הטור של מל: קצת טראש טוק אף פעם לא מזיק

יאללה. למה לא לדבר קצת? משחקים כל כך הרבה שהדיבורים רק מורידים קצת את המתח.

או מגבירים אותו?

תלוי מי מדבר, איך, ומה מטרת הטראש.

בעבר היו כמה גאונים בכך, והגדול מכולם היה לארי 'קאונטרי בוי' בירד, הציפור בכבודה ובעצמה.

הציפור ידעה לעקוץ. לעצבן. היום זוהי אמנות שאבדה.

תנו מבט בטראש טוק – אם ניתן לקרוא לזה טראש טוק – של קליי ת'ומפסון (מה שהפליא אותי בכלל זה שהוא מסוגל לפתוח בכלל את פיו, ומסתבר שהוא TALKER לא רע בכלל): הקשיבו:

*

ואז לברון עונה לו בחיוך, בצחוק, ואפילו במין לעג מסויים (אחרי התחלה קצרה חוזרת של קליי):

*


*

אז בסדר. ת'ומפסון טוען שלברון "CANNOT HANDLE A LITTLE TRASH TALK".

הוא אמר: "נראה לי שנימי נשמתו ניפגעו מעט, והוא לא מסוגל לקחת את זה". הוא התכוון למקרה בינו לבין דריימונד גרין שהביא להשעייתו של גרין במשחק ה-5.

הדבר לא התיישב כל כך טוב עם לברון, כמו שאומרים, והוא ביקש שישדרו לו שוב את דבריו של קליי.

כשהוידיאו שודר פעם שנייה הוא החל לצחוק, במה שנראה לכותב הזה כצחוק אמיתי. זה לא היה צחוק מעושה; שמיעת הדברים נישמעה אמיתית, וצחוקו היה טבעי, וללא מעצורים.

"או, אלוהים" הוא אמר. "MY GOODNESS".  ואז הוא המשיך: "לא אגיב לדבריו של קליי כי הוא לא בא מהמקום שאני בא ממנו, ואני יודע למה זה עלול להוביל. קשה מאד לקחת את ה-HIGH ROAD, דבר שאני עושה כבר 13 שנים. לא קל לקחת את ה-HIGH ROAD, אבל אני חייב לעשות זאת שוב ושוב" (הכוונה היא לקחת את 'הדרך הגבוהה' ולא 'לרדת' לרמתו של קליי).

אפילו איישה קרי, אשתו של סטפן 'עיניים כחולות' קרי ניכנסה לבוץ בטוויטר שלה עם ה- TWEETING  הבא:"'דרך גבוהה'… גשר בלתי נראה שעוזר לו לטפס על שחקני יריב ולדרוך עליהם כשכל הפארקט פתוח לפניו ימין ושמאל".

מריס ספייטס שם בטוויטר "BABY BOTTLE EMOJI" (התינוק עם בקבוק החלב מהאינטרנט).

הכל היה תוצאה של לברון הדורך על גרין, וגרין מכניס ללברון שתי חבטות, אחת הנוחתת על הביצה השמאלית שלו. כל העסק התעלה לגבהים שאיש לא ניבא עד שהדראמה הגיעה לשיאה עם ההשעייה.

השאלות ששאלו הבוסים המחליטים ב-NBA:

  1. מה היא התנהגות לא הולמת?
  2. מה הוא טראש טוק מקובל לפני שהוא עובר את הגבול?
  3. האם לברון גירה בכוונה את דריימונד גרין לתגובה שהגיב?

השאלה הקריטית כמובן היא השלישית, ולברון  אמר – בכל הרצינות, אבל לך תדע מה היה בפנים נפשו – ש"לא היה לי מושג בכלל מה מצב העבירות הפלגרנטיות או הטכניות של גרין. מצב העבירות שלו עם הליגה אינו דבר שמעניין אותי. אני התנהגתי כפי שהייתי מתנהג בכל מקרה, עם כל שחקן, כי אני תמיד מתנהג טבעי ולא 'עושה משחקים' משך המשחק. אני יותר מדי עסוק בדברים אחרים".

הדיונים אתמול בין שתי הקבוצות והעתונאים דנו בכל שלושת הנקודות, ובעיקר בשתיים הראשונות המסקנה הבלתי רשמית של המראיינים והמתדיינים היתה שלא קרה שום דבר יוצא דופן במשחק הרביעי בנוגע לשתי הנקודות הראשונות. אם לגרין לא היה את המשחק הששי נגד אדאמס, כנראה שבכלל לא היינו מדברים היום על מה שקרה במשחק הרביעי.

בקשר ל-"3" לברון הגיב: "אני לא שחקן שלא מכבד אחרים. אני מכבד את כולם. לא חשבתי על כל דבר מיוחד כשקרה מה שקרה עם מיסטר גרין. אצלי זה הכל משחק, ורצון לנצח. זה הכל תחרות!".

גרין לא הגיב בכלל וממש נעלם מהשטח, אבל קרי דיבר במקומו: "דריימונד הרגיש שמה שלברון עשה נגדו היה מעשה שהוכיח חוסר כל כבוד, ואז הוא הרגיש צורך להתרומם ולומר משהו, וזאת תגובה טבעית ביותר שגם אני הייתי מגיב כמוהו".

אתם יודעים מה היה ה-"STEP OVER" הבלתי מכובד, ואולי אפילו המשפיל ביותר בתולדות ה-NBA? כן, זהו בין אלן אייברסון ולו טיירון במשחק הפלייאוף בין הלייקרס והפילדלפיה סיקסרס. אייברסון ניסה לקלוע, וטיירון נפל בנסיון להגן עליו. אייברסון דרך עליו כמו הענק על גוליבר. ממש שם עליו רגל כמנצח. זה היה "NBA MOMENT" לפנתאון (לא משנה שטיירון והלייקרס ניצחו את המשחק, ואת הסידרה והאליפות).

היום היו עושים מזה ספרים וסרטים וכותבים על זה בלאדות עם הכותרת "הוא צעד על השדוד". אז עברו על זה כעוד "רגע NBA".

לברון לא הסתפק ואמר שמילותיו של גרין אליו במשחק הרביעי "עברו את גבול המקובל". הוא אמר:

"כולנו יודעים כשאתה עובר את הגבול בכדורסל, בבאר, או במשחק וידיאו. כולנו חיים באותו עולם וכולנו יודעים מה מקובל ומה לא מקובל. HE CROSSED THE LINE. הוא עבר את הגבול, DEFINITELY!".

קרי הגיב על דברי לברון: "טראש טוקינג זה חלק מהמשחק. בתיכון, במכללה, וב-NBA. אתה זורק טראש טוק ועליך לדעת לקבל טראש טוק. כנראה שלברון אינו יודע כיצד לקבל טראש טוק, וזאת היא לא רק דעתי. גם אחרים אומרים זאת, וחבל ששחקן גדול בדמותו לא מסוגל לקבל טראש טוק כפי שניזרק אל כולנו!".

תומפסון הגיב: "זאת ליגה של גברים. מפליא אותי שכמה לוקחים זאת בצורה כל כך אישית. אבי אמר לי שמה שהולך היום הוא בדיחה למה שהלך בזמנו, וגם הוא אמר שעל לברון להירגע. כולנו שומעים כל מיני דברים תחת הסל, אז מה? ממשיכים לשחק. מה בדיוק גרם לו להיפגע כל כך? כנראה שזאת בעייה שלו!".

לברון, ששמע הכל, סיים: "כנראה שאנחנו נמצאים עכשיו בקרב, וחברות זה הדבר האחרון שאנחנו יכולים לחשוב עליו".

אתם יודעים מה? לי נמאס לכתוב על כך, ולכם נמאס לקרוא על כך. אבל עלי לדווח על מה שקורה מאחורי דלתות סגורות, ועליכם להחליט מה לעשות עם זה.

שיתחיל המשחק כבר. נמאסו כל הדיבורים!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

        1. אם אתה 205 על 110 קילו זה נשמע לי כמו משהן שאפשר לעמוד בו
          בוא נגיד שאני לא ממליץ ללברון לצפות בשמואל ל ג׳קסון בסרט של קוונטין

  1. ורק קווין לאב הפוסי הזה לא נותן גב לחבר שלו לקבוצה ועונה ש: Step-overs are 'looked at as a form of disrespect'
    עם שחקנים כאלה בקבוצה לא לוקחים אליפות

    1. התכוונת לומר: כל הכבוד לקווין לאב, שבניגוד ליתר הפרשים, מסרב לרקוד לפי החליל של הדיווה, לברון.
      מעניין מה היה קורה אם גרין או שחקן אחר של הלוחמים היה מטייל ככה מעל לברון. תהיה בטוח שהייתה מתחוללת דרמה ואותו שחקן היה מקבל טכנית או פלגרנט ( או ג'יי אר סמית על העורק הראשי) אחרי הצגה של לברון.
      ובנוסף, לא ברור לי איך לברוו יצא מכל המהלך הזה ללא דופי. איך כל האשמה נפלה על גרין.

        1. בגלל החג השתבשו לי הימים ומהבוקר חיכיתי לפריוויו של מומי כי יום ראשון.. 🙂
          אני מקפידה לעקוב אחרי מה שקורה כאן (הימים האחרונים הם מסיבת ללל אחת גדולה..) אבל פחות מספיקה להגיב.
          מיותר לציין שאני מחכה למשחק הלילה ומייחלת לתצוגת ספלאש נדירה שתסתיים את הסיפור.

      1. זאת מלחמה, ובמלחמה אתה בוחר צד. שחור ולבן אין באמצע.
        לא קשור ללברון / גרין / ג'יי אר / קרי / מכבי או הפועל.
        קווין לאב בפלייאוף הראשון שלו בקריירה וסיכוי טוב שהוא לא יהיה יותר בסדרת גמר, ובמקום ללכת על עיוור עם הקבוצה שלו והשחקן שהוביל אותו למעמד הזה הוא בוחר לתת גב לטענות של היריב.
        אני מצטער, אבל זאת בושה ולא משנה בצד של מי אתה. עדיף שיחזור להיות שחקן בלוף של 25 12 בקבוצה שלא עושה פלייאוף ולא עושה טנקינג

        1. לאב נראה כמו אחלה גבר. אין מה לעשות אבל הוא מתאים לקליפורניה או למיאמי. הוא לבן מדי מסכן, צריך קצת שמש ותראו איך הוא יפרח

    1. באמת? אתה יודע איזה חוזה יש לו? זה לא תלוי בקליבלנד. זה תלוי במי ירצה אותו. אם אף אחד, קליבלנד יכולה להוציאו מהקבוצה ולשלם לו איזה 80 או 90 מיליון ל4- השנים הבאות או משהו כזה שיישב בבית בקליפורניה וישחק גולף.
      הלוואי על כל עם ישראל!

  2. קודם כל רועי אתה הכי צודק בעולם, כשמשחקים טוב אתה מנטרל את הכל , גם את השחקנים ממול וגם את הקהל.
    הבעיה היא לא בכל השטויות שמדברים או לא מדברים על המגרש ובמסיבות עיתונאים. הבעיה היא שהסדרה לא מוכרעת בכדורסל, אלא בהחלטות שופטים גרועות בזמן משחק ועוד יותר גרועות מחוץ לו, לא יכול להיות שגרין לא הורחק על מה שעשה לאדאמס באותה השניה או אחרי המשחק, ודווקא עכשיו אחרי מהלך שכולו תסכול אחד גדול של לברון שהבין שהפסיד שוב את האליפות עם מינוס עשר , כדור ביד של הלוחמים זמן קצר לסיום והתחיל להרביץ (מה שעשה בהמשך לקארי עוד הרבה יותר גרוע וזכה להתעלמות של השופטים)., מרחיקים את גרין , דווקא כאן במגרש השופטים פסקו נכון עם עבירה דו צדדית.

    כל ענייני הדיבורים בין שחקנים וגם בין שחקנים לשופטים ממש לא מעניינים את הצופה במשחק ולא אמורים לעניין אותו, שיגידו מה שהם על האמא, אחות, האשה , הגבריות וכו', זה חלק מהמשחק ומי שלא מסוגל לעמוד בזה כנראה לא שייך. סייג אחד קטן ואני מאמין אולי בתמימות שאותו אסור לעבור זה העלבות שקשורות לדוגמא בקרוב משפחה שהלך לעולמו זה מכבר, או בנסיבות טרגיות , או ילד עם מגבלה וכו'. כל שאר המקרים הם שטויות בדיוק כמו ילדים שאומרים
    " הוא העליב את אמא שלי, הוא העליב את סבא שלי "….

    אותי תמיד הרתיחו לא רק השחקנים אלא בעיקר השופטים שנעלבו כשאמרו להם משהו והוציאו שחקנים גם בכדורגל, הם פשוט לא מבינים שהם ממש לא העיקר כאן , כמו בהרחקה ההזויה של ליבינגסטון בפלייאוף. משום מה עדיין בליגה לא מבינים שהחלטות כאלה כמו כל ההחלטות לגבי גרין בפלייאוף הזה הן החלטות שיזכרו לשנים ורק יקלקלו את הספורט בדיוק כמו ההרחקות ההן במשחק של פיניקס.

  3. מצחיק שקרי אומר שכנראה לברון לא יודע לקבל טראש טוק. אחרי 13 שנה בליגה כולל 8 גמרים הוא שמע וספג כל כך הרבה טראש טוק (מזיכרון – נואה של שיקגו, גרנט מבוסטון, סטיבנסון של אינדיאנה ועוד ועוד) ומעטות הפעמים שהוא בכלל הגיב.
    אני בטוח שיש דברים שחוצים את גבול הטעם הטוב. יכול להיות שגרין חצה את הגבול ויכול להיות שלא, אבל מפה ללהגיד שלברון לא יודע לקבל טראש טוק? נו באמת

        1. הייט, אתה מנבל את פיך וזורק דברים איומים ממש ללא כל שחר.
          למה אלוהים ברא אותך להיות אדם כזה רע, כל כך גס רוח, וממציא המצאות על אנשים?
          בן כמה אתה? אתה לא מתבייש?
          התובות שלך הפכו לנחותות, והמעליבות ביותר מכולם.
          אתה מאשים את ווסט ואמו של לברון שקיימו יחסי מין. אין כל הוכחה על כך ושניהם הכחישו זאת עם אזהרה לתביעה משפטית. אתה עוד מוליד להם ילד.
          בושה וחרפה להחזיק גולש כמוך באתר. אתה יותר גרוע מטרול.

          1. מנחם, אחרי סדרת התגובות שלך והפוסטים ביום יומיים האחרונים אני מתפלא על התגובה הזאת שלך… כמו שאומרים, לא שופטים אדם בצערו… וביום יומיים האחרונים הפכת את האתר למלחמת פיפי-קקי במקום שידברו נטו nba.

      1. אין לי מושג מאיפה אתה יודע מה נאמר אבל גם לגדול חברי מועדון ה-ללל ברור שנאמרו ונאמרים דברים גרועים בהרבה מזה.

  4. האמת שמרוב דיבורים על גרין אנחנו מזניחים את העובדה שלברון נתן את אחד המשחקים הכי אנמיים שלו בסידרה (אגב מנחם, כתבת שאחרי המשחק הראשון הוא לא יכול לשחק גרוע יותר אז בשישי זה קרא)

    אם הלילה הוא לא בא באטרף למשחק גם ההרחקה של גרין לא תעזור והקאבס יפסידו

  5. תכלס לברון יצא תינוק בכיין
    אין פעם אחת שלא שיחקתי כדורסל שלא היה טראש טוק ואלו דיבורים שהייתי צריך לחסום את עצמי מלהגיב לשנתיים באתר אם הייתי כותב אותם
    אני זוכר בפלייאוף שנה בשנה שעברה את לברון משחק עם מיקרופון מול ההוקס ואחרי דאנק מנדנד את הראש ואומר אחרי דאנק that to easy בזלזול
    כשלברון אומר אני לא מבין איך אבא ל 3 מדבר ככה והוא מתייחס לגרין אני שואל את עצמי איך אבא כלברון מתנהג כמו שהוא מתנהג ?
    איזה דוגמא אישית זאת כשאתה מתנהג כמו ביריון ונטפל לקארי שזה מאץ אפ קצת לא כוחות

    יש טראש טוק ולדעתי ביץ׳ זה לא משהו ששווה לבכות עליו

  6. קצת פאטתי איך כול המשפחה של קרי נדחפת לפריים מכול כיוון. האבא האמא ובזמן האחרון האישה גם נכנסת למשחקי אגו וטראש טוק בין השחקנים, תשאירי את זה להם.

      1. עידו, לא מתאים לך להכניס לי מילים למקלדת (אלא אם זה היה בצחוק ואז סבבה). כולה סיפרתי סיפור שהיה. ממש אין לי עניין להיכנס לדיונים המגוחכים האלה שנגררים מהר מאד למקומות פחות יפים ממה שנאמר על המגרש.

  7. לא יודע, התעייפתי מכל הברברת מסביב אבל באמת נחמד שיש קצת דם רע להוסיף לסדרה שאחרת היתה באמת משעממת.
    בכלל גולדן סטייט עם תדמית הילדים הטובים והצדקנים הצליחו להוציא לא מעט קבוצות ושחקנים משיווי משקל. בוא נגיד שגם בקליפרס לא מחבבים אותם יותר מדי וקראו להם מלוכלכים לא מעט פעמים.
    כמות העבירות שהם עושים בכל התקפה היא לא תאומן, גרין באמת שחקן מעצבן ודי מאוס ובוגוט הוא אחד המלוכלכים אם לא ה-.
    כמה שהם באמת קבוצה טובה ברמה היסטורית, אותי הם פשוט מעצבנים. כמו הילדים שמקללים כשהמורה לא רואה ואז ברגע שעונים להם ישר מלשינים למורה, או החיילים שמחרישים במבה לבד במיטה, או החסרי יכולת במשרד שלא עושים כלום חוץ מללקק לבוס ומקבלים קידום. יש עוד קלישאות על אנשים מעצבנים שפספסתי?
    ולברון יצא אפס מאופס, שלא י*&ן בשכל ויגיד שלא ידע בדיוק מה הוא עושה.

  8. אתם מפספסים פה משהו. ביץ לעצמו לא כזה נורא אבל שאתה אומר למישהו את האמת בפנים שכל השאר אומרים לו ההיפך והוא בינו לבין עצמו יודע שזאת האמת אז זה כואב שבעתיים 🙂

  9. אני בעד ג"ס בסדרה הזאת. ועדיין קשה להתעלם מכמות העבירות שהם עושים בלי ששורקים להם – כל חסימה שניה של בוגוט כרוכה בטיול, שלא לדבר על החיבה של גרין לאזורי חלציים. טוב שגרין הורחק, בדיעבד אם היו עושים מה שצריך ומרחיקים אותו מהמשחק הרביעי נגד okc היה יוצא לו יותר טוב… אולי ככה הוא והם ילמדו משהו.
    ועם כל זה – הלוואי שהם ינצחו הלילה…

  10. טראש טוק זה נורמלי.
    מה שהיה חריג הפעם הוא שלברון הלך ליילל על הטראש טוק.
    זה קורה על המגרש, זה נשאר על המגרש.
    היחיד שלא פועל לפי הקוד הזה הוא לברון.

  11. מנחם בירד נחשב לטראש טוק הגדול מכולם לדעת רבים אך לעולם הוא לא הגזים ולא לקח את זה למחוזות שיצאו מגבול הטעם הטוב (היכולת שלו להיכנס למוח של יריביו הייתה פשוט מדהימה אני לא אשכח בחיים איך הוא אמר למקדניאל בדיוק איך הוא יקלע את סל הניצחון ולא היה שום דבר שמקדניאל המסכן יכל לעשות ,או בתחרות השלושות שנכנס לחדר ההלבשה לפני ואמר שניסה להבין מי יגיע שני )בדומה לגארי פייטון קווין גארנט מוחמד עלי ז"ל …הליגה לא הייתה צריכה להרחיק את גרין במקרה הזה אלא מול אוקלהומה. הטראש טוק של היום פשוט בדיחה.

    1. בירד פעם ביקש מצ'אק דיילי – כשביל לנבייר שומע – "אולי אתה יכול לשים עלי מגן קצת יותר טוב מביל למבייר?"

  12. זה חיוך זה?
    אפילו החיוך של גולדה מאיר ביום שיער רע בשעה שמקריאים לה את מסקנות ועדת אגרנט יותר אמין מזה.

  13. הליגה לשונאים וללעלובים…

    אז החלטתם שנאמר "ביץ"… לפי "מקורות זרים" וזהו. זה מה שנאמר סוף פסוק. חבורה של אפסים. שני אנשים יודעים מה נאמר. לברון וגרין. כל השאר ספוקולציות.

    לברון מין הסתם לא יגיד מה נאמר, לגרין יש כל סיבה לגמד את העניין, אבל מזל שנכבדי הפורום קבעו דבר.

    כולכם משתפכים על כמה שפעם היו פה גברים ויריבות, מתים על הקטע של אייבאסון עובר מעל לו (היי, מעל לו, בכלל טוב, השפיל את הנבל) אבל אם לברון עושה את זה והיחיד שמחזיר לגרין במטבע שלו (פרובוקטור אלים מהשורה הראשונה) אז ישר הוא בהמה וחצוף והוא היה צריך להיות מורחק (כמובן שגרין לא הורחק על זה, אלא על עבירות מצטברות ולברון קיבל גם כן טכנית).

    What happens in the court stays in the court. לברון לא עבר על זה, רק אמר שהיו דברים שחרגו מהלגטימיות. כל ג"ס ובני משפחותיהם קפצו לתת עוד איזה ספין למיקרופון.

    דובי, באמת? אם בארזים נפלה שלהבת… יילל על טראש טוק? תחשוב שוב על מה קרה. שאלו את לברון מה היה. אמר שחרגו מהטעם הטוב. ממש רץ ליילל על זה. מילא הייתה מדבר על הביקורת על השיפוט. שכמו שגיא כבר ציין מלוכלך, אבל רחוק מלהיות הראשון. עכשיו תחשוב מה היה קורה אם שחקן שאתה אוהב היה בדיוק באותו מצב ואומר אותם דברים.

    בקיצר, לליגה לשונאים ולעלובים (ללל) חג אליפות שמח, פעם הבאה שאתם מתערגים על כך ש"פעם היה פה טוב יותר, עם יריבות אמיתית ופיזית" תנו לעצמכם סטירה ממני. חבורה של פתטים.

    1. לא נשרקה עבירה במהלך הזה לכן הליגה לא יכולה להחמיר למכוונ ומה שהיה זה בכלל טכנית כפי ששוב ציינו היום .
      הליגה התערבה בתוצאה של משחק NBA .
      גורילון הלוזרון ניסה להתגרות בגרין ואחר כך ניסה לחבוט בהצלחה בקארי ללא תגובת השופטים .
      גם המרפק המכוון לגרון של קארי בתחילת המשחק לא נעלם מהקהל אבל כן מעייני השופטים

  14. יש טראש טוק, ויש קללות וניבולי פה.
    הטראש טוקרז הגדולים – בירד, פייטון, רג'י מילר, מייקל – ידעו להשתמש במילים כנשק ולהיכנס מתחת לעור של היריב מבלי לנבל את הפה. להוציאו משיווי משקל.
    מה שגרין עושה זה נחות – הוא פשוט מקלל (ומרביץ). איפה זה ואיפה טראש טוק, איפה הגדולים באמת ואיפה הbully הזה.

    לברון? מספיק לשמוע את הצחוק של התינוק הזה להבין שאין לו mental resilience.

      1. רובי,
        יש לך פה כזה מלוכלך שבתחילה שללתי לך אישור כניסה, אבל מאחר ועדיין לא הזהרתי אותך, אז החלטתי להחזיר לך את אפשרות הכניסה לאתר אבל מחקתי את כל מסריך המלאים בשפה שאיני מרשה באתר.

        ראה, הוזהרת!

        נקה את שפתך, או שאלץ להוציא אותך מהשתתפות באתר.

  15. הצחוק של לברון ככ מאולץ, זה גם נראה כאילו הוא בכוונה אמר לעיתונאי לחזור על מה שקליי אמר, יעני לא שמע. אבל עדיין. אהבתי את התגובה. סטף קרי מעצבן אותי עוד יותר עכשיו- מתפתל ומתפתל כששאלו אותו על לברון, שיתפוס קצת ביצים כמו אח שלו ויהיה ישיר. ועכשיו גם המשפחה שלו מתערבת , מי הם בכלל שישבו בצד ויעודדו בשקט. מה שלברון עשה לגרין היה מכוער ביותר, אבל האמת? קארמה איז א ביץ' , ומגיע לגרין אחרי כל מה שעשה בפלייאוף הזה ובמיוחד נגד אוקלהומה לקבל קצת בחזרה.

  16. נראה שכמו לברון, גם אתה מנחם מתקשה לקבל טראש טוק בפרופורציות.
    אולי כשמזקנים נעשים רגישים יותר?!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט