מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.WHAT'S UP DWAYNE WADE'S ASS???

הוא אמר אתמול:

"I hope that everything is quiet and works out the way I want it to," Wade said. "But I have no control over that, as much as people might think. It's a lot of moving parts in free agency. I'm not worried about it."

"אין לי שליטה על זה כפי שאנשים חושבים"??? אז למי ישנה השליטה? לסוכן שלו? כל מה שהוא צריך לעשות זה לקבל מה שמיאמי מציעה לו (יש להם 40 מיליון תחת ה-CAP SPACE), ואת השאר שיתנו לחסאן ווייטסייד ולואל דנג, וחסל סדר פסח.

אלא…אלא אם כן קווין דוראנט רוצה לשחק בגן העדן של העולם.

במקרה זה שיתנו לדוראנט מה שירצה – אפילו קרוב ל-30 – ואת השאר לדוויין. חסאן ווייטסייד שיילך למקום אחר. לואל דנג? אם כריס בוש חוזר והוא משחק עם דוראנט, לואל דנג יכול לחפש בית אחר. אם כריס בוש לא מסוגל לחזור לשחק, יהיה מספיק כסף גם עבור חסאן וגם עבור דנג.

2. האריסון בארנס לסיקסרס?

 

אם הוא טוב מספיק לנבחרת ארה"ב הוא טוב מספיק לסיקסרס, אתם לא חושבים? כן, אבל הוא יעלה להם 90 מיליון ל-4 שנים. האם הוא שווה את זה? האם הווריורס ישוו את ההצעה?

שאלות ושאלות, והתשובות הן רק מחשבות בראשינו.

לפי ESPN הסיקסרס עומדים ללכת עם כל משקלם על האריסון בארנס כשהשוק ייפתח ביום ששי ב-12:01AM זמן גרינוויל.

"מקורות" יודעי דבר גילו לESPN שבארנס הוא גבוה על כוונת הסיקסרס, אע"פ שהווריורס יכולה כמובן להשוות כל הצעה שפילדלפיה תתן לו. אם – חס וחלילה, טפו-טפו – קווין דוראנט יבחר בווריורס, ג"ס לא תסתכל אפילו לכיוון של בארנס. מצידם שיילך לשחק עבור מכבי שער העמקים.

השאלה היא מה יקרה וקווין לא ייבחר בג"ס, ושהוא לא ייבחר בה זה ברור. אם בארנס מקבל חוזה מפילי עד ה-8 ליולי – שהוא התאריך בו ה-MORATORIUM על החתמות וטריידים מתאדה – לווריורס יהיו שלושה ימים להשוות את ההצעה שיקבל מפילדלפיה או שהם מפסידים אותו. אותם מקורות שהדליפו שפילדלפיה "מאד" מעוניינת בבארנס, אבל הדליפו גם שלמרות מה שחושבים ברחוב, הווריורס לא תיתן לו לעזוב כל כך בקלות. אחרי הכל הוא היה חלק חשוב ביותר בפאזל שהביא 73 נצחונות העונה.

ייתכן גם שפילדלפיה והווריורס יכולות לעשות "SIGN-AND-TRADE" למקרה שהסיקסרס מחתימה את בארנס והווריורס מחליטה לא להשוות את ההצעה מהסיקסרס

אבל לך תדע. אולי הווריורס מתכננת לקלקל את תוכניותיה של פילי במקרה שדוראנט הולך למקום אחר, ולקשורו (את בארנס) באזיקים עם הבאת 'ביג מן' לקבוצה, כשארבעת השמות לפי הסדר הם:

  1. פאו גאסול
  2. יואקים נואה
  3. דייויד ווסט
  4. טימוטי מוזגוב

"I would love to be back with Warriors next year and feel there is something special cultivating with the organization," Livingston said via text message. "The time spent there has allowed me the platform to see the ingredients of winning and the importance of culture.

בקשר לדוראנט הוא הוסיף:

"With KD, the ball is in his court and it should be. He's earned this right and he has to make the best decision for him and his family."

 3. טים דנקן לקח (בינתיים) את האופציה של 5.6 מיליון לעונה הבאה

סוכנו של טים דנקן צילצל הבוקר לספארס (למה טים עצמו לא יכול להרים טלפון?) ואמר להם שדנקן החליט TO OPT ל-5.6 מיליון ל-2016-17 שהיתה לו אופציה עליו. הסיפור פורסם ע"י הוורטיקל ואז ה-ESPN אישרה אותו.

כשטים נשאל אחרי ההפסד ה-6 לת'אנדר מה תכניותיו הוא אמר שהוא יענה

" After I get out of here and figure out life."

היה לו עד אמש בחצות (זמן סן אנטוניו שהוא שעה אחרי זמן ניו יורק) לקבל את החוזה או לדחות אותו, ואז הוא היה הופך לשחקן חופשי מחר.

זה הוא לא רצה. הוא לא רצה להתחיל לקבל הצעות מהלייקרס וכאלה כשהוא בן 40 וכל מה שהוא רוצה זה מסאז' לכף ולשוק השמאלית של רגלו. העונה היה לו CAREER LOWS בחיצים (8.6) וקרשים (7.3) ב-61 משחקים ו-5.9 ו-4.8 בפלייאוף.

מעניין אותי מה חושבים בספארס עכשיו. האם הם היו רוצים שדנקן ממש יסכים לחזור לשחק וזה יעלה להם 5.6 עבור מושב בספסל, או שהם היו מעדיפים שהוא יילך לשוק החופשי? לדעתי מה שהם קיוו היה שהוא יתלה את נעליו, אבל הוא לא עשה זאת. עכשיו ישנה להם עוד בעייה עם בוריס דיאו. הספארס יכולים "TO WAVE HIM" עד הלילה (אמש) בחצות ולחסוך 4 מיליון. אם לא ישחררו אותו עוד שעה (עכשיו 11) אז הם חייבים לשלם לו בעונה הבאה 7 מיליון.

כשאתעורר בבוקר אולי תכתבו לי מה הם החליטו לעשות.

כמובן שכל חישובי הספארס תלויים גם במה שהם חושבים הם סיכוייהם לחתום את קווין דוראנט. לדעתי הסיכויים שואפים לאפס, אבל אין טעם שאצלצל אליהם כי הם יטרקו לי את הטלפון.

4. מיאמי מחתימים את ספואלסטרה על הארכת חוזה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. 1. מותר לשחקן שמשחק כל הקריירה בקבוצה אחת לרצות להחליף בית . אני בטוח שאם ווייד בוחר לעזוב זה לא רק בגלל כסף .
    2 . "מה שבטוח הוא שהווריורס יכולה לשכוח מקווין דוראנט. הם יוכלו להחתים את לברון לפני שדוראנט יסכים לשחק איתם! "
    כנראה שהמשפט הזה , מנחם , נועד לפרובוקציה . אין שום חדש אצלך . שוב משפט חסר שחר .
    נכון שגם אני חושב שדוראנט לא יחתום הקיץ בווריורס . אבל זה רק בגלל שהוא יממש לדעתי את מה שהרוב חושבים שיעשה – יחתום לשנה נוספת בת'אנדר . אם הוא עוזב בכל זאת , היעד המועדף עליו הוא הווריורס . הוא רוצה טבעת במיידי ואין מקום כמו המפרץ לספק לו אחת . בנוסף , הוא מיודד עם כמה משחקני הווריורס – ובראש וראשונה הוא חבר קרוב של איגי .
    אם דוראנט יעשה את הצפוי ויישאר בת'אנדר , הייתי עושה באמת Sign & trade על בארנס . בשום אופן לא הייתי משווה כדי להשאיר אותו .
    ומי בכלל רוצה את המיפלץ ? שיישאר בקליבלנד . אם הוא היה מפסיד בגמר הוא היה תוקע לה שוב סכין בגב ואורז את הפקלאות כמו חייל בלגיון הזרים הצרפתי . זה מה שנקרא On the road again .

    https://www.youtube.com/watch?v=qRKNw477onU

      1. אתה באמת לא רואה את ההבדל ?
        1. דוראנט נמצא כל הקריירה בקבוצה אחת , וגם לא במקום שהוא גדל בו וטוען שהוא הבית שלו .
        2. הוא עומד לקבל החלטה מוסדרת ( ולא משהו מביש כמו "ההחלטה" עם השפלה לקבוצה שלו בשידור חי ).
        3. דוראנט לא מנסה לנהל קבוצות ולא מתנה הגעה שלו בהחתמת שחקנים שהוא רוצה.

        אתה משווה אותו לשחצן המגעיל מקליבלנד שחושב שהשמש זורחת מהתחת שלו ?

        1. הייט אשברי דוראנט לא מנסה לנהל קבוצות עם כל האיומים על אוקלהומה? לא מתעמר במאמנים (להזכיר לך מה הוא אמר אחרי המשחק הראשון מול סן אנטוניו)? דוראנט כמו לברון ב2010 רוצה טבעת כדי שיהיה לו legacy (המורשת זה הדבר החשוב ביותר אצלנו). דוראנט אבל השכיל ולמד מההחלטה של לברון.

          1. נטש שנייה זה קצת דמגוגי להגיד, כי אז כל עזיבה של כל שחקן תיחשב לנטישה. הוא עזב את מיאמי כמו שאלפי שחקנים עברו קבוצות בהיסטוריה של הליגה. פשוט זה לברון, אז יש מטען סביב זה ואין מה לעשות.

  2. כמות הפעמים שקבוצות מגלות נאמנות לשחקנים ולא כי הן חושבות שזה יועיל להן מקצועית זניחה. לא מבין למה השחקנים צריכים לגלות נאמנות שהקבוצות לא מגלות. הרי זו מהות הקפיטליזם (וגם חלק בתורת המשחקים) – אם כל אחד ימקסם את התועלת האישית שלו המערכת תרוויח . בטח בלונג ראן.
    מילא הם היו תוצר של מחלקת הילדים והנוער של המועדון, אבל כולה בחרו בהם בדראפט. לרוב מבלי שיש להם סיי בעניין.
    אם וויד חושב שטוב לו לעזוב, אז הוא צריך לעזוב. בדיוק כפי שכל אחד מאיתנו היה עושה עם מקום העבודה שלו.

    1. אני חושב שהיו בערך 2 דוגמאות לזה בעשור האחרון ואחת מהן קיבלה המון ביקורות ממגיבים על למה משלמים לשחקן כל כך הרבה כסף בשביל להרוס את הקבוצה.
      מצחיק שיש לאנשים כל כך הרבה תלונות לשחקנים בנושא זה.

    2. גם כאן אתה צודק לצערי הרב.
      ואני הייתי שמח אם גם הקבוצות היו מגלות נאמנות לשחקנים או לפחות כבוד והערכה.
      כפי שקורה למשל באיטליה ם בגיל 40 זוכה טוטי להאריך חוזה …והוא לא היחיד קדמו לו קוסטקורטה ומאלדיני ממילאן.

    3. בקשר לדוויין ווייד זה קצת שונה. הוא גדל שם, והוא הפנים של הקבוצה. בגילו הוא כבר לא יעזור ממש לאף אחד אלא סתם יעלה לטרמפ. קרל מלון עשה זאת. גארי פייטון עשה זאת. אבל רוב הצעירים שגדלו בקבוצה והפכו לפנים שלה, פרשו ממנה.
      (אם כי היום זה כבר יותר מקובל מפעם)

  3. מנחם תודה .
    1.מסכים איתך מאד לכן כעסתי על לברון שבעצם מעברו ההוא למיאמי העצים את התופעה של אינטרס אישי על ארגוני .
    והוא היה סמל שברח בין רגע.
    הוא הבין את טעותו והתעשת.
    2. אשר לבארנס בכל הכבוד הוא לא מתקרב להיות שווה סכום זה.ויש מספיק מחליפים שיוכלו לתת את התפוקה שלו בג.ס.

    3. דאנקן לדעתי בס.א שמחים על הארכת חוזה שלו הוא שווה את זה גם בגילו לא רק בתרומה במגרש אלא בחדר ההלבשה ובכלל זו קריאת כיוון למערכת משבו כמו …טימי כאן לעוד צאנס כנראה אחרון לאליפות זה יכול לשנות את רוח הקבוצה.

    4. הארכת החוזה של ספואלסטרה היא פשוטה הם לא רוצים אותו ברווז צולע.
    כשמאמן נכנס לשנה אחרונה בחוזה ולא מקבל הארכה ( בטח אצל מאמן שמאמן שנים רבות בקבוצה ).
    מתחילים רינונים , לחישות וחוסר אמון של השחקנים .
    לכן מאריכים ( הרבה פעמים זו הארכה פקטיבית שכן יש סעיף יציאה או משהו דומה….אבל את האפקט של ההמשכיות זה עושה ).

    1. אהרון בקשר להערה מספר 1 שלך – אני לא חושב שלברון "הבין את
      טעותו והתעשת", וחזר לקליבלנד מתוך מניעים סנטימנטלים לאיזור ולקבוצה. הוא פשוט חשב שיש לו סיכוי ממש טוב לקחת שם אליפויות,
      ועל הדרך גם להצטייר כמי שמודה בטעות שלו ובא לתקן.

  4. ואם גולדן סטייט אכן משאירה את ליבינגסטון ואזילי, זה בפועל אומר שהם יורדים מאופציית דוראנט. כי הם פשוט חייבים לחתוך בבשר החי.

    בכלל אני שותף להערכה שדוראנט יישאר עוד עונה אחת באוקלהומה – הכי משתלם כלכלית, מותיר את הקלפים בידיו לעונה הבאה, ונותן לו עונה אחת של נסיון להסתער על התואר בהרכב משופר מאוד, בעקבות הטרייד עם אורלנדו.

  5. להגיד שמיאמי
    היא גן העדן של העולם
    זה כמו להגיד
    שלאב הוא מעוז ההגנה של קליבלנד

    אתה שוכח שבמיאמי חיים
    ממזגן למזגן
    ובקאבס עם לאב
    היה לא מעט בלגן

  6. טָבִין וּתְקִילִין = טובים ושקולים.
    המקור הוא בארמית, כאשר מטבעות טבין ותקילין הן מטבעות "טובות", שנשקלו, ושוות את ערכן המלא.

  7. כל הזמן מזכירים פה גבוהים בלי לדבר על הגבוה הפנוי לדעתי האישית בלבד כמובן הכי טוב בשוק- אל הורפורד (אולי שני לגאסול בעצם) הוא סוגר חוזה חדש בהוקס או שמדבר עם קבוצות נוספות?
    שחקן שהוא בלתי מוערך בעליל ביחס למה שמביא איתו וסט היכולות שלו

      1. דטרויט וושינגטון אופציות מעניינות, בשני המקרים הוא יכול לשחק התקפית מחוץ לצבע ולהשלים את גורטאט/דראמונד

  8. מקורות שמקורות, דוראנט ילך לגולדן סטייט חכו ותיראו. אני הייתי הולך לשם אם הייתי דוראנט, בטח לא נשאר לשחק עם ווסטברוק הפסיכופט ולא הולך לשחק אצל פופוביץ'.

  9. 1. למה שלשחקנים יהיו סנטימנטים לקבוצה כשלקבוצות ממש לא אכפת מהשחקנים?
    קח לדוגמא את בוסטון עם פול פירס, נתן להם 15 עונות כולל אליפות בלתי נשכחת, וברגע שהתועלת שלו ירדה הוא היה בחוץ.

    3. אני מאמין שדאנקן יפרוש, מקווה שהוא ישאר במועדון על תקן עוזר מאמן או משהו דומה.

    4. הוא נמצא במועדון קרוב ל20 שנה (חצי מזה כמאמן ראשי), נראה לי שהם כבר יודעים בדיוק מה הוא שווה.

    1. בוסטון לא זרקה את פירס. פירס עזב את בוסטון. אילו רצה, הוא יכול היה לסיים שם את הקריירה בכבוד, ועם הצעירים של עכשיו, אלוהים גדול.

  10. איזה קטע מנחם, אתה מדבר על Loyalty כשבדיוק נתקלתי בתמונה הזאת במאמר שאני כותב עכשיו לאתר:

    http://8328-presscdn-0-65.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/06/lebron-james-tim-duncan-loyalty-royalty-billboard.jpeg

    בקשר לספרס, כשמדברים על נאמנות, זאת אומרת שאתה לא אומר ל- HOF ללכת הביתה (למרות שלטעמי טימי היה צריך לפרוש עם הטבעת ב- 2014).

    זאת אומרת שאם טימי נשאר (וזה לא סופי), גם מאנו נשאר (וזה די סופי), וז"א שגם פארקר נשאר (שזה הכי גרוע).
    החתימה עם דיאו היא בסך הכל הגיונית, כי בכל מקרה הוא אחד הכלים לעשות עליהם טרייד והוא עדיין תורם לקבוצה (כנראה הוא כבר מעבר לגבעה, במקרה שלו: הישבן).

    ז"א, שכנראה לא נראה מהפיכות גדולות מאד בספרס השנה. לא יהיה לספרס הרבה תקציב עד לתקרת השכר העולה והם לא יצליחו להביא לקבוצה איזה ביג שוט צעיר ורציני
    יכול להיות שפאו יחתום על חוזה נמוך יחסית אצלם כדי לגמור את הקריירה במקום ווסט, אבל פאו זה לא השחקן של 2010. הוא מזדקן ורגיש מאד לפציעות ועומסים.

    שווה לשים לב לDejounte Murray בחירת הדראפט של הספרס. יש מצב שהוא גניבה רצינית מאד ויכול להיות בין 10 הגארדים הטובים בליגה תוך 3 שנים אם יעבדו איתו כמו שצריך ותהיה לו הגישה הנכונה
    כרגע, מה שאני מבין, הוא רחוק מאד מלהתלהב כשהגיע לספרס, והספרס לא מוכנים לסגור איתו חוזה לפני שהם רואים את הגישה שלו בליגת הקיץ.

    בקי תצליח להערכתי להוציא מנבחרת הקיץ עוד 1-2 שחקני רוטציה פוטנציאלים כמו סימונס בשנה שעברה וזהו.

    מה שהיה הוא שיהיה, ותהליך הבנייה מחדש נכנס להקפאה לפחות לעוד שנה.

        1. תודה. בדיוק שוטטי קצת וראיתי שהוחתם.
          נהנתי מאוד לראות אותו השנה במכללות. אם אכן יכנס לסגל מעניין מה פופ מסוגל להוציא ממנו.

          1. ליגת הקיץ תענה על הרבה מאד שאלות.
            אבל חלקן לא יתברר על סגירת הסגלים בתחילת העונה.

            אני רק רוצה להזכיר לך את Jimmer Fredette, אחד מגיבורי הקולג'ים הנפלאים ביותר שהיו בעשור האחרון. אחרי כמה שחונות ב- NBA הגיע בתחילת השנה לספרס, חתם על חוזה (לא מובטח) ונופנף די מהר.

  11. איזה חשיבה עקומה יש לך מנחם ולעוד כמה אנשים כאן.
    ווייד הוא השחקן הכי גדול והכי חשוב בתולדות הארגון שנקרא "מיאמי היט", והפעם האחרונה שהם שילמו לו max money היתה בעונת 2009/10 ???

    בושה לארגון שלא נותן לו היום מה שהוא רק רוצה (ותאמין לי שגם היום לא מדובר במקסימום), וכנראה משפיל אותו עד כדי כך במשא ומתן בסכומים ובעדיפויות (פנטזיית דוראנט, ווייטסייד), שבשלב הזה בקריירה הוא ילך לדבר עם קבוצות אחרות…

    "נאמנות" ?
    הצחקת את פט ריילי ואת כל מי שקרא את מה שכתבת.
    פשוט חשיבה עקומה.

    הלוואי שיעזוב. לא יהיה לו מחסור בהצעות, והצעות לכסף גדול – למרות שאני יכול לראות אותו גם לוקח פחות כסף מקבוצה אחרת.

      1. כן צריך, וכנראה לא ראית את ווייד בעונה שעברה.
        טופ 4 בעמדה שלו בליגה.

        *בהצלחה לגייס את דוראנט כשזה היחס שהוא רואה מהקבוצה לשחקן הכי גדול שלה…

        classless.

  12. והתבלבלתי בתאריך אתמול – ה 30 זה היום, והיום יהיו כל מיני החלטות על אופציות של שחקנים ואני מאמין שאולי גם כמה טריידים קטנים כמו על ג'ראט ג'ק.

    1. פשוט מביישים מיאמי, תקרת השכר קפצה מאוד ועדיין מתחשבנים על פרוטות (למרות שלדעתי מגיע לו מקסימום השחקן הטוב ביותר שהיה בפלייאוף אצלם בי פאר) , והסמל הגדול ביותר של המועדון. ולגבי גרט גק הפציעות שלו פשוט מלחיצות מדי.

  13. מכבי שער העמקים? אני מוחה בתור בן המקום, איך העזת לדחוף ״מכבי״ לקיבוץ שמרים דגל אדום באחד במאי?
    טוב שלא כתבת בית״ר סחנין…

    1. אני הייתי מורה להתעמלות בשער העמקים ב-1959-60. לדעתי הקיבוץ השמאלני ביותר (יחד עם גן שמואל) ביכל 'הקיבוץ הארצי'.

  14. אני לא רואה שום פסול במעבר של שחקן לקבוצה אחרת, בדיוק כמו שהקבוצה עושה עליו טרייד ברגע שזה נוח לה (אם נשים את ס"א בצד כי היא היחידה שגם השחקנים וגם המועדון מראים נאמנות מהי. אחרי שהגדולים יפרשו גם היא תאבד את הסנטימנטים)
    לגבי ספולסטרה – מה יש לחכות ולראות? הם מכירים אותו כבר מספיק שנים כדי לדעת אם רוצים אותו או לא.

  15. מנחם בסוף אין שוק עבדים בארה"ב. לשחקן צריך להיות נאמנות רק לו ולמשפחתו. בניגוד לפיקציה אין בNBA שום קבוצות. יש שם פרנצ׳ייסים בבעלות פרטית המאוגדים לassociation. מחר בבוקר יכול להחליט הבעלים של מיאמי שלקבוצתו קוראים לאס וגאס היט או לאס וגאס בלאק ג׳קס. אין פה קבוצות ששייכות לפועלים ואחרות לבורגנים. זה גם אף פעם לא היה כך. אם תעבור על הטופ 50-100 שחקנים הגדולים תגלה שגם בשנות ה60 וה70 שחקנים עזבו קבוצות. אין שום סמל שהוא מעבר לבראנדינג וכל הלגסי וההול אף פיים נועד כדי לבנות מותג חוצה גילאים ועידנים. בדיוק כמו שבר רפאלי תזרוק את הודיס אם קסטרו תכפיל את המחיר וכמו שחברה אחרת זרקה את איילת זורר כי רצתה דם צעיר.

    שחקנים בליגה לוקחים על עצמם חוקים שנועדו כדי לנצל שחורים ובני מיעוטים. חוקים שלא קיימים בבייסבול או כדורגל . מהגבלת גיל עד קוד לבוש (כיום פחות מקפידים עליו). מהדראפט ועד שכר רוקיס מובנה. הבעלים וההנהלות נהנים מחופש קפיטליסטי מוחלט. פיל ג׳קסון גם יכל להרוויח 100 מיליון אם דולן היה רוצה. אצל השחקנים זה אחרת

    חוץ מהnba וה nfl (מלאה בשחורים) איזה ליגות מכריחות שחקנים לשחק בחינם עד גיל 19 ועוד דוחפת אותם לשחק שנה בליגת מכללות בחינם תוך כדי ידיעה ברורה שהשכלה לא יקבלו שם ופציעה גומרת קריירה תוציא אותם עניים ורעבים לעולם. הם מגלגלים למכללות מיליארדי דולרים ובתמורה מקבלים חדר במעונות ומלגת מחייה מסכנה.

    הדראפט מכריח בשוק חופשי אדם לגור בעיר שלאו דווקא רוצה בשם הגדלת הרווחים מפיזור הכישרון. נכון שהשחקנים מפוצים על כך אבל באו נהיה אמיתיים התרומה של כוכב לעיר מסתכמת בהרבה יותר מהשכר שהוא מקבל. שחקן כמו לברון או דוראנט מייצרים למועדון שלהם מאות מיליונים ואולי מיליארדים. הם מכפילים את שווי הקבוצות ואת מכירת המרצ׳נדייסים. אי אפשר למדוד שחקן רק על ידי התרומה הסטטיסטית שלו בליגה שהיא הרבה מעבר למשחק כדורסל.

    אם לדווין וויד בא להחליף אוירה סתם כדי לחוות משהו אחר לפני שהוא פורש או כדי שירוויח עוד כמה מיליונים שצריכים להחזיק לו עד הפרישה או כי הוא רוצה עתיד טוב יותר לו ולמשפחתו אז הוא צריך לעשות זאת.

    1. מצד אחד המגבלות הם אכן דרקוניות. מצד שני הם למעשה יוצרות את העניין בליגה ואת התחרותיות, ומזה נובע כל הכסף שהעסק מייצר. אז אלו חוקי המשחק והשחקנים מקבלים את זה על עצמם – אף אחד לא מכריח אף אחד ללכת לNBA…

  16. וויד ישאר לדעתי, אבל אפשר להבין אותו. הוא נתן למיאמי את הבריאות שלו ובמשך כל הקריירה יכל להרוויח יותר כסף. לא חסר לו כסף לחלב וללחם, זה נכון, אבל בכל זאת. זה מגיע לו.

    1. תגיד, יש מצב שאתה גר באיזור המרכז? ראיתי לפני כמה ימים גרפיטי על איזה אתר בנייה ש"יובל שטייניץ רצח את אמיל גרינצוויג", וישר חשבתי עליך.

      1. יובל שטייניץ היה איש שלום עכשיו, דוקטור לפילוסופיה שהיה בהפגנה יחד עם אמיל גרינצוויג ונפצע בפיגוע (היהודי).
        מאז הפציעה הוא הפך לאיש ימין,

        אמא שלו ז"ל היתה המורה לספרות שלי: מושבניקית יקית וסוציאליסטית מרמות השבים

    2. לידיעת הציבור – נראה לי שהפעם פגעת בול. לידיעתך ליחידות המודיעין יש אפשרות כעת לברר את כתובת ה-IP שלך. כדאי שתארוז מזוודה עם מעט בגדים, משקפיים מזוייפות ושפם להדבקה. תנסה להגיש בקשה למקלט מדיני באתר וואלה. קדימה רוץ אין זמן!!!

  17. גאה לקרוא במספר מקורות שהת'אנדר הולכים על אל הורפורד. אם זה יקרה, כמו שאני מעריך ומפנטז מזה תקופה, תיווצר קבוצה חזקה ומפחידה מאוד.

  18. הורפורד באוקלאמה,דוראנט בווריוס,וייד בניקס
    כמה אפשריות מטורפות יכולות להיות!
    הולך להיות מטורף הקיץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט