מה כל קבוצה יכולה ללמוד מהיום ה-47 של הפלייאוף?/רועי ויינברג

הערב קליבלנד ניצחה את הווריורס בגולדן סטייט וחזרה לפיגור 3-2 בסדרת הגמר. מה כל אחת מהקבוצות יכולה ללמוד מהמשחק?


משחקו הטוב בקריירה הספיק לקליבלנד היום. קיירי אירווינג (חשבון הטוויטר של ה-NBA)
משחקו הטוב בקריירה הספיק לקליבלנד היום. קיירי אירווינג (חשבון הטוויטר של ה-NBA)

מבחינת קליבלנד, הדבר החשוב ביותר, כשמוציאים מהמשוואה את הדיון על הרחקתו של גרין, הוא התיאום בין לברון ג'יימס וקיירי אירווינג. בין אם מדובר בחדירות הטובות פנימה של הראשון שהובילו לנקודות קלות או במיד ריינג' הנפלא של השני, הם הצליחו לרווח את המגרש אחד לשני בזכות קליעות מקרוב ומרחוק ולתת משחק פשוט אדיר של 41+41, 13 אסיסטים ו-33 מ-54 (61.1% מהשדה). כשהשניים קולעים ככה, הניצחון יהיה של קליבלנד.

מעבר לזה, הקאבלירס צריכים לחשוב טוב על התפקיד של הצוות המסייע שלהם. לא סביר שאירווינג וג'יימס יתנו עוד שני משחקים כל כך טובים, במיוחד כשגולדן סטייט עם דריימונד גרין בחמישייה, ושאר הקבוצה נתנה משחק חלש במיוחד (30 נקודות ב-37% מהשדה, שני אסיסטים, ו-7 ריבאונדים להוציא את טריסטן תומפסון), ולכן זה משהו שקליבלנד צריכה לשפר. היום זה לא בלט, במיוחד בערב כל כך טוב של אירווינג וג'יימס שפשוט סירבו לתת לסדרה למות, אבל תהיו בטוחים שזה ישפיע בעתיד.

מבחינת גולדן סטייט, ראינו כמה דריימונד גרין משמעותי. בלי קשר לזה שבהעדרו רוטציית הגבוהים של גולדן סטייט נפגמה (הקבוצה זקוקה נואשות לגבוה מחליף שיגיע בקיץ. דיוויד לי/ברנדון באס/דיוויד ווסט יתאימו), הנוכחות שלו חיונית מאוד לקבוצה. זה בא לידי ביטוי בהתקפה, איפה שהוא מסוגל לתת הנעת כדור נורמלית ולרסן את שאר חלקי הקבוצה, מה שימנע משחקים של 18 אסיסטים. כל השחקנים בגולדן סטייט שאינם סטפן קרי, קליי תומפסון ואנדרה איגודלה קלעו ביחד 20 נקודות, מה שמראה הנעת כדור חלשה מאוד של הקבוצה.

הווריורס פספסו המון שלשות פתוחות, המון, ויותר משזה היה מזל רע או הגנה טובה של קליבלנד היה מדובר במצבים בעייתים יחסית של השחקנים. הם לא קיבלו את הכדורים באזור הנוחות שלהם בחלק מהמקרים, או שהיססו לפני הזריקה ולא היה להם את הביטחון הרגיל שגורם לשלשות האלו להכנס. עם דריימונד גרין על המגרש, זה היה שונה. יתכן שגם הנחיה מפורשת שתמנע מהשחקנים לזרוק כל כך הרבה מרחוק (האריסון בארנס עם 1 מ-12 במרחק של 5 פיט לפחות מהסל) הייתה פותרת את זה, אבל אי השעייה של הבחירה ה-35 בדראפט 2012 הייתה יכולה להפוך את המשחק למשחק האחרון של העונה.

אבל הבעיה המרכזית של גולדן סטייט הייתה בהגנה, בעיקר במחצית השנייה. מהרגע שאנדרו בוגוט נפצע וירד קליבלנד רצה וניצלה את היתרון הפיזי העצום שלה על הווריורס שניסו לשחזר את הדת'-בול ליינאפ עם ליבינגסטון, קרי, תומפסון, בארנס ואיגודלה. החמישייה הרכה הזאת נכשלה כישלון חרוץ, ומהרגע שבוגוט ירד עד הרגע שסוף סוף הועלה סנטר, פסטוס אזילי, מגמת המשחק התהפכה. קליבלנד עלתה מיתרון 3 נקודות ליתרון 8 נקודות וגולדן סטייט לא הצליחה לחזור מזה.

מה שאנחנו לומדים מפה הוא שהווריורס חייבים גבוה על המגרש. בין אם זה גרין או אזילי/ואז'ראו, גולדן סטייט חייבת מישהו שיוכל להתחלף בהגנה ולהגן על הטבעת. אנדרה איגודלה ניסה לעשות את זה, אבל כשהוא נאלץ לעשות גם את זה וגם לשמור על לברון ג'יימס אנחנו רואים משחק 41-16-7 של הקינג. לברון היה פחות טוב כשהיה עוד סנטר ששיחרר את איגודלה, אבל הננוכחות ההגנתית של גרין ובוגט נותנת לו חופש מלא בשמירה על ג'יימס, דבר חשוב מאוד.

מבחינת ההמשך, ככל הנראה אנחנו נחזה בחמישיית הדת'-בול של גולדן סטייט. קרי, תומפסון, איגודלה, בארנס וגרין צפויים לפתוח. זאת חמישייה חזקה מאוד שיכולה לרוץ ולהתיש את היריבה (לברון שיחק הערב 43 דקות, תומפסון 41, אירווינג 40) כבר מהרגע הראשון. מה שחשוב הוא שקר ידע להגיב מהר לשינויים, בניגוד למה שהיה במשחק 5 (באופן מפתיע, הוא אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה), ויעלה את ואז'ראו או אזילי בעת הצורך. אין שום מקריות בזה ששלושת הסנטרים המחליפים של גולדן סטייט הם היחידים שסיימו את המשחק הזה עם +/- חיובי, ולכן אם הם היו עולים בזמן, אחרי פציעת בוגוט, הווריורס היו יכולים לנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. 1.איזה מוסר כפול של אוהדי ג"ס.כשאנשים סימנו כוכבית על האליפות שלהם,הם יצאו נגד סימון כוכביות ועכשיו הם לא מפסקים לבכות על ההרחקה של גרין.
    2.יש עדיין מישהו שחושב שהיה עדיף לקליבלנד שנה שעברה בלי קיירי??
    התאהבתי היום לגמרי,המשחק הזה הפך אותו רשמית לשחקן מס' 2 שאני הכי אוהב(אחרי כריס פול)

    1. קודם כל אתה צודק אין שום כוכביות בשום סדרה. אבל, עדיין יש הבדל בין כח עליון (פציעה) להתערבות מושחתת של הליגה ובכל זאת גולדן סטייט צריכה לבוא בטענות רק לעצמה על הגנה נירפת ועלובה, לא יכול להיות שקבוצה שמשחקת על אליפות בבית שלה (לא) תשמור כך.

    2. התאהבת בשחקן שכונה שמחזיק המון בכדור ולא יודע למסור, וביום שהוא לא קולע טוב הוא פשוט הורס את הקבוצה שלו…

        1. התכוונת לסדר גודל של משחק טוב מאוד ומעלה (בקנה מידה של לאב בעונה הסדירה) לפי מה שהבנתי, אני לא חושב שהוא יוכל לתת משהו כזה מול ההגנה החזקה של הווריורס.

          אבל אני מסכים שהוא לא יתן משחק חלש כמו ה-2 נקודות של היום

          1. עזוב 2 נק', האנמיות אוי האנמיות…

            טריסטן תומפסון קלע 6, אבל גורם לך לחשוב שאולי החוזה שלו מוצדק.

            קווין לאב נראה כמו שחקן בשלהי הקריירה שמתעניין יותר בגולף.

  2. סטף אכזבה אחת גדולה!
    לא מאמין שאני כותב את זה אבל הוא קצת מאשש את מה שזקני הNBA אמרו עליו. זה לא משחק אחד גרוע זו סדרה פשוט רעה שלו למעט המשחק הקודם שגם שם לא היה מבריק אבל היה בסדר+
    מה הקטע שלו? ראש באדמה, משחק רוב המשחק אנמי ולוקח החלטות גרועות. זה לא סטף שכולם מכירים משהו כבוי אצלו ואם זאת ההגנה של קליבלנד אז שאפו להם.

    1. אתמול חשבו שאני טרול כהשוויתי את קרי לנורית הירש (ולברון לבטהובן).
      חוץ משלשות, חטיפות, חדירות, עונשין – אין לו כלום.

      ומה זה המספר הזה, 30 ?? זה לא מספר של כוכבים.

      1. כל מספר הוא מספר של כוכבים כשכוכב משחק איתו, עדיף להפוך את המספר שלך למספר של כוכבים מאשר לקחת מספרים שכוכבים קודמים לקחו

      2. סליחה? יש לך בעיה עם נורית הירש?
        אני מהאנשים שהזילו דמעות הרבה יותר משירים של נורית הירש מאשר מבטהובן

  3. א. ראיתי את המבט בעיניים של לברון כמה פעמים במשחק.
    מזמן לא ראיתי כזה מבט. גם אחרי מהלכים יפים, זה עניין לו את הסבתא מה חושבים עליו. רק עניין אותו להיות הכי טוב שאפשר. לא אכפת לו הניצחון, אכפת לו יותר לא להפסיד. גם אצל קיירי ראיתי את הרצינות הזו מדי פעם. הם היו מרוכזים מאוד במטרה, הם שמו בצד את הצחוקים והshow, והגיעו להילחם בפוקוס.
    ב. לברון צריך לקחת את קוין לאב הצידה, לתת לו מבט פלדה בעיניים, בלי מילים. לאב חייב להשתפר.

  4. בוקר מבאס.

    גם בגלל שהלוחמים לא השכילו לגמור את זה בבית ושלברון נתן משחק טוב (למרות שבפירוש כיבה את קיירי בסיום כמו שנתן גולד אמר, מחשש שיגנוב לו את אור הזרקורים).

    אבל בעיקר בגלל 2 דברים אחרים שמוציאים את החשק מלראות את במשחק ומהשתתפות בבלוג החי:

    1. הפרובוקציה של לברון, ההתבייכנות וההתערבות הלא הוגנת של הליגה שהצליחה. -> הוציא את החשק מלראות את המשחק

    2. הפרובוקציות של מנחם והחסימות / מחיקות הלא הוגנות על מי שמעז לענות לו. -> מוציא את החשק מלהשתתף בבלוג החי.

    שני הדברים דומים למדי בחוסר ההוגנות שלהם (מוסר כפול ומי שמעז לעמוד על שלו נענש בגדול על הרבה פחות, לעומת הצד השני שמותר לו הכל).

    יש כאן התדרדרות גדולה בעניין החסימות והמחיקות, כתבתי שזה מדרון חלקלק ולצערי אכן נפלנו בו.

      1. טמיר המקורי, התגובות שלך פשוט הזויות, ושנאה וארס נוטף מפיך כלפי לברון וחבל שאין כל קשר למציאות לברון כיבה את קיירי? לברון ראה שקיירי חם ונתן לו להוביל את הכדור ההפרש מ6-13 היה שקיירי מנהל את ההתקפה להגיד שלברון כיבה אותו זה פשוט שקר וכזב. מועדון הללל שהיה נחמד וחבים אפך לכדור שלג שכולו שנאה וזעם ולך חלק עיקרי בזה (אין קשר לכתיבת טורים שלך שלדעתי היא נפלאה), לגבי המחיקות תגובות אני כלל לא בעד אבל חייבים לשים משתמש עם סיסמא לאתר איכות התגובות ירדה פלאים תגובות שלא קשורות לתוכן הנאמר, תגובות גזעניות…
        כשלברון קולע את הזריקות מר אין דרך לעצור אותו וזה לא משנה אם גרין היה על המגרש וחבל שאתה בוחר להוריד מההופעה ההיסטורית שלו ושל ארווינג.

        1. מה אכפת לך מה נוטף מאשך? הדעה שלו לגיטימית והוא לא מעליב איש למעט לברון שכאמור לא קורא פה.
          צריך להתנצל בפני כדור הרעם ובכלל מנחם צריך להרגיע את העלבונות המכוערים שלו כלפי הגולשים. זה טיפש, ההוא משעמם וכך הלאה. בלי רסן.

          1. 1+
            לפחות אם רוצים להמשיך בגישה זו (לגיטימי, זה אתר פרטי), זה צריך להיות לשני הצדדים ולא למחוק ולחסום אנשים שמעזים טיפה לענות.

          2. כשהתגובות לא קשורות למציאות בלי התבססות על נתונים תגובות שמבוססות על שנאה אני מגיב כדי שאנשים שקוראים יוכלו לראות את התמונה האמיתית.

        2. לברון גם תקע את הכדור אצלו וזרק כמה בריקס לא קשורות לכלום אחרי כמה סלים גדולים של קיירי ברבע ברביעי, כשהיה לוהט.
          אם זה לא לכבות אז מה כן

          אגב כתבתי שנתן משחק טוב, יותר מחמאה מזה לא תוציא ממני עליו.
          והוא לא יחזור על האחוזים האלה במשחק הבא ובמיוחד כשגרין חוזר.

          כניסות עם סיסמא כדי להגיב לא מתאים בכלל לאתר כזה לפי דעתי, אולי לאתר אוהדים.

          תודה על המחמאה

          1. בנושא הראשון זו ההזקפה שלך ואני לא יוכל להוציא אותך מדעתך גם אם אביא נתונים ולכן אני אעבור לנושא הבא. לברון נתן משחק היסטורי וגם השונא הגדול ביותר חייב להודות בזה (האיש פשוט מדהים), לגבי האחוזים לברון בהחלט יכול לתת אחוזים כאלה במשחק הבא גם כשגרין חוזר כשהקליעה נכנסת אין דרך ממשית לעוצרו(משחק מספר 3 לברון 14-26). ולנושא השלישי כאשר התגובות לא גזעניות לא פוגעניות ולא בעלות ניבולי פה וגידופים ולא מתייחסות לכותב אלא לתוכן התגובה אין צורך במשתמש, הבעיה שאיכות התגובות ירדה פלאים וחבל Quality over quantity

          2. זאת לא ההזקפה שלי, להיפך – העניין מרפה את החציל עד כדי כך שהגננת משדה יעקב מתחילה להתמרמר

        1. לאור מה שראינו הערב ( ללא גרין ) ובהנחה שהעברה של גרין על קאנטר במשחק 4 היתה צריכה לגרום להרחקה של גרין במשחק 5 ,
          האם אתה מסכים שיש כוכבית מודגשת על המהפך של GS ?
          או שמא הביקורת נעצרת כאן ?

    1. מצטט לרגע את מ"ל: "אני רק ציטטתי מה שלברון וטיירון לו אמרו.
      אתה מעדיף שאתעלם מזה?" (מתוך הטור של מל: הגיע הזמן – גרין חטף (ואכל) אותה ולא ישחק. כולם נגד לברון (כולל השופטים)!
      פורסם ב – 12. יוני, 20)
      על המשקל הזה אני מביא את הסיפור הבא:
      כשהיינו ביסודי לרוב א.ח. היה זה שמביא את הכדור. כאשר הוא לא היה מקבל את מה שהוא רוצה (פאול יד חוץ וכו') אלו היו רגעי משבר כי א.ח. לפעמים פשוט היה לוקח את הכדור והולך ובמקרים פחות חמורים פשוט עוצר את המשחק עד שהיה מקבל את מה שהוא רוצה. לא יודע מה זה בכלל קשור לאתר או למה שהבאתי קודם סתם מה אתם רוצים שאני לא אשתף אתכם במה שנזכרתי פתאום?
      ורועי זה אחלה לקחת את האשמה על עצמך גם בלי קשר בכלל בכלל לשם דבר רק מציין את העובדה (ושוב בלי קשר לכלום! סתם קופץ לי, בחיים זה לא קשור למציאות ולאתר) שכשיש אבא אלים ישנו סינדרום שהילד לוקח עליו את האשמה גם זאת עובדה שאני בכלל לא מבין איך היא קשורה למצב ולפוסט ולתגובה באמת שאין שום קשר בכלל.

      1. ובלי קשר משחק אדיר של לברון עם כמה שאני לא מחבב את הבחור הזה הלוואי שישחק ככה גם בשני המשחקים הנותרים הלוואי שייתכן תצוגות כאלו פשוט כיף לראות אותו משחק ככה גם אם שונאים אותו.

    2. אם נתן גולד אמר זאת, זה לא מראה על חכמה מיוחדת. למעשה זאת אחת האמירות המטופשות ביותר קראתי אי פעם, בכל ימי חיי.

    3. עברתי עכשיו על הבלוג החי. אני לא יודע מה נכתב אבל זה בפירוש מצטייר כמו טרור מכיוון שהמחיקות והחסימות הם לגמרי תלויי הצד איתו מקושר המגיב. אני מקווה מאד שלא תחזרו על הצעד הזה.

      1. אירן ברוחו של הדוקטור המהולל שלנו..
        תענוג צרוף באתר של הדיקטטור, כל היום אתם מדברים על תרבות דיון ואז מגיע הטרול המגעיל מנחם לס ומטנף ומודיע שזה האתר שלו והוא יעשה מה שבא לו ולא רק כתגובה אלא כפוסט. מקלל ומגדף, מדבר בצורה גזענית ואז אם מישהו מעיז לענות קורה אחד משתיים:
        1. אתה נחסם
        2. צועקים עליך שזאת לא תרבות דיון
        אר יו קידינג מי??
        אני לא מגיב פה בדכ והפעמים היחידות שכן זה בגלל שמנחם עובר כל גבול ובא לי להכניס לו בחזרה על הפה המלוכלך שלו.
        מגעיל. תחסמו אותי ווטאבר.

        1. נדב אתה לא מבין שאתה עושה בדיוק אותו דבר?
          זה לא מקדם את העניינים בשום כיוון חיובי.
          אם אתה רוצה תרבות דיון נורמלית זה מתחיל קודם כל אצל כל אחד באופן אישי. סתם להכפיש כי נעלבת רק מגביה את הלהבות.

    4. אשך – הזקפות כאלו, נוטפות מכל הכיוונים, הן מה שהופך את האתר הזה לדביק ובריח חרובים…

      מצטער, אבל לא הצלחתי להתאפק 🙂

  5. סיכום יפה אך יש בו כמה טעויות, הטענה שלברון היה פחות טוב במחצית הראשונה שגויה סיים עם 25 נקודות ו10 ריבואנדים כשלברון קולע מ3 ומחצי מרחק כמו בימיו במיאמי אין דרך ממשית לעצור אותו וזה לא משנה איזה שומר עליו איגודלה גרין או כל שחקן בליגה. סטפן קרי פשוט חושך בהגנה ובהתקפה.

    1. סטף אכן היה חושך. לא יודע אם זה קשור בפציעה או לא, אבל לגבי ההשוואות לג'ורדן – מישהו רואה את ג'ורדן נותן משחק כזה במצב כזה בסדרה?

      1. מייקל נתן הופעה דומה נגד יוטה כשהיה בסדרת הגמר נגד הגאז משחק 5 אחרי 3-1 לבולס. 9-26 מהשדה ל28 נקודות בהפסד.

    1. מסכים .
      אם ה-2 האלו יגלו המשכיות ולאב סוף סוף יגיע לסדרה ,
      יש לקליבלנד סיכוי .
      אחרי שקיירי הפתיע אותי והוכיח שהוא לא רק כוכב של קבוצת תחתית
      יש תקוה גם ללאב .

  6. הסיבה למיעוט באסיסטים הוא בעיקר קשור למשהו אחר שציינת – שחקנים שזורקים ממקומות שהם לא רגילים וגם החטאות של המון זריקות פנויות.
    יותר זריקות של הווריורס המשחק הזה הגיעו לאחר מסירה (51 מ-88) אבל רק 18 מהזריקות הנ"ל נכנסו . קליבלנד לעומת זאת זרקו בעיקר מבידודים כשרק 23!!! מהזריקות מגיעות לאחר מסירה , אבל 15 מתוכן נכנסו.

    1. אני חושב שזה יותר מזל טוב ומזל רע ממשהו מיוחד בהגנות (האחוזים). ל-2 הקבוצות לא יהיה יום כזה שוב כשדריימונד משחק, מה שמשחק לטובת הווריורס.

      מצד שני, אמרנו את זה גם אחרי משחק 3.

    1. בימינו 2 כוכבי על לא מספיקים כדי ללכת עד הסוף . קבוצה צריכה את האיש השלישי שיקלע 18-20 נק. כל משחק ויעזר בפרמטרים אחרים .
      לפי הבנתי את בנית הסגל של קליבלנד , התפקיד הזה יועד לקוין לאב .
      בהנתן שאין מישהו אחר שיכול להכנס לתפקיד הזה , המאמן חייב ללכת עם לאב ולקוות שהוא סוף סוף יופיע .

  7. אגב, אני רוצה לציין את הפתעתי לרעה מאיגאודלה (גם דיברנו על זה בבלוג החי).

    איגי הוא מועמד לגיטימי לתואר ה-MVP של הסדרה. הוא גם התחיל בצורה מעולה את המשחק, ואז בניגוד להרגלו, פתאום התחיל לכפות כמה זריקות כאילו הוא עדיין משחק בפילדלפיה פוסט אלן אייברסון. לזכותו ייאמר שהוא כנראה בסך הכל ניסה למלא את מקומו של דריימונד גרין.

    1. דווקא הרגשתי שהוא היה מעורב מאד במשחק ההתקפה ובאמת ניסה להיכנס לנעלים של גרין. לא הרגשתי שהוא לוקח זריקות קשות/מיותרות.
      בהגנה דווקא הוא התקשה היום.

  8. קליבלנד יכולה ללמוד שקווין לאב מזיק לקבוצה, החילופים שלו בהגנה מביכים, ההחלטות שלו בהתקפה איטיות.
    נדמה שגם שהוא שומר טוב את קרי, קרי קלע עליו הכל, זה קצת עצוב והזוי.
    מעבר לכך, לשקול לשחק בהגנה עם דלי ב-1 וקרי ב-2 לדעתי.

    גולדן סטייט? הזריקות לא נכנסות. החופשיות בעיקר. וכמובן ההגנה בלי גרין.
    קליבלנד יצטרכו לתת באמת עוד משחק כזה בשביל לחזור לאורקל

  9. זה מסוג המשחקים שאתה שואל את עצמך כמה באמת תהיה להם השפעה על המשחק הבא.

    הרי ברור שלברון וקיירי לא יתנו עוד משחק של 40+ משותף (וכנראה אפילו לא אחד מהם), וברור שהכל ייראה אחרת כבר עם גרין במשחק הקרוב.
    מצד שני חוץ מקצת JR בחצי הראשון וטיפונת ג'פרסון אף אחד מהצוות המסייע של הקאבס לא הגיע ובמשחק 6 בבית סביר שלפחות עוד 1-2 ייתנו משחק יותר טוב.

    לעומת זאת אצל ג"ס אנחנו לא נראה נרפות הגנתית כזאת במשחק הבא וגם לא הרגשתי היום שהקאבס ניצחו עם הגנה גדולה, ג"ס עשו הרבה שטויות לא מחויבות עם איב' מוזרים של מסירות קשות מדי, החטיאו המון זריקות חופשיות (נתון מוואלה: ג"ס עמדו בחצי השני על 0/14 בשלשות חופשיות/חופשיות לחלוטין, כשקרי מחטיא 4 כאלה, בארנס 5 וקליי 2),
    וגם הריסון בארנס שהיה קטסטרופה היום אחרי משחק של 20 עם 4/5 מהשלוש.

    בקיצור גם ההפסד הזה מזכיר הרבה הפסדים אחרים של ג"ס העונה, התעלות חד פעמית של היריבה, חוסר ריכוז הגנתי שהוביל לסלים קלים וחוסר ריכוז התקפי שהוביל להמון איב' מיותרים והחטאות של זריקות חופשיות. כמעט תמיד העונה במשחק הבא קיבלנו את התשובה עם הלוחמים המוכרים והאהובים, נקווה שגם הפעם זה יהיה ככה וקרי שוב יפתח את השמפניות בQ ארינה.

  10. ג"ס – לא יאמן איזה משחק נרפה ועוד מול הקהל הביתי. הטעות היתה החמישייה הנמוכה כי גרין אומנם נמוך אך הוא מגן טבעת, בעוד שאיגודאלה הוא שומר מצויין אבל לא מגן טבעת. הווריורס היו חייבים גבוה אחד לפחות על המגרש כל הזמן, אם זה בוגוט (עד שנםצע), אזילי (קאר חייב להחזיר אותו לעניינים) או ווראזאו.
    בנוסף, קארי חייב להופיע. ופה הוא יכול ללמוד מלברון שהפך למפלצת במשחק הזה. מדובר ב-MVP, בו תוכיח שאתה כזה ותן משחק כמו שצריך וסיים את הסיפור. אם קארי לוקח MVP (אלא אם כן במשחק/ים הבאים הוא נותן תצוגה) זה שווה ערך להחלטה להשעות את גרין או לתתלמסי את השחקן המצטיין במונדיאל, פשוט החלטה של יחסי ציבור.
    קליבלנד – לברון היה לברון, מפלצת דומיננטית מהתחלה. השאלה אם ימשיך ככה, כי הוא בהחלט מסוגל. מתנה כמו ההרחקה של גרין לא תתקבל שוב. הפעם גם קיירי תפס את אחד מאותם ימים שההייפ סביבו מוצדק. הם צריכים לדאוג שהמתח בחזרה הביתה לא ירד (כי אז הם יחטפו) וכמובן שלברון ימשיך להיות לברון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט