הטירון לו מועלה לדרגת קצין!

הטירון לו מועלה לדרגת קצין!

איזה משחק כדורסל מהנה היה הבוקר, ואיזה שח מט מהיר עשה טיירון לו לסטיב קאר. בואו נפרק את ההחלטות של קצין בכיר טיירון לו!  במחשבה שנייה טיירון לו הולך להיות אתנו עוד הרבה זמן, אז כדאי שניתן לו שם חיבה אוזי. טיירון לו מעתה שמך בהופס יהיה: טאיי (קמץ וקמץ. כמו הארץ של הפאד-תאי).

 

כבר מהרבע הראשון טאיי חשף את הבאג הגדול בשיטה של הווריורס. סטפן קארי לא יכול לשמור על לברון/קיירי. מכאן ואלך, כל התקפה בעקשנות של בולדוג מיוחם ההתקפה של טאיי החליפה את לברון או ארווינג מול סטפן קארי. קארי חטף כמה סלים קלים, אבל החיים והDNA שלו לא הכינו אותו לחיים כשומר פוסט. מכאן ועד התסכול של קארי וצבירת עבירות הדרך היתה קלה. סטיב קאר אולץ להוציא את קארי בעבור מספר דקות והקאבס שמו 20+ הפרש בסוף הרבע הראשון. מכאן זו כבר היתה תופסת שהוויריוס רודפים והקאבס בורחים.

יש הטוענים שאת הוויריוס אפשר לנצח בהתקפה ויש כאלו שמנסים לעצור אותם בהגנה. טאיי לו הבין שצריך לנצח אותם ב-2 צידיי המגרש. את ארווינג טאיי לו החליף במו וייליאמס. אומנם לא מעצור יעיל כמו דלי אבל קצב צבירת הנקודות לא ירד בכלום. עוד אס של טאיי.

כיוון שהספלאש ברדרס הופיעו שניהם למשחק ובמשך 45 דקות אי אפשר היה להוריד את הרגל מהגז תמיד היה במגרש או ארווינג או לברון שישמור על קצב שמירת נקודות .

אבל, אפילו טאיי לו בטקטיקה הטובה ביותר לא יוכל לנצח את הקבוצה הטובה בהיסטוריה ללא השחקן הטוב ביותר על המגרשים. טאיי לו לא נתן ללברון את המנוחה המסורתית ולברון גמל לקאבס ב-18 נקודות רצופות ושמר על הקאבס עם הראש קדימה בעת שהספלאש ברודרס עשו את הריצה האחרונה שלהם.

כמה טוב היה לברון היום? לא זכורה לי תצוגת דומיננטיות של שחקן מאז… מאז שאני רואה כדורסל. לברון חיסל לחלוטין בהגנה את אזור הצבע. ובהתקפה OMG, הוא או קלע בעצמו או מצא למסירה בדיוק של לייזר את ג'י R סמית'י או או טריסטיאן לסלים קלים. נאמר בבלוג החיי ובצדק רב, שזה נראה כמו לברון נגד קבוצת קט סל. אני חייב להסכים לקביעה. רק לחשוב שקבוצת הקט-סל כללה את ה MVP ועשתה 73:9 בעונה הרגילה. וואו!

הראייה שלו את המתרחש במגרש היא ברמה של משחק וידאו, כאילו הוא מסתכל על המהלכים מלמעלה ולא כשחקן על המגרש. בנוסף על זה לברון הצליח להכנס לראש של קארי ושל גרין. שיחק על החסרונות שלהם והתיש אותם בעבירות.

על החלק ההתקפי של לברון דובי כתב פוסט שלם.

אחרי המשחק ברור לי לגמרי שהMVP של הסדרה – נצחון או הפסד יהיה לברון. במקרה של  נצחון הייתי נותן ללברון את הMVP פעמיים. אחד גם על שנה שעברה!

 

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. מתוך וואלה ספורט: "בסוף הרבע השלישי רציתי להוציא אותו והוא אמר לי 'טיי, אני לא מתכוון לצאת'."
    אני דווקא מסכים פה על לו ולא עם לברון. אם המשחק איכשהו נהיה צמוד לקראת הסיום זה משפיע מאד. במשחק הקודם הוא נח משהו כמו דקה ורבע בתחילת הרביעי וזה עזר.
    אפילו דקה בה, למשך שתי התקפות, קיירי מכדרר 20 שניות ואז נותן לסמית' ליידות שלשה, יענו עלות של כ-3 נק' בהפרש, שווה את המנוחה הזו. הפעם שיחק להם קלף כי המשחק נגמר לפני.

  2. לי המשחק הראה מה שתמיד הרגשתי, לא משנה מי המאמן, זה היה נראה כמעט זהה.. כשלברון נראה ככה גם אני יכול לאמן

  3. משחק הדקות של לברון מסוכן, אני חשבתי שהוא מאוד עייף ברבע השלישי כשהוא חירב כמה התקפות. היה צריך גם קצת מזל. עכשיו שג'י. אר. סמית' יואיל בטובו להתייצב למשחק 7 וקליבלנד על הסוס

  4. זה משחקים שש ושבע של סדרת גמר, אין יותר כזה דבר מנוחות ועייפות בגלל איזה שתי דקות. השחקנים מגיעים בשיא הרבאק וזה ממש לא משנה כמה הם שיחקו משחק לפני או באותו המשחק.

  5. תודה רבה על הפוסט . לו מתפקד מצויין בסדרה . מה שכן הוא מחק הרבה שחקנים מהרוטציה (ובצדק). דלי היה חור מול לוינגסטון , פריי נראה כמו כלום ושום דבר . על מוזגוב אין מה לדבר. דווקא היום הוא שם את דאנטה גונס לאיזה 2 דקות והוא הביא לו 5 עבירות.
    קר לעומת זאת עושה את מה שהוא עשה כל העונה , שומר על פאסון ורגוע.

  6. וואו איזה שינוי מומנטום!
    לברון שכולם הספידו אותו שוב מראה שהשמועה על מות המלך היתה מוקדמת מדי.
    מדהים

  7. מאד נהנתי לראות את השינוי בהצבת השחקנים אצל לו.
    לאב היה חור בהגנה וגם התקפית הוא לא משמעותי.
    כמו שבלאט אמר, לאב לא שווה חוזה מקסימום, לפחות לא בקליבלנד.
    כשלאב היה על המגרש הווריירס חזרו למשחק.
    לו יכול אמנם להשתמש בתרוץ של העבירות, כדי לא להכעיס את לאב, אבל לאב צריך לעלות מהספסל.
    ואולי כל הסיפור הזה של בלאט וחדר ההלבשה, הוא בכלל יחסי בלאט לאב ולא בלאט לברון – אולי יום אחד דיויד יוציא ספר זכרונות.
    גם בלאט הירבה לספסל את לאב, לפעמים מוותר עליו רבעים שלמים.
    אתמול גם הייתה הפעם הראשונה שניתן היה לראות את ההבדל בין המשחק של לו מול דיויד.

    1. אנשים פשוט מעתיקים אחד מהשני בלי שיהיה להם מושג על מה הם מדברים: "לאב חור בהגנה" . "גם בהתקפה הוא לא משמעותי" (קלע 7 נקודות ב…11 דקות משחק). ב-11 דקות ששיחק הוא לקח 3 ריבאונדים ושמר מ-צ-ו-י-י-ן.
      למה 11 דקות? כי השופטים הדביקו עליו 4 פאולים ששניים מהם היו הזויים לחלוטין, והוא חייב היה לשבת.

  8. ניתוח מצויין!
    הטקטיקה של לעשות פיק ללברון/קיירי עם השחקן שקרי שומר עליו בהחלט הייתה המשמעותית במשחק.
    משום מה במחצית השניה הם הפסיקו עם זה. אני לא מצליח להבין למה ואשמח לחוות דעת שלכם..
    בנוסף, השחקן הגרוע על המגרש היום היה שאמפרט. חוץ מזה שבהתקפה הוא לא פגע, השמירה שלו היום הייתה זוועה והקמבק של גולדן סטייט היה כאשר הוא "שמר" על קרי.

  9. זו יותר הטקטיקה של הווריורס שמחליפים כל מהלך מאשר זו של לו. מעבר לכך זה קרה היום לא פחות מבכל משחק אחר. בסה"כ ברבע הראשון קיירי קיבל אותו פעם אחת אחרי חילוף והחטיא בעוד שלברון היה עליו פעמיים פעם אחת קלע ופעם אחת מסר. איך זה היה כל כך משמעותי? הפאול השני ששלח את קרי לספסל היה באמת בחסימה ללברון אבל היה צריך להישרק פאול תוקף.
    המשחק הזה (והקודם) הוכרע יותר מהכל בזכות היכולת האדירה של לברון.

    1. נו…. אחרי 5 משחקים הם למדו איך להאכיל את ה MVP .

      ברבע הראשון קארי הספיק לתת 6 דקות. ארווינג ולברון פינקו אותו בסלים ועבירות, וזה הספיק לקאר לשחרר אותו.
      תביט על המשחק שוב. הכל. הולך על הצד שךל קארי

    2. גילרי –
      http://play.wtutor.net/cgi-bin/ProtectFile.File=201606177709.html

      זה הוידאו של ה 10 דקות הראשונות.

      בקצרה:
      סל ראשון של TT. חילוף ו קארי נשאר לשמור בפוסט על TT עושה עבירה ומקבל קליעת עונשין

      2 התקפות הבאות הוא על סמית שגורר אותו את כל החסימות

      אח"כ חילוף בין סמית לארווינג. ארוויינג חודר על קארי לליי אפ.

      התקפה הבאה סמית' חוסם ל ארווינג. קארי נתקל בקליי ארווינג קולע שלשה.

      חטיפה של RJ קארי נצמד ל RJ שמתחלף עם לברון שלוקח את קארי לצבע…

      נמשיך …

      סמית עושה חסימה ללברון. קארי מתחלף אבל לא מייצב את הרגליים. לברון משנה מסלול ונתקל בקארי שמקבל עבירה ויוצא לספסל…

      כל ה-15 נקודות הראשונות על הראש של קארי.

      1. מוריה לא אמרתי שלא עשו נקודות על קרי התייחסתי רק לחסימות על השחקן של קיירי ולברון. קרי מוצא את עצמו על הרבה שחקנם בכלל שהווריורס מחליפים כל הזמן.
        עכשיו אם אתה מתייחס ספציפית לפחות תדייק:
        העבירה של קרי על TT הלא הובילה לזריקות .
        הסל הראשון של קיירי לא נבע מחילוף החסימה. סטף שמר עליו כל ההתקפה.
        בחסימה בשלשה של אירווינג (עזוב את זה שהייתה חסימה נעה לגמרי) קליי לא נחסם כי ג'יי אר עסוק בעיקר בלדחוף את קרי והשלשה הזו בכלל עליו ולא על קרי.
        בפאול שהוריד את סטף לספסל הוא לגמרי התייצב וכרגיל לא שורקים אופנסיב ללברון.
        כמובן שאתה מתעלם מהמקרה שבו החסימה סידרה לאירווינג את קרי והוא כמובן החטיא.
        עכשיו לסיכום (יש לנו כאן 13 נקודות ולא 15), 4 נקודות היו ישירות על קרי. ועוד 3 שהוא היה מעורב במהלך שבחרת לשים על הראש שלו שלא בצדק לדעתי. היה עוד דאנק של לברון במתפרצת אחריי איבוד של קליי שקרי היה הכי קרוב אליו כי הוא היה היחיד שעוד ניסה לרדת להגנה,אבל זה ממש לא על הראש שלו. אין פה שום דבר יוצא דופן.
        תסתכל על משחקים קודמים ותראה כמות דומה של מהלכים שמסתיימים מולו.

  10. טיירון לו באמת הראה שיש לו חוש טוב ללכת עם מי שמראה רעב לטבעת, ולא רועדות לו הידיים. שומפרט הפתיע לרעה כשנתן כמה זריקות נוחות לקארי, על סתם חסימה פשוטה בתחילת התקפה. נראה מה איתו במשחק 7.
    שאלה – אני מטומטם אם אני עדיין מצפה ליכולת נורמלית של קווין לאב במשחק 7?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט