ענייני דיומא-30.6.16/רועי ויינברג

הרבה מאוד ספורט היום, וטוב שכך:

*
כדורגל:

יורו 2016:

פולין נגד פורטוגל (22:00, ערוץ 10 וספורט 1 HD)-רבע הגמר של היורו נפתח במשחק שיפגיש שניים מהחלוצים הטובים ביבשת, רוברט לבנדובסקי וכריסטיאנו רונאלדו. עד עכשיו בטורניר הזה פולין יותר הרשימה, עם שלב בתים טוב יותר ומשחק חכם מול שוויץ, אבל גם פורטוגל הראתה שהיא יכולה להפתיע עם ניצחון מרשים על קרואטיה בשמינית.

זה משחק שלא קל להמר עליו, כשמתחשבים בזה ששני הכוכבים של הנבחרות לא הרשימו יותר מדי עד עכשיו ולשניהם יש הזדמנות להגיע לגמר (אם יעברו את בלגיה/וולס בחצי) ולהישג משמעותי עם הנבחרת. משחק שקשה מאוד להמר עליו ולדעתי ילך להארכה, שם לבדנובסקי ומילק (החלוץ המבטיח של אייאקס שנותן יורו לא רע בכלל) יעשו את ההבדל. פולין ב-120 דקות.

מוקדמות הליגה האירופית:

מכבי ת"א-גוריצה (סלובניה) (20:15, ספורט 2). אולי במשחק הראשון אחרי עידן ערן זהבי, סגנית האלופה הישראלית פוגשת את הקבוצה שסיימה רביעית בליגה הסלובנית. מכבי הם יותר משחקן אחד, כשיש גם את טל בן חיים, נוסא איגיבור (כשהוא כשיר) ורבים אחרים. זה צפוי להספיק בהתחשב בזה שהסגל הזה הגיע לליגת האלופות שנה שעברה, למרות שהם משחקים בלי השחקן הטוב ביותר שלהם. מכבי ת"א טובה בהרבה, ולכן תנצח. מכבי.

טוזלה (בוסניה)-בית"ר ירושלים (19:00, ספורט 5). בבכורה של רן בן שמעון על הקווים בית"ר קיבלה הגרלה שקולה בדמות טוזלה הבוסנית. הצהובים-שחורים מתכננים לשחק כדורגל הגנתי שיתבסס על מתפרצות ומצבים נייחים ואולי יגנבו ניצחון, או לפחות שער חוץ יקר, כדי להגיע לשלב בתים ראשון באירופה מאז 2000/01. זה יהיה משחק צמוד שיגמר בניצחון של טזולה, עם שער חוץ יקר לירושלמים.

*
טניס:

השלב השני של ווימבלדון ממשיך, והיום יש כמה משחקים לא רעים בכלל, שישודרו החל מ-13:30 בערוץ הספורט:

חואן מרטין דל פוטרו (מקום 165)-סטאן ואוורינקה (מקום 4). אחרי שנתיים רצופות קשיים דל פוטרו בהדרגה חוזר לעצמו, והוא עדיין פייטר שאסור לזלזל בו. זה הגראנד סלאם הראשון שלו מאז 2014, ובווימבלדון האחרון שהשתתף בו הארגנטינאי הקשוח הגיע לחצי הגמר. ואוורינקה הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, כרגע במקום הרביעי, והוא ינסה להגיע לרבע גמר שלישי ברציפות בטורניר ואף למעלה מזה. משחק שלא כדאי להחמיץ.

לצד זה, יש כמה כוכבים שינסו להתקדם בהמשך הטורניר במשחקים הבאים:

13:30-יון-סון לו-אנדי מארי. סון לו בסבב מאז 2010, אבל אין לו יותר מדי סיכוי מול מארי.

13:30-ניק קיריוס-דאסטין בראון. בראון, הטיל הג'מייקני, הראה יכולת לא רעה כשהגיע לרבע הגמר של אוסטרליה הפתוחה השנה. הוא ינסה להפתיע את קיריוס ולהגיע רחוק בטורניר נוסף, אבל האוסטרלי הצעיר יותר טוב, בייחוד על דשא. זה יכול להתפתח למותחן, אבל תהיה הפתעה אם קיריוס לא יעלה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. פולין-פורטוגל נראה כמו 0-0 משמים שיוכרע בפנדלים.
    דל פוטרו-סטן יכול להתפתח להיות מאוד מעניין, קשה לדמיין סנסציה כי דל פוטרו זה לא אותו שחקן אבל צריך להיות משחק תחרותי טוב.

  2. תודה רועי.
    עשרות אוהדי בית"ר י-ם נסעו במטרה לעשות פרובוקציה. הועברה על כך הודעת וואטסאפ (הראה לי אתמול אוהד בית"ר י-ם). בעקבות החשש מהעונש, טביב שלח מאבטחים מטעם הקבוצה שיבדקו את האוהדים בכניסה לאצטדיון.
    בוסניה זה לא בלגיה. אבוקה אחת ויפנו את היציע, כפי שזכור לאוהדי הפועל ת"א.

  3. תודה רועי.
    משהו קטן שהפריע לי – זה לא שלב המוקדמות השני…
    דל פוטרו מסוגל להפתיע וזה יהיה משחק מעניין מאוד!

  4. תודה רועי…אני עדיין בפגרה מהכדורגל הישראלי☺
    לכן נתמקד ביורו …..אני הולך על פולין ולבנדובסקי איש המשחק הוא יבקיע לפחות פעם אחת …לא מן הנמנע שיתפוצץ .
    ( שזה צמד או שלושער ואם במקרה הארכה אפילו רביעייה ).
    תזכרו מה שדה אמר .

  5. היום יום אדיר במבחני השחייה האמריקאים. אמש מייק פלפס עשה זאת בגדול ב-200 פרפר. הולך לאולימפיאדה חמישית!

      1. יהיה השחיין הראשון שלוקח 4 מדליות זהב במשהו, והספורטאי השלישי (יחד עם קרל לואיס בקפיצה לרוחק ואל אורטר האמריקאי בזריקת דיסקוס) שעושה את זה. יכול להיות הראשון שעושה את זה ב-2 ענפים אישיים שונים.

        1. אלדר גרביץ' עשה 6 זהב (והיו מלחמות עולם באמצע), גם בירגיט פישר (עם אולימפיאדת לוס אנג'לס 84 שנאלצה להחרים).
          ויש 6 ספורטאים שרשמו 5 זהב, בראשם סר סטיב רדגרייב, האגדה הבריטית.

  6. יוון עשתה את זה ב-2004 לכולן, כולל המארחת פורטוגל בגמר.

    תחושת בטן שפורטוגל תעשה הפעם יוון לכל היתר.

    ויש לה את השפיץ, הפנומן הבלתי-נסבל, המתאים לכך.

  7. לי יש הרגשה שפולין יגיעו לגמר, ינצחו הערב את פורטוגל החלשה ויגברו על בלגיה בחצי גמר,
    פולין גרמניה בגמר או פולין צרפת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט