מחשבות ומסקנות מהמשחק הראשון / מנחם לס

גיבור המשחק – שון ליבינגסטון

  1. אף קבוצה לא אוהבת להפסיד, ולכן ההפסד הזה היה רע מאד לקאבס.

2. אבל ההפסד הזה הוא כלל לא רע כל כך כפי שמראה התוצאה. למעשה, היו הרבה דברים חיוביים שהקאבס יכולה להשתמש בהם כאותות וסימנים חיוביים לקראת המשחק הבא.

3. ראשית, לברון ג'יימס שיחק את המשחק הגרוע ביותר שהוא שיחק מאז שהגיע למיאמי. מה הוא עשה בקליבלנד אני לא זוכר, אבל אני לא מאמין שהוא מסוגל לשחק גרוע יותר.

4. ארבעת איבודי הכדור שלו הם הבלוף של המשחק. הוא איבד עוד 4 בכידרורים שברחו לו מהידיים, או כדורים שפגעו לו ברגליים, אבל אותם משום מה לא סופרים כראוי. הכניסות שלו לסל היו הגרועות ביותר בכל הקריירה שלו, BAR NONE. אני ראיתיו במשחקים (כולל מה שראיתם בטיווי) פי עשר מכל אחד אחר כאן בשנותי בפלורידה כשהייתי הולך ל-20-25 משחקי בית בעונה, ולא ראיתי אותו א-ף  פ-ע-ם  מאבד כדורים כפי שאיבד אותם היום.  למה כניסותיו היום היו אבודות כמעט מראש? כי הן באו אחרי בידודים, ולא אחרי סידרת מסירות. כשהוא מבודד, אין לו צעד ראשון מהיר; הוא משדר את כניסתו, ונותן זמן לשומרו  וגם לעזרה הקבוצתית כי זה נותן זמן לגבוהים תחת הסל לחסום את כל קווי הכניסה. אני מקווה רק – בתור אחד שמקווה שהקאבס תנצח את הסידרה – שטיירון לו (ולברון עצמו) מבינים ומרגישים מה שאני מבין ומרגיש.

5. קליבלנד הפסידה לחמישייה השנייה של הווריורס; לא לחמישייה הראשונה. ואפילו בחמישייה הראשונה לשחקנים שהם בד"כ הפחות חשובים. אני לא מאמין שאנדרו בוגוט יכול לתת עוד משחק של 5 מ-7 ל-10 נקודות, והריסון בארנס 6 מ-10 ל-13 נקודות. זה לא יקרה יותר.

6. ראו מה שחקני המשנה עשו: איודלה 5 מ-9 ל-13, שון לוינגסטון 8 מ-10 ל–20, וברבוסה 5 מ-5 ל-11. זה קרה הערב, אבל הסיכויים שזה יקרה שוב הם קלושים ביותר.

(המשך אחרי הטבלה)

 

(Cleveland Cavaliers (57-25)
field goalsrebounds
pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
L. James F 40:53*** 9-21 2-4 3-4 -10 4 8 12 9 2 2 4 1 1 23
K. Love F 37:21 7-17 2-5 1-1 -9 2 11 13 2 2 1 4 0 0 17
T. Thompson C 31:00 5-11 0-0 0-0 -5 6 6 12 0 3 0 0 1 2 10
J. Smith G 36:16 1-3 1-3 0-0 -14 0 1 1 1 5 0 1 1 0 3
K. Irving G 37:39 7-22 1-4 11-12 -10 1 2 3 4 2 3 3 0 1 26
C. Frye 05:38 0-1 0-1 0-0 +2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
I. Shumpert 16:47 1-1 1-1 0-0 -15 0 1 1 0 2 0 1 0 0 3
R. Jefferson 12:24 1-3 0-1 1-1 -10 2 0 2 0 0 0 0 0 0 3
M. Dellavedova 10:54 1-3 0-1 0-0 -19 0 0 0 1 1 0 1 0 0 2
D. Jones 00:52 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
M. Williams 00:52 0-2 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
T. Mozgov 00:52 0-0 0-0 0-0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
J. Jones 00:52 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total 240 32-84 7-21 16-18 15 30 45 17 17 6 14 3 4 87
38.1% 33.3% 88.9% team rebs: 9 total to: 16
(Golden State Warriors (73-9)
field goalsrebounds
pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
H. Barnes F 30:11*** 6-10 0-2 1-1 +8 0 1 1 2 1 1 0 0 1 13
D. Green F 40:17 5-11 2-6 4-4 +18 0 11 11 7 1 4 3 1 0 16
A. Bogut C 15:25 5-7 0-0 0-0 -8 2 1 3 2 2 0 0 0 0 10
K. Thompson G 24:23 4-12 1-5 0-1 +5 0 5 5 2 3 0 0 2 1 9
S. Curry G 35:54 4-15 3-8 0-0 0 1 4 5 6 2 0 5 0 0 11
A. Iguodala 35:52 5-9 2-4 0-0 +22 3 4 7 6 1 1 0 1 0 12
F. Ezeli 08:57 1-3 0-0 0-0 +5 0 2 2 0 1 1 0 0 0 2
S. Livingston 26:34 8-10 0-0 4-4 +20 1 3 4 3 2 1 0 0 0 20
A. Varejao 03:19 0-1 0-0 0-0 +4 1 0 1 1 1 0 0 0 1 0
L. Barbosa 09:53 5-5 1-1 0-0 +16 0 1 1 0 1 0 0 0 0 11
I. Clark 01:06 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
M. Speights 00:29 0-1 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
B. Rush 00:00 0 0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total 240 43-84 9-27 9-10 8 32 40 29 15 8 8 4 3 104
51.2% 33.3% 90.0% team rebs: 2 total to: 8

7. הקאבס שיחקה רע, אבל עדיין כשווה אל שווה, עד שבאה השבירה של הקאבס כששחקני המשנה לקחו את המושכות, והוציאו לחמישייה הראשונה של הקאבס את האוויר – כולל פתיחת הפרש – החמישייה הראשונה של הקאבס היתה טובה כמעט כמו החמישייה הראשונה של הווריורס, למרות יום איום במיוחד של לברון, קיירי אירוינג, וג'יי אר סמית'. הם איבדו כדורים; החמיצו סלים תחת הסל. הבדיחה הגדולה היא 14 איבודי הכדור (נגד 8 של הווריורס): הם איבדו עוד לפחות 6-8 בכידרורים שברחו להם מהידיים והרגליים, ובלבולים שאולי לא נירשמים כ-"איבודי כדור", אבל הם איבודים.

8. אמנם גם הווריורס קלעו רק 33% מה-3 (בעיקר בלל ההחטאות של סטפן קרי וקליי ת'נומפסון) אבל כשאתה 33% מ-27 נגד 33% מ-21, זה הפרש הנצחון. לא צריכים יותר מזה.

9. וכאן אני מגיע לנקודה החשובה ביותר, ולמה אני מאמין שאת המשחק הבא הקאבס תנצח: סטפן קרי וקליי ת'ומפסון לא החטיאו סתם ככה. הם נתקלו היום בקבוצה מזרחית חזרה פיזית, גברית, שאמנם לקח לה זמן להפסיק לרעוד בהתקפה, אבל בהגנה הם היו מצויינים מההתחלה, ורק כשהחמישייה השנייה ניכנסה, הקאבס איבדו את הפוקוס בהגנה, וההפרש צמח לדו ספרתי. החילופים בסקרינים שהווריורס עשו היו מצויינים. נראה שזה כל מה שהקאבס עשתה בימים האחרונים.

10. כשהחלה המחצית השנייה צרחתי ממש בבלוג החי לטיירון לו שיכניס את קווין לאב. קווין לאב היה השחקן הטוב ביותר של הקאבס. שתיים מחמשת השלשות שלו ניכנסו לטבעת ויצאו, אחרת היה מסיים עם 4 מ-5 מה-3, ואת העובדה שהוא הריבאונדר הטוב ביותר בקאבס כבר הזכרתי עשרות פעמים. מי שמבין כדורסל, ויש לו עיניים, היה רואה שמה שלאב עושה בהגנה זה ניסיון לעזור לכמעט כל מקרה. הוא הלוחם מס' 1 של הקאבס, שנתן היום את נשמתו בהגנה ובהתקפה. שניים מארבעת איבודי הכדור שלו היו איומים, אבל השניים האחרים לא היו באשמתו.

11. אני לא מאמין שלשאר שחקני הקאבס יכול להיות עוד יום קליעה גרוע כזה מה-3. שלא יספרו מעשיות שזה היה בגלל "ההנה של הווריורס". רוב השלשות היו די פתוחות, והכדור פשוט מאן להיכנס.

12. דלבדובה הוא אחלה לוחם, אבל אין לו מקום ברמה הזאת של הכדורסל. אם אני מאמן, אני מעדיף את מו ויליאמס, ולא איכפת לי בן כמה הוא, ולא איכפת לי שאינו לוחם כדלי. דלי שחקן פרוע שלא תורם מאומה.

13. גיבור המשחק והסיבה הראשית והעיקרית שהווריורס ניצחה? שון ליבינסטון. הבחור השקט והענוו הזה הוא אולי האנדרייטד ביותר בליגה. הוא כוכב ממש. אולי הקלעי מספר אחד בליגה ממיד-ריינג'. הוא פשוט לא מחטיא מ-4, 5 מטרים, בחצי סיבוב או בג'אמפ ישר. הקליעה שלו כל כך מדוייקת שהוא חייב שמירה לא פחות מקרי. הוא היה 8 מ-10 ל-20, וללא כל ספק גיבור המשחק.

14. דריימונד גרין נתן עוד משחק מצויין. הוא סוס עבודה, אבל לוחם אדיר עם יד רכה וטיימינג מצויין.

15. אם אתם אומרים לעצמכם "טוב, לברון אולי ישתפר אבל גם קרי וקליי, אז יש לי חדשה בשבילכם: עם ההגנה של הקאבס "THE PARTY IS OVER". אני מתכוון ל-8,9,10 שלשות  למשחק. כן, זה אולי יקרה, אבל בסך הכל של שניהם.

16. לסיכום? אם אני הקאבס אני מעודד מאד מהמשחק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
127 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
נדב
נדב
03/06/2016 7:24:05

אגב, שאפו לקארי שלא התעקש להכריח את המשחק אליו, הרבה סופרסטארים ביום דומה היו מחרבים לקבוצתם את המשחק.

יניב
יניב
03/06/2016 7:29:44

לצערי לא ראיתי את המשחק וממה שאני מבין מהניתוח שלך מנחם זה שקרי ותומפסון החטיאו כי הם אף פעם לא נתקלו בהגנה כזאת טובה וזה ימשיך לאורך כל הסדרה ואילו שקליבלהד החטיאו זה אך ורק כי רעדו להם הידיים וההגנה של הלוחמים לא עשתה כלום. מעניין מאוד

צומפי
צומפי
03/06/2016 7:32:06
הגב ל  יניב

כן, זה בדיוק מה שקרה.. רק לא ממש.
מנחם לא יכול להודות בטעות שלו ולכן מסובב את המציאות.
בתור בכיר בללל, איך לא צפית, איך?

יניב
יניב
03/06/2016 7:50:15
הגב ל  צומפי

פספסת את הציניות. 😜

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:32:34
הגב ל  יניב

אילו ראית את המשחק היית יודע שאני צודק. לקליבלנד רעדו הידיים רק במחצית הראשונה. אבל לא בזריקות מה-3. ב-ה-י-מ-נ-ע-ו-ת לזרוק מה-3! הם פשוט לא זרקו!

שמחי
שמחי
03/06/2016 7:40:05
הגב ל  יניב

למה אתה לא מסכים ?
להיפך אתה חייב להסכים .
הקאבס שיחקו טוב מאד והפסידו לחמישיה השניה.
כשישחקו פחות טוב אז תעלה החמישיה השלישית.
לאב שמר נפלא ורק הכדורים שלו לא נכנסו פשוט חוסר מזל
שקליבלנד שלחו את כהן הקנדומבלה הראשי בויטוריה לצד של האלופה …
הכדורים לא נכנסו אכן פלא …

גל
גל
03/06/2016 7:31:02

לא מסכים עם הרבה מאד. קליבלנד צריכה להיות מאד מודאגת ממה שקרה כאן היום, גולדן סטייט ניצחה בקלות למרות משחק מאד חלש שלה.
לברון לא היה ביום מדהים אבל גם בטח לא ביום גרוע, מה שאתה אומר על הבידודים זה נכון ואי אפשר להתחמק מהאשמה של לו בעניין. אני מצפה מקליבלנד במשחק הבא למשהו אחר לגמרי ואם ימשיכו בסגנון הזה בהתקפה, יגמר בניצחון קל לדאבס בסדרה.
קליי וסטף החטיאו לפחות 4 שלשות שהיו לגמרי פנויות ועוד 5-6 שלשות שהיו סבירות לגמרי לשחקן הממוצע וטובות לשניהם, דבר כזה לא יחזור.
הסיבה שכל הספסל של הווריורס קלע ככה היא בגלל העבודה שקליבלנד פשוט החליטה להתעלם מהם הגנתית, והם הוכיחו שאי אפשר לעשות את זה. לא פעם לברון יצא לדאבל על קרי עוד לפני שקיבל את הכדור ובארנס קיבל קרש סל קל בזכות זה, להתמקדות בסטף וקליי יש מחיר.
דריימונד גרין נהנה מהחיים שבלי איבקה ודוראנט ויער הידיים הבלתי נגמר של התאנדר ואני מצפה שהוא רק ישתפר עם הסדרה.
קיירי היה בסדר גמור היום לדעתי, לקח אחריות בתוך המשחק השבלוני שלא באשמתו של קליבלנד וסיפק את הסחורה והגיע לקו.
לאב באמת היה מצויין.
קר נתן היום שיעור ללו, מצפה לתגובה

נדב
נדב
03/06/2016 7:32:06
הגב ל  גל

אתה צודק בהחלט

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:38:42
הגב ל  נדב

אתה טועה בהחלט

נדב
נדב
03/06/2016 9:15:46
הגב ל  מנחם לס

חלוקי דעות זה טוב דוק, סל הכל בדומה לרועי הסכמתי לרוב הנקודות שהעלת מחבד 15, אבל נחיה ונראה.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:38:03
הגב ל  גל

לברון היה ביום פלייאוף ג-ר-ו-ע מ-א-ד עבורו. כוכב כמוהו צריך לקלוע 30+. הוא היה הססן, הוא איבד כדורים, והוא עצר את המשחק.

קרי אינו כוכב מסוגו. קרי קולע 30 רק כשיש לו 8 שלשות, ואם עוצרים את השלשות, אז קשה לו, במיוחד שהכניסות שלו נעצרו בדאבל טים כל פעם.

קיירי לא היה בסדר גמור. קיירי זה שחקן מהסוג של ווסטברוק. הוא צריך להביא 25 נקודות. הוא פוינט ארד וסיים עם 4 אסיסטים?

קר לא עשה שום דית ספר לאף אחד. כשהחמישייה השנייה מתחילה לקלוע כמשוגעת, כל מאמן של בי"ס עממי היה הושה אותו דבר: משאיר אותם לשחק עד שהמג'יק עובר.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 7:45:11
הגב ל  מנחם לס

לברון לא היה גרוע אבל אני מסכים איתך שהוא היה חייב ללכת לסל יותר. הוא קיבל את סטף וליבינגסטון עליו הרבה פעמים ובחר למסור במקום לקחת אותם עד הסוף.

עידן
עידן
03/06/2016 10:17:17
הגב ל  מנחם לס

אני מסכים שהמשחק שלו היום היה בינוני אבל חולק עליך בנוגע לאיבודים

בפליאוף בשנה שעברה היו לא דיי הרבה איבודי כדור שטותיים שנבעו מאותן סיבות בדיוק

שי אבן צור
שי אבן צור
03/06/2016 7:39:38
הגב ל  גל

1ּ+
מנחם, כנראה שלא ראינו את אותו משחק

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:55:48

ראינו אותו משחק, אבל אחד עם ראש מבין והשני עם ראש של חתול בהוד השרון…

שי אבן צור
שי אבן צור
03/06/2016 8:16:45
הגב ל  מנחם לס

🙂
שמע, זה מאד פשוט, ביום שהספלאש לא התייצבו למשחק הספסל של ג"ס ניצח אותו וזה בשעה שלברון עם 41 דקות וקיירי ולאב עם 37.
אין הסבר, מפולפל ככל שיהיה, שישכנע אותי שהקאבס יכולים להיות מעודדים מהמשחק הזה.
זה לא שסמית' היה בערב קליעה לא טוב. הוא פשוט לא זרק! 1/3 מהשדה, זאת היתה התרומה שלו.
תוסיף לזה את העובדה שחלק נכבד מההחטאות של קרי וקליי היו ממצבים לגמרי נוחים עבורם ותקבל הרבה סיבות לדאגה לקראת ההמשך

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/06/2016 12:03:08

תגובה של נסיח.

גל
גל
03/06/2016 7:43:55
הגב ל  גל

ובלי קשר מנחם, לפני כל הסדרה העלית שוב ושוב את האחדות של קליבלנד, הבאת מילים גבוהות באנגלית, והסברת איך הסגל שלהם כלכך מחובר מאוזן ואופוריה כללית.
אבל קבוצתיות זה לא בדיבורים ובכיפים ובריקודים, קבוצתיות זה לסמוך על בארנס, איגי, וגרין בשלשות למרות שהם החטיאו כל הפלייאוף, קבוצתיות זה שהשחקן ה11 ברוטציה (ברבוסה) נכנס טוב למשחק אז אתה מתכנן תרגיל עליו. קבוצתיות זה שקליי וסטף רואים שלא הולך להם אז הם בקושי זורקים בחצי השני כי לשאר כן הולך.

קיצר כל המרכיבים שהבאת כגורמים לניצחון של קליבלנד דווקא נמצאים חזק בצד של הדאבבס

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:56:31
הגב ל  גל

אז זה לא קרה הערב. חכה, העסק רק התחיל

גל
גל
03/06/2016 8:00:05
הגב ל  מנחם לס

מקווה שיתאזן!
אני אומנם נגד לברון תמיד (הרבה לפני בלאט, והאמת עוד לפני שעבר למיאמי) אבל אני רוצה סדרה טובה, ואם קליבלנד לא תתחיל לשחק כמו קבוצה בהתקפה אנחנו לא נקבל כזאת

ma
ma
03/06/2016 14:18:07
הגב ל  גל

קר גם הראה היום את יכולותיו בקונגפו..

נדב
נדב
03/06/2016 7:33:40

היו לסטף לפחות שתי זריקות פנויות לחלוטין שלא נכנסו, ולתומפסון לפחות אחת.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:39:37
הגב ל  נדב

אוי ווי…החטיאו שלוש שלשות פנויות…
אבל בכל האחרות היתה להם יד על הפרצוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 7:42:54
הגב ל  מנחם לס

מנחם חצי מהזריקות שקליי וסטף החמיצו היו פנויות.

נדב
נדב
03/06/2016 7:44:49

כשאמרתי לחלוטין הצכוונתי בלי נפש ליה באזור, בהחלט גם האחרות היו פנויות ברובן.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:57:22

לא נכון.
אגב, האם שיחקת אי פעם כדורסל?

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 8:00:34
הגב ל  מנחם לס

מה זה לא נכון? לפי מה אתה קובע. אני מביא לך את הנתונים הרשמיים.
למה אתה קורה לשחק כדורסל? מקצוענית לא אף פעם. שכונתית בודאי.

Ish
Ish
03/06/2016 8:11:14
הגב ל  מנחם לס

הוא צודק, זה לא נכון. יותר מחצי מהזריקות שהם החטיאו היו פנויות.

נדב
נדב
03/06/2016 9:11:35
הגב ל  מנחם לס

כן

הייט-אשברי
03/06/2016 8:11:03
הגב ל  נדב

הרבה יותר .

הייט-אשברי
03/06/2016 8:33:23
הגב ל  נדב

לוינגסטון אמר אתמול בתגובה ללו שאמר שקליבלנד תשחק משחק ריצה : "הקאבס ירוצו? זה כמו מוזיקה בשבילי, זה יגרום לי לרקוד" .

הוא רקד. ועוד איך .

נדב
נדב
03/06/2016 7:40:50

אבל דוק, כדי להגן כראוי על סטף וקליי, השאירו את השטח פנוי לברנס, ודריימונד, ובוגוט, ואיגי. וכל אלו ממש לא קוטלי קנים.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:58:06
הגב ל  נדב

נכון. לכן הווריורס ניצחו. אבל זה דבר שניתן לתקן כי לא היה כל דאבל טים על קרי וקליי

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 7:59:18
הגב ל  מנחם לס

לא היה דאבל-טים????
וואוו אתה בטוח שראינו אותו משחק?

הייט-אשברי
03/06/2016 8:11:48

1 +

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:43:22

דאבל טים זה כששני שחקנים שומרים על שחקן אחד. זה כמעט לא קרה במשחק, מלבד בשניית המעבר בפיק אנד רול כשהיה חילוף בין השניים. אבל אז זה היה לברון, או שומפרט, או מי שלא היה ל-ב-ד על קרי או קליי, ואף פעם לא שניים שנשארו לשמור עליו.

כנראה שבאמת לא ראינו אותו משחק. אני לפחות יש לי הוכחות שראיתי – השתתפות בבלוג החי. מה בדיוק אתה רואה אני לא יודע. אבל אני כמעט בטוח שב-FF מהקלטה, שזה לעולם לא אותו דבר.

אחרת הבה ותשמיע קול במשחקים הבאים בעת הבלוג החי.

Ish
Ish
03/06/2016 8:49:47
הגב ל  מנחם לס

מנחם, צר לי לבשר לך שמהירות הקליטה של העין או המח שלך כנראה לא בתפקוד מלא. שחקני הווריירס לא במקרה קיבלו כדורים מתחת לסל לבד.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 8:58:51
הגב ל  מנחם לס

חבל שאתה נגרר להעלבות חסרות שחר. אני מבין שאתה מתוסכל.
בכל מקרה אם תרצה אני אוכל להגיד בדיוק את כל ההתקפות בהן היה דאבל טים ואף טריפל טים (זה יצריך ממני קצת עבודה אבל אני מוכן לעשות זאת).
ואם כבר העלבות אז אני אחזיר לך בעקיצה – אני שמח שסוף סוף נסגרת על מה זה פיק-אנד-רול.

רועי ויינברג
03/06/2016 7:44:35

מסכים איתך על הרבה חוץ מ-9, 15 ו-16. נכון שקרי ותומפסון נתקלו בהגנה קשוחה, בעיקר קרי (רוב הזריקות שתומפסון החטיא לפי מה שראיתי היו פנויות), אבל אנחנו מדברים על שני השוטרים הכי גדולים בהיסטוריה.

אני חושב-כמעט בטוח-שהם ימצאו דרך להתגבר על זה. אם הם ישחקו עם איגודלה, בארנס וגרין לידם הם יחזרו להפציץ, והשלישייה הזאת עבדה נהדר עם קלעים פחות טובים כליבינגסטון וברברוסה היום. לכן גם 15 לא כל כך רלוונטי, יהיו להם משחקים עם הרבה שלשות (לא 9-10, אבל באזור ה-7-8 בנפרד).

אני לא חושב שקליבלנד מעודדת יותר מדי. שפת הגוף של לברון במסיבת העיתונאים אמרה הכל.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 7:59:02

כל מה שנשאר לעשות זה לחכות למשחק השני

יואל
יואל
03/06/2016 7:46:43

אני מלא גאווה עצמית ,יושב ראש הוועדה אדון אשך,שים עלי תג מצטיין……. הרעל חדר ,ראיתי במו עיניי איך שארית הדבלולים על ראש הפלולה נושרים ,כל פעם שהטנק האיץ .
ולסיום הפעלתי את נשק יום הדין של הנאחסים …… לא קמתי למשחק,
הנאחס עבד כמו ענק…..הפלולה הפסידה…….אחחחח אחחחחח איזו תפילות לאלוהי הנאחס.פשוט עונג אמיתי בלי טיפת בולשיט,איזה כייף עם הקפה

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:01:12
הגב ל  יואל

תגיד לי, אתה ילד מפגר בן 12? ככה היתה מדברת הנכדה שלי בת ה-12 אילו היתה אוהדת של המנצחת.

ישנם כאן ממש ילדים שסתם מקלקלים את התגובות עם השטויות הילדותיות שלהם.

יואל
יואל
03/06/2016 8:06:58
הגב ל  מנחם לס

מנחם מנחם אני בן 51…… קורא אותך מעל 20 שנה,רואה נ.ב.א כבר מעל 30 שנה.חליק פיל ג'ון………איזה כייף של בוקר

רועי ויינברג
רועי ויינברג
03/06/2016 9:14:01
הגב ל  יואל

51? הייתי בטוח שבין 26 ל-30

יואל
יואל
03/06/2016 11:43:27

רועי אני זוכר את היום הראשון שלך ככותב פה יחביבי.מת עליכם ואפילו אוהב את דוק עם כל הירידות והדיסדוסים שלו……. זה חלק מהפאן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/06/2016 10:40:18
הגב ל  יואל

מת עליך יואל! אל תשתנה אף פעם

יואל
יואל
03/06/2016 11:49:59

לאאאאאא אין סיכוי….. זה באמת חלק ממי שאני …. זה ה A GAME שלי.
יושב ראש אשך ,את סיכת הנאחס המצטיין ,נא להדק לפיטמה השמאלית שלי .
לרעל של יום ראשון..אני עירבבתי סירפדים מהשדה עם חליבת נחשים וגם אספתי קצת חרא של סוסים מהשכונה פה…..אחחחחחחח נמרח את הסיכות ,אני מכין לכולם.
הנאחס המנצח למשחק 2 (יחד עם מזוכיזים ) אני קם למשחק ורואה את כולו…הפוך על הפוך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/06/2016 15:47:54
הגב ל  יואל

גדול! 🙂

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
03/06/2016 7:47:51

תקשיב, אתה כותב נפלא ועיתונאי מכובד ביותר בעיניי, לכן אניח שהטור שפרסמת נועד to instigate עניין סביב הסדרה, ולא כניתוח אובייקטיבי. אירווינג ולאב הם בובות סמרטוטים בהגנה, ועדיף שלא יהיו על המגרש. לברון הוא פשוט לא לברון של לפני 2-3, הוא שבוק מנטלית. ולגבי הספסל של גולדן סטייט, ובכן הם עושים זאת כבר שנה שנייה ברציפות, כך שבהחלט סביר שבמשחק הבא גם תראה תוצר דומה מהם.

גל
גל
03/06/2016 7:54:57

בתור אחד שנוטה לא להסכים עם מנחם בכלל, אתה סתם נגרר לתדמית ולא מדבר ביחס למה שקרה היום.
לאב וקיירי היו היום שתי השחקנים הכי טובים בקאבס בעיקר לאב.
לאב שמר בסדר גמור, וכחלק מהתוכנית של קליבלנד השאיר לשחקני המשנה הרבה זריקות פנויות, הם קלעו אותם וניצחו אבל אי אשר להאשים את לאב בכך כי ברור שמדובר היה בתוכנית המשחק של קליבלנד. קיירי עשה עבודה הרבה יותר טובה מהמצופה על קרי, למרות שקרעו אותו בחילופים, אבל גם כן קשה להאשים אותו כי לא קיבל מספיק עזרה.
לברון הוא עדיין המפלצת הפיזית הכי מפחידה שיש.
לדעתי גולדן סטייט קבוצה טובה יותר, אבל אם קליבלנד תחזור לשיטה התקפית נורמלית, ולא תלך רק לבידודים יש לה הרבה מה למכור בסדרה הזאת

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:06:09

בקשר להגנה של קיירי ולאב אתה סתם מעתיק מה שאחרים כותבים. ניסיתי להסביר אבל מה אני יכול לעשות שאנשים לא מסולים להבין? קיירי הוא צ'יטה. כשהוא מגן הוא כבר חושב על מתפרצת. לכן פה ושם הוא מחמיץ, אבל ב"כ החיוב שבא מזה עולה על הנזק. אותו דבר לאב. כשהוא מן על שחקן הוא כבר חושב על ריבאונד אפשרי (והוא גם המגן העוזר מספר אחד אולי בכל הליגה; לוקח צ'אנס ועוזב את האדם שלו על מנת לעזור לאחרים בבעייה. לפעמים זה עובד נגדך. אבל הסך הכל הוא כמעט תמיד חיובי.
היום לא

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 8:07:35
הגב ל  מנחם לס

מנחם קולעים על קיירי ב-60% אפקטיבי בפלייאוף הזה. זה לא מפספס לפעמים זה בור בהגנה. גם היום הווריורס תקפו אותו פעם אחר פעם.

Ish
Ish
03/06/2016 8:27:03

בארנס אכל ארוחת קיירי במשחק ולא היו חסרות בה מנות

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 8:36:31
הגב ל  מנחם לס

הנה שוב הנתונים הרשמיים:
מול קיירי הווריורס קלעו 12 מ-19
מול קווין לאב 7 מ-12.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/06/2016 12:09:53

עזוב עחי זה היה כי הקומררדרי היה בהשעיה..

Mbk
Mbk
03/06/2016 7:48:08

מנחם , לדעתי קליבלנד איכזבה ביג טיים
גיים – 1 היה המפתח שלהם והם פספסו איתו , הייתה להם הזדמנות נוחה לנצח , הם הגיעו אחרי מנוחה קיבלו את גולדן סטייט אחרי סדרה רצחנית וזה לא עזר להם
קארי ותומפסון לא הגיעו למשחק , אצל קליבלנד זה נראה כמו הביג 3 וזהו , אף לא שחקן אחד עשה סטפ אפ למשחק שלו
מסכים איתך ב 200 אחוז לגבי דלודובה , הוא הצליח להגעיל אותי במהלך המשחק עם כל מיני קטנות לקארי

מנחם – האם אתה זוכר קבוצה שניצחה משחק גמר ביום ששני הסטארים שלה לא הגיעו ?
לא זכור לי מקרה כזה

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:08:00
הגב ל  Mbk

דווקא המנוחה הארוכה הרגה אותם. אתה תראה שבמשחק הבא הקאבס יהיו הרבה, הרבה יותר טובים

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 8:10:57
הגב ל  מנחם לס

זה בהחלט אפשרי. סה"כ משחק אחד. הסדרה רק התחילה.

גור גולן
גור גולן
03/06/2016 11:41:45
הגב ל  Mbk

+1
אם קליבלנד מפסידה ביום כזה של הספורסטארים אז מצבם רע במיוחד שלאב ואירווינג היו לא רעים.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
03/06/2016 7:50:11

ואיזה קומרדי, אחחח ללקק את האצבעות מרוב שהם נראו מגובשים (NOT!)

עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2016 7:56:33

מנחם עצוב שאתה בוחר לתת קרדיט להגנה ה"מזרחית" של קליבלנד שאיפשרה לגולדן סטייט לקלוע בחופשיות בסביבת הסל (כרגיל) וביום נורא של סטף וקליילתת לווריורס לקלוע ב-55% אפקטבי. מהצד השני אתה בוחר להתעלם מהגנה מופתית של הווריורס שהוריגה את אותה קליבלנד שקלעה עד עכשיו באחוזים לא הגיוניים ל-42% אפקטיבי.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
03/06/2016 11:21:55

הנגנה של קליבלנד הייתה מהגרועות שראיתי בשנים האחרונות,, לו החליט לעצור את קרי וקליי בכל מצב (בדומה לבלאט בתחילת שנה שעברה) למרות יום קליעה נוראי מצד שניהם החטיאו כמה וכמה זריקות חופשיחץ, לגבי ההגנה של גולדן סטייט היה הייתה פשוט מדהימה אך מצד שני למרות ההגנה המדהימה ניהול המשחק של קליבלנד היה רשלני, לברון ולאב לא ניצלו מיס מאצים, גר סמית זורק רק 3 זריקות?, לברון ברבע ה3 זרק 2 שלושות סתמיות, ארווינג ניסה לנצח לבד. לגבי לאב ואירווינג הידעתי לפני המשחק שאין קבוצה שיודעת לנצל חולשות יותר טוב מגולדן סטייט ושהלוחמים יתקפו דרכם פעם אחר פעם, לגבי גולדן סטייט סוף סוף היא יכולה להשתמש במסירות הרוחביות אין לקליבלנד את האורך והאתלטיות לעצור אותם.

דובי
דובי
03/06/2016 13:05:15

מה עצוב בזה?
זה מצחיק.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
03/06/2016 8:05:18

זה כמו המישחק הראשון של הספרס מול אוקלהומה, הקאבס יגנבו את המישחק הבא ויקחו אליפות. המיקריות הזאת לא תחזור על עצמה.

הייט-אשברי
03/06/2016 8:06:20

לפי הסעיפים שלך , מנחם :
1. אכן הפסד רע לקליבלנד. רק שזה הסעיף הכמעט אחרון עליו אנחנו מסכימים .
2. ההפסד יכול גם היה להיות ב-25 , והוא רע לאור אירועי המשחק.
3. לברון שיחק רע בסטנדרטים שלו , אבל זה הרבה בגלל הגנה עילאית של הלוחמים , בפרט איגי וגרין . אמרתי פעמים רבות – זה לא לברון של לפני שנתיים ושלוש . הוא מאבד מהחדות ומתעייף . הגיל משפיע. והוא יכול לשחק רע יותר .
4 . כמו סעיף 3 .
5. זה בכלל לא צריך לנחם את קליבלנד שהיא הפסידה לחמישיה השניה של הווריורס. הווריורס קבוצה עמוקה ומאוזנת . אז בפעם הבאה לא בוגוט יקלע אלא ספייטס . ממש לא משנה . ומה יהיה כשסטף וקליי יאפסו את היד ?
6. כמו 5
7. קליבלנד איבדה 15 , אבל גם ג"ס איבדה 9 ( אלה הנתונים המדוייקים – מנחם ) . זה לא מה שיושיע את הפרשים .
8 . 7 מ-21 לפרשים , 9 מ-27 ללוחמים . אלה הנתונים המדוייקים . הלוחמים ניצחו הלילה בעיקר בצבע – לא מהשלוש . זאת בשורה רעה לקליבלנד – ולא משנה מנחם איך תנסה להציג את זה.
9. זאת הנקודה הכי משעשעת שלך . קליי וסטף פשוט היו קרים היום . כמות הזריקות שלהם אולי הושפע מההגנה של קליבלנד. אבל בשום אופן לא האיכות של הזריקות . אל תשלה את עצמך – יום כזה של קליי וסטף לא יחזור. בוודאי לא באוקלנד.
10. קווין לאב הוא עדיין חסר התמצאות וחור בהגנה . שום סיפורי סבתא לא ישנו את זה. מה שווה משחק ההתקפה שלו אם אין לו הגנה . יש לו מינוס 8 היום בפלוס-מינוס .
11. יכול להיות שהקאבס ישתפרו מה-3 . אבל אין סיבה שג"ס לא . ולא צריך יותר מהתפוצצות של כמה דקות מבית האחים ספלאש כדי להכריע משחק .
12. אתה טועה שוב – דלבדובה , כמה שהוא מאוס במשחק המסוכן שלו, עדיף לקליבלנד על מו . הוא מגן טוב וגם מפעיל לא רע בכלל את הגבוהים בהתקפה.
13. שון אחד מגיבורי המשחק , אבל לא היחיד . ההגנה של איגי על לברון וגרין על כל מי שחודר לצבע היא לא פחות ממופלאה.
14. גרין באמת עם משחק מצויין .
15 + 16 הדבר הטוב היחיד שאולי יעזור לקאוואלירס זה שהם הגיעו קצת חלודים ממנוחה ארוכה . עדיין לדעתי זה לא יספיק להם בהמשך .

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:10:47

נחכה למשחק הבא ונראה.
(ובנוסף למנוחה הארוכה זה היה משחק ביתי לווריורס. הווריורס בחיים לא ינצחו בקליבלנד. האקבס? הם בינתיים 0 מ-3. יש להם עוד שתי הזדמנויות.

סומסום
סומסום
03/06/2016 8:12:00

בוקר טוב.

שנה שלמה אני הקטון חוזר על דבר אחד: הגמר יסתיים ב-5, גג 6, לווריורז. למה? בזכות קארי כמובן ובזכות האקס-פקטור, הספסל. שלטעמי הוא על גבול חמישיה לגיטימית באנ.בי.איי. עם איגי, ועם דריימונד גרין שיחזור בסדרה הזו להיות סופרסטאר (תכלס הוא לא).
למשל פה:
http://www.hoops.co.il/?p=66908
אז זה לא שאני כזה ידען גדול – אני פשוט רואה המון את העונה.

הפעם הסצנריו הזה הגיע עד לקצה. הקאבס שיחקו מצוין (והמבחן הוא מבחן התוצאה: כשאתה משתק את הספלאש בראדרז ל-20 נקודות טוטאל, ונמצא במשחק עד תחילת הרביעי – זה מצוין), עד שהשמיכה היתה קצרה מדי עבור הספסל. נורא פשוט.

ודבר נוסף: כדאי שאנשים יקראו את מה שכתבו במהלך המשחק. לא בגלל שטויות (זה טבעי), אלא כי נעשיתם הומרים מטורפים של גולדן סטייט. אוהדים של גולדן סטייט (שזה בערך אחד או שניים), נובו-אוהדי-עגלה, ושונאי-לברון –
ראבאק, זה פשוט לא נעים (לאוהד דטרויוט שבכלל התלהב מהסיפור של אוקלהומה, וכולה רוצה פה סדרה כיפית), וגם מזכיר ימים רחוקים, כשמדינה שלמה זרזרה פה מ-כ-ב-י והכדורסל הישראלי נמחק. פשוט לא נעים. בסדר, גם אני נגעלתי ממה שקרה לבלאט. שחררו.

!Deeeetroit, Basketball

IDO
IDO
03/06/2016 13:40:00
הגב ל  סומסום

4 נקי

Berch
Berch
03/06/2016 8:13:11

אין מה לעשות
ביום כזה שכל הבוכנות עובדות בקליבלנד קשה מאד לעצור אותם.
לאב שווה את חוזה המקסימום בכל דניה על המגרש. ההגנה דהוא פיתח לקראת סדרת הגמר פשוט רצחנית.
אירווינג הפך לקברניט של הספינה
לברון הוא לברון
ג'י אר בוחר רק זריקות טובות
וכשהספסל קולע באחוזים כל כך טובים
והכימיה הקבוצתית ניכרת בכל אחת מהמסירות בהתקפה
אי אפשר לעצור אותם

Berch
Berch
03/06/2016 8:13:30
הגב ל  Berch

סליחה, קבוצה לא נכונה
🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
03/06/2016 8:20:26

מנחם יקירי אני רוצה לדבר כל נתון אחד בלבד.
הצוות המסייע של ג.ס ניצח את הצוות המסייע של קליבלנד …תקשיבו טוב 18-68 .
צוות מסייע הכוונה כל השחקנים מחוץ לשלישייה.
השלישייה של ג.ס לא הייתה טובה ( בהתייחסות כוללת …גרין היה בסד גמור ).
והשלישייה של קליבלנד הייתה סבירה ( לפחות סט').
שלישיית ג.ס קלעה 36 נק'( 12 לשחקן בממוצע ).
שלישיית הקאבס קלעה 66 נקודות ( 22 ממוצע ).
זה 30 הפרש בכל הכבוד זה גם נתון שלא אמור לחזור על עצמו .
אבל הקאבס ו " הקבוצתיות האידלית " או "הקאבס עם השדרוג בעמדת המאמן " הוכיחה שהכל סיסמאות .
ל"ל ( לברון את לאו ) לא שיחקו על אף אחד וזו התוצאה

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 8:46:19

כל הפוסט שלי מדבר על זה. אתה לא מחדש לי דבר. על זה כתבתי שלקאבס זה צריך להרגיש טוב, כי זה היה מקרה חריג ביותר.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
03/06/2016 8:28:06

מה שנשאר לראות באיזה משחק ג'יימס יפצע. אני מאמין שכבר במשחק השלישי אולם אני לא פוסל את האפשרות לדחייה עד המשחק הרביעי

הייט-אשברי
03/06/2016 8:35:02

לוינגסטון אמר אתמול בתגובה ללו שאמר שהקאוואלירס ירוצו :
"הקאבס ירוצו? זה כמו מוזיקה בשבילי, זה יגרום לי לרקוד" .

והוא רקד . ועוד איך .

סומסום
סומסום
03/06/2016 8:35:54

ובפינת הבעיטה של דריימונד לשיפוטכם:
https://vine.co/v/iYbbtpLLq57

הפעם יקבל סספנשן?

ולדי קוגן
03/06/2016 8:37:56
הגב ל  סומסום

בשלב הזה דריימונד יכול להוריד לשופט את הראש ולא יעשו לו כלום.

Ish
Ish
03/06/2016 8:41:21

אתה אומר את זה כאילו היה כאן משהו

Ish
Ish
03/06/2016 8:40:54
הגב ל  סומסום

אז יוצא שאתה אימצת את האובססיה של גיא לגבי גרין?

סומסום
סומסום
03/06/2016 8:48:11
הגב ל  Ish

נשאלה שאלה: לא אובססיה ולא חרטטיקו.
מתשובתך אני יכול להעריך שלראייתך והבנתך, אין פה כלום.
תודה.

Ish
Ish
03/06/2016 8:53:06
הגב ל  סומסום

סליחה, זה פשוט מצחיק איך מחפשים עכשיו כל משחק איזה משהו שאפשר לתפור על גרין. ועצוב שמוצאים דברים שהם כלום אחד גדול ושיש אנשים שרוצים שיתנו לו על זה פלייגרנט והרחקה.

סומסום
סומסום
03/06/2016 9:38:22
הגב ל  Ish

זה לא בא ממני. כל האתרים המובילים באמריקה מתעסקים בזה עכשיו. למשל:
https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2016/06/02/draymond-green-says-he-doesnt-do-dirty-things-proceeds-to-kick-kyrie-irving/
http://www.si.com/nba/2016/06/02/draymond-green-kyrie-irving-kick-warriors-cavaliers-finals
http://www.sbnation.com/lookit/2016/6/2/11848564/draymond-green-flopped-and-nearly-kicked-kyrie-irving-in-the-face

מניח שאם ארווינג היה נופל מהפגיעה, היו הולכים להילוך חוזר ומרחיקים את גרין. או לפחות נותנים לו פלגרנט 1 שמרחיק אותו מהמשחק הבא.
השאלה עכשיו אם קליבלנגד מגישה תלונה, ואם מענישים על כזה דבר, גם אם הסתיים בלי פרצוף פתוח. אני סקפטי מאוד.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
03/06/2016 9:06:08
הגב ל  סומסום

כולה ניסה בעיטת מספרת. כולם רוצים להיות זהבי.

עידן
עידן
03/06/2016 10:25:10
הגב ל  סומסום

אולי אני אשלח אותו לחוג קפוארה עם הילדים שלי שיעבוד על הגמישות שלו

no funny shtuff
no funny shtuff
03/06/2016 11:07:53
הגב ל  סומסום

אני זוכר את הסיקוונס במשחק, אבל לא שמתי לב שהוא באמת מעיף את הרגל גבוה מדי וכמעט מפוצץ את ארווינג (בנוסף לפלופ המוגזם של הנפילה).

ולדי קוגן
03/06/2016 8:37:13

גולדן סטייט הראו היום שיש להם כלים מלבד הצמד ספלאש. אני מסכים שיום כזה של ליוינגסטון וברבוסה כנראה לא יחזור, אבל קליי וקרי לא ימשיכו להחטיא שלשות פנויות. ולגבי ההגנה של קליבלנד, אוקלהומה שמרו את הווריורס הכי טוב שאפשר, וזה לא הספיק. אם קליבלנד לא מתפוצצים במשחק השני אין להם מה לחפש פה.

Guyd
Guyd
03/06/2016 13:57:52

לפי הניתוח הזה גם אם קליבלנד מנצחים לא היה להם סיכוי בסדרה. יום הזה לא היה חוזר על עצמו…
הגבתי לך אבל זאת תגובה לעוד כמה שראיתי שהעלו את הטענה הזאת

צביקה
צביקה
03/06/2016 8:48:09

ראיתי את המשחק עד ברבע האחרון שנאלצתי להתחיל שיחת ועידה (עם לקוחות מהסיליקון ואלי! לא מבין איך הם הסכימו לשיחה על הרבע האחרון של המשחק). ראיתי איך למרות המשחק המעולה של הקאבס בקרבע השלישי, מצליחים ברבוסה ולויניסטון ואיגי לעמוד בלחץ ולקחת בחזרה קצת מרווח. באמת, לא ציפיתי אלחר 5 דקות שהצצתי בתוצאה תוך כדי השיחה, לראות איך אותו ספסל פשוט עושה עבודה מעולה ובורח לפרשים.
ואני לא מסכים איתך מנחם. חד משמעית מבחינה קבוצתית ג"ס הוכיחה שהיא משמעותית יותר טובה מהפרשים. ובהחלט למרות שהפרשים התאמצו מבחינת הלוחמים זה היה פקניק לעומת OKC. ממש פיקניק – תמיד הם מצאו מה לעשות ואיך לנצל את הטעויות הקטנות של ההקאבס, טעיות שפשוט הרעמים לא עושים. זה לא אותה סקאלה בכלל.
דלי בדקות שאני ראיתי היה מעולה. גם בהתקפה וגם בהגנה. הם צריכים לתת לו יותר דקות.
אני מת על ליוינסטון. הג'יאמפרים שלו מהמיד ריינג' יפהפהים וקטלנים. אני לא חושב שיש רכז שיכול בכלל לעצור אותו מלקלוע אותם באחזים טובים. יש לו גם מכוון של תנועות ופייד אייוי. הוא נשק קטלני. איגי שומר מדהים, וגרין באמת סופסטף נושם לאחר הסדרה מול OKC. תומפסון באמת נחמד לאללה, נותן את המאמץ, לוקח ריבאונד התקפה וקולע פוטבקים, אבל הוא ממש לא זה שינצח משחקים.
לברון צריך להיות מודאג מאוד מהמשחק הזה. זה לא שהוא לא היה טוב. הוא היה לא רע בכלל בהתאמה שלמירה המעולה של איגי עליו. אבל זה לא מספיק. ההגנה לא מספיק טובה וג"ס מנצלים כל חולשה בתחום הזה.

no funny shtuff
no funny shtuff
03/06/2016 11:10:04
הגב ל  צביקה

איך אתה מסכים לנסיעת עבודה על סוף הפלייאוף?!
בפעם הבאה תוציא גימלים או משהו.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/06/2016 12:30:22
הגב ל  צביקה

מה נסגר צביקה? תזיז את הפגישה חצי שעה קדימה ותסביר שזה בגלל המשחק.
הכי לגיטימי!

Tf
Tf
03/06/2016 9:11:22

שעמומון !
כל המשחק בהילוך שני אין dj בפסקי זמן ומצלמות והופעה נורמלית במחצית. אפילו הספינה של gooyear קלעה טוב מקרי.
הגמר האמיתי באמת נגמר גם מבחינת חווית צופים and showtime

no funny shtuff
no funny shtuff
03/06/2016 11:12:39
הגב ל  Tf

נכון לא היה dj בפסקי הזמן.. עכשיו אני מבין את הריקנות הקוסמית שעטפה אותי בכל פסק זמן.

אסף
אסף
03/06/2016 9:16:56

כמה תובנות מהטור הזה:
1. תהא הגנה טובה אשר תהא אין מצב שקארי ותומפסון נותנים עוד משחק כזה מחריד, מישהו מחובבי הסטטיסטיקה יכול להגיד למשל מתי פעם אחרונה שניהם יחד קלעו 20 נק׳? כן קליבלנד עשו עבודה טובה מאוד ועדין כפי שצויין פה הם גם החטיאו זריקות פתוחות, מה עוד שראינו כבר מול אוקלהומה שגם הגנה טובה מצויינת מתקשה לעצור אותם .
הם עשו זאת העונה מול כל קבוצות הליגה ולא משנה עם סגנון המשחק שלהן הוא מזרחי או מערבי כפי שאתה נוהג לחלק זאת מנחם.
2.מסכים שלא כל משחק הצוות המסייע בגולדן סטייט יהיה כל כך טוב מנגד בשנתיים האחרונות אנחנו רואים שברגעים שצריך אותם הם שם (לראייה הגמר בשנה שעברה). בכל משחק כמעט מלבד השלישייה בגולדן סטייט יש מי שמופיע וכמובן שלניסיון ולשקט הנפשי של איגי-ליווינגסטון –
בוגוט ושצריך גם ורז׳או וברבוסה אין תחליף. קרדיט אדיר לקר על האמון שנותן בספסל שלו בשנתיים כמאמן ראשי.
3.גם לי לא ברור למה ביום כזה של הספסל וגם סמית לא הימר לו על אחד מהשניים: מו וויליאמס/ג׳יימס ג׳ונס. השניים מנוסים במעמדים הללו , יודעים ויכולים לפתוח הגנות ולצבור נקודות שכה היו חסרות מהצוות המסייע של הקאבס הבוקר.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
03/06/2016 9:17:05

אני דווקא חושב שבמשחק הבא , הרבע האחרון יהיה גארבג' טיים .קליי וקרי יהיו בזון .

IDO
IDO
03/06/2016 9:25:53

מנחם – ניתן להם עוד 2-3 הפסדים רצופים בשביל שתבין כמה אתה לא בכיוון

די לזילזול בלוחמים
די לזילזול בלוחמים
03/06/2016 10:03:34

מנחם אני מבקר באתר כל הזמן וקורא המון פוסטים ולא מגיב אך יש גבול!
אינך יכול לכתוב פוסט כל כך לא אובייקטי תחת הכותרת "מחשבות ומסקנות מהמשחק הראשון" .
אין מחמאה אחת על הגנת ה warriors שהייתה היום ברמה גבוהה מאוד עם החילופים האוטומטיים , סגירת האמצע ללברון שאיפרה לו ללכת אך ורק לבייס ליין (שמשם קשה מאוד ליצור), ההגנה המצויינת שהייתה על קיירי שהכריחה אותו לקחת זריקות קשות עם יד בפנים ולראיה האחוזים שלו 7/22 .
דבר נוסף שלא הזכרת זו היעלמות שחקני המשנה של קליבלנד אני עדיין שואל את עצמי איפה נמצא פריי המהולל או ג'יי אר ?
בנוסף אתה אומר שזה המשחק הכי גרוע שלברון (יכול מאוד להיות שאתה צודק) אבל לומר שקליי וקרי החטיאו בגלל ההגנה והפזיות של קאבס גם קרי וגם תומפסון החטיאו הרבה מאוד שלשות פנויות שלא נדבר על כמות הלייאפים שהלוחמים החטיאו .
אז נכון קליבלנד לא היו קרובים למה שהם יכולים
אך גם גולדן סטייט.

חולדת הרים ססגונית
חולדת הרים ססגונית
03/06/2016 11:24:42

מנחם יכול הכל וגם מותר לו
בעיקר לא לתת לעובדות שהוא בא איתם מהבית להתבלבל לו אל מול המציאות.

ראיתי את המשחק בפעם השניה.

מהמשחק הזה יש מסקנה אחת בולטת, אם הקאבס לא מתעשתים ועושים התאמות (חוץ מלהכניס קצת יותר את מוזגוב אני לא רואה מה עוד יש ל לו לעשות האמת) זו הולכת להיות סידרה קצרה מדי.

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 17:05:25

הרי לא ראית את המשחק פעם שנייה, אז על מי אתה חושב שאתה עובד?

ספלאש
ספלאש
03/06/2016 10:20:15

לי יש דווקא מסקנות אחרות מאוד מהמשחק הזה.
קודם כל והכי חשוב, הווריורס ניצחו ממש בקלות!
הם שיחקו בהילוך ראשון, העבירו לשני כשקליבלנד צימצמו ועפו על עצמם, וסיימו את המחשק בשיוט קל.

לברון לא היה גרוע כ"כ. הוא היה סביר בסה"כ. מאוד אגרסיבי והרבה פוסט אפ, בניסיון מודע לנצל את היתרונות שלו, והמון מסירות טובות.

כל הזמן אומרים שלברון צריך לשחק עם הגב לסל ולחדור לסל יותר, כי הוא כל-כך גדול וחזק ומוסר טוב, אז עכשיו הוא עושה את זה. זו טקטיקה התקפית שלא נראה שיירדו ממנה כ"כ מהר, כי החסרון היחיד שלה שהיא נשענת יותר מדי על לברון ומעייפת אותו.

קליבלנד סגרה טוב את קליי ובעיקר קרי, אבל החוסר בעזרה בהגנה שבר אותם.
אתה רושם את כל הסטיסטיקות המצויינות של הרול פליירד של גולדן וטוען שהם לא יחזרו, אבל הנקודה החשובה היא איך הם קלעו אותם!
ממצבים נוחים מאוד, לייאפים, זריקות חופשיות, וגם אלו שלא – היו המומחיות שלהם, כמו החצי מרחק של לווינגסטון, שזה הכלי ההתקפי הכי טוב שלו.
לכן, אם קליבלנד ימשיכו עם הטקטיקה ההגנתית הזאת, לסטף וקליי אין בעיה והם ישמחו לנוח עוד, ולתת לשאר השחקנים לקלוע מהמצבים האהובים עליהם בחופשיות.

מה קליבלנד כן צריכים לעשות? דומה להגנה של הקאבס בשנה שעברה עם בלאט: דאבל על קרי להוציא לו את הכדור מהידיים, ואז להמר על הקליעה מרחוק, בעיקר של גרין מכל מקום חוץ ממול הסל! ראיתם כמה שלשות חופשיות הוא החטיא מהצדדים ומהקשת? רק מול הסל הוא קולע באחוז טוב.
אבל במשחק הזה גולדן פירקו את ההגנה של הקאבס בתנועה ומסירות חכמות של שחקני המשנה, ובקלות ממש הגיעו לליאפים והטבעות חופשיות.

לדעתי במשחק הזה היו לגולדן יותר לייאפים חופשיים מכל הסדרה מול אוקלהומה.

אה, ואל תדאגו לסטף וקליי. כשיתחשק להם באמת (או כשלא תהיה ברירה) הם יעלו הילוך או שניים וספלאש!

הווריורס, בלי להתאמץ..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/06/2016 10:23:05

זה הכל דיבורים בעלמא (גיא?!?!?!)
כל הסידרה הזאת זה אפטר-פארטי אחד גדול וצריך להעביר את הזמן איכשהו בין ההשפלות של לברון

LLL
LLL
03/06/2016 11:17:24

+100

יואל
יואל
03/06/2016 11:56:37
הגב ל  LLL

מה שאני מחרטט עם המקלדת הופך ליצירת מופת ,רק מהרגע שמנחם יקירנו שופך עלי את הקונטרות שלו ………בלי זה זה לא שווה כלום .
זאת בעצם קונטרה לקונטרה של מנחם…..

יואל
יואל
03/06/2016 11:52:22

יאאאאאאא מן

x factor
x factor
03/06/2016 10:34:22

אחרי המשחק הראשון בסדרה..אני רואה מגיבים ואולי אפילו שחקני מהקאבס(אם היו עוד כמה כאלה זה בטוח יקרה) מדברים על כמה הספסל של גולדן טוב יותר…
לדעתי זה שטות כנראה שהספסל של גולדן באמת טיפה טוב יותר אבל השוני מגיע בעיקר באופי השימוש בו ….קר לאורך כול העונה משתמש בספסל יותר כיחידה שנייה (שהם על המגרש הם מקבלים את רוב הפוקוס)
ההרגשה שלי שבקליבלנד הכוכבים לוקחים תורות מי מקבל את הפוקוס(שלברון יורד נותנים לקיריי חופש מוחלט ליצור לעצמו)
אפשר לראות את זה גם בחלוקת זריקות של הקאבס רק לטומפסון יש יותר מ3 זריקות וחלקם בטח אחרי ריבאונד התקפה קשה לקלוע שלא זורקים
מצד שני החלוקה הרבה יותר מאוזנת
בנוסף אחוזי קליעה של הצוות המסייע לא מגיע סתם ברגע שמתרכזים יותר מידי בקרי וקליי אז אחרים קצת יותר חופשיים

כימייה קבוצתית זה לא משהוא שאפשר לבנות מלומר בתקשורת איזה כיף לנו מאז שפיטרנו את בלאט!!!

אוהד ותיק
אוהד ותיק
03/06/2016 10:53:28

מנחם אני אפילו לא מאמין שאתה חושב שההגנה של קליבלנד היתה טובה יותר משל אוקלוהומה. לפני הסדרה חזיתי שבגלל יתרון ביתיות, מאמן טירון ומנהיג שלא מתעלה בדקות החשובות הם יפסידו. לא מרגיש צורך לשנות את התחזיות שלי.
בקשר לקליי וקארי אני מציע שתקרא את מה שכתבת לפני יומיים ! אני מרגיש עוד כמה משחקים כתבה נוספת שלך שג"ס ניצחה בגלל שיש לה שתי אשפים מהשלוש !
לא מרגיש שהקבוצות שוות ביכולת ,זו תיהיה הפתעה אדירה אם קליבלנד יקוח אליפות , welcome to the wild west lebron

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 17:08:06

מי אמר ומי כתב שההגנה של קליבלנד היתה טובה יותר מאשר של אוקלהומה?
אנשים כאן ממציאים דברים מהשרוול שזה גם מעליב וגם מצחיק.

תכניס ציטטה שלי בה אמרתי זאת, או תתנצל

דן
דן
03/06/2016 11:08:30

או וואו אחד הטורים הגרועים לפי דעתי…. מספיק עם עם בתירוצים והניסיון הנואש והפתאתי הזה אם יורשה לי לומר להגן על קליבלנד רק בגלל שהם מהמזרח או הקבוצה המועדפת עליך, בוא נודה בזה-גולדן סטייט ניצחו בתור קבוצה, לא הייתה הרגשה שמשהו מיוחד משתנה בקצב ובזרימה של המשחק אף על פי ששחקני הספסל ושחקנים משלימים נתנו את הטון הערב

לברון מאבד הרבה כי שומרים עליו טוב והוא לוקח יותר ויותר על עצמו–>מתעייף יותר–>מאבד יותר וכו'…

מעדיף לקרוא ניתוחים יותר אובייקטיבים (זה לא שניתוח סובייקטיבי הוא לא מהנה לקריאה אבל זה בגדר המביך)

מנחם לס
מנחם לס
03/06/2016 17:09:06
הגב ל  דן

עוד אידיוט. תראה לי "תרוץ" אחד – אפילו אחד! – שכתבתי על ההפסד!

LLL
LLL
03/06/2016 11:15:22

סה"כ היה משחק משעמם וחסר תחושת גמר גורלית ומהדהדת
יכול היה להיות גם בליגה הלאומית עם גבת יגור
מנחם – עם כל הידע והנסיון שלך, אחרי שהלוחמים ניצחו את האתלטים העליונים מאוקלהומה, אולי הגיע הזמן להסיר את הכובע במקום לאכול אותו, כי מאד בקרוב גם החבורה הסופר מגובשת מקליבלנד הולכת לסתור התחזית המלומדת שלך.

שישקבב
שישקבב
03/06/2016 11:21:07

טור מאוד לא מחוייב מציאות כמו ששלמה שרף אוהב להגיד..
קארי ותומפסון לא יחטיאו ככה בהמשך הסדרה כי אפילו מול אוקלהומה שעשו עליהם עבודה ענקית הם חזרו לעצמם ואפילו תומפסון שבר שיא שלשות למשחק פלייאוף שכולם עם יד בפנים (מאמר שאתה כתבת מנחם..).

אופיר נ.
אופיר נ.
03/06/2016 11:26:28

עם כל הכבוד ללוחמים,
ומסכים עם מנחם שלברון היה חלש,
ולאב באמת שניסה,
אבל הבעיה המרכזית הייתה קיירי אירווינג
22 זריקות שלו, 4 אסיסטים ו-3 איבודים .
הוא לא ייצר שום דבר לשחקני המשנה: סמית' וג'פרסון זרקו 3 פעמים, פריי ושומפרט פעם אחת כל אחד.
הכוכבים חייבים להפעיל את שחקני המשנה, מעורבות ותרומה שלהם. מרווחת את המשחק לכוכבים.
אם הכדור לא ינוע יותר בין שחקני הקאבס , הסדרה תיגמר ב-5 משחקים לכל היותר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/06/2016 12:26:46
הגב ל  אופיר נ.

זה השחקן. מה חדש..

לברוניזם
לברוניזם
03/06/2016 11:28:23

טעית בכותרת שנתת לטור.
היה צריך להיות משהו בנוסח:

"קליבלנד: מה חשבתי עליהם במשחק הראשון ושאר ירקות שלא קשורות למציאות או לגולדן. מה גולדן שיחקו גם? חשבתי שרק קליבלנד. וכל מי שחושב שונה ממני הוא דביל נה נה בננה"

גור גולן
גור גולן
03/06/2016 11:44:20

תודה מנחם…
קליבלנד לא יכולים להיות מרוצים בשום צורה.
ניקח לדוגמא את הרבע השלישי אותו ניצחה ב-3. ישבנו באוזן בר ולא האמנו שג״ס סיימה רק במינוס 3 את הרבע לאחר רבע מהגרועים ששיחקה העונה! אם קליבלנד לא מנצלת רבע כזה זה רע מאוד.
לוינגסטון היה יוצא מהכלל ומי שהיה עוד מדהים זה איגוודלה בזכות המנהיגות המטורפת שלו והנעת הכדור החכמה.

יאיר
יאיר
03/06/2016 11:51:47

שקרי ותומפסון לא קולעים זה ההגנה של קליבלנד
שקליבלנד לא קולעת זה יום רע של קליבלנד.
מה שגולדן סטייט עושה לא רלבנטי…

ובכלל, אולי קליבלנד הפסידה בכוונה כדי שתצא מעודדת מהמשחק. אם אני גולדן סטייט אני יוצא מעודד מהמשחק. רק מסיבה אחת פשוטה כי ניצחתי ועכשיו יש לי רק 3 משחקים עוד בשביל לקחת אליפות לעומת קליבלנד שצריכה ארבעה

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
03/06/2016 12:14:19

לפי משחק מס' 1 , התובנה שלי היא שיהיה מאד מאד מביך אם גולדן סטייט לא תיקח את האליפות . בלי להיכנס ליכולות של הלוחמים, שחקני הקאבס לא חכמים בעליל ( סמית מוביל בביטחה) .

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/06/2016 12:30:45

מנחם אתה חייב להפסיק עם התעמולה הזאת.

מרגיש כמו צנזורה בדרום קוריאה.
שני הקליים הטובים בהיסטוריה מחטיאים וזה בגלל הגנה נהדרת.
ואז הקליבלנד בה הקלעים בעיקר בינוניים אבל קולעים הודות לעזרה שבאה על לברון, כשהם מחטיאים זה מחוסר מזל.

תפרגן.

אמרתי כבר 300 פעם שלהרכב ביג 3 של קליבלנד אין דרך חהתמודד מול גולדן סטייט.
מי שראה את הסדרה הקודמת עם okc נזכר הרבה בגמר משנה שעברה והמשותף הוא סגנון המשחק והשליטה בריבאונד. זו הדרך היחידה להאט את הווריורס וגם היא בסוף לא מצליחה.

דיברו בקליבלנד על לרוץ ואיזה ריצה ראינו?? הם רק מאטים את המשחק!

קובי
קובי
03/06/2016 12:54:17

מנחם מכבד מאוד את דעתך וניסיונך אבל אתה חוטא פעם אחר פעם באותו דבר.
אם אתה אומר לפני הסדרה שהקאבס מנצחים אתה לא יכול להוסיף בהינתן והינתן.
אתה הצהרת שהקאבס הקבוצה הטובה בליגה,שהרוח הקבוצתית טובה משאי פעם ראית ושלו מאמן נהדר והרבה יותר טוב מהליצן שהיה שם קודם.
אז אם הם כאלה טובים הם צריכים להסתדר בלי ההינתן שאתה דואג להוסיף כל הזמן. הם קבוצה כל כך טובה אז הם כנראה יודעים להסתדר,ואם זה לא יקרה אל תגיד זה בגלל שלו חטף קיפאון מוחי או כי לברון שיחק את משחקו הגרוע בקריירה,זאת סדרה ארוכה ואם הקאבס יפסידו כנראה שהם קבוצה פחות טובה.

בהתייחס למשחק הזה,היה משחק מוזר שכנראה לא ישוחזר,
נראה איזה מהקבוצות תעשה את ההתאמות הנכונות למשחק השני.
אני עדיין בעמדתי שהלוחמים פייבוריטים אבל יהיה צמוד ויסתיים במשחק 7.

פינקי
פינקי
03/06/2016 13:36:07

נראה לי שצפית אתמול באיזה שידור חוזר של משחק מהעונה הסדירה, כי מה שאתה כותב רחוק שנות אור מהמשחק של אתמול.

ההגנה של הקאבס הייתה נוראית, התנועה המתמדת של הווריורס פירקה אותה לחלוטין, היו המון סקרינים וחיתוכים שנגמרו בליי אפ פנוי של החותך.
למה קרי ותומפסון החטיאו כל כך הרבה אני לא יודע, אולי הלחץ, אולי סתם מזל רע, אבל זאת לא הייתה ההגנה של הקאבס, רוב הזריקות שלהם היו זריקות שהם בדרך כלל קולעים.

מוש השור
מוש השור
03/06/2016 14:01:16

המשחק היה מאכזב במיוחד, פיהוקון חסר מתח, היה די ברור שזה הולך לכיוון של ג"ס.
לגבי הפוסט של הדוק, עם כל הכבוד, לדעתי אתה טועה, לברון לא היה גרוע, הוא היה מעט פחות טוב מהממוצע שלו, ראיתי כבר משחקים הרבה יותר גרועים שלו. אם הייתי קליבלנד הייתי מאוד מאוד מודאג. ביום נורא של קליי וסטף בם מפסידים בכמעט עשרים… אני לא נוטה לקבוע דברים אחרי משחק אחד אבל אחרי אתמול נראה כי יש לקאבס סיכוי גדול להצליח לנצח משחק אחד בסדרה.

אורן
אורן
03/06/2016 14:02:34

צודק, עוד מהגמר של שנה שעברה אני שואל את עצמי מה דלי עושה על הפרקט

פינקי
פינקי
03/06/2016 14:21:55
הגב ל  אורן

מנסה להכין חביתה

אלי לס
אלי לס
03/06/2016 14:04:35

הגמר האמיתי בכלל לא התחיל אבל מה זה משנה העיקר שגולדן סטייט ביתרון 1-0.
מנחם. זה שאתה אוהב כדורסל זה ברור זה שראית המון כדורסל זה ידוע אבל מה לעשות שהעיניים שלך הם עיניים של אוהד ולא של פרשן. רוב החברה פה שחלקם תלמידים שלך מפרשנים בצורה מקצועית ועניינית את מה שקורה אבל אתה כל מה שיש לך להגיד זה שלקליבלד היה מזל רע שלא נכנסו להם הכדורים והספלש לא קלעו כי ההגנה של קליבלנד סגרה אותם. בראבו!

חכם קאטו
חכם קאטו
03/06/2016 14:34:28

אני לא יודע לגביי שאר הספסל של גולדן סטייט אבל לגביי איגדולה ולוינגסטון זה פשוט עלבון לכתוב שמשחק כזה שלהם לא יחזור.
לוינגסטון הוא אחד משחקני המיד ריינג' הטובים בליגה, כשהוא על המגרש ויש לו מיסמצ' עם השומר הוא שוחט את היריבה. ראינו את זה במשך כל העונה ואפילו כבר ספציפית מול קליבלנד במשחק הראשון בינהם בעונה הסדירה.
איגדולה הוא ה- MVP המכהן של סדרת הגמר והמגיע לסדרה בכושר מצויין, אין שום סיבה להניח שהוא יוריד הילוך.
מה שכן אם קליבלנד תשפר את ההתקפה השבלונית האיומה שלה ותכניס עוד 2 שחקנים לרוטציה ההתקפית יש מצב טוב שהיא מסוגלת להכיל עוד משחקים כאלה מהצמד הזה.
לגביי קרי ותומפסון כבר כתבו פה מספיק שהם פשוט היו ביום קליעות רע. מה גם שהרבה מהסלים של גולדן נבנו מהדאבל טים על קרי בחסימה. דרך אגב מעניין לציין שגם על תומפסון היה דאבל טים בחסימה אבל זה כמעט ולא נוצל. אולי בגלל שתומפסון מוסר פחות טוב? אבל גם נראה לי שזה כבר ממש חלק מהשטף ההתקפי של גולדן סטייט לנצל את ההזדמניות שנוצרות אחריי חסימה לקרי ובמקרה של תומפסון הם פשוט לא מתורגלים ומגיבים ומספיק טוב.

דרור
דרור
03/06/2016 14:58:34

טוב, אמרו כבר את הכל לפניי. מו ויליאמס לא יכול לשמור עליי, מנחם. אם כבר דלי צריך להיות יותר על המגרש במקום קיירי ששומר פשוט זוועה. זה גם יתרום להנעת הכדור שלא הייתה קיימת. מה יש לחדש? האשך כבר אמר הכל ביומן שלו. הייתה לקאבס הזדמנות נדירה, אבל לברון לא יודע לקחת על עצמו ת'משחק. שחקן מעולה, אבל קלוזר בינוני ולא יותר. ולעניין ה"מנהיגות" שלו, הוא יותר ויותר מזכיר את קובי, עוד "מנהיג" דגול. היה משחק נורא, לא מבין איך מגיעים לגמר ולא מתאבדים על כל כדור. ג"ס ניצחו מתוך שינה. וזה ביום שקרי מזיק כמעט כמו שהוא מועיל ואולי יותר. וקליי ישן בעמידה. קליבלנד יכולים להיות מעודדים רק מזה שכבר ברור שתהיה סדרה קצרה ואפשר לסגור חופשה בקריביים עכשיו לפני שמחירי הכרטיסים יאמירו.

שמייקל
שמייקל
03/06/2016 15:14:57

אם קרי ותומפסון לא טובים וגולדן סטייט מנצחים מה יהיה כשהם יהיו טובים…

x factor
x factor
03/06/2016 15:29:24

https://www.youtube.com/watch?v=oyDf_RKmDnE
חברי ה ללל יעופו על זה

ברבור שחור
ברבור שחור
03/06/2016 18:54:33

טור של אוהד ולא של פרשן