הצעה בקשר לתגובות / מנחם לס

us6עוד הזדמנות לתמונה משפחתית: מימין למעלה הבת המבוגרת סיגל ובעלה ליאור (כירופרקט; אוהד הפועל ת"א) מהוד השרון, ואז גייל ואני. למטה מימין אמי בת ה-16 מהוד השרון, טלי בת המצווה, ג'ייסון,  עורך הספורט לשעבר של CNN ועכשיו מחוסר עבודה המחליף כיוון לנדל"ן מסחרי ובעלה של אפרת שהיא הבת הצעירה, ופסיכולוגית שמומחיותה בעיות אכילה (הם המשפחה מאטלנטה) מאטלנטה, ואז שירה אחותה של טלי, ואחרונה רומי, בת הזקונים של סיגל וליאור, מתעמלת מעולה שהוזמנה הקיץ למחנה אימונים של מתעמלים מחוננים במכון וינגייט!

************************************

בגלל הגידול בכמות האנשים הניכנסים לאתר (כל הבא, ברוך הבא), וגידול משמעותי ביותר במספר התגובות, ברצוני להציע משהו (ובאותו זמן אדסקס עם עזרא אם ניתן לעשות משהו בנידון):

השירשור בתגובות קצת מאבד מיעילותו כי הירידה בשירשור היא בסדר כל זמן שהיא נעשית בסדר יורד. אבל ברגע שמישהו עונה לתגובה בשירשור, ואז מישהו מגיב לזה שהגיב לתגובה בשירשור, הסדר מתחיל לאבד את קישורו ועמדתו המדוייקת -"בסדר היורד".

זה ניקר לי את העין כש"הבן השחור" שוב ניכנס פתאום לשירשור הרגיל עם עוד תגובה שלו מבור הצואה של הגיהנום לתגובה שניכתבה איזה 5-7 מקומות למעלה. במקרה של הבן השחור זה לא סוף העולם כי כל תגובה שלו שייכת ממילא לספר "GREATEST JOKES EVER" של גארי ברטלאם ג'וניור, אבל במקרים של מתן, נתן גולד, מר מנחם היקר, LJOS וכאלה, זה חשוב לדעת מי מגיב על מה.

אז אני מציע שעד שנמצא דרך שתהיה משופרת יותר מבחינה גראפית, שהמגיב יכניס את שם המגיב שלו הוא מגיב.

זה יעזור.

רק לבן השחור לא חובה לשים לב במיוחד מלבד אלה האוספים בדיחות לספר מחר בעבודה!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. אני כבר הצעתי גם להוסיף מערכת מסרים, שמודיעה לך כאשר מגיבים לתגובה שלך, מאוד פשוט והאימייל הוא כבר חלק מהחשבון כאן.

      1. כן לאימייל, היום לכולם האימייל נמצא בטלפון ויכולים לראות הודעות אימייל בדיוק כמו סמס.

        זה כמובן בסיסי, ישנם היום מערכות תגובות מוכנות להטמעה באתר כמו שיש בספורט5 למשל אך זה בתשלום, וכמובן שאפשר להכניס פלאג אין של פייסבוק ואז כולם מגיבים עם הפרופיל שלהם ומקבלים נוטיפיקציה כשיש להם תגובה כאשר נכנסים לפייסבוק.

        זה עולם דיגיטלי אני בטוח שהילדים פה מבינים בזה יותר ממני אפילו שאני מתכנת במקצועי… פשוט אני קצת פחות בקטע של הסושיאל ווב

        1. התגובה הזו צריכה להיות 1.2.1.1
          וכן הלאה.

          באופן זה לא צריך לשנות את מבנה התגובות וע"י סקריפט פשוט להקל על כולם.
          בהצלחה.

  2. לפני כחודש-חודשיים הוספתם מספור לכל תגובת "שורש" (ROOT). הצעתי להמשיך את המספור בצורה טבעית.
    למשל בשרשור הנוכחי אם נתנאל הוא תגובה מספר 1 אז מנחם יהיה 1.1 וכן הלאה. לשם הבהרה אני אכתוב מספר תגובות להודעה הראשונה על מנת לחדד.

    לטעמי הדרך הזו מאוד פשוטה להבנה למשתמשים וקלה להטמעה ע"י המתכנתים מכיוון שזו ההיררכיה שבין כה צריכה להיות מאחורי הקלעים.
    *ראיתי שמע' התגובות מורכבת מרשימה מסודרת עבור כל תגובת "שורש" כאשר כל תגובה נמוכה יותר בהיררכיה היא רשימה שאינה מסודרת וכאן לדעתי טמונה אחת הבעיות.

  3. מנחם, כמו שאמרתי כבר פעם אני לא מומחה וורדפרס בכלל אבל נראה לי שאחד הילדים בצוות שלך יכול לחקור קצת את הוורדפרס לעומק ולהוסיף פיצ'רים ולסדר כל מיני דברים.

      1. למה אתה אומר את זה? זה עולה לדוק הרבה כסף להחזיק את האתר ולשדרג אותו כל הזמן.
        למה שיעשה את זה ללא תמורה?
        אפילו כדי להחזיר את ההשקעה.
        כל מי שגולש פה באתר יודע שהאתר וכל הכותבים בו עושים את זה מאהבת כדורסל נטו ולא מרדיפת בצע.
        מה הבעיה שירוויחו קצת?

    1. אני פחות אוהב. זה עמוס בעין ולא רואים את כל התגובות במכה. יש משהו יפה שאתה מגולל כלפי מטה ומגלה מישהו חדש ומשהו במה שכתב קופץ לך מול העיניים.

      כשזה סגור אנשים יתרגלו לקרוא רק את מי שהם מכירים. אולי הייתי מוסיף איזה קו שמחבר בין התגובות שעל אותו אנך אבל זה בטח לא שווה שעת פיתוח באתר התנדבותי.

    2. או ואבוי, רק לא זה. כל פתיחת תגובה זה מעבר לדף חדש. בשפים מרובי תגובות כבר אי אפשר למצוא את הידיים והרגליים (גם בהלוך וגם כשחוזרים לדף הקודם). על איך רואים את זה בנייד אין על מה לדבר.

  4. לדעתי אין ממש צורך לשנות יותר מדי. אם רוצים שינוי קטן, אפשר להוסיף כמו בדה באזר את השמות של שלושת המגיבים האחרונים באותיות קטנות מתחת לכל קוביה בדף הראשי.

  5. אני חושב שהשינוי שהכנסו לאחרונה עזר מאוד.

    ובמילים אחרות: אם זה עובד, אל תתקן את זה. זה תענוג להגיב כאן, תענוג לקרוא את התגובות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט