הטוב הרע והמכוער – 3 נקודות על משחק 6 / עומר מזיג

good-the-bad-and-the-ugly

לברון ג'יימס

  • 17 נקודות (6 מ9 מהשדה)
  • 4 אסיסטים, כולל שניים גאוניים לאליי אופים רצופים של תומפסון.
  • 3 ריבאונדים
  • חטיפה ושתי חסימות סופר קשות על גרין וקארי.
  • מעל ל50 USG%
  • בלי איבודים (!!!)
  • סחט 3 מתוך 7 העבירות הקבוצתיות של הווריורס.

זה לברון. ברבע הרביעי. בפחות מ10 דקות.

זה לא שהוא היה במשחק לא טוב לפני זה, אבל בהיסטוריית הצפייה הקצרה שלי, אלה עשר הדקות הכי טובות שראיתי משחקן כדורסל אי פעם.

הרגע המכונן מגיע ב7:10 בוידאו, כשאחרי שתי האלי-אופים רצופים לתומפסון סטף מקבל אותו בחילוף, ונחסם בצורה שבלי ספק "Got his feelings hurt".

בגיל 32, ואחרי 46,814 דקות קריירה, מדהים לראות איך הוא מצליח להביא את עצמו לשיא במאני טיים – שנה שנייה ברציפות.

קלי תומפסון

אם מסתכלים על זריקות מבחוץ (מעשרה feet ומעלה מהסל – בערך שלושה מטרים), תומפסון קולע בסדרה הזו באחוז אפקטיבי של 42% ב26 זריקות כשיש עליו שומר (שחקן יריב במרחק של ארבעה feet ומטה ממנו – 1.2 מטרים), וב65% ב39 זריקות שאין. זה פער של 23% אפקטיבים – כמעט חצי נקודה פחות לפוזשן שבו הוא זורק.

הפער הזה הוא קפיצה גדולה ממה שקליי עשה בעונה הסדירה ובפלייאוף (47% ו61% בהתאמה – 14% הפרש), ואפשר לייחס את זה להגנות יותר טובות וללחץ של הפלייאוף, שבו היסטורית אחוזי הקליעה מבחוץ יורדים משמעותית.

זה נכון גם לקארי (53.8% ו68.2% בהתאמה בעונה הרגילה), ומייצג את המיסקונספציה הכי גדולה בנוגע לווריורס – הטריק עבורם הוא לא לקלוע זריקות קשות מבחוץ, אלא להגיע לכמה שיותר זריקות חופשיות כאלה.

ובאלמנט הזה תומפסון לקה אתמול והכשיל את הווריורס. לאורך המחצית הראשונה היה ויכוח בווטסאפ של צוות הכותבים בנוגע לסיבות למחצית הראשונה הרעה שלו. אני טענתי – ועדיין טוען – שהוא הכריח המון זריקות קשות מבחוץ במחצית הזו (מוזמנים לשפוט בעצמכם), וזה פגע מאוד בווריורס ועזר לקאבס להחזיק אותם על 29.5% מהשדה במחצית.

הסטטיסטיקות של NBA.COM אומרות שבחמשת המשחקים הראשונים של הסדרה, 34 מתוך 59 הזריקות של קליי מבחוץ (58%) היו חופשיות. במשחק האחרון, רק 6 מ14 (43%) היו כאלה.

צריך לתת פה הרבה קרדיט להגנה של הקאבס, עם כמה קלוז-אאוטים משוגעים של שאמפרט ועיקר סמית עליו. אבל תומפסון חייב להירגע עם הזריקות הקשות במשחק 7. יכול בהחלט להיות שהוא יתפוס תקופה שבה הוא קולע אותן (קלע שתיים פסיכיות כאלה בסוף הרבע השלישי), אבל אם להסתמך על מה שאנחנו רואים בסדרה הזאת הוא לא צריך לבנות על זה, ועדיף לו להירגע קצת ולתת להתקפה לזרום לכיוונים אחרים (נניח, דרך הMVP של הליגה).

ספורטיביות

אז בואו נדבר על זה:

  • דריימונד עם הרחקה מוצדקת ועוד כמה הרחקות מוצדקות שלא ניתנו בסדרה מול אוקלוהומה.
  • סטף זרק מגן שיניים על אוהד (ולהגנתו בא להתנצל לאחר מכן).
  • קליי תומפסון (AKA השקט והרגוע בקבוצה) חסר כבוד כלפי לברון + עזב את המגרש לפני סיום המשחק:

https://youtu.be/hC1NdFtqtjQ?t=30s

במהלך שאנחנו יודעים אגב שאם היה נעשה על ידי מישהו אחר היה עושה הרבה יותר רעש.

  • כמעט כל הקבוצה, מסטף וקליי בזריקות ועד ורז'או בריבאונדים, לקחה את הפלופים לרמה חדשה ומנסה לעבוד על השופטים כל משחק מחדש.

במה שמזכיר קצת את היריבות בין וויל קונווי לפרנק אנדרווד בבית הקלפים, הווריורס השקיעו המון זמן ותקשורת בשנתיים האחרונות כדי לייצר נרטיב של קבוצה שמחה ספורטיבית והוגנת, למרות שהם גרועים בדיוק כמו הקאבס וכמו כל קבוצה אחרת, והלילה הפסידו עם הרבה פחות כבוד. תנסו לזכור את זה בפעם הבאה שמישהו יגיד בתגובות שלברון שחקן מגעיל.

תעקבו

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. רוצה לדבר על ספורטיביות?

    לברון עובר בצורה דוחה מעל דריימונד גרין, וממשיך בכמה מרפקים מכוערים לקרי שמופתע לחלוטין מההתנהלות הגועלית הזאת.

    דאנטיי ג'ונס בעבירה גסה מכוערת במשחק שתיים, ואז קם מהספסל במהלך המשחק האחרון כדי להפריע לקליי תומפסון בזריקה חופשית (בעידודו של המאמן אני מניח).

    דלבדובה במכה לאשכים של איגואדלה. אני בטוח שיש עוד דוגמאות, זה פשוט מה שצץ לי כרגע לראש.

    האמת היא שאני די מופתע מאורח הרוח והסבלנות של הווריירס, ומכך שלקח כל כך הרבה זמן לצאת מן הכלים ולרדת לרמה שאליה קליבלנד מכוונים. אם אני דריימונד גרין, בפעם הבאה שאני עולה לליי-אפ ורואה שחקן של הקאבס שרוע מתחת לסל, אני לא עושה מאמץ להמנע מפגיעה, אלא נוחת לו על הראש בכוונה

  2. אז לברון יצא גם הטוב וגם המכוער ? 😉
    ההופעה של לברון במשחקים 5-6 יוצאות מן הכלל
    אגב כשנוח לו ( לאחר הבלוק על קארי ) הוא פתאום עושה טראש טוק מצויין
    לא יאה שאבא לילדים מתנהג ככה

  3. לברון בסדרה: 181 נקודות, 68 ריבאונדים, 51 אסיסטים 16 חטיפות, 13 גגות ו26 איבודים.
    קרי בסדרה: 141 נקודות, 29 ריבאונדים, 24(!) אסיסטים, 5 חטיפות, 4 גגות ו26 איבודים.
    הפרש: 40 נקודות, 39 ריבאונדים, 27(!) אסיסטים, 11(!!!) חטיפות, 9 גגות ו0 איבודים.

    לא שקרי משחק רע כ"כ, פשוט לברון עד כדי כך דומיננטי בסדרה הזאת.

  4. מבלי להתייחס לתוכן עצמו, היכולת לקחת טיעון ולגבות אותו הן סטטיסטיקה והן בקטעי וידאו/קישורים מגבירה בהרבה את חווית הקריאה.
    מאד אוהב את הטורים האלה שלך ומקווה שתמצא זמן ליותר מהם.

  5. 1. תאהבו את זה או לא, לברון ג'יימס שנה שנייה ברציפות מוכיח למה הוא ה"השחקן" של ה-NBA. אין לדעתי עוד אחד שלוקח קבוצה הכי רחוק שיש (כמעט). בסוף כנראה הקבוצה הטובה תנצח (כי יש לה את הביתיות וכמה ה-MVP של הליגה יכול להסריח את הפרקט), אבל אם לפני שנה חשבתי שה-MVP צריך לבוא מהקבוצה המנצחת, לדעתי רק התעלות של תומפסון מג"ס או גרין תמנע MVP מלברון (בטוח אם ינצח וגם אם יפסיד).
    2. קליי תומפסון, אחרי פיינלס אנמים שנה שעברה, תומפסון הופך אולי ל-SG הטוב והיעיל בליגה. טוב בשני צידי המגרש ומראה סט יכולות נוסף מלבד קליעה משלוש (רק צריך להגיד לא שיפסיק להתאהב בזריקה מרחוק וילך פנימה כדי להגיע לקו). אם אני צריך לתת MVP למישהו מג"ס זה כרגע הוא.
    3. ג"ס בהחלט איבדו קצת את הראש (ואת המומנטום). רשמתי את זה כבר, 73 זה טוב להיסטוריה אבל זה לא שווה כלום אם אין אליפות בסוף. אני חושב שהם קיבלו עכשיו את הסטירה שלהם בשני משחקים האחרונים שהם הבינו שבקליבלנד אין פראיירים (במיוחד לא ההוא מאקרון) והם חייבים לבוא מרוכזים ואגרסיביים מתחילת המשחק ולא לסמוך על הריצות שלהם בעזרת שלשות שבסוף יסדר את הכל. אני חושב שכל הטראש טוק, אמוציות וכד' זה טוב, ואפילו קצת אובר אגרסיביות ואולי קצת מכות, כי הפלייאוף הזה קצת מנומנם והכדורסל בNBA הפך להיות קצת סינטטי עם כל האיסורים האלו.

  6. לכל מי שמנסה להסביר לי למה קליבלנד גם לא ספורטיביים – אין שום סיבה, אני כבר מסכים איתכם. כמעט כל קבוצת ספורט ברמה הזאת מפגינה חוסר ספורטיביות כזה. אני פשוט אומר שהווריורס גרועים באותה המידה ולא חבורת מלאכים שששרים באוטובוס ומביאים את הילדים שלהם למסיבות עיתונאים.

  7. מעולה, מקווה שתכתוב יותר.

    שני המשחקים האחרונים מסמנים כיוון שעלול להביא לפירוק ללל. אם לברון נותן עוד משחק כזה ומנצח בו – אני לפחות פורש.

    במשחק החמישי הוא היה פנטסטי דווקא בזכות הריאקציה עם הקהל. השקט שהפגין בנסיבות הכי קשות עשוי מחומר של אלופים.

    במשחק השישי הוא פתח מבערים עם כל הקבוצה ברבע הראשון והיה כמו שמראים המספרים. הוא היה הכוח המוביל בהכנסת כל השחקנים האחרים, והצליח אפילו להתעלם מקווין לאב (שייפרד מהקבוצה. אין ברירה אחרת).

    מה שהוא עשה ברוב המחצית השניה הרגיז אותי. לגמרי לגמרי לקח על עצמו הכל, בשני צדי המגרש. הכל התחיל בו ובדרך כלל גם הסתיים בו. רק שהכל גם הצליח. זריקה אחרי זריקה, אסיסטים משובחים (ולא רק שני האלים לט"ת), חסימות מהסרטים וכמובן משאבת ריבאונדים.

    ברגעים כאלה אתה שוכח את הדביל שמתראיין ביהירות מלאת חשיבות עצמית, את ה"החלטות" ואפילו את הכיתוב המזעזע בשחצנותו על הגב. he delivered!

    למעט תבוסה מטורפת במפרץ ביום ראשון, לברון וקליבלנד הצילו את כבודם לחלוטין וגם את כבוד הסדרה. גמר שמגיע למשחק שביעי זה לא דבר שקורה הרבה (מלומדי האתר ודאי ישלפו את כל המקרים שהיו).

    המשחק הבא עשוי להיות בעל איכויות היסטוריות. אשמח לשתי הארכות.

    1. קפטן אתה מוזר – רוב האנשים רק שונאים את לברון יותר ויותר ככל שהוא מצטיין. הביצועים שלו השנה לא יוצאי דופן לעומת שנה שעברה והשנים במיאמי (פרט לסדרה מול דאלאס)

  8. עומר, אני חושב שאתה מטפס על העץ הלא נכון. קליי לקח את רוב הזריקות הקשות שלו בחצי השני בניסיון לחזור למשחק. בחצי הראשון השלשות שהבאת היו בעיקר פנויות (3) והוא פשוט החטיא. מעבר לזה אם נסתכל היחס בין זריקות פנויות שלו לכאלו תחת שמירה אין הבדל כמעט בין הסדרה לשאר הפלייאוף. אצל סטף אפשר לראות שבאמת הוא לוקח יותר זריקות קשות אבל הוא גם מצליח לקלוע אותן באחוזים טובים.
    הבעיה היא בשאר השחקנים. אז היה המשחק הראשון ומאז הכל חושך. אתה רוצה מרע אין יותר רע מהאריסון בארנס בשני המשחקים האחרונים.

    1. לא דיברתי על כל הסדרה דיברתי על המשחק האחרון, שבו הוא לקח זריקות קשות מאוד (לא יודע על איזה 3 קלות אתה מדבר – השלוש הראשונות היו קשות מאוד הרביעית חצי פנויה ורק החמישית פנויה לגמרי).

      1. עומר אם אתה בוחר להביא את נתוני הטראקינג כמדד 3 מהשלשות האלו היו פנויות . לדעתי למעט אחת כולן היו זריקות די רגילות עבורו.

  9. אל תתנו לסדרה הזו לבלבל אתכם.

    הווריוס עדיין קבוצה גדולה וספורטיבית.
    אני לא רואה פה שום דבר שאני לא אמור לראות במשחק גמר (!!!)

    יותר מזה, כל פעם שאני לא רואה את זה זאת תקלה חמורה.

    לגבי השופטים, אומנם הם טעו לא מעט אבל תכלס לא קבעו את זהות המנצחת בכל אחד מהמשחקים. הגענו ל 3-3 בדרך מעט לא שגרתית אבל לכאן היינו אמורים להגיע.

    בתכלס, זה די הלך לכיוון של 4-1.
    הקאבס היו שבורים, אבל ההרחקה של גרין והשיתוק של קארי וקליי נתן לקאבס תקווה מחודשת.

    אך קרה כאן משהו מעבר להרחקה. מכירים את המשפט החיים והמוות ביד הלשון כן? אז כל ההתבטאויות על לברון פשוט עוררו את המפלצת.

    מעולם לא ראיתי כאלה התקפות מצד שחקנים ונשות שחקנים ו על האופי של לברון. לא שזה לא היה מגיע לו אבל העוצמה שכנגד שמה את לברון במדרגה מנטלית אחרת.
    אם זה היה נגמר 4-1 לברון היה הופך להיות לבדיחה. לא בצדק מבחינת יכולת, אבל מבחינת שאר הסיפורים בהחלט כן.

    לברון הבין שזה DO OR DIE לא רק למשחק הגמר אלא למי שהוא ועלה כמו רוצח. המשחק החמישי נתן לו כ"כ הרבה בטחון ושם את הווריוס במקום שהם לא רגילים, וכמו מתאגרף ותיק הלם בווריוס שוב במשחק הבא רגע לפני שהם מבינים מה קורה כאן.

    לברון בצדק לא נתן לעצמו יותר מדי מנוחה ושיחק כל עוד המשחק חי כי ידע שאי אפשר להוריד את הרגל מהגז.

    תמיד שנאתי בלברון שהוא פאסיבי ומחפש שיאהבו אותו, במקום ההיפך. שיהיה אקטיבי, תקיף, אמיץ, ואם צריך להחטיא\לעצבן אז שיהיה. האהבה והכבוד יגיעו לבד.

    אבל שוב בעניין הווריוס, קארי וקליי הם שחקנים גדולים ולקארי היה מגיע את כל מה שהגיע ואין מה להסיק מהסדרה הזו על העונה שהיתה.
    במידה מסוימת כל שבירת השיאים האישיים והקבוצתיים קצת רוקנו את הקבוצה ברמה מסוימת אבל זה חלק מההתמודדות המנטלית של קבוצה אלופה עם עצמה.

  10. אני חושב שהטריק של ג"ס נחשף פה.
    את ה-3PTS הם נותנים אחרי חסימה ומיסוך. ובגלל זה החשיבות הכל כך גדולה לבוגוט. האקסטרה POWER שOKC הורידה עליהם ועכשיו הקאבס פשוט מערערת אותם לחלוטין.

    אני מתפלא על קאר שמחזיק 4 סנטרים ברוסטר ועוד 4 F ומגיע למצב כזה.

    1. אהה. בוגוט. תמיד בווגט לפי האוסטרלי שלנו. עכשיו הבנתי. המחסור של בוגוט הוא אבי כל הצרות של הווריורס

        1. מוריה צודק (קורה…). החסרון של בוגוט באמת משמעותי גם בגלל יכולת החסימה שלו שנעדרת ובטח בגלל המסירות והאיום בצבע.

  11. פוסט מצוין!
    עם זאת, אני מסכים חלקית. זה נכון שגולדן סטייט מתבכיינים אבל הם סובלים מתסמונת הפרנואיד שבאמת רודפים אותו.
    שום דבר לא ישיכנע אותי שההרחקה של גרין הייתה מוצדקת. היה שם משהו הדדי והוא הגיב למשהו גרוע יותר ממה שהוא עשה. מפה זה כבר כדור שלג של חוסר ספורטיביות שממשיכה עד עכשיו, כאשר הווריירס לוקחים דמות מפתח בסיפור ולברון מנצל את הפרובקציות שלו עד תום.

    לצערי, כמו שזה נראה, הוא גם ייקח את השביעי ואת האליפות הכי ׳מעןרערת׳ שאני זוכר ולצד הפסלון של הmvp של הפיינלס שהוא ייקבל, הייתי נותן אחד להנהלת הליגה

    1. אתה יודע שהוא לא הורחק על המקרה?
      המקרה זיכה אותו בפלייגרנט פאול (שליחת שני אגרופים לעבר לברון).
      מפה, ההרחקה הייתה בגלל שהבהמה המנוול הרויח מספיק פלייגרנט כדי להיות מושעה.
      אף אחד לא הרחיק אותו על המקרה הזה לבדו כמו שנשמע מדבריך.

      הוא קיבל פלייגרנט על זה ששלח מכה לאשכים של לברון במהלך משחק. מוצדק לגמרי.
      לברון קיבל טכנית על התנהגות לא ספורטיבית או על העימות ביניהם אח"כ.

      אם קליבלנד ייקחו אליפות, זאת תהיה אחת האליפויות הכי רחוקות מ'מעורערת'

    2. יאיר, אתה מגזים.
      הקטע של לעבור מעל שחקן הוא אחד הטריקים הכי ישנים בספר, ורק אידיוט כמו גרין מצליח להיגרר לפרובוקציות האלו.

      האשמה היא לחלוטין על גרין. אתה יודע שאתה מרחק פלייגרנט אחד מלהיות מורחק (שכמו שכתבו לפני, העובדה הזאת כבר מעידה על רמת הספורטיביות שלו), אתה יודע שהיית אמור כבר להיות מורחק פעמיים, אתה יודע שאתה מרחק אחד מאליפות. שמור את הידיים שלך לכל הרוחות!

      וחוץ מזה, האמירה שאם קליבלנד יקחו אליפות היא צריכה להודות להנהלת הליגה הוא פשוט מקומם. אם כבר, ג"ס צריכים לומר תודה להנהלת הליגה על זה שהם הגיעו לגמר כי אם גרין היה מורחק (פעמיים!) כמו שהוא היה אמור להיות מורחק, אין סיכוי שג"ס היו מצליחים לחבר שלשה נצחונות רצופים ולעבור את OKC.

  12. שוב השטויות האלו…
    יאיר לברון משחק מול אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה. .
    בהיסטוריה.
    לא הנהלת הליגה ולא בטיח. .
    איפה קרי ? זו יכולת של mvp??? להזכירך עד כמה היה חלש במשחק הראשון ועדיין זה היסתיים בתבוסה אז אל תספר לי שהנהלת הליגה אשמה שהסדרה ב3-3. וזו יכולת שאתה מצפה מmvp בשנתיים האחרונות?
    איפה בארנס שחקן שידרוש סביבות ה16-17 בעונה הבאה?
    לוינגסטון???
    למה קלי מחרב עם זריקות מטורפות? איפה משחק הצירופים המדהים שהיה בליגה הסדירה?
    יכול להיות שהקאבס פשוט טובים???
    יכול להיות ששוב לברון נותן סדרת גמר אלוהית פשוט??.
    יכול להיות לעזאזל שגם עם גרין הלוחמים היו מפסידים את גיים פייב???
    יכול להיות שטיירון לו עושה בית ספר למאמן העונה???
    הלוחמים וכולנו צריכים להאשים רק את קר והשחקנים.
    די עם הבכיינות הזו של המגיבים פה ובראשם יואש נסיך טלילה.
    עדיין הכל בידיים של הלוחמים כי הם יותר טובים. כי הם בבית. כי מאוד קשה לנצח קבוצה 3 פעמים רצוף.
    הייתי מציע לכולם לשחרר את השנאה ,להתרווח על הספה ופשוט להינות מאחד מהסמול פוואוורד הטוב בהיסטוריה.
    כן יותר מלארי.
    שבת שלום

  13. טור מעניין. תודה.

    הפלגרנט של גרין שנקבעה לאחר "בחינה של הליגה" הריחה לא טוב, ועוררה באתר זעם רב, אבל לא היא תקבע את זהות האלופה.

    צריך לזכור, ועל כאן הקרדיט לקאבס, שמתחילת הסדרה קרי וקליי הועלמו (בסטנדרטים שלהם), ומי שניצח היו שחקני ספסל כמו ליבינגסטון או תצוגה חד פעמית התקפית של גרין. גם בארנס ואיגי היו טובים מאוד בנצחונות. מנגד, לברון היה חלש מאוד.
    ופתאום, לברון החליט לתת בראש, קיירי נותן תצוגות מדהימות וטריסטן תומפסון הופך לשחקן ששווה כל אגורה.
    מנגד בגולדן סטייט, גרין לא פוגע, איגי לא פוגע, בארנס לא פוגע (0 נקודות עלובות במשחק האחרון עם מבטים פנויים לחלוטין), הספסל לא פוגע, וקליי וסטף פחות או יותר אותו הדבר- לא ממש משתלטים על המשחק ולא **מנצחים** משחקים.

    בגיים 7, במשחק אחד, יתכן בהחלט שהברגים במכונת הלוחמים יחזרו למקומם והמכונה תחזור לפעולה. ויכול להיות גם שלא..

    1. מתי התחיל הפתאום הזה?
      אחרי הפסד בית, אחרי שהם היו בפיגור 3-1 ובפאניקה.
      אחרי שלברון החליט לעשות הכל כדי להרחיק את גרין.
      זה לא שבאה לו הארה.

      משם הכל כבר מומנטום, משחק בית וכו'

  14. תודה!
    מתחושת הצפייה שלי במשחק האחרון הזריקות של תומפסון היו החטאות לא בגללם הגנה גדולה אלא בגלל ״יום רע״ בעבודה. המשחק האחרון לא יוכרע בשום סטיסטיקה – ג״ס צריכים לבוא לקלוע אם הם יבואו ככה לקאבס אין פאקינג סיכוי. גם אם לברון יראה מדהים כמו אתמול.

  15. אני לא מבין את אלה שפתאום קולטים כמה לבון שחקן טוב, מבחינתי לשום דבר לא השתנה ביחס לשנים הקודמות. וכדאי שתהנו כל עוד אפשר. גם תשנאו כל עוד אפשר כי עוד כמה שנים כבר לא יהיה כיף לשנוא אותו.
    מגיע לו ה MVP של הסדרה כפיצוי גם על שנה שעברה. אם זה חייב להיות מג"ס אז לדעתי לקליי מגיע

    1. סליחה על הדברים הבוטים אולם לברון אלגנטי כמו קרנף.
      גם בכדורסל שלו על המגרש וגם בהתנהלות מול השחקנים האוהדים והתקשורת.
      בדיוק בגלל שהוא לא ,בא טוב בעין' על המגרש נומחוצה לו- איני מעוניין בהצלחתו.

      1. זכותך ולפחות אתה מודה שזה בגלל שהוא לא בא לך טוב בעין. בהתנהלות מול התקשורת הוא פיל בחנות חרסינה, בבון, היפופוטם.
        על המגרש בעיני הוא קרנף עם אלגנטיות של שועל. אולי חמוס חלקלק.
        אולי בעצם דוב קוטב – כמה שהם גדולים וחזקים יש להם קואורדינציה נפלאה.
        דובי כבר ישלים

    2. נכון, הוא משחק ברמה גבוהה מאד במהלך השנים האחרונות. אבל מה לעשות שההתנהגות הבהמית שלו בהזדמנויות שונות הרסו לי כל סימפטייה לבנאדם. אני מעוניין שיפסיד וכמה שיותר, כי הוא הראה הרבה בכמה הזדמנויות מה הוא באמת (לא חסר סרטונים), כל השאר, שהוא מפרגן ליריבה ומכבד אחרים (וכמובן לא קשור בכהוא זה למה שקרה לדייויד, עלאק) מזוייף, והרבה ממה שהוא אומר ברעיונות זה לא מה שהוא באמת חושב.
      מבחינת השחקן שבו, אני עדיין מצליח להינות ולקפוץ מהכסא כל פעם שהוא עושה מהלך מדהים. אין ספק שהוא שחקן אדיר, אבל הצלחתי למצוא את המתכון להינות מהכדורסל שלו ועדיין לתעב אותו ולאחל לו שיפסיד כמה שיותר.

  16. ללא ספק מי שהפסיד לגולדן סטייט את שני המשחקים האחרונים הוא האריסון בארנס, עם יכולת התקפית מחפירה. אם היה קולע רק 50% מהזריקות הפנויות שהיו לו, הם כבר היו מזמן אלופים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט