הטור היומי: לעלות עם לאב (אם הוא מורשה לשחק) או לא? / מנחם לס

אני לא יודע בדיוק מה הסיפור עם קווין לאב. אתמול הוא התאמן חופשי עם הקבוצה, והשתתף ב-5 על 5 בצורות שמירה והתקפה שונות.

הוא נע כרגיל, ונראה מצויין.

להבנתי הוא עדיין לא קיבל אישור לשחק.

אבל אם יקבל, ואתה טיירון לו (היית מת!), מה היית עושה איתו?

*מעלה אותו בחמישייה כרגיל עם 9 דקות ברבע הראשון?

*מעלה אותו בחמישייה ומחכה לאות כיצד הוא משחק?

*לא מעלה אותו בחמישייה?

*לא נותן לו לשחק בכלל?

העובדה בשטח פשוטה: ללא קווין לאב הקאבס שיחקה הגנה מעולה וניצחה בקלות.

אבל אולי עם לאב הקאבס היתה משחקת הגנה עוד יותר טובה, ומנצחת על 40 ?

ואולי למשחקה המצויין אין כל קשר לחסרונו של לאב?

אני חושב ככה: הוא בסגל נבחרת ארה"ב. הוא שחקן 'אול סטאר'. הוא אחד הריבאונדרים הטובים ב-NBA, ובוודאי שבוודאי אחד מהטובים בריבאונד התקפי. הוא לא סתם סטאר. הוא סופר-סטאר.

הדבר היחידי המעניין עתה את הקאבס הוא לנצח את המשחק הרביעי, בלי או עם לאב.

אין שאלה שבגדול הקאבס טובה יותר עם קווין לאב. השאלה שאין עליה בינתיים תשובה היא אם במקרה הזה שלפנינו – משחק גמר נד הווריורס – הקאבס טובה יותר עם לאב כ-STARTER. אולי באמת יעילותו תתעצם כשחקן ספסל?

העובדה הפשוטה היא שהוא היה שחקן הקאבס הטוב ביותר במשחק ההפסד הראשון באוקלנד, והוא היה די גרוע במשחק השני. אבל במשחק השני טיירון לו קבע לטריסטן ת'ומפסון לשמור על דריימונד גרין, ועל לאב לשמור על אנדרו בוגוט. קווין לאב אינו סנטר; הוא לא גבוה מספיק  לשחק סנטר, והוא לא יודע לשחק סנטר. במילים אחרות טיירון לו ניסה משהו שניכשל, ובכלל, הוא שיחק רק 18 דקות עד זעזוע המוח מהמרפק של הריסון בארנס.

מי עלה במקומו? ריצ'רד ג'פרסון. הוא שיחק די טוב ולחם בגאון, אבל ג'פרסון הוא שחקן חמישייה בנטס וכאלה, ולא בקאבס. סטיב קר – דיפלומט הוא לא, ואולי גם לא יותר מדי חכם, אמר אחרי המשחק שהוא "לא מאמין שעם לאב הקאבס היו עד כדי כך טובים".

אז רגע, ישנן שתי אפשרויות: אולי סטיב קאר חכם מאד אחרי הכל, והוא אמר מה שאמר רק כדי TO ENTICE  (לפתות) טיירון לו להעלותו שוב בחמישייה?

אחרת – למקרה שקר התכוון למה שאמר –  הוא יצר לעצמו שחקן פגוע שהושפל על ידו בפומבי והוא רק מחכה להזדמנות לתקוע לקר גזר באורך 20 סנטימטרים דרך הגרון.

לאב קולע 16.5 עם 9.4 ריב' בפלייאוף עד עתה. ריצ'רד ג'פרסון לא יעשה מספרים כאלה בשני משחקים. אבל העובדה היא שאיתו ההגנה נראתה הרבה יותר מאוחדת ואגרסיבית. הנקודה התחתונה היא שזה לא כל כך שאלה של "לאב" כמו הצורך – סליחה, חובה, לא צורך – לנצח את הרביעי, וייתכן מאד שלאב עצמו יציע לוותר על מקום בחמישייה אם יורשה לשחק, בהסתמך על המשחק האחרון.

היכול להיות שהיתרון של ריצ'רד ג'פרסון כשומר אישי על הריסון בארנס או דריימונד רין, או אפילו קליי ת'ומפסון, עולה על היתרון של קווין לאב בקליעות מרחוק, בבק-אפ תחת הסל, ובריבאונדים? אני מאמין שהלילה התשובה היא כן.

ישנו עוד יתרון בעלייה עם ריצ'רד ג'פרסון (שאני, אישית, אף פעם לא אהבתי במיוחד כשחקן): אם הוא עולה, אז לברון ג'יימס עולה כפאור פורוורד (4). אם לאב עולה, לברון עולה כ-2 (או 3; עם ג'יי אר זה רק עניין של SEMANTICS). לקאבס עדיף פי כמה לברון כפאור פורוורד.

מה אני הייתי עושה לו אני טיירון לו (הייתי מת!)? הייתי עולה עם ריצ'רד ג'פרסון, ומעלה את קווין לאב מהספסל. אם הוא לא מורשה לשחק הלילה, הייתי עושה זאת במשחק החמישי.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

      1. מעלה אותו מהספסל, הקאבס מצאו משהו שעובד שימשיכו אתו,
        מעבר לזה הוא יכול להיות תוספת ותרומה לספסל של הקאבס שכמעט לא קיים בסדרה הזו עד כה

      2. אבל שאלה רצינית…לא מבין למה זה משנה עמדות במשחק היום ?לאב גם ככה זורק שלשות והתפקיד שלו בהתקפה דומה לג'פרסון

        1. אם ג'פרסון משחק ולאב משחק, לברון באופן טבעי משחק מאחור. אם לאב לא משחק, לברון עולה כ-4 ובאופן פסיכולוגי הוא נמצא תחת הסל הרבה יותר.

        1. אתה שוב משנה דברים. הוא לא אמר "אפילו" אלא הוא אמר שלא משנה מי היה משחק כי הקאבס הגיעו עם אנרגיות ולחימה והווריורס הגיעו רכים.
          אתה מכניס דברים לפה שלו והוא ממש לא התכוון למה שאתה מנסה להציג (והוא גם לא אמר את זה).

    1. יא אהבל. כשהוא אמר "גם עם לאב הם היו מנצחים" ז"א שהוא אמר שעם ג'פרסון היה יותר קל, אבל גם עם לאב היו מנצחים

  1. מנחם לשאלה הזו אין תשובה… יכול להיות אפילו שלאב טוב כדי לחזק את החמישייה השנייה של הקאבס מול המחליפים של גולדן

    בכל מקרה חייבים להסכים שהכל תלוי ביכולת של הלוחמים.. אם הם ישחקו טוב לא משנה איזה הרכב יעמידו מולם

      1. בינתיים לא ראיתי משהו מיוחד מהקאבס פרט למשחק התקפה לא טוב של הלוחמים. אם יקרה משהו אחר הלילה – אתן לפרשים קרדיט גדול יותר. עדיין – הלוחמים קבוצה טובה יותר !

  2. בפלייאוף המאצ'אפ מדבר. לאב שחקן טוב יותר כמובן, אבל המאצ'אפ של הקאבס מול הווריירס עדיף דווקא עם ג'פרסון בהרכב. לאב יכול לספק כוח אש מהספסל.

  3. לאב שחקן מצוין אבל סופר סטאר הוא לא.

    גם ריבאונד ההתקפה שלו אינו מדהים, ריבאונד ההגנה כן.

    אני גם נוטה להאמין שהקאבס הם קבוצה טובה יותר עם לאב. העניין הוא, שהתוצאות לא ממש מצביעות על זה – לפחות לא באופן גורף. רוב ההישגים המרשימים של השנתיים האחרונות הושגו ללא, או למרות, קווין לאב.

    אני אוהב אותו, באמת. אני חושב שהוא שחקן חכם ושיש לו מחסום מנטלי תמידי שמונע ממנו להאמין ביכולת שלו באופן מלא. לכן לא מפתיע אותי שהוא לא יציב בעליל ושהאחוזים שלו בצבע מביכים. אבל הוא עדיין יכול לספק משחקים מעולים ולעיתים רחוקות גם לסגור משחקים.

    זו גם הסיבה, אגב, שהוא אינו סופר סטאר. הוא אינו מאמין לזה בעצמו, אז איך אנחנו יכולים לקבוע זאת?

    אם אני לו, בלי לחשוב פעמיים אני מעלה אותו ברבע השני מהספסל. יאללה, שיקבל ביצים המאמן הזה ויתחיל לשחק כאילו זו סדרת גמר. אמנם לאב רוב הזמן חזק ברבע הראשון ואז באופן טבעי דועך מעט לאחר מכן, וזה בסדר, רק הבעיה היא שלבליץ הפותח הקבוע של ״קווין לאב הוא השחקן היחיד שלנו על המגרש״, שקורה כמעט כל משחק כבר שנתיים, אין באמת סיכוי לסגור משחקים. כולנו ראינו מה קרה כשקיירי נכנס לזון הזה ברבע הראשון.

    וזו גם הסיבה שלאב היה שחקן כה ורסטילי במינסוטה. פשוט כי לא היה לו מה להפסיד… בין אם הוא נתן משחק לפנתיאון או לביבים – עדיין לאף אחד לא היה אכפת.

    ומנחם, זה שהוא בנבחרת ארה״ב, היה באולסטאר וכו – זה רק באופן יחסי ולא משקף דבר. זה כמו לטעון שנבחרת ארה״ב בכדורגל באמת הייתה טובה יותר מכל הנבחרות שהיא דורגה לפניהם בדירוג של פיפ״א לפני כנה שנים (דורגה במקום 10 או משהו כזה) בגלל שהיא שיחקה באזור מביך שהיא יכולה הייתה להתעלות בו או ליצור את רושם מוגזם.

    אני אוהב את לאב, והוא אוהב את כולם. אבל אילו אני gm אני שוקל טוב טוב את צעדיי איתו משום שהוא ממשיך להוכיח, לצערי, שהוא לא קורץ מחומר של אלופים.

    והלוואי וטעיתי.

  4. סוף סוף התפכחת מנחם. אין קבוצה בליגה שהיתה לוקחת את ג׳פרסון לפני לאב אבל במאצ׳ אפ מול הווריורס לאב מתאים הרבה יותר לעלות מהספסל. קודם כל, ההגנה עם ג׳פרסון טובה הרבה יותר כי הוא מאפשר חילופים על כל שחקן, כולל קליי ואפילו קארי בעוד לאב מהווה חיסרון הגנתי מול השניים. בנוסף, אם לאב יעלה עם הספסל הוא יהיה השחקן המרכזי על המגרש ושסביבו תנוע ההתקפה ועם קלעי חוץ טובים כמו דלוודובה ופריי יהיה אפשר לבודד אותו מתחת לסל או שיהווה איום מבחוץ כשקיירי או לברון על המגרש. כמובן שהוא לא יקבל 15 דקות עם הספסל אלא ישחק גם לא מעט עם החמישיה אבל לו יוכל להרוויח משני הכיוונים.

    צריך לזכור שצריך לקחת את המשחק השלישי קצת בערבון מוגבל ולא להסתנוור יותר מדי כי בכל זאת הקאבס שיחקו בבית אחרי 2 תבוסות והוורײַורס הגיעו שאננים למשחק שהוא לא מאסט ווין עבורם.

    משום מה אתה שם דגש על זה שלאב שומר על בוגוט – אין ללאב שום חיסרון בהגנה האישית הזו כי בוגוט שחקן התקפה מאוד מוגבל. הרעיון של לו חכם מאוד כי הפיקנרול הכי יעיל של הווריורס הוא בין גרין לקארי. אם לאב ישמור על גרין אז אחרי הפיקנרול או שישמרו דאבל אפ על קארי (טקטיקה שנכשלה בענק בגמר הקודם) או שלאב ישאר עם קארי וזה מתכון לצרות גדולות אפילו יותר, במיוחד שאנחנו רואים שלו הגיעה עם מחשבה לעצור את קארי וקליי בכל מחיר ולתת לאחרים לנצח. כשקארי רואה מולו את לאב זה כמו שור שרואה סדין אדום.

  5. לקראת המשחק הלילה , מאחר שאהיה בנסיעה ולא אוכל להגיב בזמן אמיתי ( אני אפילו לא בטוח שיתאפשר לי לצפות ) , הנה איחולי לדאבס :

    – שסטף וקליי סוף סוף יופיעו , ויוכיחו לכולנו שק.ק.ק. פירושו
    קארי/ קליי קוברים את קליבלנד.
    – שהאריסון בארנס לא ימרפק שחקנים , אבל אם כבר הוא עושה את שלא יבחר שחקן שמשחק בעצם איתנו .
    – שדריימונד ישלח ברכיים קדימה רק כשהשופטים לא מסתכלים , ויזכור שאסור לו לקבל עוד פלגרנט .
    – שאנדרו יפנים שטריסטאן הוא לא הקיווי , ואין לו בעיה לחסום אותו , לתת גוף בצבע ולקחת לו ריבאונדים .
    – שאיגי יחזור להפעיל את זרועות התמנון הארוכות שלו ויראה לכולם שה"מלך" בירידה ולא יכול עליו , כמו במשחקים 1 ו-2 .
    – שלוי יחזור להפציץ מהפוסט .
    – שזוג הברזילאים ייזכרו שהמדינה שלהם מארחת בקרוב אולימפיאדה ואסור להם לבייש אותה.
    – ושסטיב קר יפעיל יותר את ה- SBDS , ולא ימתין עד שיהיה מאוחר מדי.

    1. תמציתי ויפה.
      זה אמור להיות שלכם הערב, זו התחושה – ושוב לא בהפרש צמוד. סטף יגיע, ואחריו כל אבני הדומינו ייפלו.
      אבל אני בתור מזרחי/ נייטרלי, כמובן מייחל למשחק 7, כמו בכל סדרה, ובטח כאן.

  6. אתם יכולים להיות רגועים גם הלילה הקאבס ינצחו!

    כמו שמנחם הזכיר, העברת לברון לPF היא המהלך הכי חשוב שלו ביצע

    מעניין יהיה לראות את ההתאמות שקאר יבצע מול זה

  7. מנחם, סטיב קר אחד האנשים החמימים שיצא לי לפגוש, הוא לעולם לא יאמר כזה דבר על שחקן הדבר היחיד שהוא אמר שהמשחק היה נראה אותו דבר גם עם לאב היה משחק, קבוצה אחת עלתה אגרסיבית והשנייה לא. לגבי השאר אני מסכים.

  8. לברון ב4 נותן לקאבס יתרון בשני מידי המגרש, ומבטל את היתרון במאצ' אם לטובת גולדן סטייט.
    מאמין ומקווה שהקאבס ינצחו הלילה ותהיה לנו סדרה של 7 משחקים

  9. העניין של הספסל זה שלא יודעים איך לאב יגיב לכך לא כל שחקן שהוא נחשב כוכב מסכים ויודע לעלות מהספסל מה עוד שלאב כל חייו עלה בחמישייה. אני דווקא חושב שגם עם לאב התוצאה במשחק השלישי הייתה אותו דבר. לאב של הבית הוא לא לאב של החוץ. בכל מקרה קליבלנד ב+10. שלאב עם 24 נקודות ו13 ריבאונדים

  10. לספסל של קאבס כלים מעולים הגנתית: דלי, שמפארט, מוזגוב. וגם פריי לא טומן ידו בצלחת. מה שחסר להם זה כוח אש. שחקנים שיודעים גם ליצור לעצמם באופן מגוון. ואת זה יש ללאב. לאב צריך לעלות מהספסל ברגע שקרי יורד אליו.

    1. זה נכון אבל שוב אתה לא יודע איך לאב יגיב לזה מבחינה מנטלית לדעתי יש סיכוי לא מבוטל שזה דווקא ישבור אותו ולא תראה ממנו תפוקה. מה עוד שמבחינת הלוחמים הם יכולים לשים את כל הדגש על לאב ואז יהיה לו הרבה יותר קשה

    2. פריי מגיע עם פלייאוף של 26 מ-46 לשלוש, אחוז דמיוני של 57. והוא זורק פעמיים ב-3 משחקים בסדרת הגמר. פעמיים בסה"כ! זה בלתי מובן ובלתי נסלח, לא משנה איך הקאבס משחקים. זה כוח האש מס' 1 שלהם.

      1. מה גרם לך לעצור באמצע קריאת התגובה? ולא להמשיך לקרוא אותה עד הסוף, שם כתוב "שחקנים שיודעים גם ליצור לעצמם באופן מגוון." פריי לא יודע ליצור לעצמו כמו לאב והוא לא מגוון כמו לאב.

  11. לאב נותן ריבאונד כמו תומפסון, גבוה שזורק מבחוץ כמו פריי והגנה כמו החתולה של טיירון לו. ג'פרסון לעומת זאת הוא חיית משחק שהראה שהגיע לסדרה בשיא הכוח.
    עדיף להעלות לפחות בתחילת המשחק את תומפסון וג'פרסון.
    בהמשך החתולה יכולה להצטרף במקום דלבדובה, שבאמת לא קשור למעמד

  12. אם באמת ללאב ישנה בעיה פסיכולוגית עם העליה מהספסל אז אולי הזעזוע מוח שחטף יתן לו את ההצדקה לעלות מהספסל וירגיע את רגשי הנחיתות שלו, כלומר הוא יספר לעצמו שמנסים לשמור עליו והירידה לספסל היא לו פיחות במעמדו. אחרי שזה יצליח במשחק אחד זה יהפוך לנורמה.
    מה שצריך זו הכנה פסיכולוגית טובה. אולי "הוראה" מוזמנת של רופא הקבוצה.

  13. יש עוד היבט שאולי בגללו שווה להעלות את לאב מהספסל.
    אנחנו נוטים לזלזל בזעזוע המח שהוא חטף אבל אנדרו בוגוט לדוגמא אמר שכשזה קרה לו זו הייתה הפציעה שהכי קשה היה לו להתאושש ממנה בקריירה.
    עלייה מהספסל תאפשר ללאב לתרום ולהשתלב בחזרה בהדרגה עד להתאוששות מלאה.

  14. לאב = סופרסאב.

    ואין לו מה להתבייש, הוא עוד יכול להיות ה MVP של הפיינלס, בדיוק כמו איגודלה.

    המציאות היא שבחמישייה הוא אופציה מס' 3 בהתקפה (אחרי LBJ וקיירי), וזה לא מתאים לו או לקאבס.

    1. אני חושב ש-TT שמר מעולה על הגארדים אחרי החילופים (יחסית לגבוה) ובדקות בהן לברון החטיא בכניסות לסל (רבע שני) הוא תיקן בכ"ח בהתקפה ולא נתן לג"ס להתקרב. אישית אני חושב שהוא נכס בחמישייה.

  15. כתבה מצוינת מסכים עם כל מילה.
    אין ספק שלאב שחקן עדיף על ג׳פרסון בהרבה, אך ג׳פרסון הוכיח כי הוא משתלב היטב בהגנת החמישייה הראשונה של קליבלנד ולא כדאי ללו לוותר על היכולת ההגנתית שהראתה החמישייה.
    מחכה כבר לראות את לאב עולה מהספסל ומשתיק את סטיב קר ומלעיזיו עם משחק של 20 ו10 שיחזיר את קליבלנד לסדרה ובגדול!

  16. חייב לעלות בחמישייה, אחרת כשיצטרכו לתת לו דקות – זה יהיה מול הרכב המוות הנמוך של הווריורס שהוא הכי מתקשה מולו.

  17. כמו שציינו מעלי סטיב קר – דיפלומט מדופלם ואדם חכם ביותר – אמר שקליבלנד הייתה משחקת אותו דבר גם עם לאב, שכן ההבדל היה בגישה למשחק הן בקליבלנד והן בקבוצתו.

    לדעתי עדיף לקליבלנד באופן כללי שלאב יעלה מהספסל כמוציע לפועל ראשי ושלברון יעלה עם ג'פרסון. לא רק בסדרה.

  18. כתבתי זאת לאחר משחקי 1 ו2. אין בעיה עם לאב. יש בעיית מצ׳ אפ מול ג"ס ספציפית. לברון כבר שנתיים ברח מהיעוד שלו לשחק 4. כפי שכתבתי בעבר לברון בעל כתפיים רחבות ומוטת ידיים ארוכות. מבחינת standing reach הוא גבוה מדריימוד גרין מבלייק גריפין וקווין לאב באינטש. הוא 4 גם באי יכולתו לקלוע בעקביות מבחוץ. המשחק הקודם חיזק את הטענה הזאת. לכן הוא צריך 3 טבעי כמו ג׳פרסון לא כי הוא כזה עילוי כמו שהוא מאזן את הגיאומטריה במגרש. ושוב זה מכניס את הווריורס לבעיה כי איגאודאלה מאבד את היתרון שלו כשהוא שומר על לברון קרוב יותר לסל.

    קווין לאב גם אם יחזור ויתן מספרים הוא לא מתאים ל5 מול ג"ס ולא מתאים ל3. קליבלנד במשחק הקודם של דו אור דיי. זנחו את הפוליטיקה ושמו כל שחקן בעמדה שהכי מתאימה לו ללא דריכה אחד על השני. כפי שחזיתי שקליבלנד ינצחו את משחק 3 (לא חשבתי על 30 הפרש…) אני חוזה 2-2. אני חושב שלא היה מספיק זמן לבצע התאמה וגם לתרגל אותה. אם לו חוזר להרכב הקלאסי שלו עם לאב ב4 אני נותן יתרון קטן לג"ס.

    בלי קשר. חשוב שתדעו שאני לא אוהד גולדן סטייט בשום קפסיטי. מעריך אותם מאוד. מודה שאני לא מאוהבי לברון. אבל אני בעייני מבין שקארי לא בריא. זה לא תירוץ כי אין לי פה עניין אלא אבחנה שבדקתי בעיניים שלי. צפיתי בכמה משחקים מלפני הפציעה. התנועה שלו היא הרבהה יותר מהירה לפני. זה נכון שהוא יכול לכנס אנרגיה ולתת כמה דקות ברצף של קארי אבל באופן כללי זה היה שלקן שעד לפני כמה שבועות כל שומריו היו מסיימים עם הלשון בחוץ כי הוא היה מטיס אותם סביב חסימות. הוא לא מוגבל ב100 אחוז אלא שהוא לא מסוגל להפיק 100 אחוז לאורך משחק. אשמח לדעתכם.

    1. ג'ון בהחלט סביר שקרי אינו בכושר מלא אבל מי כן בשלב הזה של העונה. אתה הMVP אז תתמודד ותמצא דרך להתעלות.לא ייתכן שרקב90% פלוס אתה השחקן הכי טוב. האם תירוץ כזה היה תופס עבור כל סופרסטאר אחר?

      1. כתירוץ כנראה שלא. שחקן כמוהו כנראה צריך לעלות גם עם קביים. זו אובזרוציה שלי שהתנועה שלו פחות חדה ומהירה. קליבלנד עשו מהלך טקטי מתבקש. התור של קר לתת מהלך משלו. כל הפסד במשחק צמוד של ג"ס (וברור שגם ניצחון) יתן לג"ס את הבוסט שהם צריכים כדי לחזור לנצח את משחק 5.

        ג"ס מאוד מתקשים כפייבוריטים מול קבוצות טובות. הם מצליחים יותר כשמזלזלים בהם ושגבם מול הקיר. כך עשו כשחזרו מפיגור 2-1 שנה שעברה מול ממפיס וגם מול הקאבס. השנה מול okc זה גם בלט. ג"ס נתנה סוויפ אחד עד כה שנה שעברה בסיבוב הראשון אבל מאז כל שנה צריכה לחטוף בומבה תוך כדי סדרה כדי להחזיר את האנרגיה המנטאלית. הצחוק הוא שגם הקאבס קצת כאלה השנה. לכן אנימחושב שאנחנו הולכים ל7 משחקים

        1. לגבי הפציעה של קרי אני לא יכול שלא לעלות על דעתי השימוש החומרים אסורים, ההחלמה הסופר מהירה (שחקן שעד 2012 סבל מפציעות כרוני), אי ההשתתפות באולמפיאדה.לגבי קרי לא רק שהתנועה שלו לא מהירה כמו שבעבר (למרות שבמשחק ה7 מול גולדן סטייט התנועה הייתה מהירה וזריזה מאוד) אלא שהגנת החילופים הורידה את הממוצעים שלו, בכל זאת זה לא מצדיק את הירידה החדה ביכולתו, הוא וקליי החטיאו מצבים שהם קולעים בעיניים עצומות בשלושת המשחקים.

          1. ההחלמה התרחשה בול בקצב שניבאו לה באבחנה שבאה מייד לאחר המשחק. הפציעות של קרי היו בקרסול ולא בברך ולמיטב זכרוני לא היו כרוניות.
            מה קשורה אי ההשתתפות באולימפיאדה לחומרים אסורים?! חצי מהרוסטר המקורי כבר ביטלו.
            נראה לך שמישהו מהסגל האמריקאי בכדורסל לוקח סמי מרץ על מנת להצליח באולימפיאדה??
            מי בדיוק מאיים על הזהב שלהם? סנגל? ברזיל? ליטא?

          2. דניאל שמתכוונים על להיעדר מהאולימפיאדה בעקבות סמים מתכוונים שבאולימפיאדה יש בדיקות קפדניות ולכן אם כדורסלן כן משתמש בחומרים אסורים הוא יעדיף להימנע מהאולימפיאדה בשביל שלא יבדקו אותו כמו שצריך

          3. גם החמישיה ה3 של ארצות הברית תיקח זהב בהליכה, המדיניות סמים של הNBA פשוט מביכה, כמעט ואין בדיקות בניגוד לענפים אחרים (בייסבול לדוגמא), באולמפיאדה הבדיקות מחמירות פי כמה וכמה, החזרה של קרי הייתה מהירה מאוד וממש לא לפי הערכות, קרי סבל מקרסולי זכוכית אך קצב ההתאוששות שלו מפציעןת היה איטי יחסית.

  19. אני מאוד מסכים עם הקביעה שאם לברון ישחק בעמדה 4, יהיה לו יותר קל מול איגוואדלה אבל באותו אופן בוגוט יהיה על המגרש והוא כנראה הrim protector הכי טוב בNBA ובטח ובטח בסדרה.

    אבל בוא נסתכל על זה באופן אחר – אם לברון עולה ב4 ומתחיל לקבל כדורים בפוסט – קליבלנד באופן סופי קוברת את סגנון המשחק החדש שהיא לכאורהההההההההההה נכסה לעצמה – ויותר מזה, היא פשוט תכשל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט