הטור של מל ליום שני: ערב הסטורי

Dwight Howard might be the best player willing to come t

There can be no diminishing the accomplishments of LeBron James and the Cleveland Cavaliers, who came back from a 3-1 series deficit to end the Golden State Warriors’ reign as NBA champions. King James deserves every accolade he receives — and I’m sure he’ll have words for the doubters who didn’t think this was possible. Like me.

I’ve been bullish on the Warriors for a while now. Early in the season, I wrote about Stephen Curry’s ability to handle virtually any shooting burden before I even knew that he was a legitimate threat from 30 feet. My operating theory was that Curry should take more and more and more 3-pointers. In the final game of the season, he had 14 attempts (yay!) but made only four (oops).

Teams with recent championship experience tend to be money in the playoffs, and this Warriors squad seemed not to be affected much by the strength of their opponents — both of which should have made the team bigger favorites than even our models suggested. So when the winningest team in NBA history needed to win only two of five (and then one of three) games against a team it had beaten all four times they played this season — by an average of 22 points — I felt pretty good about my position. I was wrong.

The Warriors ended up losing as many games in the playoffs as they did in the regular season, finishing with a particularly un-GOATish 7-7 stretch against Oklahoma City and Cleveland. Although a 14-game break-even stretch doesn’t sound horrible, it would be highly improbable for a team that won 90 percent of its games, as the Warriors had with Curry playing. Of course, the Thunder and Cavaliers were stronger than the Warriors’ typical opponents (the Warriors did go 5-0 against them during the regular season, and remember they crushed strong opponents as easily as weak ones throughout the season), though this is partly offset by the Warriors’ home-court advantage.

A result like that 7-7 raises questions: Have the Warriors been solved? Is Curry unable to carry an offense single-handedly after all, or was his run of bad form because of something else, like a lingering injury? From an empirical standpoint, this bizarre end to the season doesn’t tell us as much as we would like, but it does hold a few insights.

Although Curry’s performance in the playoffs clearly regressed from his in the regular season, why that happened is unclear. There are, however, reasons to believe it was more than simply a run of bad shooting luck, but not something as dim as the Golden State model succumbing to playoff basketball. Since his first injury, in Game 1 against the Houston Rockets, Curry hasn’t really been Curry. He’s struggled to turn the corner on defenders on his way to the rim, and he’s had a troubling turnover rate, which may have happened (in part) because he found himself with unfamiliar passing lanes after being unable to create his usual space. Curry’s dropoff was also evident in his shooting weeks ago, and it hasn’t improved. Since his return, Curry has been worse in virtually every significant metric — even compared to his pre-injury performance against the same opponents:

GAMES 3 POINT PERC. 2 POINT PERC. GAME SCORE RECORD WIN PERC.
Pre-injury, non-playoff opponents 44.8% 56.5% 24.3 61-7 89.7%
Pre-injury, playoff opponents 49.6 56.6 25.8 11-1 91.7
Post-injury 39.3 48.5 17.1 10-7 58.8
Post-injury Steph played worse, won less

Source: basketball-reference.com

Game Score is an imperfect metric for combining box score stats, but in this case, it gets the job done. Pre-injury, Curry performed better against his playoff opponents this season than he did against a typical team.1 Moreover, he performed similarly against all four squads.

Looking at the bottom line: The Warriors went 10-7 with Curry playing after his first injury. Again, although that doesn’t look dramatic, the likelihood of it happening by chance alone can be quite slim: For a team that wins 90 percent of games, the chances of losing seven of 17 are around 1 in 10,000. At 80 percent, they’re around 1 in 100, and at 70 percent, they’re around 1 in 10.2

Also, when the Warriors lost three games to the Thunder (before going on to win the series), it seemed unremarkable — in part because it was in line with the tendency of teams that are good at winning also being good at winning playoff series. But now that the Warriors have lost four games to the Cavs, those results corroborate each other, suggesting that the Warriors weren’t just running badly, but that there was something systematically awry.3

A 1-in-10 phenomenon is well within the range of stuff that happens in sports every day, and even 1-in-10,000 phenomena still happen. But the question isn’t whether the Warriors’ dreary finish was unlikely, but, given its unlikeliness, what is the most likely explanation. Did the Warriors just get unlucky? Are they — gasp — anti-clutch? Did two teams suddenly figure them out? Or was Curry’s injury a bigger factor than he let on?

As usual, when something crazy happens, there can be many causes. A few Warriors may have performed poorly in the clutch. Teams may have “figured them out” to some degree. And they may have gotten a little unlucky. But those are the sorts of things that all teams have had to deal with historically, and teams as good as the Warriors haven’t broken overnight. More importantly, for the Warriors to pin this on fortune alone would require luck so profoundly bad that they’d be dodging falling pianos. That’s good news for Warriors’ fans. It means that, should they be able to heal what’s ailing them — such as a lingering injury to the league MVP — winning more championships still depends on fairly predictable outcomes rather than cruel turns of chance.

At the very least, revolutionaries have good reasons to be hopeful that next season will continue where this season seemed destined to go rather than where it ended up.


*******************************

NBA moments need to be adjudicated on the spot.

It was unfortunate that generally happy news — the enormity of the TV ratings for Game 7 on ABC — had a tinge of skepticism attached, as far as how the series stretched seven games in the first place. The after-the-fact review process that assessed Draymond Green's flagrant foul against LeBron James, resulting in Green's suspension from Game 5, may have been precisely corrected according to the NBA's rules and policies. But it was still wrong in the suspicions it triggered that the league was "managing" The Finals, not just policing it.

Like any operation that depends on credibility, there are two types of possible breakdowns. The first is an actual breach in the integrity of the process. The second is the appearance or belief that the integrity has been breached.

The cumulative points system used in the regular season and reset at the start of the playoffs was one culprit that needs to be reviewed this offseason. But the practice of issuing rulings a day or two later from HQ in New York should be scrutinized as well. All NBA playoff games have three referees working on the court and a fourth nearby to assist and as insurance. Then there is the all-seeing eye of the Replay Center in Secaucus, N.J., providing multiple glimpse of any play desired.

All those officials with oversight ought to be able to form judgments in the moment. And if those judgments aren't quite right, well, play on — teams are expected to deal with all sorts of human error for the majority of minutes in every game. Let the league fine participants, at that point, if some transgression calls for more penalty. But if an ejection or a flagrant-2 foul isn't called in live play or after replaying, trust those officials' experience and decision and move along.

If the NBA needs to find a way to see more angles as play unfolds, fine, put the emphasis and technology there. But a morning-after — or evening-after — announcement that Green is or isn't suspended opens up the league to the worst possible interpretations.

5. A Warriors-Cavaliers rubber match is hardly guaranteed.

They will have commandeered the stage of the NBA world for more than three weeks, from prelude to parade. But both Golden State and Cleveland face summertime quandaries, not necessarily as serious as the other 28 teams but significant to them and their fans.

The Warriors probably were hoping forward Harrison Barnes would make their decision easier, not harder, as it relates to his restricted free agency. Had Barnes made even twice as many shots in his 5-for-32 fizzle through the last three games, Golden State might have repeated as champs and Barnes would be seen as too vital to lose. Now if a rival tosses the expected $100 million or more at him, the Warriors' brass would need to carefully consider how he and that annual salary would fit.

Andrew Bogut and Andre Iguodala are past their primes, Leandro Barbosa and Marreese Speights are free to sign elsewhere and Kerr's lieutenant Luke Walton is off to coach the Lakers. The Warriors will need to plug in or at least ready several replacements, while finding a fresh, new edge to take a run at their third consecutive Finals.

Cleveland has questions, too. Richard Jefferson announced his retirement so the LeBron understudy role manned by Jefferson and Shawn Marion the past two years needs a warm body. Center Timofey Mozgov was marginalized once coach Tyronn Lue took over and there's the small matter of Lue actually signing the head coaching contract he agreed to when David Blatt was fired.

Smith, at this point, shouldn't be the starting shooting guard on a team with such lofty aspiration but it's on Cleveland GM David Griffin to find someone good enough (and defensively inclined) to move Smith to the bench. Then there's the whole Kevin Love speculation — the power forward did blue-collar work in Game 7 with nine points, 14 rebounds and a game-high plus-19 in 30 minutes.

But it remains hard to be the third wheel in a three-star system and Love might never reach his potential while trying to fit himself around James and Irving. That's not just about individual aggrandizement, either — Love as an asset might be able to bring back greater help in new faces than his production is worth to the Cavs. He could dominate per his best Minnesota days, on many nights for a differently constructed team.

It's possible that, having won, the Cavaliers will fall in love with the current crew and make minimal changes for 2016-17. Then again, even defending champions need to sharpen their edge — that's one more thing we learned from these Finals.

 

********************************

LeBron James Comments on Future in Cleveland, Rio 2016 Olympics

Use your ← → (arrow) keys to browse more stories

LeBron James Comments on Future in Cleveland, Rio 2016 Olympics

Tony Dejak/Associated Press

On the heels of his historic NBA Finals performance and delivering the Cleveland Cavaliers their first championship,LeBron James commented on his future with the organization and his summer plans Wednesday.

According to Joe Vardon of Cleveland.com, King James said prior to the Cavs' championship parade that he intends to return to the Cavaliers for the 2016-17 season: "I love it here. I love being here. I love my teammates. Obviously my agent will take care of all the logistical things, but I'm happy. I've got no plans to go nowhere at this point."

James has a player option in excess of $24 million for the upcoming season, according to Spotrac.com, and his comments suggest he will exercise it.

Seemingly less certain, however, is the three-time NBA Finals MVP's status for the United States Olympic men's basketball team this summer at the Rio Games.

Per Chris Haynes of the Plain Dealer, James is leaning against taking part in the Olympics:

LeBron James tells me he's leaning towards not participating in Rio Olympics this summer. "That's what I'm thinking right now."

James led Team USA to gold at each of the past two Summer Olympics, and his absence could be huge, especially since other high-profile players have already opted out.

Two-time reigning NBA MVP Stephen Curry of the Golden State Warriors already removed himself from consideration, as did Chris Paul and Blake Griffin of the Los Angeles Clippers and big man Anthony Davis of the New Orleans Pelicans, according to ESPN.com.

The United States will still have the deepest, most talented and best overall team, but the level of dominance present in 2008 and 2012 may not be so apparent in 2016.

James has earned a summer of rest after putting the Cavs on his back and leading the NBA Finals in points, rebounds, assists, steals and blocks, but his current Rio outlook gives some of the other top basketball-playing nations hope for gold.

 

 

******************

How despicable Knicks pretend Linsanity never happened

If I were a rich man …

I don’t think I’d want to own a ball club. Writing fat checks to fellas who feel it beneath them to run to first or to catch with both hands — no matter how many easy outs they have dropped — and to sportsmen such as Draymond Green and Pacman Jones who would commit any incivility it takes to lose playoff games, doesn’t strike me as money well worn or well spent.

But if I did own a team, I know what I would want — insist upon — from my TV and radio announcers. I would demand what all the other team owners, for some senseless reason, disallow: unvarnished honesty.

There is no better public reflection on a team owner than treating his or her team’s fans, customers and even casual viewers and listeners with respect, especially those in the audience who would know they’re being treated as saps. And if I, the team owner, deserve a shot, fire away!

There is no downside to attaching your team to honest broadcasts. Who wouldn’t want to be known for providing candid TV and radio coverage? Heck, that one owner would stand out like the one light in the dark. How does such a smart approach escape the wisdom of fabulously wealthy team owners?

Since riches-inherited James Dolan first touched down in The Garden — 1995, the yearafter the Rangers won the Cup and the Knicks made the finals — MSG Network has been converted from a highly credible stop to an often-preposterous and frequently insulting propaganda mill.

Last week, on both MSG Network and MSG’s website, appeared “MSG Countdown,” this one providing a timeline of exciting, memorable — even if forgotten — successful achievements by Knicks in the 21st century.

Included are big scoring nights from Carmelo Anthony, the night the Knicks, still long-range-reliant, hit 20 3-point shots, and the time Kurt Thomas played with a broken foot.

However, the singularly most unexpected, extraordinarily exciting and successful 21st-century Knicks happenstance was omitted: Those three weeks when an undrafted scrub who was about to be cut, Jeremy Lin, took an injury- and star-depleted team and turned the Knicks and New York City and its environs into Holy Mackerel Land, those three weeks when “Linsanity” erupted with an all-in, run-and-pass offense that led to countless uncontested layups and an 8-15 team winning seven straight and eight-of-nine — including wins against the far more talented Lakers, Jazz and Mavericks.

From Feb. 4 through Feb. 29 (2012 was a leap year), New York City went Linsane. And while it’s impossible to forget what by far was the most exciting, successful thing about this century’s Knicks, it didn’t make MSG Network’s cut.

The night when Tim Hardaway scored 29? That was deemed a keeper. Lin’s 38 points, seven assists, four rebounds and two steals against the Lakers? Nope, not included. And that’s sad, sick and insulting.

It was no coincidence that the Linsanity outbreak was due to Anthony’s absence. The Dolan Knicks had thrown in with Anthony’s style — give him the money, then the ball, let him shoot, everyone else just loiter off to the sides — which was antithetical to what Lin’s style brought for three fantastic weeks.

So not only did Lin and five-man-go basketball have to go, Dolan’s MSG Network has made him disappear in the hope that we’ll forget and continue to regard Anthony as savior-in-still-waiting.

Surely, such blatant, dishonestly twisted revisionist history carries the mark of Dolan, or at least of MSG Network employees avoiding the risk of his wrath. Jeremy Lin? Linsanity? It never happened. Got that, stupid? Never.

Van Gundy forcing himself into a corner

ESPN’s Jeff Van Gundy brings to mind the gag about the bum who knocks on the old woman’s back door. “Lady, I haven’t had a bite to eat in two days,” he tells her. “Well, force yourself!” she says.

Modal Trigger
Jeff Van GundyPhoto: AP

Too often Van Gundy speaks as if he wants to make a splash, come across as bold, thus he forces himself.

In the first half of Game 5, LeBron James, driving toward the hoop, lowered his shoulder and shoved the Warriors’ Anderson Varejao backwards and eventually to the ground. The ball was deflected out of bounds, no call, although Varejao mimed James’ act as worthy of an offensive foul. As a replay began, Van Gundy:

“I think it was [an offensive foul]. But if I’m the referee, I agree. I can’t, I gotta know that he’s not tricking me. And no, he’s falling backwards. Stand up and play!”

Bold stuff!

So Van Gundy very clearly saw it both ways. It was an offensive foul, but the fact that Varejao, after the contact, fell, made it what? Not an offensive foul?

By the way, for those snoring at home, the fourth quarter of Game 5 began on a Monday night at 11:17. That, and the fact that Mike Francesa authoritatively gave the underdog Cavaliers no chance to win on the road made further watching unnecessary.

Stats not the way to do it

Of the two Ken Singletons, I prefer the one who looks at the games, not at the stats.

Tuesday on YES, when Rockies left fielder Gerardo Parra was injured after colliding with shortstop Trevor Story on a fly ball, Singleton smartly reasoned that Colorado’s infielders aggressively pursue such flies because the outfielders at home run haven Coors Field play so deep.

The next day, Singleton went into a dissertation on Yankees starter Ivan Nova’s great statistical success versus NL teams as opposed to Rockies starter Chad Bettis, who had been blasted by AL teams. Singleton spoke as if they normally pitch in two different worlds.

Yet both teams’ lineups included batters who had played for a long time in the other league. Colorado had Mark Reynolds (Indians, Yankees, Orioles) and Ryan Raburn (Tigers, Indians); the Yankees played Starlin Castro (Cubs) and Chase Headley (Padres). Even the umpires are now homogenized.

Singleton’s AL versus NL emphasis gave importance to team names and logos appearing on uniforms rather than how well one pitches. And on this day, despite their previous “other league” experiences, Bettis, the winning pitcher, pitched better than Nova.


Any stat, any time. During Game 6 of the Stanley Cup Final, NBC posted this graphic: “PIT: 6-1 record following a loss in 2016 playoffs.”

Not only did such info stand to reason — the Penguins, after all, didn’t make it this far on losing streaks — what NBC chose for a national audience’s illumination wouldn’t be shared by hockey fans with other hockey fans, because the speakers would be looked upon as idiots.

FILED UNDER

 

 

 

(התמונה שאומרת הכל)

 

אהיה מאד זהיר ואנסה לא לדרוך על אף אצבע, כי זאת לא מטרתי. אסכם רק בכמה מילים את הרגשתי, ודברים שעולים במוחי ברגע זה.

  1. לברון אמר לפני שנתיים שהוא "חוזר הביתה להביא אליפות לקליבלנד". אמר ועשה.
  2. לראות שחקן כמוהו נישכב על הריצפה כמו ילד ומתייפח, מספר את כל הסיפור. רק אלוהים יודע את הלחץ שרבץ על כתפיו. עבורי החסימה האחרונה שעשה על איגודלה ממסירה של קיירי אירוינג כשהוא מגיע מאיזה 4 מטרים מאחור מספרת את כל סיפורו של לברון ג'יימס במשחק הזה. בחסימה הזאת היה כל מה שהוא לברון ג'יימס. אני יודע שישנם באתר אנשים ששונאים אותו באמת ובתמים. אני מקווה רק שהפעם יש להם מספיק שכל לתת לו מעט כבוד, ולעבור הלאה.
  3. ללברון היה משחק גדול, אבל לא גדול במיוחד.  אפילו עם טריפל דאבל. לא כשאתה קולע 9 מ-24 ומאבד 5 כדורים. אבל החסימה בסוף, והעוצמה האדירה במשחקו בסוף כשהוא שיחק בטרמינציה שאמרה 'אני לא נותן לקבוצה להפסיד היום', היתה שווה את הכל.
  4. משך כל המשחק אחד הטובים ביותר בהגנת קליבלנד היה קווין לאב. נדמה לי שה-19+ שלו מוכיח זאת. הוא היה כעמוד תומך במרכז ההגנה, קטף 14 ריבאונדים, וכל אימת שטיירון לו הוציאו, גולדן סטייט צימצמה את ההפרש ואפילו חזרה להוביל. אז כנראה שהטרייד על אנדרו וויגינס הוכיח את עצמו, לא?
  5. אותו דבר אני חייב לומר על החלפת המאמנים. אני לא יודע – אולי גם דייויד בלאט היה לוקח אליפות וחוזר מ-3-1 לנצח 3-4 – אבל אנחנו לא נדע לעולם אם כן או לא. העובדה היא שהשחקנים אמרו משך כל העונה שהאווירה בחדר ההלבשה אחרת לחלוטין.
  6. לברון הציל לעצמו את המוניטן עם הנצחון הזה. איש לא יעז לכנותו 'לוזר' יותר. הוא ווינר גדול, שחקן גדול, ואדם גדול.
  7. אז כנראה שגולדן סטייט אינה הקבוצה הטובה בהיסטוריה. רחוק, רחוק מזה.
  8. קליבלנד ניצחה את המשחק הזה עם הגנה. הגנה אדירה.
  9. הווריורס היתה קרובה מאד לנצח כי היה לה X-FACTOR במשחק הזה ושמו דריימונד גרין. מה שהוא עשה בחצי הראשון לא היה פחות ממג'יק. הוא גם היה שחקן הווריורס היחידי שבא ללחוץ ידו של לברון אחרי המשחק. כל השאר ברחו לחדר ההלבשה. שיניתי לחלוטין את דעתי לגביו אחרי משחק זה.
  10. האכזבה הגדולה ביותר במשחק היה סטפן קרי. אני לא מתלונן על ה-4 מה-14 שלו. אני מתלונן על מסירה אסורה מאחורי הגב, וזריקות מה-3 שאסור בשום פנים ואופן לזרוק, במיוחד האחרונה עם 40 שניות לסוף, זריקה בחוסר שיווי משקל ותחת שמירה חזקה. הוא הוכיח לי הלילה חוסר בגרות מחלט. הסל האחרון שהוא קלע היה 7 דקות לסיום המשחק. אחרי זה היו החמצה, החמצה, החמצה, והחמצה.
  11. אכזבה אדירה נוספת היה סטיב קר. משחקה של גולדן סטייט בדקות האחרונות גבל בשערורייה. השחקנים השתוללו כמו במגרש משחקים ועשו כל מה שעלה על נפשם. 53 שניות לסיום כשקיירי אירוינג קבר שלשה ועשה 92-89 לקאבס, סטיב קר חייב היה לעצור את המשחק עם טיים-אאוט. במקום זה הוא נשאר יושב על כסאו יחד עם עוזרו לוק וולטון, ועזבו את שחקנם לנפשם לעשות מה שהם רוצים. אז מה קרה? סטפן קרי לקח שלשה גרועה ביותר, לברון ג'יימס ירד עם הריבאונד וזה היה המשחק. טענתי מאז שקר חזר לאמן שהוא מאמן חסר נסיון, והוא ולוק פשוט רכבו על הצלחת שחקניהם בעונה הרגילה. אני מחבב אותו מאד, אבל הוא קיבל תפקיד מאמן מבלי שהיה לו כל נסיון, ולדעתי הלילה הוא היה אחד מגורמי ההפסד העיקריים.
  12. קליבלנד ניצחה למרות שקלעה רק 6 שלשות לעומת 15 שלשות של גולדן סטייט. זה אומר שהיא היתה טובה יותר מהלוחמים בכל אספקט אחר של המשחק. גולדן סטייט שיחקה משחק לא מאורגן לחלוטין עם החלפות משונות וחמישיות מוזרות. לא ידעת אם הם מנסים לשחק סמול-בול, ביג-בול, או חצי-חצי בול. בקיצור, הם שיחקו משחק מבולבל לחלוטין.
  13. אני הכי שמח מכולם עבור קווין לאב. אחרי כל החרא שאכל מכל כך הרבה אנשים ללא כל צדק, הוא אלוף NBA, אחרי משחק מצויין שנתן.
  14. . ג'יי אר סמית' לא עצר בדמעותיו במסיבת העתונאים כשסיפר לשומעים את כל מה שאביו ואמו עשו עבורו. זה סיפור ארוך מאד. הערב הוא לא היה במיטבו בסטטיסטיקה, אבל הוא היה הלוחם השני אחרי קווין לאב שלא ויתר על שום דבר. בלעדיו לא היה נצחון. ואז, בסוף חלקו, נודע פתאום שלפני שהוא הוחתם ע"י הקאבס, הבולס יכולים היו להחתימו, אבל הם לא הסכימו אפילו לדבר איתו. הוא מייצג את קליבלנד כראוי: לא מג'יק. לא קולע כמו שקולעים בקרקס מחצי מרש. אבל נותן את נשמתו על הפארקט ולא מוותר לאיש.
  15. רגע אחרי החסימה של לברון על איגודלה נישרק טיים. לברון התיישב על הספסל וראית אדם שיצאה ממנו טיפת האנרגיה האחרונה. הוא נראה WASTED. מחוסל. חשבתי שזה הסוף שלו למשחק זה. כעבור דקה המשרוקית שרקה, והוא נעמד, ועלה חזרה לפארקט לשחק. לא יאומן ממש. כוח רצון עליון וחוסר ויתור ויהי מה. אף פעם לפני כן לא ראיתיו ככה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
221 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
7 years ago

אני מסכים בקשר לגרין.

כתבתי עליו במהלך העונה, שהוא לא חומר ל-MVP.
אני חוזר בי, ומודה – טעיתי בגדול!
השחקן הוכיח הלילה שהוא גיימר מהשורה הראשונה.
במאני-טיים, הוא היה השחקן הכי טוב בשורות האלופה המכהנת, ובהפרש. הלילה הוא נתן את אחת התצוגות הגדולות שראינו משחקן במשחק 7 של הפיינלס.

גם די הרבה בקרתי את אופיו, בעקבות העבירות המכוערות. אבל הלילה הוא הראה הרבה בגרות,
ויצא גבר, כשהגיע ללחוץ את ידו לברון.
תותח!

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

תיקון – כתבתי במהלך העונה שהוא לא חומר ל-HOF.

דוד
דוד
7 years ago
Reply to  גיא

זוכר את הפוסט "בגמר ה NBA מפסידים"?

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  דוד

כמובן!
אחד מהישגי הבולטים!

מי שעוקב אחרי השטויות שאני כותב, מכיר את המושג: "אנטי-ניחוסון".
כתיבת פוסט שטותי על מי שאתה בעדו, בכדי ליצור ניחוס, בהפוך-על-הפוך.

הראייה הבולטת ביותר "שחזיתי" את ניצחון הקאבס –
חבית הבירה (פלוס/מינוס) שרווחתי מההתערבות על זהות האלופה.

(גילוי נאות: בדרך כלל אני צודק ב-30% מהתחזיות שלי. סביר להניח שבפעם הבאה שאהיה צודק, לברון כבר יהיה עשור (לפחות) אחרי הפרישה)

ברץ
ברץ
7 years ago

"To be the best you have to beat the best"
לברון רשם ניצחון על הקבוצה הטובה בהיסטוריה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  ברץ

הטובה ביותר בהסטוריה? היא בקושי גברה על פורטלנד, ועמדה להפסיד נגד OKC ורק מזל הצילם. ואז הפסידו לקליבלנד.

ברץ
ברץ
7 years ago
Reply to  מנחם לס

המאזן הטוב בהיסטוריה. אני לחלוטין מסכים שהם רחוקים מבאמת להיות הטובים בהיסטוריה.

Eytan majar
Eytan majar
7 years ago
Reply to  מנחם לס

לא תמיד אתה צודק, מנחם, אבל כשאתה צודק אז זה ביג טיים.
ההימור שלך על הפרשים היה נראה לי הזוי לאורך כל הדרך נוכח הספרס והלוחמים, אבל כל הכבוד.

ואני מסכים שהלוחמים לא הגדולים בהיסטוריה ולא נעליים. הם קבוצה קרקסית ורכה עם לוחם מנייק אחד ושמו גרין. בלעדיו הם קבוצת סיבוב ראשון מכסימום שני במערב

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago
Reply to  Eytan majar

עם גרין ובלי קריהם לא יותר טובים.

רועי ויינברג
Admin

התמונה של לברון על הרצפה אחרי המשחק הזכירה מאוד את התמונה של ג'ורדן ביום האב ב-1996:

comment image

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

בדיוק המחשבה שעברה לי בראש!

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

עם גרין ובלעדי קרי הם לא יותר טובים.

כדור הרעם
כדור הרעם
7 years ago

הרגע הכי יפה במשחק לדעתי – עמוק בתוך הרבע הרביעי, סטף קרי ולברון ג'יימס נופלים יחד על הריצפה, אוחזים ידיים ועוזרים זה לזה לקום וג'יימס כמחווה טופח לקרי על הישבן, שניהם כאומרים זה לזה שכל הטראש טוק מאחוריהם, ושהם רוכשים כבוד אחד לשני.

וכמו קרי וג'יימס, אני רוצה להגיד למנחם שהטראש טוק מאחורינו.
עד לפני חודשיים לא ידעתי בכלל על קיומו של האתר הזה, אין ספק זה אתר ה-n.b.a הכי טוב שיש.

גיא
גיא
7 years ago

+++

מתן גילור
7 years ago

+1

אילן
אילן
7 years ago

כדור הרעם, טוב לראותך באתר הזה, מגיב באופן עינייני ואינטילגנטי ולא באתר של וואללה שעבר השתלטות עויינת של טרול מטורלל……
מקווה שתמשיך באתר. בטוח שתהיה מאותגר בידע על המשחק…..

אופיר נ
אופיר נ
7 years ago

+2

עגל
עגל
7 years ago

גם אני ראיתי את זה והיה מאוד ברור שהם מנסים לשדר שיש בינהם המון הערכה הדדית

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

בכלל לאחר המשחק ניתן היה לראות הרבהה כבוד הדדי בין שתי הקבוצות

דינגו
7 years ago

יפה מאוד (גם המהלך במשחק וגם התגובה).

גיא
גיא
7 years ago

הלילה זה היה המשחק הראשון מזה הרבה מאוד זמן, שבו לאב שיחק כמו לאב של מינסוטה – אגרסיבי, בעיקר ברב' ההתקפה.

ברץ
ברץ
7 years ago
Reply to  גיא

והגנה! היו לו טעויות פה ושם אבל הייתה לו הגנה טובה מאוד היום.
במיוחד בפוזשיין לפני אחרון שהוא קיבל (שוב) את קארי וסוף סוף הצליח להידבק אליו ולא לתת לו מקום לנשום.

סתם אחד
סתם אחד
7 years ago
Reply to  ברץ

מסכים מאד, אבל לגבי המהלך שבו הוא קיבל את קרי צריך לזכור שג"ס היו חייבים שלשה, אז לאב לא פחד להיצמד לסטף בלי לחשוש שהוא יעבור אותו בקלות בדרך לסל.
ועדיין, גם במהלך הזה הוא נתן הגנה מדהימה.

MBK
MBK
7 years ago

7 – אז כנראה שגולדן סטייט אינה הקבוצה הטובה בהיסטוריה. רחוק, רחוק מזה

הכי נכון בעולם
9 הפסדים בעונה הרגילה , 9 בפליאוף
דיבורים על כך שהיו מפרקים את המגיק והלייקרס של השואו טים ושכחו לנצח את קליבלנד ( קבוצה של לברון וקיירי בשיאם )

נתן גולד
נתן גולד
7 years ago

מסכים עם הכול.
קר עשה שטויות במשחק הזה בייחוד ברוטציות שהוא ניהל. ספייטס היה צריך לשחק יותר אזילי היה צריך לשחק הרבה פחות.
קרי היה נוראי. איבודים פזיזים זריקות חסרות אחריות.
לאב במשחק הזה היה באמת היה ענק.

עידן
עידן
7 years ago

מוריד בפניך את הכובע מנחם גם על קליבלנד וגם על שסטיב קר לא מאמן גדול.היום פעם ראשונה באמת הבנתי כמה הוא קלולס.לקחתי פחות קשה ממה שחשבתי את האליפות של לברון כי קליבלנד הוכיחו שמגיע להם והספלאש בראדרס הסריחו את המגרש.דריימונד כבר המון זמן השחקן החביב עלי בליגה אבל היום רשמית התאהבתי.גיליתי את האתר בתחילת העונה והתחלתי להיות פעיל בו רק בחודשיים האחרונים.רציתי להגיד לך תודה ולכל שאר הכותבים על עונה מדהימה שבה החכמתי ונהנתי מהרמה הגבוהה באתר.מחכה לעונה האהובה עלי עונת הפרי אייגנסי שתתחיל עוד 10 ימים.ואמשיך להיות פעיל באתר גם בקיץ

חצבני
חצבני
7 years ago

קיירי הוכיח שהוא בטופ. גם הגנתית. המצ'אפ שלו מול קארי הראה שהוא לא נופל ממנו. יד שמאל מדהימה…

התחלתי לראות את הקאבס מטעמים פרובינציאלים… והתחלתי לאהוב אותם עם העונה. הטעם החמוץ של פיטורי בלאט לא יכול לפגום בזה. וכמה שאני חושב שבלאט מאמן ואדם גדול – זאת היתה ההחלטה הנכונה, גם בלי האליפות.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  חצבני

אירווינג שום היה השחקן שעשו עליו הכי הרבה נקודות המשחק – 28 נקודות ב-64% אפקטיבי ביום שהווריורס ככקבוצה עשו רק 89 ב- 48% אפקטיבי.
זה כמובן מתגמד לאור העובדה שהוא קלע את הסל הכי חשוב במשחק ונתן מחצית שניייה מצוינת.

אלי לס
אלי לס
7 years ago

ההפסד רשום בענק על סטיב קר. השיתוף.של אזילי במשחק היה אסון. וחוסר שיתוף בדקות המכריעות של ליווינגסטון וברבוסה היו קיבעון שהייתי בטוח שאין לו. אכזבה ענקית. כמובן שסטף אחראי לא פחות אבל עדיין היו מנצחים אם לא הטעויות של קר.
ולגבי לברון אני נאלץ להסכים שזו סדרה לפנתיאון ששולחת אותו גבוה גבוה בדירוג השחקנים הטובים בהסטוריה. אם לפני הסדרה חשבתי שהוא בקושי בעשיריה עכשיו אני כבר לא יודע אם הוא לא בחמישיה.
קשה לי עם זה אבל שאלה יהיו הצרות שלי בחיים 🙂

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  אלי לס

מרגיש כמעט אותו הדבר

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago
Reply to  אלי לס

אני כבר כמה שנים שם אותו כשחקן הפינה (ס"פ) השני בטיבו בכל הזמנים אחרי בירד.

עידן
עידן
7 years ago

אחלה סיכום

בעיקר הנקודה על ניהול המשחק הגרוע של קאר

אני שמח בעיקר בשביל לברון

כתבתי את זזה לאורך כל הפליאוף הוא גדול מידי בראי ההיסטוריה בשביל להפסיד עוד גמר. פשוט מגיעה לו האליפות הזו שרשומה עליו

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

וואו, איזה ראיון של ג'יי אר במסיבת העיתונאים..

tripledouble
tripledouble
7 years ago

גרין הראה לי הלילה שההתנהגות על המגרש נובעת נטו מהרצון התמידי לנצח, והכבוד שהוא נתן ללברון בסוף המשחק לעומת תומפסון הSORE LOSER וקרי השחצן שסוף סוף קיבל את הכאפה שהיה צריך לקבל הוסיף לו נקודות אצלי.
קר עם ניהול משחק מזעזע, אשכרה זרק והוציא שחקנים מהפרקט בלי קשר למה שקורה במשחק, אזילי ברבע ה4? פשוט אל תעלה את הקבוצה שלך למגרש וזהו.

INTJ
INTJ
7 years ago

סטף יש לך שיחה מסת גרין:

https://youtu.be/m1JnlrfRXZc

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
7 years ago

כמה דברים שלמדנו:
1. קר מנהל משחק נורא סדרה פשוט נוראית למי שנבחק למאמן העונה/ ההכנות שלו למשחק היו גרועות, הוא עבד עם גדולי המאמנים וחבל שלא השכיל מהם, אם זה הקיבוע המחשבתי הרכבים הזויים, הסתמכות יתרה על בארנס ואזילי…
2. למשחק הזה יש השפעות גדולות הרבה יותר מאליפות על הליגה, הליגה שעוברת תהליך של הפיכה לסמול בול הבינה ששיטת סמול בול טהורה פשוט מתה (העזיבה של לי הייתה משמעותית מאוד.)
3. קבלת ההחלטות של סטפן קרי והאפטיות שלו פשוט נוראה אם זה מסירות מטומטמות מאחורי הגב, זריקות 3 בלתי אפשריות שעוצרים את שטף ההתקפה…, אני לא מדבר כלל על ההגנה הנוראה (קבוצות ינצלו את החולשה ההגנתית שלו הרבה יותר בעונה הבאה).
4. קיירי ארווינג מהווינרים הכדולים שידע המשחק, הקליעה שלו מ3 הייתה פשוט מדהימה וחייבת להיבחר למהלך של העונה, אותו דבר החסימה של לברון שחצב את מקומו בהר ראשמור של הכדורסל היום באופן סופי, איזה אלוף מרגש והשחקן שהגיע לו יותר מכולם.
5.הקהל של גולדן סטייט הנוכחי הוא הגרוע ביותר שיצא לי לראות, עצוב לי שקבוצה מכרה את קהל האוהדים שלה עבור כסף (ואיזה קהל היה לריידרס), אנשי ההיטק מסן פרנסיסקו פשוט מאכזבים.

רן
רן
7 years ago

אני חושב שהזריקה של קרי בסוף המשחק סימנה את כל הסדרה שלו, בדיוק כמו בשנה שעברה, לא הגיע לרגע הגדול, ולא הצליח להביא רבע מהיכולת שלו לרגעים החשובים.
זה רק מראה מה ההבדל בין סופרסטאר שהתקשורת והאוהדים עשו לאגדה חייה.

לגבי גרין אני חושב שהחיבוק בסוף הוא סוג של משחק למצלמות, בכל זאת, אם היו לו כוונות טהורות נטו, שאפו.

Ghost Rider
Ghost Rider
7 years ago

כרגיל עכשיו נזכה להרבה גידופים וזלזול בסטפן קרי כי אנשים כבר לא יכולים לזלזל בלברון.

קרי הוא שחקן נפלא, מהמדהימים ביותר שיצא לי לראות. נכון – יש לו עדיין תהליך התבגרות לפני אבל מאחוריו כבר אליפות ושיאים בלתי נתפסים, הוא יגדל ועוד ייקח אליפות על הכתפיים שלו בדיוק כמו לברון (הייתי רוצה לקוות שזה לא יהיה בגולדן סטייט כי אני לא אוהב את הקבוצה הזו בכלל אבל אין סיכוי).

היה זלזול באלו שטענו שהמרדף אחרי השיא פגע בגולדן סטייט אבל אני בטוח שהמרדף הזה היה אחד מהגורמים העיקריים לפלייאוף החיוור יחסית של קרי, יש לו גוף שברירי במושגים של שחקני כדורסל בכירים, הוא היה חייב לנוח הרבה יותר, ובטח לא לחזור כל כך מהר אחרי הפציעה הראשונה. קר נכנע להיסטריה סביב השיא, ולפחד שמא לא ינצחו את פורטלנד (לא היה לפורטלנד סיכוי אפסי אפילו) וקרי בפירוש שיחק לא בשיא יכולתו ובריאותו. מה שפגע כמובן גם בצד המנטלי.

חוץ מזה – גרין יצא גבר-גבר אחרי המשחק, להפתעתי (ונודה על האמת גם במשחק עצמו).

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
7 years ago
Reply to  Ghost Rider

קרי שחקן מצויין ובן הטובים בעולם, אך הסדרה הזו תהיה לו לרועץ לעונה המדהימה שעשה, התמועה שלו הרבה יותר איטית לאחר החזרה מפציעה אבל זה לא מצדיק כזאת אנמיות וקבלת החלטותו כל כך גרועה.

Eytan majar
Eytan majar
7 years ago
Reply to  Ghost Rider

קרי לא שחקן היסטורי. גרין ותומפסון הופיעו יותר ממנו בפלייאוף הזה. זו לא הפעם הראשונה שהוא לא מופיע למשחקים גדולים.

לקרי אין כבוד למשחק והמסירה הזו מאחורי הגב היא רק דוגמה אחת. הוא מאוהב בשחקן שהתקשורת יצרה ושכח את הדברים הבסיסים.

ללברון, שאני לא מאוהביו (אוהד את בלאט מה לעשות), יש המון כבוד למשחק. לברון בליגה של הגדולים באמת. קרי לא שם, וזה נראה שהוא לא בדרך לשם.

Ghost Rider
Ghost Rider
7 years ago
Reply to  Eytan majar

תבלע את הכובע על הזלזול בקרי כמו שהרבה כאן אכלו את הכובע אחרי הזלזול בלברון, רק תן לזה זמן.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  Ghost Rider

אני יודע טוב מאד שקרי הוא שחקן נפלא. הבעייה שלו היא שלפעמים מין חוסר בגרות מפריע למשחקו העילאי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  מנחם לס

???????

amitlahev
amitlahev
7 years ago
Reply to  מנחם לס

joke 😉

Ghost Rider
Ghost Rider
7 years ago
Reply to  מנחם לס

נכון, הוא קצת מבוגר בשביל להתבגר אבל אני מאמין שזה עוד יקרה.

רובי
רובי
7 years ago

-רובי- פוסי ג'יימס פעם לוזר תמיד לווזר .
צ'וקר על המהלך הכי גדול שהוא עשה היה החוזה עם נייקי נייק שימנו את קיקי ואדם סילבר ואז הם הגיעו למשחק 7 וקיירי קלע את סל הניצחון לקינג פוסי
בכיין בכיין אבל פרימדונה בסוף כש"הם " זכו זה פתאום חזר להיות הוא והוא חזר ללקליבלנד הוא עשה הוא רצה לקח לעצמו את כל הגביעים חיבק את אלה שמרווחים כסף קיירי ולאב את לו המאמן הגדול לא ראה ממטר והלך לחדר ההלבשה .
ג"ס לוזרים חדשים בזכות קר וקארי שמות דומים ולוזרים דומים .
חוץ מקלישאות ואמרות כנף זה היה נראה כאילו הוא מאמן את קליבלנד .
מאמן עצלן חילופים אוטומטים כשלוזרון מזמן את השחקן עם השומר הכי חלש לפיק במקום לעשות הלפ אנד ריקובר במקום לעבור מעל או מתחת לחסימה הוא נפל למלכודת בכל המשחקים רצוף .
בהתקפה במקום לתת לקארי לזרוק 50 פעם ולקלוע 20 זריקות כמו קובי ולסיים על שישים הוא חזר על מנטרות טיפשיות שנועדו לרול פלייארים ובעיקר עלה עם אזילי ששייך לליגה הפיליפינית והאריסון בארנס שהתחרה על הMVP עם לברון על השחקן הכי חשוב של הקאבס בסדרה .
מאמן אפס הנהלה אפס ומי נותן לעוזר מאמן לעשות ראיון עבודה בלייקרס באמצע הפלייאוף?
קארי כנ"ל לוזר ילדה האוזמן צדק האחיות ספלאש מקומו בWNBA יש גבול לרפיסות של שחקן מצטיין ובמקרה שלו לא היה גבול משחק 4 טוב משחק 6 ייצא ובמקום לרדת על השופטים כמו שצריך יצא נקניק .
משחק 7 כמו ילדה הבן אדם גמר את הקרייירה ג"ס חיים באשליות הם לא יחזרו לגמר מלוזריות כזאת לא חוזרים שנה הבאה זאת תהיה אוקלהוהמ בגמר קרב הקופים אחד מול השנ מי הקוף הכי גדול והכי חזק .
עכשיו כולם שמחים אוהביי האנדרדוג הקבוצה הנפלאה והאנדרדוגית של קליבלנד משכורות עתק הרבה סופרטארים ונראים כמו כלום גליקטיקקוס של שכונה פעם קיירי פעם לברון ולו נראה כמו קישוט וכל שאר הנגרים מרביצים בעזרת השופטים וסילבר .
לברון היה שחקן מוכשר כשהיה צעיר אחר כך הוא הפך ללוזר ועכשיו הוא יהפוך לשחקן השנוא בהיסטוריה הרבה יותר מקובי האנס ואת הנעליים שלו אף אחד לא יקנה .
שנה הבאה יגיעו קופים חזקים יותר ויהיה קרב קופים שבו מי שיקלע הכי הרבה בין הקופים יזכה באליפות ובשחקן המצטיין .
האחיות ספלאש יגמרו כמו הבד בויז שנעלמו אחריי שתי אליפויות רק שאצלם זאת אליפות מקרית .
הוכח שהאליפות אכן היתה עם כוכבית ולולא הפציעות הם היו זוכים בהליכה .
חבל שאין לי כסף להיות בעלים אין דבר קל יותר מלזכות בליגה הזאת אין בה מאמנים בכלל הכדורסל פרימטיבי ומתבססעל קופים ויחצנים .
לוזרון ג'יימס סיים את הקריירה שלו היום עם גביע לגורילה מזל טוב לקיירי השחקן המצטיין מזדיין האמיתי .
מאמנים צריכים לחקות את הקאבס ואת התרגילים שלהם תרגיל אחד פאק יו גיב מי דה בול תרגיל שתיים מוב אווי פאק אוף אייל מייק דה שאט ואז מהלך הכנתי מבריק של יה הראיתי לך אפס ניגר ובהגנה לא תקלע עליי ניגר ואחריי סל עכשיו אני יקלע עליך ניגר ובסוף מסיבת עיתונאים עם שלוש מילים מהמילון ואין כמו האמון באחרים והקבוצה והחברים לקבוצה .

INTJ
INTJ
7 years ago

מה לעזאזל עבר לסוף כשהוא מסר את שתי המסירות מאחורי הגב האלה אם היה שם את פופ במקום קר הוא היה מעיף לו את הפרצוף . די חלאס שחק פשוט וזרוק זריקות חכמות לא כל דבר שבא לך ליד. גם אם הוא הקלעי הכי טוב בעולם זה לא אומר שאין לו משחקים חלשים אז מה הוא וקליי עושים? הם זורקים זריקות מפגרות מהשלוש.
בכלל השיא היה במשחק החמישי או השישי שהיה לקליי דרך חופשית לסל והוא ברח לפינה לעוד שלשה שאותה הוא החטיא
איך הם הגיעו לזה? בתחילת הקדנציה של סטיב קר הקבוצה שיחקה סגנון ספרסי שבוחר זריקות נכונות, מניע כדור עד שהוא מגיע לסגירה חופשית ואם יש אפשרות לסגירה מתחת לסל הם לקחו אותה.
בעונה האחרונה החל כל הטירוף הזה של סטף שהחל לקלוע מכל פינה אפשרית והקבוצה בכלל התחילה להשתגע על הזריקות האלה גם כשצבע היה פרוץ אז הם התחילו ליידות כמו מטורפים מהשלוש. אני לאאומר לא לזרוק אבל בפרופורציות גם אם אתם הקלעים הכי טובים בעולם.

רובי
רובי
7 years ago

לגביי הטור של מנחם טור יפה כתוב יפה עם קורטוב של אמת אבל המאת שמבפנים הוא כמו לברון אדם קנאי קטן רע ומלוכלך שיודע לדבר יפה רק אחריי ניצחון ומה לעשות אנשים נמשכים לאנשים כמוהם ולברון הגורילה הוא הספורטאי השנוא ביותר בעולם .

גנב אליפות עם לחץ על השופטים ועם המנהלים של נייקי ששימנו את קיקי ואת השופטים ואדם כמו סילבר המלוכלך .

על דבר אחד אני מעריך אותו הוא קלט שקר חסר כל מושג באימון אחריי 25 שנות כדורסל כולל מנג'ר שדרן ושחקן אצל גדוליי המאמנים והרבה אליפויות .

אבל מה הלא זה ליגה של קופים ששולטים בקבוצות והמאמנים האפסים הם ייס מנים סוג ג והשאר רול פלייאר שלא יכולים לשחק באירופה וזה כולל א קר שאפילו במכבי לא יכול לעות מהספסל .

סתם אחד
סתם אחד
7 years ago
Reply to  רובי

עוד לא חסמו את הבהמה הדוחה הזאת????

Ghost Rider
Ghost Rider
7 years ago
Reply to  סתם אחד

+ 1

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  סתם אחד

+100, יאללה עוף

רובי
רובי
7 years ago

ודרך אגב הלו הזה לא מאמן ואפילו חיבוק מלברון לא קיבל דוק ריברס שתיים רק פחות טוב

קקק
קקק
7 years ago

מנחם אתה גאון והmvp שלי!
חברים בעקבות עומס גדול של מצטרפים שרתינו קרסו,אנא התאזרו בסבלנות. מנחם תוכל להכווין אותנו לבחור שמספק להופס את השרת הפרטי למניעת קריסות?אנחנו זקוקים לו באופן דחוף תודה

עידן
עידן
7 years ago

יש מצב שעכשיו דוראנט ילך לגולדן סטייט?אם הם היו זוכים באליפות הוא לא היה מגיע כי היה לו רק מה להפסיד להגיע לקבוצה שזכתה ב 2 אליפויות רצופות אבל עכשיו אחרי ההפסד בגמר ושהאריסון בארנס הוכיח שהוא לא שווה חוזה מקסימום אבל הוא בטח יקבל אותו בקבוצה אחרת

Kd_35
Kd_35
7 years ago
Reply to  עידן

אני חושב שההפסד של הווריוס היה הדבר הכי טוב שיכל לקרות להם. אתה לדעתי צודק.. קווין דוראנט בדרך לגולדן סטייט.

לסגור את הליגה פליז.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
7 years ago

הנצחון של קליבלנד שקורה כמה ימים לפני הדראפט , אולי יכניס קצת שכל לכמה גנרל מנגרים. הנטיה עד אתמול הייתה לבחור מיידי שלשות ושחקנים שיכולים לעשות כמה תפקידים.
הסדרה מוכיח לא ניתן לנצח רק עם שלשות. צריך שחקני פנים חזקים בשביל לנצח את המשחקים האמיתיים.
הכדורסל החדש המבוסס על קבוצה נמוכה, ללא תפקידים, ללא רכז או סנטר טבעי , אפילו ללא מס 4 טבעי. מת מות נשיקה.
מי שיבחר בפולטל , סבוניס, ברייס גונסון, ולנטין, טורן פרינס. ירוויח בגדול.
ציינתי שחקנים שעלולים להבחר נמוך מאוד יחסית לערכם.

רובי
רובי
7 years ago

אזילי ברבע הרביעי זה מה שהכריע את המשחק .הבחור אפס כל הסדרה ובסוף הוא מעלה אותו ונותן לו לעשות חילוף אוטומטי על לברון 6 נקודותת בשתיי התקפות ועלייה ליתרון שממנו לא חזרו .

איתי
איתי
7 years ago

מנחם הכל נכון.
כל הכבוד לקליבלנד
מקווה שזה יסתיים בשנה הבאה …

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
7 years ago

תקראו הערה 12 של מנחם, ותבינו למעשה את הכל . 6 שלשות לעומת 15
שוב אני חוזר למשחק הזה יש חשיבות היסטורית. הליגה חוזרת לשפיות
זה לא יקרה בן יום. אבל כבר בדראפט תראו את השינוי.
יש כמה מנהלים מטומטמים. אבל הרוב יודעים היטב לקרוא את המפה. את המסקנות שלי יסיקו גם מנהלים אחרים בליגה.
הכדורסל של הווריורס גימיק שחלף עם הרוח.אגב גם ב 3-1 טענתי שהקבלירס יקחו את הסדרה.
אני פשוט לא מאמין בכדורסל שגולדן סטייט יצגה.

Berch
Berch
7 years ago

היו גם שתי מסירות עוקבות של לברון לידים של הלוחמים. חייב להודות שנהיו לי פלאשבקים ממשחק 4 (נדמה לי) כשהוא היה נכנס כל פעם לסל ומנסה להוציא כדור החוצה…
מזלו שהפסיק עם זה די מהר.
גם שביקת הנקודות ב 4 דקות האחרונות מדהימה. לא זוכר דבר כזה במעמד כל כך חשוב.

ומנחם, תכתוב את אשר על ליבך, תפסיק לדאוג כל כך לנפשם העדינה והענוגה של גולשייך 🙂

איתן
איתן
7 years ago

חברים, למי שאין את האמצעים הנה תקציר ארוך של המשחק:
https://www.youtube.com/watch?v=qK1jeU3Aedk

אמנם זה עדיין לא באיכות HD כנראה כי המשחק נגמר ממש לא מזמן, אבל למי שמחפש כמעט כל התכנים שם באיכות גבוהה.

אשתדל לכתוב טור על דעתי לגבי הסדרה הזו.

שחר
שחר
7 years ago
Reply to  איתן

https://www.youtube.com/watch?v=owoia6YDSQ8 איכות טובה יותר למעוניינים.

רועי ויינברג
Admin
Reply to  איתן

אתה יודע לאן לשלוח אותו

נדב הלפרין
7 years ago

כשמגיע מגיע, המלך מצא שוב את השרביט הנכון, והמשחק הזה עדיין שלו.

נדב הלפרין
7 years ago

ואני אומר את זה בצער

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
7 years ago

קצת יגלוש לפוליטיקה, עמכם הסליחה על התגובה המטומטמת בעולם, אבל זה מה שעולה אצלי עכשיו בראש ואני מקיא את זה כאן.

א) ניצחון לברון על קרי ותומפסון הוא ניצחון הכוח על המוח.
טראמפ על אובמה, ביבי על V15.
ניצחון הפועלים על עמק הסיליקון, ניצחון השחורים על הלבנים, ניצחון הגברים על מצעד הגאווה.
"להם יש את V15 ולנו יש את צו 8" אמר ביבי,
"להם יש 73:9, להם יש צלפים מפחידים ומייאשים באמת, ולנו יש ערסים, חצץ, מרור ואליפות", אמר לברון.

ב) כמה אחוזים בהצלחת לברון הם גנטיקה, כישרון, וכוח רצון ?
אני חושב, בניגוד לאחרים שנותנים לגנטיקה ולכישרון 80% ולשאר 20%, אני נותן הפוך. יש בעולם הרבה אנשים מוכשרים שמבזבזים את הנתונים שלהם, בכל התחומים. ללברון יש כוח רצון, (עם עוד מידות לא טובות אחרות) ובאמת כל הכבוד לו על זה. אני לא יודע כמה מההישגים של קרי ותומפסון קשורים לכוח רצון כמו לכישרון.

stringer bell
stringer bell
7 years ago

אני חייב לשאול, ניצחון השחורים על הלבנים אמור לדמות ניצחון כוח על המוח?
כי אם כן זה נוראי ודוחה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
7 years ago
Reply to  stringer bell

התכוונתי פועלים שחורים, יותר כמו צווארון כחול על צווארון לבן.

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
7 years ago

מתקשה להבין איך נצחון טראמפ על אובאמה הוא נצחון "השחורים" על הלבנים, או נצחון הצווארון הכחול..
גם מתקשה לראות את העממיות וחוסר הצווארון הלבן (פלטינה?) של ביבי..
אבל אמרת שהתגובה מטומטמת אז זה בסדר😃

סעיף 2 מעניין..

א.ב
א.ב
7 years ago

מגיעה מילה טובה לטריסטן תומפסון.
נתן סדרה של 10 ו- 10 והיה אחד הגורמים הראשיים שפגעו בסמול-בול של גולדן סטייט בלי לאבד כלום בהגנה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
7 years ago
Reply to  א.ב

הכל בזכות דיוויד בלאט, שזרע את הזרעים !

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  א.ב

נכון!

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  גיא

טענה שאף פעם לא נוכל להוכיח…

חצבני
חצבני
7 years ago
Reply to  א.ב

יותר ממילה טובה. הוא הצדיק את החוזה הגבוה. ידענו את זה גם אז, אבל צריך לחזור על זה: גבוה שמסוגל לשמור על גארדים אחרי החילוף בפיקנרול הןא נכס חשוב מאוד. כשמוסיפים את הריבאונד התקפה ואת המשחק מעל הטבעת… זה שווה אליפות

captain beefheart
captain beefheart
7 years ago

שמח בשביל לברון ותושבי קליבלנד.
לצערי היה "אירוע רפואי" במשפחת המארחים שלנו ותוכניות הצפיה השתבשו. ראיתי את המשחק מתחילת הרבע השני עד הסוף כמובן.

הרוס מעייפות והולך לישון. תודה למנחם ולכל צוות האתר על עוד עונה נפלאה. הבנתי שסוגרים פה עד נובמבר נכון?

(סתם, קראתי מה שהדוקטור כתב)

לילה טוב

שמייקל
שמייקל
7 years ago

אני מהסדרה הזאת יוצא רק עם הערצה גדולה יותר דווקא לגולדן סטייט…אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק…אולי בין ה-3 צריך לירוק דם רק כדי לקחת אליפות במשחק 7 מול קבוצה צעירה כמו גולדן סטייט…גולדן סטייט עוד תיקח הרבה אליפויות בשניפם הקרובות…הדומיננטיות שלהם רק מתחילה לדעתי והם יזכרו טוב טוב את אובדן האליפות הזה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  שמייקל

שג"ס לא ניגמרו זה ברור

שמייקל
שמייקל
7 years ago

לגביי לברון הוא השחקן המושלם ביותר שאני ראיתי מעודי, אולי למעט קליעה יחסית חלשה (לשאר היכולות שלו באספקטים אחרים).

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  שמייקל

ז"א שלא ראית את מייקל, מג'יק, בירד, ואוסקאר רוברטסון.

שמייקל
שמייקל
7 years ago
Reply to  מנחם לס

את אוסקר רוברטסון לא ראיתי, אני חושב שלברון הוא שילוב של ה-3 האלה מייקל, לארי ומאג'יק , קולע פחות טוב מלארי, מוסר פחות טוב ממאג'יק והוא סקורר פחות טוב ממיקל אבל כחבילה שלמה הוא מספק יותר לדעתי. תסתכל על הסטטיסטיקה בגמר נק', ריב', חסימות, חט', הגנה,הכל.

magic32
magic32
7 years ago

לא הערכתי את לברון הרבה לפני כל ה ללל למיניהם, עוד בתקופתו הראשונה בקליבלנד..
השביקה הענקית בגמר הראשון, מפגן הלוזריות מול דאלאס, ואפילו האליפויות שלקח במיאמי להגרשתי לא היו עליו. באופן קבוע כשהמשחק היה על הקצה לברון היה לוקח צעד אחורה והופך מהשחקן הטוב בעולם לרול פלייר אפתי שמניע כדור מאחורי הקשת.
שנה שעברה משהו השתנה. אלו לא המספרים כי בעיניי לברון היה מאז ומתמיד הגדול ביותר בכל הקשור למילוי הסטטיסטיקה.
מה שקרה זה שמשהו בגישה השתנה, משהו ברצון, משהו בעיניים שאומר, אני לא אתן לקבוצה שלי לרדת מנוצחת. זה משהו שהיה לגדולים ביותר וזה מה שהיה חסר ללברון כל השנים בשביל להיות באמת באותה מדרגה עם כל הגדולים.
אז את הכבוד וההערכה שלי הוא הרוויח בענק!!

שמייקל
שמייקל
7 years ago

אני מוציא את דאנקן מחמישיית כל הזמנים שלי ושם את מאג'יק , מייקל, לארי ולברון ותבחרו איזה סנטר שבא לכם.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
7 years ago
Reply to  שמייקל

לבן מרסר

רועי ויינברג
Admin

יניב גרין קל

האשכולית ממאדים
האשכולית ממאדים
7 years ago
Reply to  שמייקל

עופר פליישר

שמייקל
שמייקל
7 years ago

עפתם עליי.גם עם פליישר זה מספיק טוב

אהרון שדה
אהרון שדה
7 years ago

מנחם מזל טוב לך .
מסכים עם הרבה אך נישאר חלוקים לגבי "האדם הגדול"

חצבני
חצבני
7 years ago

נאמר כבר הכל על לברון אבל בא לי גם:

1. אני מאמין שהוא אחראי לפיטורי בלאט, ומשוכנע שהוא עשה פרובוקציה לגרין כדי שיורחק ממשחק 5. אפשר לראות את זה כמעשי נבלה. ואפשר לראות מתחרה שיעשה ה-כ-ל כדי לנצח. אחרים בהיסטוריה קיבלו על זה תשבוחות. גם לו מגיע.

2.. המאמר של ג'פרסון מראה (לא בפעם הראשונה) שהוא אחלה חבר לקבוצה. כשמדובר בכוכב על, זה נדיר ומעיד על אדם חיובי (ע"ע ג'ורדן).

הארכיון
הארכיון
7 years ago

היום לדעתי זה יום מיוחד וכל תגובה שאכתוב ואתם תכתבו זה בבל"ת.
שתי קבוצות גדולות עם שחקנים גדולים וסיפור ענקי.

ממליץ מאוד להעלות את שני הטורים היפים שקראתי פה באתר אחרי משחק 4 כתיבה לעילא ולעילא:
"מעשה בחמישה בלונים" של מידן בורוכוב והטור המרגש של ארבל ילין "אם כל ההשוואות".

Guyd
Guyd
7 years ago
Reply to  הארכיון

+1
גם אני חשבתי על הטורים האלה

אודי
אודי
7 years ago
Reply to  Guyd

+2

יניב
יניב
7 years ago

מודה ומתוודה קשה לי מאוד קשה.
אני הבנתי שזה גמור ביום שישי בבוקר ברגע שגולדן הפסידו את המשחק השישי.הייתה לי בדיוק הרגשה שהייתה לי אחרי השלשה של ריי אלן,זה היה לי ברור כשמש שלברון לא יפסיד את המשחק השביעי ולכן התנתקתי לגמרי מהאינטרנט,חשתי שזה יעזור לי להרגשה של היום,לא נכנסתי לאתר מיום שישי ועד עכשיו(שיא מבחינתי לאחר כ 4שנים באתר שאני נכנס אליו עשרות פעמיים ביום-בעבודה הוא פתוח לי כל הזמן).ההרגשה שלי זיפתית לגמרי.אז כן מפרגן ללברון באמת סדרה ענקית ובהחלט העלה את המורשת שלו אבל עדיין כואב נורא על גולדן שבסופו של דבר נכנעו לכל הביקורות שאמרו עליהם.הגדולה של הקבוצה הזאת הייתה שכמה שהם היו טובים כל הזמן אמרו כן אבל… וכל פעם הם הוכיחו אחרת הפעם לא.
מה שכן מדהים אותי באמת שפאקינג אני מעל 40 והפסד/ניצחון בספורט יכולים להפוך לי את המצב רוח.מה שכן בסביבות 6"30 בבוקר התחלתי להבין מה באמת חשוב שהקטן שלי בן ה3 שאל אותי אבא למה אתה עצוב? ואז ביקש לעשות איתו שטותיקים וזה נתן פרופורציות.
לסיכום כל הכבוד ללברון ויותר מזה הכי כל הכבוד למנחם שכמה שטוענים שהוא מחליף דיעה כל שני וחמישי,הוא מתחילת הדרך אמר קליבלנד אז כנראה ש60 שנות ניסיון לא הולכות ברגל.
ברכות גם לגיא ועגל שעמדו כפרץ וכל הזמן גיננו על לברון ובסוף צדקו.
ויאללה זה עכשיו הזמן של הלייקרס(כי בעונה הרגילה אנחנו לא כל כך שווים אז לפחות עכשיו אפשר לפנטז)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
7 years ago
Reply to  יניב

אפרופו הלייקרס, יש שמועה שאחרי שלברון עמד בהבטחתו והביא אליפות לקליבלנד – הוא חוזר למיאמי או מגיע לליקרס (עם דוויט הווארד ?)

p
p
7 years ago
Reply to  יניב

סחטיין על הפרגון ללברון ומתבאס בשבילך על ההפסד (אני יודע מה זה להתאכזב מספורט).

מאחל לך שהבאסה תעבור מהר =)

המשפט הבא יעלה לי בבריאות, אבל מאחל לך הצלחה עם הלייקרס =)

(בלי ציניות כמובן)

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  p

תודה 🙂

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  יניב

תוגת המפסידים – זה לא משהו שנעים לשמוע. סה"כ זה ספורט. כמה שהייתי בעד קליבלנד והאוהדים המסכנים שלה אני מנסה לדמיין אם הייתי מצליח לסמוח אם ג"ס היתה לוקחת. נראה לי שכן, כי זו קבוצה ענקית שעשתה דברים נכון.
יניב קח את הבאסה בסבבה ועזוב אותך משטויות זה רק משחק

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  עגל

ואני מבין שהכאב שלך גדול בעיקר בגלל שלברון ניצח, אז סחתיין על הפרגון!

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  עגל

הבאסה של הבוקר מתחילה לעבור,נסיים לעבוד,נשכיב את הילדים לישון,נראה את פרק 9 של משחקי הכס ואז אנגליה.סהכ לא רע 🙂

אפרופו משחקי הכס אז לסדרת גמר הזאת יכלה להתפתח לאחד מהשתיים:
1.שר הטבעות-בסוף אחרי כל הקשיים ואחרי שהרשעים תופסים מומנטום והכל נראה לטובתם,בסוף בשארית כוחותיהם הטובים(פרודו)מצליחים לנצח ויש ניצחון של הטובים על הרעים.
2.משחקי הכס-אם אתה טוב סופך כנראה למות ובדרך כלל הרעים מנצחים .
לצערי אולם לשמחת רבים פה משחקי הכס ניצחו (רק נקווה שלא יאכזבו עם פרק 9 שאני כל כך מצפה לו)

etayle
etayle
7 years ago
Reply to  יניב

אני חייב לחדד את האנלוגיה למשחקי הכס , בדרך כלל *החזקים* מנצחים.. תעשה עם זה מה שאתה רוצה..

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  עגל

*לשמוח

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  יניב

מעריך את תגובתך.
אתה לפחות חזרת. ישנם כמה שנעלמו מהאתר בגלל ההפסד וכנראה לא יחזרו מרוב בושה.
זה מראה כמה חסרי פרןפוציות הם כמה מהאנשים. לא רוצה להזכיר שמות, אבל אלה היו כמה שלא פסקו להתעמת איתי, ואפילו ניסו 'להעליב' אותי שוב ושוב.
הם כאן בשמות הזויים אז לעולם לא נדע מי הם הפחדנים האלה שלא מבינים מה זה ספורט.

Guyd
Guyd
7 years ago
Reply to  יניב

+1
הרגשתי ככה אחרי ה3-1 וגם הבן שלי עם השנתיים הוציא אותי מזה עם קצת קרב דיו דיו בינינו לבין הכלב שלנו

p
p
7 years ago

אוהבים לדבר הרבה על הנקודות במשחק הדחה.
חשבתי על נקודה מעניינת אחרת, נקודות במשחק עם אפשרות לאליפות. בדומה לmatch point מעולם הטניס.
השוואה בין קרי ללברון:
קרי (4 משחקים, 3 השנה, אחד שנה שעברה):
24.5 נק', 4 אס', 4.75 רב', 38% מהשדה, 34% מה-3 3.75 איב'

לברון (3 משחקים, משחק 7 השנה, משחק 7 2013, משחק 5 2012):
30 נק', 9.3 אס', 11.3 רב', 45% מהשדה, 33% מה-3 4.3 איב'

זה יחסית מעט משחקים (הרבה פחות ממשחקי הדחה מין הסתם) אבל עדיין, נראה לי מעניין.

ידידיה
ידידיה
7 years ago
Reply to  p

+

הארכיון
הארכיון
7 years ago

גם אם לברון היה מפסיד את משחק 7 , זה לא היה גורע מאומה מהקאמבק התודעתי שהוא יצר.
לברון מזכיר מאוד את רונלדו, נחישות וכח רצון מול קרי ומסי, גאונות וכישרון.
לא יודע למה , אני עדיין מתחבר יותר לסוג הראשון, אולי בגלל שאני כזה…

p
p
7 years ago
Reply to  הארכיון

להגיע לרמות האלה דורש ים של כשרון ולא פחות של השקעה ועבודה קשה.
זה נכון על כל ה-4.
אני מת על מסי ולברון ולא סובל את רונלדו (בין כל הויכוחים על לברון שחצן או לא, קרי שחצן או לא, אצל רונלדו אין שאלה אפילו).
רונלדו ולברון פשוט גם גדולים פיזית ושריריים. אני לא חושב שברמת הכשרון יש הבדלים תהומיים בין כל ה-4. לארבעתם כשרון, כח רצון, גאונות וכשרון ברמות הגבוהות ביותר.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  הארכיון

אתמול נבחרת ארגנטינה כולה חזתה יחד במשחק

Pacers
Pacers
7 years ago

LEADERSHIP
זה מה שקרי צריך ללמוד
גרין ספייטס וורז'או קולעים כשהוא קולע, מחייכים כשהוא מחייך, מתבלבלים כשהוא מאבד את זה.
פספס את כל התרומה של דוגמא אישית ומומנטום שיכל להביא. ויותר- הוריד מהקבוצה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  Pacers

לפעמים קרי מראה חוסר בגרות מסויימת. יש בו מין הגאון, אבל לפעמים גאון בקרקס ושהמג'יק נעלם לו, הוא בבעייה

נתנאל
נתנאל
7 years ago

מנחם תודה על עונה ענקית ונפלאה!!!

אתה עיתונאי אדיר, ומצליח לנהל חבורה שלמה של מגיבים על ידי הגברת עניין ויצירת אינטריגות אין סוף בצורה גאונית, וכל זאת *כמעט* בלי לסטות מדעתך! (ולי לפחות אין ספק שכשאתה סוטה מדעתך זה עבור האינטריגות)

שתי הסנט שלי:
– יש לציין שטריסטן תומפסון היחיד שהודה לבלאט, לפחות ממה שאני הספקתי לראות
– לברון באחת ההופעות הדומיננטיות ביותר בגמר אי פעם, אם לא הדומיננטית שבהן, להוביל את שתי הקבוצות בכל הקטגוריות הסטטיסטיות!! (אפילו כולל איבודים 🙂
– קרי יאלץ להתמודד עם תווית משלו החל מהיום.
– היסטוריה בכל כך הרבה מובנים שעד עכשיו חשמל זורם לי בגוף.

נתנאל
נתנאל
7 years ago
Reply to  נתנאל

פלאס מת לשמוע כבר מהאשך וה-ללל….

סתם אחד
סתם אחד
7 years ago

תמונות המשחק : גרין מברך את לברון, לברון וקרי קמים ביחד מהפרקט, בפסק זמן בשיא המתח של הרבע הרביעי עומד אוהד של קליב' בין חבורה צהובה ואין ויכוחים של כדורגל.

p
p
7 years ago
Reply to  סתם אחד

אחרי העבירה של גרין על לברון שלברון נפגע ביד, מיד אח"כ אירווינג מעד מגרין שנפל ונפל גם כן. שניהם עזרו אחד לשני לעמוד על הרגליים (דומה לקרי ולברון).

Ran
Ran
7 years ago

בסך הכל הקבוצה שהגיעה לה יותר ניצחה. לברון לקח את קליבלנד על גבו בסידרה הזו והביא לה אליפות שאכן מגיעה לה. לגבי גולדן סטייט גם אני חושב שהמרדף אחרי השיא של הבולס פגע בה והיא נראיתה חסרת אנרגיות בלא מעט משחקים בפלייאוף.גולדן הביאו משהו שונה שעבד בעונה שעברה וכמעט עבד גם העונה. משחק בסגנון של הגלובטרוטרס- מסירות מהירות, זריקות משוגעות וכו. זה באמת יפה לעין אבל מתחיל לעצבן שרואים את זה יותר מידי. קליבלנד שיחקו כדורסל שהזכיר לי קצת את שנות ה90 והיה נעים להיזכר בו-). חבל שאוקלוהומה לא עלו לגמר- יכלה להיות סידרה עם משחקים הרבה יותר צמודים מסדרת הגמר שראינו.לגגבי המחמאות של מנחם( כאשר הייתי ילד קראתי את טוריו בעיתון והם הציתו בי את האהבה ל nba)ללברון- הן נכונות ברובן הגדול. רק שני דברים, שכנראה כבר לא ישתנו בו, מפרידות בין לברון לגדולים ביותר( מייקל וקובי, לדעתי, אולי יש אחרים-אבל אותם ראיתי בעיני)
1-לעיתים הוא כופה את עצמו על המשחק- שיש לו ערב קליעה חלש הוא לפעמים ממשיל ומתעקש לקחת זריקות שברור שלא יכנסו- הרבה פעמים הוא יכול למסור כי עושים עליו דאבל טים
2-רק שיפסיק עם ההצגות המוגזמות והנפילות התיאטרליות שלו.. כל כך לא מתאים לשחקן ברמתו וזה הופך אותו למעט מגוחך

ברוס ויליס
ברוס ויליס
7 years ago

עכשיו שלברון הביא את האליפות לקליבלנד כל מה שנותר לו זה להביא אליפות לניקס

עמרי
עמרי
7 years ago

אולי כבר רשמו את זה בתגובות לפני ופספסתי אבל –
במהלך המדובר אחרי השלשה של קיירי טומפסטון היה בחוץ וקר העדיף לקחת את הסיכון נגד חמישיה בלי ביג מן ששומר טוב בחילופים (בדיעבד זה לא צלח כשלאב הגן נפלא על קארי) אבל זה סיכון מחושב שאני חושב שהוא היה לוקח שוב

גיא
גיא
7 years ago

איפה אפשר לראות את כל המשחק ???

עומר
עומר
7 years ago
Reply to  גיא

תחפש nbahd בגוגל

עגל
עגל
7 years ago

"קרבס קרבסיים ארוחת הצהריים"
(לברון לפני פתיחת המשחק)

תומש
תומש
7 years ago

witnesses! אולי סדרת הגמר הכי מדהימה שאני זוכר. דוק, אני גאה לאמר שדבקתי כל הזמן בעמדתנו המשותפת שהקאבס אלופים, ספגתי לעג וקלס ותמהון, אך כשאתה הגב המקצועי שלי לא ויתרתי והנה אתמול זכיתי בכמויות חומוס-פול דמיוניות שמאפשרות לי לפתוח בנק של קטניות. לא לזלזל בלב של יפואי!

Guyd
Guyd
7 years ago
Reply to  תומש

אם אתה תומש האמיתי, שמעתי אותם בגלי צה"ל עם אירית לינור ולגמרי אמרת שהלוחמים לוקחים, אמרת גם ברגע השחקן הטוב בעולם.

אסף
אסף
7 years ago

מסכים עם כל מילה מנחם ואתייחס רק לשתי נקודות:
1. דריימונד גרין משחק לא מעט פעמים בליכלוך אבל ההליכה לחיות יד ללברון בסוף הוכיחה שהוא ספורטאי ענק שהשאיר הכול במגרש ופשוט הפסיד לגדולה במיטבה, מעבר לזה שם חותם רציני בעונה ,פלייאוף וסדרת הגמר בפרט על היותו השחקן החשוב והמשמעותי ביותר בפאזל של קר,מנהיג אדיר וורסטילי בשני צדדי המגרש , רק מראה כמה בילי מקצוע פחדנים במקרה הטוב יש בליגה שפחדו להמר עליו וגרמו לו לצנוח עד הבחירה ה-34 או 35
2.תמיד היה ברור שלברון הוא כדורסלן ענק מבחינת היכולות שלו לפחות מבחינתי מה שהשתנה שהוא הראה בסדרה הזו משהו אחר באופי שלו ובהתנהלות שלו ,נראה הרבה יותר עם שקט נפשי ובעיקר יותר אנושי ומרשה לעצמו להביע רגשות. ללא ספק אליפות ראשונה שתהיה רשומה מבחינת התפיסה בלעדית על שמו (ותודה קטנה לקיירי אירווינג שהראה שהוא יודע להיות סייד קיק אולטימטיבי בסדרה הזו)
3. מנחם צדקת בקשר לזהות האלופה, כרפה הבנה גאה הולך לבלוע איזה סומבררו שבושל על אש קטנה היטב.

אסף
אסף
7 years ago

שונא לכתוב בטלפון… ללחוץ יד כמובן ללברון, ובעלי מקצוע

גיא
גיא
7 years ago

איפה אפשר לראות את כל המשחק ??? מישהו יודע

Smiley
Smiley
7 years ago
Reply to  גיא

תנסה Nbafull.com

Smiley
Smiley
7 years ago
Reply to  גיא

השאלה רק מתי הם מעלים את המשחק.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  Smiley

תודה סמילי

Smiley
Smiley
7 years ago

Shooting team: 1
Barkley: 1

יניב
יניב
7 years ago

שאלה של רפה הבנה: למה ספייטס לא שיחק יותר?
השחקן fearless ויש לו יד נדירה לשחקן בממדים שלו
לא ברור לי למה הוא לא הועדף על אוזילי

מתן גילור
7 years ago
Reply to  יניב

כי הוא נוראי בהגנה. הדבר האחרון שאתה רוצה מול לברון וקיירי זה צבע פרוץ.

יואל
יואל
7 years ago

מייאו ,איפה תרופות ההרגעה?
זה הסיוט שראיתי …….. חפירות על כמה טוב הפנקייק ביחס לעבר

ירוחם
ירוחם
7 years ago
Reply to  יואל

יואל
בתום שנת הכדורסל
תמיד תהיה פה על הגל
ביום קשה, ביום לא קל
יואל בבה המקורזל

שפה של ילד מפגר
לוקה קצת באספרגר
חושב שהוא מצחיק נורא
ולא סותם את הגורה

אז לך יואל מה נגיד
אולי בסוף תהיה נגיד
אבל בינתיים יא חמור
תדע אתה אוויל גמור

אוהב אותך בבה

יואל
יואל
7 years ago
Reply to  ירוחם

חחחחחח חמוד

המשגיח
המשגיח
7 years ago

טור נהדר מנחם.

המשגיח
המשגיח
7 years ago

הצליח לך הפעם! -http://www.hoops.co.il/?p=64697

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

שתי הקבוצות זייפו בקליעוית משתיים כהקאבס היו גרועים מהשלוש והווריירס היו טובים מהשלוש.
שני הכוכבים המובילים בשתי הקבוצות לא היו טובים כלל בהתקפה, אך של הוורײַרס היו גרועים וזה מה שהכריע,
גרין היה היחיד ששיחק ברמה של כוכב מוביל ו-mvp.

ציטוטים נבחרים אחרי משחק 4
ציטוטים נבחרים אחרי משחק 4
7 years ago

"אילו ניתן היה, הייתי מציע לקאבס וללברון לבקש וויתור על המשחק החמישי ולתת את גביע האליפות לגולדן סטייט." (מנחם לס)

"בארנס הוכיח היום שעלה מדרגה והראה מדוע הווריירס לא מתכוונים לוותר עליו" (אשך טמיר)

"ההימור המופרך שלי לערב חג שבועות: הקאבס משחזרים את הקאמבק של הרוקטס מול הסאנס ב-95'" (גיא )

"לברון לא מנהיג ,בטח לא חיובי, ההתבטאויות של אחד הסוכנים( כנראה של קיירי השבוע היו הוכחה טובה לזה ) הוא יוצר אוירה לא נעימה בין השחקנים ,מזלזל במאמנים, ובסוף כשצריך לסחוב קבוצה על הגב הוא שובק חיים" (אוהד ותיק)

"מה שלברון עשה בסיום המשחק מוכיח את מה שתמיד חשבתי שהוא לא יותר מכוכב מזדקן אכול קנאה שלא יודע להשלים עם מעמדו כמספר2" (MBK)

עגל
עגל
7 years ago

מאיפה הבאת את הציטו של גיא? אני שואל כי אני זוכר שהגבתי מתחתיו וגיביתי אותו (ואולי לא)

ציטוטים נבחרים אחרי משחק 4
ציטוטים נבחרים אחרי משחק 4
7 years ago
Reply to  עגל
עגל
עגל
7 years ago

לא מצאתי שם 🙁
אבל כאן
http://www.hoops.co.il/?p=69147
תגובה 37 אנטי-ניחוסון + שורה אחרונה בסוגריים

ירוחם
ירוחם
7 years ago

ענק! אני תמיד אוהב ששמים לשחצנים פה מראה מול הפנים

סומסום
סומסום
7 years ago

עונה שלמה אני מייחל לסדרת גמר תחרותית. מקווה שכולם יסכימו שפשוט אין על זה (כל עוד זו לא הקבוצה שלכם שמתמודדת).

סוף של סיפור אגדה הוליוודי. מה בכלל יש להוסיף? אם לזכות בתואר ראשון אחרי 52 שנה, הראשון לפרנצ'ייז, והבן האובד שממרק את חטא העזיבה – אז ככה. נגד הקבוצה ההיסטורית ומ-3:1 חסר סיכוי. מ-ד-ה-י-ם.

ותמיד מילה למפסידים: מי שמקלל עכשיו את סטף, לא רחוק בהרבה ממי שירד בטירוף על כל נפילה של לברון. סטף פנומן – לא ג'ורדן, לא לברון – אבל הוא פנומן שאחראי לרגעים מדהימים ב-2 העונות האחרונות.

מישהו רוצה לשים כסף, שהקבוצה הזו – סביב המשולש סטף-קליי-דריימונד – לא שווה לפחות עוד טבעת אחת בהמשך?

מילה אחרונה: דריימונד גרין היום עם, 1: משחק מדהים, 2: הולך ללברון כמו גבר לברך, 3: מגיע למסיבת עיתונאים ואומר, ההפסד הזה עלי.

האיש הכי מעצבן קנה אצלי היום ריספקט בכמויות.

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  סומסום

נ.ב. די מוקדם העונה אמרתי, שהאקס-פקטור של קליבלנד הוא קיירי ארווינג. מכולם אתה יודע בערך מה תקבל, קיירי הוא שובר השוויון, ומי שיכול להכריע סדרת גמר. "וכדי שהקאבס יהיו אלופים כנגד הסיכויים, קיירי יצטרך להיות פיינאלס mvp", ציטוט.

צדקתי! (כי לברון היה פשוט מחוץ לכל תחרות).

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  סומסום

שניכם צודקים. קרי עדיין ענק.
גרין מצוין. נראה לי שהסטירה שהוא חטף עם ההשעיה ואובדן האליפות איפסו אותו והוא יחזור שחקן יותר טוב בכל מה שקשור למה שמסביב למשחק.
קיירי שחקן שכונתי ענק. עדיין חור בהגנה אבל פתאום התועלת גדולה מהנזק. עושה רושם שהוא כן יכול לשחק בקבוצות גדולות (ידענו שהוא גיימר אבל זה לא מספיק כדי להוביל קבוצה בגמר)

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  סומסום

כרגיל, כל מילה בסלע.

קרי הוא לא לברון, ולא ג'ורדן. הוא קרי, וזה מצוין.
2 תארי MVP רצופים, 2 פיינלס, אליפות אחת. והוא סיים רק את עונתו ה-7 ב-NBA.
ג'ורדן זכה באליפות הראשונה שלו בעונתו השביעית בליגה.
לברון זכה באליפות ראשונה בעונתו התשיעית.
ללא ספק – פנומן.

מה צפון בעתידם של הלוחמים?
אי אפשר לדעת.
אחרי הזכייה של הסלטיקס ב-2008, הרבה מהפרשנים המובילים ב-NBA היו משוכנעים שהסלטיקס בדרכם לעוד זכייה אחת לפחות.
אבל אז המציאות התרחשה. פציעה של גארנט, הפסד אכזרי בבמשחק 7, לברון ומיאמי.

דריימונד גרין. כבר כתבתי את זה פעמיים היום, ואני מרגיש צורך לציין זאת שוב –
מודה ומתוודה, טעיתי.
הוא לא שחקן משלים. הוא כוכב.
מה שהוא עשה היום, הקור רוח – אחד ממשחקי 7 הגדולים של שחקן כלשהו בפיינלס.
והתוספת – לברון, מסיבת העיתונאים. יצא תותח.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  גיא

על גולדן אין לי בעיה לדבר היום(על לברון אני גוזר על עצמי שתיקה).
ההבדל שבוסטון הייתה כבר אז מבוגרת.גולדן רוב רובם של השחקנים בשיא הקריירה שלהם.אני יותר הולך לכיוון של הספרס אחרי ההפסד ב2013.הם יבואו עם חובת הוכחה מטורפת והפעם לא יהיו שיאים או דברים אחרים שיסיחו את דעתם.
אני אומר אליפות עם פליאוף מרשים ביותר כקרי משתיק את כל הביקורות על הפליאוף הנוכחיץ

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  יניב

לחלוטין סביר.
למרות שאני חוזה קשיים רציניים בדרכם לפיינלס – הקליפרס
(סגרתי דיל עם P על האנטי-ניחוסון של השנה הבאה…)

(סמיילי של שעון מחוגים מקולקל, באחד מ-2 הרגעים ביום בהם הוא צודק…)

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  גיא

גיא תפסיק להצטנע,הבאת 2 מ2 בספורט האמריקאי,גם בפוטבול וגם בNBA.
שנה הבאה אני תלוקח את התחזיות שלך ברצינות ושניות רק למנחם

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  גיא

נראה לי שגיא קצת עף על עצמו עכשיו. הוא חושב שהוא יצליח להביא תואר לקארדינלס ולקליפרס באותה עונה. צריך חתיכת ביטחון בעצמך בשביל יומרות כאלו.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

הברונקוס והקאבס הם מקרה קלאסי של wishful thinking שהתגשם (ולכן כל כך כיף להיות אוהד!)

בעשור פלוס האחרונים, התחזיות היחידות שלי שהתממשו (ולא מתוך תקווה סמויה) הן מיאמי ב-12' ו-13', הסלטיקס ב-08', והפיסטונס ב-04'.
הסלטיקס ומיאמי זו לא חכמה גדולה, כך שזה משאיר רק תחזית "שווה" אחת ב-12 שנה.
כמו שאמרתי – שעון מקולקל…

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

עידו, יש יום טוב יותר לעוף על עצמך?

וחוץ מזה, אני באמת מאמין שהקארדינלס לוקחים בשנה הבאה.
וזה משאיר את הקליפרס.
תדמיין שהם "רק" מעפילים לפיינלס. הרי במצב כזה, אני אוכל להתחיל למכור אנטי-ניחוסונים תמורת רווח נאה…

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  גיא

היום שתעשה את אותו דבר עבור הסאנס….
זה שכבר החלטת שהקארדס לוקחים מראה שאתה שיכור מניצחון וזה עוד לפני 15,347 בירות שתצטרך לשתות במפגש הופס.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

כבר אמרתי לך בפעם האחרונה שנפגשנו, שאני חושב שהשנה הבאה היא השנה של הקארדינלס.
יש לכם את המאמן מס' 1 בליגה, וההגנה שלכם התחזקה.

והסאנס?
השלמתי כבר עם העובדה שאני לא אזכה לראות את הקבוצה האחת שאני באמת אוהב זוכה באליפות.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  גיא

אתה מודע לעל כמה רצועות ACL אתה צריך לדלג בדרך?

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

כמו תחרויות הריצה של מלצרים עם מגשים עמוסים בכוסות שבירות.
רק שעל המגש שלי יש פאלמר, פול וגריפין…

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago
Reply to  גיא

חבל שאתה חוזר בך.דרייונד גרין שחקן משלים.כבר היה לו משחר הליאוף שקלע בו בערך 5-7 מהשלוש,משחק לאחר מכן?0-7 . תפס יום וזהו.אגב גם רואים על הזריקה שלו שהיא לא יציבה

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago

דריימונד.משחק פליאוף.

גיא
גיא
7 years ago

משחק 7 של הפיינלס. 32 נק'.
אבל אתה צודק, לא בכל פעם יהיה לו יום קליעה שכזה.

15 רב', 9 אסיסטים, 2 חטיפות.
הוא סיים את הסדרה כאשר הוא מוביל את הקבוצה ברב', באס', בחטיפות.
שלישי בנק', שני בחסימות.
גיימר.

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago

תוריד מכל הקבוצה את משחק 5 שלא שיחק..עדיין אותם תוצאות?שואל ברצינות

גיא
גיא
7 years ago

הוא סיים את הסדרה כאשר הוא מוביל את הקבוצה ברב', באס', בחטיפות.
שלישי בנק', שני בחסימות. ל
לא בממוצע למשחק. בסך הכל. (וזה למרות ששיחק משחק פחות)

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago

תודה..וואו..אז חוץ מנקודות קרי נתן סדרה מזעזעת גם לכוכב שהוא לא mvp

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago

גיא עוד שאלה ברשותך,לצערי לא ראיתי את שאקיל וקובי ביחד..תמיד קראתי שבשתי האליפויות הראשונות קובי היה סייד קיק מה שמוביל אותי לשאלה שלי: קובי היה סייד קיק סטייל קיירי עכשיו או יותר משמעותי או פחות?תודה

גיא
גיא
7 years ago

הוא התחיל כפחות –
ב-2000 לשאק היו 38 נק', 16.7 רב', 2.7 חס'.
לקובי היו 15.6 נק', 4.6 אס'.

אבל משנה לשנה הפער הצטמצם –
2001: שאק – 33 נק', 16 רב', 5 אס', 3.4 חס'.
קובי – 25 נק', 8 רב', 6 אס'.

2002: שאק – 36, 12, 4, 2.8
קובי – 27, 6, 5.

2004: שאק – 27, 11, 1.6
קובי – 23, 3, 4

קיירי השנה (27, 4, 4) שווה לקובי בשיאו בתקופת ה-"שאקובי".

ללל התפרקה
ללל התפרקה
7 years ago

תודה גיא,אז אני מניח שקובי היה קצת יותר טוב בגלל ההגנה

עומר
עומר
7 years ago

לגמרי למדתי. תמיד חשבתי שקובי היה גדול יותר איכשהו באליפויות האלו.
אבל רואים שחוץ משנה אחת, הממוצעים של קיירי טובים יותר.
צריך לתת לקיירי הרבה יותר כבוד, הוכיח שהוא מסוגל להיות כינור שני שלוקח אליפות, מול קבוצה היסטורית. מדהים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
7 years ago

בשנה שעברה טענתי שקרי הוא צ'וקר. לא בטוח שהוא צ'וקר, אבל הוא בטח ובטח לא ברמה הכי גבוהה של השחקנים שאי פעם היו.
גם אם טענתי שכן, הטענה הזו היא בעיקר תקפה לעונה הרגילה, שם קבוצות לא באמת לומדות אחת את השניה ולא עושות כמעט שום התאמות.

אמרו כבר הרבה פעמים שרכזים לא זוכים באליפויות. לכן יש יותר מדי רכזים טובים שעם הזמן, הכוכבות שלהם מפעם תטשטש: סטיב נאש וכריס פול הם דוגמא מצוינת. שניים משלושת המוסרים הכי טובים ב20 שנה האחרונות ללא אליפות, כשלכריס פול אפילו אין MVP לעונה הסדירה.

קשה לנצח כשאתה מתבסס על זריקות מרחוק.
קשה לנצח כשאתה נחות פיזית וגם אם עושים עליך 90 עבירות בחסימות, לא זורקים.
קשה לנצח כשאתה משחק רחוק מהסל במאני טיים.
קשה לנצח כשאתה תלוי בחסימות ובמשחק הקבוצתי מסביבך במאני טיים.
ובכלל, קשה לנצח כשאתה חרא של שומר.

בכל מקרה, רובכם מוזמנים להוציא את הלשון מהתחת של לברון, אחרי שלעגתם לו ועכשיו הוא טופ 5 בכל הזמנים ובהר ראשמור וכו'.
הליגה קיבלה מה שהיא רצתה. פרט פרט זה בדיוק מה שחיפשו – 7 משחקים, שינויי הובלה, קאמבק היסטורי מול קבוצה היסטורית וכו'.
גרין על סביבות הטריפל דאבל של 30 נקודות הוכיח כמה ההרחקה היתה מכריעה, אתם מוזמנים להמשיך לצקצק.

עגל
עגל
7 years ago
עגל
עגל
7 years ago
Reply to  עגל

תשאר תשאר
🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

עד מתי נמשיך עם הקטע הזה של קרי חרא של שומר. שו אמנם לא היית סדרה הגנתית טובה כל כך שלו אבל הוא בהחלט לא שומר גרוע.

יניב
יניב
7 years ago

עידו אני בדרך כלל בקטע של ההגנה של קרי איתך אבל להגיד שהייתה לו סדרה הגנתית לא טובה זה וואחד לרחם עליו,הייתה לו סדרה מזעזעת מבחינת הגנה(בכל אופן למראית העין :))

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  יניב

המראית עין, קשורה לכך שמנסים לפמפם לך איך הקאבס כל הזמן מחפשים לעשות בידודים עליו כשלווריורס בעצם לא איכפת כי הוא באמת לא נשרף בבידודים האלה. כאמור כבר ראיתי אותו משחק הגנה טובה יותר אבל הוא בהחלט החזיק את שלו גם כשהתמודד מול הכוכבים של קליבלנד.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  יניב

יניב, בשביל המראית עין שלך הנה השוואה בין ההגנות של שלושת הגארדים החשובים בסדרה:
קרי: נתן לקלוע מולו 37 מ-83 ב-51.2% אפקטיבי וסה"כ 101 נקודות.

ת'ומפסון: נתן לקלוע עליו 33 מ-76 ב-49.3% אפקטיבי ל-83 נקודות.

אירווינג: אפשר לשחקנים מולו לקלוע 57 מ-101 ב-65.8% אפקטיבי ל-146 נקודות.

אז נכון קליי שומר רוב הזמן על אירווינג וקייר על סטף בעוד שסטף מקבל את ג'יי אר. אז בוא נראה איך הם התמודדו עם הכוכבים של היריבה.

קרי באמת התקשה מול אירווינג (מי לא) ואפשר לו לקלוע 41 נקודות ב- 16 מ-31. אבל גם לתומפסון לא היו חייים קלים מולו עם 41 נקודות ב-15 מ-32. צריך גם לזכור שאירווינג עשה בסדרה 190 נקודות כך שכל אחד מהם אישפשר רק טיפה מעל חמישית מהן.

חפרו לנו בלי סוף על איך קליבלנד מנצלת את ההחילופים על קרי נכון? אז בוא נראה מה זה נתן בסוף.
קרי אפשר ללברון לקלוע עליו בכל הסדרה 13 נקודות ב5 מ-14. לא בדיוק מה שפגע בהגנה של הווריורס. גם קליי עשה עבודה טובה כשנשאר מולו עם 7 נקודות ב- 3 מ-14. בוא נזכור שמדבור בשחקן שקלע בסדרה ב- 53.3% אפקטיבי.

בצד השני קיירי מקבל הרבה קרדיט על היכולת ההתקפית המרשימה שלו מבלי שתיזרק מילה אחת על ההגנה שלו בסדרה. הוא מאפשר פחות או יותר לכל מי שנשאר מולו לחגוג וזה נמשך כל הפלייאוף. מול שני הכוכבים מהצד השני הוא נתן לסטף לקלוע 55 נקודות ב-72% אפקטיבי ולקליי 29 נקודות ב-79% אפקטיבי (רוב הסלים בשלשות).

אני מקווה שזסה מסדר לך קצת את התמונה בעין. כן זו היית רחוקה מלהיות סדרה הגנתית מבריקה של סטף אבל זו גם לא הייתה סדרה גרועה (לפחות לא בצד הזה של המגרש).

יניב
יניב
7 years ago

+1

חצבני
חצבני
7 years ago

דוקא היה נראה לי שקיירי שמר סביר בסידרה ובכלל בפלייאוף. אבל המספרים אומרים אחרת…

amitlahev
amitlahev
7 years ago

סקופ:

לפני כחודש ביקרתי בעיר קליבלנד במשחק הראשון של גמר המזרח. המלצתי ללברון וחבריו לתת לי פתקים לכותל המערבי להסרת הקללה מה- mistake by the lake.

עבד יפה, לא?

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
7 years ago
Reply to  amitlahev

רז זהבי ?

גיא
גיא
7 years ago

יניב. אחלה תגובה בוגרת כמה שורות למעלה. בכלל במהלך הפלייאוף הזה למדתי להכיר אותך יותר כאדם בעל ראייה הגונה איש מקסים ובר פלוגתא מצוין..

הכ חשוב הילד בן ה-3 שרוצה לעשות אתך שטויות זה תמצית החיים וזה רק ספורט, נהנה שנינו היום בלילה לאחר שנשכיב את החמודים מפרק 9 ואוי ואבוי להם אם עושים משהו שאני חושש ממנו

סמיילי סאנסה

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  גיא

תודה גיא ונקווה לראותך במפגש הבא של הופס 🙂

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  יניב

מקווה גם לבוא, רק שלט ייפול לי על יום שאני עובד לילה

גיא
גיא
7 years ago

שתי התייחסויות.
גרין נתן משחק ענק. בכל קנה מידה. קנה אותי לגמרי, אם הוורירס אלופים הוא היה ה-MVP ללא כל ספק. בכלל הוא שיחק כמו גבר.
שנית. המאכזב הכי גדול, זה קליי תומפסון משחק אנמי וגרוע, והוא ללא כל פציעה. בנוסף הוא נראה כאישיות מגעילה, ברח מהמשחק מבלי ללחוץ ידיים. בניגוד לדררימונד וקרי. גם במשחק 6 הוא ברח עוד לפני שריקת הסיום. זה התנהגות מבישה שהזכירה את מה שמכבי עשו, ואפילו מכבי לא חזרו על זה פעמיים. ללא קשר מנחם גם הזכיר שחברתו התלוננה שבגד בה, נראה לי איש לא סימפטי.

גיא
גיא
7 years ago

מעתיק גם לפה.

שתי התייחסויות.
גרין נתן משחק ענק. בכל קנה מידה. קנה אותי לגמרי, אם הוורירס אלופים הוא היה ה-MVP ללא כל ספק. בכלל הוא שיחק כמו גבר.
שנית. המאכזב הכי גדול, זה קליי תומפסון משחק אנמי וגרוע, והוא ללא כל פציעה. בנוסף הוא נראה כאישיות מגעילה, ברח מהמשחק מבלי ללחוץ ידיים. בניגוד לדררימונד וקרי. גם במשחק 6 הוא ברח עוד לפני שריקת הסיום. זה התנהגות מבישה שהזכירה את מה שמכבי עשו, ואפילו מכבי לא חזרו על זה פעמיים. ללא קשר מנחם גם הזכיר שחברתו התלוננה שבגד בה, נראה לי איש לא סימפטי.

חצבני
חצבני
7 years ago
Reply to  גיא

לא מכיר את קליי תומפסון, אבל לאורך כל הפלייאוף נראה שהוא לוקח הכי קשה הפסדים, ובכל מקרה בחור מופנם. לא שופטים אדם בצערו, ואם הוא החליט ללכת בשברון ליבו לחדר ההלבשה זה לא מוריד לי ממנו בכלל.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יניב, מעריך את תגובותיך בתוך אוהד ענק של ג"ס וחבר בללל.
אתה לפחות חזרת. ישנם כמה שנעלמו מהאתר בגלל ההפסד וכנראה לא יחזרו מרוב בושה.
זה מראה כמה חסרי פרופוציות הם כמה מהאנשים. לא רוצה להזכיר שמות, אבל אלה היו כמה שלא פסקו להתעמת איתי, ואפילו ניסו 'להעליב' אותי שוב ושוב.
הם כאן בשמות הזויים אז לעולם לא נדע מי הם הפחדנים האלה שלא מבינים מה זה ספורט.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם,לא חזרתי כי לא הלכתי לשום מקום.גזרתי על עצמי התנזרות מהאתר מהמשחק השישי ועד היום וזה היה אחד הדברים היותר קשים שעשיתי. 🙂
לגבי האחרים לפחות מי שתמיד היו חלק מהאתר הם יחזרו,תן להפסד קצת לשקוע ולאט לאט כולם יחזרו.

יואל
יואל
7 years ago
Reply to  מנחם לס

מי נעלם מי ידוק ,נחנקנו, ואנכנו באבל ,

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

דריימונד גרין הוא האמויפי האמיתי של הווריורס ובלעדיו הם לא היו מגיעים לגמר המערב.

קליבלנד בלי לברון לא היו מגיעים אפילו לפלייאוף, זה פשוט הזייה ליראות את לאב,ג'פרסון,סמית',ויליאמס מקבלים טבעת. שחקנים שלא היו מגיעים לשום דבר בקריירה בלי המלך.

ברץ
ברץ
7 years ago

ספר את זה לג'יימס ג'ונס שסוחב את לברון כבר לטבעת שלישית 🙂

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רנדי, כשאתה כותב שטויות, השטויות הן ממש, אבל ממש, ענקיות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago
Reply to  מנחם לס

תודה, אבל אני לא הימרתי על אוקלהומה וידעתי שלברון יחזור מהפיגור בגמר.
לאורך כל הפלייאוף קליבלנד היו הפייבוריטים שלי בעיקר ביגלל הקבוצות העלובות שמשחקות במיזרח.

יואל
יואל
7 years ago

רנדי יו אר פול אוף שיט ……

ירוחם
ירוחם
7 years ago

שאלה למנחם ולכל הגורים שלו ( מידן ושאר ירקות ומומחי מחשב למיניהם)
יש מצב שאתם מחזיקים חזקה את כל הכתובות אי פי שהורדתם … אין לי כח שוב לעשות ריסטארט למודם

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  ירוחם

תן לי את האיי פי שלך ואבדוק

KB24
KB24
7 years ago

תודה רבה על עונה נפלאה לאתר הזה, כמובן שאני יודע שזה לא נגמר(זוכר משנים עברו בעיקר), רק רציתי להודות על סיקורים מעניינים מאוד.מה שכן אני מחכה לעדכונים על הדראפט אם יש משהו מעניין עד כה אשמח לדעת.
שבוע טוב:).

yamani1000
yamani1000
7 years ago

לדעתי GS היא כן קבוצה היסטורית, אבל לא מבחינת העוצמה (כי היא לא, גם האליפות שנה שעברה לא היתה מרשימה במיוחד), אלא מבחינת ההשפעה שלה על תפישת המשחק בליגה. קצת כמו פיניקס של סטיבי נאש, גם היא קבוצה היסטורית, רק שלא הצליחה להתקדם בפוסט-סיזן (מסיבות שונות ומשונות).

קשה בימינו, עם שטף המדיה, לעשות אבחנה בין גדולה אמיתית והיסטורית לבין הצלחה מקרית וזמנית.

הערכה שלי – בקרוב נתחיל לשמוע לכלוכים מחדר ההלבשה של הדאבס, מספיק לראות את הפרצופים שקליי עשה לקרי כל המשחק (ובמיוחד אחרי המסירה מאחורי הגב). מאמין שאתמול היה הסוף של הקבוצה הזו במתכונתה הנוכחית ושלרוב השחקנים בה זה היה הגמר האחרון בקריירה.

סומסום
סומסום
7 years ago

נתון מטורף שליקטתי ממקום אחר (תודה אסף!):

"כמה טובים היו המספרים של לברון בסדרת הגמר?
אם היה משיג אותם לאורך עונה שלמה, היה מסיים את הליגה :
מקום 2 בנקודות
מקום 6 בריבאונד
מקום 5 באסיסטים
מקום 3 בחסימות
מקום 1 בחטיפות
והוא השיג את המספרים האלה נגד קבוצה שהיא פחות או יותר קבוצת ההגנה וההתקפה הטובה בליגה".

לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
7 years ago

מטורףףףף
כמי שגילה את לברון הפלייאוף של 2007 אני בעננים

כבר אז היה ברור שהוא שייך לקבוצה נדירה של שחקנים, יותר או פחות מזה או אחר זה שולי, ביחד ענק!!!
אתמול הוא אצליח לעשות מה שלא יכל לעשות עם בקליבנד, לקחת אליפות עם צוות מסייעסביר. קיירי שותף ראוי לזכייה, הרבה פחות מפיפן אגב, ושאר הקבוצה שחקנים טובים בקבוצות קטנות שידעו להקשיב ולסמוך על העילוי של שיכוני הגטו, הילד שהפך לאבאלה ודמות למושא, האדם האינדיבידואלי שעובד קשה ומחבק גם את הקווים הנרקיסיסטים באישיותו שנבעו מחסך ואפלייה ומזדכך משנה לשנה משחצנות, לברון ג'יימס. ריספקט

לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
7 years ago

* הילד ענק

לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
7 years ago

* הצליח
*לעשות אז

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

בתכל'ס יש סיכוי גבוה מאוד ל-rematch בגמר בעונה הבאה.

הקאבס בשתי דרגות מעל המזרח. לא רואה מי מדגדג אותם ומנשל אותם מאליפות המזרח.
במערב תהיה תחרות ללוחמים אבל אם הייתי צריך להמר, הייתי שם את כספי עליהם.

the comedian
the comedian
7 years ago

מה העציד (בעוד שלוש שנים בערך) צופן ללברון עתיד שבו הכבוד שולט בדומה לקובי או עתיד עם קבוצה בדומה לטימי?

the comedian
the comedian
7 years ago
Reply to  the comedian

העתיד*

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago

לברון קלקל לעצמו את הממוצע! היו חסרות לו שתי נק' לממוצע 30 בגמר!

רוני ש.
רוני ש.
7 years ago

דכדוך,פשוט הרגשת דכדוך כזו ששולטת בכל הגוף מהראש ועד לגפיים התחתונות. המשחק הוכרע בסופו של דבר בכמה דברים קטנטנים , כאן החטאת שלשה פנויה לחלוטין, פה שלשה עצומה של אירווינג, בלוק מהאגדות של לברון, ואח"כ החטאה. כלומר משחק שיכול היה ללכת לכאן או לכאן ובסופו של יום הפרשים ניצחו. קשה לי לבוא ולהתחיל ולנתח את כל הטעויות שהיו (והיו לא מעט משתי הקבוצות ומשני המאמנים ), אבל בסך הכללי שתי הקבוצות השאירו הכל על המגרש ובספורט יש מנצחת אחת בלבד.

אני חושב שמה שהותיר אותי אות ילדיי עם המחנק בגרון זה שהכל היה במרחק נגיעה ופתאום שביקה של חמש דק' של שתי הקבוצות עד השלשה המכריעה זה משהו שקשה מאוד לעכל, או כמו שקארי אמר – גלולה מרה. החל מאיבוד הכדור מאחורי הגב ועד להחטאות הרצופות של שלשות פנויות.

עוד דבר שגורם לתחושה לא נעימה זה השיח ברשת שחורג מכל דבר, אין גוונים אפורים, ויותר מדי אנשים עושה רושם פשוט לא נהנים מהכדורסל ורק נהנים להוכיח לאחרים כמה הם יודעים יותר טוב. מילא אם זה היה מבוסס על ידע אמיתי או משהו שמתקרב לאובייקטיבותף אבל לרב זה מגיע עם אג'נדה מגובשת שרק מחכה לתוצאה המתאימה כדי לעצב את המציאות, ועל פי הסדרה הזו באמת שאי אפשר לקבוע בצורה כל כך חדשה שום דבר פרט לדברים הידועים לכולם – לברון הוא כדורסלן עצום – זו עובדה ידועה, לצידו אירווינג נתן הופעה של MVP, אבל כל הנסיון לגמד את הלוחמים ולנסות להשפיל את הקבוצה כולה על צוות האימון ההנלה והעיקר האוהדים ממש גורם לי לא לקרוא ולא לשמוע יותר מדי.
הרי לא ראינו עליונות כזו גדולה של הפרשים, גם הם החטיאו הרבה זריקות במשך כל דקות הסיום, והתוצאה יכולה היה להיות בדיוק הפוכה אם רק אחת השלשות הפנויות של הלוחמים הייתה נכנסת או אם איגודלה היה עולה אולי לסחוט עבירה ולא לקבל בלוק. בדיוק כמו שההפסד של הספרס למיאמי עם השלשה של אלן לא יכול להוריד כלום מאותה ספרס נפלאה, כך גם ההפסד כאן לדעתי לא יכול "לפוצץ את הבלון".
במקום להעריך גדולה של שחקנים ולהבין שכמו כל אחד הם אנושיים ומסוגלים להחליט החלטות לא טובות או להחטיא במילימטרים, יותר מדי עוסקים בווינריות ובלוזריות ובזה שקארי לא כזה גדול ושלוחמים זה בלוף וכו'.

כבר שנים אני צופה בליגה הזו ואף פעם לא נהנתי מקבוצה כמו שנהנתי מהלוחמים בעונה הרגילה הזו, זה לא רק השלשות המהממות זה הרבה מעבר, זה הקסם בשליטה בכדור של קארי, ההגנה החונקת , החילופים בהתקפה ומשחק המסירות, השימוש בהרבה שחקני סגל שתורמים ועוד ועוד.

בפלייאוף הייתה ירידה עם סיבות מוצדקות אבל עדיין מדובר בקבוצה נהדרת שבאמת הייתה כל כך קרובה לטבעת אז אני באמת מסיר את הכובע בפני שתי הקבוצות שנתנו לנו משחק שבע שייזכר לדורות וסדרה מאוד מאוד מוזרה שנקודת המפנה בה הייתה המשחק החמישי (וכן עדיין קשה לי מאוד עם ההחלטה להרחיק את גרין שיש רבים המצדיקים אותה בזה שהוא היה צריך להיות מורחק עוד קודם נגד הרעמים- היה צריך להיות מורחק אבל נגד הרעמים , ההרחקה בסדרה הזו היא חרפה אבל כבר עסקתי בזה ) עם ההצגה של הצמד של הקאבס ששינתה את כל המומנטום. היום המומנטום השתנה כמה וכמה פעמים והשינוי האחרון היה לטובת קליבלנד .
נק' נוספת השיפוט היום כמעט ולא השפיע חבל שזה לא היה כך לכל אורך הסדרה.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago
Reply to  רוני ש.

קיבלת הוכחה שהעונה הרגילה לא שווה כלום ולהיפך כל השיאים שנישברו רק מראה כמה הליגה הייתה חלשה השנה.
אם השיפוט היה צודק לאורך הפלייאוף אז אולי גולדן סטייט לא הייתה מגיעה שוב לגמר.

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  רוני ש.

אני יכול רק להזדהות.

אצל הסאנס של נאש, הייתה לי את התחושה שזו קבוצה מיוחד, וחד פעמית.
ואז הגיע ההפסד הכואב לספרס.
צודק, לא צודק – זה בכלל לא רלוונטי. כאב לי שבעקבות ההפסד "הקטינו" את הסאנס.

לפחות לכם יש את הזכייה של העונה שעברה.
ויש גם עתיד, שבהחלט נראה ורוד.

ובנקודה אחת אני ממש מסכים אתך –
אני חושב שהקאבס ניצחו קבוצה אדירה, עם שחקנים אדירים.
ניצחון שכזה, תמיד מתוק יותר!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  רוני ש.

רוני, עליך לזכור שזה כ-ו-ל-ו משחק של להכניס כדור בחור. פעם מישהו כתב עבודת תיזה בה הוא ניסה לחשב כמה מהמשחק תלוי במזל. אני לא זוכר כיצד הוא ניסה לפתח את הנושא, אבל זה גם לא משנה.

ברור שהמשחק אמש היה יכול ללכת לכל כיוון.

מה שכן חשוב לזכור זה שהקאבס ניצחו 3 רצופים, 2 מהם בחוץ, וזה כבר אומר משהו. אבל אם תיקח משחק אחד בעצמו, כיחידה נפרדת, בין שתי קבוצות כמעט שוות, המנצחת תמיד היא אלילת המזל.

מה שלא מפריע לאוהדים המנצחיםלחגוג, ולאוהדים המפסידים להתאבל.

אתה לפחות חזרת. ישנם איזה 20 (שאת שמותם או כינויים לא אזכיר) שמאז המשחק נעלמו ואינם. באי חזרתם הם רק מראים את גודל הפגיעה בהם אחרי שכמה מהם לא פסקו להעליב אותי, מה שמראה לי את גודל כאבם, אכזבתם, ובושתם.

וזה כ-ו-ל-ו ספורט

ידידיה
ידידיה
7 years ago
Reply to  רוני ש.

בגדול אני מסכים איתך שאי אפשר לשפוט ע״ס מהלכים בודדים שיכולים ללכת לכל צד, אבל המסקנה לדעתי לא נכונה –

גולדן סטייט הייתה אמורה להיות כ״כ דומיננטית בכדי לא להגיע למצב הזה.
מבחינתי, גם אם גולדן סטייט היו מנצחים ע״ס מהלך אחד, זה היה אמור "לפוצץ את הבלון".
במובן מסויים, זה שזה הסתיים דווקא בהפסד יכול לעזור להם להבין ׳שהבלון התפוצץ׳ (למרות שלטעמי עדיפה אליפות על ׳להבין שהבלון התפוצץ׳)

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  רוני ש.

+++
כל ההבדל בין הקבוצות הוא קטן עד מזערי.
תמיד זה הולך לכאן או לכאן ובטח שאין מה לגמד קבוצה כזאת נהדרת עם שחקנים כ"כ טובים (ואותו כנ"ל לא לגמד את לברון או כל אחד אחר כשהוא הפסיד)

Ghost Rider
Ghost Rider
7 years ago
Reply to  רוני ש.

אני מזדהה מאוד עם דבריך על כך שהווריורס עדיין קבוצה גדולה – אבל רק תזכור איך זלזלו פה שוב ושוב באוקלהומה ובקליבלנד – ולא רק כאן, לאנשים קשה להבין שלפעמים החלוקה בין וינרים ללוזרים וכו' היא חסרת קשר למציאות, ומשום מה נהנים להקטין את הקבוצה היריבה (משהו שאני לא מבין, כי ככל שאתה מכבד יותר את היריב, כך גם הניצחון או ההפסד שלך "שווים יותר").

מזדהה הרבה פחות עם התלונות על השיפוט.

רוני ש.
רוני ש.
7 years ago

הנה בדיוק התגובות ששווה להתעלם מהם, הוכחת נהדר את מה שכתבתי.

עידן
עידן
7 years ago

In the aftermath of a grueling NBA Finals, LeBron James is leaning toward not competing at the Olympics in Rio this summer, league sources told The Vertical

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  עידן

אני הייתי מעדיף שהנבחרת תתבסס על שחקני הדראפט, רוקיס של השנה שעברה, וסופומורים. אם רוצים לתת 'מתנה' למעטים שעדיין לא השתת]ו כמו פול ג'ורג' – שיצרפו אותם כבודדים

J.l
J.l
7 years ago

מנחם אתה אלוף!

MJ234523
MJ234523
7 years ago

מנחם.
לגבי לברון:
הרבה זמן לא עמדו לי דמעות בעיניים כמו היום!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  MJ234523

חתכת בצל?

יואל
יואל
7 years ago

חחחחחחח אתה בייצת ברזל

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

מנחם לתת באן מיידי לכל חבריי ה-ללל או לפרסם 10 כתבות על הגדולה של לברון במידיי

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

קארי חטף אתמול RKO לפנים, זה היה הצ'וקינג הכי גדול בהיסטוריה של הספורט האמריקאי מאז ההפסד של הפאטריוטס ב-2007

אוהד ס"א
אוהד ס"א
7 years ago

מוריד את הכובע לכבודו של לברון. הבן אדם הפתיע אותי מאד בקשיחות המנטלית שלו אחרי שנים של התמוטטויות סדרתיות. מגיע לו, מגיע לקאבס, מגיע לעיר האומללה הזאת שחיכתה כל כך הרבה.

לברון לא רק מוריד קוף מהגב, הוא מוריד את קינג קונג. אני לא מצליח לראות את מועדון ללל (שהייתי גאה להיות שייך אליו) ממשיך לשרוד.
את מי יש לשנוא? או לבוז?
יש רק כבוד עצום והערכה אינסופית כלפי יריב ספורטיבי נדיר שנכנס לליגת הגדולים

אבל גם אם אני מצדיע ללברון, אין שום סיבה לבוז לסטף קארי שעשה את הכל כדי להשיג טבעת רצופה שנייה והיה קרוב אליה מאי פעם.
אני לא מוכן להצטרף לפסטיבל קוטלי הלוחמים. כמה שזה היה קרוב. מרחק הרחקה אחת או פציעה אחת או חסימה אחת
הסתיימה רק המערכה השנייה, כמו הספרס הם יכולים לחזור לקחת טבעת כל שנה אי זוגית וכמו הבוסטון מול לוס אנג'לס ב- בשנות ה- 80.
יכול להיות שאנו בפתחה של תקופה של התמודדויות חוזרות מול 2 קבוצות נפלאות.

מי ייתן ותוך שנתיים שלוש תצטרף קבוצה שלישית לתחרות מטקסס עם דם צעיר וטריו חדש

ישראל קרמר
ישראל קרמר
7 years ago
Reply to  אוהד ס"א

מי ייתן והסלטיקס תעטרף בשנים הקרובות לקבוצות האלופות ותגדיל את מספר האליפויות והפער מהלייקרס שמקוה שייקח לה יותר זמן להגיע לכך אך אני חושש שלו כי הרבה יותר כוכבים גדולים מעדיפים מקומות נוצצים כמו ל"א.