הטור היומי: הלילה המשחק החשוב ביותר בקריירה של לברון / מנחם לס

*הלילה זה הזמן של לברון לנקום.

*הלילה זה הלילה של לברון להראות שעדיין יש לו את זה.

*הלילה זה הזמן להראות אם הוא באמת שייך לכיתה של הגדולים ביותר.

*הלילה זה הזמן של לברון להראות לכולם שהוא יכול – כמו שמייקל וקובי עשו בעבר – לקחת משחק על אחריותו ולהכריח נצחון.

*הלילה זה הלילה של רבנג'.

*הלילה זה המשחק החשוב ביותר בקריירה שלו, ומשחק שיגדירו יותר מכל משחק אחר כי דווקא עתה, דווקא עם קבוצה נחותה שהיא על הפנים, זה הזמן להתעורר ולהראות מי אתה!

אולי אין לו את זה יותר? אולי כל מה שנדב הלפרין כתב עליו הוא נכון: הוא הפך לכבד מסכן, שגנבו לו את המלוכה, והוא משתרך בקושי אחרי הצעירים החדשים שגנבו לו את המלוכה, ורק מחכה שהסבל וההשפלה ייגמרו כבר?

אבל אולי עדיין יש לו את זה?

הלילה ניווכח. הלילה זה ליל הנקם. אני בטוח שהוא מרגיש פגוע ומובס כפי שלא הרגיש אף פעם לפני זה בחייו. כשזה קרה בקליבלנד בסיבוב הראשון הוא היה צעיר, בקבוצה צעירה ולא מוכנה. במיאמי הוא כן עשה זאת – פעמיים – ובשנה שהפסידו לספארס היו מספיק תרוצים, אבל התרוץ הגדול ביותר היה שהוא היה חלק ממכונה, ולא המנוע עצמו.

הפעם כל המשא הוא על כתפיו. הוא הגיע לקליבלנד לקחת אליפות, ולמעשה כל מה שקורה וקרה בקליבלנד זה על ראשו.

ייתכן מאד שאליפות העונה היא דבר בלתי ניתן להשגה, אבל נותר לו דבר אחד: לנסות לשמור על כבודו עם משחק גדול, ונצחון. אני לא מאמין שהוא יוכל לעשות זאת פעמיים בבית נגד קבוצה עליונה על הקאבס כמעט בכל, אבל פעם אחת אולי הוא כן מסוגל, וזה יציל הרבה מהמוניטין שלו. משחק גדול ונצחון גדול הלילה יקטין מאד את הכאב עם ההפסד בסידרה כולה.

אז הלילה הוא הלילה. אחרי שיהיה 3-0 לא יהיה הרבה טעם לנצחון שיעשה 3-1, כי ברור שהמשחק הבא באוקלנד יחתום את העסק. אבל נצחון הלילה הוא לא רק משמעותי יותר; הוא גם יקבע המון את גורלו ומורשתו.

אני לא זוכר מתי לברון שיחק פעם בקבוצה שהיתה כה OVERMATCHED. אולי אף פעם. אולי אפילו בקליבלנד האורגינלית לא היה משחק כמו המשחק השני בו גרם היריב ללברון להיראות חסר אונים. אז הערב זוהי ההזדמנות שלו לקחת קבוצה שהתברר שהיא נחותה לווריורס, ובעצמו להטות את המשקל לצד השני.

הלילה זה עניין לא רק של יכולת אלא גם של אופי: הוא חייב לעשות מה שהגדולים באמת עשו כמה פעמים בקריירה שלהם וזה לסחוב קבוצה שלמה על גבם, לטרף את כל השחקנים, ולהכריחם לנצח יריב עדיף.

הפעם קליבלנד היא קבוצה של לברון יותר מכל קבוצה אחרת. בקליבלנד הראשונה זה היה עניין של דראפט, ובנייה. במיאמי זה היה רעיון של דוויין ווייד שפט ריילי רק ביצע והשלים. הפעם זאת קבוצה שהיא 'שלו': מהמאמן ועד כמה שחקנים שהוא ביקש שישחקו איתו. לא יהיה הפעם אף תרוץ (אני מקווה שקווין לאב כן ישחק, ויתן משחק מצויין כי אחרת כבר יבצבץ איזה שהוא תרוץ, במיוחד אחרי שלאב היה הטוב ביותר במשחק הראשון שהיה די צמוד!).

ישנה חשיבות עצומה נוספת למשחק הערב: עוד נפילה משפילה, ומיד תישאל השאלה:

"מ-ה   ע-כ-ש-י-ו???

לאן הולכת הקאבס מכאן?

נצחון הלילה, ואפילו שיימשך עם הפסד בסידרה כולה, ייתן תקווה. ישאיר תקווה שאולי עוד שחקן או שניים ישלימו קבוצה לאליפות בשנתיים-שלוש הבאות. אבל הפסד משפיל יהרוס את המגדל שדן גילברט ניסה לבנות, ולא אתפלא אם לברון יעזוב, והקאבס תהפוך לקבוצה בינונית המתחילה לחשוב כיצד להיבנות מההריסות.

אם הלילה יהיה עוד הפסד, אז לפתע הטרייד של אנדרו וויגינס שרק לפני שבועיים נראה הגיוני ביותר, ייראה כשגיאה קולוסאלית, כי קווין לאב הוא לא השחקן שעליו ניתן לבנות 'פרנצ'ייז'. על וויגינס אולי כן אפשר.

אבל אולי לברון יישאר, יסכים לקחת CUT רציני ביותר במשכורתו להבאת שחקן חופשי נוסף שלברון יחשוב שהוא ה-PEG הנחוץ להשלמת התשבץ?

עד כדי כך המשחק הערב חשוב.

המשחק הערב הוא על היוקרה של לברון, הפרסטיז'ה שלו, המוניטין והכבוד, אבל גם העתיד כולו של הקליבלנד קאבס.

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. הוא לא מבוגר בגיל, אבל בברכיים שלו ישנו קילומטראז' של מיליון קילומטר.
    מצד שני, הוא חיה מיוחדת במינה שלא נפצעת, ואולי הוא באמת מיוחד ביכולתו הפיזית להחזיק טיפונת יותר מעמד מאחרים!

    1. אם אפשר, אתה יכול להסביר יותר ?

      האם יש בכלל מצב שאדם בשנות השלושים יהייה שווה ערך לעצמו בגיל 25 נגיד ? או לפחות באזור

      1. תלןוי במקצוע הספורט. בהתמדה (שחייה ארוכה מאד, מרתון) היו שיאנים בגעחאי 30+. בענייני מהירות/פאור, לדעתי 26-27 זה הגיל המקסימלי

    2. לברון, כמו ג'ורדן, עמיד בצורה בלתי יאמנת לספורטאי עילית, תמיד בכושר מצויין ושומר על הגוף שלו ואף פעם לא נפצע.
      להבדיל מג'ורדן ששינה את צורת משחקו (פחות אתלטיות ועוצמה ויותר שכל וקליטה) לברון עדיין לא עשה זאת ואני מניח שיעשה בעתיד.
      ההבדל שג'ורדן היה כל כך טוב מהשאר בפער עצום, שגם שאיבד מיכולתיו האתלטיות, עדיין נשאר פער בינו לבין השאר.

    3. זה נכון בגיל 31 יש רק איזה 40 שחקנים בהיסטוריה ששיחקו יותר דקות ממנו בכל הקריירה שלהם. אם נוסיף את הפלייאוף זה עוד פחות. בעיני זה ממש מדהים איך הוא מצליח לשמור על רמה כזו במשך 13 עונות.
      לדעתי הנפילה קרובה מכיוון שאצל כוכבים רבים היא מגיעה עם התדרדרות בקליעה מבחוץ. בדיוק מה שקרה ללברון בשנה האחרונה.

  2. מאחר ואת הסדרה הוא יפסיד,המשחק הזה ממש לא חשוב לקריירה שלו. "זוכרים איך פעם לברון קלע חמישים ואז לא חטף סוויפ?" "הוא אחד הגדולים בהיסטוריה!"
    לא נראה לי

      1. 1. כדאי שתמתין קצת עם המסקנה הנחרצת לפחות עוד משחק או שניים.
        2. אצל הלוחמים וגם אצל סטף הקבוצה חשובה יותר . אם הוא ימשיך עוד שנתיים – שלוש כמו השנה , המורשת שלו תיזכר , ועוד איך , גם בלי אף תואר MVP של סדרת הגמר.

  3. להזכיר לכולם שאת השנים הגדולות ביותר עשה ג'ורדן בשנות ה30 והלאה לחייו (מבחינת תארים וכו' מגיל 28 וצפונה).
    התירוצים שנופלים עלינו כל פעם מחדש נהיה כבר פאטתי לגמרי!
    ההתרברבות לפני תחילת הסדרה של כל מי ומו ביקום וכולל פרשנים כאן ושם ,שחקנים ואפילו לברון וטירון לו עצמם כאשר דיברו על כך שיש להם קבוצה וסיכוי גבוהה ללכת עד הסופ,רבים חשבו על גמר צמוד צמוד ואפי שיגמר רק ב7 ולא בטוח למי.
    והכל התבסס על הנצחונות של קליבלנד במזרח הרקוב ,האשליה הזו גרמה לכולם (לא לי) לחשוב שיש כאן תחרות.
    האשליות מתנפצות לרסיסים כאשר היא פוגשת את המציאות

    1. מה אתה רוצה שלברון ולו יגידו… שהם באו להפסיד בכבוד… כל ספורטאי חייב להאמין בעצמו ולתת לעצמו הרגשה כזאת ולא לוותר מראש.

      1. לא אני לא רוצה שיבואו ויגידו שבאו להפסיד אלא שיבואו ביותר צניעות וכבוד ליריבה ץ
        היחס הכמעט מזלזל של לו ולברון לגולדן סטייט היא חטא היוהרה והתשלום לחטא נראה כבר במשחקים 1 ו2

    2. אני האחרון שאסנגר על לברון אבל אתה לא יכול להשוות את לברון בגיל 30 למייקל בגיל 30. מייקל שיחק נדמה לי שמונה עונות שהגיע לגיל 30 לברון 13 עונות שאם אני לא טועה חוץ מהעונה הראשונה כל עונה בפלייאוף שזה עוד קילמטראז

      1. מייקל שיחק מכללות וגם את זה צריך לקחת בחשבון בקלומטראז׳. מצד שני הוא ישב עונה שלמה בחוץ פצוע והוא פרש לשנה וחצי באמצע

    3. רק להוסיף למה שיניב כתב,
      במהלך שנה הבאה (טפו, טפו, טפו), לברון צפוי לעבור את מספר הדקות הכולל של ג'ורדן בקריירה (כולל וושינגטון)

      כבר עכשיו, לברון שיחק 2000 דקות יותר מאשר ג'ורדן בזמן פרישתו השנייה (אחרי הזכייה באליפות 98')

      חתיכת קילומטראז'…

  4. מנחם תודה על תשובותיך בעניין הגיל ועל הטור עצמו.
    אני מסכים שהמשחק חשוב…..אבל בסוף הקריירה של לברון תשאל שאלה אחת באם הוא לקח או לקח אליפות בקבוצה שבחרה אותו בדראפט.
    האליפויות במיאמי נחמדות אבל לא נחשבות במובן זה שלברון הצטרף לכל הגדולים כדי לנצח והוכיח למעשה שהוא לא יכול לבד.
    זו הסיבה ההגיונית היחידה אגב שלברון חזר לקאבס כי הוא הרגיש בדבר.
    לכן אם יצליח להצעיד את הקאבס לתואר זה דבר אחד אך אם לא ז דבר אחר לחלוטין בייחוד שהמזרח בשנים האחרונות משמש כלא יותר משטיח מרופד .

      1. מתן קלעת בול!
        אצל אהרן הסנטימנט עולה על כל דבר ושחקן אמור להתאבד עם המועדון שבחר אותו, גם אם המועדון רקוב והבעלים מניאק

        1. עגל שאק הוא לא דאנקן .
          ויש הבדל בין דאנקן ,קובי ,לארי ,מגיק ונוביצקי לבין שאק ולברון.
          גם למייקל לא היה את הבעלים הכי טוב..בלשון המעטה.
          אבל חלק מגדולה של כוכב על זה להעמיד את הבעלים במקום ולהביא תארים כמי קובי.
          אבל לא לברוח מהארגון שאתה ככוכב על כל כך מזוהה איתו.

  5. שמע מנחם, נכנסים הרבה בלברון בסדרה הנוכחית. ייתכן מאד שבצדק.
    בכל זאת, כמה נקודות:
    1. "אין לו את זה." מה זה "זה"? כן, כבר אין לו את היכולת לסיים עונה עם PER נושק ל-32 בחמישיית ההגנה. נכון, לי לו את היכולת לשחק מעל 40 דקות בטורבו. אבל עדיין יש לו את היכולת לסיים את העונה ה-13 שלו עם RPM הכי גבוה בליגה. עדיין יש לו את היכולת לסחוב קבוצה שהוא השחקן היחיד מכל הקאדר שאי פעם היה בה משמעותי בפלייאוף. עדיין יש לו את היכולת לחמישיית העונה. האם זה לא אותו לברון של 2013? זה לא! האם אבד עליו הכלח ואנחנו בשירת הברבור ומפה הוא הולך להיות שחקן משלים בקבוצת סף פלייאוף? לא ממש.
    2. "הלילה זה הזמן של לברון להראות לכולם שהוא יכול – כמו שמייקל וקובי עשו בעבר – לקחת משחק על אחריותו ולהכריח ניצחון." לא מבין את המשפט הזה. כאילו, לברון לא הראה בעבר שהוא יכול? בשביל זה לא צריך לקחת דגמה ממייקל או מקובי. יש די והותר דוגמאות של לברון. אבל עזוב זיכרון ארוך – מה בדיוק קרה בגמר של העונה שעברה? הוא לא לקח משחקים על אחריותו לניצחון? מי עשה זאת – דלי ושמפארט?
    3. המשחקים הכי חשובים בקריירה של לברון היו משחקים 6-7 בגמר 2013 בראשון הוא קלע יותר מנקודה לדקה ברבע האחרון כשהוא מחזיר את הקבוצה מפיגור דו ספרתי ואת סל הניצחון בהארכה (וגם את השלשה שצימקה ל-3 הפרש לפני ההיא של אלן (אחרי החטאה שלו כמובן)) ובשני הוא נתן ענק עם 23 נק' ב-24 דק' במחצית השניה באחוזים פנטסטיים, כולל הסל שסגר את הסיפור.
    4. עם כל הביקורת (המאד מוצדקת בחלקה) הוא עדיין השחקן הטוב בקאבס בסדרה הזו ולא במעט. וזה לא כמו הגמר הקודם שאפשר להגיד שהוא לא השאיר פרורים לאחרים, כי ציינו החברים בפודקאסט שלקיירי היה במשחק הראשון אחוז שימוש גבוה יותר. אין עוד שחקן בעולם – אף אחד! – שנותן צמד משחקים של 21/10/9 ושוחטים אותו (נקודה מלהוביל שוב את שתי הקבוצות בשלוש הקטגוריות המרכזיות). אפילו אם הוא היה הכי חלש שאפשר להעלות על הדעת.

    לסיכום – האם לברון בירידה? ברור (וכבר כתבתי לך את זה אחרי שכתבת שלדעת הוא השחקן הטוב ביותר שהוא אי פעם היה). האם אפשר לבקר אותו על כך? למה לא – וודאי שאפשר. האם הביקורת לא פרופורציונלית למה שקורה בפועל (ולכוב על שחקן שנותן 23 ב-48% אפקטיבי מהשדה עם 12 ו-9 (ביחס של 2.25) שזה המשחק הגרוע בחייו זה לא פרופורציונלי)? לגמרי.
    נכון, לברון ראוי שימדד בכלים אחרים מהכלים בהם נמדד קווין לאב או אפילו מהכלים בהם נמדד סטפן קרי (וראינו זאת יפה גם בסדרות הקודמות וגם אחרי מספר מספר 1), אבל עדיין צריך להיות הוגנים. זה לא השחקן שישתלט עוד על הליגה, אבל הוא עדיין בטופ עולמי.
    רוצה לומר שחייזר שהיה קורא את הביקורות לסדרה הזו היה משוכנע שלברון השחקן החלש ביותר משמעותית לא היה מבין למה אנשים ממליצים על רוטציות של קיירי ולאב במקום להעיף את לברון ומשם הדרך לאליפות של קאבס רצופה אבנים צהובות.
    פאק איט – זאת קליבלנד! מישהו מעלה על דעתו לבקר גורם כלשהו באתלטיקו מדריד שלא זכו בליגת האלופות או שמשבחים אותם על ההגעה?
    לסיום, פוגש את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה בשיאה, מקבל בראש חזק ולא משחק מספיק טוב. לא צריך להפוך את זה ליותר ממה שזה באמת.

    1. אני לא מבין את ההגיון שבמסר שלך מתן. מה בדיוק אתה מנסה לומר? רק דוגמא אחת:
      "הלילה זה הזמן של לברון להראות לכולם שהוא יכול – כמו שמייקל וקובי עשו בעבר – לקחת משחק על אחריותו ולהכריח ניצחון." לא מבין את המשפט הזה. כאילו, לברון לא הראה בעבר שהוא יכול?

      בוודאי שהוא הראה בעבר שהוא יכול.

      הוא נמצא במשחק קריטי אחרי שני הפסדים בהם היה גרוע (באופן יחסי כמובן) ואני מנסה להסביר שזאת ההזדמנות הגדולה שלו להוכיח שהוא עדיין יכול להוות גורם מוחץ ע"י שיוביל קבוצה נחותה לנצחון. אז מה רע בטור הזה?

      מה אתה אומר שסותר את דברי? אני לא מבין.

  6. +1

    לברון הגיע לקליבלנד במטרה מוצהרת לקחת אליפות, המינימום שאפשר לצפות ממנו הערב הוא להשאיר הכל על המגרש.

    וגם השונאים הכי גדולים שלו חייבים להודות שכשהוא נותן הכל זה בדרך-כלל מתבטא במשחק אדיר ברמה האישית ונצחון לקבוצה שלו.

    בכל מקרה, אם זה לא מה שיקרה ויהיה עוד נצחון של GS מול קאבס חסרי-אונים, אז מבחינתי אפשר להכריז על הפלייאוף הזה כאחד העלובים אי-פעם (להוציא כמובן את הסדרה בין GS ו OKC)

    1. פלייאוף זוועתי, חוץ מהסדרות של אוקלהומה נגד הספרס וגולדן סטייט אפשר לציין לחיוב רק את טורונטו מיאמי ורק בגלל המתח. המזרח פח, הרמה הייתה מזעזעת ולא זוכר ככ המון בלו אאוטים.

  7. נ"ב – הוא חייב את זה לא רק לעיר ולאוהדים, אלא גם להנהלה שעשתה כמיטב יכולתה לייצר לו קבוצה לאליפות ומשלמת על זה הרבה מאוד $$

  8. אם לברון עוד פעם יוותר על המשחק מתישהו באזור הרבע השלישי בואכה תחילת רביעי, הוא מבחינתי השחקן הכי מאוס ששיחק את המשחק (ואני מתומכי לברון)

  9. ממש לא המשחק החשוב בחייו…זו גניבת דעת .
    המשחק החשוב בחייו הוא הניצחון על בוסטון בחוץ בחצי הגמר

  10. אני מקווה בשביל לברון שהוא לא רואה את המשחק הזה כחשוב בחייו. המשחק הערב הוא רק אחד מתוך ארבעה שהוא צריך לנצח מתוך החמישה הבאים בשביל אליפות.

  11. כמו שהבירוקרטיה הורסת את הדמוקרטיה
    ככה הסטטיסטיקה הורסת את רוח אוהדי המשחק

    מנחם ניסה פה להלהיב את ההמונים, פונט מודגש והכל…
    ניסה להכניס קצת פלפל בסדרה המשמימה עד עתה הזו

    ואתם באים לבלבל אותו עם עובדות
    ב 85, מוזס מלון היה מבוגר מלברון ב 7 חודשים ועדיין לקח חצי ריבאונד יותר ממנו בסדרת גמר מול קבוצה מערבית שהשם שלה מתחיל בגימל….

    יופי
    אני רק אזכיר פה בקטנה את מספר המהפכים שקרו השנה בפלייאוף מ 2-0 ו 3-1 …. מישהו עשה סטטיסטיקה על זה ?
    הא ??

    🙂

  12. הקאמבק הגדול בהיסטוריה מתחיל היום?

    אני לא רואה מצב שקליבלנד מפסידים היום, לברון לא ייתן לזה ליקרות.

  13. מסכים עם מתן. לברון הוכיח את עצמו אינספור פעמים בעבר אז מה יש לדבר כאן?
    מצד שני ברור שהמגמה היא ירידה, מתישהו הוא כבר לא יוכל לספק את הסחורה והסימנים גלויים לעין.

  14. הלילה זה הלילה של לברון להציג מראית עין של משחק טוב בחסות השופטים, שיבואו לרמוס, להרוס ולשדוד את ג"ס ולא לשרוק לו כלום.

    הלילה זה הלילה שלמרות כל זאת הוא בכל זאת יפסיד.

    הלילה זה הלילה שלא משנה בכלל למורשת שלו, כי את המורשת שלו כותבים כלי התשקורת ו-espn ומורשתו נכתבה עוד לפני שקלע את הסל הראשון בליגה.

    הלילה זה הלילה שקליבלנד ישתינו דם מרוב מאמץ ויחרבנו קוביות, וזה יספיק להם למשחק הכי קרוב בסדרה אבל אז הם יתפרקו ברבע האחרון.

    הלילה זה הלילה של הגבץ' – סלט ביצים בנוסח קליבלנד של אשכי לברון משוקשקים ומצומקים מפחד ושיתוק, מתובלים במשחה הסודית ממעבדתו של יואל – המדען המטורף ואחוז הדיבוק אך הגאון שלנו ב-ללל – המכונה Q, מצטיין סדרת הגמר!

      1. רנדי רנדי רנדי…… אגלה לך סוד מקצועי רנדי,מרחתי רוטב פילפלים טריים מהשוק של יבנה על מגיני הבייציות של הקקר היום,כשתראה את הנוד המהלך מקפץ ,מגרבץ ,ומתבכיין לשופט ,תדע שזה בא מהמעבדה הסודית של ללל באוהיו,אנו מקושרים עמוק רנדי הנקמה בדרך ,והיום זה היום

    1. תגיד לי, אשך, אין לך כל בושה לכתוב מסר כזה? שפה שמתאימה לילד בן 15 בתיכון (אגב, שתי השורות הראשונות מצביעות על כך שאתה פוחד ומכין דברים למפרע למקרה של נצחון הקאבס)

  15. מצטער, מתן, אין לו את "זה". מה זה "זה"?
    שווה בנפשך את התמרונים המטורללים של דלי בהגנה בגמר אשתקד. וכעת נסה להיזכר במהלכים כאלה של לברון בסדרה הנוכחית. לא מצאת? זה בגלל שאין לו את "זה" בקרביים. יש לו תדמית, ים של כסף, תירוצים, פלופים, מומחי שיווק מהגיהנום, יועצי תדמית, ותדמית. מלא מלא תדמית.
    משחק חייו היה כבר בשני המשחקים הקודמים, כשעוד הייתה סדרה. שחקן מעולה, ייחודי, אבל בשום פנים ואופן לא מנהיג. הכוכבים הגדולים באמת התעלו במאני טיים, (בוא נגיד שהוא מתעלה פעם כן פעם לא), אבל…הגדולים באמת שיפרו את כל מי שמסביבם. הטריפו אותם. לברון לא.

    1. מי שלא מבין למה אני מתכוון כשאני אומר שהלילה הוא חייב להראות שיש לו את זה, מדבר שפת ספורט שונה משלי. אתה לא אחד מהם, דרור כי אתה הבנת אותי. אבל לא רק 'מלחמה', אלא כל מה שדרוש על מנת לנצח.

  16. מנחם תפנים כבר ,לברון לא " איבד את זה " , כי " ללברון לא היה את זה אף פעם ".
    למייקל היה את זה ,למג'יק היה את זה,לקובי היה את זה,לבירד היה את זה, לשאק היה את זה.
    ללברון אף פעם לא היה ולא יהיה את מה שדרוש כדי לנצח ,כשהחרא עולה והמצב קשה (אה ,יצא לי חרוז על החריין) לברון חושב רק על עצמו ואיך לעשות תיקון נזקים לתדמית,ובגלל זה אין לו חברי קבוצה אלא משרתות.
    ואת זה יזכרו ממנו בסוף הקריירה המעפנה שלו.

  17. אותי מעניין , אם נניח שקליבלנד יפסידו, האם יהיה מישהו שיהיה מספיק חצוף לשאול אותו אם הוא עדיין חושב, כמו שנה שעברה, שזה לא משנה כי הוא השחקן הטוב בעולם. אני מניח שהוא יגיד כן. (ואני לא יודע אם הוא טועה)
    אני מאוד מסכים עם הטענות שהוא לא מצליח מספיק להטריף את כולם, וזה מה שקובי נראה לי אמר עליו.
    נראה לי שבכללי חוץ מוויד (או אולי מילר) שהיה שווה לו אפחד לא אהב לשחק איתו יותר ממספר מסויים של חודשים (או גג איזה שנה כזה)

  18. בנימה שונה ,מנחם כל הטרהטרהראם שהולך פה עושה שרות מעולה לאתר,מי כמוך יודע ," כל מה שמעלה את הכניסות מבורך "
    גם אתה אוהב להדליק את הילדודס פה עם כל מיני אמירות חצי אפויות מהתחת.
    ה ללל עומדים מאחורי הנפילה של הדמיקולו לברון,אנו לוקחים אחריות מלאה ,על הפלת הפקצה האנושית ,ולא נפסיק עד לסוף השמח.
    חדשות אחרונות מבית היוצר של ללל…….. היום בשעה 17:00 הוצאנו זכויות יוצרים על מס' שמות של מנות לזכר הנפילה שבדרך :

    שיפודי לברון
    נקניקיות לברון
    שקשוקה לברונית
    " הנקניק"
    המלך עירום (מנת המבורגר בלי לחמניה ,מומלץ)
    שווארמת המלך
    בלאק סוסג'

  19. מומי מסכים עם הדוק
    כמה שצחקנו על הפלופר אם הוא מפשל הלילה אולי גמר הקריירה
    יש לו פה הזדמנות של פעם בחיים לקחת טבעת ולצאת גדול
    בשורה התחתונה מומי אומר לא דובים ולא טבעת , יאאללה גודלן בוויז תנו לפלופר במגבעת

  20. הלכלוכים מתחילים לצאת כנראה מהסוכן של קיירי והעובדה שהם יוצאים לפניי המשחק מראה על בעיה רצינית שתהיה הלילה .

    לכלוכים על ההתנהגות של לברון בחדר ההלבשה עם שאר השחקנים וגם מחוץ למגרשים מסמנת אותו כבן אדם בעייתי מאוד .
    מחק את עצמו ממעקב אחריי הטוויטר של הקבוצה . לכלך על וויטרס מהתחלה לא מתעמת עם שחקנים או מדבר אתם ומבקר אותם בתקשורת כשזה בא להם משום מקום .
    לא חבריםלשחקנים מתאמן לפעמים לבד והכל יוצא יום לפניי המשחק .
    לזה צריך להוסיף שגם האווירה השתנתה כשהוא הגיע לקבוצה .

    הסוכן מדבר על קבוצה שהיתה אחרת לפניי כן לכן מדובר בשחקן שכבר היה בקבוצה ובגלל זה מדובר ככל הנראה בסוכן של קיירי .

    לדברים כאלה יש השפעה על תוצאה של משחק באופן מיידי במיוחד אם ה ם יוצאים עכשיו . זה נראה כמו נקמה מכוונת .

  21. מנחם אני חושב שלהבדיל מכוכבים גדולים אחרים גדולים יותר או פחות ללברון חסר את הרעב שאפיין אותם. לדעתי בראש של לברון הוא בכלל לא צריך להוכיח לאף אחד שהוא בליגה של הגדולים ביותר כי הוא מבחינתו כבר מזמן נמצא שם ואולי אפילו מעליהם, ולגבי מספר הטבעות אני בטוח שהוא מייחס את זה למי ששיחק איתו שלא עשה את העבודה שלו ולא לעצמו. וזה עוד משהו שגורם לי לא לסמפט את הבחור.

  22. לברון עשה מב שמנחם ציפה ממנו. נראה שמי שלא הופיע היום היו ג"ס. משחק הבא הופך להיות שוב המשחק הכי חשוב של לברון…
    האמת שהמשחק היום הראה לקאבס שזה אפשרי. אני באמת מקווה שזה יגרום לסדרה מטורפת והכרעה במשחק 7.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט