ניצחון גדול לג"ס, ערב ענק באוזן בר! / דור בלוך

גולדן סטייט ווריירס 104 – קליבלנד קאבלירס 89:

משחק בקצב איטי, שבו קארי ותומפסון בקושי הגיעו לממוצע של 10 נקודות ביניהם, משחק שבו קליבלנד שלטה בריבאונד והביאה ריבאונד התקפה, ובכל זאת גולדן סטייט מנצחת במיני בלואו אווט.

בקיצור לילה טוב ליהודים.

גולדן סטייט פתחה עם בוגוט בחמישיה, מול קליבלנד שעלתה עם תומפסון ב-5, זאת דינמיקה שתימשך לאורך הסידרה כולה, כשגולדן סטייט מתלבטת בין הרכב יום הדין שלה, שקליבלנד לא יכולה בשום צורה להגן עליו, מול הרצון שלה למנוע מקליבלנד לפתוח פער גדול בריבאונד, ואכן הדינמיקה הזאת הובילה למשחק יחסית צמוד ברבע הראשון.

הכניסה של ליבינגסטון וברבוסה, שני גיבורי המשחק ברבע השני דחפה את גולדן סטייט קדימה ושלשה של ברבוסה העלתה אותה ל-11 הפרש 4 דקות לתוך השני. שלשות של קיירי ולאב השאירו את קליבלנד במשחק, והקבוצות ירדו להפסקה ב-9 לג"ס.

שליטה מוחלטת בצבע ודקות שיא של קיירי שהגיע ל-20 ברבע השלישי העלו את קליבלנד ליתרון נקודה 3 דקות לסוף הרבע השלישי והכניסו ארבע לחץ בג"ס, אבל אז היו אלה שוב השחקנים המשלימים ליבינגסטון ברבוסה ואיגודלה, שהעלו רמה בהגנה, ועשו ריצה של 21 הפרש וגמרו למעשה את המשחק כשדאנק של איגודלה עושה 20 הפרש 6 דקות לסיום.

בשורה התחתונה מה שניצח לגולדן סטייט את המשחק היה ההגנה (15 איבודים של קליבלנד כמעט כולם כתוצאה מאקטיב הנדס של איגודלה, גרין ובארנס), המיד ריינג' ג'אמפר שפשוט הרג את קליבלנד, אין מה לעשות אתה צריך לבחור את הרעל שלך, ומול ג"ס אתה לא יכול לבחור את השלשות והספסל שהיה לא פחות ממדהים.

ליבינגסטון סיים עם 20 גרין עם 16 ברבוסה עם 11 אבל שימו לב לאחוזים – ליבינגסטון עם 8 מ-10 וברבוסה עם 5 מ-5 גם איגודלה ובארנס סיימו עם ספרות כפולות ורק אז מגיעים קארי עם 11 בערב קליעה רע ותומפסון שהיה פאסיבי ולא מדויק עם 9. בסה"כ 8 שחקנים בג"ס עם 9 נקודות ומעלה.

בצד השני לקליבלנד היה בעיקר את קיירי עם 26 אבל באחוזים לא טובים, ואת לברון עם 23 וכמעט טריפל דאבל, אבל הנקודה המעניינת לגבי לברון היא שהוא התדרדר לא מעט בחזרה למשחק של הפוסט אפ כשכל הקבוצה מוזזת לצד השני של המגרש במטרה שלברון יימצא מישהו לשלשה פנויה או יסיים לבד. מול קבוצה עם הגנה כל כך מגוונת ואתלטית ספק אם זה הנשק הטוב ביותר של קליבלנד. בעונה שעברה לא הייתה לה ברירה, העונה המצב אחר.

=============================================================================================================

ולא נסיים בלי להתייחס לערב הענק שהיה באוזן בר, 200 איש גדשו את המקום עם בירות ונאצ'וס, ונתנו אווירה אדירה, עודדו לאורך כל המשחק, ניהלו שיחות אינטיליגנטיות ויצרו תחושה של קהילת כדורסל אמיתית, בערב המשותף להופס, הכדור הכתום, דה באזר ומרגישים NBA. אפילו ערן סורוקה עלה הבמה ככה סתם כי הוא בא לראות כדורסל אז למה לא.

כבוד גדול למידן שייצג אותנו על הבמה וחלק איתנו את חוכמתו כפי שהוא עושה באתר מדי יום, ולכל החברים כתבים וקוראים כאחד שהגיעו, פרגנו ונהנו מערב נדיר של תרבות ספורט בישראל.

כן יירבו!

 

 

וזה נכתב לפני המשחק:

הנה זה מגיע, לא נותנים ללברון להניף את הגביע!

*

גולדן סטייט ווריורס (0) – קליבלנד קאבלירס (0)

יאללה קומו עצלנים, שני לילות רצוף ישנתם כמו שצריך, יש גמר.

ואם אנחנו והווריורס נחנו שני לילות, מה יגידו הקאבס שכבר שבוע במנוחה, שלא נאמר כל הפלייאוף. אני אומר כבר זמן רב שלא נדע עד כמה הקאבס באמת טובים עד הגמר, אז הנה, הגיע הזמן לגלות.

שנה אחרי ששתי הקבוצות נפרדו אחרי סידרת גמר קשה ומתישה, בניצחון של גולדן סטייט, השתיים ייפגשו, אבל בעוד גולדן סטייט היא אותה גולדן סטייט, רק עם יותר קילומטרז', יותר עייפות, קארי שהשתדרג לרמת שחקן על ואנדרסון ורז'או אחד, קליבלנד היא קבוצה שונה מזו שעלתה על הפרק במרבית מתוך ששת המשחק של סידרת השנה שעברה.

הקאבס עם קיירי ולאב בריאים, עם התוספת המשמעותית מאוד של צ'אנינג פריי, עברה לשחק העונה ובעיקר בפלייאוף כדורסל שוטף הרבה ומהיר הרבה יותר, כאשר מוזגוב כמעט ולא רואה הרכב מה שמאפשר ללו לעלות עם הרכבים גמישים ואתלטיים יותר, לרוץ יותר, להניע את הכדור יותר ולקלוע מבחוץ יותר.

עם כל זאת גולדן סטייט היא כמובן הפייבוריטית הברורה. אחרי שעברה את הסידרה הקשה מול אוקלהומה, ויצאה מבור של 1-3, אחרי עונה של 73 נצחונות, וכשיש בידה את השחקן הטוב בעולם, זה יהיה חוסר כבוד גובל בטפשות להגיד שהם אינם הפייבוריטים בסידרה הזאת.

אז מה הקאבס צריכים לעשות בכל זאת כדי לנצח?

  1. למצוא את הדרך שלהם לעצור את הפיק אנד רול הרצחני של גרין את קארי את תומפסון, בין אם זה ללכת אובר או אנדר, בין אם זה לשלוח שחקנים ארוכים ואתלטים החוצה כדי לשים יד בפרצוף ובין אם בכל שיטה אחרת, זה הדבר שאתה חייב לעשות, כשגולדן סטייט עושה את זה בצורה משכנעת אי אפשר לעצור אותה
  2. לשלוט בריבאונד – כשגולדן סטייט בעניינים בריבאונד היא רצה, עם השלשות שלה במעבר ו-5 הופך ל-14 בתוך 40 שניות, קליבלנד לא יכולה לאפשר את זה, יש לה כוח אש, אבל לא כוח אש ברמה של אוקלהומה, ובוודאי לא ברמה של גולדן סטייט, מילת המפתח כאן היא הכלה (containment)
  3. להתפלל שקארי לא ישתולל – אם קארי קולע שלשות ב-50% מ-3 מטר מאחורי הקשת אין מה לעשות, אף אחד לא למד עדיין איך מתמודדים עם הדבר הזה.

*

הימור: הווריורס ב-20.

והנה בפעם האחרונה הפרטים לאירוע בערב, מקווים לראותכם!

*

הרגע לו ציפינו הגיע

הלילה שבין חמישי לשישי קליבלנד קאבלירס מגיעה למפרץ והגמר הגדול מתחיל

25 שנה מאז הגמר הראשון שצפיתי בו בשידור חי ( הבולס של מייקל לקחה את הלייקרס של מגיק ) הצפיה בגמר הולכת לעלות מדרגה.

היסטוריה באוזן בר – שידור חי של הגמר

אז במקום לחטוף מרפק מאשה על כל יש !!! , במקום להכין את הילד לגן בדיוק שההארכה התחילה או סתם כי נמאס לכם להרדם ברבע ה 2 על הספה ולקום למסיבת העיתונאים – הזדמנות לצפות במשחק עם עוד 200 מטורפים לדבר

אני מתרגש לקראת ההקרנה ומקווה שהארוע לא יהיה חד פעמי

הארוע הוא שת"פ של 4 אתרי הבסקטבול המובילים בישראל , הארוע יתקיים נמכרו כבר כ 70 כרטיסים והיד עוד נטויה

מלבד הבירות – התפריט לארוע
לו"ז:

2:00 פתיחת דלתות

3:00 פאנל קדם משחק

4:00 פתיחת המשחק

המשתתפים בפאנל קדם המשחק ובמחצית:

מנחה – דור בלוך – ספורט על הבר, דה באזר, הופס

מדה-באזר – עמית זילברבוש
מהכדור הכתום – שגיא רפאל
מהופס – מידן בורוכוב
ממרגישים NBA – יובל עוז

https://www.facebook.com/events/1774566949348452/

לפוסט הזה יש 703 תגובות

  1. יופי של פריוויו, יש ככ הרבה שאלות לגבי הגמר הזה- כמו שציינת איך הקאבס מתכננים לעצור את קרי וגרין, עם מי קר יעלה בחמישייה ואיך הוא מתכנן לעלות בתחילת הרבעים השני והרביעי, בד"כ חמישיית הספסל פלוס לברון של הקאבס ( אני חשבתי על ליוינגסטון קליי בארנס איגודלה וספייטס). מי תפציץ יותר מהשלוש, איך לו מתכנן לנסות להאט את קרי כשאירוינג ולאב משחקים ברוב הדקות.

    ככ הרבה שאלות, זה יכולה להיות עוד סדרה גדולה וצמודה ויכולה גם להיגמר בטיול של ג"ס. יהיה מטורף

  2. תודה לדור על היוזמה והארגון של הארוע. לצערי אהיה בארוע אחר חשוב.
    רק תיקון קטן – לקליבלנד יש הרבה יותר כוח אש משל אוקלהומה, יש לה אולי ריבאונד התקפה פחות טוב.
    *** אני מקווה לנס לא לנחס רק לנחש קליבלנד בחמש ***

    1. אני דווקא מסכים עם דור שעל פניו לאוקלהומה יש יותר כוח אש, הם הקבוצה היחידה בליגה שמשחקים בה שניים מהטופ 5 סטארס של ה-נ.ב.א כיום.

  3. החזרה של הלוחמים מקבר עמוק מול OKC היא סגולה לחיים ארוכים
    ( כמו כל המקרים בהם מכריזים על מותו של מישהו בטרם עת ) .
    הם לא יפלו לשם שוב . ריכוז מכסימלי ב-2 הראשונים – וזה שלהם .

  4. תודה על הפריוויו ועל כל הארגון של הקרנת המשחק באוזן בר
    הגמר של השנה שעברה עשה היסטוריה עם 2 הארכות רצופות
    גולדן סטייט בהיי קליבלנד אחרי מנוחה
    הקאבס ב 8

  5. אחלה פריוויו, מסכים שג"ס ינצחו. לטובת כל מי שלא יוכל להגיע לתל אביב בשלוש לפנות בוקר גם פה יהיה בלוג חי (המשחק מתחיל ב-4). יהיה אש

  6. גולדן סטייט מתפרעים הלילה, קליבלנד יקבלו את הכאפה שהם צריכים כדי להבין שזמן הטיולים נגמר. גולדן ב-18.

  7. תודה על המאמץ דור.
    נחמד לשמוע על שגעונות של אנשים לקום לנסוע לחפש מנחים אחלה הפקה.
    נראה לי מענין לארגן לוולטה אספניה פאנל דומה ובשעות יותר סבירות .
    הוולטה הוא לא רק מירוץ אופניים נפלא אלא גם עובר באזורי תיירות מופלאים.
    אם מיכנס ולו לדוגמא אחת הרי שפראדו יאנו בסיירה נבדה בגרנדה הוא הכפר של אתר הסקי הגבוה בספרד סיירה נבדה עם הר המולאסן.
    ומתחת גרנדה מתפארת בטאז מאהאל בערבית מאחאל ( מקום גיא )… הנקרא בשפת המקום אל האמברה שוב שיבוש מאל חאמרה (אחמאר אדום בערבית ) גיא….
    זוהי כמובן רק דוגמא אחת וכאשר הוולטה עברה באראגון ליד פארק אןרדסה מונטה פרדידו והשדרים פדרו את פדרו (דלגאדו מטובי הרוכבים אי פעם עלילותיו יסופרו בקרוב ) פדרו הרזה דלגאדו גיא …
    הוא היום הפרשן הרכוב על האפנוע ובפריויו הוא רוכב בפועל את הקטעים בסירטוני הקדימןונים פריויו ….. גיא ..
    וכששני אלו היללו את פארק אורדסה וציינו את רצונם להגיע למקום הנפלא הזה לא יכלתי שלא לחוש גאוה על חמשת הימים בהם כחתתי את רגלי בפארק הנפלא הזה מהיפים שראיתי .
    מתנצל על תפיסת הבמה ולו לרגע קט ישר כוח על היוזמה .
    אני מקוה שרמת הענין תהיה דומה לזו של הסדרה הקודמת כי דוראנט טוב מלברון ןבשום מקרה אני לא מאמין שיתפסו .אותו בנאום בסגנון אם נפסיד הפעם לא יהיו לנו תירוצים …..זהו משפט נפלא שקשה לי להבין איך ניתן לרדת לתהום כזו .
    לטעמי שחקן כזה לא ראוי להקרא ספורטאי בכלל מדובר בתינוק מגודל
    במקרה הזה מגודל מאד ואני כבר מחכה לשמוע אותו בסוף הסדרה ….מלשון שיר אהבה בדואית של ברוזה
    וכשחזרו…שכח את כל מה שהבטיח …..
    מענין מה יגיד אז…..

  8. משחק ענק, וצר לי שלא אוכל להגיע בסוף. זה לדעתי המשחק שקליבלנד צריכים לנסות לגנוב, כי זה יהיה יותר קשה בהמשך.

  9. ועיקר שכחתי הימור
    קליבלנד מפטרים את לו. בסוף הסדרה.
    ולברון עוזב ומצטרף ללללל בה ישב על. הספבל ויתן עצות ליניהב והאשך.

  10. hello nesihim and nesihot, i am currently in netherlands and won't attend the ozen bar.

    today is the game the the cavs will have to steal, i highly suspect the possibility of the warriors losing the 2nd game at home, knowing that 2-0 almost always ends with a championship for the leading team (not if you're the mavs).

    I will return to Israel on Monday, therefor losing the first two games. anyone has any HD links?
    I would also consider buying a single game somehow, because I don't want to rely on lousy links during the finals, any ideas for that too?

    btw, Ghost Rider and Etayle, who are you rooting for?

    1. יב"ט – כמו שאמרתי לך, כנס בזמן המשחק.

      המקסימום שתקבל עכשיו זה שמות של אתרים. הלינקים הטובים מגיעים בזמן אמת. מקסימום תפסיד כמה דק' מהפתיחה.

    2. לול על האנגלית. תהנה מהבריזה הנעימה. גם לי יש תחושה של 1-1 אחרי 2 משחקים. נראה שהלילה יהיה מותח פלוס. אגב אתה מכיר טוב את reddit שם תמיד תמצע לינקים…

  11. אוהד שרוף/ מאיר אריאל
    אני אוהד שרוף של בית"ר. וחברי הטוב אוהב חרוך של מכבי. אני
    חבר גלוי בהפועל וחברי הטוב מוצהר של מחנה שמשון. אנחנו
    ספורט. חברות במועדון, שזה השקפת עולם, זה דבר אחד, ואהדה
    שורפת או חורכת זה דבר אחד, שלפעמים מתחברים ולפעמים לא.
    עכשיו, למרות שאני ספורט, אני לא ממלא טוטו כל שבוע, בעיקר
    מתוך עצלות, אבל אני מתערב על סכומים לא גדולים, משהו כמו
    עשרה-חמישה עשר אלף גולדות (זהובות), לפעמים עשרים-עשרים
    וחמישה אלף שרתים אפרוריים, הכי הרבה ארבעים-ארבעים וחמישה
    אלף עגנונים סגולים-כחלחלים, אבל זה רק כשמדובר בקבוצתי
    בית"ר, שאני מקפיד להתערב שהיא תפסיד.
    תשאלו איך אוהד שרוף מתערב שקבוצתו האהודה-שורפנית תפסיד.
    ואני מודה שזה מוזר, בלשון המעטה. ועם זאת, זה נראה לי טבעי
    לחלוטין. אם בית"ר מנצחת, אז השמחה של אוהד שרוף מקזזת כמו
    כלום את כל העגנונים הסגולים האלה, ארבעים וחמישה אלף להסיר
    טעות, ועוד נשאר עודף שמחה. אבל אם בית"ר &1128#; בלי לפתוח
    פה &1128#; לא מנצחת בלשון נימוס, אז שום סכום, כן, שום סכום
    לא יקזז את האבל והיגון ו… אבל נשארים לי איזה ארבעים
    וחמישה אלף עגנונים, בלשון המעטה, בתור משהו סמלי ביד. זה
    שום כלום, כן אבל זה משהו, אני תמיד שואף להוציא משהוא מהדבר
    הנורא הזה. ממש כשם שאני לא רוצה יותר מדי משמחת הניצחון
    המשכרת. חברי הטוב, להזכירכם, אוהד חרוך של מכבי, מוצהר של
    מחנה שמשון, גם כן ספורט, אומר שאני לא אוהד, בטח לא שרוף,
    אני סתם פרווה. כי הוא, כמה שלא יהיה אוהד חרוך, כולה קצות
    האצבעות, הוא לעולם לא יתערב שמכבי תפסיד. אם הוא כבר מתערב,
    אז תמיד ואך ורק שמכבי תנצח. בלי ספק יחס ישר. אז אם מכבי
    מנצחת, יש לו הכל, גם שמחה וגם כל הכסף הזה &1128#; בשבילי
    זה קצת יותר מדי. ואם מכבי מפסידה, והלא על מכבי אפשר לפתוח
    פה גדול &1128#; אם מכבי מפסידה &1128#; אז אין לו ולא כלום
    חוץ מיגון ואנחה ושבר ומכה טרייה ועוד להיות חייב את כל הכסף
    הגדול הזה &1128#; בשבילי זה הרבה יותר מדי. אבל אני מכבד
    אותו בשביל מה שהוא והוא מכבד אותי בשביל משהו, זאת אומרת
    בשביל מה שאני, זאת אומרת עוד פעם: אני מכבד אותו בשביל מה
    שהוא, כן מה שהוא והוא מכבד אותי בשביל משהו, זאת אומרת
    בשביל מה שאני, זאת אומרת יוצא שאני זה משהו יכול להיות גם
    מ-ש-הו! כמו שחברי הטוב הוא הכל &1128#; ולא כלום, וגם זה
    משהו.
    עכשיו, קורה שהקבוצות נפגשות. בית"ר בכחול-לבן מימין לשמאל
    ומכבי בצהוב משמאל לימין. ואנחנו יושבים בטריבונה זה ליד זה,
    חברים טובים, ספורטיב-פוזיטיב משני עברי &1128#; מארבעת עברי
    הגבולות של בית"ר, מכבי, הפועל ומחנה שמשון. מתח חגיגי
    באוויר. להפיג מעט את המתח אני מציע לחברי הטוב התערבות.
    אומר לי, יש קושי בדבר. אם אני אתערב כדרכי שמכבי תנצח ואתה
    תתערב כדרכך שבית"ר תפסיד אז בעצם יש הסכמה בין הצדדים ואיפה
    ההתערבות? אומר לו מיד, אתה צודק. רק אם אני אחרוג מהרגלי,
    או אתה מהרגלך, רק אם אחד מאיתנו יחרוג מהרגלו &1128#; יש
    מקום להתערבות. אומר לי מיד אתה צודק. וטוב שיש איזו הסכמה
    בינינו. אבל אני שואף לפצח את אי הסכמתו להתערב, כי אני בחוש
    חש שזה יום טוב לוויתורי שמחה על קצת כסף. כי אני הולך רק על
    ניצחון. אני אומר לו, בתור מוצהר של מחנה שמשון איזה קושי יש
    לך להתערב שבית"ר תנצח, בטח לא כמו הקושי שיש לי בתור גלוי
    של הפועל להתערב שמכבי תנצח, יותר נוח לי להתערב שבית"ר
    תפסיד, בתור גלוי של הפועל… אז אם בית"ר תנצח השמחה שלי
    והארבעים וחמישה אלף העגנונים שלך. ואם מכבי תנצח &1128#;
    השמחה שלך והכסף הקטן הזה שלי. אחרי שתיקה קלה הוא אומר לי,
    אני בחיים לא אתערב שמכבי תפסיד. ואתה תעשה מה בראש שלך,
    פרווה. חוץ מזה, אני לא מצליח להקיף עגנון אחד ואתה רוצה לתת
    לי ארבעים וחמישה אלף… בשבילי זה הרבה הרבה יותר מדי, אבל
    אני מכבד אותך בשביל משהו, בשביל מה שאתה, זאת אומרת…
    והמשחק החל, והמשחק נגמר, ובית"ר הפסידה. השתתפתי בשמחת חברי
    וגם הוא השתתף בשמחה באבלי, יגוני והלוך-קדורני ובאין
    התערבות גם הלכו לי ארבעים וחמישה אלף עגנונים סגולים
    כחלחלים.

    1. מנחם מדהים שיש באתר קהל כזה רב של אנשים מכל קצוות העולם, חבל שאיני יכול לבקר בישראל מקווה שיגיע בשנה הבאה.

  12. נהנתי. מספיק היום חייב לפרוש .
    יש באתר. הזה הכל. מבינים גדולים במשחק
    מבינים דגולים באופניים מבינים דגולים בכתיבה.
    ומעל לכל סאטירה משובחת.
    מאז ימי אפרים קישון אותו קראתי באדיקות לא נהנתי כך.
    חברים תעלת בלאומליך תיחפר מחדש ולברון יגיע לשחות בה כיקיר האתר והציבור….

  13. יהיה משחק ענק
    להערכתי, משחק צמוד שיגיע לגבול המאה+משחק רע של קרי=קליבלנד גונבת את הביתיות ומקבלת 30 על הראש במשחק השני.

  14. קליבלנד ב4 משחקים, היום מביסים ב20 הפרש, טימופיי מוזגוב אם.וי.פי גמר, קלי תומפסון עוזב לסקרמנטו בסיום הסדרה.

    1. גוסט ריידר היקר,

      הבנתי כי הבנתך נשללה בידי שוטר הופס.
      אינך יכול לגלוש באתר מבלי שתעבור קורס "רענון הבנה", אחרת תגובותיך תהיינה הזויות כמו זו.

      מאחר ומפגש הופס יתקיים רק בקיץ, הינך מתבקש לסור לאוזן בר לאלתר ולבקש ערכת "עזרה ראשונה לרפה הבנה" ולהמנע מהתניידות באתר הופס בלעדיה.

      תודה,

      1. מה סקרמנטו אחלה קבוצה. יש שם את את השמות הכי טובים באן.בי.אי – קאולי סטיין, קוסטה קופוס, קווין סי איסי, בלי נלי.

  15. סטף קארי רוצה לזכות בכל שיא אפשרי. הוא השיג כמעט הכל.
    סטף קארי לא היה עדיין MVP של סדרת גמר. וזה מציק לו.

    צפו לסטף שעוד לא ראיתם.

  16. i have subcribed to reborn4hdlive, my subscription has been processed and my registration status has changed to "Completed"
    when will they publish the link, or am i missing something?

  17. זה כבר חודש שאני ממטיר על המרשתת אינספור מילים.
    ועכשיו המאני טיים,
    ואני חייב לציין שאני חושש.
    אני יודע שהלוחמים קבוצה אדירה,
    בעוד שאני מקווה שהקאבס יוכלו להגיע לרמתם.

    (אני עוד יותר חושש מהכובע שאצטרך לאכול במפגש ההופס…)
    (ועוד בלי בירה שתעזור לו להחליק במורד הגרון…)

    1. עליי… סמיילי

      תכלס.. אוהב ומעריך את האומץ שבתחזית המוזרה הזו.

  18. חצי מהגולשים המשתתפים בבלוג החי נמצאים באוזן באר, אז אל תתביישו לכתוב ולהביע דעות, אבל שוב – ללא דביליות בבקשה

  19. איזו התרגשות! הבאסה שיש לי ישיבה ב12 (אני ביפן, ז"א יהיה 6 בישראל). ככה שאם המשחק צמוד, אני בדיוק מפסיד את המתח של הרבע האחרון.

  20. בוקר טוב,

    פתיחה מצויינת של הלוחמים,
    הרבה תנועה של הכדור,
    ניצול מי מא'צים של שומר נמוך על בארנס,
    בחירת חכמה בתוך הצבע,
    והגנה מצויינת.
    קליבלנד לא מניעה מספיק את הכדור.

  21. רצה שמועה על טרייד של ג'ף טיג ונרלנס נואל. אם יקרה מדובר בהברקה של פילי וסוג שך הכנה לחיים בלי הורפורד באטלנטה

  22. לברוניזם, בקשתי לכתוב כמו בני אדם, אז למה אתה מתעקש להיות אהבל ודביל? אתה לא מסוגל לכתוב בצורה קצת יותר אמינה ואובייקטיבית?

        1. ומה רע באמוציונאלי?
          יש רק דרך אחת לאהוד קבוצה?

          ובלי קשר: הרבע הזה עד כה — גולדן נתקלת בהגנה הכי חלשה ששיחקה מולה כל הפליאוף. כבר 2 סלים ששחקן מקבל כדור לחלוטין לבד להטבעה.

    1. תפסיקו לדבר שטויוץ כנראה לא ראיתה את האחוזים שלו, נכון אין לו את הקליעה היציבה ממיאמי (40 אחוז מ3) השחקן הטוב ביותר על המגרש

  23. מילא הגנה, אבל מה קרה להתקפה של קליבלנד? ואל תספרו לי שטויות על ההגנה של ג"ס. קליבלנד פשוט עומדים.
    ואם מישהו ראה את איירוינג הוא מוזמן לספר…

    1. גם ארווינג לא הגיע וגם לא קרי במונחים שלו, ממש לא איכשהו ההתקפה של קליבלנד מצויינת,קיירי ארווינג פשוט בניהול משחק רשלני

  24. רק מלקרוא את התגובות, בלי לראות את המשחק –
    ניתן לחשוב שגולדן סטייט סיימו את הרבע בלפחות יתרון של 20 נק'…

    1. +1

      אנשים עפים פה, שוחטים את קליבלנד על הרבע שלהם במקום לשים לב שגולדן סטייט לא ניצלה כמעט כלום מזה

  25. אנדרסון ורז'או הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ה NBA שמשחק באותה עונה בשתי הקבוצות שמגיעות לגמר

  26. המשחק אמנם רק ב-4 הפרש, אבל מרגיש כמו שליטה מוחלטת של הלוחמים.
    9:4 באסיסטים.
    3:0 בחסימות
    שניהם ללוחמים.
    הכדורסל של הקאבס יותר מתבסס על בידודים,
    וגולדן סטייט משחקת את המשחק הרגיל שלה.

      1. הנה, עוד פעם. איך ההגנה קשורה לזה שאין תנועה בכלל בהתקפה?
        אם קליבלנד היו זזים בלי הפסקה היינו יכולים לראות מה ההגנה של ג"ס שווה, אבל הם פשוט עומדים ומסתכלים על מוביל הכדור.

        1. מבין מה אתה אומר, אבל עדיין חושב שיש פה מצב "ביצה ותרנגולת".

          אי הנעת הכדור בהתקפה נובעת, בין היתר, ממשחק ההגנה של ג"ס, an underrated defensive team.

          זה לא רק לחץ אישי עם הכדור, זה פוזינשים של כל החמישייה שגורמים לקליבלנד להסס ולאלתר. זה שהם לא זזים, זה כי הם לא רואים לאן לזוז על מנת להתפנות ולתכנן מהלך.

  27. דוקטור- אתה יכול להגיד שאני כותב כמו דביל ואהבל
    אבל ההגנה של קליבלנד פחות טובה מאשר OKC או אפילו פורטלנד בפלייאוף הזה.

    אני מבין שקשה לך להודות שהמזרח הוא סך הכל המזרח,
    לא נורא. עוד שלושה משחקים ושלושה רבעים תבין גם.

  28. ההבדל היחידי הוא באחוזי הקליעה. כל השאר – בולשיט.
    לקאבס כדורים בינתיים לא ניכנסים, אלא כשמישהו מגיע לסל

  29. זה ממש נראה שקליבלנד חזרו לימים המופלאים של אחד מכדרר וארבעה מפצחים גרעינים. לאן נעלמה ההתקפה הכי טובה בפלייאוף?

      1. ברצינות, תסבירו לי איך זה קשור.
        הם לא זזים! אין שום תנועה! ההגנה של ג"ס לא צריכה לעשות כלום, רק לעמוד מול השחקן…
        אני שואל ברצינות

  30. החילוף על קווין לאב זה מלכודת דבש… נותנים לו להרגיש שיש לו יתרון בפוסט על הגארד שנמוך ומכריחים אותו לקבל משם החלטות. זה לא מה שקליבלנד רגילה לעשות.

  31. נתום מעניין נוסף שמעיד על השונות במשחק – קבוצתי מול כוכבים:
    בקליבלנד: לברון עם 9 זריקות, לאב עם 7, אירווינג עם 5 סה"כ 21 זריקות מתוך 30.
    הלוחמים : 28 זריקות, גרין עם 5, בוגוט ובארנס עם 4, תומפסון וקרי רק עם 3.
    הקאבס בצרות.

  32. קיירי אירווינג משחק' עם עצמו בהתקפה של הקאבס,
    במקום לשחק חכם להניע את הכדור ולהכניס את החברים שלו למשחק.
    JR סמית' בלי זריקה.. הזוי.

  33. ההתקפה של הקאבס כל כך מכוערת שזה כואב.
    מה שכן הם עדיין די צמודים, ככה שזה כנראה עובד.
    מזכיר את שנה שעברה.

  34. נדיר שמצליחים לגרום לי להיות כזה קטנוני אבל
    "one of the best atmospheres in all of sports"… איזה משפט קלולס אמריקאי להגיד!

  35. מאד מדאיג בשביל קליבלנד שכל השלישייה שלה באו טוב למשחק, ומנגד סטף וקליי לא במשחק טוב, ועדיין הדאבס בשליטה מוחלטת במשחק

  36. הנד צ'ק עם 2 ידיים כל התקפה על קארי בחסימות. בדיוק כמו מול OKC

    1. זה כל הפליאוף ככה, כבר התרגלתי ונראה שגם גולדן סטייט.
      מעצבן מאד ולא מובן למה החוסר כבוד הזה לקארי. מצד שני נותנים לגולדן סטייט לפוצץ את לברון ולאב בפנים בלי הרבה תגובה אז גם יש איזון

  37. אף אחד לא בדאבל פיגרס בג"ס, הספלאש בראדרס לא בעניינים בכלל, אבל הצוות המסייע הגיע בגדול וזה מספיק ליתרון יפה במחצית.
    אצל הקאבס רק הביג 3 קולעים בינתיים, כשאירווינג עושה את זה באחוזים רעים מאוד.

    בהגנה לברון רוצה להוכיח שקרי לא יכול עליו, ומקבל אותו הרבה פעמים בחילופים, משחק איתו אגרסיבי מאוד ובינתיים זה עובד לו. לקרי אסור להיגרר לזה, שימשיך לשחק את המשחק שלו

  38. קר לא מתנהל עם קארי נכון. קארי כופה את עצמו כרגע, הוא צריך לקחת להוריד אותו לספסל, להרגיע אותו, ולהעלות את ליווינגסטון וברבוסה.

    לא הייתה שום סיבה להוריד אותם מהמגרש, זה היה נראה כמו חילוף של ה GM של אנדר ארמור..

  39. טוב, סיכום מחצית:
    הערך המוסף של ג"ס- הספסל. בענק.
    הערך המוסף של קליבלנד? זה שסטף לא במשחק….

    אם אחרי מחצית כל כך גרועה של קליבלנד הם רק במינוס תשע הם צריכים לומר תודה.

  40. 9 + ללוחמים וקרי וקליי עוד לא איפסו את היד . בינתיים זו ההגנה , באררנס , גרין ואיגי והשחקנים המחליפים . אם איגי ימשיך לשמור ביעילות על לברון הוא עוד יקבל MVP פיינלס נוסף .

  41. הקאבס מתרכזים בסטף וקליי ונותנים מבטים פנויים לשאר השחקנים. ההתקפה של הקאבס מתרכזת יותר מדיי בביג 3 ואין כמעט זריקות שמקבלים השחקנים האחרים. אני לא חושב שלברון ישב אפילו דקה אחת על הספסל במחצית הזאת, זה יהיה מאוד בעייתי להמשך. הלוחמים יכולים להיות אופטימיים לגבי התוצאה של המשחק הזה.

    1. אם אתה ביתרון, והשיפוט לא טוב אתה צריך לשתוק ?

      זה פשוט משהו מגמתי שלא שמים אליו לב, בדיוק כמו החסימות הנעות של גולדן..

      1. אני מסכים שהשיפוט לא מדהים. חוץ מאיגודלה, כל מי ששמר על לברון עשה את זה עם המון עבירות שלא נשרקו.
        שלא לדבר על חוסר האחידות בשריקות לעבירות בחסימה.

  42. 9-4 לקליבלנד באיבודי כדור, זה מתאזן עם מספר הה בריב התקפה, לכן נשארנו עם אחוזי הקליעה 52% לווריורס, רק 35% לקאבס, כולל 4/13 מחוץ לקשת

  43. מנחם למה ציפית ? גם בעונות הגדולות שלו ואפיילו בעונה שקלה 90/50/40 הפלח השאיר את לברון חופשי על השלוש. ככה זה כשלאשך יש אשך אחד יותר ממנו

  44. איזה אנטי קליימקס מהסדרה נגד אוק' (ומשנה שעברה).
    ההגנה של קליבלנד זה כמו נבחרת ישראל כדורגל – לפתוח רגליים ולהיות כ"כ אפאטיים עד שזה מוציא את העוקץ מהקבוצה השנייה (קל מדי).

    1. לדעתי צריכים למצוא מקום יותר איכותי. אנחנו דחוסים פה כמו סרדינים ולא רואים כלום מרחק וההסאונד על הפנים. אבל כל הכבוד על היוזמה

  45. זה נראה כמו משחק על כרטיס למקום ה 8 בפלייאוף.

    קארי צריך לרדת לספסל.

  46. התגובות פה באתר פשוט לא אובייקטיביות, לברון ב90 אחוז מהכניסות מקבל המון מכות שלא נשרקות, גם הוא לא הופיע למפגש (גם קרי ותומפסון אבל זה סיפור אחר) טיירון לו מנסה לעשות מה שבלאט עשה בשנה שעברה להעלים את קרי ותומפסון ולתת למחליפים לנצח את המשחק.

  47. כ"כ מתגעגע לווסטברוק עכשיו. הקאבס קבוצה קשה לעיכול וג"ס שאננים, זה יעלה להם ביוקר בסוף, אם לא עכשיו אז במשחק 2. במקום לצעוק על השופט בפסק זמן, קר צריך לתת לקרי סטירה.

    1. לא הצגה ולא נעליים. דלי התכוון לעצור אותו בעבירה אבל איגי בדיוק הזיז את היד, אז היד של דלי עפה ישר לשם…

  48. "יש טעם לפגם שמרשים למזרחיות לשחק סדרה מלאה נגד קבוצה מערבית."
    "צריכים לתת למזרחית +10 בהתחלה שיהיה כוחות"
    "המאבק הגדול של ג"ס בסדרה – להישאר ערים"

    אז 30 הפרש כרגע?

  49. טוב התסריט ידוע. קליבלנד מצמצים ואז מגיע מטח שלשות מגולדן שגומר את המשחק. זה בד"כ מתחיל בבארנס/איגי ואז קרי מגיע

  50. איגי ענק. הממצטיין במשחק. לא יודע מה עובר על קרי אבל הוא חייב להתאפס על עצמו. קליבלנד משחקים איתו מאוד פיזי על גבול הלא חוקי והוא נותן לזה להשפיע עליו.

      1. כן. מניחים עליו שתי ידיים בשמירה כל פעם שהוא מנסה לעבור בין חסימות ובפנים אל פנים. זה לא חוקי כי מותר רק יד אחת.
        זה לא חדש.

        בליקשר הוא זוועה היום. וגם קליי. והם עדיין מובילים.

      2. צודק, זה לא על הגבול זה פשוט לא חוקי. תסתכל מה קורה כשהוא זז בלי כדור. לפחות עבירה אחת בכל תנועה כזאת.

  51. מה שמטריף בג"ס זה שגם כשהם משחקים על הפנים (והרבע השלישי שלהם היה קטסטרופה) תוך דקה הם רצים ל7-0…..

    אני יודע שכולם אומרים את זה כל הזמן, אבל זה עדיין מטריף.

    קליבלנד עוד תצטער על הדקה הזאת.

    ואגב, דלי הבין את זה ובגלל זה ניסה לעצור את המומנטום עם העבירה על איגי. אבל למה להפסיק לשמור…?

  52. אני מתגלגל מצחוק ממה שהולך פה…

    איגי להיכל התהילה – העצומה בעיצומה

  53. וואוו הספסל של ג"ס היום זה לא יאומן, ליוינגסטון משחק כמו ששיחק כשקרי היה פצוע, ברבוסה אולי במשחק הכי טוב בעונה ההפכפכה שלו

  54. אם היו אומרים לכם שהקו האחורי של הווריורס היה עם 13 מ-15, הייתם מאמינים שאלו ברברוסה וליבינגסטון?

  55. ליבינגסטון פשוט נהדר. כיף לראות אותו משחק. בסדרה הקודמת היה לו מאצ' אפ קשה מבחינת פיזיות בסדרה הזאת זה או קיירי או דלי ומול שתיהם הוא יכול להגיע לזריקה שלו.

  56. פשוט משחק אינטילגנטי של הווריירס.
    ניצול מעולה של מיסמאצ'ים.
    ליווינגסטון מכפר היום על כל ההחטאות שהיו לו בסדרה מול OKC.
    הג'אמפ שוט שלו מחצי מרחק,
    יותר בטוח מדאנק של אזלי.

    ולא ברור למה טיירון לו, עוד לא מנסה לסגור את הפרצה..

  57. לדעתי קליבלנד פיספסו את הזדמנות חייהם לגנוב את המשחק.
    במשחק הבא אף אחד בג"ס לא ישחק כמו שהוא משחק היום (אולי רק איגי…), הבעיה היא שזה אומר שסטף ותומפסון יחזרו לקלוע…

  58. פשוט ההגנה של קליבלנד לא מספיק מאתגרת את החמישייה הראשונה.
    אם ג"ס היו עולים עם הקט-סל היה כבר 20+

  59. 3 תרגילים בהתקפה של קליבלנד:
    לברון חודר ומוציא החוצה. או מסיים בליי אפ.
    לאב בפינה השמאלית משלוש או לפוסט אפ.
    קיירי באחד על אחד עד הסל.
    וזהו.

    1. צר לי גיא, אבל אם ביום שסטף ותומפסון משחקים ככה, קליבלנד חוטפים ריצה כזאת במאני טיים מול המחליפים, אני לא רואה איך הם יכולים לקחת משחק, שלא לדבר על סדרה.

      זה לא שג"ס נתנה היום תצוגת תכלית. להיפך. שום דבר מהתוכנית שלהם לא עבד (לעומת קליבלנד שחצי עבד לה) ובכל זאת הם אילתרו מדהים

  60. בית ספר של הלוחמים. היה ברור שהקאבס יפסידו את המשחק הזה. המשחק הבא הוא המשחק המכריע. אני לא רואה את הלוחמים מפסידים שתיים בקליבלנד.

  61. ""יש טעם לפגם שמרשים למזרחיות לשחק סדרה מלאה נגד קבוצה מערבית."
    "צריכים לתת למזרחית +10 בהתחלה שיהיה כוחות"
    "המאבק הגדול של ג"ס בסדרה – להישאר ערים"
    אז 30 הפרש כרגע?"

    לא גוסט-ריידר, זה רק 20.

  62. 1985: בוסטון מנצחת משחק ראשון ב-34, מפסידה את הסדרה
    2013: ספרס מנצחת ב-37:את משחק שלוש ומאבדת את האליפות

    ניצחון מרשים, אבל זה עדיין 1-0. ההפרש לא משנה טכנית

  63. במקום לתת לקארי ותומפסון מנוחה ביום גרוע, הוא נותן להם להרוס.

  64. זה לא רק כמה אתה קולע, זה גם מתי אתה קולע את זה. הניצחון הושג בזכות הספסל אבל השלשות האלה חשובות ביותר

  65. איזה אידיוט קיירי, הוא רואה מיס מאץ' של לאב על קארי בפוסט, ובכל זאת מוריד ת' ראש ודוהר פנימה. אין שם הרבה שכל.

  66. האחים המניאקים קוברים את קליבלנד לסיום.

    בתאכלס לא אכפת לי מקליבלנד – לא אוהד אותם, סתם רוצה שתצא הנשמה לכל אוהדי גולדן סטייט. נו אולי במשחק הבא.

    1. רוכב האווזים – למה זה נראה שבתמונת הפרופיל שלך אתה עושה מעשה מגונה בקטין?
      תקווה שזכות הציבור לדעת לא חם על עקבותייך

  67. חייב לשתף:

    אני יושב ורואה את המשחק בשקט בסלון. מתאפק לא להעיר אף אחד. באמצע הרבע האחרון, שיא המתח, שתי התאומות בנות החמש שלי פתאום צצות לי בסלון ומתיישבות לידי. עכשיו נראה אתכם רואים ככה משחק…

    השיא: "אבא, אבל למה יש רק כדור אחד?"

      1. בלי קשר למשחק, אם אחת התאומות היתה מעירה את אחותה בכזאת שעה הייתי שוקל אימוץ.

        רק בשביל לשמור על בריאותן כמובן. כי אני פשוט לא אחראי לתגובות שלי בכאלה שעות…

  68. ג'וג'ו עשית קאמבק יחד עם סטפ וקליי, ברוכה השבה. התגעגענו.
    קווין לאבבבבבבבבבבבבב נתן הצגה לכבודך. אבל הוא tender lover, ועכשיו יוני, פלייאוף.

    1. בוקר טוב! באמת התגעגעתי..
      אחרי החודש הקשה שעברנו וכל המכות מהיקום, כבר פחדתי שלברון יקלע 50 נקודות עם תצוגת שיא מהשלוש..
      אולי הניצחון של קארי הוא סימן שהכל יהיה בסדר 🙂

  69. ג'וג'ו, שכחנו לספר לך, הגמר האמיתי היה במערב, עכשיו זה סתם משחקי ידידות שנייק מארגנים ללברון כדי שישמור על כושר.

    1. מיד מסיבת העיתונאים שלו.. מעניין במי ישתלח היום..
      גולדן סטייט פשוט משחקים יפה אז נהנה מהטורניר הספורטיבי הזה.

  70. הקאבס לא יכולים לחכות עם ההתקפות שלהם באיטיות כזו, הווריירס יפרקו אותם כל פעם אם הם יחקו לשעון בשביל להריץ את האקשן שלהם בהתקפה עשר עד חמש עשרה שניות.

    אולי יכול גם להיות שטעינו וההתקפה של הקאבס לא כזו מציאה גדולה. נראה בהמשך הסדרה.

  71. ןעכשיו השאלה המתבקשת
    למנ לא אוזן באר בסדרת הגמר האמיתית אוקלהומה גס
    זה כמו ברזיל איטליה מחיקו 70

    כשהמשחק המשחק בטורניר הזה היה גרמניה איטליה.
    בקיצור הגמר לא כוחות .
    לברון ציטוט מפיו אני בכלל ילד אני מאקרון אוהיו שבכלל לא היה צריך להיות כאן.
    הוא כל כך צודק אפילו את פואטלנד הם לא היו עוברים.

  72. זה ההבדל בין גולדן סטייט לטורונטו. שקליבלנד עצרה את שני כוכבי הראפטורס נגמר 40 הפרש לקאבס. שקליבלנד עצרה את שני כוכבי הווריירס נגמר 15 הפרש לווריירס.

  73. כשהתוצאה תהיה 0 -3,
    אני אאבד תקווה…

    עד אז –
    זה רק משחק מס' 1,
    ובסדרה שאליה הקבלתי את הפיינלס של השנה –
    פיינלס 2012, מיאמי הפסידו את משחק 1 ב-9 הפרש. זה היה ההפסד האחרון שלהם בסדרה.

    (מצורף לינק לשיר "בלדה לנאיבית …")

    https://www.youtube.com/watch?v=i3atvP9fEr8

    1. בגלל שהושפעת ממה ששמעת וקראת
      בגדול לו היית מתנתק לחלוטין
      כמוני היה לך ברור מה צפוי
      אבל ברגע שנתת למכונת השיווק הפנטסטית לעבוד עליך
      איבדת את הפוקוס
      מה המשוקים יכולים להגיד?
      לא כוחות מערב נכד מזרח לא עובד הגמר כבר היה?
      אנשים צריכים להתפרנס.
      אני אדם פרטי
      הם לא יכולים להגיד כך.

      1. הוא התכוון שקרי וקליי לא יקלעו ושהספסל של הווריירס יטבח בחמישיה של הקאבס. אני בטוח שגם אתה לא צפית את זה.

        1. בודאי שצפיתי זאת.
          אין כוובים בגס יש הרבה שחקנים היכולים להתפוצץ
          ליוינגסטון איגי וברבוסה יחד בכלל החמישיה הזו לא פחות טובה מזו שפותחת .
          הכל ענין של התאמות יש להם המון כלים .
          כתבתי זאת בדיוק בפוסט של דורון לופז לפני המשחק בדוק.

          1. 1) אתה חתיכת קשקשן

            2) תשמע יש הבדל בין לדעת שיש לווריירס ספסל עם שחקנים שיספקו סחורה במשחק לבין לצפות שקרי וקליי יקלעו ביחד 20 נקודות כשליש מהן בגארבג' טיים. ליבינגסטון קלע 20 נקודות כ10 פעמים בקריירה.

            3) זה שהזכרת את השמות שלהם זה רחוק מאוד מלומר שצפית את כל מה שקרה במשחק. אם היית צופה את זה הייתי מצפה ליותר מ"נבואה" עמומה כמו שכתבת בכתבה של דורון שבה אתה טוען שצפית זאת. במינימום הייתי מצפה לראות בנבואה שלך משהו שמדבר על איך קליי וקרי לא יקלעו.

            4) הלסיאניות הזו של להפוך משהו שכתבת ליותר ממה שכתוב שם ולהוציא איזו נבואה מתוך זה לא מוציא אותך באור חיובי.

            5) תפסיק לזיין את השכל

      2. מה הקשר? אני לא מושפע ממכונות שייווק אלא ממה שאני רואה. תבוסה של הראבס בהחלט הייתה אופציה סבירה. מה שלא היה סביר זה 34 נקודות של בארבוסה וליבינגסטון לעומת 20 של קרי ותומפסון . כשדטטקא הספלאש ברודרס משפרים נתונים בגארבגטיים.

        1. כמה נקודות.
          גס הגיעו חדים קליבלנד נחו הרבה זמן כבר הוכח לטעמי הסטורית מן הסתם תוכל לבדוק טוב ממני כי מנוחה ארוכה פועלת לרעת הקב שנחה.
          מהרגע שבלאט פוטר הספסל בקאבס הוזנח.
          לכן תבוסה לא נראתה לי לפחות סבירה.

  74. האסטבן עשה בשכל, המשיך לישון כמו תינוק. התקשורת צריכה להחרים את לברון וקיירי אחרי המשחק הזה, לבטל את מסיבת העיתונאים. או להעלות את ג'ייאר שיפתח עליהם פה.

  75. אז המסקנה ממשחק 1 היא שקליבלנד לא כ"כ טובה מול הספסל של גולדן.. למזלם משחק הבא ההרכב הראשון של גולדן חוזר

  76. קרי לא היה חלש כמו שזה נראה במשחק ועל הדף הסטטיסטי. הווריירס עשו המון נקודות קלות מאוד כשהוא משמש בתור פתיון שמושך שניים שלושה שחקנים עליו.

    1. זה נכון, אבל אין מה לעשות הוא היה חלש. הוא החטיא זריקות פתוחות הוא איבד כדורים בגלל חוסר תשומת לב וגם פספס כמה ריבאונדים ככה. עם כל ההתמקדות של הקאבס בו קרי פשוט נתן משחק לא טוב. בלי תירוצים.

      1. הוא החטיא זריקות שהוא היה צריך לקלוע. כן.
        הוא לא היה בפוקוס מלא כל המשחק, אבל זה כמעט תמיד כך אצלו.
        הוא תפקד בתור שק אגרוף בתנועה רוב המשחק(וזה ממש לא הגזמה). אני לא מבין איך הוא קולע ככה בדרך כלל אבל הוא עושה זאת, אז אכן צריך להודות שהיה לו משחק לא טוב בסטנדרטים שלו. התרומה שלו לנצחון הווריירס אבל כלל לא הייתה זניחה.
        כשהוא מבין איך הקבוצה השניה שומרת אותו ומה הוא יכול לעשות מול זה הוא בסוף מפרק אותם במשחקים של סוף הסדרה.

          1. הייתה התקפה שלברון שמר עליו בערך כל ההתקפה וכל מה שעשיתי זה לעקוב אחרי מה שהיה שם. אם מורה היה רואה ילד אחד בחצר בית ספר עושה מה שלברון עשה שם לקרי, הוא היה שולח אותו למנהל שהיה מזמין את ההורים שלו ומשעה אותו מהבית ספר לשבועיים.

  77. אני מנסה לחשוב מה הקאבס יכולים לעשות למשחק הבא,
    והאמת היא שאין לי הרבה רעיונות.
    אם הוא יעלה את מוזגוב, אולי הוא יאט את המשחק אבל אז לקר יהיו שתי אופציות משחק של גבוהים עם בוגוט/ אזלי שהרבה יותר טובים ממנו,
    או את ה-death lineup משנה שעברה.
    מה שנקרא pick your poison..

  78. עכשיו חזרה למקורות
    שנה שעברה היה ברור כי בלי קיירי ולאב קליבלנד הרבה יותר טובים
    השנה עם קיירי ולאב ראיתם
    נשאר למחוא כפיים ללו שאמר לא אשנה מבלאט אלא לדעתי אשפר
    יפה שיפור נאה בהחלט.
    נשאר גם למחוא כפיים למלך התירוצים שהבטיח שאם יפסיד הפעם לא יהיו תירוצים
    על אנטיליגנצית המשחק ובכלל הזו לא ניתן להתוכח
    שי לברון בדרך להצטרף לללל התנאים הוא חייב להיות היור…

  79. קלארו ווסה זוגה בוניטו או ליאנדרו.
    אובריגדו ווסה.
    כל כך הרבה פעמים כתבתי על כישורי. הקנדומבלה וודו של ליאנדרו את ורזאו ששכחתי שהוא גם שחקן כדורסל מצוין ועוד איזה שחקן.
    אבל בקדימון כתבתי זה לא רק קארי בתגובה למנחם במעורב
    איגי ברבוסה שון.
    השלם גדול מסך חלקיו עובדה.

  80. אהבתי את היציאה של סטיבן איי סמית':

    WHO SHOT J.R.???

    ג'יי אר סמית עם 3 זריקות. פצוע או לא זה לא ברור. 3 זריקות?
    קליבלנד שיחקו עם 4 כשהוא היה על הפרקט.
    זה היה משחק החימום. הסידרה תתחיל במשחק מספר 2.

    ….

  81. לא מרבה להגיב אבל הייתי מוכרח.. היה כיף גדול, זכיתי לפגוש את מומי הגדול ולשמוע סיפורים מסמרים מתאילנד😜נקווה שהיוזמה תימשך, בגדול היה משחק מעניין קליבלנד באה לקחת את השלשות ולהיפך כך שנזרקו הרבה הרבה פחות שלשות מבדרך כלל והיו הרבה סלים לא אופייניים לשתי הקבוצות לשתי נקודות ולכן ליווינגסטון היה ככ משמעותי, לאב בעיניי היה גרוע למרות שהשתדל בהגנה החטיא המון מתחת לסל

      1. אני חושב שהיינו בכיף מעל 200, וגם ערן סורוקה הפתיע והצטרף לפאנל.

        הייתה אחלה אווירה, עם עידוד לשתי הקבוצות (רוב לגולדן).
        באמת היו רגעים שהיה קצת קשה לראות את המשחק, אבל זה בעיקר בגלל שבאמת היה מפוצץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט