מר נקודה למשחק (7)-סיכום קצר של סדרת הגמר/ינון יבור

1. איזה באסה. זו עיקר התחושה שלי. זה לא שאני אוהד כזה גדול של הווריורס, אבל היו לי כמה סיבות טובות לרצות בניצחונם: ראשית, ההתנהלות וההתנהגות של הקאבס כלפי בלאט, שהיתה לטעמי מקוממת בלי קשר לזהות המאמן (גם כשריילי עשה את זה במיאמי שנאתי אותם), ובטח ובטח כשמדובר ב"אחד משלנו" שנית, כשאין לך קבוצה ממש מועדפת בהתמודדות ספורטיבית כלשהי, אתה נכנס למחשבות על "צדק", "מוסר" ולמי יותר "מגיע" לנצח.

זו הסיבה שאנחנו רוצים שקבוצות אלימות יפסידו, זו הסיבה שאנחנו מייחלים לניצחונות של קבוצות שמשחקות יפה (לטעמנו), וזאת הסיבה שאני לפחות רציתי לראות את הקבוצה ההיסטורית הזו לא זורקת לפח את המאזן המדהים שלהם. הם הוכיחו את עצמם כל העונה ולכן "מגיע" להם לקחת אליפות, בדיוק כפי שחשתי עם הפטריוטס של 2008 (שאיני נמנה על אוהדיהם), שנתנו עונה מושלמת רק כדי להפסיד בסופרבול – זה כאילו לא פייר שלמרות שהם הוכיחו לכל אורך העונה שהם הכי טובים – הם לא זוכים בתואר. (במאמר מוסגר – בפוטבול זה אפילו הפריע לי יותר כי מדובר במשחק אחד במגרש נייטרלי, ולכן תחושת חוסר ההגינות מתעצמת).

עשה שטויות במשחק 7. איגודלה.

2. אז איך זה קרה בעצם? מפתה לכתוב "אמרתי לכם" על קיירי ויכולתו להופיע בקלאץ' (הטור השישי שלי השנה), אבל הוא גם עשה לא מעט שטויות במהלך המשחק. עוד יותר מפתה לכתוב את אותו אמרתי לכם על איגי, אבל אז נזכרים שהוא היה יחסית סביר בהגנה (למרות שלברון חגג). איפה הוא פישל –בהתקפה, או בהתקפות החשובות. ברבע הרביעי, בזמני מומנטום קריטיים, היו לו שני לייאפים מימין שהיו צריכים להיגמר בדאנק. באחד הוא הלך לריברס לייאפ (למה? הוא שמאלי?) וחטף עבירה – וכמובן החטיא את שתי הזריקות; ובשני ראיתם מה לברון עשה לו. בקיצור – אכזבה גדולה.

3. ואם כבר מדברים על מומנטום, זה הזמן (שוב) לתת קרדיט ל-MVP של הגמר הזה – טיירון לו. הדבר החשוב ביותר למאמן, וזה שכנראה אי אפשר ללמד בשום מקום, זו תחושה (feel) למשחק ולרגעי המומנטום השונים בו. הדבר נכון שבעתיים כשמשחקים נגד קבוצה כמו הווריורס שיכולה לשרוף אותך בשתי דקות הרסניות (תשאלו את בילי דונובן על אותן שתי דקות במשחק 2 של גמר המערב…). במשחק שלשום לו הצליח לקטוע כל חצי מומנטום שרק התחיל להיבנות עם טיימאאוט מתוזמן שעצר את ההתלהבות והחזיר את קבוצתו למשחק.

זכורים לי כמה כאלה, אבל אחד חשוב במיוחד בתחילת הרבע השלישי כשהלוחמים שמו 5 נקודות מהירות ועלו ל-54:59. על פניו אין כאן משהו היסטרי, אבל חושיו המחודדים של המאמן הרוקי זיהו את המפולת המתקרבת, והוא לקח פסק זמן שהריץ את קבוצתו אחר כך ל-11 נקודות ללא מענה. זה בלט במיוחד בהשוואה לסטיב קר, שהיה צריך לחטוף את אותן 11 נקודות כדי להזעיק טיימאאוט בעצמו, במקום לעשות זאת הרבה קודם (וזה עוד בלי להזכיר את ההתעקשות המוזרה על אזילי גם בתחילת הרבע השלישי וגם במהלך הרביעי, מה שייתכן ועלה לו במשחק). בכלל, ואני מודה שאני מדבר מזיכרון בלבד כאן – קליבלנד התחילה רבעים שלישיים השנה בפלייאוף בצורה מופתית – סימן מובהק להתאמות של מאמן ולתגובות נקודתיות למה שקורה במשחק.

4. ונקודה אחרונה בקשר למאמן ולהשפעתו: כאשר שתי קבוצות שיש ביניהן הפרש של 16 (!!) ניצחונות בעונה הרגילה נפגשות, והקבוצה עם המאזן הנחות מנצחת (או אפילו כופה גיים 7), יש כאן נוקאאוט מוחלט בקרב המאמנים. יש גישה שטוענת שאי הצלחה בפלייאוף למרות מאזן עונה רגילה טוב צריך להירשם לחובת הכוכבים ש"נחנקים" (שמענו את זה הרבה על לברון בקליבלנד #1).

אני חושב שהפלייאוף זה המקום בו לצוות האימון יש הרבה יותר משקל – יש יותר זמן להתכונן ואתה אמור להכיר טוב את היריבה. אם קבוצה נחותה, על הנייר, מדיחה בפלייאוף קבוצה עם מאזן עדיף – לטעמי זה בראש ובראשונה בזכות/בגלל יכולות האימון של שתי הקבוצות – בטח ובטח כשההפרש בכמות הניצחונות הוא כל כך משמעותי כמו בגמר הזה.

ועוד שתיים קטנות:

5. בשנה שעברה שלושה משחקים בגמר שוחקו רק עם יום אחד מנוחה ביניהם, כששניים מהם כללו גם טיסה באמצע. השנה – רק משחק אחד כזה, וללא טיסה. מישהו חושב איך היו משתנות התצוגות של לברון השנה אם מלבד חסרונו של קיירי שהצריך אותו לקחת עליו יותר, גם היתה לו הרבה פחות מנוחה בין משחקים?

6. שנתיים רצוף קיבלנו את אותו הגמר, ושתי זוכות שונות. ועדיין – בשני המקרים הקבוצה "שלי" הפסידה. האם זה הופך אותי לאוהד כישלונות?

תודה על הבמה והתגובות המעניינות לאורך הגמר. נתראה בשנה הבאה!

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
21/06/2016 12:43:48

תודה על ההשקעה, וההתמדה.

משעשע שהסיבה שבגללה אתה בעד הלוחמים, מופיעה אצלך גם כאחת הסיבות לניצחון הקאבס (טיירון לן)

ואיגודלה. במשחק 6 הוא חזר לשחק למרות פציעה ששלחה אותו לחדר ההלבשה.
ובמשחק 7 הוא שיחק למרות הכאבים. חייבים לציין זאת לזכותו.
(קשה מאוד לתפקד עם כאבי גב)

סתם אחד
סתם אחד
21/06/2016 13:13:48

מה שהכי מדהים בהפסד של ג"ס זה לגלות כמה הם בעצם קבוצה קצרה. בוגוט נפצע, איגי חצי נפצע, וזהו. זה הספיק בשביל שהקבוצה לא תתפקד.

*כולם* נראו פשוט אבודים. כולל הmvp של הליגה ואחיו האובד.

היחיד שהופיע הוא כמובן גרין, אבל הבעיה איתו שהוא מונע וחי על אמוציות. זה לידי ביטוי בהתנהגות חסרת האחריות שלו, אבל לא פחות חשוב, בהיעלמות שלו במשחקי חוץ. אף אחד לא מדבר על זה עכשיו, אבל במשחק השישי הוא פשוט היה זוועה. אם הוא רוצה להפוך לשחקן גדול באמת הוא חייב להשתנות.

מייקי
מייקי
21/06/2016 15:37:02
Reply to  סתם אחד

בוגוט נפצע, ק-ר-י ואיגי חצי נפצעו, וגרין הושעה למשחק אחד, וחזר עם משקולת על הרגל, תחושה שהוא צריך להיזהר לא רק מהקאבס, אלא גם מהזברות.
קבוצה אצורה\עצורה.
בדיוק מה שהיה לקאבס בשנה שעברה…

ה-מהלך של הסדרה היה הפרובוקציה של לברון על גרין. זה היה מתוכנן, ואכן חולל את המפנה!

סתם אחד
סתם אחד
21/06/2016 13:19:27

קר וקרי חד וחלק. קר עוד אשם גם במשחקים הקודמים כאשר תומפסון היה לוהט במשחק אבל ברבע רביעי מיובש על הספסל (לא זוכר איזה משחק).
הכי גרוע זה שהם לא לוקחים אחריות. גרין לוקח אחריות למרות שלא סגור ב-100% שמשחק 5 איתו היה W ובמשחק 7 היה MVP. תגידו "טעינו/זה עלינו" במקום לנסות לתרץ (קר) "הרגשתי שצריך נוכחות בצבע". גם אם יקחו עוד אליפויות וקרי יהיה MVP ישאר לו החור הזה ברזומה כמו שללברון עם דאלאס.
אתמול ראיתי בחור במגרש עם גופיה כחול/צהוב מס' 30 אמרתי לו "איך אתה בא עם זה היום – זרוק לכביסה" הוא ענה לי בגיחוך "זה מה שיצא מהארון – ואני עוד אוהד קליבלנד"…

Majar
Majar
21/06/2016 13:20:27

אני חושב שבראש ובראשונה זה קרי. מי שמשחק את המשחק זה השחקנים ולא המאמנים. שאק אמר פעם שהמאמנים הגדולים מאמנים מהצוואר ומעלה.

גרין ותומפסון הופיעו לסדרה הזו וקרי נשאר בבית.
(זה נכון שהסטטיסטיקה של תומפסון לא מחמיאה, אבל הוא שחקן שניזון ממהלכים קבוצתיים ולא קרו, וכשראה את זה ניסה ליצור דברים אחרים, למשוך פאולים, חדירות…)

ועם זאת המון המון מחמאות ללו בגלל שאת המשוכה המנטלית הקבוצה שלו עברה ובגדול, וזה ההבדל האמיתי בין ההצלחה שלו לבין הכישלון של קר.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
21/06/2016 13:48:36

היה אפשר לחשוב שיש ניצחונות פורמליים ויש ניצחונות מוכחים.
ניצחונות פורמליים הם משחקים צמודים שמוכרעים בדקה האחרונה ונובעים בעיקר מהחטאות וקליעות, ולא מתוכנית משחק עילאית. וניצחונות מוכחים הם ניצחונות בהפרש גדול שמראה על הפרש ברמת קליעה, או ניצחון שברור שנובע מתוכנית המשחק הטובה.

היה אפשר לחשוב.

אבל אם באמת כך, צריך לשים כוכביות על שליש מהנצחונות בליגה, בפלייאוף ובגמרים.
כשג'ורדן קלע מול יוטה בשניה האחרונה – זה היה יחד עם תרגיל יפה שגרם לשומר להחליק – זה ניצחון מוכח. אבל כשמול ברקלי שיקגו צולפת שלשה, זה ניצחון מוכח ? לא, אבל אליפות זו אליפות, כי גבולות הם גבולות, משחק הוא משחק, וככה זה בספורט.
"ככה זה בספורט" אינו תרוץ, זה המהות -אין ניצחון עם כוכבית. ניצחון הוא ניצחון. הכוכבית רלוונטית כשהקבוצה שמולך פצועה, אבל אם היא מתפקדת כרגיל – ככה זה בספורט.

סתם אחד
סתם אחד
21/06/2016 13:58:19

כשהקבוצה מולך פצועה זה גם חלק מהספורט אין שום כוכבית. שים כוכבית על דג'וקו ברולאן כי זכה כשנאדאל לא בשיאו וכנ"ל לכל ענף ספורט שהמנצח לא שיחק נגד ה-GOAT בשיאו. פציעות זה מזל ולפעמים גם קליעות במשחקים צמודים זה מזל (זריקות עונשין – אם קרי או דוראנט היו מחטיאים עונשין שמכריע משחק זה חוסר מזל ולא יכולת). השלשה של תומפסון שנכנסה ויצאה בדקות הסיום זה מזל וכו' וכו'. חוץ מגרין כל שחקן שנתן את הנשמה על המגרש היה בצבע אפור וניצחו בצדק.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
21/06/2016 14:10:45
Reply to  סתם אחד

אני מניח שהגבת לי.
אני עדיין חושב שיש כוכביות, כי יכולים להיות מקרי קיצון – כל החמישיה הראשונה פצועה, ומי שמשחק זה הספסל. אז איזו כבוד וגאווה יש באליפות כזו ? לכן הכוכבית.

נ.ב לא קשור –
קוין ג'ונסון מסר בקריירתו 6711 אסיסטים,(מקום 20) ולברון עומד עכשיו על 6815 (מקום 18).

Berch
Berch
21/06/2016 14:17:14

אתה צודק לגמרי לגבי משקל המאמן בפלייאוף… כשיש לך סדרה מול קבוצה אחת….
לא חשבתי על זה.

גם בקריסה המנטאלית של קארי אפשר וצריך לשים את האחריות על קר. זהו בדיוק אחד מתפקידיו של המאמן המבוגר והמנוסה – לשמור על בהירות ורגיעה אצל שחקניו הצעירים.
בסוף משחק מספר שש כל שחקני הלוחמים ובראשם קר אמרו למצלמה "בתחילת העונה הייתי שמח אם הייתי יודע שיש משחק 7 אצלנו בבית"… זה היה כל כך שבלוני ומעושה… כבר אז היה נראה לי שמשהו מסריח בחדר ההלבשה השמח והמאושר של הלוחמים…..

צביקה
צביקה
21/06/2016 14:58:50
Reply to  Berch

כן. הם כולם חזרו אחרי האמירה של קר. בכך במקום לקחת אחריות על זה שהחמצתם ברצף 2 הזדמנויות לאליפות, ורק אם תעשו משהו שונה באמת תוכלו לקחת אותה בהזדמנות השלישית, אז הם אמרו – בואו נתמקד בהזדמנות שנשארה לנו. שיש בזה משהו, אבל זה לא יצר את השינוי במיינסט הנדרש.

חולדת הרים ססגונית
חולדת הרים ססגונית
21/06/2016 19:44:49
Reply to  צביקה

לגמרי צודקים .
גם לי זה צרם כאילו הם מדקלמים טקסט של מאמן מחדר ההלבשה.

מנחם לס
מנחם לס
21/06/2016 14:54:55

תודה גדולה לינון על כל הסידרה.
כל מה שיש לי לומר ולהוסיף הוא שאילו ההגיון (ו"הצדק") היו תמיד עובדים בכדורסל (קבוצה עם 16 משחקי דפיציט במס' נצחונות מנצחת את זאת שזה עתה שברה את שיא כל הזמנים), אז ספורט היה כמו ללכת למשרד לעוד יום של עבודה.

bobby
bobby
21/06/2016 18:22:22
Reply to  מנחם לס

וואלה, אחת ההבחנות היותר יפות ונכונות על ספורט שקראתי.

מתחזה
מתחזה
21/06/2016 15:24:31

מתחזה

לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
21/06/2016 15:35:29
Reply to  מתחזה

כל הכבוד אשך.ארגון הללל היה לגיטימי בהתחלה אבל איבד את עצמו בפליאוף הזה לגמרי.סחתיין על לקיחת האחריות.אולי דוראנט הוא השחקן שאתה מחפש,הוא אמנם נראה צנוע והכול אבל הדרך שבה הצליחו לאבד את היתרון מול גולדן סטייט היתה לוזרית לגמרי!וכולם פה באתר מודים שאוקלהומה היתה טובה יותר אז בכלל

tripledouble
tripledouble
21/06/2016 20:29:52

אז גם קרי לוזר? אחרי שהוביל 3-1 בגמר והצליח להפסיד כש-2 מ-3 המשחקים היו אצלו בבית? אבל רגע הוא גם התעלה ב-3 המשחקים האחרונים נגד אוקלהומה עם 30+ נק' בכל אחד מהם, אז הוא גם ווינר?
התיוג של השחקנים הנהדרים האלה כווינרים/לוזרים היא פשוט לא נכונה במהותה, הם לא היו מגיעים לחצי מההישגים שלהם אם היו לוזרים. נכון יש ביניהם כאלה שבדקות הסיום שקולים יותר מאחרים, אבל זה לא אומר שגם הם לא יכולים להחטיא ולעשות שטויות. דוראנט היה גרוע רק במשחק ה-6, לא מבין איך אחרי שהוא קלע 40 נקודות ב-5 וב-7 סיים עם אחוזים מצוינים ומסירות טובות ובדקות הסיום כמעט הוביל לקאמבק של אוקלהומה אפשר לקרוא לו לוזר.

p
p
21/06/2016 15:41:40
Reply to  מתחזה

+1

אשמח מאד לשמוע יותר את דעותייך בענייני כדורסל ולא בענייני ללל.

שייקה
שייקה
21/06/2016 15:55:20
Reply to  מתחזה

יפה כתבת.

הייתי אומר שהארגון החדש צריך להתמקד בניקס אבל אני מפחד מזעמו של דובי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:37:37
Reply to  שייקה

מתחזה

נתי
נתי
21/06/2016 16:00:10
Reply to  מתחזה

עדיף מאוחר מלעולם לא

ידידיה
ידידיה
21/06/2016 16:12:31
Reply to  מתחזה

על אף שאני ׳אוהד לברון׳, ואך ורק מתוך מטרה לשימור אתרי מורשת,
אני יכול לנסות לעזור – תתפלא עד כמה אפשר לעבוד על המוח שלנו:

דווקא בגלל שלברון לוזר, הוא היה יכול לחזור מ3-1! בגלל שלא היה עליו לחץ להפסיד, זה לא פגע בו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:38:30
Reply to  ידידיה

מתחזה

מתן גילור
21/06/2016 16:39:06
Reply to  מתחזה

אם השאלה שלי טרחנית מדי, אתה כמובן לא חייב לענות, אבל סתם מתוך סקרנות – למה חייבים למצוא איזשהו שחקן שיהיה אפשר להשמיץ השכם וערב?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:41:12

מתחזה

יניב
יניב
21/06/2016 17:03:06
Reply to  מתחזה

אשך יקירי.לא צריך לפרק שום דבר.נכון חטפנו מכה אפילו אנושה מלברון במהלך סדרת הגמר ואני הייתי הראשון מהארגון לפרגן לו אבל האופי שלו עדיין נשאר חרא ואל דאגה הוא כבר ידאג לעשות משהו בשביל להדליק אותנו מחדש כי זה האופי שלו.
ודרך אגב אני מבחינתי לברון לא היה לוזר ברגע שהוא זכה באליפות הוא מחק את תווית הלוזר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:44:37
Reply to  יניב

מתחזה

מנחם לס
מנחם לס
21/06/2016 17:05:34
Reply to  מתחזה

רק שתדע לך שקרי היה האחד שלקח הכל בפרופוציות והבטיח ללמוד מהנסיון המר, ולחזור ביתר שאת בעונה הבאה.

לברון, לדעתי, לא יוכל לתת עוד עונה כזאת. הקאבס חייבים את דוראנט

יניב
יניב
21/06/2016 17:07:41
Reply to  מנחם לס

זה כל העניין שהוא לא צריך לתת עוד עונה כזאת,הוא יכול לנוח בכל העונה(בייחוד אחרי הפליאוף הזה שלדעתי הוא יסמוך יותר ויותר על קיירי ויותר ינוח) לאחר מכן גם בפליאוף הוא לא צריך להתאמץ יותר מדי.רק בסדרת הגמר הוא צריך להיות בכל כוחו וזה בהחלט אפשרי גם שנה הבאה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:54:51
Reply to  מנחם לס

מתחזה

לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
21/06/2016 15:35:12

כל הכבוד אשך.ארגון הללל היה לגיטימי בהתחלה אבל איבד את עצמו בפליאוף הזה לגמרי.סחתיין על לקיחת האחריות.אולי דוראנט הוא השחקן שאתה מחפש,הוא אמנם נראה צנוע והכול אבל הדרך שבה הצליחו לאבד את היתרון מול גולדן סטייט היתה לוזרית לגמרי!וכולם פה באתר מודים שאוקלהומה היתה טובה יותר אז בכלל

שייקה
שייקה
21/06/2016 15:56:56

האופי של דוראנט (או לפחות התדמית שלו) לא מאפשר להקים ארגון כזה בגנותו.

צריך מישהו מעט קולני, עם כמה הצהרות חסרות שחר באמתחתו ופרצוף שנוי במחלוקת.

bobby
bobby
21/06/2016 18:27:00
Reply to  שייקה

על אף שאני אוהד יוסטון, אני יכול להגיד בפה מלא שג׳יימס הארדן עונה בול להגדרה.
אני כמוב מת עליו, אבל עושה רושם שהוא מסוג השחקנים שאחרים או אוהבים או שונאים.

A.h
A.h
21/06/2016 15:36:24

פציעות זה לא רק מזל. זה גם שחיקה כמו שפתאום לאיגי הגב בוגוט הברך וקרי הקרסול. הגוף קורס לאחר עונה כה קשה ויש ירידת מתח מנטלית. הלוחמים חטאו בחטא ההיבריס- הלכו בכל הכל על השיא לעונה חגגו אותו כאילו לקחו אליפות ובמיוחד אחרי הניצחון על אוקלהומה עם החזרה מ3-1 הרגישו בלתי מנוצחים (מי מאיתנו לא הרגיש זאת???) ותמיד אבל תמיד יותר נח לבוא כאנדרדוג.
וכנראה ה3-1 בגמר גרם ללוחמים לקפוא על השמרים (גיא) ובמשחק השישי המומנטום היה אצל הקאבס וכבר היה מאוחר מידי.
אז כנראה שקר הפסיד את האליפות כאשר שחק את שחקניו (לא אשקר לדעתי המערב אינטנסיבי וקשה במהלך העונה פי כמה) בעוד הקאבס הגיעו רעננים הרבה יותר.

A.h
A.h
21/06/2016 15:38:44

וואווו אשך!!! אני אוהד לברון ועדיין מאוכזב מהחלטתך.
דווקא מלב שבור אפשר להוציא הרבה איכות…
לפחות עוד יומן אשך אחד.
לפחות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/06/2016 16:14:09
Reply to  A.h

ה-ללל גרם לפציעות של כל היריבים של לברון ולטיול המיזרחי הכי קל בהיסטוריה,
אולי בעונה הבאה הפיסטונס לא יקבלו סוויפ בראש ויגנבו מישחק אחד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:47:23
Reply to  A.h

מתחזה

גיא
גיא
21/06/2016 16:05:07

ללללללללללללללללללללללא!

מה נעשה בלי ה-"ללל", מה???
יומני האשך, החמשירים המופלאים, מכתבי "האהבה"?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:49:00
Reply to  גיא

מתחזה

stringer bell
stringer bell
21/06/2016 16:05:29

האם נכון לומר שזה שמייקל עבר את כל הקריירה ללא פציעה אחת רצינית, או בכלל לתקופות קצרות שגרמו לו להחסיר משחקים(מלבד שבר ברגל בתחילת הקריירה), קשור למזל?
האם יתכן שמייקל פשוט 'רץ טוב'?
או שמא חלק מהסקילז של השחקן זה להיפצע מעט?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/06/2016 16:11:19
Reply to  stringer bell

גנטיקה וסמים משפריי ביצוע.

ידידיה
ידידיה
21/06/2016 16:14:18

תקן אותי אם אני טועה, סמים משפרי ביצוע דווקא מעלים הסתברות לפציעה. לא?

גיא
גיא
21/06/2016 16:23:30
Reply to  ידידיה

יש כל כך הרבה סוגים של PED.
לסוג שאורטון רומז עליהם (HGH), יש השלכות בריאותיות רציניות (על אחת כמה וכמה בהתייחסות לסוגי הסטרואידים האנאבולים שהיו נפוצים בסוף שנות השמונים/תחילת שנות ה-90' (ע"ע בן ג'ונסון)

גיא
גיא
21/06/2016 16:14:40

והעדויות לכך הן?

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2016 16:51:06
Reply to  stringer bell

להפסיד כמעט עונה שלמה לא נחשב משמעותי?

tripledouble
tripledouble
21/06/2016 20:35:11
Reply to  stringer bell

לדעתי, להיפצע בצורה משמעותית פעם אחת בלבד מתוך יותר מאלף משחקים לא מעיד על מזל אלא הרבה יותר על עמידות הגוף. לברון הוא בכלל סוג של אל בקטע הזה, כשאחרי יותר מ1000 משחקים ו-13 עונות שלמות בליגה כשמתוכן הוא משחק ב-11 פליאופים הפציעה הכי משמעותית שלו הייתה נקע בקרסול שנה שעברה, זה לא ייאמן.

עומר
עומר
21/06/2016 22:54:22
Reply to  tripledouble

אני חושב שזה גנטיקה, מבנה גוף שנוטה פחות להפצע, וגם אינסטינקטים טובים של איך כדאי ליפול, ומתי להפסיק להפעיל כח וכו'. שחקן אחד יכול להפצע מאותה פעולה שלשחקן אחר רק תכאב קצת.

tripledouble
tripledouble
22/06/2016 0:58:03
Reply to  עומר

מסכים לגמרי. דוגמה טובה היא הנפילה של לברון ג'יימס במשחק האחרון על המרפק, באותה באותה זווית שרונדו נפל כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=jWe5lcXdN2I
רונדו סיים עם מרפק פרוק ואילו לברון עם טיפה כאבים, וזה עוד אחרי שהוא נחת בשיא העוצמה מהטבעה באוויר.

גיא
גיא
21/06/2016 16:12:44

טמיר מקורי, אם אתה נחוש להסיר את תיעובך מלברון –
יש לי פתרון בשבילך!

"ללל" – "הליגה להשמצת (כריס פו)ל!"

אני אכתוב בעונה הקרובה עד כמה פול הוא רכז, מהסוג שכבר כמעט ואין בליגה – קבוצתי, מוסר, מנהל משחק. ואתה תכתוב עד כמה הוא לוזר,
ואז נפגש בפלייאוף.
אני אביא את מיטב האנטי-ניחוסונים שאני מצליח להמציא,
אתה תגלה בתחתית מגירת הגרביים, מתחת לעותק וינטג' של פלייבוי, את "יומני האשך 2. כריס נפול…"

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/06/2016 16:15:16
Reply to  גיא

איך אפשר לישנוא את פול? הבנאדם מנחס את עצמו אין צורך בעוד ניחוסים נגדו.

צביקה
צביקה
21/06/2016 16:38:37

וואללה

עידו גילרי
עידו גילרי
21/06/2016 17:02:40
Reply to  גיא

יש כבר שם לארגון הזה. הוא נקרא עמותת כאפה – כריס אימנואל פול הלוזר.

יניב
יניב
21/06/2016 17:04:47
Reply to  גיא

האמת שפול זה באמת להתעלל בגוויה,הבן אדם לא הגיע לגמר אזורי אפילו.אותי לימדו השאסור להתעלל בחלשים 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:51:11
Reply to  גיא

מתחזה

סתם אחד
סתם אחד
21/06/2016 19:59:12

לכריס פול מגיע ארגון שנאה רק על הפרסומות המעצבנות שלו

גיא
גיא
21/06/2016 20:03:00
Reply to  סתם אחד

בלי כריס פול, לא הייתה הפרסומת המבריקה עם לילארד ולאב!

p
p
21/06/2016 17:51:15

באמת? זה תמיד חייב להיות שחקן שאני אוהב?!

איך אפשר לשנוא את פול? ועוד אחרי הסיפור שרון הביא: http://www.hoops.co.il/?p=69367

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 17:58:44

טוב, כל התגובות "שלי" מעל תגובה זו הן של האקר.
השם יקטע פינו

אודי
אודי
21/06/2016 18:22:13

כולה קצת שעשוע אחרי שנגמרה העונה מה לקחת קשה וביקשת למחוק

אודי
אודי
21/06/2016 21:02:58

יאו איזה בלש..לא נסיתי להסתיר את זה..אתה יודע לא ממש קשה לשנות ip בימינו..ובלי קשר אתם קטנוניים,זאת היתה התחזות משעשעת ולא מזיקה,רק לפני כמה ימים אשך בעצמו בכה פה שהאתר התחיל לצנזר יותר מדי

איל
איל
21/06/2016 23:46:29
Reply to  אודי

אין שום דבר משעשע בהתחזות

אודי
אודי
21/06/2016 23:56:53
Reply to  אודי

צביקה מסכים איתי.ולא אני לא פיברקתי את התגובה שלו.בכל מקרה אם אתה כבר פה אני רוצה לפרגן על הפודקאסטים שלכם,אני שומע תוך כדי עבודה,יהיה נחמד אם תעשו אחד אחרון לסיכום העונה 🙂

אודי
אודי
21/06/2016 23:58:47
Reply to  אודי

ואני בטוח שהיו עוד כמה שצחקו אחרי שגילו שזה לא באמת האשך,פשוט לא נעים להם להראות שהם נהנו כדי לא לפגוע באשך

אודי
אודי
22/06/2016 0:07:02
Reply to  אודי

לא מאמין..5 דקות אחרי התגובה מופיע הפודקאסט החדש,תודה רבה

איל
22/06/2016 13:27:04
Reply to  אודי

תודה על התמיכה. לפני שנה, כשמגיב אחר קרא לעצמו צביקה, זה לא הצחיק בכלל את צביקה שלנו.

יניב
יניב
21/06/2016 18:38:18

לא הבנתי המתחזה זה מי שכתב את התגובה הראשונה שבה אתה אומר שמהיום אתה הולך לאהוב את לברון?

יותם
יותם
21/06/2016 20:16:03

מנהלי האתר-להתחזות באופן חד פעמי,בשביל הצחוקים,בלי לטנף,זה אסור,אבל לאחל לאדם שיחתך לו האיבר מין זה בסדר?

IDO
IDO
22/06/2016 5:11:17
Reply to  יותם

נקודה טובה.

אשך תגובתך?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/06/2016 7:52:09
Reply to  IDO

השמש שיבשה לגמרי דעתך

גיא
גיא
21/06/2016 19:09:49

מה נהיה עם המתחזים ?

צביקה
צביקה
21/06/2016 19:25:35

זה היה קצת דבילי לצחוק את המתזה. זה שעשע אותי.

אודי
אודי
21/06/2016 20:07:12
Reply to  צביקה

לגמרי.היה מצחיק ועוד יותר מצחיק שכוחם משבחים אותו על זה והוא לא מבין את המסר

אודי
אודי
21/06/2016 20:07:23
Reply to  אודי

שכולם

יותם
יותם
21/06/2016 20:16:23

מנהלי האתר-להתחזות באופן חד פעמי,בשביל הצחוקים,בלי לטנף,זה אסור,אבל לאחל לאדם שיחתך לו האיבר מין זה בסדר?

אורן
21/06/2016 21:12:22
Reply to  יותם

במילה אחת. כן!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2016 21:23:12
Reply to  יותם

אתה לא רפה הבנה, סתם רפה שכל.
אני הראשון שיגן עליך לגבי חסימות ועריכות על התבטאויות (כל עוד אלה כללי המשחק משני הצדדים).

אבל התחזויות זה משהו שונה לחלוטין.
אין מקום למתחזים באתרים כאלה (או בכלל האמת).

אגב העברתי את ה-ip לסוכנות הבילוש ההוליסטית של דירק ג'נטלי.
המוהל בדרך לסיים את העבודה (מקווה שאתה אוהב סלט גזר גמדי קצוץ דק)

אודי
אודי
22/06/2016 0:01:56

עזוב אתה ילד קטן.זה לא שעכשיו אני הולך להגיב קבוע עם היוזר שלך,יכולת לצחוק על זה גם כן כמו גבר אבל בחרת להפוך עולמות כדי שימחק

יותם
יותם
22/06/2016 3:50:31
Reply to  יותם

היי… אני משתמש בשם הזה בשביל לכתוב מדי פעם דברים מטומטמים על כדורסל, אל תיקח לי אותו בשביל דברים מטומטמים בהרבה.

אני יודע, אשים תמונה בהקדם!

captain beefheart
captain beefheart
21/06/2016 21:13:42

ראיתי קודם באחד הערוצים שג"ס ינסו להביא את דוראנט. אם זה יקרה, היחסים שלי איתם ישונמכו מיידית. ללליותי נשענה גם על אנטי-גלקטיקוסיזם והם יהיו כאלה. לכן אני גם בז לקליפרס. פתוח להמלצות על קבוצה טובה home-grone. אולי פורטלנד סביב לילארד או OKC סביב המלך ראסל הראשון.

ברץ
ברץ
21/06/2016 21:40:54

בוא לקנדה! יש ביטוח בריאות טוב וסירופ מייפל טוב לפנקייקים של הבוקר 🙂

p
p
21/06/2016 22:20:36

השלישייה המובילה של הקליפרס הם פול, גריפין וג'ורדן. טרייד, דראפט, דראפט.
איך זה בדיוק גלקטיקוס?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/06/2016 21:43:35

ניראה לי שמנחם עבר ל-ללל,, כתבה אחת על לברון אין עוד בראשי והוא מוריד הכל למטה,מנסה להוריד מהגדולה שלו עם כתבות לא קשורות.

באליפות של מיאמי היה פה חומר שהיה מוריד לאשך ויואל את האשך למטה.

פה איתמר
פה איתמר
21/06/2016 21:51:24

באסה.
אני בתחושה שהצדק הספורטיבי לא נעשה.

עומר
עומר
21/06/2016 22:58:03

כתבה שמתארת קצת איך מרגיש דריימונד גרין אחרי משחק 7. חייב להגיד שלא סבלתי אותו אחרי הסדרה מול אוקלהומה במיוחד, ובכלל בעונה, בגלל השחצנות שלו, אבל הוא יצא ממש גבר, וגם אומר דברים חכמים ונכונים. כל הכבוד לו:
https://theundefeated.com/features/draymond-green-finals-diary-part-24/