
(איך, איך בשם אלוהים סטפן קרי יכול לשמור על לברון? הוא לא יכול. על השנייה הזאת במשחק אני מדבר כשאני מתפלא שסטיב קר לא מורה למגן שני למהר להגיע ללברון ולעשות עליו 'דאבל-טים'. אמנם ישנם כמה גולשים הטוענים שהוא מוסר טוב כמו מג'יק, אבל אנחנו יודעים שלא, וגם דאבל טים הן ארבע ידיים החייבות לעצור את מסירתו, ואפילו אם תגיע מסירה לשחקן שאיננו לברון או קיירי, הקאבס תעשה סוויץ' או שתיקח צ'אנס שמישהו אחר ינצח אותה, רק לא קיירי או לברון)
אהיה זהיר מאד הפעם, לא לפגוע בציפור נפשם של אוהדי הווריורס, כולל חברי אגודת ללל וכל גרורותיהם.
אז תנו לי למספר ("מ" עם קמץ) כמה נקודות חשובות, ואני נשבע שאני לא מנסה לעורר כאן כל פרובוקציות, אלא כותב את הדברים שראיתי, ואני מאמין בהם:
- מה שקרה מאז שהיה 3-1 במשחקים הוא דבר פשוט: הקאבס לקחו את המושכות מהקבוצה המערבית, ואיתו את המומנטום. אין דבר חשוב יותר ממומנטום בליגה הזאת, ובמיוחד בפלייאוף, ובמיוחד בסידרה האחרונה של הפלייאוף, ועתה המונטום הוא בידיים של הקאבס.
2. עד הרבע האחרון חשבתי שאמנם יהיה 3-3, אבל הווריורס עדיין יהיו מועמדים לנצחון במשחק השביעי. אני לא חושב כך יותר. למה? לא רק שהם איבדו את המומנטום, אלא בצורה שהם הפסידו הם העבירו עכשיו את ההרגשה לקאבס שהם קבוצה טובה יותר, ושהם יכולים לנצח את המשחק השביעי ולעשות את הבלתי יאומן שלא נעשה אף פעם לפני כן ולחזור מפיגור 3-1 לנצח את הסידרה.
3. סיבה נוספת שאני מאמין שתפגע בווריורס היא שהם איבדו לחלוטין את ה-COMPOSURE שלהם, ובמיוחד שניים מטובי שחקניהם סטפן קרי ודריימונד גרין. אני מסכים ששניים מהפאולים שנשרקו נגד סטפן קרי היו גבוליים מאד, אבל גם שני פאולים שנשרקו נגד קווין לאב היו גבוליים מאד. הצורה שסטפן זרק את מגן השיניים שלו, וזרק "בולשיט קול" לשופט הם דברים שאתה לא עושה במשחק 6 של גמר ה-NBA. אותו דבר דריימונד גרין (ואם לא היו עוצרים אותו, הוא היה נזרק בעצמו ולא משחק ביום ראשון).
4. המג'יק של הווריורס כמעט נעלם לחלוטין. הדבר היחיד שנשאר הם שרשרת שלשות מטורפת של סטפן קרי, ולעתים מבצעים מצויינים של קליי ת'ומפסון אחרי רבע ראשון של 1 מ-5 לשתי נקודות. המסירות החדות…התנועה המתמדת…החסימות והסקרינים המצויינים…הפיק אנד רולים…הכל נעלם ואיננו. נשארו שני שחקנים סטפן קרי וקליי תומפסון שקלעו 30 ו-25 (באחוזים בינוניים של בסביבות 40%).
5. הקאבס שוב פתחו בטירוף, שטפו את הפארקט, והווריורס נראו ממש כמו קבוצת נוער המשחקת נגד בוגרים. כשפותחים הפרש של 15 ויותר ברבע הראשון, קשה מאד לסגור אותו. זוהי עלייה בהר כל הדרך עד הסיום, ואפילו אם קוטעים את ההפרש ל-7, האנרגיה להשיג זאת כל כך רבה ואדירה שהשחקנים לפתע נשברים, ולפני שלסטיב קר ישנה הזדמנות להחליף, ההפרש שוב בורח ל-15.
6. לברון חזר ונתן משחק גדול, עצום, ומי שלא הגיע למסקנה שהוא השחקן הטוב בליגה ולא סטפן קרי, שיישאר עם אמונתו (וואללה כמה שאני ניזהר לדבר יפה ולא להעליב אף אחד!)!
7. לברון וקיירי אירוינג (20 נק' בחצי הראשון, הקובע) הם 40% מהכוח המספרי האנושי של הקאבס על הפארקט, אבל הם למעשה 80% ויותר מכוח האש של הקבוצה. אז אני שואל את סטיב קר: עד מתי תתן לשניים האלה לנצח אותך? מתי תחליט כבר לעשות עליהם דאבל-טים? כשלברון עומד עם הכדור 7,8,9,10 שניות, אתה יודע שנשארו לו 3, שניות ואז הוא יפרוץ, או סתם יעלה ל'אמם, ולעתים נדירות הוא מוסר כשהזמן אוזל. מה שקר צריך לעשות זה שכשלברון מתחיל להחזיק בכדור ולבזבז זמן לפני הפעולה האחרונה, זה הזמן לשלוח אליו שומר נוסף, ושניים המכסים עליו ימנעו ממנו כניסה לסל, ויפריעו לו מאד גם בנסיונות מסירה. אותו דבר קיירי. כשהוא עומד עם הכדור מכופף, מסתכל ימינה ושמאלה, אתה יודע שהוא עומד לפרוץ. זה הזמן לשלוח אליו שומר נוסף, ולמנוע ממנו כניסה (או מסירה). כיצד קר מרשה לשניים האלה לשחק בחופשיות כזו כשאף אחד מהווריורס לא מסוגל לעצור אותם הוא דבר לא מובן לי.
8. איגודלה ניפצע במהלך המשחק, אבל גם לפני פציעתו הוא לא הצליח לשמור על לברון. הווריורס חייבת – ממש חייבת – לעשות עליו דאבל-טים ברגעים הנכונים. לא קבוע, אבל ברגע שהוא עומד בפרימטר, מקפיץ כדור ונותן לשניות לתקתק, זה הרגע לשלוח אליו שומר שני. יהיה לו קשה למסור כדור לאדם החופשי עם שניים סוככים עליו, ואם, אם הכדור יגיע לאדם פתוח, אז עושים את הסווויץ' הרגיל. בכל מקרה ה-40 נקודות של לברון ינצחו לקאבס כל משחק, כולל השביעי, אם הווריורס לא יצמצמו אותו.
9. המשחק הזה היה דוגמה נהדרת למזרח הפיזי והחזק נגד המערב הרכרוכי והחלשלש. הקאבס היתה גדולה יותר, עוצמתית יותר, חזקה יותר, דינמית יותר, אגרסיבית יותר, והכל "יותר".
10. היה גולש אחד שאת שמו לא אזכיר שלקראת הסוף חשב כנראה שהוא פוגע בי כשהוא ציין את "המשחק החלש ביותר" של קווין לאב. הוא כתב זאת כשקווין בכלל לא שיחק. מה שקרה במשחק הזה היה שהזיברות דפקו לו מיד שני פאולים ברבע הראשון, ואז שלישי מהיר ברבע השני, ומיד כשעלה בשלישי פאול רביעי. טיירון לו הוציא אותו בגלל הפאולים שהוא סחב – 4 פאולים ב-11:55 דק' (שניים מהם מאד בוליים). ב-11:55 דקות הוא קלע 7 נקודות וקטף 3 ריבאונדים. תעשו חשבון מה היו מספריו אילו שיחק את 35 הדקות שלו. השופטים, פשוט, השביתו אותו והוא החמיץ את רוב המשחק הזה.
11. טריסטן ת'ומפסון היה מצויין עם 15 נק' ו-16 ריב', עשה בית ספר לכל הגבוהים של הווריורס, כולל דריימונד גרין שהבטיח להגיע ולכפר על מה שקרה, ובמקום זה הופיע בקול ענות חלושה.
12. כמה ישנאו מה שאני עומד לכתוב עכשיו, אבל טיירון ניצח כבר 3 משחקי גמר בעוד שדייויד בלאט ניצח רק 2, ועוד ידו נטוייה. הקאבס נראית הרבה, הרבה יותר טוב משנראתה אי פעם לפני כן. כמובן שאני יודע שעתה יש את אירוינג ולאב. אני סתם מציין עובדה.
איזה משחק מחכה לנו ביום ראשון! הנה המשחק בהמשכים:
אחרי רבע:
| GOLDEN STATE WARRIORS (73-9) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
H. Barnes |
F | 08:40** | 0-5 | 0-3 | 0-0 | -11 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
A. Iguodala |
F | 11:57 | 1-2 | 0-1 | 0-0 | -20 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| D. Green | C | 09:26 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | -17 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
K. Thompson |
G | 11:57 | 1-5 | 0-3 | 0-0 | -20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| S. Curry | G | 06:09 | 1-3 | 1-2 | 0-0 | -8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
F. Ezeli |
05:48 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | -12 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | |
S. Livingston |
05:48 | 0-4 | 0-0 | 0-0 | -12 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| L. Barbosa | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| I. Clark | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. McAdoo | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| B. Rush | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| M. Speights | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| A. Varejao | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 59 | 5-22 | 1-9 | 0-0 | 2 | 5 | 7 | 3 | 6 | 0 | 4 | 1 | 3 | 11 | ||
| 22.7% | 11.1% | 0.0% | TEAM REBS: 3 | TOTAL TO: 4 | ||||||||||||
| CLEVELAND CAVALIERS (57-25) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
L. James |
F | 11:57** | 4-5 | 0-1 | 1-2 | +20 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 9 |
| K. Love | F | 01:30 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
T. Thompson |
C | 11:57 | 2-2 | 0-0 | 3-4 | +20 | 1 | 8 | 9 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| J. Smith | G | 10:39 | 1-3 | 1-3 | 0-0 | +20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 |
| K. Irving | G | 09:26 | 3-7 | 1-2 | 0-0 | +17 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 7 |
R. Jefferson |
10:27 | 1-2 | 0-0 | 1-2 | +18 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
M. Williams |
02:31 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | +3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
I. Shumpert |
01:18 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| M. Dellavedova | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| C. Frye | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| D. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| T. Mozgov | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 59 | 12-21 | 2-7 | 5-8 | 1 | 15 | 16 | 8 | 4 | 3 | 0 | 3 | 1 | 31 | ||
| 57.1% | 28.6% | 62.5% | TEAM REBS: 3 | TOTAL TO: 1 | ||||||||||||
אחרי שני רבעים:
| Golden State Warriors (73-9) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| field goalsrebounds | ||||||||||||||||
| pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | |
| H. Barnes | F | 11:35** | 0-6 | 0-3 | 0-0 | -13 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| A. Iguodala | F | 19:51 | 2-4 | 1-2 | 0-0 | -21 | 2 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
| D. Green | C | 21:26 | 2-4 | 0-1 | 2-2 | -13 | 1 | 4 | 5 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 |
| K. Thompson | G | 21:09 | 3-12 | 0-6 | 1-2 | -21 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 7 |
| S. Curry | G | 18:09 | 4-9 | 4-8 | 6-6 | -4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 18 |
| F. Ezeli | 05:51 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | -12 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | |
| S. Livingston | 11:00 | 0-5 | 0-0 | 0-0 | -8 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | |
| L. Barbosa | 08:07 | 1-2 | 0-1 | 3-3 | +10 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | |
| A. Varejao | 02:52 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| I. Clark | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. McAdoo | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| B. Rush | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| M. Speights | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 120 | 13-44 | 5-21 | 12-13 | 6 | 12 | 18 | 7 | 14 | 2 | 7 | 1 | 5 | 43 | ||
| 29.5% | 23.8% | 92.3% | team rebs: 5 | total to: 7 | ||||||||||||
| Cleveland Cavaliers (57-25) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| field goalsrebounds | ||||||||||||||||
| pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | |
| L. James | F | 20:54** | 6-10 | 1-2 | 1-2 | +21 | 0 | 2 | 2 | 6 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 14 |
| K. Love | F | 02:47 | 0-0 | 0-0 | 1-2 | -1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| T. Thompson | C | 22:43 | 4-4 | 0-0 | 3-4 | +19 | 1 | 9 | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 11 |
| J. Smith | G | 21:52 | 1-4 | 1-4 | 0-0 | +14 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 |
| K. Irving | G | 21:26 | 6-12 | 2-4 | 6-6 | +13 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 20 |
| R. Jefferson | 17:33 | 1-2 | 0-0 | 1-2 | +13 | 0 | 4 | 4 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
| M. Williams | 03:21 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | +5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
| I. Shumpert | 07:06 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | |
| D. Jones | 02:18 | 1-1 | 0-0 | 3-3 | +1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | |
| M. Dellavedova | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| C. Frye | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| T. Mozgov | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 120 | 20-36 | 4-12 | 15-19 | 1 | 21 | 22 | 13 | 13 | 6 | 4 | 5 | 1 | 59 | ||
| 55.6% | 33.3% | 78.9% | team rebs: 7 | total to: 5 | ||||||||||||
אחרי שלושה רבעים:
| GOLDEN STATE WARRIORS (73-9) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
| H. Barnes | F | 15:07** | 0-8 | 0-5 | 0-0 | -18 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| A. Iguodala | F | 24:58 | 2-5 | 1-3 | 0-2 | -24 | 2 | 2 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
D. Green |
C | 32:19 | 3-6 | 0-2 | 2-2 | -11 | 1 | 9 | 10 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 8 |
K. Thompson |
G | 32:02 | 7-17 | 2-8 | 1-2 | -19 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 17 |
| S. Curry | G | 27:36 | 6-14 | 5-10 | 8-9 | -7 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | 0 | 0 | 25 |
| F. Ezeli | 12:33 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | -8 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | |
S. Livingston |
12:26 | 1-6 | 0-0 | 0-0 | -3 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | |
| L. Barbosa | 08:07 | 1-2 | 0-1 | 3-3 | +10 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | |
A. Varejao |
03:31 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B. Rush |
05:46 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| I. Clark | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. McAdoo | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| M. Speights | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 174 | 22-61 | 8-29 | 14-18 | 7 | 19 | 26 | 13 | 17 | 4 | 10 | 2 | 5 | 66 | ||
| 36.1% | 27.6% | 77.8% | TEAM REBS: 8 | TOTAL TO: 10 | ||||||||||||
| CLEVELAND CAVALIERS (57-25) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
L. James |
F | 31:47** | 10-17 | 2-4 | 2-4 | +19 | 1 | 4 | 5 | 7 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 24 |
K. Love |
F | 10:48 | 1-3 | 1-2 | 4-6 | -1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 7 |
| T. Thompson | C | 32:57 | 4-4 | 0-0 | 3-4 | +20 | 2 | 11 | 13 | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 11 |
J. Smith |
G | 32:45 | 2-7 | 2-7 | 0-0 | +12 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 6 |
| K. Irving | G | 30:53 | 7-16 | 2-4 | 6-6 | +16 | 1 | 3 | 4 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 22 |
R. Jefferson |
21:04 | 1-3 | 0-1 | 1-2 | +8 | 2 | 4 | 6 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
| M. Williams | 03:21 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | +5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
I. Shumpert |
08:32 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | |
| D. Jones | 02:18 | 1-1 | 0-0 | 3-3 | +1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | |
| M. Dellavedova | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| C. Frye | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| J. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| T. Mozgov | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Total | 174 | 27-54 | 7-20 | 19-25 | 7 | 28 | 35 | 18 | 17 | 9 | 8 | 5 | 2 | 80 | ||
| 50.0% | 35.0% | 76.0% | TEAM REBS: 7 | TOTAL TO: 10 | ||||||||||||
המשחק כולו:
| GOLDEN STATE WARRIORS (73-9) | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
| H. Barnes | F | 16:26** | 0-8 | 0-5 | 0-0 | -20 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| A. Iguodala | F | 30:19 | 2-5 | 1-3 | 0-2 | -25 | 2 | 2 | 4 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
| D. Green | C | 40:44 | 3-7 | 0-2 | 2-2 | -12 | 1 | 9 | 10 | 6 | 5 | 1 | 1 | 1 | 2 | 8 |
| K. Thompson | G | 38:05 | 9-21 | 3-10 | 4-7 | -22 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 4 | 1 | 3 | 25 |
| S. Curry | G | 35:14 | 8-20 | 6-13 | 8-9 | -11 | 0 | 2 | 2 | 1 | 6 | 1 | 4 | 0 | 1 | 30 |
| F. Ezeli | 14:42 | 2-5 | 0-0 | 0-0 | -17 | 3 | 1 | 4 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | |
| S. Livingston | 21:26 | 1-6 | 0-0 | 1-2 | -10 | 0 | 4 | 4 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
| L. Barbosa | 18:42 | 4-6 | 2-3 | 4-5 | +8 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 14 | |
| A. Varejao | 06:49 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +8 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | |
| B. Rush | 08:28 | 0-0 | 0-0 | 1-2 | +18 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
| J. McAdoo | 03:23 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | +3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
| I. Clark | 03:23 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | +3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
| M. Speights | 02:19 | 2-2 | 2-2 | 0-0 | +7 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | |
| Total | 240 | 33-82 | 15-39 | 20-29 | 9 | 26 | 35 | 19 | 25 | 5 | 14 | 3 | 7 | 101 | ||
| 40.2% | 38.5% | 69.0% | TEAM REBS: 13 | TOTAL TO: 14 | ||||||||||||
| CLEVELAND CAVALIERS (57-25) | |||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
| POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
| L. James | F | 42:35** | 16-27 | 3-6 | 6-8 | +26 | 2 | 6 | 8 | 11 | 3 | 4 | 1 | 3 | 0 | 41 | |
| K. Love | F | 11:55 | 1-3 | 1-2 | 4-6 | -6 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 7 | |
| T. Thompson | C | 42:38 | 6-6 | 0-0 | 3-4 | +32 | 2 | 14 | 16 | 3 | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 15 | |
| J. Smith | G | 40:22 | 5-11 | 4-10 | 0-0 | +20 | 0 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 0 | 1 | 1 | 14 | |
| K. Irving | G | 39:14 | 7-18 | 2-5 | 7-7 | +25 | 1 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 23 | |
| R. Jefferson | 31:52 | 1-3 | 0-1 | 1-2 | +15 | 2 | 4 | 6 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | ||
| M. Williams | 05:40 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | -2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | ||
| I. Shumpert | 14:10 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -13 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
| D. Jones | 04:37 | 1-1 | 0-0 | 3-3 | -6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | ||
| T. Mozgov | 02:19 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | -7 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| J. Jones | 02:19 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | -7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| M. Dellavedova | 02:19 | 1-2 | 0-0 | 1-2 | -7 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | ||
| C. Frye | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
| Total | 240 | 40-77 | 10-27 | 25-32 | 8 | 37 | 45 | 24 | 25 | 12 | 10 | 7 | 3 | 115 | |||
| 51.9% | 37.0% | 78.1% | TEAM REBS: 9 | TOTAL TO: 12 | |||||||||||||
INACTIVE
- Warriors: Bogut, Looney
- Cavaliers: Kaun, McRae
TECHNICAL FOULS
- Warriors: Curry
- Cavaliers: —

אתה יודע מה מנחם אולי לברון השחקן הטוב בליגה ובעולם, אבל המשחק שלו כל כך מכוער וסוליסטי שאני אמשיך להעדיף את קרי.
יכול להיות יפה או לא. אבל סל ל-2 זה 2 נקודות לא משנה אם זה בא בדאנק מטורף או קליעה מחצי מרחק.
סליחה אבל גם להשליך שלשה איך שעברתי את החצי זה לא יפה בעיניי.
זה גמר הנבא. לא תחרות מיס אמריקה (ולברון הוא אינו כזה גדול. היו הרבה יותר גדולים ומפלצתיים ממנו כגון מוזס מלון ושות')
קרי גם נראה כמו בנאדם נורמלי, כמו הבן של השכן, לא אגזים אם אומר שמבנה הגוף שלי זהה לשלו, הרבה יותר נוח להתחבר אליו, לברון נראה כמו גרסה מודרנית של פרקנשטיין, יצור מעבדה גדול ושרירי.
היית אומר את זה גם אם צבע עורו היה שחור?
אין צורך להזכיר לי שהוא חצי חצי, אותי לא מעניין הצבע.
אבל מעבר לזה שזאת שטות מוחלטת (אלא אם כן שכן שלך מרים את המשקולות השני הכי כבדות בקבוצה של NBA) אני משוכנע שלא היית אומר את זה אם היה שחור בעורו
גזען קטן שכמוך. מה הקשר צבע עורו? אתה יודע מה צבע עורי? אתה יודע שבת זוגי ממוצא אתיופי, שחורה כמו גרין.
שבמקרה שם משפחתו אומר 'ירוק'…
ועדיין למרות שהמומנטום עם קליבלנד היית מעדיף משחק שביעי בבית בלי מומנטום מאשר מומנטום ומשחק שביעי בחוץ. לכן אני עדיין חושב שגולדן סטייט יקחו.
אמן!
אלי, במשחק שביעי הכל יכול לקרות
הכל יכול לקרות תמיד, אבל במשחק שביעי בסדרות גמר המאזן 15:3 לטובת הביתיות.
חוצמזה המומנטום אכן של קליבלנד, אבל מומנטום יכול להשתנות תוך כדי משחק, בזכות האולם הביתי.
כל משחק הוא EXCLUSIVELY INDEPENDENT מכל אלה שהיו לפניו. ההסטוריה היא רק טריוויה
איך, איך ינצחו? הלוואי שכן.
אבל איך?
לאס ווגאס תשים את ג"ס פייבוריטית לדעתי
מנחם איך ההימורים בלאס וגאס קשורים לסיכוי של הלוחמים לנצח. לא הבנתי.
אלא אם כן אתה רומז לשחיתות בליגה
והפעם – אנדרו בוגוט עמוד התווך.. שנותן קשיחות אוסטרלית לא היה שם להגן על הטבעת מפני לברון והחברים.
איגי פצוע
כל השאר נראו כמו ילדים קטנים
אבל
עדיין הדרך של הלוחמים לנצח היא להמשיך ולשחק כפי שהם משחקים כל השנה – לחיות ולמות אך ורק על הקליעה ורצוי כמה שיותר מרחוק
ג"ס עשתה את מה שעשתה העונה עם סמול בול, כשבוגוט משחק 5-6 דקות ראשונות ויוצא. אבל המשחק הקבוצתי והמסירות המהירות נעלם, ואיתו בארנס, ליבינגסטון, ואיגי פצוע
בשביל ששחקן כמו קרי יגיע למצב שבו הוא הגיע בסוף המשחק כשהשופטים הרחיקו אותו אחרי שיצא בשש עבירות, צריך לקרות משהו כנראה די קיצוני. נחשו מהו הדבר הזה.
זה קוקטיל ידוע של תסכול ולחץ. השופטים זה תמיד רק תירוץ
וממה נובע התסכול?
ממשחק הגנה גרוע , קבלת החלטות מטופשת ורדיפה חסרת תכלית אחרי קבוצה במובילה עליך 20 הפרש כבר ברבע הראשון.
אח"כ בא שופט וטועה בשריקה
שחקן גדול מתמודד
שחקן קטן מתפרק
הערב קרי יצא קטן
זה הכל
אתה מתעלם מכשלושים ומשהו טעויות שיפוט שקשורות ישירות בקרי והולכות נגדו במהלך המשחק, וזה ככה כבר שני שליש מהסדרה.
יכול להיות שזה מעודף דפיקות על החזה אחרי כל סל? אולי הוא נקע את האצבע כשהצביע לשמיים? אולי התאומים כואבים לו מהריקוד הקטן?
השופטים טעו לשני הצדדים אבל היו אובייקטיביים. הם-הם שחיסלו את קווין לאב על לא עוול בכפו
המלצה שלי- תשתה מים קרים, תנשום עמוק, תירגע.
ואז- תצפה שוב במשחק.
תראה איך שיחק לברון ג'יימס.
טריסטאן תומפסון, קיירי. ג'יי אר סמית.
תראה איך שיחקו איגי ובארנס.
את המחצית הראשונה של קליי תומפסון.
תצפה במשחק.
השיפוט היה נוראי. גרוע. וזהו זה. הוא לא קבע כלום.
אתה מוזמן לקרוא את הויכוח שלי עם p בתגובות של המשחק במקרה הלא סביר שאתה מעוניין להבין מה מפריע לי בשיפוט בסדרה.
לטעמי אתה יותר מגי מתעסק עם השופטים.
תראה, במשחקים צמודים יש לטעויות שיפוט הרבה יותר משקל. אתה גם מתלונן על כך שנותנים להרביץ יותר מדי, אבל זה לבטח עדיף על אותם משחקים מהעבר ששופטים שרקו ושלחו קבוצות לקו עד שרצית לשבור את הטלוויזיה.
אלא אם כן מדובר במקרים חריגים, כמו במשחק 6 של הלייקרס מול הקינגס ב-2002 בו ממש ראית לנגד עיניך שיפוט מושחת ומוטה פלילית, לא הגיוני להאשים שיפוט בתוצאה, בטח ובטח שלא במשחק הלילה.
הבנתי. לא מעניין אותך ולא קראת.
לא כזה נוראי בכלל. טעויות תמיד ישנן.
אתה מגזים קצת עם העיסוק בשיפוט. עם כל התסכול, לא היה נראה שהסיבה למשחק הגרוע של הגולדנס נובע משיפוט.
מסכים. השיפוט לא קבע מאומה במשחק
אני לא. לשיפוט יש אלמנט מאוד משמעותי בסדרה ואתה יכול כמNFS ללכת לקרוא את ההתכתבות ביני לבין p/
כאילו לא כמוהו, כי הוא לא עשה זאת.
דווקא אני חושב שזה שהקאבס יבואו עם הראש למעלה זה מה שיהיה המפלה שלהם והלוואי שאתבדה
לברון שיחק שנה שעברה לבד ונתן תצוגה היסטורית שלא הספיקה,כי לא היה לו צוות מסייע,השנה יש צוות מסייע וככה זה נראה.
רק תדמיינו את סטף קקי משחק בלי תומפסון ואיגודאלה(השחקן השלישי בחשיבותו)לא היה לוקח אפילו משחק אחד הסמרטוט רצפה הזה
מה איתי?
אתה שווה ערך לקווין לאב באבי.אם כל משחק ג"ס היו שמים 2 שומרים על לברון ו2 שומרים על קיירי גם לאב היה נראה מפחיד..אבל היי כרגע אתה לפני בארנס בחשיבות אם זה מעודד אותך
להאריסון בארנס נותר עוד אתגר,להתעלות מעל ה2מ-18 של ג'ון סטארקס בגיים 7 או אם הוא מתעקש לנסות לשבור את ה0 מ-13 של ריין אלן בגמר 2010.
קובי 6 מ-24 מישהו?
פוסט מצויין
המומנטום עבר צד ביג טיים
גולדן סטייט נראתה רע מאוד הלילה בעיקר ברבע הראשון
מנחם סיקור מצויין אך אני מעוניין להוסיף כמה דברים:
1. אין שחקן שמוצא את האדם הפתוח יותר טוב מלברון, יש לו את הראיית משחק הטובה בליגה דאבל טים יגמר בשלושה פנוייה של אחד מהשחקנים.
2. לברון לא רק השחקן הטוב בעולם, הוא בפער עצום מכל הבאים אחריו בעוד סטפן קרי שחקן מצויין לברון מפלצת דומיינטית שספק אם נראה כמוה עוד בעתיד (מקום 1 בכל הסטטיסטיקות האפשריות בשני הקבוצות.) כשלברון קולע את הזריקות מחצי מרחק ומ3 כמו במיאמי אין דרך ממשית לעצור אותו ולא משנה אם גרין בלי גרין (או כל שומר אחר בליגה), דבר נוסף שלא הוספת בטור זה את ההתנהגות האצילית של לברון, אחד מהריאונות היפים שיצא לי לשמוע עם קרייג סיגר בסוף (כיבד בצורה מופלאה את קרי והווריורס).
3.לא דיברת על ההגנה של קליבלנד ושל לברון בפרט כמות הדברים שהוא עושה בהגנה לא יאומן.
4. קרי לא רק שעשה עברות לא חכמות, ניהל את המשחק בצורה לא טובה, כשהקבוצה שלו בזכותו עשתה את הריצה ברבע השני והגיע לפער חד ספרתי זרק שלושה מכמעט חצי מגרש.
5.האריסון בארנס זרק את חוזה המקסימום שלו מהחלון בגולדן סטייט (בקבוצות אחרות כנראה שיקבל).
6. קר בניהול משחק כושל ביותר.
7. לא השיפוט ולא הליגה הכריעה את המשחק למרות שהשיפוט היה מזוויע לשני הצדדים, מי שהכריע היה רק אדם אחד ושמו לברון גיימס.
זה לא הראיית משחק שלו, זה העובדה שקשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי למנוע ממנו למסור את המסירה.
גם ראיית משחק גם מסירות במהירות מטורפת.
שני שומרים ימנעו ממנו למסור את המסירה
רק באחוז קטן מאוד מהמקרים. too tall
ששששששש כמה אתה חופר
מסכים עם הכל, במיוחד סעיף 4, השלשה הזאת שהוא לקח הרסה את כל המומנטום.
שני שומרים על לברון יקשו עליו למצוא את האדם הפתוח, והווריורס צריכים להחליט: מה טוב יותר, שלברון ינצח אותם, או שהוא ימצא את האדם הפתוח? (שגם אליו יגיעו בהחלפות מתאימות)
מישהו יודע מי מוביל את הסדרה באיבודים כרגע?תודה
לדעתי לברון
עד עכשיו שתי הקבוצות קלעו מספר זהה של נקודות בסהכ בסדרה כאשר ההפרש הכולל הוא 59 לכל קבוצה
מנחם הקאבס עדיין לא דגדגו את ג.ס באןקלנד שגרין משחק.
במשחק 7 הוא ישחק .
אני כמעט בטוח שג.ס תביס …לא תנצח תביס ב 20 פלוס מדוע ?
1. ברגע שגרין הורחק ממשחק 5 הבנתי ש5 ו 6 ילכו לקאבס. כי משחק 5 ללא גרין ומשחק 6 ביתי …עכשיו זה כבר משהו אחר.
2. בלי קשר לסדרה הזו זה קשה מאד וכמעט בלתי אפשרי לנצח 3 משחחקים ברצף.
אמנם ג.ס עשו זאת לא מכבר …אבל אז הם ניצחו בבית את המשחק המכריע.
3 הביתיות הרבה יותר חשובה מבעבר בוודאי ביכולת הקליעה של תומפסון לעומת יכולת הקליעה של הקאבס.
4. נכון כדורסל זה משחק של מומנטום …ולאחר הרבע הראשוו המומנטום יחזור לג.ס .
לדעתי ג.ס ייסגרו את המשחק איפה שהוא בסוף הרבע הראשון עד אמצע רבע שני.
מנחם,
מסכים לחלוטין שהמומנטום עבר לקליבלנד,
והם יגיעו ביום ראשון לאורקל ארנה עם 50 טון של ביטחון עצמי.
לדעתי נקודת המפתח של הסדרה
היא למעשה עקב אכילס של הווריירס:
האריסון בארנס.
היו לו המון זריקות פנויות גם במשחק הזה, וגם במשחק הקודם,
והוא החטיא אותם.
איבד לחלוטין את הביטחון.
אם הקליעות היו נכנסות לו כמו במהלך העונה הסדירה,
ההגנה של קליבלנד הייתה צריכה לסגור גם אליו ואז קליי וסטף היו זוכים לקצת יותר אוויר לנשימה.
הגישה של הקאבס היא לתת לבראנס לנצח אותם.
בינתיים הוא לא.
וכל החטאה שלו מורידה לו כמה אלפי דולרים מהחוזה הבא..
שתי מיתולוגיות על הכף במשחק 7:
המיתולוגיה של גולדן סטייט ווריורז, הקבוצה עם העונה ההיסטורית, ואליפות היסטורית אחרי שני משחקי 7 ורולר קוסטר מטורף.
המיתולוגיה של לברון ג'יימס: נצחון בגמר הזה יעלה אותו לרמה הגבוהה ביותר, שני רק למייקל, אחרי הסרת קללת קליבלנד בת ה-50 ומשהו שנה, ונצחון על גולדן סטייט ההיסטורית כנגד כל הסיכויים בסדרה לפנתיאון.
לב אחד יתרסק לרסיסים. ואני מתבאס מראש עליו, לא משנה מי.
צודק במאה אחוז.
בתור אוהד נייטרלי חסר עמוד שידרה שמחליף אהדה לקבוצה תוך כדי משחק אני ממש מתקשה להחליט בעד מי אהיה, או יותר נכון- איזה סנריו יהיה יותר שלם ומשמח מבחינתי.
ככל שמתקדמת הסדרה, וכעת אחרי משחק 6; אני חושש שאם לברון יפסיד את גיים 7 זה יהיה שברון לב אדיר.
לחבר'ה מגולדן סטייט יש עוד שנים רבות לנסות לקחת אליפות- להוריד קצת את הגז בעונה הרגילה ולבוא בטירוף לדבר האמיתי.
ללברון מגיעה עוד אליפות. נקודה. וכמובן לעיר קליבלנד.
תגובה נהדרת, מסכים איתך לחלוטין.
אפילו בתור אוהד ג"ס, כאב לי הלב על אוקלהומה, ויכאב לי על קליבלנד אם יפסידו. בעיקר על האוהדים שלהם, שבאמת מגיע להם כבר. מה שלא יקרה, התוצאה תהיה אכזרית, ברוטלית.
קשקוש! מי שמדבר כך לא באמת אוהד של גולדן סטייט.
עם כל הכבוד ללברון ולרעמים, יכאב לי הלב הרבה יותר אם הלוחמים יפסידו, וכמעט שלא יכאב לי הלב בכלל אם קליבלנד תפסיד.
אחרי שהסדרה תגמר נתפנה לנחם, עד אז צריך לשאוף לרמוס אותם בלי טיפת חמלה.
אין קבוצה שמגיע לה העונה יותר מהלוחמים, הן הגיעו להישג הזה במאמץ קבוצתי ולא של כוכבים יחידים, הם שברו את שיא הניצחונות ההיסטורי של הבולס, מגיע להם לסיים את העונה כאלופים.
אין ספק שניצחון של הקאבס תעצים את תדמיתו של לברון בעיקר כי היא תירשם בלעדית על שמו בניגוד למשל לשתי האליפויות בהיט שתמיד ייחסו אותם לנוכחות והיכולות של וויד לא פחות מלברון. (וסליחה מראש בפניי קיירי אירווינג שלדעתי מרשים בסדרה הזו לא הרבה פחות מלברון)
צודק
כאוהד ווריורס אני מסכים עם כל מה שכתבת ,מנחם.
אני חושב שסטיב קר הוא האשם העיקרי בזה שיש משחק שביעי. אחרי משחק 5 הוא אמר שהוא עדיין אוהב את המצב הזה ( 3:2 +יתרון ביתיות ) , הזחיחות הזו משפיעה על השחקנים שאפשר להגיע למשחק 6 בכיף , כשבראש אי שם בתת מודע נחזור הביתה לסיים עניין. סטיב קר בסדרה הזו שומר על קיבעון ( מלבד משחק מספר 1) . איך התהפכו היוצרות תוך כדי סדרה, הרוטציה של הווריורס היתה גבוהה במשחקים הראשונים , ובמשחקים האחרונים זה טיירון לו שקיבל אומץ ומשלב את אחרוני הספסל .
לא יכול להיות שבארנס יקבל קרדיט כזה גדול על תרומת פרומיל ואת ספייטס שיודע לקלוע הרבה יותר טוב ממנו הוא לא משתף בכלל.
צריך לקרות הרבה דברים כדי שגולדן סטייט תנצח . קליבלנד לעומת זאת צריכה רק שלברון יהיה לברון.
קר חייב לשחק עם גבוה "אמיתי" בעמדת הסנטר, היות ובוגוט פצוע אני הייתי הולך עם ורז'או שתואם לו יחסית מבחינת התכונות,הגנתי וריבאונדר טוב שראינו שבדקות שהוא על המגרש עוצר את חגיגות ריבאונד ההתקפה של הקאבס ופרט טריסטן תומפסון שבסדרת הגמר הזו גרם לי לאכול כובע ולהצדיק את החוזה העצום שסידר לעצמו (בעזרת החבר לברון) בקיץ האחרון. האופציות האחרות נראות לי הרבה פחות טובות- אזילי לא דומה לשחקן שהיה בגמר אשתקד (אקס פקטור אדיר) וספייטס זה בור הגנתי.
מסכים אתך. גולדן סטייט לא תנצח עם סמול בול טוטאלי, וללא סנטר. טריסטן הפך לטוב מדי.
גם אני חושב שחוסר נסיונו של קר בולט ביותר במשחקים האחרונים. הוא נחמד והכל, אבל אינו דינמי מספיק, אינו DEMANDING (דורש?) מספיק, ולוקח הכל ביותר מדי קלות (אם כי במסיבת העתונאים הוא התפרץ על השיפוט)
אגב:
הליגה תצטרך להתאמץ כדי לא להרחיק את סטף מהמשחק הבא. התקדים כבר כאן:
https://vine.co/v/M062K7p01qb
הימור בטוח: סטף הוא לא יודוניס האסלם.
עכשיו כשאני רואה את זה ממש לא ברור לי למה השעו את האסלם.
ההבדל המשמעותי הוא שהאסלם זורק על קרופורד וסטף זרק לכיוון היציע.
זה יותר לזרוק את זה על הרצפה בהפגנתיות מול קרופורד, אלא אם אתה מאמין ששחקן כדרוסל מקצועני לא מסוגל לכוון חתיכת פלסטיק קטנה.
יותר מדי שחקני כדורסל מקצוענים לא מסוגלים לשים כדור בסל בלי הגנה ועם זמן לכוון מ4 מטרים באחוזים יותר גבוהים משלי ביד החלשה. לי זה נראה שזה נזרק על קרופורד או לפחות לכיוונו.
זה פגע ברצפה חצי מילימטר ממנו, אפילו האסלם לא מסוגל לכוון כל כך גרוע, אפילו דראמונד לא מסוגל לכוון כל כך גרוע.
אף אחד לא ירחיק אותו ממשחק 7 על הטבעת, יש מוסכמות על דברים שלא עושים, בטח לא לפנים החדשות שהליגה הזו מנסה לשווק ("בייבי פייס)
ובינינו גם לא באמת יש סיבה לכך
בלאט ניצח 2 כי זה מה שהיה לו ביד- שחקנים הרבה יותר חלשים מהשנה.
סטף נוטה להסתבך בעברות וגולדן סטיט יצטרכו להגן על הצבע יותר טוב מאמש.
נקווה שבוגט ואיגוואדאלה יהיו כשרים.
🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀
בוגוט אולי יהיה כשיר לאולימפיאדה וגם זה הספק…
צודק מומנטום זה דבר מאוד חשוב לכן הMVP של הגמר זה:
Kiki Vandeweghe
ללא קשר לזהות המנצחת ביום ראשון, אני חושב שהליגה הולכת לתת ללברון את ה-MVP של הפיינלס.
הוא הכי טוב בסדרה הזו בפער עצום. יותר ממה שהיה בשנה שעברה.
זה בהחלט נראה שהפעם לא תהיה ברירה
מנחם, אתה בטוח שאוהדי ג"ס הם רכרוכיים כמו הקבוצה שלהם, לדעתך. מה שאתה לא הבנת (או אולי כן) זה שלאף אחד אין בעיה שתחשוב שג"ס היא קבוצה פחות טובה, או שתהמר נגדה, או אפילו תשנא אותה. מה שהיה מעצבן זה הזלזול במגיבים ובדעות שלהם, והנטיה לקרוא לכולם רפי הבנה.
מאז שנרגעת קצת, הרבה יותר כיף ונעים עבורי להכנס לכאן, וגם נהנתי מאוד מהפוסט הזה ומהניתוח שלך (גם אם אני לא מסכים עם המסקנה הסופית). אפילו שזה קצת דקר וכאב. אז רציתי להגיד תודה!
לא טענתי שאוהדי הווריורס רכרוכיים
לגבי לברון: אין ספק שבשני המשחקים האחרונים הוא נראה השחקן הכי טוב בעולם, בפער אדיר. גם אין ויכוח שהיו לו הישגים אדירים במהלך הקריירה. ואני אולי אפילו נוטה להגיד שלברון במיטבו יותר טוב מקרי במיטבו. אולי. עוד לא החלטתי עם עצמי.
אבל לא קובעים מי השחקן הכי טוב בעולם לפי משחק אחד או שניים, כמו שגם לא מחליטים ששחקן גמר את הקריירה בגלל כמה משחקים טובים. הדברים האלה נקבעים לאורך זמן. לכולם יכולים להיות הברקות (היי, במהלך הפלייאוף הזה אפילו ללאורי ודרוזן היו כמה משחקים טובים. האם זה אומר שהזלזול שהם חטפו אחרי שאר המשחקים לא הגיע להם?). אם לברון מפסיד את האליפות, שום דבר לא היה שווה. זה לא כמו שנה שעברה, עם ההופעה המיתולוגית שלו, שבה הוא יכול היה להפסיד בלי לפגוע במורשת שלו. אף אחד לא יאשים אותו לעולם על ההפסד שנה שעברה. השנה אין תירוצים, והפסד במשחק השביעי יהווה כתם.
זה לא ייקח לו את כל ההישגים הקודמים, אבל יותר מבעבר זה יחשב לכשלון אישי שלו. כך דעתי, בכל אופן.
זה הכל נכון. מי שלא תנצח תהיה אלופה ראויה מאוד מאוד. ולברון נותן סדרה מטורפת כמו שציפינו ממנו. לגמרי מספק רת הסחורה.
זוכרים שאמרתי אחרי משחק 4 שהדרך היחידה של קליבלנד לנצח היא אם לברון יקח 30 זריקות במשחק?
אז זה זה
אין פה קטע אגואיסטי. כן יש פה קטע מנהיגותי. הדבר הכי קבוצתי שלברון יכול לעשות זה לקחת את המשחק עליו ולהיות אנוכי רוב הזמן.
מה שמוביל ל :
1. לקבוצה יש יותר סיכוי לנצח
2. זה יסחוף אחריו את כל השחקנים לעלות רמה ויתן להם בטחון
3. זה יוביל להמון מבטים פנויים עבור שאר השחקנים כי ההגנה תתמקד בלברון.
ובכל מקרה זה בדיוק היתרון היחסי של קליבלנד על הווריוס- לברון!!!!
ללו אין רק את קיירי, לאב ג'פרסון ו-וויליאמס… יש לו קבוצה שרצה כבר 2 עונות, לכן יש לה יותר אפשרות להתגמש ולהתאים עצמה לסיטאציה.
לקר, אגב, יש השנה היעדרויות (פציעות והשעיות) שלא היו לו בשנה שעברה
התוצאה בסדרה-3:3
נקודות לכל קבוצה בסדרה- 610:610
עכשיו מנחם שאתה אומר שהקאבס יקחו והם הפייבוריטים אני רגוע כי אני יודע שגולדן סטייט ינצחו….
וואלה הנאחס חזר לעבוד ,תודה דוק
מילא לזרוק על מישהו את מגן השיניים, אבל במהלך כל המשחק להוציא אותו מהפה כל הזמן ולגעת בכדור נראה מגעיל למדי
מסכים עם הכל חוץ מסעיף תשע. קבוצה מזרחית אחת לא מעידה על מזרח חזק ומערב חלש. בערב מספר רב יותר של קבוצות טובות וגם אם קליבלנד תזכה זה לא הופך את המזרח לטוב יותר. בטח לא אם היא זוכה ב4-3
לא טענתי שהמזרח טוב יותר. טענתי שהוא קשוח יותר
ל- ISH ויתר המתלוננים על השיפוט –
זו לא השריקה של השופטים שמפריעה לכם, אלא השריקה של האוויר שיוצא מהבועה הענקית הזו שנקראת GS WARRIORS.
מסכים אתך
אתה אפילו לא מבין על מה אני מתלונן.
גל אוהדי גס (מעניין איפה אוהדי ההצלחות הללו היו לפני 3 שנים) מתעוררים עם סטירה לפנים. כן, השחקן הכי טוב בליגה לא משחק אצלם אלא נגדם. הקבוצה ה"היסטורית" שלהם נגררת למשחק 7 שני ברציפות (לא חושב שגם הפאנאט ביותר של גס מעיז להשוות את הקבוצה הזו לבולס 96).
האליפות בסכנת אבדן ממשית (אם כי הפלוצים מהמפרץ עדיין עדיפים , בבית לפחות) והתיפלץ מגיע ליכולות סמי-ג'ורדניות, מה שלא מבשר טובות.
ועדיין, מדובר בקליבלנד…
אתה יודע שזה לא גמור נכון? והמשחק הבא בגולדן סטייט…ולברון משקשק ברגעים מכריעים….1+1+1=??
"לברון משקשק ברגעים מכריעים".
רק שהמציאות עד כה מראה את ההפך.
אין בתולדות הליגה שחקן שקלע בממוצע למשחק (משחק הדחה בפלייאוף, לפחות 5 משחקים) יותר מלברון.
32.3 נק' למשחק.
הממוצע הרלוונטי הוא 33 אחוז 2/6
במקרה הטוב מבחחינתו יהיה 3/7 43 אחוז.
במקרה הרע 2/7 28 אחוז.
אז 1 מ-1 (100 אחוז) זה טוב יותר מ-2 מ-6?
או 2 – 2 טוב יותר מ-2 מ-6?
הטיעון שיש "ניקוד חובה" להגעה לפיינלס, מוזרה בעיני.
זכייה באליפות דורשת קבוצה.
להעלות את הרמה, במאני טיים – זה אינדיבידואלי.
ולברון בהחלט מעלה את רמתו במאני טיים.
32.3 נק' למשחק.
אהרון אני מאוד מכבד אותך, אבל תרשה לי להגיב על זה: שטויות
אז אתה אומר שהממוצע הנקודות הגבוה שלו אפילו יותר ממייקל למשל חשוב יותר מ 6/6 של מייקל ?.
בקיצור ולעניין זו סט ותו לא.
לברוו לא הצליח עדיין חלקחת אליפותבקליבלנד אלא בהצטרפות לכוכבי המזרח הגדולים וייד ובוש.
בכל הכבוד להצגות איני שוכח את הרחקת גרין במשחק 5.
עדיין חובת ההוכחה על לברון במשחק 7 בחוץ עם גרין.
אם יפסיד יתקבע כלוזר .
אם ינצח רק אז ישנה זאת.
אין מה לעשות ללא אליפות עם קליבלנד הוא יהיה במרחק גדול מהגדולים באמת.
בלי קשר ה6 גמרים שלו הם בעיקר תוצאה של חולשת המזרח מה שלא היה בעבר לכן איני מתרשם ממספר העליות שלו לגמר.
לא השוותי לג'ורדן.
העובדה שאתה כן משווה לג'ורדן, רק מוכיחה שהמשפט "לברון משקשק ברגעים מכריעים" מופרך.
אין שחקן שזכה פעמיים בתואר פיינלס MVP ש-"יתקבע כלוזר ".
זה שאתה לא מסמפט/אוהד את לברון, לא משנה את העובדה שהוא השחקן עם ממוצע הנק' הגבוה ביותר במשחקי הדחה. זה בדיוק ההפך מ-"לוזר".
אהרן מה לעשות אבל גיא שוב צודק
גם 10 אליפויות של לברוו במיאמי לא היו משנים את דעתי.
דעתי נאמרה אגב כאן באתר ביום שלברון עבר למיאמי.
לדעתי לברון עצמו מסכים איתי ולכן זו הסיבה היחידה ההגיונית למה הוא חזר לקאבס.
איני אוהב. את המושגים ווינר ולוזר בדרך כלל.
כאן אני נקטתי בכך מכיוון שלברון עשה משהו קיצוני וברח מהקבוצה אותה אמור היה להוביל.
כרגע הוא בהחלט משחק יוצא מן הכלל אך למבחן הגדול הוא טרם הגיע .משחק 7 עם גרין באוקלנד יהיה מבחנו הגדול ואני מתפלל ומאמין שהוא ייכשל בו באופן מחפיר.
אז גם קארים לוזר?
(דרש טרייד לניקס או ללייקרס)
או שאקיל?
(עבר ללייקרס)
ומה עם קובי שדרש טרייד עד לשנייה שממפיס עשו טובה ללייקרס, ושלחו לשם את גאסול,
גם הוא לוזר?
העובדה שלברון ידע שאין לו סיכוי לאליפות במדי הקאבס, במצבם ב-2010, הופכת אותו לאדם ריאלי. לא ללוזר.
תוספת לגיא: אם היה נשאר בקליבלנד היה לוזר וכולם היו יורדים עליו על כך
הכל יכול לקרות ביום ראשון. לברון נפלא, קרי נפלא, לברון איום, קרי איום.
אכן
פוסט מעולה! חוץ מסעיף 9…
אני בהחלט חושב שקר חייב לשנות את ההגנה, ולהתמקד בשני מוקדי הנזק העיקריים, דאבל אפים כל הזמן, ולתת לשאר השחקנים לנסות לקלוע. מבחינת טיירון לו, אני חושב שהוא צריך לשתף יותר את מו וויליאמס, פשוט בזבוז.
גם אני משווע לראות את מו ויליאמס
פוסט מעולה מאוד נהנתי לקרוא, חוץ מסעיף 9 שאני לא מסכים איתו כי זאת סתם סטיגמה שנשארה ואין מה להכליל אותה על קונפרנסים שלמים. אוקלהומה לדוגמה היא אולי הקבוצה הכי פיזית ואגרסיבית בפלייאוף הזה.
בקשר לעבירות ששרקו לקרי:
עבירה חמישית: קרי עשה פאול על קיירי שלא נשרק במהלך הכדרור, מה ששם אותו בפוזיציה לשים יד על הכדור ולחטוף. ייתכן מאוד שהשריקה היתה על המגע לפני החטיפה, ובכל מקרה נעשה צדק.
עבירה שישית: שריקה לא מוצדקת, במצב שהמשחק היה כמעט גמור אז לא בטוח שזאת שריקה שהשפיעה על התוצאה (אגב גם פה שניה לפני כן קרי נתן מכה לכף היד של לברון בנסיון חטיפה. אבל לא חושב שזה הצדיק שריקה). נדמה היה לי שלברון ניסה לסחוט ממנו את השישית וקצת ביים שפת גוף של פאול.
ומה בקשר לשני הפאולים ההזויים ששרקו ללאב?
הם רק עשו טוב לקליבלנד..
לא פרובקציה, אלא נטול הבנה
חבל שהתגובות פה באתר כה הזויות, ומגוכחות. כמה עובדות שאין אפשרות לערר עליהם.
1. השיפוט לא הכריע את המשחק היה נוראי לשני הצדדים, האיש היחיד שהכריע את המשחק הוא לברון גיימס.
2. לברון גיימס השחקן הטוב בעולפ בפער עצום מכל הבאים אחריו,בעוד שסטפן קרי שחקן מצוין לברון גיימס מפלצת דומיינטית, הדבר היותר מדהים זה שהוא עגורם לשחקנים הטובים בעולם להיראות כמו ילדים לידו, רק שאקיל עשה את זה (עם זה לדרק רוז, קווין דוראנט, סטפן קארי).
3. לברון הוא שחקן הקלאץ הגדול ביותר שיצא לראות, אין אחד שקלע במשחקי הדחה יותר ממנו.
השיפוט אולי לא הכריע את המשחק אבל הוא בהחלט השפיע עליו משמעותית והוא בהחלט מכריע את הסדרה.
אם לברון היה כל כך עצום כמו שאתה מתאר הוא לא היה צריך שלא ישרקו לו לעבירות תוקף ושלא ישרקו לו על הר של עבירות מגן. מאז ששרקו ללברון צעדים פעמיים בתחילת הסדרה מותר לו לעשות כמעט ככל העולה על רוחו.
הוא כלל \לא כזה גדול ועצום. אני בטוח שבליגה ישנם -75-100 ששוקלים יותר ממנו וגבוהים יותר ממנו
😀
מה שעוד לא ציינו בסטיסטיקה של לברון
שהיה לו רק איבוד אחד בלבד!!
11 אסיסטים , 4 חטיפות ו-3 גגות.
על 42 דקות כאשר רוב הזמן הוא מחזיק בכדור.
נמאס כבר לשמוע שכל הזמן אומרים עליו שהוא רק מפלצת בגודל והכישרון שלו לא כל כך מזהיר.
הוא לא צריך סניגור כמוני.
רק לנצח משחק ביום ראשון כדי להשתיק עוד קולות.
ישי אוהד הקאבס, איך זה שאתה נעלם מאיתנו לתקופות כאלה ארוכות ומשאיר אותי ורק בודדים אחרים להגן על הקאבס ולברון?
נכון באמת איפה אתה שהשארת אותנו כאן לבד להילחם נגד כל הטרולים והאורקים?
🙂