חם מהתנור: ד'אנטוני מאמן יוסטון ופורסמו חמישיות העונה/רועי ויינברג

מייק ד'אנטוני מאמן יוסטון

משרת המאמן הראשי הפנויה האחרונה בליגה, ביוסטון רוקטס, אוישה על ידי מייק ד'אנטוני. ד'אנטוני, מאמן העונה (2005) לשעבר, חתם על חוזה תלת שנתי, עם אופצית קבוצה להאריכו לשנה הרביעית. הוא צפוי לעשות 16 מיליון דולר בפרק זמן זה.

בעונה האחרונה ד'אנטוני היה עוזר מאמן בפילדלפיה, והוא נחשב למומחה התקפי. יוסטון תהיה תחנתו החמישית בליגה (אימן בדנבר, פניקס, ניו יורק והלייקרס). עד עכשיו הוא עם מאזן של 426-455 (51.6% הצלחה) כמאמן ראשי, כולל 2 עליות לגמר המערב.

הרוקטס רוצה לצרף את מאמן דנבר לשעבר, ג'ף בזלדיק (כיום עוזר מאמן בממפיס) ואת רוי רוג'רס, עוזר מאמן וושינגטון, לצוות של ד'אנטוני. רקס קלאמיאן, עוזר מאמן טורונטו, הוא מועמד אפשרי נוסף.
*

פורסמו חמישיות העונה:

פורסמו חמישיות העונה של עונת 2015/16:

חמישיית העונה הראשונה:

גארד:סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. 30.1 נק' למשחק (50.4% מהשדה, 45.4% מהשלוש, 90.8% מהעונשין). 6.7 אס', 5.4 ריב' ו-2.1 חט' למשחק. ה-MVP ומלך הסלים של הליגה שנבחר פה אחד לחמישייה. בחירה שנייה ברציפות לחמישייה הראשונה ושלישית סה"כ, כלומר לכל החמישיות.

גארד:ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. 23.5 נק' למשחק, 10.4 אס', 7.8 ריב' ו-2 חטיפות. בחירה ראשונה לחמישייה הראשונה וחמישית סה"כ.

פורוורד:לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. 25.3 נק', 7.4 ריב', 6.8 אס' ו-1.4 חט' למשחק. בחירה תשיעית ברציפות לחמישיית העונה (מתוך 10 לחמישיית העונה הראשונה ו-12 סה"כ).

פורוורד:קוואי לנארד, סן אנטוניו ספרס. 21.2 נק' (50.6% מהשדה, 44.3% מהשלוש), 6.8 ריב', 1.8 חט' וחסימה למשחק. שחקן ההגנה של השנה, שנבחר בפעם הראשונה לחמישייה כלשהי.

סנטר:דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. 12.7 נק' (70.3% מהשדה), 13.8 ריב' ו-2.3 חס' למשחק. בחירה שנייה לחמישייה כלשהי (ראשונה לחמישייה הראשונה).

חמישיית העונה השנייה:

גארד:כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. 19.5 נק', 10 אס', 4.2 ריב' ו-2.1 חטיפות למשחק. בחירה שנייה ברציפות לחמישייה השנייה (שמינית סה"כ).

גארד:דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. 25.1 נק', 6.8 אס' ו-4 ריב' למשחק. בחירה ראשונה לחמישיית העונה השנייה (שניה לחמישייה כלשהי).

פורוורד:קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. 28.2 נק' (50.5% מהשדה, 38.6% מהשלוש, 89.8% מהעונשין), 8.2 ריב' ו-5 אס' למשחק. בחירה ראשונה לחמישיית העונה השנייה (שישית סה"כ).

פורוורד:דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריורס. 14 נק', 9.5 ריב', 7.8 אס', 1.5 חט' ו-1.4 חס' למשחק. בחירה ראשונה לחמישייה כלשהי.

סנטר:דה-מרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. 26.9 נק', 11.1 ריב', 1.6 חט' ו-1.5 חס' למשחק. בחירה שנייה ברציפות לחמישיית העונה השנייה.

חמישיית העונה השלישית:

גארד:קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. 21.2 נק', 6.4 אס', 4.7 ריב' ו-2.1 חט' למשחק. בחירה ראשונה לחמישיה כלשהי.

גארד:קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. 22.1 נק' (47% מהשדה, 42.5% מהשלוש, 87.3% מהעונשין) למשחק. בחירה שנייה ברציפות לחמישייה השלישית.

פורוורד:פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. 23.1 נק', 7 ריב', 4.1 אס' ו-1.9 חט' למשחק. בחירה שלישית לחמישיית העונה השלישית (שלישית סה"כ).

פורוורד:לה-מרקוס אלדרידג', סן אנטוניו ספרס. 18 נק' (51.8% מהשדה) ו-8.5 ריב' למשחק. בחירה שלישית לחמישיית העונה השלישית (רביעית סה"כ).

סנטר:אנדרה דרומונד, דטרויט פיסטונס. 16.2 נק', 14.8 ריב', 1.5 חט' ו-1.4 חס' למשחק. בחירה ראשונה לחמישיית עונה כלשהי.

כצפוי, גולדן סטייט שלחה הכי הרבה נציגים-3 (אחד לכל חמישייה). הקליפרס, הת'אנדר והספרס שלחו 2 נציגים כל אחד, וכל הקבוצות האחרות שלחו נציג אחד כ"א.

*

פילדלפיה שוקלת להביא את פי ג'יי קרליסימו כעוזר המאמן הבכיר במקום מייק ד'אנטוני שעזב ליוסטון. קרליסימו אימן בפורטלנד, גולדן סטייט, סיאטל/אוקלהומה וברוקלין והגיע ל-239 ניצחונות ב-554 משחקים (43.1% הצלחה). בנוסף, הוא הגיע 4 פעמים לסיבוב הראשון בפלייאוף. קרליסימו שיתף פעולה עם מאמן פילדלפיה, ברט בראון, כעוזר מאמן בסן אנטוניו מ-2002 עד 2007.

*

כפי שדיווחנו אתמול, דיוויד פיזדייל, עוזר מאמן מיאמי, יהיה המאמן הראשי של ממפיס גריזליס. פיזדייל חתם על חוזה לשלוש שנים בממפיס עם אופציית הארכה של הקבוצה לשנה הרביעית. לא ידוע מי יהיו עוזריו של פיזדייל, או מי יחליפו במיאמי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

      1. מסכים לגמרי, אין סרט שהוא לא בחמישיית העונה ואם כבר רוצים סנטר אמיתי אז דראמונד וגם בוגי ראויים יותר ממנו.

  1. זכור לי שאנתוני דייויס הולך להפסיד הרבה כסף, בערך 25 מיליון דולר, בעקבות אי הבחירה שלו לאחת החמישיות.
    וזה שדיאנדרה נמצא בחמישיה הראשונה זה הזוי.

  2. לא רוצה לחמם את גזרת יחסי הכוחות בין הקונפרנסים…
    אבל עצם העובדה שמבין 3 החמישיות הנבחרות, ישנו נציג בודד בחמישייה הראשונה מהמזרח, ועוד 3 בחמישייה השלישית, מראה איזה קונפרנס הוא האיכותי יותר

  3. הבחירה של דיאנדרה מזכירה לי את הבחירה של השיר One לשיר העשור במצעד שנות ה-90 של גלגל"צ: לא רע אבל רחוק מלהיות הכי טוב

  4. איך גורדן ודרמונד נבחרו לפני דיוויס הזויי
    דיוויס הפסיד 25 מיליון בגלל זה , לא נורא יותר מקום בקאפ ספייס
    הייתי נפטר מהולדיי תמורת בחירת דרפט של סקרמנטו ,יוטה , אורלנדו , מילווקי לכולם חסר רכז עם ניסיון

      1. היה לו בונוס בחוזה של 25 מיליון דולר אם הוא נכנס לחמישיית NBA (או חמישיית ההגנה אם אני לא טועה) כלשהי השנה והוא לא נכנס, אז הוא לא יממש את הבונוס.

        באותו אופן לילארד הרוויח 12.5 מיליון דולר, כי נבחר לחמישיית העונה השנייה.

  5. סטוקטון שם בכיס את כל החמישיות גם יחד
    https://www.youtube.com/watch?v=7DlH8g2B9Fw

    וזה המקום לספר שהשם שלי הוא קוין ג'ונסון רק כי גון סטוקטון כבר תפוס ע"י הבן החורג שלו.

    והנה שיר לג'ון (יואב קוטנר אמר שצריך שקית הקאה מצורפת והושעה מגל"צ)
    https://www.youtube.com/watch?v=PP63u4oxtw4

  6. דיאנדרה בחמישיה…. איזו בדיחה

    אפילו אמא של דיאנדרה ג'ורדן לא מאמינה שדיאנדרה ג'ורדן נבחר לחמישיה הראשונה

  7. תהרגו אותי לא מבין את יוסטון. כאילו מה שהם חשבו זה משהו כזה. יש לנו סופרסטאר שהנקודה הכי חלשה שלו זה ההגנה אז בוא נביא לו מאמן שמשחק רק התקפה בלי הגנה בכלל ונקווה שיהיה טוב

  8. מעקב בלאט:

    יש כרגע כמה משרות רלוונטיות בשבילו כעוזר מאמן, מה שהפך להיות סוג של שלב בדרך לתפקיד מאמן ראשי (מלבד המאמנים שפוטרו מקבוצה כי הייתה להם משרה אחרת ביד/מאמנים שהוכיחו את עצמם במשך שנים כמאמנים בטופ כמו ווגל ות'יבודאו):

    אינדיאנה-שואו עזב ומקמילן הפך למאמן ראשי, יצטרכו עוזר בכיר והוא מועמד מתאים (מקמילן נחשב למומחה הגנתי, לבלאט יש תדמית של מישהו שמצטיין בהתקפה)

    פורטלנד-ג'יי טריאנו עזב, נייט ת'יביטס עלול לעזוב (יש מצב שלגולדן סטייט), יצטרכו עוזר מאמן בכיר.

    מיאמי-פיזדייל עוזב לממפיס וסמארט לא בקו הבריאות, כנראה יחפשו מתאם הגנתי בכיר. יש מצב שילכו על בלאט, לא כל כך סביר לצערי. לדעתי בייקרסטאף ינחת שם.

    גולדן סטייט-כמעט קיבל את העבודה במקום אלווין ג'נטרי ב-2014, לא רואיין עד עכשיו לתפקיד אבל אפשרות לא רעה בכלל. אם הם רוצים אותו כמובן.

    סקרמנטו-יכול להיות שירגר ירצה מומחה התקפי כלשהו, למרות שאם זכור לי נכון הוא הביא איתו עוזר מהגריזליס.

    ניו יורק-הורנסק יחפש מתאם הגנתי ובלאט הוזכר כמועמד לתפקיד, אבל לתחושתי העוזר הבכיר יהיה רמביס.

    פילדלפיה-ד'אנטוני עוזב, יחפשו עוזר מנוסה, אבל איכס זאת פילדלפיה.

    1. הוא כבר הודיע שהוא לא יהיה עוזר מאמן.
      ממש לא ברור לי איך הוא לא קיבל משרת מאמן עם כל כך הרבה קבוצות פנויות. אני באמת לא מצליח להבין איך אחרי תצוגת התכלית בונה שעברה לא מעריכים אותו. מילא להעדיף על פניו מאמנים מוכרים, אבל ראבאק, לוק וולטון בלייקרס ובלאט לא מאמן ראשי?!
      במאמר מוסגר, הלייקרס לדעתי הולכים לעונה יותר מביכה אפילו מהעונה הקודמת. אוסף של שחקנים חביבים אבל לא יותר, חדר הלבשה רותח, רוקי שאמור להגיע על תקן הכוכב וההבטחה הגדולה, מאמן צעיר ולא מנוסה והנהלה כושלת? רק מהמחשבה על זה אפשר לחשוב צמרמורת.

    1. כנראה שיש ב-NBA יותר שכל ממה שלרוב נראה. אנחנו לא יודעים:

      1. האם ג'יימס הארדן ביקש אותו (יוסטון לא יכולים לאבד גם אותו וגם את דוויט.

      2. מי צוות העוזרים (כל קבוצות ההגנה הטובות מחזיקות ממוחה הגנתי שנחשב בכיר) הצוות שירכיב יקבע איך יהיה

      3. מי השחקנים האחרים שיוסטון תחתים.

      1. יכול להיות שהרוקטס עשו את זה בשביל להפטר מהווארד? הוא לא כל כך הסתדר (בלשון המעטה) עם ד'אנטוני בלייקרס.

        מורי מאמין בזריקות מהירות לשלוש בלי הגנה כלשהי וזה היה הסגנון משחק של כמעט כל קבוצות יוסטון בתקופה שלו. לכן הוא הלך על המאמן שהכי מתאים לזה, אבל כדורסל זה יותר מכמה שורות קוד.

  9. היו פה כמה הזויים שנתנו בתחילת העונה תחזית של mip, mvp, dpoy ומקום בחמישייה הראשונה (בכמה עמדות…) לאנטוני דיוויס… איפה הוא ואיפה הישגים. עוד עונה הלכה פייפן, ועוד איזה ליצן פה העז לטעון שדייויס כבר עבר את דאנקן וצריך להיות במאונט ראשמור… לפי דעתי הולך יותר בכיוון של מגריידי מאשר בכיוון של דאנקן.

    לטעמי טאונס יעבור אותו בסיבוב ויהיה הגבוה הדומיננטי – יותר כשרוני, יותר אפסייד ומשחק בקבוצה עם יותר פוטנציאל.

  10. אתם מעלים בדעתכם שאם לשחקן ישראלי היה סעיף בונוס על 25 מיליון דולר בתנאי שייבחר למשהו, והוא לא היה משחד את כל העולם כדי להבחר?
    איזה אנשים תמימים האמריקאים האלה.
    לא יאמן.

  11. נקרעתי מצחוק שראיתי שדוראנט בחמישיית העונה…. שטות מוחלטת!
    ועוד יותר נקרעתי מצחוק דאנתוני מונה למאמן – משתתף בצערם של כל אוהדי יוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט