קליבלנד אלופת המזרח-סיקור משחק שישי/רועי ויינברג

הלילה ב-NBA: שמונים ושלוש נקודות משותפות של לברון ג'יימס, קווין לאב וקיירי אירווינג העלו את הקאבלירס לגמר השני ברציפות של הקבוצה, והשישי ברצף של לברון ג'יימס (וג'יימס ג'ונס).

*

(2)טורונטו ראפטורס 87-(1) קליבלנד קאבלירס 113

תרם לניצחון עם 30 נקודות ו-9 אסיסטים. אירווינג.

מצב הסדרה: 4-2 לקליבלנד, שתפגוש את גולדן סטייט או אוקלהומה סיטי בגמר ה-NBA.

זה התחיל טוב מבחינת טורונטו. הם הגיעו ליתרון 5-8, אבל ריצת 12-0 של קליבלנד העלתה את הקאבלירס ליתרון 17-8 וסיימה את הסיפור. מכאן הראפטורס כבר לא הצליחו לחזור, וקליבלנד, בזכות הגנה טובה ומשחק טוב של הביג 3, ניצחה. טורונטו לא הצליחה לקנות סל וסיימה את המשחק עם עשרה אסיסטים ו-87 נקודות, למרות משחק ענק (35 נקודות ב-50% מהשדה ו-50% מהשלוש) של קייל לאורי.

מבחינת קליבלנד, הניצחון הזה הגיע בזכות משחק גדול של לברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב. הביג 3 מאוהיו קלעו ביחד 83 נקודות, 4 נקודות פחות מכל טורונטו, לקחו 27 ריבאונדים (6 פחות מכל טורונטו) ומסרו 19 אסיסטים, 9 יותר מכל הראפטורס. כשהם משחקים ככה, המשימה של הבאת אליפות NBA ראשונה לקליבלנד (ותואר ספורטיבי ראשון מאז 1964) מעולם לא נראתה קלה יותר.

בקליבלנד, לברון קלע 33 נקודות עם 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חסימות. אירווינג הוסיף 30 נקודות עם 9 אסיסטים ו-3 חטיפות ולאב (4 מ-8 מהשלוש) קלע 20 נקודות עם תריסר ריבאונדים. ג'יי אר סמית' הוסיף 15 נק' משלו.

בטורונטו, לאורי קלע 35 נקודות ודה-רוזן 20. אף שחקן אחר מהקבוצה הביתית לא קלע יותר מ-9 נקודות.

לעמוד המשחק

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. רובי-
    ראיתי את הדבר הזה במזרח הלילה ונדהמתי מהרמה הנמוכה כמות הקליעות החופשיות הכניסות לסל ללא נגיעה או ליווי חוסר בהגנות פנים או משחק פנים העליבות שפת הגוף והגישה .
    ראתי את הספרס את אוקלהומה וגולדן סטייט יש שם קליעות חופשיות אחריי הנעת כדור אבל לא ככה ג"ס והתאנדרס אמנם לא משחקות בפנים אבל יש להם הגנות פנים ועדיין יותר משחק פנים משתיי העלובות הללו שראיתי הלילה .
    רמת הכישרון של טרונטו מעוררת דאגה לרמת הליגה סך הכל שלוש וחצי שחקנים שמסוגלים לעשות סל ואחד מהספסל .
    קליעות מהכדרור עם שחקן שעומד ולא מרים אפילו את הידיים למעלה ובלי שום הגנה .
    לפניי חשבתי שהגמר יהיה אמנם חד צדדי אבל לא בהדליי רמות כל כך בולטים אני די בשוק מהסיפור .
    אתמול ראיתי מלחמה מהירות חילופים השקעה חכמה טקטיקה חדות יכולת וכישרון והליהל ………….ראיתי משחק ליגה רגילה לקראת הפלייאוף .
    לברון נראה זקן הוא זז פחות טוב הדוד דרו והדוד לאב אמנם טכניים כמו בפרסומת וזזזים טוב אבל יחסית לליגה הם זזים כמו שניי זקנים .
    היחידים שעושים קולות של הגנה הם לברון ותומפסון ובטרונטו כנראה התעייפו כשרוב השחקנים לא זזים .
    עצוב שזאת הרמה של המזרח פשוט מזעזע .

    1. טורונטו משחקים כבר חודש בערך לילה כן לילה לא.
      במערב קיבלו מנוחה של 3 ימים במהלך הסדרה (יהיה נחמד להבין איך זה קרה שהחליטו "להפוך" את הסדרות – לגרום לסדרה המזרחית להוביל בכמות המשחקים בשלב הזה לאחר שהסדרה המערבית נפתחה קודם).
      לשחק כל לילה שני, מעייף מאד. ראו את זה בטורונטו מאד בבירור. לדוגמא הרבה פעמים בסוף רבע, הזמן שהכי עייפים בו, קליבלנד ברחה.
      אם הליגה צריכה להיות מודאגת, זה מחוסר שוויון של לוח המשחקים.
      ואם אחרי המשחק הלילה והסדרה בכלל לא הוספת את ג'יי אר לרשימת המגינים, לא ציינת את קיירי ולאב שנתנו שיפור הגנתי ולא כללת את דלי ביומבו וג'ונסון , כנראה שראינו סדרות שונות.

      1. כנראה שזה לוח הטיסות ואילוצים נוספים.
        ג'יי אר הרבה יותר טוב מהתקופה בניו יורק אבל קיירי ולאב עדיין מגינים אחד על אחד גרועים

  2. קליבלנד עולה בזכות. טורונטו לא הצליחו לתת משחק טוב וזה עליהם.
    הרבע השני המשחק היה פיאסקו שיפוטי מהגדולים שאני זוכר
    ובכלל במהלך כל המשחק היה שיפוט חלש מאוד מאוד כולל שריקות איזון לטובת טורונטו אחרי הקיפוח עם הטכניות.
    קליבלנד הצליחו לצאת מזה טוב , טורונטו נחנקו…

    זאת תמצית המשחק.

    בכל מקרה קליבלנד מקבלת 50% לזכות באליפות בזכות ולא משנה מי תהייה נגדה.

      1. כשהגמר יסתיים רפי הבנה כמוכם יתחילו לבכות לי ש-"(המערבית) הגיעה עייפה פיזית ומנטלית מסידרת הגמר המערבי, אחרת היא היתה מנצחת" במקום לבקש ממני סליחה ולהודות שבינינו קיימות 30-40 שנות הבנה.

  3. לא מבין את מי שאומרים שקליבלנד פייבוריטית מול אוקלהומה.
    קליבלנד טובים, אבל אוקלהומה (עדיין לא סגור) מפרקת שתיים מהקבוצות הטובות בהיסטוריה של הנבא אחת אחרי השניה. עם כל הכבוד להגנה של טורונטו (ויש) כרגע נראה שאוקלהומה אפילו טובה יותר ולאורי ודרוזן רחוקים קילומטרים מווסטברוק ודוראנט בהתקפה.
    קשה להעריך מה קליבלנד תתן כי הרמה שלה ושל אוקלהומה עלתה לפלייאוף, אבל מה שבטוח שקליבלנד לא פגשה קבוצה שקרובה לאוקלהומה (או גולדן סטייט) ברמה.

    1. כי לקליבלנד יש מה שאין לאף קבוצה בליגה – סטופר לדוראנט. קוראים לו לברון ג'יימס והוא אוכל בקביעות את קיי.די במפגשים ביניהם.

      זה נכון שהקאבס לא פגשו עדיין את אוקלהומה המשופרת (אגב, גם הקאבס השתפרו מאוד), אבל הסיכויים שלהם נגד הת'אנדר טובים לאין ערוך מאשר נגד הווריורס –
      שם יש להם בעיית מאצ' אפ חמורה שלא תיפתר, ודריימונד גרין יחזור להיות סופר-סטאר, מאשר בחירת דראפט 35 כמו שהוא נראה כרגע.

      1. ב-16 המפגשים בעונה הסדירה ביניהם עד היום דוראנט קלע 28.9 נק' ב-0.482% מהשדה.
        ב-5 המפגשים ביניהם בגמר 2012 דוראנט קלע 30.6 נק' ב-0.548% מהשדה. לי זה לא נראה כמו סטופ.

          1. ברור שנוח לו מולו, דוראנט לא יכול לשמור על הדחפור הזה, אבל לא צריך להציג את זה כאילו לברון יכול לעצור או להאט את דוראנט.

  4. ראיתי עכשיו את הסיכום הארוך של המשחק (יצאה שבת ביפן). בבית שלהם, משחק הדחה, ופשוט הגנה מזעזעת של טורונטו. בבית שלך ויש יתרון בריבאונדים לקבוצה היריבה? הפרשים רצו יותר. טורנטו מבסוטים במה שהישיגו העונה, שזה באמת הישג שיא הסטורי עבור הקבוצה, כולל 2 הנצחונות בבית בסדרת הגמר, ופשוט הסתפקו בזה.

  5. חשבתי שקוואי הוא דוראנט סטופר, ושלרעמים אין מצ'-אפ מול הדורבנות…לדעתי, אנשים עוד לא הפנימו שהאקסיומות שליוו את הת'אנדר בשנים האחרונות פשוט כבר לא רלוונטיות. אנחנו לא רואים כאן "התעלות", "משחק לחימה" או סתם מזל של אוקלהומה, אלא סוף סוף קבוצה שממצה את הכישרון המדהים שלה בזכות מאמן, שמתברר כמאמן גדול.

  6. אין דבר כזה דוראנט סטופר, כדאי שתכניסו את זה לראש. עילוי התקפי כזה לא היה אף פעם.
    נ.ב. גם אין דבר כזה לברון סטופר. וגם לא קרי סטופר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט