אירועי דיומיים – 15-16.06.2016

הואיל ומחר נחזור להתעסק בגמר ה-NBA, מחר לא תפתח משבצת, ולכן אני פותח משבצת עבור היומיים הקרובים.

*

כדורגל

יורו 2016

15/06/2016 16:00 – רוסיה-סלובקיה (ספורט 1) – בית B מחזור 2. רוסיה במקומות 2-3 עם נקודה  אחת לאחר תיקו עם אנגליה 1:1. סלובקיה במקום הרביעי עם 0 נקודות לאחר הפסד 2:1 לווילס. הפסד סלובקי כנראה יגמור בשבילם את הטורניר.

15/06/2016 19:00 – רומניה-שוויץ (ספורט 1) – בית A מחזור 2. רומניה במקום השלישי עם 0 נקודות לאחר הפסד לצרפת בדקות הסיום 2:1. שוויץ במקום השני עם 3 נקודות לאחר ניצחון 0:1 על אלבניה. לדעתי שתי הקבוצות תחתומנה על תיקו.

15/06/2016 22:00 – צרפת-אלבניה (ספורט 1) – בית A מחזור 2. אלבניה במקום הרביעי עם 0 נקודות. צרפת במקום הראשון עם 3 נקודות. הצרפתים היו מאד לחוצים במשחק הקודם. משער שהפעם נראה אותם משוחררים יותר.

16/06/2016 16:00 – אנגליה-ווילס (ספורט 1) – בית B מחזור 2. ווילס במקום הראשון על 3 נקודות אנגליה במקומות 2-3 עם נקודה 1. דרבי מרתק של האי הבריטי, כשהכוכב הגדול נמצא דווקא בצד הוולשי.

16/06/2016 19:00 – אוקראינה-צפון אירלנד (ערוץ 1) – בית C מחזור 2. אוקראינה במקום הרביעי עם 0 נקודות אחרי הפסד 2:0 לגרמניה. צפון אירלנד במקום השלישי עם 0 נקודות אחרי הפסד 1:0 לפולין. שתי הקבוצות חייבות ניצחון שיהיה להן הרבה יותר קשה להשיג במחזור הבא, ולכן צפוי משחק פתוח.

16/06/2016 22:00 – גרמניה-פולין (ערוץ 10) – בית C מחזור 2. גרמניה במקום הראשון עם 3 נקודות. פולין במקום השני עם 3 נקודות. מהמשחקים היוקרתיים והאיכותיים על הנייר בשלב הבתים. שניים מטובי שחקני ההתקפה בעולם, שרגילים לשחק זה לצד זה, ישחקו הפעם זה נגד זה.

 

קופה אמריקה 2016

הלילה שבין 16-17/06/2016 04:30 – ארצות הברית-אקוודור (ספורט 1). פתיחת שלב רבע הגמר בין ארה"ב שסיימה במקום הראשון בבית A עם 2 ניצחונות (קוסטה ריקה ופרגוואי) והפסד 1 (קולומביה) לבין אקוודור שסיימה במקום השני בבית B עם ניצחון 1 (האיטי) ו-2 תוצאות תיקו (ברזיל ופרו).

 

כדורסל

15/06/2016 21:30 – ברצלונה-ריאל מדריד (ספורט 2) – משחק מספר 1 בגמר הפלייאוף הספרדי. שתי הקבוצות סיימו את הליגה עם 58 נקודות, כשברצלונה במקום הראשון וריאל מדריד בשני. בחצי הגמר גברה ברצלונה על קוצ'ה לבורל 1:3 וריאל מדריד גברה על ולנסיה בתוצאה זהה. המשחקים ישוחקו בשיטת הטוב מ-5 משחקים, כששני המשחקים הראשונים בברצלונה, משחקים 3-4 במדריד ומשחק מספר 5 בברצלונה.

 

טניס

טורניר האלה

שידורים החל משעה 13:00 בערוצי ערוץ הספורט (רגיל, פלוס, לייב, HD)

שלב שמינית הגמר – משחקים מרכזיים:

15/06/2016: פלוריאן מאייר-קאי נשיקורי, רוג'ר פדרר-יאן סטורף, מרקוס בגדטיס-דאסטין בראון, ג'ואו סוסה-דומיניק ת'ים.

 

טורניר קווינס

שלב שמינית הגמר – משחקים מרכזיים:

15/06/2016: ג'ון איזנר-חואן מרטין דל פוטרו, ינקו טיפסרביץ'-מארין צ'יליץ'.

16/06/2016: ברנרד טומיץ'-פרננדו ורדסקו, אנדי מארי-אלז' בנדה.

 

אופניים

הטור של שוייץ

טור שהחל ביום שבת וממשיך עד יום ראשון. מהווה הכנה אחרונה בהחלט לפני הטור דה פראנס למשתתפיו. כולל שמות ידועים כאלוף העולם פטר סאגאן, פביאן קאנצ'לארה, טי ג'יי ואן גארדרן, מיקלה סקרפוני, רוי קושטה ורבים אחרים. כרגע המוביל הוא סאגאן שגם זכה בשני קטעים בטור. היום המירוץ עובר להרים וההובלה צפוייה להשתנות.

15/06/2016: קטע 5. שלוש פסגות בדרגות HC-1. סיקור חי בספורט 2 החל מ-16:50.

16/06/2016: קטע 6. שתי פסגות בדרגות HC-1. ללא סיקור חי (שידורים חוזרים ביורוספורט וספורט 2).

Route du Sud

טור בן חמישה ימים המתחיל מחר בדרום צרפת. מעניין בעיקר לאור העובדה שנבחר ע"י נאירו קינטאנה כמסע ההכנה האחרון שלו לפני הטור.

16/06/2016: קטע 1. שתי פסגות בדרגות 2-3 בתחילתו המסתיים במישור. ללא סיקור חי (שידורים חוזרים ביורוספורט).

 

גולף

אליפות ארצות הברית הפתוחה

אחד מארבעת טורניר הגראנד סלאם בגולף  הנערך השנה במסלול באוקמונט פנסילבניה יתחיל היום ויימשך עד ליום ראשון.  השמות המרכזיים הם הסופרסטאר החדש  ג'ורדן ספית' מאמריקה, מספר אחד בעולם ג'ייסון דיי מאוסטרליה והגאון הצפון אירי חסר היציבות רורי מקלרוי. היום ב-13:45 יחל הסיבוב הראשון אבל הסיפור אמיתי בינתיים הוא לא השחקנים המובילים אלא הקרב בין שדה המשתתפים למסלול. בפעם האחרונה שהתחרות התקיימה באוקמונט האלוף סיים ב5 חבטות מעל התקן.  אוקמונט הוא מסלול קשה ובלתי מתפשר עם שיפועים נוראיים ומלכודות המפוזרות בדיוק במקומות הנכונים שהופכות כל טעות לעונש מיידי. גם הרוחות העזות הצפויות אמורות למרר את חיי המשתתפים.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. יפה מאד מתן.
    ממצה.
    הסדרה בין ברצלונה לריאל תהיה מעניינת מאד.
    שכן שתי הקבוצות אכזבו בגדול ביורוליג ולמעשה ראו את הפיינל פור מהבית .
    שני המאמנים מאמנים זמן רב (פאסקל אפילו זמן רב מאד ).
    ומעמדם כרגע לא יציב.
    מי מהם שינצח את הסדרה אולי יבטיח את המשך העסקתו .
    מי שיפסיד עשוי כנראה ללכת הביתה.

  2. לחובבי הרכיבה בינינו שווה להזכיר את הטור של שווייץ, אשר בעיצומו וצפוי להימשך עד יום ראשון. כולל מס' שמות ידועים כמו ואן גארדרן, סאגאן, קאנצ׳לארה, סקרפוני ועוד לא מעט. בנוסף, נאירו קינטאנה בחר להשתתף ברוט דו סוד שייפתח מחר (לא ממש כולל שמות ידועים אחרים). אלו הן ההכנות האחרונות בהחלט לפני הטור דה פראנס.

    1. יצא איש שירות הביטחון עם אחת מקבוצות הספורט של ישראל לרוסיה.
      במסגרת התאום עם איש המשטרה המקומי הוא שואל: "מה קורה במקרה של הפגנות נגד ישראל?"
      איש המשטרה: "אין הפגנות."
      הישראלי: "ואם בכל זאת יהיו."
      הרוסי: "אתה כנראה לא מבין – אין פה הפגנות!!!"

      בקיצור, אם הרוסים יחליטו, נחזה ביורו הכי נקי מאלימות שזכור לנו.

      1. מונדיאל, ואני מאוד-מאוד מקווה שהוא לא יתקיים שם.

        ביחד עם תפילה קלה לציון חגיגות ה-100 שנה למהפכת אוקטובר, בדרך מהפכנית לאללה.

        1. אכן מונדיאל.
          וגם אני מכוון שהשחיתות תפסיד והוא לא יתקיים שם אבל לא רואה את זה קורה.
          אני גם ממש מקווה שזה בקאטר לא יתקיים (שחיתות + הפרת התחייבות למונדיאל בקיץ).
          בשניהם כמובן זכויות אדם/עובדים הן המלצות בלתי מחייבות בלבד.

          1. רוסיה זה עוד שחיתות מה שנקרא במסגרת הנורמות הקיימות אבל המונדיאל בקטאר זה כל כך אבוסרדי שפשוט אין מילים בכדי להסביר את גודל השחיתות.בחיי זה הכי מזכיר לי את בית הקלפים שבו יש נשיא שרצח פיזית אנשים

          2. להיפך, יניב.

            קטאר זו השחיתות הקלאסית של פיפ"א, בתוספת דריסת עובדים מהעולם השלישי, במסגרת המקובל בעולם של היום.

            רוסיה? צרה צרורה של העולם. אפילו יותר מהאיסלאם הג'יהאדיסטי. פוטין הוא ראש אימפריה גרעינית שמתנהלת כמו מאפיה רצחנית, והוא כזה תפוח אדמה בוער, שאי אפשר להתעסק איתו. רק הרוסים יוכלו בעצמם. העם הכי קשוח בעולם, רק הם.

          3. לא מתווכח ברמה המדינית מה זה רוסיה,מדבר רק על הכדורגל.פיפא הרי זה הארגון הכי שמרן שיש בעולם,לא מוכנים לזוז סנטימטר מהקיבעון והמוטו שלהם הוא מה שהיה הוא מה שיהיה(תראה כמה זמן לקח להם להכניס את טכנולוגית עין הנץ לשימוש) ואז פתאום הם נותנים למדינה קטנטונת ללא היסטוריה (שזה עוד איכשהו נסבל=מה שאני קורא שחיתות בנורמה) ובשביל שהמדינה הקטנטונת הזאת תארח את המונדיאל,משנים סדרי עולם בכדורגל,מעבירים אותו לחורף!!! תוך יצירת כאוס טוטאלי עם הליגות והמפעלים השונים וכל זה כי מספיק אנשים קיבלו מספיק כסף לכיס האישי שלהם.
            ואני חייב להגיד לך שבתור אוהד כדורגל מושבע שמחכה לטורנירים גדולים כמו יורו ומונדיאל וזה אצלי חגיגה אני מאוד מקווה שהמונדיאל בקטאר יתפוצץ להם בפנים עד כדי איבוד המותג של המונדיאל

          4. ובגלל שהעולם מונע על כסף, והמונדיאל זה מגה-באקס, ויש מספיק מקומות שישמחו להחליף – אני עדיין מקווה ששני המונדיאלים המזעזעים האלה יעברו ידיים. אלא ששוב, לקחת מקטאר זה עוד קל יחסית. נסו להוציא לפוטין את הסוכריה הזו מהיד.

  3. רוי קושטה רוכב מאד מענין .
    ולא רק בשל העובדה שזכה באליפות העולם באיטליה.
    על אפו וחמתו של וינצנזו.
    בעיקר בשל יכולתו הבלתי נתפסת בעזרה בסגירת הבריחה של קונטאדור בוולטה בחברת ולורדה וקינטנה.
    לקושטה יש יכולות שען בעליה שיש בדבוקה רק לפרום וניבאלי הוא יכול להחזיק בעליות קצב מטורף.
    בנוסף הוא יודע גם לברוח ולהאיץ.
    אבל מ 2012 לא ראינו ממנו הרבה.
    האם יתעורר השנה ?

      1. כן, היו הרבה בדיחות על זה – אחרי שהתפוצצה פרשת ארמסטרונג אמרו שהגענו לזמנים גרועים אם צריך להביא כדורגלנים לחיזוק…
        ומסכים שהוא רוכב נהדר (גם אם מעבר לשיאו כנראה).

          1. את הדבר הכי רלבנטי להיום לגבי קוסטה שכחתם לציין: הוא ניצח את המירוץ הזה שלוש שנים ברציפות (מ-2012).

          2. איזה בית ספר ?
            ולורדה היה חייב לו את האליפות הזו ב 2012 כי הוא סחב אותו בעליה בבריחה מפוריטו רודריגז.
            היו בסיום קה של 4 אחרי שאמרו לפרום יפה שלום ושלחו אותו לישון.
            ניבאלי הפייבוריט ולורדה קושטה ופוריטו.
            האליפות היתה בכיס של ולורדה שכבר הכתיר את איגור אסטרלואה 2003 ואת אוסקר פריירה פעמיים איש בקבוצה. הזו לא יכל להתמודד עם אלחנדרו בספרינט ואז קושטה פרץ ולורדה כאילו במקרה נתקע מאחור עם מיבאלי לפוריטו בספרינט לא היה סיכוי .
            ולורדה בכלל לא ניסה.

  4. כתוב מעולה, וכיף גם ההוספת מידע על האופניים..
    לא עוקב כל השנה, אבל הטור דה הפראנס זה תענוג של מתח ונופים

  5. טור נפלא, מתן, אבל אני דואג רק לכמות הזמן שהעסק לוקח לך להרים.

    ההדחה של בראזיל מהקופה אמריקה כל כך בלתי צודקת. הפיפ"א חייבת ממש להתחיל להשתמש בוידיאו במקרים כאלה.

    שער של פרו שניכבש אשכרה במכת יד שהכניסה את הכדור לשער ללא כל ספק, אבל השופט לא ראה או לא הסתכל מהזווית הנכונה, שולח את בראזיל הגדולה הביתה? זה ספורט זה?

    1. מנחם, כתבתי לך את זה גם בפוסט של היורו: ראיתי את זה בכמה הילוכים חוזרים ממספר זוויות. ואני עדיין לא בטוח שזו לא הייתה יד צמודה. ובלי קשר – כל עוד ברזיל מאומנת ע"י דונגה, היא לא תהיה גדולה.

    1. לא משודר ביורוספורט, אז יותר קשה לי לצפות דרך הרשת. כעיקרון ממה שאני מבין יש כרגע קבוצת הריחה גדולה בירידה, מה שאומר שעוד מוקדם להבין מה קורה בקטע.

      1. טוב, תפסתי שידור בצרפתית (הזדמנות לתרגל את השפה). קבוצת בריחה של 6 רוכבים עשרים ק"מ מהסוף לפני העלייה המסכמת, דקה וחצי לפני הפלוטון. סקיי מובילים את הפלוטון בשירות המוביל גראן תומאס.

  6. את הקטע של היום בטור של שווייץ ניצח הקולומביאני המצויין דארווין אטאפומה (הגיע תשיעי בג'ירו) מ-BMC, בסיום מתקפה 6 ק"מ מהסוף, אחרי שהיה בקבוצת הבריחה. את הטור מוביל במפתיע הצרפתי הצעיר פייר לאטור, כשאיתו בזמן זהה ההולנדי ווילקו קלדרמן. לא רחוק מאחוריהם נמצאים ג'ראן תומאס, וורן בארגי וטי ג'יי ואן גארדרן.

    1. טובאצטרךלהעיף מבט בסייקלינג ניוז….יש ספרדים בטור אגב
      שוה לפתוח את טודוסיקליסמו שלפחות ידברו אופניים בשפה הנכונה ?

      1. חוץ מסמואל סאנשז שמשמש כדומסטיק של טי ג'יי וכבר מזמן מעבר לשיאו, אין ממש שמות ספרדים גדולים. את מוביסטאר מובילים האחים הבסקים לבית אינצ'אוסטי.

  7. סוכנות הביון מכתימה את שמו של גיבור-ישראל רועי קליין כדי למכור לכם את הלוקש שאנחנו חיים בעידן "אנטי-פנתיאוני"

  8. בטור של שווייץ היום: פיטר ווינינג האירי זכה בקטע הטיפוס (שוב מתוך קבוצת בריחה). את הטור מוביל וילקו קלדרמן ההולנדי, כאשר לא רחוק אחריו נמצאים וורן ברגיל הצרפתי ואנדרו טלנסקי האמריקאי. צריך לציין את ההתפרקות של טי ג'יי ון גרדרן, במה שעשוי להיות בעל אפקט מיידי בטור דה פרנס – קרי בחירת המוביל בקבוצת BMC בינו לבין ריצ'י פורט. גם גראן תומאס מסקיי לא ממש עמד בציפיות ממנו (אם כי לא תהיה לזה השפעה בטור).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט