(CLEVELAND CAVALIERS (57-25 | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
L. James | F | 42:38** | 16-30 | 4-8 | 5-8 | +13 | 4 | 12 | 16 | 7 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 41 | |
K. Love | F | 32:53 | 1-5 | 0-3 | 0-0 | +18 | 0 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | |
T. Thompson | C | 41:32 | 1-3 | 0-0 | 4-10 | +11 | 3 | 12 | 15 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 6 | |
J. Smith | G | 30:43 | 3-9 | 1-2 | 3-3 | +11 | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | 1 | 1 | 0 | 3 | 10 | |
K. Irving | G | 39:47 | 17-24 | 5-7 | 2-2 | +20 | 0 | 3 | 3 | 6 | 4 | 2 | 4 | 1 | 1 | 41 | |
R. Jefferson | 14:18 | 4-6 | 0-1 | 0-0 | +7 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 1 | 8 | ||
M. Dellavedova | 03:28 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | ||
I. Shumpert | 25:41 | 2-4 | 0-1 | 0-0 | +6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 4 | ||
M. Williams | 03:23 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
T. Mozgov | 01:52 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
D. Jones | 01:52 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
J. Jones | 01:52 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
C. Frye | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 44-83 | 10-24 | 14-23 | 8 | 33 | 41 | 15 | 22 | 11 | 16 | 10 | 9 | 112 | |||
53.0% | 41.7% | 60.9% | TEAM REBS: 11 | TOTAL TO: 16 |
GOLDEN STATE WARRIORS (73-9) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
A. Iguodala | F | 41: | **6-13 | 1-4 | 2-2 | -13 | 4 | 7 | 11 | 6 | 0 | 2 | 3 | 0 | 3 | 15 | |
H. Barnes | F | 37:5488 | 2-14 | 1-6 | 0-2 | -6 | 1 | 4 | 5 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 5 | |
A. Bogut | C | 07:35 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -6 | 1 | 2 | 3 | 0 | 4 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | |
K. Thompson | G | 40:31 | 11-20 | 6-11 | 9-9 | -21 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 37 | |
S. Curry | G | 40:07 | 8-21 | 5-14 | 4-4 | -6 | 2 | 5 | 7 | 4 | 2 | 0 | 4 | 3 | 3 | 25 | |
F. Ezeli | 09:31 | 1-3 | 0-0 | 0-0 | +4 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | ||
J. McAdoo | 07:37 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -10 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
L. Barbosa | 09:53 | 1-3 | 1-2 | 0-0 | -5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | ||
S. Livingston | 21:13 | 3-7 | 0-1 | 1-1 | -16 | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 7 | ||
A. Varejao | 08:36 | 0-0 | 0-0 | 3-8 | +5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | ||
M. Speights | 11:20 | 0-6 | 0-3 | 0-0 | +1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | ||
B. Rush | 04:41 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | -2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | ||
D. Green | NWT – NBA SUSPENSION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 32-88 | 14-42 | 19-26 | 13 | 30 | 43 | 18 | 21 | 6 | 17 | 9 | 10 | 97 | |||
36.4% | 33.3% | 73.1% | TEAM REBS: 16 | TOTAL TO: 17 |
אני לא בא לדרוך על אצבעות כאן, ואני לא בא לשחק משחקים עם ה-"ללל" וחבריה וחברותיה. תאמינו לי שהערב אני לא במצב רוח לקשקש קשקושים ולשחק משחקים של העלבות והשפלות שהם הלחם והחמאה של שונאי לברון המקוריים האשך או ג'וג'ו או יניב. אם בא להם להתחיל ללכלך בתגובות זו זכותם. אני כותב מה שראיתי ומה שהרגשתי במשחק. הדבר המגוחך ביותר שאנשי ללל יכולים לעשות עתה לעצמם זה לצחוק על לברון. הם ייראו מאד מוזרים (ומסכנים) בעשותם זאת, בלשון המעטה.
קליבלנד
- לברון עשה הערב מה שמעט מאד שחקנים ברמתו עשו במצב שהוא היה: הוא שיחק רע מאד בשני משחקי הבית האחרונים, ואתמול הוא עשה שגיאה גדולה שהתלונן על הטראש טוק (את הסיפור אתם יודעים ולא אחזור עליו). לפני המשחק הוא נראה שקט, מרוכז, אבל אפילו מעט מדופרס ומבולבל. מה הפלא? משך כל יום אתמול הוא שמע רק השפלות, השמצות, הכלמות, ומילות בזיון. לאן שרק פנה הוא שמע קריאות וקרא שלטים. כולם משפילים, דורסים, מגנים, לועגים, ומבזים. אני לא זוכר חוסר כבוד כזה לשחקן ברמתו בכל שנותי ב-NBA. עשו לו רצח אופי ממש. לפני המשחק הטיווי הראתה שלטים שמבזים יותר מהם לא ראיתי אף פעם כלפי שחקן NBA. במצב כזה כמעט כל שחקן – כמעט בא לי לומר כל שחקן – היה מתמוטט מעומס הזבל והשופכין ששפכו עליו.
אז מה הוא עשה? מהשנייה הראשונה הוא החליט שהוא לוקח את המשחק הזה על עצמו. הוא החליט TO SET THE TONE לכולם. הוא הופיע כמפלצת. ניכנס לסל…קלע מרחוק…שמר מצויין…עשה צחוק מאיגודלה או כל מי שניסה לשמור עליו. הוא הוכיח שוב הערב שהוא ולא אחר הוא השחקן הטוב בעולם. ברגע – ובכל רגע – שנגע בכדור הוא שמע שריקות מ-20,000 צופים, והוא לקח את כל השריקות, הכניס אותן לכיסו הקטן, והמשיך לקבור את הלוחמים. לי זה היה מראה מאד מלבב, אני חייב לומר.הוא לא עשה פרצופים; הוא לא התהולל; הוא לא השתולל בגאווה ובהצגות כמו סטפן "BLUE EYES" קרי עם כל סל. הוא רק חתך וחתך בגולדן סטייט ודאג שהם לא יברחו קדימה, עד שכל חברי קבוצתו קלטו מה שהוא מנסה לעשות, וכולם ניכנסו לתלם. אולי זה לא היה משחקו הטוב מכולם, אבל זה היה אחד ממשחקיו החשובים כי עוד השפלה היום, ומורשתו היתה נפגעת מאד. המשחק היום החזיר את לברון בדיוק למקום בו הוא היה: השחקן שהיית בוחר ראשון לקבוצתך מכל שחקני ה-NBA, בהנחה כמובן שכולם באותו גיל.
הוא היה השחקן הטוב ביותר על הפארקט, המנהיג היחיד באולם, והשחקן שסחב את כל קבוצתו על גבו. זה היה LEGACY GAME עבורו. משחק כועס. משחק של רבנג', והוא ניצח.
2. קיירי אירוינג – ביחוד במחצית השנייה – היה לא יאומן. הוא שש ממש לכל רגע שסטפן קיירי שמר עליו כי הוא לקח אותו לבית ספר שוב ושוב. על לברון אף אחד לא יכול לשמור. על קיירי אף גארד לא יכול לשמור, ובמיוחד לא סטפן קרי הרך כחמאה. לברון ואירוינג נתנו אולי את ההופעה 1-2 הטובה ביותר בתולדות משחקי הגמר של ה-NBA. משחקו של קיירי שאב את תעוזתו וגדולתו ממשחקו של לברון. מה שקיירי עשה לבדו במחצית השנייה נגד גולדן סטייט ייזכר הרבה, הרבה זמן.
אני מודה שלי כל המשחק שלו היה מוזר. מה קורה כאן, שאלתי? קיירי החליט שהוא מנצח את הווריורס בעצמו? שוב ושוב זה היה הוא באחד נגד כל ג"ס שידעה שהוא לא הולך למסור, ולא יכלה לעצור אותו. ברור שחמישה לא שמרו עליו כי אז הכדור היה הולך לשחקן חופשי, אבל חמישה ריכזו בו את עיניהם, והוא הכניס כדור אחרי כדור באחוזים נפלאים, מרחוק ומקרוב. איזה גיימר נפלא הוא!
הערב הוא לא נפל מאייזיה תומאס במיטבו נגד הלייקרס. הוא לא נפל – ואולי התעלה – על ראסל ווסטברוק במיטבו נגד גולדן סטייט.
3. שאר שחקני הקאבס לא רשמו כל סטטיסטיקות שאפשר לכתוב עליהן הביתה – מלבד 15 הריבאונדים המצויינים של טריסטן ת'ומפסון – אבל כל מי שניכנס לשחק נתן את נשמתו בהגנה, ובכל דבר שנידרש היה לעשות. לברון וקיירי לא היו יכולים לעשות זאת אם לא משחק של 100%מאמץ והקרבה של כל שחקן קאבס אחר.
4. טיירון לו ציווה על קליבלנד: "ATTACK! ATTACK! ATTACK!" והם התקיפו. אולי אני טועה במקצת אבל לפי מה שרשמתי לעצמי לקאבס היו 23 פאסט ברייקים נגד איזה 10 של גולדן סטייט.
5. ההגנה של הקאבס היתה מצויינת. היא צימצמה את הווריורס ל-36% מהפארקט ו-33% מה-3. אמנם הווריורס החמיצה כמה זריקות שבד"כ היא קולעת, אבל תמיד היתה יד בפני הזורק.
גולדן סטייט
- חסרונו של דריימונד גרין היה מורגש הרבה יותר משחשבתי. בלעדיו כל הווריורס נראתה רכה ושבירה, כשהשלד העיקרי שלה היה חסר.
- קליי תומפסון הוא שחקן אדיר. סטפן קרי הוא שחקן אדיר. הבעייה שלפעמים קורית עם סטפן היא שהוא מתחיל לקחת זריקות לשלוש מהירות מדי, רחוקות מדי, ובלתי אחראיות מדי. הוא גם לא היה מסוגל לשמור על קיירי שחגג עליו די בקלות.
- אולי ישנו מישהו שיכול להסביר לי מה פתאום עם 3:59 דק' לסיום והתוצאה 96-107, סטיב קאר מכניס את ב. ראש? זה היה מצב ששתי שלשות מהירות משנות את כל התמונה, אז להכניס פתאום את ראש, שלא שיחק אף שנייה לפני כן במשחק?
- הווריורס חייבת לעשות הכל, ולא להשאיר דבר, במשחק הששי. כי אם היא מפסידה את הששי, חזרה על מה שקרה הלילה היא אפשרית מאד, אפילו שאף פעם לפני כן אף קבוצה לא חזרה בסידרת הגמר מ-3-1.
Tahel Baron
14 יונ 2016 08:00:52תודה על הזריזות !
רועי ויינברג
14 יונ 2016 08:00:57כל מילה בסלע. אבל אני לא חושב שבמשחק הבא לברון ואירווינג יקלעו ככה, והווריורס יקחו אליפות שנה שנייה בחוץ.
מנחם לס
14 יונ 2016 08:17:12הם לעולם לא ינצחו ככה יותר. במשחק הששי הם צריכים את לאב והשאר, ונצחון ששי הוא בעל הישג, ולדעתי קליבלנד אפילו יהיו ייבוריטים לפי לאס ווגאס
נדב
14 יונ 2016 10:20:48קל להראות טוב כשהחיפוי מס אחת בליגה מושעה. מצחיקים הניתוחים האלה שלך,. מסכים שלברון נתן משחק על אבל אם כמה מהסלים הקלים מתחת לסל בחדירה היו נעצרים בדריימונד אז פתאום כל הקצב נראה אחרת. Mark my words – משחק מספר שש, מעניין את הטוסיק מה חושבים בווגאס, הלוחמים לוקחים אליפות על הראש של לברון ואתה תתכונן לאכול את הכובע
רועי ויינברג
14 יונ 2016 12:07:40מסכים עם התוכן, לא עם השפה
אסף
14 יונ 2016 15:54:21אגב מנחם דברת על לברון שהיה עצום וגם על קיירי אירווינג אני מהמשחק הזה לקחתי שלקליבלנד בדקות ההכרעה כדי שהכדור יהיה יותר אצל קיירי ופחות אצל לברון, הוא פשוט מקבל החלטות טובות יותר בדקות הללו. מעבר לזה מסכים עם כל מילה שכתבת לשם שינוי.
אסף
14 יונ 2016 15:54:47מבחינת ניהול המשחק כמובן.
שקנאי המק מק
14 יונ 2016 08:04:20קרי לא מתנהג ולא משחק כמו מנהיג.הוא והקבוצה תלויים בגרין הרבה יותר ממה שזה ניכר כשגרין משחק.
נייטרלי
14 יונ 2016 08:11:11מסכים עם כל מילה .
הזלזול בלברון עבר כל גבול . למרות שאיני מאוהדיו קיויתי שיתן משחק כזה ויסתם את הפה לכל המלעיזים .
אירוינג בשבילי הפתעה גדולה וראינו הערב לידה של כוכב .
לאב עד כה החוליה החלשה . האם גם הוא יפתיע אותי ?
סומסום
14 יונ 2016 08:11:23לא אולי. ההופעה הגדולה ביותר של 2-1 בסדרת גמר.
צריך הופעה היסטורית כדי לנצח קבוצה היסטורית.
לרוע מזלה של קליבלנד היא תצטרך עוד 2 הצגות כאלה – ואני לא הייתי מניח את הכסף שלי על זה. ואם כן? mad props.
הייט אשברי
14 יונ 2016 08:11:39מנחם – יש לך טעות קארדינלית . הלילה ג"ס היתה מנצחת את המשחק בלי בעיות אם גרין היה משחק . לא יכולה להיות חזרה על הלילה כשגרין על המגרש . אז גם אם ג"ס לא תסיים את זה במשחק 6 ( לדעתי כן ) , אז אלא אם כן ידביקו לגרין עוד פלגרנט במשחק הבא , הוא ישחק גם בשביעי .
ייגמר לדעתי בשישה .
מנחם לס
14 יונ 2016 08:18:50אין ספק שבמשחק הששי הם יהיו חייבים את סמית, את לאב, ונקודות מטריסטן
לבדם השניים לא יעשו זאת פעם נוספת.
אבל לדעתי לאס וואס תעשה מהם ייבוריטית במשחק ה-6, ואז ב-7 הכל פתוח
Snufsan
14 יונ 2016 11:12:22מה זה ידביקו? אתה חושב שעד עכשיו העבירות הלא ספורטיביות והפלייגרנטים שהוא קיבל היו לא מוצדקים? הוא שחקן שעושה דברים מלוכלכים, והדבר היחיד שמפתיע בהרחקה שלו מהמשחק הזה שהוא הגיע רק אחרי שהם שיחקו 17 משחקים בפלייאוף, ולא הרבה לפני.
נייטרלי
14 יונ 2016 12:19:50"בלי בעיות אם גרין משחק"
זה אומר שאם קיירי לא היה נפצע בעונה שעברה GS לא זוכים ?
נייטרלי
14 יונ 2016 12:27:12"ידביקו לגרין עוד פלאגרנט"
ראינו שעל בעיטה באשכים לא הרחיקו אותו .
האם זה אומר שרק מכת שוטו בגולגולת היא פלאגרנט לא מודבק ?
אגב , בד"כ בMMA מכה לאשכים : או הפחתת נקודות חובה ( עולה בהפסד של סיבוב ) או הפסד בקרב כתוצאה מפסילה אם זה מכוון .
זה אתר כדורסל עד כמה שידוע לי .
איתי
14 יונ 2016 08:11:48אני אמנם רוצה שג"ס יקחו את הסדרה, אבל חבל לראות איך השנאה גורמת לאנשים לפספס איזה שחקן ענק לברון. מה שיותר מרשים מהכדורסל שלו עצמו ,זה החוסן המנטלי. אפשר לדבר על הפלופים, או על אמירה כזו או אחרת, אבל האיש סוחב על הכתפיים מאז גיל 16 רמת ציפיות וחשיפה חסרי תקדים. אתה שומע את הבגרות שלו במסיבות עיתונאים, כמו לפני המשחק בתגובה לדבריו של קליי, ושוכח שמדובר על בחור בן 31 שמאז גיל 18 מחזיק פרנצ'ייזים על הכתפיים. רובנו היינו הופכים לאגו-מניאקים הרבה יותר גדולים.
עידן
14 יונ 2016 13:09:29מסכים שהוא אחד השחקנים הכי גדולים ששיחקו את המשחק וראוי להרבה יותר כבוד מצד שני אי אפשר להתווכח עם שונאיו כי הוא טורח לא מעט פעמים להראות שיש לו הרבה פגמים כבנאדם
חצבני
14 יונ 2016 08:17:18ג'פרסון נתן משחק מעולה. JR שמר חלש מאוד על קליי. כחובב אנדרדוג אני בעד הקאבס בסדרה הזאת. אבל הסיבה השניה היא קיירי. מדהים, ויכול היה לעשות יותר בסדרה הזאת אלמלא לברון והכניסות ראש בקיר שלו.
קליי ת'ומפסון הוא השחקן היעיל בNBA. אין כדרור מיותר, אין זריקה גרועה. גם הקשות שהוא לוקח זה רק אחריי סטריק כשהוא בזון. ושומר בחסד.
מנחם לס
14 יונ 2016 08:19:58אני מעדיף את קליי על קרי
אסף
14 יונ 2016 20:01:37קליי קיבע את מעמדו בפלייאוף הזה בתור ה-SG הכי טוב בליגה בלי תחרות בכלל, מעבר ליכולת העצומה לייצר נקודות בקליעה וחדירה לא מזכירים את זה מספיק אבל הוא שומר טוב מאוד.
רביד אראל
14 יונ 2016 08:17:46לפי מה שאתה אומר השינוי היחידי ממשחק 4 הוא שלברון וקיירי קלעו את הזריקות שלהם במקום להחטיא אותן. והם עדיין משחקים הירו בול מכוער, אין סיכוי שקליבלנד תזכה באליפות בצורה הזו.
בנוסף די נמאס לשמוע על החגיגות של קרי, בעיקר כשיודעים שהחגיגות המוגזמות שלו הן פשוט להצביע למעלה…
מנחם לס
14 יונ 2016 08:22:29רביד אראל, אם לא תפסיק עם מילותיך, פשוט אמחק אותן.
מוש השור
14 יונ 2016 08:36:50כשמדברים על שימוש לרעה בכוח שלך מדברים בדיוק על זה, אני לא מסכים עם המגיב הזה בכלום, אבל הוא לא קילל ולא התלהם.. לגבי הפוסט מסכים עם כל מילה, סיכויים נמוכים אבל הלוואי שקליבלנד תיקח. לברון היה עצום
אשך טמיר המקורי
14 יונ 2016 08:42:041+
סתם אחד
14 יונ 2016 09:45:24ה1+ היה על זה שלברון עצום?
אנונימי בפיתה
14 יונ 2016 09:14:53מנחם בגיל שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה
אשך טמיר המקורי
14 יונ 2016 09:42:00אין גיל כזה
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:48:31אשך יקר, אני מוצא את עצמי מסכים איתך יותר ויותר. אני מבקש מכל הנוכחים: אם אני מתחיל לגלות סימני ללל בבקשה לקחת אותי לשדה הקרוב ולגאול אותי מיסוריי.
מנחם לס
14 יונ 2016 16:24:31אתה לא ראית מה מחקתי. ערכתי את התגובה שלו כדי שאוכל להשאירה
מוש השור
14 יונ 2016 16:30:41אם כך אז אני מתנצל
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:02:20מנחם מספיק עם הטרור הזה. לא ייתכן שכל מי שמשמיע דעה מנוגדת לשלך יזכה לאיום בהרחקה או מחיקה. מה גם שלאחרונה אתה גם עושה את זה בקצב מוגבר.
מנחם לס
14 יונ 2016 16:25:30אתה לא ראית מה מחקתי. ערכתי את התגובה שלו כדי שאוכל להשאירה. הגיע הזמן שתפסיק לבקר בלי ליהיה לך מושג מה קורה
מומי שאוהב חציל בטחינה
14 יונ 2016 09:06:33דוקטור
אמנם הוא אוהד בוסטון והכל אבל רביד הוא אחד הגולשים הכי אינטלגנטים שלנו
פנק את עצמך באספרסו עם קציפת חלב עז ואל תיקח ללב
אוהבים אותך !
מנחם לס
14 יונ 2016 16:25:52אתה לא ראית מה מחקתי. ערכתי את התגובה שלו כדי שאוכל להשאירה
המשגיח
14 יונ 2016 09:39:39מה יהיה מנחם? די
מנחם לס
14 יונ 2016 16:26:08אתה לא ראית מה מחקתי. ערכתי את התגובה שלו כדי שאוכל להשאירה
נדב
14 יונ 2016 10:24:19די כבר נמאסת יא רודן עלוב.
MBK
14 יונ 2016 10:32:44נדב
מנחם לא רודן ולא עלוב ואני בטוח שיש דרך אחרת להביע את משנתך
נדב
14 יונ 2016 11:20:07הדרך של מנחם אולי? הוא כמו רובוט עם תסמונת טורט, כל מילה שניה זה איום או גידוף. אז אולי הוא לא עלוב אבל הוא רודן ועוד איך.
מנחם לס
14 יונ 2016 16:26:23אתה לא ראית מה מחקתי. ערכתי את התגובה שלו כדי שאוכל להשאירה
ma
14 יונ 2016 19:32:53וואו אתה תת רמה
ma
14 יונ 2016 19:37:33עכשיו ראיתי שכתבת שערכת, אז אני חוזר בי
מחפצה מנמצה
14 יונ 2016 08:19:15המומנטום עם הקאבס ויש לי הרגשה שיהיה משחק 7 על כל הקופה.
נכון שהחסרון של גרין הוא משמעותי אבל ציפיתי מסטף קרי שיסחוף את כולם וזה לא קרה. בארנס היה עלטה מוחלטת ואזילי מתחילת הסדרה לא מועיל . לעומת זאת אירווינג נתן הופעה לפנתיאון .
אם הלוחמים קורצו מחומר שלא ראינו עד היום , אז משחק 6 זה הזמן וזה הרגע .
מנחם לס
14 יונ 2016 08:20:57אם הקאבס מנצחת את ה-6, ה-7 פתוח לחלוטין כי הסטוריה יכולה לקרות בו.
צביקה
14 יונ 2016 08:29:45לברון נתן ממש בדיוק את ההצגה שביקשתי. כתבתי לפני המשחק שאני מצפה להצגה ברמה של משחק 5 בגמר הקודם. אז הוא נתן טריפל דאבל עם 40, 14 ו11 אסיסטים ו2 איבודים באחוזים סבירים. והקאבס הפסידו. אז לברון נענה לי ונתן משחק יותר טוב: 41, 16, 7 אסיסטים, 2 איבודים, אבל גם בנוסף 3 חסימות ו-3 גניבות ואחוזים של מעל 50% (גם מהשלוש וגם בכל מהשדה). היום הוא ניצח, כי בנוסף להצגה הזאת הוא קיבל את קיירי. אני לא חושב שהיה אי פעם משחק לפייאוף ששחקן קלע מעל 40 נקודות בדיוק של למעלה מ70%. זה מה שעשה קיירי היום. זאת הצגה הסטורית שלא נראתה מעולם.
מנחם לס
14 יונ 2016 08:32:35נכון מאד
חצבני
14 יונ 2016 08:43:37ועוד מגארד!
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:01:05תתחדש.
חצבני
14 יונ 2016 09:39:46תודה, הוא תמיד היה שם בראש 😉
מומי שאוהב חציל בטחינה
14 יונ 2016 08:33:03הלילה גם מומי יוריד החציל לחצי התורן
וייתן מחיאת כף ללברון וקיירי על משחק ענק
גור גולן
14 יונ 2016 18:13:58תדאג לעלות אותו למשחק 6
no funny shtuff
14 יונ 2016 08:40:13קרי מאוד מאכזב. כן פציעה, לא פציעה- מרגיש כאילו שהוא מחכה שהמשחק יזרום אליו במקום להיכנס בכוח למשחק.
זו לא העונה הרגילה, פור קרייסט סייק (כתבתי "קרייסט", מנחם, זה בסדר?) זו סדרת הגמר של הליגה.
יכול להיות שבאמת קרי הוא לא מהזן של לברון, קובי, מייקל, בארקלי, נוביצקי ועופר פליישר שלוקחים עליהם משחקים ולקבוצה שלהם **ברור** שכעת משחקים עליהם או שהם מנהלים את העניינים עד להודעה חדשה.
יכול להיות שהוא קלע אדיר, הטוב ביותר אי פעם אבל אין לו את "זה", וכולם יודעים מה זה "זה".
יניב
14 יונ 2016 08:42:41אני מסכים לברון בא מרוכז,הקליעות מרחוק נכנסו לו ולא היה מי שיעצור אותו בצבע. באמת מדהים ששני שחקנים ניצחו לבד.
הכי מצחיק מבחינתי כחלק מהניסיון הניחוס כתבתי שלברון יחזור לתת הצגה כמו בפיינלס הקודם רק שהפעם יהיה לו את קיירי לצידו.מסתבר שהניחוס נכשל בגדול ולכן אני פורש מניסיונות ניחוסים.(מעניין שזה קורה בדיוק שיש התפתחות עם האל מרובה הנחיוסים במשחקי הכס).
לסיום גולדן סטייט פשוט אכזבה מטורפת,נכון בלי גרין,נכון לברון וקיירי היו לא בהכרה אבל עדיין אתם בבית במשחק אליפות,איפה רוח קרב,איפה אגרסיביות ובארנס וואו כמה שהוא היה גרוע
אשך טמיר המקורי
14 יונ 2016 08:45:04🙂
ג"ס איכזבה בגדול
מומי שאוהב חציל בטחינה
14 יונ 2016 08:45:38באת לקלל יצאת מברך
נסגור איתך חשבון בקונגרס הציוני ה-ללל ה -2
למר מנחם היקר
14 יונ 2016 10:13:36יניב כשלברון קולע מחצי מרחק ומ3 כמו בימיו במיאמי אין דרך ממשית לעוצרו גם עם גרין כלל לא בטוח שהתוצאה לא הייתה זהה (אם גרין משחק מס 3 לברון 14-26 מהשדה), גולדן סטייט החטיאו כמויות מסחריות של זריקות פנויות בהתקפה.
יאיר הורניק
14 יונ 2016 08:55:22אני שונא את לברון, כל מי שמכיר אותי יכול להעיד על כך. אבל היום אני מריע לו ואני חושב שכל שונאיו צריכים לעשות כמוני אם הם קוראים לעצמם אוהדי כדורסל. מכל הסיבות שמנחפ פירט ובגלל העובדה שהוא שיחק היום כדורסל סופר יפה לעין והכי נכון שיש, מגיע לו שאוהדי הכדורסל כולם יצדיעו לו לפחות היום. מכאן אני מאחל לו רק רע למשחק הבא.
דבר נוסף, כשכתבתי לפני כמה זמן מאמר על ווסטברוק וקרי, אנשים יצאו עלי וטענו שאיני מבין כדורסל כלל כי אמרתי שקרי שומר רע.
תאמינו לי שאני לחלוטין בצד של קרי בגמר הזה ואני מת שהוא יתפוצץ כל הדרך לטבעת אבל צריך רגע לומר את האמת. קרי פשוט שומר רע! נכון, הוא הקלעי הגדול בכל הזמנים, נכון יש לו חוש מדהים לחטיפות, נכון הוא ווינר מעולם אחר, נכון מדי פעם יש לו הבלחות של מהלכים גאוניים בהגנה(בעיקר במאני טיים, נובע מהווינריות שלו בעיקר) אבל בגדול הוא פשןט שומר נוראי! ווסטברוק ואירווינג עושים לו בית ספר בכל פעם שהוא שומר עליהם! הוא לא מסוגל לשמור על גארדים ברמה הכי גבוהה שיש. לעומתו, תומפסון עשה עד כה עבודה טובה מאוד גם על אירווינג וגם על ווסטברוק. הוא לא עצר אותם לגמרי, זה לא באמת אפשרי אבל לפחות הם לא נראים לידו כמו הגרסה המשולבת בין ג׳ורדן-מג׳יק-לארי-לברון-ביל ראסל כמו שקרי גורם להם להראות.
יותם פלדהיים
14 יונ 2016 12:20:13תמשיכו לאחל רע ללברון, זה רק גורם לו להיות יותר טוב
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:00:41מסכים עם הרוב.
1. הקאבס ניצחו באותה שיטה בה הפ הפסידו את המשחק הקודם. זה היה משחק של בידוד אחר בידוד אחר בידוד. קליבלנד הוכיחו שכשיש לך שני שחקנים כמו לברון וקיירי ביום ענק אז אפשר גם לנצח ככה. זה לא יפה אבל זה כן מרשים וזה לפחות היום מנצח.
2. לא רוצה לקחת כלום מהמשחק הנהדר של לברון אבל השחקן הטוב על המגרש היה בעיניי קיירי. הוא קלע אינספור זריקות לא פשוטות ולא הזיז לא בכלל מי שמר עליו או איפה הוא נמצא על המגרש.
3. לגבי השמירה על קיירי – אתה נהנה לרדת על סטף אבל אירווינג התעלל בקתומפסון לא פחות ולדעתי אף יותר.
4. החיסרון של גרין אפשר לקאבס לתקוף את הנעת הכדור של הווריורס כשכל פעם שהיה דאבל טים קבוה על קרי לא היה מי שיגרום לקאבס לשלם על כך וההתקפה נעצרה. זה גם הוביל כפי שאמרת להמון מתפרצות של הקאבס – 28 נקודות אם נרצה לדייק.
5. לגבי ההתקפה של הווריורס – הקאבס שמרו טוב היום אבל המון בהמון החטאות של זריקות פנויות . הארסיון בארנס לא היה מצליח לקלוע לאוקיינוס וגם קרי החטיא זריקות כשאין אף אחד לידו. בחצי השני הווריורס קלעו 12 מ-45 מהשדה ו-3 מ-21 מחוץ לקשת. לא מעט מזה נובע מכך שהבורג הכי מרכזי בהתקפה היה חסר.
עגל
14 יונ 2016 09:35:31נכון שקיירי חגג גם על תומפסון. אותי זה מאוד הפתיע ורק מראה שבבית לקליבלנד לא כדאי לבנות על זה יותר מדי.
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:45:51תראה הקאבס שיחקו את אותו משחק שהפסיד להם את הרביעי ואחר קרעו אותם על הסגנון. אלו הקאבס לטוב ולרע היום זה היה לטוב. איזה לטוב – למצויין.
אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק הבא. אני חושב שהסדרה הזו מוכיחה זאת פעם אחר פעם.
עגל
14 יונ 2016 10:09:59קליבלנד לא יכולה להרשות לעצמה מצב של פעם מצוין פעם גרוע פשוט כי אסור לה להפסיד. היא היתה חותמת על עוד שני משחקים כאלה של לברון וקיירי אבל זה לא יחזור, בעיקר מפני שג"ס יודעת לעשות התאמות
עידו גילרי
14 יונ 2016 10:26:04אז סגרת את הסדרה?
איל
14 יונ 2016 17:10:13מסכים שקיירי התעלל גם בתומפסון. זה היה מפתיע.
ma
14 יונ 2016 19:36:06הניתוחים שלך ממש מעולים!!
צביקה
14 יונ 2016 09:09:44זה היה יום קליעה מזעזע של ג"ס. בבית. במשחק הכתרה. על זה אומרים בספורט "לא מגיע לנצח" ביום כזה. ובאמת לא ניצחו.
למר מנחם היקר
14 יונ 2016 09:09:46מנחם סיקור מצויין כמה טעויות, ההגנה של קליבלנד רחוקה מלהיות מצויינת, גולדן סטייט החטיאו בכמויות מסחריות מבטים חופשים לסל. לברון וארווינג היו פשוט מדהימים ללא ספק הופעת הדו הטובה מכולם כדלברון קולע את החצי מרחק ומ3 כמו בימיו במיאמי אין דרך לעצור אותו ולא משנה מי שומר עליו, ארווינג היה מדהים גם הוא. מי שנעלם והיה חסר לי הוא לאב.
עגל
14 יונ 2016 09:38:42כולכם צודקים, באמת לברון היה ענק וקיירי הולך ומתגלה גם כן כשחקן עם ביצים גדולות. איפה לאב? ובכן . .. אחזור אליכם עם תשובה בקרוב.
ניתן לראות בדיוק כמה הנקודות של קיירי היו חסרות ללברון בשנה שעברה, מישהו יוצר שיכול להוריד ממנו את העומס שהיה בלתי נתפס.
עדיין ג"ס שיחקו יחסית גרוע וחסרו את גרין וחצי הבוגוט (חצי המנשה). הם עדיין פייבוריטים.
אה ולגבי חסימות – למה חסמו את כדור הרעם, לא זכור לי שום דבר יוצא דופן? היה רושם שאנשים קצת ניסו להירגע.
כדור הרעם
14 יונ 2016 09:40:29מנחם קבל התנצלות חמה ועמוקה ממני.
הייתי בטוח שאתה בקטע של שלהוב יצרים, כחלק מהטראש טוק שאתה הבאת אותו לקצה כאן.
יש לך אחלה אתר פה.
לא התכוונתי לחבל בו ו/או להפריע
יום טוב
כדור הרעם
14 יונ 2016 09:40:53מין הסתם כנראה הבנתי אותך לא נכון ונסחפתי
מתנצל שוב
כדור הרעם
14 יונ 2016 09:43:35יחד עם זאת אני חייב לסייג ולומר לך מנחם, שאתה לא יכול לבשל דייסה ואחר כך להאשים שמי שאוכל ממנה רוצה לתת לך לטעום ממנה גם
עגל
14 יונ 2016 09:45:31ניסינו בבלוג החי האחרון להוריד את הלהבות, וזה די הצליח.
על כולם לשמור על שפיות ולשון מכבדת למרות שסוף הפלייאוף קרוב.
yamani1000
14 יונ 2016 09:46:03אם זה לא היה ברור עד עכשיו, גרין הוא הדבר הכי קרוב למנהיג בקבוצה (המאוד קבוצתית) הזו.
Berch
14 יונ 2016 09:48:38הופעת הצמד הטובה ביותר. פאקינג 41 נקודות כל אחד…. וואו 🙂
כדור הרעם
14 יונ 2016 09:52:17הצגה מדהימה של לברון וקיירי, אם כי אני לא אוהב הצגות יחיד של קאבויים נגד כל העולם עם כמעט אפס משחק קבוצתי
כמה עוד הצגות כאלה הם מסוגלים לתת?
גרין חוזר חד וכועס לדעתי, עם פוטנציאל להתפוצצות, אבל בוגוט יחסר, לדעתי הפציעה שלו חמורה
yamani1000
14 יונ 2016 09:54:39גרין כועס, אתה מתכוון שהוא יורחק גם מהמשחק ה- 7?
נדמה לי שהוא מרחק טכנית אחת מעוד הרחקה…
גיא
14 יונ 2016 09:57:162 טכניות או פלגרנט.
כדור הרעם
14 יונ 2016 10:16:29כועס במובן הטוב 🙂
בו
14 יונ 2016 14:11:55אם גרין כועס לא יהיה משחק 7
סתם אחד
14 יונ 2016 09:53:13שני הסנט שלי לגבי ההגנה של קליבלנד:
זה נכון שג"ס החטיאו המון זריקות חופשיות, אבל שימו לב *מי* החטיא את הזריקות החופשיות.
סטף וקליי לא קיבלו כמעט אף מבט פנוי מעבר לקשת. לעומת זאת לשחקנים האחרים קליבלנד *נתנה* לזרוק בחופשיות.
לדעתי זה היה חצי מכוון. יש אלמנט פסיכולוגי מאד משפיל בעובדה שלא טורחים לנסות להתנפל עליך כשאתה עומד חופשי מעבר לקשת. זה אומר שלא סופרים אותך. שבטוחים שאתה תחטיא בכל מקרה. על רוב השחקנים זה קצת משפיע ופוגע בריכוז. על ג"ס זה השפיע היום בענק.
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:54:33זה ממש ממש לא נכון. שניהם ובמיוחד קרי החטיאו די הרבה זריקות פתוחות.
סתם אחד
14 יונ 2016 10:06:22תומפסון לא החטיא כמעט כלום. סטף החטיא זריקות אולי שתי זריקות פתוחות, וגם הן לא ממש נורמליות
למר מנחם היקר
14 יונ 2016 10:16:55זה לא נכון בכלל, גולדן סטייט החטיאו זריקות פתוחות בכמויות אדירות והמפתיע שחלק נכבד מהזריקות סטף החטיא, דווקא השלושות שקלע היו ממצבים בלתי אפשריים.
עידו גילרי
14 יונ 2016 10:25:03קליי החטיא 4 שלשות פנויות וסטף 5 . מתוך 9 הזריקות הנ"ל 6 היו כשאף אחד לא היה בסביבה אפילו.
עידו גילרי
14 יונ 2016 10:38:26לא ציינתי את אלו שהם קלעו. מתוך 25 הזריקות לשלוש של השניים 17 היו פנויות (9 בלי נפש חיה בסביבה).
שייקה
14 יונ 2016 10:39:10+1
כל המחצית השניה כמעט הייתה בסימן יישור סטטיסטיקה של הלוחמים מ-3.
נכון שלקליי הייתה בחירת זריקות תמוהה אבל בינינו, שום זריקה היא לא באמת תמוהה בשבילו.
שישקבב
14 יונ 2016 11:34:37לברון "הרוויח" את השנאה כלפיו בחסד.. מעולם לא שנאו ככה שחקן כל כך טוב ובמפתיע זה לא הוא טוב מדי כמו מייקל אלא זה בגלל שאפילו הוא עם הPR שלו כבר לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא יצור נאלח..
שיחק משחק גדול אבל בהחלט לא סתם לאף אחד פיות.. הטיפוס שלו על גרין וכל הטראש טוק מול קארי במשחק 5 היה אחד המהלכים המלוכלכים שראיתי והליגה המסריחה ממזרחיות ולברוניזם העיזה להרחיק את גרין..
בכל אופן זה ממש לא הוסיף לו כבוד כל הסיפור הזה אלא הסדרה הזאת רק תהיה בעוכריו במרוצת השנים.
נייטרלי
14 יונ 2016 12:36:48"אחד המהלכים המלוכלכים שראיתי"
ללא ספק GS קבוצה ספורטיבית ביותר .
הם מכסחים אשכים אך עושים זאת בחן .
אני חייב לומר שהתגובות באתר הזה גורמות לי לראשונה מאז 2003
להיות אוהד של לברון
yamani1000
14 יונ 2016 15:32:17שישקבב, אני לא יודע כמה זמן אתה עוקב אחרי הליגה, אבל כנראה שלא המון.
"מעולם לא שנאו ככה שחקן כל כך טוב" ??? באמת? שמעת על בחור בשם יעקב בראיינט? מייקל ג'ורדן? אפילו ללארי לג'נד ולמג'יק (חיים של) לא חסרו שונאים בשיאם. אגב, לא רחוק היום וגם לסטף קארי יהיו שונאים לרוב. זה מחיר ההצלחה + כריזמה. את דאנקן או אולג'וואן אף אחד לא שנא.
לגבי "אחד המהלכים המלוכלכים שראיתי" – שוב, כנראה שלא ראית הרבה, כי כל מה שקורה בליגה היום זה ליטופים לעומת הכדורסל של לפני שינוי החוקים.
אגב, לדעתי שני המהלכים של גרין (נגד אדמס ונגד לברון) הם יוצאי דופן אפילו במונחי הבושידו של שנות ה 80-90, כי כוונו לביצים, ויש בזה משהו מסריח מעבר לאלים.
שישקבב
14 יונ 2016 16:38:13שאתה אומר שנאו את מייקל או את ברייאנט זה בגלל שהם היו טובים ומנצחים אותך ועם רצח בעיניים ומה שהתכוונתי להגיד על לברון שגם שונאיו הגדולים ביותר לא שונאים אותו כי הוא ווינר אלא פשוט ייצור חתרני מתרומם ונאלח..
בקשר לעבירות של גרין הוא אידיוט לא מצדיק אותו אבל הטיפוס עליו של לברון שווה הרבה יותר ממכה בביצים..
yamani1000
14 יונ 2016 16:51:46א. קל לומר בדיעבד ששנאו אותם כי הם ווינרים. מבטיח לך, גם מניסיון אישי, שבזמן אמת אתה שונא אותם כי הם מגעילים / אפסים / השופטים לטובתם / כל התשובות נכונות.
ב. לגבי הטיפוס של לברון על גרין, כנראה שאתה צודק, אבל צ'רלס אוקלי (למשל) לעולם לא היה בוחר להגיב ביד לביצים, אלא באגרוף לפנים. זו הנקודה שלי.
בלהבלה
14 יונ 2016 20:55:01הדבר האחרון שיש ללברון זה כריזמה. הוא שחקן אדיר, אבל מאד לא חינני. לקובי ולמייקל בהחלט היה כריזמה.
אוהד ס"א
14 יונ 2016 12:02:39זה נורא מצחיק ומעניין עד כמה אנשים לא יודעים לעשות את ההפרדה בין אופיו של כוכב ליכולת שלו:
אם כבר הזכירו את בטהובן, ה- PR שלו היה גרוע, אבל זה כלום לעומת מוצארט החרא הקטן והבלתי נסבל.
צ'רציל היה שיכור, דכאוני, שונא נשים, שחורים וכל מה שלא אנגלי.
ג'ורדן היה מסוגל למכור את אמא שלו בשביל ניצחון
מה שאי אפשר לקחת מלברון זה שהוא אחד מ- 2 השחקנים הטובים בליגה. בפליאוף בשנה שעברה הוא היה הטוב ביותר.
זה לא סותר את הביקורת שיש לנו כלפי צדדים מסויימים באופי שלו, שזה באמת כיף גדול לרדת עליהם.
על החתום
חבר במועדון ללל וקקק גם יחד
עידו גילרי
14 יונ 2016 12:33:41תאחדו מועדונים ותקבלו ללקלק.
חמודי
14 יונ 2016 22:26:22מאיפה לך שמוצרט היה חרא קטן ובלתי נסבל? מ"אמדיאוס"? מוצרט היה חבר טוב ונאמן, ברייה עליזה ואיש רעים להתרועע. רק כמבקר מוזיקה הוא יכול היה להראות עוקצנות פה ושם
משה פ.
14 יונ 2016 12:34:13שלום. פעם ראשונה שאני מגיב כאן, אם כי אני עוקב באדיקות אחרי האתר כבר חצי שנה ונהנה מכל פוסט.
השאלה שאני שואל את עצמי לאחר המשחק האדיר היא "מה השתנה"?
והתשובה היא, לדעתי… כלום !
אני לא ראיתי משחק שונה של קליבלנד ממה שהיא רגילה לשחק (בידודים, החטאות משלוש, ספסל מתנדנד ולאב אחד שלא ברור מה תפקידו בנצחון) ולחילופין גם לא ראיתי משחק שונה של הווריורס.
הסיפור של המשחק היה בגדול:
1. לברון עם אופי של רוצח במובן הספורטיבי של המילה – הוא בא לחסל את היריב ויהי מה. משחק זה אכן סותם קצת את הפה למבקריו הרבים ובהחלט מעמיד אותו בשורה אחת עם מייקל וקובי. האם זה מספיק כדי לקחת אליפות בלי קבוצה אמיתית שתומכת? אני מהמר שלא.
2. היעדרו של גרין. הווריורס הראו לכולם את חסרונותיו ויתרונותיו של המשחק הקבוצתי – כקבוצה הם בלתי מנוצחים, אבל כשחסרה אחת החוליות בקבוצה הכל נוטה להתפרק. זה גם מראה את חשיבותו האישית של גרין. מסתבר יותר ויותר, וראינו זאת גם במהלך העונה, שהוא הפליימייקר של הקבוצה, הדבק המאחד שלה. בלעדיו הספלאש ברדרס קצת אבודים.
נו, אז האם יש כאן סתירה ובעצם הכל נופל על הכוכבים? לא ולא. שתי הקבוצות מוכיחות את אותה הנקודה – אי אפשר לנצח לבד ללא קבוצה, וקבוצה לא יכולה לנצח אם היא לא שלמה. קבוצתיות – זה כל הסיפור (תשאלו את הפלאח, וגם את מייקל. עם כל הכבוד לפיפן ורודמן, אנשים שוכחים שהיו שם גם קוקוץ' ולונגלי ועוד כדי לעזור, לתמוך, ולתת לכוכבים מנוחה. אה, וגם אחד – סטיב קר שניצח משחק גמר).
המשחק הזה המשיך בדיוק את אותו הקו של כל אחת מהקבוצות שראינו כל השנה. לא היה חסר הרבה שהווריורס היו מכניסים עוד שתי שלשות וגומרים את הסיפור, ואז הסכינים בקאבס היו נשלפות כבר עתה. חוץ מהצמד לברון-קיירי אין בהם כלום.
עידו גילרי
14 יונ 2016 12:35:30מדויק להפליא.
יניב
14 יונ 2016 12:44:27אחלה תגובה רק לדעתי לפחות ספציפית במשחק הזה קליבלנד הוכיחו שכוכבים כן יכולים לנצח משחק אחד,
משה פ.
14 יונ 2016 12:53:56משחק אחד בהחלט כן. סידרה או עונה שלמה זה כבר סיפור אחר.
אגב, מבחינה מנטאלית אני מאמין שדווקא הקאבס מגיעים פייבוריטים למשחק שש. המומנטום איתם, הרצון להראות שהם כן יכולים לנצח (הווריורס לא צריכים להראות דבר וזה בדיוק החסרון המנטאלי שלהם), האמונה שיש להם את זה, הנקמה המיוחלת, וגם צמד כוכבים אימתניים.
לא משנה, זה לא יעזור להם. גם לאוקלהומה זה לא עזר.
יניב
14 יונ 2016 13:01:45תראה על הנייר מה שנקרא אתה צודק,קליבלנד במומנטום חיובי,קיירי כל הסדרה טוב.לברון מצא את הקליעה שלו ובבית בדרך כלל שחקני המשנה של קליבלנד פורחים אך לאחר שאמרנו את כל זה גולדן הם קבוצה מוזרה שחייה מאתגרים וככל שרף האתגר עולה כך גם היכולת שלה.לדעתי הם יבואו מפוקסים בכדי לסגור את הסדרה,אבל שוב זה גולדן ועצם הידיעה שיש לה משחק שהיא יכולה להפסיד בהחלט יכול לפעול לרעתה
כדור הרעם
14 יונ 2016 22:07:38אני חושב שאתם טועים.
הלוחמים אחוזי פחד שעל שמם תירשם היסטוריה, הקבוצה הראשונה שהובילה 3:1 ושמטה את היתרון עד כדי הפסד בסדרה.
הלוחמים לאורך העונה כבר הפגינו כמה ההיסטוריה חשובה להם.
לדעתי על זה קר צריך לדבר איתם בחדר ההלבשה.
שהם צריכים להיזהר שלא יקרה להם מה שקרה לאוקלהומה בגמר המערב, שאסור להם להיות שאננים, זה או אליפות שנייה ברצף או כניסה שלילית להיסטוריה כקבוצה הראשונה שהפסידה גמר למרות שהובילה 3:1, זה כבר יכניס את הלוחמים לקצב הנכון.
נייטרלי
14 יונ 2016 13:05:27הויכוח הזה קיים מימים ימימה . מה שלמדתי במהלך השנים הוא שיותר קל ללמד כוכבים לשחק משחק קבוצתי מאשר להפוך שחקנים אפורים לכוכבים . לדעתי היתרון הגדול של GS על קליבלנד הוא שיש לה 3 כוכבים פלוס AI , בעוד שלקליבלנד יש רק 2 כוכבים . ברגע שזה 2 כוכבים מול 2 כוכבים יחסי הכחות מתאזנים עם יתרון קל לGS שיכול להמחק ביום נתון . הבעיה של קליבלנד היא כמובן איך להכניס את לאב לסדרה . אם 3 הכוכבים של קליבלנד יתפקדו ככוכבים זה שוב מגיע לשאלה של יום נתון בכל משחק .
אני נזכר בדרים טים 1992 : קבוצה או אוסף כוכבים ?
MBK
14 יונ 2016 13:32:58אהבתי את שאלת הסיום
לדעתי קודם כל קבוצה ורק אחר כך אוסף של כוכבים
IQ כדורסל הכי גבוה בתולדות המשחק
נייטרלי
14 יונ 2016 13:47:06היתה כוונה בשאלה .
כמה זמן הקבוצה הזו התאמנה ביחד ?
עד כמה השחקנים הכירו אחד את השני ושיחקו קודם ביחד ?
תשובות בויקיפדיה .
כוכבים עם IQ כדורסל גבוה ימצאו את הדרך .
אם לקליבלנד היו 3 כוכבי על מתפקדים בעצימות גבוהה היינו מנתחים
את הסדרה הזו לגמרי אחרת , וכנל לגבי OKC .
אם לאב יגיע לסדרה והצמד של משחק 5 ימשיך באותה עצימות יש לקליבלנד סיכוי גדול מ-0
איתי
14 יונ 2016 16:36:42חבורת כוכבים שהחליטו לשים את האגו בצד לשבועיים ולשחק כקבוצה, כדי שיהיה אפשר להגיד שהם קבוצת הכדורסל הגדולה אי פעם, מה שיעשה טוב לאגו שלהם
נייטרלי
15 יונ 2016 11:35:50מסכים .
הענין הוא שכוכבים שרוצים בכך יכולים להפוך לקבוצה מעולה .
קשה יותר להפוך חבורה של שחקנים אפורים לקבוצה מעולה .
יש לקליבלנד את הפוטנציאל , השאלה האם ומתי זה יתממש .
אולי לברון לא בדיוק דמות מופת , אבל מבחינת כדורסל נטו ואחרי 13
עונות ניתן לדעתי לקבוע שהוא אחד הגדולים בהיסטוריה .
הזלזול והשנאה לשחקן כזה הם בעיני בלתי נסבלים .
איני אוהד של הקבוצות שמופיעות בגמר הזה , אבל אני אוהד כדורסל מושבע ודברים שמנמיכים את הספורט הזה מאוד צורמים לי .
MBK
14 יונ 2016 13:31:38משה , אתה צריך להגיב יותר
תגובה חכמה מאוד
ma
14 יונ 2016 19:45:35תגובה מעולה!!
Iceman
14 יונ 2016 14:00:42במשחק הזה הבדלי המנטליות היו הגורם המכריע.
ואם כבר מדברים על מנטליות כגורם מכריע: היום, לפני 76 שנה, 14 ביוני 1940, חיילים גרמנים נכנסו (שוב) לפריז, כשיומיים לאחר מכן צרפת הודיעה על כניעתה.
ישראל קרמר
15 יונ 2016 11:04:52לאירווינג 70.83% מהשדה, 70.59 משתיים ו-71.43 מהשלוש.
ללברון 53.33% מהשדה, 54.55 משתיים ו-50 מהשלוש.
לשניהם יחד 61.11% מהשדה, 61.54 משתײַם ו-60 מהשלוש.
ירון
14 יונ 2016 16:05:43מומו מה זה המספור המטומטם זה ליד התגובות? תעיף את זה ..
זה עושה לך להרגיש גאה?
MBK
14 יונ 2016 16:42:03אתה עקשן
תמיד מוצא את הדרך לחזור
מגיע לך כל הכבוד על ההתמדה
אני בניו יורק בשבוע הבא אם תרצה אסביר לך איך עובד המספור
צביקה
14 יונ 2016 16:18:52ירון מה הבעיה? זה נוח מאוד.
ישראל קרמר
15 יונ 2016 11:07:40כאן הייתה אמורה להיות התגובה שהגבתי בטעות לאייסמן.
ישראל קרמר
15 יונ 2016 12:16:28אני מעתיק את תגובתי הנ"ל לכאן למקום המתאים:
לאירווינג 70.83% מהשדה, 70.59 משתיים ו-71.43 מהשלוש.
ללברון 53.33% מהשדה, 54.55 משתיים ו-50 מהשלוש.
לשניהם יחד 61.11% מהשדה, 61.54 משתײַם ו-60 מהשלוש.