מחצית ראשונה
FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
L. James | F | 21:38** | 5-12 | 0-1 | 4-4 | -8 | 0 | 6 | 6 | 7 | 2 | 4 | 4 | 0 | 2 | 14 |
K. Love | F | 18:40 | 2-6 | 1-3 | 0-0 | -7 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 |
T. Thompson | C | 13:55 | 3-7 | 0-0 | 2-2 | -3 | 3 | 2 | 5 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 8 |
J. Smith | G | 19:36 | 1-5 | 1-4 | 0-2 | -3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
K. Irving | G | 19:18 | 2-8 | 0-1 | 0-0 | -7 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 4 |
R. Jefferson | 13:55 | 2-3 | 0-0 | 3-4 | -2 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 7 | |
M. Dellavedova | 04:42 | 0-2 | 0-0 | 0-0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
I. Shumpert | 04:24 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | -6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
C. Frye | 03:52 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | -3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
D. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
J. Jones | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
T. Mozgov | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
M. Williams | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Total | 120 | 16-45 | 3-10 | 9-12 | 5 | 16 | 21 | 10 | 6 | 8 | 5 | 2 | 8 | 44 | ||
35.6% | 30.0% | 75.0% | TEAM REBS: 6 | TOTAL TO: 5 |
GOLDEN STATE WARRIORS | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | ||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | |
H. Barnes | F | 16:50*** | 1-3 | 0-1 | 0-0 | -2 | 1 | 4 | 5 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 |
D. Green | F | 21:52 | 7-13 | 3-6 | 1-1 | +8 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 18 |
A. Bogut | C | 08:10 | 1-4 | 0-0 | 0-0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 | 2 |
K. Thompson | G | 19:29 | 3-9 | 2-6 | 0-0 | +11 | 0 | 2 | 2 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 8 |
S. Curry | G | 16:33 | 5-9 | 2-6 | 0-0 | +14 | 1 | 6 | 7 | 3 | 3 | 0 | 3 | 1 | 0 | 12 |
A. Iguodala | 18:17 | 2-4 | 0-1 | 0-1 | +17 | 2 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 4 | |
S. Livingston | 13:31 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | -4 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | |
F. Ezeli | 03:50 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | -2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | |
L. Barbosa | 01:28 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
I. Clark | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B. Rush | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
M. Speights | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
A. Varejao | 00:00 | 0 | 0 | 0-0 | – | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Total | 120 | 22-46 | 7-20 | 1-2 | 9 | 19 | 28 | 14 | 9 | 2 | 9 | 8 | 2 | 52 | ||
47.8% | 35.0% | 50.0% | TEAM REBS: 2 | TOTAL TO: 9 |
מחצית שנייה
Cleveland Cavaliers (57-25) | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
field goalsrebounds | ||||||||||||||||
pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | |
L. James | F | **33:38 | 7-17 | 1-5 | 4-4 | -20 | 0 | 8 | 8 | 9 | 3 | 4 | 7 | 1 | 2 | 19 |
K. Love | F | 20:46 | 2-7 | 1-4 | 0-0 | -8 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 5 |
T. Thompson | C | 19:13 | 3-8 | 0-0 | 2-2 | -13 | 3 | 2 | 5 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 2 | 8 |
J. Smith | G | 33:24 | 2-6 | 1-4 | 0-2 | -22 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
K. Irving | G | 33:06 | 5-14 | 0-3 | 0-0 | -26 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 10 |
R. Jefferson | 26:01 | 4-6 | 0-0 | 4-6 | -13 | 2 | 3 | 5 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 12 | |
M. Dellavedova | 16:42 | 2-9 | 1-2 | 2-2 | -14 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | |
I. Shumpert | 19:53 | 1-3 | 1-3 | 0-0 | -20 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
C. Frye | 03:52 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | -3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
T. Mozgov | 12:00 | 1-3 | 0-0 | 3-4 | -13 | 2 | 1 | 3 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 5 | |
J. Jones | 08:37 | 0-0 | 0-0 | 0-2 | -4 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
M. Williams | 08:11 | 0-3 | 0-2 | 0-0 | -6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | |
D. Jones | 04:37 | 1-2 | 0-0 | 1-2 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | |
Total | 240 | 28-79 | 5-23 | 16-24 | 9 | 25 | 34 | 15 | 19 | 15 | 17 | 3 | 9 | 77 | ||
35.4% | 21.7% | 66.7% | team rebs: 13 | total to: 18 |
Golden State Warriors (73-9) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
field goalsrebounds | |||||||||||||||||
pos | min | fgm-a | 3pm-a | ftm-a | +/- | off | def | tot | ast | pf | st | to | bs | ba | pts | ||
H. Barnes | F | **34:30 | 2-7 | 0-2 | 1-2 | +11 | 1 | 4 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 5 | |
D. Green | F | 33:52 | 11-20 | 5-8 | 1-1 | +20 | 1 | 6 | 7 | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 28 | |
A. Bogut | C | 14:57 | 1-4 | 0-0 | 0-0 | +10 | 3 | 3 | 6 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 0 | 2 | |
K. Thompson | G | 31:29 | 6-13 | 4-8 | 1-1 | +23 | 0 | 2 | 2 | 5 | 1 | 2 | 4 | 0 | 1 | 17 | |
S. Curry | G | 24:43 | 7-11 | 4-8 | 0-0 | +25 | 1 | 8 | 9 | 4 | 4 | 0 | 4 | 1 | 0 | 18 | |
A. Iguodala | 28:22 | 3-6 | 0-2 | 1-3 | +28 | 3 | 2 | 5 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 7 | ||
S. Livingston | 24:08 | 3-4 | 0-0 | 1-1 | +12 | 0 | 2 | 2 | 5 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 7 | ||
F. Ezeli | 10:58 | 2-3 | 0-0 | 2-2 | +2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | ||
L. Barbosa | 17:39 | 5-7 | 0-2 | 0-0 | +21 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 10 | ||
I. Clark | 07:37 | 3-4 | 1-2 | 0-0 | +6 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 7 | ||
B. Rush | 07:08 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | +4 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
M. Speights | 04:37 | 1-2 | 1-1 | 0-0 | +3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | ||
A. Varejao | DNP – Coach's Decision | ||||||||||||||||
Total | 240 | 44-81 | 15-33 | 7-10 | 12 | 34 | 46 | 26 | 20 | 7 | 20 | 9 | 3 | 110 | |||
54.3% | 45.5% | 70.0% | team rebs: 6 | total to: 21 |
כמובן שהיתה זו השפלה. יותר גרוע במשחק בסידרת הגמר של ה-NBA כמעט שלא יכול להיות, אם כי אם כבר להפסיד משחק שני, מוטב ב-33 נק' הפרש מאשר ב-3 נקודות הפרש, בתנאי…
בתנאי שיש מאמן עם טיפונת שכל בראש; טיפונת ידע מה שקורה על הפארקט, וטיפונת רגש מה חייבים לעשות.
קליבלנד שיחקה כמעט הכי גרוע שהיא יכולה בחצי הראשון, ועדיין פיגרה רק 30-34 עם 7:36 דק' לסיום החצי, וסיימה רק ב-8 הפרש לרעתה. 35% מהפארקט, 30% מה-3, ופגור 7 בריבאונדים.
היא עלתה עם לברון, לאב, ת'ומפסון, קיירי אירוינג, וג'יי אר סמית'. כבר מתחילה היה ברור שאנדרו בוגוט עושה שמות לטריסטן ת'ומפסון, ומיד טיירון לו החליף את קווין לאב שישמור על הענק. טריסטן נעלם לאן שהוא, וכל אזור הצבע של הקאבס נראה פרוז ופרוץ לחלוטין.
קווין לאב – שפתח חלש והיה פחות מבינוני בהתקפה (אם כי בהגנה הוא שמר בסדר כמה שיכול היה על בוגוט הגבוה בהרבה, ורחב בהרבה ממנו) ב-18 דקות ששיחק (עד שמרפק של הריסון בארנס גרם לו לזעזוע מוח שהספיק להוציאו מהמשחק) נראה כגמד באזור הצבע, בלב ליבה של הקאבס. ככה זה כשאתה שם שם אחד כמו לאב במקום מוזגוב.
מי שעקב אחרי הבלוג החי אני התחלתי לצעוק כבר לפני סיום החצי שהקאבס חייבת את מוזגוב. למה? מי שראה אותו כשהוא ניכנס ברבע הרביעי, הוא מיד מביא איתו מסה, ו-PRESENCE (נוכחות) תחת הסל. אני יודע שהוא לא האכים אולג'ואן, אבל יותר גרוע מטריסטן ת'ומפסון הוא לא יכול להיות, ולפחות יש לו VOLUME ומסה שהיא חשובה מאד.
אנדרו בוגוט, דריימונד גרין, ואיגודלה, גרמו לקאבס להיראות כגמדים בארצו של גוליבר. אתם יודעים כמה זריקות הקאבס החמיצו בצבע של הווריורס רק בחצי הראשון? 19!!! סיפרו אותן – 19. את זה לפחות יודע מוזגוב לעשות: לקלוע תחת הסל!
מה הבעייה של קליבלנד? שטיירון לו הוא גם מאמן בלתי מנוסה, גם פחדן, וגם שמרן. תהיו בטוחים שהוא מצביע רפובליקנים. הוא שייך לקבוצת האנשים השמרניים ביותר בעולם שהם המאמנים (אחריהם חקלאים, רופאים, ושוטרים).
מה המאמן הזה שומר על הספסל שחקן סנטר כמוהו כשגולדן סטייט לוקחת 28 ריבאונדים נגד ה-21 של הקאבס במחצית, ורואים בברור שהם פשוט שולטים בצבע? (הם סיימו עם 45 ריב' לעומת 36)?
והיכן הוא החביא את הגבוה השני שיש לו, צ'נינג פריי ששיחק – הקשיבו טוב! – 3:52 דק', בזמן שהווריורס אפילו בסמול בול שוטפת את הקאבס שנראתה עייפה, זקנה, מיואשת, וחבולה?
אז הבה אפרט שוב למה הקאבס הפסידה הערב בצורה כזאת משפילה:
- לברון התחיל איום את הרבע הראשון, קלע 0 נקודות, ורק כמה סלים בסיום הרבע השני גרמו לו לא להיראות בשפל המדרגה זה המשחק השני. הוא הכוכב היחידי שרק משחק-על שלו יכול לסחוב את הקאבס על גבו. היכול להיות שפתאום ניגמר לו? פתאום הוא לא יכול יותר? ייתכן מאד. ייתכן שהמתח והלחץ עליו כבר מגיל 14 ללא הפסק החלו גובים את המחיר, ויכול להיות שלא נראה אותו יותר אף פעם עם משחק נהדר של 40 נקודות שהוא מנצח בגלל שהוא כזה נהדר. ייתכן והימים הללו עברו, חלפו להם, וזה מה יש. אין לזה כל קשר להגנה של איגי או כל אחד אחר. ברבע השני משך 5-7 דקות הוא הראה שכשהוא במיטבו, הוא עדיין קולע כמעט כל פעם שהוא מחליט, והשמירה עליו היא דבר משני.
2. לקאבס אין אף מצ'אפ אחד שיכול להתמודד עם דריימונד גרין. אולי לברון היה יכול היה אבל זה היה מכניס אותו לבעיית עבירות, ולכן הוא כמעט לא שמר עליו משך כל המשחק.
3. ג'יי אר סמית' הוא שחקן של אסל ובאסל. כשהוא טוב, הוא מצויין, וכשהוא רע – הוא אסון. אסון בהגנה ואסון בהתקפה. אז מה טיירון לו נותן לו לשחק 33 דקות? אפילו דלי הפרוע והמשתולל שמקומו בליגה למקומות עבודה כבר היה יכול להיות שיפור לעומתו. אבל למה לא לנסות את מו ויליאמס? מי לא זוכר את משחקים עם 30+ נקודות? עם המחליפים כשההפרש הוא 35 אין לו חשק לשחק. שים אותו עם החמישייה – ותראה שחקן אחר לחלוטין. הוא גיימר גדול, לא פוחד משום דבר, ויכול לקבור שלשה על כל שלשה של הווריורס.
4. אני שואל שוב: היכן היה צ'נינג פריי? כשהקאבס לא מסוגלת לקנות שלשה, תכניס את זה שקלע לך שלשות טוב יותר מכל אחד אחר. לך תדע מה קרה שם.
5. קיירי אירוינג משחק גרוע. סליחה, גרוע מאד. הוא היה 26-, וזה לפני הגארבג' טיים. הוא פשוט קפוא לחלוטין. שום שמירה ושום בטיח.הוא מכדרר, הוא משתחרר, ואז אין לו מושג מה לעשות.
6. לכל שחקני הקאבס היו הרבה יותר איבודים מ-17. היו לפחות עוד איזה 4 כדורים שאנשים לא תפסו, ועוד שלושה שפגעו ברגליים וברחו.
7. תחת הסל אנדרו בוגוט שלט שלטון ללא מיצרין בזמן ששיחק. זה לא הנקודות והריבאונדים. זאת עצם נוכחותו שם שמהווה מחסום, ומונעת מאנשים מלנסות בכלל להיכנס לשם. לכן חובה שמוזגוב יישחק.
8. היה איזה רפה הבנה שהגיב לי ש"אם מוזגוב ישחק, הפיק-אנד-רולס שיעשו עליו קרי או ת'ומפסון יהרגו אותו". יא טמבל, כשהוא משחק בעמדת סנטר ושומר תחת הסל, על בוגוט או גרין, קרי ותומפסון לא יצליחו לעשות פיק-אנד-רול אפילו אחד עם השחקן שעליו הוא שומר אלא אם כן בוגוט או גרין יעלו למעלה. כשזה יקרה, אני כמאמן מצווה על השומר על הרול להישאר עמו בכל מקרה ללא סוויץ', ולקוות לטוב. הייתי לוקח את הצ'אנס בשתי ידיים.
9. בפיק אנד רולים הערב, הבעייה הגדולה של הקאבס היתה שברוב הפעמים שני המגינים נשארו עם הרול ל-TRAP, והפיק נשאר ללא שמירה. איך טיירון ועוזריו לא רואים את זה? מוטב כבר לקחת צ'אנס ולאבד בצעד את קרי או תומפסון, אבל לא להשאיר את גרין, או בארנס, או ליבינגסטון (ששימשו כפיק) ללא שמירה, ואז כניסה קלה לסל או זריקת ג'אמפ מחצי מרחק.
10 הקאבס חייבת לוותר על הטראפ. לווריורס ישנם יותר מדי שחקנים המסוגלים לקלוע מכל מרחק. נא לוותר על הטראפ, ומיד, ולחיות עם האחוזים של קרי ותומפסון מרחוק או בכניסות, עם רק מגן אחד.
11. הקאבס שיחקה את כל הרגעים המכריעים בסיום הרבע השני ובתחילת הרבע השלישי עם לברון, ג'פרסון, אירוינג, ג'יי אר, ושומפרט. נגד החמישייה הזאת הווריורס ברחה ברבע השלישי. זה לא היה קורה עם אירוינג, לברון, לאב, צ'נינג פריי, ומוזגוב, וזאת – ורק זאת – צריכה להיות החמישייה ביום רביעי.
אחרת יהיה סוויפ.
נתן גולד
6 יונ 2016 07:06:47מסכים לגבי השמירה הכפולה על קרי. אחד הרעיונות הגרועים של לו. חשבתי שהמשחק הקודם הספיק לו בשביל להבין ששמירה כפולה על קרי משמעותה זריקה פנויה של שחקן אחר.
לגבי מוזגוב אני מסכים ולא מסכים. מוזגוב יכול לתרום הרבה בסדרה הזאת אבל הוא חצי שנה מחוץ לרוטציה של הקאבס יהיה לו קשה מאוד פתאום להיכנס לעניינים.
חולדת הרים ססגונית
6 יונ 2016 07:12:03מה אתה אומר ?
מרוב פקה פקה לטובת הקאבס הלכת לאיבוד מנחם..
97.5 מגולשי האתר שלך ניסו לאמר לך את הטור הזה כבר חודש.
בוקר טוב
צומפי
6 יונ 2016 07:47:04הלוחמנם יותר טובים בכל פרמטר ולכן הם מנצחים. כל השאר זה שטויות.
Ish
6 יונ 2016 07:14:28בפעם האחרונה שלברון שיחק ביחד עם מו וויליאמס הוא עזב את הקאבס בסוף העונה.
מנחם לס
6 יונ 2016 07:16:40אז מה הקשר, כדי שגם אני אבין (במיוחד כשמדובר על משחק אחד או שניים)?
אסף
6 יונ 2016 08:18:13מנחם צריך להתייחס להגנה של גולדן סטייט גם, הם מתמודדים מאוד טוב עם משחק הבידודים של קליבלנד ומביאים מינימום עזרות ורוטציות ומונעים מהקאבס קליעות חופשיות מהשלוש שהיו הלחם והחמאה שלהם בפלייאוף (אפרופו הגנות מזרחיות ומערביות).
ממש מסכים איתך שעדיין הם צריכים לתת דקות גם לפריי שהוא כלי התקפי יעיל וגם למו וויליאמס ואפילו ג׳יימס ג׳ונס כדי למצוא מישהו שייפתח עבורם את ההגנה מבחוץ בדחיפות.
צביקה
6 יונ 2016 07:18:52מנחם נשמע מהטור שלך, שהקאבס צריכים מאמן. ובכן – צודק לגמרי!
גוליאת
6 יונ 2016 07:35:19מנחם. הימרת על קליבלנד מתחילת העונה. כל הכבוד חחחחחח
דובי
6 יונ 2016 07:36:37מעבר לכך שכקבוצה ג"ס הרבה יותר מחוברים, מתואמים ורגועים, רואים כמה חשובה הדרך לגמר.
אי אפשר להשוות את הדרך הקשה, המחשלת וכמעט מיואשת שעברו הלוחמים לטיול הנעים של הקאבס.
קליבלנד לא העלו הילוך שלושה סיבובים ועכשיו נדרשים להקפיץ שלושה. ג"ס הגבירו בהדרגה ועכשיו הם בכזה מומנטום שהם פשוט זורמים ודורסים.
ובנוסף, כמו שכתב גיא, לברון מגלה שאין לו הילוך שישי לאורך זמן.
קליבלנד ינצחו את המשחק הבא, רק כי כמות הכישרון שם חייבת להתחבר ולהתפוצץ פעם אחת. אבל זאת תהיה הקפיצה האחרונה של הברבוניה על המזח.
ייגמר בחמש.
נתן גולד
6 יונ 2016 08:52:57+1
גור גולן
6 יונ 2016 12:53:53+1
רן הנרגן
6 יונ 2016 18:39:381+
גיא
7 יונ 2016 01:11:30יפה ששמת לב שכתבתי את זה
סתםפאקראחד
6 יונ 2016 07:42:36ומה עם הקמרדרי, וזה שטיירון לו מדבר בשפתם של הבראד'רז, וזה שקווין לאב שחקן הגנה משופר, וזה שכעת הקאבס קולעים שלשות יותר טוב מהווריורס, ועוד עוד עוד …אני חולה על הכתיבה שלך מנחם, אבל האמת שהמרת על הסוס הלא נכון ועכשיו את מחפש את הביס הנכון כדי להתחיל לאכול את הכובע.
לברון ג'יימס הוא שחקן גמור. גמור. כן, הוא עדיין יכול למלא טור ססטיסטי. אבל הוא כבר לא יימשוך אף אחד לאליפות, ולא יעשה אף שחקן טוב יותר. הוא פרימדונת ביזנס-מדיה ודברים משניים כמו להתאמץ בהגנה או לקחת אחריות על משחק קבוצתי זה ממנו והלאה (ותמיד היה, דרך אגב).
טיירון לו הוא איש מסכן. הוא נמצא בתפקיד שגדול עליו בכמה מידות, ואין לו את האינטלגנציה הרגשית להבין לתוך איזה מלכודות הוא נכנס. הוא נראה כל כך מטופש שם, שזה מקרין בחזרה על לברון.
ליבי עם אוקלהומה, שלכל הפחות היתה ראויה למעמד גמר על פני העליבות מאוהיו.
no funny shtuff
6 יונ 2016 10:47:03100+
ממש כך. המזרח כל כך חלש ועלוב שרק האיפור הכבד בדמות המלחמה על המיקום גרמה לאנשים מסויימים לחשוב שהוא השתפר.
טורונטו בגמר המזרח זו בדיחה. בדיחה עצובה, אבל עדיין בדיחה.
עידו גילרי
6 יונ 2016 11:01:56אם תסתכל אחורה לא נראה לי שתראה הרבה שטענו שטורונטו היא קבוצה מצויינת. היא קבוצה בינונית פלוס וחלק מקבוצה גדולה של קבוצות בינוניות במזרח. זה לא הופך אותו לקונפרנס עלוב ביחס למערב. המזרח ללא ספק השתפר (לפחות אם בוחנים פרמטרים אובייקטיבים) כל העניין בהוא שעדיין 3 הקבוצות הטובות בליגה (ואולי גם 4) שיחקו במערב.
אז כן הדרך של הווריורס אל הגמר הייתה קשה יותר (ובטח אם OKC היו מגיעים לשם) אבל זה לא מעיד על הקונפרנס כמכלול.
no funny shtuff
6 יונ 2016 12:54:24לסיכום-
יש יותר מדי קבוצות בליגה. צריכים לחזור ל-24.
סוס מעץ
6 יונ 2016 11:33:07+1000
נדב
6 יונ 2016 07:49:38מנחם, אם אני גריפין אני מחתים אותך היום לאמן את הקבוצה. איזה הבנה, איזה ניתוח, תענוג לעיניים. אם רק היו מכניסים את מוזגוב היה נגמר 20 הפרש לקאבס אם היו מוסיפים את פריי היה נגמר 30… איך אף אחד לא רואה שחקני ענק כפריי ומוזגוב שנרקבים על הספסל????
ברור שאם היו מקשיבים לך אז היינו רואים את אוקלהומה בגמר ואם לא היה לקאבס מאמן מטומטם וקפה הבנה במקרה הטוב עכשיו היה 2 יתרון לקליבלנד בדרך לסוויפ. אגב, גם קר חסר הבנה בכדורסל אבל כנראה שהוא עוקב אחריך בהופס.
קואלה
6 יונ 2016 07:50:04מנחם עם כל הכבוד ויש כבוד. תפסיק להסתכל על קליבלנד ותתחיל להסתכל על קבוצה היסטורית שמולך.
אמרת שקליבלנד היו קרובים ברבע הראשון?
זה רק בגלל שגודלן התחילו חלש ואיבדו 10 כדורים ולא בזכות התאמות או הגנה עילאית של קליבלנד.
אם קליבלנד יגנבו משחק זה נס.
המשחק השישי באוקלהומה היה משחק האליפות.
אופיר נ
6 יונ 2016 07:57:32היה משחק משעמם,
אלמלא הרשלנות של גולדן סטייט בהתקפה, (יותר מדי איבודי כדור שטותיים)
הם היו מסיימים את הרבע הראשון ב+10,
והמחליפים היו פותחים במחצית השנייה.
ההבדל בין שתי הקבוצות היא ההגנה.
לשתיהן שחקני התקפה מעולים. (לברון, קיירי, לאב סמית'),
העניין הוא כשחקני ההתקפה של הקאבס נדרשים לשמור,
הדרך היחידה שלהם לשמור על הלוחמים היא בשמירות כפולות על
תומפסון וקרי.
ואז הלוחמים יודעים לאתר במהירות את השחקן הפנוי,
להניע את הכדור בין יתר השחקנים,
ההגנה של הקאבס מתבלגנת,
והכדור מגיע לשחקן הפנוי ביותר.
מהצד השני, הלוחמים לא מביאים עזרה בהגנה.
קיירי, לברון ולאב נשמרים ב 1 על 1.
ומאחר והם לא יודעים להניע כדור או לזוז בעצמם בהתקפה,
ההתקפה שלהם שוב ושוב נתקעת.
ולאחר המשחק השני,
הבחירת ל-MVP של הסדרה מתחילה להסתבך
אמנם היום גרין היה הקלע הבולט של הדאבס,
אבל בוגוט נתן דקות מצויינות בפתיחה,
קרי ותומפסון שחררו 2 צרורות קצרים,
ברבוסה בלי החטאה,
וגם בארנס היה עם משחק סולידי והגנה סבירה על לברון
והחטיא כמה זריקות פנויות.
אבל אני חושב ששוב השחקן המצטיין בשורות הלוחמים,
היה איגואדלה,
קבלת החלטות מצויינת, אסיסטים ששוברים את ההגנה של הקאבס,
הגנה מצויינת על לברון, ובעיקר שלוות נפש וביטחון שמוקרנים על יתר שחקני החמישייה.
נכון לעכשיו הוא ה-MVP.
תחזית למשחק הבא:
הקאבס מקבלים אנרגיות חיוביות מהבית,
אבל לא מספיק,
שחקני המשנה של הלוחמים מורידים הילוך,
אבל קרי ותומפסון לוקחים את המשחק עליהם,
וקולעים ביחד 55 נקודות.
בדרך ל-3:0
אסף
6 יונ 2016 08:23:35איגי בקצב הזה עושה בק טו בק על תואר ה-MVP של הגמר, ההגנה שלו על לברון כמעט בלי עזרה מדהימה והיעילות ההתקפית שלו תענוג
מחפצה מנמצה
6 יונ 2016 08:03:13לא מבין איך הסיקסרס הפסידו להם העונה בכל המפגשים .
גל
6 יונ 2016 08:04:38ובאליפות העולם לזיגזוג דעות למרחק….
קודם כל בדיוק כל מה שהגבתי לך בפוסט לפני 3 ימים קרה, לקליבלנד אין ולא היה שום דבר להיות מעודדים ממנו.
הפוסט הזה הרבה יותר נכון ומדוייק אבל גם בו יש נקודות שאני לא מסכים איתן.
1) החוסר פירגון שלך להגנה של גולדן סטיט מגעיל אותי, הכל מתוך איזה ניסיון נואש לשמור על כבוד המזרח העלוב כבעל איזשהו קשיחות. אז זהו שלא היום המערב טוב מהמזרח בכל תחום, והסיבה שפתאום ללברון כלכך קשה אחרי שבמשך שלושה סיבובים במזרח הוא סיים משחקים עם למעלה מ60% היא לא בגלל שהוא פתאום הזדקן ונחלש בשבוע האחרון אלא בגלל שהוא סופסוף פוגש קבוצה עם הגנה אמיתית ולא הסדיחה שהיא המזרח.
2)צודק ב100% כתבתי את זה גם בפוסט הקודם
3)צודק לגבי ג׳יי אר, לא יודע עם מו הוא התשובה אבל בטח שלא יכול להיות יותר רע מעכשיו ( מצד שני בהרכבשן מו וקיירי מי בדיוק אמור לשמור על תומפסון?)
4)צ׳אנינג פריי הוא שחקן שניזון רקממשחק קבוצתי בגלל שזה של קליבלנד לא בדיוק קיים הוא לא פקטור כרגע..
5)צודק
6)משום מה אני סומך יותר על אנשי הסטטיסטיקה של הליגה שעל זהמקבלים משכורת, אבל לא באמת קריטי..
7)הכנסה של מוזגוב יכולה לעזור אבל יהיה לה מחיר כמושאמרו לך ביציאה לסטף וקליי וכמו כן הוא בטח לא איזה פיתרון קסם שיהפוך את הסיטואציה לחלוטין.
8)מנחם אתה סגור שאתה מבין מה זה פיקנרול? הבחור שעושה את הפיק(חסימה)זה אותו אחד שעושה את הרול(גלגול). הכוונה שאמרו לך זה שכרגע בפיקנרול הפיתרון ההגנתי שלקליבלנד הוא הלפ אנד ריקבר מאד אגרסבי על סף הדאבל טים על השחקן שבישבילו חוסמים. אם מוזגוב יהיה על המגרש ולא יספיק לצאת לקרי באגרסיביות ומהירות מספיקה הוא פשוט יחטוף שלשה על הפנים. להתמקד על הרולר?! תגיד לי השתגעת ולהשאיר לקרי מבט נקי לשלוש?! אתה רוצה שהם יקבלו 30 גם בבית?
9)התבלבלת לגמרי ראה 8
10)צודק 100% הדאבס חיים על הטראפים האלה וניצול של יתרון מספרי
גל
6 יונ 2016 08:09:37ואכן לא מביא שום דבר לקבוצה חוץ מפיסט באמפים ללברון
גל
6 יונ 2016 08:10:06לו* מצטער זה האוטוקורקט
דניאל
6 יונ 2016 08:11:08האם מישהו מופתע שכך מתפתחת הסדרה?
המצחיק הוא שקרי קליי איפלו לא מביאים את ה-A GAME שלהם וג"ס משייטת בקלילות.
לא נראה לי ששילוב כלשהו של פריי, מוזגוב ומו ויליאמס היה משנה אפילו בקצת.
ג"ס היא קבוצה היסטורית, מהפכנית, שממציאה את המשחק מחדש בדרך להישגים גדולים. קליבלנד היא, כפי שמלמד המאזן שלה, קבוצת ליגה טובה ותו לא.
הימור על קבוצה בינונית מול קבוצה היסטורית נידון להיכשל בסבירות גבוהה. אין צורך לנמק ולהסביר בדיעבד.
סוויפ בגמר תהיה יופי של חותמת לעונה המופלאה של הדאבס.
עידו גילרי
6 יונ 2016 08:16:56בלי קשר למה שמנחם כתב הנה שיחה קצרה שהייתה לי בנושא הסוויפ עם אשתי הבוקר.
היא: איזה משחק זה היה הלילה?
הוא : שני, אם יהיה לך מזל ייגמר ב-4.
היא: מתי בפעם האחרונה נגמר ב-4?
הוא: לפני 9 שנים.
היא: לא ייגמר ב-4 הם מפסידים על זה הרבה כסף.
הוא: עכשיו גם את מתחילה עם תיאוריות קונספירציה?
היא: זו לא תיאורית קונספירציה זו כלכלה חופשית.
הוא: זו לא כלכלה חופשית זה כדורסל.
היא: עכשיו אתה מתחיל עם תיאוריות קונספירציה …..
צביקה
6 יונ 2016 08:29:53אישתך אחלה. אבל לא בטוח שהיא מכירה את החבורה של ג"ס.
מאוריציו
6 יונ 2016 09:04:39גדול
יניב
6 יונ 2016 09:40:10צודקת אשתך ייגמר ב-5
השרת
6 יונ 2016 13:32:25ענק
עגל
6 יונ 2016 13:32:32🙂
חצבני
6 יונ 2016 08:22:30מה שעובר על לברון זה מה שעובר על כל כוכב שהוא Over the hill. הוא בטוח שאם רק יתן הכל הוא יעשה מה שבא לו, כמו פעם. הרי בשנה שעברה זה עוד איכשהו הצליח לו בגמר. אבל זה לא מצליח. הפריצה פחות חזקה, הכדורים לא נכנסים מרחוק, המגנים כבר נותנים לו לזרוק, והנה גם השופטים מיישרים קו עם המציאות, ולא שורקים לעבירות, וכן שורקים לצעדים.
לי זה הרגיש קצת עצוב לראות. ברור שתהליך כזה הוא הדרגתי ועוד יהיו עליות, אבל זה תחילת הסוף
שיים שיים
6 יונ 2016 08:23:44מצעד הבושה שעברה סרסיי ממשחקי הכס שצעדה עירומה
ומטיחים בה ומרביצים בה כל העם, פרייר לידך מנחם.
נדב התכוון בציניות,
אגו נפוח יותר מלברון וגרין כשכל ילד רואה שיצאת שלול הבנה.
איבדת את היכולת העיתונאית האובייקטיבית.
והשארת אותנו עם ילד מפונק שבוכה שלקחו לו את הצעצוע.
תתבייש.
לידיעת הציבור
6 יונ 2016 13:59:33לול
חצבני
6 יונ 2016 08:29:36לגבי מו ויליאמס, כדאי לרדת מהמנטרה הזאת. בשנה שעברה מנחם כתב שצריך לשחק עם ג'ו האריס…
מו ויליאמס קיבל את ההזדמנויות שלו משני הצאמנים, ובכל פעם הוכיח שהוא קלעי טוב מאוד, אבל שומר זוועה. את מי הוא ישמור?? אפילו ברבוסה יחגוג עליו.
בקיצור די עם זה
ליאור ביילי
6 יונ 2016 08:37:11צוות הכותבים והקוראים, מתביישים להגיד לך את האמת,
טוב שיש מגיבים שאומרים לך את האמת.
המזפח החזק נעלם כמו העקשנות העיוורת שלך.
כתיבה שוטה וילדותית.
תן לשאר הכותבים מקום, הם פיקחים וחכמים פי 100ממך.
גל
6 יונ 2016 08:43:31לא במקום ההשתלחות האישית הזאת.
גם אני מבקר הרבה פעמים את מה שמנחם כותב אבל לתגובות כאלה לגופו של אדם ולא של עניין אין מקום. אתה לא תורם כלום לדיון וסתם מעצבן את מנחם
הייט אשברי
6 יונ 2016 08:37:49יכול להיות שהזעזוע מוח יסדר ללאב קצת את הראש והוא ילמד לשמור ?
הייט אשברי
6 יונ 2016 08:51:40העיקר שהפרשים מגובשים , לברון מזמין לקייטרינג אצלו בבית והם שותים בירה וקולה.
אהרון שדה
6 יונ 2016 09:02:21נסכם זאת כך.
פעם בתקופה שהעיתונים היו רלוונטים ( טרום האינטרנט ).
הייתה בדיחה בעולם החרדי שאמרה בערך כך.
פספסת ידיעות אחרונות של היום ?
אין בעיה תקנה המודיע של מחר ( שלמעשה היה חוזר על ידיעות למעט עניינים לא צנועים ).
אותו דבר לאו מומחה להתכונן למשחק של אתמול😊.
ואני מחזיר אתכם לפיטורי בלאט ומה שכתבתי על לאו וגריפין.
כתבתי שם שכל המהלך הזה ייבחן בגמר זה המבחן האמיתי לכל הספינים .
אחרי שני משחקים אנו מתחילים לקבל תשובה והיא בלאט מאמן טוב מלברון .
Berch
6 יונ 2016 09:04:12אני דווקא אהבתי את הטור.
לא שאני חושב שמשהו יעזור לקאבס (לצערי) אבל אני מעריך אופטימיות.
נקודה קטנה שלא הוזכרה פה….
הקאבס הגיעו לגמר אחרי טיול קליל יחסית ותקופת מנוחה ארוכה.
הלוחמים ירקו שיניים ודם.
אז הלוחמים באו ב MOOD הנכון
וקליבלנד נראים כאילו רק ירדו מהאוטובוס לגהינום
וכמו שנכתב פה בתרגום למכתבו של שחקן שאיני זוכר – העייפות שכולם מדברים עליה לא באמת קיימת. אולי בסוף משחק אבל לא בגלל רצף משחקים.
למר מנחם הליצן
6 יונ 2016 09:04:28מנחם אם ללו יש טיפת שכל בקודקודו והוא רוצה להינצל מסוויפ הוא משנן טוב טוב את כל מה שכתבת פה ועושה הכול הפוך!
ליאור ביילי
6 יונ 2016 09:06:00לגל זה לגלי (חוקי) ללא לגלוג איך שכתבת, מסכים.
יש אנשים שרק שתצעק בקול: טיפש אידיוט או יצאת הכי מטומטם בעולם
רק אז הם יבינו, כי אם לא הם עלולים לחשוב בפלצנות של פוץ.
לא ציינתי מי, אך המבין יבין. חבר אמיתי אומר את האמת גם שלא נח.
טוב: החוסר פירגון שלך להגנה של גולדן סטיט מגעיל אותי, הכל מתוך איזה ניסיון נואש לשמור על כבוד המזרח העלוב כבעל איזשהו קשיחות.
אוהד ותיק
6 יונ 2016 09:12:41מנחם ,לא בושה להודות בטעות. המזרח היה חלש בטרוף השנה ולכן קליבלנד נצצה. כל הסיבות שהבאת בכתבה פה היו ידועות מראש.
לו מאמן טירון ! ו"המנהיג" שמינה אותו הרס במו ידיו סיכוי לניצחון( אם כי כנראה היו מפסידים גם איתו ), לבלאט יש את החסרונות שלו אבל אין הרבה מאמנים בעולם שמכינים קבוצה לקראת סדרה כמוהו.
גיי אר לא יציב ! אני בשוק !
לברון פותח גרוע ! לא ייתכן ,מיסטר מוני טיים לא מתפקד תחת לחץ ולא סוחב קבוצב על הגב !
בנוסף קליבלנד קבוצת חוץ לא מבריקה( הפסידה לטורונטו פעמיים ) וכאן יתרון הביתיות משחק תפקיד.
כמו שאמרתי ,הבדלי הרמות ברורים , השאלה רק אם בכמה ייגמר והגיע הזמן שאתה תתנצל ליחס המזלזל שלך לקבוצה הזאת במשך כל העונה. מסתבר שהקבוצה שטענת שאין לה נוכחות בכלל תחת הסל עושה בית ספר לפייבוריטית שלך דוקא שם.
Ish
6 יונ 2016 09:28:221) תרגעו עם העליהום.
2) הסדרה עוד לא נגמרה. סביר להניח שהקאבס עוד ינצחו משחק כלשהו. (אפילו שאני מעדיף שהם לא)
3) כאשר אתם מציינים כמה המזרח גרוע וכמה הקאבס נראו טוב רק כי הגיעו משם אתם גם מבצעים זילות במשחק שהווריירס מציגים. הם ממש ממש ממש טובים. עם כל הכבוד זה לא בושה לחטוף על הראש מהקבוצה הזאת.
4) אמנם גם לדעתי המזרח לא ממש טוב ואין בו יותר מקבוצה אחת שהינה קונטנדרית, קבוצה אחת טובה, אחד עשרה קבוצות בינוניות ושתי קבוצות כושלות, אבל זה לא אומר שהעובדה שהווריירס מתעללים בקאבס מעידה על כך שכל קבוצה במערב תנצח אותם. במערב השנה היו 4 קונטנדריות, קבוצה אחת טובה שהפכה לקבוצה בינונית בעקבות פציעות, עוד שתי קבוצות בינוניות, עוד שש קבוצות גרועות ושתי קבוצות כושלות. שאר הקונטנדריות מהמערב היו יכולות לנצח את הקאבס אם היו מגיעים לגמר, אבל זה היה תלוי בהרבה משתנים וזה לא נתון שהם היו מנצחות רק מאימת ההגעה למעמד.
Ish
6 יונ 2016 09:31:25תיקון 8 קבוצות בינוניות 3 גרועות במזרח.
שימי
6 יונ 2016 09:30:08העיקר ששמחים בחדר ההלבשה.
נו, אז יש מסקנות אחרות לגבי הקאבס? פתאום הם לא מדהימים? טיירון לו לא הביא שינוי יוצא דופן?
מנחם גבישי (אין קשר לדוק)
6 יונ 2016 09:30:35מנחם לס, כל אחד אתה מהלל ומשבח יומיים אחרי אתה קורא לו טיפש,
כמו לו הורנסק סטיב קר ועוד ועוד, גם למגיבים. איך ירדת
על בלאט אחרי שהיללת אותו, ואת הכותבים פה.
שאלה לי האם לפי חוקי האתר מותר לי לקרוא לך טיפש?
זגזגן אפילפסי? רק שואל אם מותר? נוירוטי זה לא העלבה.
זה של פסיכולוגים.
למרות שמי אני מתחבר לשאר הכותבים וכל הכבוד לכם.
למנחם אתה איבדת את הכבוד.
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:21:43לא כדאי לך
בעולם של לס רק לו מותר תזהר שלא יעשה לך banged
ככה זה מתנשאים
מנחם גבישי (אין קשר לדוק)
6 יונ 2016 09:34:13תרנגול הודו שמקרקר בקול שחושב שהוא טווס,
כולם רואים שהוא הולך לשחיטה חוץ ממנו.
זה אתה מנחם בזמן הזה.
השוחט והנשחט מטאפורית, זה אתה מנחם.
Kd_35
6 יונ 2016 09:35:42מנחם מי צריך להקשיב לך הוא רק אתה בעצמך. רק לבלבל בשכל אתה יודע. כל השנה הסברת עד כמה המזרח השתפר ואיך קליבלנד הולכים לזכות באליפות כשבתכלס הבלוף נחשף במערומיה.
הגמר האמיתי היה בין אוקלהומה לווריורס.
יאיר הורניק
6 יונ 2016 09:38:29לכל החברה שדורשים שמנחם יפסיק להסתכל על קליבלנד ויתייחס להקבוצה ההיסטורית שעומדת מולו, אולי די כבר אנשים!
מנחם כאוהד קליבלנד(רק בסדרה הזאת כמובן) מחפש וכותב על הפתרונות שקליבלנד יכולה לעשות בשביל לשנות פה את הסדרה. גם אם הוא לא היה אוהד אותם זה מאוד הגיוני לעשות כתבה כזאת כי זה הרבה יותר מעניין מעוד כתבה משבחת ומהללת לקרי והחברים. קצת מכניס אותנו לראש של טיירון לו, אני מקווה מאוד בשבילו שהוא לא עומד בחדר הלבשה ואומר לשחקנים שיפסיקו להתרכז בעצמם ויתחילו להסתכל על הקבוצה ההיסטורית שעומדת מולם. אני לא בא להתחנף או משהו למנחם, זה לא יתן לי כלום בחיים אבל התגובות שלכם פשוט לא קשורות לכלום.
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:23:14אל תדאג הוא יעשה bannged לכולם
ואז תשארו פה רק החברי תחת שלו
טל
6 יונ 2016 09:38:45ברור שזה קצת פאטתי, אבל הרגו אותי מצחות. דף שונאי לברון בפייסבוק.
https://m.facebook.com/LBJHatersUnited/
john
6 יונ 2016 10:00:55הנבואות או תחזיות לא רלוונטיות לכתבה הזאת. מנחם כותב לעיתים מהבטן ולעיתים מהראש. זה אתר אוהדים שמנצלים את הספורטס בר הוירטואלי הזה כדי לדסקס הופס בחופשיות. אין לאתר הזה שום אמנה הדורשת מאף אחד תמיד להיות צודק או שוללת מאדם דיעה גם לאחר טעות. גם אין טעם להחזיק מאזני צדק ואי צדק נגד אף אחד מהכותבים
מנחם דהר על OKC וקליבלנד מההתחלה. הוא היה בין מיעוט שחזה את הדחת סן אנטוניו דבר שנראה בלתי הגיוני לאור התבוסה במשחק 1 והמאזן ההיסטורי של הספרס. הוא כמעט צדק גם בסדרה בין OKC לג"ס. וכמובן הוא צדק לגבי קליבלנד שהגיעו לפלייאוף בכושר טוב אך גם סבלו מהרבה אי יציבות בחודש וחצי לפני. אני חשבתי שמיאמי בריאים ומלאים היו מנצחים את קליבלנד (עם בוש וויטסייד)
מצד שני מי שמדבר טראש טוק כלפי הגולשים גם יודע לקבל כשצריך. אל תדאגו למנחם הוא לא אחד שהולך להתחבא בשיח כדי לבכות על ה"ירידות שלכם".
לגבי הדברים. נכון שהמאזן בגמרים כשקבוצה עולה ל-2-0 הוא 25-3 לטובת המובילות אבל עדיין 2-0 זה רק חצי הניצחונות הדרושים לגולדן סטייט. לכן הנקודות הן כן רלוונטיות:
צריך לקחת בחשבון שלצוות האימון של קליבלנד יש את הידע מאחורי הקלעים ולא תמיד יוצאים החוצה דברים. אם מו ווליאמס לא משחק אולי יש סיבה למה. את מוזגב הם ספסלו בגלל שהיה מפלצת שלילית בפלוס מינוס במיוחד בהתקפה. ההתקפה ה"חדשה" של קליבלנד הצריכה מהירות. כעת לדרוש שמוזגוב ישחק 20-25 דקות לאחר שאף אחד לא רגיל לשחק איתו יכול להיות בעייתי. גולדן סטייט תירגלה את כל ההרכבים שמשחקים בגמר במהלך העונה ובפלייאוף. אין כמעט קומבינציה שלא נוסתה.
קווין לאב הוא לא סנטר ולעולם לא יוכל להיות כזה. הוא ריבאונדר טוב מהוויק סייד כ-4 והוא רים פרוטקטור בינוני. גם הגיע זמן שיפסיקו לדבר ב-NBA על גובה. רוחב הכתפיים וזוית יקבעו את זוית החסימה בפיק אנד רול, מוטת ידיים יקבעו את היכולת לחטוף ולשבש בהגנה וה-standing reach (שמושפע מגובה הכתפיים וממוטת ידיים) יחד עם הניתור (ו50% תזמון) יקבעו את היכולת לבצע רים פרוטקשין.
עכשו אשמח להסבר למה דריימונד נחשב לפאוור פורוורד נמוך כאשר כשהוא מרים יד גבוה הוא מגיע לאותה נקודה כמו קווין לאב ובלייק גריפין. למי אכפת איפה הראש שלו מגיע. הוא הרי לא נוגח כדורים לשום מקום. אגב לברון גבוה מלאב גריפין ודריימוד באינטש שלם ב-standing reach. מה שמוביל אותי למסקנתי הסופית:
לברון זכה באליפות אחרונה ב-2013 כשהוא שיחק פאוור פורוורד. כשהגיע לקליבלנד הטיל וטו והוא רצה לשחק רק בעמדה 3 (התירוץ המקורי לדיאטה שלו בזמנו). לברון חזר למבנה הרחב שלו ולמשקל הישן אך עדיין משחק בעמדה 3. הוא חייב לעבור לעמדה 4 ליד טומפסון או פריי (עדיף פרייכסוג של 'בוש') כאשר בעמדות 1-3 משחקים קיירי (או דלי), ג'יי אר ושאמפרט. קווין לאב חייב לרדת לספסל ולעלות עם החמישייה השנייה. ההבדל כיום בין סטף ללברון הוא שסטף לגמרי "קול" עם העובדה שהוא פיתיון שמושך את ההגנה הכפולה ומריץ 4 על 3. לא אכפת לו מפיינלס MVP והוא מוכיח את זה בכך שהוא לא מכריח זריקות קשות כדי לקבל את מה "שמגיע לו". לברון שם וטו על עמדה במגרש שהוא לא מוכן לשחק בה ולמרות שהיה חייב לקחת את המשחק על כתפיו היה עסוק 2 משחקים שלמים בלחפש את חבריו גם כשלא פגעו (אולי מכין כבר את התירוץ הבא?). יש עוד מספיק שינויים שהקאבס יכולים לבצע והכל עדיין פתוח. נכון שהסבירות נמוכה אך היי, לברון קרא לעצמו the chosen one, אז זה הזמן שלו להדגים זאת לעולם.
עגל
6 יונ 2016 13:38:46+ על הכל
והפעם גם שמרת על אובייקטיביות בגזרת לברון
john
6 יונ 2016 17:04:39רק בתגובה. בפנים בא לי שיבכה אחרי סוויפ ויתקשר לדויד בלאט ויבקש סליחה.
האווי לאסוף
6 יונ 2016 10:14:19לכל המגיבים פה, גם כשאתם הולכים לבית של חברים אתם מחרבנים להם על הספה ומקללים להם את האישה והילדים?
די, הבנו, מנחם טעה בהימור שלו (אולי בכלל זה זה הימור, לא?) ואתם צדקתם, אפשר אולי להפסיק את זרם התוכחות\התנצחוניות\נסיונות השפלה קטנוניים? לא נראה לי שבגלל זה הדוקטור יפסיק לכתוב ויעביר לכם את המפתחות לאתר.
למעוניינים להמשיך, יש את המגיב פיני באתר וואלה, לכו כנסו בו שם. אני לפחות, נכנס לאתר הזה כדי לקרוא מה לדוקטור יש להגיד, וגם את דעתם של לא מעט מגיבים קבועים אחרים שמדברים לעניין. יש כאן אתר שבו למגיבים יש חלק עצום באיכות שלו, ויהיה עצוב מאוד אם אתם ושכמותכם תזהמו לנו אותו
האווי לאסוף
6 יונ 2016 10:15:57מצטער על הטרחנות, אבל תגובות ברשת זה הדבר הכי קרוב שיש לנהיגה ולמלחמה, שלושתם מוציאים מאיתנו את החלקים האפלים ביותר
עידו גילרי
6 יונ 2016 10:39:15אני מאד מאד מסכים עם הדברים שלך אבל (וזה אבל גדול) גם כשאתה בא למישהו הביתה הוא לא משתין עליך ומקלל אותך. בסופו של דבר יחס גורר יחס.
היה הרבה יותר טוב אם כל אחד היה מצליח לרסן את עצמו כי זה בהחלט לא תורם לאווירה
האווי לאסוף
6 יונ 2016 10:53:00אם אתה הולך למישהו הביתה והוא מתייחס אליך ככה, תמיד תוכל להחליט שלא לשוב לשם יותר…
אני מבין את טענתך ומסכים עימה, פשוט נראה לי שיהיה יותר קל לשנות את דרכם של כמה עשרות גולשים, מאשר של דוקטור אחד 🙂
עידו גילרי
6 יונ 2016 10:57:45אבל מה תעשה עם יש לך שם חברים ואב המשפחה הוא זה שצועק ומקלל? המשפט השני שכתבת הוא הקטע העצוב בעיני.
nadav de dove
6 יונ 2016 11:01:00אז הנה תראה שלא. הדוקטור יטנף ואז הדוקטור יקבל בחזרה שק של רפש על הראש כפי שראוי לו. שילמד לדבר ואז אולי לא נשמח לאידו. סהכ כיף לקרוא את הכתבות שלו אבל הוא מלוכלך מכדי להתעלם מכך.
עידו גילרי
6 יונ 2016 11:03:04למה? במה זה תורם? זה סתם מעכיר את האווירה.
האווי לאסוף
6 יונ 2016 13:10:39ראוי שכולם יבינו (שני הצדדים, כמו שעידו אומר), שאל שקי הרפש שאתם משליחים אחד על השני נחשפים עוד אחרים, שלא ממש בחרו בזה. אני מאוד אוהב את רמת הדיון כאן, ומרבית הדיונים בתגובות מהנות ומחכימות, עד שנופלים לאיזה ביב שופכין שמישהו פתח בשעת ריתחה, ושאחרים מנצלים כדי לשפוך את מררתם.
וואו, איזה פוץ יצאתי
כרמל
6 יונ 2016 11:59:59לא רק טעה בהימור שלו
גם עשה banged לכל מי שהגיב לו פה בשפתו
הוא לא צריך עזרה ממך הרי מתי שהוא גם אתה תהיה רפ הבנה
מנחם האיש והאגדה המתנשאת
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:26:30הבעייה זה לא מה שהוא כותב
הבעייה זה מה שמרשים לאחרים להגיד
אין לכם ברירה תתרגלו
אנחנו לא ההורים שלנו . לצערכם אנחנו חכמים לא פחות ממכם
ואפילו יודעים איך לעצבן בחזרה
מי שמזמין טראש טוק שלפחות יכבד את הצד השני
אני אישית ימשיך לטנף את האתר הזה עד שיבטלו לי את ה bannged
אתר של מתנשאים
Koala swagg
6 יונ 2016 10:26:00כולם צריכים לשמור על תרבות דיון!
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:27:24זה נכון לשני הצדדים
אדון קואלה
איציק
6 יונ 2016 10:33:58אחד מהדברים הבולטים בעיניי זה לראות איך ההכנות של היחידה השנייה והשלישית לאורך כל העונה באות לידי ביטוי ב post season
ההכנה בשנה שעברה של דלי שהשתלמה בפציעות
ולעומתה הייבוש של דלי ומוזגוב בחצי השני של העונה הנוכחית שלמעשה כובלת את ידי המאמן ומורידה ממנו את כל הגמישות הנדרשת כדי להגיב למשחק
גולש שלא מגיב
6 יונ 2016 11:01:30המסקנה הכי ברורה מהטור הזה היא שהדבר השלילי ביותר בפלייאוף זו הנדידה של מגיבי וואלה ושות' לאתר…
נדב
6 יונ 2016 13:44:24אתה כל כך איכותי שבא לבכות
לחם מטוגן
6 יונ 2016 11:05:05יש משהוא פה שזוכר כמות גדולה של איבודי כדור של סופרסטארים בהסטוריית הפליאוף כמו שהיה לQueen לברון?
מעבר לכך היה משחק מצוין לגולדן סטיט,
מי שהרשים אותי הפעם הוא בוגט ששלט בצבע כול פעם ששחק. לקליבלנד היו 2 דקות בתחילת הרבע השני שנראו מוכנים לאתגר אבל גולדן סטיט הגיבה כמו אלופה והחזירה מלחמה בלי השתוללות שחקנים.
ללא ספק רואים שהקאבס נחלשו בהגנה מאז שבלאט עזב..
ולסיום אם יש לעיתונאים מגרעת רצינית ביותר היא התאהבות יתר במספרים וסטטיסטקה יבשה.. לכן הם מתהפכים כולכך הרבה וכותבים שחור/לבן בהגזמה.
לדעתי לא יגמר בסוויפ אלא ב7 משחקים.
( בלב מת לסוויפ)
עידו גילרי
6 יונ 2016 11:09:38סטף קרי נגד OKC, מספיק טוב?
לחם מטוגן
6 יונ 2016 15:29:51👍
סתם אחד
6 יונ 2016 11:27:45גמני לא אוהב את TYPE הסיכומי משחק של מנחם בסדרה הזו אבל..
הוא כתב על זה טור לפני כמה ימים והוא צודק. הוא בעל הבית ויכתוב איך שבא לו כאוהד קבוצה ולא כאובייקטיבי. בטח לא חוכמה להגיב לו בצורה מכוערת ועוד כשהוא ישן. תחשבו שיתעורר ויתחיל לקרוא הכל..
הוא לא יודה שג"ס טובים בהגנה כי הם מהמערב והסיבה שהם אלופים לדעתו זה שחקנים שהם במצב של על-רמה מבחינת קליעה ותת-רמה (או היחנקות) של הקבוצה השניה. בדיוק כמו שהוא אוהד ג'וקוביץ' ולא יכול לראות את המשחק הקסום של פדרר לפני 10 שנים והולך בדרך הרגילה של "מי זה סאפין ורודיק מול וורינקה האימתני ונישיקורי האלמותי". ברור שכיום ג'וקו טוב מפדרר אבל שנה שעברה פדרר היה צמוד אליו ואף ניצח כמה ולא נראה לי שבעוד 5 שנים ג'וקו ישחק כך מול שחקן צעיר ובשיאו. פדרר וג"ס (כמו מסי) הם קוסמים של הענף בו הם משחקים וגם אם לא אוהדים אותם נותר רק ליהנות.
היתרון היחיד של קליבלנד על פני אוקל' הוא שהם לפחות לא עושים "האק אזילי" (קואץ לו אפילו את זה לא יודע לנצל) שזה מהלך אנטי כדורסל ואני לא יודע איך הפרשנים אומרים שזה מהלך טוב. ובהקשר זה נסיים בציטוט של המשחק :
"good difenese by irving,bad offense by curry" אחרי עוד שלשה משוגעת
יואל
6 יונ 2016 11:38:48מניייייחם גם אם יקשיבו לך יהיה סוויפ סוויפ!!!!
הם מנוחסים …… אני, האשך,אימא של קרי ,מומי וכל השאר סגרנו עניין עם החריין הראשי והעוזרות שלו….. אני רוצה שילך להתחבא מיתחת לפוך .
הלך על קליבלנד
יואל
6 יונ 2016 11:46:35"מה הבעייה של קליבלנד? שטיירון לו הוא גם מאמן בלתי מנוסה, גם פחדן, וגם שמרן. תהיו בטוחים שהוא מצביע רפובליקנים. הוא שייך לקבוצת האנשים השמרניים ביותר בעולם שהם המאמנים (אחריהם חקלאים, רופאים, ושוטרים)."
בחייאת זמזום מנחם…לברון קובע מה קורה בקבוצה הזאת …..
כל מי שקודם או היה מקורב לבלאט נשרף…… שומפ,מוזג,דלי,הם לא פאקטור או איבדו את הביטחון שהיה להם או שהפכו לסחבות סוף ספסל.
אני מת על הכתיבה שלך אבל המציאות לא חד מימדית כמו שאתה מתאר.
הבעיה של קליבלנד היא לברון והבעלים הטיפש שנותן לאפס הזה לקבוע מהלכי ניהול קריטיים.
ךלח
6 יונ 2016 12:02:11נביא שקר
עם עדר מעריצים
תרשום פחות כדורסל ויותר שרירים שם אתה חזק
סוס מעץ
6 יונ 2016 12:11:27רמת הדיון כרמת המארח
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:28:36+100
אורי
6 יונ 2016 12:24:22חברים, תרדו ממנחם.
גם אם הוא טעה בענק, גם אם הוא העליב וירד פה על כל העולם ועיזתו- הבנאדם בן 78 עם נשמה ומרץ של בן 16 וכשרון כתיבה שכולנו ביחד היינו חולמים שיהיה לנו, אז תנו לו קצת רספקט.
ולעניינינו- תוצאת המשחק ומהלכו לא הפתיעו אף אחד (טוב, אולי חוץ ממנחם) כי הגמר האמיתי כבר שוחק ונגמר עם הניצחון של הדאבס על OKC, אבל אולי הפלייאוף הזה יגרום לקומישינר סילבר להבין שהגיע הזמן לתת למאזנים לדבר ולבטל את החלוקה המטופשת לקונפרנסים בפלייאוף.
אולי יהיו לנו חצי גמר וגמר על טהרת המערב- קליבלנד אולי שווה סיבוב ראשון במערב, לשאר אין מספיק כדורסל בשביל הרמות האלו- אבל אולי נקבל סופסוף אלופות ראויות ומאבקים אמיתיים במעמד הגמר במקום את הפארסות שהמעמד הזה מספק בעשור האחרון
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:29:20שיוריד את ה banged ומבחינתי אני מתיישר
יואל
6 יונ 2016 12:24:29בואנה יחולרות ,מה זאת השפה האנטי נגד הדוק?
אתם מחורפנים לגמרי…… ילדודס לכו חזרה לוואלה ותפסיקו לזיין את המוח ולטנף את האתר המדהים של דוק,כבר לא אפשרי לרדת על דוק בכייף ,עם כל המפגרים האלה.
ךלח…… יחננה לך מפה רבין יחולה נפש
ךלחחיח
6 יונ 2016 13:32:15שיעשו לך banged על זה שהחזרת למי שהתנשא מעליך
ושחברים שלו יגבו אותו . תתנהג כמוני
5 שנים הייתי פה 16 פעמים ביום
אני מבין כדורסל לא פחות ממך
ולצערך עד שלא תקבלו את זה שאנשים הם לא מטומטמים אני ימשיך להגיע לפה ב 5 שנים הבאות ויהרוס לכם בחזרה
יואל
6 יונ 2016 17:11:09בואנה אתה דפוק…… סבבה תהנה
לברוניזם
7 יונ 2016 00:03:05*ואהרוס
יניב
6 יונ 2016 12:26:09חבר'ה, הכול מלמעלה, היהסטוריה חוזרת, גם דאלאס הובילו על מיאמי 2:0 ודו ספרתי עד שוויד התעורר ונתן בראש
שלא תגידו שלא אמרו לכם….
.
.
.
.
.
.
.
.
לא באמת, זה הולך לסוויפ 😉😉😉😉
לעת שקיעה פיתחתי סנטימנטים לממבה השחורה
6 יונ 2016 12:29:56ייגמר 4-1, סדרה שיעמומון
משיח
6 יונ 2016 12:33:20חבורה של רפי הבנה
הדוק צודק תמיד
לפעמים התוצאות לא נכונות
נזיר הנשמה
6 יונ 2016 12:40:16בסך הכל הווריורס ניצחו את משחקי הבית שלהם, שמרו על הסרב.
נו אז מה? לקליבלנד יש שני משחקי בית , הם מספיק חזקים להשוות ל 2-2 , ואז יש סדרה חדשה.
התגובות סופר מוגזמות , זה לא נעים להיות בפיגור של 2-0. אבל נוביצקי עשה אליפות מפיגור כזה וזה קרה לא מזמן.
מאוד מוקדם לקבוע מי יזכה בסדרה!
נדב
6 יונ 2016 12:45:58אתה מתבלבל, נוביצקי גנב למיאמי את הביתיות במשחק 2.
סוס מעץ
6 יונ 2016 15:46:34צודק!
רובי 23
6 יונ 2016 12:46:46-רובי –
ולמרות הכל לא צריך להספיד .
כפי שצפיתי שלקאבס ייקח לפחות שניי משחקים להבין את ההבדל בין ג"ס שעברה תלאות וסדרות עם קבוצות ומהירות ברמה אחרת וגם שיחקה כך כל העונה .
אז זהו זה קרה ולמען האמת המשחק היה צמוד ויותר ממה שנראה וכך גם במשחק הראשון .
הקאבס הגלקטיקוס אמנם גליקטיקוס אבל הם מבינים שזה שהם מוכשרים מרוב קבוצות הליגה לא יעבוד להם בסדרה הזאת .
בנוסף הסברתי לפניי כן שמוזגוב שלט לחלוטין בכל הפרונט ליין של ג"ס לפניי שנה דלי עצר את קארי בחלק מהמשחקים וכל השאר היו פשוט לוחמים ושחקנים הגנתיים טובים .
נוסף על כך בלאט שאותו אני לא סובל הוא עדיין מאמן הגנתי טוב מאוד שיודע לשבש את משחקן של היריבות .
עכשיו הקאבס הולכים הביתה וג"ס עדיין הראו בשניי המשחקים בעיה עם הקילר אינסטינקט שלהם .
לפעמים זה נראה שפסיכולוגית הם רוצים שהיריבות יחזרו כדי שקארי ותומפסון יכריעו אותם בקלאץ' [כל ילד הריי חולם על הרגע שבו הוא יתעלה וינצח את המשחק] .
במשחק הראשון ג"ס עשו חיקוי של המשחק הראשון מול אוקלוהומה אחד לאחד פשוט קליבלנד הלא מחושלת לא באה חדה כמו התאנדרס שעברו חישול באש מול ס"א .
לא סתם קר שבר את הלוח שלו אני הייתי שובר אותו לקארי על הראש.
לג"ס יש חולשות שאפשר לנצל אבל אי אפשר לגמול לשחקנים שנתנו את הגוף שלהם ועשו עבודה יפה בזה שמספסלים אותם חצי עונה והם בקושי שחקניי רוטציה ואז לצפות שבגמר הכל פתאום ייפתר מעצמו .
שוב מדובר בגלקטיקוס מול קבוצה עם כוכבים . מצד שני לגלקטיקוס יש כבוד וכעת הם ישחקו בבית . יש לזה יתרון חשוב אם הם ימשיכו להתרכז בקארי ותומפסון ולהמר על האחרים סביר להניח שזה יעבוד להם כשהם משחקים בביתם .
שחקניי המשנה של ג"ס [צךבד גרין ואיגי ] יתקשו לתפקד תחת כל הלחץ של הקהל .
הם לא היו כל כך גרועים במשחקים כמו שזה נראה . פשוט חסרה להם זהות .
הם שיחקו בקונפרנס מאוד גרוע בלי אף קבוצה ראויה וכך החדות והקצב יורדים .
שלוש סדרות כאלה משקרות ואי אפשר להעלות רמה בבת אחת .
עם הזלזול של ג"ס או נפילות המתח שלה איך שתקראו לזה והרצון של הליגה להאריך את הסדרה באמצעות השופטים יש לקליבלנד סיכוי לשנות מומנטום .
ללא שום קשר רואים את ההבדלים הגדולים בין הקבוצות ואת חוסר ניסיונו של המאמן
גור גולן
6 יונ 2016 12:55:12תודה מנחם.
צר לי קליבלנד לא מספיק טובה – נגמר הטיול במזרח! איפה הקבוצת שלשות שדיברו עליה? שום דבר, למה כי זה היה במזרח. הבדלי הרמות ברורים
גור גולן
6 יונ 2016 12:55:35לא כל כך צר לי 😜
רנדי אורטון
6 יונ 2016 13:05:40זה לא ניגמר עד שהגברת השמנה לא סיימה לאכול.
קוין לאב היה ניראה כמו שילוב של פיפן וראשיד ואלאס מול הנמושות במיזרח,
מוזגוב ניראה כמו אחד שלא קשור לענף כרגע,איורינג מסריח את המיגרש ולמלך נישארה לא ברירה מילבד לשחק לבד בישביל הסמל.
רביד אראל
6 יונ 2016 13:13:06מנחם לא הבנתי משהו, אמרת שלו הוא גם פחדן וגם שמרן ולכן להיות בטוחים שהוא מצביע לרפובליקנים. אבל אתה גם תומך ברפובליקנים אז מה זה אומר עליך?
שמייקל
6 יונ 2016 13:28:44מנחם ולמה שיקשיבו לך אם אתה טועה בכל התחזיות שלך??
ברבור שחור
6 יונ 2016 13:37:08לא יודע אם לצחוק או לבכות מהטור הזה…להגיד טעיתי גם יתקבל בברכה
Ghost Rider
6 יונ 2016 13:44:11אני מבקש למחוק את כל התגובות של הטרולים וכולם יודעים על מי אני מדבר – התגובות האישיות המגעילות נגד מנחם לס. מנחם לא מוחק אותן אבל יש מנהלים אחרים לאתר.
יש פה 2 או שלושה שמתנהגים כמו ילדים מטומטמים, זה לא לכבוד האתר. תמחקו אותם והם ילמדו לסתום את הפה או להתנסח כמו בני אדם.
עידו גילרי
6 יונ 2016 14:00:02תרשה לי לחלוק עליך.
מחיקת תגובות היא פעולה אלימה לא פחות מהתגובות המגעילות עצמן.
התוצאה העיקרית של פעולה כזו עבור כאלו שגולשים באתר כבר זמן רב תהיה רק עידוד של הפעולות האגרסיביות. חסימה היא פעולה שניתן להתגבר עליה די בקלות מה שיביא רק להגברת הקצב שבו תגובות כאלו מופיעות וסביר גם שלהחרפה בטון שלהן.
לדעתי יש שתי אופציות כאן.
1. או שכולם ילמדו למתן את הדברים שלהם ולהוריד את הטון.
2. או שכולם יקבלו את זה שתגובה בצורה בוטה כלפי צד אחד תוביל לתגובה בוטה מצד שני.
עגל
6 יונ 2016 14:02:00אפשר גם דרך ביניים -לשבש את התגובות הפוגעות, אפילו להכניס בהן דברי שבח וקילוסין למנחם
עידו גילרי
6 יונ 2016 14:02:59זה שווה ערך ויהיה לזה בדיוק את אותו אפקט.
עידו גילרי
6 יונ 2016 14:03:35אתה יודע מה זה יכול לעבוד רק במקרה ותערוך גם את התגובות של מנחם בהתאם.
Ghost Rider
6 יונ 2016 14:14:28ממש לא מסכים איתך, ואין לי שום בעיה עם התגובות של מנחם.
זה האתר שלו, הוא כותב בדרך כלל בהומור – גם כשהוא כועס, הוא בנאדם מבוגר ומכובד עם קריירה ארוכה יותר מהחיים שלך בסיקור כדורסל. אין שום טעם להשוות בינו לבין כל אידיוט שמקלל אותו כאן.
עידו גילרי
6 יונ 2016 14:20:43כל הדברים שמנחם עשה בחייו לא נותנים לו את הזכות להתייחס למי שחושב אחרת ממנו בצורה פוגענית.
ךלחחיח
6 יונ 2016 15:48:46+10000000
עידו גילרי
6 יונ 2016 16:03:02אם אתה כל כך מסכים עם הנאמר אז למה לא תעשה את הצעד הראשון ותביע את כל הביקורת שיש לך כלפי מנחם בצורה בוגרת ולא פוגענית?
Ghost Rider
6 יונ 2016 13:47:50ואגב זה לא "טראש טוק" סתם גועל נפש, ולכל בנאדם בוגר ההבדל ברור. פשוט תמחקו אותם ואל תדברו איתם, הדרך הכי טובה להתמודד עם טרולים מטומטמים.
Ghost Rider
6 יונ 2016 14:15:37ואיך אתה לא מצליח לראות שהתגובות האלה הורסות את הדיון ואת האתר נפלא מדעתי, אולי אתה נוטר טינה למנחם על משהו שכתב עליך – אז תתבגר.
עידו גילרי
6 יונ 2016 14:23:27הן אכן הורסות את הדיון אבל הן לא מופיעות בתוך ואקום. כל בן אדם כולל מנחם מצפה שיתייחסו אליו בצורה מכובדת.
לחלק השני של התגובה שלך – קצת מאוחר מדי בשבילי להתבגר. זה כנראה כבר לא יקרה.
ךלחחיח
6 יונ 2016 15:51:12מנחם לא עשה כלום רק banged
פעם אחת שעקבתי אחרי מירי רגב גיליתי שהיא לא מקללת ולא מגעילה ביום העוד הבין לאומי
היא מגעילה רק למתנשאים
תאמין לי לפני ה banged 5 שנים לא קיללתי
המשגיח
6 יונ 2016 16:35:24אז למה להתחיל עכשיו?
בימבה
6 יונ 2016 16:45:10אחי הטרול אתה כותב banged כשאתה מתכוון לbanned?
דניאל
6 יונ 2016 13:48:12אני חושב שהעניין פה הוא לא כל כך X and O.
חלק מהדברים שנאמרים מדויקים יותר, חלק פחות – הכנסה של שחקן זה או אחר, הגנה על הפיק אנד רול, קצב איטי או קצב מהיר, חולשת המזרח, וכן הלאה.
כל הדברים האלה פשוט בטלים בשישים אל מול העיקרי. הם התפל.
העניין העיקרי לדעתי הוא באמת מנטלי.
היו הרבה סוגים של אלופות לאורך ההיסטוריה – חלקן עם סופרסטארים אינדיבידואליים, חלקן קבוצתיות יותר. חלקן התקפיות ומלהיבות, חלקן הגנתיות.
אבל מה שיש לכל אלופה ללא יוצא מן הכלל – תיאום וריכוז.
כולם מגיעים מוכנים, כולם משחקים חזק, כולם מדייקים בפעולות פשוטות, לוקחים את הריבאונדים שצריך, לא מאבדים כדורים סתם, קולעים זריקות פנויות, מתעלים כשצריך.
יותר מכל תכנית משחק ומכל מצ'אפ, צריך לעשות את הדברים הבסיסיים ברמת מוכנות, ריכוז ותיאום הכי גבוהה שיכולה להיות.
וזה המקום שבו קליבלנד פשוט לא אלופה, ולא מתקרבת לקרסוליים של גולדן סטייט. כמות האיבודים, הכדרורים שבורחים, שלשות שמוחמצות, לייאפים שמוחמצים, חוסר תשומת לב בהגנה – זה פשוט לא רמה של קבוצה אלופה.
דווקא תכנית המשחק של קליבלנד יכולה לעבוד לא רע בכלל, ואם רק היו משחקים באינטנסיביות וריכוז של אלופה – שלשה של לאב, לייאפ של קיירי, שלשה נוספת של שחקן משנה זה או אחר, להצליח לקחת ריבאונד, שלושה פוזשנים חיוביים על חשבון איבודים סתמיים של לברון – כל הדברים האלה יכלו לקרות עם קצת יותר ריכוז ומחויבות, והופ התוצאה של המחצית היא איזה +9 לקליבלנד. עם אותה תכנית משחק ועם אותם אירועים בדיוק כפי שקרו.
כדי לזכות ב- 100 מטר ריצה, כדי לעמוד ב- 15 סיבובים של קרב אגרוף, וכדי לזכות בסדרת פלייאוף בגמר ה- NBA – להיות מוכשר ומוכן טקטית זה לא מספיק – וואלה אתה צריך להיות בשיא הריכוז והמוכנות המנטליים שלך.
ההכנה של קליבלנד להמשך הסדרה צריכה להיות מנטלית. הם חייבים להאמין שהם מסוגלים לגמרי, שהכל עובד, ושהם רק צריכים להתחיל לשחק כמו גברים, כמו מקצוענים, כמו אלופים.
צביקה
6 יונ 2016 14:25:23לגמרי דניאל. נקודה מדויקת.
עגל
6 יונ 2016 13:48:40אני מסכים עם רוב הנקודות שמנחם העלה. רק חסר לי הפרגון להגנה המדהימה שראינו היום בלילה. אולי קליבלנד צריכים לחזור לבידודים כמו בשנה שעברה? היה מכוער אבל יעיל.
ג'יי.אר. סמית' – קטסטרופה
קיירי איירוינג – קטסטרופה
"הוא שייך לקבוצת האנשים השמרניים ביותר בעולם שהם המאמנים (אחריהם חקלאים, רופאים, ושוטרים)" — אהבתי. זה נכון מהיכרות אישית עם חקלאים, רופאים ושוטרים.
ועוד משהו – חברה תפסיקו עם העניין של "מזפח" וכל זה שהמערב חזק. העונה הרגילה הוכיחה שהפערים מאוד הצטמצמו. ישנה קבוצת על אחת (ג"ס), עוד 3-4 קבוצות מצוינות (ס"א, אוק', קליבלנד וקליפרס) ואז דרג ביניים נמוך יותר, ובסוף כל הבררה (כן גור זו הלייקרס).
התבוסה של קליבלנד לג"ס לא משקפת את עליונות המערב, היא משקפת את עליונות ג"ס על קליבלנד c'est tout. מאצ'אפ זה הכל.
קליבלנד היתה נותנת פייט מצוין מול ס"א, אוק' וקליפרס וקרוב לודאי שלוקחת אותן.
דקסטר
6 יונ 2016 13:51:25אז ההתקפה הכי טובה במזרח קלעה 77 נק' מול הגנה מערבית בינונית.
אין ספק שהמזרח יותר קשוח..
רן
6 יונ 2016 16:42:38קליבלנד רק מנסה לפתוח את הצבע לחדירות של קיירי ופוסטים של לברון שלא מצליחים, מוזגוב יגרום לצבע להיות צפוף.. מה התרומה בכך?
מנחם לס
6 יונ 2016 16:49:17הדבר היחידי שיש לי לומר על 113 התגובות, ועל ה-700 או משהו שהיו בבלוג החי זה שמשהו כנראה עובד טוב מאד באתר הזה. זה אתר שלי, אני כותב בו לפחות 30% מהכתבות, וכל המעליבים והמתלוננים (שאחד הגרועים ביותר שבהם הוא עידו גילרי בשפתו האקדמאית, איש צוות שכותב שני מאמרים בשנה בשעה שאני כותב בערך 700, והוא איש הצוות היחיד שלא מפסיק להתלונן כמעט ללא הפסק) ממשיכים משום מה להיכנס לאתר הגודל ב-LEAPS AND BOUNDS מיום ליום.
אז כנראה שחברי הצוות הכותבים בקביעות, ואני, עושים משהו טוב מאד כשיום-יום ניכנסים אלינו יותר מעשרת אלפים איש, הרבה יותר מאשר לכל אתר ספורט לא מסחרי אחר בארץ..
טעיתי בקשר לאוקלהומה סיטי שהיה להם נצחון בידיים על ג"ס והם נתנו אותו מתנה לג"ס בחמש הדקות האחרונות של המשחק הששי, ואחרת הייתי שוב צודק.
לגבי קליבלנד טעיתי בינתיים בגדול. יותר מסתם 'טעות גדולה'. טעות קולוסאלית. אבל אני לא היחידי שהאמין שהם ינצחו. כ-30-35% מאנשי המדיה הגדולים ביותר האמינו בדיוק כמוני כשהפלייאוף התחיל. בסיום העונה הם שיחקו כקבוצה גדולה כשהכדור נע, וכולם נעים ותורמים והם נראו כקבוצה הטובה ביותר בליגה.
אבל זה התחיל כבר נגד טורונטו, ונימשך עתה ביתר שאת: קליבלנד איבדה את כל מה שהראתה בסיום העונה: לברון איבד את משחקו; קיירי איום ונורא בגלל משחקו הוא הרבה יותר מאשר בגלל השמירה, וג'יי אר יותר מאיום ונורא. לאב היה טוב מאד עד עתה בסדרות הראשונות, והיה השחקן הטוב ביותר בקאבס במשחק הראשון.במשחק הראשון. ואתמול – ואני מדבר רק אל אלה שראו את המשחק ולא כותבים מסטטיסטיקה – טיירון החליט לשימו כשומר אישי על בוגוט וכל משחקו השתבש. הוא שיחק רק 18 דקות עד שניפצע, ואת מוזגוב טיירון מסרב לנסות.
אבל זה עוד לא ניגמר. עתה צריכים לחכות ולראות אם הנפילה של קליבלנד היא סרטן שהתפשט בה, או שפעת זמנית. יש להם שני משחקים לשנות את הכל, אם הם ישחקו כפי ששיחקו בסיום העונה עם בטחון והנעת כדור ושחקנים נעים, הכל עוד יכול להשתנות. אם יעמדו ויסתכלו אחד על השני, הכל ייגמר בסוויפ.
ולסיום, הטענה שמגיבים "מחזירים" לי כמו שמגיע לי, -הראו לי תגובה מעליבה ופוגעת אחת שכתבתי למגיב מלבד לכנותו 'רפה הבנה', או 'אהבל', ו-90% מהמגיבים פה (מלבד אלה שממש שונאים אותי) יודעים שזה הפך כינוי של הלצה יותר מכל!
כרגיל, אני שותה עכשיו קפה, יוצא לטיול קצר באחו עם כמה מהעיזות שלי, וכשאחזור אחליט על מה לכתוב, עוד כתבה שכל המשפילים קוראים מילה במילה וזוכרים פרטים ממנה עד שנתיים-שלוש מהיום.
סולי
6 יונ 2016 16:57:03מנחם, הכל בסדר, רק נראה לי התגובה כלפי עידו לא ראויה-
הוא ממש לא העליב אותך באף תגובה שלו, יש לו דעה מאד ברורה לגבי סוג הדיון והתגובות שהיה רוצה שיהיו באתר (לא התנה את זה בשום דבר ולא אמר שזה חייב להיות כך), ורק הוסיף שאם זה לא יהיה ככה אז יהיו תגובות כמו אלו שאתה מדבר עליהם.
לא חושב שזה כל כך נורא.
יואל
6 יונ 2016 17:25:06מנחם זה נגמר נגמר נגמר……. אנו במכון הטכנולגי לחיסול הג'וק לברון,פיתחנו חומרים מיוחדים….וויש אחד ולברון מנוחס,וויש שני ולברון מאבד את מעט השערות שנשארו לו, וויש שלישי ולברון משלשל קוביות!!!!!
השילוש הקדוש…. הלך על לברון ….. וכמובן מאמא קרי עזרה
תפנים דוק,קליבלנד הולכת לפיצוץ ולברון לחוץ כמו דוד מים רותח.
ע ו נ ג
עידו גילרי
6 יונ 2016 17:27:22מנחם אני מביו שאתה לא סובל אותי וזה בסדר אתה לא היחיד בעולם.
אבל תבחין בין להחזיק בדעה שונה משלך לבין להתלונן. אני מגיב לדברים שאתה כותב מפני שאני קורא אותם. כן קורה די הרבה שהדעות שלנו לא חופפות (גם לגבי הסיבה לכך יש לי דעה). אני לא כותב בשפה אקדמאית אלא פשוט משתדל לכבד את כל מי שאני מדבר איתו כאן (די הפוך למה שנתקלים בו באקדמיה).
לגבי צורת ההתבטאות שלך יש לי הרבה ביקורת וכבר הבעתי אותה לא אחת. אתה חושב שאתה לא מתנשא, מקלל או מעליב אבל התוצאות בשטח מראות אחרת. אין לי בעיה לקבל את הביטוי רפה הבנה כי הוא באמת הפך כאן למטבע לשון וגם אתה מקבל אותו יפה כשהוא מופנה כלפיך. מה שכן אם אתה רוצה אני יכול להביא הרבה מאד דוגמאות של התבטאות ממש לא הולמת מצידך אפילו כלפי חברי צוות . אני לא אעשה זאת בשמחה אבל אם זה יגרום לך להבין את הבעיה אני מוכן.
אלון
6 יונ 2016 19:27:38מנחם, אני מת על האתר הזה, קורא בו כבר שנים, אפילו תרמתי פעם כתבה אחת.
אני גם מאד אוהב לקרוא את הפוסטים שלך בסגנונך המיוחד והציורי וכמובן את כל הטראש טוק.
אבל…
אתה לא יכול לטעון לרגע אחד שאתה לא מעליב ופוגע בגולשים שלך.
לפני כמה ימים קראתי תגובה שלך למגיב בשם שמחי וזו פשוט היתה תגובה לא ראויה, בטוה, מעליבה ובטח שלא מכבדת אדם בגילך ובמעמדך.
"שמחי, אתה מתחיל לעלות לי על העצבים. השם שלך בלבד גורם לי חרארה. אם הורי היו קוראים לי שמחי היית תובע אותם על עשרה מיליון דולאר.
"היי, שמחי, אני אוהבת אותך…כן, שמחי, הכנס לי, כן, אוי שמחי שלי. שמחי שלי.אתה כזה גדול. שמחי שלי. האיש שלי לנצח. אוי שמחי, שמחי!!"
אני לא יודע על איזה 40 דולאר אתה מדבר, ואם תזכיר זאת עוד פעם אחת, אני מעיף אותך מכאן ."
מנחם לס
6 יונ 2016 19:36:39בקשר לשמחי, טעיתי ואני מצטער. מישהו מהצוות כתב לי שזה היה אלעד רבין לפי האיי פי, והדם עלה לי לראש. מתברר שלא, ומאז אני ושמחי הפכנו לממש 'חברים' כי הוא מין בת גלימי לשעבר
Ghost Rider
6 יונ 2016 20:01:22תגובה אולי לא ראויה אבל מאוד מצחיקה של הדוקטור.
אלון
6 יונ 2016 20:53:31אין ספק… 🙂
נדב
6 יונ 2016 21:51:47גרופי רפה בינה
סולי
6 יונ 2016 16:51:32תגידו רגע-
ההתעוררות הנהדרת של ברברוסה בסדרה הזאת שווה צירוף לינק למחווה שעשה בזמנו לשיר ALL NIGHT LONG עם שאר שחקני הסאנס?
כרגע הוא נראה כמו שאחד שנהנה מכל לילה בסדרת הגמר הזאת
מנחם לס
6 יונ 2016 17:14:38ברבוסה נראה כזה נהנה מכל העסק כאילו אין לו מושג היכן בדיוק הוא נמצא.
בקשר לעידו, הוא יכול לומר מה שרצה בתגובה אחת ולא לטחון שוב ושוב, שוב ושוב.
גיא
6 יונ 2016 17:17:11זה סבבה לחגוג כשהקבוצה שלך מנצחת, וזה סבבה לחגוג עם טראש טוק.
אבל, ראבק, די עם התגובות לגופו של אדם!
אני לא מבין איך מישהו יושב וכותב את דעתו, ואז מצפה שייקחו את דבריו ברצינות – אם תגובתו עסוקה ב-גידוף/השמצה/או סתם התנצחות מיותרת.
יואל
6 יונ 2016 17:27:22גיא אתה מדבר עם ילדודס שבאו מוואלה …… אלה מחורפנים מפיני חולה הנפש ,
yamani1000
6 יונ 2016 17:44:47לטרולים לא שווה להתייחס, הם הרי יחזרו לחור שצצו ממנו.
אבל לעידו אני חייב לומר שבתור מי שגולש באתר עוד מגלגולו הקודם, טרום ימי מנחם וסקייהוק, וגם נשאב לויכוחים עם מנחם דומים בסגנונם לזה שאתה מנהל כרגע – גולשים כמוך (חיוביים, מביני עניין, רהוטים וכו') באו והלכו עם השנים, גם בגלל האופי של מנחם, אבל מנחם נשאר. אגב, חלק מאותם גולשים ניסו לפתוח בלוגים פרטיים על NBA, ואתה יכול לנחש כמה כניסות היו להם…
בקיצור, אל תהיה צודק תהיה חכם, ותפסיק לנסות לחנך בן-אדם בן כמעט 80…
ביום שמנחם יפסיק לעצבן האתר הנפלא הזה יחדל מלהתקיים.
עידו גילרי
6 יונ 2016 18:20:26אין לי בעיה עם מנחם פרוקבוקטיבי, מנחם דעתן, או מנחם מעצבן. הוא יכול להיות כל זה מבלי לפגוע ולהשפיל אחרים. אתה רוצה לקרוא לזה לנסות לחנך בסדר שיהיה. אני קורא לזה להציב מראה. אף אחד לא רוצה להרגיש מושפל או מבוזה. העובדה שיש מספר רב של קוראים שמרגישים כך מעידה על הסגנון יותר מכל. אם תרצה זו הדרך בה טרולים נולדים. ולא הטרולים לא נעלמים.
אולי אין לך בעיה עם זה שקוראים וכותבים נעלמים אבל לי יש וכמעט איבדנו אחד לא מזמן. אני בפירוש אוהב ומוקיר את הקהילה הזו ובהחלט הייתי רוצה שתמשיך להתקיים. אפשר להמשיך להסתכל על כמות הקליקים והתגובות ולטפוח לעצמנו על השכם אבל צריך לשאול את עצמנו לאן זה מוביל. גם בוואלה יש מאות תגובות מדי יום. האם זה הכיוון שאליו אנחנו רוצים ללכת? ככל שיהיו לך יותר נעלבים יהיו לך יותר אנשים שכל מטרתם תהיה להרוס את מה שקיים כאן. אם אתה חושב שיהיה קל להעלים אותם אז אתה עושה טעות מרה . נטירת טינה יכולה לקחת אנשים מאד רחוק.
בקיצור אני אומר את מה שאני אומר לא מתוך רצון להתעמת עם מנחם אלא מתוך דאגה למה שיקרה לאתר במקרה ולא ניתן לכך את מלוא תשומת הלב. חשוב לי להדגיש שאין בכל זה אפילו שמץ של הצדקה לתגובות הפוגעניות והמעליבות שנזרקות כאן מדי יום לכיוונו של מנחם.
yamani1000
6 יונ 2016 18:22:13ושוב, לא רוצה לטרחן, אבל תגובה כמו זו שכתבת לי היא כמו קופי-פייסט לויכוחים שהיו כאן בשנים קודמות. קלוט את המסר או תמשיך להשחית מקלדות, זו כבר הבחירה שלך…
עידו גילרי
6 יונ 2016 18:26:00נו והטרולים נעלמו?
Ish
6 יונ 2016 18:29:19כאשר אתה אומר לטרולים לא שווה להתייחס אתה בעצם אומר שלא שווה להתייחס ל70% מהכתבות באתר(ע"ע הכתבות של מנחם). קצת מוזר לדבר על טרולים באתר שבעליו הינו הטרול מספר 1 בו.
מנחם לס
6 יונ 2016 19:38:25אז למה אתה לא עובר מכאן לקום אחר?
Ish
6 יונ 2016 20:12:48מסתבר שכמוך, מדי פעם אני אוהב להטריל טרולים. חוץ מזה מדי פעם אתה לא מתנהג כטרול ומוציא אחלה כתבות ויש כאן גם עוד כתבים ומגיבים שכותבים יופי של כתבות ותגובות.
איתן
6 יונ 2016 17:55:31הניתוח הרציני ביותר שנותן סיכוי לקליבלנד היה של ג'ון. תחזרו למעלה ותקראו אותו.
לברון צריך (ותמיד היה צריך) לשחק 4 ולא 3. עכשיו מצבו אפילו הורע כשאיבד את הצעד הראשון המהיר וכל שומר סביר , אפילו במשקל נמוך בהרבה כמו תומפסון יכול לסגור לו את הקו.(החדירה)
ה – TWO CENTS שלי : תשימו לב , למרות שלא רואים, כאילו אין דאבל אפ על לברון אבל בגלל האיטיות (החדשה יחסית שלו) של תחילת הפריצה , ברגע שהוא מתקרב לצבע אחד השומרים הקרובים נצמד אליו לדאבל אפ בדרך כלל מהצד החלש שלו ומפתיע אותו, זה גם הסיבה לאיבודים הרבים שלו. ובכלל מה שיורד ראשון אצל שחקן "מזדקן" בגיל כזה – 32 זה ה – QUICKNESS לפני הכל. הכוח נשאר , הכתפיים נשארות אפילו הניתור טוב, אבל הזריזות…
נקודה נוספת מעניינת היא המבנה הגופני (כאילו מישהוא בחר אותם בכוונה…) של רוב שחקני גולדן : רזים, גבוהים, ניתור ומהירות גבוהים.כך שהם מחליפים אחד את השני בקלות. גם הגיל שלהם אופטימלי – כולם עם נסיון (יגואדלה , ברנס) רעב ובלי ריגשי גדלות. זמ המתכון לנצחון!
MBK
6 יונ 2016 17:56:10המזרח העלוב גרם לאנשים ( כולל אותי ) לחשוב שקליבלנד הרבה יותר חזקה ממה שהיא
איך היא תחזור לסדרה ?
רק משחק גדול עם 15 שלשות מ 9 שחקנים שונים ( כפי שהיה מול כל קבוצה מזרחית)
כרגע זה נראה ממש לא כוחות
גולדן סטיט מצאה את המאץ אפ ההגנתי מול לברון ומאז היה לא מפסידה מול קליבלנד ( 0-7 מאז שבדקתי )
מחפצה מנמצה
6 יונ 2016 18:05:45מדהים איך אנשים לוקחים ללב פוסט של דעת יחיד בנושא כדורסל. הוא השמיץ מישהו יקר לליבכם ( אמא , אבא, ילד, שכן ) ? כולה טור על מעללי טיירון לו במפרץ , קצת פרופורציות…
הכותב הינו אוהד הווריורס עוד משנות ה 80 , בזמנים שהיינו מנמושות הליגה .
גיא
6 יונ 2016 18:10:54לצערי, חשתי על בשרי (מטפורית…) איך זה מרגיש לראות קבוצה מאבדת יתרון מבטיח של 2 – 0 בפלייאוף.
ב-1994 הסאנס פגשו את הרוקטס, כאשר יתרון הביתיות היה של הרוקטס.
הסאנס ניצחו את 2 המשחקים הראשונים ביוסטון, ובכל זאת הפסידו את הסדרה 3 – 4.
ב-1995 הסאנס שוב פגשו את הרוקטס, רק שהפעם יתרון הביתיות היה שלהם. את 2 המשחקים הראשונים בבית הם ניצחו בקלות (אם אני זוכר נכון, אחד ב-22 הפרש, השני ב-24 הפרש).
אחרי 2 המשחקים ביוסטון, הסאנס עלו ליתרון מבטיח של 3 – 1 (אחרי שניצחו את משחק 4 ביוסטון), והיו מרחק ניצחון בודד מהעפלה לגמר המערב.
ושוב, הם הפסידו את הסדרה לקבוצה הנהדרת של אלאג'ואן, 3 – 4.
מסקנות?
אין.
הקאבס הסריחו ב-2 המשחקים הראשונים, ואם לפני כן הם היו ה-"אנדר דוג", אז עכשיו הם קרובים להיות קבורים (עם העצם…)
ובכל זאת, מה אפשר לעשות?
לזרוק המון מ-3.
כי אם יכנסו הכדורים, הרווח יהיה שהצבע יפתח – ויהיה להם סיכוי.
(אם לא יכנסו הכדורים? הם יחטפו, ובגדול. בגלל שהרבה החטאות מבחוץ מקלות על היריבה לפתח משחק מעבר)
עידו גילרי
6 יונ 2016 18:24:13גיא אתה כל פעם מחדש תוקע לי סכין בתוך הלב.
אני חושב דווקא הפוך. הרבה ממה שקרה היה בגלל שלברון והקבוצה מאד ניסו להכניס את שחקני המשנה למשחק. אלו בדרך כלל צריכים זריקות פתוחות כדי להביא תפוקה. הגנת הווריורס אינה מאפשרת את המבטים האלו . לכן אני חושב שהדרך היחדיה תהיה שלברון וקיירי ייקחו את המשחק אליהם (בידודים והכל, כן כן) אם הם יצליחו להוות איום מתמיד זה יפתח את המשחק באופן טבעי גם לשאר השחקנים. מתישהו הזריקות שלהם יתחילו ליפול.
אחד העם
6 יונ 2016 21:07:09אחח להיות אוהד סאנס זה הרבה שברון לב..
מנחם גבישי (אין קשר לדוק)
6 יונ 2016 18:34:17מנחם תקפת את עידו גילרי שהגן עליך, כמו את האשך ולברוניזם
שהגנו עליך בעבר, ממש תרנגול עיוור שאפילו גרגיר אחד לא מצא.
כל מי שהיה חבר שלך תקפת אותו, כמו כלב משוגע שנושך את היד
המלטפת.
רק אתה טעית ואתה אמור להתנצל. לא על התחזית
אלא על היחס המתנשא והמתלהם.
אוהד ותיק
6 יונ 2016 20:52:51מנחם אתה בעל האתר ואתה קובע איך יתנהל הדיון. אני מסכים עם חלק מהאנשים פה שהשפה קצת גסה ובוטה ,אך מבחינתי אין שום בעייה עם זה. אנחנו לא ידיעות ולא מעריב וכולם פה נדלקים ונהנים ,גם כשמגיע תורנו "להחזיר" לך . כל עוד כולם לוקחים את זה בצורה הנכונה ,לא רואה בעייה עם זה. עם זאת חלק מהתגובות היו קללות של ממש שאין להן שום מקום פה, פשוט לסנן.
שמייקל
6 יונ 2016 23:35:09גם אם מנחם טועה לפחות יש לו ביצים להביע דיעה, תנו כבוד לבנאדם הוא מבין בכדורסל יותר מאיתנו ובספורט בכלל למרות שהוא טועה לפעמים. נביא הוא לא…
לידיעת הציבור
7 יונ 2016 01:02:31מנחם אתה נסיח, וגם אם לרוב אתה טועה, אני לפחות מאוד אוהב את העניין שאתה יוצר.