גולדן סטייט ווריירס 104 – קליבלנד קאבלירס 89:
משחק בקצב איטי, שבו קארי ותומפסון בקושי הגיעו לממוצע של 10 נקודות ביניהם, משחק שבו קליבלנד שלטה בריבאונד והביאה ריבאונד התקפה, ובכל זאת גולדן סטייט מנצחת במיני בלואו אווט.
בקיצור לילה טוב ליהודים.
גולדן סטייט פתחה עם בוגוט בחמישיה, מול קליבלנד שעלתה עם תומפסון ב-5, זאת דינמיקה שתימשך לאורך הסידרה כולה, כשגולדן סטייט מתלבטת בין הרכב יום הדין שלה, שקליבלנד לא יכולה בשום צורה להגן עליו, מול הרצון שלה למנוע מקליבלנד לפתוח פער גדול בריבאונד, ואכן הדינמיקה הזאת הובילה למשחק יחסית צמוד ברבע הראשון.
הכניסה של ליבינגסטון וברבוסה, שני גיבורי המשחק ברבע השני דחפה את גולדן סטייט קדימה ושלשה של ברבוסה העלתה אותה ל-11 הפרש 4 דקות לתוך השני. שלשות של קיירי ולאב השאירו את קליבלנד במשחק, והקבוצות ירדו להפסקה ב-9 לג"ס.
שליטה מוחלטת בצבע ודקות שיא של קיירי שהגיע ל-20 ברבע השלישי העלו את קליבלנד ליתרון נקודה 3 דקות לסוף הרבע השלישי והכניסו ארבע לחץ בג"ס, אבל אז היו אלה שוב השחקנים המשלימים ליבינגסטון ברבוסה ואיגודלה, שהעלו רמה בהגנה, ועשו ריצה של 21 הפרש וגמרו למעשה את המשחק כשדאנק של איגודלה עושה 20 הפרש 6 דקות לסיום.
בשורה התחתונה מה שניצח לגולדן סטייט את המשחק היה ההגנה (15 איבודים של קליבלנד כמעט כולם כתוצאה מאקטיב הנדס של איגודלה, גרין ובארנס), המיד ריינג' ג'אמפר שפשוט הרג את קליבלנד, אין מה לעשות אתה צריך לבחור את הרעל שלך, ומול ג"ס אתה לא יכול לבחור את השלשות והספסל שהיה לא פחות ממדהים.
ליבינגסטון סיים עם 20 גרין עם 16 ברבוסה עם 11 אבל שימו לב לאחוזים – ליבינגסטון עם 8 מ-10 וברבוסה עם 5 מ-5 גם איגודלה ובארנס סיימו עם ספרות כפולות ורק אז מגיעים קארי עם 11 בערב קליעה רע ותומפסון שהיה פאסיבי ולא מדויק עם 9. בסה"כ 8 שחקנים בג"ס עם 9 נקודות ומעלה.
בצד השני לקליבלנד היה בעיקר את קיירי עם 26 אבל באחוזים לא טובים, ואת לברון עם 23 וכמעט טריפל דאבל, אבל הנקודה המעניינת לגבי לברון היא שהוא התדרדר לא מעט בחזרה למשחק של הפוסט אפ כשכל הקבוצה מוזזת לצד השני של המגרש במטרה שלברון יימצא מישהו לשלשה פנויה או יסיים לבד. מול קבוצה עם הגנה כל כך מגוונת ואתלטית ספק אם זה הנשק הטוב ביותר של קליבלנד. בעונה שעברה לא הייתה לה ברירה, העונה המצב אחר.
=============================================================================================================
ולא נסיים בלי להתייחס לערב הענק שהיה באוזן בר, 200 איש גדשו את המקום עם בירות ונאצ'וס, ונתנו אווירה אדירה, עודדו לאורך כל המשחק, ניהלו שיחות אינטיליגנטיות ויצרו תחושה של קהילת כדורסל אמיתית, בערב המשותף להופס, הכדור הכתום, דה באזר ומרגישים NBA. אפילו ערן סורוקה עלה הבמה ככה סתם כי הוא בא לראות כדורסל אז למה לא.
כבוד גדול למידן שייצג אותנו על הבמה וחלק איתנו את חוכמתו כפי שהוא עושה באתר מדי יום, ולכל החברים כתבים וקוראים כאחד שהגיעו, פרגנו ונהנו מערב נדיר של תרבות ספורט בישראל.
כן יירבו!
וזה נכתב לפני המשחק:
הנה זה מגיע, לא נותנים ללברון להניף את הגביע!
*
גולדן סטייט ווריורס (0) – קליבלנד קאבלירס (0)
יאללה קומו עצלנים, שני לילות רצוף ישנתם כמו שצריך, יש גמר.
ואם אנחנו והווריורס נחנו שני לילות, מה יגידו הקאבס שכבר שבוע במנוחה, שלא נאמר כל הפלייאוף. אני אומר כבר זמן רב שלא נדע עד כמה הקאבס באמת טובים עד הגמר, אז הנה, הגיע הזמן לגלות.
שנה אחרי ששתי הקבוצות נפרדו אחרי סידרת גמר קשה ומתישה, בניצחון של גולדן סטייט, השתיים ייפגשו, אבל בעוד גולדן סטייט היא אותה גולדן סטייט, רק עם יותר קילומטרז', יותר עייפות, קארי שהשתדרג לרמת שחקן על ואנדרסון ורז'או אחד, קליבלנד היא קבוצה שונה מזו שעלתה על הפרק במרבית מתוך ששת המשחק של סידרת השנה שעברה.
הקאבס עם קיירי ולאב בריאים, עם התוספת המשמעותית מאוד של צ'אנינג פריי, עברה לשחק העונה ובעיקר בפלייאוף כדורסל שוטף הרבה ומהיר הרבה יותר, כאשר מוזגוב כמעט ולא רואה הרכב מה שמאפשר ללו לעלות עם הרכבים גמישים ואתלטיים יותר, לרוץ יותר, להניע את הכדור יותר ולקלוע מבחוץ יותר.
עם כל זאת גולדן סטייט היא כמובן הפייבוריטית הברורה. אחרי שעברה את הסידרה הקשה מול אוקלהומה, ויצאה מבור של 1-3, אחרי עונה של 73 נצחונות, וכשיש בידה את השחקן הטוב בעולם, זה יהיה חוסר כבוד גובל בטפשות להגיד שהם אינם הפייבוריטים בסידרה הזאת.
אז מה הקאבס צריכים לעשות בכל זאת כדי לנצח?
- למצוא את הדרך שלהם לעצור את הפיק אנד רול הרצחני של גרין את קארי את תומפסון, בין אם זה ללכת אובר או אנדר, בין אם זה לשלוח שחקנים ארוכים ואתלטים החוצה כדי לשים יד בפרצוף ובין אם בכל שיטה אחרת, זה הדבר שאתה חייב לעשות, כשגולדן סטייט עושה את זה בצורה משכנעת אי אפשר לעצור אותה
- לשלוט בריבאונד – כשגולדן סטייט בעניינים בריבאונד היא רצה, עם השלשות שלה במעבר ו-5 הופך ל-14 בתוך 40 שניות, קליבלנד לא יכולה לאפשר את זה, יש לה כוח אש, אבל לא כוח אש ברמה של אוקלהומה, ובוודאי לא ברמה של גולדן סטייט, מילת המפתח כאן היא הכלה (containment)
- להתפלל שקארי לא ישתולל – אם קארי קולע שלשות ב-50% מ-3 מטר מאחורי הקשת אין מה לעשות, אף אחד לא למד עדיין איך מתמודדים עם הדבר הזה.
*
הימור: הווריורס ב-20.
והנה בפעם האחרונה הפרטים לאירוע בערב, מקווים לראותכם!
*
הרגע לו ציפינו הגיע
הלילה שבין חמישי לשישי קליבלנד קאבלירס מגיעה למפרץ והגמר הגדול מתחיל
25 שנה מאז הגמר הראשון שצפיתי בו בשידור חי ( הבולס של מייקל לקחה את הלייקרס של מגיק ) הצפיה בגמר הולכת לעלות מדרגה.
היסטוריה באוזן בר – שידור חי של הגמר
אז במקום לחטוף מרפק מאשה על כל יש !!! , במקום להכין את הילד לגן בדיוק שההארכה התחילה או סתם כי נמאס לכם להרדם ברבע ה 2 על הספה ולקום למסיבת העיתונאים – הזדמנות לצפות במשחק עם עוד 200 מטורפים לדבר
אני מתרגש לקראת ההקרנה ומקווה שהארוע לא יהיה חד פעמי
הארוע הוא שת"פ של 4 אתרי הבסקטבול המובילים בישראל , הארוע יתקיים נמכרו כבר כ 70 כרטיסים והיד עוד נטויה
מלבד הבירות – התפריט לארוע
לו"ז:
2:00 פתיחת דלתות
3:00 פאנל קדם משחק
4:00 פתיחת המשחק
המשתתפים בפאנל קדם המשחק ובמחצית:
מנחה – דור בלוך – ספורט על הבר, דה באזר, הופס
מדה-באזר – עמית זילברבוש
מהכדור הכתום – שגיא רפאל
מהופס – מידן בורוכוב
ממרגישים NBA – יובל עוז

יופי של פריוויו! ג״ס ב-9.
אני מגיע לאוזן בר – יהיה חוויה!
יופי של פריוויו, יש ככ הרבה שאלות לגבי הגמר הזה- כמו שציינת איך הקאבס מתכננים לעצור את קרי וגרין, עם מי קר יעלה בחמישייה ואיך הוא מתכנן לעלות בתחילת הרבעים השני והרביעי, בד"כ חמישיית הספסל פלוס לברון של הקאבס ( אני חשבתי על ליוינגסטון קליי בארנס איגודלה וספייטס). מי תפציץ יותר מהשלוש, איך לו מתכנן לנסות להאט את קרי כשאירוינג ולאב משחקים ברוב הדקות.
ככ הרבה שאלות, זה יכולה להיות עוד סדרה גדולה וצמודה ויכולה גם להיגמר בטיול של ג"ס. יהיה מטורף
תודה לדור על היוזמה והארגון של הארוע. לצערי אהיה בארוע אחר חשוב.
רק תיקון קטן – לקליבלנד יש הרבה יותר כוח אש משל אוקלהומה, יש לה אולי ריבאונד התקפה פחות טוב.
*** אני מקווה לנס לא לנחס רק לנחש קליבלנד בחמש ***
אני דווקא מסכים עם דור שעל פניו לאוקלהומה יש יותר כוח אש, הם הקבוצה היחידה בליגה שמשחקים בה שניים מהטופ 5 סטארס של ה-נ.ב.א כיום.
החזרה של הלוחמים מקבר עמוק מול OKC היא סגולה לחיים ארוכים
( כמו כל המקרים בהם מכריזים על מותו של מישהו בטרם עת ) .
הם לא יפלו לשם שוב . ריכוז מכסימלי ב-2 הראשונים – וזה שלהם .
+1
אמנון רובינשטיין כבר בן 84 ובמצב מדהים!
תודה על הפריוויו ועל כל הארגון של הקרנת המשחק באוזן בר
הגמר של השנה שעברה עשה היסטוריה עם 2 הארכות רצופות
גולדן סטייט בהיי קליבלנד אחרי מנוחה
הקאבס ב 8
מזל שמומי חושב אחרת 🙂
קליבלנד תסיר חלודה. המשחק הזה ייגמר דו ספרתי לג"ס. יתכן אף עם רבע אחרון לפרוטוקול. הבא כבר יהיה צמוד יותר.
אחלה פריוויו, מסכים שג"ס ינצחו. לטובת כל מי שלא יוכל להגיע לתל אביב בשלוש לפנות בוקר גם פה יהיה בלוג חי (המשחק מתחיל ב-4). יהיה אש
תודה על הפריוויו. גם אני מגיע היום לאוזן-בר.
יאללה, שיתחיל כבר!
גולדן סטייט מתפרעים הלילה, קליבלנד יקבלו את הכאפה שהם צריכים כדי להבין שזמן הטיולים נגמר. גולדן ב-18.
האם נדרש להקנות את הכרטיסים מראש, או שאפשר לקנות במקום? אולי אחליט ברגע האחרון לבוא.
עדיף לקנות מראש
תודה על המאמץ דור.
נחמד לשמוע על שגעונות של אנשים לקום לנסוע לחפש מנחים אחלה הפקה.
נראה לי מענין לארגן לוולטה אספניה פאנל דומה ובשעות יותר סבירות .
הוולטה הוא לא רק מירוץ אופניים נפלא אלא גם עובר באזורי תיירות מופלאים.
אם מיכנס ולו לדוגמא אחת הרי שפראדו יאנו בסיירה נבדה בגרנדה הוא הכפר של אתר הסקי הגבוה בספרד סיירה נבדה עם הר המולאסן.
ומתחת גרנדה מתפארת בטאז מאהאל בערבית מאחאל ( מקום גיא )… הנקרא בשפת המקום אל האמברה שוב שיבוש מאל חאמרה (אחמאר אדום בערבית ) גיא….
זוהי כמובן רק דוגמא אחת וכאשר הוולטה עברה באראגון ליד פארק אןרדסה מונטה פרדידו והשדרים פדרו את פדרו (דלגאדו מטובי הרוכבים אי פעם עלילותיו יסופרו בקרוב ) פדרו הרזה דלגאדו גיא …
הוא היום הפרשן הרכוב על האפנוע ובפריויו הוא רוכב בפועל את הקטעים בסירטוני הקדימןונים פריויו ….. גיא ..
וכששני אלו היללו את פארק אורדסה וציינו את רצונם להגיע למקום הנפלא הזה לא יכלתי שלא לחוש גאוה על חמשת הימים בהם כחתתי את רגלי בפארק הנפלא הזה מהיפים שראיתי .
מתנצל על תפיסת הבמה ולו לרגע קט ישר כוח על היוזמה .
אני מקוה שרמת הענין תהיה דומה לזו של הסדרה הקודמת כי דוראנט טוב מלברון ןבשום מקרה אני לא מאמין שיתפסו .אותו בנאום בסגנון אם נפסיד הפעם לא יהיו לנו תירוצים …..זהו משפט נפלא שקשה לי להבין איך ניתן לרדת לתהום כזו .
לטעמי שחקן כזה לא ראוי להקרא ספורטאי בכלל מדובר בתינוק מגודל
במקרה הזה מגודל מאד ואני כבר מחכה לשמוע אותו בסוף הסדרה ….מלשון שיר אהבה בדואית של ברוזה
וכשחזרו…שכח את כל מה שהבטיח …..
מענין מה יגיד אז…..
משחק ענק, וצר לי שלא אוכל להגיע בסוף. זה לדעתי המשחק שקליבלנד צריכים לנסות לגנוב, כי זה יהיה יותר קשה בהמשך.
ועיקר שכחתי הימור
קליבלנד מפטרים את לו. בסוף הסדרה.
ולברון עוזב ומצטרף ללללל בה ישב על. הספבל ויתן עצות ליניהב והאשך.
ספסל…
אם לא יתקבל ל ללל אולי יבקש לחתום אצל בלאט בתורכיה.
מגיע!
ג"ס ב-12
hello nesihim and nesihot, i am currently in netherlands and won't attend the ozen bar.
today is the game the the cavs will have to steal, i highly suspect the possibility of the warriors losing the 2nd game at home, knowing that 2-0 almost always ends with a championship for the leading team (not if you're the mavs).
I will return to Israel on Monday, therefor losing the first two games. anyone has any HD links?
I would also consider buying a single game somehow, because I don't want to rely on lousy links during the finals, any ideas for that too?
btw, Ghost Rider and Etayle, who are you rooting for?
יואש אפשר את האי מייל שלך ?
yoashbentulula@gmail.com
יב"ט – כמו שאמרתי לך, כנס בזמן המשחק.
המקסימום שתקבל עכשיו זה שמות של אתרים. הלינקים הטובים מגיעים בזמן אמת. מקסימום תפסיד כמה דק' מהפתיחה.
לול על האנגלית. תהנה מהבריזה הנעימה. גם לי יש תחושה של 1-1 אחרי 2 משחקים. נראה שהלילה יהיה מותח פלוס. אגב אתה מכיר טוב את reddit שם תמיד תמצע לינקים…
עכשיו אני בטלפון, קניתי חבילת גלישה..
ולא, לא מכיר את האתר..
https://m.reddit.com/r/nbastreams
הוספתי m בהתחלה בשביל מובייל. לפני משחקים יש שם תמיד לינקים בhd
תודה נסיח
ברור שמגיע!
מחכה לזה מיום שני
מקווה שלא יאכלו אותי חי חברי מועדון LLL', אבל הנה face this:
https://www.youtube.com/watch?v=utNBaS9ValE
איזה קורעת!
אוהד שרוף/ מאיר אריאל
אני אוהד שרוף של בית"ר. וחברי הטוב אוהב חרוך של מכבי. אני
חבר גלוי בהפועל וחברי הטוב מוצהר של מחנה שמשון. אנחנו
ספורט. חברות במועדון, שזה השקפת עולם, זה דבר אחד, ואהדה
שורפת או חורכת זה דבר אחד, שלפעמים מתחברים ולפעמים לא.
עכשיו, למרות שאני ספורט, אני לא ממלא טוטו כל שבוע, בעיקר
מתוך עצלות, אבל אני מתערב על סכומים לא גדולים, משהו כמו
עשרה-חמישה עשר אלף גולדות (זהובות), לפעמים עשרים-עשרים
וחמישה אלף שרתים אפרוריים, הכי הרבה ארבעים-ארבעים וחמישה
אלף עגנונים סגולים-כחלחלים, אבל זה רק כשמדובר בקבוצתי
בית"ר, שאני מקפיד להתערב שהיא תפסיד.
תשאלו איך אוהד שרוף מתערב שקבוצתו האהודה-שורפנית תפסיד.
ואני מודה שזה מוזר, בלשון המעטה. ועם זאת, זה נראה לי טבעי
לחלוטין. אם בית"ר מנצחת, אז השמחה של אוהד שרוף מקזזת כמו
כלום את כל העגנונים הסגולים האלה, ארבעים וחמישה אלף להסיר
טעות, ועוד נשאר עודף שמחה. אבל אם בית"ר &1128#; בלי לפתוח
פה &1128#; לא מנצחת בלשון נימוס, אז שום סכום, כן, שום סכום
לא יקזז את האבל והיגון ו… אבל נשארים לי איזה ארבעים
וחמישה אלף עגנונים, בלשון המעטה, בתור משהו סמלי ביד. זה
שום כלום, כן אבל זה משהו, אני תמיד שואף להוציא משהוא מהדבר
הנורא הזה. ממש כשם שאני לא רוצה יותר מדי משמחת הניצחון
המשכרת. חברי הטוב, להזכירכם, אוהד חרוך של מכבי, מוצהר של
מחנה שמשון, גם כן ספורט, אומר שאני לא אוהד, בטח לא שרוף,
אני סתם פרווה. כי הוא, כמה שלא יהיה אוהד חרוך, כולה קצות
האצבעות, הוא לעולם לא יתערב שמכבי תפסיד. אם הוא כבר מתערב,
אז תמיד ואך ורק שמכבי תנצח. בלי ספק יחס ישר. אז אם מכבי
מנצחת, יש לו הכל, גם שמחה וגם כל הכסף הזה &1128#; בשבילי
זה קצת יותר מדי. ואם מכבי מפסידה, והלא על מכבי אפשר לפתוח
פה גדול &1128#; אם מכבי מפסידה &1128#; אז אין לו ולא כלום
חוץ מיגון ואנחה ושבר ומכה טרייה ועוד להיות חייב את כל הכסף
הגדול הזה &1128#; בשבילי זה הרבה יותר מדי. אבל אני מכבד
אותו בשביל מה שהוא והוא מכבד אותי בשביל משהו, זאת אומרת
בשביל מה שאני, זאת אומרת עוד פעם: אני מכבד אותו בשביל מה
שהוא, כן מה שהוא והוא מכבד אותי בשביל משהו, זאת אומרת
בשביל מה שאני, זאת אומרת יוצא שאני זה משהו יכול להיות גם
מ-ש-הו! כמו שחברי הטוב הוא הכל &1128#; ולא כלום, וגם זה
משהו.
עכשיו, קורה שהקבוצות נפגשות. בית"ר בכחול-לבן מימין לשמאל
ומכבי בצהוב משמאל לימין. ואנחנו יושבים בטריבונה זה ליד זה,
חברים טובים, ספורטיב-פוזיטיב משני עברי &1128#; מארבעת עברי
הגבולות של בית"ר, מכבי, הפועל ומחנה שמשון. מתח חגיגי
באוויר. להפיג מעט את המתח אני מציע לחברי הטוב התערבות.
אומר לי, יש קושי בדבר. אם אני אתערב כדרכי שמכבי תנצח ואתה
תתערב כדרכך שבית"ר תפסיד אז בעצם יש הסכמה בין הצדדים ואיפה
ההתערבות? אומר לו מיד, אתה צודק. רק אם אני אחרוג מהרגלי,
או אתה מהרגלך, רק אם אחד מאיתנו יחרוג מהרגלו &1128#; יש
מקום להתערבות. אומר לי מיד אתה צודק. וטוב שיש איזו הסכמה
בינינו. אבל אני שואף לפצח את אי הסכמתו להתערב, כי אני בחוש
חש שזה יום טוב לוויתורי שמחה על קצת כסף. כי אני הולך רק על
ניצחון. אני אומר לו, בתור מוצהר של מחנה שמשון איזה קושי יש
לך להתערב שבית"ר תנצח, בטח לא כמו הקושי שיש לי בתור גלוי
של הפועל להתערב שמכבי תנצח, יותר נוח לי להתערב שבית"ר
תפסיד, בתור גלוי של הפועל… אז אם בית"ר תנצח השמחה שלי
והארבעים וחמישה אלף העגנונים שלך. ואם מכבי תנצח &1128#;
השמחה שלך והכסף הקטן הזה שלי. אחרי שתיקה קלה הוא אומר לי,
אני בחיים לא אתערב שמכבי תפסיד. ואתה תעשה מה בראש שלך,
פרווה. חוץ מזה, אני לא מצליח להקיף עגנון אחד ואתה רוצה לתת
לי ארבעים וחמישה אלף… בשבילי זה הרבה הרבה יותר מדי, אבל
אני מכבד אותך בשביל משהו, בשביל מה שאתה, זאת אומרת…
והמשחק החל, והמשחק נגמר, ובית"ר הפסידה. השתתפתי בשמחת חברי
וגם הוא השתתף בשמחה באבלי, יגוני והלוך-קדורני ובאין
התערבות גם הלכו לי ארבעים וחמישה אלף עגנונים סגולים
כחלחלים.
מוקדש לגיא ולבן השחור
אצלי הגבול העליון זה 2 בירות + הצרבת שמגיעה אחרי ההפסד הכואב…
אדיר.
מגיע
תהנו באוזן בר. הלוואי עלי.
אנחנו נהיה בישראל, באוסטרליה, ובארה"ב בבלוג חי
מנחם מדהים שיש באתר קהל כזה רב של אנשים מכל קצוות העולם, חבל שאיני יכול לבקר בישראל מקווה שיגיע בשנה הבאה.
מגיע. באיטיות ובעייפות אבל מגיע.
בשעה טובה ובדיוק בזמן חזר לי האתר..נראה כאילו אני מהאחרונים עם הבעיה
השאלה היחידה- באיזה משחק ג'יימס יפצע
זה כתוב בפנקס של יואל
המוסד משקיע זמן ומאמץ כדי למצוא לי עבודה בתחום המלונאות
נהנתי. מספיק היום חייב לפרוש .
יש באתר. הזה הכל. מבינים גדולים במשחק
מבינים דגולים באופניים מבינים דגולים בכתיבה.
ומעל לכל סאטירה משובחת.
מאז ימי אפרים קישון אותו קראתי באדיקות לא נהנתי כך.
חברים תעלת בלאומליך תיחפר מחדש ולברון יגיע לשחות בה כיקיר האתר והציבור….
צריך להירשם כדי להגיע לאוזן?
איפה goose rider?
עסוק בלהגיד לאנשים שהם אידיוטים
יהיה משחק ענק
להערכתי, משחק צמוד שיגיע לגבול המאה+משחק רע של קרי=קליבלנד גונבת את הביתיות ומקבלת 30 על הראש במשחק השני.
באחד האתרים מוזכרת פציעה של סטף. מישו יודע משו???
קליבלנד ב4 משחקים, היום מביסים ב20 הפרש, טימופיי מוזגוב אם.וי.פי גמר, קלי תומפסון עוזב לסקרמנטו בסיום הסדרה.
גוסט ריידר היקר,
הבנתי כי הבנתך נשללה בידי שוטר הופס.
אינך יכול לגלוש באתר מבלי שתעבור קורס "רענון הבנה", אחרת תגובותיך תהיינה הזויות כמו זו.
מאחר ומפגש הופס יתקיים רק בקיץ, הינך מתבקש לסור לאוזן בר לאלתר ולבקש ערכת "עזרה ראשונה לרפה הבנה" ולהמנע מהתניידות באתר הופס בלעדיה.
תודה,
חחח. יואש גדול,, מאחל לכולם הנאה צרופה מהסדרה והלוואי שתהיה לא פחות מרתקת מגמר המערב.
מה סקרמנטו אחלה קבוצה. יש שם את את השמות הכי טובים באן.בי.אי – קאולי סטיין, קוסטה קופוס, קווין סי איסי, בלי נלי.
שי חי סימן שהוא מגיע :0
מגיע אבל לא מתחייב להישאר למחצית השנייה.
נראה לי שיהיה קשה אחרי שהתרגלתי לראות משחקים בלי פסקי זמן.
דדי יא נסיח
אני שם 🙂
למשכימי קום:
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
ABC בשידור חי ונפלא
יש כרגע ג'ימי קימל, עוד 20 דקות יעברו לפתיח של המשחק בערוץ
סטף קארי רוצה לזכות בכל שיא אפשרי. הוא השיג כמעט הכל.
סטף קארי לא היה עדיין MVP של סדרת גמר. וזה מציק לו.
צפו לסטף שעוד לא ראיתם.
links anyone?
מצטרף ליואש
אתם באמת לא רואים שפרסמתי לינק שתי תגובות למעלה כבר לפני שעה?
ראיתי וניסיתי להכנס, היה כתוב שהערוץ פרטי אז לא יכולתי לראות בו
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
זה?
נכנסתי אליו שוב כרגע
הוא ממש עובד חלק אצלי
מוזר
פרסמתי עוד לינקים אחרים כאן בהמשך הפוסט,אבל כתוב שההודעה מחכהלאישור של האתר
"Your comment is awaiting moderation."
זהו. אחרי הקפה, כל מה שנותר לכתוב זה – יאללה, שיתחיל כבר!
i have subcribed to reborn4hdlive, my subscription has been processed and my registration status has changed to "Completed"
when will they publish the link, or am i missing something?
מספר לינקים איכותיים למשחק:
http://www.ustream.tv/channel/8xxZtsVFdPq
הסיסמא היא:
LiveGoalVidsBeta
או:
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
זה כבר חודש שאני ממטיר על המרשתת אינספור מילים.
ועכשיו המאני טיים,
ואני חייב לציין שאני חושש.
אני יודע שהלוחמים קבוצה אדירה,
בעוד שאני מקווה שהקאבס יוכלו להגיע לרמתם.
(אני עוד יותר חושש מהכובע שאצטרך לאכול במפגש ההופס…)
(ועוד בלי בירה שתעזור לו להחליק במורד הגרון…)
עליי… סמיילי
תכלס.. אוהב ומעריך את האומץ שבתחזית המוזרה הזו.
http://www.passimtv.xyz/p/2.html?m=1 מי שרוצה שידור ישראלי עובד גם לפלאפון
תודה
itzko ya nasih
בוקר טוב, הצטרפתי.
מספר לינקים איכותיים למשחק:
http://www.ustream.tv/channel/8xxZtsVFdPq
הסיסמא היא:
LiveGoalVidsBeta
או:
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
streamandme.me
yeah i forgot about this great link
it's password protected. whats the pass ya ah?
streamandmeme
"הייתי" עד עכשיו עם הסלפון באוזן באר. שלחו תמונות. מפוצץ שם.
בוקר טוב עטלפים
תעשו לי טובה: תכתבו על המשחק, בלי יותר מדי שטויות.
שירות ציבורי סיבוב 2
הנה באים הזברות
הדבר הכי חשוב לקאבס זה למנוע את הפריצות המטורפות של הווריורס כשבשתי דקות הם קולעים 15 נקודות
הדבר הכי חשוב לווריירס כמו תמיד הוא לא לאבד כדורים טפשיים המון פעמים.
linkssssssssssssssssssssssssssss
http://www.vipbox.is/basketball/391358/1/nba-final-game-1–cleveland-cavaliers-vs-golden-state-warriors-live-stream-online.html
איזה כיף לגור בסיאטל, משחק גמר בשש בערב 🙂
יואש… באתר שכתבו לך קודם
שיש בו סיסמא
כתוב בעמוד עצמו מה הסיסמא
streamandmeme
http://www.ustream.tv/channel/8xxZtsVFdPq
הסיסמא היא:
LiveGoalVidsBeta
מי הכי הייתם רוצים שישיר את ההמנון ? (גם מן המתים..)
קלי באנדי
חחח… גדול
שר יפה הלג'נד הזה
מה הסיכוי שורזאו משחק ונותן הצגה?
menahem ya nasihhhhhhhhhh
today 30 hefreshhhhhh for the w0rrio0rzzzzzz
חסר לך שבע עשרה סימני קריאה ואחדות ספורדים באמצע
Shvim eleffff
חצי מהגולשים המשתתפים בבלוג החי נמצאים באוזן באר, אז אל תתביישו לכתוב ולהביע דעות, אבל שוב – ללא דביליות בבקשה
קדימה , לרסק, לרסק , לרסק
אני מקווה שתשמור את לשונך היום
עברתי היום לראש העין ואין אינטרנט ולא tv …..למות!!!!!!
ניל יאנג, אבל עם דיסטורשן, כמו ב-WELD.
ביצוע עליון של ההמנון
לינקים תמיד ב-REDDIT
איזה כיף שמתחיל סופסוף!
כמה ציפיה
איזו התרגשות! הבאסה שיש לי ישיבה ב12 (אני ביפן, ז"א יהיה 6 בישראל). ככה שאם המשחק צמוד, אני בדיוק מפסיד את המתח של הרבע האחרון.
ג'ון לג'נד הגדול שר את ההמנון
מתחילים
prince
בוקר טוב. יאללה וריורס לפרק
בארנס…איפה הוא היה עד עכשיו?
בארנס פתח טוב
עלק לאב וקיירי אירוווינג שומרים.
יש למישהו לינק לשידור ביוטיוב או משהו שיעבוד באייפון?
איזה פאנל אדיר מידן היה תותח האוזן בר מפוצץ מעל 150 איש!
יאללה משחק
כיף לגולדן סטייס
סופסוף הגנה מזרחית מצחיקה
הם יכולים להנות קצת
J.r smith מטומטם
אנקל ברייק בלי לכדרר…
זה עוד לא ראיתי…
בכח המחשבה , אדיר
ג"ס יכולה לסיים את הסיפור עכשיו
עדיין לא לסיים את הסיפור זה רק 5 הפרש, יכול להתהפך בשנייה
רק התחיל מה לסיים ?
איזה צלף רוצח!
ללינקים תמיד ב-REDDIT
לא כוחות.
עושים צחוק מההגנה של קליבלנד
זריקה הבאה תהיה בכל מקרה של לברון.
הייתי משאיר לו מטר על השלוש
גולדן סטייט בזון
לו הגיב טוב עם הטיים אאוט
בוקר טוב,
פתיחה מצויינת של הלוחמים,
הרבה תנועה של הכדור,
ניצול מי מא'צים של שומר נמוך על בארנס,
בחירת חכמה בתוך הצבע,
והגנה מצויינת.
קליבלנד לא מניעה מספיק את הכדור.
בוגוט ענק. אין לקאבס מאץ עליו. המשחק סגור
פעם אחרונה שבוגוט היה ענק הייתה בקולג'
לך תאכל עשב…
המאץ' הסנטרים אוסטרליה מכופפת את קנדה!
אבל בחוזים מופרכים לסנטרים, קנדה לוקחת בענק..
לא ברור איך נוצרו בכזאת קלות ובלי שום מענה כל המיס מאצ'ים בהגנה של קליבלנד עד עכשיו. –
שיחליפו את השומר של גרין
האלי הופ לבוגוט והאוללטראס ווריורס באוזן בר מזתוללים
רק בארץ יכולים להיות לג"ס אולטראס…
פתיחה בקצב גבוה יחסית טוב יותר לווריורס
לראות את לברון דורס את בוגוט בהגנה כאילו היה גפרור מדהים, הכניסות שלו לסל פשוט מפחידות.
מה אתם קוברים תמשחק יש מלא זמן וקלחבלנד מגיבה יפה
בוגוט ניסה להוציא תוקף….?
מה הנפילה המטופשת הזאת?
רצה שמועה על טרייד של ג'ף טיג ונרלנס נואל. אם יקרה מדובר בהברקה של פילי וסוג שך הכנה לחיים בלי הורפורד באטלנטה
לברוניזם, בקשתי לכתוב כמו בני אדם, אז למה אתה מתעקש להיות אהבל ודביל? אתה לא מסוגל לכתוב בצורה קצת יותר אמינה ואובייקטיבית?
כי אתה כותב אובייקטיבי כל השנה? :))))
אני אוהד את גולדן סטייט ובעדה…
לגיטימי, אבל יש בעד (באופן מתון יחסית) ויש בעד אמוציונלי יותר
ומה רע באמוציונאלי?
יש רק דרך אחת לאהוד קבוצה?
ובלי קשר: הרבע הזה עד כה — גולדן נתקלת בהגנה הכי חלשה ששיחקה מולה כל הפליאוף. כבר 2 סלים ששחקן מקבל כדור לחלוטין לבד להטבעה.
קליבלנד משחקים באש .
תנו ללברון לזרוק, לעזאזל, אמריקאים מטומטמים.
מה אתם נצמדים אליו
לאב עושה הגנה על קרי
לא לזלזל במלך – וברור שלא לתת לו לזרוק גם לא כשזה מטר מהשלוש
יש הרגשה של תבוסה של קליבלנד באוויר
כל מי שראה אץ הגנת הפוסט של קליבלנד מוזמן לדווח לשריף המקומי
איזה שריקות מטומטמות של השופטים. זה פלייאוף. תנו לשחק!
בינתיים לאב המגן הטוב ביותר
גרם לשני איבודים
לאב היחיד שמגן
ההגנה של קליבלנד זה פשוט תענוג ללוחמים אחרי אוקלהומה…
למלך אין כלום חוץ מחדירות. האחוזים שלו מחצי מרחק, משלוש ומהעונשין- זוועתיים.
הוא חודר לסל ומוסר החוצה, והלוחמים קוראים את המשחק מצויין.
יותר מדי בידודים של קיירי אירווינג,
תפסיקו לדבר שטויוץ כנראה לא ראיתה את האחוזים שלו, נכון אין לו את הקליעה היציבה ממיאמי (40 אחוז מ3) השחקן הטוב ביותר על המגרש
אף אחד לא מדבר שטויות, יש נתונים ויש עובדות חביבי.
כל הסטטיסטיקה שלו מופיעה באתר של ESPN
הגנה מדהימה של האלופים
ההגנה של הווריורס תענוג
24 שני ב10 דקות לקאבס, מה נסגר?
מה הוא מוציא את לאב, הכי טוב של הקאבס, ולא את גיי אר?
לא כוחות
בינתיים שתי שריקות בכדורי 50-50 שהלכו לטובת ג"ס, והיו אמורות להיות כדור של קליבלנד
7 לגולדן.
הקאבס מגזימים בפחד שלהם מקרי
אני דווקא הייתי מוציא את ארוןינג
ההקאבס מגזימים בפחד שלהם מקרי
ההבדל בסקור הוא בגלל ההבדל בין ההגנות
סורוקה אמר שהוא היה מוציא את אזילי על לברון בתדירות של ג'יימס, לדעתי בקרוב נראה את זה קורה
זה מה שקורא בתכלס כרגע
טיירון לו עובד עייצות
לקליבלמד אין הגנה.
שאמפרט!
איזה גבר!
אכן נראה כאילו הם ויתרו על הצבע לגמרי לטובת השלוש
שייתן לדלי לרכז. קאבס כבר איבדו 2 התקפות על בלגן התקפי
מילא הגנה, אבל מה קרה להתקפה של קליבלנד? ואל תספרו לי שטויות על ההגנה של ג"ס. קליבלנד פשוט עומדים.
ואם מישהו ראה את איירוינג הוא מוזמן לספר…
הקאבס לוחצים על כל המגרש. סתם בזבוז מוקדם של יתרון המנוחה שלהם
לברון יאכל את אזילי
קליבלנד איכשהו במשחק למרות שקליי עוד לא הגיע. וראינו למה הוא מסוגל לעשות…
גם ארווינג לא הגיע וגם לא קרי במונחים שלו, ממש לא איכשהו ההתקפה של קליבלנד מצויינת,קיירי ארווינג פשוט בניהול משחק רשלני
ליווינגסטון הגיע לגמר
הקבס משחקים כמו כבש רק שלא יובילו אותם לשחיטה באלי משחק טוב שבסוף קליבלנד לוקחת
רק 4 הפרש.בתור אחד שרוצה שגולדן תנצח לא מבין את ההתלהבות של אנשים כאן.קליבלנד יכולה להפוך את זה בדקה
אני לא יודע איך משווים את לברון למייקל .מייקל 6 מ6 ולברון …לא צריך להגיד דבר אפילו
קליי וגם סטף עדיין לא בזון – ובכל זאת 4 לגולדן בויס
כמו שאמרנו מראש. ההבדל הוא בהגנה. קליבלנד מתאמצים באמת, אבל נוצרים שם חורים.
קליבלנד ברבע בו כמעט שום חלק בתוכנית המשחק שלהם לא עבד, ועדיין רק במינוס 4
זה לא ששום דבר לא עבד. אין תוכנית משחק
זה צמוד מדי, אני לא שקט
גרין הקאבס עם אותה כמות אסיסטים ברבע-צריך לשנות את השמירה עליו, הוא הפליימייקר של ג"ס
מקווה שהשופטים לא התהפכו כל גולדן סטייט ברבע 2
בדכ הם עולים עם הסקונד יוניט של הכאלבס
רק מלקרוא את התגובות, בלי לראות את המשחק –
ניתן לחשוב שגולדן סטייט סיימו את הרבע בלפחות יתרון של 20 נק'…
+1
אנשים עפים פה, שוחטים את קליבלנד על הרבע שלהם במקום לשים לב שגולדן סטייט לא ניצלה כמעט כלום מזה
+1
אנדרסון ורז'או הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ה NBA שמשחק באותה עונה בשתי הקבוצות שמגיעות לגמר
מה קרה לסטף?
נח
מה זה, סטף ירד לחדר הלבשה?
הורגים את לברון תחת הסל ללא תגובה
הוא דורס את כולם .
החליף מגן שיניים
אם יש משהו שלברון רוצה יותר מאשר לנצח זה לפרק לגרין את הצורה…
קר כבר עם התאמה לחמישייה השניה של הקאבס- איגי על דלי וגרין על לברון, חילוף קל בפיק&רול
1+
קר מנהל משחק פנטסטי
לו מגיב בהכנסה של לאב על פריי כדי שישחק בפוסט על בארנס
ליבינגסטון הוא הבי ג'יי ארמסטרונג של גולדן
המשחק אמנם רק ב-4 הפרש, אבל מרגיש כמו שליטה מוחלטת של הלוחמים.
9:4 באסיסטים.
3:0 בחסימות
שניהם ללוחמים.
הכדורסל של הקאבס יותר מתבסס על בידודים,
וגולדן סטייט משחקת את המשחק הרגיל שלה.
לברון לא יכול לקלוע, רק לחדור. נקודה!
ברבוסה למהלך הזה לא ציפיתי
הקאבס חייבים להתאפס על עצמם בהגנה
מי זה, ליאנדרו ברבוסה או אלן אייברסון?!
האחוזים של ג"ס פשוט לא נתפסים. הכל נכנס……
הקאבס לא מניעה כדור. כשהכדור נע הם טובים. כשהכדור עומד – הם גרועים.
לא מניעה כדור או נתקלת בהגנה חזקה?
אה, שכחתי, במערב אין בכלל הגנות הרי…
הנה, עוד פעם. איך ההגנה קשורה לזה שאין תנועה בכלל בהתקפה?
אם קליבלנד היו זזים בלי הפסקה היינו יכולים לראות מה ההגנה של ג"ס שווה, אבל הם פשוט עומדים ומסתכלים על מוביל הכדור.
מבין מה אתה אומר, אבל עדיין חושב שיש פה מצב "ביצה ותרנגולת".
אי הנעת הכדור בהתקפה נובעת, בין היתר, ממשחק ההגנה של ג"ס, an underrated defensive team.
זה לא רק לחץ אישי עם הכדור, זה פוזינשים של כל החמישייה שגורמים לקליבלנד להסס ולאלתר. זה שהם לא זזים, זה כי הם לא רואים לאן לזוז על מנת להתפנות ולתכנן מהלך.
העומק של הלוחמים בלתי נתפס
ברבוסה ולווינגסטון עוד לא החטיאו זריקה!
בר-בוסה !!!
לא יאמן מהלך רטרו
דוקטור- אתה יכול להגיד שאני כותב כמו דביל ואהבל
אבל ההגנה של קליבלנד פחות טובה מאשר OKC או אפילו פורטלנד בפלייאוף הזה.
אני מבין שקשה לך להודות שהמזרח הוא סך הכל המזרח,
לא נורא. עוד שלושה משחקים ושלושה רבעים תבין גם.
כשהגארדים המחליפים של ג"ס נותנים תרומה כזאת, יהיה ערב ארוך לקאבס
גולדן לא מחטיאה נקווה שהסטטיסטיקה תתישר
ברבוסה MVP גמר?
כן
ההבדל היחידי הוא באחוזי הקליעה. כל השאר – בולשיט.
לקאבס כדורים בינתיים לא ניכנסים, אלא כשמישהו מגיע לסל
מאז פרישתו של גורדן ב1998[לא מחשיב את האפיזודה בוושינגטון] היו 17 אלופות-12 מהן באו מהמערב
ברבוסה עם שתי זריקות אללה איסטור שנכנסו, ליוינגסטון מספר אחד בליגה בקליעה ה ס את מחצי מרחק
מישהו ראה מה ברבוסה עשה לשופט ?
למד מגרין
שאקטין ברור
ניתלו ממש על לאב, ללא שריקה
המהלך היעיל היחיד של הקאבס עד עכשיו זה בידודים של לברון
ככה לא לוקחים אליפות
ליבינגסטון ענק. קרי מפוזר. ברבוסה שיכור.
עידן, למה שלא תתן לנו עכשיו עוד כמה שעורים בהסטוריה?
שאקטין א-פול איך ברבוסה העיף את השופט
אם ברבוסה נראה ככה קליבלנד בבעיה
לברון נטול קליעה לגמרי
לברון לא זורק מרחוק רק מחדירות
הוא יהיה מותש בסוף המשחק ככה לחלוטין
לו יגמור את לברון וזה יגמור את הסדרה
מנחם ההבדל הוא לא באחוזי הקליעה,
אלא בבחירת הזריקות
ברברוסה, תענוג של שחקן
זה ממש נראה שקליבלנד חזרו לימים המופלאים של אחד מכדרר וארבעה מפצחים גרעינים. לאן נעלמה ההתקפה הכי טובה בפלייאוף?
פוגשת הגנה מערבית
כל כך נכון
ברצינות, תסבירו לי איך זה קשור.
הם לא זזים! אין שום תנועה! ההגנה של ג"ס לא צריכה לעשות כלום, רק לעמוד מול השחקן…
אני שואל ברצינות
נשארה במזרח
לברון לא יכול לקלוע חברים. לא מהעונשין, לא מהשלוש, לא מה2-חצי מרחק-, רק חדירות.
אתה צודק אבל תשנה כינוי בבקשה, לא מכבד
בלי ריבאונד התקפה בכמויות היסטריות, אין סיכוי לקליבלנד
החילוף על קווין לאב זה מלכודת דבש… נותנים לו להרגיש שיש לו יתרון בפוסט על הגארד שנמוך ומכריחים אותו לקבל משם החלטות. זה לא מה שקליבלנד רגילה לעשות.
הקאבס לא משוחררים. זאת הבעייה שלהם. לא הגנה ולא בטיח. הם בינתיים משחקים בעצירות (ובמין פחד)
יאללה קארי, תעשה ברבוסה
איזה חזק עשו עם המשחקי הכס.hold the door חחחחח
חרטא וסל של קליי
נתום מעניין נוסף שמעיד על השונות במשחק – קבוצתי מול כוכבים:
בקליבלנד: לברון עם 9 זריקות, לאב עם 7, אירווינג עם 5 סה"כ 21 זריקות מתוך 30.
הלוחמים : 28 זריקות, גרין עם 5, בוגוט ובארנס עם 4, תומפסון וקרי רק עם 3.
הקאבס בצרות.
מריח כמו 20 הפרש במחצית.
מנחם, איפה פריי הפח
לא יודע משום מה אני אוהב את קליי.
הפעולה החכמה היחידה של קיירי עד עכשיו
קליבלנד חייבת להאט את המשחק
למה אירווינג משחק ולא דוולדובה/כל אחד אחר?
תם הטקס, אפשר לחזור לישון. עאלק התקפה לקאבס, אני מתעוור מההתקפות שלהם.
נראה לי שהבועה סביב קיירי אירווינג תתנפץ לחלוטין בסדרה הזאת
איגי שלא יגמר לעולם
זה נראה לקליבלנד קצת רועדות הידיים. לא להספיד את המשחק כל כך מהר הם יתאפסו במצחצית
המשחק הזה והעונה מרגישים כמו דז'וו ..
קרי MVP ג"ס אלופה ואיגי פיינלס MVP
מחמיצים תחת הסל…אולי פעם רביעית
יש משפט יולר מנחס מה"מאני" של שימי?
הדבר היחיד הטוב הוא שהקאבס משחקים הכי גרוע ששיחקו לאחרונה
משחקים גרוע, רוע, ומפגרים רק ב-8. לא נורא
אולי זה בגלל היריבה מנחם???
חברה גם המשחק הראשון מול אוקלהומה היה נראה דומה.
בארנס משדרג לעצמו את החוזה בגדול
קיירי אירווינג משחק' עם עצמו בהתקפה של הקאבס,
במקום לשחק חכם להניע את הכדור ולהכניס את החברים שלו למשחק.
JR סמית' בלי זריקה.. הזוי.
קליבלנד חוזרת
לגבי לאב פשוט מצויין היום
לאב הכי טוב
כואב לקום כל כך מוקדם בשביל זה (אני אוהד לברון)
לברון אנטישמי
גולדן סטייט במשחק טוב
ללא קרי ותומפסון
חדשות רעות לקאבס
והקאבס עם משחק רע לכולם, מלבד קאב
ההתקפה של הקאבס כל כך מכוערת שזה כואב.
מה שכן הם עדיין די צמודים, ככה שזה כנראה עובד.
מזכיר את שנה שעברה.
דיוויד בלאט רוצה נקמה
שון ליווינגסטון אמר שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בישראל. כבוד
מה? מתי ולמי?
בטוח שלא מדובר ב"סקופ" של עידו גור?
איגודלה פשוט שחקן נפלא.
בית ספר להגנה.
לאב קרא את מנחם
לברון עד עתה? אפס מוחלט (לגביו)
למה הוא החזיק אותם בתחילת המשחק די לבדו….
מדויק מנחם.
גרין עושה מניקור?
נדיר שמצליחים לגרום לי להיות כזה קטנוני אבל
"one of the best atmospheres in all of sports"… איזה משפט קלולס אמריקאי להגיד!
סטף חייב להמטיר
קווין לאב סופט טו מאץ'
אחי תחליף כינוי
מאד מדאיג בשביל קליבלנד שכל השלישייה שלה באו טוב למשחק, ומנגד סטף וקליי לא במשחק טוב, ועדיין הדאבס בשליטה מוחלטת במשחק
אנחנו רואים את אותו משחק?
לברון היה מצויין בראשון ולא עשה כלום בשני וקיירי חלש מאד
רק לאב מהשלושה משחק כראוי.
איפה צ'נינג?
מספרים שיש באוזן אוהד אחד שמוחה כפיים לכל סל של לברון.
מארגנים עליו שמיכה במחצית
בכלל השידור עם מארק גקסון וואן גנדי בלתי נסבל, קלישאה רודפת קלישאה
הנד צ'ק עם 2 ידיים כל התקפה על קארי בחסימות. בדיוק כמו מול OKC
זה כל הפליאוף ככה, כבר התרגלתי ונראה שגם גולדן סטייט.
מעצבן מאד ולא מובן למה החוסר כבוד הזה לקארי. מצד שני נותנים לגולדן סטייט לפוצץ את לברון ולאב בפנים בלי הרבה תגובה אז גם יש איזון
איפה ג'ו האריס?
קרי מזעזע, ג"ס עוד יצטערו שלא פתחו הפרש
פלוםינג של הבריזלאי
לאב צודק
איזה שיפוט ביתי…
אחד המשחקים המכוערים עד עתה בפלייאוף
קלי לא במשחק וקליי על הספסל עם עברות
וורג'או זו הפוגה קומית. אין לו שום ערך כסנטר
קארי לא במשחק
החצי צמוד פחות ממה שהוא נראה
מחצית מצוינת של הלוחמים
הכי מעט נקודות לספלאשים בחצי (הראשון) העונה
לקרי היה לפחות שלשות פנויות יחסית שהוא החטיא….
משחק מזעזע של הקאבס.נטול אנרגיות.
ג'ו האריס חסר לקליבלנד. ללא ספק.
גם מייק מילר-אתה יודע מה זה ללבוש אימונית שאיש לא מחמם?
אינטנסיביות של משחק ליגה רגיל
אף אחד לא בדאבל פיגרס בג"ס, הספלאש בראדרס לא בעניינים בכלל, אבל הצוות המסייע הגיע בגדול וזה מספיק ליתרון יפה במחצית.
אצל הקאבס רק הביג 3 קולעים בינתיים, כשאירווינג עושה את זה באחוזים רעים מאוד.
בהגנה לברון רוצה להוכיח שקרי לא יכול עליו, ומקבל אותו הרבה פעמים בחילופים, משחק איתו אגרסיבי מאוד ובינתיים זה עובד לו. לקרי אסור להיגרר לזה, שימשיך לשחק את המשחק שלו
קר לא מתנהל עם קארי נכון. קארי כופה את עצמו כרגע, הוא צריך לקחת להוריד אותו לספסל, להרגיע אותו, ולהעלות את ליווינגסטון וברבוסה.
לא הייתה שום סיבה להוריד אותם מהמגרש, זה היה נראה כמו חילוף של ה GM של אנדר ארמור..
ברבסה חרד לחדר הלבשה
אחד מהם פצע את היד וירד לחדר ההלבשה – נדמה לי ברבוסה
MY BAD
למה קמתי?
ההפתעה הכי גדולה עד כה: רק 27 זריקות לשלוש (9 בפנים)
טוב, סיכום מחצית:
הערך המוסף של ג"ס- הספסל. בענק.
הערך המוסף של קליבלנד? זה שסטף לא במשחק….
אם אחרי מחצית כל כך גרועה של קליבלנד הם רק במינוס תשע הם צריכים לומר תודה.
יתרון ברור בריבאונדים לקאבס. יתרון ברור בתקפה לג"ס. ההתקפה מנצחת.
הבן השחור הסר דאגה מליבך זה מתאזן עם החסימות הנעות של ג"ס
דווקא לקאבס היו יותר כאלה במשחק היום
9 + ללוחמים וקרי וקליי עוד לא איפסו את היד . בינתיים זו ההגנה , באררנס , גרין ואיגי והשחקנים המחליפים . אם איגי ימשיך לשמור ביעילות על לברון הוא עוד יקבל MVP פיינלס נוסף .
אכן קרי צריך להיות על הספסל
הקאבס מתרכזים בסטף וקליי ונותנים מבטים פנויים לשאר השחקנים. ההתקפה של הקאבס מתרכזת יותר מדיי בביג 3 ואין כמעט זריקות שמקבלים השחקנים האחרים. אני לא חושב שלברון ישב אפילו דקה אחת על הספסל במחצית הזאת, זה יהיה מאוד בעייתי להמשך. הלוחמים יכולים להיות אופטימיים לגבי התוצאה של המשחק הזה.
בן גלוח ראש, כבר מתלונן על השיפוט???
אם אתה ביתרון, והשיפוט לא טוב אתה צריך לשתוק ?
זה פשוט משהו מגמתי שלא שמים אליו לב, בדיוק כמו החסימות הנעות של גולדן..
אני מסכים שהשיפוט לא מדהים. חוץ מאיגודלה, כל מי ששמר על לברון עשה את זה עם המון עבירות שלא נשרקו.
שלא לדבר על חוסר האחידות בשריקות לעבירות בחסימה.
נו באמת באותה מידה אפשר לומר שלברון עשה כל כל מי ששמר אותו עבירות תוקף שלא נשרקו.
קרי עדיין שם 2 מ-5 מהשלוש. הוא ישחיל עוד כמה עד סוף המשחק.
וקליי נדמה לי שעוד לא קלע שלשה אחת . בחצי השני זה צריך להתאזן .
ושתיים מההחטאות היו פנויות לגמרי
9-4 לקליבלנד באיבודי כדור, זה מתאזן עם מספר הה בריב התקפה, לכן נשארנו עם אחוזי הקליעה 52% לווריורס, רק 35% לקאבס, כולל 4/13 מחוץ לקשת
מנחם למה ציפית ? גם בעונות הגדולות שלו ואפיילו בעונה שקלה 90/50/40 הפלח השאיר את לברון חופשי על השלוש. ככה זה כשלאשך יש אשך אחד יותר ממנו
שקלע
הנתון הכי מעניין ששמתי לב אליו:
שני קלעי השלשות המצטיינים עד עכשיו, עם 2-4 כל אחד?
לאב וגרין!
רבע שלישי גולדן סטייט בורחת ולברון עם הראש בקיר
יופי הזמר הזה במחצית. אוהד אמיתי!
בידור טוב לקהל
איזה אנטי קליימקס מהסדרה נגד אוק' (ומשנה שעברה).
ההגנה של קליבלנד זה כמו נבחרת ישראל כדורגל – לפתוח רגליים ולהיות כ"כ אפאטיים עד שזה מוציא את העוקץ מהקבוצה השנייה (קל מדי).
לול פגעת בול אשך
תענוג באוזן בר
יש כאן את מיטב המוחות של האתר
המחצית הייתה הזדמנות נהדרת לפגוש חברים
במפגש הופס גוסט ריידר בא אליכם להשתלמות.
לדעתי צריכים למצוא מקום יותר איכותי. אנחנו דחוסים פה כמו סרדינים ולא רואים כלום מרחק וההסאונד על הפנים. אבל כל הכבוד על היוזמה
קרי על הפנים היום.
כשבוגןט הקלט המוביל יש סיבה לדאגה
בוגוט*,*קלע
לקליבלנד אין עוד הילוך 1 לתת בהגנה, יש לה בערך עוד 5..
התניעו בכלל?
המפתחות בטורקיה..
1000+ !!!
קליבלנד עלו למחצית השנייה כאילו הם מובילים בשלושים…
גרין כמעט החטיא את זה מהשוק. הקונספציה ההגנתית של קליבלנד עובדת!
בוקר טוב אשך. יש טעם לפגם שמרשים למזרחיות לשחק סדרה מלאה נגד קבוצה מערבית.
צריכים לתת למזרחית +10 בהתחלה שיהיה כוחות
1+
המאבק הגדול של ג"ס בסדרה – להישאר ערים
ו OKC הייתה טוחנת את 2 הקבוצות עם הרמה שהן מציגות היום.
החלקה וסל לגרין
לאן נעלם הדוק?
כל מילה, אשך ואוהד ותיק, אינטנסיביות של כדורשת
מזל שהייתה את הסדרה הקודמת אחרת היו אומרים על הספלאש שהם צ'וקרים
לא ראיתי את לברון כה חלש כבר שנים על גבי שנים
ובחיים לא היה אופנסיב על לברון עכשיו
ג"ס יכולה לנצח גם בלי שהשופטים יעזרו לה
אם הספלאשים לא יתעוררו ג.ס תמצא את עצמה בבעיה
יששששש!!!! סוףסוף תוקף ללברון
רק 4
קליבלנד עוד יגנבו את זה
הם לא גונבים שום דבר
תפס אותו בביצים. אז מה? איגו זה פלופר
השופטים נותנים ל"ס להיתלות על הקאבס (כמו עכשיו על לאב) ולא שורקים.
אם סטף וקליי לא נכנסים למשחק קליבלנד תנצח היום.אי אפשר להסתמך משחק שלם על בוגוט בארנס ואיגואדלה
יש משחק!
רק 4 . קליי וקרי בכלל לא במשחק
זה נראה כמו משחק על כרטיס למקום ה 8 בפלייאוף.
קארי צריך לרדת לספסל.
אותו דבר ללסברון. משחקו הגרוע ביותר מאז הגיע כרוקי
צודק… 16 נקודות ב 50%, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה, בלוק, 2 איבודים בלבד…, מדחק נוראי
2 וחצי רבעים ותומפסון החלש במגרש, אחריו קרי.
קארי חלש. ביינתים המחליפים היו הרבה יותר יעילים לגולדן סטייט
קרי וקליי לא קולעים כי השמירה מעולה פי חמש מכל מה שפשו עד עתה
לא…
מנחם – החלפת את הקפה בסולר?
ותסלחו לי, בארנס טוב בעיקר כשכולם לידו טובים.
קאר עושה לנו טובה ונותן לקאבס לרוץ קצת. שיהיה מעניין
התגובות פה באתר פשוט לא אובייקטיביות, לברון ב90 אחוז מהכניסות מקבל המון מכות שלא נשרקות, גם הוא לא הופיע למפגש (גם קרי ותומפסון אבל זה סיפור אחר) טיירון לו מנסה לעשות מה שבלאט עשה בשנה שעברה להעלים את קרי ותומפסון ולתת למחליפים לנצח את המשחק.
בוקר טוב לכולם, איזה באסה זה כשאין בעד מי להיות בגמר
קר אשכרה שבר את הלוח
כ"כ מתגעגע לווסטברוק עכשיו. הקאבס קבוצה קשה לעיכול וג"ס שאננים, זה יעלה להם ביוקר בסוף, אם לא עכשיו אז במשחק 2. במקום לצעוק על השופט בפסק זמן, קר צריך לתת לקרי סטירה.
קר שובר את הלוח,
ענק
איגודלה תיקונים הנדימן
חיי קיירי עשה לקרי קרי
לברון הוא אולי הכוכב הקשה ביותר לצפייה בליגה
ההגנה של הירדן מסרה דש
השמירה על קרי פשוט מדהימה על שאר השחקנים בדיוק ההפך.
הצעד שעושה איגודלה לפני השלושה פשוט הורס לו את הכיוון.
איזה פנתר איגודאלה.
וקרי שחקן הגנה טופ 3 PG בליגה. ווסטברוק המטומטם למד זאת על בשרו
משחק יעיל וטוב של לברון…,16 נקודות ב 50%, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה, בלוק, 2 איבודים בלבד…,
לברון "שמר" כרגע על קרי התקפה שלמה והרביץ לו ללא הפסקה על שקליי קלע לייאפ.
טוב לאב
משחק של קליבלנד.קרי מעופף לגמרי
ם איגודלה עשה פאול על לאב
תאמינו לי לא יודע איךהקאבס במשחק
קרי אפס מאופס היום
קרי במשחק רשלני.
לא מפוקס.
אני מרגיש שקליי יתעורר ברבע הרביעי ויגמור את המשחק.
קליבלנד משחקים קשוח כמו שצריך
או, סוף סוף. אולי עכשיו ג"ס יתעוררו קצת.
תחזית שלי – 15 הפרש עד סוף הרבע
אני לא מודאג לרגע שקליבלנד יצאו עם ניצחון.
אם יש אחים ספלאש יופיעו עכשיו
הספסל של ג:ס מחזיק אותם
ככה צריך לשחק מול גולדן סטייט
איגאודלה השחקן המצטיין
מרכז את המשחק
+ 1
לאב הטוב במגרש
איזה נגר הקארי הזה..
דלי חיפש את הבומרנג של איגי ???
גיא, פלגרנט ???
יאללה שחקו !
זה לא היה מכוון, אפשר להמשיך
היד התחלקה לו. אז מה?
דלי עושה פניני לאיגי
+1
+1
אין כמו ציקלווין לכיפה להעיר אותך
אתה מדרשיסט?
לא, מדראפור
וזה ממומחה לאשכים !!!!
ענק !!!
רואים שזה לא היה בכוונה
איזו הצגה של אייגי
הצגה זאת לא, הוא פגע בו.
זה היה בטעות, עבירה רגילה מספיקה
צ'ק
לא הצגה ולא נעליים. דלי התכוון לעצור אותו בעבירה אבל איגי בדיוק הזיז את היד, אז היד של דלי עפה ישר לשם…
טוב שזה לא היה גרין, היה פה עדר שצועק פלייגרנט 2
איך הוא תמיד מסתבך בשטויות האלה, שיהיה בריא…
השחקן היחיד שאני באמת אוהב בג"ס זה איגי.
אפילו התגובה שלו היתה אצילית. שחקן אחר היה מתחיל מכות.
הכדור לא היה קרוב אז לא יודע איך זה הצגה
D-FENSE קיבל כרגע משמעות חדשה לגמרי
כולה לטיפה.. טוב שהשופטים חא מעבירים את ההחלטה שלהם במועצת הביטחון של האו"ם.
חדשו כבר תמשחק הרגתם אותנו עם הטכנולוגיה דמיקולו הזו
אשך אתה ענק
גולדן האלה . 5000 נשמות יש להם
והם עוד לא השתמשו באחת במשחק הזה
מה אמרתי לכם על הציקלווין?
אם טיירון לו לא מכניס ע-כ-ש-י-ו את לאב, הוא מטומטם ברמות
"יש טעם לפגם שמרשים למזרחיות לשחק סדרה מלאה נגד קבוצה מערבית."
"צריכים לתת למזרחית +10 בהתחלה שיהיה כוחות"
"המאבק הגדול של ג"ס בסדרה – להישאר ערים"
אז 30 הפרש כרגע?
ג"ס נותנת פור לקאבס… ומשחקת ביד שמאל בינתיים. ועדיין ינצחו
טוב התסריט ידוע. קליבלנד מצמצים ואז מגיע מטח שלשות מגולדן שגומר את המשחק. זה בד"כ מתחיל בבארנס/איגי ואז קרי מגיע
עד עתה קרי וסדרות גמר זה כמו נתניהו ויעלון-
שלום-שלום קריר במסדרון, לא יותר מזה.
איגודאלה דופק שלשה מיד אחרי התקרית
Balls don't lie
גדול
🙂
ענק
גדול
😉
איגי ענק. הממצטיין במשחק. לא יודע מה עובר על קרי אבל הוא חייב להתאפס על עצמו. קליבלנד משחקים איתו מאוד פיזי על גבול הלא חוקי והוא נותן לזה להשפיע עליו.
"על גבול הלא חוקי"
כן. מניחים עליו שתי ידיים בשמירה כל פעם שהוא מנסה לעבור בין חסימות ובפנים אל פנים. זה לא חוקי כי מותר רק יד אחת.
זה לא חדש.
בליקשר הוא זוועה היום. וגם קליי. והם עדיין מובילים.
צודק, זה לא על הגבול זה פשוט לא חוקי. תסתכל מה קורה כשהוא זז בלי כדור. לפחות עבירה אחת בכל תנועה כזאת.
לא על שום גבול. עבירות ברורות כל התקפה ולפעמים גם 10 פעמים בהתקפה. פשוט לא שורקים. יאק.
לא הייתה שום עבירה של דלי במהלך ההוא.
GOOD D של האוסטרלי על ה-D של האיגואנה
עדיף אשך אחד ביד (של היריב) מ-2 על העץ?
כשמגיעים למאני טיים הילדים נותנים למבוגר האחראי (איגודלה) להריץ את העניינים
מה שמטריף בג"ס זה שגם כשהם משחקים על הפנים (והרבע השלישי שלהם היה קטסטרופה) תוך דקה הם רצים ל7-0…..
אני יודע שכולם אומרים את זה כל הזמן, אבל זה עדיין מטריף.
קליבלנד עוד תצטער על הדקה הזאת.
ואגב, דלי הבין את זה ובגלל זה ניסה לעצור את המומנטום עם העבירה על איגי. אבל למה להפסיק לשמור…?
ברבוסה במירוץ ל-finals mvp
והנה זה שוב עשר…
ברבוסה צריל לקבל יותר דקות. הוא וליבינגסטון פשוט נהדרים!
איגי פשוט עצום, מה שהוא עושה היום
כן הם ינצחו, אבל גם קליבלנד רחוקים משיאם.
סופסוף
סטף וקליי הם הקלעים השביעי והשמיני של ג"ס. פשוט מדהים
משחק בקצב של קליבלנד. והם בפיגור דו ספרתי ברבע האחרון
השריקות האלה פשוט מגעילות כבר
עם קר היה משחק עם המחליפים כל המשחק כבר היה 30 הפרש
כמה לברון חשוב
למה ספייטס לא משחק* לא ברור לי
ליבינגסטון מדהים.הוא מחסל אותם
ליווינגסטון!!!!
לילד הבא שלי אני קורא שון!
בוקר טוב אדם ריגר
וואו ליבינגסטון
מריח כמו גיי אר סוויפ
שון שמשון !!
ליבנגסטון עשה לקרי ספייס גאם אין הסבר אחר למה שקורה פה
ליווינגסטון נותן לאיגי תחרות על האמויפי
ליבינגסטון וברבוסה מרימים את האוזן בר
בסט מיד ריינג' אינ דה גיים…
אני מתגלגל מצחוק ממה שהולך פה…
איגי להיכל התהילה – העצומה בעיצומה
פשוט הזוי איך המחליפים של גולדן כל משחק מצילים אותם .
הם לא היו שם כמעט כל הסדרה הקודמת
וואוו הספסל של ג"ס היום זה לא יאומן, ליוינגסטון משחק כמו ששיחק כשקרי היה פצוע, ברבוסה אולי במשחק הכי טוב בעונה ההפכפכה שלו
אם היו אומרים לכם שהקו האחורי של הווריורס היה עם 13 מ-15, הייתם מאמינים שאלו ברברוסה וליבינגסטון?
יא אללה
זה פשוט לא יאומן.
באמת שאין לי מילים.
ליווינגסטון וברבוסה? מאיפה הם צצו עכשיו? מה זה?!
וואו שון ליוינגסטון, משחק חייו. כל ג'אמפר מלמיליאן
השאלה היא אם בכלל להעלות את קרי וקליי למשחק איך שהספסל נראה כרגע
לא. שיעשה חושבים
לא יאומן – 6 שחקנים בג"ס בספרות כפולות , ואף אחד מהם לא סטף או קליי . ליוויגסטון ואיגי מפלצות . וגם ברבוסה.
לוינגסטון- אני נמס…
ליבינגסטון פשוט נהדר. כיף לראות אותו משחק. בסדרה הקודמת היה לו מאצ' אפ קשה מבחינת פיזיות בסדרה הזאת זה או קיירי או דלי ומול שתיהם הוא יכול להגיע לזריקה שלו.
קר שומר את קר וקליי לחגיגות האליפות. שלא יהיו עייפים
1 +
2+
20+
אם אני קר אני נותן להם קרדיט עד הסוף ושיהנו ממה שעשו ומשאיר את המחליפים עד הסוף.
פשוט משחק אינטילגנטי של הווריירס.
ניצול מעולה של מיסמאצ'ים.
ליווינגסטון מכפר היום על כל ההחטאות שהיו לו בסדרה מול OKC.
הג'אמפ שוט שלו מחצי מרחק,
יותר בטוח מדאנק של אזלי.
ולא ברור למה טיירון לו, עוד לא מנסה לסגור את הפרצה..
שלשה של גרין יותר בטוחה מדאנק של אזילי…
לוי גסטון רואה את הסל כמו את הים…
לדעתי קליבלנד פיספסו את הזדמנות חייהם לגנוב את המשחק.
במשחק הבא אף אחד בג"ס לא ישחק כמו שהוא משחק היום (אולי רק איגי…), הבעיה היא שזה אומר שסטף ותומפסון יחזרו לקלוע…
לדעתי בלאט חתם מהר מדי בטורקיה.
בסוף הסדרה הזו ילמדו להעריך אותו.
אמריקאיים מטומטמים
קליבלנד פאתטיים
25:13 באסיסטים ללוחמים.
פשוט ההגנה של קליבלנד לא מספיק מאתגרת את החמישייה הראשונה.
אם ג"ס היו עולים עם הקט-סל היה כבר 20+
אשך, אתה היחיד עם תגובות דביליות. תסלח לי
"קליבלנד במערב אבל ההגנה שלה עדיין במזרח" / מאת יהודה הלוי
חחח
אשך שבור הוא אשך שלם
+1
פשוט מדהים שכל זה קורה כשקליי וסטף על הספסל
זאת הייתה ההטעיה הכי שלא מטעה שראיתי בחיים שלי (לאב עם הכתף בפוסט)
אשך, אתה יודע שאתה נשמע כמו ילד? התובות שלך הן הילדותיות ביותר מכולן.
ת ע נ ו ג
שקר לא יעיז להחליף אותם
יעלה את סטף לגרבג' טיים
מתאים למשחק שלו היום
3 תרגילים בהתקפה של קליבלנד:
לברון חודר ומוציא החוצה. או מסיים בליי אפ.
לאב בפינה השמאלית משלוש או לפוסט אפ.
קיירי באחד על אחד עד הסל.
וזהו.
עןד היו לי ציפיות מקליבלנד
זה הביג 3? פחחח…
ריצת 8-29
טוב כנראה שאת האליפות הם לקחו במשחק 6 באוקלהומה
+100
זה היה ברור
בלו אאוט
אולי כדאי להזכיר את התגובות שרצו אחרי משחק 1 בסדרה בין הספרס לת'אנדר.
זה ממש לא אותו דבר . למרות שהייתי שמח לאכול את הכובע על זה
אתה צודק שהסדרה הזאת פתוחה לחלוטין גם אחרי המשחק הזה . מצד שני – זו תזכורת ראשונה לקליבלנד שכאן אין טיולים כמו במזרח .
צר לי גיא, אבל אם ביום שסטף ותומפסון משחקים ככה, קליבלנד חוטפים ריצה כזאת במאני טיים מול המחליפים, אני לא רואה איך הם יכולים לקחת משחק, שלא לדבר על סדרה.
זה לא שג"ס נתנה היום תצוגת תכלית. להיפך. שום דבר מהתוכנית שלהם לא עבד (לעומת קליבלנד שחצי עבד לה) ובכל זאת הם אילתרו מדהים
מסכים. אבל כרגע זה נראה מאוד גרוע.
חחחחחחחחחח
סוף וקליי עולים כדי לתת לליוינגסטון וברבוסה לנוח
1 +
1+
20 הפרש חמש וחצי דקות לסיום.איך גיל ברק אמר עכשיו בשידור.מה שהולך במזרח לא תקף במערב
גיא לא נורא
יגמר 4-1
יצא טירון, לו
שמו: הטירון לו
בית ספר של הלוחמים. היה ברור שהקאבס יפסידו את המשחק הזה. המשחק הבא הוא המשחק המכריע. אני לא רואה את הלוחמים מפסידים שתיים בקליבלנד.
למארק ג'קסון יש דף מסרים עם בדיחות קרש שהוא מכין מראש
מנחם יש לך עוד כובע לאכול
שמישהו יספר ליואב קדמן מה מעוללים לקיירי כשהוא מנסה "לשמור"
אין שחקן אחד שמשחק עם ביטחון בקליבלנד. כולם מהוססים לחלוטין…
עוד מישהו רוצה לכתוב על איזה קבוצה מגובשת קליבלנד?
אבל האווירה שם טובה בהפסדים
🙂
אם המשחק היה בחדר ההלבשה ולא במגרש הם היו המנצחים
הם מאוד מגובשים. פשוט עדיין לא יצאו מהג'קוזי
עכשיו השאלה זה מי יקח את ה mvp. לדעתי אין סיכוי שלא יביאו לסטף
זה רק משחק אחד
מארק גקסון הוא ההגדרה המילונית לפוץ, לא יכול לשמוע אותו
+אינסוף !!!!
מצד שני אני מעדיף אותו על וובר
אחרי אורי לוי ביום רביעי, גם אם איווט ליברמן היה משדר זה היה יותר סימפטי.
""יש טעם לפגם שמרשים למזרחיות לשחק סדרה מלאה נגד קבוצה מערבית."
"צריכים לתת למזרחית +10 בהתחלה שיהיה כוחות"
"המאבק הגדול של ג"ס בסדרה – להישאר ערים"
אז 30 הפרש כרגע?"
לא גוסט-ריידר, זה רק 20.
אחרי הקורס ריענון אצל יואש רוכב האווזים יהיה יותר חכם
🙂
איפה קבוצת השלשות הנפלאה ששמה קליבלנד?
משחק משעמם. והרוח והחיבור הקבוצתי של קליבלנד? יוק
טןפב רר היום כתבתי סליחה אתמול בערך 30 תגובות שאמרו משהו בענין שלשות.
אסי אבל הסביר זאת.יפה ממני
אולי נראה פה את אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה . לא
סאעמק ! תחזיר ת' מחליפים
תומפסון לא מצליח לכוון בלי יד לפנים
1 +
+ 10
רק 14 אני מתחיל להילחץ.לא חשבתי שאני אי פעם אגיד את המשפט הזה אבל שסטיב קר יוציא כבר את קרי ותומפסון
ובלי קשר לכלום
בכזה ערב של שון, למה להוריד אותו למה
המאמן של קליבלנד סמרטוט. איפה הוא ואיפה הדויד שלכם
1+
1985: בוסטון מנצחת משחק ראשון ב-34, מפסידה את הסדרה
2013: ספרס מנצחת ב-37:את משחק שלוש ומאבדת את האליפות
ניצחון מרשים, אבל זה עדיין 1-0. ההפרש לא משנה טכנית
אם ככה גולדן סטייט נראים ביום רע של קארי את תומפסון.
במקום לתת לקארי ותומפסון מנוחה ביום גרוע, הוא נותן להם להרוס.
תודה לאל קרי הגיע
וגם קליי..
קרי טיים
ועכשיו תומפסון
לילה טוב . יום ארוך לפנינו
וככה זה נגמר
והנה הספלאש נותנים את החותמת הסופית
זה לא רק כמה אתה קולע, זה גם מתי אתה קולע את זה. הניצחון הושג בזכות הספסל אבל השלשות האלה חשובות ביותר
בוקר טוב אדם ריגרררר
טוב, זאת הזדמנות טובה לתת שאפו ענק לדור ולשאר המארגנים של הערב באוזן בר. מפוצץ עם אוירה מחשמלת.
איזה אידיוט קיירי, הוא רואה מיס מאץ' של לאב על קארי בפוסט, ובכל זאת מוריד ת' ראש ודוהר פנימה. אין שם הרבה שכל.
שלשה לסטף ושלשה לקליי . חשוב למשחק הבא !
שהיד תתרגל …
קארי הגיע לדאבל פרינגלס !!
מידן, אני מקווה שאתה משלם למומי תמלוגים על שימוש באוצר המילים הייחודי שלו.
קרי עם 11, תומפסון עם 9.
שורה סטטיסטית מדהימה, בהתחשב בזה שאנחנו ב-20 הפרש ללוחמים.
כמה כבר אפשר להחטיא….
אני מקווה שיהיו משחקים קצת יותר מעניינים מהמשחק הזה. זה רק 17 בגלל שקרי ותומפסון שיחקו על הפנים.
האחים המניאקים קוברים את קליבלנד לסיום.
בתאכלס לא אכפת לי מקליבלנד – לא אוהד אותם, סתם רוצה שתצא הנשמה לכל אוהדי גולדן סטייט. נו אולי במשחק הבא.
לא גישה בריאה לחיים
רגע אבל שכחת שאנח אדיוט וקליבלנד קבוצת שלשות…..
רוכב האווזים – למה זה נראה שבתמונת הפרופיל שלך אתה עושה מעשה מגונה בקטין?
תקווה שזכות הציבור לדעת לא חם על עקבותייך
ספייטס ככ שמן
חייב לשתף:
אני יושב ורואה את המשחק בשקט בסלון. מתאפק לא להעיר אף אחד. באמצע הרבע האחרון, שיא המתח, שתי התאומות בנות החמש שלי פתאום צצות לי בסלון ומתיישבות לידי. עכשיו נראה אתכם רואים ככה משחק…
השיא: "אבא, אבל למה יש רק כדור אחד?"
🙂
זה למה עברתי וסקטומיה (בטעות גם הורידו אשך)
חה-חה-חה . גדול !
הה הה נהדר
זו שאלה שגם לברון וקיירי שואלים לפעמים…
100+
I see your story and raise you " my second kid woke up at 4:45 and woke the first one"
Daddy can we see cartoons?!?!
בלי קשר למשחק, אם אחת התאומות היתה מעירה את אחותה בכזאת שעה הייתי שוקל אימוץ.
רק בשביל לשמור על בריאותן כמובן. כי אני פשוט לא אחראי לתגובות שלי בכאלה שעות…
קליי תומפסון בזבז את כל ההחטאות שלו לסדרה הזו.
מהמשחק הבא, הוא לא יחטיא.
G0053 R1D3R
אתה לא עח, אתה מלעח
ג'וג'ו עשית קאמבק יחד עם סטפ וקליי, ברוכה השבה. התגעגענו.
קווין לאבבבבבבבבבבבבב נתן הצגה לכבודך. אבל הוא tender lover, ועכשיו יוני, פלייאוף.
1+
ברוכה החוזרת, בדיוק בזמן
בוקר טוב! באמת התגעגעתי..
אחרי החודש הקשה שעברנו וכל המכות מהיקום, כבר פחדתי שלברון יקלע 50 נקודות עם תצוגת שיא מהשלוש..
אולי הניצחון של קארי הוא סימן שהכל יהיה בסדר 🙂
ספייטס חייב לשחק יותר כדי לרדת במשקל.
חחחחחחחחח
אבל בשביל לשחק יותר הוא צריך לרדת במשקל..
השלשות של קארי ותומפסון עכשיו היו פריוויו למשחק הבא
זעקות שמחה נשמעו כרגע מטורקיה
1 +
+1
15 הפרש וספייטס בכלל לא היה במשחק !
מו ניסה להרים למוזגוב לאלי אופ. מוזגוב לא הבין למה הוא זורק ככה…
פרייסלס…
Too easy
לא יאומן – זה המשחק עם הסקור הנמוך ביותר של סטף וקליי ביחד בכל העונה ! כששניהם שיחקו , כמובן . ועדיין ג"ס על הסוס .
ג'וג'ו, שכחנו לספר לך, הגמר האמיתי היה במערב, עכשיו זה סתם משחקי ידידות שנייק מארגנים ללברון כדי שישמור על כושר.
מיד מסיבת העיתונאים שלו.. מעניין במי ישתלח היום..
גולדן סטייט פשוט משחקים יפה אז נהנה מהטורניר הספורטיבי הזה.
ספייטס בטח מעולה בחיובים, מבחינתו כל השאר לא כדורסל ושלא יפריעו לו באמצע הארוחה.
הקאבס לא יכולים לחכות עם ההתקפות שלהם באיטיות כזו, הווריירס יפרקו אותם כל פעם אם הם יחקו לשעון בשביל להריץ את האקשן שלהם בהתקפה עשר עד חמש עשרה שניות.
אולי יכול גם להיות שטעינו וההתקפה של הקאבס לא כזו מציאה גדולה. נראה בהמשך הסדרה.
אולי לאב ואירווינג יעמידו פני פצועים , מוזגוב יוחזר מהקפאה , ודיוויד מטורקיה . נראה לי שהסיכויים של קליבלנד ישתפרו.
הבטחתי ללן עבודה חדשה בסוף הסדרה ראה פוסטים קודמים.
והבטחתי שלברון יעזוב
קליבלנד תנצח את המשחק הבא.
Remember this
ניצחנו במלחמה ועכשיו השטחים הם שלנו. הערבים כבר ישלימו עם זה.
Remember this
חחח.. אני מכריז על הבית של מתנחל שטח לאנטנה של הרשות. יש לו 30 דקות להתפנות…
ןעכשיו השאלה המתבקשת
למנ לא אוזן באר בסדרת הגמר האמיתית אוקלהומה גס
זה כמו ברזיל איטליה מחיקו 70
כשהמשחק המשחק בטורניר הזה היה גרמניה איטליה.
בקיצור הגמר לא כוחות .
לברון ציטוט מפיו אני בכלל ילד אני מאקרון אוהיו שבכלל לא היה צריך להיות כאן.
הוא כל כך צודק אפילו את פואטלנד הם לא היו עוברים.
קליי וסטף 2 חארות, לא יכולתם לשחק ככה לפני שלושה ימים?!
לא כי אז היו מפסידים את האליפות …לדוראנט
זה ההבדל בין גולדן סטייט לטורונטו. שקליבלנד עצרה את שני כוכבי הראפטורס נגמר 40 הפרש לקאבס. שקליבלנד עצרה את שני כוכבי הווריירס נגמר 15 הפרש לווריירס.
הם לא עצרו את לאורי ודרוזן ע"י דאבל טימים והשארת שחקנים חופשיים לגמרי מול הרפטורס.
אל תפריע לתמונות מהמשחק לסדר לך את הנתונים….
כשהתוצאה תהיה 0 -3,
אני אאבד תקווה…
עד אז –
זה רק משחק מס' 1,
ובסדרה שאליה הקבלתי את הפיינלס של השנה –
פיינלס 2012, מיאמי הפסידו את משחק 1 ב-9 הפרש. זה היה ההפסד האחרון שלהם בסדרה.
(מצורף לינק לשיר "בלדה לנאיבית …")
https://www.youtube.com/watch?v=i3atvP9fEr8
אל תאבד תקוה אף פעם .
תראה אחרי 4 0 קליבלנד יתחילן לנצח ….
אפילו האשך מתגעגע עכשיו לווסטברוק
העברתי בראש איזה 20 תרחישים שונים לאיך המשחק הזה יכול להתפתח. אף אחד מהם אפילו לא היה קרוב לזה.
בגלל שהושפעת ממה ששמעת וקראת
בגדול לו היית מתנתק לחלוטין
כמוני היה לך ברור מה צפוי
אבל ברגע שנתת למכונת השיווק הפנטסטית לעבוד עליך
איבדת את הפוקוס
מה המשוקים יכולים להגיד?
לא כוחות מערב נכד מזרח לא עובד הגמר כבר היה?
אנשים צריכים להתפרנס.
אני אדם פרטי
הם לא יכולים להגיד כך.
הוא התכוון שקרי וקליי לא יקלעו ושהספסל של הווריירס יטבח בחמישיה של הקאבס. אני בטוח שגם אתה לא צפית את זה.
בודאי שצפיתי זאת.
אין כוובים בגס יש הרבה שחקנים היכולים להתפוצץ
ליוינגסטון איגי וברבוסה יחד בכלל החמישיה הזו לא פחות טובה מזו שפותחת .
הכל ענין של התאמות יש להם המון כלים .
כתבתי זאת בדיוק בפוסט של דורון לופז לפני המשחק בדוק.
1) אתה חתיכת קשקשן
2) תשמע יש הבדל בין לדעת שיש לווריירס ספסל עם שחקנים שיספקו סחורה במשחק לבין לצפות שקרי וקליי יקלעו ביחד 20 נקודות כשליש מהן בגארבג' טיים. ליבינגסטון קלע 20 נקודות כ10 פעמים בקריירה.
3) זה שהזכרת את השמות שלהם זה רחוק מאוד מלומר שצפית את כל מה שקרה במשחק. אם היית צופה את זה הייתי מצפה ליותר מ"נבואה" עמומה כמו שכתבת בכתבה של דורון שבה אתה טוען שצפית זאת. במינימום הייתי מצפה לראות בנבואה שלך משהו שמדבר על איך קליי וקרי לא יקלעו.
4) הלסיאניות הזו של להפוך משהו שכתבת ליותר ממה שכתוב שם ולהוציא איזו נבואה מתוך זה לא מוציא אותך באור חיובי.
5) תפסיק לזיין את השכל
מה הקשר? אני לא מושפע ממכונות שייווק אלא ממה שאני רואה. תבוסה של הראבס בהחלט הייתה אופציה סבירה. מה שלא היה סביר זה 34 נקודות של בארבוסה וליבינגסטון לעומת 20 של קרי ותומפסון . כשדטטקא הספלאש ברודרס משפרים נתונים בגארבגטיים.
כמה נקודות.
גס הגיעו חדים קליבלנד נחו הרבה זמן כבר הוכח לטעמי הסטורית מן הסתם תוכל לבדוק טוב ממני כי מנוחה ארוכה פועלת לרעת הקב שנחה.
מהרגע שבלאט פוטר הספסל בקאבס הוזנח.
לכן תבוסה לא נראתה לי לפחות סבירה.
חבר שראה איתי את המשחק נתן כינוי מצוין לספסל של הווריורס:
X-factory
45 : 10 לג"ס במאזן הנקודות בין הספסלים. זה במשפא אחד סיפור המשחק.
פלוס הגנה מעולה של הלוחמים , בפרט גרין ואיגי.
האסטבן עשה בשכל, המשיך לישון כמו תינוק. התקשורת צריכה להחרים את לברון וקיירי אחרי המשחק הזה, לבטל את מסיבת העיתונאים. או להעלות את ג'ייאר שיפתח עליהם פה.
אז המסקנה ממשחק 1 היא שקליבלנד לא כ"כ טובה מול הספסל של גולדן.. למזלם משחק הבא ההרכב הראשון של גולדן חוזר
קרי לא היה חלש כמו שזה נראה במשחק ועל הדף הסטטיסטי. הווריירס עשו המון נקודות קלות מאוד כשהוא משמש בתור פתיון שמושך שניים שלושה שחקנים עליו.
זה נכון, אבל אין מה לעשות הוא היה חלש. הוא החטיא זריקות פתוחות הוא איבד כדורים בגלל חוסר תשומת לב וגם פספס כמה ריבאונדים ככה. עם כל ההתמקדות של הקאבס בו קרי פשוט נתן משחק לא טוב. בלי תירוצים.
הוא החטיא זריקות שהוא היה צריך לקלוע. כן.
הוא לא היה בפוקוס מלא כל המשחק, אבל זה כמעט תמיד כך אצלו.
הוא תפקד בתור שק אגרוף בתנועה רוב המשחק(וזה ממש לא הגזמה). אני לא מבין איך הוא קולע ככה בדרך כלל אבל הוא עושה זאת, אז אכן צריך להודות שהיה לו משחק לא טוב בסטנדרטים שלו. התרומה שלו לנצחון הווריירס אבל כלל לא הייתה זניחה.
כשהוא מבין איך הקבוצה השניה שומרת אותו ומה הוא יכול לעשות מול זה הוא בסוף מפרק אותם במשחקים של סוף הסדרה.
וואי לברון פוצץ אותו פשוט כל פעם שהוא ניסה לעבור על החסימות.
הייתה התקפה שלברון שמר עליו בערך כל ההתקפה וכל מה שעשיתי זה לעקוב אחרי מה שהיה שם. אם מורה היה רואה ילד אחד בחצר בית ספר עושה מה שלברון עשה שם לקרי, הוא היה שולח אותו למנהל שהיה מזמין את ההורים שלו ומשעה אותו מהבית ספר לשבועיים.
אני מנסה לחשוב מה הקאבס יכולים לעשות למשחק הבא,
והאמת היא שאין לי הרבה רעיונות.
אם הוא יעלה את מוזגוב, אולי הוא יאט את המשחק אבל אז לקר יהיו שתי אופציות משחק של גבוהים עם בוגוט/ אזלי שהרבה יותר טובים ממנו,
או את ה-death lineup משנה שעברה.
מה שנקרא pick your poison..
הטירון לו יעשה בדיוק את אותו הדבר, ויקווה לתוצאות שונות.
היה תענוג באוזן בר! כיף היה לפגוש את מי שהגיע.
טיירון לו: "חוץ מהתוצאה הסופית אני די מרוצה מאיך ששיחקנו".
חי בסרט
יכול להיות שהוא עדיין תקוע בסדרה של הלייקרס נגד פילדלפיה
גדול
הוא באמת אמר את זה?
כן
קר לעומתו אמר שזה כיף להרוס משהו כשאתה כועס.
ראה גם fight club מסתבר
הוא לא אמר שזה צריך להיות משהו יפה. אחרת הוא היה הולך לפוצץ את סטף. במכות.
good point
הוא עם אותו מבט עדיין. היום שמתי לב שהוא לא משנה מבט
רוצה לומר: הטירון לו.
עכשיו חזרה למקורות
שנה שעברה היה ברור כי בלי קיירי ולאב קליבלנד הרבה יותר טובים
השנה עם קיירי ולאב ראיתם
נשאר למחוא כפיים ללו שאמר לא אשנה מבלאט אלא לדעתי אשפר
יפה שיפור נאה בהחלט.
נשאר גם למחוא כפיים למלך התירוצים שהבטיח שאם יפסיד הפעם לא יהיו תירוצים
על אנטיליגנצית המשחק ובכלל הזו לא ניתן להתוכח
שי לברון בדרך להצטרף לללל התנאים הוא חייב להיות היור…
אתה יודע שהיית טוב כשאתה מקבל מחמאות מארון רוג'רס על הדיוק שלך (שון ליביניגסטון).
ה-QB של הפקרס?
הוא ולא אחר.
קלארו ווסה זוגה בוניטו או ליאנדרו.
אובריגדו ווסה.
כל כך הרבה פעמים כתבתי על כישורי. הקנדומבלה וודו של ליאנדרו את ורזאו ששכחתי שהוא גם שחקן כדורסל מצוין ועוד איזה שחקן.
אבל בקדימון כתבתי זה לא רק קארי בתגובה למנחם במעורב
איגי ברבוסה שון.
השלם גדול מסך חלקיו עובדה.
לברון הורד לדרגת סמל? מה יש לו על הג'קט?
😂
היה עצבני במסיבת העיתונאים. מבען שהתואר מתרחק..
דור תודה על הסיקור ועל לילה ענק !
אין כמוך !
אהבתי את היציאה של סטיבן איי סמית':
WHO SHOT J.R.???
ג'יי אר סמית עם 3 זריקות. פצוע או לא זה לא ברור. 3 זריקות?
קליבלנד שיחקו עם 4 כשהוא היה על הפרקט.
זה היה משחק החימום. הסידרה תתחיל במשחק מספר 2.
….
היה מסעיר באוזן בר. תודה לכל העוסקים במלאכה(גיא!)
לא מרבה להגיב אבל הייתי מוכרח.. היה כיף גדול, זכיתי לפגוש את מומי הגדול ולשמוע סיפורים מסמרים מתאילנד😜נקווה שהיוזמה תימשך, בגדול היה משחק מעניין קליבלנד באה לקחת את השלשות ולהיפך כך שנזרקו הרבה הרבה פחות שלשות מבדרך כלל והיו הרבה סלים לא אופייניים לשתי הקבוצות לשתי נקודות ולכן ליווינגסטון היה ככ משמעותי, לאב בעיניי היה גרוע למרות שהשתדל בהגנה החטיא המון מתחת לסל
ואגב כמות אוהדי קליבלנד באוזן בר הפתיעה אותי.
כמה אנשים הגיעו?
תנו תקציר אירועים.
אני חושב שהיינו בכיף מעל 200, וגם ערן סורוקה הפתיע והצטרף לפאנל.
הייתה אחלה אווירה, עם עידוד לשתי הקבוצות (רוב לגולדן).
באמת היו רגעים שהיה קצת קשה לראות את המשחק, אבל זה בעיקר בגלל שבאמת היה מפוצץ.
איזה יופי. כל הכבוד לכל המעורבים בארגון ובהוצאה לפועל.
אני ספרתי שני אוהדי קליבלנד שיצאו מהארון כאשר קליבלנד הובילו ב-1
הם לא היו אוהדי קליבלנד.הם מה שנקרא " bandwagon's"
ברגע שגולדן הפכה את התוצאה הם חזרו לעודד את הלוחמים.
המפגש הבא בפאב "הצ'יקמוק הוורוד" במקלט מול הארכיון של קיבוץ גשר.
לא ב"צדפה הכחולה"?
ה ללל לא הופיעו למשחק ?
מוזר …
יהיה שידור נוסף באוזן בר?
אם קארי הגיע ל 400 שלשות מגיע לפריוויו הזה לחצות את ה 700
האליפות תהיה של המלך, כל מה שקרה פה לא יהיה רלוונטי בעוד שבוע.
נכון. באמת מאמין שקארי יחזור לעצמו.
קיבלנו נגנבו משחק אחד, אולי