הטור של מל: זמן ההוכחה של גרין

הווריורס לא נראו כמו הווריורס ללא דריימונד גרין.  תאהבו אותו, תשנאו אותו, תתפלצו מהבעות פניו ותחושו שאט נפש מהעבירות החמורות שהוא מבצע, אבל משחק ההפסד האחרון הוכיח את חיוניותו לווריורס, אולי אפילו מעל ומעבר כל שחקן אחר שלהם.

ללא סטפן קרי הווריורס השכילו לנצח. ללא גרין הם היו מפסידים גם את שני המשחקים הבאים. ישנה בי הרגשה שהוא מרגיש איום ונורא כי בגללו יותר מכל אחד אחר הווריורס לא זכו לחגוג אליפות ביום שני בלילה בביתם. מצד שני – לא שזאת נחמה גדולה, אבל לפחות עובדה שמוסיפה לו מעט תחמושת נפשית – חסרונו היה הוולידציה וההוכחה החותכת ביותר שהקבוצה בלעדיו משחקת על בטן רכה, ושם, בבטן, באמצע הקו החוצה את הפרונטליין, טריסטן ת'ומפסון קטף ריבאונדים כרצונו.

בגלל שגם גרין וגם אנדרו בוגוט לא היו, ושאר שלושת המחליפים אנדרסון וורז'או, מאריס ספייטס, ופסטוס איזלי נראו כלא מסוגלים לעשות דבר אחד נכון, ידיהם הקולעות של צלפי השלשות רעדו כשהם זורקים שיא פלייאוף של 42 זריקות וקוברים רק 14. ככה זה. כשאתה זורק ויודע שאם תחמיץ יש סיכוי גבוה שהכדור יחזור בסיכוי סביר מאד לידי  חבר קבוצתך ההטלה היא מלאת ביטחון ואפילו יומרה, אם לא חוצפה (במיוחד סטפן קרי). כשאתה חושש שכל החטאה היא איבוד כדור, אתה חושב יותר מדי וזורק ללא בטחון.

חסרונו של גרין הורגש בכל. בחוסר תקשורת בין השחקנים בטרנזישיון המגמגם מהגנה להתקפה, ברוטציות המהוססות, ובפיק-אנד-רולים הבלתי בטוחים. העמוד המרכזי, השלד שעליו נבנה שאר הבניין, לא היה, ובלעדיו כל ההגנה התרוקנה  מהדבק שהחזיק אותה יחד. אני עצמי לא ידעתי עד כדי כמה הוא חיוני.

אף פעם לא חיבבתי אותו וזאת בלשון המעטה. ישנו משהו בפרצופו וחיוכו שדוחה אותי. גם לא האמנתי ששחקן שהיה מעט מעל בינוני כמוהו ממישיגן סטייט מסוגל להגיע לליגה ותוך ארבע שנים להתעלות עד עמדה של פאור פורוורד שייתכן שיקבל אפילו  הנהון חיובי מג'רי קואלנג'לו ומייק ששבסקי לקבלת גופיה לנבחרת ארה"ב  (אני אישית מקווה שלא כי הוא לא יתאים לשואו-טיים של הנבחרת בריו, אבל זוהי דעתי בלבד).

הוא כ-ו-ל-ו  2.00 מטרים. צ'ארלס בארקלי היה .1.97 מ'. קשה לי להאמין שגדל ומתפתח מין אציל שני כי בארקלי היה יכול לקלוע 30 נקודות למשחק בכל יום נתון, כי הוא היה הרבה יותר תחבולני וכשרוני מגרין. אבל לגרין ישנה קליעת שלוש עדיפה על בארקלי, ולפתע הוא הפך גם למטיף, דרשן, ומרסס קריאות קרב כצ'יף אינדיאני לפני היציאה לקרב נגד המילישיה.

מדהים ממש לראות את כל שחקני הווריורס יושבים במעגל ודריימונד צורח-צווח עליהם בקולי קולות כמו איזה כומר אבנג'ליסטי הקורא בקולי קולות להמונים להקרבת הגוף והנפש, וכולם מסתכלים עליו כאילו היה איזה שהוא ייצור DIVINE אלוהי קוסמי ומנענעים בראשיהם "כן, כן" בהכנעה מלאה ובמוכנות עליונה לקבל כל מה שיבוא, ולעשות כל מה שיידרש.

עד כדי כך הוא הפך לבורג המרכזי של הקבוצה. הוא הפך למנהיג הווקלי של הקבוצה כשה-VOCAL LEADERSHIP שלו חשוב לא פחות מה-PHYSICAL PRESENCE שלו. בד"כ לוקח לשחקן שנים על גבי שנים להגיע למעמד שגרין השיג בקבוצתו תוך 4 שנים.

דריימונד גרין נעלם מהשטח ביום שני, ולא חזר. בוודאי התחבא באיזו שהיא פינה לראות את הווריורס ינצחו, ואז היה מופיע כמטאור. אבל הם הפסידו, והוא העדיף להישאר מוחבא כאומר "את מה שיש לי לומר, אומר ביום חמישי".

מעניין איזה מין גרין יופיע. אם אני מאמנו אני מבקש ממנו להירגע, ולהופיע למשחק עם הרבה מוטיבציה אבל ללא כל טרוף, כי לברון פיקח מדי והוא יכניס אותו לבעיית 3 עבירות כבר ברבע הראשון. הוא צריך להבין שהוא לא יכול לכפר על יום שני בלילה. הנזק נעשה ומה שהיה היה. כל מה שהוא יכול לעשות זה לנסות לשחק חזק אבל בשכל, ולהוכיח לכולם שאיתו הסיפור של הווריורס הוא סיפור אחר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
59 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סוס מעץ
סוס מעץ
15/06/2016 6:17:41

ניצחון וMVP של הגמר

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
15/06/2016 7:27:04

ג"ס צריכה להביא את הרווארד מיוסטון, שיוותר על השאיפות ההתקפיות שלו ותהיה לו אליפות

צביקה
צביקה
15/06/2016 7:28:09

לגמרי. אם הם מנצחים והוא נותן משחק רגיל שלו – הוא צריך לקבל MVP.

סומסום
סומסום
15/06/2016 7:39:26

דריימונד גרין הוא שחקן טוב מאוד וגניבה של גולדן סטייט בדראפט (עוד אחת מרצף בחירות מדהימות שלהם, בראשה כמובן הג'קאפוט של המאה, עם סטף במקום 7. רק להזכיר את מינסוטה, שבחרה 2 פוינט גארדים לפני סטף קארי 🙂 ואגב – דריימונד נבחר במקום ה-35, אחרי שתי בחירות קודמות של גולדן סטייט. גם הם לא היו כ"כ דלוקים עליו.

ודריימונד גרין הוא גם קצת אובר-רייטד, בזכות הסגל המדהים שיש סביבו, ובמיוחד בגלל המאצ'-אפ הגרוע שיש לקאבס ספציפית מולו. בסדרה עם אוקלהומה הוא נראה לגמרי אחרת. לא במקרה.

האיש מזיע מאמץ לשדר כמה הוא מיוחד והיסטורי, ככה זה כשאתה ליד באק-קורט באמת היסטורי, נדחף לכל תמונה עם האחים ספלאש, "גם אני בחבר'ה", ופותח פה גדול איפה שרק אפשר, בפוזת הגופיה שיש לי על הגב (היה מת ואל תתחילו בכלל להשוות).

וכל ההו-הא הזה כמעט עלה לו ולקבוצה שלו בתואר. מדברים על mvp סדרת הגמר? זה לא תואר מי יודע מה קריטי, גולדן סטייט תזכה באליפות וזה באמת יידחק הצידה. אבל לתת לגרין? האיש כמעט עלה לגולדן סטייט בתואר, ובבזיון השיא ההיסטורי שלה!

ואני מדבר על הסדרה עם אוקלהומה – הכיסוח של אדאמס. או למשל הבושידו ותפיסת הרגליים של קאנטר, שהוגדרו "טקסטבוק פלגרנט 1", היו אמורים לעלות לו בהרחקה ממשחק 5 עם אוקלהומה. ואיפה היו אז גולדן סטייט וה-9-73 אז?

למזלה של הקבוצה והליגה, ממתגים אותה בתור "הקבוצה ההיסטורית", לכן הוא והם קיבלו אז פאס, שערורייתי, וההמשך ידוע. במובן מסוים, הוא שילם בהרחקה עכשיו על חטאי הסדרה הקודמת. הרבה יותר נוח להרחיק את גרין ב-1:3 לגולדן סטייט, מלהרחיק אותו ב-3:1 לאוקלהומה. חסד נעשה עם הדאבס. נו ביזנס לייק שואו ביזנס.

בכל מקרה – מי שככה מסכן את המאמץ המטורף של הקבוצה שלו, מי שמודיע עוד לפני זה, "אני לא הולך להיזהר, ככה אני משחק", ורצף הפגיעות שלו באשכי היריב גבוה מהאחוז של סטף בעונשין – לתת לו mvp פיינאלס יהיה בדיחה מרה. עד כמה שהתואר הזה הוא נון-תואר, לברון עשה בסדרה בשנה שעברה ממוצע הכי גבוה של כל השחקנים, ובכל אחת מהקטגוריות, בלעדיו לא היתה סדרת פיינאלס עם טעם בכלל – ולא קיבל. כך שהתואר הוא זניח.

ובכל זאת: לא דריימונד. קליי תומפסון יהיה בחירה ראויה הרבה יותר.

גיא
גיא
15/06/2016 7:45:45
הגב ל  סומסום

!couldn't have said it better

שייקה
שייקה
15/06/2016 8:15:27
הגב ל  סומסום

כל מילה!

יאיר הורניק
יאיר הורניק
15/06/2016 8:21:51
הגב ל  סומסום

הוצאת לי את המילים מהפה

הייט אשברי
הייט אשברי
15/06/2016 8:24:42
הגב ל  סומסום

רוב מה שאתה כותב לא נכון או לא מדוייק . אני מסכים לגבי ההרחקה , שהיתה צריכה להיות מול OKC ולא עכשיו .
אפשר להגיד על גרין שהיא אמוציונלי וגם קצת ערס . אבל הוא בשום פנים ואופן לא אוברייטד . איך אפשר להגיד את זה על שחקן שהוא הגנה של איש אחד , הטוב ב- NBA בהגנה בצבע ( אולי חוץ מלברון ) , יכול להוביל כדור , מוסר מצויין , חוסם טוב ובנוסף לכל עם יד טובה מחצי מרחק וגם מהשלוש ? יש בליגה PF שקולעים יותר ממנו , אבל אין היום בליגה PF טוב ומגוון ממנו .
במובן מסויים גריןדומה לג'ורדן , בזה שהוא מרגיש כל הזמן צורך להוכיח שהוא יותר טוב מאחרים . כמי שנבחר 35 בדראפט, זה די מובן .
בלי גרין ג"ס לא רק שלא היתה עם 73 : 9 , היא היתה רואה פלייאוף מאחד המקומות האחרונים – אולי 6 או 7 .
ואם ג"ס תנצח במשחק 6 וגרין ייתן משחק טוב , הוא יקבל MVP פיינלס בזכות . התואר לא ניתן על התנהגות טובה אלא על יכולת על המגרש.

nadav de dove
nadav de dove
15/06/2016 9:59:29
הגב ל  סומסום

מסכים עם הרוב, לא נכון לומר שגרין אובר רייטד, מספיק להסתכל על הסטטיסטיקות מכל העונה כדי להבין את התרומה העצומה שלו. אני חושב שמעבר למספרים יש לו תרומה מנטאלית לקבוצה ובלעדיו הם לא לוקחים אפילו אליפות אחת. קרי לאור הפלייאוף הפושר מסתמן כשחקן ליגה עצום אבל קצת פחות במאני טיים.
ההעדרות של גרין מהמשחק האחרון הבליטו את התרומה שלו ואת המשקל שלו בכל הנצחונות על קליבלנד. mvp זה לא תואר שניתן על אבירות נפש או התנהגות טובה אלא תואר שהולך לשחקן הכי חשוב בסדרה וזה לעניות דעתי גרין ואם ממש מתעקשים אז איגי, קליי לא במשחק הזה. לדעתי.

ברץ
ברץ
15/06/2016 12:11:25
הגב ל  סומסום

מצטרף לתגובות שמעליי, מסכים עם כל מילה!

ת'אנדר
ת'אנדר
15/06/2016 12:31:36
הגב ל  סומסום

מאז מוישה אופניק לא היה סומסום שיודע לבטא את זעמו בצורה כל כך טובה!
מסכים לגמרי.

עגל
עגל
15/06/2016 14:10:22
הגב ל  סומסום

מסכים

אורן
15/06/2016 15:06:09
הגב ל  סומסום

מסכים עם סומסום.

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:26:28
הגב ל  סומסום

מצויין סומסום!

גיא
גיא
16/06/2016 0:25:53
הגב ל  סומסום

סומסום.
תגובה לפנתיאון

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 7:40:52

מנחם לגרין יש את אותו standing reach כמו לגריפין וwingspan יותר גבוה,בגלל שלא חוסמים זריקות או לוקחים ריבואנד עם הראש, לא משנה ממש מהו גובה הראש שלך אלא שתי המידות העיקריות האלה.
הוא עדיין לא צארלס בארקלי (שהיה בזמנו אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם) אבל סך הפעולות שהוא תורם לגולדן סטייט הוא הרב ביותר (לכן רבים טוענים שהוא השחקן החשוב בקבוצה) בעוד שלקרי וקליי יש מחליפים ראויים, אז בהעידר מחליף (לדוגמה לי שהיה מצויין שנה שעברה) הקבוצה איבדה את הצפון. אם זה מיקומים לא נכונים (השחקנים במשחק 5 לא היו רגילים לעמדות שלהם), או בחוסר מנהל משחק נוסף בגלל זה כל משחק ההתקפה שלהם היה רעוע (למרות שהחטיאו זריקות חופשיות בכמויות מסחריות והסוכן של בארנס רצה להתאבד). גרין אחד השחקנים האוהבים עלי (הראיונות איתו נותנים צבע בעוד שקרי וקלי מדקלמים קילשאות ).אבל לקחת ממנו את האמוציות זה כמו לנסות לביית נמר.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 7:42:39

המדדים*

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 7:50:57

ארוך)

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 7:55:53

סך הפועלות שהוא תורם שהמחליף שלו ךא יכול ךבצע הוא הרב ביותר כמובן.

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:28:11

כפי שכתבתי, חובת ההוכחה עליו

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
15/06/2016 8:41:14

א. גרין התקזז במשחק האחרון עם קוין לאב.
ב. קליבלנד הביסה 120-90 את ג"ס כשגרין שיחק.

נישט א-גרוייסע-מציאה ! (יידיש)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
15/06/2016 8:52:57

וכשקליבלנד הביסו – קוין לאב לא היה פיזית על המגרש, פצוע.
אם הוא יתעורר ויתן 15 נק' ו15 ריבאונדים – זה די מקזז את גרין.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 8:59:56

גרין חוגג עליו במשך כל העונה אתה מוזמן להסתכל במשחקים 1-4, העונה הסדריה ולראות כמה המאץ אפ שלו עם לאב טוב. המאץ הקל ביותר שיש לו משך כל הפלייאוף.

נדב
נדב
15/06/2016 19:04:44

לשים את גרין ולאב באותה המשוואה פשוט מעליב את גרין. הוא תורם בכל כך הרבה אספקטים שאפילו הסטטיסטיקה מראה, בלי לדבר על האספקט המוראלי. לאב פשוט לא באותה הליגה למרות חוזה המקסימום המופרך שלו

ספלאש
ספלאש
15/06/2016 9:15:33

הסיפור עם לברון פשוט מאוד לטעמי. אנשים פשוט לא אוהבים אותו, בגלל שפת הגוף והאופי שהוא משדר. כמו שקורה במציאות שיש מישהו שאתה פשוט לא מתחבר ונרתע ממנו? זה הכל.
בדיוק כמו שמנחם כתב על גרין כאן:"ישנו משהו בפרצופו וחיוכו שדוחה אותי. " זאת הסיבה, מכאן הכל מתחיל.
הרי על כל אחד בעיקרון אפשר למצוא דברים טובים ורעים בלי סוף.
מי שמתחבר אליו יראה את הדברים הטובים יותר, ומי שלא – את הדברים הרעים.
אגב, הסיבה שהתגובה שלו במסיבת העיתונאים הדליקה את כולם היא לא הצחוק הקל, אלא איך שהוא אמר את זה. "אני יבחר בדרך בדרך הגבוהה. זה לא פשוט, אבל אני יעשה זאת שוב". אותי זה מחליא. הוא כנראה באמת רוצה לעשות (ועושה) מה שנכון, לא לענות ולהיגרר, אבל למה להכריז שאני צדיק וישר?? פשוט תעשה וזהו! בדיוק כמו ההצהרות שלו על מעמדו ההיסטורי ותפקידו במגרש (להנהיג וכו') הדיבור על זה מעורר דחייה, ומשדר גאווה.
כמובן הכל בפרופורציות, ורוב האנשים והמגיבים, אפילו כאן, עושים את זה. בלחץ של הפלייאוף והגמר, וההתעסקות הממוקדת בנושאים ספציפיים, הדברים יוצאים מוגזמים. לשני הצדדים.
והעיקר מל, תשמור על הhigh road בתגובות שלך, ואנשים יילכו בעיקבותיך. אבל בלי להכריז על זה 🙂

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 9:39:07
הגב ל  ספלאש

אין קשר שאקיל אוניל גם היה שחצן ביותר ואין כמעט שום אדםשלא אהב אותו (פרט לקובי), מייקל גורדן היה המאפיונר המהמר וחזיר קפיטליסטי באישיותו ועדיין הוא נחשב לאחד האהודים מכולם (רק תסתכל על מכירות הAIR JORDAN, מגיק גונסון בגד באשתו בלי הפסקה והדביק נשים באיידס ועדיין היה אחד השחקנים האהובים מכולם, לארי בירד לא הכיר בביתו עד שגדלה ועדיין אם תשאל אני כמעט בטוח שהוא יבחר לשחקן האהוב מכולם (ביחד עם מגיק ודאנקן), לגבי האישיות של לברון היא חיובית ביותר, קלי תומפסון מדבר מצד אחד על משחק של גברים ומצד שני בוכה על הכניסה של מוזגוב (חברה שלו לשעבר פרסמה שתפסה אותו בוגד בה). הסלידה מלברון והשנאה כלפיו היה הגדולה ביותר שראיתי בNBA. נכון המעבר שלו למיאמי היה מגעיל (אבל שינה את פני השטח בNBA ואת האמונה של השחקנים שאליפות חשובה יותר מנאמנות לקבוצה, מי באמת קובע את ההחלטות if you can beat them join them).יש כוכבים שלא יכולים להיות אהובים ולברון הוא אחד מהם

Ish
Ish
15/06/2016 9:53:38

מדובר על הכדורסלן הכי פופולרי בארה"ב נכון לסוף השנה שעברה, הוא אמנם גם השנוא ביותר בו זמנית מה שאומר שהוא יוצר קיטוב בתגובה אליו, אבל להגיד שהוא לא אהוב זה פשוט לא נכון.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 10:05:29
הגב ל  Ish

כמובן שיש לו כמות עצומה של אוהבים, אך גם כמות מטורפת של שונאים, הספורטאי השנוא ביותר. לברון הוא הכדורסלן הכי משפיע מחוץ למגרש, כל העיניים מכוונות אליו לכל תנועה שלו, אין ספורטאי שאני זוכר שעורר כאלה אמוציות באנשים.

בלהבלה
בלהבלה
15/06/2016 22:10:09

לדעתי אתה מפספס את הנקודה העיקרית, שחצנים יש בשפע, אבל יש דרך לעשות את זה בצורה חיננית ומתוחכמת. לברון עושהנאת זה בצורה מגושמת ודוחה, זה הכל

Ish
Ish
15/06/2016 9:46:18
הגב ל  ספלאש

נשמע כמו ניסוי חברתי שמחכה לקרות.

בלהבלה
בלהבלה
15/06/2016 22:07:21
הגב ל  ספלאש

כך מילה זהב!!!!

בלהבלה
בלהבלה
15/06/2016 22:07:40
הגב ל  בלהבלה

*כל

Berch
Berch
15/06/2016 9:25:46

אולי כדאי למקד בו את ההגנה…. תמהתני….
לו
לוווו…. אייכה…..

יניב
יניב
15/06/2016 10:42:53

גרין חשוב מאוד ללוחמים זה ברור אולם להרגשתי היה פה שילוב של החיסרון שלהם עם הירדמות ושאננות של כל הלוחמים כולל המאמנים והם לא התכוננו כראוי לחסרונו של גרין.
רוצה לומר שגם מנח ולא רק הוא כל הזמן נותנים את הדוגמא שהלוחמים הסתדרו בלי קרי ולעומת זאת בלי גרין הם לא הסתדרו וזה נכון חלקית כי ששחקן נפצע ואתה מבין שהבוא הולך להיעדר ליותר ממשחק אתה מוצא פתרונות(טובים יותר טובים פחות) במקרה של גרין אחרי שהם מובילים 3-1 ונראים די בשליטה מול קליבלנד ומשחקים בבית זה לפחות נראה לי שהם האמינו שהאנרגיות ממשחק הבית+הבדלי האיכות שלהם מול קליבלנד יעשו את העבודה והם לא התכוננו כראוי למשחק בלי גרין.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/06/2016 11:04:45

פוסט מדויק

רועי ויינברג
15/06/2016 11:46:59

כל מילה בסלע, אבל לדעתי גרין לא יקבל MVP גמר. הוא ראוי, והיה כבר MVP גמר שלא שיחק בכל המשחקים (ויליס ריד, 1970), אבל לא סביר שיקבל שוב. זה כמו שווסט הפסיד וקיבל ב-1969 ולברון לא קיבל שנה שעברה.

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:32:20

הוא לא יקבל MVP בשום אופן. אתה לא נותן MVP לשחקן שבגלל מעשיו הקבוצה החמיצה – אולי – נצחון ביתי במשחק החמישי.

נדב
נדב
15/06/2016 19:08:04
הגב ל  מנחם לס

הוא החמיץ את משחק 5 בגלל שהליגה מאוד רצתה שהסדרה תימשך כל השאר זה דמגוגיה. אם כבר היה אפשר לדבר על זה בהקשר של ההרחקה שהוא אמור היה לקבל בסדרה מול התאנדר

Nir
Nir
15/06/2016 12:16:47

כולם שואלים איפה קארי בסדרת הגמר, ולי זה נראה שהיתרון והחוזקה של גולדן זה הקבוצה, השלם שגדול מסך החלקים שלו, בדיוק ההיפך מקליבלנד, בחמישייה של קליבלנד יש שני שחקנים של בחירה 1 בדראפט, ושלושת הכוכבים של גולדן הם בחירות 7 (קארי) 11(תומפסון) וסיבוב שני (גרין), אבל התחברו ביחד לקבוצה קטלנית. לא נראה לי שהיתה קבוצה דומיננטית מסוג כזה בהיסטוריה של הליגה.

גיא
גיא
15/06/2016 12:56:07
הגב ל  Nir

נקודה מעניינת.

הקבוצה שמזכירה לי הכי את גולדן סטייט היא הפיסטונס בגרסת סוף שנות ה-80'.
קו אחורי שהקבוצה בנתה דרך הדראפט (אייזה תומאס, בחירה 2, וג'ו דומארס, בחירה 18)
שחקן גבוה וקשוח, שהוא הלב של ההגנה (ביל ליימביר, בחירה 65 בדראפט. נבחר על ידי הקאבס, אבל הגיע לפיסטונס כבר בשנתו השנייה בליגה)
וטרנים שהגיעו לקבוצה בטריידים, והפכו לשחקנים משלימים חשובים (מארק אגווייר, ויני ג'ונסון)
יש אפילו את המקביל לתפקיד 'השחקן הצעיר עם הפוטנציאל הלא ממומש' (רודמן, שנבחר על ידי דטרויט, אבל בתקופת האליפויות עדיין לא היה "התולעת")

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/06/2016 13:05:27
הגב ל  גיא

וואלה צודק! רק במקום באד-בויס גולדן-בויס

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 13:12:02
הגב ל  גיא

אני לא מסכים כל כך קרי הוא כוכב על ומציאת העשור הקודם, תומפסון גם היה במכללה קטנה ואחד השחקנים הטובים בליגה והפחות מוערכים (הרבה יותר טוב מגרין) בנוסף גרין שהוא מנהל משחק עם 2 כוכבים מדהימים (בשום קבוצה אחרת אין לו את הכלים להגיע לעמדה של כוכב).

סומסום
סומסום
15/06/2016 13:14:34
הגב ל  Nir

ורק להשלים את זה – לגולדן סטייט יש גם בחירה מס' 1 בדראפט.
והרבה אנשים (לא הידענים שכאן) יתפלאו.

אין מה לומר – נוצר שם הרכב מדהים בזכות עבודה מדהימה של הצוות, וכמובן, טיפה גדושה של מזל. ואני לא מדבר רק על סטף במקום 7, או על איגי – זה בעיקר הסירוב לטרייד על קווין לאב, בתמורה לקליי תומפסון (וגרין? לא זוכר בדיוק). היה רחוק כחוט השערה.

רועי ויינברג
15/06/2016 13:17:01
הגב ל  סומסום

שני השחקנים שנבחרו בבחירות הכי גבוהות ומשחקים היום בג"ס הם בוגוט (בחירה ראשונה) וליבינגסטון (בחירה 4).

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:34:04
הגב ל  Nir

שיקגו. זוכר? 6 אליפויות רצופות אם לא שנת הפסקה בגלל פרישת מייקל הזמנית.
אם ג"ס יקחו עתה 6 אליפויות רצופות, נחזור לדבר

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
15/06/2016 23:37:31
הגב ל  מנחם לס

מנחם למה 6 ללא הפריישה זה היה 8 והשושלת הגדולה בספורט (והשושלת של ביל ראסל הייתה יורדת מקום).

no funny shtuff
no funny shtuff
15/06/2016 12:52:25

בשורה התחתונה, מנקודת מבט של אוהד סמי-נייטרלי (לא באמת בעד קבוצה מסויימת, או שיומיים בעד האחת, שעתיים בעד השניה ואז מחליף אהדה תוך כדי משחק- עלוב, אני יודע, זה מה שיש).

הסדרה הזו, שהתחילה בקול ענות חלשלשה עם ניצחון הספסל של הלוחמים על הקאבס ביכולת זבלית למדי, קיבלה תפנית נהדרת-
אין לי או למישהו אחר שום דרך לדעת כיצד תיגמר- היש יותר טוב מזה?
הערת אגב להייט-אשבורי- ברור שאין, אתה רוצה בניצחון חד וחלק של קבוצתך- לגיטימי בהחלט.

נכון, ההרחקה של גרין היתה שערורייתית, והליגה ביזתה את עצמה, ונכון, לך תדע מה היה קורה אילו לא הורחק ואילו לא הוציאנו מארץ מצרים.
א-ב-ל העובדות הן אלו-
1. קליבלנד במשחק בית, יכולה להשוות את הסדרה ל-3:3 ואז בגיים 7 הכל יוכרע. במשחק אחד אין שום משמעות ל"אבל 32 קבוצות ניצחו כשהובילו 3:1". אז מה, גם המשפטים "אבל ראשון לציון ולסטר מעולם לא זכו באליפות" שווים כמו ערכו של בוגי יעלון בעיני נתניהו.
2. לברון היה ענק במשחק 5. ממש כמו באותו משחק 6 מול בוסטון, הוא מצליח איכשהו לעטות על פניו ארשת שונה מאותה ארשת של חשיבות עצמית מנופחת. עצם זה ש"כל העולם היה נגד לברון" איחד את הקאבס ליחידה אחת והם יבואו להקיז דם במשחק הבא.
3. ההרחקה של דריימונד גרין, שכאמור לא היתה מוצדקת, אך באיזשהו פן קוסמי כיפרה על ההרחקה שהיתה צריכה לבוא לאחר דגימת אשכי אדאמס בקצה הסוליה שלו, גרמה ג-ם לשחקני ג"ס לחשוב שהליגה נגדם, ולהוא בטירוף למשחק 6. בכל אופן, המחשבה על גרין נותן משחק ענק בקליבלנד וזוכה על אדמת האויב באליפות ובנוסף מקבל mvp יכולה להדיר שינה מרבים מאוהדי הקאבס.
4. קרי. באמת נראה בסדרה כמו נער כנסיה חביב ובלתי מזיק. איפה הוא ואיפה האינקוויזיציונר שמנחם עשה ממנו. פרווה.
5. קליי וקיירי. המגה גלופלקס פקטורס של הסדרה, וכרגע מועמדים חזקים משני הצדדים לתואר ה-mvp של הגמר. מעניין כיצד יופיעו במשחק הבא.
6. ולסיום, מנחם- עם כל הכבוד לנעלבים, לנפגעים, אם בצדק ואם לאו- במקום לקבל את מנחם העייף של סדרת הגמר של שנה שעברה, קיבלנו את מנחם הפרוע, הצעיר, שמעיף 4 טורים ביום משל היו עובדים זוטרים בבית ראש הממשלה בקיסריה.
אני אוהב את זה, סורי.

אז אם להמר- הקאבס מנצחים בקושי בקושי את משחק 6 ואז- גיים 7 באורקל. מה יקרה שם? רק למפלצת הספגטי המעופפת של הכדורסל הפתרונים..

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:36:15
הגב ל  no funny shtuff

תגובה שמאד אהבתי (כמובן שהמחמאה לדוק לא הפריעה ולא הזיקה…)

גיא
גיא
16/06/2016 0:33:36
הגב ל  no funny shtuff

תגובה יפה

גיא
גיא
15/06/2016 13:00:33

ההימור המופרך שלי למשחק מחר:
גרין מגיע למשחק במוטיבציית שיא, נותן משחק גדול,
אבל לא מצליח להתאפק – ובועט ישר ביהלומים המלכותיים.
לליגה אין ברירה, והוא מורחק ממשחק 7 (או מהמשחק הראשון בעונה הבאה. תלוי בזהות המנצחת)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/06/2016 13:37:06

סטיבן א. סמית' המושמץ (בצדק) זכה ממני להרבה נקודות חיוביות לאחר הסרטון הזה:

https://youtu.be/psOCeg3DHG4?t=8m48s

מסתבר שיש בו צד הוגן וחושב ואמיתי

סומסום
סומסום
15/06/2016 14:07:11

דיברתם הרבה על בחירות הדראפט של גולדן סטייט. מניח שחלקכם מכיר את הסרטונים המעולים האלה, "משק כנפי הפרפר" שמשנה את כל ההיסטוריה –

מה היה קורה אם מינסוטה היו בוחרים את סטף בבחירה מס' 6:
https://www.youtube.com/watch?v=1TmChxXVwrE

ואם אתם אוהדי ניקס – וגם קליבלנד, תופתעו – מה היה קורה אם הניקס היו בוחרים את סטף בבחירה מס' 8:
https://www.youtube.com/watch?v=MuKe331jGhU

מנחם לס
מנחם לס
15/06/2016 16:38:12
הגב ל  סומסום

נהדר!

עגל
עגל
15/06/2016 14:18:44

גרין ישב יומיים בבית והתפוצץ ואכל את עצמו, מחר הוא עולה בטירוף למשחק ומתנפל על כל כ"ח בהתקפה.
עד שפתאום קפיצה פראית שלו מעיפה את מת'יו דלבדובה 5 אחרי הקו. אחרי התייעצות מייגעת השופטים מחליטים לתת לו פלגרנט. הוא לא משחק במשחק מס' 7 וג"ס מפסידים (לא קליבלנד מנצחים אלא ג"ס מפסידים)

בלהבלה
בלהבלה
15/06/2016 22:16:34
הגב ל  עגל

עגל! תתעורר! זה רק היה חלום… אה, אוף חבל ;-(

Truth
Truth
15/06/2016 17:25:58

Lebron must have realized he had a jumper

Warriors fans Are Funny. YALL CALL
LEBRON BITCH BUT YALL BITCHING ON EVERY PLAY. Look at lebron he just shut his mouth and dunk on people. He be blocking yall weak ass Warriors s. Yall actually made him pull out some effort and he shit on yall. Game 6 will prove how draymond wont matter much.

קליי
קליי
15/06/2016 19:29:09

גרין ראה את המשחק באצטדיון הבייסבול השכן

קליי
קליי
15/06/2016 19:29:53
הגב ל  קליי

באותו זמן היה משחק של ה A's

איתי
איתי
15/06/2016 23:48:25

מדהים איך גרין מגעיל ומעצבן אבל ראוי להערכה כי הןא נותן את הישבן שלו בכל משחק מחדש ומשחק את משחקו על הקצה האפשרי של יכולותיו
ולברון …. חחחח… יאללה שישלוט על כולם או יפרוש לגמלאות כי אם הוא לא נותן את הישבן כמו גרין אז לא צריך טובות