לא הייתי אומר שהווריורס הפסידו בכוונה לקאבס, אבל, כמו שאומר החבר שלי מומי, "EVERY CLOUD HAS A SILVER LINING"
הסביר להם מומי את הכוונה.
אולי מעז ייצא מתוק יעני.
מיסטר קווין דוראנט יושב עכשיו במלון 'וולדורף אסטוריה' במנהטן – סוויטה בקומה ה-24 בה הוא נמצא עולה $2,500 ללילה – ומראיין קבוצות המעוניינות בו. הוא רק הודיע למפרע שטורונטו, לייקרס, והניקס אינן מוזמנות.
נו, גור גולן, לאן הגענו? אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם לא מוכן אפילו ל-ה-ק-ש-י-ב ללייקרס. הקבוצה שפעם היתה משאת נפשו של כל שחקן בעולם, הפכה היום לכזאת בריכה של זבל, ששחקן כמו דוראנט אפילו לא מוכן לתת לה חצי שעה מזמנו.
אז מה עניין ההפסד לקאבס קשור לבחירה של דוראנט?
אילו הווריורס היו אלופים העונה לא היתה כל דרך שדוראנט היה בוחר בהם כי אז הוא עולה לטרמפ על כרכרת האלופה.
אבל עתה הכל שונה.
עתה הוא בא "להציל" ספינה שבבטנה נוצר חור גדול. הוא בא להציל ספינה טובעת שהנפילה מיתרון 3-1 להפסד 3-4 היה רק סימפטום בירידה, נפילה, ודרדור דרומה. עתה הם זקוקים למציל.
אז עתה דוראנט בה להציל את הווריורס כי הריסון בארנס היה רק אחד הנכשלים (אע"פ שהוא כנראה מספיק טוב להיות מוזמן ע"י מייק ששבסקי לסגל נבחרת ארה"ב).
הוא לא 'תופש טרמפ". הוא ה-SAVIOR, המושיע והגואל, כמו ג'זוס קרייסט.
רק מילה אחרונה: אם דוראנט בוחר בווריורס, תהיה להם בחמישייה את "רביעיית היקום": עם ויכוח קטן פה ושם, רביעייה עם פוינט גארד סטפן קרי, שוטינג גארד קייל ת'ומפסון, סמול פורוורד קווין דוראנט, ופאור פורוורד דריימונד גרין יכולה בשקט גמור לייצג את "העולם" נגד "המאדים". חסר רק סנטר.
דובי
26 יונ 2016 17:02:26OMG החמישייה של ג"ס שתיארת, ובוגוט הוא בדיוק המגן הגדול והמפחיד באמצע שאוכל רק אליהופס.
טרפת.
יניב
26 יונ 2016 21:31:27איך זה מסתדר עם תקרת שכר?? כמה משכורות מקסימום אפשריות עכשיו?
איל
27 יונ 2016 10:30:45קליי, קארי וגרין לא מקבלים משכורת מקסימום. בוגוט יהיה שחקן חופשי הקיץ וודאי לא יבקש חוזה מקסימום.
חולדת הרים ססגונית
26 יונ 2016 17:03:16אני לא מבין את זה , באמת,
איך עם סטף,קליי ודוראנט בחמישיה אפשר יהיה לשחק רק עם כדור אחד ?
הלוחמים ודוראנט זו הזיה לא ריאלית של מישהו, נראה לי שהוא הרבה יותר הולם את החליפה של סן אנטוניו.
שהלוחמים יחפשו את הסנטר שהם חייבים, שילכו על ווייטסייד
דובי
26 יונ 2016 17:05:23אפשר, בטח שאפשר.
כל אוהד כדורסל חייב לעודד דבר כזה, אפילו בשביל הסיכוי שזה יצליח.
אם זה עובד זאת הולכת להיות אורגזמה מוחלטת.
דובי
26 יונ 2016 17:08:58ווייטסייד עם מעט מדי אינטיליגנציית כדורסל כדי להתאים לשם.
שמייקל
26 יונ 2016 18:40:30גם ביומבו סבבה. אתה צודק הם יכולים לשחק יחד, כל אחד יקלע קצת פחות וקרי ימסור יותר.
עגל
26 יונ 2016 17:18:49דוראנט יפתיע את כולם ויבוא ליוסטון.
תזכרו מי אמר את זה ראשון
דובי
26 יונ 2016 17:22:18בשלוש מילים:
חה
חה
חה
גור גולן
26 יונ 2016 19:32:30לזכור כדי שנוכל לצחוק עליך? 😀
דובי
26 יונ 2016 19:59:25אל תדאג גור, דברים כאלה נחרטים
עגל
26 יונ 2016 23:19:32טוב, בינתיים קראתי שיוסטון מחוץ למרוץ
תזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה
bobby
27 יונ 2016 13:08:30😂😂
למר מנחם היקר
26 יונ 2016 17:19:48מקווה שדוראנט לא יעבור יהיה פשוט מהלך גועלי.
בירדמן
26 יונ 2016 17:24:30האם הוא מראיין את בוסטון?
אם דוראנט ילך לווריורס, לדעתי זה יראה כאילו שהוא הלך לקרי, תומפסון וגרין שיביאו לו טבעת אליפות.
יותר ראוי שיישאר באוקלהומה שבחרה בו ויביא לשם אליפות.
כפי שעשו מייקל בשיקגו, בירד בבוסטון וכו'.
דובי
26 יונ 2016 17:27:51הוא אמר מראש שהוא מחפש מקום שיביא לו טבעת.
מתן גילור
26 יונ 2016 17:42:40לדעתי יש הבדל בין מקום שיביא לך טבעת (ע"ע שאק ללייקרס) לבין שחקנים שיביאו לך טבעת (ע"ע מלון ללייקרס).
דובי
26 יונ 2016 17:45:15אין דין דוראנט בשיאו לג"ס שכרגע כשלו בגמר כדין מלון שהגיע בשביל עצמו, בשלהי הקריירה
מתן גילור
26 יונ 2016 17:48:46המהמרים נותנים לג"ס את הסיכוי הגבוה ביותר לאליפות בעונה הבאה. יהיה קשה למכור להמונים שדורנאט בא להביא אליפות לג"ס או שעבר לג"ס כדי שיבנו לו קבוצה לאליפות. הקונצנזוס (ודי בצדק יש לומר) יהיה שדוראנט הלך לקבוצה עם סיכוי גבוה מאד לאליפות כדי שגם לו תהיה אחת.
זה לא סותר את זה שזו יכולה להיות יופי של קבוצה.
דובי
26 יונ 2016 17:58:02לגיטימי לגמרי מבחינת דוראנט, אגב.
Ish
26 יונ 2016 19:10:42ומה אם לא תהיה שם קבוצה מספיק טובה לזכות באליפות?
שישאר שם עד סוף הקריירה כי זה לא ראוי שילך למקום שבו הוא יכול להגיע ליותר השגים?
ואיך הוא הולך לקחת שם אליפות אחרי שווסטברוק עוזב שנה הבאה?
אחד העם
26 יונ 2016 17:24:46מזל (או חבל.. ) שלליגה אין אחוזים באוקיסי אחרת היו חוסמים טרייד כזה (הרבה יותר מטורף מכריס פול לליקרס 2010 )
Ish
26 יונ 2016 19:05:53זה לא טרייד.
אם לליגה היה מותר לחסום חתימה של שחקן חופשי בקבוצה כלשהי זה כמו שלאיזה גוף דמיוני כלשהו היה מותר לאסור על חברה להעסיק עובד כשלהו שמעוניין לעבוד בה.
אחד העם
27 יונ 2016 08:46:02צודק
השרת
26 יונ 2016 19:26:22זה לא טרייד..
אחד העם
27 יונ 2016 08:46:14גם אתה צודק
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 יונ 2016 17:26:44מומי ראה את המולד , גם אם בי גיי
http://www.hoops.co.il/?p=63447
אהרון שדה
26 יונ 2016 17:40:00כיום אני מסמפט גם את דוראנט וגם את ג.ס
מעבר שלו אליהם יגרום לי לשנוא את שני הצדדים…..במקרה שכזה נקבל גמר ג.ס קליבלנד וייתכן שאהיה בעד לברוו ….
אהרון שדה
26 יונ 2016 17:40:11לברון.
קיירי אירווינג
26 יונ 2016 17:40:19איזה קישקוש אין לך על מה לכתוב
מנחם לס
26 יונ 2016 17:47:46אין לי על מה לכתוב?
אני יכול לכתוב לך עכשיו 100,000 מילה ללא פסיק או נקודה על:
פוליטיקה
פילוסופיה
זואולוגיה
בישול
ו-מיליון מילים על מין
פינקי
26 יונ 2016 17:50:31פוסט על בישול יתקבל בברכה
שקנאי המק מק
26 יונ 2016 20:54:31מנחם למה אתה עונה לו בכלל
Jake the snake
26 יונ 2016 21:48:15אני מעדיף על מין…
בהנחה ואתה זוכר מה זה…קינג מל..
סתתאאםם
לא משנה מה העיקר תכתוב…אני נהנה לקרוא אותך
פינקי
26 יונ 2016 17:50:00הפסד בגמר או לא, אם דוראנט הולך לGSW זה צעד של פחדן.
ללכת לקבוצה בנויה עם 3 אולסטארים זה מהלך שעושים בשלהי הקריירה כשאין לך סיכוי להוביל קבוצה לבד, לא בגיל 27 כשאתה בשיא הקריירה.
Ish
26 יונ 2016 19:16:24להוביל קבוצה לבד היום זה מתכון בטוח ללא לקחת אליפות. מה שאתה בעצם אמור הוא ששחקנים צריכים לוותר על הזדמנויות לשחק בקבוצות שהם יכולים לקחת בהן אליפויות לטובת זה שהם יחשבו ככאלו שהובילו קבוצות לבד לחוסר לקיחת אליפויות. אולי בעצם הוא צריך לעזוב את התאנדר כי יש שם את ווסטברוק והוא לא מוביל את הקבוצה לבד?
סתם אחד
26 יונ 2016 22:30:54הוא היה פאקינג ניצחון אחד מלהעיף את ג"ס ולהתמודד בגמר! אם הוא יעשה את זה הוא ייהפך לבדיחה של הליגה.
האמת? עצם זה שהוא בכלל שוקל את זה הוריד מאד את מניותיו בעיני.
OKC עשו אחלה טרייד בדראפט, והקבוצה נראית בשלה מאי פעם לקחת אליפות. אני ממש לא אוהד אותם (לא ממש מצליח לסבול את ווסטברוק למרות שהוא שחקן שתענוג לראות) אבל אם הוא ינטוש אותם זה יהיה מגעיל בצורה קיצונית.
ואם הוא יצטרף לג"ס זה בכלל יהיה דוחה.
Ish
26 יונ 2016 22:32:14ואם הוא יצטרף לבלייזרס זה יהיה יותר טוב איכשהו?
סתם אחד
26 יונ 2016 22:41:04ברור 🙂
ועכשיו ברצינות, אם הוא יעזוב את OKC זה יהיה צעד מגעיל. אבל אם הוא לפחות יעשה את זה בשביל להיות הכוכב הגדול שחסר על מנת להביא אליפות לקבוצה כמו וושינגטון או פורטלנד זה יהיה אחרת לגמרי מאשר להצטרף לקבוצה שטענה לכתר הקבוצה הגדולה בהיסטוריה עד לפני שבוע…
Ish
26 יונ 2016 22:57:05מגעיל? אולי. אבל שים את עצמך במקומו בלי ענייני טעם וריח, ושאל את עצמך מה אתה היית עושה ולאן אתה היית הולך בשביל להוציא את המקסימום של ההשגים שאתה רוצה להשיג. את המקום שיתן לך את הכי הרבה סיכויים להצליח לעשות זאת, מקום שבו הסיכויים פחות טובים ומלאי סימני שאלה או מקום אחר?
לכל מיני אנשים יש גורמים שונים שמשפיעים על החלטות כאלו ברמות שונות. כמו איזה השגים הם רוצים להגיע כמה האתגר שהם עומדים בפניו צריך להיות גדול, מי האנשים שעובדים איתם וכו'. בסופו של דבר אנשים עושים איזה שכלול של גורמים אלו ומגיעים להחלטה כלשהי. זה יכול להראות מבחוץ לאנשים אחרים כמגעיל או פחדנות או יהירות או עצלנות או אומץ או הירואיות או טפשות או חכמה וכו', אבל כל אלו הם לא יותר מפרשנויות ואין כאן אמת ממשית.
פינקי
26 יונ 2016 23:17:05א. יש הבדל משמעותי לבין לבוא לקבוצה שגם ככה נחשבת כקבוצה הכי טובה בליגה, ויש שיגידו (ויטעו) הכי טובה בהיסטוריה, לבין לבוא לקבוצה שנחשבת לקבוצה טובה שצריכה בוסט נוסף כדי להיות קונטנדרית אמיתית.
אם הוא ילך למיאמי או הקליפרס (או פנטזיה לא ריאלית שלי יחבור לדייויס בפליקנס) זה יהיה לגיטימי לחלוטין.
ב. הוא עשה את כל הקריירה שלו בת'אנדר, אם בונים סביבו קבוצת כוכבים זה שונה לגמרי לגבי להצטרף לאחת כזאת שכבר קיימת (סוג של אבל לא בדיוק ההבדל בין ווייד ללברון בטריו של מיאמי).
ג. יפית היא פרזנטורית ממש אוברייטד
ד. סליחה על סעיף ג' עבר עליי יום ארוך.
אהרון שדה
26 יונ 2016 19:29:06מסכים
נתי
26 יונ 2016 17:54:10דוראנט לא הולך לשום מקום
הוא נפגש איתם רק כדי להפעיל לחץ על אוקלהומה שיביאו חיזוקים
דורון האסטבן
26 יונ 2016 18:09:01לא לזלזל בעגל, האיש שבזכותו יש את שר הטבעות, (לאחר שליחת
מיילים רבים הסיפור אמיתי) עגל חגג את 1000 מיילים ששלח לדוראנט,
דוראנט בתגובה: מגיע ליוסטון בעקבות עעאאהה
רצה לאמר עגל ויצא לו ההארדן מתוך נימוס, ובאמת מגיע לראות את
נאס"א בתקווה שיקראו על שמו כוכב, ביקור וזהו.
חשבתי בעבר שבוסטון הכי מתאימה לו, אך לאליפות הספרס מבחינת
אופי מתאימה לו וגם הוורייס, קרי וחבריו
מתחבאים ולא מספקים את הסחורה בפלייאוף,
אלו גלקטיקוס הנחבאים אל הכלים (גיא כבר הסביר זאת) בפלייאוף,
אוקלו גם אופציה טובה לאליפות, ודדי כתב שכל החמישיה שלהם
הם בחירות דראפט שלהם שזה מדהים.
עידן
26 יונ 2016 18:09:02אם דוראנט באמת חותם בגולדן סטייט אז ההפסד האליפות היה שווה כי אם היו זוכים הוא לא היה בא ועכשיו אם יבוא תהיה שושלת נחמדה משמע כמה אליפויות רצופות.קרי בן 28 דוראנט בן 27 וקליי ודריימונד בני 26..יכולים בשקט לקחת 4-5 אליפויות ברצף
עידן
26 יונ 2016 18:11:03גם אם הוא לא יבוא עדיין תהיה להם חמישייה נחמדה.הם ילכו על באטום בעמדה 3 והורפורד או וויטסייד בצבע
אסף
27 יונ 2016 08:24:43נשמע לי כמו דיל לא פחות טוב עבורם, שני שחקנים שברור שהם לא דוראנט אבל בטוח שמבחינת האופי שלהם ,קרבות האגו והדרישה לכדור אצלם ביד יתאימו לא פחות לתלכיד של הלוחמים . אני הייתי מוסיף להורפורד או וויטסייד גם את אופציית ביומבו בצבע.
הייתי שמח לראות אותו בספרס אבל שם הוא דורך על האצבעות של אולדריג'/לאונרד והספרס בכלל צריכים לדעתי ללכת על אחד הסנטרים הגבוהים בכל העוצמה,זו הייתה נק' התורפה שלהם בפלייאוף הזה,
לא יודע מה המצב מבחינת משכורות שם אבל במידה ואפשרי במקום פופוביץ' וביופורד אני הולך לשים את כל יהבי על הורפורד.
בשורה התחתונה לדעתי בסופו של עניין ולאור המהלכים שאוקלהומה עושים רק עבורו כדוגמת הטרייד על אולדיפו הוא יישאר בבית.
דורון האסטבן
26 יונ 2016 18:16:47מנחם תודה על הטור, ותודה על המעקב אחרי שוק המלפפונים
לכל המגיבים והכותבים,
דדי יופי שנתת תגובות ארוכות, גם קיי700 מלסינדה מחייה אותו בקיץ,
(ה2 הם סקאוטים ותיקים של ההופס ויקירי המערכת)
דוראנט מחד, יש לי חשק לראות אותו מתנסה בקבוצה אחרת
ומאידך, עכשיו עם סאבוניס הילד, אודילפו וכמובן דונובן שמאמן חכם
אולי זו קבוצה חדשה ששווה שישאר.
רועי ויינברג
26 יונ 2016 18:24:56יש סופרסטאר גדול בשוק שמזמן קבוצות לביתו וקבע פגישה עם מיאמי בלי שאף אחד שם לב?
מאיפה זה נשמע לי מוכר?
https://www.youtube.com/watch?v=RTeCc8jy7FI
דורון האסטבן
26 יונ 2016 18:29:21דובי ואפלטון נהנתי מאד מהדיבור בינכם כולל עקיצות הקנטות
ובאמת הרבה כבוד וידידות בין ה2,
ובפיסגה החוש הומור המופלא שרץ פה בין המגיבים השונים,
פה למשל רואים את דובי עגל פינקי ומומי שראה את המולד בהומור.
ותשובת מנחם לקורא הביקורתי ראויה ומתובלת בהומור,
דורון האסטבן
26 יונ 2016 18:32:46מנחם בעונה הזו חשוב שתנוח לפי ראות עינך, (ראות גייל יותר טוב)
גם לברון וקרי צריכים מנוחה.
מנחם אל תתאמץ יותר מידי,
תודה על האתר המופלא.
דדי
26 יונ 2016 18:33:32אני אאבד הרבה כבוד לדוראנט אם הוא יחתום בגולדן סטייט או סאן אנטוניו, אבל לא מאמין שזה יקרה.
לדעתי הוא רק מרחרח את השטח ויחתום על חוזה של 1+1 עם אוקלהומה.
גור גולן
26 יונ 2016 19:23:23+100
דורון האסטבן
26 יונ 2016 18:56:01+1 לדדי ורועי, עידן יש הגיון במה שכתבת, אך המציאות מראה
אחרת כמו קובי קאאורד נאש, בלייקרס שהתרסקו לתהומות הנשיה,
פירס גראנט ואלן בבוסטון השיגו רק אליפות אחת במאמץ גדול,
לברון וויד בוש ניגפו מול דאלאס עם כוכב שבקושי שומר (דאלאס)
עם קבוצה של מאמן מאד מוצלח (קרלייל) מזדקן קיד וצ'נדלר האלמוני,
לולא 3 מטורפת של אלן וטעות נוראית של פופ (כל מאמן בעולם היה טועה
נראה אותכם מאמנים ולא טועים בשעת לחץ אין לכם סיכוי) של השארת
דאנקן בחוץ, היתה להם רק אליפות אחת.
טוב שלא אצא פארש אז יש להם 2 אליפויות עם שחקן שדרס את הליגה
ועוד 2 כוכבים ענקיים, 2 מתוך 4, וכולם ידעו שעוד שנה זה היה 2
מתוך 5.
ריאל מדריד של זידאן בקהם לא זוכר כי כדורגל משמם לעומת כדורסל,
לא יצאו כמה אליפיות משום קלולסגלקטיקוס כי לומדים אותם,
וקשה מאד לשלוט ולארגן אגואים מנופחים ביחד, צריך פיל ג'קסון פופ.
פאט ריילי אנשים שחהחו קשוחים מאד ומצד שני שיקנו לרודמן
אופנוע מתנה, שג'קסון הפתיע אותו הוא הגיע לליבו.
Ish
26 יונ 2016 19:00:08לא נראה לי שמשנה ללייקרס שדוראנט לא מדבר איתם השנה. אם הוא חותם בתאנדר לשנתיים עם אופצית יציאה אחרי שנה כמו בתרחיש הצפוי ביותר הוא יכול לדבר איתם שנה הבאה, והשנה הזאת לא ממש חשובה להם.
גור גולן
26 יונ 2016 19:24:01+1
דורון האסטבן
26 יונ 2016 19:02:11וסליחה על השגיאים (שגיאות)
לגבי קר או דונובן פופ ואחרים, אין ברירה אלא לטעות לפעמים,
לכן אני לא מקבל מכל וכל את הטענות של חלק מכם למאמנים,
אם תיהיו במקומם בטוח תיטעו, אפילו גאונים כמו לארי בראון, פופ,
צאק דיילי,ואחרים יטעו, אלא שהאוד הממוצע רוצה תוצאות כאן ועכשיו
בדור שאינו דוחה סיפוקים.
אני מחזיק מאד מכל המאמנים ה"טועים" ואומר שזה אנושי ונורמלי,
ובלתי אפשרי לא לטעות הלחץ שלהם.
דורון האסטבן
26 יונ 2016 19:03:53המאמנים בסדר גמור, אני לא בסדר בעילגות שלי וסליחה
צביקה
26 יונ 2016 19:22:25ת'אנדר כבר עשו מה שצריך פחות או יותר בשביל שהיה סגל ראוי.
ג"ס לא הפסידה אליפות כי היה חסר לה משהו בסגל, אלא פשוט כי מישהו היה צריך לנצח בקרב הזה. זה יכל ללכת כמו כלום לצד השני.
אין שום הצדקה לדוראנט ללכת לקבוצה אחרת. הוא היה עם הרקבוצה הזאת בגמר ב2012, והיה חסר ממש כלום כדי שיהיו בגמר השנה. זה היה אצלם בידיים. אז קבוצה כזאת, ועוד אחרי הטרייד המעולה שעשו, לעזוב – חסר כל הגיון מקצועי. וגם לא כלכלי. אז זה לא יקרה.
גור גולן
26 יונ 2016 19:29:19מנחם הסיבה היחידה שעדיין לא הגבתי באיזה באסה ובאכילת הכובע זה שאנחנו לא מעוניינים בו השנה.
הלייקרס ״הודיעו״ לדוראנט שאין לו טעם להגיע השנה.
1. הם בחרו את אינגראם בדראפט – שחקן שהוא לא רק באותה עמדה אלא גם נקרא דוראנט הבא. לפרוטוקול אני לא חושב שהוא דוראנט הבא…
2. הלייקרס סירבו לטרייד ענק מסקרמנטו. בימים האחרונים סקרמנטו רצו את דאנג׳לו ראסל וכתגובה הלייקרס הודיעו לדאבל שלא ילחץ כי הוא לא הולך… ובנוסף סירבו לטרייד שכלל את קאזינס! קאזינס אולי הסנטר הטוב בליגה, שם שיכול למשוך את דוראנט – והם סירבו.
הלייקרס השנה הולכים על שנה של גידול צעירים והפעם עם קבוצה לא רעה בכלל… ראסל, קלארקסון, אינגראם, רנדל ואולי וויטסייד בסנטר (הלייקרס הודיעו שהם רוצים אותו מאוד!).
שנה הבאה ללייקרס יהיה מה להציע לדוראנט ואולי גם לחברו ראסל ווסטברוק. לדעתי כמו שכמה אמרו – דוראנט יחתום לעונה אחת אם אופציה לנוספת באוקלהומה.
צביקה
26 יונ 2016 19:38:38אם דוראנט זוכה באליפות בשנה הבאה באוקלהומה, אחר שחזור גמר המערב של השנה, ומאבק איתנים מול לברון וקיירי בגמר, אז הוא לא ילך לשום מקום בשנה לאחר מכן…
גור גולן
26 יונ 2016 19:47:38למה שהוא יזכה באליפות באוקלהומה?
צביקה
26 יונ 2016 19:56:14אחרי הטרייד? מה חסר להם? גם השנה היו מאוד קרובים.
גור גולן
26 יונ 2016 20:03:36הגזמת… עדיין לא ברמה של ג״ס שהיה להם פלייאוף נוראי וגם לא של הספרס לפי דעתי. וגם לא קליבלנד
גור גולן
26 יונ 2016 19:31:27אני חייב להגיד שזה יהיה די מגעיל אם דוראנט יחתום בספרס או בג״ס. למה? כי זה ליצור קבוצה שגורמת סופית את העניין בליגה. אני לא רואה אופציה של כישלון של דבר כזה…
Ish
26 יונ 2016 19:48:49רק לפני 5 שנים אמרו אותו הדבר על ההחלטה של לברון ומסתבר שזה לא עבד לפי התכנון. אף פעם אי אפשר לדעת. אין דבר כזה שאין אופציה של כשלון.
גור גולן
26 יונ 2016 19:51:11לברון לא הגיע קבוצה כמו ג״ס…
צביקה
26 יונ 2016 19:58:57עם וויד ובוש, וריילי מאחורה, ובמזרח. זה לא פחות מזה. אפילו יותר מזה. הגעה לגמר – מובטחת. ההפסד בגמר – על זה כבר אין שליטה. זה הקארמה שדאגה לנוביצקי ולדאנקן. ללא זה היו 4 אליפויות רצופות.
Ish
26 יונ 2016 20:07:05גם דוראנט לא יגיע לווריירס כמו שהם היו השנה. הם יהיו פחות כמה שחקנים טובים.
עם לברון וייד ובוש מיאמי היתה הפייבוריטית לאליפות מהיום הראשון, והם היו הפייבוריטים גם בגמרים, דוראנט בווריירס יהיה במצב דומה בו הם הפייבוריטים לזכות באליפות. זהו, זה לא מבטיח להם כלום מעבר.
גיא
26 יונ 2016 19:59:13הלוואי!
הלוואי שדוראנט ישחק בשורות הלוחמים.
בשנה שעברה קרי זרק 1598 פעמים לסל.
קליי זרק 1386, גרין 819, בארנס 633.
אז מוציאים את בארנס מהמשוואה. וחסרות לדוראנט בערך 800 זריקות.
מי יוותר?
גרין, שמרגיש (ובצדק) שבמאני טיים אולי הכדור צריך להיות יותר בידיו?
קליי? אני כבר מדמיין את פרצוף ה-9 באב שלו, הופך לקבוע בספסל.
קרי?
יותר מדי שוטרים, פחות מדי כדורים.
כמו שכתבתי – הלוואי!
זו יכולה להיות התרסקות מפוארת!
tripledouble
26 יונ 2016 20:06:24הייתי מסכים איתך אבל קרי, קליי וגרין לא נראים מהכוכבים שרוצים את כל התהילה לעצמם ומוכנים להתפשר בשביל טובת הקבוצה גם על חשבון ההצלחה האישית, ככה שאני לא צופה לבעיות מהסוג הזה בהנחה שדוראנט יגיע.
Ish
26 יונ 2016 20:10:15באמת? כי באופן כללי במשך כל העונה ובסדרה האחרונה בפרט היה נראה שהם ישמחו מאוד לוותר על זריקות לטובת מישהו אחר שישים אותן בפנים.
אני חושב שאתה מחמיץ שבשיטה של הווריירס אין דבר כזה יותר מדי שוטרים.
גיא
26 יונ 2016 20:22:14אני זוכר את קליי מנסה (ובצדק) לאורך כל העונה להוכיח שהוא ה-SG מס' 1 בליגה. אני זוכר את קרי אומר שהוא השחקן הטוב בליגה.
הם לא חפים מאגו
(אף אחד לא חף מאגו)
(חוץ מנאש!)
אני לא נביא.
אבל יש לי תחושה שבחיבור אפשרי בין האחים ספלאש לדוראנט יש חסרון אחד, שלא היה במיאמי כשלברון הגיע.
לברון חבר טוב של ווייד.
אני לא חושב שדוראנט הוא חבר טוב של האחים ספלאש.
(ולכן יהיה קשה בהרבה לוותר)
Ish
26 יונ 2016 20:36:47נתוני הזריקות למשחק שנה שעברה
דוראנט 19.2
קרי 20.2
קליי 17.3
גרין 10.1
שחקנים שכנראה לא יהיו בווריירס אם דוראנט מגיע, ומשחקים בעמדות שלו
בארנס 9.6
ספייטס 6.3
כבר יש לך 15.9 זריקות חופשיות לדוראנט בלי שנגענו לאף אחד בכמות הזריקות. ספק גדול אם זריקה פחות לקרי זריקה פחות לקליי וזריקה פחות לכל שאר הקבוצה יפריעו לאגו של מישהו.
Ish
26 יונ 2016 20:45:24קליי מנסה לאורך כל העונה להוכיח שהוא ה-SG מס' 1 בליגה, התבטא אגב בזה שהוא לקח 0.4 זריקות למשחק יותר בשנה החולפת לעומת השנה הקודמת לה. אז לא ברור לי איך זה פוגע בכמות הזריקות הפנויות עבור דוראנט.
קרי העלה את כמות הזריקות שלו ב3.4.
Mbk
26 יונ 2016 21:07:56גיא
עזוב אותך ממספרים וממוצעים
ב 4 דקות האחרונות של העונה אך אחד לא רצה את הכדור במאני טיים
דוראנט ישחק 33 דקות גג
בוא מתאים לוורירס כמו כפפה על יד של פיצר
רועי ויינברג
26 יונ 2016 22:04:30עד ה-4 דקות האחרונות של העונה יש לפחות 4700 דקות
רועי ויינברג
26 יונ 2016 22:05:09בהנחה שכל הסדרות בפלייאוף הן סוויפים ואין שום הארכות באף משחק-לכן מינימום
Mbk
26 יונ 2016 23:17:19קשקוש מוחלט
להכפיל 100 כפול 48 גם ילד בן 4 יכול לעשות
דוראנט מתאים לגולדן סטייט ולא כמות הזריקות שלו היא זאת שתשפיע
גולדן סטייט תהיה קבוצה בקצב של 115 נקודות למשחק שבכל יום נתון קארי/תומפסון/גרין/דוראנט יכולים להוביל את רשימת הקלעים
Mbk
26 יונ 2016 23:18:12אני לא זוכר שקוראים לך גיא
Majar
26 יונ 2016 20:04:25מצד אחד אני אוהד של סאן אנטוניו ואני מת שהוא יגיע אלינו.
מצד שני, התחברה להם אחלה קבוצה באוקלהומה ואחרי הטרייד זה נראה שהם יכולים להיות טובים יותר. יש שם מאמן טוב. יהיה חבל אם הוא יעזוב את OKC
tripledouble
26 יונ 2016 20:08:12אין לדוראנט מה לחפש בווריורס- הם הלכו עד הסוף בלעדיו, ומועמדים לאליפויות גם בלעדיו, ויש להם את הכוכב תוצרת בית שלהם שהוא לעולם לא יוכל לתפוס את מקומו ולכן הוא תמיד ייזכר כסייד קיק ולא הכוכב המוביל.
אני כבר לא מדבר שזה יהרוס לחלוטין את התחרות ונקבל קבוצת כוכבים שאפילו זאת של לברון לא מדגדגת אותה.
Ish
26 יונ 2016 20:14:15"אין לדוראנט מה לחפש בווריורס"
מכיר את הדבר הזה שקוראים לו אליפות?
"ייזכר כסייד קיק ולא הכוכב המוביל"
כמו שכולם זוכרים את לברון כסייד קיק של וייד? כמו שכולם זוכרים את גארנט כסייד קיק של פירס? כמו שכולם זוכרים את מג'יק כסייד קיק של קארים? אה רגע נכון, הם לא.
tripledouble
26 יונ 2016 21:12:38שייקח את האליפות שלו באוקלהומה וייסחוב את הקבוצה על גבו כמו הגדולים לפניו, האקים אלג'ואן חיכה 10 שנים לפני התואר הראשון, נוביצקי 12 שנים ודוראנט רק בן 27 ככה שלא מבין מה הלחץ להתחיל להרכיב פה הרכבי גלקטיקוס, אפשר לחשוב שהוא משחק בפילדלפיה ובקושי עושה פלייאוף, אילולא השביקה שלו במשחק ה-6 נגד הווריורס הוא כבר היה מגיע לגמר 2 בקריירה.
אולי הניסוח של הסייד קיק היה מוטעה, אבל תמיד ייזכרו שהוא היה צריך לחבור לסופרסטאר שלקח כבר אליפות בלעדיו ולקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה כדי לקחת אליפות, ולכן תמיד תהיה על זה כוכבית.
Ish
26 יונ 2016 21:30:36או שישאר בתאנדר ולא יקח בכלל, זה גם אופציה, כבר קרה לאנשים ומבקרים אותם שלא לקחו אליפות לא פחות ואפילו יותר מאת אלו שעברו לקבוצה אחרת בשביל לזכות באליפות. מה כל כך חשוב לחכות עד שהוא בן 33? למה שלא ילך על ההזדמנות הכי טובה שיש לו כבר עכשיו? מישהו הולך להגיד לך להשאר בעבודה שלך עוד כמה שנים ולנסות לעשות בה פרוייקט שאתה יכול לעשות טוב יותר בחברה אחרת כבר עכשיו, ורק אחר כך כשזה לא מצליח ואתה כבר פחות טוב בעבודה שלך ללכת לעשות את הפרוייקט בחברה אחרת?
tripledouble
26 יונ 2016 22:31:40כי זה פחדני מצידו זה למה. הוא טוען שהוא רוצה להיות הכי טוב, אז if you wanna be the best you gotta beat the best. הוא משחק בקבוצה שניצחה את סן אנטוניו בעונה הסדירה הכי טובה שלה אי פעם והובילו 3-1 על גולדן סטייט בעונת השיא שלה! אם היה מפסיד להם בסוויפ, ניחא, כי אז אפשר היה להגיד שאוקלהומה פשוט לא ברמה ואין להם שום סיכוי ריאלי לאליפות כל עוד הווריורס נראים כמו שהם נראים. אבל זה לא קרה והם היו מרחק ניצחון אחד מעלייה לגמר על חשבונם, ניצחון שהיה מושג אילולא השביקה של דוראנט במשחק ה-6, ככה שאי העלייה לגמר היא בעיקר על אחריותו, יש לו את כל הכלים כדי ללכת עד הסוף, במיוחד עם הטרייד האחרון שהביא להם את ה2 גארד שהם כ"כ היו צריכים.
Ish
26 יונ 2016 22:47:30באותה מידה אתה יכול להגיד שזה פחדני מצידו להשאר בתאנדר. אחרי הכל מדובר בקבוצה עם סגל מצויין לאליפות עם סופרסטאר נוסף שמוריד ממנו את העומס והאחריות. שיעבור לקבוצה גרועה בלי אף כוכב כמו הסאנס ויראה שהוא באמת גדול ע"י זה שישים אותם על הגב ויקח אליפות. אם הוא לא עושה זאת אז הוא פחדן עלוב כמו לברון, ג'ורדן, קובי, מג'יק, בירד, קארים. ברצינות, זו טענה ממש גרועה.
מדובר בבן אדם עם עבודה, שבה הוא כביכול רוצה להגיע למקסימום השגים, ועליו לבחור באיזה מקום עבודה לעשות זאת.
tripledouble
26 יונ 2016 22:53:14נו באמת, אני בספק שאתה מאמין למה שכתבת הרגע.
Ish
26 יונ 2016 22:58:23תהיה בספק כמה שאתה רוצה, אבל מה עם התייחסות עניינית לדברים?
tripledouble
26 יונ 2016 23:16:10בתאנדר הקבוצה נבנתה מאפס סביבו אחרי שהוא הגיע אליהם בדראפט, זה כל היופי בNBA שעכשיו הם קבוצה מצוינת
בווריורס הקבוצה כבר בנויה ומוכנה לקצור את הפירות גם בלעדיו, אין שום דמויון בין ה-2.
Ish
27 יונ 2016 00:03:07מי דיבר על דמיון? דיברנו על האם ולמה זה פחדני.
עבדת עשור אינטל ואתה עכשיו צריך לבחור בין עבודה שם ובין לעבור לעבודה בHP. זה פחדתי לעבור לעבוד בHP?
tripledouble
27 יונ 2016 01:02:38מה שאתה עושה עכשיו נקרא דמגוגיה. אין שום הקבלה בין השאלה שדנו בה קודם לבין מה ששאלת אותי עכשיו.
Ish
27 יונ 2016 01:16:43אתה רציני? תקרא את התגובות שהובילו לכאן.
tripledouble
27 יונ 2016 01:33:48רציני מאוד, כשאתה שואל את השאלה ששאלת על אינטל וHP אתה מנסה ליצור הקבלה בין 2 עולמות שונים ומתעלם מגורמים נוספים מסביב שרלוונטים באופן בלעדי לעולם הספורט והNBA בפרט. בגלל זה אני לא מתכוון לענות על השאלה הזאת.
הסברתי לך למה להישאר בתאנדר זה לא פחדני מצידו (אפילו שלדעתי לטעון טענה כזאת מלכתחילה זה הזוי לחלוטין) ואילו לעבור לווריורס כן. אין דין בניית קבוצה מסביבך כדין עזיבה וחבירה לקבוצת כוכבים שיכולה לזכות באליפות גם בלעדייך, ואני חושב שלחבור לקבוצה שהצליחה לזכות בלעדיך, וניצחה אותך אחרי מאבק צמוד זה צעד פחדני ולא תחרותי מצד אותו כוכב שנמצא בצד המפסיד.
אתה לא רואה זאת כפחדנות? לגיטימי, כנראה שיש הבדל בצורת החשיבה שלי ושלך בנוגע לדברים האלה.
Ish
27 יונ 2016 01:57:051) הנקודה היא שזה לא בהכרח נכון. זה תלוי איך דוראנט בוחר לראות זאת והוא כלל לא חייב להתייחס לכל הגורמים האלו של עולם הספורט שחשובים לך מאוד, הם יכולים להיות כלל לא חשובים עבורו. לכן זה בהחלט יכול להיות מקביל. לטעמי אתה לא מתכוון לענות על השאלה כי היא תפתור אותך מהצורך להחזיק בדעה שלך.
2) זה מעניין מאוד (שלהשאר בתאנדר זה בכלל לא פחדני), בהתחשב בכך שאנשים ממש כמוך מוכנים לטעון בקלות מאוד שמסי הוא פחדן כיוון שכל ההשגים שלו בברצלונה והוא לא מעז ללכת לקבוצה קטנה ולסחוב אותה לאליפות. אתה מבין, זה בולשיט וזה בולשיט רק מהצד ההפוך, אבל אין באמת הבדל.
3) ראה תגובה 11.1.1.1.2
Dror2
26 יונ 2016 20:40:37הקארמה סידרה לדאנקן אליפות? אולי מה שסידר לו אליפות זזה שהקבוצה שלו היתה הרבה יותר טובה? מאזן יותר טוב בעונה הרגילה וניצחון 4-1 בגמר עם שלוש תבוסות שהם הנחילו לציאמי בשלושת המשחקים האחרונים, מתוכם שניים בחוץ… קארמה זה לא
צביקה
26 יונ 2016 23:19:11באמת היה נראה שאחרי הריפיט נגמר להם האויר בגמר הזה. אבל היה להם את הצ'אנס..
Care bear
26 יונ 2016 20:41:11מוזר. נראה כאילו היה קל להגיד "דוראנט נשאר באוקלהומה וחותם על חוזה 1+1", אבל משום מה אני מתחיל לחוש שחתימה שלו בגולדן סטייט היא משהו ריאלי.
זה עניין של אופי. דוראנט כבר השיג הכל מלבד אליפות וזה נכון שאליפות עם גולדן סטייט תסומן בכוכבית, אבל אם יש משהו שדוראנט למד מלברון זה שחשוב קודם כל להוריד את הקוף מהגב.
כוכבית או לא, אפשר לנסות לעשות מעשה לברון ולחזור הביתה תוך 3-4 שנים.
עד אז נותנים לקבוצה שנטשת אפשרות להיבנות מחדש (מטרידים את ווסטברוק בשנה האחרונה שלו לחוזה כשהמניה גבוהה בתמורה לכוכב עולה ונכסים. בונים על שנה שנתיים להיבנות דרך הדראפט ומפנים מקום בתקת השכר. דוראנט חוזר כגואל בגיל 30 ולוקח אליפות על שמו.
בקיצור עדיף ציפור אחת ביד.
L4L
26 יונ 2016 20:41:24אני מאוד מקווה שלא ילך לש"ס ספרס וכו.
אני גם יאבד כבוד אליו.
L4L
26 יונ 2016 20:41:47ג"ס
L4L
26 יונ 2016 20:43:10לש"ס הוא יכול ללכת מתי שירצה, דרעי שמעתי פוינטגארד מחונן.
יותם
27 יונ 2016 00:36:01ציני מצידך. ניסית פעם לעשות פיק אנד רול עם אנשים שהם "שקופים"?
Lakers24
26 יונ 2016 21:14:21מה הסיכוי שדוראנט יגיע לקאבס?
D-Wade
26 יונ 2016 21:16:32הוא עדיין ייצא אפס אם הוא יילך לג"ס, לא מושיע ולא נעליים. עדיין מדובר בקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה שהפסידה את האליפות רק בדקה האחרונה ושה- MVP של הליגה משחק אצלה.
שיבוא למיאמי.
רועי ויינברג
26 יונ 2016 21:46:541+
יקח אליפות שהיא נטו שלו
Lakers24
26 יונ 2016 21:20:30רשמתי למעלה אם יש סיכוי ש-KD יגיע לקאבס, אז הנה כתבה שמדברת על זה מלפני שנה:
https://www.quora.com/2014%E2%80%9315-NBA-Season-Could-the-Cavaliers-sign-Kevin-Durant-and-let-Kevin-Love-sign-elsewhere
Lakers24
26 יונ 2016 21:31:43כן כן, ראו תמונה מדהימה, KD ניקס
http://www.interload.co.il/upload/2912012.jpg
יואל
26 יונ 2016 22:48:56לכל המיובשים, קצת צחוקים……
https://www.youtube.com/watch?v=oZa0Xhx6Yso
ספלאש
26 יונ 2016 23:11:45תהרגו אותי, אבל אני לא מבין את הלחץ של הכוכבים האלה לקחת אליפות. נכון שכשאתה משחק אתה רוצה להיות הטוב ביותר ולקחת אליפות, אבל שחקן ששיחק ונתן הכל כל הקריירה וסיים בלי אליפות צריך להרגיש לא טוב עם עצמו??
אליפות מגיעה ממגוון של גורמים חיצוניים לשחקן הבודד, כמה ככוכב גדול שהוא יהיה. שחקני הקבוצה, התחרות, מצ'אפ בפלייאוף, פציעות ועוד ועוד…
אז למה ברור לכולם ששחקן כמו דוראנט צריך להוריד איזה קוף מהגב ולעשות הכל כדי לקחת אליפות??
מה רע בלשחק הכי טוב שהוא יכול, בקבוצה הכי טובה שאפשר לבנות לו, ואם יזכה אז סבבה, לא – לא.
אל תהרגו אותי, אבל אני לא הייתי מוכן אפילו לעבור דירה לעיר אחרת, בשביל סיכוי גדול יותר לקחת אליפות
למר מנחם היקר
26 יונ 2016 23:26:22בתרבות הספורט האמריקאית אין דבר חשוב יותר ממורשת, צארלס בארקלי שהיה אחד מ3 השחקנים הטובים בעולם בדורו, מוריד את הראש כמעט מול כל כוכב כיום (בעיקר שאק וקובי) בגלל החוסר בטבעת.
Mbk
26 יונ 2016 23:29:35בארקלי זה סיפור עצוב
הוא ניסה , כמה שהוא ניסה
אבל לא יכל לג׳ורדן ב 93 וליוסטון ב 94 ו 95
מאוריציו
26 יונ 2016 23:28:19תנסה לרגע להיכנס לנעליים של שחקן NBA היסטורי – אתה עובד כל כך קשה כל החיים, לאורך השנים כל כך הרבה ציפיות נבנות בך ועליך, קשה מאוד מאוד לחשוב על אליפות ראשונה בכל דרך אחרת מלבד שיא הקריירה (עד האליפות הבאה).
עגל
26 יונ 2016 23:33:46גדול אתה מצוין!
זאת שפיות שקצת חסרה אצל הכוכבים היום
אני
27 יונ 2016 00:07:12תודה עגל.
מר מנחם, זה בדיוק מה שאני אומר, למה הוא צריך להוריד את הראש לפני קני סמית׳ מיוסטון למשל? הרי הוא היה שחקן טוב בהרבה ממנו, שלא לדבר על הפופולריות וההשפעה ההיסטורית על המשחק.
למה המורשת מסתכמת (כמעט) רק באליפויות? להיות אחד הטובים בהיסטוריה בתפקידו זה לא נחשב בלי כמה אליפויות??
נשאל ככה, אם קארל מלון היה לוקח אליפות עם הלייקרס, כשחקן של 9 נק למשחק, היינו זוכרים אותו כשחקן גדול יותר? זה היה הופך את המורשת שלו לגדולה יותר? לא ברור.
כנרה שמאוריציו צודק, וזה חלק מה׳שריטה׳ בלהיות שחקן נבא מקצועני. הטוב ביותר או כלום..
Ish
27 יונ 2016 00:26:25זה לא, אבל כשזכות הדיבור בעניין נופלת למילים של עיתונאים שמנסים לספר סיפורים טובים יותר להתעסק עם המציאות כפי שהיא, אז הסיפורים הטובים הופכים להיות יותר חשובים ואליפויות הם השיא הטריוויאלי של סיפורים כאלה. בסופו של דבר אתה לא רוצה שכשיספרו את הסיפור שלך הוא יהיה טרגדיה.
כשאתה גדל בעולם שמספר את הסיפורים האלה אתה מבין מה עליך להיות ומה עליך לעשות.
עגל
26 יונ 2016 23:34:12ISH צודק הפעם
Ish
26 יונ 2016 23:56:37יאי ניצחתי, אני לא צריל לכתוב יותר כלום 🙁
Ish
26 יונ 2016 23:57:27וואוו כמה שאני שונא אוטוקורקט
עגל
27 יונ 2016 16:55:47הייתי קצת בנתק ולא יכטלתי לפרט אבל אני אבין את דוראנט מצוין אם הוא ילך לג"ס לקחת אליפות.
אני גם אבין אם ישאר באוק' ויגמור קריירה בלי אליפות, ואח"כ לא יוריד את ראשו בהכנעה מול אנדרה איגואדלה (נניח)
דורון האסטבן
27 יונ 2016 00:22:521+ , סטוקטון בעיני אלוף ועוד איך.
דורון האסטבן
27 יונ 2016 00:24:28+1 לספלאש התכוונתי, (טוב גם לאחרים)
שגיא
27 יונ 2016 00:36:47לפי דעתי הוא ילך על OKC לשנה או שנתיים עם אופציית יציאה שנה הבאה ואז יצא ביחד עם ראסל…
OKC יעשו עוד קצת שיפורים כדי להחתים אותו, הוא בטח לא יבקש לסחוט עד הטיפה האחרונה את תקרת השכר כדי שיביאו עוד שחקן פלייאוף לגיטימי בעמדה 2-3 שייתן לו קצת אוויר (לפי דעתי וויטרס ילך) ושיוכל לשחק איתו בהרכבי סמול בול.
דוראנט הוא שחקן שפחות מעניין אותו הכסף, בחור טוב שגם די נהנה עם ראסל והמועדון שהוא גדל בו. ואם אפשר להזכר כראשון שמביא אליפות לפרנצ'ייז, למה לא?
מנחם לס
27 יונ 2016 01:01:59מחר דוראנט ניפגש עם גרג פופוביץ' וטים דנקן. מעניין אותי אם הם מגיעים לניו יורק או הוא טס אליהם.
ייראה לי מאד מוזר לראות את הפלח מגיע למנהטן לפוש באיזה ינוקא.
אוהד ס"א
27 יונ 2016 01:21:54פתאום הבנתי, הרי ממילא אין לדוראנט מה לחפש באוקלנד או טקסס חוץ מדבר אחד: להזיק.
דוראנט יחתום ב-okc אבל בדרך הוא ישהה את המרדף של המועדונים היריבים, הגדולים שלו. יגרום לשחקנים שלהם לדמורליזציה במחשבה שהם עתידיים להיות מוטריידים כדי לפנות מקום לשכר ויקלקל ל-GM את תוכניות הרכש שלהם.
חכם, מאד חכם
יותם
27 יונ 2016 01:22:25תגובה ל-ISH.
ככלל, אני מאוד מתחבר לגישת ה"ספורטאים הם בני אדם" ושאסור לשפוט אותם כאיזה יצור נשגב. אבל:
1. כשעובד באינטל עובר ל-hp זה אחלה. כשמנהל פרויקט (בשכר ובמעמד) עובר לפרויקט המתחרה בחברה אחרת, ולא לעמדת המנהל, זה לא הצעד הכי מכובד (אפילו בעולם העסקי). ברור שהכול מותר.
2. להאשים את התקשורת והאוהדים ש"מספרים סיפור מסויים" זה נכון, אבל להבדיל מאינטל, כדורסל לא יכול להתקיים אם אין מי שצופה ומסקר. אחד הדברים היפים בספורט (בעיקר הקבוצתי) הוא שאנחנו לוקחים פסק זמן מה"המציאות כפי שהיא", ועוברים לעולם של "המציאות הספורטיבית" שמכתיבים האוהדים והתקשורת. זה אכן לפעמים נטול "היגיון" (למה לא לשמוח בשמחת היריבה העירונית על הכבוד שהיא מביאה לעיר?) ונתון לוויכוחים, אבל זה הבסיס של העיסוק בספורט כי כשמקלפים עוד ועוד בסוף מגיעים לחבר'ה שסתם זורקים כדור.
Ish
27 יונ 2016 02:12:58הנקודה היא שהשאלה היא מה הדבר הנכון עבור האדם עצמו לעשות, וזו לא בחירה שמישהו אחר יכול לעשות עבורו וגם לא לבקר באופן הוגן. אפשר לטעון על המהלך או הבחירה שהוא בוחר כל מיני טענות קוואזי מוסריות כביכול, אבל אם הוא בוחר שהערך שהכי חשוב לו ליישם יבוא לידי ביטוי הכי טוב במקום כלשהו אז הבחירה שלו הינה לגטימית אפילו שאנשים אחרים לא חייבים לאהוב אותה. וזה ספציפית לא שונה בין כוכב בNBA ובין מנהל פרוייקט בעולם העסקי.
כשאר אנחנו משדרים לשחקנים שהדבר שימדדו אותם על פיו יותר מכל הוא כמה אליפויות יהיו רשומות בסטטיסטיקה של סוף הקריירה שלהם, ושדברים אחרים כגון צורת המשחק, ספורטיביות, ההתנהגות על ומחוץ למגרש, הנאמנות לקבוצה וכו' הינם משניים ולא ממש חשובים, אי אפשר לצפות מהם שלא יקבלו החלטות בהתאם.
בתאוריה ניתן לומר גם שכל שחקן שמחליט לחתום איפשהו בהמשך הקריירה בקבוצה שלא בחרה בו בדראפט למעט מקרים שקבוצה זו לא מעוניינת להחתימו על חוזה חדש, מבצע אקט לא ספורטיבי, זה באמת נכון? לא נראה לי. צריך לזכור שלא רק השחקנים מתייחסים לקבוצות כמו עסק, גם הקבוצות מתייחסות לשחקנים בתור עובדים שכירים ולפעמים אפילו גרוע מזה.
יותם
27 יונ 2016 06:26:29מסכים עם הרוב, חוץ מהפסקה השנייה. אליפויות ותארים חשובים מאוד, אבל לא דין דוראנט כדין ג'יימס ג'ונס (מוחצן בכוונה), והאוהדים (שלדעתי הם הצרכן המרכזי והשופט המרכזי) כפי שניתן לדגום פה בהופס לא בהכרח "יקנו" מעבר כזה של דוראנט כי הוא חייב להשיג אליפות.
לצורך העניין, איך תגיב לאזרוח חוקי של שחקן כדורגל מנבחרת זוטרה לנבחרת מובילה נטו בשביל לזכות במונדיאל?
Ish
27 יונ 2016 10:54:15נכון, דין דוארנט אינו כמו דינו של רול פלייר, אבל זה הפוך לחלוטין ממה שאתה מתאר ולמעשה זה אפילו יותר חמור. לשחקן מהמניין או אפילו אולסטאר פשוט שאין מביטים בו כעל שחקן של טופ 20 בהסטוריה, אף אחד לא יספור חוסר אליפויות כנגדו, כל אליפות כזו תהווה בונוס נחמד לקריירה, זכרונות נעימים, וזכות השווצה קטנה. לא כך עבור סופרסטארים כמו דוראנט. אם דוראנט מסיים קריירה בלי אליפות זה הדבר הראשון שיאמרו עליו בשיחות על השחקנים הטובים והגדולים בהסטוריה. וחוסר אליפות יקדם לאיזה כן אבל או כוכבית שתוצמד לאליפות שהוא יקח. זו בדיוק הבעיה וזו הסיבה שהשחקנים האלה מדברים על אליפויות כעדיפות מספר 1 בהפרש גדול.
כמה אנשים לדוגמה טורחים לזכור שהאליפות הראשונה של ווייד הייתה 100% מתנה מהשופטים? רק מעצבנים כמוני שדברים כאלהבוערים בעצמותיהם, וזה מיעוט מאוד מאוד קטן.
אז חלק מהאוהדים כאן לא יקנו את זה? סבבה שיהנו, אבל העבר מלמד אותנו שאיך לקחו אליפות זוכרים הרבה פחות מאשר את עצם לקיחת האליפות או חסרונה.
ספורט נבחרות הוא לא ספורטיבי מראש, אז זה שאלה מעניינת אבל אני לא בטוח שהיא קשורה. לא ממש יש לי כוח להכנס לנושא סבוך זה אבל בתור צופה ברור לחלוטין שאם שחקנים כמו גיגס לדוגמה לא היו תקועים בנבחרות חסרות תקוה כל הצופים היו מרוויחים. זכיה במונדיאל היא פארסה של מועדון אקסלוסיבי של מדינות שיש להם הזמנות לנצח את הטורניר בעוד רוב המדינות יכולות להעמיד קבוצות שאין להן מה לעשות שם בכלל מעבר ללהופיע ולגרום לכמה יצרים של גאווה לאומית לנצנץ בלבם המטאפורי.
אלי לס
27 יונ 2016 02:57:23לא מת על דוראנט אבל הייתי שמח אם היה מגיע ללייקרס, לגבי גולדן סטייט זה קצת מוגזם ונראה לי נכון יהיה מבחינתו לתת לפחות עוד הזדמנות אחת לאוקלוהומה
טיפה סרוחה
27 יונ 2016 05:13:221) ס.א
2) אוקלהומה
3) ניו אורלינס
4)מיאמי
5) אטלנטה
6) מינסוטה
שום ג.ס בתמונה
גיא
27 יונ 2016 05:14:02אני ממש לא מסכים לכל הביקורת על מעבר אפשרי של דוראנט לקבוצה אחרת.
בדיוק כמו שלא הבנתי את הביקורת כלפי לברון.
שחקן חפשי, הוא בדיוק זה – חופשי.
הרי שחקנים בזמן חוזה מועברים ממקום למקום, בלי שמישהו ישאל האם זה רצונם, ומבלי שהקבוצות יזכו לביקורת.
כששחקן מסיים חוזה – הוא חופשי לחפש מקום כראות עיניו.
ואני חושב שהוא (לפחות מצידי) זכאי להיות גם חופשי מביקורת על עצם העובדה שהוא בוחר לעזוב.
בכל הנוגע לקבוצה אליה הוא עלול לעבור –
זו לא ביקורת, זו דעתי –
אני חושב שבשורות הלוחמים יהיו יותר מדי שחקנים שצריכים את הכדור בידיים.
אני חושב שדוראנט רגיל מדי להירו – בול.
זה לא שאני לא חושב שהלוחמים לא יכולים להשתדרג בעמדה של בארנס.
בעולם פנטזיה, שחקן כמו קאווי לאנרד, הופך אותם לכמעט "בלתי מנוצחים". וזה לא שקאווי שחקן טוב מדוראנט. זה שהוא מסוג השחקנים שיתאים יותר לשיטה של הלוחמים.
Ghost Rider
27 יונ 2016 07:14:03לדוראנט מותר לעשות כל מה שירצה, אבל מעבר לגולדן סטייט יצער המון אוהדים שלו. אם הוא יעבור אאלץ לחבב אותם קצת וזה מסוכן בשבילם ובשבילי.
אגב – לא מאמין שיש סיכוי שמעבר כזה ייכשל בגלל "יותר מידי כישרון התקפי" בקבוצה, הם פשוט יהיו עוד יותר טובים מאשר כרגע, זוועה.
הלוואי שישאר באוקלהומה, אבל אם הוא כבר עוזב שיעבור לבוסטון או לסן-אנטוניו – בעיקר בגלל שהייתי רוצה לראות איך 2 מאמנים מצויינים מכוונים סוף סוף קבוצה שתעבוד בשבילו ולא כמו שקורה עכשיו שהוא מנצל כמעט אך ורק את ההזדמנויות שנוצרות מהכישרון שלו (ומידי פעם גם מסירות יפות של ווסט).
Berch
27 יונ 2016 08:36:20הוא יקח 2 אליפויות עם הלוחמים ואז יעשה את ההחלטה II ויבוא לוושינגטון לקחת אליפות.
ואת מי הם יביאו מאמן… ?….. נכון, את בלאט
🙂
צביקה
27 יונ 2016 11:13:40שחקן חופשי המעמדו של דוראנט נמצא בסיטואציה נדירה לגבי נהול הקריירה שלו:
1. כסף אדיר הוא ירויח בכל מקרה.
2. קבוצה טובה שמתחרה על כל הקופה – זה גם די ברור שתהיה, כי למעשה כל קבוצה שהוא יהיה בה אמורה להיות קונטנדורית. לפחות אלו הציפיות.
אז ברור שהוא יבדוק לעומק את כל האפשרויות. זה יהיה טפשי לחלוטין אם לא יעשה זאת. בסוף בספורט תחרותי אתה רוצה תארים.
השרת
27 יונ 2016 15:33:15ISH, אני איתך..
חוזר על משפט שכתבת, כי הוא המשפט הכי חושב פה מכולם:
״הנקודה היא שהשאלה היא מה הדבר הנכון עבור האדם עצמו לעשות, וזו לא בחירה שמישהו אחר יכול לעשות עבורו וגם לא לבקר באופן הוגן.״
השרת
27 יונ 2016 15:33:47לי יש תחושה שהוא יבחר בסאן אנטוניו
סומסום
27 יונ 2016 15:47:59גולדן סטייט מפעילה את התותחים הכבדים שלה.
וזה אומר לא הספלאש בראדרז החמודים. אלא טייקונים מעמק הסיליקון, אלה שקונים כרטיס לגמר באורקל ב 50 אלף דולר כאילו זה גרעינים. במטרה להציע לדוראנט כיוונים עסקיים עצומים. בכך הם כמובן עוקפים את כל המשחק על הכסף הקטן ותקרת השכר המדומה.
סומסום
27 יונ 2016 15:53:00ואגב, זה ברור שהוא יגיע לג"ס כשחקן חיזוק שיגרום לירידה במספר הנצחונות וירידה בממוצעים של הכוכבים הגדולים, ושלו. ובעיקר הוא יחליש את היריבה הראשית במערב – הקבוצה שבחרה בו ובנתה סביבו.
זה יהיה מהלך קיצוני. לגיטימי וקיצוני מאוד.
כדור הרעם
27 יונ 2016 16:51:22איזה פאתוס מגוחך.
דוראנט לא מושיע ולא נעליים! ואין שום חור גדול בבטן הספינה של הלוחמים.
אם גרין לא היה מורחק הסדרה הייתה נגמרת ב-4:1 ללוחמים, אם סטיב קר היה עוצר את הלוחמים הפזיזים והנרגשים באופן טבעי בשל המעמד ויוצא לטיים אאוט 4:50 דקות לסיום המשחק, סביר מאוד שהלוחמים היו מנצחים את הסדרה 4:3.
הלוחמים קבוצה טובה יותר, קרי שחקן אדיר שנקלע לשרשרת פציעות מצערת.
אם הלוחמים היו מנצחים כולם היו כותבים פה פוסטים מהללים.
אנשים פה ממש שבשבת. לוקים במאניה דיפרסיה.
מנחם לס
27 יונ 2016 21:06:05ללוחמים הקריירה עומדת בפני סיום עצוב.
על החתום
מנחם לס
(אחד משלושת בעלי ההבנה היחידים באתר; את שני האחרים אינני מגלה בינתיים)
אסף
28 יונ 2016 07:52:26מיאמי גם בתמונה, לא אתפלא אם שוב ריילי יזכה בפרס הגדול כמו עם לברון בזמנו
ברסלב
29 יונ 2016 09:58:10איך איך סטף לא לקח את האליפות???!! אבל האמת שזה לא פייר לברון היה אצל הרב פינטו וקיבל ברכה ומאז הוא קוטף אליפויות אשרי חלקו (: חחח התמונה למטה
אני לא מתכוון לפגוע באף אחד אבל לפי דעתי לברון הוא לוזר אחד ענק הוא קיבל גוף של ת'ור ועד שהוא נפגש עם הרב פינטו וקיבל ברכה הוא לא לקח אף אליפות עכשיו יש לו שלוש אשריו מי התמונה בקישור למטה:
https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiW3I6C08zNAhXhDMAKHUhyCykQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.bhol.co.il%2Fforums%2Ftopic.asp%3Ftopic_id%3D3022578&psig=AFQjCNEX02MhHEdNH_LKb5mie7oQ5vmyAA&ust=1467269479200694
ברסלב
29 יונ 2016 10:00:56http://www.twoday.co.il/media_content/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%98-%D7%91%D7%A4%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%95.jpg