גולדן סטייט – קליבלנד – הלילה שבין חמישי לשישי באוזן בר / MBK

הרגע לו ציפינו הגיע

הלילה שבין חמישי לשישי קליבלנד קאבלירס מגיעה למפרץ והגמר הגדול מתחיל

25 שנה מאז הגמר הראשון שצפיתי בו בשידור חי ( הבולס של מייקל לקחה את הלייקרס של מגיק ) הצפיה בגמר הולכת לעלות מדרגה.

היסטוריה באוזן בר – שידור חי של הגמר

אז במקום לחטוף מרפק מאשה על כל יש !!! , במקום להכין את הילד לגן בדיוק שההארכה התחילה או סתם כי נמאס לכם להרדם ברבע ה 2 על הספה ולקום למסיבת העיתונאים – הזדמנות לצפות במשחק עם עוד 200 מטורפים לדבר

אני מתרגש לקראת ההקרנה ומקווה שהארוע לא יהיה חד פעמי

הארוע הוא שת"פ של 4 אתרי הבסקטבול המובילים בישראל , הארוע יתקיים נמכרו כבר כ 70 כרטיסים והיד עוד נטויה

מלבד הבירות – התפריט לארוע
לו"ז:

2:00 פתיחת דלתות

3:00 פאנל קדם משחק

4:00 פתיחת המשחק

המשתתפים בפאנל קדם המשחק ובמחצית:

מנחה – דור בלוך – ספורט על הבר, דה באזר, הופס

מדה-באזר – עמית זילברבוש
מהכדור הכתום – שגיא רפאל
מהופס – מידן בורוכוב
ממרגישים NBA – יובל עוז

https://www.facebook.com/events/1774566949348452/

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
88 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2016 7:23:09

יוזמה חיובית ויפה .
לצערי לא אגיע , למרות שאני תל אביבי.
יש לי סדרת אמונות טפלות באשר לג"ס אהובתי , והן לא מאכזבות אותי זו השנה השניה .
אחת מהן היא שאני צופה במשחקים רק בבית ובלפטופ , לבד, עם האוזניות , כדי לא להפריע לאשתי והילדים . אני לא מדליק את הטלוויזיה לצפיה למרות המסך הגדול ולמרות שבאינטרנט לפעמים הלינק נתקע ואני צריך לרפרש או לעבור לאחר ומפסיד תוך כדי כך מהלכי משחק .
אם אגיע לבר , הלוחמים יפסידו את המשחק . ואם לא את המשחק – את הסדרה . וגם אם לא – אני לא מעמיד את זה למבחן .

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2016 7:27:41

אמונות טפלות זו מחלה נפשית.

אני מכיר אחלה שרינקית בקרית טבעון!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 7:49:14
הגב ל  מנחם לס

הבעיה היא שאתה אומנם נפטר מהמחלת נפש, אבל גם נפטר ממחלת סרטן…

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2016 7:58:08
הגב ל  מנחם לס

,תודה – אבל אני מרגיש מאוזן לגמרי . ואחרי הריפיט אזרוק אתכל האמונות הטפלות למספר חודשים עד לעונה הבאה .

גיא
גיא
01/06/2016 8:13:29

אני אתך!

!it's only weird if it doesn't work

https://www.youtube.com/watch?v=28-mHn3l0yA

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2016 16:11:35

גם לי יש אמונה טפלה: ששבוע עם סוניה (האמא של) בקריביים ישפר לי את החיים

דדי
דדי
01/06/2016 8:52:58
הגב ל  מנחם לס

אפילו כשאני מסכים עם מה שכתבת מנחם, אתה מצליח להיות מגוחך –

תגיד, איזה אמונה היא לא טפלה ???

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 8:59:34
הגב ל  דדי

זו שאומרת שהלייקרס לא הולכים לשום מקום…

וברצינות.. (אם כי הייתי די רציני)

גם החיים של אפיקורס מצוי מבוססים על אמונות.

מתן גילור
01/06/2016 10:00:04
הגב ל  דדי

כל אמונה שהיא עיקרית (נניח אמונה באלוהים של אדם דתי) היא לא טפלה.
זה לא אומר שיש בה יותר מן האמת, אבל אם היא עיקרית היא בהכרח לא טפלה 🙂
#סליחה

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
01/06/2016 13:30:57
הגב ל  דדי

סחתיין!
מת על הראש שלך

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/06/2016 10:32:10
הגב ל  מנחם לס

טפו טפו טפו
מומי לא מאמין באמונות טפלות

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
01/06/2016 8:44:30

להיט אשברי, בתור אחד שסבל מאובססיות וטקסים בעברי, האמונה טפלות רק מחמירות ומדובר במחלת נפש, לי לפחות אין כל הנאה לצפות באוזניות ובמסך קטן (ולא משנה מי תנצח).

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2016 9:11:34

אני דווקא נהנה מאוד מהמסך הקטן . אני רק 30 עד 40 ס"מ מרחק ממנו , ועם השדרים האמריקאים יש ממש חווית צפיה לעומת שימי ריגר .
וחוץ מזה אני אתיאיסט וגם טיפוס ציני .

פאקו
פאקו
01/06/2016 9:39:03

מנחם, אתה יודע מה הבעייה עם אתאיסטים? שאין עם מי לדבר במיטה.

פאקו
פאקו
01/06/2016 9:40:55
הגב ל  פאקו

לא יודע למה חשבתי שאתה מנחם, אבל המסר הוא אותו המסר.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2016 11:22:40
הגב ל  פאקו

במקום עם אשתי אני משוחח בחלום עם סטף .

bobby
bobby
01/06/2016 10:45:34

וואלה – בדיוק כמו שאני הייתי צופה במשחקים של יוסטון..
ללא ספק חוויית צפייה ייחודית. בפלייאוף שנה שעברה מול הקליפרס פספסתי אתמשחק 1, ואת משחקים 3,4 ראיתי בטלוויזיה.
את שאר המשחקים – בדיוק ככה ראיתי. וכולנו זוכרים איך נגמרה הסדרה.

השנה לא היה לי ממש זמן לצפות, וטוב שכך 🙁

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2016 7:26:33

מידן, אני כישראלי וותיק יודע היכן אוזן בר, אבל באתר היום ניכנסים כמה אלפים, וביניהם אנשים מכפר סבא שעבורם לב ת"א מוכר כמו סינגפור.
אז לידיעתם, אוזן באר נמצא.בקינג ג'ורג' איזה 300-400 מטר לפני דיזינגוף

(אם טעיתי בקצת במשהו, נא לתקן)

MBK
MBK
01/06/2016 7:47:39
הגב ל  מנחם לס

צודק
הפרטים בקישור –
אוזן בר , קינג ג'ורג' 48 תל אביב

אסף
אסף
01/06/2016 10:28:31
הגב ל  מנחם לס

מנחם מה יגידו על משפט כזה אלו הנמסים מחום בינינו בעמק הירדן?
אחלה יוזמה לצערי המרחק של כמעט שעתיים ממקום האירוע ימנה הגעה

אסף
אסף
01/06/2016 10:29:05
הגב ל  אסף

ימנע כמובן

רק רשת
רק רשת
01/06/2016 7:55:16

קורא בשקיקה כל מילה באתר, לא מרבה להגיב, אבל אגיע לאוזן בר בלילה לפני המצעד…
וכן אני שונא /מתעב את לברון גם מבלי להכחיש את גדולתו ההיסטורית,
יש לי חיבה מוזרה ללבנים שמאליים שמכשפים אותי במסירות מדהימות, קוקוץ (שהרסו אותו לגמרי ב nda) מאלין וגינובלי…

דדי
דדי
01/06/2016 8:55:22
הגב ל  רק רשת

הגדולה ה"היסטורית" של לברון, מתייחסת להיסטוריה של אזור המזרח.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2016 9:03:37
הגב ל  דדי

1 +

גיא
גיא
01/06/2016 9:21:11
הגב ל  דדי

משעשע…
שורה סטטיסטית קטנה ונחמדה, רק בשביל לשמח:

לברון נגד קובי "ראש בראש" (מאזנים במפגשים ישירים בין ה-2)

לברון – 15 ניצחונות, קובי – 6 ניצחונות

לברון (ממוצע למשחק) –
28.4 נק' (47% מהשדה), 7.5 רב', 7.5 אס', 2 חטיפות.

קובי (ממוצע למשחק) –
24.6 נק' (42% מהשדה), 5 רב', 5.5 אס', חטיפה אחת.

בוקר טוב!

Ish
Ish
01/06/2016 9:28:01
הגב ל  גיא

עוד מעט גם תספר לנו שלסטטיסטיקה הזו יש משמעות כלשהי

http://www.basketball-reference.com/play-index/h2h_finder.cgi?request=1&p1=bryanko01&p2=jordami01

גיא
גיא
01/06/2016 9:37:21
הגב ל  Ish

יש רק 4 (2 – 2) משחקים רלוונטים ברשימה שלך.
אם אתה בוחר להשוות גם את המשחקים של ג'ורדן במדי וושינגטון –
בבקשה.

ועכשיו, אתה טוען של-21 משחקים שקובי ולברון שיחקו אחד נגד השני במשך יותר מעשור, כאשר לא פעם, ה-2 שמרו אחד על השני, אין משמעות?

Ish
Ish
01/06/2016 9:48:14
הגב ל  Ish

משמעות כלשהי? יש. משמעות רבה? לא

גיא
גיא
01/06/2016 9:41:17
הגב ל  Ish

זו רשימה הגיונית, שגם מלמדת את מה (שרובינו) שאנחנו כבר יודעים:

ג'ורדן > בירד

סלטיקס של שנות ה-80' > בולס של שנות ה-80'

(למרות שיש חיסרון קטן בהשוואה ל-לברון/קובי, והוא שג'ורדן ובירד לא שמרו אחד על השני)

Ish
Ish
01/06/2016 9:47:15
הגב ל  Ish

עכשיו תשלב את התשובות שלך עצמך כאן ותגיע לתובנות לגבי התגובה שלך עם השורה הסטטיסטית הנחמדה.

Ish
Ish
01/06/2016 9:50:14
הגב ל  Ish

רק כדי שאני אהיה יותר ברור אז לגבי הראשונה החלת בלדבר על איזה משחקים רלוונטים ואיזה לא, ובשניה התחלת לדבר על איך קבוצה אחת גדולה מקבוצה אחרת. (תירוצים cough cough)

Ish
Ish
01/06/2016 9:51:44
הגב ל  Ish
Ish
Ish
01/06/2016 9:54:37
הגב ל  Ish

עכשיו מגיע הקטע בו אתה מייבש אותי כמו עם הנתונים שלך לגבי גרין

גיא
גיא
01/06/2016 9:55:17
הגב ל  Ish

תירוצים למה?

העובדה היא שלברון היה הדומיננטי במפגשים שלו מול בראיינט במשך יותר מעשור.
והדוגמה של בראיינט/ג'ורדן פשוט לא רלוונטית. אם אתה לא מבין למה, זו כבר בעיה שגדולה ממידותיי.

אתה רק הוכחת שאני צודק.
(cough coug, אני צריך כוס מים…)

Ish
Ish
01/06/2016 10:10:37
הגב ל  Ish

כיוון שאתה מתעקש להבין רק מה שאתה רוצה אז אאיית לך את זה באופן מפורש יותר.

1) על פי מה שאתה אומר אין טעם להסתכל על המאזנים במשחקים כי זה פונקציה של הקבוצה.
2) על פי מה שאתה אומר יש לסנן משחקים לא רלוונטים. בבקשה הסט על המשחקים באופן פרטני ולא על הסטטיסטיקה הכוללת. תקבל תמונה שונה ממה שאתה מנסה לצייר כאן.

http://www.basketball-reference.com/play-index/h2h_finder.cgi?request=1&p1=jamesle01&p2=bryanko01

גיא
גיא
01/06/2016 10:32:46
הגב ל  Ish

גם עם אני מבודד את 4 השנים שקובי והלייקרס היו בשיאם (פוסט שאקיל), אחרי שפאו הגיע לקבוצה: 07/08 – 10/11,
אז ב-8 המשחקים שה-2 נפגשו (ב-6 לברון במדי קליבלנד, ב-2 לברון במדי מיאמי) לברון ניצח 6.

התמונה ממש לא שונה.

Ish
Ish
01/06/2016 10:52:22
הגב ל  Ish

1) ראה סעיף 1
2) אני רואה שלא העמקת לבדוק מתי גאסול הגיע ללייקרס ובאיזה משחקים הוא שיחק(רמז הוא עבר ללייקרס רק אחרי שני המשחקים מול קליבלנד בשנה ההיא). רמת הדיוק וההתעניינות שלך היא עד כדי הצורך להגיע לטענה שלך.

עגל
01/06/2016 13:48:04
הגב ל  Ish

גם ההשוואה הזו חסרת משמעות לעניין שהעלה דדי

לברוניזם
לברוניזם
01/06/2016 16:45:00
הגב ל  גיא

אבל יש 6-7 שנים ביניהם
שזה אומר שהם כמעט מעולם לא שיחקו בשיא של שניהם אחד נגד השני.
סטטיסטיקה בעייתית.

יניב
יניב
01/06/2016 10:00:59

גיא אני מבין את הצורך בלהראות כל הזמן נתונים סטטיסטים בשביל להגן על לברון ודרך אגב אני מסכים שלברון מבחינה סטסטית אחד הגדולים עומד בשורה אחת עם צ'מברליין ואני אלך עוד צעד אני מסכים עם דדי ואפילו יותר.
שים לב להצהרה הבאה:
לברון הוא השחקן הכי טוב שאי פעם שיחק בקונפרס המזרחי(בלי ציניות).
שמע מאז ביל ראסל לא היה שחקן שניצח את הקונפרס 6 פעמיים ברציפות,מעולם לא היה שחקן שהצליח לעשות את זה עם 2 קבוצות שונות.
וכן כמה שקשה לי להגיד אבל לברון בודד בפיסגה בתור ה"מזרחי" הגדול ביותר EVER

מתן גילור
01/06/2016 10:03:38
הגב ל  יניב

ג'ורדן שיחק במערב ולא סיפרו לי? 🙂

יניב
יניב
01/06/2016 10:10:59

חיכיתי למי שיגיד את זה 🙂
ההבדל שג'ורדן הוא גדול שחקני NBA ולא גדול שחקני הקונפרס המזרחי.ג'ורדן ניצח גם את הקונפרס וגם את הפיינלס ובעצם ניצח את כולם.לברון לא בדיוק אז השליטה המדהימה שלו בקונפרס המזרחי מוכיחה שהוא גדול שחקני הקונפרס המזרחי(אבל לא גדול שחקני הNBA).
לגבי 2 האליפויות שלו אז בעוד כמה שנים שיקום לו מישהו שיתחרה בתואר גדול שחקני הקונפרס המזרחי אז האליפויות של לברון יכולו לבוא לטובתו בויכוח שמתן גו'ניור יבוא ויגיד כן אבל הוא זכה ב2 אליפויות לעומת …

מתן גילור
01/06/2016 10:19:12
הגב ל  יניב

בכל מקרה, הדבר היחיד שאתה יכול לאתגר פה זה את כמות/רציפות הגמרים. את המספרים הוא משיג גם נגד קבוצות המערב והשיג אותם גם כשהיו קבוצות אדירות במזרח, כגון דטרויט ובוסטון. אז להגיד שכל הגדולה שלו נבנית רק מעצם זה שהוא במזרח, לא בדיוק מוסיף כבוד גדול לטוען (ואני לא מדבר עליך).

יניב
יניב
01/06/2016 10:29:50

אתה קורא לזה כמות הגמרים אני קורא לזה ניצחון המזרח.
תראה אני לא נכנס פה לויכוח שהאם המזרח חלש או לא.אני מסתכל על מספרים ועובדות(כמו שאתה אוהב :))שורה תחתונה אף שחקן לא השיג את מה שלברון השיג בקונפרס המזרחי וזה הופך אותו לגדול שחקני המזרח מאז ומעולם.

מתן גילור
01/06/2016 10:31:55

נראה לי ש:
1. יש לנו קצת טלפון שבור.
ו/או
2. אתה ציני.
ו/או
3. אני לא יורד לסוף דעתך.

יניב
יניב
01/06/2016 10:39:10

כל התשובות נכונות 🙂

Ish
Ish
01/06/2016 10:13:44

ברצינות, ג'ורדן טירון. הצליח להגיע לגמר סה"כ 3 פעמים רצוף טוב נו הוא עשה זאת פעמיים אבל היו שנתיים הפרש בין לבין אז זה לא באותה רמה בכלל.

יניב
יניב
01/06/2016 10:26:13
הגב ל  Ish

כן אבל הוא לא עשה את 6 פעמיים ברציפות,חוץ מזה לברון ניצח אותו כי ג'ורדן ניצח את המזרח 6 פעמיים ואילו לברון ניצח כבר 7 פעמיים והשמינית בדרך כי אם דוראנט לא יחליט פתאום לעבור למזרח,שוב אף אחד לא יוכל לאתגר אותו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 10:02:33

תמיד נעים להיזכר :

https://www.youtube.com/watch?v=L03FLet8efg

דדי
דדי
01/06/2016 10:21:57

לפעמים אני שוכח שאוהדים של קבוצות כמו פניקס בטוחים שגדולה היסטורית של שחקן נמדדת בעונה הרגילה…

הסטטיסטיקה הרלוונטית היחידה היא 2-6 = אחוזי ההצלחה של לברון בגמר הנבא מול המערב, וזה למרות קיצור הדרך שלקח כשוויתר על כסף ועזב את קבוצת הבית שלו כדי לשתף פעולה עם אלוף אמיתי (ווייד) ועוד אחד מהשחקנים הכי טובים בליגה (בוש), ורק כתוצאה מקיצור הדרך הזה השיג את ה 2 מתוך 6 שלו (וכנראה גם עוד 2 הופעות שבהן הפסיד בגמר מתוך אותן 6).

בפעמים היחידות שלברון עמד מול יריבה מזרחית ראויה (בוסטון) – ולפני קיצור הדרך שלקח במיאמי – הוא אפילו לא ניצח את המזרח.

לברון נגד קובי בעונה הרגילה… פפפחחחחחח בדקת גם את המשחק שקובי עזב אחרי 30 שניות בגלל פציעה עם 2 נקודות בלבד ?…

די. חייב להזכיר לעצמי שיש גדולה היסטורית של הליגה, ויש את זאת של אוהדי קבוצות כמו פניקס – שמודדים את הגדולה הזו במשחקי ראש בראש בין שחקנים (?) חסרי משמעות בעונה הרגילה.
אבל אסור להאשים אותם. צריך להבין, להכיל, ולקבל.
גם להם יש זכות קיום – גם אם זה רק כאתנחתא קומית כמו הקבוצה שלהם…

בוקר אור !

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 10:32:43
הגב ל  דדי

אוהדיי פיניקס הם מהיותר טובים באתר הזה, ושניים מהם די עסוקים כרגע בלחבוט אחד בשני באותה סוגיה..

Ish
Ish
01/06/2016 10:54:06

מה עוד יש לנו לעשות עם מצב הקבוצה? לקוות שבוקר יהפוך לקליי 2.0, שבלדסו יחזור מהפציעה סופרמן ושדוראנט יגיע בקיץ?

גיא
גיא
01/06/2016 10:58:25
הגב ל  Ish

להחזיק אצבעות ש-"Mc'-Don't-Know" יודע לבחור בדראפט…

Ish
Ish
01/06/2016 11:01:25
הגב ל  גיא

פחח, גילגלת את אח שלי מצחוק ובכי בו זמנית.

גיא
גיא
01/06/2016 11:04:37
הגב ל  גיא

לא קל להיות אוהד הסאנס כיום…
(הם הקבוצה שלי כבר כמעט 3 עשורים. זו הסיבה שאני מתווכח על לברון. לסאנס אין לי תירוצים…)

Ish
Ish
01/06/2016 11:19:46
הגב ל  גיא

אני לא מבין מה יש להתווכח על לברון. הוא שחקן ענק. tier 1 ללא ספק. הוא לא מושלם ואף אחד אחר גם לא. מי שחושב אחרת חי בסרטים או סתם משלה את עצמו מתוך שנאה. אפשר לנתח אספקטים במשחק בהן הוא טוב יותר או פחות אבל מעבר לזה אני לא רואה בזה טעם, ונסיונות לנגח שחקנים ענקים אחד בשני על בסיס השגים וסטטיסטיקות בשביל להגיע לדירוג של X<Y<Z זה עניין ממש מיותר וטפשי מבחינתי. בהחלט ניתן לדבר על אספקטים מסויימים בהן שחקן היה טוב מאחר אבל לנסות להגיע למסקנות מתוך שקלול כלשהו מביא אותך למקום שהתוצאה שלך מבוססת על מה בחרת שיהיו הנקודות המשמעותיות בשקלול זה וזה נוטה לגרום לכך שאתה מקבל את מה שניסית להראות מתוך ההעדפה האישית האסטתית שלך.

דדי
דדי
01/06/2016 17:08:12
הגב ל  Ish

הכוונה היתה לאוהד ספציפי…
ההכללה היתה סתם כדי להעביר מסר לגבי ה"סטטיסטיקות" שהוא העלה.
אין לי ממש מושג את מי אוהד כל אחד..

גיא
גיא
01/06/2016 10:38:30
הגב ל  דדי

אני זוכר את לברון מנצח את הסלטיקס בגמר המערב.
(משחק 6 בבוסטון, 45 נק', מזכיר משהו?)

לטעמי, הסטטיסטיקה "המשמעותית" אומרת: 2 – 2 (MVP פיינלס)

ו-2 מתוך 6 כשחקן המוביל בקבוצה, גדול מ-2 מתוך 3.
(לצורך העניין – לשאקיל יש 3 מתוך 5 כשחקן המוביל)

יניב
יניב
01/06/2016 10:40:15
הגב ל  גיא

נו אז זה לא מסתדר כל כך כי לטענתך לברון שחקן הרבה יותר גדול משאקיל

גיא
גיא
01/06/2016 10:56:10
הגב ל  יניב

בדיוק התכוונתי לכתוב לדדי שהוא שם את הצ'יפים שלו על הלייקר הלא נכון.
הרבה יותר קשה לטעון נגד שאקיל.

אני מזמין אותך לחפש את המקום בו רשמתי שלברון > שאקיל.

ביותר מהזדמנות אחת כתבתי, שבפירמידה שלי, לברון ושאקיל נמצאים באותה קומה (זה אם הקריירה של לברון מסתיימת היום. מה יקרה בעתיד – מי יודע?)

הפירמידה שלי:
קארים, ג'ורדן. השפיץ של הפרמידה.
ווילט, ראסל (דור המייסדים), בירד, מג'יק (חלוצי הכדורסל כמו שאנחנו מכירים כיום)
שאקיל ולברון מדרגה ממתחת, לצד ביג O , הד"ר, מוזס ואקים.

מתן גילור
01/06/2016 11:20:04
הגב ל  גיא

טימי?
לגבי זה שלא טענת – ללל לא צריכים שתטען. הם יטענו במקומך מה שנוח להם, יחליטו בשבילך את מי וכמה אתה אוהד, ואז יתייחסו לכל הנ"ל ועוד יצפו שתגן על טענותייך (שכאמור, הן בכלל לא טענותייך).

Ish
Ish
01/06/2016 11:40:38
הגב ל  גיא

למען ההגינות באליפויות של הלייקרס עם שאק אף אחד מהגמרים האמיתיים לא היה בגמר, ולטעון כנגד קובי שהוא לא היה MVP של הגמר בשנים אלו זה התעלמות די רצינית מהתרומה שלו לאליפויות אלו וחטא לאמת.

יניב
יניב
01/06/2016 12:00:38
הגב ל  גיא

רגע מתן וזה שמישהו מחליט מה ה-ללל עושים ומציג את זה כעובדה זה לא אותו דבר?

מתן גילור
01/06/2016 12:25:47
הגב ל  גיא

זו אכן עובדה. הנה, רק בדיון הזה עשית זאת לגיא.

יניב
יניב
01/06/2016 13:07:01
הגב ל  גיא

קודם כל זה שאני עשיתי את זה לא אומר שכל ה-ללל עושים את זה.דבר שני אכן חשבתי לתומי שגיא חושב שלברון שני רק לקארים וג'ורדן (זכרתי שמבחינת גיא הGOAT הוא קארים דווקא)ץדבר שלישי בוא תביא לי עוד דוגמאות בבקשה שהחלטתי בשביל מישהו משהו.
הקיצר ממש לא לעניין.אני לא מחליט בשביל אף אחד שום דבר ומה שכן אם גיא לצורך העניין מגן בחירוף נפש על לברון או על המזרח לצורך העניין אז לצורך הויכוח הוא מבחינתי מייצג אותם ואת האהדה שלהם

מתן גילור
01/06/2016 13:29:16
הגב ל  גיא

לא רק אתה. לדוגמה, מר טמיר החליט שאני אוהד קליבלנד. אבל עזוב, לא בא לבאס אותך. היתה סתם קטע של עקיצה ברוח טובה.

עובר אורח
עובר אורח
01/06/2016 18:18:36
הגב ל  גיא

ish – מסכים עם כל מילה. מדובר באחד המיתוסים הגדולים שכולם זורקים לחלל האוויר למרות שהוא ממש לא נכון.
בוחרים להסתכל על סדרת משחקי הידידות שהייתה לליקרס אחרי הגמר האמיתי מול הספרס

Ish
Ish
01/06/2016 10:56:53
הגב ל  דדי

גדולה היסטורית נמדדת על פני כל גוף העבודה. הפליאוף זה אקסטרה קרדיט שבלעדיו לא מגיעים לאוניבריסיטות יוקרתיות.

Ish
Ish
01/06/2016 11:00:06
הגב ל  דדי

שנית אתה לא יכול לבוא בהכללות על אוהדי פיניקס כגון "שמודדים את הגדולה הזו במשחקי ראש בראש בין שחקנים (?) חסרי משמעות בעונה הרגילה." כאשר מה שאחד מהם עושה הוא לבקר טענות מסוג זה.

דדי
דדי
01/06/2016 17:10:07
הגב ל  Ish

התגובה נכתבה לפני שהתחיל הדרבי האריזונאי.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
01/06/2016 10:39:49

למכירה מדים וכובעים של קליבלנד קאבלירס מחיר גמיש
אפשגות לטרייד אין עבור מדים של גולדן סטייט ווריאורס

מתן גילור
01/06/2016 10:42:14

עוד לא ענית לי – מתי הפציעה?

אלי לס
אלי לס
01/06/2016 10:49:43

גיא,
זה שלברון משחק רק במזרח ורק שם הגיע לשישה גמרים זאת עובדה, זה שאם היה משחק אם אותן קבוצות במערב היה מגיע לפחות גמרים זאת אמנם תאוריה אבל לא נראה לי שתחלוק עליה

גיא
גיא
01/06/2016 11:02:26
הגב ל  אלי לס

זה לחלוטין סביר.
אבל זה לא מעלה או מוריד את העובדה שהוא מתחיל בשישי לשחק בגמר השביעי שלו.
משחקי "אם" צריכים לתפוס לכולם.
שאלה: העובדה שהלייקרס של שנות ה-80' שיחקו בקונפרנס חלש, משנה את העובדה שזו אולי השושלת הגדולה ביותר בכדורסל?
(ברשימה שלי – ראשונים לצד הסלטיקס של שנות ה-80', קצת לפני הבולס של שנות ה-90')

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 11:05:09
הגב ל  גיא

סלטיקס שנות ה 60 ???

ובבקשה בלי משחקיי "אם" היו יותר קבוצות…

גיא
גיא
01/06/2016 11:11:44

לא ראיתי אותם, לא יודע, ואין לי את הכלים לשפוט.
זו רשימה כל כך סובייקטיבית, וזו הסיבה ששמה הרשמי הוא:
"הרשימה שלי".
אם אצלך הסלטיקס של שנות ה-60' ראשונים – סבבה. אין לי בסיס לוויכוח.
זו גם הסיבה שבדיונים המיותרים (אך מעבירי הזמן) על "הר הראשמור", לדוגמה, אני פחות משתתף. סובייקטיבי מדי.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 11:16:59
הגב ל  גיא

אבל ממתי חשוב מראה עיניים.. זה הרי יכול רק לבלבל.. כשיש סטט' ונתונים מספריים אמינים…

11 אליפויות הן 11 אליפויות, בלי משחקיי "אם" ראית או לא ראית..

תמיד טענתי שכל הדיונים האלו מופרכים מהיסוד.

דדי
דדי
01/06/2016 17:20:03

סלטיקס שנות ה 60 = ליגה של 10 קבוצות, הרבה פחות משחקים, הרבה פחות משחקי פלייאוף, הרבה פחות חוקי שכר מגבילים,,,

ראוי להערכה אבל לא מתקרב להישגים בליגה של היום.
הייתי אפילו אומר שזה לא הישג גדול יותר מ 3 האליפויות + 2 גמרים של בוסטון בשנות ה 80.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
01/06/2016 20:22:04
הגב ל  דדי

תקרא שוב טוב טוב את השרשור, אתה מפספס את הקונטקסט.

מילות מפתח : "משחקיי אם"

כמו שכבר כתבתי : הדיונים האלו מופרכים מהיסוד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/06/2016 11:20:13

דוגמה של תגובות שנונות כיפיות ובעלות הומור, טוב שדדי
כותב לעומק, בכלל התגובות הארוכות שביקשתי לפני זמן, פתאום
קורות, מעניין מה בן אדם חושב לעומק,
אם המפגש יהיה כך בהחלט כדאי לבוא,
תודה מידן על המאמץ לארגן מפגש ולכל המעורבים. וגם על התגובות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/06/2016 11:24:34

בכלל יש לי חשבון ארוך להגיש תודות לכל מיני מגיבים וכותבים
ואני במינוס,
מיומנו של איש הודיה תודה שלקח משימה קשה עקב כישרון המגיבים
(לו רק היה מנסה ליהות ביקורתי ושולל היה יותר קל) סתם.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/06/2016 11:27:10

קוין ג'ונסון מי אתה? אני ממש אוהב, בעונה שעברה גם הצחקת
בשנינות, אז שיזדמן לך, נשמח. אני מבין שאתה יודע כמוני
שיש אלוהים, ומכבדים את האחר, האתאיסט האובד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/06/2016 11:36:30

ינתי פרזי אני מצפה שתאמר משהו כמו שלברון חיבק את מנחם
ומיגנט אותו לטובת הקאבס, (מנחם הנפלא זה רק הומור)
הפעם ממש קשה לדעת הדאבס הכישרונית מול הקאבס האימתנית.
עד שנראה את המשחק הראשון ביחד.

עגל
עגל
01/06/2016 14:08:58

לצערי לא אוכל להגיע, אהיה במפגש חברים מהמילואים. הלחץ החברתי הכריע אותי.
האם יהיה ארוע גם למשחק 7 של הגמר?

עובר אורח
עובר אורח
01/06/2016 18:30:16

משחק 7… גדול 🙂

עגל
עגל
01/06/2016 22:54:21

הייתי רוצה שננצח 4-1 אבל לא נראה לי שזה יקרה

LLL
LLL
01/06/2016 23:03:48

לא יהיו יותר מחמישה משחקים