מעורב הופס ליום חמישי (אחרי המשחק) / מנחם לס

1.פול פירס יודיע על פרישתו "בשבועות הקרובים"

פול פירס יודיע על פרישתו "בשבועות הקרובים". בינתיים נודע שב-ABC ו-ESPN כל כך התרשמו ממנו כאנליסט בסידרת הגמר שהם עומדים להציע לו "משרה מכובדת".

 2. אפילו 2 על 1 הם לא מסוגלים

3. קיירי אירוינג מהתל בספלאש ברות'רס

4. 20,000 שרים את ההמנון בקליבלנד

5. ג'ון קליפרי: "ג'מאל מוריי השחקן הטוב ביותר בדראפט"

 

John Calipari Says Jamal Murray Should Be No. 1 Pick in 2016 NBA Draft

 ג'ון קליפרי אמר היום ב-ESPNU פודקאסט שג'מאל מוריי יהיה שחשן ה-NBA הטוב ביותר מכל הדראפט, ומי שלא יבחר בו ראשון יעשה טעות.

6. לברון שמע לי, והוכיח שהוא השחקן הטוב בעולם

(והציל את יוקרתו )

(לא רק השחקן הטוב ביותר בעולם אלא גם הבוגר מכולם בנפשו, והמנהיג מס' 1 בנמצא. איך הוא יצא מהמחצית הראשונה האיומה שלו, וסיים את המחצית השנייה כגאון כדורסל הוא מהפך שמגיע לו בלאדות ופסלים)

7. קבוצות מתחילות להכניס כוכביהן ללוגו'ים

 

 

 

 

8.ללא מילים. רק לראות את 'המלך המעופף' ולהעריץ

 

9. המנכ"ל החדש של הניקס, סטיב מילס (דובי! הוא נראה לי הודי. אולי הניקס עוברים לקריקט?)

 

 

10. שחקן NBA מבזבז $510,000 לשנה

Kathleen Pender of the San Francisco Chronicle, wealth management company Personal Capital has compiled data on how much the average NBA player spends per month. Per Pender, "more than 50" players used the financial management tool, with the subjects ranging from rookies to veterans.

The findings? A typical NBA player spends about $42,500 per month (or $510,000 a year).

 

Now, there are a variety of things an athlete can drop a wad of cash on: food, entertainment, cars, housing, charities, personal reasons, etc. When you see a grand total of nearly $50,000 a month, you might be curious as to what the money is spent on. Fortunately, the data (via theSan Francisco Chronicle) breaks it down. Here's a brief summary:

  • Clothing/shoes: 11 percent
  • Automotive: 9 percent
  • Travel: 8 percent
  • Restaurants: 7 percent
  • Charitable giving: 7 percent
  • Entertainment: 6 percent

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. תודה רבה מנחם,מעורב מעולה כהרגלך בקודש.
    חברים בעקבות בקשות חוזרות ונשנות החלטנו לפתוח את ארגון הקקק
    קרי קאקר קטן\קרי קקי קסם
    תנאי התקבלות:
    1) צריכים להיות לכם 2 אשכים
    2)הבנה שקרי הוא בלוף\אוברייטד\פלופ\בדיחה\לוזר\צוקר\דנידין בפליאוף
    3)לא גדלתם עם מגרש כדורסל פרטי בבית
    כל בר דעת יודע שהגמר הזה הוא לא כוחות,ולברון הנדיב לא מסתפק בחלוקת מלגות אלא נתן גם לגולדן "פור",להוביל 2-0 כדי לאתגר את עצמו,אבל פה זה נגמר.הסדרה לא תגיע לצערי למשחק 7 כי לברון לא יקח צאנס שהשופטים ימכרו משחקים וקליבלנד תנצח כבר ב6.זהו התהליך היחיד שאתם אמורים לזהות בימים אלו.
    אני מזמין אותכם להצטרף אלינו לכוחות האור, לסלק את כוחות האופל ילדי השמנת קיבינימט,להצטרפות השיבו קקק,להסרה השיבו "לצערי אני לוקה בשכלי ואצטרך לוותר על התענוג"

      1. בחנו את הצעתך ואנו שמחים לבשר לך שהיא נוספה לתנאי הקבלה,בנוסף שאבנו ממך את ההשראה לנדבך מס 7: רק מגיבים בעלי IQ כדורסלני גבוה יתקבלו

  2. מה שאני אוהב זה הפרופורציות בטורים של מנחם . אין שחור-לבן – מה פתאום – רק גוונים . נו , שוין – יש משחק בעוד יומיים .

    1. לא בא לי לכתוב סיכום על המשחק כדי לא לפגוע ביותר מדי גולשים, אז העדפתי לדבר בתמונות.
      היי, הייט אשברי, האם אני חייב לך משהו?
      זה אתר מתנדבים (כולל אני). אז למה שאתה לא תכתוב הפעם סיכום בנקודות כפי שעשיתי עד עכשיו? איו אני עשיתי זאת היו יותר מדי מילים שהייתי משתמש בהן כגון טיירון לו, דייויד בלאט, מזרח, סטיב קר, אשך, לברון, אז מוטב שאתה תכתוב סיכום

      1. מנחם -אני אגיד לך למה התכוונתי .
        לזה שאתמול כבר היית מוכן להכריז על לברון כפושט רגל ( ויד ) , והיום הוא שוב אצלך השחקן הטוב בעולם וגאון כדורסל .
        לזה שאתה שם כתובית על האחים ספלאש "אפילו שניים על חאד הם לא יכולים" , כשבסך הכל סטף זרק חזק מדי והסיט את קליי רחוק מהסל .
        אתה לא חייב לי כלום . וגם אני לא לך . אני רק מגיב לעיתים לכתיבה מוזרה קצת , אם להיות עדין .

        1. אני לא כתבתי על לברון שהוא פושט רגל. מישהו אחר כתב זאת. אני כתבתי רק שהוא היה איום בשני המשחקים הראשונים והערב הוא היה חייב לבוא ולהציל את כבודו – וזה בדיוק מה שהוא עשה!

      2. ביינתיים כל ההיילייטס של קארי [ מחריד עד עכשיו פ] היו על הפרצוף של קיירי ובהרבה יותר משפיל ולא ראינו שום קליפ ………….ודרך אגב לברון היה מזוויע כפי שזעקת בחי כשעוד היית אובייקטיבי .

        הוא קלע קצת ברבע השלישי ובגארבאג' טיים ולא שמרו עליו בכלל .

        המנצח היה קיירי השכונתי שנתן עבודה ברבע ראשון אופייני של אנוכיות וראש בקיר .

    2. אחרי משחק 1 אמרנו שמשחק כזה של קרי לא יחזור.בינתיים 3 משחקים הוא לא פוגע[שלשות בגארבג טיים לא נחשב].אי אפשר כל הזמן להסתמך על הספסל.צריך לחזור לסדר הישן והטוב שהוא

      קרי+תומפסון-50+ נק
      ושכל השאר כמו גרין בארנס איגואדלה ליבינגסטון ברבוסה בוגוט אזילי ורזאו וספייטס יקלעו ביחדבאזור ה60 נק

      משחק ראשון הספלאש בראדרס קלעו 20 נק ביחד
      משחק שני הם קלעו 35 נק ביחד
      במשחק היום הם קלעו 29 נק ביחד

      אני לא חושב שהספסל יוכל לסחוב אותם כל הסדרה הם צריכים לחזור ל50+ למשחק

  3. באתר הזה כל איש צוות כותב מתי שהוא רוצה, על מה שהוא רוצה, ובצורה שהוא רוצה (אלא אם כן ישנן מטלות קבועות).
    אף אחד לא הטיל על רועי לכתוב את הטור המצויין שלו "מה כל קבוצה יכולה ללמוד…". לא דברנו על כך למפרע, לא דיסקסנו דבר, והוא החליט לכתוב על דעת עצמו.

    אני החלטתי על דעת עצמי לסכם משחקים עם נקודות חשובות
    1.
    2.
    וכו'.
    אבל הערב לא בא לי כי חזיתי במשחק עם חברים, נהניתי מנצחון קבוצה מזרחית שהשפילה מערבית, נהניתי מזה שלברון הבין שעליו להיות מצויין הערב – ואחרי חצי איום הוא באמת עשה זאת, ואת אהבת השחקנים לטיירון ראית בטיים-אאוטים ובהנהון הראש לחיוב שלברון עשה עם כל מילה של המאמן.
    גם ראיתי את סטיב קר יושב כגולם ולא יודע מה לעשות מלבד לשוחח עם עוד CLUELESS – עוזר מאמנו.
    אז הנה, סכמתי להייט אשבורי את המשחק בתגובה קטנה אחת (וללא אף מילה משפילה, מלןכלכת, וילדותית, כמו שאיש הצוות שלי אשך כתב בתגובה על לברון, תגובה המתאימה לטרול בן 13.

    1. מנחם – כפי שכתבתי לך למעלה , הקיצוניות שלך ללא גווני אמצע או לחילופין חוסר העקביות לא מוסיפים לכתיבה שלך . לכתוב על קר ווולטון שהם גלמים וחסרי מושג זו כתיבת רחוב זולה , חוץ מזה שהיא לא נכונה . קר הפך את ג"ס לקבוצה הדומיננטית בליגה בשנתיים האחרונות עם אותו הרכב שהוא ירש ממרק ג'קסון ( מינוס דיוויד לי ) .
      אז אם יש מישהו שהוא חסר מושג זה אתה , לא הוא .

        1. זה הקטע של השחור-לבן אצלך , לא של העקביות . עם חוסר ניסיון וידע לא הופכים קבוצה לאלופה ודומיננטית . מספיק לראות את משחק ההתקפה שלה תחת מרק ג'קסון ותחת סטיב קר כדי להבין את ההבדל
          ( לוגיקת ההגנה אגב לא השתנתה הרבה , והשיפור הוא בעיקר בזכות הנסיקה של גרין ).

        1. מנחם הייט צודק, אתמול היללת את טיירון לו שהוא כל כך רגוע ושיש לו שקט נפשי לעומת זאת על קר בערך באותה סיטואציה אמרת שהוא יושב כמו גולם ולא יודע מה לעשות.
          לי אישית אין בעיה שאתה כותב כמו אוהד, הבעיה שלי שאתה מנסה כל הזמן להוכיח שאתה אובייקטיבי.

    2. גם גולשים חופשיים לכתוב על כל דבר, אבל במקרה של גולשים זה חייב לעבור קודם בדיקה של סגני העורכים או שלי.

    3. למנחם אתה טועה קר רואה הכל יותר כמעט כל מאמן אבל הוא מהסס להגיב ולא אוהב לצעוק על שחקניו אולי הוא רוצה לא להלחיץ אותם או לאפשר להם לחזור לעצמם .
      לפעמים הוא פשוט מסרב להגיב בתקווה שהם יבינו מה צריך לעשות .
      כשוולטון אימן אותם ב24-0 של תחילת העונה הוא לקח פסקיי זמן בניגוד לקר וזעף על שחקניו וגער בהם . היות שהוא לא עושה זאת לצד קר ונראה רגוע ואז הם מתלחשים ביינהם זאת כנראה פילוסופיה שקר לקח מג'קסון . אני כמובן נגד זה במיוחד בשלבים כאלה של העונה אבל עצם זה שוולטון הגיב אחרת כשהוא אימן מראה שהם מודעים היטב למצב וזאת הדרך של קר .

      כפי שאמרתי אחריי המשחק הראשון פשוט קר היה צריך לשבור לקארי את לוח השרטוטים על הראש זה היה מחזיר את הזחוח לעולם הזה .

      עם כל הכוד לקבוצות רציתי גם לראות את קארי נגד לברון וקיבלתי את שנייהם יכולת ירודה מאוד האחד מעיף לבנים ומתחבא והשני מאבד כדורים מכל קטנה כאילו היו לבנים ומפוצץ את הסל מטר מהטבעת ומהוסס כאילו הוא במחזור או סובל מעצירות שלשול או שנייהם ביחד .

    4. זה רק כי אתה פוחד ללכלך ושזה יבוא לך בבומרנג בסוף הסדרה
      אין פה אחד שחושב שב 2-2 לא תפתח את הג'ורה שלך עוד פעם
      לפחות אתה לומד לדחות סיפוקים

    5. המה כל קבוצה יכולה ללמוד לא היה אמור להיות טור יומי בכלל למען האמת, סתם עלו לי כמה רעיונות כשראיתי את היום הראשון של הפלייאוף, כתבתי את הטור וכולם היו בטוחים בתגובות שזה טור יומי, אז המשכתי. יצא לטובה 🙂

  4. תודה רבה מנחם.
    ב-2 על 1 של ג"ס כל כך שמחתי, זה הראה בצורה יפה מה אני כל כך לא אוהב במשחקה של ג"ס, לצערי מאוחר יותר במשחק ג'יי אר עשה את אותה שטות בדיוק. בניגוד לקליי לפחות הוא לא זרק כשההגנה חזרה אליו.
    בהלי-הופ של לברון, קארי עושה פאול ברור על לברון. למה זה חשוב כל כך? כי זה היה ברבע השלישי כשלקארי 3 עבירות, וזה עוד אחרי ששניהם נתפסו אחד בשני ובסוף שרקו עבירה נגד לברון.

  5. מנחם אחלה אתר יש לך.גיליתי אותו רק בתחילת השנה והתמכרתי.רק בחודש-חודשיים האחרונים אזרתי אומץ להגיב כי אני לא מומחה כדורסל אלא סתם אוהד פשןט כבר 28 שנים של הנבא.מותר לך לכתוב מה שבא לך גם אם זה יעצבן את את הללל[ביניהם אני].אנחנו לא ריחמנו עליך בשני המשחקים הראשונים אז תכניס לכולם חופשי

    נ.ב.
    לא לשחרר את מומי מהפריוויואים של ימי ראשון שנה הבאה.זה היה ההיי לייט בשבילי עם כל הסיפורים שלו

  6. כפי שידעתי שיהיה 2-0 [כתבתי שעד שהקאבדס יבנו מה קורה ויתרגלו לקצב והמהירות יהיה 2-0 ]
    כך ידעתי שהיום הקאבס ינצחו בקלות .
    קארי לא מתפקד בסדרה וגם תומפסון .
    הם לא משחקים כסופרסטארים אפילו במשחק אחד וגם לא כאולסטארים .

    הייתי מודאג לגביי המשחק הבא [ידעתי שיפסידו הם הריי הפסידו כל הפלייאוף את מספר 3 ]
    היכולת של קארי מחרידה וגם של קליי [אם כי פחות] יש להם בעייה מנטלית חמורה תמיד כשהם ביתרון הם מרפים ונותנים לקבוצה השנייה לחזור כדי שיהיה משחק צמוד וכמו ילדים הם ינצחו בקלאץ' שם קארי אדיר וקליי טוב . הם לא מודעים לזה ולפעמים המשחקים נגמרים קודם לכן אבל זה תמיד בגלל איגי או גרין או שאר השחקנים ואף פעם לא בזכותם .

    לגביי המשחק היום ב4 -0 לקאבס נגעלתי מרמת המאמץ והגישה ב6-0 צרחתי על המסך וקר שייקח טיימאאוט ויתחיל לצעוק הוא חיכה ל9-0 .
    כשהם יצאו מהטיים אאוט ונראו אותו דבר [בגישה ובתנועה ] במשך שתיי דקות ידעתי שהמשחק נגמר והתלבטי עם ללכת לישון או לראות בתקווה שתהיה אשליה של משחק ……לצערי נשארתי סתם מאובססיה כי ידעתי לאן זה הולך כמובן שנרדמתי ברבע הרביעי .

    ולא הקאבס לא היו טובים יותר לברון היה מחריד ולולא ג"ס באו במצב מנטלי גרוע כל כך היה יכול להיות 3-0 בעיקר בגלל היכולת המחרידה של לברון .
    גם סמית כמו תמיד היה חסר ביטחון אבל הגנה מחרידה עליו של קארי וגם של תומפסון נתנה לו סוף סוף ביטחון שלא יעלם במהרה ואז הכדורים התחילו להכנס .

    קיירי היה קיירי ידעתי שילך לבד וקר לא עשה שום התאמות לפניי המשחק ולא במהלך המשחק [עבודה גרועה ]

    נוסף על כך קליבלנד מנסים לפצוע את תומפסון וקארי כי הם פשוט אנשים מלוכלכים עם צוות מאמנים מכוער ומלוכלך והם קיבלו הוראה ברורה לפצוע אותם .

    אולי הם יצליחו אבל לדעתי אז תיגמר הקריירה של לברון כי גרין פשוט ישבור לו את הברך בכוונה ….האיש לא מוכן ולא יודע להפסיד וגם לא פריייאר .

    כפ י שכתבתי אחריי משחק מספר אחד קר היה צריך לשבור את לוח השרטוטים על הראש של קארי ואז התוצאה היתה שהMVP היה מפתח בלוטה או אולי זעזוע מח קל אבל גם נראה כמו MVP ולא כמו פרימדונה ,סמרטוט או בעיקר שחקן ליגת הWNBA זה נראה כאילו הוא החליף זהות ומח עם ג'יימס הארדן כי הוא משחק ממש כמוהו .
    אותה אדישות אותה זחיחות אותה שחצנות ללא שום מאמץ או כבוד למשחק ולחבריו רק כי יש לו יכולת אישית גבוה והוא מרגיש שהוא יכול לקלוע מתיי שהוא רוצה[נכון לשנייהם ]

    קשה לצפות את מהלך המשחק הבא .
    לקליי תתנפח הברך והוא יהיה מוגבל בתנועה ובהגנה .
    לא כל יום פורים וקליי יציל להם סדרה בפיגור ………..קארי ? קר לא עזר לו וגם הקבוצה והגם הוא לא עזר לעצמו אי אפשר לעלות ממצב של אפס והוא משחק כמו אפס כבר שניי משחקים[ ובאמצע היה לו משחק קל עם כמה זריקות קלות ברמה של שחקן ממוצע פלוס ולא יותר .] למצב סופרסטאר שאות צריך כדי לנצח קבוצה חזקה עם כישרון בחוץ .
    מצד שני לברון גם לא הכי תפקד הכתבה שבה סוכנו של השחקן האלמוני[קיירי] משמיץ אותו השפיעה עליו מאוד זה ברור .
    הוא אמנם קלע אבל ג"ס נשברו מנטלית עקב היכולת המזוויעה של קארי וגם קליי והפסיקו לשמור עליו אז הוא הגיע ל30 בהרבה נקודות מתות .
    היכולת של לברון תמשיך להיות בינונית וקארי ? נראה
    ביינתים זה הגמר הכי גרוע שראיתי מאז ה4-0 של הלייקרס על ניו ג'רזי שאותו …………לא ראיתי כי ידעתי שזה יהיה סוויפ משפיל .

    שלוש תבוסות באף אחת מהן הקבוצה המביסה לא הייתה באמת טובה ואילו המובסת הייתה מחרידה .

    הכוכבים היו גרועים בכל המשחקים ……….וכן זה כולל את לברון המחריד של היום ואת קיירי שנתן רבע ראשון מעולה ובזה הוא בעצם סיים את המשחק .

    יש לקאבס סיכוי לזכות אפילו באליפות עם קארי ייראה ככה או אפילו ביכולת הלא משכנעת של המשחק השני .

    הם יכולים להשוות ואז הלחץ והבעיה המנטלית יביאו את ג"ס אולי לשבוק אם כי כל הקבוצה תתפקד בבית ורק שניי ה ספלשים לא יתפקדו וזה יכול להספיק .
    אבל לאורך זמן כשכל שחקניי הקבוצה יודעים שהכוכבים לא מתפקדים בכלל זה יגרום גם לידיים שלהם לרעוד .

    לסיכום בכל שנות חיי לא ראיתי MVP של עונה משחק גרוע יותר אין ספק שהגדולה של קארי תקבל בעיטה חזקה בתחת חזרה למה שהיה לפניי שנתיים אפילו אם הוא יתעלה במשחקים הבאים תישאר לפחות כוכבית.

    לגביי מאמנים לו ? ההגנה הזאת תוכננה על ידיי בלאט עוד בקיץ בזה אני בטוח[שוב מציין לא סובל את בלאט] לו לא הרשים אותי בכלל .

    קר ? קשה יותר לשפוט כי ממתיי מאמן אמור לצפות שהכוכב שלו ייראה כאילו חייזרים שאבו ממנו את כל הכוחות והכוכב השני זורק לבנים מהקו ויוצא לשלוש ומייד משליך עוד לבנה .
    מצד שני לא היו לו[ או שהוא שמר אותם למשחק הבא ] הפתעות לא היו לו תכניות לשבש את משחק השכונה הצפוי של קיירי הוא לא הלך לספסל וכשהלך זה היה מתכנית מהבית ולא בהתאם להרכבים שמולו .
    למשל העלה את אזילי בדיוק כשמוזגוב הגבוה והמפלצתי שומר עליו ואזילי לא תפקד .
    הרכב נמוך לא קשור בכלל כשטריסטן תומפסון בהצגת ריבאונד התקפה והתבקש לשים מולו את ווארז'או או ספייטס רק כדי שיסגור אותו לריבאונד ושהאחרים ייקחו . אולחלופין הרכב סמול בול גבוה עם תומפסון ביחד עם ליווינגסטון איגי גרין ובארנס שיחפו על הנחיתות מול תומפסון .

    הרגשה לא נוחה בכלל . ג"ס חזרו להרגלים הרעים ומהרגלים רעים מנטלית לא חוזרים לאליפות פעמיים וגם אם כן זאת תהיה האחרוונה שלהם [ללא הבאת שחקן פנים אמיתי דוגמת קאזינס או חודר גדול כמו דראגיץ' ]

    הצפי שלי בניגוד לאוהביי נוקמיי בלאט אחרים ושונאיי לברון היה 4-1 יייתכן שאטעה בפעם הראשונה בהרבה מאוד שנים [וגם ייתכן שלא ] .

    ממש לא צפיתי שקארי ייראה כמו רכיכה ציפיתי לפחות ליכולת של אולסטאר שאמורה להספיק נגד הגלקטיקוס .

    קליי יחזור לעצמו כך הייתי בטוח רק שהוא נפצע בברך וההגנה שלו לא תהיה אותו דבר כך שהוא יצטרך להתעלות התקפית ….שוב ואי אפשר לצפות לניסים של 11 שלשות פעמיים בעונה .

    להתראות במשחק הבא

    1. תגוובה מצויינת רובי,חלק אני מסכים וחלק לא..החלק הראשון נכון לחלוטין וזה היה גם הרגשתי,עוד שראיתי את מסיבת העיתונים של קרי לפני המשחק זה נראה שהם הולכים להפסיד,אמנם הוא אמר את כל הדברים הנכונים שאסור לזלזל וגם אנחנו היינו במצב דומה אבל שפת הגוף הראתה שהוא לא באמת מוכן למשחק של חיים ומוות.לגבי קרי אז כן במידה והוא ממשיך ביכולת הזאת אז יהיה סימן שאלה לגביו אולם מצד שני כבר ראינו שקרי לא סופרסטאר מהז'אנר שאנחנו רגילים וזה לא נראה לי כל כך מפריע לו שזה מאוד חשוב להצלחה של גולדן,מה שכן אם הוא נותן עכשיו 2 משחקים ענקיים אף אחד לא יזכור את תחילת הסדרה.
      אני עדיין חושב שהלוחמים קבוצה הרבה יותר טובה והכל תלוי בהם ויותר מכל זה מזכיר לי את הסדרה הקודמת של קליבלנד מול טורנטו רק שהפעם בתפקיד טורנטו זה קליבלנד.

        1. תראה שחושבים על זה יותר לעומק אז אכן הכיוון שלך נראה יותר הגיוני.
          ואני יסביר למה:
          1.לברון חזר לשחק כמו המלך שהוא,משחק נחוש,חזק וכמו שמנחם רשם פעם הוא למד לשתף ולתת לחברי הקבוצה להתבטא.
          2.הצוות המסייע בראשות קיירי וגי' אר יצאו מההלם,ועכשיו נראה אותם חורכים את הפרקט כמו במשחק הזה.
          3.ללוחמים אין תשובה לתומפסון ומה שהוא עושה להם עם ריבאונד ההתקפה פשוט מחסל אותם.
          4.ממה שראיתי השמחה והאחווה חזרו לספסל של קליבלנד ושוב הם נראים כקבוצה הכי שמחה ומחוברת שאיפעם הייתה בכדורסל בכלל.
          5.הלוחמים נראים מותשים מנטלית ורק מחכים שהעונה תיגמר ומול קליבלנד זה מצב מנטלי הכי גרוע להיות בו.
          6.קליבלנד משחקים הגנה מדהימה שחונקת את הלוחמים ואין להם תשובה (וזה ראינו ב2 מתוך שלושת המשחקים עד עכשיו)
          7.ולסיום לעולם אבל לעולם אל תהמר נגד המלך (אלא אם אתה המלך של מעלה השבעה ואז סביר להניח שמישהו כבר ירצח אותך)

      1. ליניב כן ולא לפניי שנה הוא נתן משחק ראשון טוב כולל התעלות בקלאץ' משחק שני גרוע אבל מול הגנה אישית חזקה מאוד . משחק שלישי גרוע אבל התעורר בגארבג' טיים משחק רביעי סולידי ושניי משחקים אחרונים גדולים .

        הוא לא היה הMVP אבל לא היה זוועה כמו עכשיו . שני משחקים מחרידים ומשחק אחד בינוני שבו הוא כרגיל נעץ מסמרים בשתיי דקות אחרונות של רבע .

        לגביי הפסד בסדרה ……על סמך מה?
        הספסל של קליבלנד לא קלע כלום הם שיחקו רק עם שבע שחקנים ובעצם פריי לא ממש שיחק או השפיע אז זה רק שש.

        בדרך כלל ספסל לא קולע הרבה בחוץ כמו בבית אבל אפילו ביום מזוויע של קליי וקארי הספסל שם 33 נקודות והם לא היו מאסיסטים של שניי הכוכבים .

        במצביי קלאץ' כמו שכבר אמרתי קארי פורח יותר מכולם ולקאבס אין שחקניי קלאץ' רק גורילה וטוב בעצם קיירי כן שחקן קלאץ' אבל לא אם יכינו לו מלכודות .

        ג'יי אר יחזור להלם לפחות בג"ס
        תומפסון זה קל שים סנטר שרק יסגור אותו והוא לא יעשה כלום.
        זה נראה כאילו הוא עשה הרבה אבל זה היה רק 14 ו13

        שמחה ? איןבהם שמחה ואין להם יתרון כישרון כמו בסדרות עבר .

        סביר שזה יהיה דומה לטורנטו אבל ………….
        רגע פתאום ראיתי שאתה צוחק על העגל .

        בכל מקרה הסדרה מאכזבת .

        ציפיתי ששתיי הקבוצות יקלעו היטב וייתנו הגנה ואז המשחק הקבוצתי הספסל והחכמה של ג"ס ינצחו ……זה וההבדל שנראה היטב בשניי המשחקים הראושנים בגלל קצב גבוה שלהם כל העונה אינטנסיביות וסדרות פלייאוף חזקות .

        בפועל החמישייה של הקאבס פחות או יותר מתפקדת עם הדגש על פחות החמישייה הראושנה של ג"ס לא מתפקדת עם הדגש על בכלל והספסל הוא זה שעשה להם את ההבדל .
        אצל הקאבס אפשר לומר שקיירי וג'יי אר עשו את ההבדל ולברון נתן את הדחיפה הסופית .

        החולשה של קארי וקליי מייאשת את שחקניי ההגנה של ג"ס ומוציאה אותם מן המשחק.

        ההתפרקויות האלה שבהם מסתיים המשחק תוך חצי רבע וועוד חצי אחריי ההפסקה קרו להם עם אוקלהומה החזקה היום אבל…………..הם קרו גם מול פורטלנד ואז חשבתי שמדובר בעצמה של פורטלנד ויציאה מאיזון של קארי אחריי הפציעה אבל זה כל הזמן חוזר על עצמו באותה צורה בדיוק ולכן זה מראה עלחושלה קבוצתית מנטלית ובצוות האימון שלהם .

        אין לזה הצדקה כי הםפשוט לא משחקים כל כך הרבה דקות כדי שיתעייפו ויעשו מעשה ג'ורדן של לנצח ואז להפדיש לנצח ואז להפסיד כדי לנוח ואז לתת פוש למשחק חוץ אחד חזק ולקחת את הסדרה .
        לשיקאגו [חלק מזמן ] פשוט לא היו מספיק כלי התקפיים .

        הסיכוי שלהם נובע משביקה של כוכביי ג"ס וחוסר בעזרה והבנה של זה מצד המאמנים .
        שוב על קליי הייתי סומך אבל הפציעה היא אמיתית . אמנם זאת פציעת שריר אבל אלו כואבות ולא עוברות מהר ומגבילות בתנועה [הגנה בעיקר]

    2. לברון היה איום במיצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הוא השתפר ככל שהמשחק נארך והיה לעתים הלברון של ימיו הטובים.

  7. אני חושב שעכשיו אחרי משחק שלישי גרוע של האחים ספלאש גם אי אפשר לחשוב שזה כזה מקרה. משהו נכון עושה הגנת קליבלנד וקר עדיין לא מפצח את זה.
    דבר נוסף שקרה היום ולא קרה בשני המשחקים הקודמים זה שג'יי אר סוויש התחיל לזרוק. היה איכשהו משותק מפחד או לא יודע מה בשני המשחקים הראשונים, וזה שחקן שהקליעה שלו קריטית בשביל הקאבס כל השנה.

    1. זה כן במקרה כי על תומפסון שומרים שחקנים נמוכים הוא לוקח זריקות חופשיות ומחטיא וכשהוא הולך לטבעת הוא דווקא קולע עלייהם בקלות כשהוא חודר עד הסוף . כשהוא נתקע באמצע חדירה הוא מחטיא אבל זה אופייני למשחק שלו .

      קארי פשוט אנמי זחוח וכתבתי מה אני חושב עליו .

      מנחם וכל השונאים יגידו מה שיגידו אבל כשהיוננימס MVP מסיים מחצית עם 1-5 זה פשוט בלתי מוסבר ולא קשור להגנה במיוחדששומרים עליו שחקנים שאין להם מושג בהגנה .

      הגנה טובה זה עם לברון שומר עליו או שהם עודים דאבל טים [הם עושים] כל פעם שהוא נוגע בכדור ואזה הוא מסיים עם 4-10 או 3-9 5-12או זה הגנה טובה . כששחקן לוקח רק 5 זריקות במחצית במשחק חוץ וקולע רק אחת והשחקן הזה קולע בממוצע 30 נקודות ב50% ו45% מהשלוש עם 90+ % מהקו מה שמעודד חדירה לסל ואת ההגנה לא לגעת בו משהו דפוק לגמריי בראש שלו .

      קר אפילו הוציא אותו ישב לידו הסתכל עליו כמו שמסתכלים על מישהו תמהוני ושאל אם הכל בסדר .אולי הוא חשד שהוא מסתיר פציעה .

      לדעתי מישהו סימם אותו או שהוא התחרפן לגמריי אולי עשו אנטי וודו לברבוסה ו ווארז'או המכשפים של ג"ס.

      קר אפילו השאיר אותו בגארבאג' טיים ונתן לו את הכדור ליצור כדי שיקלע משהו וירגיש טוב כי אם הוא היה מסיים עם פחות מ10 נקודות כפי שצריך היה [בכלל היה צריך לספסל אותו לכל המשחק] והיה מסתכל בסוף על הסטטיטיקה והביקורת הוא היה מקבל שבץ.

      אני זוכר שפעם ג'ורדן היה מחריד אחריי שהוביל 3-0 על מיאמי . הוא הלך לשחק גולף ולא התכוננן למשחק . פתח עם אפס ממיליון אבל אז התעשת והציל את כבודו [אם כי לא את אחוזיי הגבנה הרזה ] וסיים עם איזה 30 נקודות באחוזים מזוויעים והפסד אבל זה היה 3- 0 ולא בגמר .

      קארי נתן היום משחק גרוע מהמשחק ההוא של ג'ורדן והוא אילפו אמר לעיתונאים שהוא התכונן כמו תמיד כמו לכל משחק .

      לדעתי הבחור קוקו הוא אוהב דרמה משחקים צמודים וסדרות צמודות כיד לפרק את היריבות בקלאץ' הבחור התאהב בתת מודע שלו ברגעיי הקלאץ' כי בפלייאוף הזה הוא ב80% מהזמן מתפקד רק בשתיי הדקות האחרונות של רבעים + הרבע האחרון והארכות .

  8. מנחם כתבת "איך הוא יצא מהמחצית הראשונה האיומה שלו, וסיים את המחצית השנייה כגאון כדורסל הוא מהפך שמגיע לו בלאדות ופסלים)"
    בוא נאמר שקצת הגשמת. אבל זה בסדר אנחנו על הסוס, אוטוטו האליפות אצלנו

  9. הייט אשברי.
    חבר, אתה מתלונן על כתיבתו של מנחם, נטולת הגוונים האפורים. ואני שואל, במחילה, מה זה כל כך כואב לך? למה אתה מנסה לשנות אותו? ואם כבר, האם זאת הדרך? הבנאדם היה פה הרבה לפנינו, זה האתר שלו, לא הרוויח את הזכות לכתוב איך שבא לו?
    לא מתאים לך, הכל טוב- דלג הלאה, יש מספיק תוכן נהדר באתר.
    אני לא מנסה לחסום ביקורת עניינית, אבל באמת שהמסר נקלט.. 🙂

    1. אשברי צודק מנחם לס היה צריך רקוויאם וזה היה הרקוויאם שלו .
      תן לו לדבר שטויות .
      עם התאנדרס הוא שתק אחריי המשחק הראשון כי היו לו תקוות עכשיו התקוות קלושות אז הוא חייב להתפרק קצת עם אמרתי לכם אין כמו המזרח הקשוח אין כמו גורילון ג'יימס וכדומה .

        1. הפוסל במומו פוסל .

          לברון ג'יימס הוא גורילה לטוב לרע קח את זה לאן שאתה רוצה זאת עובדה .
          יש שאוהבים את זה ויש שלא .

          אני דווקא אוהב את זה כשהוא משחק חזק ומשתמש בכח שלו ומשתולל אבל הוא עדיין גורילון ג'יימס וזה הכל.

  10. קיבלו את משחק הכבוד שלהם
    אכן טעיתי ולא יהיה סוויפ
    אבל עדיין חושב שזה היה וישאר נצחונם היחיד בסדרה

  11. אישית, אני חושב שיציבות והמשכיות הן חלק מרכזי במדד "גדולה" של שחקן, ולכן מבחינתי סטף קארי עוד לא שם.

    אבל, לשיטתם של מי שטוענים שהוא כבר כיום אחד הגדולים באמת, אני חייב לומר שמעולם לא ראיתי שחקן בליגה של הגדולים ממש נותן פלייאוף כל-כך חלש.

    ולא, פורטלנד לא באמת נחשבת.

      1. גם מול OKC הוא בפירוש לא הוביל את הקבוצה שלו לניצחון.

        ברור שהניצול שלו את השמירה עליו עזר מאוד, אבל עדיין…

  12. ובכן, אם להתייחס למה שכתבתי, לא טענתי לרגע שלברון גמור או לא מסוגל to bounce למשחק אימתני – הנקודה היא שאני חושב שאם ימשיך להסתמך על אתלטיות וכוח אני מאמין שהוא מסוגל אולי לקחת משחק בסדרת הגמר, אך לא להיות האחפא דוג שהוא רוצה ואמור להיות – כמו כן, השארתי את האםשרות שהוא יפתח קליעה (והחום היה לו יום קליעה לא רע אך לא מדהים) או יפתח את משחקו בדרך אחרת פתוחה – נחיה ונראה. אני עדיין מחזיר בהימו המקורי של ג״ס בחמש

  13. לפי דעתי קרי איבד את זה. וגם תומפסון. הם גמורים וחסרי עמוד שידרה. לפי דעתי הם יכולים להיות בסגל הפועל גבת בשנה הבאה או של גבעת זאב. לא מבין איך הם פתחו בחמישייה כל כך הרבה משחקים של קבוצה שניצחה העונה 73 (הרבה בזכות השופטים שגם היום דרך אגב השאירו אותם במשחק עד אמצע הרבע השלישי) מזל שיש להם את הספסל המדהים ואת הקהל.

  14. ואם קרי מסיים את המשחק הקרוב עם 30 נק', ניצחון, וסדרה (כמעט) גמורה – כל הדיבורים על הסדרה החלשה של ה-MVP יגוזו.

  15. הניקס עברו לקריקט… בחיי רעיון.
    בכדורסל הם בטוח לא, כבר 17 שנה.
    האמת יש ניצוצות תקווה. סומך על הקרמה של הניקס שדברים ימצאו את הדרך להתחרבן.
    שתיגמר כבר הסדרה המיותרת הזאת ונוכל לחזור לבכות על הניקס כמו בני אדם.

    1. כמו תמיד,
      אתה יכול לסמוך על דולאן, שברגע האמת, ימצא את המיקום המשולם בשביל להשתין בקשת על אוהדי הניקס, בעודו מכבה את אותם ניצוצות תקווה.

      מעורר תמיהה מס' 1: איך לעזאזל יש לאוהדי הניקס עדיין ניצוצות של תקווה???

      מעורר תמיהה מס' 2: איך הגארדן לא נשרף אחרי שכל כך הרבה פעמים דולאן השתין על ניצוצות התקווה של אוהדי הניקס
      (הרי ידוע שלדולאן יש בשתן אחוזי אלכוהול גבוהים יותר מאשר בנמצא בתוך הנוזל השקוף שמכלס בקבוקי וודקה…)

      1. איפה ראית ניצוצות תקווה אצל אוהדי הניקס??
        אוהד ניקס זה ייאוש טוטאלי, מתמשך, עמוק, שחור כמו התחת של חוזה ורגאס במכת חושך, שהולך ומחמיר עם השנים.
        אוהד ניקס זו הוודאות המוחלטת שניצוצות התקווה שלפנינו הם שלישיית האורות הקדמית של קטר רכבת שגורר אחריו עשרה קרונות של פסולת רדיואקטיבית היישר מספרינגפילד.

        ידידי, אנחנו מיואשים ואנחנו גאים בזה.

    2. אתה צודק!
      שתיגמר כבר הסדרה המיותרת הזאת.
      אני באמת מתגעגע לאושר הטהור שטמון בלהתבדח על חשבונם של הניקס…

          1. אני כבר מחכה "בקוצר רוח" לבדיחות, שאנו, אוהדי הסאנס, נספוג.
            דקה אחרי שהסאנס יבחרו בדראפט בשחקן מכבי תל אביב לשעבר.

          2. היי… אתה לא הקבוצה שפעם היו לה שלושה רכזים ומרוב שהתבלבלתם סילקתם את כולם?
            היה לכם אז המאמן ההוא.. בורנסק…הורנבק… איפה הוא באמת?

  16. חחחחחחחחחחחחחח תקשיבו אתם אתר של אנשים הזויים ולא יציבים.
    לפני 12 שעות דובר פה על סוויפ ועל כמה קליבלנד ממוטטת ובלה בלה בלה.

    למישהו פה בכלל היה ספק שקליבלנד הולכת לקחת את המשחק הזה?
    אחרי 2 תבוסות (בעיקר משחק 2) יש ירידת מתח עצומה אצל המנצחת + דריכות שיא אצל המפסידה שמגיעה למשחק ביתי.
    כדי לנצח סדרה גמר בסוויפ אתה צריך להיות גם הרבה יותר בוגר וגם הרבה יותר טוב. בפרמטר הראשון הווריורס עוד לא שם.

    ולגבי הסדרה:
    1. קרי לעולם לא יהיה ג'ורדן בדיוק מהסיבות שראינו במשחק הזה – הוא לא סוחב את הקבוצה בסדרות, הוא לא זה שמעלה את הרמה כשכולם בקרשים.
    להגנתו יש לומר שזה גם קשור בסגנון המשחק שלו שמבוסס על קליעה ובו כשאתה לא קולע אתה נורא וכשאתה קולע אתה אדיר.

    2. בכל סדרה יש ירידת מתח. עדיין יש לווריורס 2 משחקי חוץ לגנוב כדי להמנע ממשחק 7.
    ויותר קשה מזה – קליבלנד עדיין צריכה לשמור על הבית ולקחת משחק בחוץ.

    1. כאילו דא…?
      אלף כל, קארי בחיים לא יהיה ג'ורדן כי קארי סוכן ק. ג. ב. וג'ורדן דיווח לMI6, זה אלף.
      ובית, מה אתה אומר על זה שסוכן הוד מלכותה ד. ב. סיים את ההצבה בארה"ב וקיבל רילוקיישן לטורקיה??

  17. סדרה מוזרה, משחק 3 היה בדיוק כמו משחקים 1,2 רק הפוך, אומר אצל קבוצה אחת כולם פוגעים ואפילו כל מטאטא יורה, ובשניה אפילו הכוכבים עם זריקות חוםשיות לגמרי מחטיאים.
    השאלה הגדולה היא מה יקרה כשתי הקבוצות יחליטו להופיע למשחק ונקבל סופסוף משחק צמוד.
    כרגע לא קרי, לא קליי ולא לברון לפי הגמר הזה בליגה של הגדולים באמת (משחק 1 היה של ליבנגסטון, 2 של גרין, אתמול תומפסון הרג את ג"ס עם כמה ריבאונדי התקפה סופר קריטים שלולא היה יכל להיות מיני קמבק).

  18. אם כבר מדברים על סטיב מילס אז אין לי מושג מנחם למה אתה קורא לו ה-GM החדש של הניקס. זו כבר עונתו השלישית בתפקיד (יותר ותיק מפיל ג'קסון). חוץ מזה אין לו שום קשר לקריקט (או הודו למיטב ידיעתי). כספורטאי הוא שיחק דווקא בקולג' די יוקרתי כדורסל. הוא אפילו היה טוב יותר מהשותף שלו לבאק-קורט באותן שנים בפרינסטון שאחר כך אפילו לקחת קבוצת NBA מרחק שני ניצחונות מהאליפות.

    1. דרך אגב העובדה שהניקס לקחו בסוף את הורנסק ולא את בלאט אומרת משהו או על המעמד של מילס בקבוצה או על זה של בלאט בקרב אנשי המקצוע בליגה. שכל אחד יחליט איזה מהשניים נראה לו.

      1. אתה מדבר על ג'י אמ בקבוצה של דולם, אוקיי?
        לא יודע מה הביטוי האמריקאי לאסקופה נדרסת, אבל ברור מה ראשי התיבות שאיתן מבטאים את המושג בניו יורק

      1. תראה זכרתי שהוא לא חדש בתפקיד (כמו שדובי אומר – בניקס זה רק תואר ולא מעבר). מה שכן בזכותך הלכתי לקרוא עליו קצת וגיליתי שהוא חלק בק-קורט עם דיוויד בלאט בפרינסטון.

  19. מנחם אתה גם קצת מעוות את הדברים של קאליפרי על מוריי. הוא בסה"כ ניסה לנפח את האגו של עצמו ולההראות כמה הפרוגרם שהוא מריץ מוציא כוכבים. אם נדייק הןוא אמר שמוריי הוא בחירה בטוחה מכיוון שקאליפארי הוציא כבר MVP, ROY ואולסטארים.קאליפרי אמר שיתתכן שבעוד 5 שנים מוריי יהיה השחקן הטוב ביותר שיצא מהדראפט הזה.

  20. כל מי שהממצפון שלו והשכל שלו אומרים לו שחבורה של מוסלמים מטומטמים לא היו מסוגלים להוציא אל הפועל פיגוע מתוחכם כזה צריך להתקומם עכשיו!

    ה ת ק ו מ מ ו !

  21. אין שום סתירה בלהיות חבר במועדון ללל וחבר במועדון קקק. זה דווקא מאד מתאים.

    משחק 4: ג"ס לוקחים במשחק צמוד. קרי מצטיין, ג'יי, אר לא פוגע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט