חידון הופס החצי שנתי (4)/ינון יבור

החידון החצי שנתי של הופס חוזר ובגדול!

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
37 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אחד העם
אחד העם
29/06/2016 22:21:28

אחלה חידון

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2016 22:26:56

עניתי נכון על 5.

נהניתי מאד, אבל…

ינון, לי לפחות שתי שאלות לא היו ברורות מספיק, והיו שאלות שלא פתרתי לחלוטין אבל עם 7 מ-10 ולכן קשה להחליט בכמה פגעתי נכון.

בשאלה אחת התשובה לא הסתובבה לי

Yavor
Yavor
29/06/2016 22:29:28
הגב ל  מנחם לס

אילו שאלות לא ברורות מספיק?

שמייקל
שמייקל
29/06/2016 23:01:45
הגב ל  Yavor

מסכים. היו כמה לא ברורות , חוץ מזה שאלון רב ברירה זה יותר מעניין.

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2016 0:09:29
הגב ל  Yavor

למשל התשיעית

מנחם לס
מנחם לס
30/06/2016 0:12:43
הגב ל  מנחם לס

גם הששית

פעם אחת מעל 50%? תמיד מעל 50%? קצת לא ברור. למעשה רוב השאלות אילצו אותי לחשוב למה אתה מתכוון. אבל אולי אני לא דוגמא טובה בגלל גילי (אני לא צוחק!)

Yavor
Yavor
29/06/2016 22:28:43

תודה לרועי על הפירסום.
תיקון קטן לשאלה 6 – ההוקס במרחק של 6 נצחונות מההישג – כלומר עונה של 44 נצחונות ו-38 הפסדים.

Mbk
Mbk
29/06/2016 22:37:30
הגב ל  Yavor

הגיוני …
44 מ 50 אחוז זו עונה של 19-63 🙂
חידון מעולה

Ish
Ish
29/06/2016 22:35:24

בשאלה התשיעית זה אמור להיות משחקי במקום שחקני פליאוף?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
29/06/2016 23:02:02
הגב ל  Ish

כן, טעות שלי בעריכה

גור גולן
גור גולן
30/06/2016 0:04:34

תודה על החידון…
לי טיפה מפריע שאין אופציות אבל אין ספק שמי שפוגע כאן יש לו יותר ידע!

אמנון
אמנון
30/06/2016 1:07:16

תשובה בודדת נכונה.
מס' 5 כמובן.

המשגיח
המשגיח
30/06/2016 7:19:23

1 מ-10. תודה לג'פרי ג'ורדן (ותודה על החידון).

אני מאמין שבשאלון רב ברירה הייתי מצליח יותר וחוזר ל"יכולת" הרגילה שלי עם 3 תשובות נכונות.

הנתון שאף צמד לא הגיע ביחד ל-100 נק' מעניין. השאלה היא לגבי הנתון אם הכוונה היא ל-100 נק' בדיוק, או לפחות 100.

חוץ מזה, השאלה היא למי הכוונה בצמד שחקנים (האם כל צמד שחקנים מקבוצה, או צמדים לא רשמיים בלבד דוגמת סטוקטון-מאלון, ראסל-דוראנט, ג'ורדן-פיפן וכדומה.

בכל מקרה, החשבת כאן את ווילט ואריזין כצמד, תוך שציינת שזה קרה בעונה בה ווילט קלע 100 במשחק. מבדיקה של הבוקס סקור של אותו משחק, ווילט קלע כמובן 100, אלא שאריזין הוסיף 16 (כלומר 116 משותפות).
בקיצור, התבלבלתי קצת.

מתן גילור
30/06/2016 7:20:05

אם אני מתעלם משאלות 9-10 (כי השאלה שגויה 🙂 ) אז 3/10 (3, 5, 12)

סומסום
סומסום
30/06/2016 8:25:44

טעיתי בשאלה 9!

Yavor
Yavor
30/06/2016 8:33:22

לי זה נראה ברור הכל… מסתבר שלא כל כך.
בשאלות 6-7 הכוונה היא למאזן כל הזמנים של הקבוצות – סך הכל נצחונות מול סה"כ הפסדים ב"קריירה" של הקבוצה.
לגבי ווילט – ראיתי שהוא ושותפו קלעו 117 באותו משחק מפורסם, וחשבתי האם היה צמד שעבר אותם (כל זוג שחקנים מאותה קבוצה באותו משחק). ראיתי שלא רק שלא עברו אותם, אלא אפילו אותו בלבד (!) לא עברו – וזה באמת מרשים. הכי קרובים שהיו הם הצמד שבתשובה, כמובן שלא במשחק ה-100.

אותי מעניין בשאלה 10, כמה מתוך ה-8 אנשים הצליחו למנות.

המשגיח
המשגיח
30/06/2016 9:12:03
הגב ל  Yavor

http://www.nba.com/sixers/news/wilt_boxscore.html

לפי הבוקס-סקור זה 116 לגבי ווילט ואריזין, 117 לווילט ולאל אטלס (אותו אני לא מכיר).

אגב, גרמת לי לנבור בסטט' ישנות, אז גיליתי לבינתיים שחוץ מה-99 נק' משותפות, ווילט ואריזין התחברו ל-97 נק' (ווילט 78, אריזין 19), במשחק בו הפסידו 151-147 ללייקרס, שבמדיה התחברו אלג'ין ביילור וג'רי ווסט ל-95 נק' (63 לביילור, 32 לווסט).

Yavor
Yavor
30/06/2016 9:21:49
הגב ל  המשגיח

טוב, הכוונה היא האם היה משחק אחר בו שניים עברו את ה-117 המשותפות של ווילט ואל. לא היה כזה.
אגב, היו גם 98 נקודות משותפות של קיקי ואנדאווי ועוד מישהו מדנבר (51+47) במשחק עם הכי הרבה נקודות בהיסטוריה (186:184 מול דטרויט).

עידו גילרי
עידו גילרי
30/06/2016 9:33:49
הגב ל  Yavor

איך אלכס אינגליש וקיקי וונדאווי הופך ל" קיקי וואנדאווי ועוד מישהו"?

גיא
גיא
30/06/2016 9:42:56

מעולם הפיחות במעמדם של שחקני שנות ה-80, לא היה בולט כמו בתגובה "ועוד מישהו מדנבר"…

Yavor
Yavor
30/06/2016 9:56:45

מה לא נכון תחבירית במשפט?
הייתי שואל מה לא נכון באיך שהזיכרון שלי עובד, אבל זו שאלה לאלוהים ולדומיו…

עידו גילרי
עידו גילרי
30/06/2016 10:08:38

נושא סתמי, המושא עקיף, והטעם לוואי.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/06/2016 10:12:12

ובתור בונוס בשבילך:
מי היה ה"עוד מישהו" ב-94 של קובי ברייאנט ושותפו?
ועוד יותר קשה – מי היה הסקורר המוביל של טורונטו במשחק?

Yavor
Yavor
30/06/2016 10:28:47

ב"עוד מישהו" אני יכול לטעון לגאונות, אבל זה למעשה תודות לרועי שניסה "על יבש" את החידון לפני פירסומו והציע את קובי וסמוש פארקר כצמד העונה לשאלה.
מי קלע לטורונטו? בטח כריס בוש.

Yavor
Yavor
30/06/2016 10:31:32

רואה שטעיתי ובוש היה רק שני

עידו גילרי
עידו גילרי
30/06/2016 10:33:06

קיבלתם + על הסמוש אבל הדרך עוד ארוכה בצד השני.

ישראל קרמר
ישראל קרמר
01/07/2016 15:14:41
הגב ל  המשגיח

אל אטלאס קלע ללא החטאה (שמונה זר' מהשדה ואחת מהקו) ואריזין קלע רק 18-7 מהשדה!

Berch
Berch
30/06/2016 8:57:55

0 מ 10 (את שאלה 10 הייתי מצליח אבל הפריעו לי).

אפשר לומר שאני חסר הבנה כלל, עם נטיה לספק תירוצים.

MY LIFE STORY 🙂

גיא
גיא
30/06/2016 9:44:21

אחלה חידון, תודה!

BrirdWatching
BrirdWatching
30/06/2016 12:26:07

גם שאלה 2 שגויה. למה הכוונה ב"צמד" ?!
ולמה לא הגיעו? ווילט וכל שחקן אחר בקבוצה שקלע, עברו 100 נק' ב"משחק ה- 100" של ווילט

Yavor
Yavor
30/06/2016 16:24:04
הגב ל  BrirdWatching

חוכמה גדולה…

ישראל קרמר
ישראל קרמר
01/07/2016 15:01:17
הגב ל  Yavor

גם אם לא חוכמה זו עדיין טעות!

עגל
עגל
30/06/2016 12:52:53

חידון מעולה, תודה ינון!
(הערה: לא עובד בפיירפוקס, התמונות מופיעות רק כשלוחצים עליהן ואז הן מסתובבות בתמונת ראי)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
30/06/2016 17:19:01

1 פחות מהמשגיח, יפה ינון. יצאתי זירו.

ישראל קרמר
ישראל קרמר
01/07/2016 15:17:27

חידון מוצלח בהחלט למרות כמ טעויות והבולטת הטעותהבסיסית בשאלה 2, כפי שכתבו לפני, כשלא רק שהיה צמד שהגיע למאה נק' אלא אף עבר זאת ב-17 נק' והם כאמור וילט ואטלאס שהגיעו ל-117 נק' כשהצמד השני הוא וילט ואריזין שהגיעו ל-116 נק' באותו משחק…

ישראל קרמר
ישראל קרמר
01/07/2016 15:18:20

אני ידעתי על ת'רדקיל והשם האמצעי של ג'ורדן.