סיקור משחק מספר 6. Never underestimate a heart of a championship

 

אוקלהומה סיטי תאנדר 101 – גולדן סטייט ווריורס 108 (הסדרה בשוויון 3-3)

הווריורס פתחו טוב את המשחק וקליי תומפסון העלה אותם ליתרון מוקדם – 12-9. התאנדר הגיבו בריצת 9-0 תוך 3 דקות עם הגנה טובה שכפתה על הלוחמים איבודים רבים ושלשה שלדיון וייטרס הריצה אותם ליתרון 6 לפני שהריסון בארנס ענה עם שלשה משלו והתאנדר מוליכים בסוף רבע ראשון עצבני ומפוזר 23-20. ה-mvp של השנתיים האחרונות מסיים אותו ללא נקודה.

התאנדר פותחים את הרבע השני בסערה והאלי הופ של ווסטברוק לרוברסון מקפיץ את ההפרש ל-12, 3 דקות בתוך הרבע. סטף מרגיש שהעונה מתחילה לברוח לו מהידיים והוא תופר את השלשה הראשונה להיום אבל אוק׳ לא מתרגשים מזה ופייד אווי של דוראנט קובע הפרש שיא למחצית – 41-28.

שתי שלשות רצופות של קליי תומפסון מאסיסטים של קארי משאירות את האלופה במשחק ושלשה נוספת מורידה את ההפרש ל-4. דקות טובות של איבקה ו-2 החטאות נדירות של קארי מהקו ואחריהן סל מהיר של ראסל וזה שוב 8 אבל בארנס במהלך של 3 נקודות מוריד את הווריורס למחצית בפיגור 53-48. דוראנט מסיים מחצית ראשונה רעה עם 6/19 ו-0/6 מחוץ לקשת אבל קיבל הרבה עזרה מהחברים והווריורס גם קלעו גרוע (פחות מ-40%) וגם איבדו המון (10 במחצית לעומת 3 בלבד של הרעמים) ואוקלהומה ניצלו את זה ל-12 נקודות קלות.

הלוחמים עלו למה שיכולה להיות המחצית האחרונה שלהם כאלופים וקליי תומפסון המשיך את יכולת הקליעה מהמחצית הראשונה. שתי שלשות בתוך הדקה הראשונה ופתאום הקבוצה של קר ביתרון 54-53. דוראנט איפס כוונות ועם 3 קליעות רצופות, החזיר את היתרון לתאנדר והרבע המשיך להיות צמוד. קארי עם 11 נקודות רצופות לקבוצה שלו הוכיח שהוא הגיע למעמד אבל אוק׳ סיימה את הרבע עם ריצת 9-2 ויתרון 83-75.

ברבע האחרון התאנדר לא נתנו ללוחמים להתקרב יותר מדי והיתרון כל הזמן נע בין 8 ל-4 נקודות כשקליי קובר שלשה ועוד שלשה אבל דוראנט וראסל לא מרפים מהצד השני. סל גדול של דוראנט קובע 96-89 אבל תומפסון עם השלשה העשירית שלו קובע שיא פלייאוף ומוריד חזרה ל-4, 5 דקות לסיום. וכאן הכל התהפך.

 

image

קארי החליט לתת יד לאחיו לספלאש ותפר שתי שלשות רצופות כשבטווח ראסל מניח 2 מהקו ואנחנו בשוויון 99. ווסטברוק ודוראנט מחטיאים אבל מי שקולע מהריבאונד הוא דווקא רוברסון הגיבור האלמוני. ואז מופיע ה-mvp של סדרת הגמר  – איגי משווה עם לייאפ יפה בהתקפה , חוטף מצוין מראסל בהגנה ומוסיף אסיסט לקליי לשלשה ה-11 שלו והאלופה ביתרון 104-101. דוראנט מחטיא לשלוש, ראסל מאבד בהחלטת שופטים אחרי צפייה במסכים. קליי לא מצליח לסגור את הסיפור עם עוד שלשה אבל איגי שוב חוטף לראסל וקארי לוקח את הזמן ולוקח את איבקה עם נשיקה קטנה ללוח וזה 106-101 ווריורס. התאנדר יכולים לחזור עם 14 שניות על השעון? ראינו דברים הזויים יותר. ווסטברוק מוציא כדור חוץ אבל קארי קורא את המסירה וקליי נועל את המשחק מהקו.

איזה קאמבק ואיזה משחק!!! היישר לערוץ הגולד ופנתיאון הכדורסל של הליגה!

 

הלוחמים עם יום מטורף מחוץ לקשת של 21/44 (11/18 לקליי, 6/13 לסטף) לצד יום הזוי ל-2 נקודות – 15/43. התאנדר שברו את הטבעת מבחוץ עם 3/23 ונשארו במשחק בעיקר בגלל שליטה הכדורים החוזרים והרבה זריקות מהקו.

אחרי ששמרו על הכדור מצוין במחצית הראשונה ווסט ודוראנט איבדו כדורים בשניה והתאנדר איבדו בסהכ 15 מול 14 של האלופה ואחרי שהתאנדר השיגו 12 נקודות מאותם איבודים בראשונה הם הוסיפו רק 4 בשניה. והווריורס? 0 בראשונה ו-19!! בשניה. ככה הם הצליחו לקלוע 60 נקודות בשני הרבעים האחרונים.

41 לקליי, 29 לסטף עם 9 אס׳ ו-10 ריב׳ כשגרין סוף סוף נותן משחק טוב עם 14 נקודות, 12 ריב׳ ו-6 אס׳. הספסל היה חלוש היום למעט איגי וסיים עם 4/15 מהשדה כשקר מקצר את הרוטציה לשישה שחקנים וחצי ליוינגסטון.

אצל אוק׳ דוראנט שוב באחוזים רעים סיים עם 29 ב-10/31 וראסל עם נקודה פחות ב-10/27 כששניהם ביחד עם 1/13 מחפיר מחוץ לקשת. איבקה ורוברסון תרמו 13 ו-11 בהתאמה.

איך התאנדר קמים ממכה כזאת? לדונובן יש 48 שעות להיות הפסיכולוג הכי טוב בעולם בשביל להרים את הקבוצה שלו ולחטוף את המשחק השביעי מהידיים של הקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה.

איזה משחק זה יהיה!

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
83 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סומסום
סומסום
29/05/2016 7:37:42

התסריט רשום על זה מאז ה-3:1, האלופה תתאושש ותנצח, "באופן הירואי" כמו שאוהבים להקליש, בדרך לריפיט.

התופעה הפסיכולוגית המעניינת היא שאוהדי ספורט, ברובם, דווקא אוהבים ללכת עם האלוף והחזק. ע"ע בארסה, ריאל, היאנקיס או המכבי עלית תל אביב של כל העולם לדורותיהם. כך גם הערב.

לנייטרלים שאוהבים הפתעות וסיפור דרמטי חדש – הגופיה שלי לא נותנת מקום לספק – זה, אוי, כבר ראינו את הדבר הזה קורה, כל כך כל כך הרבה פעמים.

no funny shtuff
no funny shtuff
29/05/2016 12:10:01
הגב ל  סומסום

סומסום, אל תזרוק את עצמך. שתה כוס מים ☺

היה משחק הרואי, מדהים, עצום יותר מכל משחק בייסבול בשנות ה-80' של המאה שעברה (סתם נו, נו דיסריספקט..).

ג"ס חזרו מהקבר. פשוטו כמשמעו. הרואי.

ואגב, במשחק 7 הכל יכול לקרות. ג"ס טיפה יותר פייבוריטים- רק עד הטיפ-אוף. משם יהיה קרב עקוב מדם, ווסטברוק ודוראנט לא יבואו להפסיד.

סומסום
סומסום
29/05/2016 12:39:11
הגב ל  no funny shtuff

זה בסדר, זה רק ספורט, וברמה הכי גבוהה בעולם. שאלה יהיו הצרות של כולנו 🙂 פשוט התחלתי לפתח סימפטיה לאוקלהומה, התסריט שהם לוקחים הכל נראה לי מלהיב.
וכרגיל, המים הקרים הגיעו. ועוד בשש בבוקר!

לחם מטוגן
לחם מטוגן
29/05/2016 7:37:48

בוקר טוב, עושה העתק/הדבק של
מה שרשמתי אחרי 3-1 לאוקלהומה:
הקבוצה מתפרקת..
אין משמעת.. כול שחקן שוכח תרגילים ומשחק כמו ילד בקת-סל סטיב קאר לא שולט. מצד שני אוקלהומה קבוצה מופרעת לגמרי בגלל ווסטברוק שכרגע נכנסים לו הכדורים לטבעת. אבל הוא יכול לחרב משחק באלפית שניה וזה משמעותי כי הכדור אצלו רוב הזמן. המאמן שלו דנובן מצליח יותר לשלוט על הקבוצה מקאר.
דווקא הקאבס משחקים הכי מאוזן בהתקפה. ההגנה שלהם נחלשה מאז שבלאט עזב אותם.
האים קאר יצליח לעצור את המפולת ולגרום להם לשחק כדורסל נכון??
חמישים אחוז סיכוי לוויורס לקחת הסידרה🏀🏀🏀

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 7:41:16

אני הימרתי שהם יחזרו😀
זכיתי בכמה התערבויות.

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 7:41:32

ג״ס פשוט אלופה אמיתית

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
29/05/2016 7:43:04

שינוי מומנטום של 100 טון. טירוף של סדרה.

גיא
גיא
29/05/2016 7:46:59

תודה על מהסיקור הזריז.

אני מרוצה. מקסימום תמורה מהליג פאס!

אורי הלוי
אורי הלוי
29/05/2016 7:59:45
הגב ל  גיא

כמו ישראלי אמיתי!

יואל
יואל
29/05/2016 7:51:43

אלוהים שגיא אתה סופר קוויקי…. תודה על אחלה סיקור

Berch
Berch
29/05/2016 7:54:12

תודה על הסיקור…..
יש משחק 7
קלבלנד בינתיים עובדים על השיזוף 🙂

מתן גילור
29/05/2016 7:58:38

1. יש רגעים כאלה שאתה יודע ששום דבר כבר לא יעצור קבוצה/ספורטאי בדרך לתואר.
למשל, השער של רונאלדיניו נגד אנגליה במונדיאל 2002 או הבריחה של כריס פרום בקטע ההרים הראשון בטור דה פראנס 2015 או השלשה ההיא של רוברט הורי (לא משנה איזו, פשוט בחרו אחת מהן).
ברכות לגולדן סטייט, אלופת ה-NBA לשנת 2016.
מפה, כבר שום דבר לא יעצור אותם.
2. השחיקה של דוראנט לא נגמרת והיום גם של ווסטברוק. מורגש מאד בדקות האחרונות.
3. קאנטר – 4/5 מהשדה, 15+, ומשחק רק 10 דקות. לא ברור העניין הזה.

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 8:00:31

+1
רואה מתן לפעמים אנחנו יכולים להסכים😀

סומסום
סומסום
29/05/2016 8:01:15

מהשלוש:
קארי ותומפסון – 17 מ-31
דוראנט ווסטברוק – 1 מ-13

איך זה נגמר רק ב-7 הפרש, זה מה שמפתיע.

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 8:01:58

אפשר להוסיף את הניצחון אתמול של ריאל בפנדלים😉

שמחי
שמחי
29/05/2016 9:54:42

היה על סמים במונט וונטו פרום בכלל לא קשור.

מתן גילור
29/05/2016 10:09:45
הגב ל  שמחי

דווקא הוא נחלש מאד ככל שהטור התקדם לעומת קינטנה למשל שנראה מצוין בשלבי הסיום. לא ברור לי למה לחשוב שהראשון כן והשני לא.

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 8:01:00

אוקלהומה עם 3 מ- 23 מהשלוש! זוועה

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 8:18:01

כשהתערבתי עם חבר שג״ס מנצחים את הסדרה אמרתי שהכול תלוי במשחק 6 כי אין סיכוי שג״ס מפסידים את 5 בבית ועוד יותר אין סיכוי משיק 7 בבית. פתאום שהם הגיעו לגשר אני פוחד ממשחק 7 😉

אבשלום קור
אבשלום קור
29/05/2016 8:48:40

הערה קטנה, שולית ונודניקית:
תרגום הכותרת הנוכחית של המאמר הוא: לעולם… לב אליפות.
המשפט המקורי והנכון הוא: לב של אלופה!
The heart of a champion

שגיא נאור
שגיא נאור
29/05/2016 9:31:54

זה פראפרזה על משפט שאמר ברבוסה ומנחם הביא אותו לפני איזה שבוע.

א.ב
א.ב
29/05/2016 8:51:27

נראה שמרבית האתר החליט לעשות מנחם ולהכתיר את אוקלהומה כצ'וקרס, את דוראנט וווסטברוק כראש בקיר (מה שאולי נכון, אבל היה נכון גם שלשום).
אז ככה, דוראנט עם עוד משחק טוב בהגנה, ווסטברוק רחוק ריבאונד מטריפל דאבל, לשניהם סופרים את ההחטאות מהשדה אבל שוכחים את היעילות המפחידה שבה הם סוחטים עבירות וקולעים עונשין.
האגרסיביות של אוקלהומה השתלמה, דוראנט וווסטברוק הולכים עוד ועוד לסל, סוחטים עבירות, ואם לא, הקבוצה הולכת בטירוף לריבאונד התקפה (ההשפעה של ווסטברוק על הריבאונד אחרי זריקה של עצמו נראית לי אדירה, שמישהו יבדוק אם יש איזו סטטיסטיקה לזה).
מה קרה? הם פגשו שיא שלשות היסטורי, MVP שהתעורר עם שתי שלשות משלו וMVP פיינלס ואחד משחקני ההגנה הגדולים עם שני מהלכים אדירים בהגנה, גם השטות של השיפוט עם ההילוך החוזר לא עזרה למומנטום (לא אשמת השופטים, אשמת השיטה). אף קבוצה לא הייתה עומדת בבליץ הזה.
בקיצור, אוקלהומה קבוצה מעולה והייתה כזו גם ברבע האחרון, הם פשוט פגשו קבוצה מעולה וחמה (דרך אגב, דונובן לקח טיים אאוט בזמן כדי לנסות לקרר את תומפסון, זה עבד אבל אז קארי חזר).
מה יהיה במשחק הבא? אלוהים גדול. אם אוקלהומה ישברו ויהיה בלו אאוט, אפשר יהיה להכתיר אותם כצ'וקרס, אם יהיה צמוד, זה יהיה כמו היום, קבוצה אחת מעולה וקבוצה אחת שיכולה לעשות דברים לא הגיוניים, השאלה אם הם יקרו פעמיים רצוף, כנראה שעל כל קבוצה חוץ מגולדן סטייט הייתי אומר שלא.

עידן
עידן
29/05/2016 9:02:32
הגב ל  א.ב

אם אני לא טועה ווסטברוק היה עם 0 איבודים עד ה-5 דקות האחרונות של המשחק, משם והלאה הוא הוסיף 6.

באותה מידה, באחד המשחקים בסידרה דוראנט היה עם 8 או 9 בתחילת הרבע האחרון. אבל מה, הוא הכניס את הכדור הכי חשוב במשחק שניצח להם את המשחק.

מה המסקנה אתה יכול להיות טוב, אגרסיבי, לקחת ריבאונדים, לשמור טוב אבל אם בסוף אתה מפשל אז אתה לא עומד בציפיות ממך וכן אתה צ'וקר!

בנוסף, לפחות במקרה של דוראנט, ראו כל המשחק איך הבנאדם משחק עם משקולות על הרגליים, זה לא מה שהיית מצפה ממנו, הבנאדם שווה הרבה יותר מזה

עגל
עגל
29/05/2016 9:14:07
הגב ל  עידן

איך צ'וקר איך? זה מעליב אותי לקורא דברים כאלה אפילו שאני לא אוהד של אף אחת מהקבוצות. דוראנט ווסטברוק הם אובר-אצ'יברים ופייטרים ענקיים שעושים את כל הדברים הקטנים. זה לא קשור לביקורת שיש לי על השטויות שלהם ועל זה שדוראנט חירב את ההתקפה של אוק'. זו השיטה שהם חיים בה כרגע אבל הלו, הם לא משחקים נגד קונוסים, הם משחקים נגד אלופה מאוד מגוונת בכל העמדות עם הרבה גאווה עצמית.
מילא היו מפסידים למכבי ת"א אז היינו קוראים להם צ'וקרים. כל השחקנים בשתי הקבוצות ללא יוצא מן הכלל הם ווינרים עוד מרמת הקטסל והתיכון.
בקיצור בבקשה ברמות האלה לא לקרוא לאף אחד צ'וקר.

Ghost Rider
Ghost Rider
29/05/2016 9:26:32
הגב ל  עגל

+100

אגב תבדקו את הסטטיסטיקה של דוראנט בסופי משחקים צמודים ותראו שצ'וקר ממש לא מתאים לו (למרות שהשנה הוא די הורס את הנתונים האלה חייב להודות).

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 11:00:14
הגב ל  עגל

כי להוביל ב8 הפרש 5 דקות לסיום ומאז לסיים 14-4 לרעתך , תוך כדי שהם מאבדים אינספור כדורים או מנסים ליידות שלשות למרות שזה לא עבד כל הערב אחרי שהם נקלעו לפיגור קטן מראה על איבוד עשתונות.

no funny shtuff
no funny shtuff
29/05/2016 12:19:18
הגב ל  עגל

לגמרי צודק.

ואגב, אח שלך ראה רק את המחצית הראשונה. אמרתי לו שזו בושה ושאין שום הצדקה להפסיד את המחצית השניה חוץ ממקרים של פיקוח נפש.

עגל
עגל
29/05/2016 13:52:15
הגב ל  no funny shtuff

אח שלי הוא חלש, שיקח ממך דוגמא (וחוץ מזה אולי יש לו עבודה לוחצת . . .)

א.ב
א.ב
29/05/2016 9:44:15
הגב ל  עידן

יש עייפות, יש איגואדלה. דוראנט הוא לא סופרמן והוא עובד בסדרה הזו בהגנה באינטנסיביות שלא נראה לי שהוא רגיל אליה.
לפי הרף שדורשים מדוראנט (או לברון, או פול לדוגמה) היחיד בהיסטוריה שהוא לא צ'וקר זה ג'ורדן.
קארי לא נראה כמו MVP בסדרה הזו, כולל ברבעים אחרונים (לפני המשחק היום) והקבוצה שלו חטפה תבוסות שמעמידות אותה בסיכון להדחה, אז הוא צ'וקר? מישהו מתייחס אליו כצ'וקר? לא. למה? כי כרגע כולם מתים עליו והוא מקבל פטור.
בקיצור, ניסיתי להבהיר שתי נקודות:
1. הפרדה בין הסיום לבין שאר המשחק או הסדרה היא מלאכותית.
2. זה הרבה גולדן סטייט ולא רק צ'וק של אוקלהומה.

Ghost Rider
Ghost Rider
29/05/2016 9:24:56
הגב ל  א.ב

הניתוח שלך נראה לי הגיוני לגמרי, ואני בטוח שאתה צודק בקשר לזלזול (שאף פעם לא נגמר) בווסטברוק ודוראנט. עדיין – לא מאמין שאוקלהומה יצאו מהבור הזה, הלוואי שאתבדה.

Ori88
Ori88
29/05/2016 9:08:17

אבשלום קור, תודה.

מישהו יכול לומר כמה דקות משחקים ווסטברוק ודוראנט בסדרה ?

רועי ויינברג
29/05/2016 12:10:18
הגב ל  Ori88

דוראנט-40.5 דקות למשחק.
ווסטברוק-38 דקות למשחק.

אסף
אסף
29/05/2016 9:10:04

וואו איזה משחק!!! מעבר לתומפסון וקארי שידברו עליהם ובצדק עוד הרבה אחרי המשחק הזה ודוראנט שהיה מחריד במשחק וחירב אותו בדקות האחרונות ההחלטה של המשחק היא המעבר של קר להרכב הנמוך והלוחץ שלו עם איגי וגרין שיצרו את המהפך בהגנה וזאת למרות נחיתות איומה בריבאונד ההגנה.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/05/2016 9:35:35
הגב ל  אסף

זה הגיע בגלל שאזילי קצת חירבן במכנסיים, בוגוט היה רע ואכל קש מאדאמס ושניהם קלעי עונשין גרועים.

אסף
אסף
29/05/2016 12:00:18

מסכים עם הנסיבות ועדיין זה היה הימור שעבד מעולה

אסף
אסף
29/05/2016 9:11:54

ומנגד דונובן שעושה עבודה מעולה אבל היום הלך עם דוראנט יותר ופחות ווסטבורק בדקות ההכרעה על אף יכולת מחרידה שלו (והגנה נפלאה של איגי עליו ברבע האחרון) ושילם על כך במשחק .

john
john
29/05/2016 12:41:09
הגב ל  אסף

איך אתה יודע שהוא שילם על כך במשחק? בגלל התוצאה? אתה יודע בוודאות שווסברוק היה מבצע פעולות אחרות (איבד בעצמו לא פחות כדורים והחטיא בצרורות גם כן).? בילי דונובן שם את הכדור בידיו של השחקן שניצח בשבילו המון משחקים.

אסף
אסף
29/05/2016 14:55:35
הגב ל  john

לא יודע כלום בוודאות, אני חושב שביום כזה היה שווה לתת לווסטבורק את האפשרות וזה חלילה לא גורע מהדברים האדירים שדוראנט עושה בפלייאוף הזה

Mbk
Mbk
29/05/2016 9:15:11

כשיאיר קובר אותך בכותרת של הפריוויו אתה יודע שתחייה יותר מק׳ונור מקלאוד
אם אני חבר הנהלה בגולדן סטייט אני מכריז על אתמול – יום קליי תומפסון
סוף סוף הופעת מאני טיים ביג טיים של קליי
משחק 7 הולך להיות מהגדולים ביותר

שגיא נאור
שגיא נאור
29/05/2016 9:37:40

הבעיה בהתקפה של אוקלהומה בדקות האחרונות היתה שדוראנט קיבל כדור לבידוד וגרין כל הזמן חיכה לחדירה שלו. במשחקים הקודמים דוראנט חילק מסירות רוחביות צצוינות במצבים האלה, בעיקר לאיבקה, אבל אתמול הוא ניסה לנצח לבד והוריד את הראש לרצפה.

שי אבן צור
שי אבן צור
29/05/2016 9:43:41

אתה מזכיר את האיבוד של ראסל כתוצאה מעבירה ומתעלם מכל הטעויות שנעשו לטובת OKC.
מה עם העבירה שנשרקה לטובת דוראנט אחרי שגרין הוציא לו את הכדור מהיד נקי לגמרי?
מה עם זה שOKC לקחו ריבאונד התקפה אחרי דחיפה ברורה של איגי?
היו עוד אבל אני אעצור כאן

שי אבן צור
שי אבן צור
29/05/2016 9:44:21

תגובה ל א.ב.

א.ב
א.ב
29/05/2016 11:05:42

לא העברתי ביקורת על השיפוט במשחק הזה אלא על עצם העיקרון של להשתמש בוידיאו ולא להתייחס לדברים שרואים בו. זה מלאכותי ומייתר את השימוש בוידאו.

שי אבן צור
שי אבן צור
29/05/2016 19:06:22
הגב ל  א.ב

בזה אנחנו מסכימים למרות שיש סכנה שזה יצור בלאגן כי ייכנס פה אלמנט של מזל

שמחי
שמחי
29/05/2016 9:56:51

מנחם ניחס את אוקלהומה יפה וזעפרני חתם אתמול.
אין מצב שאוקלהומה ינצחו אחרי שזעפרני נ

שמחי
שמחי
29/05/2016 9:57:31

ביקש מהם סליחה זה היה הניחוס המושלם.

אופיר נ
אופיר נ
29/05/2016 10:54:26

אני חושב שהיינו צריכים לארגן מפגש באוזן בר, למשחק מס' 7 מחרתיים,
הוא יהיה הרבה יותר מעניין מאשר משחק מס' 1 של הפיינלס.

דרוש תיקון
דרוש תיקון
29/05/2016 11:10:15

.

דרוש תיקון
דרוש תיקון
29/05/2016 11:13:32

.

דרוש תיקון
דרוש תיקון
29/05/2016 11:22:58

.

חתוליו
חתוליו
29/05/2016 11:54:30

מוכן לתת ביצה בתמורה להארכה במשחק 7

רועי ויינברג
29/05/2016 12:07:38

יש מצב שזאת הסדרה הכי גדולה מאז גמר 2013. אולי אפילו טובה יותר (בתור אוהד מיאמי אני לא כ"כ אובייקטיבי בקטע הזה) תודה על הסיקור.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 12:12:05

גמר 2013 עדיין לוקח.
כי זה היה הגמר
כי השנה עוד לא הייתה לנו הארכה.
כי המשחקים היו טיפה יותר צמודים.
כי הכדורסל היה הרבה יותר יפה.
כי השלשה של ריי אלן.
ואחרי הכל עדיין נשאר משחק 7 שיכול לשנות את כל התמונה.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
29/05/2016 15:16:41

הרמה של הסדרה הזאת למרות האינטנסיביות והקצב מאוד נמוכה,המתח מתורף אך מבחינת כדורסל גרידא היא junk. המשחק אתמול יותר משהיה מותח היה מאכזב, התאכזבתי נוקא מדוראנט ווסטברוק שמנסים בכל כוחם להיות קילר חסר רחמים שקולע 30 נקודות ומעלה (על שם קובי ברייאנט).

no funny shtuff
no funny shtuff
29/05/2016 12:17:05

משחק 7 יקבע

המשרת
המשרת
29/05/2016 12:31:32

איזה באסה.
כל כך רציתי וקיוויתי. ועכשיו הולכים להיות התפאורה של גולדן באוקלנד.
אבל, דוראנט וראסל אוכלים את מה שהם בישלו.
למה אני צריך להתבאס בגללם?
אין לי מענק אליפות.

חוץ מזה זה מה שקורה כשמדינה (golden STATE)משחקת נגד עיר (oklahomaCITY).

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 12:35:44
הגב ל  המשרת

לצערי זה נראה שדוראנט ו-ווסטברוק בדרך להפוך לצמד מוכשר אחר שלא הלכו אף פעם עד הסוף

המשרת
המשרת
29/05/2016 14:29:51
הגב ל  tripledouble

סטוקטון ומאלון?

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 19:36:49
הגב ל  המשרת

מי אם לא הם

bobby
bobby
29/05/2016 12:33:03

כמו שניבאתי לפני משחק 5 – אם אוקלהומה לא לוקחים את הסדרה באורקל ארינה בגיים 7, זה אבוד להם.
זה היה צפוי שהניצחון במשחק הקודם יחזיר את המוג׳ו ללוחמים, וכל מה שניו צריכים לעשות כדיי לנצח הלילה, זה פשוט לא לתת לאוקלהומה לברוח, כדיי להגיע לדקות האחרונות בתוצאה צמודה. משם זה היה צפוי שישלימו קאמבק וינצחו.

כעת השאלה היא, האם דונובן יצליח לבצע התאמות לגיים 7 כמו שקר הצליח לבצע עכשיו.
לדעתי זה לא יעזור, ובכל מקרה הסדרה בכיס של הווריורס.. אבל לכו תדעו.

bobby
bobby
29/05/2016 12:33:46
הגב ל  bobby

תיקון – בשורה הראשונה התכוונתי גיים 5.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
29/05/2016 12:56:09

WOW -איזו חווייה. אכן סדרת הגמר הכי טובה ב- 3 השנים האחרונות |(ואולי גם יותר מ- 2013).

אבל, זהו הסדרה נגמרה: דונובן הימר על רוטציה קצרה ולתת לדואו שלו להישחק עד הסוף. זה טוב ל- 5 משחקים, לא ל- 7. הנפילה ברבע הרביעי נבע מעייפות המתמשכת, כי זה לא רק הדקות אלא מה עושים על המגרש ורמת האינטנסיביות שלהם אחרת לגמרי משל שחקנים אחרים.
גם על הספסל ראסל לא שקט ולא נח. אם הספרס היו שם, אז כל הטריו היה יושב ואוכל ביסקוויטים עם תה, מחוברים לזונדות ולאינפוזיות. בשביל לנופף במגבת יש את מילס.

הסדרה גמורה, הולך להיות רמאץ' לסדרה של השנה שעברה

john
john
29/05/2016 12:59:03

אני עדיין חושב שמוקדם לחגוג ניצחון של הווריורס במשחק 7. אם יש מאפיין אחד שקובע פה בסידרה זה הלחץ. OKC הראו שהם יודעים להתמודד כאנדרדוג. הם אוהבים את הנרטיב של העולם נגדינו ואף אחד לא מאמין בנו. העניין הוא שגולדן סטייט הם בדיוק אותו הדבר. הנפילה היחסית שלהם העונה קרתה כשהציפיות נערמו ופתאום כולם נתנו להם סיכוי ודאי לזכות.

סימן לזה ראינו לקראת שיא ה-72. לקראת השיא כולם חישבו שהשיא יגיע בקלות. מאותו זמן הם שחקו כבדים והפסידו כמה משחקים קלים על הנייר.
מההפסד למיניסוטה כבר הורידו להם את הסיכוי כשאמרו שאין סיכוי שינצחו גם את OKC וגם את הספרס פעמיים. ברגע שהם נהפכו לאנדרדוג הם התפוצצו ולקחו.

בפלייאוף אותו הדבר. כשסטף נפצע ופתאום שאלו אם יעברו סיבוב שני בלעדיו הם התחברו ושיחקו משוחרר ויעיל. כשסטף חזר, אמרו שזה יהיה קשה כי יקח לו שבוע שבועיים לחזור. סטף התפוצץ והראה למבקרים מה זה.

פתאום בפריוויוים של הסדרה מול OKC (לא פה באתר) אנשים דיברו על הווריורס ב-5 או מקסימום בשש. הווריורס חזרו להיות פייבוריטים ושקשקו והפסידו ל-OKC בבית. בעקבות ההפסד פתאום קבעו ש-OKC פתרה את הוורירס והיא בצרות. הוורירס חזרו וניצחו ב-32. ואז שוב אמרו שהם בדרך לקרוע את הת'נדר וחוזר חלילה.

הסיפור דומה ב-OKC. לכן לווריורס לא כדאי לבוא כפייבוריים וצריכים להיות עסוקים בלהקטין את עצמם עד שילמדו לשחק כפייבוריטים בפליאוף.

אגב מישהו אמר זאת כבר אבל התסריט מתחיל להיות דומה:
קבוצה לוזרית אבל סופר מוכשרת עוברת מול הספרס הפייבוריטית ולהפתעת הרוב עוברת אותה. מיד מסירים ממנה את תווית הלוזרית והפכים אותה לקונטנדרית. היא גם מממשת את כוחה ועולה ל3-1 בסדרה. היא נופלת במשחק 5 אבל מרגישה טוב עם סיכוייה לקחת את משחק 6 הביתי ולסגור את הסדרה. היא מובילה רוב משחק 6 אבל נחנקת לקראת הסוף ומפסידה את המשחק והביתיות. משחק 7 מגיע והיא כבר ללא מומנטום. כמה התסריט דומה? מישהו העלה את זה והתגובה הייתה: "אמנם גולדן סטייט טובה מהרוקטס של 2015 אבל OKC הם לא הקליפרס"

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 13:00:53
הגב ל  john

מסכים.
מעבר לכך אם יש משהו שאפשר להגיד על הת'אנדר זה שלא משנה מה קורה הם אף פעם לא נשברים.

שמחי
שמחי
29/05/2016 13:23:11
הגב ל  john

משחק 5 היה קריטי לאולקלוהומה .

יניב
יניב
29/05/2016 13:56:15
הגב ל  john

חחחח,אשכרה אחד לאחד התסריט משנה שעברה.
ומסכים עם כל מה שכתבת זה ממש נכון,הדבר שכן יכול לעודד את הלוחמים מעבר לכך שהמשחק בבית שלהם,זה שבפעם הראשונה בסדרה הם לאורך כל המשחק נראו פחות או יותר בשליטה(למרות הפיגור) והדקות האחרונות היו כבר הדקות שראינו מגולדן לאורך כל העונה ובסדרה הזאת גם בניצחונות לא ראינו אותם ככה.

שמחי
שמחי
29/05/2016 13:20:23

ליאנדרו ברבוסה מבין בוודו יותר מכל אנשי האתר אז לצחוק עליו ?
בשביל מנחם כל שחקן אירופי הוא לאטבי אז מה ?
בשביל מנחם סטיב אדאמס הוא אוסטרלי כי מנחם לא מכיר בנין זילנד.
בשביל. מנחם פורזינגיס הוא רוסי .
שוין על מי צוחקים כאן ?

עגל
עגל
29/05/2016 13:58:47
הגב ל  שמחי

דורון?

john
john
29/05/2016 14:01:08
הגב ל  שמחי

ככל שאני יודע למנחם אין נין שקוראים לו זילנד 🙂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/05/2016 13:38:55

דיווח חדשותי:
הגולש Ghost-Rider נעצר בידי שוטר הופס על דיבור שטויות באופן מופרז.
עקב כך הבנתו נשללה ל30 יום והוא קיבל זימון להתייצב בקורס "רענון הבנה" שייערך בפגרה (מפגש הופס).

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/05/2016 13:52:52

היתה פה החנקות ברורה של דוראנט ו-ווסטברוק, בעיקר של דוראנט.
שחקן לא יכול לשחק 45 דקות באינטנסיביות של פליאוף NBA, בטח לא בשלבים האלה ולתפקד כמו שצריך.
דונובן, כמו בלאט בשנה שעברה, הלך ALL IN עם הכוכב שלו.

בזמן שהרכב המחליפים של גולדן סטייט כמעט והפסיד להם את המשחק פעמיים היום, וגרם להם תבוסות קשות במשחקים 3 ו4 (לא רק הם אבל בעיקר), דוראנט נשאר על הפרקט.
כשלא הצליח להביא את משחק 5 זה היה הרגע בו רמת העייפות של השחקנים שלו מתחילה לרדת.
לא סתם לאורך כל העונה OKC מאבדת יתרון באופן קבוע. השחקנים פשוט לא נחים.

בגלל שלOKC אין שום שחקן שיכול להחליף את אחד משני ההירו בולרס שלהם, הם לא יורדים מהמגרש אבל לא באמת מתקבלת תמונה אמיתית לגבי יכולת הקבוצה, כי עם שחקן ככככככככ שחוקים אי אפשר ללכת עד הסוף.

לצערם, המשחק הוא מחר בלילה + טיסה. זה בזמן שקרי נח שבועיים, וברוב המשחקים ששיחק די הסריח את הפרקט, ותומפסון נתן את המשחק הכי טוב שלו בקריירה (אחרי משחק ה37 נקודות ברבע אבל הרבה הרבה יותר חשוב ממנו).
שיהיה להם בהצלחה (סתם, לא סובל אותם).

Ghost Rider
Ghost Rider
29/05/2016 15:32:25

באמת שלא מבין מה אתה רוצה , מסכים לניתוח שלך רק לא קורא לזה החנקות. מעולם לא ניבאתי ניצחון של אוקלהומה, רק התעצבנתי על המזלזלים והשונאים שעד עכשיו לא מודים שטעו.

פיזיקאי
פיזיקאי
29/05/2016 14:15:45

משחק הבא אוק מנצחים ב23 הפרש,בדרך לאליפות ראשונה

רועי ויינברג
29/05/2016 14:38:28

מזמין את כולכם להכנס לבלוג החי ולראות מי כתב שתומפסון הולך להתפוצץ בחצי השני

אופיר נ
אופיר נ
29/05/2016 14:59:47

אתה היית השני. ונתת אינדיקציה מדויקת לגבי העיתוי.

מנחם כתב כבר בתחילת המשחק :
אני חושש מתומפסון הרבה יותר מקרי.

שאפו לשניכם.

לברוניזם
לברוניזם
29/05/2016 18:23:31

בלי לפגוע תסתכל מי כתב כבר במהלך הרבע השני
שברגע שקארי יקלע 2 שלשות רצופות זה ייגמר.

זה בדיוק אבל בדיוק מה שקרה:)

(אז מה אם קליי קלע 11 רצופות:)))

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/05/2016 15:31:53

מנחם כל הזמן אומר דברים.

מסייה
מסייה
29/05/2016 18:18:06

לא משנה מי תעלה היא תעוף מול קליבלנד קל

Kingjames23
Kingjames23
29/05/2016 18:21:49

למה כולם חושבים שגולדן כבר בגמר? ראינו שאוקלאמה ניצחה כבר באוקלנד וגם ניצחה פעמיים בטקסס מול סאן אנטוניו
אני הולך עם אוקלאמה בגיים 7

ברבור שחור
ברבור שחור
29/05/2016 19:43:46

חברים עזבו אותכם שטויות. משחק מס 7 שלישי בפיינל ואיזה משחק זה הולך להיות !!!!
דוראנט ווסטברוק יבואו עם כל מה שיש להם….הווריורס חזרו לקצב והמומנטום איתם….אללילי אללי…
סתם שאלה מעניינת…
מתי היה הפלייאוף עם הכי הרבה משחקי 7 ?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
29/05/2016 19:57:29

עגל שמחי אולי טיפה מזכיר אותי, הוא מבין באופנים בספורט ואני לא,
זה לא אני.
אגב תגובה מצחיקה שלו,

מבין קטן
מבין קטן
29/05/2016 20:04:15

לא מזלזל בלב של אלופים, אבל גם לא בלב של דוראנט….
נכון שהיו לו החטאות רבות מידי ומעצבנות מידי (אני התאכזתי במיוחד מההחטאות ברבע הראשון, שחלקן הגדול היו ממבטים לא רעים), אבל לי זה ברור שהוא יענה במשחק 7 טוב עם אחוזים טובים. לפי הדינאמיקה של הסדרה זה יכול בהחלט להספיק לניצחון הירואי. אמנם פספסתי שנים של משחק, אולם מספיק לקרוא את ערך הויקיפדיה באנגלית של דוראנט כדי להבין שהוא נועד לגדולות, הרבה מעבר ללהיות חלק מהצמד הגדול ביותר שלא זכה באליפות. כך, כשאחרי משחק 5 מול ממפיס בסיבוב הראשון של 2013-2014 כינו אותו "Mr. Unreliable" הוא החזיר במשחקים גדולים. כך, כשהיו שפקפקו האם יחזור לשחק ברמה גבוהה אחרי הפציעה, הוא החזיר בעונה מהסרטים, וכך יהיה ביום שני במשחק השביעי. נכון שהפעם זו לא ממפיס והמשוכה גבוהה מאוד, אבל בהנחה שתומפסון יהיה סתם טוב ולא ענק ושקארי יתן 6 שלשות ולא 12 (הנחה סבירה בעיניי), הרי שצפוי משחק אש.

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 21:24:30
הגב ל  מבין קטן

אני מאוד רוצה שדוראנט יצליח אבל לדעתי זה יהיה יותר בכיוון של בלו אאוט ותצוגה בינונית שלו במקרה הכי טוב- הוא כבר 2 משחקים רצוף מעיף לבנים מכל עבר , ובכל זריקה שמקרבת אותו להדחה הלחץ רק עולה ועולה והקוף הופך לגורילה, שלא לדבר על העייפות המצטברת ששוחקת אותו. מספיק היה לראות אותו ואת ווסטברוק במסיבת העיתונאים היום, בחיים לא ראיתי כזאת כניעה על ההבעות פנים שלהם, במיוחד של ווסטברוק.