הטור היומי: למה שונאים את לברון? / מנחם לס

אמש נדב הלפרין כתב כאן ש"לברון הוא המלך ש"הסכים" לקבל עליו את המלוכה, אבל עתה הוא מלך שבגדיו הופשטו ממנו." לברון העלוב. לברון המסכן. עומד ערום וערייה בפני עולם ומלואו.

לברון לא רצה להיות מלך, לא הסכים לשום דבר, ואלה אנחנו, והמדיה, הם אלו שהחלו לקרוא לו "KING JAMES".

המאמר של נדב – וכל התגובות למאמר כמעט ללא יוצא מין הכלל – מלמדות על שנאה, ממש שנאה חולנית ויוקדת לאחד משחקני הכדורסל הגדולים אי פעם, ואחד האנשים החיוביים ביותר בעולם הספורט כולו, ועולם הכדורסל במיוחד.

אני מעתיק תגובה שכתבתי למאמרו של נדב:

זהו אחד המאמרים הפחות פיירים והיותר מעליבים  כלפי לברון שקראתי. אילו המאמר עבר דרכי לא הייתי מאשר אותו, עד שהכותב היה מסביר היכן הוא מצא את האינפורמציה שהוא הציע במאמרו:

"לברון ג'יימס, כפי שכולנו יודעים, מאוהב בכינוי "המלך" הוא אימץ אותו בידיים חפצות ממעריציו כבר בתחילת הדרך, ודבק בו גם עתה, כשכבר שלוש שנים כתר ה-mvp הוסר מפדחתו המתדלדלת, ואף על כס האליפות אינו ישוב כבר שנתיים."

כיצד נדב שמעולם לא ראה את לברון, לא שוחח איתו, לא מכיר אותו, ואין לו מושג איזה אדם הוא, י-ו-ד-ע שלברון מאוהב בכינוי "המלך"? הוא אמר עשרות פעמים – אני שמעתי במיאמי יותר מפעם ויותר מפעמיים במו אוזני שהוא מבקש מעתונאים להפסיק לכנותו 'המלך' ולפעמים בכעס נראה לעין.

הוא לא נתן לעצמו את הכינוי, הוא שנא את הכינוי, והוא ביקש שיפסיקו לכנותו כך.

זו גם חוצפה שאין כדומתה לתארו כ"-גופו הכבד מתנדנד והולם בבמת התיאטרון " – וזה השחקן שהביא במו ידיו את קליבלנד לגמר המזרח זו הפעם השנייה ברציפות, והוא עד רגע זה אחד מעשרת השחקנים הטובים בעולם, וכ-25-30 מגיבים חסרי בושה ומלאי שנאה מתארים – כמו מוש השור את הכתוב כ- "מילים כדורבנות".

או לכתוב עוד דבר לא נכון – "אותו מלך ששמו תמיד עמד לרועץ (הכוונה למייקל) בינו ובין דיוקנו כפי שחלם – הגדול אי פעם – מלך המלכים", וזה אחרי  כשלברון אמר עשרות פעמים שאין, לא היה, ולא יהיה מייקל אחר, ושאין לו כל מטרה להתחרות עם מייקל, אלא "להיות הלברון הכי טוב שהוא יכול להיות".

מה שמצער כל כך היא העובדה שכל כך הרבה גולשים – כמו מוש השור מעלי – מגיבים על מאמר מכפיש ומעליב כל כך כ-"מילים כדורבנות".
זה כל כך מתאים לישראלים!

לכל אדם ישנה רשות לחשוב מה שהוא רוצה על לברון, אבל לאף אחד אין רשות לדבר בשמו, או לומר דברים שלברון חושב עליהם, אלא אם כן הוא קורא מחשבות.

אז הוא לא מלך.

-אבל הוא גם לא שכב עם 20,000 נשים (צ'מברליין)

-לא זיין מהצד 2,000 נשים (הודאתו) כשלפחות חצי מהן כשוירוס האיידס בדמו, והוא נשוי כדת וכדין. לך תדע כמה חלו באיידס וניפטרו בגללו.

לא הואשם באונס ע"י צעירה במלון בעת שהיה נשוי כדת וכדין. הוא העדיף לשלם לה כמה מיליונים, רק שלא יהיה משפט עם סיכון לכמה שנות מאסר.

-לא התכחש לאבהות של בת, עד שהסכים להודות באבהותו כשהיא כבר בת 19 (לארי בירד)

-לא התכחש לאבהות של צעירה שהפכה לשחקנית טניס ברמה עולמית, וסרב לבדיקת DNA שאימה דרשה (ד"ר ג'יי)

-לא היה מעורב במעורת זנות ובענייני זנות שהתובע המחוזי של לוס אנג'לס החליט לגנוז (כמו ג'יימס וורת'י).

לא היה אב ל-20 ילדים מאיזה 12 נשים כמו שון קמפ.

-לא היכה את אשתו מכות נמרצות כמו גייסון קיד.

-לא עשה מה ששון קמפ עשה, רק במספר יותר קטן (גארי פייטון).

-לא ישב בכלא לפחות שבוע עד עשר שנים בגלל PHYSICAL ASSAULT, MAIL FRAUD, ROBBERY, KILLING WHILE DRIVING DRUNK, STEALING ועוד עבירות פליליות, כמו (הכל מזיכרון, בוודאי היו פי 5) אלן אייברסון, קורי בלאונט, 'פאסט' אדי ג'ונסון, מוקי בליילוק, ריצ'י דומאס, מרווין בארנס, דרן קוליסון, טיי לאוסון,  שני האחים מרכוס, גרג 'קדילאק' אנדרסון, ואין לי חשק לחשוב יותר.

כל מה שהוא עשה היה להינשא לחברתו מהתיכון, לסדר לכל חברי ילדותו מג'וניור היי והתיכון עבודות בתפקידים בכירים בחברותיו השונות, ולתרום יותר כסף מכל ספורטאי אחר בעולם למטרות צדקה, ולשיפור חייהם של ילדי גיטו.

כן, הוא חטא עם פיו. 4-5 פעמים בחייו הוא פתח את פיו הגדול: פעם עם "ההחלטה"; פעם עם "לא 2, לא 3, לא 4…", ופעם, בעונה שעברה, כשהצהיר אחרי ההפסד לווריורס "אני עדיין השחקן הטוב בעולם".

אותי לימד הרבי קסלמן, החבר שלי מחב"ד שהוא אוהד לייקרס דפוק, שאדם שופטים לפי מעשיו, ולא לפי דבריו. אז ללברון יש פה גדול, והוא אומר דברים שהוא מתחרט עליהם אח"כ.

אבל מעשיו? ישנם אתלטים בודדים ברמתו עם עבר נקי מרבב כמוהו: ביל ראסל, טים דנקן. אולי סטף קרי יגיע יום אחד להישגיו ואז נוכל לשפוט גם אותו על פי מעשיו ותרומתו לכדורסל ולמין האנושי.

כתגובה למאמרי מאתמול גולשים צחקו ולעגו ללברון (וכמובן גם עלי, כאילו שנינו הולכים ביחד). אז בואו נסכם את הישגיו:

אפילו אם לא ישיג מאומה יותר, לברון נמצא עתה בגמר ה-NBA הששי ברציפות. רפי הבנה החלו לכנות אותו 'לוזר' כי הוא זכה רק בשני גמרים מתוך 6, כאילו להגיע לגמר ה-NBA כמנהיג קבוצה ושחקנה הטוב ביותר הוא לא הישג מספיק לעשותו. ישנן 30 קבוצות בליגה. זה הכדורסל הטוב ביותר בעולם. עצם ההגעה כאלוף המזרח הוא הישג אדיר ללברון ולקליבלנד, במיוחד אם אנחנו זוכרים שעד לפני שנתיים כשלברון הגיע, הם לא הצליחו אפילו לעשות את הפלייאוף. הוא רק הגיע, ובום, גמר ב-2015 וגמר ב-2016. מי שטוען שהגעה לגמר מבלי לנצח זו לוזריות, שיבורך לו. (עכשיו יהיו איזה 20 תגובות על "זאת לא חוכמה גדולה להגיע לאליפות המזרח". אוקיי. שמענו את האידיוטיות הזאת מספיק)

לברון היה ב-12 אול סטארס, 4 פעמים MVP, פעמיים אלוף אולימפי, ופעמיים MVP של סידרת הגמר. מתי מעט הם השחקנים עם תוארים והישגים כאלה.

אז אפילו אם שרקו לו צעדים במשחק האחרון והוא נעמד מוכלם ומבוייש, הוא את שלו עשה, והוא לא חייב להתבייש בשום דבר. אני עצמי הרגשתי שקרה לו משהו בשבועות האחרונים – – פתאום מין מעידה רצינית ביכולתו. זה קרה לכולם, כולל מייקל ג'ורדן הגדול.

אז למה שונאים אותו עד כדי חלאה?

כי יש לו פרצוף דומיננטי כזה, והוא משדר שליטה ואדנות, מנהיגות והגמוניה. דבר מוזר קרה לי פעם בדה-באזר כשזה היה "מנחם לס נגד דה-באזר". במיוחד בגמר נגד סן אנטוניו כש99% מגולשי האתר עשו ממש  CRUSADE מהחובה של סן אנטוניו לנצח, כאילו קריעה של מיאמי היא באותו זמן  גם 'קריעה' של מנחם לס. זה הפך למשהו מגוחך ממש. כשמיאמי ניצחה לא הזכרתי זאת אפילו במילה אחת, מה שהטריף את כל השונאים אפילו יותר.

גם העובדה שהוא היה השחקן העיקרי לנצח את OKC ושנה אח"כ את הספארס – שיש לה כאן באתר המון אוהדים בגלל "הכדורסל האירופאי שלהם" – לא הוסיפה לאהדה שלו. וישנה גם צרות עין וקנאה על ההחלטה שעשה ושעבדה עבורו בצורה מושלמת, ועתה ההעברה לקליבלנד שוב מוכיחה את עצמה עם שתי הגעות לגמר. וכשאחד שלא סיים תיכון הוא כה אינטיליגנטי, ומשתכר איזה 24 מיליון לעונה, ועוד איזה 50 מיליון מפרסומות ופרומושיונס למה שלא יחפשו סיבות להכפיש אותו?

הוא ניצח יותר מדי בקריירה שלו, הוא נמצא יותר מדי בחדשות, והוא כמעט תמיד מצליח – יותר מדי? – בכל מעשיו: כשחקן כדורסל, כבדרן, כשחקן קולנוע, כבעל מגה-חברות, כתורם גדול בקרנות שונות (ובקרנות שלו), כחבר טוב, כאיש משפחה, כדובר, כאיש קהילה. כשהמצלמה מצלמת קבוצת אנשים ובה נמצא לברון, אורות הזרקורים כאילו מכוונים אליו. הוא הרוח החייה והקול העיקרי בכל מאורע. הוא האיש.

את הרבה זה מקומם. 'נמאס ממנו'…'די עם הלברון הזה'…'הוא כבר יותר מכל ת…ת'!

אני מרגיש – וכמובן שהרוב יכחישו ויגידו שאני 'לא חשוב עד כדי כך' – שכאן קרה משהו די דומה למה שקרה לי פעם בדה-באזר: בגלל שאני כותב כבר שנתיים על המזרח המתעורר, המזרח 'הגברי', ומנגד המערב 'הנשי' ו'הרך', הפכתי ל'אוייב הציבור' אצל גולשים רבים באתר שלי. לא של כולם כמובן, אלא של הרוב הקולני. עבורם זהו תענוג גדול יותר מאורגזם מיני כשאני טועה, וכשאני "נידפק". כשהייתי כמעט בטוח שאוקלהומה סיטי עומדת לנצח את ג"ס – והיא היתה חמש דקות עם יתרון נקודות משמעותי מלעשות זאת – החלטתי למפרע שאני מנסה לעשות מזה דבר קטן ביותר ללא כל "מה אמרתי?" וכאלה כדי להריע את הרוחות. אבל זה לא קרה.

הם הפסידו. אז רבים מהגולשים מצאו הזדמנות ראשונה להתנפל עלי כאילו אני המאמן והשחקן. ועכשיו עם ההפסדים של הקאבס, הם מתנפלים שוב, והפעם כמו עורבים על נבלה בכביש עד שנידמה לי שהם יותר נהנים לצחוק וללעוג עלי, מאשר על הקאבס. אחד אפילו כינה אותי אתמול "פאשיסט"…(במעורב בו אני מודיע שקרי לא יצטרף לנבחרת האמריקאית).

ואחר, ISH שניכנס לאתר כמה פעמים כל יום, כותב (בתגובה לתגובה אחרת):

"כאשר אתה אומר לטרולים לא שווה להתייחס אתה בעצם אומר שלא שווה להתייחס ל70% מהכתבות באתר (ע"ע הכתבות של מנחם). קצת מוזר לדבר על טרולים באתר שבעליו הינו הטרול מספר 1 בו."

אני הטרול של האתר, וכותב "70% מהמאמרים באתר" ( זה לא נכון; אולי 30%, אבל בעקרון זה אותו דבר), ואחראי על השאר – בזמן שאני טרול –  אז למה אתה ניכנס הנה שוב ושוב, ISH?

מצידי תעוף או תישאר, איך שנוח לך. ממש לא מזיז לי.

כמובן שהגולשים שנהנו להכפיש ולהעליב אותי לא יודו בזה, אבל השנאה ללברון גברה שבעתיים בגלל המילים המפרגנות שתמיד כתבתי עליו. ההנאה ב"להוכיח לי" שטעיתי היא גורם ענק בסוג התגובות שאני מקבל, וזה בסדר: אני גאה ש-OLD FUCK כמוני מסוגל לגרום לכזאת אמוציונליות, וכזאת אנטגוניסטיות.

שוב, תגידו שלשנאה ללברון אין דבר וחצי דבר עם האהדה שלי לקאבס ורצוני שהמזרח ניצח. אז תגידו.

ולחבורת ה-ללל, זה בסדר. תשנאו אותו כמה שאתם רוצים. אני מתפלא רק על אחת מחברות ה-ללל, ג'וג'ו, השונאת כל כך צעיר הנאמן לאשתו, ושנשאר הגבר היחיד שלה והיא האשה היחידה שלו עוד מהתיכון, בעוד שמג'יק שכולם מהללים שכב עם  2,000 נשים, הרוב כשהוא נשוי ונושא את נגיף ה- HIV.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 244 תגובות

  1. אין לך חצי מושג לגבי לברון וכל הבגידות שלו.
    הבחורות שהוא הולך איתן מוחתמות על חוזה ומקבלות כסף בתמורה לסתימת פיות.
    תזכור את מה שקראת כאן כשיצא הספר עליו עוד X שנים אחרי שיפרוש.

    1. רק אחד כמוך מסוגל להאשים את השחקן שתרם יותר מכל אחד אחר לכדורסל ב-15 השנים האחרונות בדבר כזה ללא הוכחות. תתבייש לך

    2. טור בנימה קצת פרובינציאלית…
      לענייננו לדעתי אם הוא היה משחק במערב היית נכנס לטור של נדב וכמו אחרון האוהדים רושם "מילים כדורבנות"

  2. אני אוהב את לברון. וכבר כתבתי תגובה ארוכה ומנומקת עליו בפוסט של נדב שלדעתי האישית היה בסדר גמור, אז הוא כתב גופו הכבד או פדחתו המידלדלת סו וואט.

    דבר נוסף, אתה סתם יורד על מוש השור, הוא הגיב לי, דווקא תגובה נחמדה (בניגוד למאמר שהוא כתב לפני מס' חודשים נגד לברון)

    ועוד מילה לדוק' אין שום צורך להתייחס לטרולים עם שמות משונים כמו לחחיכ או שיימ שיימ בלי תמונה ובאים והולכים.. אינם מבינים הומור וירידות, אינם מבינים שהכל כאן ספורט ופאן

    תמשיך עם הטורים שלך זה הלחם והחמאה של האתר

  3. מנחם אני די משוכנע שרוב השונאים עושים זאת בהרבה פחות להט ממה שעולה מהפוסט הזה שלך. זה יותר בשביל פאן מאשר כל דבר אחר. קח את זה בקלות כמו כולם

  4. ובגדול לא רק כאן אוהדים לא אוהבים פרוייקטיי גלקטיקוס. וזה מה שעושה לברון כבר 6 שנים. כשזה עובד אז פה ושם מפרגנים אבל כשזה לא עובד נהנים לרדת על זה. זאת הסיבה שלברון חוטף. תוסיף על זה את הפגיעה בבלאט אז בכלל זה עוד יותר חזק. בסך הכל הגיוני.

    1. לברון הוא הגלקטיקוס. עזב את מיאמי הם לא הגיעו לפלייאוף, הצטרף לקאבס מקבוצת לוטרי לפעמיים גמר.
      לברון לא בונה גלאקטיקוס, הוא כל כך דומיננטי שבכל קבוצה שתזרוק אותו היא נהפכת מלוטרי לקונדיטורית

      1. לברון עשה זאת פעם אחת באמת לבד. בקאבס בפעם הראשונה עם חבורת נגרים אמיתית. וזה בהחלט מראה כמה הוא שחקן אדיר באמת. לאחר מכן כל שאר הפעמים עם גלאקטיקוס. זה בסדר זה לגיטימי רק אוהדים לא מתים על זה.
        וכשבנוסף זה בא על חשבון בלאט, ובין השאר בגלל זה זה נכשל (אין ספק שהקאבס היו נראים יותר טוב אם היה מאמן שועל כמו בלאט וגם היו מקשיבים לו), אז קשה להתאפק ולא לרדת על זה.

        1. תפסיקו כבר עם ההיתממות הזאת. ג"ס, הספרס ואוקלוהומה (במיוחד עם גרסת הארדן) הם גלאקטיקוס לא פחות ! כולם מנצלים פרצות בחוקים של הליגה כדי לאחד שחקנים מעולים. הדראפט לא בהכרח הוגן יותר מעולם הטריידים.

          1. איך OKC היו גלקטיקוס כל השחקנים שאתה מדבר עליהם הגיעו בדראפט. איך זה לנצל פרצות בחוקים. זה שהם ידעו לבחור את השחקנים הנכונים (או לעשות טנקינג כמו שצריך) זה לא ניצול של חוקי השכר.

          2. תגובה זו מביישת את האתר ודי מבהילה בבורותה. מצטער אין דרך נעימה להגיד את זה. יצאת המגיב הכי "שוגה" שאפשר ועוד הייתי עדין איתך

          3. קודם כל סליחה על בושת האתר. הטענה בסך הכול שהסרחת הפרקט לטובת צירוף כוכבים מהדראפט אינה שונה בהרבה מהמלך של לברון (מוסרית. בעיניי.)
            את שניהם הליגה מאפשרת ושניהם מפרים שוויון באופן מסוים. אולי השימוש במונח גלאקטיקוס נוגע רק למעבר שחקנים לאחר הדראפט וכאן טעותי.
            לצורך העניין, ההתחלה של דוראנט בליגה הייתה חכמה מזו של לברון מבחינת בניית קבוצה. הוגן בעיניכם, בעיניי פחות.

          4. קודם כל לגבי OKC הטענה על טאנקינג יכולה להיות רק ביחס להשגת דוראנט. אחר כך לקח להם כמה שנים להפוך לקבוצה טובה והפם פשוט פגעו כל שנה בדראפט. אין פה שום צבירת יתרון לא הוגן.
            כמעט אותו דבר לגבי גולדן סטייט ש-3 הכוכבים שלה נבחרו על ידה בדראפט במקומות 7, 11 ו-35. זה לגמרי לא ניצול לרעה. (נכון הם עשו טנקינג כדי לשמור על הבחירה בבארנס אבל זה מינורי).
            גם סן אנטוניו לאורך השנים בנו את עצמם דרך הדראפט. המקרה של העונה בו הצליחו להביא את אולדריג' בפרי-אייגנסי הוא יוצא דופן.
            קליבלנד עשו טנקינג לקבל את לברון בדיוק כמו ש-OKC עשו כדי לקבל את דוראנט הם פשוט לא השכילו לבנות סביבו קבוצה מספיק טובה.

      2. אני לא מבין איך בן אדם אינטליגנט יכול להגיד שמיאמי הם לא פרוייקט גלאקטיקוס, פשוט מגוחך. ובנוסף ללברון שעזב אותם עזבו אותם עוד ריי אלן ועוד כמה שחקנים, כריס בוש גמר את העונה ודוויין ווייד היה משחק פצוע משחק בריא.

  5. דדי, איזו חוצפה זאת לכתוב דבר כזה על לברון ללא כל ידע או הוכחה, רק בגלל שמלאכיך מהלייקרס מג'יק, וורת'י, עשו מה שעשו. כמה שאתה גדול, אילו אמרת זאת בפניו הוא היה מכניס לך אגרוף, ועושה ממך מה זה קטן.

        1. ידע מוקדם ?

          תמונות כלשהן ? עותק של חוזה ? עדות ממקור ראשון באנטוראז' ?

          1. אתה מכיר את זה שיש לרוקים אוריינטציה? חלק מזה כולל איך להתמודד עם נשים, כסף וכו'. אז יש אפליקציה מיוחדת שהליגה יצרה בשביל העניין הזה בדיוק. חלק ממנה זה סידור נשים דיסקרטיות שעודבות עם הליגה. דדי הוא המנהל של החלק הזה של האפליקציה הזו.

          2. או מנוי ב LOVE ME וכאלה..

            למשל, אני עד היום זוכר את אחת מההופעות פלייאוף ההרואיות של לברון ב
            אשלי מדיסון גארדן..

    1. אבל מנחם , בלייקרס , זו היתה רוח התקופה. הוליווד , הכוכבים , הנשים הקלות , הסמים , המסיבות… ככה חיו אז.

      אני לא אוהב את לברון.
      לא יכול להסביר את זה.
      מצד שני אני אוהב את קובי , ומבחינת אישיות הוא גרוע בהרבה.

      לדעתי זה קשור באיך שהוא מנצל את הדומיננטיות שלו כשחקן עם יכולות פיזיות מטורפות , כדי לעשות מה שבא לו על המגרש,בהנהלה ובחדר ההלבשה.
      מצד שני הרבה כוכבים מנצלים את מעמדם. וגם יקיריי… מג'יק עשה זאת, קובי עשה זאת.

      לא יכול להסביר את זה.
      ואולי זו סתם אהבתי הקיצונית לזהוב סגול.
      נחכה שהוא יעבור ללייקרס ונראה אם אני באמת לא אוהב אותו……

  6. מנחם .. טוהר הנשק ביחסים עם נשים אינו הופך בן אדם לעליון יותר .העולם השתנה זה בסדר להיות עם הרבה נשים. קשה להאמין שמישהו כמוהו מסתפק בחברה מהתיכון אבל זה לא עושה אותו טוב יותר. אולי בעולם מושגים ארכאי זה כן. לא היום. יש את הסיפור הידוע על ההוא ששתה ועישן ובגד לעומת ההוא שלא עישן ולא שתה ולא בגד ובסוף מתברר שהראשון זה צרציל והשני (להבדיל אלף אלפי הבדלות) זה היטלר. חס וחלילה לא משווה את לברון אליו כמובן אבל ללברון יש גם צדדים מסריחים באישיות כמו החוזה של טריסטין תומפסון מה שעשה לדייויד בלאט וכ'. אני לא משונאיו אבל מצקשה מאוד להתלהב ממנו וזה בלשון המעטה.

    1. הערת אגב כדי להגן על כבודו של אחד מהאנשים הנערצים באנושות – עד כמה שאני יודע, צ'רצ'יל לא בגד באשתו. למען האמת מרוב התיאורים היה להם זוגיות די מושלמת.

  7. 1) יפה שהצלחת להתעלם מהתגובה הקודמת באותה כתבה בה אמרתי לכל החברה שמעצבנים אותך להפסיק עם העליהום.

    2) ה70% היה מתוך תגובה שאתה כתבת בה 70%(או מהזיה שלי שכתבת משהו כזה בתגובה כלשהי) בכל מקרה זה לא היה מספר רציני אלא בכוונה של בדיחה על בסיס תגובה זו(המספר, אני עומד מאחורי זה שאתה הטרול מס' 1 באתר).

    3) נתתי לך תשובה לשאלה למה אני נכנס לאתר כבר שם, אז אתה מוזמן להקליק פעמיים על העכבר לעשות קצת סקרולינג ולקרוא.

    4) מה שיפה בך שאתה מחזיק בערך בכל הדעות האפשריות במצב סופרפוזיציה ובעת מדידה(ע"ע כשאתה רוצה לכתוב משהו) מתרחשת קריסה של פונקציית הגל ויוצאת משם דעה כלשהי שיכולה להיות בערך כל דבר שמישהו מסוגל לדמיין.

          1. גונבים את היכולת של דיון וויטרס ???

            אין להם מחלקת סקאוטינג ?

          2. הבן אדם לא יכול על הספלאש ברדרס, אז הוא הולך לדפוק את וורנר ברדרס..

          3. nah, הם לא צריכים את לברון בשביל זה, יש להם היסטוריה ארוכה של לדפוק את עצמם.

            אבל הדבר החשוב שלמדנו כאן הוא שמנחם בעצם לא טועה בכלל אף פעם. זה פשוט דיסאינפורמציה כנגד החייזרים המפלצתיים. למעשה מנחם הוא הוא האחראי על הצלת האנושות מפניהם, בשקט בשקט מאחורי הקלעים ובלי לזכות בשום קרדיט או תהילה, ולך תדע כמה פעמים הוא הספיק לעשות זאת, לנו סיפרו רק על המקרה בשנות התשעים ואולי עומדים לספר לנו על עוד מקרה בשנה הבאה, אבל אם למדנו משהו ממורטל קומבט קרבות מסוג זה מתרחשים מחוץ לעין הציבורית כל הזמן.

  8. מומי לא אוהב את לברון מהיום ששם על עצמו חולצה סגולה מגעילה והכריז על מעבר למיאמי ולא 6-7-8 אליפויות
    ביינתים הוא בדרך ל 6-7-8 הפסדים בגמר
    דוק הכל הכל בטוב
    לפלופ שמפלופ העיקר הבריאות

  9. דווקא אחרי הסרט של איימי שומר התחלתי לחבב את לברון האיש עם הומור עצמי אדיר.
    ת'אמת מעניין אותי כקליפת השום מה לברון, קובי, ג'ורדן, מג'יק, שאק וכו' עושים או לא עושים מחוץ למגרש, והמילה שנאה היא נורא חזקה, לא מבין את הקלות של השימוש בה.

      1. אותי איימי שומר לא ממש מצחיקה, אבל בסרט שלה לברון אדיר, הומור עצמי מעולה ותפקיד של הרבה יותר מדקה שבו הוא נונסטופ יורד על עצמו.
        בהחלט עזר לי לחבב אותו יותר.

        מנחם קח הכל בקלות, זה שיש בך אש זה מה שמחזיק את האתר, אבל לא צריך לקחת ללב יותר מידי.
        זה רק ספורט, כולם מנתחים וחוזים וטובים, והכל טוב.

  10. היות והוזכרתי בכתבה לשמצה אני חייב להגיב
    1. מנחם, מילים כדורבנות נאמר על תגובה של גיא ולא על המאמר, כמו שאתה לא אוהב בלשון המעטה שמעוותים את דבריך אנא אל תעוות את תגובותי
    2.גיא, לפני מספר חודשים כתבתי מאמר שמשבח את לברון בעיקר מהפן האנושי לאחר שמתן גילור הודיע על פסק זמן מהאתר והרגשתי שהמקום הפך להיות במה ל ל. ל. ל מעולם לא כתבתי מאמר שתקף את לברון , ההפך הוא הנכון.

  11. זזה שלא הבנת שהוא קיעקע קינג על גופו = שלול הבנה.
    שאתה מאשר אגו מתנשא מעל העם כמו לברון אתה לא מבין
    את החטא שלך, כשהענש יבוא רק אז תבין,
    חטא יוהרה על כלום, כל נבואותיך התבדו, והכתיבה הפכה מגוחכת.
    לכלכת על חצי מהשחקנים שגם היו נותנים לך אגרוף אם היית אומר
    להם בפנים, בעצם היו רק צוחקים עליך. מאמין לדדי ולכל מגיב אחר
    רק לא לך

  12. שלברון ישן הדביקו קעקוע של מלך על גופו, ומאז העניוו באדם, שנא את הכינוי מלך, לא מנחם לא באמת,
    השוויצר הגדול כותב על שוויצר הכי מנופח,
    אתה מנופח כמו לברון רק בעוד שהוא משחק טוב, אתה כונהפך לכתב גרוע.
    רב הכתיבה שלך היא מהגיגי לבך או מחך.
    תאמין לי אתה לא יודע חצי מהאמת, מנחם.

  13. איש עידו ואחרים, זה דפוס ופאתרן ידוע, מנחם יתקוף כל אחד
    שחבר שלו או מגן עליו, כמו כלב רעב שנתנו לו אוכל (ניפוח אגו)
    ואז נושך את היד המלטפת.
    תתמוך בו תיהיה חבר ואז תקבל בראש.
    אם תיהיה חזק ותוקפני תקבל כבוד.
    לוקח פרוזק 25 שנה ועדיין רגזן כמו ילדון מפונק שלקחו לו צעצוע לשניה.
    לא מאמין לך בשיט שחייך טובים, אלא גרועים ביותר.
    מה שרב האנשים פה לא אומרים לך בפנים.
    לי כנראה כן איכפת, מי שאומר את האמת זה חשוב לו,

    1. אני תומך באנשים כשמגיע להם שיתמכו בהם(כשהם צודקים לדוגמה) ומבקר אותם כשמגיע להם שיבקרו אותם(כשהם ממציאים נתונים שגויים לתמוך בטענה כלשהי לדוגמה) ולפעמים אני מתנהג חרא כלפי אנשים סתם כי אני במצב רוח להיות חרא. לקבל כבוד או ליטופים ממנחם או כל אחד אחר לא מעניין אותי בדיוק כמו שלא מעניין אותי כשקוראים לי בשמות גנאי. מנחם וכל אחד אחר כאן יכול להתנהג איך שהוא/הם רוצה/ים מבחינתי. זה ממש לא מטריד אותי. אגיב בהתאם למה שבא לי איך שבא לי ומתי שבא לי.

  14. 1. את לברון אני לא סובל כי הוא דו פרצופי
    2. האתר הזה נפלא וכך גם הכתבות שלך מנחם
    3. טיב התגובות ורמתן עומדים ביחס ישר לרמת הכותב
    4. מדה באזר נפרדת בגלל סעיף 3 ו
    5. לפעמים המילה טעיתי היא הדבר הנכון לכתוב

  15. האמת שאני מתעב את הבחור כמו שמומי כתב – בגלל המעבר שלו והדרך שבה הוא עשה את זה. זה הרס לי את כל הרומנטיקה. הוא היה אמור להיות בחמישייה של כל הזמנים וככזה אתה אמור לסחוב את הקבוצה שלך עד הסוף ולהביא לה את האליפות כאשר נבנה הצוות המסייע הראוי. אז נכון שגם אגדות אדירות עזבו כדוגמת קרים שאק וכו' אבל הגדולים באמת כאלו שחשבתי בזמנו שלברון שייך אליהם – נשארו והפכו לאגדות (מייקל מג'יק בירד, שמבחינת היכולת לברון לא נופל מהם ואולי אפילו עולה) כל כך רציתי שהוא ייקח את האליפות ההיא הראשונה וכשזה לא קרה חלמתי על היום שבו זה יקרה בקליבלנד. ואז המעבר המחורבן הזה ולא סתם אלא בדרך בו הוא עשה את זה. היה בזה משהו כל כך "מגניב" שכל החבר'ה הכי טובים בשכונה מתאספים לקבוצה אחת והולכים לפתוח לכולם תתחת. זה אמירה בלי שום נאמנות ושום רומנטיקה, מבחינתי זו כמו קבוצה שבכוונה פוצעת יריבות במשחק וככה לוקחת אליפות.
    וחוץ מזה הדרך עצמה של לברון. כאן זו סתם תחושה סובייקטיבית חסרת כל ביסוס אבל עדיין אני מאמין שחלק יזדהו איתה: יש משהו חסר קסם בהתנהלות של לברון (שפת גוף וכו') בניגוד לקסם של סטף שמחייך (מה שמזכיר את מג'יק בזמנו) או של מייקל שפשוט רואים שכל מה שהוא רואה זה לנצח – בקינג יש משהו שמשדר שהעולם חייב לי וזה מובן מאליו שאני אקח את המשחק זו כבר לא אדישות זו סתם לקחת כמובן מאליו את הנצחונות ולהיות חסר הכרת תודה עליהם – עוד פעם הרס רומנטיקה.
    אז וואלה יכול להיות שהוא איש משפחה מדהים שהוא תורם ושאני לא יודע מה אבל השנאה הזו מבחינתי מתחילה ונגמרת על המגרש – מחוצה לו באמת שאין לי שום נגיעה בעניין.

    תודה על הטור מנחם.

    1. אהבתי מאד את מה שכתבת!
      אני חושב שהסיבה שהדרך של לברון שמעצבנת היא בעיקר כי מרגישים שהוא משחק למצלמות במקום להיות מרוכז בלנצח. כל שאר הגדולים היו מתנתקים מהשטויות שמסביב ומתמקדים בכיסוח היריבה. לברון משדר בכל צעד שהוא עושה יחצנות, כמו ה "follow my lead" שהוא אמר לקבוצה לפני המשחקים ומול המצלמות, ועוד כל מיני רגעים כאלה שנותנים לך תחושה שהוא כל הזמן מתעסק במה שמסביב, גם אם בנוסף לזה הוא משחק מדהים.
      לזכותו רק אומר שלא פשוט לגדול מול המצלמות מגיל 14.

  16. דוק, האמת שאני די נדהם מהתגובה שלך, נדמה לי שדי ברור למי שקורא אותונשלא מדובר פה בניתוח פרשני קר אלא באלגוריה מתפייטת עם עולם פנימי, וככזו, אני לא רואה מדוע ״גופו הכבד מתנדנד״ זה מעליב, ממש לא – זה חלק מתיאור טרגי מסוים של משחק ספציפח. אני מניח שמי שקורא את הדברים שם לב גם לנימה העצובה שבהם, שיש בה גם כבוד ללברון.

    לגבי הכינוי המלך, לברון הוא זה שמוסיף להשתמש בו בעצמו בטוויטר הרשמי שלו, על מוצרים וכו׳… שחקן לא נמדד רק באמירותיו המפורשות, וכל אוהד כדורסל מהשנים האחרונות מודע לחיכוך בין לברון למייקל בהתבטאויותיהם.

    1. האמת שזה די מתחבר למה שנדב וגיא אמרו. זה נראה שהוא מתחיל להרגיש שהוא כבר לא השחקן הבלתי עציר שהוא פעם היה.

  17. בחלק הדרומי של אוקלנד, בסמוך לעיר (אולי הכי יפה באזור המפרץ) אלאמדה, יש את אולם הכדורסל של הלוחמים – ה-"אורקל ארנה".

    אולם הכדורסל שוכן בסמוך לקולוסאום של אוקלנד – ביתם של ה-A's (אוקלנד אתלטיקס) ושל האוקלנד ריידרס (בקרוב לשעבר)

    מי שמכיר מקרוב את ההיסטוריה של 3 הקבוצות הללו מהמפרץ (אתלטיקס, ריידרס, לוחמים) ב-3 העשורים האחרונים יודע שאלו קבוצות אם היסטוריה אנדראצ'יוורית יצאת דופן,
    ומי שמכיר את האוהדים של 3 הקבוצות, יודע שזה בסיס אוהדים חם –
    בניגוד לאוהדי הרבה קבוצות ספורט מקצועניות אחרות בארה"ב, האוהדים מאוקלנד והסביבה ידועים בעידוד הקולני, ובתמיכה שהם נותנים לקבוצותיהם, גם כשהן נכשלות.

    זה היה נכון לגבי הלוחמים. עד שהם התחילו לנצח.
    היום האוהדים מאוקלנד כבר לא יכולים להרשות לעצמם כרטיסים למשחקי הקבוצה.
    כל מי שמגיעים לאולם הם אנשי ההיי-טק מסן פרנסיסקו, אוהדי ההצלחות, שלא רק שקפצו על עגלת הלוחמים, הם כבר תופסים חלק גדול כל כך מהעגלה, שלא נשאר מקום לאותם אוהדים אמתיים שליוו את הקבוצה כל כך הרבה שנים.

    למה כל זה רלוונטי למאמר של מנחם על "שנאת לברון"?

    בגלל שה-"ללל", פעם ארגון מחתרתי חביב, שהביע דעה נגד הפוסטר של הליגה – לברון,
    גם עגלתו התמלאה. התמלאה בתגובות נוטפות ארס. לא רק כלפי לברון, והפלופים שלו. נגד כל מי שמעז לכתוב תגובה בעדו.
    אלו כבר לא רק התגובות מלאות חוש ההומור של האשך, יניב וג'וג'ו (סליחה מראש מכל חברי דור המייסדים שלא הזכרתי)

    ובנימה יותר רצינית –
    האתר כבר שנים משמש קרקע לדיונים סוערים על הכל.
    לברון, לייקרס, ספרס, סלטיקס, ג'ורדן – כולם נושאים "טעונים" עבור אוהדי ה-NBA,
    אבל צלחנו את אותם עשרות, אם לא מאות, דיונים, מבלי להידרדר לתגובות שהן לגופו של אדם, ולא לגופו של עניין.

    כל אותן תגובות לא ענייניות רק מרחיקות את כל מי שמנסה לתרום לדיון מעניין.
    חבל.

    1. צודק במאה אחוז, יש פה כל מיני יצורים, שאני לא יודע מאיזה חור הם הגיחו, שמזנים את התגובות לרמת וואלה. לגופו של אדם תוך חוסר כבוד משווע לבנאדם שגם מבוגר מרובנו בהמון, גם עתיר זכויות וגם מממן את האפשרות שהם ישפכו את הזוהמה שלהם כאן. פשוט מעוות. ואכן האחרון שנגד להגיב בתקיפות אבל יש גבול מאוד ברור בין תקיפות לגועל.

  18. למנחם: דבר ראשון, תודה ענקית על הכתיבה שלך, שכולם פה נהנים ממנה ונהנים עוד יותר להתווכח איתה, שזאת ההוכחה שהיא כתיבה ראויה.

    אנשים שונאים את לברון בגלל שהוא אדם מנופח מחשיבות עצמית, מלא בפאתוס עצמי (הוא קעקע משפט של ראסל קרואו מ'גלדיאטור' על שתי זרועותיו..) ובכללי חסר קוליות. זה שהוא שחקן ענק, בין עשרת ואולי חמשת הגדולים בכל הזמנים, זאת עובדה. הוא משול ללואי ה-14 שכינה עצמו 'מלך השמש' והתבצר בארמונו עם משרתיו וסריסיו, בעוד העם גווע ברעב. אין מה לעשות, בחיים אין תחליף לטאקט ורגישות, לא משנה כמה קרוב אתה לטריפל דאבל נוסף.

  19. אני מעולם לא הבנתי למה אסור לי לא לאהוב את לברון רק בגלל שהוא נאמן לאישתו. כאילו שזה משהו מיוחד או קשור לפרסונה שלו.

    הבן אדם משחק כדורסל מכוער, כוחני ולא ממושמע. כלומר ממושמע, אבל למה שהוא חושב ולא למאמן.

    כששאלו אותו לגבי חלוקת דקות ומנוחה בזמן העונה הרגילה הוא אמר שאחרי הפרישה שלו הוא ישב לשיחה עם פופוביץ כדי לשמוע איך עושים את זה. לי זה נשמע כמו אדם שלא מכבד את המשחק שכולנו כל כך אוהבים.

    ולא, זה לא מרשים אותי ההגעה לשישה גמרים ברציפות, כי המזרח חלש בצורה מטורפת. קבוצות העילית בשנים האחרונות נמצאות במערב. רק מיאמי היתה קבוצה עילית. קליבלנד אינה קבוצת עילית ואפילו לגמר המערת לא היתה מגיעה.

    מנחם, גדלתי עליך, וזה בסדר שיש אנשים שחושבים אחרת ממך. וכשמישהו חושב אחרת ממך ואתה קורא לו בשמות ומעליב- אתה מזמין את הטרולים לצייד.

  20. וואי מנחם מה עובר עליך? נדב כתב טור די יפה המנתח את ההתרשמות שלו ממצבו הנפשי של לברון. לא היה בו אלמנט של שנאה או התיימרות להביא דברים בשם אומרם. אתה כתבת עשרות טורים כאלו על לברון או שחקנים אחרים לא מעט מהם נוטפי ארס. מעבר לכך שלפעמים אתה "מצטט" דברים ששחקנים אמרו ומוסיף להם כיד הדמיון הטובה. מעב רלכך אפילו מעריצי לברון כגיא התחברו לדברים שנאמרו שם. אז אין סיבה להתקפה שלוחת הרסן הזו על מישהו שבסך הכל מנסה לתרום מעצמו לאתר.
    לגבי לברון. הוא בהחלט דמות מקטבת כמו סופרסטארים אחרים לפניו. כל העניין הוא שעידן המדיה החברתית מעצים את הקיטוב הזה בצורה יוצאת דופן. בנוסף לשונאי לברון תמצא הרבה מאד מעריצים שלו גם באתר. אם אתה רוצה לשים את האצבע על למה רבים שונאים אותו אתה לא צריך לחפש הרבה מעבר ל-decision. פה בארץ כמובן שכל הדבר הועצם בעקבות המינוי והפיטורים של דיוויד בלאט. שום דבר מזה לא קשור אליך ( העולם לא מסתובב סביבך). אם תלך ותבדוק באתרים אחרים בארץ ובעולם תמצא את אותו קיטוב ביחס אליו.

  21. אין כל שנאה אישית ללברון . אבל יש "התנגדות כדורסלנית" , ממספר סיבות :
    1. נתוניו הגופניים . אנשים לא אוהבים מפלצות-על . זה "לא פייר" , כי זה מוריד מהספורטיביות , אם יש שחקן שמראש יש לו "פור" גדול על שחקנים אחרים .
    2. אנחנו לא אוהבים דיקטטורים , כאלה שמושלים בכיפה ומצטיירים כמין שמש שסביבה כולם לווינים .
    3. סעיף 2 מוביל לשלישי . לברון יוצר לעצמו קבוצות גלאקטיקוס . מילא שהוא עובר לקבוצה אחרת כדי לחפש הצלחה גדולה יותר . אבל הדרישות שלו ממנהלי קבוצות וג'נרל מנג'רים מקוממות . שחקן צריך לדעת את מקומו – הוא רק שחקן , ויהיה טוב כפי שיהיה .
    4. הוא לא סתם עוזב קבוצות – הוא עושה את זה בצורה מכוערת . הדרך שבה הודיע לקליבלנד על ההליכה למיאמי היתה מבישה . את זה , מנחם , אתה לא מזכיר.
    5. היחס שלו למאמנים מקומם לא פחות . ראה סעיף 3 .

    אז זה שהוא תורם הרבה ולא בוגד באישתו ( את הסעיף הזה צריך לקחת בערבון מוגבל – לא הייתי חותם על זה ) זה נחמד מאוד . אבל לא קשור לחלוטין לצד הכדורסלני שלו . אגב , כמעט כל השחקנים הגדולים תרמו ותורמים סכומים גדולים .

    מנחם – זה לא מקרה שאתה תומך בו , כפי שזה לא מקרה שאתה נשפך על דונאלד טראמפ . תחשוב קצת על זה.

    1. אין בעיה לשנוא את השחקן לברון אך להוציא שקרים ולהכפיש שהוא בוגד באשתו בלי הפסקה זה מוגזם (מוזמן ךקרוא את התגובה של דדי מלעמלה), לגבי הנקודות שלך אני לא מסכים עם כולם
      1. לא מסכים איתך גם מייקל גורדן ובטח ששאקיל אוניל נהנו מייתרונות פיזים אדירים ועדיין היו אהובים על כולם (שאקיל היה השחקן האהוב בליגה לא פעם ולא פעמיים).
      2. לא מסכים במלואו, גורדן היה דיקטטור, שאקיל הצטייר שמש כסביב הכוכבים, לברון מאוהב בתקשורת (כשמפמים אותך מגיל 14 להיות הדבר הבא זה מובן, אך אין כמעט ראיונות שלא מפרגן לחבריו).
      3. ה"החלטה" יותר ממעבר למיאמי היה לה השפעות נרחבות, היא שינתה את יחסי הכוחות בין השחקנים למנהלים והראתה מי באמת מחליט (השחקנים),וכמה שהמטרה מקדשת את האמצעים (לקחת אלפות כיום נהייתה החשיבות ה1, בשונה מהעבר, היום נעלמה הנאמנות לקבוצה).. גם קובי איים במקרה שלא יביאו לו חיזוק וגם דוראנט מתעתע בהנהלה זה לגיטמי ומובן, שחקן הרבה יותר חשוב מגנרל מנגר ומאמן (מאמן טוב עם סגל גרוע לא יוביל לדבר, בעוד מאמן גרוע עם סגל עילאי יקח כנראה אליפות).
      4. לברון חולה פרסום, והמעבר היה מבזה ומכוער מסכים איתך .
      5. מגיק גונסון גם התעמר במאמניו אותו דבר קובי ברייאנט, דוראנט…
      6. למה צריך לקחת בעירבון מוגבל אין שמועה 1 שהוא בוגד באשתו, למה את קרי לא מאשימים בכך? אין קשר בין האישיות החיובית של לברון (תרומה אדירה בעל נאמן ואיש משפחה למופת לכדורסל שלו).

      1. מי שמכפיש פה על הפצת שקרים זה אתה חתיכת אפס קטן.

        הדברים שאני יודע ושומע זה דברים שבחיים לא היו מגיעים לאזניים הרפות שלך בשום דרך אחרת, ואני רק מספר אותם כי כן יש כאן כמה אנשים שאני מחבב ורוצה לשתף אותם בזה.
        אז פשוט תגיד תודה שאתה כאן במקרה כדי לשמוע את זה, ותהיה בשקט.

        1. ואיך הדברים הגיעו לאוזניך, אם יותר לשאול ?

          כי עד כה, זה נראה מבוסס על אותה לוגיקה וראיות של אמונה באלוקים..

          1. האמת שעוד לא יצא לי לראות מדדי שום דבר שלא מוצאים בlakers nation בreddit או בפנטזיות שלא מתגשמות, אז אני ממש לא מתרשם מהמקורות שלו so far.

        2. אשמח לדעת את המקור, לברון הוא האיש שנבחן הכי הרבה בעולם כל תנועה שלו במגרש ומחוץ למגרש נבחנת במיליוני עיניים,אני אשמח לדעת מה המקור שמפרסם את השטויות האלה ללא הוכחה אחת (עותק של חוזה, תמונה??), לגבי NBA אפשר לראות שאתה עכבר כדורסל (כמוני), אך שוב ידיעה כזאת אני מעוניין לראות את המקור

          1. צודק לא האיש אלא השחקן. יש מיליונים שרק רוצים להיכשל,כל עוד לא תהיה הוכחה שדדי מחוייב להביא אחרי הצהרכה כזאת אפשר להתייחס לכל הנאמר כשקר גס, שמועה שלא קרתה ….
            אני בספק עם דדי יותר מקושר מרוב הכתבים בעולם, מכיוון שכתבה כזאת תכניס מיליונים לכל עיתון/ כתב.

  22. אבא של נולד בקליבלנד, אח שלי אוהד אותם כך שתמיד היה לי סמפטייה אלהם..
    עד שהגיע לברון לקבוצה עם אוסף שחקנים בינוני ומייד… לא אהבתי את התנהלותו
    בקאבס. האיש נפוח מאגו, כוחני ותחמן לא קטן מאחורי הקלעים..
    שפת הגוף שלו משדרת אני מלך הקופים! אני הכי חזק! ואני הכי טוב מכולם!
    שזה דווקא מעיד על חולשת אופי וחוסר ביטחון עצמי. לא אוהב את כול הפלופים שלו, לא אוהב את היחס שלו למאמנים שלו,
    ולא אוהב את האיש נקודה

  23. הרגשות כלפי בניאדם אינם בהכרח רציונלים. ד״ר שטורמן ״ יש איש שנכנס לחדר מלא באנשים ומיד נשמתם נעתקת ומחכים למוצא פיו ויש כאלה שצריכים להיות משעשעים ומעניינים בכדי שאחד ירגיש בנוכחותם״

    המציאות בעיני המתבונן. הכתבה הרגשית מאוד של הלפרין יפה.

    ההתרסה כלפיך וההיפך נובעת במידה רבה בגלל אגו.

    חוצמזה אוהבים אותך.

  24. מנחם, די כבר.
    בחייאת, די כבר.

    אני אף פעם לא אעזוב את האתר כי אני אוהב לקרוא את הכתבות של חברי הצוות והגולשים פה (חלק מחברי הצוות יכולים להעביר לכתבי מקצועיים קורס בכתיבה).

    כשאתה רוצה, אתה באמת כותב מדהים. כרגע אתה סתם פוגע באיכות של האתר.
    לא כל תגובה שלך חייבת להפוך לכתבה (כדי לסחוט עוד תגובות), ובגילך אתה חייב להתחיל להירגע קצת.
    אתה מאבד את הקרדיט שלך כאן מיום ליום כאשר אתה תוקף בנאדם יום אחד ומהלל אותו יום אחרי.

    תחזור בבקשה לכתוב מקצועי נטו. לפחות לכמה ימים. בזה אתה הכי טוב!

    1. חוצמזה, לא מכובד להגיב ככה לגולש שרק התחיל לכתוב פה (כתבה שנייה או שלישית שלו לדעתי). הוא כתב בהומור ובחן.

      מה שאתה עשית פשוט לא מתאים.

      1. הטור של נדב היה אחלה ובאמת שמנחם עף פה על אנשים בזמן הארון באופן מוגזם. כדאי להפסיק עם התקיפות האישיות המעצבנות האלו.

  25. דוק מדי פעם קופץ לך הפיוז הלא נכון ואז אתה נוהג בחוסר צדק מוחלט כלפי אנשים שממש לא מגיע להם.

    זה קורה בדר"כ ממה שיצא לי לראות בעיתות פלייאוף מכריעות, כשהקבוצה בה אתה תומך חוטפת תבוסות ומקבלת בראש (למשל, הקמפיין המשתלח של "דיבור לא יפה" באתר ואיום למחוק את כל מי שעודד את ס"א ושמח בשמחתה ב-2014).

    זה בכלל לא לעניין, מי שמעלה פוסטים הגיע לכאן מתוך כבוד אליך ומתוך רצון לתרום, וכך גם רוב המגיבים.
    אתה אפשרת זאת וקיבלת בחזרה בענק.
    זה win-win, אל תהפוך את זה ל-lose-lose.
    אל תתן לקריזה האישית שלך את הכוח להשתמש בבמה שיצרת לצורך חוסר הוגנות.

    ובנימה אישית שאולי תעצבן אותך (פעם אהבתי יותר לעצבן אותך והייתי הרבה פחות ממותן, היום אני אשך ממוסד בזכותך…) – כשאתה מצטט את הרבי קסלמן מבית חב"ד במקום את המורה שלך קווינט אתה יודע שאתה בבעיה!

  26. אני מסכים שהעליהום על ג'יימס עובר כל גבול. למען האמת האיבה כלפיו יותר מעידה על כל אלה שנהנים ללעוג לו ולייחל למפלתו. שמחה לאיד מנפילת גדולים זו הנאה של אנשים קטנים. כשאחוז נכבד מהשיח מוקדש לשיחות על ג'יימס (ואחוז נכבד אחר לבדיחות על לס) כל הדיון הוא רדוד.

    לברון ג'יימס היה ה MVP של הגמר שנה שעברה (עם כל הכבוד ל AI, לברון היה טוב בהרבה). הוא סוחב על גבו שנה אחרי שנה קבוצות לגמר ולאליפות. בהרבה אספקטים של החיים כמו שלס פרט הרבה פעמים האיש נותן לחברה ולסביבה שלו מעל ומעבר.

    אני עם ג"ס בסדרה הזו כמו גם בשנה שעברה. למען האמת הפעמיים היחידות שהייתי נגד קבוצות של ג"יימס בגלל משהו שהוא עשה היו בגמרים מול דאלאס ואוקלהומה (בגלל ה"לא 1, לא 2, ל… 8", לא בגלל המעבר). אבל לא בגלל אופי שלו או משהו כזה. האיש רחוק מלהיות מושלם אבל הוא בטח ובטח שלא נבל.

    כמה שאני אוהב את קארי, אם ג'יימס היה עושה חצי מהפוזות שסטף עושה במשחק אוהו איזה גלים של שנאה היו מתנפצים על האתר פה.

    כל ה ללל ודומיו מעיד יותר על משפריצי השיטנה האלה מאשר על ג'יימס.

    1. לברון עושה לא פחות פוזות מקרי אחרי מהלכים גדולים. הראייה שלך סלקטיבית כנראה, תמיד תראה אותו אחרי דאנק או בלוק טופח לעצמו על החזה, מסמן לשרירים שלו, נותן לשחקנים stare-downs או סתם מוציא שאגה. לא שיש דבר רע בזה זה חלק מהמשחק, אבל הוא עושה את זה באותה כמות כמו כל אולסטאר אחר בליגה (אם לא יותר מרובם)

  27. מנחם בדרך כלל אני לא מגיב לטורים מסוג זה כי הם מזמינים תגובות אישיות והדיון נעשה מכוער מהר מאוד.
    כמו כל שנה בפלייאוף לקראת הגמר עולה כמות התגובות והאמוציות וגולשים חדשים שיבואו לרגע ומייד ילכו, המוצלחים שבהם אולי ישארו איתנו לעונות הבאות.
    כמו כל שנה באותה תקופה בגלל אופי התגובות לפחות כמה מהמגיבים הטובים והמוצלחים ינסו לנהל מלחמה עקרה על תרבות הדיון, אתה תעליב ותעלב ואז יגיע הקיץ והכל יחזור להיות על מי מנוחות.
    אבל חייב להגיב לגבי הכתבה של נדב- המחמאות המוצדקות שהוא קיבל היו על הכתיבה הנהדרת לא על דיעה שנתן או לא נתן.
    עניין לברון שנאה/אהבה חרוש לעייפה. נכתבו כבר עשרות פוסטים בנושא רק באתר הזה.
    כל מה שנותר הוא לקוות לסדרת פלייאוף תחרותית יותר, אז יאללה לל"ל- להתחיל לעודד את לברון, לטובת האנושות ואלוהי הכדורסל.

    1. אפלטון לאאאאאאא נו ווי חוזיי!!!!!
      מאמא קרי השקיעה בנו , ללל ימשיכו להילחם בטינופת האנושית ששמה לברון…..דרך אגב זה אימאימא אישי בשבילי הוא שחקן ה נ.ב.א (אדם)הכי מתועב שראיתי משחק כבר 30-40 שנה.קובי האנס ילד מתוק ליד הצינצנת הזאת.

  28. תגידו הפלייאוף הסתיים?
    בסה"כ 2-0 הקאבס יכולה להפסיד עוד משחק ועדיין לנצח את הסדרה.
    לקאבס יש שני משחקי בית על הפרק. יש לה כל הכלים לנצח.
    אירווינג מציג תמיד אבל תמיד יכולת פנומנלית לאחר משחקי נפל.
    לברון יעביר הילוך , קווין לאב שחקן מעולה.
    גיי אר סמית כמו אירווינג יום עסל יום בסל.
    לשנוא את לברון?
    זה דבר טפשי , ולגמרי לא מובן.

  29. הערה למנחם.
    לברון הוא לא בין עשרת השחקנים הטובים בעולם.
    הוא יחד עם קארי שני השחקנים הטובים בעולם.
    ללברון יש קייס רציני להחשב בין שחקני ההווה לטוב מכולם.
    גם אם יפסיד את הסדרה הוא עדיין החלום הרטוב של כל גנרל מנגר.

  30. מכתב פתוח וקצר לידידי, הכותב הנערץ והמבין הגדול ביותר בכל הזמנים ב-NBA, מנחם לס האחד והיחיד:

    כל מה שאתה רואה כאן וכל מה שאתה מתלונן עליו הוא יציר כפיך.

    המגיבים באתר הם אנשים שגדלו על המילים שלך, התיאורים שלך, התובנות שלך, ההסברים שלך, ובעיקר ההתלהבות והאמוציות, שלא לדבר על ההתנסחות ואוצר המילים ומשחקי המילים וכל הג'אז הזה.

    אתה גידלת דורות רבים של צופים חכמים ומתוחכמים וכולם יושבים בתיאטרון ורואים את השחקן המרכזי ויש להם מה לומר עליו. והם עושים את זה בכלים שלמדו ממך ובטוטאליות שספגו ממך.

    שים לב שכמעט כל הביקורת על השחקן אינה על תפקודו על המגרש (כולם יודעים שהוא מעולה) אלא על ההתנהלות מחוצה לו. ובעיקר (וזה 99 אחוז מהטינה אליו) – האופורטוניזם שהתבטא בהחלפת קבוצות והגלאקטיקוס הסדרתי (במיאמי ובקליבלנד דור 2).

    זה מטריף אותנו!!!!

    וכשהטוען לכתר מוסיף מדי פעם מחמאות על עצמו (ואפילו לא מחייך כדי שנבין שהכל בהומור) אנו זועמים יותר. "יהללך זר ולא פיך".

    אז זו החבילה וזה הסיפור. שום דבר שקשור אליך. היית פה ארבעים שנה לפני לברון ותהיה פה אחריו. מיהו בכלל האייפ הזה שבגללו אתה נעלב כל כך?

  31. יש המון סיבות לא לאהוב את לברון ולייחל לנפילתו. אני גם יודע שיש מספיק סיבות להעריץ ולשבח אותו. אבל לגופו של תגובתך.

    זכותך להגיב למי שתרצה איך שתרצה (לכל דבר יש מחיר אבל את זה אתה הרי יודע). יש פה אתר עם צוות כותבים מדהים (לעיתים אני קורא בוואלה או בוויי נט ויודע שחלק מהכותבים כאן יכלו לכתוב טוב יותר מתוך שינה). אני אישית נמשך לכתיבת קצה. או כתיבה של אוהד או בדרן שנותנים למשחק צבע עז וטעים, או כתיבה סופר מעמיקה וחוקרת וידענית. כל כתיבת האמצע מעט משעממת אותי (בליצ׳ר ריפורטס וכדו).

    לכן תמיד העדפתי את הופס בעברית וגרנטלנד ז"ל באנגלית כי שניהם ידעו לבשל סטייק עם שוקלד. גם הצבע והמתיקות וגם הבשר העשוי והמובחר. בקיצור יישר כוח. אל תשתנה לעולם. מנוע אינטרנזי כמו שלך וכמו של דריימונד גרין הוא משהו מולד שאי אפשר ללמד. וזאת למרות שדעותיי לפעמים שונות צשלך

  32. מים, ילדים, מים.
    שתו כוס מים.
    🙂

    הכל נאמר כאן, ובעבר, ועוד ייאמר בעתיד. המון דברי טעם, משני הכיוונים.
    רק דבר אחד: לטוב לרע, האיש הוא מרכז עניין היסטרי בליגה שכולנו הכי אוהבים. מציע ליהנות מההישגים/כשלונות שלו כל עוד הוא שם, כי בינתיים אני לא רואה מי מחליף אותו בתפקיד הנבל/גיבור המרכזי בדרמה. עוד נתגעגע.

  33. ההבדל בין אהבה לשנאה הוא אינו גדול.
    כל מי שממש שונא את לברון…. פניה קטנה אחרת בחייו והוא היה הופך לאוהד קולני של הבחור.

    אנשים שונאים אותו בגלל קנאה.
    וזה שהוא לא צנוע רק מלבה את הלהבה 🙂

    1. מסכים עם החלק הראשון ולא עם החלק השני.אצלי היה תהליך מאוד פשוט בשנותייו הראשונות בלקיבלנד לא אגיד שהערצתי אותו אבל כן רציתי שיצליח ואפילו פרגנתי לו (התותח הקטמוני תיאר את זה מדוייק) ולכן החלק הראשון שלך נכון אם לא הייתה 'ההחלטה' והמעבר למיאמי בהחלט יכול להיות שלא הייתי שונא אותו(למרות שבאמת באמת אני חושב שיותר מהכל המשחק שלו חסר קסם).
      החלק השני ממש לא נכון מה זה קנאה??? אני מקנא בכל שחקן שמשחק בכלל כדורסל או כדורגל מקצועני אז למה דווקא הוא?

  34. מנחם, שאלת בכותרת למה שונאים את לברון, אז אנסה לסכם לך את השורה התחתונה.
    שונאים אותו בגלל ההתנהלות שלו על המגרש ומחוצה לו (בענייני כדורסל, הנאמנות לאישה או התרומה של מלגות כדורסל כלל לא קשורים ולא רלוונטיים לדיון).
    משנכנס לליגה הוא מתנהל כאילו הכל מגיע לו, בגיל 18 מבלי לשחק משחק אחד הוא הכריז על עצמו ביחד עם espn ושאר כלי המדיה כג'ורדן הבא, בין אם זה בקעקועים של הצ'וזן וואן וקינג ג'יימס (כן כן אז אל תגיד לי שהוא שונא את הכינוי) ובין אם באמירות, ובלבישת מספר 23 וכן הלאה.
    וזו המנטליות שלו מאז כניסתו לליגה, שחצנית ומעוררת אנטגוניזם. אף אחד לא בא להוריד מיכולתו כשחקן כדורסל, אבל נהנים לראות אותו נכשל בגלל הצורה שבה הוא והחבר'ה מespn שהוא הבייבי שלהם כבר 15 שנה בונים לו ארמון וממליכים אותו בטרם עת, אז כאשר הוא נכשל ולא עומד בציפיות ובסטנדרט הג'ורדני אליו היה אמור להגיע זה כיף לצפייה.
    מה שכמובן לא הוסיף לתדמית שלו הייתה ההחלטה, שהייתה אירוע מבזה ומביך, ורוב הביקורת היא לא על העזיבה למיאמי אלא על הדרך שבה נעשתה.
    וכשהרכיב את קבוצת האולסטאר עם ווייד ובוש ובא בהצהרות שיזכה ביותר מ6 אליפויות זה רק הוסיף להנאה לראות אותו נכשל. ומאז הוא רק ממשיך להקיף את עצמו באולסטארים ובשחקנים משלימים שהוא בוחר, ולאחרונה גם במאמן שהוא בחר ובסגל היקר ביותר בתולדות הליגה (קליבלנד מודל 2015/16), ומתחבא במזרח החלש להפליא.
    ועל כל אלה, כך גם כל כישלון שלו ניהיה יותר ויותר גדול.
    עם זאת ברור שמדובר בשחקן שיסיים את הקריירה לפחות בטופ 10 שחקני כל הזמנים, הן מבחינת יכולת והן מבחינת הישגים ואף אחד לא לוקח את זה ממנו.

    1. לשנוא בנאדם בגיל 31 בגלל שבגיל 18 ניפחו לו תמח והוא זרם על זה זה לא נכון ולא פייר עד כמה שזכור לי הוא לא השחקן היחיד שלובש 23 השנאה כלפיו כמו גם האהבה לקרי היא מה שבמדיה מכתיבים כי כל שחקן כמעט מוכן לעשות הכל בשביל טבעת אם זה דוראנט ששנה מאיים שיעזוב וקיבל הצעות מכל הקבוצות בליגה אם זה קובי שגם פיטר מאמנים או שבר את אחד הצמדים הגדולים בהסטוריה בגלל אגו וכו
      ונמאס כבר מהדיון הזה מי שאוהב לבריאות מי ששונא אותו לבריאות ומי שנהנה מהמשחק שלו ולא נכנס ליחסיי חברות מדומיינים איתו הוא כבר בריא.

      1. ההתנהלות שלו לא השתנתה משנכנס לליגה, הוא עדיין אותו שחצן מרוכז בעצמו שחושב שהכל מגיעה לו, והוא רק לוקח את זה לגבהים חדשים כל עונה. הוא בשנתיים האחרונות בקליבלנד פשוט מחזיק עיר כבת ערובה ולא שוכח להזכיר שאם לא יתייחסו אליו יפה והדברים לא יקרו בדרך שלו הוא לא יהסס לעזוב שוב. לא קובי ולא מייקל ולא אף אחד אחר לא התקרבו לרמות כאלה של אגומניאקיות (או שכן אבל הם גם גיבו את זה בלהיות רוצחים על הפרקט בניגוד לפרימדונה). התקשורת לא אדישה לקרי כי אין ברירה כי הוא דבר שלא ראינו כמותו בחיים, אבל ההגנה שלברון מקבל מהתקשורת עדיין חזקה כמו ביום הראשון והוא עדיין הבייבי שלהם (espn במיוחד) ורואים את זה ברשימה הבזויה שהם פירסמו השנה בה דירגו אותו שלישי בכל הזמנים.
        אם דוראנט יעזוב זה לא יהיה בספיישל 'החלטה' של שעה בespn ויותר מכמה אוהדים מתוסכלים באוקלוהומה, אף אחד לא ישנא אותו על זה.

  35. 4-5 פליטות פה ! תנסה 40-50 ! כולל "הפירגון" לקארי על זכייה ב MVP לפני שבוע. תוסיף לזה את היחס המחפיר למאמנים, עוד הרבה לפני בלאט ,כולל הכתף ששלח לספולטארה, רק שלפני קליבלנד עוד היה מי שירגיע אותו . היחס לבלאט כבר היה לברון נטו ללא פיקוח מלמעלה שכלל פיטורים שבועיים לפני משחק אולסטאר בשביל למנוע ממנו את הכבוד( או שאתה עדיין מאמין שלברון לא ידע מזה ? ). בקיצור הבן אדם תורם,לא בוגד ונאמן לאנשים מסוימים אבל קצת בשיגעון גדלות ובניגוד לשחקנים אחרים שהיו בשיגעון גדלות אבל סיפקו את הסחורה כמו מראדונה וג'ורדן ,הוא מזכיר יותר את רונאלדו ,שחצן ,מאוהב בעצמו שמבחינת יכולת ומספרים הוא מספק אך מבחינת תארים ויכולת במשחקים החשובים הוא "קצת" מאחור.

  36. לברון שחקן אדיר
    לברון איש משפחה למופת וחבר נאמן(כל עוד אין הוכחה שסותרת את זה כל טענה אחרת היא סתם הוצאץ דיבה)
    לברון פילנתרופ שתתורם לקהילה ולא שכח מהיכן בא
    לברון הגיע להישגים מדהימים בקריירה(עצם העובדה שכל קבוצה שהוא הגיע אליה הופכת באופן אוטומטי לקונטנדרית מוכיחה את גדולתו)
    לברון לא שותה, לא מעשן ולא משחק סנוקר
    לברון הוא החוטא הגדול ביותר בחטא ההיבריס(הקעקוע the chosen one, ההחלטה, ה – "follow my lead" הצורם בגמר 2014, ה "I'm the best player in the world, as simple as that" ויש עוד הרבה שאני לא זוכר כרגע)
    חיים ומוות ביד הלשון. אנשים לא אוהבים שחצנים.

  37. אין רציונליות בשנאה ספורטיבית ואין שום קשר בין אישיותו של האדם לגאונות שלו:
    אני באופן אישי מאד לא אוהב את לברון, אבל אני האחרון שאשלול את הגאונות והיכולות שלו. מבחינתי (ונדמה לי שהרוב יסכימו):
    – בשנה שעברה, הוא היה השחקן הטוב בעולם בפליאוף ובסדרת הגמר בפרט.
    – בעשור האחרון הוא השחקן הטוב ביותר בליגה
    – הוא אחד מ- 10 השחקנים הטובים בכל הזמנים
    – הוא אחד מ- 2 ה- SF הטובים בהיסטוריה (סורי, אבל לארי עדיין מנצח)
    – 6 הגמרים הרצופים שלו (והיד עוד נטוייה) ייכנסו להיסטוריה, כי מאז ביל ראסל אף שחקן לא הצליח לעשות את זה
    – יכולת ראיית המשחק שלו היא מדהימה בכל קנה מידה היסטורי
    – מוסר האימון והכושר שלו הוא דבר שהליגה כנראה לא ראתה מעולם
    – הפיזיות שלו היא נדירה: להזיז משקל כזה בגובה כזה במהירות כזאת, בעוצמה כזאת ולהעלות אותה לגבהים כאלה זאת תופעה נדירה שמתרחשת אחת לעשור או יותר (בפעם הקודמת זה היה שאקיל)

    ואחרי כל המחמאות האלה, ולמרות חוסר הרציונליות, אין ספק שיש לבן אדם המון חסרונות שגורמות לאנשים (ואני ביניהם) לאנטגוניזם חריף:
    – הבן אדם בלתי ניתן לאימון. לא מוכן לקבל סמכות. אם היה לו מאמן כמו פופ, ג'קסון או מישהו מהאולד סקול היו לו 5 או 6 טבעות. זה מתסכל לראות כישרון כזה הולך לאיבוד

    – המשחק – יש כאלה שאוהבים הירו בול או 1 מול 5. אני לא. בגלל זה אני אוהב קבוצות כמו סאן אנטוניו (סורי) ולא סובל טיפוסים כמו לברון

    – איך שחקן כזה עליון לא יכול לוותר על פלופינג עלוב נפש כל כך?

    – האגוצנטריות והנרקיסיזם (יש כאלה שאומרים שזה מאפיין את כל הדור הזה), ואולי באמת שאם מפמפמים לך שאתה הגדול מכולם מגיל 18, אתה באמת בטוח בזה.

    – אני באופן אישי לא אוהב שחקנים מושלמים ושחצנים מדי. אני לא אהבתי את מייקל, לא אוהב את לברון ולא אוהב את סטף (תמיד העדפתי את לארי מאשר את מג'יק). . אני אוהב את הגיבורים שלי פגומים ואנדרדוגים.

    – ההחלטה אוי ההחלטה – אתה השחקן הכי טוב בעולם ולא מצליח לבנות או לקחת את הקבוצה שלך לאליפות, אז אתה בורח לשוק הטלוויזיה עשיר ולוקח 2 אול סטאר איתך כדי לקחת אליפות. איפה הפייר פליי? למה לא הרשו ל- CP3 לעובר ללייקרס? מאותה הסיבה.

    – גלקטיקוס זהלא בשבילי. זה בשביל כאלה שאוהבים את נמני, ברקוביץ וריאל מדריד

    – אתה גבר? בוא למערב, נראה אותך, ללכת ולככב במזרח ולקחת שם 6 אליפויות איזוריות? למה לא תעבור ל- WWE ונסדר לך אליפות.

    – ההתנהלות – קודם כל בעזיבה של קליבלנד. עזבת מקום? למה אתה מלכלך עליו? אתה חוזר אליו? למה עם חוזה כזה קצר? לא טוב אז תלך למקום הבא?

    – צמד רעים – הסצינה בסדרה של 2011 שבה לברון יחד עם ווייד (עוד שחקן מדהים וחרא של בן אדם) מטנפים על נוביצקי תיזכר לעד כנקודת שפל.

    – סחתן על הגופה, אפשר בבקשה מידע לגבי דילר הסטרואידים שלו?

    – ורק נקודה לסיום. שנסייים עם חיוך. איו לי מושג למה לא אוהבים את לברון. אולי בגלל 2 התמונות הבאות:
    https://prosbodybuilding.com/wp-content/uploads/2016/02/lebron-James-300×300.jpg

    וזאתי:
    http://thoughtcatalog.files.wordpress.com/2012/10/then-larry-johnson-turned-purple.jpg?w=584&h=320

    יש למישהו מושג למה לא אוהבים אותו?

  38. מנחם, אל תקח ללב.
    לברון לא משאיר אותך אדיש. או שאתה אוהב אותו או שאתה שונא אותו. כמו כל שחקן גדול אחר. אגב גם קבוצות גדולות כמו הליקרס לא משאירות אותך אדיש. אף אחד לא שונא את מינסוטה אבל את הליקרס שונאים או אוהבים.
    אני אישית אוהב מאוד את לברון, השחקן הכי טוב בליגה בשנים האחרונות. לברון, שהולך ומנתץ את כל שיאי ה "הצעיר ביותר שהגיע ל", יזכר אחרי פרישתו כאחד משלושת השחקנים הגדולים בהסטוריה. לא רק בזכות הדומיננטיות לאורך שנים, לא רק בגלל שבגדלותו לא היה עוררין על כך שהוא השחקן הטוב ביותר, אלא גם בזכות ההתמדה, היכולת לשחק ברמה הגבוהה ביותר לאורך כל כך הרבה שנים, הרבגוניות והוורסטיליות שאין לה תקדים ובסוף, גם על היכולת להצליח עם כל כך הרבה ציפיות מגיל צעיר מאוד.
    שישנאו אותו כמה שרוצים, זה רק מעצים את המותג.

  39. אשמח לקבל סרטון של לברון מבקש לא להשתמש בכינוי קינג ג׳יימס. הוא הולך עם צמידים של קינג ג׳יימס, זה לא נראה שהוא כל כך סולד מהכינוי.
    לשנוא את לברון בגלל היחס המחפיר שהיה לו לבלאט ואחר כך גם פיטר אותו זאת סיבה מספיק טובה? אם לשנוא את גולדן סטייט רק כי הם מהמערב אז בטוח מותר לשנוא שחקן שחיסל את הדמות האהובה עלי בספורט והגאווה הלאומית שלנו.

  40. כל כתבה באתר אמריקאי רגיל שקשורה בלברון 80-90 אחוזים מהטוקבקיסטים נגדו אז לא יחודי לארץ ולא לאתר.אני לא מסוגל לסבול אותו מהיום הראשון שדרך בנבא מכל כך הרבה סיבות שחלקן הגדול נכתבו כאן גם כשחקן וגם כבן אדם.דווקא בארץ עד מקרה בלאט הוא היה יותר פופולארי מאשר בארצות הברית [מבחינת אחוז האנשים שאוהבים אותו לא הכמות]

    1. ועוד משהו קטן.הנבואה ניתנה לשוטים ואני שוטה לא קטן[רפה שכל בשבילך].האליפות שלברון לקח ב 2014 הייתה האליפות האחרונה בקריירה שלו[לא תהיה עוד אחת].

  41. רק חשוב לי להבהיר – על אף שצורפתי לאחרונה בגאווה לקבינט הבטחוני של ה-ללל, אני באמת לא חושב ככותב שהטור שלי נכתב ממקום של שנאה או זלזלו תהומי – להפך, הרגשתי שקלטתי טרגיות מסוימת בהתנהלותו של האיש וגורל בעולם הכדורסל. ככלות הכל אני לא חושב שיש כאן איש בתאר שחושב שלברון הוא לא אחד משני השחקנים הטובים במשחק כרגע.

  42. ומשהו על שפת הגוף ה"שחצנית" של קרי:

    למה זה נתפס כחינני אפילו שהוא מגזים ואף מפלצן עם זה?

    כי קרי הוא סלף-מייד-מן. הוא הגיע לליגה קטן ואלמוני, איש לא ידע מיהו ומהו ואז החל לגדול למה שהוא היום. השטיקים התיאטרליים היו שם מהרגע הראשון והם חלק מהפרסונה שלו. אהבתם אותם כשהיה אלמוני – תאהבו אותם כשהוא אגדה.

  43. מנחם כל הכתבות האחרונות הם על אנשים שפגעו בך או בשחקנים שאתה (אולי דיברת עם לברון בעבר אבל תהיה בטוח שהוא שם עליך קצוץ כמו על כל מי שלא עוזר לקדם לו את הקריירה..) אוהב או מעריך…
    לברון שחקן כדורסל טוב מאוד ועל אישיותו אפשר להתווכח יובלות כמו על כל אחד מהגדולים ששיחקו את המשחק אבל חסר לו משהו שהיה לכל שאר הגדולים (קובי מייקל שאקיל מג'יק בירד ועוד ועוד..) היתה פה כתבה פעם על הממבה שמגיל 14 היה מחפש אתגרים לשחק 1 על 1 עם כל מי שהעז להגיד שהוא יותר טוב ממנו וזה נמשך כל הקריירה שלו מין דרייב בלתי מוסבר לנצח בכל מחיר ללברון זה חסר בלא מעט מקרים..
    שוב אני אומר ללברון השגים בלתי מבוטלים אבל בעיניי מעולם לא ייחשב בין הגדולים ביותר… כל אדם ודעתו.
    אני מאוד אהבתי את לברון עד הקטע עם דיוויד ומתמוגג משמחה כל הפסד שלו מאז…
    שורה תחתונה עזוב את השטויות שקרים דעות נגד לברון והמזרח החלש תתעסק במה שאתה עושה הכי טוב וזה לכתוב כדורסל (אחד הטובים שקראתי..).

  44. אני התחלתי ״לשנוא״ (לא באמת לשנוא, אבל רגש שלילי כלשהו) את לברון מ-2 סיבות:

    1. הוא זלזל בבלאט יקירי, וגרם לפיטוריו. ובטיפשות רבה, כי אם רק היה זורם איתו אולי היה להם יותר סיכוי בגמר השנה מאשר תחת הטירון לו.

    2. הוא הפסיק לשמור כמו ששמר פעם. לצד כל החטיפות שלו, יש לו הרבה הירדמויות בהגנה שנגמרים בסל באשמתו. הוא גם כמעט ולא מנסה לחסום, והחסימות שלו היו הפעולות הכי מהנות לצפייה לדעתי.

    ההחלטה לא הפריעה לי כלל וכלל, כדורסל זה משחק קבוצתי, קבוצות לוקחות אליפות כפי שמדגימים הלוחמים בימים אלו. אני לא רואה משהו שלילי בכך ששחקן רוצה לחבור לשחקן אחר, להפך. אף שחקן לא לקח אליפות לבד, זו תמיד היתה קבוצה עם מספר שחקנים מצויינים. ממש לא אכפת לי איך השחקנים מצאו את עצמם אחד ליד השני.

  45. לא שונא את לברון בכלל. הדמות הציבורית שלו מעניינת ומורכבת ודווקא בגלל זה הוא מושך כל כך הרבה ביקורת/אהדה.

    המאמר של נדב היה דווקא מבט אנושי מאוד על המצב של לברון היום.

  46. קאבר לשיר "כולם מדברים על שלום" של מיקי:
    כולם מדברים על לברון
    אף אחד לא מדבר על קרי
    לאחד קבוצה גן עדן לשני גיהינום
    כמה קלעים על הקשת?

    עד מתי לברון לבד? עד מתי קיירי הוא אפס?
    מפסיקות השלשות של ג׳יי אר, מלטפים השופטים את הגולדן
    לפעמים הלוחמים מורידים אותו על ה….ברכיים
    אין שומר את הצבע, אין סימן משמים.
    אני רואה לוחמים שקולעים הטבעות ושלשות
    פרשים שמשחקים רק בתככים ומזימות.
    יש שזורקים שלשות ואין תשובות
    ויש מגנים עם טענות ודרישות….

    כולם מדברים על לברון
    אף אחד לא מדבר על קרי
    לאחד קבוצה גן עדן לשני גיהינום
    כמה קלעים על הקשת?

    אז משחקים לבד, מוסרים אל הקיר, אין עם מי לשחק
    אם רק יבינו שכולם אחד, נראה איך הכל מתחבר
    כשתישרף קבוצתך, תישרף נשמתך
    אם לא תמהר להציל את עצמך
    רצחנו תמזרח והגמר עכשיו יברח
    כמעט ולא נשאר לנו אויר לנשימה
    וההתקפה בתנועה מתמדת-
    עושה סיבוב וחוזרת עושה עוד נקודה
    מי שעולה, חייב לרדת
    וסטף מחטיא עוד שלשה.

    כולם מדברים על לברון…..

    ויש שחקנים שרוצים להיות אלוהים
    ויש שנאבקים, בועטים ושורטים
    כמה מהם באמת מצליחים?

    כולם מדברים על לברון…..

    לכולם יש אותו החלום
    על טבעת, על גביע
    ממשיכים לדבר, מדברים על לברון
    אבל לא שווה לברון בלי קרי.

    1. פשוט ענק! הפלייאוף מוציא מאנשים כאן את מיטב היצירתיות שבהם.
      בקיצור מתי תומש מגיע שוב לאולפן של ערוץ 5?

  47. וואו, אז הוא לא אנס או מכה נשים. ממש קדוש מעונה. פרופסור לס, יצאת לך לראות את הקעקוע שיש לו על הגב? ואני הכרחתי אותו להצטלם עם כתר, שרביט וגלימה? הבנאדם שחקן גדול, ענק, הול אוף פיימר. אבל לא בדרגה של לארי-מג'יק-ג'רדן.

  48. לברון ג'יימס שחקן ענק ודומיננטי! לדעתי הוא יקח עוד טבעת אחת או שתיים אבל רק אחרי שהוא יהיה מעבר לשיא
    הוא כל כך דומיננטי שפשוט לשחק לידו מאד קשה מנטלית וטקטית
    היום דיי ברור שכל סופרסטאר שיבוא לשחק איתו יצטרך לוותר על הרבה דברים(כמות זריקות,ניהול משחק,תיפקוד שונה ממה שעשה אותו סטאר)מתי שלברון יבין שהדומננטיות שלו היא הבעיה הוא יצליח לגנוב עוד טבעת שתיים.
    הסיטואציה שהיתה במיאמי לא תחזור, מנטלית וויד תמיד היה החזק מבין כל אלילי דראפט 2003 ובוש הבין מהר מאד את ה"תמונה הגדולה"אליפות היתה הרבה יותר חשובה לו מהישגים אישיים.
    לברון יקח עוד אליפות שתיים אבל כ"רובין"אם הוא ימשיך במנטליות של באטמן הוא כנראה ישבור את כמות ההפסדים בגמר של ג'רי ווסט

  49. תודה על כל התגובות המפרגנות, נשמח לדעת כיצד ליצור קשר עם מנחם על מנת לפרסם את השיר בתוך כתבה באתר. איך יוצרים קשר ושולחים את השיר למנחם כדי לפרסמו?

  50. ראשית אני רוצה לומר מספר מילים:
    את מנחם אני קורא עוד מהזמן של הקרשים ובונבונים שהיה כותב עליהם בעיתונים בתחילת שנות ה-90. אני מתקשה להבין למה יש בפורום הזה תגובות כל כך זולות לפעמים ושיח טפשי ואלים. תכבדו אותו קצת יותר ואת האתר הזה.
    ועכשיו לנושא למה שונאים את לברון.
    לברון, כשהגיע לליגה, היה הפרוספקט החדש וכבר היה מכונת יחסי ציבור משומנת,כולנו אהבנו אותו כי חיכינו מלא זמן ל"ג'ורדן החדש" והוא היה כזה עבור רובנו( חוץ מאלו שמעריצים את קובי והרגישו שמישהו בא לגנוב להם את הבכורה). השניה שבה הוא התקלקל היה הדשיז'ן שלו, בו זנח את ה"ערכים" כביבכול והתכנית המטופשת בת ה-30 דקות בה הכריז על זה. זה יצר אנטגוניזם מכמה טעמים- 1. המהלך נראה כמהלך כלכלי( התכנית צמה) 2. כמהלך ליצור יחסי ציבור זולים, 3. מהלך שגרם לנו להרגיש שהוא אולי לא השחקן הכי טוב שפגשנו(זוכרים הקמפיין ל נייק "אנחנו עדים") ונוטש את ערכיו וכל הסיפור על מקום מגוריו תמורת בצע כסף ותארים.

    באופן אישי אני חושב שהוא נפל קורבן למערכת יחסי הציבור של עצמו שאמרה שאין דבר כזה באד פבליסיטי. כאדם איני מכיר אותו אבל העובדה שהוא אבא ונשאר בן זוג של חברת נעוריו מצביע הרבה עליו. כשחקן שמחפש קודם כל את הקבוצה ואת המסירה זה מעיד עליו גם. בעיני שתי אלו עדויות חיוביות. אבל מה שנשאר זה הרושם של 3 הנקודות שתיארתי ועל זה נבנים הרבה סיפורים, חלקם נכונים יותר וחלקם הרבה פחות…

  51. מנחם אתה צודק בכל מילה ואני מבין בהחלט את הביקורת על הכתבה של נדב. תיקח ללב. שכחת להזכיר שלברון נולד לאמא בת 16 ללא אבא ושבעטו את שניהם מהדירה לרחוב. איפה הוא ואיפה סטף קרי.
    הבעיה של לברון היא לא על המגרש ולא מחוץ למגרש אלא על קו התפר הדק – בראיון עיתונאי או מסיבת עיתונאים. למרות שהוא מאוהב במדיה הוא אפס אחד גדול בהבנה של התקשורת.

    1. איך אתה יכול לקבל בכזו הבנה את הביקורת על הפוסט של נדב אחרי הפוסט (המופתי יש לציין) שלך על לברון? נדב בשום אופן לא השמיץ את לברון אלא כתב יותר לגבי הסטייט-אןף-מינד שלו. אין בפוסט שלו גם כמעט ביקורת על לברון אלא רק תיאור של הסיטואציה בה הוא נמצא כרגע.

    2. בכנות גמורה, אני לא שונא לברון במובן הקלאסי, אף פעם לא הייתי מגדולי אוהדיו מלכתחילה- וההחלטה וכל היחס לתקשורת וההתנהלות בקליבלנד הפחיתו את החיבה שלי אליו – אבל שונא? לא זה המקום ממנו כתבתי את שכתבתי – ולרגע אני לא מפקפק בהיותו כדורסלן ענק – ובוודאי לא אדם רע במובן הפשוט של המילה.

    3. היה צליל מאוד מאוד מזלזל בלברון לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. בדיוק מה שהרתיח את מנחם צרם גם לי "ועל פניו נצרב העלבון כאות קין" – איזה אות קין ועל מה? "פדחתו המתדלדלת" – ?!
      יש עוד דוגמאות לדברים שניתן לומר בצורה אובייקטיבית (נניח משהו כמו כוחו תש כשרוצים לומר שהוא כבר עייף). יכול להיות שהרצון לשימוש בניסוח גבוה הוא מה שגרם לזה. הפוסט שלי היה לקיחה של סיפור ידוע וכמעט אחד לאחד לשנות בו את השמות (ניסיתי להיצמד אפילו לחרוזים) והוא היה הומוריסטי לחלוטין. כשאני לוקח סיפור ילדים שיש בו טורף אדם ואומר שזה לברון שיטרוף את קרי וסטף הכוונה שלי מאוד ברורה ולא מזלזלת. לפחות כך קיוויתי.

      1. כל מטרת הפוסט (להבנתי) הייתה לתאר מישהו (לצורך הענין כאן זה לברון) שיורד מגדולתו. הדימויים הקטנים הם חלק חשוב מההמחשה.
        עגל – לא יודע איך זה קרה אולי זה בגלל כל ה-ללל אבל קשה לי להאמין שאני אומר את זה, אתה הפכת להומר של לברון.

      2. שוב, זו בהחלט לא הייתה כתיבה פרשנית אובייקטיבית – אלא שימוש בתארים ואמצעים מילוליים כדי לתאר את הצד הטרגי שבסיטואציה שלברון נקלע אליה בפיינלס הללו.

          1. הומר זה אחד שמגלה אהדה בלתי מתפשרת שאינה מוכנה לקבל שום דבר שעלול להקטין מגדולתו של מושא הערצתו.
            בתרגום פשטני אפשר להגיד שזה פשוט אוהד שרוף.

  52. לגמרי לגמרי רוכב על הגל:

    ואיך שלא ארצה לרטון
    תמיד יגעיל אותי לברון
    הקעקוע על הגב
    מזכיר לי את רמת חובב
    וגם אני רפה ההבנה
    יודע שזו כבר הגזמה
    טריידים באים, דראפטים נעים
    ו"החלטות" של שחצנים

    ובלילות ובלילות
    באינטרקום יש כבר קולות
    וזה דלונטה שמה,
    שואל אם יש אישור כבר לעלות

    שקט עכשיו…
    ורק בריאן ו' בוכה במשמניו
    אל החנפן הכי טוב במדינה
    בכדי לחשוף עד הסוף
    אך התמונה לא משתנה

    סלים סלים ואת משמעותם
    גם טיירון לו בלשכה חתם
    אבל אני מקשיב לדוקטור
    הוא כותב לי בלילות
    בשבילי "מלך" זה רק BB
    ועקרון זה ליד צומת בילו

  53. קראתי את כל התגובות.
    נדב הוא צעיר מוכשר ביותר שיתחיל לעשות לנו פריוויו בימי רביעי, ואז הוא יתקבל לאיש צוות.

    התגובה שלי היתה מה שהיתה בגלל דבר אחד: היא היתה יותר מדי מעליבה ומכפישה על אחד השחקנים הטובים בעולם שתרם אולי יותר מכל אחד אחר לעולם הכדורסל.

    אילו ניכתבה באנגלית, וה-NBA היתה יודעת עליה, היינו מפסידים את מעמדינו כ"אתר ניבחר" ויובל שחם היה יכול לחלום להיכנס אי-פעם לאולם של קליבלנד, אלא אם הוא קונה כרטיס.

    כתבה מסוג זה מקומה כתגובה, ולא בתור כתבה ראשית באתר כדורסל שב-NBA עצמה הגדירו כאחד הפעילים מכל אתרי ה-NBA בעולם (בהסתמך על כמה מאיתנו עם אקרדיטציה, מדווחים מאולמות שונים, וזוכים לכל כך הרבה תגובות.

    אלה מילותי האחרונות בנושא.

    1. קודם כל כבוד לשמוע מחמאות ממך על הכתיבה שלי. ובאמת ככותב כאן באתר אחשוב להבא אם אני לא נגרר להתלהמות בלהט הכתיבה. לחיי ההצטרפות לצוות.

      1. גדול!

        בדיוק חשבתי על הטור הזה ואם להעלות אותו מהאוב.

        תשמע, כן S.O.B לא S.O.B , זה ביי פאר אחד מהטורים האהובים עליי, אחד המצחיקים ביותר והנוגעים ללב. קראתי אותו אז מספר פעמים, וזה הפיל מצחוק כל פעם מחדש. אפילו שלחתי לינק לחברים (ברצינות!).
        מנחם בשיאו, הנדס דאון.

      2. רק טפשים כמוך (עידו, ואז מצטרפים האשך ויניב) חושבים שהטור שלי שניכתב בכעס ובכוונה להכות ולפגוע בלברון הוא דוגמה טובה למה שאני כתבתי עליו. אני לא העלבתי אותו. אני כתבתי שהוא SOB במעשה שעשה, ואני עדיין אומר זאת. את הצדדים הדפוקים בו אני יודע טוב ממך!

    2. דוקטור, כשאתה כתבת בערך ב5 השנים האחרונות על דנקן
      שהוא זקן ואיטי וכל מיני כאלו- אני באמת לא מבין מה ההבדל?
      מה לא מכובד באיך שנדב כתב?

      אם היו רואים את הכתבה בארצות הברית היו מחרימים את האתר? נו באמת.

  54. מנחם,
    גם אם תכתוב על מזג האוויר תענוג לקרוא אותך,
    אל לך להגיב כלל למשועממים שסוגדים לך ורוצים תשומת לב שלילית.

    1. לידיעת הציבור ימלעון ,אם לא תפסיק לחלק מחמאות ,אני אנעל אותך עם לברון מזיע חרמן מיד אחרי משחק #3 ואזרוק את המפתח

  55. הרבה זמן ניסיתי להסביר לעצמי למה אני אוהב שחקנים מסויימים אבל לא אחרים. תמיד היה נדמה לי שיש קונפליקט בין (לדוגמא) לאהוב את רג'י מילר ולא לסבול את קובי בריאנט. בסופו של דבר הבנתי שהדבר שהכי משפיע (ואני מעז לומר שלא רק עלי) היא האותנטיות של השחקן (כפי שהיא מצטיירת על המגרש, בתקשורת וכו', כי כמובן אני לא מכיר את השחקנים באופן אישי).
    קובי בריאנט ולברון ג'יימס הם שחקנים ענקיים בלי ספק, אבל תמיד הם שידרו משהו מזוייף, כאילו הם מנסים בכח להראות שהם צנועים, אבל מתחת לפני השטח זה ברור שהם לא. זאת חלק מהסיבה שבמשך הרבה שנים הרגשתי את הקונפליקט, כי באופן אישי בחיי היום יום אני לא סובל שחצנות ואני מאוד מעריך אנשים שעושים את העבודה שלהם בלי צורך לייחצן את עצמם, ומצד שני אני כן אוהב (ואהבתי) שחקנים שחצנים כמו רג'י מילר ואריק קנטונה (דוגמא מענף אחר וליותר ותיקים כאן בפורום), וזה בגלל שהם היו שחצנים אותנטיים (ד"א, אני גם מאוד אוהב שחקנים צנועים כמו ג'ון סטוקטון וטים דאנקן).

    אני גם לא אוהב את סטף קרי, בדיוק בגלל אותה סיבה (למרות שהוא בלי ספק שחקן ענק), ואני מאוד אוהב את ראסל ווסטברוק, בדיוק בגלל אותה סיבה (למרות שלפעמים הוא יכול לחרפן עם קבלת ההחלטות שלו…)

  56. תגובות כמו שקיבלנו למאמר הזה, מחייבות אותי לשאול את כולכם: אין לכם עבודה? תחומי עניין? חיים?

  57. ענק גילרי, חובה לראות, מנחם בעד נגד למעלה למעטה ועוד
    58 כיווני אוויר,
    נשארת בדעת יחיד, מנחם.
    והחסר חיים בתמונת מייקל, סתום, אל תתערב ותלקק היכן שלא צריך.
    זה הכל לטובת מנחם, שיתקן וישתפר.

  58. מסכים מאוד עם מנחם.

    בכללי אני לא מחובבי לברון, אבל כרגע חד-משמעית קל לי יותר לא לסבול את קרי, ולו רק בגלל המשפט של בת-זוגי כשהתעוררה בחמש בבוקר והתיישבה איתי מול המשחק: "אני בעד הלבנים כי משחק שם זה עם הילדה החמודה…".

    אבל, לגבי הבן-אדם שהוא, בגידות וכו', כבר הוכח שאין שום קשר בין זה ליחס של האוהדים, וראו מקרה ראיין גיגס שהוכח שהוא חלאת-אדם ועדיין הוא חלק מהצוות של יונייטד ושחקן נערץ.

        1. לא מופרך בכלל. אני זוכר את השנה שנתיים הראשונות של קובי ושאק, הייתי באטרף עליהם. באיזשהו שלב התחלתי לא לאהוב את קובי מסיבות דומות לאלה שלא אוהבים בגללן את לברון. סיטואציות משתנות וכך גם אנשים.

  59. בקשר לכינוי "KING JAMES", ששיחק במיאמי היה משחק עם הנטס ששמות הכינויים של השחקנים היו על החולצות. כל שחקן בחר כינוי.
    לברון… הוא בחר "KING JAMES"… ככה שזה מראה מה הוא חושב עליו.
    להלן קישור:
    http://news.sportslogos.net/2014/01/11/pics-heat-nets-wear-player-nicknames-on-jerseys/

    הכינוי האדיר ביותר היה ריי אלן עם "שאטלסוורת'"

  60. מנחם שמע בוא נדבר מקצועית..ואני מבין את זה שאתה מהאיסט קווסט ושטויות אבל דחילק גמר המערב מלחמת עולם 7 משחקים כשהמנצחת בו מנצחת כרגע בקלילות את זו שטיילה ב פלייאוף של הקונפרנס המזרחי וממש התאמצה להפסיד שני משחקים בקנדה.אז להגיד שהמזרח מתקדם לעבר המערב…דחילק מנחם תהיה אובייקטיבי אם הליגה לא הייתה רוצה ליצור ללברון קומפורט זון מזמן היו מעבירים לשם איזה דוראנט או קוואי שייתן לו פייט. אומר את זה בקול כי לא מדברים על זה!!! הכל זה קונספירציה קברניטי הליגה רוצים ליצור ללברון גלורי ובגלל זה הקונפרנס המזרחי פח אשפה חוץ מדטרויט בוסטון ונניח מיאמי של וויד לא הייתה קבוצה נורמאלית במזרח כבר שנים שהיא לא לברוניאדה…אני יודע נשמע קצת הזוי אבל תחשבו על זה…יאלללה חתכתי

  61. לא נכנס למי הוא זיין ואת מי לא…מה שבטוח זה שלברון זכה בשתי אליפויות כשהוא התארח בקבוצה של ווייד….ולכן הוא קטן….

  62. מעניין לי את התחת את מי וכמה זיין שחקן זה או אחר. גם קשה לשפוט שחקנים שמחכות להם כוסית או כוסיות במלון ורק צריך להכניס. לא הייתי במצב הזה בחיי.

    חוץ מקיד שהיה שחקן אדיר אבל פוצץ את אישתו אף פעם חייהם הפרטיים לא השפיעו עלי.

    מותר "לשנוא" ספורטיבית את לברון כמו ששנאו את קובי ואת מייקל לפניו. אף אחד פה לא היה יורה פה בלברון אם הייתה לו הזדמנות בלי עדים. הכל "ספורטיבי".

    מאוד יכול להיות שלברון בחור נחמד אבל מהרגע שעבר למיאמי ירד לי ולהרבה מאוד אנשים ממנו. תאר לך שבארקלי היה עובר לבולס ב92 כי נמאס לו להפסיד בפלייאוף, לוקח שני אליפויות ומצהיר שהוא הכי טוב בעולם. הזוי.

    לברון מבחינתי יכול לשקם את כל הגטאות בכל ארה"ב אבל עדיין הוא תמיד יישאר בתחתית הרשימה של טופ טן. בקושי מעל קובי.

    על כל פרחח בליגה יש עשרות של גברים שמעולם לא פשעו, אבל את מי זה מעניין? אז יופי, לברון לא פושע.

    Menahem i love your work, i know you can't teach an old fuck new tricks but i highly encourage you to smoke a few puffs after you get upset about an article about a player. It's not even family or personal.

    Ps
    Don't stop writing and to outlive your haters smoke more to relax and not give a shit 😃

  63. וכמובן הוא גרם לפיטוריו של בלאט, שאמנם אני לא מחסידיו אבל הוא דובר עברית, ישראלי אז בעולם אני בעדו. ואם לברון היה מקבל אותו אולי הייתה לו אליפות שנה שעברה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט