפוקה שלו תרד בשנים הקרובות, אבל לא במידה שתגרום לחוזה לא להשתלם.

    1. הוא אמור להיות שחקן ספסל כמו שהוא היה בשארלוט מאמצע העונה.
      החמישייה אמורה להיות

      גף טיג
      מונטה אליס
      פול גורג
      תאודוס יאנג
      מיילס טרנר

      הוא יכול להחליף גם את טרנר ב 5 וגם את יאנג ואז טרנר הופך ל 4.

    2. הפייסרס עד עכשיו עם המהלכים הכי טובים בשוק ,התחזקו בדיוק איפה שצריך עוד גארד יוצר (טיג) ומתחת לסלים, כמו שגיא אמר בהתאם למיליונים שמפוזרים על שחקנים ג׳פרסון ב-10 מליון לעונה זה עוד משהו שאפשר בהחלט לספוג.

  40. סורי מישהו יכול להסביר לי מה קבוצה כמו יוסטון חמה כל כך על בייזמור? בתור מה הוא ישחק שם? מחליף לאריזה או מחליף להארדן? שחקן שקולע 35% מהשלוש, פחות טוב מאריזה, בטח מגן פחות טוב ממנו. אלא אם אריזה כבר ארוז בחבילת טרייד (מה שלא יפליא אותי), לא רואה שום סיבה למה שיביאו את הבעלים, אולג'ואן, דרקסלר והארדן לפגישה עם שחקן די שולי גם אם נחמד כמוהו.

    1. תשובה לשאלתך – יוסטון צריכים קודם כל להחתים מוח לדריל מורי ואז לחשוב על החתמת שחקנים…אני לא מבין איך אנשים לא מעלים תהיות על כך שהארדן עוד ידרוש טרייד בקצב הזה.

      1. ולחשוב שאני הייתי מהראשונים פה לצעוק שמורי הזה פושע נגד האנושות…וכולם קראו לי קנאי(אלוהים יודע במה אני יכול לקנא בדוויט האוורד??? אז מה אם יש לי 150 מיליון דולר פחות בבנק…)

        1. או בוקר טוב k. זה מה שיפה באוהדי הלייקרס. הם מתעוררים רק בקיץ ואז חוזרים למחילה לישון את שנת החורף.
          מורי עשה ביוסטון הכי טוב שהיה אפשר. לקח קבוצה מפורקת ותוך כמה שנים הביא אותה אל סף הקונטנדריות (היה חסר לו קצת מזל, והרבה פחות ארוגנטיות במחשבה שאפשר להצליח בלי מאמן טוב). הטריידים שהביאו את הארדן, המשיכה של הווארד ובעיקר ההבאה של אריזה אחרי הבריחה של פרסונס היו מעולים.
          היו גם נפילות קשות כמו הוויתורים על לאורי/דראגיץ', השחרור הזריז של לין יחד עם בחירת דראפט חשובה (שוב קטע שעשה להם שחקן, הפעם בוש) ועוד כמה נפילות קטנות, אבל לפחות הוא לא טרחן זקן ועתיק כמו קופצ'ק ולא מפחד לקחת סיכונים.
          בליגה של היום חייבים לקחת סיכונים כדי להצליח, עכשיו הוא עומד בפני עוד צוק רציני וצריך להחליט אם לקפוץ או לחכות עוד שנה.

          1. חחח המרמור שלך גומר אותי, תמשיך תמשיך, זה כייף.

            על סף הקונטנדריות?? חכה שנייה אני מנסה לגרד את עצמי מהרצפה.

  41. שאלת תם של רפה הבנה חסר מושג כמוני שלא מבין דבר וחצי דבר בחוזים של שחקנים ותקרות שכר-

    למה לא ראג'ון רונדו לספארס?

      1. או לחלופין על הברגים בראש שלו, בדיוק מסוג השחקנים שפופ לא יודע ולא רוצה להתעסק איתם, לא ייגעו בו בחיים

  42. מה קורה עם ניו.אורלנס … אני רוצה החתמה של רונדו וטרייד של הולדיי ,לא נשאר כבר מה להחתים לפחות לא מתפרעים על שטויות כמו לין …

    1. עכשיו התמונה מתבהרת לגביי אחד השחקנים המעניינים בשוק. הוא רצה לחזור לבוסטון, כאשר הם מצידם ידעו שלמרות העונה הטובה, זה יהיה One and done מצד הצדדים. טרנר קיווה לחוזה גבוה ולהשאר בקבוצה, אך כנראה שבתקוות נמוגו לאחר הבחירה בבראון בדראפט.

      חייבים לציין שטרנר בחר בחירה טובה. פורטלנד נמצאת בכיוון הנכון. ביחד עם לילארד ומקולום בקו האחורי, טרנר יוכל להפוך לשחקן משמעותי ברוטצייה של הקבוצה. בין אם כשחקן שלישי שיוכל לשחק גם עם לילארד וגם עם מקולום, או גם כאשר יעלה בחמישייה בסמול פורוורד לצידם.

      עכשיו השאלה שעולה היא – האם אבני הדומינו נפלו לצד עזיבה של אלן קראב?

      1. לא בטוח טרנר גם יודע,יכול ועשה את תפקיד השחקן השישי נפלא,
        פורטלנד צריכה עוד גבוה טוב לעשות קפיצת מדרגה,
        ובשבילם שיירדו מפרסונס האוברייטד

        1. יצא בדיוק דיווח שמה שסגר סופית את העסקה היא הבטחה מצד פורטלנד שהוא יפתח בחמישייה לצד מקולום ולילארד.
          שוב, זה מעלה תהיות על כמה הם מאמינים שקראב יישאר אצלם.
          עכשיו כשהם גם מרכזים את מלוא תשומת ליבם על ניסיון לסגוכ עסקה עם גאסול, ייתכן שקראב כבר ינסה לזגור בגבוצה אחרת לפני שהכסף ייגמר לכולם. כמובן שכם האופציות המועדפות עליו

    1. לדעתי פורנייה הוא פספוס של קבוצות הליגה לגביו.
      יכול היה להפוך לסקורר יציב בקבוצה כמו בוסטון או סן אנטוניו.
      הוא לא עלה בכלל בהקשר לקבוצות אחרות בליגה.
      כנראה שבקבוצה הצליחו לשוות את ליבו עם הגעת איבקה והדבקות בתהליך הבנייה שיש כרגע בקבוצה.
      וכמובן סכומי הכסף העצומים, כן?

      1. קבוצה כל כך סתמית הפכה אורלנדו ברגע.
        פשוט קבוצה שכל הסחלה של הליגה יגיע אליה כדי לעשות כסף.

        85 מיליון דולר ל5 שנים… לא להאמין.
        תחשבו על החוזה הזה ליד החוזה שסגר אתמול קלרקסון- 50 מיליון ל-4.

  43. בוסטון מתכוונת להציע להורפורד את המקסימום.
    נציגים מהסלטיקס עומדים להפגש עם אל הורפורס בשעות הקרובות וע"פ השמועות, מתכוונים להתיע לו את מה, כרגע, אטלנטה לא מתכוונת להציע לו. ההצעה עומדת על 113 מיליון דולר ל-4 שנים (יוצא כ-29 מיליון דולר לעונה).

    יש לציין שאת ההצעה הסלטיקס מתכוונים להציע ולעמוד בה, בלי קשר למה שיתפתח עם דוראנט מחר בערב בהמפטונס, רוד איילנד בפגישה איתו.

    כרגע מומחים טוענים שבמידה ואטלנטה תציע להורפורד חוזה מקסימום וישתמשו בתוספת שבאפשרתם להוסיף, הודות ל-Bird Rights, הוא יישאר באטלנטה.

    מעניין לראות מה יתפתח בסיטואציה הזאת.
    אם בוסטון משיגים הבטחה מצד הורפורד, הפגישה למחרת עם דוראנט הופכת למפתה יותר מצידם אל דוראנט.

    והשאלה שנשאלת כרגע, מבחינתי, היא –

    האם יש סיכוי שלאיינג' יש מזימה מתחת לשרוול, אשר תטרוף את הקלפים בפגישה מחר, או שבאמת מתחילים להגמר לו הקלפים בידיים, מה שהרוב חושבים לאחר שהדראפט נגמר בצורה שלה לא קיוו אוהדי בוסטון וה-נבא בכלל

  44. עדכונים

    פורנייה חתם באורלנדו ל5 שנים (85 מיליון)
    מירזה טלטוביץ 27 ל3 שנים במילווקי.
    טרנר 75 ל4 בפורטלנד.
    פארסונס חוזה מקסימום בממפיס. – קונלי כנראה נשאר.

      1. חחח, קיובן מסתכל עכשיו ימינה ושמאלה בפרצוף של wtf??
        רק לפני שנתיים הוא צחק על מורי בכך שעבד עליו יחד עם הסוכן של פרסונס כשהציע לו חוזה עם סעיף יציאה שמורי בחיים לא היה מסכים אליו.
        מי עוד פעם אכל כרוב? איך הבן אדם הזה נהיה כזה עשיר? עסקאות בורחות לו מהידיים מהר יותר מסבון בכלא טורקי

    1. וואללה? יאללה עוד הגנה למילווקי- למה לא? עכשיו אבל חייבים להביא קלעים שירווחו קצת. אולי קאמבק של איליאסובה יקיר האוהדים?

    1. ממפיס פועלת כדי להשאר רלוונטיים.
      לדעתי, אחרי ההופעה המאוחדת ומלאת הלב של השחקנים בפלייאוף, זה דחף את הקבוצה לנסות ולהמשיך באותו כיוון כ"סוס השחור" במערב. צריך לזכור שזאת אולי גם הזדמנות אחרונה להשאיר את מארק גאסול בקבוצה.
      הקבוצה צריכה להתמקד בחיזוק הספסל הלא יציב ודליל שלה לקראת העונה הקרובה. בדגש על שחקנים יוצרים, לאחר שהניסוי עם לאנס סטפנסון די נכשל.

  45. תעזבו את הכסף בחיית זוםזום ,אותי מחרפן הבחירות בשחקנים ל X שנים, ניקס,ממפיס,פורטלנד,טורונטו……. מה משותף לכל אלה ,החתמת שחקנים שהם טובים תמיד בשנת חוזה בלבד ו/או מבקרים במיון כל שבוע שני.

    1. ייתכן וזה סימן לנפילת אחת מאבני הדומינו הקריטיות בקיץ הזה.
      אם הווארד יסגור באטלנטה, הורפורד כנראה לא יחזור לשם ואני מאמין שזה גם יסגור די סופית את בוסטון כאופצייה הריאלית להחתימו (יוסטון היא די Long Shot…)

  46. עכשיו השאלה הגדולה האם קליבלנד ישוו את ההצעה של מילווקי או לא.
    מצד אחד אני חולה על דלי אבל מצד שני כמעט כל שחקן שתשים עם לברון יראה לך טוב (כמו צאלמרס בתקופת מיאמי) וואלה אני דווקא מעונין יותר לראות את מו ווילאמס ואת שחקן הדראפט החדש קיי פלדר שלפחות בסרטונים נראה כשרוני מאוד

  47. האם אנחנו בדרך לעוד החתמה שמעלה שאלות על ההתנהלות של סקרמנטו?

    דיווח חושף שדיון וויטרס והקינגס משוחחים על אפשרות שיחתום בקבוצה.

    מדהים איך כל חמומי המוח נמשכים לאותו מועדון בסוף…

  48. שימו לב לתופעה המתמשכת כבר שנה שנייה ברצף, כולם בורחים מקיובן , באטום /וויטסייד/קונלי, תנחומי לנוביצקי שכבר לא יזכה לקבוצה תחרותית עד הפרישה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט