לברון אמר בסיום המשחק שבסוף היום הם עושים מה שהם צריכים לעשות, והם רואים אור שמש לעוד יום אחד…
אחרי משחק ברמת MVP של לברון ושל קיירי. כשגם תומפסון (של הקאבס) עושה את המוטל עליו
ומהצד השני תומפסון של הדאבס עושה כל מה שהוא יכול, אפשר רק לשאול:
אם יש פה MVP למה לא יופיע לפנינו?
זה היה בדיוק מסוג המשחקים שMVP אמיתי היה שורף את הגומיות ומכניס דרך מכנסי הברך של קיירי 50 נקודות משלו, אבל, מסיבה מסויימת זה לא הסתייע…
אני לא יכול שלא לחשוב שקארי החביב על מגן השיניים החינני שלו מקבל קצת זיעה מסריחה מהילדים הגדולים והרחבים ומייד הוא מוריד 3 הילוכים לרמה של צלף די טוב אבל מאד פגיע… .
אחרי הסידרה מול אוקלוהומה שם הוא היה צריך להתמודד עם רוע הלב של איבקה ודוראנט, במידה ולא היה מופיע התואר MVP לפני השם שלו, הייתי מנחש שדוראנט או ראס הם ה MVP האמיתיים. או מתי שהכסף היה על השולחן במשחק 6 זה היה דווקא הבן של מייקל תומפסון שבזכות כח הרצון וחוסר רצון להפסיד הביא את ג"ס לגמר.
היום ראינו שוב משחק 5. כסף על השולחן, וה MVP האמיתי הוא קליי תומפסון מהצד של ג"ס.
יכול להיות שבלי 2 שומרי הראש שלו: בוגאט וגרין, אדון MVP מר סטפן קארי הוא לא כזה בוס גדול אלא סתם תכשיט קטן שצריך להיות מאופסן בקופסת תכשיטים עם הרבה צמר גפן מסביב? האם זה ה MVP של העונה הסדירה שנה שנייה ברציפות? האם שהכסף על השולחם סטף קארי נעלם?
סטפן קארי. אם אתה כזה MVP גדול אנא הגע לאולם במשחק 6 ותוכיח אותי על דבריי!
סתם אחד
14 יונ 2016 09:39:16כבר בסדרת הגמר בשנה שעברה התחילה לחלחל בי התחושה שבסופו של יום סטף הוא בעיקר קלע מחונן. צלף אמיתי.
הבעיה היא שבדיוק כמו בשדה קרב אמיתי, צלפים צריכים את הניתוק בשביל לעשות דברים שבני אנוש רגילים לא מסוגלים.
ברגע שאתה מוריד אותם ישירות לקו האש הם הולכים לאיבוד.
מה שנקרא קל באימונים, קשה בקרב.
זו סדרת הגמר השנייה שהוא נראה מנותק מחד, ומאידך מנסה לקחת את המשחק עליו בכח.
צביקה
14 יונ 2016 09:40:12שמע, אין מה להגיד שבעונה הוא נתן הופעה שלא נראתה מעולם. מה שנכון שבגמר הזה הוא לא מצליח לנצוץ. מצד שני הקבוצה שלו כרגע מובילה 2-3. אז הוא בצד הנכון כרגע. גם אם יתן הופעה אדירה במשחק 6, אבל גם גרין יתן הופעה גדולה, אז הMVP יצטרך ללכת בהחלט לגרין. אבל עדיין לסטף יהיו 2 טבעות ו2 MVP ליגה ברצף. נראה לי שהוא יחיה עם מצב כזה יופי.
MBK
14 יונ 2016 09:41:39קארי נותן סדרה רעה
להוציא משחק 4 הוא פשוט לא הגיע
הערב היו לו 4 איבודי כדור וכולם ברגעים שהדאבס יכלה לחזור למשחק
הביקורת עליו מוצדקת אבל נראה לי שהוא לא כשיר ב 100% וסוחב צלקות מהפציעות השונות
אם זה לא היה פוסט סיזן הוא הי הלוקח עוד שבוע – שבועיים להחלים
זה לא תירוץ כי הוא יכול לעשות דברים אחרים בצורה נפלאה ( למסור , לפנות את תומפסון לקליעות ולחדור יותר )
אגב בפיינל של השנה שעברה הוא ניפק 26 למשחק לא נעלם ולא בטיח
אם כל הכבוד לאיגי הענק MVP של 2015 היה צריך ללכת ללברון
סתם אחד
14 יונ 2016 11:47:48הוא נתן 26 נקודות למשחק, אבל לרגע אחד אף אחד לא חשב שמגיע לו mvp.
היום הוא קלע 25 נקודות וכולם מסכימים שהוא היה חושך. זה די דומה לגמר שעבר. קלע הרבה אבל לא לקח את זה עליו
ינון יבור
14 יונ 2016 15:13:30שנה שעברה התואר נשדד ממנו. איגי היה (אולי) השחקן השלישי בטיבו בסידרה ההיא
נדב הלפרין
14 יונ 2016 09:48:19אני מסכים שהסדרה של קארי ראה – אבל לא נכון לומרשהוא לא היה במאני טיים של הסדרה מול אוקלהומה, 31 ו-36 נק' בהתאמה במשחקים 6 ו-7 ובשניהם קליעות בשיא הקלאץ'.
IDO
14 יונ 2016 10:04:17נדב חמודי. MVP אמיתי יכול להחליט שהוא מנצח משחק – ולנצח אותו. (כפי שבטח ראית מספיק פעמים כולל הבוקר) אם צריך 50 נקודות. אם צריך לשרוף את כוכב היריבה, או אם צריך לגרום לשאר הקבוצה להרים 2 מהלכי בבת אחת.
קארי משאיר לי טעם רע בפה.
MBK
14 יונ 2016 10:10:01קארי אכן משאיר טעם רע בפה
בעיקר בתבשילים ההודים המסורתיים
גור גולן
14 יונ 2016 15:12:11😂
כדור הרעם
14 יונ 2016 10:20:54לא מבין במה בדיוק קרי משאיר לכם טעם רע בפה.
הבנאדם אחרי שתי פציעות רציניות בהפרש של שבוע זו מזו (קרסול וברך) ובמסיבת העיתונאים האחרונה הוא הגיע עם סד לכתף.
גם אם לא מדברים על זה, ברור שהאיש משחק תחת השפעת פציעות.
MBK
14 יונ 2016 10:30:41קארי התבלין משאיר טעם רע
עבור קארי השחקן אני מוכן לכוון שעון גם למשחק פרי-סיזן
גור גולן
14 יונ 2016 15:12:29+1
נדב הלפרין
14 יונ 2016 10:47:38אני מסכים שזו סדרה רעה, אבל משחק 4 היה בהחלט משחק של mvp, וגם המשחק השביעי נגד אולהומה – ברור שבמושגים שלו אנחנו מצפים ממנו להרבה יותר כרגע, אבל היו mvp's בתולדות הליגה שציפו מהם להרבה פחות, וזה רק מעיד על קארי לחיוב, עם כל הצער שבזה.
עגל
14 יונ 2016 09:48:52אז מה עידו, יגמר בסוויפ?
יש מצב לבירה קטנה במקום הארוחה שהבטחת?
(כבר חייבים לי על דטרויט לא מעט כך שאתה לא צריך להרגיש לא רע מה גם שלא הגבתי מהר)
IDO
14 יונ 2016 10:02:00על מה אתה מבקש? על זה שאתה טמבל ולא לקחת את ההצעה בזמן?
עגל
14 יונ 2016 10:18:03נעלמתי וקפאתי ברגע האמת. חיכיתי שחברים שלי יעבדו בשבילי בחסימות אבל אז איבדתי ברשלנות. אני רגיל לכפית של כסף
עגל
14 יונ 2016 13:01:25האמת שלא התכוונתי בכלל לזלזל בקרי. הוא כן נתן משחק טוב ואנשים שוכחים שהוא לא משחק נגד קונוסים. במעמד גמר הליגה כולם עייפים וחבולים והיריבה זו לא הלייקרס בכל זאת
עגל
14 יונ 2016 13:11:02IDO
14 יונ 2016 13:20:59הרגת אותי מצחוק. מה אתה אומר שהוא צריך חסימה זזה כל הדרך ללייי אפ?
בעניין הבירה, תראה אני כבר מקולקל לחלוטין. אני מגיע לפאב מזמין סיבוב לי ולמי שאני מכיר ועד סוף הערב אני מקבל כיבודים ממי שהזמנתי, אם אני נשאר צמא אני מזמין לכולם עוד סיבוב. ככה זה עובד פה. ובגלל זה כולם שיכורים על הפנים שסוגרים את הפאב.
מצד שני בפעם היחידה שהייתי במפגש הופסץ באתי הזמנתי סיבוב בירות. ו…אף אחד לא שתה אלכוהולי. לך תבין…
מה שאתה יכול לעשות זה במפגש הבא שאני אטרח להגיע (אפשו ב 2019) תבוא, אני אזמין סיבוב ראשון ואז תחליט אם אתה מזמין לסיבוב או שלא, תלוי רק בך.. .
עגל
14 יונ 2016 15:40:28החיים באוסטרליה סבבה לגמרי.
(אם אתה מגיע רק ב-2019 אז אני מרשה לעצמי להתערב איתך חופשי ללא חשש להפסדים כספיים)
Smiley
14 יונ 2016 23:26:52אבלאתה קיבוצניק והם הופרטו, לפחות רובם, ככה שהתפכחת והבנת שצריך ליצור לעצמך… 😉
עידו גילרי
14 יונ 2016 09:53:16מסכים איתך ב-100% אם הווריורס יפסידו את הסדרה הזו מורשת קרי תאבד גובה באופן בלתי הפיך
כריסטופר מולטיסנטי
14 יונ 2016 12:22:26הבעיה היא שלברון כבר סוג של הבטיח שהמורשת שלו לא תיפגע בצורה משמעותית אחרי המשחק הזה – הפסד במשחק 6 והוא עשה כל מה שהוא יכול עם קבוצה נחותה נגד קבוצה היסטורית, ניצחון יהיה בונוס.
הימור שלי – לברון לא הולך על המספר הנוסף, מוותר על משחק 6 מתישהו באמצע, ג"ס חוגגים פעם שנייה רצוף בקליבלנד
יניב
14 יונ 2016 12:31:18תסביר לי רגע משהו,שקליבלנד משחקת במזרח אז היא קבוצה היסטורית לא פחות וההנצחונות שלה נובעים בעיקר מיכולת שיא שלה אבל שהיא משחקת מול גולדן אז היא פתאום קבוצה נחותה?
האמת נמצאת בדיוק באמצע גולדן סטייט קבוצה טובה יותר אבל לא מושלמת ובטח ששני הכוכבים שלה באים ביכולת כזאת.
דרך אגב כמה שקשה לי להודות נכון להיום לאורך כל הסדרה לברון וקיירי יותר טובים מקרי וקלי.
דבר אחרון איזה שטויות לגבי המורשת של לברון-המורשת שלו תקבע אך ורק על פי אליפויות שהוא ישיג.יפסיד את האליפות הזאת יזכרו לו 2-8.ינצח את האליפות הזאת המורשת שלו תגדל וזאת תהיה זכייה היסטורית מבחינת הליגה,אבל מי יזכור במידה והם מפסידים בסוף בהוא נתן מחשק חמישי ענק(חוץ מגיא שהוא תמיד ידאג להזכיר לנו)
כריסטופר מולטיסנטי
14 יונ 2016 15:34:39הבנת אותי לא נכון, גם אני לא חושב שקליבלנד נחותה לעומת ג"ס, במקסימום יש להם מצ'אפ קשה, שדורש מהם להוציא יותר מכולם, מה שלא קרה עד המשחק הלילה. תהיה הסיבה שתהיה – מאמן, קווין לאב, אין ספסל, ווטאבר.
ההיסטוריה מלמדת שללברון יש לו נטייה לוותר כשהוא מרגיש שאין לו סיכוי – סדרת גמר ראשונה נגד ס.א, סדרה נגד בוסטון, בפעמים שהוא נלחם כמו אריה דברים יפים קרו – נגד ס.א סדרה ראשונה, שנה שעברה.
התחושה מתחילת הסדרה בערך היא שלברון וויתר על הקבוצה שלו, ומשחק 5 עם כל הטראש סביבו הוא היה חייב להגיב.
לדעתי זאת הייתה שירת הסירנה שלו בסדרת גמר הזאת, ומשחק 6 הוא יחזור למשבצת הנחות שמתאימה לו, כדי שיהיה לו סיבה להפסיד ושנה הבאה הוא יוכל לעבור לקבוצה שהוא יוכל לבנות בה עוד הרכב אולסטארים מלאכותי
Berch
14 יונ 2016 10:00:59הוא קלע בחסד עליון… ודי זהו.
מדהים לראות אותו צולף (ובגל שמפחדים מהקליעה מרחוק הוא גם מצליח להכנס ללייאפים).
אבל הוא לא מנהיג
הוא לא שומר גדול
הוא לא מוטיבאטור
הוא לא מפחיד
פשוט… צלף
מסכים עם סתם אחד
MBK
14 יונ 2016 10:15:41אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני לא מסכים איתך
יש לקארי המון אלמנטים במשחק שהם לא רק קליעה אבסוליטית
היכולות חדירה שלו יותר טובה מהממוצע
הוא מנהיג בכך שכל הקבוצה הולכת אחריו בעיינים עצומות ,נראה שהוא מאוד אהוד על חבריו לקבוצה והם הולכים אחריו זה שהוא לא צורח על החברים שלו כמו בבון לא עושה אותו ללא מנהיג
כשאיגי קיבל את ה MVP הוא אמר – הלוואי והייתי סטפן קארי
הנסיון להציג אותו כקלעי בלבד עושה לו עוול ולא הזכרתי את יכולת המסירה והשליטה הפסיכית בכדור
קצת משתחצן וכו אבל בסך הכל נראה לי בן אדם משכמו ומעלה
עידו גילרי
14 יונ 2016 10:27:46מסכים עם כל מילה מידן.
נדב הלפרין
14 יונ 2016 10:49:50בדיוק.
סתם אחד
14 יונ 2016 12:00:44יכולת חדירה יותר מהממוצע? נו שוין, את זה יש ללא מעט שחקנים.
יכולת מסירה פסיכית? ראית את המסירות שלו היום??
לגבי שליטה בכדור אני מסכים. השליטה שלו באמת מדהימה.
לגבי מנהיגות אני חושב שהיום כולם ראו את זה בצורה ברורה: הוא לא מנהיג. פשוט לא. הוא לא האלפה דוג של הקבוצה כי הוא פשוט לא כזה.
חצבני
14 יונ 2016 15:47:47יכולת החדירה מעל הממוצע, אבל יכולת הסיום ליד טבעת הרבה מעל הממוצע. השימוש שלו בלוח זאת אומנות. הוא מכונה התקפית אדירה.
חסרונות: שונא ליצור מגע(בניגוד לאחד, קיירי אירוינג) , וברחבה צפופה זה בעיה. וכמובן – ההגנה בינונית, בעיקר באלמנט הפיזי.
no funny shtuff
14 יונ 2016 12:33:211+
ועדיין, בתור צופה סמי-גרופי הוא מאכזב למדי בסדרה שרבים חשבו שהוא יקח mvp בהליכה.
גיא
14 יונ 2016 16:13:46מסכים עם כל מילה גם, מידן.
צביקה
14 יונ 2016 10:25:44הוא סומך על שאר חברי הקבוצה. הוא מבין שלא מדובר על שליטה אישית דומונינטית אלא על ניצול מקסימילי של הקבוצה של היכולת האישית היחודית של כל אחד. ככה הם עובדים הקבוצה הזאת והתוצאות בהתאם.
IDO
14 יונ 2016 10:28:06אבל, הם מפסידים משחקים שהיו יכולים לנצח! (אילו רק הקארי של ה 52 נקודות היה מגיע למגרש..)
צביקה
14 יונ 2016 14:08:39לא יודע. זה היה נכון למשחק 3. אבל לא למשחק הזה. ללא גרין הם משמעותית יותר חלשים בהגנה ובהתקפה. אם למישהו היה ספק, זה התברר היום. כמובן שהתעלות היום הייתה משנה את התמונה, ולא שלא היו לו מצבים. אז בעצם אנחנו באים בטענות לצלף הכי טוב שהיה אי פעם, שלא הביא את התכונה הזאת לידי ביטי במאני טיים כשזה בדיוק מה שהיה צריך. אז ברור שאתה צודק. מצד שני, זה לא ראינו את זה ממנו בדיוק מתי שצריך, הצגות מטורפות. אז כן, היום, אילו היה נותן הצגה, היה מכריע את הכף בסדרה. אין ספק שהוא לא נתן הים משחק מספיק טוב.
יניב
14 יונ 2016 10:30:17סתם מעניין שאומרים על לברון את אותם הדברים אנחנו נחשבים כשונאים,כאנשים שלא יודעים להנות מהמשחק כעיוורים שרק השנאה מלווה אותנו.או כדברי הפסיכולוג החדש שלי "
הכוכבית היא עליך יניב.
מגולש שמסוגל להנות ממשחק כדורסל הפכת לגולש שמסוגל לראות רק את הפשלות של לברון!
(:"
נ.ב כל זה עדיין לא אומר שקרי מאכזב ובגדול
שייקה
14 יונ 2016 10:34:36הטור הזה ממש במקום, תודה.
אני גם לא חושב שיש להוריד את קארי לדרגת צלף מחונן בלבד – היו לנו עוד כמה כאלה במרוצת השנים ולא זכור לי שהם אי פעם הגיעו לרמת ההייפ או ההישגים של קארי.
אין ספק שמדובר בתופעה. וכטבעה של תופעה היא מגדירה את עצמה ביחס ישר לזמן בו היא מפציעה. דוגמאות אחרות, למשל, הן הסלטיקס של שנות ה-60, מייקל שכרגע נראה לנו נצחי ועוד כהנה וכהנה.
השאלה לגבי טיבה של התופעה העונה לשם סטפן קארי עדיין לא יכולה להיענות משום שהפציעות הן סוג של נסיבות מקלות, ולראיה מה שעשה בעונה הרגילה ואפילו במאני טיים של המשחקים האחרונים בגמר של שנה שעברה.
תשובות נתחיל לקבל או כבר החל מהמשחק הבא, או בעונה הבאה כשנראה כיצד שאר הליגה מיישמת את העקרונות (לא יודע אם בכלל יש כאלה אבל בטוח יש קבוצות שמתיימרות לחשוב שכן) שהקבוצות יסגלו לעצמן בניסיון לעצור את סטף. אם אכן נראה שהליגה למדה או לומדת להתמודד איתו והוא לא יודע להגיב – זה יהיה הטבע, והטיב, של התופעה ששמה סטף קארי.
asi
14 יונ 2016 10:58:32מסכים לכל מילה עידו. תודה
עידן
14 יונ 2016 11:12:18בתחילת השנה בדיוק את זה כתבתי כשכולם כבר התחילו להשוות אותו למייקל. רק בראי ההיסטוריה הוא ימדד. אולי הוא יגיע למשחק 6 ואולי לא מה שבטוח זה שכרגע הוא נוכח נפקד בכל הסדרה חוץ ממשחק 4 שגם בו הוא לא בדיוק כיכב
גרין הראה הערב מדוע הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה הזו!!!
לברון הראה הערב שהספידו אותו מוקדם מידי, אני מקווה שהוא ינצח גם במשחק הבא ונקבל כאן משחק 7 שאולי יציל את הפליאוף הזה
שישקבב
14 יונ 2016 11:21:38קלע מחונן זה ריי אלן. 300 שלשות בעונה זה אחד הגדולים אי פעם.. מסכים אבל שיש לו עוד מלא מה להוכיח כדי להיות הול אוף פיימר.
ולכל הרפי שכל אוהדי קליבלנד אני לא יותר חכם מכם עם נעל במקום מוח בבקשה אל תביכו את עצמכם…
הMVP היחידי שנבחר בכל הקולות אי פעם. תעשו לי כבוד נחנחים
סתם אחד
14 יונ 2016 12:24:40בדיוק בגלל טרולים דוחים כמוך אני כבר כמעט לא מגיב פה
איל
14 יונ 2016 13:47:27טרול? מה כבר הוא כתב שהופך אותו לטרול?
גור גולן
14 יונ 2016 15:13:35סתם אחד למה טרול? אומר דעתו בלי שום דבר רע
בלהבלה
14 יונ 2016 21:19:02אבל היא שונה מדעתו של סתם אחד! היש טרול גדול מזה?!?!
איל
14 יונ 2016 21:50:42התגובה של שישקבב "עודנה" על ידי אחד מחברי הצוות וכך יצא שסתם אחד כאילו יצא עליו ללא סיבה.
המלצה לכל הגולשים: אנא הימנעו מלהגיב לטרולים. אנחנו נשתדל לטפל בהם במהרה. אם טרול מסויים חורה לכם במיוחד אפשר להגיב "אנא מיחקו את התגובה" או משהו דומה
Ish
14 יונ 2016 21:59:58יש כאן אנשים שלא יודעים מה המשמעות של המילה טרול ומתחילים ליישם את המילה על כל מי שהתגובות שלהם לא מוצאות חן בעיניהם.
אהרון שדה
14 יונ 2016 11:22:02מסכים בעיקר עם מיידן.
אין ספק שקרי לא בסדרה ןלגרין מגיע התואר ( נכון לעכשיו ).
אבל יש אלמנט כל שהוא של פציעה או חוסר כשירות במאה אחוז שמגביל אותו .
קליבלנד גם עושה עליו עבודה טובה.
ובכל זאת קרי יודע ברוב הפעמים לא להכריח את המשחק שזו גם תכונה חשובה לכוכבי על.
סתם אחד
14 יונ 2016 12:30:27אהרון, הבעיה היא שבהרבה מקרים לא רק שהוא לא מכריח את המשחק, הוא נותן למשחק לעבור לידו. וזו כבר תכונה מאד בעייתית לכוכב על.
נתי
14 יונ 2016 12:55:50פלוס אחד לסתם אחד
נדב הלפרין
14 יונ 2016 12:43:34מידן אמר פה את האמת, והאמת חייבת להיאמר שבהתחשב בפציעה שלו, זו סדרה לא טובה שלו, אך ודאי לא כזו שבגינה אפשר לגזול ממנו את כתר השחקן הטוב בעונה הזו.
KingJames23
14 יונ 2016 12:53:05הבעיה הגדולה ביותר של קרי זה הגנה הפשוט מזעזעת שלו בסדרה הזאת פשוט מזעזעת
יניב
14 יונ 2016 13:02:45מסכים ההגנה שלו נראת לא טובה בלשון המעטה וזה דווקא מפתיע כי הוא לא שחקן הגנה גרוע כמו שנהוג לחשוב
ברלה
14 יונ 2016 13:06:58לא מבין את כל נושא 'המורשת של קרי'. הבנאדם שנתיים בטופ, לקח 2 MVP וככל הנראה שתי אליפויות. אם ימשיך בקצב הזה אז מן הסתם יהיו לו גם סדרות גדולות ואז ישבחו אותו על זה שהוא ממשיך להתפתח. אם לא יזכה בעוד תארים יזכרו אותו כקלע מטורף שהבליח לכמה רגעים. בכל מקרה הקריירה שלו צעירה מכדי לקבוע איך יזכרו אותו כשיפרוש עוד כמה שנים טובות.
ובכלל כל נושא המורשת הזה קצת מוזר. אפשר לחשוב שהוא נלסון מנדלה.. רק אצל האמריקאים משתמשים בביטוי הזה עבור ספורטאים, אני בספק אם מסי מבין בכלל מה משמעות המילה מורשת..
עגל
14 יונ 2016 13:12:25איך שגלגל מסתובב לו – אותה בעיה כמו עם לברון, פשוט התרגלנו לטוב מדי. סטף שירה ברקים מהאולימפוס פתאום קצת מפשל וכולנו יוצאים עליו. הבחור הוא בן אדם והוא מתמודד עם שחקני קבוצה יריבה מה לעשות. כן, היה טוב לג"ס אם הוא היה מתפוצץ היום אבל זה לא קרה. לא שפטתי אותו מעולם כשווה מעמד ללברון אבל מספיקה מיני התפוצצות שלו וכולם יקשרו לו כתרים (מוגזמים) שוב..
ברלה
14 יונ 2016 14:27:28צודק במאה אחוז. זה כאילו כולם במאניה דיפרסיה ואף פעם לא מסתכלים מעבר למשחק האחרון.
אנחנו מחפשים גיבורי על ושוכחים שמדובר בבני אדם – זה גם מה שעושה את זה מעניין. היום היו שוחטים את ג'ורדן על השנים הראשונות שלו, קוראים לו לוזר על הפרישה הראשונה ואומרים שהוא פחדן אם הוא חוזר לשיקגו אחרי הפרישה השנייה כי היא במזרח ויש שם הרבה כוכבים..
נמרוד
14 יונ 2016 13:43:48אין ספק שסטף מאכזב בפלייאוף הזה, אבל בהנחה והם ייקחו אליפות אני מקווה שזה מה שייתן לו את הדרייב גם לעונה הבאה ולא יוריד רגל אחרי 2 אליפויות.
על הגמר עונה שעברה כולם דיברו מספיק, אבל בפלייאוף הזה יש באמת תחושה של אכזבה מסטף שציפינו לראות אחרי עונה רגילה מדהימה.
הבלון הזה התפוצץ כבר במשחק הראשון בפלייאוף עם הפציעה בקרסול ואח"כ הפציעה בברך, ועכשיו מדברים על הכתף. אני לא אומר את זה כתירוצים אבל אין ספק שהוא יצא מהקצב ולראייה גם הלילה הוא החטיא במחצית השנייה 4 שלשות חופשיות/חופשיות לחלוטין שבעונה הסדירה היה קולע גם עם יד אחת ועם כיסוי על העיניים.
לכן כל מה שנותר לנו בפלייאוף הזה זה רק לנחש אם זה פציעות, בעיה מנטלית, לא עומד בלחץ, אבל אני פשוט מקווה שזה ייגמר באליפות, שגרין/קליי יקבלו א תהפיינלס MVP (לקליי פשוט כהוקרה על הפלייאוף הענק שהוא נתן) ושקרי ירשום על שמו את האליפות הבאה 😉
סטפן
14 יונ 2016 14:14:06אפשר לראות שהוא פצוע יותר מהנורמל (אומרים שאף אחד לא 100% הפלייאוף, מסכים) מה שבולט אלו הלייאפים וההשתחררות לזריקה, בתור עוקב אדוק (מ אז 54 הנקודות נגד הניקס) זה כ"כ בולט לעין שזה פשוט מרתיח לראות אנשים מבקרים אותו נכון בגמר הקודם לקחתי קצת זמן להתניע אבל זו הייתה סיטואציה אחרת לגמרי מה פלייאוף הנוכחי נראה לכם שקארי בריא לא חוגג על קיירי או על תומפסון החילוף?! למרות הניידות של תומפסון תראו כל פוזשיין כזה בשנתיים האחרונות ותראו שזה היה מיסמאץ גרוע ל קליבלנד כנ"ל איבדה אדמס יכול גבוה אחרת למעט KAT בהפסד הבייתי הראשון
נמרוד
14 יונ 2016 14:19:45+1
אחד הדברים שאני אומר כל הזמן זה שהוא חייב להיכנס לצבע יותר כי ככה הוא נכנס לעניינים יותר ומשחק יותר טוב אבל הוא נמנע מזה מאז שחזר מהפציעה בברך.
אחרי משחק 3 אבא שלו שטף אותו על זה וראינו סטף אחר במשחק 4, כנראה שהגיע הזמן לעוד שיחת אב ובן
גור גולן
14 יונ 2016 15:15:23גם אני מסכים עם מידן.
קרי לא בסדרה טובה אבל בטח שלא גרועה. הוא לקח את משחק 4 שהיה אולי החשוב ביותר בסדרה. בסדרה נגד אוקלהומה הוא היה מצוין… כמו שמידן אמר הוא לא כשיר במאת האחוזים לדעתי.
מחפצה מנמצה
14 יונ 2016 15:51:23אני לא חושב שסטף פצוע , אבל החזרה לכושר שלפני הפציעה נפגמה . כולם כולל סטף בעצמו מבינים / רוצים / מקווים / מודאגים / מייחלים / מצטלבים / שאולי במשחק הבא ההתפוצצות תגיע .
ההגנה של קליבלנד עושה עבודה טובה על קרי בסדרה אך בשביל זה המציאו את המושג mvp , כזה שיתעלה על עצמו למרות הקשיים והמוקשים שלפניו ויוביל את הקבוצה לנצחון . אני באופן אישי מאד סקפטי לגבי ניצחון באוהיו , אבל אני בכל זאת מייחל לאיזה 49 נקודות של סטף וחגיגות בכפר הבפטיסטים
רובי
14 יונ 2016 18:38:47מסכים עם כל מילה.
משחק ראשון צריך לתת את הטון בגמר ולהוביל הוא לא תפקד .
משחק ראשון בחוץ צריך לתת את הטון ולהנהיג לא הגיע בכלל למגרש.
משחק אליפות סגירת סדרה בלי גרין הסופר חשוב ולחץ גדול התחיל טוב מאוד ברבע הראשון ואז שוב הוריד הילוך מנטלי שיחק רך ונעלם .
לקארי יש בעיה מנטלית חמורה שלא נראתה קודם ועלולה אפילו לעלות להם בסדרה .
נגיד שבמשחק של להיות או לחדול הקאבס מנצחים משחק 7 יתרון מוחלט לקבוצה הביתית אבל קארי שוב יעלם ואז מה?
קליי הגיע שיחק מצויין איגי העלה את הרמהשלו לרמת שיא אתלטית אגרסיביות יכולת למסור ולקלוע כל האחרים עשו במכנסיים .
בארנס 2-14? מה זהבדיחה גם כך אין מי שישמור עליו הוא החטיא לפחות 8 זריקות חופשיות לגמריי שהיו מנצחות להם את המשחק למרות ההצגות הירו בול של קיירי ולברון .
קארי נעלם וגם החטיא קליעות חופשיות .
ב61 -61 ראיתי לאן זה הולך כי קליי הוא קלאעי ולא יוצר יש לו חדירה ואחד על אחד אבל זה לא משהו שאפשר לבנות עליו לעוד 20 נקודות במחצית ואכן הוא שם עוד 11 הוא צריך להתחמם פעמיים וצריך שקארי הMVP הנעלם יתפקד .
הוא צריך היה יכולת אולסטאר כדי לזכות באליפות .
היות שהוא נעלם והיה מחריד עכשיו הוא צריךלתת הופעת סופרסטאר וMVP באחד משניי המשחקים שנשארו כדי שהם ינצחו .
גרין יחזור בחוץ אחריי שהם פישלו מול קהל עויין ובלחץ בוגוט ויכולת החסימה והמסירה יחסר מאוד והגבלת הדקות שלו היא בגלל בעיות ברכיים .
אזילי עלוב ספייטס בדיחה ווארז'או נלחם נהדר אבל לברון מכיר אותו היטב ויודע מתיי לתקוף אותו .
יש להם בעיה רצינית .
הם צריכים לעלות עם איגי בחמישייה ולקוות שאחד מהשחקנים יתעלה כמנהיג וקאיר יתעורר אחרת יהיה עלייהם לחץ עצום במשחק מספר שבע .
מבחינתי הם כבר ניצחו 4-1 כי סילבר הקאפו ו וונאדאווי המושחת אחראים לניצחון של הקאבס יותר מקיירי ולברון .
Ghost Rider
14 יונ 2016 20:31:01קרי שחקן מדהים, מהטובים שראיתי משחקים כדורסל. הגדולה שלו היא לא רק בצליפות אלא גם בחוכמה – במסירות – בהנהגה של החבורה המצויינת הזאת של גולדן סטייט.
אני תולה הרבה מהירידה (המסויימת מאוד) בכושר שלו בפציעות ובעומס של כל העונה ומזכיר לכם שמבנה הגוף שלו בעייתי מאוד לעומת שחקנים אחרים.
לא רואה אותו מסיים את הקריירה בלי עוד 2 אליפויות לפחות, כשחקן מוביל (במקרה שישאר בריא כמובן ובלי עין הרע).
ולמרות הכל מקווה שהוא לא מתכוון להתפוצץ בהמשך הסדרה, רוצה את לברון מניף את הגביע – זו תהיה אגדה לדורות.
מנחם לס
14 יונ 2016 20:59:04כבר כמה פעמים תהיתי את מי הייתי בוחר ראשון לקבוצתי, את קרי או את קייל!
למר מנחם היקר
14 יונ 2016 22:55:29את קרי ללא ספק קליי מתקשה לנהל משחק ברמה של קרי וליצור מצבי קליעה לקבוצתו.
דן דן
14 יונ 2016 22:27:47מי זה קייל?
המאמן
14 יונ 2016 23:51:18טוב, אני חייב להוציא את זה.
השנאה שלי לקרי גדולה מהשנאה שלי ללברון.
זהו. אמרתי את זה.