ברוך הבא סטף-גולדן סטייט עלתה ליתרון 1-3 בסדרת הגמר/רועי ויינברג

(1) קליבלנד קאבלירס (3-1) 97-(1) גולדן סטייט ווריורס (1-3) 108

מצב הסדרה:3-1 לגולדן סטייט, המשחק הבא יתקיים בין שני לשלישי.

38 נקודות באחד ממשחקיו הטובים בקריירה. קרי.

63 נקודות משותפות של סטפן קרי וקליי תומפסון נתנו לגולדן סטייט יתרון כמעט בלתי מחיק בסדרת הגמר, והציבו את האלופה מרחק ניצחון אחד מריפיט.

המשחק הזה היה צמוד מההתחלה. כל קבוצה נתנה את המשחק הטוב הרגיל שלה וסירבה לתת לשנייה לברוח, מה שהוביל ל-16 שינויים בזהות המובילה במחצית לעומת 14 במשחקים 3-1. סטפן קרי סוף סוף הגיע לסדרה עם מחצית ראשונה גדולה והרבה מאוד חדירות יעילות, קיירי אירווינג, טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית' נתנו את שלהם והצליחו להוביל את קליבלנד לריצת 11-19 בסיום המחצית הראשונה, כל הדרך ליתרון 50-55 ביתי.

המחצית השנייה התחילה עם מגמה דומה, כשסטפן קרי וקליי תומפסון עולים עם אש בעיניים. הספלאש בראד'רס קלעו ברבע השלישי 21 נקודות (מתוך 29 קבוצתיות), אבל קליבלנד לא וויתרה ושמרה על היתרון כל הדרך ל-64-69. גולדן סטייט החזירה מלחמה עם ריצת 8-0 שהעניקה לה את היתרון, אבל אף קבוצה לא הרימה ידיים, כמצופה במעמד שכזה, עד שגולדן סטייט עלתה ליתרון 6 נקודות. קליבלנד חזרה לפיגור 77-79 עם הכניסה לרבע האחרון.

ברבע האחרון הסיפור נמשך עם הגנה טובה והתקפה יעילה של כל אחד מהצדדים, כשגולדן סטייט מצליחה לעשות ריצת 12-1 בזכות דומיננטיות מרשימה בשני צדדי המגרש. הקאבלירס לא הצליחו לקנות סל בתחילת רבע האחרון. קליבלנד נתקעה על 6 וחצי דקות בלי סל שדה ברבע האחרון, וכשהם חזרו קרי היה שם בשביל להפוך את ההפרש לדו-ספרתי. הגנת הברזל של הווריורס ברבע האחרון החזיקה את הקבוצה וסיימה את המשחק בניצחון, 108-97, ויתרון 3-1 לגולדן סטייט. 32 קבוצות הובילו 3-1 בסדרת הגמר. כולן סיימו אותה עם האליפות.

בגולדן סטייט, קרי הגיע ונתן 38 נקודות (7 מ-13 מהשלוש, 9 מ-10 מהעונשין) עם 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-2 חטיפות. תומפסון קלע 25 נקודות (4 מ-9 מהשלוש), בארנס קלע 14 (4 מ-5 מהשלוש) עם 8 ריבאונדים, גרין סיים עם 12 ריבאונדים, 9 נקודות, 4 אסיסטים, 3 חסימות ו-2 חטיפות, ואיגודלה תרם 10 נקודות עם 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. הווריורס קלעו 17 שלשות (מ-36 ניסיונות) ושברו שיא גמר לשלשות במשחק.

בקליבלנד, אירווינג קלע 34 נקודות ב-50% מהשדה (14 מ-28), לברון היה מרחק אסיסט מטריפל דאבל עם 25 נקודות, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים לצד 7 איבודים. לאב, שחזר מפציעה, קלע 11 נקודות עם 5 ריב', טריסטן תומפסון (7 ריבאונדים, 6 בהתקפה) וג'יי אר סמית' קלעו 10 כ"א.

לעמוד המשחק

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

      1. לו מפסיד את הסדרה הזאת יותר מכל דבר אחר, הוא קיבל את גולדן סטייט כשבארבעת המשחקים הראשונים קרי וקליי לא מתפקדים.

  1. שיפוט ביתי פשוט נוראי, המון עבירות שלא נשרקו.
    הגנה נהדרת של הלוחמים שניצחה להם את המשחק. קרי היה סוף סוף המוציא לפועל וגם תומפסון נתן סוף סוף משחק טוב. אבל בלי איגי וגרין הלוחמים לא היו לוקחים את המשחק הזה. השמירה האישית של איגי פשוט מושלמת והעזרה בהגנה של גרין פשוט בתזמון מושלם.

  2. נכון לעכשיו איגי הוא ה mvp של הסדרה .
    ורז'או היה נקודת אור במיוחד בריב' התקפה . מקאדו היה נסיון לא מובן של קר . בארנס מצויין כבר משחק שני ברציפות , פתח מצויין את המשחק וסיים ברבע האחרון עם סל קריטי מ 3 שנתן בעצם את האות להתחיל בהכנות למצעד בסן פרנסיסקו

  3. אני רואה את מסיבת העיתונאים.. התשובות של לו קצרות סתמיות וקצת מטופשות.
    שואלים אותו על מיעוט האסיסטים והנעת הכדור במחצית השנייה. הוא עונה: החטאנו זריקות.

      1. מסכים, חתיכת בלון נפוח שלא היה אמור להגיע לליגה או למשרת מאמן ראשי, אין שם הרבה מעבר לפוזה ופאסדה של מבין בכדורסל

  4. גולדן סטייט בתצוגה של קבוצה אלופה. סטפן חיים של סוניה במשחק נהדר וכנ"ל כל השאר.
    מי יהיה ה-mvp של סדרת הגמר? אותי באופן אישי זה לא ממש מעניין, אבל באמת שאין לי מושג למי זה ילך..

  5. איזה כיף לקום בבוקר ולראות את התוצאה.בערוץ הספורט אחרי המסיבת עיתונאים ישדרו את המשחק בשידור חוזר אז נראה בכיף בלי לחץ

  6. ער 24 שעות אבל היה משחק לפנים! סוף סוף הכוכבים חזרו עם מופע שלשות, לפלופ היה זוועה ומי שאומר שלא אז שיצפה ולא יקרא דף סטיסטיקה..
    גם זכיתי בווינר וגם בפוקר – לילה טוב 😀

  7. רועי אתה יותר זריז מארנב על ספידים עם הסיכומים שלך.
    כשקרי ותומפסון מופיעים ביחד לקאבס אין מה לעשות מול זה, האמת שההגנה של הלוחמים בחצי השני היום הייתה מדהימה, בעיקר בזכות הצמד גרין-איגי אבל גם בוגוט נעל מצוין את הצבע בדקות שהיה על המגרש כהרגלו וקליי תומפסון עם הרבה דק׳ מול קיירי וברגעים המכריעים של המשחק פשוט הוציא אותו מהעניינים לגמרי.
    סטף קרי כמו בגמר המערב מופיע למשחקים החשובים בסדרה, בהנחה שגולדן סטייט סוגרת עניין בבית במשחק הבא מי שבעיקר בגמר הביא אותה לשם זה גרין וצוות שחקני המשנה הנהדר שמסביב השלישייה של גולדן סטייט, ליווינגסטון, בוגוט,בארנס שחזר לחיים בסדרה הזו, ורז׳או וכו׳
    ומעל כולם איגי שלדעתי מגיע לו תואר MVP פיינלס שני ברצף (למרות שלדעתי יילך לדריימונד גרין). קרדיט אדיר לקר על השימוש לאורך כל העונה בספסל שלו, היעיל בליגה בלי תחרות.
    לגבי הקאבס שהשטף ההתקפי נתקע /הקליעה מבחוץ לא נכנסת/אין זריקות פתוחות חוזרים למשחק הבידודים של לברון ושהוא משחק כמעט כל משחק 40+ דקות היתרונות הפיזיים שלו קטנים קבלת ההחלטות הרבה פחות טובה.

  8. תודה רבה לכולם על כל התמיכה והפרגון לאורך כל עונת הסיקורים והפריוויוים הזאת, תודה גם לרון, יונתן ועוד (אם יש אז אני לצערי לא זוכר) שגיבו אותי בעת הצורך.

    נוסף על כך מגיעה תודה מיוחדת למנחם על הבמה שהוא נותן לי ולכולם באתר הזה כבר שנים ול-mbk על הניהול המעולה של הסיקורים. זה היה הסיקור האחרון שלי ל-2015/16, בגלל שמשחקים 5-7 לא יתקיימו בשישי.

  9. רועי כל הכבוד. MVP בלי ספק.
    סוף סוף משחק ראוי לשמו בסדרה הזו. מבחינתי איגי הוא המצטיין עד כה. הגנה שמוציאה את לברון משיווי משקל. חלק מזה הוא גם על לברון – מגיע למשחק מכריע בגישה אדישה בצורה מזעזעת.

  10. לברון, כמו לברון, מוכיח שתמיד אפשר לסמוך עליו שיילך להירו בול מטופש, ייקח זריקות מבחוץ, יאבד ויתקע את הקבוצה כשהמשחק על הקו – תודה לך לברון.

    תודה ענקית גם ללו, המאמן בעל בוחן המציאות הגרוע בהיסטוריה, אדם עלוב ופתטי שמעבר להיותו מאמן חלש בכל האספקטים, ניחן בעליבות אנושית נדירה ויכולת מופלאה לשקר לעצמו ולאחרים שקרים מביכים ממש מבלי להניד עפעף (צפו במסיבת העיתונאים למי שרוצה דוגמא).
    מאמן מושלם ללברון!

  11. סיפור המשחק פשוט . ההגנה של הלוחמים . היא היתה יעילה גם בחצי הראשון , רק שטריסטן החזיק את קליבלנד במשחק עם ריבאונד ההתקפה בנוסף , סטף וקליי סוף סוף הופיעו . מהצד של קליבלנד , אי אפשר לנצח עם לברוןו ואיוווינג בלבד . אין לקליבלנד משחק קבוצתי כמעט אלא רק בידודים ואחד על אחד של הצמד הנ"ל . וכמובן שבגלל זה הם מתעייפים ככל שמתקדם המשחק.

  12. הקאבס ברבע השלישי שיחקו כדורסל של הגטו, ולא במובן הטוב של המילה. ג'י אר חזר להיות מחבל, לברון רצה לוודא הריגה עם הזריקות משלוש שאין לו, וקיירי היחידי שעוד ניסה אבל הוא לא יודע לשחק כחלק מקבוצה בשני צידי המגרש.

  13. מהמעבדה הסודית אי שם אנו מודים לכם על התמיכה בללל ,אנו עובדים על הנאכס והרעל למשחק מס' 5 ,אנו חוד החנית במלחמה של כוחות האור בחושך,לחברי הקקק …… מי שרוצה לברוח מהספינה הטובעת ,(חחחחח -קקק) לגשת לאשך למילוי טפסים,ולאחר מכן לבוא אל גור לבדיקה פולשנית עמוקה!!!!!
    ניפגש במשחק 5 עדכונים בדרך,השמפניות במקרר.
    ובנימה אישית אחרי פגישה ארוכה וסוערת לתוך הלילה הוחלט להגיש לדוק הזמנה ללל בלי טפסים ובלי בדיקות …… דוק בוא לאור ,שחרר את עצמך מכוחות השחור,מובטחת הנאה צרופה

  14. חחחחחחחחחחח פשוט ענק !!!!!
    ידעתי שהבייצית יחטוף מגרין,דרך אגב גרין הגיש תלונה לליגה שבעת ההנחתה ,הוא הרגיש אויר,וזו ליגה לגברים לא לנשים,הליגה תבחן את התלונה לעתיד

    "צמד הכוכבים התעמתו, פורוורד האלופה שלח מכה לאיזור האשכים של לברון, הליגה תבחן את המהלך. לו: "ג'יימס לעולם לא מקבל שריקות". קרי: "חזרנו לעצמנו"

  15. חחחחחחחחחחחח הייתי חייב.יחי הפניקה ,אני לא עולה למטוס

    "טיירון לו כעס על הצורה בה השופטים מתייחסים ללברון: "הוא לעולם לא מקבל שריקות. הוא תוקף את הטבעת בכל מהלך, ולא מקבל שריקות הוגנות בגלל הכוח שלו, ובגלל ששחקנים פשוט עפים ממנו. מי שלא חושב שהוא יכול לנצח את המשחק הבא, שלא יעלה על המטוס".

  16. "רבע האחרון הסיפור נמשך עם הגנה טובה והתקפה יעילה של כל אחד מהצדדים,"

    המילה "כל" מיותרת.
    רק צד אחד שיחק התקפה, וההגנה של אותו צד היתה בכמה דרגות מעל זו של הצד השני.

  17. ברכותינו, התקבלת!
    אתה איש ללל אמיתי, השנאה לשיקוץ בוערת בעצמותיך ומרתיחה את דמך, גורמת לך כיבי-קיבה וטיקים בעין במשחקי קליבלנד.
    בלוקר שלך תמצא את בובת הוודו והסיכה.
    השירותים משמאל למטה ומועדון הריקודים על עמוד (לחברים בלבד) בקומה השנייה.

    בהצלחה!

  18. הוכח כי ההדחה של בלאט הויתור על ויגינס וויטרס ורזאו היו מוצדקים .
    לברון מנהל מאמן שחקן הגדול בהסטוריה ….
    דייוויד גריפין המנהל המושלם וגילברט פושט רגל בלי קזינו .
    ישש.

  19. תודה רועי על הסיקורים המדוייקים ועל העונה הנהדרת.
    כיף לראות אותך גדל ומתפתח, ממש כוכב תקשורת בהתהוות.
    תמשיך ככה.
    לגבי המשחק- משחק חזק ואגרסיבי של שתי הקבוצות, בסך הכל קליבלנד משחקים לא רע אבל גולדן סטייט פשוט טובה יותר.
    קליבלנד איבדו משמעת הגנתית על קרי שמצא עצמו פנוי יותר פעמים משלושת המשחקים הראשונים ביחד. המלכודות שלהם היו מהוססות מדי ולברון באמת שיחק גרוע.
    לדעתי הם יכולים לגנוב את המשחק הבא אם ישחקו על הכבוד

    1. אך זו היתה הטענה כל הזמן מתחילת שנה .
      ברגע בו יחל הלחץ קאבס לברון קיירי ארל יאבדו משמעת בהתקפה ובהגנה ןיכדררו עצמם למות.
      הטענה היתה הם לא קבוצתיים לא ממושמעים ויקרסו ברגע האמת.
      אף פעם לא נכתב שהם לא טובים אלא שכך לא בונים קבוצה .
      הטענה הוכחה .
      מספיק להשוות לאוקלהומה כדי להיוכח.
      וכעת נשאר להוכיח כי לברון יעזוב .

    1. כי זה לא היה. טיירון לו הספינולוג. זה היה כחלק ממהלך בו לברון דחף את דריימונד לריצפה וניסה לדרוך מעליו. לא רעיון טוב… דריימונד כשנפל שלך יד קדימה.

  20. רועי תודה רבה על כל ההשקעה. זה לא מובן מעליו שתלמיד תיכון בין הבגרויות מראה כזאת בגרות אחריות ויכולת התמדה.

    ואם כבר יכולת התמדה. נכון שאיגי שומר מדהים. אבל באיזה שלב מותר להגיד שלברון עוזר לאיגי להיראות טוב? אני באמת מאוד מעריך את הבחור. אגב הוא מסר גם 7 אסיסטים. אבל הרעיון שה mvp של הגמר הוא או לברון או זה ששומר עליו עושה עוול לאחרים. לברון נשמר באותה דרך במשחק 3. מה אז איגי ודריימונד שכחו לשמור? דריימונד אגב למשל בעיני נותן סדרה טובה יותר מאיגי.

    בנוסף mvp של גמר לא יכול להיות איזה שחקן נתן קפיצה הכי גדולה במשחקו לעומת שאר העונה. יש פה עניין של מצ׳אפים ויש עניין של בחירת היריב במי להתרכז. כשבוחרים ב mvp אי אפשר גם לפסול את סטף. הוא לא אמור להיות מושווה לעונה או הרמה הרגילה שלו. הוא צריך להימדד בוואקום. הוא אכן הסריח במשחק 3 אבל היה מצויין גם במשחק 4 וגם ב2. וגם במשחק מספר אחד זה לא פייר לשלול ממנו את תרומתו מכיוון שזכה לדאבל טים תמידי והוציא מהר לאיגי דריימוד או ליוונגסטון לנצל את הפירצה שנוצרה. האם מגיע לו להענש על כך שלא נתן מופע ווסטברוקי והשליח 35 זריקות לא משנה מה? למה טים דאנקן מוערך על כל משחק שבו רואה רק את טובת הקבוצה והתוצאה,על חשבונו האישי, לעומת קרי שתמיד סופרים אצלו נקודות בקנאות.

    וגם אחרי המשחק הזה סטף לא בכושר פיזי מושלם. היום הוא התקשה בסיום בטבעת וראיתי אותו ברבע האחרון מתנשף ומזיע כפי שלא ראיתי אותו הרבה זמן. אבל הוא הופיע במשחק קריטי שהייתי בטוח שילך לקליבלנד. בעיני אם סטף יסגור עניין במשחק 5 כשהקבוצה זורמת אז הוא הmvp של הגמר בעיני.

    ומילה על השיפוט. השיפוט בליגה הפך מזעזע וחייב חשיבה מחדש. לא הגיוני שבכל משחק שורקים כל כך אחרת. גם בין משחקים וגם באותו משחק. לעיתים שריקות מוגזמות או אי שריקות משנות מומנטים של משחקים ובמידה מכריעה אותם. אם כדורסל מאפשר מגע קשוח אז כל משחק בכל ארנה גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף צריכה להשרק אותו הדבר. אם לא אז שלא יוסיפו שכבות של פרשנות בכל שלב שיחפצו.

  21. רועי אתה יותר מהכל מזכיר שחקן צעיר שנכנס לליגה יודעים שיש לו פוטנציאל ורק מחכים שהוא יבשיל ויהפוך לאולסטאר. השנה לא רק שהפכת לאולסטאר זכית בMVP של האתר בלי עוררין. ופשוט כיף לראות איך אתה משתפר בכתיבה בהנת המשחק בניתוחים. יישר כוח ואל תשכח אותנו שתהיה שם באולימפוס

    1. אתה מבין שמנחם הוא לא "במקום" הצעירים אלא בנוסף. אם אתה צריך עזרה טכנית באיך לא להיכנס ולקרוא מאמרים של מנחם אתה מוזמן.

      אני מבחינתי מעדיף שמנחם ימשיך לכתוב בכל רגע שיחפוץ. גם אם זה 10 מאמרים ביום.

        1. ךלח ידפקט לך תאכל יוגורט,תפסיק לזיין את המח יקקר,אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל ליד ךלח לברון נראה אחלה…… סתםםםםם

        2. לא ראיתי. אבל אני מאמין לך. אני גם מאמין שמנחם או החברה באתר לא חוסמים על קצת טראש טוק מגניב כנראה שחצית גבול מבחינתם. האשך יואל ועוד רבים נותנים קטנות לדוק כל הזמן והוא גם מחזיר להם. והכל בחיוך.

          בלי קשר אני מסכים שצריך ליצור פה אמנה קצרה שמגדירה גבולות של מותר ואסור. אני למשל עם חברים צוחק עליהם חופשי ויורד לחייהם בקטע טוב. והם גם נכנסים בי חופשי. אבל פה באתר כשאני לא באמת מסתכל לאנשים בלבן שבעין ולא מכיר את הרגישויות שלהם אני מנסה לשמור על כבוד מינימאלי. הפעם האחרונה שאיבדתי אשתונות היה לפני שנה במאמר שגרם למלחמת תגובות על נושא דת מדינה וכל מה שמסביב וירדתי לפסים אישיים (נגע בעצב חשוף שלי).

          1. לא רק שהם זרקו אותי סתם
            זה גם היה אחרי שאחד הקאקרים נכנס בי בשמו של מנחם
            כאילו אני איזה איש מערות שצריך לחזור למעברה.
            ואין לו מושג על איזה משועמם הוא נפל
            תאמין לי שלפני זה לא קיללתי
            חכו שיתחיל הקיץ ואז תראו מה זו זוהמה

          2. נו, אם אתה רציני תפנה בבקשה למקום בו הייתה התגובה שהובילה לחסימה וננסה לפתור את זה או שתשלח מייל לאחד מהעורכים.

  22. תודה רבה רועי! היה תענוג לקרוא ואי אפשר שלא להתרשם מיכולת שלך לנתח את המשחק בצורה כל כך מעמיקה כל-כך מהר. יישר כוח!

  23. רועי את ה MVP שלנו
    קליי תומפסון צריך להיות ה MVP של הסדרה (אם ג"ס מנצחים וזה 99.9% ודאי). גם הגנה וגם התקפה, תמיד נותן עבודה, גם בסדרה הזו וגם על הסיבוב הקודם.

  24. בתור קורא יחסית טרי באתר, אני חייב לומר שהופתעתי שנער בגילך מצליח לכתוב פוסטים בכזאת רמה ובכזאת עקביות. יופי של ניתוחים ואינפוטים לגבי המשחקים. כמו כן, כל הכבוד על היוזמות השונות, בייחוד הפודקאסט החדש.

    אני חייב לומר שבזכות אנשים כמוך, סוף סוף יש אתר ישראלי שניתן לדבר בו לעומק על NBA, ואין זה דבר של מה בכך.

    ישר כח!

    לדעתי, אם סטף נותן משחק 5 מדהים הוא יקבל את ה-MVP. אם לא, לדעתי מגיע לגרין ולאיגי במידה שווה.

      1. אין לגובה שום חשיבות כערך טוטאלי. לגובה כתפיים יש (ראש קטן לא מוסיף או גורע) אבל בעיקר למוטת ידיים וstanding reach שזה הגובה של קצה היד כשמושיטים ידיים למעלה. מכיוון שמוטת ידיו של גרין סופר ארוכות הוא בעצם בגובה של בלייק גריפין קווין לאב ונמוך מלברון באינטש (כשכולם מושיטים ידיים למעלה). ועוד לא דיברתי על ניתור ומסת גוף. דריימונד לא נמוך לעמדה בשום דרך. בעמדה 5 הוא נמוך בכמה אינטשים על הסנטרים הגבוהים אבל בעל משקל דומה וניתור טוב יותר לרוב. באותו מידה לביומבו יש סטנדינג ריץ׳ של 4"9 שזה 5 אינטשים יותר מלברון ו6 מדריימונד למרות שביומבו כולה 9"6 עם נעליים. אז האם ניתן לקרוא לו סנטר נמוך כשהוא אפילו ארוך יותר מקארל אנטוני טאוונס ב3 אינטש?

  25. א. טמיר המקורי, 24.5.16:

    "תודה לך לברון ג'יימס. כעת אני מבין. אני מבין שתמיד אפשר לסמוך עליך. לסמוך עליך שתפשל, תיתקע עם הראש בקיר, תאבד, תכדרר את כל ההתקפה כשזמן הכסף על השולחן, שתיגרר למשחק "למי יש יותר גדול" עם הכוכב היריב (ובזה אתה מפסיד מול כל אחד…), שתפסיד שוב בגמר לג"ס, הפעם בחמישה משחקים משפילים ומבישים, כשהשחקן הבאמת הכי טוב בליגה קורע אתכם לגזרים. "

    http://www.hoops.co.il/?p=67861

    הליבוביץ' של האתר.

    1. מה שעצוב זה שקליבלנד יכולים בהחלט לנצח את הווריורס. כל הכישרון שם. הם פשוט לא מאומנים טוב (לא מבחינת x ו O אלא מתוך היכולת המנטאלית לשחק בדרך הנכונה). הם לא מחוברים מבחינת כדורסל ולא סומכים אחד על השני בעתות משבר.

      ביל סימונס נתן את האבחון הכי טוב לקלילנד (הוא פנה לג׳יי אר סמית אבל זה רלוונטי לכולם). הוא צייץ "שמישהו בקאבס יבצע בג׳יי אר היפנוט קבוע שבו הוא תמיד חושב שהוא מוביל ב-20".

      לכן כשקליבלנד עולים ל15 או עשרים הם משחקים את הכדורסל הטוב שלהם ומסיימים במעל ל30 הפרש.

      1. איזה כישרון יש בקליבלנד? מדובר באוסף שחקנים שלא מתאימים אחד לשני עם שיטה שלא מתאימה

        1. אימאן שומפרט חסר מושג בהתקפה
        2. ג'ייאר סמית יודע לקלוע, זה גם לא תמיד והIQ הכדורסלני שלו ממש לא גבוה.
        3. קיירי הוא שוטינג גארג סוליסט? מזכיר לי מאוד את לנגפורד ממכבי. המספרים של קיירי תמיד על חשבון שאר הקבוצה.
        4. פריי לא מסוגל להגיע למצב זריקה אם הוא לא 100 אחוז פנוי.

        מה נשאר פה?

  26. שוב, תודה לכולם, אני מאוד מעריך את זה.

    קצת חדשות נבא:

    מייק בראון (מאמן קליבלנד והלייקרס לשעבר) וטיירון קורבין (מאמן יוטה וחברו לקבוצה של סטיב קר לשעבר) הם המועמדים להחלפת לוק וולטון בגולדן סטייט.

    טוני בראון, המאמן הזמני של הנטס העונה, יהיה עוזר המאמן הבכיר של סקוט ברוקס בוושינגטון.

    פילדלפיה מחפשת טרייד על אוקפור או נואל בשביל לבחור גארד גבוה בדראפט, כנראה ג'מאל מאריי או קריס דאן. מחזק את הסברה שילכו על סימונס.

    הג'אז עדיין מחפשים טרייד על הבחירה ה-12

    מינסוטה לא יודעת אם גארנט ממשיך לעונה ה-22 שלו בליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט