מעקב שחקנים חופשיים: יום 0/רועי ויינברג

שוק השחקנים החופשיים מתחיל רק מחר, אבל עדיין שווה לעקוב אחרי חלק מהדברים שקורים היום, כשהשחקנים והליגה כאחד מתכוננים לפתיחתו:

מידע שימושי לקראת פתיחת השוק

*

עדכונים:

שחקן חופשי מוגבל. בארנס.

גולדן סטייט: סגנית האלופה הגישה qualifying offers (אם למישהו יש רעיון איך לתרגם את זה שיגיד בתגובות) להאריסון בארנס ופסטוס אזילי, מה שהופך את השניים לשחקנים חופשיים מוגבלים. הדבר אומר כי גולדן סטייט תוכל להשוות כל הצעה שכל אחד מהם יקבל, והם יוכלו לקבל חוזה חד שנתי בווריורס עם משכורת ששווה בגודלה למשכורתם האחרונה במידה ולא ימצאו קבוצה בסופו של דבר.

בארנס, חבר נבחרת ארצות הברית, קלע העונה 11.7 נק' (46.6% מהשדה) עם 4.9 ריב' למשחק ואזילי תרם 7 נק' עם 5.6 ריב' ו-1.1 חסימות במשחק. שניהם היו שחקני רוטציה בקבוצה שניצחה 73 משחקים העונה והגיעה ליתרון 3-1 בסדרת הגמר. הווריורס לא הגישו הצעות כאלו לאיאן קלארק וג'יימס מייקל מקאדו, וכך הפכו את השניים לשחקנים חופשיים בלתי מוגבלים.

*
אורלנדו: ג'ודי מיקס, צלף השלשות של דטרויט, הועבר למג'יק תמורת בחירת סיבוב שני ב-2019. מיקס, בקריירה עם 37.3% מהשלוש, שיחק 3 משחקים בלבד בעונה האחרונה במדי הפיסטונס לאחר שחזר מפציעה קשה וקלע 7.3 נקודות עם 44.4% מחוץ לקשת. הוא יקווה לשקם את הקריירה אצל המג'יק.

*

אטלנטה: הקבוצה האריכה את חוזהו של הפאוור/סנטר מייק מוסקלה. מוסקלה קלע העונה 3.3 נק' עם 2 ריב' למשחק.

*

שמועות:

ממפיס: הקבוצה רוצה להחתים את צ'נדלר פרסונס, פורוורד דאלאס בעונה האחרונה. פרסונס, שזוכה לעניין מצד המאבריקס והלייקרס, קלע העונה 13.7 נק' (49.2% מהשדה) עם 4.9 ריבאונדים במשחק.

*

יוסטון: הקבוצה מעוניינת בסנטר קליבלנד בעונה האחרונה, טימופיי מוזגוב. מוזוגוב, העונה עם 6.3 נק' ו-4.4 ריב' במשחק, זוכה לעניין מצד סן אנטוניו, גולדן סטייט ומיאמי.

הרוקטס הגישו הצעת סף (ותודה לשמייקל על התרגום) לדונאטס מוטיונאס, מה שהופך אותו לשחקן חופשי מוגבל. די-מו בן ה-25 נתן העונה 6.2 נק' לצד 2.9 ריב' בערב.

*
יוטה: הג'אז יחפשו פורוורד מנוסה בשוק השחקנים החופשיים, כשג'ראד דאדלי מוושינגטון, סולומון היל מאינדיאנה לואל דנג ממיאמי הם שמות שיתכן ויסיימו בסולט לייק סיטי, וישחקו בעמדת הפורוורד לצד גורדון היווארד וההודיני מסידני, ג'ו אינגלס.

נוסף על כך, לאחר שקיבלה את ג'ורג' היל, הקבוצה מחפשת טרייד על טריי בורק, העונה עם 10.6 נק' למשחק. דטרויט צפויה להיות מעוניינת בבורק במידה ולא תחתים רכז מחליף אחר, ויתכן שנראה אותו עובר לשם במהלך הפגרה.

*

מילווקי: הבאקס מחפשים טרייד על גרג מונרו, ואפשרויות למקומות שבהן ינחת כוללות את סקרמנטו, פורטלנד, אטלנטה, וושינגטון וגם את ניו אורלינס ומינסוטה למרות שמדובר ביעדים פחות סבירים. מונרו קלע העונה 15.3 נק' עם 8.8 ריב' במשחק.

*

מינסוטה: הוולבס צפוייה לשחרר את ניקולה פקוביץ', הסנטר הפצוע שלה, כדי לפנות מקום בגג השכר. פקוביץ' קלע העונה 4.5 נק' עם 1.8 ריב' ב-12 משחקים, והוא ירוויח 12.1 מיליון דולר ב-2016/17 במידה וישאר במינסוטה.

*

ניו יורק: הניקס פייבוריטים להנחית את שחקן ההגנה של העונה לשעבר, ג'ואקים נואה, בקבוצה. הניקס צפויים להפגש עם נואה, שסיים את העונה לאחר 29 משחקים בגלל פציעה ובהם קלע 4.3 נק' עם 8.8 ריב', 3.8 אס' וחסימה למשחק, בשישי. ראוי לציין כי דריק רוז, חברו לקבוצה של נואה משיקגו, הועבר מהבולס לניו יורק לפני כשבוע.

נוסף על כך, הניקס מעוניינים בג'מאל קרופורד, השחקן השישי של העונה. קרופורד, שחקן הניקס לשעבר, קלע העונה 14.2 נק' למשחק, והוא זוכה לעניין מהנטס, המג'יק, הבלייזרס, המאבריקס, הראפטורס וההיט, כאשר קיים סיכוי שימשיך לעונה חמישית בקליפרס. גם אריק גורדון וקורטני לי, שחקני יו אורלינס ושרלוט בעונה האחרונה, מועמדים לקבוצה שמחפשת חיזוק בעמדת השוטינג גארד.

*

ברוקלין: הנטס רוצים להוסיף שחקן כנף לקבוצה, ומעוניינים בג'ראד דאדלי (שחקן וושינגטון בעונה החולפת שזוכה לעניין מצד הוויזארדס והג'אז) וקנת' בייזמור. בייזמור, ששיחק ב-2015/16 באטלנטה, מושך עניין מצד מילווקי וממפיס.

נוסף על כך, ברוקלין מתכננת למצוא טרייד על ג'ארט ג'ק או לשחרר אותו. עד שנפצע וסיים את העונה לאחר 32 משחקים, ג'ק נתן את העונה הטובה בקריירה עם 12.8 נק', 7.4 אס' (שיא קריירה), 4 ריב' (שיא קריירה נוסף) ו-1.1 חטיפות במשחק. מתוך חוזה של 8 מיליון דולר, רק 500 אלף דולר מובטחים לג'ק, מה שמונע תשלום כבד עם שחרורו ועדיין חוסך כסף מתחת לגג השכר.

*

טורונטו: הקבוצה מעוניינת בנרלנס נואל, סנטר פילדלפיה, וצפויה להציע עליו מספר שחקנים, ביניהם טרנס רוס. נואל קלע העונה 11.1 נק' עם 8.1 ריב', 1.8 אס', 1.8 חט' ו-1.5 חס' למשחק, ורוס קלע 9.9 נק' (43.1% מהשדה, 38.6% מהשלוש) עם 2.5 ריב' למשחק העונה.

*

דאלאס: הקבוצה צפוייה להפגש עם מייק קונלי, השחקן החופשי הבולט מבין הרכזים, בשישי. קיימת אפשרות סבירה שקונלי (העונה עם 15.3 נק', 6.1 אס' ו-1.2 חטיפות למשחק), ישאר בממפיס. סן אנטוניו הוזכרה כמועמדת אחרת שתרצה את הרכז. קונלי ישאר בממפיס אם הם יתנו לו מקסימום של חמש שנים, לפי מקורות, ואם הוא יקבל חוזה ארבע שנתי יתכן שיעבור למקום אחר.

נוסף על כך, דאלאס מתכננת להפגש עם חסן וויטסייד, שזכה לעניין בקבוצות רבות אחרות בליגה, כולל מיאמי, הלייקרס והרוקטס. וויטסייד הוביל את הליגה בחסימות העונה עם 3.7 למשחק, לצד 14.2 נק' ו-11.8 ריב' במדי ההיט.

*

דטרויט: הפיסטונס מעוניינים, לפי דיווחים, באל הורפורד. האול-סטאר קלע 15.2 נק' עם 7.3 ריב' במשחק העונה והוא מושך עניין מוושינגטון ואוקלהומה, לצד הפיסטונס ואטלנטה, קבוצתו בעונה האחרונה.

*

בוסטון: הקבוצה קבעה פגישה עם דוויט הווארד, שחקן יוסטון לשעבר וחבר חמישיית הליגה הראשונה בדימוס. הווארד צפוי להפגש עם קבוצות נוספות, ובין המועמדות לקליטתו הוזכרו אטלנטה, פורטלנד ודאלאס. "סופרמן" קלע העונה 13.7 נק', הנתון הנמוך ביותר שלו מאז עונת הרוקי, עם 11.8 ריב' ו-2.3 חס' במשחק במדי הרוקטס העונה.

*

וושינגטון: לצד העניין שלה באל הורפורד, הקבוצה רוצה להחתים גם את ניקולס באטום וראיין אנדרסון. אנדרסון קלע העונה 17.7 נק' (37% מהשלוש) עם 6 ריב' למשחק ובאטום קלע 14.9 נק' (42.6% מהשדה) עם 6.1 ריב' ו-5.8 אס' במשחק במדי שרלוט. באטום זוכה לעניין רב מצד ההורנטס והלייקרס, לצד וושינגטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 133 תגובות

      1. מתחרה יפה לתואר ה"הגענו לשחק ביחד חמש שנים מאוחר מדי", אבל עדיין לא ברמה של המנצחת, בוסטון של 2010/11:

        שאק, גארנט, פירס, אלן וג'וניל ביחד. כולם היו אול-סטארים לפחות בין 2002 ל-2006.

        1. רוז בן 28, נואה 31, כרמלו 32, פורזינגיס בגילך…וקרופורד בספסל זה סביר…אבל כן יש כאן כמה שהעתיד מאחוריהם.

  1. תודה רבה רועי. נפלא להתעדכן דרכך כל כך בנוחות.

    אם טורונטו רוצים את נואל, הם וויתרו למעשה על בימבו?
    מה דטרויט יכולה לתת תמורת ברק שיעניין את יוטה? (נאמר: בכל הקשור לשחקנים ולאו דווקא בחירות דראפט עתידיות. הקבוצה הזו צריכה משהו כאן ועכשיו.)
    כבר אמר את זה מישהו אבל אני ממש אשמח אם דאדלי יגיע לOKC. לא הגיוני יותר מדי אבל פנטזיה זו פנטזיה. אולי אם וויטרס יעזוב. גם ביוטה אני אשמח מאוד לראות אותו.

    כל המהלכים של ניו יורק… השאלה איך הם ייכשלו הפעם מרתקת מרגע לרגע, הולך להיות מעניין אצלם.

    אם אם ואם דאלאס מביאים את קונלי ווויטסייד צריך להוריד את הכובע לקיובן. זו תהיה קבוצה עם עתיד, כזו שתאפשר לדירק לפרוש בנחת.

    שוב תודה.

    1. כן, כנראה ויתרו על ביומבו. יהיה מאוד מפתיע אם הוא ישאר כשהם רוצים את נואל והחתימו את פולטל. במקומם הייתי נותן הכל לגאסול

    2. רועי כתיבה מצויינת אבל אני בספק בקשר לדיווחים של כריס ברוסארד מכמה סיבות:
      1. כל הסימנים מראים שממפיס הולכת לבנייה מחדש, הסיכויים שלדעתי קונלי יחתום שם שואפים לאפס.
      2. אוקלהומה לא יכולה להחתים מעשית את אל הורפורד כל עוד דוראנט שם.
      לגבי המחשבות שלי:
      1. הווריורס עושים טעות מרה וחייבים לשחרר את את אזילי ובארנס (שככל הנראה יקבל מקסימום בקבוצה אחרת).
      2. בוסטון עם דוויו הווארד לאינג יש בעיה רצינית, בוסטון חייב סנטר התקפי שיעזור לאיזיאה ליצור והסנטר היחיד שמצויין התקפית שהם יכולים למשוך הוא ברוק לופז.
      3. לגבי ביומבו יש חשד רציני בקשר לגיל שלו, כמו במקרה של איבקה (רק בן 26) ומציג ירידה ביכולת כבר 3 שנים.

        1. אני גם לא 100% סומך עליו, לכן זה בקטגוריה של שמועות. זאת שמועה. רוב הסיכויים שלא תהיה שווה כלום בסוף.

      1. ג"ס לא עושים כרגע כל טעות. הם עוד לא השאירו אצלם את בארנס ואזלי . בסך הכל הם וידאו שהם יהיו סוכנים חופשיים מוגבלים ולא חופשיים סתם , וזה צעד נכון .

          1. בטח הווריורס חושבים (ובצדק) שהם יכולים להשיג תחליפים טובים יותר או לחילופין לתת למקאדו וקלארק חוזה על פחות כסף ממה שהם היו חייבים עם הצעת הסף

  2. לא מתעניין כל כך באספקט הזה של הליגה, בדרך כלל אני פותח את הסקירות לקראת הליגה ורואה מה חדש אבל, ניו יורק נראה לי שהולכת על הכוסיות המועדון הטיפה יותר עקומות ומבוגרות שכל כך תשמחנה שמשהו מתחיל עימן שלא יגידו לא.

      1. תחשוב על זה, דוראנט יהיה הכוכב הראשי עם 80% ראסל ווסטברוק
        והרבה פחות דומיננטי, לו יהיה הזכיון הראשי על ההצלחות (והכשלונות)
        וחוץ מזה, זה ייתפש כמהלך מוצלח (סוף סוף!) של מייקל "על המגרש אלוהים, מחוצה לו באסם גנאים" ג'ורדן.

    1. שיפתחו גם מחלקה פסיכיאטרית: לאנס סטפנסון בתור שחקן משלים בחמישיה יכול להתאים להם. נותן שלשות והגנה ויכול לעשות תנועה יעילה בלי כדור. חמישייה שלו, של רוז, של מלו, זינגר ונואה היא חמישייה של פלייאוף.

  3. לטורונטו אין אפשרות מעשית להחתים מחדש את ביומבו ולכן הם מוותרים עליו מראש.

    אולי אם דרוזן יעזוב אז הם יוכלו להציע לו קצת יותר, אבל זה לא הגיוני מבחינת סגל, וגם לא נראה שדרוזן הולך לשום מקום.

    1. אם טורונטו מצליחה להשיג את נורלס נואל בטרייד(כנראה טרנס רוס ועוד משהו) הם משחקים אותה בענק.
      אפסייד הרבה יותר גבוה משל ביומבו(ולדעתי גם משל ואלנצ'יונאס).

  4. אל הופורד לדטרויט? לא עדיף להילחם על דראמונד? גם צעיר בהרבה מהופורד וגם פוטנציאל מטורף לעתיד.
    אם יבנו טריו איתו הם יכולים ללכת רחוק מאוד

  5. ניק באטום הוא תכשיט, לכל קבוצה. קצת מתפלא שאין עליו מצוד רציני – האיש הוא הכל-מהכל, לברון-לייט כזה, הרבה אינטליגנציה, ורק בן 27.

    ובניו יורק, אחרי דריק רוז ונואה, גם גאסול פנוי. וממנו אפשר להמשיך אחורה בזמן, כמו בנג'מין באטן, לכיוונים של הוראס גראנט או קוקוץ' נניח, סטיב קר שיחזור לשחק, פקסון, הגופיה שלי, הכל בדרך להגשמה סופסוף של המשימה – להנחית את mj בגארדן.

    1. ד'אנטוני סגר צוות עוזרי מאמן די טוב (ג'ף בזלדיק מהגריזליס ורוי רוג'רס מוושינגטון) ואתם מעוניינים בכמעט כל שחקן חופשי בכיר שיש כמו כל שנה.

      ככל הנראה הרוקטס הציעו את בברלי ואריזה תמורת בחירת דראפט בסיבוב הראשון, מה שאומר שהם מוכנים להעביר אותם ויכול להיות שנראה טרייד על שניהם בקיץ. אם יוסטון אכן מעוניינת בקנת' בייזמור ואריק גורדון כפי שדווח אז הימים של אריזה במועדון ספורים.

  6. קראתי שניו אורלנס רוצה את קונלי מה שאומר שאם יבוא כנראה יחפשו טרייד להולדי , קונלי ירצה חוזה מקס והוא חוזר מפציעה השאלה שלי לא היה עדיף ללכת על רונדו שמבוגר בשנתיים מקונלי ויבקש הרבה פחות סביבות 10 -12 לשנה ולפי דעתי גם רכז טוב יותר , השווי של רונדו בקרקעית וחבל שקבוצות לא מנצלות את זה , הפלקנס חייבים להשתפר ועכשיו וכרגע אין לנו כלום חוץ מדיוויס והילד , גם יש דיבורים על פרסונס ובנזמורה , למרות שאנחנו חייבים סמול פורוד נראה לי טעות לתת חוזים גבוהים לשחקנים בינונים ובמצב הזה הייתי הולך על הימורים על שחקנים לא הכי מוכחים / או זולים יותר יחסים כמו מו הירקליס מרווין ויליאמס דאנג טרנר , בכל מקרה הייתי מחפש טרייד לג'רו הולידי ,אולי עם סקרמנטו הפראיירים ג'רו תמורת גיי וסקאל או ג'רו תמורת נואל וגרנאט או מילווקי תמורת מונרו וווגאן

  7. הת'אנדר כנראה יעשו עוד טריידים בהנחה שהם רוצים את הורפורד ואת דוראנט. לא יהיה להם מקום מתחת לתקרה ואז הם יצטרכו לוותר על מישהו, הניחוש שלי הוא אנס קנטר (החוזה השני הכי גדול אצלם, בפער מהשלישי), אולי קייל סינגלר וארסן אליאסובה.

    קנטר יושב על 17.145 מיליון ולא בטוח שצריך את הפוסט-אפ שלו כשיש את הורפורד, אדאמס וסאבוניס, אליאסובה על 8.4 מיליון כשיש תחלופות בשוק שיוכלו להיות זולות יותר (מירזה טלטוביץ', אנדרו ניקולסון, ג'ייסון סמית') וסינגלר בכללי לא שווה 4.837 מיליון.

    אם הם מעבירים את קנטר וסינגלר ולא מממשים את האופציה על אליאסובה הם חוסכים לעצמם באזור ה-30 מיליון דולר ונשארים עם 41 מיליון מתחת לתקרה (בהנחה שאנטוני מורו ממשיך ודיון וויטרס בחוץ). זה נותן להם גמישות גדולה יחסית.

    למרות זאת, לא הייתי עושה שום מהלך-מלבד הויתור על אליאסובה (בגלל דד ליין ותחליפים עדיפים)-לפני הסכמה ורבלית/חתימה של דוראנט והורפורד.

  8. אם אני GM והקרם של הקרם נחטף (קונלי, דוראנט וכו') אני חוטף את הפרי אייג'נטס הבאים לחיזוק ספסל:

    ג'רמי לין – שחקן עם הרבה אופי. שיפר הרבה אספקטים ומנהל פיק אנד רול נהדר. חייב כדור ביד ולכן צריך להיות שחקן שישי או פוינט גארד לקבוצה פחות טובה (ברוקלין נטס).

    מת'יו דלבדובה – אם קליבלנד לא משווים רכז שלישי נהדר לקונטנדרית, רכז מחליף נהדר לקבוצה צעירה. אם רוביו עובר בטרייד יכול להיות משלים מצויין כמחליף ראשון של קריס דאן.

    טיילר ג'ונסון – חוזה נמוך, אחלה בחור כשחקן 8-9 בקבוצה. עוד רחוק מהתקרה שלו, ואתלט לא רע בכלל.

    איש סמית' – אני לא מבין למה לא הצליח להגיע לרמה של אייזיה תומאס. הוא מהיר ממנו, מוסר טוב יותר, שומר טוב יותר וקלע קצת פחות טוב ממנו. אני לוקח אותו כרכז מחליף לקבוצה כמו סן אנטוניו כשהיא צריכה רכז סילון עם החמישייה השניה (פאטי מילס בירידה).

    קנת בייזמור – אולי איחוד עם גולדן סטייט? הוא אומנם לא 3-4 כמו בארנס אלא יותר 2-3 אבל מביא הרבה יותר הגנה ואופי וקליעה משופרת. יחד עם דריימונד ישלים צמד מחממי ספסל שהגיעו לגדולה בווריורס.

    אוסטין ריברס – אוסטין שחקן מצויין שסובל מכך שעוד לא שיחק בסיטואציה שטובה לו. הוא כוכב תיכונים לשעבר שהיה חייב לפחות 2-3 שנים בקולג' כדי ללטש את משחקו. הוא נתן לא מעט הצגות כשפול היה פצוע. אם יוכל להשתחל לתפקיד דומה לג'ורדן קלארקסון (קומבו גארד קלאסי) יכול לתת פריצה השנה.

    אלן קראב – כנראה שפורטלנד תשווה אבל בכל זאת…מי שראה אותו בפלייאוף הבין את הפוטנציאל. סמול פורווארד פותח לכל קבוצה בליגה, שחקן 7-8 אצל קונטנדרית

    ג'רד סלנג'ר – הסלטיקס כנראה תשווה הצעות. טרור בריבאונד, הרבה כישרון. בעיית משקל וכושר. נראה לי התאום של מו ספייטס (פחות קליעה).

    איאן מהימי – גולדן סטייט צריחה לחטוף אותו. הוא בדיוק מה שאזילי וורז'או לא. טרור בהגנה, שחקן שמזנק לכל כדור ומגן צבע מצויין למחיר כל כך נמוך. מכיוון שלא ברור מה מצבו הבריאותי

    בובן מריאנוביץ' – השחקן הטוב בליגה פר 36 דקות… עכשו ברצינות, אם הספרס פריירים ולא משווים, אז ממפיס יכולה לחטוף אותו בתור מחליף למארק.

    טיילר זלר – שחקן מאוד יעיל סטטיסטית. הוא חביב האנליטיקס. שקט, יעיל, חיובי. לא בטוח שהסלטיקס ישווי (תקנו אותי אם אני טועה). אחלה סנטר פותח ב-2016/17

    1. 1+ להכל חוץ מאוסטין ריברס שדי אוברייטד. מהנימי לווריורס זה שידוך משמיים, הייתי נותן לו חוזה גדול במקום וז'אראו ואזילי ומנצל את המקום בסגל בשביל להביא מחליף לדריימונד.

          1. אם אינני טועה, הקאבס צריכים קודם כל לשדרג את החוזה של ג'יי.אר סמית', אחרת אין להם שוטינג גארד פותח. וגם החור שמוזגוב משאיר זקוק למילוי. דלבדובה יידחק אחורה.

          2. אם הקאבס לא הולכים על טרייד של לאב,
            אז קשה לראות איך דלבדובה נשאר בקבוצה.
            יש להם את ה-"זכויות בירד" שלו, והם יכולים להחתים אותו, גם אם העסקה גורמת לחריגה מתקרת השכר. אבל אז, כמו שכתבת, הם לא יכולים להחתים את JR.
            בנוסף יש לזכור שמו וויליאמס בחר לממש את האופציה שלו לעונה הבאה.

        1. הקאבס עם תלוש משכורות היסטרי ולא יוכלו להשוות הצעה (מנופחת) של 8-10 מיליון שתגיע. הוא בדרך לאיזור חיוג 313, תניחו לו.

  9. מסתבר שה-Iggy הכי מפורסם ב-NBA היום זה לא אנדרה איגודלה אלא איגי אזליה…

    https://twitter.com/iggyazalea

    מסתבר שהיא לא הייתה זקוקה לחסדיו של דיאנג'לו ראסל…

    תרגום זריז:

    "מסתבר שניק יאנג הכניס מישהי להריון…ניק מעולם לא אמר לי דבר…גיליתי את זה מחדשות E"

    "אני נפרדתי מניק כי גיליתי שבזמן הנסיעות שלי הוא הביא נשים לבית שלנו. תפסתי אותו על חם במצלמות האבטחה."

    "זה מרגיש כמו ירייה שנייה בחזה. אני מרגישה שאני בכלל לא מכירה מי לעזעזל אהבתי כל הזמן הזה!"

    "אנשים בעולם הזה דפוקים בראש…"

  10. http://www.basketball-reference.com/contracts/CLE.html

    שכר שחקני הקאבס החתומים בקבוצה.

    דלבדובה ו-JR שחקנים חופשיים, כאשר על דלבדובה, שהשלים בקבוצה 3 שנים מלאות, יש "זכויות בירד". על JR אין.

    בגלל שלברון ויתר על האופציה של העונה הקרובה, יש לקבוצה קצת גמישות בכל הנוגע להשארת שחקנים בקבוצה.
    (בגלל עליית תקרת השכר, הקבוצה נמצאת כרגע, 20 מיליון מתחת לתקרה)
    הבעיה של הקאבס, היא שהכל תלוי בחוזה עליו יחתום לברון.
    חתימה עם שימוש בזכויות בירד מוקדמות (מינימום שנתיים), תאפשר לקבוצה להחתים גם את ג'יי אר, גם את דלבדובה, ואולי אפילו להיעזר במוזגוב לחיזוק על ידי SIGN AND TRADE.
    (הקאבס נמצאים 24 מיליון מתחת לגבול העליון שמאפשר SIGN AND TRADE)

    1. להגיד 20 מיליון מתחת לתקרה לפני החוזה של לברון זה כמו להיות מופתע כמה נמוך הישראכרט שלך החודש לפני שירד לך החשמל והגנים של הילדים

        1. החוקים האלה ממש לא מזיזים לי. מבחינתי זה שיקולים של בעלי הקבוצות שיעשו עם הכסף שלהם מה שמתחשק להם.
          אותי מעניין רק שהדימוי ייפול נכון.

  11. 7 שנים רעות לבוסטון, נקרא בספרי האגדות, אורלנדו לפני עונה
    היינו בטוחים שהולכים להפציץ (מנחם ורובנו), לייקרס ויוסטון, אוי ואבוי
    הבריחה הגדולה מדוייט, בהפוך.
    רועי והח'ברה העידכונים והספקולציות שלכם מעל ומעבר.
    נואה כמסורת מלחמתית בניו יורק (יואינג סטארק..) הולם מאד

  12. אל הורפורד ייפגש בוויקאנד עם דטרויט, ואם יש לו שכל, הוא מצטרף. זה יהפוך כרגע את הפיסטונז (לדעתי המשוחדת) לקבוצה מס' 2 במזרח.

    הרכב צעיר מאוד עם אפסייד ענק, רג'י, קנטוויוס וסטנלי ג'ונסון המצוין, ופרונט קורט שיכול לשחק עם מרכוס מוריס, טוביאס האריס, אל הורפורד ואנדרה הענק. עוד באק-אפ פוינט ואולי שוטינג גארד אקסטרה, ולהורפורד ממש אין מה לחפש בבוסטון או אטלנטה. יותר טוב מזה במזרח לא יהיה לו.

    1. אני מחזיק לכם אצבעות!
      הורפורד יכול לשחק גם 4, וגם 5.
      קבוצה שמחזיקה על המגרש, במשך 48 דקות במשחק, או את דרומונד, או את הורפורד, או גם וגם – היא קבוצה מפחידה!

      מה גם, שהיכולת של מוריס לקלוע מבחוץ, יאפשר לקבוצה בקונסטלציות מסוימות, לשחק אתו בעמדה 3.

    1. אם התרחיש שאתה מתאר יקרה, אז איננג' באמת קוסם!
      (והוא מחזיק לפרקון כחיית מחמד…)
      בעיקר לנוכח העובדה שרק בשנה שעברה גאסול חתם בממפיס חוזה ל-5 שנים. ולאור קפיצת תקרת השכר – חוזה ידידותי מאוד לקבוצה.

  13. הקליפרס זו גם אופציה מעניינת לדוראנט.לא סתם הוא בחר להיפגש גם איתם.

    חמישייה של פול רדיק דוראנט גריפין ןגורדן

  14. משום מה לי נראה שהמקום שהכי מתאים לדוראנט זה הקליפרס..
    קבוצה חזקה שהעמדה החלשה שלה זה 3 . בנוסף נראה שהדבר שהכי חסר להם זה סקורר. בכל האספקטים האחרים הם מכוסים יש להם מנהל משחק בחסד. סנטר הגנתי וריבאונדר . 4 האתלטי בnba שב מגמת שיפור אדירה . קלעי נושק ל40 50 90 . והשחקן השישי של העונה . קבוצה שכביכול יש לה הכל חוץ מסקורר ב3. אני חושב שאם הוא חותם שם הם המועמדים לאליפות.

  15. כל מי ששם שעון למחר/קם בכל מקרה כדי לראות את הבלאגן של הפריי אייג'נטס:

    מצטער לאכזב אבל אל תצפו שיהיה מה שקרה שנה שעברה. ההפתעה שנה שעברה הייתה בגלל העלאת גג שכר יותר גדולה משחשבו והיה בום מסויים, אני לא חושב שנראה את זה השנה. מקווה שאטעה. בכל מקרה אני ער מ-6:30 כדי שיהיה פה סוג של בלוג חי

  16. לפני כמה ימים קראתי באיזה מקום שכרגע אני לא זוכר מרוב כל האתרים שקראתי שדוראנט לא משנה באיזה קבוצה יחתום הוא יחתום רק לשנה אז גם בקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי

  17. רועי כבר הוכתר כנסיך הקייצים הקודמים, עכשיו שהחורף מתחיל
    (שמשחקי הכס/קיץ), אני כבר יודע במי אבחר לג'ון סנואו שלי,
    תודה גם על המוזיקה שאתה מביא רועי המוכתר,
    גם התגובות ממש אחלה כולל התיבול בחוש הומור.
    יש גם מגוון של כתבות טובות. תודה כמובן.

  18. קרלוס בוזר (חח לרועי) מזכיר לי שהיו צחוקים על בייבי דיוויס
    והטורקי בסוף הקריירה, שבקושי נעו על המגרש, או ג'ו אינגלס
    לא נורא לצחוק על כמה מיליונרים שכבר לא מספקים את הסחורה.
    מקווה שבוזר יספק קצת מגושמות ושלומיאליות בעונה הבאה
    (כנראה בסין) או פפואה גינאה או אנטרטיקה. 🙂

  19. ESPN (מארק ספירס) מדווח שדוראנט 90% החליט שהוא נשאר ב OKC

    “His decision is 90 percent made. It would take an amazing sales pitch to change it.”

    @MarcJSpearsESPN on KD & OKC:

  20. אחרון וסליחה, השארתי את המוזיקה שהבאת רועי ויש בהמשך
    גם שירים מעולים וידועים בלופ. תודה על המוזיקה שאתם מביאים.

  21. איך אוקלהומה יכולים להנחית את הורפורד –

    **הקבוצות שנתתי כדוגמא לטריידים יכולות כמובן להשתנות – כמעט לכל הליגה יש את המקום בתקרה למהלכים האלה, אבל הגיוני שאם מישהו יעזור לאוקלהומה להשיג את הורפורד – זו תהיה קבוצה מהמזרח…

    קנטר ופיין לשארלוט (כדי להחליף את ג'פרסון ולין) עבור בחירת סיבוב שני.

    סינגלר, 3.5 במזומן ובחירת סיבוב ראשון מוגנת (2018) לקבוצה כמו מילווקי עבור "כלום"…

    קוליסון – לעשות לחוזה שלו "stretch" מה שמוסיף 2 מיליון נוספים של מקום מתחת לתקרה.

    איליאסובה – לחתוך עוד הלילה, או טרייד לברוקלין תמורת "כלום"

    ווייטרס – לא לתת הצעה.

    לשחרר את מורו.

    במצב הזה לאוקלהומה יש 55 מיליון פנויים בתקרת השכר, מה שמספיק כדי להחתים את דוראנט, הורפורד, ועוד משאיר 4 מיליון $ מקום כדי להחתים רכז מחליף, למשל אוגוסטין ששיחק טוב עבורם לפני שנה.

    להשלמת הסגל – חריגת "מקום בתקרת השכר" (2.9 מיליון) כדי להחתים שחקן בעמדה 3 כמחליף לדוראנט, כנראה שחקן וותיק שמוכן לוותר על כסף כדי לנסות לזכות באליפות.

    זו רק שמועה כרגע, אבל אם זה יקרה – ככה זה יצטרך לקרות פחות או יותר.

        1. המשמעות היא, שעד שהטרייד לא יוצא לפועל, אי אפשר לחתום עם השחקן החופשי. וזה מסוכן, בגלל ששנה שעברה ראינו מה שווה סיכום בעל פה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט