אירועי דיומא – 17.06.2016/מתן גילור

כדורגל

יורו 2016

איטליה – שבדיה (16:00) (ספורט 1) – בית E מחזור 2. במחזור הראשון איטליה השתיקה את מבקריה כאשר גברה על בלגיה 0-2, בעוד שבדיה וזלאטן חילצו תיקו 1-1 מול אירלנד בקושי רב. היום זלאטן יפגוש כמה מחבריו מהליגה בה כיכב, וינסה להכניע את חברו לשעבר לקבוצה ג'יאנלואיג'י בופון במטרה להתקרב לשמינית הגמר. לעומת זאת, האיטלקים יודעים שניצחון אחד יבטיח להם את ההעפלה, וככל הנראה גם את המקום הראשון בבית.

צ'כיה-קרואטיה – 19:00 (ספורט 2) – בית D מחזור 2. במחזור הראשו צ'כיה הקשתה על ספרד, אבל נכנעה לשער של בלם ספרד ג'רארד פיקה. קרואטיה נראתה טוב מול טורקיה וניצחה משער נפלא של קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ'.

ספרד-טורקיה – 22:00 (ערוץ 10) – בית D מחזור 2. הספרדים ינסו להשיג הפרש שערים עדיף על קרואטיה מול הנבחרת החלשה בבית, על מנת שתוצאת תיקו במחזור האחרון תפסיק להם למקום הראשון.

 

קופה אמריקה 2016

פרו-קולומביה – 03:00 (בין שישי לשבת) (ספורט 1) – המשחק השני בשלב רבע הגמר. פרו סיימה בקום הראשון בבית B אחרי ניצחונות על האיטי וברזיל ותיקו עם אקוודור. קולומביה סיימה במקום השני בבית A עם ניצחונות על פרגוואי וארצות הברית והפסד לקוסטה ריקה. ובכל זאת, קולומביה אולי המועמדת מספר 2 לתואר והיא פיבוריטית ברורה במשחק הזה.

 

כדורסל

משחק מספר 2 בגמר הפלייאוף הספרדי: ברצלונה-ריאל מדריד – 20:00 (ספורט 2). התוצאה בסדרה (הטוב מ-5) היא 0:1 לברצלונה, אחרי ניצחון על הבאזר 99:100 במשחק הראשון (שיא נקודות במצטברות לשתי הקבוצות בגמר הליגה הספרדית). אחרי המשחק הקרוב, הסדרה תעבור לשני משחקים למדריד ותחזור למשחק 5 בברצלונה, כמובן במידת הצורך.

 

טניס

טורניר האלה

היום ישוחק שלב רבע הגמר – להלן המשחקים: רוג'ר פדרר-דויד גופין, מרכוס בגדטיס-אלכסנדר זברב, פיליפ קולשרייבר-דומיניק ת'ים, אנדראס ספי-פרלורן מאייר. שידורים בערות לייב (החל משעה 13:00) ובערוץ פלוס (החל משעה 18:00).

 

טורניר קווינס

היום ישוחק שלב רבע הגמר – להלן המשחקים: סטיב ג'ונסון-מארין צ'יליץ', אנדי מארי-קייל אדמונד, ז'יל מולר-ברנארד טומיץ', מילוש ראוניץ'-רוברטו באטיסטה/דונלד יאנג. שידורים בערוץ לייב (החל משעה 14:30).

 

אופניים/פאקו
הטור של שוייץ

את הטור מוביל כעת ההולנדי וילקו קלדרמן, כאשר לא הרחק מאחוריו הצרפתי וורן ברגיל והאמריקאי אנדרו טלנסקי.

הקטע של היום הוא קטע טיפוס נוסף, עם שתי פסגות בדירוג HC ללא סיקור חי (שידורים חוזרים ביורוספורט).

Route du Sud

את שני קטעי הספרינט הפותחים ניצח בריאן קוקארד הצרפתי המוביל במירוץ. הקטע השלישי הוא קטע נג"ש בו תהיה לנו הזדמנות לבדוק עד כמה נאירו קינטאנה השתפר בתחום. שידור חי ביורוספורט החל משעה 16:30.

 

גולף\עידו ג.

אליפות ארצות הברית הפתוחה

כאילו שהמסלול לא מספיק קשה בא הגשם וניצח את כולם. 3 הפסקות בשל סופות רעמים הביאו  לכך שכמעט אף אחד לא סיים הסיבוב הראשון. המשמעות? בנוסף לתנאים הקשים השחקנים יצטרכו לשחק שני סיבובים היום (או מה שיספיקו). כרגע מוביל אנדרו לנדרי, שחקן אלמוני שנראה כאילו נשלף מהסרט טין-קאפ. לנדרי כבר נראה כמי שאוקמונט קטן עליו עם 5 מתחת לתקן אבל אז שני בוגיס רצופים החזירו אותו למציאות והא מוביל בחבטה אחת על קבוצה שכוללת גם את באבה ווטסו. בין השמות הגדולים שכבר סובלים: רורי מקלרוי עם 4+ וריקי פאולר עם 6+.

.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. לא רבים מנסים להתמיד בכתיבת ספורט איכותית ועניינית בארץ. אני רואה את האתר כחלק מקהילה מצומצמת אך איכותית.
    אחד מהאבות המייסדים של הנישה הזו הוא רונן דורפן.
    משפחת הופס מרכינה ראשה ומשתתפת בצערו על מותה של אחותו.
    ת.נ.צ.ב.ה.

      1. גם אני שולח תנחומי לרונן דורפן, אחד משני היחידים בדה באזר שהייתי בקשר טוב איתם, ועדיין (השני הוא גיל שלי; גם אצל בני תבורי גייל ואני בקרנו לקפה). כמו עידו, אני מסכים שמתאים לו לסכם את זה כך. פגשתי אותו לפני איזה 20 שנה במדיסון סקוור גארדן כשהיה צעיר בלתי ידוע, ומאז כמובן הפך לשם דבר בעתונאות הספורט. מה שתמיד אהבתי אצלו זה חוש הפייריות שלו. אני כתבתי בדהבאזר בתקופה שהאתר הופס היה של שרון סולומון ושגיא כהן, והיה על הפנים. מי יודע אם לא הייתי ממשיך לכתוב שם עד היום, ואז אולי לא היה לנו את הופס של היום אילולא היה שם איזה מנהל בשם בקרמן או משהו כזה (כנראה שרונן סוף-סוף החליט שהוא עצמו לא יכול איתו) שפשוט לא יכולתי להמשיך איתו.

        טוב שככה זה ניגמר.

        אבל לכולנו יש מגרעות: מה שאני לא אוהב אצל דורפן הוא שלפעמים הוא מסכם ככה גם משחקי גמר בכדורסל או כדורגל: זורק שני משפטים ונותן לקורא לחשוב מה שהוא רוצה (ולהשלים את החסר).

        1. בעיניי זה דווקא צורה יפה ושונה.
          רוב הטורים והסיקורים הם מלאי מילים ותיאורים (וכמובן שיש בהם צורך ויופי משלהם) ורונן נותן איזה זווית אחת מסויימת ומיוחדת שבה הוא מתמקד.
          היופי אצלו שהוא לא אומר שהזווית שלו היא היא היחידה שחשובה/קובעת, אלא שזה החלק שלו לעניין, וזה יפה לדעתי.
          משתתף בצערו כמובן.

  2. ובנושא חיובי יותר: יש היום יום מרתק ביורו. איטליה-שבדיה, צ'כיה-קרואטיה וספרד-טורקיה הם יופי של משחקים, חבל שרק האחרון בערוץ פתוח. אבל כל משחק שווה צפייה.

    דרך אגב, אני חושב שההרחבה של הטורניר ל-24 נבחרות השתלמה. איסלנד, צפון אירלנד, אירלנד ושות' מוסיפות הרבה מאוד צבע וכיף למעקב אחרי הטורניר הגדול מכולם.

        1. אני יכול להסכים עם רועי שלפחות המשחקים ביורו עד עכשיו היו מעניינים ודרמטיים (הרמה ביורו בהחלט ירדה מטורנירים עברו) לא נתקלנו בהרבה משחקים משמימים,
          ואני קצת מפחד שהמשחק של אתמול גרמניה-פולין קצת יוריד לנו את העניין הזה- גם איטליה-שבדיה לא היה מעניין כל כך, ועד עכשיו גם קוראטיה-צ'כיה לא מתעלה.

      1. בדיוק.
        אין מה להשוות את יורו 88 הנפלא והפנטסטי אם מה שרואים על המסך (כאשר רואים שכן מה שבספורט 1 ו 2 אני עקרונית לא מתחבר ומשלם ).
        אז רועי כל משחק היה קלאסיקה.
        בבית 1 .
        אירלנד מפתיעה את אנגליה בדרבי הבריטי
        ואז ברית המועצות הגדולה מנצחת את הולנד.
        לאחר מכן כבר משחק של אל חזור בין אנגליה להולנד שכן רק 2 עולות בלי שלישית עם ניצחון בכיס מול קוקיונית כל שהיא.
        ההולנדים מנצחים 1-3 במשחק לאגדות של ואן באסטן עם שלושער.
        עדיין ההולנדים חייבים לנצח את האירים במשחק מכריע ועושים זאת בצפרניים בדקה ה 83 ( קיפט ).
        בבית השני האיטלקים המארחים מסיימים ב1-1 עם גרמניה סגנית אלופת העולם …במשחק הפתיחה זה משחק פתיחה !!!!
        אחר כך ספרד מנצחת. את דנמרק 2-3 במשחק איכותי .
        בקיצור כל משחק היה משחק והטורניר קצר וקולע ככה מקבלים גם משחקי איכות בשלבי ההכרעה וכך זכינו לקלאסיקה הולנד גרמניה 1-2 הולנדי משער ניצחון בדרה ה89 .
        ובגמר 0-2 על ברית המועצות בשיחזור משחק הפתיחה.
        רןעי האמן לי אין מה להשוות את הטורניר אז להיום .

  3. יש עידכון מהאופניים פאקן ? וורן ברגיל רוכב טוב מאד לא ממש מכיר אותו לעומק אך התרשמתי מהאקטיביות שלו .

    1. עוד לא, היום קטע קשה מאד. ברגיל רוכב טוב, אך בסיום הקטע הקודם כמעט התפרק. ההימור שלי הוא שקלדרמן יחזיק ביתרון עד הסוף (אלא אם יפשל בנג"ש).

  4. חברה, כאן ארה"ב גברה עם 10 שחקנים על אקוודור (המצויינת! אנשים לא מתארים לעצמם כמה הם טובים, ואם אני לא טועה מדורגים 16 בעולם) 1-2 ועלתה לחצי הגמר. זהו הישג אדיר.
    אני חוזה גם ביורו וגם בקופה, ולדעתי (אני מתכוון לזה בכל הרצינות!) המשחקים כאן יותר טובים, ויותר מרתקים.

    היו אס אופן משוחק על המשטח הקשה, אולי, מכל האחרים בעולם!

    טור נפלא.
    אני מקווה רק שלמתן יהיה כוח להמשיך

  5. עלייה תלולה ומפרכת בטור של שווייץ, שבעה ק"מ לסיום. סקיי מכתיבה קצב רצחני בפלטון (ע"י ואסיל קיריינקה המצויין). התוצאנה – וילקו קלדרמן המוביל נושר מהפלטון. פריויו מצויין למה שהולך לקרות בטור.

  6. טי ג'יי ואן גרדרן תוקף, כ-4 ק"מ לסוף, בנסיון להציל את הטור אחרי ההתפרקות שלו בקטע הקודם.
    (וגם אותי תוקפים פה, כי צריך לצאת מהבית, אז אראה בהקלטה בערב…).

  7. גיחה מהקצה השני של אירופה.
    כדורסל אין אפשרות לראות כאן. הכל זה יורו. שידורים בלופים של משחקים ישירים ושידורים חוזרים. עם השתהות טיפה עודפת על גול אחד ומיוחד של האיסלנדים.
    ובקשר לזה- באותו יום תיכננתי לראות את המשחק בבאר מקומי. רק שכביש אחד ששכחו לסלול אותו מאז החורף האחרון האט מאוד את הנסיעה והגעתי לעיר השנייה בגודלה באיסלנד (אקוריירי, 18471 תושבים. זה יותר מבאר יעקב!) בערך דקה אחרי שער השיוויון. אז קפצתי במהירות לבאר הראשון עם דגל איסלנד וראיתי כמה ויקינגים ענקיים חוגגים. עכשיו, ויקינגים ענקיים זה מפחיד. אפילו יותר כשהם שמחים. במיוחד עבור היחיד בקהל שהיה פורטוגלי וממש ניסה להסתיר את האכזבה שלו. ואז נזכרים שהוויקינגים הענקיים הם אולי האנשים הכי נחמדים בעולם ומצטרפים לחגיגות בירה (זה חוקי פה כבר איזה 25 שנים) כולל הפורטוגלי שהיום כנראה גם לא מבין את האמירה של כריסטיאנו רונאלדו.

    1. מעורר קנאה.
      באיסלנד לא יצא לי לבקר, וחברים אומרים שאין מקום יותר כיף לנסיעת שטח, ושאין מקום עם יחס גבוה יותר של לנד-קרוזר/תושב.

      1. נסיעות השטח תלויות באיזה כבישים בכלל פתוחים באותו זמן, אבל מדהים כמה כיף זה לנסוע שעות בדרכים עם נוף מדהים וכלום אנושי ואז פתאום לגלות בית בודד על גבעה, כמה כבשים מסביב, מפל ואגם.

    1. תודה.
      רשמית, השקיעה היא קצת אחרי חצות והזריחה היא לפני 3 בבוקר. אבל חושך? אני חושב שבשבוע פלוס שלי פה, זכיתי סה״כ לכשעה של חושך, וגם זה היה בעיקר בהרים.

  8. גם את המקום הראשון לא הייתי פוסל- עם הכושר הנוכחי של ספרד.
    למרות שבטורניר כזה שכמעט כל הקבוצות מהבתים עולות – אולי כדאי להם לשמור את "משחקי ההתעלות" לשלבים המאוחרים.

  9. קטע נג"ש נהדר של קינטנה המבשר רבות לקראת הטור. הקולומביאיני סיים ראשון (אמנם לא מול שדה אימתני) ועבר להוביל את המירוץ. מה שמראה שהוא שיפר את נקודת החולשה היחידה שלו.

      1. יש לו יותא מנקודת חולשה אחת.
        חובא לויאליות חוסר פירגון רוכב אנוכי חסר תקשורת עם יתר רוכבי הקבוצה יהיר לא ממושמע
        ורמאי ע ע סימום מיכני בטור האחרון

        1. את כל הדברים שציינת אפשר להגיד פחות או יותר על כל רוכב בפלוטון. למעשה אלו יותר יתרונות מחסרונות. בבקשה אבל תביא דוגמאות ספציפיות לכל אחד מהגורמים הנ"ל. אני באמת לא מכיר את הסיפורים האלו וזה די מעניין.

          1. אם אתה מתכוון לטור, הוא לא התקיף את ולוורדה אלא את פרום. כשאתה רוצה לשבור את המוביל ויש לך שני רוכבים חזקים הטקטיקה הכי טובה שיש זה ששניהם יתקיפו עד שמוביל יישבר. אין פה שום עניין של חוסר לויאליות. אם התכוונת למשהו אחר אז ציין מתי היה מקרה שולוורדה הוביל וקינטנה תקף אותו.

  10. איזה פספוס של הקרואטים שהיו טובים בהרבה ואיכשהו הצ'כים חזרו משומקום. כנראה עונש על התנהגות הקהל.

  11. אני לא זוכר טורניר כל כך משעמם
    אין לי מושג איפה כל משחק משודר
    ערוץ 1 , 10 , 2 או ערוץ העיקצוץ בתשלום
    חזרנו 30 שנה אחורה עם האלימות הרוסית והקרואטית
    ( עכשיו אני די בטוח שהטורניר יחזור לעניין )

  12. בכל הטורניר האירופאי אין את התאווה ושימחת הנצחון (והעצב בהפסד) שיש בקופה אמריקה. אולי בגלל שצריך יותר לטינים בכדורגל

  13. גם בקופה אמריקה לכל מדינה ישנם כמה שחורים, כדורגלנים טובים, אבל בעיקר אתלטים מדהימים. הייתם צריכים לראות את אקוודור אמש! כל הכבוד לאמריקאים (אבל הם הפסידו 3 שחקני מפתח לחצי הגמר).
    נראה לי שהאמריקאים לא יעלו יותר עם רגש נחיתות לאף אחד!

  14. מנחם , שמעת שהערעור הרוסי נדחה ?
    לא תהיה אתלטיקה קלה לרוסים בריו
    אני חושב שזה גורף ועונש קשה מידיי אלא אם כל האתלטים לא נקיים , אבל למה להעניש גם נקיים ?

        1. ספורטאי שלא נתפס וספורטאי נקי נראים אותו דבר.
          להעניש גם את הנקיים ימנע את המלוכלכים הבאים וימנע מהנקיים להתלכלך.

          1. אלה אגב טיעוני המשהו העולמי למשהו, אני בסך הכל עובד סוציאלי שלא מאמין בעונשים בכלל. מבחינתי לדבר איתם ברכות ונעימות והם יבינו את הטעות וחוסר הצדק ולא יעשו את זה שוב.

    1. כן, שמעתי.

      חייבים היו לקחת צד משמעותי אחת ולתמיד. פוטין צריך ללמוד שהוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה חופשי חופשי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט