אירועי דיומא – 11.06.2016/מתן גילור

תם אך לא נשלם לו גמר ה-NBA ויש לנו אלופה ישנה/חדשה. יערך עוד משחק למען הסדר הטוב ולאחריו יערכו חגיגות בקרב הלוחמים.

בכל זאת, במהלך הפגרה, ישנם עוד אירועי ספורט שאי אלו אנשים יכולים למצוא עניין לדון בהם ועליהם.

לפיכך, אני פותח משבצת יומית ובה אציין את האירועים המרכזיים שיתקיימו באותו היום, כדי שמי שמעוניין בכל יוכל למצוא שותפים לבלוג חי.

נבחן את העניין מספר ימים ואם נראה שזה מצדיק את עצמו מבחינת כמות התגובות והיכולת שלי להשקיע כמה דקות בכל יום, נמשיך עם זה במהלך חודשי הקיץ.

אם ישנם אירועים שלדעתכם ראוי להוסיף (חד פעמיים או מתמשכים) עם פוטנציאל מתעניינים גדול, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות ואשקול להוסיף בימים הבאים.

בנוסף, כל מי שיוכל להוסיף הפניה לשידורים בתגובות יבורך.

*

כדורגל

יורו 2016

אלבניה-שוויץ – 16:00 (ספורט 1) – המשחק השני במחזור הראשון בבית A. במשחק הראשון ניצחה צרפת את רומניה 1:2. הואיל ומתוך 24 נבחרות 16 ממשיכות לשלב הבא, ניצחון כבר במחשק הראשון דינו שהסיכוי להעפיל גדול מהסיכוי לא להעפיל, ומכאן חשיבותו, בעיקר בפן המנטלי.

ווילס-סלובקיה – 19:00 (ספורט 1) – בית B. האם כמו במוקדמות, בייל יוכיח את עצמו גם על הבמה הגדולה של אירופה?

אנגליה-רוסיה – 22:00 (ספורט 1) – בית B. האנגלים ינסו להוכיח בפעם המי-יודע-כמה שהם מסוגלים גם לטורניר שלא ייזכר כאכזבה.

 

קופה אמריקה 2016

ארצות הברית-פרגוואי – 02:00 (ספורט 2) – בית A. המחזור השלישי והאחרון. ארה"ב במקום השני עם 3 נקודות אחרי הפסד 2:0 לקולומביה וניצחון 0:4 על קוסטה ריקה. פרגוואי במקום השלישי עם נקודה 1 אחרי תיקו 0:0 מול קוסטה ריקה והפסד 2:1 לקולומביה. פרגוואי צריכה ניצחון כדי לעלות לשלב רבע הגמר, בעוד שלארה"ב מספיק תיקו.

קולומביה-קוסטה ריקה – 04:00 (ספורט 2) – בית A. קולומביה במקום הראשון עם 6 נקודות (הבטיחה את המקום הראשון). קוסטה ריקה במקום האחרון עם נקודה 1, וסיכוייה להעפיל לרבע הגמר נמוכים מקלושים.

 

טניס

הטורניר המעניין ביותר אשר מגיע לשלבים המכריעים כעת הוא טורניר שטוטגרט. היום ישוחקו משחקי חצי הגמר.

רוג'ר פדרר-דומיניק ת'ים – 13:00 (יורוספורט) – ברבע הגמר פדרר גבר על פלוריאן מאייר בשני שוברי שווין 6:7, 6:7. ת'ים גבר על מיכאל יוז'ני 6:3, 4:6, 6:7.

פיליפ קולשרייבר-חואן מרטין דל פוטרו – 14:30 (שעה משוערת בהתאם לסיום המשחק הראשון – יורוספורט) – ברבע הגמר קולשרייבר גבר על ראדק סטפאנק 4:6, 5:7. דלפו גבר על ג'יל סימון 7:6, 3:6, 0:6.

 

אופניים

קריטריום דופינה ליברה. טור בן 7 קטעים שנערך בצרפת ומהווה סוג של הכנה (וגם ניבוי לא רע) לקראת הטור דה פראנס. בפרולוג הקצר אך המתיש (נג"ש בן 3.9 ק"מ של עליה מדרגת קושי 1) ניצח אלברטו קונטדור ושמר על החולצה הצהובה גם בקטעים 1 (מישור), 2-3 (גבעות) ו-4 (מישור). אתמול נערך הקטע הראשון מבין 3 בהרים (והפחות הררי מביניהם) שהם הסיומת לטור הזה. כריס פרום וריצ'י פורט השאירו אבק לקונטדור בעליה האחרונה (דרגת קושי 2) וסיימו 21 ו-20 שניות לפניו, בהתאמה. הקטע הנוכחי בן 141 ק"מ יכלול מישור קצר, עליה בדרגה 1, עליה בדרגה 2, עליה בדרגת HC (הכי גבוהה), עליה בדרגה 1 ועוד עליה בדרגה 1 בסיום. למי שזה לא אומר לו הרבה, מדובר על קטע קשה ביותר וגם מאד מעניין. ללא ספק, הקשה והמעניין בטור הזה. גם למי שלא מחובבי הענף מומלץ לצפות בסיום, שצפוי לכלול שוב קרב בין פרום מקבוצת סקיי ופורט מקבוצת BMC. ההבדל ביניהם הינו 7 שניות בלבד, בדירוג הכללי.  השידור יחל בשעה 17:30 ביורוספורט וצפוי להימשך עד שעה 18:45 בערך.

לפוסט הזה יש 104 תגובות

  1. תודה מתן.
    במיוחד על האופניים שזה ספורט שאני לא מכיר בכלל וכואב לי התחת רק מלחשוב להסתכל עליו בטלוויזיה.
    איך הולך שם שיטת ניקוד? יש לדירוג הקושי חשיבות מסויימת או יש יותר חשיבות לקביעת המנצח השנתי?
    מה התחרויות החשובות של השנה? מה יותר חשוב הניקוד הקבוצתי או האישי?

    1. תשובות על קצה המזלג לשאולתיך הספציפיות:
      – המנצח בתחרות הוא מנצח אישי (זה עם הזמן המצטבר הנמוך ביותר). תפקיד הקבוצה לעזור לו. במובן זה אין דירוג קבוצתי.
      – בתכלס אין דבר כזה מנצח שנתי, אלא רק מנצח של התחרות הספציפית. יש דירוג UCI (ארגון האפניים הבינלאומי) מצטבר, אבל זה די חסר חשיבות.
      – יש לא מעט תחרויות חשובות בשנה. בגדול יש את הגרנד טורים (טור דה פרנס, ג'ירו, וואלטה) הנחשבים ביותר, טוורים אחרים שנמשכים כשבוע (כמו זה של עכשיו), ומירוצים חד יומיים, למשל אליפות העולם.

  2. מעולה, תודה..
    אפשר גם לכתוב את משחקי הבייסבול של העונה, או לפחות את המעניינים ביניהם למשל המשחק של שיקאגו נגד אטלנטה שעבור שיקאגו יגיש ארייאטה, בין הטופ 3 פיצ'רים עכשיו במשחק

  3. מישהו רוצה להרחיב על קוסטה ריקה? מפתיע שנבחרת חזקה שהצליחה במונדיאל האחרון כל כך חלשה בקופה למרות העונה הנהדרת של נבאס

  4. תודה!
    פדרר כרגע נראה טוב ומכיל כבר 4-1.
    קטע קשה בטירוף באופניים…. למה הוצאת את קונתתדור מהמשוואה? זה יהיה קרב משולש והכול פתוח. השאלה אם תהיה פריצה מוקדמת עוד לפני העלייה האחרונה.

    1. מסכים שקונטאדור פחות טוב מפרום וכנראה גם מפורט, והיום זה יתבטא לדעתי. נראה לי שההתקפה תהיה בעלייה האחרונה, בגלל הירידה הארוכה יחסית אחרי קטע ה-HC (אלא אם יזהו חולשה אצל קונטאדור).

      1. דרך אגב קונתדור הגיע עם צוות מסייע הכי פחות טוב שלו… אין את מייקה ואין את סאגאן ועוד כמה קבועים שלו שלא הגיעו.

      2. אם יש משהו שאי אפשר שלא לאהוב אצל קונטדור זה העובדה שאתה יודע שהוא יתקיף בלי קשר באיזה כושר הוא נמצא.

    2. גור, כי כבר כמה שנים טובות שבחלק הזה של העונה (יענו טור דה פראנס וסמוך אליו), בעליות החדות, הוא נופל מול הטופ העולמי. לא רק שנה אחת פחות טובה. החל מהזכייה של אוונס, בכל טיפוס גדול וחשוב, כשהוא עדיין מאיים על הזכייה, הוא נותר מאחור.
      בוא נראה אותו דוחף לי את הכובע לגרון.

  5. מתן, אף מילה על איך מוביסטאר לא עובדים עבור קינטנה? אתמול הוא הוביל בגדול רק כדי לסיים הרחק מאחור.( טוב אני יודע שזו בדיחה דבילית אבל הייתי חייב).

    1. לא לא, התלוננתי על התמיכה של וולורדה בלבד.
      לאנשים שלא מבינים את הבדיחה של עידו – הקינטנה שמשתתף בדופינה הוא לא ניירו (בין המועמדים הבכירים לזכייה בטור דה פראנס), אלא אחיו הצעיר.

  6. עדכנתי גם בפוסט עצמו:
    בגלל הקושי של הקטע בדופינה, השידור יחל רק בשעה 17:30 וצפוי להימשך עד 18:40.
    השאלה היא מה יהיה עם הטניס שעדיין ישודר באותה השעה.
    נחכה ונראה.

  7. פאקו, בטור טני מעדיף את ערוץ הספורט. אין פרסומות והשידור מתחיל יותר מוקדם. גם אחלה פאנל לא אופייני לערוץ. אבל יורוספורט בהחלט אמינים.

      1. אין ספק בכלל. מדובר בחבורה רצינית מאד של אנשים שחיים את הענף ומביאים הרבה נסיון ואהבת הספורט. מקווה שימשיכו עם זה גם השנה. לי יוצא לראות לא מעט דרך האינטרנט, אז יותר קל לתפוס את יורוספורט, אבל ערוץ הספורט הוא אחלה בחירה במקרה זה.

  8. היום ב-5 בערב זמן ניו יורק מרוץ הסוסים בלמונט, הרגל השלישית של 'הטריפל קראון'. זהו המרוץ בלונג איילנד הנחשב לקשה ביותר מבין השלושה (קנטקי דרבי, והפריקנס)
    מקווה שהטור יתפוש!

  9. גור, לקראת הסיום, בדבוקת המובילים, מרטין התחיל סוג של בחירה, פרום ישב לו על הגלגל והגדיל את הפער מהשאר. קונטדור סיים לפני פורט וצימצם את ההפרש ממנו.
    אם לא יקרה משהו מפתיע, פרום ינצח את הליברה.

        1. ניבאלי וולורדה לא יתחרו על ה-GC. בימינו כמעט בלתי אפשרי לרכב את הג'ירו והטור במטרה לנצח באותה שנה. שניהם מן הסתם ישתמשו במירוץ כהכנה לריו וייגבו את ארו וקינטנה.

      1. רק היום ראיתי לראשונה שפורט לא רוכב בסקיי כבר,
        הוא היה פקטור מאוד משמעותי לפרום בשנתיים האחרונות בהרים,בלעדיו זה סיפור שונה.
        הוא יצטרך להתמודד אחד על אחד עם קינטנה (שגם לו אין יותר מדי עזרה),
        ככה שהכל פתוח.
        לגבי קונטדור,לטעמי תהיה הפתעה ענקית כי בהרים הוא נופל מקינטנה ופרום,אבל אם מישהו יכול להפתיע,זה הוא (אבל זה לא יקרה!).
        ניבלי תשוש מהג'ירו,אין לו סיכוי,ופורט אומנם מצויין בהרים אבל בינוני מינוס בכל דבר אחר.
        בקיצור הקרב בין פרום לקינטנה.

        1. אל תדאג לפרום בהרים הוא קיבל את לנדה כתמיכה במקום.
          ר'יצי פורט הוא קודם כל רוכב נג"ש ורק אחר כך מטפס.
          קינטנה התחיל את העונה בכושר מצויין נראה כאילו הוא מוכן לניצחון.

          1. סקיי מביאים תמיד את הרוכבים הטובים ביותר. יחד עם לנדה (אחד המטפסים הטובים ביותר שלא מובילים קבוצה), יש להם את ניאבה, תומאס הנאו וסטאנארד, חבורה איכותית ביותר.

          2. זה יהיה מעניין איך הם יהיו ביחד…
            לדעתי הטור הקרוב יהיה מהמשובחים! כולם בכושר טוב וכולם נמצאים. וגם ישתנו הרבה קבוצות. מה אתם אומרים על סאגאן? מתי יעשה את השינוי ויהיה מסוגל להוביל קבוצה.

  10. 1:2 לוולס משער של רובסון קאנו.
    מעניין אם הוא מכיר את רובינסון קאנו האדיר של היאנקיס ימ"ש (עכשיו במרינרס). או להיפך.

    אפרופו, ה-mlb מתקרב לנקודת האמצע. מישהו יכתוב משהו? אשמח מאוד.

  11. חוץ מליגת האלופות אני כמעט ולא רואה כדורגל, וזו הפעם הראשונה שאני רואה הרבה מהחברה באנגליה.
    הם מעולים!
    אגב, ללאאנה הוא קשר? למה לא משחקים עם וארדי במקומו?

  12. בגללכם/בזכותכם ראיתי את משחק הכדורגל הראשון שלי מזה הרבה מאוד זמן. אחרי שעה של שעמום נשברתי. פעם הבאה אתחיל מהדקה ה-70, כמו להתחיל לראות מרבע רביעי ב-nba.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט