חם מהתנור: ברייס דז'אן-ג'ונס מניו אורלינס נהרג/רועי ויינברג

דז'אן ג'ונס (משמאל). בן 23 במותו.

בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של שחקן ניו אורלינס פליקינס, ברייס דז'אן ג'ונס. השוטינג גארד המבטיח ניסה לפרוץ לדירה של אם בנו, טעה בדירה ובמסגרת ניסיון הפריצה בעל הדירה, כהגנה עצמית, ירה בו (לאחר שצעק וניסה לברר מי זה, הגארד לא ענה). דז'אן ג'ונס נורה בבטן ומת מפצעיו.

דז'אן ג'ונס, שחתם בפברואר על חוזה תלת שנתי בניו אורלינס, קלע 5.6 נק' עם 3.4 ריב' ב-14 משחקים העונה במדי הפליקינס, 11 מתוכם בחמישייה.

*

מילווקי, ששכרה את ג'סטין זאניק כעוזר ג'נרל מנג'ר (והמנג'ר העתידי של הקבוצה שיחליף את ג'ון המונד שמסיים חוזה בשנה הבאה), עובדת על הארכת חוזה לג'ייסון קיד. קיד חתם ב-2013 על חוזה ל-4 שנים בברוקלין ועבר כעבור שנה למילווקי. הוא הגיע למאזן של 90-74 (45.12% הצלחה) ופעם אחת לפלייאוף.

*

טורונטו ראפטורס עובדת על הארכת חוזהו של מאמנה, דווין קייסי. החוזה של קייסי, המאמן עם כמות הניצחונות ואחוז ההצלחה הגבוה ביותר בתולדות המועדון, פג בשנה הבאה והקבוצה מתכננת להאריכו. הצדדים צפויים להכנס למשא ומתן בימים הקרובים.

*

פילדלפיה מחפשת טרייד על אחד הגבוהים שלה, נרלנס נואל או ג'ליל אוקפור, לקראת הדראפט המתקרב (בו הקבוצה בוחרת ראשונה). אוקפור, חבר חמישיית הרוקיז הראשונה, קלע העונה 17.5 נק' עם 7 ריב' ו-1.2 חס' במשחק ואילו נואל קלע 11.1 נק' עם 8 ריב', 1.8 חט' ו-1.5 חס' במשחק.

*

וושינגטון מתכננת להציע מקסימום לבראדלי ביל, שחקנה בן ה-23, ובכך להשאירו בקבוצה. ביל שיהיה שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהוויזארדס יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל, קלע העונה 17.4 נק' (44.9% מהשדה, 38.7% מהשלוש) במשחק.

*

הניקס מתכננת להשיג בחירת סיבוב ראשון בדראפט. הניו יורקרים העבירו את בחירת הסיבוב הראשון שלהם לדנבר (בטרייד על כרמלו אנטוני מ-2011), והניקס מתכננים למצוא דרך להשיג בחירת סוף סיבוב ראשון, כשגם בחירה בתחילת הסיבוב השני באה בחשבון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

    1. רקע (סיטואציה) כרגע אין, ככל הנראה קרה בדאלאס, כי משרד השריף שם אישר את הרצח. היו לו שני הורים ו-6 אחים ועבר טיפה בעייתי-שיחק ב-3 מכללות שונות.

      כשיהיו עוד פרטים אעדכן

    2. את אחת המכללות הוא עזב בגלל ששחקן איים עליו. כלומר, פתאום הגיע שחקן לקבוצה ואמר לו "הייתי צריך לירות בך".
      אחר כך הוא כמעט הואשם במשהו עם סמים, אבל ההאשמות בוטלו.

      1. כשמת פורץ – נראית לי אחלה תגובה. שונא גנבים, כאילו מה שעובדים בשבילו זה זבל בשבילם. יכולים למות מחר כולם וזכרו של פושע אינו מעניין אף אחד

  1. אפשר להוציא את הבחור מהשכונה אבל לא את השכונה מהבחור.. בארה"ב אין חוכמות, מותר לירות בפורצים, אף אחד לא מתרגש מזה.

  2. תודה על התנור לרועי, נראה שיש קרמה קשה לאדם שהתמזל
    לשחק, ולא העריך את זה, יש חוק השגת גבול באמריקה.
    זה סופו של מי שדדי לא מכיר,
    שכל שחקן יעשה לעצמו טובה וישלח מייל לדדי מיד, כך תינצל.
    🙂

  3. מי שמנסה לפרוץ לבית ונורה ע"י הדייר אינו "נרצח".
    מי שמנסה לפרוץ לבית ונורה ע"י הדייר לא זכאי כ"כ שנזכור אותו לברכה.

    דדי – אחד המצחיקים 😀

  4. לניו אורלינס יש מנוי לצרות ראיין אנדרסון לדוגמא העליב קשות את חברתו בארוחת צהרים לאחר מה שתואר בעיתון כבגידה שלו מנחם ניחס כרגיל אצ העןבדות .

  5. הוא ניסה, לאחר ריב שקרה מוקדם יותר באותו יום, לפרוץ לדירה של חברה לשעבר, שממנה יש לו ילדה (שהיום חוגגת יומולדת שנה, דרך אגב). אבל הוא טעה בדירה בבניין, ונורה ע"י הדייר לאחר שפרץ את דלת הכניסה וניסה להכנס לחדר השינה. לייף איז א ביצ'.

    1. וזאת בדיוק הסיבה למה לא צריך למהר לירות, אולי אם בעל הדירה היה צועק משהו השחקן היה גומר את הלילה במעצר, ולא בחדר מתים.
      ולא, טיפשות אינה סיבה מספקת למוות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט