סיכום יום חמישי של סבל / דור בלוך

אחרי 90 דקות של סבל בגרמניה – פולין הגיעו 48 דקות של סבל טהור במשחק מספר 6 של גמר ה-NBA, ותסלחו לי על האווירה הקודרת של פוסט הסיכום, היא תהיה קודרת מאוד.

מהפתיחה קליבלנד שלטה לחלוטין בעניינים, קיירי ולברון קלעו טוב ושלטו במחצית הראשונה, בארנס ותומפסון קלעו בצורה שערוריתית אי אפשר להבין קריסה כמו הקריסה של בארנס בשני המשחקים האחרונים והאין יכולת קליעה שלו היא אחת הסיבות המרכזיות שהסידרה הזאת עדיין נמשכת. איגודלה נפצע בגב וקאר נאלץ להשתמש בו בגלל היעדר פתרונות הגנתיים, כשבצד השני ניהול המשחק של טיירון לו היה פשוט מצויין כשהוא מקבל דקות טובות בין היתר משחקנים כמו ג'ונס.

המחצית הראשונה הייתה באיזור ה-20 הפרש לכל אורכו, וההפרש פחות או יותר נשמר לאורך הרבע השלישי, אבל לקראת סופו התחיל מיני קמבאק בהובלת תומפסון שנכנס לטירוף וקלע 8 בשלוש התקפות, כדי להחזיר את הווריורס למשחק שהגיע כבר ל-7, אבל כשחשבנו שאולי יהיה לנו משחק צמוד לראשונה בסידרה השופטים התערבו בסיפור, ועם שריקות שערורתיות לעבירה חמישית ושישית לקארי חיסלו את המשחק.

הכבוד כולו ללברון שהרוויח את תואר ה-MVP של הסידרה לא משנה מה, הוא קלע 18 נקודות רצופות כשהקבוצה שלו הייתה צריכה אותו וקיירי נעלם, והוסיף אסיסט גדול לג'יי אר סמית' לשלשה שהייתה אולי הסל החשוב ביותר במשחק כולו ושמה סוף לנסיונות הקמבאק של הווריורס.

יהיה זמן לסכם את הפלייאוף הזה, אבל ככלל אני חושב שהסידרה הזאת מהווה סימפטום של הפלייאוף כולו שמהווה אכזבה רבתי. השחקנים שחוקים בצורה בלתי נסבלת ופציעות מכריעות סדרות לא פחות מיכולת השחקנים, כמעט אפס משחקים צמודים, אין הארכות ואין דרמות והח"מ יכול לשבת באופן קבוע לכתוב סיכומי משחקים איפשהו באמצע הרבע הרביעי.

מקווה שהליגה תסיק את המסקנות, תפעל בצורה אגרסיבית יותר לצמצום הפערים ובעיקר תצמצם את כמות המשחקים או תפרוס אותם על יותר זמן כי זה פשוט בלתי נסבל שקארי, איגודלה ובוגוט סבלו מפציעות ברמה משתנה שהשפיעו מאוד על סיכויי הפלייאוף של הקבוצה שלהם.

האריסון בארנס 0 נקודות 0 מ-8 מהשדה -20 בפלוס מינוס ו-2 ריבאונדים משחק שערורייתי ביכולת, ושערורייתי במאמץ, אבל זה לא שיש פתרונות אחרים.

איגודלה דווקא ניסה אבל לא יכל עם 5 בלבד. גרין היה חלש עם 8 ו-10 ריבאונדים, ולא ממש נתן הגנה מדהימה. קליי היה גרוע למעט במהלך הרצף הטוב שלו ברצף השלישי וקלע 3 מ-10 מהשלוש והחטיא 3 מהעונשין, שתיים מהן ברגע מכריע. קארי היה היחיד שתפקד עם 30 אבל הרשה לעצמו בעיית עבירות והשיפוט לא מהווה תירוץ בעניין הזה. ליווינגסטון היה עם 1 מ-6 מהשדה כשזריקות החצי מרחק שלו לא נכנסו, וברבוסה היה עם רגעים מצויינים ו-2 שלשות וקשה לצפות ממנו ליותר מ-14. חוץ מזה לג"ס אין גבוהים ואזילי וורז'או לא היו רלבנטיים בשני צידי המגרש.

ג'יימס הגדול סיים עם 41 16 מ-27 מהשדה ולא פחות מ-11 אסיסטים כולל 3 האלי הופים גדולים לתומפסון שגרין יהיה חייב ללמוד למשחק 7. אני מתעב אותו.

לאב היה שוב לא רלבנטי עם 7 וקשה להבין את לו שפתח איתו אבל הוא התעשת מהר ונתן לו 11 דקות בסה"כ. תומפסון היה ענק זה לא מילה עם 15 במאה אחוז מהשדה ואפילו 3מ -4 מהעונשין. +32 שלו אומר הכל. קיירי תרם 23 אבל כאמור נעלם במחצית השניה, וג'יי אר תרם 14 סולידיים.

לקליבלנד אין ספסל.

כעת משחק 7, ואפשר רק לקוות שיהיה לנו סוף סוף משחק צמוד ושהשטובים ינצחו.

כמה בן אדם יכול לסבול?

 

וזה נכתב לפני המשחק:

 

 

מאחר והאליפות תוכרע היום זה המשחק האחרון שאני אסקר בעונה הזאת, היה לי עונג לסקר את ימי חמישי הגדולים זאת השנה השלישית ברציפות עם קהילת ה-NBA הטובה בישראל, הכתבים המעמיקים, הרציניים והמחוייבים ביותר, והקוראים החריפים הדעתניים והבקיאים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, מחכה מאוד לראותכם הלילה בבלוג החי, ולהתראות בשנה הבאה (אם מנחם לא יגרש אותי כי חניתי יותר מדי זמן במשבצת של יום חמישי)!

ועכשיו למשחק….

כל הדרכים מובילות לקליבלנד, המקום שבו זוכים באליפויות, כל עוד אתם לא קבוצת ספורט שמבוססת בקליבלנד כמובן.

תקציר הפרקים הקודמים:

משחק מספר 1:  קליבלנד מקשה על ג"ס את החיים, ומתפתח משחק צמוד, הספלאש לא נכנסים לעניינים וארווינג לוהט, אבל משחק מפתיע של ליבינגסטון וברבוסה וניצול מיטבי של החופש באיזור המיד ריינג' שלו זכו שחקני גולדן סטייט מוביל לניצחון בפער נוח.

משחק מספר 2: דריימונד גרין משתולל, ארווינג נעצר, וקליבלנד נקברת תחת ריצת 2-20 כשגולדן סטייט לוקחת ניצחון ויתרון 0-2 קל בסידרה, עם 15 שלשות.

https://www.youtube.com/watch?v=lGsAxG0r9wQ

משחק מספר 3: הסידרה עוברת לקליבלנד, אבל השינוי האמיתי הוא היעדרו של קווין לאב. בהיעדרו טיירון לו העלה הרכב קשוח שחנק את גולדן סטייט והוביל לניצחון המרשים ביותר של קליבלנד בסידרה כאשר ג'יימס קולע לא פחות מ-32 נקודות.

משחק מספר 4: לאב חוזר, ואיתו השליטה של גולדן סטייט. קארי היה בטירוף עם 38 והווריורס קבעו שיא NBA עם 17 שלשות במשחק גמר, כשהם קולעים רק 16 סלי 2 באותו המשחק. עם זאת במשחק הזה אירעה תקרית שבמסגרתה לברון הלך מעל גרין, הפורוורד של הווריורס ניסה להכות את לברון, ללא תגובת השופטים. אבל הליגה החליטה שהיא חייבת, פשוט חייבת משחק 6 שאי אפשר להתעלם מהאירוע והרחיקה את גרין ממשחק מספר 5 (הרחקה לאחר עבירות טכניות מצטברות לא הרחקה ישירה).

משחק מספר 5: משחק צמוד התפתח במחצית הראשונה כאשר ללא גרין, ובערב קליעה קטסטרופלי של האריסון בארנס גולדן סטייט לא מצאה תשובות בהתקפה, וגרוע מכך לא הצליחה לעצור את ארווינג ולברון שהיו ביום פשוט מטורף מרחוק, כשהם קולעים עם שמירה ובלי שמירה בלי הבחנה, ניצחון חוץ גדול לקליבלנד שכופה משחק מספר 6.

מה שמוביל אותנו ל…

משחק מספר 6!

כהכנה למשחק בואו נעבור שחקן שחקן, נראה מה הוא עשה עד כה בסידרה ומה הוא צריך לעשות כעת, ואח"כ נעביר את כובד המשקל לבלוג החי, כדי להעביר את השעות שנותרו עד המשחק, אני אישית כבר לא יכול לחכות, מזל שיש יורו באמצע…

סטף קארי: 22 נקודות למשחק עד כה, חלש במונחים שלו, ולא פחות חשוב רק 4.5 אסיסטים וחטיפה האחוזים דווקא בסדר, 42% מהשלוש. בניגוד לאינטואיציה קארי לא חייב לקלוע 40 היום וחשוב שהוא לא ירגיש שהוא צריך. הוא צריך לקלוע באחוזים טובים, לשגע את ההגנה של קליבלנד ולתת לגרין להוביל כדור ולקבל את ההחלטות בלא מעט מהמקרים. אבל הכי חשוב, קארי צריך להתחבר לכעס שלו על כך שאומרים שאין לו הגנה, כי בסידרה הזאת באמת אין לו, השאלה האם בדקות הוא בחילופים שבהם הוא ישמור על ארווינג הוא יהיה מסוגל להתמודד תהיה משמעותית.

קליי: 19 למשחק ורק 3 ריבאונדים, קליי היה שקט עד לא מורגש בסידרה הזאת, הוא חייב לתת הגנה טובה יותר, לעזור יותר בריבאונד בדקות שתומפסון על המגרש (תומפסון השני כן?) כי הוא פשוט תופר אותם ולהמשיך להיות קטלני מחוץ לקשת.

דריימונד גרין: המפתח והסיבה שאני חושב שהאליפות תוכרע הלילה, גרין הוא המפתח בהגנה כי הוא זה שיוצר את אפקט הגנת הפורוורדים המפחידה שנוגעת בכל מסירה ומפריעה לכל זריקה, ובהתקפה כי הוא מקבל ההחלטות הטוב ביותר של ג"ס ואולי בליגה כולה, ואחד מהשחקנים הבודדים שיכול לחדור לקלוע מבחוץ לקלוע מחצי מרחק ובגדול לעשות הכל בהתקפה. טריפל דאבל שלו יהיה סיומת נאה לסידרה, והוא יהיה ה-MVP שלה, מי שלא מבין את זה אחרי משחק מספר 5 ובהנחת ניצחון במשחק מספר 6 צריך לפתוח מילון.

האריסון בארנס: קטסטרופה, מילא ה-11 למשחק, 5 ריבאונדים זה לא מספיק, ותצוגת האימים שלו במשחק מספר 5 עם 2 מ-14 מהשדה חייבת לשבת לו חזק חזק בראש. הוא לא צריך להיות ספק הנקודות המרכזי של הקבוצה, אבל הוא חייב להוות איום מחוץ לקשת, ההתקפה של ג"ס מתבססת הרבה על זה שכל שחקן יכול להוות איום ולכן כל כך קשה מולם, אם צריך לסגור את קארי וקליי בלבד, זאת כבר משימה שאפשר לעמוד בה. שחקן מפתח.

איגי: רק שימשיך לעשות את מה שהוא עושה, כשלברון קולע שלשות עם יד על הפרצוף באמת אין מה לעשות נגד זה, שימשיך לשמור טוב, להקשות על החדירה, לחטוף כדורים ולקלוע 11 נקודות למשחק בסידרה, יותר מזה אנחנו לא צריכים.

שון ליבינגסטון: ההפתעה הנעימה של הסידרה, למרות שנרגע אחרי משחק מספר 1, עם 9.5 למשחק, הוא צריך להמשיך להוות נשק יעיל מחצי מרחק שמגוון את ההתקפה של ג"ס, ונותן לה אפשרויות נוספות כשההגנה היריבה מצליחה להקשות על הנשקים הרגילים.

ליאנרדו ברבוסה: בעיית הגנה, לא ישחק הרבה דקות הלילה יש להניח, אבל גם הוא נשק התקפי מפתיע שיכול לקלוע מבחוץ, ומחצי מרחק, אם יקבל את הדקות שלו יצטרך לתת עבירות, גוף וקליעה.

אזילי/ספטייטס/ורז'או: בהיעדר בוגוט ההרכב הקונבנציונלי של הווריורס יצטרך לכלול את אחד מהם, אני מעריך שבעיקר את ורז'או כי אזילי לא בעניינים בסידרה הזאת וספייטס לא שומר. אנרגיות, הגנה וריבאונד, לא יותר מזה.

קיירי ארווינג: סידרה שהעלתה אותו סופית לדרג העליון של השחקנים בליגה, וואו, יצטרך לחלק נכון את הכדור בהתקפה בין ההירו בול שלו, לבין שיתוף השחקנים האחרים, להרגיש נכון מתי הוא חם וצריך להתעלם מכל היתר, ומתי הוא צריך להכניס את ג'יי אר למשחק, קשה להאמין שיהיה לוהט כמו במשחק 5 אבל אם כן, לג"ס יהיו בעיות.

לברון: להמשיך לעשות את מה שהוא עושה, טריפל דאבל משחק, לקלוע טוב מבחוץ, ללכת לסל כשגרין לא על המגרש, או כשהוא מאבד את איגי בחילוף, סידרה טובה יותר שלו ממה שאנחנו נותנים לו קרדיט.

ג'יי אר סמית': להערכתי קליבלנד חייבת אותו, ג"ס לא תיפול שוב אם כל מה שהיא תצטרך זה להתמקד בשניים הראשונים, 2-3 שלשות שלו במחצית הראשונה הופכות את זה לסידרה אחרת לגמרי.

טריסטן תומפסון: ריבאונד ריבאונד ושוב ריבאונד, ואלוהים אדירים תקלע עונשין. החשיבות של ההאק א טריסטן, היא לא בנקודות האבודות על הקו אלא בזה שלו חייב להוריד אותו בדקות מסויימות ואז הוא מאבד את היתרון הכי גדול שלו – ריבאונד ההתקפה והאיום שלו שמונע מג"ס לרוץ. שחקן מפתח. עד כה עם 10.5 למשחק. רוצים לשמור משהו מדהים? ללברון יש 12.

ריצ'רד ג'פרסון: האס של קליבלנד בסידרה הזאת, 7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק, הוא השחקן הקבוצתי של קליבלנד, לא לוקח זריקות רעות שומר לא רע לגילו, לוקח ריבאונדים ונותן קצת אוויר לקבוצה הסופר צרה של לו.

קווין לאב: לא לשחק, ואם משחק, לא להפריע. סיפור עצוב.

שומפארט: לא הגיע לסידרה, 3 נקודות למשחק זה פתאטי עבורו, צריך לתת הגנה טובה כי לקליבלנד אין עוד שחקנים כמוהו שהם אתלטים ושחקני הגנה מספיק טובים כדי להתמודד עם הרכב המוות של ג"ס, יהיה קריטי במובן הזה ואם יכול לתרום שלשה או 2 מה טוב.

באופן מדהים זה הכל, דלבאדובה, מוזגוב ופריי פשוט לא היו פקטור בסידרה הזאת, קליבלנד לוקחת את הסידרה ל-6 עם לברון תומפסון וקיירי, קצת ג'יי אר וקצת ג'פרסון, זה מרשים, אבל זה יעצר כאן.

ג"ס ב-20.

 

לפוסט הזה יש 1,005 תגובות

  1. לדעתי יהיו לנו שניים וחצי רבעים של משחק צמוד, ואז תחל השחיקה של קליבלנד – ג"ס ב-11 הפרש והרבה שלוליות שמפניה בחדר ההלבשה בקיו ארינה.

  2. תודה דור. על הפוסט המעולה שאני מסכים עם רובו ועל העונה כולה.
    גם אני חושב שג"ס מתפוצצים הלילה.
    ובקטנה בשביל יניב היקר – זה לא אתה זה אני. במשחקים 1, 2 ו-4, שמתי הקלטה והתחברתי לשידור החי רק במחצית. במשחקים 3 ו-5 התחלתי לראות ישיר מרבע השני בלי להפעיל הקלטה.
    הלילה אפעיל הקלטה ואתחבר לשידור החי רק במחצתית, אז אתה יכול להיות רגוע 🙂

    1. לא יודע אם זה כזה הימור.

      בסופו של דבר, גולדן סטייט קבוצה יותר טובה מקליבלנד, בכל מגרש, גם בלי בוגוט.

      אצל קליבלנד מספיק שלברון או קיירי לא יהיו גדולים, בזמן שאצל גולדן סטייט גם אם אחד או אפילו שניים מהטריו הגדול לא יתפקדו, היא עדיין יכולה לנצח.

  3. כייף לקרוא אותך.החשיבות של בארנס גדולה משחושבים.מספיק שהיה קולע באחוזים סבירים במשחק הקודם ואולי לא היית צריך לכתוב פריוויו למשחק הזה.בהנחה שהסטטיסטיקות של כל הנוכחים יתיישרו למעלה ולמטה,הצידה ואחורה בזמן,ג.ס לוקחים היום.

  4. אחלה כתבה מאוד אהבתי את מה שכתבת על לאב..
    מביך זה לא מילה ואפילו אוהדי קליבלנד לא יתווכחו איתי (באסה…)

  5. גולדן סטייט חוזרת להרכב מלא (אוקיי, בוגוט בחוץ אבל הוא לא פקטור משמעותי בסדרה), ועם כרית של בטחון – במקרה הכי גרוע נסגור את זה אצלנו בבית.

    קליבלנד עם פחד לאבד עוד תואר אצלנו בבית. ואם יש פחד – הוא יתממש.

    כרגיל, בהפרש דו ספרתי. ושלא כרגיל: ה-משחק של סטף. כי זה מה שרשום עליו, לא?

  6. אפרופו לאב אם יש לו כבוד הוא חייב להתפוצץ.קראתי עכשיו בוואלה(אז לא יודע עד כמה זה נכון) שאוהדי קליבלנד פתחו אתר להתרמה בשביל להגיע ל10 מיליון דולר ולתת אותו ללאב בשביל שלא ישחק במשחק

    1. וגייסו פחות מ100 דולר… סתם עושים סיפור מכלום.
      קווין לאב לא שכח לשחק, הוא פשוט מאוד לא מתאים במצ'אפ לגולדן סטייט, בעיקר בהגנה. זה הכל.
      לא בושה ולא בטיח, שחקן הגנה זריז הוא אפפעם לא היה ולא בנו על זה כשהביאו אותו

      1. עצם העובדה שאוהדי הקבוצה שלך לא רוצים שתשחק ועוד לשחקן כזה משמעותי זה ואחד בושה. עכשיו אם הוא יתעלה וייתן משחק גדול שיחק אותה אם לא קליבלנד בבעיה גדולה שנה הבאה איתו

  7. פריוויו מצוין, תודה על כל העונה.

    מחכה כבר לחגיגות האליפות של ג"ס, אבל דווקא אני לא יודע אם זה יהיה בלו אאוט. אני חושב שלסדרה הזאת מגיע משחק אחד שיילך באמת עד השניות האחרונות. עדיין לא היה לנו אחד כזה (ולשלוח את גולדן לקו במינוס 10 דקה לסוף לא נחשב).

    דבר אחד לגבי ההגנה של גולדן – קיירי הראה שאי אפשר לשמור עליו, הוא כבר 3 משחקים רצופים עם 30+ ואני לא מאמין שההצגה תחזור אבל באחד על אחד הוא מסתדר גם עם קליי וקולע זריקות קשות. בהנחה והוא ימשיך גם הלילה לקלוע באחוזים טובים יהיה נחמד לראות איך קר יגיב.
    בפוסדקאסט של זאק לואו שאירח את ואן גנדי דיברו על דאבל אפ על קיירי אחרי פיר&רול עם תומפסון. גם לדעתי זה פתרון מצוין, אמנם בחמישיית המוות (שבטח נראה המון היום בהיעדרו של בוגוט) הכוח הוא בחילופים, אבל דווקא הייתי הולך על טיפולל סטייל מה שהקאבס עשו לקרי, העיקר שהכדור לא יהיה בידיים של קיירי, ובטח כשTT מקבל את הכדור באיזור קו העונשין זה משהו שאפשר להתמודד איתו.

  8. יש לי הרגשה שהמגיבים מתעלמים מגודל הארוע גם עבור שחקני קליוו.
    הם משחקים משחק 6 בגמר בבית. לרובם זה יהיה ארוע חד פעמי במהלך הקריירה, ולכן הם יקרעו את עצמם היום. גם לשמפרט ,לאב וג'יי אר סמית יש כבוד עצמי, ומוניטין שצריך להגן עליהם.
    ודאי שהם לא יובסו בבית. לדעתי יהיה משחק מאד צמוד, עם הגנות טובות, ונצחון דחוק של קליוו.

  9. תודה על הפריוויו דור וסחתיין על השיר של ה doors

    שיאים שישברו הלילה

    לברון רחוק 2 איבודים ממגי'ק עם מספר האיבודים הגדול ביותר בפלייאוף
    3 איבודים יקנו לו את המקום הראשון ( מי שלא עושה לא טועה )

    קארי עם 22 שלשות רחוק 5 מדני גרין ( שכבר לא פוגע בכלום עם 27 לסדרת גמר )

    אחרי שבשנה שעברה קארי ניפץ את השיא של רג'י מילר (58) שלשות לפוסט סיזן והעמיד אותו על 98 !!! ( קליי רחוק 5 שלשות מהשוואת השיא בדיוק שנה לאחר שנקבע )
    קארי אגב עם 70 וגם JR הוריד את מילר למקום ה 5 קלע 59 שלשות עד כה

      1. איבודים מצטבר 696 לחיים של מומי מול 694 לג'יימס

        לעונה בודדת דווין עם 90 ב 2006

        מקס לסדרת גמר 31 ( שוב מג'יק ) לברון עם 25 לא סביר שיאבד 7 אבל אם יהיה משחק 7 זה אפשרי

        כולם יודעים איך זה נגמר 🙂
        מי שלא עושה לא טועה

  10. גולדן סטייט הפסידה רק פעם אחת העונה בק טו בק ( משחקים 3 ו 4 בסדרה מול OKC )
    הפעם האחרונה שהפסידה 3 משחקים ברצף הייתה אי שם בנובמבר 2013 תחת מרק ג'קסון
    זה נתון מדהים

  11. כדורים חוזרים יקבעו את גורל המשחק
    ולברון ירגיש עליו הרבה יותר לחץ בשמירה.
    אלו שני המפתחות לנצחון המשחק.

    1. באופן מדהים גולדן סטייט לקחה יותר ריבאונדים במשחק 5
      המפתח זה האחוזים ל 3
      40 אחוז לגודלן סטייט ואפשר לקרר את השמפניה

      1. במחצית הראשונה של משחק 5 הלוחמים קלעו 11/18 מהשלוש וירדו בשוויון. אין נתון אחד שאפשר להגיד שאם יתקיים אז, יותר משי משתנים. אותו דבר אפשר היה להגיד על הכדורים החוזרים שהווריורס ניצחו במשחק 5.

  12. סתם מחשבה שעולה לי בראש מדי פעם והיום יותר – נא חוו דעתכם כל אחד לפי העדפתו לקבוצות הספציפיות היום : מה היית מעדיף במקרה של 15-20 שניות לסיום – להיות בפיגור 1 וכדור שלך או ביתרון 1 בלי פאולים לתת ?

  13. תודה על הפוסטים.
    ואוו איזה נחרצות בהימור…. הלוואי….
    אני חושב שג"ס אם בכלל ינצחו יעשו זאת במשחק צמוד מאד.

  14. ואוו , 20 לגולדן סטייט ? הלוואי !
    אם כי אני הרבה יותר סקפטי שינצחו היום , אבל מי אני שאשבית שמחות ,
    ווריורס ב -2 , קרי סל נצחון וישו קם לתחייה !

    1. קווין לאב?
      קליי תומפסון?
      איאן קלארק?
      קנינג פריי?
      לברון קיימס?
      קריסון בארנס?
      קאנדרה איגואדלה?
      ק.ר. סמית'?
      קריסטן תומפסון?
      שון קילבילינגסטון?
      קריימונד גרין?
      קימאן שאמפרט?
      ריצ'רד קפרסון?
      קילונארדו ברבוסה?
      קלוק וולטון?
      טיירון קלו?

  15. דור, פריוויו נהדר ועונה גדולה.
    גם אני לא רואה בלואו אאוט של הלוחמים, שחקני המשנה של הקאבס נראים בבית טוב בהרבה, במיוחד סמית.
    לגבי האחוזים של קארי משלוש – כל כך התרגלנו לראות אותו קולע שזה כמעט מפתיע כשהוא מחטיא. לכן, כשהוא מסיים משחק עם 4/10 זה נראה כמו יום בינוני. בנוסף, ראינו אותו מחטיא כמה מבטים פנויים לגמרי שהוא קולע בעיניים עצומות.
    היו כמה שהזכירו שלא היה אמויפי שהנת׳ונים שלו היו נמוכים מהעונה הרגילה. קארי לא שחקן אחד על אחד כזה טוב, יש לומיכולת ליצ׳ור לעצמו קצת מקום לעלות לקליעה אבל החדירה שלו באיפחד על אחד בינונית ובאה לישי ביטוי כמעט רק מול שחקן גבוה בחילוף. בגלל זה הציפיה שלנו שייקח על עצמו את המשחק כמו הגדולים ביות׳ר היא לא כל כך ריאלית. הוא ניזון הרבה מהתקפה של תנועה והנעת כדור.

    1. אני לא מסכים. קרי שחקן אחד על אחד נהדר. זו הסיבה שמביאים עליו כל כך הרבה דאבל-טים. הוא לא מצליח להביא את זה לידי ביטוי בסדרה הזו. יש שיגידו פציעות אבל זה לא רלבנטי. מי שראה את קרי משחק העונה יודע שאם משאירים אותו באחד על אחד זה יכול בקלות להיגמר בשלשה או בחדירה לשתי נקודות קלות.

      1. הדאבל טים מגיע אחרי פיקנרול שהאופציה החלופית לו היא חילוף של גבוה עם סטף. מעטים הגבוהים שיכולים להתמודד עם סטף באחד על אחד, טריסטן ואיבקה מצליחים בצורה סבירה. לאב הרבה פחות. בגלל קבלת ההחלטות המצוינת של גרין גרמה להרהה מאמנים לנטוש את הדאבל טים ולהמר על חילוף.

          1. יכול להיות. ואולי הוא פצוע. ועדיין, הוא נשמר על ידי ארווינג, לא בדיוק היורש של גארי פייטון. חא ראיתי אותו כמעט בכלל לוקח אותו לסל באחד על אחד. זאת אחת הסיבות שהוא כמעט ולא מגיע לקו אם מתעלמים מעבירות בסיום משחקים כדי לעצור את השעון. וזה קלעי העונשין הטוב בליגה.

  16. דור תודה על הפריוויו, רק הערה כתבת על קליי תומפסון "קליי היה שקט עד לא מורגש בסידרה הזאת" – אני מבקש בשמו התנצלות מעל גבי האתר המכובד הזה

  17. אין ספק שסדרת הגמר בשנה שעברה הייתה הרבה יותר מעניינת ומרגשת, תזכירו לי כמה משחקים הסתיימו בהארכה?
    אני חולק על חלק מכאן שטוענים שלברון נותן משחק ענק הסדרה הנוכחית, לדעתי בשנה שעברה הוא שיחק הרבה יותר טוב, סחב לבדו את הקבוצה על הכתפיים, כמובן ששיחק מכוער ומגעיל, כדורסל בידודים, התקפה יחידנית כמו בשכונה, גם בשנה שעברה וגם השנה.
    ואני לא מסכים עם ההנחה שסטפן קרי לא מגיע למשחקי גמר. לדעתי בשנה שעברה הוא נתן משחקים ענקיים, היה איזה משחק וחצי שהוא נעלם בהם אחרי הנפילה על הראש, אבל הוא נתן תפוקה יפה של נקודות, מסר כדורים חשובים, קלע שלשות קריטיות וקשות, וקלע סלים מכריעים שסיימו משחקים ו/או גררו משחקים להארכה.
    השנה המשחק שלו פושר יותר, אבל בניגוד לרוב פה, אני סלחן יותר כלפיו, לטעמי אין ספק שהפציעות משפיעות עליו. וזה יפה שהוא לא מזכיר אותן בכל פעם ולא רוכב עליהן כתירוץ.

  18. זו בהחלט אפשרות סבירה מאוד שג"ס יזכו באליפות הלילה שעון ישראל, אף א"א לקבוע זאת בוודאות מראש, כפי שקבע הכותב.

    1. האחוזים של שניהם די מטורפים מקרוב (בצבע או צמוד אליו) בדרך כלל ולכן כבר הפכו לנורמה.

      יחד עם זאת, מבחוץ לברון היה די פח והמשחק האחרון אכן ראוי להיקרא מטורף מבחינה זו, וקיירי תמיד קלע טוב מבחוץ, רק שגם כן האחוזים במשחק האחרון היו גבוהים אפילו עבורו.

  19. אגב, גם לכם יש כל מיני אמונות טפלות מטופשות שזה ברור שאין להן כל אחיזה למציאות ובכל זאת קשה להשתחרר מהן?
    ראיתי פה כמה שהזכירו את זה.
    אני מוכן להישבע שבפלייאוף הזה, בכל פעם שבת הזוג שלי התעוררה באמצע הרבע השלישי הלוחמים הפסידו. אני ממש מבקש ממנה להגיע ללילה עייפה ולישון שינה רצופה.

    1. יצוין כי אני הזכרתי זאת בצחוק ורק בשביל יניב. אני לא באמת חושב שלשב בו התחברתי לשידור החי ישנה איזושהי השפעה על תוצאת המשחק.
      אבל אני יכול להבין אנשים שקשה להם להתמודד עם חוסר האונים להשפיע על התוצאה, אז מסגלים לעצמם אי אלו השפעות.

  20. מצד אחד גרין חוזר לשלוט ומצד שני גרין יכול גם לעשות המון שטויות.
    אני מאמין שלאב, סמית ואפילו שאפרט יתנו היום את החלק שלהם ואולי אפילו מוזגוב יעשה משהו – לאור הפציעה.
    הכל כמובן נזרק לפח אם קיירי מתחיל לקלוע מהחצי עם יד על הפרצוף

  21. הכתבה של מנחם מומלצת להרחבת התודעה ובעיני הכי טובה אי פעם
    http://www.hoops.co.il/?p=69307
    הולך עם המשיח ועגל שקליבלנד לא תתן לעצמה להפסיד בבית.
    הנבואה ניתנה לשוטים (גיא בעונה שלמה ניסה להסביר ולא הבנו)
    תודה על העונה המושקעת לדור בלוך. יפה מאד.

  22. לא חושב שגולדן סטייט ינצחו היום
    לברון בא חם להילחם על האליפות וקליבלנד ינצחו היום ב6 הפרש לפי דעתי
    מקווה שקווין לאב יתעורר ויתחיל לשחק כמו שצריך

  23. במשחק החמישי הווריירס שיחקו גם ללא בוגוט במשך כמעט כל המחצית השנייה וזה השפיע על היכולת ההתקפית וההגנתית שלה בזמן זה יותר מאשר לפני כן כשבוגוט היה על המגרש. כלומר ללא גרין ועם בוגוט המשחק היה צמוד והקאבס פתחו את הפער בגלל שהווריירס שיחקו גם ללא בוגוט וזה השפיע מאוד ברבע האחרון.
    השאלה מה יהיה הלילה בחוץ עם גרין אך ללא בוגוט.

  24. דור תודה על עוד פריוויו מצוין כאקורד סיום לעונה מושקעת.

    אם מידן החמיא לך על ה-Doors,
    אני אפרגן לך על חתולונובלה (הילדים שלי מתים על זה…)

    לעניין התחזית שלך, בשביל שג"ס תנצח ב-20, היא צריכה שה-MVP של העונה הסדירה ואח שלו לשפריצים, יתנו משחק של 55 נקודות ביחד. וגם אז זה יהיה גבולי.
    החזרה של גרין יכולה לתת להם את הגרוש שחסר,
    אבל ההיעדרות של בוגוט תחסיר חצי גרוש מהמשוואה.

    יאללה גבר שיתחיל.

  25. דור תודה רבה על כל ההשקעה!

    משחק 5 הראה שאין לגולדן סטייט פתרונות מאחורה בהגנה ללא בוגוט ובעיקר גרין. אין לזלזל בתרומה המשמעותית שבוגוט נתן בסדרה גם כשהחזיק את המצודה ל10 דקות. אזילי נראה רע מאוד וורז׳או יכול לתת כמה דקות בלחץ. השמועה אומרת שמו ספייטס עולה בחמישייה שזה לדעתי טעות פאטלית של קר. אני מת שגולדן סטייט יסיימו את הגמר המתיש הזה אבל לצערי ההרגשה שלי היא קליבלנד בהפרש דו ספרתי. הם חמים ומתפקדים טוב עם הגב לקיר. קארי נראה גמור בעיקר בהגנה ומזייף את בריאותו כדי לא לתת לכרישים בקאבס להריח דם.

    בצער רב קליבלנד בפלוס 15.

    נתראה במשחק 7

  26. תקראו לי משוגע אבל לאב ייתן היום לפחות 17 נקודות .!!!!
    לברון וקיירי באזור ה30
    השאלה היא האם הם יצליחו בהגנה כמו במשחק 5
    והאם ינצחו בריבאונד (תומפסון+לאב)
    אני מאמין שהמשחק תלוי בקאבס ולא בג"ס…
    ב ה צ ל ח ה

  27. זה לא יגמר היום, קליבלנד יעלו עם הגנה מפחידה, קליי וקרי יסיימו את המשחק עם 2/20 מחוץ לקשת, קיירי ילהט עם האנרגיות שהקהל המקומי יתן, ולברון יקנח עם טריפל דאבל.

    משחק 7 חברים.

  28. פעמיים עד היום לקחו הווריורס אליפות כשהפרנצ'ייז במפרץ . בשנה שעברה הם עשו את זה כזכור בקליבלנד במשחק 6 . בשנת 1975 הם עשו את במשחק 4 בוושינגטון על הבולטס ( בכיכובם של ריק בארי בעל זריקות הסבתא מהעונשין וג'מאל ווילקס הכמעט רוקי , שזכה לכינוי "SILK" בזכות זריקותיו היעילות להפליא שהחליקו לסל כמו משי ) .
    אם כך , יהיה זה רק הולם אם גם האליפות השלישית תגיע בחוץ .

    1. ג'מאל ווילקס ונורמן ניקסון היו הראשונים שקבלו כדור בתוך הקשת, והלכו אחורה כדי לזרוק ל 3 נקודות. (בלייקרס 1982)

  29. שניה לסיום התוצאה 100-100 לטובת גולדן סטייט.
    קרי על קו העונשין ל3 זריקות אחרי שJR עשה עליו עבירה.

    101.
    102.

    הזריקה השלישית מוחמצת, הכדור קופץ גבוה באויר, לברון מתרומם מעל כולם, קולט את הכדור ביד אחת ומיד זורק על פני כל המגרש.
    באזר הסיום.
    רק רשת.
    103-102, משחק 7.
    קרי הענוג מתעלף, תומפסון הענוג מנפנפף במטפחת לבנה על פניו וזועק "הביאו סמי מרפא , הושיעו נא, הלפלף התעלף"

    1. ומיד פורץ למגרש החבדניק שרקד עם גליל עליון באליפות, ורוקד יחד עם לברון "ברוך הבא מלך המשיח". (קוין לאב משמש בתפקיד החמור הלבן.)

  30. אני חושב שחלק פה נוטים לזלזל בלוחמים, בשל הנטייה שלהם להיות שאננים כהם לא עם הגב לקיר ממש, אבל לדעתי אתם לא מדייקים ומעט טועים, הפעם זה אחרת, ההיסטוריה מאוד חשובה ללוחמים, ולדעתי הם מפחדים מאוד שהם ירשמו בהיסטוריה במובילה הראשונה בגמר ששמטה יתרון של 3:1 והפסידה את הסדרה, סביר שהלוחמים גם מפחדים שקליבלנד תעשה להם מה שהיא עשתה לאוקלהומה תוסיפו לזה את הרצון שלהם להוכיח שהאליפות בעונה שעברה היא לא מקרית.
    אני לא יודע מי ינצח היום (מקווה שהלוחמים בניצחון משכנע) אבל די ברור לי שהלוחמים יתנו היום את כל מה שיש להם.

  31. ההיעדרות של בוגוט מפחידה אותי ממש. לצערי קליבלנד תנצח בצורה משכנעת ואני מקווה שבאוקלנד זה לא ייקרה שוב

  32. דור, אני לא עומד להיפטר ממך כל כך מהר.

    איזה מטומטמים האמריקאים: ב-9 (שעון מזרח) המשחק בקליבלנד, וב-9:30 ארה"ב – אקוודור בשלב השני של קופה אמריקה. לא תהיה לי ברירה אלא לקפץ מערוץ לערוץ.

    ישנה בי הרגשה שקווין לאב יהיה טוב הערב!

    1. לא יודע אם לאב אבל אני בטוח שהשחקנים המשלימים לקיירי ולברון יופיעו – סמית, אולי שאמפרט, פריי. ההימור שלי שזה יהיה דלוודובה אם יקבל יותר משתי דקות. ויותר חלש מבמשחק החמישי לאב לא יכול להיות. אולי בבית הוא יחזור לעצמו.

    2. אני מקווה שארצות הברית תנצח למרות שבחצי גמר אם תעלה תפגוש כנראה את ארגנטינה ואם מסי לא לוקח תואר ראשון עם הנבחרת בטורניר הזה אז הוא כבר כנראה לא יקח אף פעם

  33. אני חושב שג"ס מבינים שהיום זה על כל הקופה. הפסד היום והמומנטום לגמרי נגדם במשחק 7. אללי לי אללי לי איזה משחק!

  34. המאמר של האשך אמש נגע לליבי בצורה מאד מוזרה,
    היום הרהרתי בדבריו ושמעתי את מאור כהן שר את השירים המדוברים.

    ליבי יוצא לתושבי קליבלנד, עם חייהם העלובים, ואני לפתע מעריך מאד את לברון אחרי כל השנים ששנאתי אותו וייחלתי לכשלונו. אני לא מבין איך את התומכים בגרין הפרחח חסר הכבוד. מי הוא שיקרא ללברון "ביץ'"? איזה מין שפה זו?
    ומה רע שלברון נעלב מזה???
    לכן אני הערב אעודד בכל ליבי בפעם הראשונה בחיי את לברון ג'יימס. מה יש לתושבי קליבלנד מלבדו?

      1. יואל, לא חשבתי ככה את שקראתי את הפוסט המרתק אמש, שגרם לי להבין את התמונה במלואה.
        כשראיתי במשחק האחרון את אוהדי ג"ס בזמן הפרסומות, התמלאתי בחלחלה. ניצחון של לברון הערב יהיה הרבה יותר מהישג מקצועי עבורו, ואני מקווה מאד שהוא יעשה את זה.

  35. ספרתי בין המגיבים שלקחו הימור חד משמעי , 17 קליב , 8 גולדן .
    בפירוש לא מה שציפיתי ולא משקף את האוירה שהיתה פה כשנכנסתי
    לאתר לראשונה .
    מענין אם המינדסט הזה קיים גם בארהב , ואם כן לאיזה כוון זה לוקח את שחקני גולדן .
    לא לוקח הימור .
    מקוה שהמשחק יתעלה למעמד
    and may the better team win

    הודאות היחידה שאני רואה בסדרה הזאת היא שזכיה של קליבלנד
    תהיה הפתעה בממדים תנכיים .

  36. השינוי שעשו השנה שיש מרווח של 3 ימים בין משחק למשחק מותח את הסדרה כמו מסטיק ואין אינטנסיביות של סדרה עם כל כך הרבה ימי חופש בין משחקים.איבדתי עניין בסדרה הזאת[למשחק האחרון כבר לא קמתי].גם היום נישן טוב.אם קליבלנד ינצחו אוותר על השידור החוזר כמו שעשיתי במשחק הקודם.אם גולדן ינצחו אראה בנחת את השידור החוזר ואגיד תודה שהפלייאוף הזוועה הזה נגמר.אולי גם תחילת היורו גרם לי לאיבוד עניין בסדרה הזאת.בכל מקרה תחושת בטן קליבלנד ב-9 והולכים למשחק 7

      1. אני אוהד לייקרס ושונא מושבע של לברון.ראיתי כמעט את כל הפלייאוף ולא נהנתי השנה.בסדרות במזרח נהגתי לזפזפ כי היו קשות לצפיה עם רמת כדורסל נמוכה.אני נהנתי מהמשחק של גולדן בעיקר במהלך העונה הסדירה אבל אני לא אוהד שלהם.רציתי שהם ינצחו במערב כי ידעתי שהם היחידים שמסוגלים למנוע מלברון אליפות.אם לברון לא היה בתמונה ממש לא היה אכפת לי שאוקלהומה או סן אנטוניו יקחו אליפות כל עוד הלייקרס לא במאבקי אליפות

        1. יש לי תיאוריה מתחום הפסאודו מדע (אפרופו מאמריו הנהדרים של מנחם אתמול)-

          אוהדי השיקגו בולס ו-MJ תיעבו את קובי בריאנט כי חששו שהוא ינגוס מתהילת ג'ורדן וחס וחלילה יסיים את הקריירה עם יותר אליפויות,
          ולאחר מכן אוהדי הלייקרס וקובי מתעבים את לברון כי הם חוששים שהוא יסיים את הקריירה כשחקן גדול יותר מקובי.

          דעתי ידועה-
          MJ>>קובי
          לברון>קובי
          קובי>טפירו

  37. כשחקן מדמם הוא יורד לטיפול.

    כששחקן מרייר כל הזמן עם מגן השיניים שלו
    כשאחרי זה כולם נוגעים בכדור, מה אמור לקרות?

  38. אתם קולטים שזה אולי המשחק האחרון של השנה?
    ואז יתחילו
    לא 1
    לא 2
    לא 3
    4 חודשים. ארבעה חודשים בלי nba!

    מתחיל להשתגע מעכשיו.

    1. אבל
      הטורניר האולימפי
      אולי אולי פרויו של פרויקט דמוי מיאמי חדש
      לברון ודוראנט חופשיים מ1 ביולי.
      קיץ עם פוטנציאל לשינוי מאזן הכחות בליגה בשנים הקרובות
      והתוצאה של הסדרה הנוכחית תשפיע מאוד על כך

  39. דור כל הכבוד על הפריוויו הזה ועל כל השנה. תענוג כרגיל.
    לגבי המשחק – אני לא טוב בלנבא אבל ההרגשה שלי היא כשהם עם הגב לקיר אף אחד לא יכול באמת לעצור את ג"ס. 15 הפרש וריח מוכר של שמפניות בחדר ההלבשה…

    1. MBK באמת ,כאילו דאאאא
      מה זה מה לעשות ? להתאמן, לדקור, לשסף את ה WEWOSS של הוואחש , ולא לשכוח להשתמש בזכוכית מגדלת ,הן פיציות,להעמיס נאחס על הבייצית והמשרתות וכמובן להכין את הרעל היומי!!!!!
      לא לשכוח את השמפניות בפריזר

  40. בעז"ה הפרשים בחד ספרתי.

    קליי תומפסון ייתן משחק גדול קארי רגיל ודריימונד חלש.

    לברון גדול לאב יפתיע וקיירי יירגע אחרי ההתפוצצות. מי שיפתיע הוא גיי אר סוויש במשחק טוב ואחראי.

  41. לברון דופק היום שלשת קלאצ' שתישלח את הסידרה למישחק 7.
    קארי בסוף המישחק יתלונן על הברך אחריי עוד מישחק חלש

  42. כמה מתח.
    אני לא זוכר מתי הייתי בכזה מתח במשחק של שתי קבוצות שאני לא אוהד.
    פעם אחרונה לפני 7 שנים בגמר של 2009.

  43. לא היתה לי ברירה והורדתי את התמונה של המכוער לפני תחילת המשחק. פשוט לא יכולתי להסתכל עליו יותר. שיגיד תודה שנתתי לו לכסות את עמוד השער משך איזה 18 שעות.

  44. יאללה. צריך משחק אחד טוב באמת של קרי.
    נמאס לקום באמצע הלילה וזה כבר מתחיל להיות מותח ואני לא אוהב את זה.

  45. מאמן מטומטם כל כך.
    הקבוצה לא מתפקדת וקרי בדיוק קולע שלשה אז הוא מוציא אותו.

    ולברון כמובן הולך לקרי ישר אחרי השלשה שלו כדי להוציא ממנו עבירה שאני לא בטוח בכלל שהיתה, בטח כשכמו תמיד לברון דוחף עם היד

  46. יואש, כבר לבכות על השיפוט?
    עוד מוקדם בשביל תירוצים…

    (ובברור הפאול של קרי. הכניס כתף בשביל לסחוט עבירה, ונדרס)

  47. איזו התפרקות אלוהים.
    אני לא יכול לראות את זה.
    זה לא מוסרי. צריך לעצור את המשחק עכשיו וללכת למשחק 7

  48. לגולדן קורא אוקלהומה. כל שחקני המשנה שהיו כ"כ טובים פשוט הפסיקו לשחק. ליוינגסטון שיחק הירו בול ברבע הזה. אזילי נורא גם בהגנה וגם בהתקפה, בארנס לא מסוגל לעשות סל וגם הכוכבים שלהם לא בעניין

  49. עכשיו קרי יחזור מהשניה הראשונה של הרבע השני כי סטיב קר הוא מאמן בן של אלף זונות.
    כנ"ל גרין.

    העיקר שהוא הלך עם הזרם אבל הרס את המשחק

  50. ושוב כל האוהדים של גולדן כאן וכל מי שאמר 20 הפרש מתעסקים בבארנס במקום בשאאאפו ענק לקבלירס על רבע ענקקקק

  51. הדבר הכי יפה בלברון זה המסירות שלו, ממש לא הצלחתי להבין
    ולקלוט את האחרונה, חתיכת אסיסטר.
    כן גולדן הצליחו לקלוע סל, לא להאמין הקאבס החטיאו בפוקס.
    בא לי להאשים את גרין והדאווין השכונתי שלו,
    לפחות נהנה מהיופי של הקאבס,

  52. …וחושך על פני תהום.
    אפשר להתחיל להתכונן לגיים 7. יותר גמור מזה אין.
    למה הוא חיכה עם הטיימאאוט? למשחק הבא?

  53. א. אז המזרח שווה משהו, וקליבלנד?

    ב. זה לא נגמר, לא המשחק ולא הסדרה. גולדן סטייט תמיד יכולים לחזור – גם בקליבלנד. ובבית הם כמעט בלתי מנוצחים.

    ג. מצד שני הצדק עם שונאי גולדן סטייט, וגם השחקן הטוב בעולם בעשור האחרון, אז יש סיכוי.

  54. יואש
    שאתה לא תבין את זה ?
    סטף רוצה משחק 7 כדי לזכות בבית .
    או לחילופין הקמבק הכי גדול במשחק אליפות
    אני מזכיר לך את הפור שנתתם למוכרי הירקות מאוקל.

    1. זה לא משנה. להגיע למשחק 7 זה הרבה מעבר למה שקליבלנד שווה ועם המניפולציות של לברון וההחנקות של קרי אין לדעת מה יקרה

  55. המזרח לא שווה כלום.
    אם לברון לא מנסה להוציא מגרין את הבלתי ספורטיבית אתה עכשיו ישן בבית ומתכונן לקורס רענון הבנה.

  56. לא יודע איזה משחק רואים המתלוננים על שיפוט ביתי – שני מקרים רצופים של שיפוט מובהק לטובת גס.

  57. מה אתם מתבכיינים על עבירות של לאב? זה לטובת הקאבס.

    בכל מקרה 80 אחוז מהאנשים פה מטומטמים או שפשוט צבועים.
    יש מה שנקרא מוממטום וברור לכולם איפה הוא נמצא.
    אין שום קשר ליכולת כרגע.
    יש לחץ מטורף והתגלגלות של סדרה.
    יחסי הכוחות ברורים, אבל אנחנו לא בתנאי מעבדה יותר.

  58. קר פשוט מאכזב.

    אתה לא יכול לעשות הגנת חילופים עם ורז'או על קיירי. תעשה דאבל אפ, משהו יצירתי כדי לשנות.

    עוד הוכחה שהשופטים של הקאבס- הדביקו שלישית ללאב 😉

  59. רואים ששאמפרט לא התכונן כראוי למשחק.
    הדבר הכי חשוב שהוא אמור לעשות זה להסתיר לקרי את הסל עם הכרבולת, והוא אוסף אותה לקוקו, הסופט הזה..

  60. קרי הוא באמת מעולם אחר, קליעה כזאת לא האמנתי שאני יראה, שנייה את עוזב אותו. שלוש. מאיזה מרחק לא ממש משנה

  61. אתם מבינים שעכשיו 3 דקות לתוך הרבע השני ללוחמים יש יותר נקודות ברבע הזה מאשר בכל הרבע הראשון. פתיחה מושלמת של הקאבס. רק על הרבע הזה כבר מגיע להם הנצחון המשחק הזה.

  62. תסלחו לי על השפה הלילה אבל קר יכול מקסימום לאמן את הביצה שלי.
    משחק חוץ מלא במתח ולחץ – קרי יצא לדעתי בחד ספרתי וחזר בפיגור 20. היה בשקט יכול להקריב גם עבירה שלישית כי גם ככה הוא לא שומר.

    עכשיו נפער בור במשחק חוץ בלי מומנטום.

  63. גיא, מכבד שאתה כותב לא גמור, באבו אבוע גמור, תראו את פני
    שחקני הלוחמים נפולות כאילו סוף העולם (חוץ מלוי אולי)
    ותראו את הפרשים מרוכזים ומפוכסים. מאמין בניסים, כאן לא.

  64. יואש
    אני לא אגיב יותר לפוסטים שלך
    הצלחת במקום שרבים ניסו ונכשלו
    הפכת אותי לכמה ימים לאוהד קליבלנד ולברון

    1. לא יודע אם זה טוב או רע.
      ככה או ככה אני מתחיל לשנוא את גולדן סטייט כי הם לא משחקים כמו גברים בהגנה והמאמן שלהם אפס

  65. עדכון על הבלונדה: היא לובשת ג'קט חאקי ויושבת ליד בחור בר-מזל בטי-שרט לבן. שווה להישאר עירניים

    1. הקופה אמריקה, בעיקר של הנבחרות הדרום אמריקאיות, זה שחקנים שעושים ספרינט של 20 מטר והולכים לבכות לשופט. זה היה ככה שנה שעברה (השנה טיפה פחות בגלל מקסיקו והנבחרת שלכם)

  66. עוד נקודה של מומנטום: הגלגל מסתובב ואם קליבלנד לא תתחזק את ההפרש היא לא בטוח תנצח.
    גולדן סטייט היו 11 מ18 ל3 במחצית של משחק 5 וסיימו את המחצית השניה עם איזה 5 מ93

  67. זה בעיה לא לשרוק על דברים מצד 1, אבל בעיה יותר גדולה לשרוק על דברים שלא קרו (4 נקודות מתנה לווריורס).את גרין החשיבו הרבה יותר מדי בהגנה קליבלנד ברבע הראשון שחטו אותם גם עם גרין.

  68. ג"ס עדיין לא מצליחים משו בהגנה, 15 נק ב 6 דק ברבע 2 לחטוף, לא יזה סיםור ההצלחה ועוד רוב הנקודות בלי לברון

  69. רוצים בוכטות לכמה לילות, מישהו מכיר דירת מסתור
    הסוכן של בראנס מחפש דחוף, עדיף מרתף, יתלווה אליו
    בחור שהיה פעם מחפש יהלומים(ביצים) צועק ומוחצן (גרין)
    עכשיו הוא סוף סוף שותק.

  70. חברים! קליי תומפסון דווח רשמית כנעדר מהמשחק. כל היודע דבר בנוגע למקום הימצאו, אנא דווח במיידית לסטיב קר או לתחנת המשטרה הקרובה.

    1. ירוחם, אל תהיה גזען בגלל שאני אבא של מירוטיץ׳.
      מגעיל זה בעיני המתבונן. (במקרה הזה, זה אצלך, אני פשוט מסביר כי אתה ממש טיפש)

  71. גמור ברבע הראשון כבר.
    אני מקווה שהסדרה לא נגמרה.
    זה יהיה הupset הגדול בהיסטוריה של המשחק בלי קשר בכלל ל3-1 אלא ליחסי הכוחות

  72. קליי – לחפש להוציא עבירה מלברון בהגנה זה כמו לחפש לתת דו"ח לניידת תנועה שמזגזגת בין נתיבים בלי לאותת

  73. המשחק לא גמור.אני רואה nba כבר 4 שנים.שימי האמיתי רואה כבר 45 שנים.אני יודע ששנינו הוזים.אבל לנו יש ניסיון

  74. ג"ס היו במינוס 8 עם כדור ביד כשקרי העיף את השלשה הזאת, והנה זה כבר +16, אם קליי לא יתעורר בחצי השני אין להם סיכוי, על בארנס כבר אין מה לדבר

  75. הטמבל עם הכובע אמר גמור, וממשיך לחשוב כך,
    לברון הכי טוב בעולם היום, עם כמות התרומות שלו
    ייצר קרמה טובה. (כמה שאני נגדו)

  76. פשוט מאכזב קלי תומפסון… עד שקרי מגיע אז הוא ישן.
    ג״ס לא מצליחים לחזור וזה נובע מסיבה אחת האמ וי פי עד כה של הסדרה – קיירי אירווינג

  77. אני רוצה לסבר את האוזן הMVP של הסדרה זה לברון גיימס הוא פשוט כל כך טוב יותר משאר השחקנים שזה מצחיק. עדיין השחקן הטוב בעולם בי פאר

  78. נו ברצינות משחק מושלם? אם ללברון היו שורקים רבע מהעבירות שלו (כולל תוקף) הוא היה מסיים את המשחק לפני רבע.

      1. ואם היו שורקים את העבירות שעושים על קרי המשחק כולו היה נגמר אחרי רבע כי לקאבס לא היו נשארים שחקנים בחי 6 עבירות.

  79. הייתי שמח להעתיק את הנבואות של רוב הגולשים כאן לפני הסדרה אבל זה מיותר, פשוט תעלו קצת למעלה בפוסט הזה ותראו שגם אחרי 2 משחקים מצויינים של קליבלנד (והרבה רבעים גם במהלך הפסדים בהם היו טובים יותר מהווריורס) אנשים מזלזלים בהם.

    עדיין, סביר להניח שגולדן סטייט יקחו אבל נראה לי שגם שונאי קליבלנד התחילו להבין שאין מקום לזלזול.

        1. תשמע אתה אולי נהנה כיח מעניינת אותך התוצאה(שהווריירס יפסידו) אני מעוניין לראות כדורסל ולא מכות, לא יוצא לי בסדרה הזו. אלו החיים.

  80. דנטה ג'ונס לא שמעתי עליו, הגיע מהדי ליג, אם הוא יורה
    ועושה פעולות טובות בדקה וחצי בערך, אז כולם טובים,
    היה נעים לראות את מו ויליאמס. ברור שאני טמבל שאני
    טוען גמור במחצית והרבה לפני, אך הקאבס מחוברים באופן
    מדהים. גיים 7 רצינו מתח קיבלנו בגדול.

      1. שאלת קבלה:
        משחק 7,גולדן סטייט בפיגור 2 5 שניות לסוף,הכדור אצל סטף קארי…………………………………….

        האם הוא משתין במכנסיים או מחרבן?

  81. סיכום קצר:
    אחוזים מהשדה: ג"ס 29 קאבס 55%
    אחוזים מהשלוש: ג"ס 24% קאבס 33%
    כ"ח התקפה: ג"ס 6 קאבס 1 !!!
    אסיסטים: ג"ס 7 קאבס 13
    חטיפות: ג"ס 2 קאבס 6
    חסימות: ג"ס 1 קאבס 5 !!!
    נקודות במתפרצת: ג"ס 5 קאבס 13
    איבודים: ג"ס 7 קאבס 4
    בכל שאר הקטגוריות ישנו דימיון בין הקבוצות

  82. ירוחם ,אין שום הבדל בין טיירון לו לבלאט, אם כבר נחיתות לטיירון לו.

    אני שוב אזכיר לכולם, אם לא הבלתי ספורטיבית שלברון האפס הלך להוציא, כולכם ישנים עכשיו.
    אם בטעות קליבלנד תקח את הסדרה זה יהיה בכדורסל, אבל לא לשכוח מאיפה זה התחיל.

    אני לא אתפלא אם עד סוף המשחק מישהו מגולדן סטייט לא ישבור רגל או משהו.
    בוגוט בחוץ.
    איגוואדאלה מדדה.

    1. תסלח לי יואש, היכן היית שחילקו שכל?
      10 קבין של שכל נפלו על העולם, מנחם לקח ז8, מומי 1, ואשך 1.
      למי לא נשאר? נכון , ליואש

    2. לסיכום-
      אם הקאבס לוקחים זו אליפות עם כוכבית, כך שיכולות להיות לנו שתי אלופות עם כוכבית שנה אחר שנה.
      מרתק.

  83. הופעת מחצית-
    לאחר הזקן עם הכיסאות
    התיש עם תרנגולות והביצים
    הזקנה שעושה פילינג לראש העיר

    כעת יש two guys playing with their balls
    אה, ומשפחה מורמונית רוכבת על חד אופן בעיגולים.

    הם משהו מיוחד האמריקאים האלו.

  84. סיכומחצית:
    1. קליבלנד משחקים חכם. תוקפים את קארי בהתקפה ומוציאים סלים קלים + עברות.
    2. גולדן סטייט משחקים טיפש. קר בניהול משחק מבייש. לא להחזיר את בארנס ולהשאיר את ורז'או וברבוסה כמה שאפשר.
    3. בוגוט חסר.
    4. דריימונד גרין לא.
    5. מה קרה לקליי תומפסון?
    6. טריסטן תומפסון נולד בשביל סדרות גמר.
    7. טיירון לו עושה עבודה נהדרת כולל חילופים נכונים ותורמים של מו וויליאמס ודנטה ג'ונס (מי???)
    8. לברון וקיירי לא התקררו
    9. רחמים על קווין לאב
    10. גולדן היו צריכים לשחק בונקר ולרדת למחצית עם -10 אחרי הריצה. סטף השתגע סתם.

  85. מחצית וסליחה על ההצעה המועתקת שלי מקודם:
    רוצים בוכטות לכמה לילות, מישהו מכיר דירת מסתור
    הסוכן של בראנס מחפש דחוף, עדיף מרתף, יתלווה אליו
    בחור שהיה פעם מחפש יהלומים(ביצים) צועק ומוחצן (גרין)
    עכשיו הוא סוף סוף שותק.

  86. "משחקת כמו קבוצה נורמלית (לא מאבדת את הראש כל פעם שחוזרת לפיגור חד ספרתי)"
    רועי, זאת ההגדרה הכי מדויקת שאפשר לחשוב עליה!

  87. בחיי שדנטה נראה לי מוכר (לא מהגיהנום של דנטה מהספרות)
    תודה על העידכון של גיא רוזן, אמרתי שדרור אחד המצחיקים
    כאן כבר פלייאוף שלישי לפחות, ואחלה תגובות לכל מי שהספקתי לקרוא.
    גיא הראשון(הופעת ראשון אז רוזן השני) אל דאגה אתם לוקחים. 🙂

  88. ספייטס מתייבש על הספסל מהמשחק השלישי. העיקר בארנס משחק.
    הסיכוי היחיד של גס זה לתת לקרי לזרוק לזרוק ולזרוק

  89. קודם כל, רחוק מלהיות גמור.
    קרי פוגע היום, וקליי אוהב את הרבע השלישי.

    ובנוסף – כל הבכי הזה על השופטים. פשוט מביך.

  90. איש – בעיני קליבלנד משחקת "כדורסל" אמיתי, וגולדן סטייט משחקת חיובים עם שחקנים פלאיים, אני מעדיף כדורסל.

  91. כמו שזה נראה שליבלנד תהיה הקבוצה הראשונה זחוזרת בגמר מפיגור 3:1 ומנצחת את הסדרה.
    מה קרה ללוחמים?

  92. הפ פשוט לא מסוגלים לחדור לסל. לא ראיתי רמה כזו של עליבות מקבוצה בגמר כבר הרבה זמן.
    אין להם על המגרש או בסגל שחקן אחד שמסוגל לעמוד קרוב לצבע ולשים 2 נקודוץ

  93. אני לא רואה יותר מדי דברים משתנים במשחק 7

    אם יש משהו שאי אפשר בלעדיו בכדורסל זה גבוה אחד לפחות ו/או קליעות מ2.
    שלשות במצב הכי קיצוני יהיו ב50 אחוז בזמן שחדירות מניבות אחוזים טובים יותר ובעיקר יותר הליכות לקו.

    קר המאמן הכי גרוע שזה באליפות, והוא בתחרות עם עוד אידיוט בשם טיירון לו

  94. לא יודע איזה תירוצים יתנו הלוחמים, אבל הקאבס כתשו אותם לגמרי ברבע הראשון, ומאד לא נותנים להם צ'אנס לחזור. משחק ממש טוב של הפרשים.

  95. 12 ומטה ויכול להיות צמוד ברבע הרביעי.
    ככה או ככה זה לא יגמר בתוצאה אחרת מלבד נצחון לקליבלנד

  96. מה שטוב ללוחמים אחרי ההפסד הצפוי הוא שאין להם תירוצים.
    בניגוד למשחק הקודם שכמה רפי הבנה חושבים שהיה נגמר אחרת עם גרין על המגרש, בוגוט זה לא תירוץ לשחק נרפה וטיפש כמו שהם משחקים.
    במשחק הבא הם עם הגב לקיר והם חייבים לשחק את הכדורסל שלהם.

  97. לאב מצוין, הדביקו לו עבירות (שיחוד של אוהדי קליבלנד עצמה?)
    מייק מילר מוזג המשקאות של לברון, נראה בלינק שאני רואה, בבר.

  98. גיימס קולט ממוגרפית את ההגנה של הדאבס,
    ופורץ טופוגרפית, מול 4 שחקנים קפואים, לפניי האלי אפ. ענק.

  99. כאילו… דורון אתה כזה יהיר ומטופש שאתה נותן ציונים למגיבים אחרים לפי התגובות שלהם? מציין מי מצחיק?
    אתה כזה איש טמבל וחסר מודעות לכמה שאתה חופר ומעצבן.
    בחיים לא נתקלתי בטיפוס הזוי כל כך.
    קשה לי להאמין שיש מישהו שמצליח לסבול אותך לזמן ממושך.

  100. חחח… נתון מעניין שאמרו עכשיו-

    אם גולדן סטייט תפסיד את המשחק הזה (כאילו דה), יהיו לה יותר הפסדים בפלייאוף מאשר בעונה הרגילה..

  101. כוסומו מה נסגר? ריצרד גפרסון על הקלנועית שלו מגיע לפני כולם לריבאונד התקפה? חחחחחחללללאאאאאאאססססססס!!!!!!!!

  102. הירו בול טוטאלי בגולדן סטייט.
    זה התחיל בקרי וממשיך בתומפסון.
    משום מה שניהם ביחד לא הצליחו מי יודע מה

  103. ברור עכשיו שזה לא גמור.

    גם אם קליבלנד מנצחת 80 אחוז שגולדן סטייט אלופה. כל מה שהם צריכים זה קרי ותומפסון בחצי אחד טוב משותף.

  104. נהדר שלברון קלע את השלשה ההיא. זה יקל עליו לזרוק את הלבנים שלו בסיום, בדיוק לפי התוכנית.

    הלילה חוגגים ב-Q!

  105. יאללה קאמבק שרק אלופה יכולה לעשות.
    הוראות לרבע:
    תנו ללברון לזרוק מהשלוש – אני רומה אותו קולע.
    קרי 15 זריקות לפחות

  106. לגמרי הירו בול של גולדן סטייט רק שעכשיו האחים הופיעו שניהם ובעיקר קליי התעורר מהתרדמת, קליבלנד חוזרת להרגלי הבידודים שלה מוקדם מדי

  107. טיירון לו בהחלטה שאולי שווה עונה, מוציא את ארווינג וטריסטן, מכניס את לאב ושמפרט, ל-3 דקות אחרונות של רבע 3, וחוטף 9-0 ולרדת ביתרון חד ספרתי.
    כל המומנטום של גולדן סטייט.

  108. רועי אני לא מבין איך דווקא אתה מכולם אוהד את ג"ס
    אחרי מה שלברון נתן לכם הייתי הולך אחריו בעיניים עצומות

  109. כשראיתי את התוצאה שקלתי להמשיך לישון אבל מאז שקמתי ג"ס (יותר נכון תומפסון – שחקן פסיכי וקר רוח) צמצמו אז יש תקווה.
    אולי זה הזמן שקליבלד מתעייפים ונופלים מהרגליים?

  110. זה לא משחק שאפשר לנצח, אלא אם יהיו פה עוד איזה 6-7 שלשות עד סוף המשחק.
    יותר מדי פצועים, איבודי כדור ושריקות לא קשורות

  111. לא ראיתי היום חסימה אחת של T.T שהייתה חוקית.
    או שהוא מבליט את התחת או שהוא פשוט דוחף את השחקן שמנסה לעבור מלמעלה.

  112. אסע לחוף הסודי לשחות ולשנרקל, אולי אראה את אזילי וגרין
    על הקרקע, עם כשר של לברון שכזה הסיכוי קטן לדאבס.
    נעמתם לי מאד. תהנו. רק לחייך..חחח 🙂 🙂

  113. זה לא ההרחקה של גרין ולא נעליים, מישהו גנב ללברון את המוג'ו, הוא חזר בזמן והשיג אותו בחזרה.

    משחק מדהים שלו.

  114. חלק מהאנשים פה, במקום להתפעל מאחת סדרות הגמר הגדולות של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, מבלבלים את המוח על שופטים וההרחקה של ליצן בשם דריימונד גרין.

    פאקינג תפתחו את העיניים!

  115. פעם שנייה שניסיון לא הכרחי לזייף ליי-אפ מול לברון נגמר בחסימה שלו. הוא נהיה כל-כך טוב בלצפות אותם מראש…

  116. אני תמיד מאלה שאהבו את משחק האול אראונד של לברון אבל עדיין אני נדהם.
    שלא יגמר לעולם.
    פשוט תענוג, גם עוצמה, גם כשרון וגם לא מעט שכל (רוב הזמן לא תמיד, היו גם כמה רגעים שהוא חירב את ההתקפה)

  117. מה אתם רואים שאני לא רואה. לברון שוב מחזיק בכדור עשרים שניות ואז עודה טוב ומעביר או זורק.
    תהנו ממנו אבל זה לא כדןרסח

  118. גוסט ריידר זה לא חדש שאתה טיפש.
    גולדן סטייט משחקת בלי גבוה כי בוגוט פצוע ואיגי פצוע גם כן אז לברון מטייל בצבע, כנל טריסטן תומפסון עם התחת המסריח שלו.

    אם לא ההתבכיינות של לברון, אתה עכשיו באוטובוס בדרך לקורס רענון הבנה עם שוקו ולחמניה בתיק.

      1. הפאולים היו פאולים מוצדקים וגם כשהוא שיחק הוא לא היה טוב. ברבע הרביעי כבר לו העדיף את ג'פרסון על לאב ובצדק לדעתי.

  119. מעניין למה קרי מעוצבן כל כך? אולי כי מתוך שש העבירות שלו 3 היו מומצאות לגמרי ובאותו זמן עשו עלי כ36 עבירות שלא נשרקו?

    1. מעולה Ish
      ועוד לפחות 3 לא נשרקו.

      אני לא אובייקטיבי, לפחות אין לי בעיה להודות בזה. אני בעד קליבלנד בגדול.
      אתה לא אובייקטיבי באותה מידה.
      לגיטימי וסבבה, אבל למה לטעון אחרת.
      רק תחשוב על זה ככה, כמה תגובות היו לך נגד ג"ס בפלייאוף הזה? כמה בעד?

      1. וכמובן ששתי עבירות מה-3 היו מוצדקות, רק אחת לא.
        שזה גם בסדר כי ב80% מהנסיונות חטיפה של קרי הוא מבצא עבירה שלא שורקים לו.

        1. הבעיה בטענה שלך הינה שאני לא בעד הווריירס, אני בעד לראות כדורסל, ואיך שהסדרה הזאת נשפט מאז המשחק השלישי לא מאפשר לראות כדורסל יותר.

  120. הפאול – סבבה,
    ההתעצבנות, הזריקה של המגן שיניים והטכנית – סבבה,
    ההתנצלות בפני האוהד – סבבה,
    החיוכים עם טיירון לו – לא סבבה.

  121. יצאת קלולס, יואש.

    גרין יצא טמבל, ואתה מאשים את כל העולם.
    שלא לדבר שכרגע הדבקת וואחד כוכבית על האליפות הקודמת של הלוחמים.

  122. פסיכולוגית זה נהדר שקארי קיבל את העברה השישית בדיוק בזמן.
    הוא רותח על ג'יימס אחרי הגג המשפיל והמילים החמות.
    במשחק 7 תראו מי היוננימוס מופ

  123. אני הולך לישון.
    כל הכבוד ללברון ולאדם סילבר שהצליחו לחיות את הסדרה הזו במהלך משותף.
    עכשיו עם בוגוט פצוע, איגי פצוע וכל שאר השחקנים פרט לקרי/תומפסון/ברבוסה בכושר רע מאוד, קליבלנד לא בהכרח אנדרדוג באוראקל.

    אני לא זוכר התערבות כל כך בוטה וחריפה של השופטים במשחק עצמו כמו בסדרה הזו.

  124. שיפוט מכור. לא יודע אם יהיה לי כח לראות את המשחק הבא.
    גרין לא עשה שום עבירה על לברון במשחק 4 וסתם הורחק (היה צריך להיות מורחק מול אוק').
    פשוט רואים שהייתה הוראה ודחיפה של הליגה לעוד משחק.
    פשוט ביזיון…

  125. גיא, חוץ מלהביא נתונים סטטיסטיים שאין להם שום השלכה למציאות ושאין לך חצי מושג מה הם אומרים, ולתרגם בלבולי שכל מארמית, אתה יותר קלולס מאנדרה דראמונד בקו העונשין.

    1. תאר לך שהיו נותנים לקרי לעשות עבירות תוקף כל המשחק עליהן היה במקרה הכי גרוע לא מקבל שום שריקה ובמקרה היותר סביר היו שורקים לעבירת מגן. תאר לך שהיו נותנים לקרי לעשות עבירות בהגנה כל המשחק על ולא ישרקו לו לכלום.

    1. סוף סוף מישהו שמבין עניין ונהנה מהחלקים הטובים במקום להתלונן על כל הבררה.

      ראינו פה תצוגת כדורסל של שחקן ענק.
      גם אני לא ממש מת על לברון, אבל מוריד בפניו את הכובע על הסדרה הזאת.

        1. לא בניתם על פציעות? אולי ה73-9 תרם לזה?
          שכחת מה היה שנה שעברה? כל בפלייאוף לא שיחקתם מול קבוצה אחת עם הרכז הפותח שלה בריא…

  126. האיבודים המטופשים והיכולת הגבוהה של ג'יימס לא עזרו, אבל אלה היו העבירות המומצאות על קארי שהרגו את חלום הקאמבק.

        1. גם לסחוט עבירות זה חלק מהמשחק. אני אוציא טור יותר מאוחר על התוכנית משחק של הקאבס . טיירון לו מתגלה פה כקולונל לו

  127. זה ממש לא קשור לשופטים. קליבלנד פשוט outplayed & outhustled גולדן סטייט.
    איבודים טיפשיים של כל שחקני גולדן סטייט. עבירות טיפשיות של קרי שכולם היו חוץ מהחטיפה על קיירי ברבע הרביעי. משחק פזיז של קרי ובינוני של תומפסון. לברון במשחק הפלייאוף הכי טוב שלו מאז המשחק האגדי מול בוסטון לפני כמה שנים. עם כל הנתונים האלה אני לא רואה סיבה הגיונית שהלוחמים היו מנצחים את המשחק הזה.

  128. יפה, לברון פירגן בטעות לדייויד, הוא אמר שהם היו בתהליך התקדמות כל השנה (או משהו כזה), כל השנה זהכולל גם את התקופה של דייויד…

  129. סיכומשחק:
    1. לברון מפלצת.
    2. קיירי עזר כנגדו.
    3. לאב שנה הבאה בקבוצה אחרת.
    4. קארי שיחק טוב. קיבל עברות לא מוצדקות ומשחק הבא יתפוצץ.
    5. קליי לא סיפק את הבחורה.
    6. בארנס חתך לעצמו את החוזה הבא בכמה עשרות מיליונים טובים.
    7. דריימונד גרין לא הורגש.
    8. טיירון לו עשה בי"ס לסטיב קר.
    9. הצוות המסייע של קליבלנד נתן בדיוק מה שצריך.
    10. איגי סיפור עצוב. הוא פצוע ולא יכול לתרום כל כך.

  130. מצחיק שאנשים מתלוננים על השיפוט, רישומים מהמשחק: הרישום הקבוע לברון גיימס וכל השאר.
    סדרת גמר 2 שלברוו מוכיח שבעוד קרי שחקן מצוין לברון גיימס מפלצצת דומיינטית.

  131. מי שמדבר על בידודים שיסתכל על איך גולדן שיחקו , קליי וקרי פשוט תפסו כדור וזרקו לסל ובמקרה השני חדרו לסל.

    1. זה נכון, כיוון שמאז המשחק השלישי הם לא יכולים לשחק את המשחק הרגיל שלהם כיוון שהשיפוט מתיר לקאבס לאחוז ולדחוף אותם כל הזמן.

    1. חבל, תהנה מהמשחק המדהים שהיה לכם במקום להגיד שטויות… השיפוט היה די ביתי, אבל לא מחריד, והקאבס שיחקו אותה, הגולדנס שיחקו קקה, זה הכל.

  132. A.f תמיד הגיב בעד לברון. גם אחרי פרשת בלאט.
    לא זוכר את מר יואש היקר שבאמת מחייה את הבלוג כאן שם כוכבית על האליפות של הלוחמים בשנה שעברה.
    היו כאן משפטים כגון "עדיף דלי על קיירי"
    היום אנו מבינים אלו שטויות זה היה.
    הייתי מצפה מקרי לדפוק משחק ברמה של לברון (לפחות סטטיסטית) להחיות את המשחק של הלוחמים ולקחת מנהיגות.
    יופי של סדרת גמר זה הכי חשוב מי יתן והלברון יתן למיסטיק ביי דה לייק אליפות סוף סוף.
    אבל קשה לראות את זה מול אחת הגדולות בהיסטוריה ועוד בחוץ.
    יום טוב לכולם

  133. דור בלוך – תודה על הסיכום המהיר. אני חולק עליך הכל הנקודות. היה פה מט מהיר מהשנייה הראשונה. ותצוגה אפית של שחקן שעשה הכל נכון. התקפה הגנה וMIND GAME .

    המומנט בפירוש עם הקאבס, וסטיב קאר יצטרך להפתחע בגדול

  134. הקטע המעצבן עם קליבלנד, שהיא ממש 2 קבוצות שונות.
    אחת של הרבע הראשון, שכולם משחקים ביחד, מוסרים אחד לשני וגם קווין לאב משותף.
    לבין שאר המשחק כמעט כולו, שזה רק בידודים ולפעמים מסירה להאלי אופ.

    פשוט משחק סוליסטי ומגעיל.

    אם הם היו משחקים כמו ברבע הראשון הם היו מנצחים ב 30-40 הפרש, אבל לברון רוצה להראות שהוא גדול ולכן משחק לבד.
    אם השופטים לא היו עוזרים לו, הוא גם היה מפסיד לבד.

    שחקן כל כך כשרוני שפעם מאוד אהבתי וכיום אני פשוט מרחם עליו…

  135. כל ההתבכיינות על השיפוט פשוט מצחיקה אותי, אנחנו צריכים להודות על הרגע שאנחנו רואים שחקן כזה זה ההופעת גמר בין המרשימות שראיתי (שלישית רק לשתיים של שאקיל), אמרתי עוד במשחק הקודם כשלברון קולע את הזריקות מחצי מרחק ומ3 אין דרך ממשית לעצור אותו עם גרין בלי גרין (כל שחקן אחר בליגה). חוץ מהנתונים בהתקפה הנתונים שלו בהגנה גרנדיוזים. גורם לסטטיסטיקאים לערר בתורת היחסות.

    1. השאלה שלי היא מה השתנה במשחק שלו מ2 המשחקים הראשונים? למה עכשיו הוא פשוט עושה כל מה שבא לו, ובתחילת הסדרה הוא היה נראה כל כך מוגבל וגמלוני, ורוב הכניסות שלו הסתיימו באיבודים והחטאות. עכשיו זה נראה כאילו הוא לא יודע איך מחטיאים, והניהול משחק שלו מעורר השראה, באסה ;(

      1. פשוט מאוד מה שהשתנה . שלושת המגינים העיקריים של הווריורס הם גרין – חסר במשחק 5 , איגי – מנוטרל במידה רבה היום בגלל הגב , בוגוט – לא משחק כבר משחק וחצי וסיים את הסדרה . זה הכל .

        1. הייט אשברי התגובות שלך באות מעמדת אוהד ולא מעמדת פרשן, ולכן לא ניתן ךקחת אותה ברצינות/ להתייחס אליה ברגע זה סימנת כוככבית על האליפות של הלוחמים שנה שעברה (אליפות שהייתה ללא כוכבית).

  136. דור בלוך- אם הפלייאוף מאכזב אותך תפרוש בשיא, כי לא תראה בחיים שלך פלייאוף יותר טוב משתי הסדרות האחרונות של גולדן סטייט

  137. מצד אחד, יש לנו קבוצה שלא הפסידה העונה 3 פעמים רצוף והגיעה למאזן של 39-2 בבית. בצד השני יש לנו קבוצה עם מומנטום והשחקן הכי טוב בעולם. הולך להיות משחק אש בשני בבוקר.

  138. שנאתי את לברון בעבר גם היום אני לא אוהב אותו אבל אסור להתעלם מגדולה. הוא נתן שני משחקים אחרונים מדהימים בכל האספקטים. אז אני עדיין רוצה ומקוה שגולדן סטייט תדע לקחת את זה אבל אם לא, לפחות יש פה סיפור עעעעעענק על שחקן גדול שכמה שאני לא אוהב אותו אני לא יכול שלא להודות בדומיננטיות המוחלטת שלו על המגרש.
    ובקטנה, השופטים די התעללו בסטף. לא יכול להיות שישרקו לו פאולים על דברים יותר קטנים ממה שעושים לו ולא שורקים.

  139. עוד בוקר קשה. עם הגנה כזאת אין לג"ס סיכוי. נקווה שאיגי יחלים.
    דרימונד גרין הבריז היום. בכלל, השתן עלה לג"ס לראש. עכשיו נראה אם יש להם ביצים. לברון היה מצוין. דפק לי את התיאוריה שהמצאתי שהוא חלש במאני טיים. חוזר לשולחן השרטוטים. לא סובל אותו.

  140. דור בלוך תודה על הסיכום המהיר.

    אני חולק עליך בכמה נקודות, המשחק הזה היה ענק, בכל קנה מידה וממש לא משעמם, תמיד שחשבת שנסגר הגולדנס החיו את זה איכשהו
    משחק ענק !
    שנית, השופטים לא התערבו ברבע השלישי לכל היותר שתי שריקות גבוליות, הקאבס סבלו במחצית הראשונה משיפוט יותר גרוע

  141. איך אפשר לשנוא שחקן כזה, צריך להודות לאלוהי הכדורסל שנתן לנו שחקן כזה ולהעריך כל רגע שאנחנו חווים אותו.

    1. אני באמת חושב שלברון שחקן ענק, אבל אני לא מסוגל להתמוגג כמוך כאשר חוקי השיפוט עבורו שונים כל כך מהחוקים עבור שאר הליגה. אם הוא היה כל כך גדול הוא לא היה צריך את הפריבילגיה הזו. אותו הדבר נכון אגב גם לגבי מספר 23 אחר ששיחק בשיקגו.

      1. הוא באמת לא צריך זאת ולא ביקש זאת והיה משחק לא פחות טוב גם בחי זה.
        גם קארי וקליי זכאים לא פחות לכבוד מהשופטים ובייחוד קארי עם שני MVP של העונה הסדירה וכוכב מוביל של אלופה.

  142. איפה כל מי שביקר את לו על בכי על השיפוט?
    שייבקר עכשיו גם את קר. (שגם ככה מדבר שטויות, 2 מ-3 העבירות היו נכונות, וזה שהוא מצפה שMVP יקבל שריקות שונות משחקן שונה מראה מה דפוק בשיפוט בליגה הזאת. לכל הקבוצות)

    1. שמת לב ליחס שלברון מקבל מהשופטים לעומת קר'? הבן אדם עושה תוקף ברור ומקבל עבירת מגן, בהגנה אי אפשר בכלל לספור את העבירות החופשיות שנותנים לו לעשות.

      1. Ish, עזוב. אתה לא אובייקטיבי. אני לא יכול להמשיך איתך דיונים כאלה כשאתה עדיין טוען לחוסר אובייקטיביות.
        לברון חוטף מכות כל כניסה לסל ושורקים לו רבע, קרי עושה מליון פאולים בחטיפה על הכדור שלא נשרקים.
        אתה לא רואה את זה, כי כמו כל אוהד הראייה שלך סלקטיבית.
        אתה יכול להמשיך לטעון שאתה "בעד כדורסל" אבל הסיבה שאתה לא רואה כדורסל, זה לא השיפוט, זה שהקבוצה שלך מפסידה.

        עכשיו ברור לי שתגיד שאתה לא אוהד אותם ובכלל אוהד פיניקס, אבל בשלב זה, עם כל ההערכה אלייך אני משוכנע שאם תחזיק בטיעון שהשמש זורחת במערב (שזה נכון אגב, מהטוסיק של שחקני ג"ס =) ) אתה תבדוק בו, ככה שזה די הופך כל דיון איתך לגבי ג"ס במובן של היה או לא היה, לעקר.

        אגב, האסלם הורחק מהמשחק הבא על זריקת מגן שיניים. לשנינו ברור שלא ירחיקו את קרי ממשחק 7 של הגמר (וטוב שכך!). מה דעתך על האיפה ואיפה הזו?

        1. הבנתי, לא מוצא חן בעיניך מה שאני כותב אז אני לא אובייקטיבי. יש רק בעיה אחת עם זה.
          הקטע הזה שאני אומר שלברון מקבל יחס שונה ומוטב מהשופטים הוא עובדה.
          הקטע שלברון מכניס את הכתף שלו לתוך החזה של המגן ומקבל על זה עבירה כאשר מהלך זה הינו טקסטבוק תוקף היא עובדה.
          הקטע הזה שהאב מחזיקים המושכים את קרי וקל בתנועה שלהם בלי כדור ולא שורק על זה דבר היא עובדה.

          בניגוד למה שאתה חושב אני מכיר בכך שהרבה פעמים לא שורקים עבירות על לברון כאשר הוא חודר לסל אבל מדובר בתופעה פחות נפוצה מהתופעות המוזכרות לעיל והיא בהחלט לא כל פעם שהוא חודר לסל כמו שאתה מתאר.
          לגבי המיליון עבירות של קרי בחטיפה על הכדור, מלבד זה שזה לא נכון, הייתי רואה לנכון להתייחס אם היחס שהוא מקבל בנקודה זו הוא שונה מהיחס ששחקנים אחרים מקבלים, אבל מה לעשות שהוא לא.
          אגב אם היית אובייקטיבי אולי היית מציין שבעוד שמתלוננים על חסימות נעות של הווריירס הקאבס מבצעים הרבה יותר כאלו בסדרה ובאופן ספציפי טריסטן תומפסון עושה עבירה כזו כל פעם שהוא חוסם.

          אני לא יודע איך נראה המקרה המדובר לגבי האסלם אז אני לא יכול לשפוט.

          1. צריך להיות: הקטע הזה שהקאבס מחזיקים ומושכים את קרי וקליי בתנועה שלהם בלי כדור ולא שורקים על זה דבר היא עובדה.

          2. אתה מבלבל עובדה ודעה. אין ספק שלברון עושה עבירות תוקף שנשרקות כעבירות מגן. אין ספק שקרי מבצע נסיונות חטיפה שלא נשרקות עליהן עבירה. לדעתך המקרה הראשון קורה יותר. לדעתי השני. ככה זה להיות אוהד, חבל שאתה מסרב להודות בזה. וזאת הדעה.
            זה שאתה זוכר יותר מקרים של שריקות שהלכו נגד הקבוצה שלך זה טבעי והגיוני.
            אם לא תביא דו"ח שיפוט שעובר מקרה מקרה, זאת עדיין תהיה דעה (מה לעשות, באסה אבל זה ככה).
            איך אני יודע שאתה אוהד, אתה רושם רק דברים לטובת ג"ס.
            החלטת להזדעק על השיפוט בלי להזכיר ולא לשנייה את הקיפוח שקליבלנד עברו השלבים המוקדמים יותר של המשחק. העבירות על לאב שלא היו.
            מבחינתי, היו שתי שריקות לא לגיטימיות. העבירה של לאב והעבירה של קרי. כל השאר, טעויות שקורות במהלך משחק.

          3. איזה מהדברים שציינתי כעובדה הוא לא עובדה בדיוק?

            תקרא את התגובה שלי שוב. נכשלת בהבנה. לא קבעתי מה נעשה יותר או פחות מבין שני סוגי עבירות אלו. דיברתי על כך שבמקרה אחד באשר לשחקן ספציפי מדובר ביחס שונה משאר הליגה ובשני לא. כל הטענה שלך כושלת על בסיס זה.

            בקשר לעבירות על לאב שלא היו, הייתה בדיוק אחת שם היו צריכים לשרוק את העבירה לג'פרסון ולא לו.

            העניין שאתה לא מבין הוא שאני לא מתלונן על טעויות שיפוט ספציפיות שלא היו נכונות אני מתלונן על מגמה שלמה באופן השיפוט שמשפיעה על איך נראה ה"כדורסל" שמשוחק בסדרה. מה לעשות שזה פועל ישירות נגד קבוצה אחת.

          4. נכשלת בעובדה שזאת מגמה ונגד קבוצה אחת.
            השיפוט בליגה הזאת הוא לא עקבי, בעיקר בפלייאוף ששם מחליטים לשרוק פפחות ופחות או יותר רנדומלית מוותרים על שריקות, מה שגורם לחוסר עקביות.
            אתה, כאוהד, רואה בעיקר את אלה נגד הקבוצה שלך ולכן פותח בטיעוני מגמה שהם דעה לכל דבר ועניין.
            אני, כאוהד של הקבוצה השנייה, גם כן מתרעם כי אני רואה את החוסר שריקות נגד הקבוצה שלי.

          5. כנראה לא הבנת מה המגמות שאני מדבר עליהן. אז הנה:
            1) השופטים נותנים להרביץ באופן כללי. זה מבאס את התחת ויוצר את הקטע הזה שכולם בטוחים ששורקים נגד הקבוצה שלהם יותר. (שים לב שאני לא טוען שורקים נגד הווריירס יותר). נקודה זו לא ממש נותנת יתרון משמעותי לאף קבוצה סתם פוגמת בכדורסל באופן כללי כי מקבלים מכות במקום כדורסל.
            2) בקבוצה אחת משחק שחקן עליו חלים חוקים שונים. (וזה עוד הסעיף הפחות משמעותי)
            3) השופטים אינם שורקים לעבירות של משיכות ודחיפות של שחקנים שנעים ללא הכדור בשביל להתפנות לזריקה. כאן יש נקודה שפוגעת בקבוצה אחת וחסרת משמעות לשניה ומשפיעה על איך נראית הסדרה ומטה את התוצאה שלה. המשחק של הווריירס מבוסס על סוג זה של כדורסל, הקאבס בכלל לא משתמשים בזה. התוצאה הינה ששיפוט יוצא מוטה נגד הווריירס. ולכן במקום לראות את המשחק הרגיל של הווריירס אנחנו רואים אותם משחקים אחרת עם הרבה יותר זריקות מבידודים של קליי וסטף.

            ומצטער שוב, אני לא אוהד של הווריירס, אני פשוט רוצה לראות את שתי הקבוצות משחקות את המשחק שלהן ושמי שתנצח תנצח בלי שהחלטות על איך תשפט הסדרה או החלטות של הליגה לגבי הרחקות שחקנים כשאפילו לא שרקו להם עבירה במשחק על האירוע בגינו ספגו עונש(וזזה לא שזה נעלם מעיני השופטים במשחק) ישפיעו כל כך הרבה על התוצאה.

          6. כל חסימה של בוגוט לשלשה של קרי בסדרה הזאת הייתה חסימה נעה.
            ואני בטוח שאתה רוצה שג"ס תנצח. סורי, לא קונה משהו אחר.
            יש פה אוהדים נייטרלים. מגיבים לפעמים לטובת קבוצה אחת ולפעמים לטובת אחרת. אתה לא אחד מהם (ואין עם זה שום בעיה. גם אני לא)

          7. 1) נניח לרגע שזה נכון(זה לא, אנשים טועים בפרשנות שלהם לחסימה נעה כי הם לא מבינים את החוקים). כמה חסימות של בוגוט לשלשה של קרי היו בסדרה הזו? כי תנועה של קרי או קליי בלי כדור להתפנות לזריקה זה משהו שקרה בלפחות 90% מההתקפות של הווריירס כאשר לפחות אחד מהם היה על המגרש.

            2) איך זה קשור למה שאמרתי על איך צורת השיפוט הזו משפיעה על איך הכדורסל בסדרה משוחק ונראה?

            3) לפני זה כשרציתי שהסדרה תגמר כמה שיותר מהר כי היא מגעילה אז כן, רציתי שהווריירס ינצחו כי הם הובילו וזה היה מוביל לתוצאה הזו. עכשיו ממש לא משנה לי.

          8. אתה מוציא לי את הרוח מהמפרשים מהדיון הזה. לא כי אתה צודק, אלא כי זה חוזר על עצמו, אנחנו רואים דברים אחרת.
            ואם תעצום את העיניים ותדמיין את ג"ס חוגגת אליפות ואז את קליבלנד חגגת אליפות, יש לי ניחוש טוב איזה מהחזיונות יעלה חיוך לשפתייך.

            נראה לי מיצינו, סוף שבוע נעים.

          9. אתה יכול להאמין לגבי מה שאתה רוצה אבל זה לא יהפוך את זה לנכון. הסאנס זוכים באליפות יעלה חיוך על שפתי. במשחק שנותר מהסדרה אני מקווה רק למשחק 7 טוב, חיוך על שפתי לא יקרה בכל מקרה.

        2. התלונות שלי לגבי החוסר כדורסל נכונות גם עבור משחק 4 בו הווריירס ניצחו ועדיין הייתי מבואס לראות אותו ולא נהנתי כלל. כך ששוב אתה טועה.

  143. קליבלנד עושה היסטוריה לראשונה שחוזרת מ 1-3 ל 4-3 ובנוסף מנצחת את משחק 7 בחוץ בגמר , לברון לא יעצור הוא השתלט על העניינים ואי אפשר יהיה לעצור אותו בראשון , זאת דעתי קליבלנד אלופה ..

  144. גולדן סטייט עסוקים יותר מדי בשיפוט ופחות מדי בלנסות לשחק כדורסל. זה ככה כבר מההרחקה של גרין וזה לא משנה כרגע אם זה מוצדק או לא.

    לברון לועג לכולנו ומי שיגיד שטיירון לו לא מאמן כנראה לא מבין כדורסל

  145. בעוד 10 שנים יישב בחור אמריקאי במשחק חברתי במקום עבודה כלשהו או בלימודים וישחק את המשחק "מהו המשפט האמיתי?" –

    "טוב המשפט הראשון, בתור בחור צעיר הייתי חזק בהיי-טק והרווחתי משכורת מטורפת אבל זה נמאס לי ועברתי לעבוד בדוכן פלאפל… והמשפט השני – פעם סטף קארי זרק עלי את מגן השיניים שלו."

  146. 2 מ-6 העבירות של קרי – לא היו צריכות להישרק.

    ואם אפילו שוקלים לשנייה להשעות את קרי – אז הליגה באמת רקובה.

    אבל השורה התחתונה –
    השופטים לא שינו את התוצאה, זה היה לברון שהשתלט על המשחק.

    יהיה המון זמן לדון במה הולך לקרות במשחק 7,
    אבל חובה לציין, שלבריאות של איגי יהיה משקל עצום.

    ונקודה אחרונה –
    יואש, אם נפגעת ממה שכתבתי – אני מתנצל.
    זה פשוט מציק לי בעין לראות תגובות "טיפש" שמופנות למגיבים אחרים.

  147. הווריורס היו צריכים להרוג את המיפלץ והחברים שלו בגיים 5 . זה גם היה קורה ללא ההתערבות הבוטה של הנהלת הליגה . עכשיו הכל פתוח . אני מקווה שאיגי יהיה בסדר , כי בלעדיו זה אבוד .

      1. או.קיי, אני מעדכן את המשפט-

        להאשים את השופטים בהפסד של גולדן סטייט זה כמו לחשוב שיש לך משהו בקופסא של הראש.

        אה, צולע משהו הייט..

  148. תודה רבה דור על כל ימי חמישי הגדולים, גם במשחקים וגם בסיקורים! כל הכבוד!

    חוץ מזה, ניצחון בגיים 7 יהיה הסיום הכי ראוי לעונה הנהדרת הזאת.
    בעונה שעברה הלוחמים סגרו שלוש סדרות – כולל הפיינלס – בחוץ.
    השנה, אם הם לוקחים, זה יהיה כל הסדרות בבית. יותר טוב מזה אי אפשר לבקש!

    ניצחון קשה הוא הניצחון הכי מתוק

  149. דור סליחה מראש על הביקורת אבל זה טור מעט בכייני 🙁
    הלוחמים הוכו כמו ילדה קטנה היום ולא מצאו אף אחד שיסתכל לקאבס בעיניים. לברון היה ענק . הקאבס בשיוויון בזכות עצמם
    מנחם יכול להמשיך לחלום 🙂

  150. נראה לי שמישהו הכריח את דריימונד לבלוע יותר מדי כדורי ריטאלין… לעומת הסטנדרט שלו, הבנאדם פשוט חרפ בעמידה.

  151. לא ברור מה קןרה כאן.
    אי אפשר באמת להאשים רק את השיפוט.
    ניתן היה לצפות מהלוחמים שלא יתנו לשיפוט להפריע להם.
    הרחקתו של גרין? סבבה אולי זה נכון למשחק 5, אבל במשחק 6 גרין שיחק.
    פציעתו של בוגוט? בוגוט באמת כזה משמעותי?
    פציעתו של איגודלה? השפעות הפציעה על סטפן קרי? קליי תומפסון לא הגיע למשחק היום, הוא לא פצוע.
    עצבנו את לברון מאז ההרחקה של גרין והעירו את המפלצת מרבצה?
    איזה באסה, כבר הרבה זמן קבוצה לא רגשה אותי כמו הלוחמים.
    ואני צופה בליגה מאז 1989, את ג'ורדן לא אהבתי, נראה תמיד מושלם מדי לטעמי ואני לא אוהב קבוצות שמנצחות רק בגלל שחקן אחד.
    בתקופת ג'ורדן אהבתי את גולדן סטייט של טים הרדוואי ואת סיאטל של שון קמפ וגרי פייטון. את קובי בריאנט לא אהבתי גם כן בתקופתו אהבתי את אלן אייברסון המדהים. את לברון מעולם לא אהבתי, המשחק שלו תמיד נראה בעיניי כמו התחרויות האלה של הג'יפים הענקיים שמוחצים מכוניות, בחור מגודל מלא בשרירים שמעיף את כולם.
    ואז הפציע סטפן קרי שהמשחק שלו ממש ריקוד, שירה, והמשחק הקבוצתי של הלוחמים, התאהבתי.
    לא מבין, היה נראה שהסדרה בידיים שלנו, אוקלהומה שיחקה הרבה יותר טוב מקליבלנד והלוחמים ניצחו אותה.
    ממש לא ברור לי.
    לא מגיע ללוחמים ללכת ככה, מגיע לה לסיים את העונה ההיסטורית הזו עם אליפות.

    1. הם לא בפלייאוף הזה
      הגיעו לפיק מוקדם מידיי
      הם נראים לא טוב אני מקווה שיצא משהו טוב בגיים 7 אבל הם נראים פשוט לא טוב

    2. ג'ורדן לא ניצח בגלל שחקן אחד והו לא הגיע לאליפויות ללא פיפן ושחקנים משלימים נהדרים כמו רודמן, קוקוץ', סטיב קר ופקסון. אין אף שחקן, גדול ככל שיהיה שיכול לנצח לבד ולהגיע להישגים קבוצתיים משמעותיים ללא שחקנים איכותיים ורציניים לצדו.

  152. הייתה לי הרגשה שקליבלנד תנצח היום, אבל ככל שהניצחון הזה היה מרשים, אני עדיין חושב שגולדן סטייט פייבוריטית ברורה למשחק מס' 7.

    הסיבה היא לאו דווקא הביתיות. הסיבה היא שגולדן סטייט היא קבוצת כדורסל הרבה יותר טובה, גם בלי בוגוט.

    היא פשוט צריכה להתעשת ולנצח. עד עכשיו היא עמדה בסופו של דבר בכל, אבל בכל האתגרים שהציבו לה שלל השונאים שמחפשים לגמד את הישגיה. אז בואו ניתן לה קצת קרדיט.

    בכל מקרה, בתור אוהד מהצד, אני ממש שמח שזה הגיע למשחק מס' 7. אחלה דרך לסיים עונה.

    1. הייתי נוטה להסכים איתך בכל זמן אחר, אבל לצערי הלוחמים נראים שבורים עכשיו לא רק מנטלית (שבירה מנטלית הם צלחו מול הרעמים) אלא הם נראים שבורים פיזית – בוגוט הפצוע, איגודלה נראה כמי שאלמלא היה זה משחק גמר הוא לא היה משחק, וקרי שסוחב פציעות.

      1. מצבם יותר טוב מאשר של הקאבס בשנה שעברה. מגיב גם לקאבס ליהנות מפציעות של יריבתם ובייחוד שעקרוניצ ג"ס קבוצה טובה יותר בכל מקרה כדי שג"ס ימנשו את יתרונם הם צריגים את היכולת הרגילה של כל השחקנים ויותר מדי שחקנים משחקנים מתתת לרמתם הרגילה ובייחוד שכבר היו בגמר וזכו. בכל מקרה. את הקאבס זה לא מעניין ואם יזכו יהיו אלופים ראויים

  153. מצב קשה,
    מוצאת את עצמי בוויכוחים עם ילד בכתה ג', מהמושב, בניסיון להסביר לו שלברון הוא לא דמות חנוכית לנסות להידמות לה… 🙁

    מקווה לניצחון של הטובים!!!
    (שאוכל להגיד לבן 9 הזה: אמרתי לך!!!!)

    1. יאללה יאללה, תגידי לו שפעם הוא ראה זקנה ולא עזר לה לחצות את הכביש ותעשי לו מ. ש. ל. באוזן ושילך לחפש את החברים זבי החוטם שלו

  154. תחושה במשחק 7 ישבור עוד כמה שיאים כמו קבוצה שקולעת 25 שלשות אבל עדיין לא מנצחת או לברון קולע 60 ומפסיד…

    משהו בסגנון הזה

  155. אני רציתי שגולדן ינצחו, ועדין א"T שלא להסיר את הכובע בפני לברון.
    השיפוט אמנם לא היה טוב, אבל להאשים את השיפוט בהפסד זה מגוחך.
    הבריאות של איגי היא פקטור חשוב לליל ראשון.
    יאללה גיים 7.

  156. גיא, אני לא נפגע מהודעות בבלוגים וגם אין לי שום כוונה לפגוע בהודעות בבלוגחים, מקסימום ליצור קצת הומור ועניין ואולי קצת טראש טוק.

    מקצועית: הסדרה בידיים של קליבנד כי הווריורס אובדי עצות, קליעות, מהלכים ומומנטום.
    קליסלנד בתחילת המחצית השניה קיבלו 18 נקודוץ רצופות מלברון וזה ימשיך לקרות כי מתחת לסל אין מי שיעצור אותו – בוגוט ובדרך לסל אין מי שיציק לו – איגי מוגבל מאוד בתנועה וגם ככה שיחק פחות.

    ב3-1 היה לגולדן סטייט את הכל בידיים ומה שהיה אמור להסתיים בחגיגה ביתית עבר למשחק צמוד שאותו הפסידו.
    מפה ועד סוף הסדרה זה מוממטום לצד אחד בלבד,כשהצד השני משחק את הכדורסל שהכי נפגע מהיעדר בטחון ורעיונות – משחק קליעה.

    ושוב, כולם פה ידברו עד מחר על אירווינג ולאב ודייויד אנקראם – זה לברון בלבד נגד שאריות של גולדן סטייט.
    כל דבר שיכול ללכת בסדרה איתו נמצא כרגע בצד שלו וזה מה שקורה

    הווריורס היו בעמדה אדירה לסגור הכל ועכשיו הם בעמדה של "איך אנחנו הגענו למצב הזה ואיך לא מפסידים".
    סטטיסטיקות כמו "הם לא הפסידו בק טו באק" או "האוראקל הוא מבצר" לא רלוונטיות כבר מזמן כי מה שמשחק בשלבים האלה זה ביצים.

    אל תתפלאו אם הליגה תוציא הודעה שאיגודלה בחוץ למשחק מספר 7 או שקליי תומפסון שבר את היד.

    על כדורסל אני לא יותר מדי ארחיב כי אין מה – רק תזכרו מאיפה ולמה כל המהפך הזה התחיל – מהחלטת השופטים בסוף משחק 4.

  157. דור, אני גם רציתי שג"ס ינצחו והתאכזבתי מהמשחק.אבל האמת?
    לא חכמה לבוא בטענות על פציעות/עייפות/שחיקה רק כשהקבוצה שלך קורסת. קליבלנד גם שחוקה ופצועה, השחקנים המובילים שלה משחקים אפילו יותר דקות פר גיים, ושנה שעברה ג"ס הייתה הנהיית העיקרית מאותו עניין בדיוק.
    זה מבאס והליגה תצטרך למצוא פתרונות אבל עד אז- זה המצב וכל הקבוצות סובלות ממנו, כבר כמה שנים אגב.

    חוץ מזה, אני חייב לציין שג"ס מאכזבת וכל התירוצים נשמעים עלובים. נכון, גרין הורחק בהחלטה מפוקפקת, והלילה קרי יצא ב6 עבירות, אבל רבאק, אתם קבוצה אלופה, יש הטוענים שמתחרה על הזכות להיות אחת הגדולות בהיסטוריה ואתם במצב של 3:1 ועם שני משחקי בית בדרך- אין מצב בעולם שהם יכולים להרשות לעצמם להפסיד סדרה כזאת- גם אם כל השופטים והליגה והמוסד וכווולם רוצים שהיא תפסיד (ולדעתי זה שטויות ורחוק מהמציאות).
    יש לג"ס סיכוי להתעלות במשחק אחד בביתה אחרי שהסדרה שינתה כיוון וזה מה שהיא צריכה לעשות, אחרת עוד כמה שנים אף אחד לא יזכור מה קרה בסדרה אלא רק את זה שהיא הפסידה אליפות בבית אחרי שהובילה 3:1, וזה יהיה עצוב.

        1. ניסיתי לתת תמונה מורכבת של הגדולה של לברון בסידרה הזאת, ההתעלות של קיירי בחלקה, הכושר הרע של חלק מהשחקנים (לא תירצתי בשביל תומפסון ובארנס רק אמרתי שהם גרועים) ולצד זה כן גם בעיית הפציעת והשיפוט, אם יצא מזה תחושה של תירוצים או שזה העניין פה, אז לא העברתי את המסר טוב

          1. אל תדאג, אני אוהב את הכתיבה ושלך ומעריך אותך יותר מדי בשביל שבאמת אחשוב שאתה מתרץ בשביל ג"ס.
            אבל היה חשוב לי להבהיר שלשים נושא הפציעות והשחיקה שיפוט וכו' בקונטקט של הסברים למה לג"ס איבדה שני משחקים אחרי שהובילה 3:1 זה לא במקום.
            כמובן שאני גם מתבאס מהנוש שהשחקנים הגדולים מגיעים פצועים ולא בכושר למאני טיים של העונה כמו בוגוט/קארי/איגאודלה, פשוט זה מצב שכל הקבוצות סובלות ממנו ולא ג"ס בפרט. אני בטוח שאתה זוכר יותר טוב ממני את הקבוצות שנפגעו מהנושא וזרקו פליאוף לפח אחרי פציעות משמעותיות של הכוכבים שלהם.

  158. אני גאה להגיד שהפוסט שבר את שיא התגובות לפוסט באתר ועבר את מקום שני (ששבר גם הוא שיא), משחק 5 של הגמר השנה. אני מאמין שבפריוויו הגדול של מומי ובבלוג החי של ראשון נעבור את ה-1000, במיוחד אם יהיה משחק צמוד.

  159. סדרה מכורה מראש.
    כתבתי בעבר קמישיינר גרוע עכשיו אשנה למושחת.
    בגדול אם קבוצה שאין לה רכז כי המנהל לא דאג לכזה שאין לה מאמן כי השחקנים לא רצו .
    שממהלה הוא הכוכב המאמן והמנהל לוקחת אליפות אז צריך לחזור ולהסתכל על השידורים החוזרים של לאנס מהטור.
    אותו דבר בדיוק ובושה לספורט

    1. מה הקשר?! ג"ס לא יציבה ויותר מדי שחקנים שלה מתחת ליכולתם הרגילה וכן גם כמה פציעות משמעותיות (מה שהיה שנה שעברה לקאבס), וזה גורם שהקאבס הישוו את הסדרה ויכולים לזכות באליפות. ללא הדברים האלו, הלוחמים כבר היו זוכים באליפות.

    2. העובדות בשטח מראות אחרת:

      25 עבירות של הלוחמים.
      25 עבירות של הקאבס.

      29 זריקות עונשין ללוחמים.
      32 זריקות עונשין לקאבס.

      כשלוקחים בחשבון שהלוחמים זרקו 39 פעמים במשחק ל-3 (מול 27 זריקות של הקאבס), נתון שמייצג את הבדלי הסגנון בין הקבוצות (הקאבס שיחקו יותר לצבע)
      והמסקנה שהתיעון שלך לא צודק, מתבקשת.

      1. אתה שוב מבלבל תמוח עם סטטיסטיקה אבל היא לא משנה שום דבר.

        מה שמשנה הוא שהשופטים התערבו במשחק בגלל הראיונות של לברון ובגלל ההתבכיינויות שלו.

        קרי נתפס בכל חסימה ולא נשרק כלום, אבל איכשהו אתמול הוא יצא ב6 עבירות לראשונה מ2013, מקרי?

        אני לא טוען שמכור, אני טוען שההפעלת לחץ של לברון גררה השעיה, ההשעיה גררה מוממטום והפסד, וכשאתה במומנטום אתה גם מקבל שריקות ולך לא נשרקות על פאולים שאתה עושה.

        הליגה היתה צריכה להשעות את לברון אם היא השעתה את גרין, כשבכל מהלך אחר שהוא לא השעיה של גרין בלבד, גולדן סטייט גומרת את הסדרה במשחק 5.
        לברון יזם את האירוע בכוונהמכדי ליצור פרובוקציה שתוביל לתוצאה כזו.

        על המכה של איגי מצדו של דלאבדובה עשו review של חצי שניה וויתרו.

        במקרה הטוב קיבלו משחק 7 ובמקרה הרע ההתערבות הזו תוביל בסופו של דבר להפסד בסדרה.

        אין קשר עכשיו לכדורסל וליחסי כוחות. גולדן סטייט בפאניקה ולא מוצאים את הידיים והרגליים וקליבלנד מרגישה ובצדק שזה בידיים שלה.

        האם במצב הפוך לברון היה מושעה?
        האם שחקן שהוא לא גרין היה מושעה?
        אני לא בטוח

          1. סטטיסטיקה כוללת את העבירות שנשרקו – לא את אלו שלו.
            סטטיסטיקה לא כוללת החלטות ואירועים שלא התרחשו במגרש.

            אבל זה בסדר, אתה מהאנשים שמדברים על אטלנטה וטורונטו באותה נשימה עם צמרת המערב ומראה סטטיסטיקות שמתנפצות בפנים שנה אחרי שנה (שזו גם סטטיסטיקה בפני עצמה)

            ולגבי הטענה "הנה גרין שיחק היום". הבדל גדול בין 3-1 ומוממטום במשחק בית ל3-2 במומנטום שלילי ומשחק חוץ.
            זה עוד משהו שהסטטיסטיקה המהוללת שלך לא יכולה לראות.

          2. ראיתי חלקים גדולים של המשחק בצפייה שנייה. הלוחמים לא קופחו. נקודה.
            אתה תמשיך לטעון ההפך, אבל העובדות לא ישתנו.

        1. לא רק זה – לא רק שהם הלכו ועשו את הריוויו (שערוריה בפני עצמה), והחליטו נגד גרין (שערוריה כפולה ומכופלת) –

          הם פאקינג שרקו לו לפלייגרנט כדי שעונש ההשעיה הנצבר ייכנס לפועל בעוד ללברון שרקו טכנית שלא משנה כלום !!!

          אם לא היו מכוונים מטרה ל-ח-ל-ו-ט-י-ן היו גג גג גג מחליטים טכנית כפולה בדיעבד, מה שלא היה מוביל להרחקה (היה צריך 2 טכניות או פלייגרנט אחד)

    3. תגובת אוהב לגיטימית- ובדגש על אוהד.
      הרבה טענות יכולות להיות על כל מיני נושאים שלא קשורים למשחק עצמו- לא בגלל זה ג"ס הגיעה למצב שבו היא נמצאת כרגע.

  160. מה שאמר שאירווינג צריך לזכות ב-MVP של הגמר עם הקטבס זוכים, אז אין לו מושג. עם כל הכבוד לאירווינג ויש כבוד, הכוכב המוביל של הקבוצה והשחקן המצטיין בגמר עד כה הוא לברון והוא הראוי לזכייה ביותר יותר מכל אחד אחר בקבוצה.

    1. ללברון עד כה: 30.2 נק', 11.3 כ"ח, 8.5 אס', 2.7 חט' ו-2.2 חס' ו-4.5 אי' עם מעל 51% מהשדה ו-40% מהשלוש (מהקו כמעט 70% וזו נקודת החולשה אצלו).

      1. תיקון אצל לברון: 4.33 אי'.
        לקיירי עד כה 27.3 נק', 3.5 כ"ח, 4.5 אס', 2.3 חט' ו-0.7 חס' ו-2.67 אי' עם 47.3% מהשדה, 40.6% מהשלוש ו-91.3% מהקו.
        רק באחוזים מהקו קיירי עולה משמעותית על לברון. לברון טוב בכמעט 4% מהשדה, 5% יותר משתיים (54.5 לעומת 49.5), אחוזים מהשלוש כמעט זהים, כמעט כפול אסיסטים וכמעט חטיפה יותר וגם יחס אס'-אי' טוב יותר (כמעט שתיים לעומת 1.625). וכן לברון גם עוד יותר טוב ברגעים המכריעים.

  161. לפי ESPN, לברון הוא היחיד לסיים משחק עם לפחות –
    41 נק', 8 רב', 11 אס', 4 חט', 3 חס'.
    לא רק בפיינלס,
    לא רק בפלייאוף,
    בכלל, במשחק NBA.

  162. זה רק אני או משהו התבגר בלברון???
    גם בראיון בסוף המשחק משהו יותר קליל אצלו.
    האמת האנ בי איי לדעתי ליגה של כוכבים ומגיע לכוכב הזורח מכולם.
    20 נקודות הפרש ממוצע זה לא טעויות שיפוט ולא מושחתות.
    זה פשוט משחקים שהקבוצות בהן דומיננטיות יותר לכן כל הבירבורים על סדרה מכורה נראים לי מטומטמים.
    לברון 3 רמות מעל כולם בסדרה מדהים איך שהוא מרים את האינטנסיביות כל שנה בפליאוף.
    הלוחמים פשוט מעיפים את הכדור לעבר לסל אין ספק שללא ראיית המשחק של בוגוט והניהול מהציר חסרה שם העוד מסירה/איום.
    אבל כאן צריך להיכנס לעיניינים הmvp של הליגה.
    יש לו עדיין הזדמנות אחת.
    מקווה לניצחון של הקאבס הראש אומר לוחמים.
    ולחברה מללל לא לשכוח זה רק ספורט!!!

  163. גיא הגדולה של לברון בשנתיים האחרונות שהוא מגיע לשיא בפליאוף.
    מאמין שאת המספרים האלו אם היה רוצה היה מעמיד בליגה כמעט בכל משחק אבל היה מבלה הרבה בחוץ עם פציעות.
    כולם יקפצו עלי אבל תבדוק הופעות של קובי בפיינלס ותראה איך לרוב הוא חירב ולאב דווקא הועיל.

  164. טענת העונה הארוכה והפציעות הן נתון, נתון מכעיס שראוי לשנות, אך נתון. את זה יודעים עוד בתחילת העונה- וחכמת הקבוצה היא לצלוח את הדרך של העונה בשלום כדי להגיע לפלייאוף מוכנים ובריאים כמה שיותר.
    שנה שעברה קאבס סבלו מכך(והתבאסתי בשביל דוד), השנה נראה כי הלוחמים מתחו עצמם בשלהי העונה, והשנה המחיר נגבה בריבית דריבית במאני-טיים(ובהחלט אני מתבאס בשבילם).
    תירוצי הזיפוט אינם מחזיקים מים – הגענו לשיא השיאים של העונה- הכל על השולחן, בואו נהנה מעוד משחק.

  165. כמות התגובות הצבועות פה מרקיעה שחקים.
    לפני 4 כולם פה דיברו על לברון שאיבד חצי צעד, לא יכול לסגור משחק, לא באותה פיזיות ושאיבד את כל הקסם והיתרון שלו.

    ממרחק 4 ימים הוא פתאום פה אחד השחקן הכי טוב בליגה וקליבלנד קבוצה מדהימה.

  166. גיא אתה יכול לראות את המשחק 19 פעם.
    אתה גם שו לא מבין מה אני אומר כי לא לשם אני חותר.

    קליבלנד משחקת הרבה יותר טוב עכשיו. גולדן סטייט חסרי אונים. אלה עובדות ואני לא מתווכח איתן.
    מתי זה התחיל ובעקבות מה זה קרה?
    הקאבס החתימו שחקן חדש?
    טיירון לו המציא תרגיל כלשהו והם זנחו את ההירו בול?
    לא. פשוט גרין הושעה.

    אני שוב אומר, אתה בא לטעון טענות לכאורה נייטרליות ובטח כאלה שמסתכלות על הכל חוץ מהשופטים כנראה במחשבה שזה מוציא אותך גבר או מבין.
    תסלח לי, אבל צריך להיות טיפש כדי להתכחש לעובדה שהסדרה הזו בחיים בגלל השופטים.

    גרין היה חייב להיות מורחק מול okc אבל זה מת. אנחנו בסדרה חדשה עם קבוצה אחרת.
    אני אחזור למה שהאשך אמר ואסתכל שוב – האם השופטים נהגו בהגינות? לא.

    1. יואש, כתבתי כבר מספר פעמים, כולל בזמן אמת, שגרין לא היה צריך להיות מורחק.
      אבל זו בגדר זעקת הקוזאק הנגזל.
      אם היה צדק, הם בכלל לא היו בפיינלס.

      בין זה לבין השיפוט במשחק הלילה יש 0 קשר.
      הלילה הלוחמים לא קופחו.

      ואם כל הכבוד להנהלת הליגה, לשופטים ולגרין –
      הסיבה שהקאבס חזרו לשיוויון היא אחת – לברון.

      דרך אגב, איפה היית כשקיפחו את הת'אנדר? גם במשחק 4, גם במשחק 5?

      אההה, נזכרתי. אלו תמיד הקבוצות שלך שמקופחות. התלוננת על השיפוט נגד הספרס (בסדרה של הת'אנדר), התלוננת על השיפוט נגד הלוחמים (שוב בסדרה נגד הת'אנדר) וגם בסדרה של הלוחמים נגד הקאבס – אתה מתלונן על השופטים.
      מקריות?!

  167. אני בכלל לא אוהד גולדן סטייט.
    אני לא אוהב את לברון והוא פשוט נותן לי סיבות כל פעם מחדש.

    השופטים בפליאוף הזה פשוט גרועים.

    משחק 2 בat&t.
    ההתפרעויות של גרין בכל הסדרה מול okc.
    ההרחקה הבזויה של גרין.
    אלה החלטות משנות סדרה. מי שטוען אחרת פשוט מתכחש למציאות.

    גם הספארס נהנו מטעויות שיפוט בעבר, כנראה שגיא עוד ממורמר על זה ולכן הוא מדבר כאילו הכל תקין.

    1. אז איך זה שרק התלוננת על השיפוט נגד הלוחמים?
      אני כתבתי בבלוג החי שלא צריך להרחיק את גרין, אני גם כתבתי ש-2 מהעבירות על קרי לא היו צריכות להישרק.
      אני לא זוכר אבחנה שלך על השיפוט שלא תאמה את האג'נגה שלך.

  168. זהו ויכוח סרק. אין לו תוחלת.
    להתווכח מה היה קורה אילו גרין לא היה מורחק או כן היה מורחק, ובאיזו סדרה בכלל- זה כבר חסר משמעות.
    מבחינת הלוחמים, כדאי גם להם לשכוח מה-what if
    הם צריכים להבין שבדיוק על זה הם עבדו כל השנה, יש להם יתרון ביתיות בסדרת הגמר וכרגע הוא זוקק למשחק השביעי והמכריע.
    כרגע מבחינת סיכויים בשקלול של מומנטום, יתרון ביתיות, שחקני מפתח, קהל, שופטים והכרזתו של בוגי יעלון כי יתמודד על הנהגת המדינה-
    50:50

  169. גיא אתה כנראה לא קורא את ההודעות שלי עד הסוף אלא מסתפק במקבץ סטטיסטי כלשהו, כי אתה מאמין בסטטיסטיקה יותר מדי כנראה.

    ראיתי את כל 13 המשחקים האחרונים של גולדן סטייט, אני לא זוכר באיזה משחק גרין כבר היה צריך להיות מורחק, ואם זה היה באחד מ4 הראשונים זה לא באמת רלוונטי. אם כן, shit happens.

    יש הבדל עצום בין להמציא החלטה לבין לא לשרוק כלום.
    ויש הבדל עוד יותר גדול בין להמציא החלטה שהגיעה בגלל פרובוקציה מכוונת שתגרום להשעיה, כשההחלטה עצמה מתרחשת הרבה אחרי סוף המשחק, לבין המקרה השני. מה גם שOKC היו יותר מדי בטוחים בעצמם ואפילו לא עשו מהלכים שעשויים להשפיע על ההחלטה, כמו שלברון עשה.

    אגב, לאורך העונה, גולדן סטייט הרבה פעמים נהנתה משיפוט ידידותי. החלטה פה והחלטה שם.
    אבל יש עונה סדירה ויש פליאוף.

  170. האם כשמגיעים ל-1000 תגובות ויקיליקס יתחילו לעקוב אחרי מנחם?
    האם המשחק ביום א' יהיה צמוד ומותח?
    האם גיא ויואש יגיעו להסכמה כלשהי?
    האם יש אלוהים?
    האם סטפן קרי יקלע יותר מ-8 שלשות בגיים 7?
    האם קווין לאב יקלע יותר מ-15 נקודות?
    האם דריימונד גרין ידגום את מרקם עור אשכיו של טריסטן תומפסון?
    האם לברון יקח אליפות?
    האם העיר קליבלנד תיקח אליפות?
    האם קליי על הספקטרום?
    האם גולדן סטייט תיקח באק-טו-באק?
    האם נקלוט שביום א' מסתיימת עונת 2015-16?
    מי תהיה אלופה?

    שבת שלום ונתראה בגיים 7.

  171. הרבה מגיבים פה ואני חייב לציין:
    זו עונה. הלוחמים הראו בה עליונות מוחלטת.
    ואם הם מפסידים אליפות עם גרין ובוגוט או בלעדי כל החמישייה שלהם זה עליהם ועליהם בלבד!
    איפה לעזאזל בארנס???
    איפה לעזאזל אזילי??? לא דיברו בלייקרס לשלם לו מקסימום???
    ואיפה בשם כל הקדושים אחד סטפן קרי שמו.
    לא שופטים לא יואש ולא טלולה ובטח לא קברניטי הליגה.
    רק על הלוחמים ועל מאמנם.
    שבת שלום ומנחם אל תשכח— לנחס.
    (דוגמא: הווריורס ב35)

  172. ה-ללל מתחיל להיתפרק והסוף שלו יהיה ביום ראשון כשלברון ישלים את הקמאבק הכי גדול בהיסטוריה של המישחק, ההשוואות לג'ורדן כבר יתחילו מהעונה הבאה .

    1. מי מתפרק מי ירנדי , תוציא את הראש ש'ך מהטוסיק של לברון …… ופתח עיניים יתלעת , הבייצית תפסיד ואתה תעלם כמו נוד ברוח

  173. ניבנה פה גם תסריט חלומי לספייס ג'אם, כל העולם הפנה את הגב למלך ועבר לאהוד את החוצן מהמאדים קארי. רק ביזכות כוחות העל של לברון העולם ניצל מריפיט של קבוצה שהיא לא היסטורית ויכלה להשמיד את כל העולם ואת באגס באני.

  174. סטיב קר צריך לקחת את החבר'ה לשיחה ולהגיד להם – תשכחו מכל מה שהיה עד עכשיו, תשכחו את ההשעיה של גרין, תשכחו את הפרצוף המזלזל והגועלי של לברון אחרי שחסם את קרי, תשכחו את כל המומנטום של קליבלנד.
    נותר לנו משחק בית אחד, עבדנו כל השנה בשביל להשיג יתרון ביתיות והעבודה הזו מתנקזת למשחק אחד אחרון.
    אתם עדיין הקבוצה הכי טובה העונה, אץם אותה קבוצה כמעט בלתי מנוצחת ששברה את השיא של הבולס של ג'ורדן, וכאחד ששיחק בקבוצה הזו של הבולס, אני אומר לכם שאתם יותר גדולים ממנה.
    תשחקו כמו שאתם אוהבים, תשחקו כמו שאתם יודעים, עשיתם את זה בגמר המערב, עשיתם את זה עונה שלמה.
    תעצמו עיניים תדמיינו שאתם בתחילת העונה, בלתי מנוצחים, מצידי תדמיינו שאני בבית עם פריצת דיסק ולוק וולטון מאמן אתכם.
    צאו ותשרפו את הפרקט.

    אולי זה יועיל מבחינה מנטלית. אבל לצערי הלוחמים נראים גם מפורקים פיזית, ואומר זאת בפעם המיליון – סטפן קרי פצוע! לא יצליחו למכור לי את כל הגינונים שמשדרים עסקים כרגיל, אין ספק שהפציעות משפיעות עליו. כבר בתחילת הפלייאוף כשהוא נפצע בקרסול הייתה לי תחושה מרה שכנראה איבדנו את הפלייאוף העונה, ולמרות זאת קרי והלוחמים הגיעו לאן שהגיעו, זה מדהים בעיניי גם אם יפסידו משחק 7, בוגוט פצוע, איגודלה נראה שבור, אלמלא סדרת גמר הוא לא היה משחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט