יום חמישי הגדול ת'אנדר-ווריורס, הווריורס שרדו? / דור בלוך

גולדן סטייט ווריורס 120 (2) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3)111:

גרין שוב היה בינוני, קארי שוב שיחק כבן אנוש במונחיו, דוראנט ווסטברוק שוב התפוצצו, אבל בכל זאת גולדן סטייט הובילה לאורך כמעט כל המשחק וניצחה בצדק, במשחק שהיה צמוד ברובו, אבל בשום שלב לא הייתה תחושה שאוקלהומה מצליחה לעשות את הריצה שתנצח לה את המשחק הזה.

אז למה זה קרה?

כי דוראנט התחפש לפרקים לווסטברוק וזרק זריקות לא לעניין, לקח על עצמו יותר מדי וסיים עם 12 מ-31 מהשדה. כי וייטרס קלע 0 מ-4 מהשדה, והספסל של אוקלהומה קלע 13 נקודות בסה"כ. כי מוריס פייטס היה האקס פקטור האולטימטיבי מהספסל עם 14 והרבה רוח לחימה, כי אנדרה בוגוט עלה בחמישיה, לא הסתבך בבעיית עבירות וסיים עם דאבל דאבל מעולה, ויותר מכך עם הגנה שלא אפשרה לאוקלהומה בשום פנים ואופן להגיע אל הטבעת כך שגולדן סטייט שלטה בנקודות בצבע (48-30).

אוקלהומה גם לא הצליחה לעצור את משחק הריצה של הווריורס שסיימו עם 28 נקודות בהתקפת מעבר, וכך אנחנו הולכים לקבל עוד לפחות משחק אחד בסידרה הנפלאה הזאת שמצליחה להראות במקביל הגנות נהדרות והתקפות נהדרות, שינויי מומנטום ו-3 מ-4 השחקנים הטובים בליגה, תענוג.

תבנית המשחק כאמור הייתה דיי קבועה, כשהווריורס פותחים פעם של 8-12, ואוקלהומה מצמקת, ברבע השלישי היא אפילו הצליחה לעלות ליתרון נדיר, אבל משם שלשה של קארי לקראת סוף השלישי, ושל איגודלה בפתיחת הרביעי נתנו לגולדן סטייט יתרון דו ספרתי נוסף שלא נשמט.

בצד המנצחים קארי סיים עם 31, וזרק בסה"כ 8 שלשות בכל המשחק, צוות השידור האמריקאי ציין בצדק שעל אף 31 נקודות, קארי לא לקח את המשחק עליו למעט אולי בדקות האחרונות, אלא נתן לו לבוא אליו וזה אומר הרבה. תומפסון סיים כסגן של בר כוכבא עם 27, בוגוט הוסיף 15 וספייטס 14.

בצד השני, 40 של דוראנט אבל כאמור באחוזים לא טובים מהשדה ולא מעט החלטות לא טובות אבל זה כעין וכאפס לעומת ווסטברוק שעל 31 נקודותיו הוסיף לא פחות מ-7 איבודים, אם תרצו אולי האינדיקטור החשוב ביותר עבור אוקלהומה הוא יחס האסיסטים איבודים של ווסטברוק והלילה גולדן סטייט הצליחה להוציא אותו משיווי המשקל.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

גולדן סטייט ווריורס (1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3):

השאלה שכולם בקליפורניה שואלים את עצמם בימים אלו היא, is that all there is?

למי שראה את סדרת המופת מאד מאן (ולמי שלא, רוצו לראות), אחד הפרקים הטובים בסידרה נושא את הכותרת הזאת ואת שיר הנושא המצורף. הפרק עוסק בחשבון הנפש של הדמויות בסידרה בנוגע לאופן שבו בחרו לנהל את חייהם והאם זה כל מה שאפשר להשיג מהחיים האלה.

אני מניח שביומיים האחרונים הדמויות הראשיות בגולדן סטייט ווריורס עסוקות בחשבון נפש דומה, האם זה כל מה שיש? אליפות אחת, ו-73 נצחונות בעונה, האם זה כל מה שהקבוצה הזאת, הכישרון האדיר שלה, התלכיד המדהים שבנתה והאופן שבו היא שינתה את משחק הכדורסל, יכולה להשיג?

אוקלהומה יכולה לספר לה דבר או שניים על התחושה הזאת, אחרי שהיה ברור שמדובר בקבוצה שתשלוט בליגה כשהתקבצו בה דוראנט ווסטברוק איבקה והארדן ופרצו כשהגיעו יחד לגמר והפסידו למיאמי של לברון, עד העונה הזאת הם בוודאי שאלו את עצמם, האם זה כל מה שיש? גמר אחד כמה אליפויות סלים ו-NBA לדוראנט?

אני חושב שמעטים צפו שנגיע לנקודה הזאת בסידרה בתוצאה הזאת אז הנה כמה הסברים אפשריים:

  1. עייפות פיזית ומנטאלית כתוצאה מהמירוץ אחרי 73, ותסמונת העונה השנייה –  ההסבר הקל ביותר, הוא בוודאי חלק מהסיפור אבל ממש לא רובו.
  2. השופטים לא נותנים כבוד לקארי ונותנים לת'אנדר להרביץ בלי הכרה – כנ"ל, בוודאי חלק מהסיפור, אבל ממש לא רובו, בסה"כ השיפוט סביר לפלייאוף, ואם גולדן סטייט לא יכולה להתמודד עם זה זאת בעייה שלה. אגב זה טיעון שמתחבר לקושי שקליבלנד הערימה על גולדן סטייט בשנה שעברה על אף פערי הרמות הברורים.
  3.  אוקלהומה היא הקבוצה היחידה בליגה שיכולה ללכת סמול בול נגד גולדן סטייט – כולם כבר מכירים את כל הג'אז הזה – אתה לא יכול לשחק נמוך נגד גולדן סטייט כי הם ישרפו אותך בקצב, ואתה לא יכול לשחק נגדם גבוה כי הם ירוצו מתחת מעל ומסביב לגבוהים שלך יוציאו אותם מהצבע ויחסלו אותך. ובכן, אוקלהומה הודות לשילוב טקטי דיי מבריק של הרכב נמוך עם "גבוהים" כמו אדאמס שמסוגלים להישאר עם השחקן שלהם גם מחוץ לצבע, אגרסיביות גבוהה, והחלטה נחושה שלא מחליפים והולכים אובר בכל חסימה לא משנה מה, הצליחו להוציא את גולדן סטייט משיווי המשקל שלה.
  4. אוקלהומה היא הקבוצה היחידה בליגה שיכולה להתמודד עם גולדן סטייט ב-fire power, יש לה שני שחקנים שיכולים לקחת את הכדור לסל ובמרבית המקרים יוציאו סל, עבירה או גם וגם, לקח הרבה זמן לשכנע את ווסטברוק בזה, אבל לראשונה נראה שהראש שלו יותר במקום, והטריפל דאבל במשחק 4 הקריטי היה החותמת הסופית.

התוצאה של כל זה היא שקארי קולע פחות טוב מעד עכשיו, גרין יצא לגמרי מאיפוס, ושחקני הספסל לא מצליחים לבוא לידי ביטוי.

גרין הוא אולי הנקודה החשובה ביותר, כל השיטה של גולדן סטייט התבססה על כך שקארי מקבל את הכדור מושך שמירה כפולה, מעביר את הכדור לגרין ישירות או אחרי כמה מסירות וגרין מקבל את ההחלטה הנכונה ב-4 נגד 3, אבל אוקלהומה לא לוקחת את הפיתיון, היא ממעטת בשמירות כפולות ופשוט נצמדת לשחקן, והעצבים של גרין ניכרו באותו הרגע של אובדן שליטה עצמית במשחק ארבע, גם אם זה לא נגמר בהרחקה ממושכת, המסר היה ברור – השיטה של אוקלהומה עובדת.

הלילה גולדן סטייט תצטרך למצוא דרך אחרת לנצח את אוקלהומה ולדעתי זה מתחיל בהגנה, אם היא תמשיך לאפשר לת'אנדר לקלוע 120-130 נקודות למשחק זה לא יילך, גרין צריך להתאפס ולשמור טוב יותר על דוראנט ובעיקר למצוא תשובה לווסטברוק, אולי דרך השומר הטוב בקבוצה – אנדרה איגודלה. בצד השני, זה אחת משתיים – או שקארי יחזור לקלוע את הזריקות המשוגעות שלו, או שהם יהיו חייבים ששחקני המשנה יבואו יותר לידי ביטוי הן בצבע והן מחוץ לקשת, אחרת ההיצמדות לקארי ותומפסון הופכת הרבה יותר קלה לת'אנדר.

כמו מבקש להזכיר לכם, בעקבות שאלה של חבר – לקליבלנד יש מאזן טוב יותר מלאוקלהומה בעונה הסדירה…

brace yourself, winter is coming

מעריך שבכל מקרה הפעם יהיה צמוד.

הימור: ת'אנדר ב-5.

 

ובהקשר הגמר הבא עלינו לטובה אני נרגש לבשר שנרכשו כבר 50 כרטיסים לאירוע גמר ה-NBA, משחק מספר 1 שיערך בלילה שבין חמישי לשישי הבא (3.6), בשעה 2:00 באוזן בר בתל אביב, האירוע משותף להופס, דה באזר, מרגישים NBA והכדור הכתום וייערך בו פאנל של נציגים מהאתרים (מידן התותח ייצג אותנו), תבואו יהיה מגניב, 30 ש"ח כניסה כולל בירה ראשונה חינם (משקה קל לקטינים).

האיבנט לפרטים נוספים:

https://www.facebook.com/events/1774566949348452/

לפוסט הזה יש 573 תגובות

  1. הם מרוסקים, הם שבורים, הם מהססים והם בעיקר סחוטים ועייפים. ובגלל זה אוקלהומה צריכה לגמור את הסיפור היום , שבטעות לא תחזור התקווה והביטחון ללוחמים. יאאלה אוקלהומה, עבר יותר מדי זמן מאז הגמר האחרון.

      1. הכוונה שלי הייתה שהלוחמים סחוטים מהעונה הזאת ומכל השיאים שרדפו בצורה מנטלית, וגם החשש שהם יעופו לפני הגמר אחרי שזיימו עם 73 ניצחונות רק מכביד עליהם עכשיו.

  2. אני מתחיל להעדיף בגמר את הווריורס (בתקווה שהבחור הגדול יגמור את הסיפור בקנדה ) איך שווסטברוק נראה…
    מישהו חושב שדלי הקואלה האוסטרלית מסוגל להאט אותו?

      1. אף אחד עוד לא הבין שזה לא מה שיעצור את אוקלהומה? היא כבר ניצחה פעמיים בבית את סאן אנטוניו שהפסידה רק פעם אחת בבית כל העונה(!) ולא רק בפלייאוף, וגם ניצחה את גולדן סטייט בבית – עוד דבר שנתפס בעיני כולם כקשה עד בלתי ניתן להשגה.
        אז כן – לא זה מה שיעצור את אוקלהומה…

  3. המהפך שאוקלהומה עשו- מקבוצה שמשחק בידודים חסרי אינטליגנציה או אלגנטיות לקבוצת פלייאוף שמשחק חכם עם תנועה והתאמות מעולות , הוא לא פחות ממדהים.
    מה שעוד יותר מטורף זה שהסדרה מול הספרס הם גרמו ליריב לשחק את המשחק השבלוני והמכוער שיוחס להם לאורך שנים (בידודים מעצבנית ללאנרד ואולדריג) ולקחו as is את המשחק החכם והשוטף שהיה נחלתם הכמעט בלעדית של הספרס וג"ס.
    ועדיין יש לי סלידה מובנית ממה שהקבוצה הזו עשתה בשנים האחרונות ואני עדיין מאמין שהם לא עוברים את גולדנס

    1. אוקלהומה משחקים את אותו משחק שהם שיחקו כל השנים. פשוט עכשיו הם מנצחים (לא שאז הם לא ניצחו אבל לכולם נוח לזכור רק את זה שהם עוד לא לקחו אליפות).

        1. כמו שניסיתי לשכנע כאן בכל הדיונים על כמה המשחק של קליבלנד השתנה מאז שלו נכנס לתפקיד (והוא לא) אני יכול להביא עדויות גם לכך שסגנון המשחק של אוקלהומה לא השתנה מהותית. השאלה היא האם עובדות כאלו יוכלו לשכנע אותך? פה תגיד לי קודם על סמך מה אתה טוען שהמשחק עכשיו הרבה יותר שוטף ודינאמי? כלומר מה המשמעות של זה בפועל.

          1. המשחק של אוקלהומה נראה שוטף יותר כי הצוות המסייע עושה עבודה טובה עם הפירורים ש דוראנט ווסטברוק משאירים להם. בשנים עברו זה היה רחוק מזה

          2. מסתמך על מראה עיני (וזה מאד בולט ) ופחות על נתונים סטטיסטיים.
            מתי היו לאוקלהומה שחקנים שמתחברים לשתף כמו רוברסון וויטרס?
            מתי הגבוהים היו כ"כ אפקטיביים ומתי הם בכלל קיבלו כדורים (בכוונה תחילה ) בכמות שתאפשר להם להיות כאלה?

          3. מראה עיניים יכול להיות מאד מטעה כי הוא תלוי הרבה פעמים במתבונן. אני למשל לא רואה את מה שאתה מדבר עליו. השאלה היא אם יש טעם להביא השוואות ואם כן אז למי? ביחס לשאר הליגה אוקלהומה מסתמכת בפלייאוף על בידודים יותר מכל קבוצה אחרת וגם בכל מה שקשור להנעת כדור אין בכלל על מה לדבר. בהשוואה לעצמם? אז נכון שביחס לביקור האחרון בפלייאוף יש יותר תרומה של שאר השחקנים אבל עדיין לא ברור לי למה אתה קורא שטף התקפי? דיון וויטרס עושה את רוב הנקודות שלו גם במהלכי אחד על אחד כך שזה לא ממש מגיע כתוצאה מהתקפה שוטפת ואדאמס וקנטר עושים לא מעט נקודות מהזדמנות שנייה ולאו דווקא ממהלכים מתוכננים.
            אם אתה רוצה להגיד שהם רצים יותר למתפרצת אז זה בודאי יהיה נכון אבל במשחק ההתקפה המסודר אין הרבה שינוי.

          4. אם כך, אז גם אתה – עידו גילרי – צריך להסביר על מה אתה מסתמך בהצהרה שדבר לא השתנה ב-OKC, כשלעין הצופה ברור בהחלט שזו קבוצה אחרת לחלוטין משהיתה.

  4. דור, לא ברור לי למה תייגת את אדמס כ"גבוה"? הוא סנטר בכל רמ"ח איבריו או כמו שנאמר הוא גדולה הוא חזקה – אז למה המרכאות? קצת ריספקט לקיווי הקשוח למרות לשלמעט המשחק הראשון הוא גורם יחסית משני לסיטואציה בה הסדרה נמצאת. בסה"כ אוקלהומה סיטי עם מאזן שלילי בדקות שהוא על המגרש.

    1. המרכאות כוונו ליכולת הלא סנטרית שלא, ולא לכך שהיכולת הסנטרית שלו לא מרשימה.

      הוא גבוהה וחזקה אין ספק, אבל הוא גם יכול לרדוף אחרי הגארד על הקשת.

  5. אין מה להגיד ואי אפשר לתרץ (בטח לא שיפוט – נס שדריימונד גרין ישחק הערב, כמו שאמרו, ההכשלה של קאנטר הוא טקסטבוק פגרנט 1. שהיה מוציא אותו הערב), אוקלהומה נותנת נוק אאוט לכולם, גולדן סטייט, מומחים, פרשנים ואוהדים, בכל העולם.

    ההשלכות של מה שהיא עשתה – אפילו אם תפסיד – עצומות, ומשנות את פני הליגה בעונה הבאה. כי היא כבר הוכיחה שסיפור האליפות לא סגור – לא סן אנטוניו, וגם לא הקבוצה ההיסטורית בגולדן סטייט. מורשת אוקלהומה כבר קיימת.

    והערב? זה המשחק הראשון שהוא לא "אין ברירה" לאוקלהומה, יעני, יש להם כרית בטחון. והוא בחוץ. נצחון משכנע לווריורז יהיה ההימור המאוד סולידי.
    בדרך לקאמבק? לדעתי כן.

  6. דבר אחד אני לא מסכים. זה ממש לא מה שישאר מגולדן. הם יפיקו לקחים ויחזרו שנה הבאה חזקים מתמיד אל תשכח שהם בשיא הקריירה שלהם והשלד נשאר ולא הולך לשום מקום. הם עדיין יהיו הפייהורטים שלי שנה הבאה. לגבי הערב אז אוקלהומה סוגרים את הסיפור ב+ 10

  7. לדעתי, אם ג"ס יודחו (ואני עדיין מהמר עליהם) זה יהיה במשחק בספר 6. את 5 ו-7 הם לא יפסידו.
    יש משמעות להדחה שלהם. זה בעצם אומר שאחרי שתי אליפויות של "קבוצות עם כוכבים" חוזרים לאליפות של "כוכבים עם קבוצות". מעניין איך זה ישפיע על התפיסה בליגה.
    ד"א, בהמשך למה שדור כתב, גם לטורונטו יתרון ביתיות על אוקלהומה. אבל אני כן מקווה לגמר של קאבס-אוק. טורונטו-אוק זה באמת מרענן ונחמד על הנייר, אבל בסופו של יום אני מעדיף התנגשות טיטאנים.

    1. איך בדיוק סטף קארי נחשב דווקא לכוכב בתוך קבוצה ובהקשר של ווסטברוק זה כוכב עם קבוצה? הראשון מקבל הרבה הרבה יותר תקשורת והייפ.

  8. ההיגיון הסביר מכתיב שהלוחמים ינצחו היום. 2 משחקים שוחקו כבר באוקלנד, בראשון הת'אנדר ניצחו אחרי קמבאק מפתיע (כמה פעמים השנה גולדן סטייט הפסידו אחרי שהובילו ב-15 הפרש?), בשני הלוחמים הביסו את הת'אנדר אחרי דקה וחצי של קסם מהזן הסטפני.

    אבל אני חושב שהת'אנדר לא סתם ינצחו.
    לדעתי הם מנצחים בהפרש 15+

    הסיבה היא, שהגנה, כשהיא מיושמת באנרגיות שהציגו שחקני הת'אנדר, – אין לה "בית/חוץ".
    הסיבה השנייה היא שיש לי תחושה שאם קרי שוב יפתח משחק עם מספר החטאות – אז הוא ינסה להכניס את עצמו בכוח למשחק, וזה יבוא על חשבון חבריו לקבוצה.

    (הניסיון מלמד שכל פעם שאני נותן הימור כל כך מופרך, המציאות היא בדיוק ההפך…
    אז קדימה, כל המהמרים. זה הזמן להשים את כספכם על הלוחמים ביותר מ-20…)

  9. לדעתי יהיו חיצים, בונבונים, קרשים, מתנות, מישלוחים, ועשרה טמבלים שרודפים אחרי כדור עור במקום לחשוב על דברים עמוקים יותר.

  10. כל ההסברים למה שעובר על הוורירס הם חכמה בדיעבד כמובן.

    ממה שאני ראיתי בשני ההפסדים האחרונים, לקרי פשוט רעדו הביצים תוך שהוא רואה את מעמדו כשחקן היסטורי נשחק ועלול להישאר רק כקוריוז של קלעי מחונן שלקח אליפות נשכחת.
    אפשר היה לראות את זה במיוחד בקליעות העונשין, לא רק אלה שהחטיא, גם אלה שנכנסו לא היו יפות וחלקות כמו תמיד.

  11. הלב אומר – OKC, הלילה
    הראש אומר – ג"ס הלילה וניצחון של אוק' במשחק השישי בבית
    הלבלב אומר – ג"ס הלילה ובשישי, ואוק' לוקחים את השביעי בחוץ
    הכבד אומר – גמר אותי הבקבוק שיווס מזוייף שקיבלתי ממומי

    1. סליחה יא קפטן
      וואלק מומי התבלבל
      מומי יארגן לך בקבוק ג'וני כחול בשחור כשיחזור מתיאלנד

  12. אני בעד הלוחמים הלילה-

    כי אז נקבל את הממתק ב-ה' הממתקה של הפלייאוף-
    משחק 6 באוקלהומה שיכריע אם הת'אנדר עולים לגמר והלוחמים הביתה, או שהולכים לגיים 7 עם כל המומנטום לטובת ג"ס. זה יהיה משחק עם רמות לחץ הסטוריות.

    1. אני מוותר על ממתקים. תן למ את המנה העיקרית ומנוחת צהרים בריאה.
      גם בגמר אני אוותר על דרמה ואסתפק בטאטוא של קליבלנד.

  13. אוקלהומה לוקחים. אני במקום דנובן מתחיל היום לעשות את הטראפים על קרי אחרי הפיק אנד רול , נראה איך זה יתפוס אותם ( ובנוסף זה לא יביא לקרי להיכנס למשחק).

    1. נסה לנתק את הראוטר לכמה דקות ולקבל IP חדש. זה הפתרון היחידי שנשאר לפי האנגלים. אצל 95% מאיתנו זה עובד, אבל אני לא רוצה לאבד אף גולש. כל הגולשים חשובים.

    2. לנתק את הראוטר לכ-5 דקות (לפעמים גם כמה שניות מספיק) – ברוב המקרים זה יוצר כתובת ip חדשה

      אם לא עבד –
      תנסה לנתק שוב את הראוטר לכ-5 דקות, אבל הפעם להתחבר קודם כל עם מכשיר אחר, ורק אז עם המחשב –
      לפעמים הכתובת נקבעת לפי המכשיר הראשון.

      אם לא עבד –
      צריך לפנות לספק האינטרנט שישנה את כתובת ה ip – לעיתים הכתובת היא כתובת קבועה.

      כל זה כמובן בהנחה שהבעייה היא בכתובת ip.
      *אתה יכול לנסות לבדוק מה הכתובת שלך בכל שלב – אם היא כן השתנתה, אז לא זאת הבעייה…

      בהצלחה

    3. תנקה את המטמון (CACHE) של הדפדפן.

      בגלל התקופה שהיו תקלות, נשארו שאריות שמשבשות את האתר גם כשחזר לעבוד תקין

      זה מה שפתר לי את הבעיות.

  14. שתי נקודות מפתח חסרות:
    1. סיפור השמירה של קלי וקארי – האם מפנים אותם משמירה על ווסטברוק על מנת ש'ינוחו' בהגנה. מי שישמור על ווסטברוק בהגדרה מגיע להתקפה כאשר הוא מותש ומוטרד (בין אם כרגע ווסטברוק עבר אותו ובין אם כי עשה עליו עבירה כמו קלי).
    2. OKC תוקפים את המסירות וכך מפרקות קבוצות הבנויות על משחק 'קבוצתי'. כאשר הקבוצות נאלצות לשחק 'בידודים' – הם משחקות במשחק שהוא זר להן…דווקא משום כך יכול להיות שלקליבלד יהיה יתרון במשחק מול OKC (לפחות יחסית לספרס וג"ס)

  15. אולי גולדן תעלה עם חמישיה חדשה וזה יכול לעשות שינוי כמו בגמר שנה שעברה אבל מה שלא יעשו אוקלהומה מנצחים היום

  16. איזה משחק, אם ג"ס מנצחים, המשחק השישי באוקלהומה יהיה סיר לחץ מטורף. אם ג"ס מפסידים זאת תהייה סנסציה לא פחות, ודומיננטיות מטורפת שלהם על קבוצה היסטורית, ועוד אחרי שהדיחו גם את הספרס. בכלל עלייה של אוקייסי לגמר הליגה תהייה אחת העליות המפתיעות ביותר בשנים האחרונות (לפחות לפי כל הפרשנים). חוץ מזה זה משנה לחלוטין את הכיוון של הקבוצה. מהרגשה שדוראנט ואז ווסטברוק עוד מעט נוטשים, זה יעבור ל: ניצחנו שתי קבוצות חזקות מאוד, הצוות שלנו עוד צעיר. מקבוצה שנראה שיכולה להתפרק, הם עוברים לקבוצה שיכולה לשלוט בליגה, והכל קרה כאן בפלייאוף. סיפור מדהים לפי דעתי

  17. אני בגסות רוח אתפרץ לדיון בין עידו לאחד העם ואציין שבעוד שבעונה הרגילה לאוקלהומה היה בערך יחס של אחד לאחד בין פול אפ ג'אמפ שוטס לבין זריקות קאצ' אנד שוט (23.6 קאצ' אנד שוט, 23.3 פול אפ ג'אמפ שוט) , בפלייאוף יש כבר הרבה יותר פול אפ ג'אמפ שוטס (25.4 פול אפ, 22.4 קאצ' אנד שוט)
    למה זה חשוב?
    פול אפ ג'אמפ שוט זו זריקה אחרי כדרור (אופייני לכדורסל של בידודים), קאצ' אנד שוט זו זריקה אחרי קבלת הכדור ממסירה (בהגדרה, מחייב הנעת כדור)

    ההבדל העיקרי בגללו נראה שהכדורסל שלהם שוטף, הוא שככול שמתקדם הפלייאוף, ווסטברוק מאבד פחות כדורים, בעוד שההגנה של הת'אנדר גורמת ליותר איבודים של היריבה – מה שגורם ליותר התקפות מעבר. (7.4 חט' למשחק בעונה הרגילה, 7.9 חט' למשחק בפלייאוף, 10.8 חט' למשחק נגד גולדן סטייט בגמר המערב)

    1. העניין שאי אפשר להשוות את העונה הרגילה לפליאוף שעם הלחץ עולה כמובן החשק להירו בול. בנוסף הם שיחקו משחק אחד נגד הספרס שהיה יותר קשה להניע מולם כדור(צפוף מאוד ).

  18. פריוויו מצוין אך יש בו כמה טעויות: הסמול בול של אוקלהומה מרסק וכותש את זה של הווריורס "הרכב המוות של העונה הסדירה (גם בעונה הסדירה הלוחמים לא התקשו נגד משחק הריצה של אוקלהומה), החמישייה הנמוכה כלל לא מכילה את אדמס ווסטברוק וויטרס רוברסון דוראנט ואיבקה (55-13 על ההרכב החזק ביותר של הווריורס בשני במשחקים) ציינתי לפני הסדרה שאם אוקלהומה היו ננצלים 80-90 אחוז מהפוטנציאל שלהם הם היו מועכים את הלוחמים (שמח שהתחילו לנצל) הקבוצה הזאת היא המוכשרת בליגה.

    1. העניין שאם תשים לב בסוף המחצית של משחק 2 אוקלהומה עברה להרכב הזה והוא קרס לגמרי( אני חושב שהגנתית הוא הצליח אבל ראס התחיל להיות ראס בהתקפה וחירב הכל). מה שעוד יותר מעניין זה שדנובן משתמש ברוברסון בתור "סנטר" בהתקפה , הוא חוסם משחק בצבע.זה נותן לו להיות אפקטיבי(שמע הבחור נותן פליאוף אדיר יחסית למעמדו ונראה שגם הקליעה שלו משלוש משתפרת מעט).

      1. זה לא היה ההרכב עם איבקה שקרס אלא עם אדאמס. דונובן אלא את ההרכב הזה רק במשחק שלוש אם אני לא טועה אפילו קצת במקרה אחרי שאדאמס עשה את העבירה השלישית שלו.

  19. מסכים עם כל מילה של עידו גילרי בדיון למעלה – המשחק של OKC לא השתנה בכלל, הם פשוט מוציאים לפועל ביעילות גבוהה יותר והעלו את האינטנסיביות בכל המגרש.
    כל השחקנים שלהם גדולים וחזקים יותר מול אלה שעומדים מולם בגולדן סטייט, וברוב המקרים הם גם יותר ארוכים מהם.
    אין שום הבדל או שוני בסגנון המשחק. דוראנט משחק 900 דקות בערב והוא המיס מאץ' הכי גדול שלהם וזה שממוטט את ההגנה ומשאיר את אנדרה רוברסון לקליעות פנויות.
    שאר השחקנים נהנים מהשאריות, ובהתחשב ביתרון הריבאונד יש הרבה שאריות.
    וויטרס עולה מהספסל כשווסטברוק נח ויורה בכל רגע שאפשר, ולהפתעת רבים עושה את זה ביעילות גבוהה.

    גולדן סטייט בצניחה חופשית. לא רק שאף פעם לא היה שם משחק פנים מי יודע מה, אלא שOKC לא משתוללת איתם בהגנה ובשום פנים ואופן לא משאירה את הצבע פנוי —> צריך לקחת בחשבון שזה נובע בעיקר מחוסר היכולת של גולדן סטייט לקלוע.
    קרי מאוד מאוד חלש ומאוד לא אגרסיבי, ובניגוד לג'ורדן\קובי\לברון ושאר הSG\SF והסקוררים הגדולים של השנים האחרונות, הוא לא יודע ולא יכול להשיג נקודות כל הזמן. לא יעזור, גם אנדרה דראמונד הנגר יקלע לייאפים באחוזים טובים יותר מהאחוזים של קרי ל3 ול2 רחוקים, בטח בפליאוף (שם כמות הזריקות הפנויות נמוכה יותר, הרבה יותר אינטנסיביות ועבירות).

    לגבי השיפוט – איך פיני גרשון אמר בחמישיות ביום שלישי? "תעשה בפליאוף 100 פאולים – ישרקו 25." – וזה בזמן שבכל החטאה של דוראנט ו-ווסטברוק הם נשלחים לקו.

    1. אני חושב שגרין הבעיה הכי גדולה, דנובן ביטל את הפיק אנד רול , הוא איבד את הבטחון בקליעה ואז הוא פשוט לא יעיל התקפית בעליל.תוסיף את זה שהוא איבד את כל הברגים בסדרה הזאת תקבל אסון.
      אני חושב שגולדן לחוצים ברמות מטורפות אם אוקלהומה תישאר קרובה גולדן תחזור למה שהרבה פעמים עבד רוב העונה , שוט אנד בלאגן . העניין שזה לא הולך להם בפליאוף .( קרי בעונה הרגילה היה משחקים שהיה שוחט אותך 2 מטר מאחורי השלוש ) כנראה שהם לא בנויים לאינטסיביות הזאת וזה משפיע על הזריקות.( מי שזוכר את המשחק מול מילווקי אחרי ה2 ההארכות הכל הלך להם קצר בגלל העייפות).

    2. אתה (ועידו) טועים לחלוטין. מספיקה העובדה שווייטרס הפך לשחקן משמעותי וחשוב ביותר במקום שהיה שחקן ספסל שולי למסקנה שזאת קבוצה שונה. אותו דבר רוברסון שלפתע הפך לשחקן חמישייה. אני לא יודע על מה אתם בדיוק מדברים.
      אתה בטוח, יואש, שחזית במשחק האחרון?

      1. מנחם תבדיל בין משחקים טוב יותר לבין משחקים שונה. כמו כן תבדיל בין שני המשחקים האחרונים לכלל הפלייאוף. אני לא חולק על כך שהצוות לצד שני הסטארים טוב יותר אלא טוען שהם משחקים באותו סגנון. אין לי זמן כרגע ( נכנס למופע מחול, איזה כיף), אבל יותר מאוחר אני אביא נתונים שמוכיחים זאת.

  20. כי הם עושים את זה כול אחד עם שחקן אחר, כאשר השני מהשניים יכול לעמוד באיזה צד ולהיות אופצית מסירה קטלנית. אז ברור שעדיף ככה.

  21. משחק ענק מצפה לנו, גרין בדיוק אמר שהוא לא מופתע שהם בפיגור 1-3 כי הוא שיחק גרוע והוא לא הגיב טוב להפסדים, זה הזמן שלו לקחת פיקוד הגנתית והלטריף את החבר'ה מסביב- קצת משחק ריצה של גולדן שלא ראינו ממנו כמעט, 2-3 שלשות של קרי וקליי כדי שייכנסו לעניינים ואולי נתחיל לראות את הקבוצה הגדולה של העונה הסדירה.

    בהקשר אחר, אף אחד כמעט לא מדבר על זה עדיין אבל מדובר פה על 2 קבוצות מהצעירות בלליגה, שהכוכבים שלהם בדיוק מגיעים לשיאם, ואם אכן דוראנט וראס יישארו בOKC אולי סוף סוף מתפתחת לנו יריבות אמיתית של 2 קבוצות נהדרות לשנים הקרובות

    1. צודק לגמרי. אתה יודע מה, קבל 1+

      בהנחה ודוראנט ישאר עוד עונה אחת לפחות באוקלהומה, צפויה לנו בשנים הקרובות יריבות רצינית, ובוא לא נשכח את הספרס ופורטלנד.

  22. עוד שתי שאלות לגבי הסגנון של OKC בפלייאוף לעומת העונה הרגילה:
    1. כמה מהנקודות שלהם הגיעו מאסיסטים?
    2. מהו אחוז ה usage של ווסטברוק + דוראנט ביחד?
    לגבי 2 אני בטוח שהוא היה ונשאר עצום, לגבי 1 אני לא בטוח.
    מה שלא יהיה קשה להסיק מנתונים אלה משהו משמעותי כי בכל סדרה ישנו מצ'אפ אחר ובכל מקרה סגנון המשחק מותאם (צריך להיות מותאם) נקודתית ליריב הנתון.

  23. טוב אז למי שעובדות כן יכולות לשכנע אותו הנה המספרים של OKC. כדי שיהיה לנו בסיס טוב להשוואה נתייחס גם לשאר הקבוצות בפלייאוף הנוכחי וגם לפעם האחרונה ש-OKC היו שם. אני רוצה לציין שכל מה שאני אומר הוא לגבי סגנון משחק ההתקפה ולא לגבי האיכות של הת'אנדר כקבוצה.
    הנקודה המרכזית שאני מנסה להדגיש הוא שהמשחק מתבסס על היכולת של ווסטברוק ודוראנט באותה המידה.
    בפעם האחרונה שאוקלהומה הייתה בפלייאוף זה היה המופע של שני הסטארים שלה עם 29.7 נק' של דוראנט ו 26 של ווסטברוק העונה זה 27.7 של דוראנט ו-26.7 של ווסטטברוק. הם זרקו ב-2014 43.1 זריקות למשחק (52.9% מהזריקות של הקבוצה ) לעומת 42.8 ב-2016 (51.3% מהזריקות ל הקבוצה).
    אם נסתכל על אחוזי השימוש בשניים ב-2014 הם עמדו על 33.9% לווסטברוק ו-31.4% לדוראנט. העונה 33.9% לווסטברוק ו-32% לדוראנט.
    לשם השוואה לאורי ודהרוזאן עומדים על אחוזי שימוש של 30.7% ו-26.3%. לברון ואירווינג על 28.8% ו-29%. לילארד ומקולום על 29.6% ו-23%.
    נעבור לשטף משחק והנעת כדור. הת'אנדר מוסרים בפלייאוף הזה הכי מעט מסירות למשחק בהפרש עצום עם 228 למשחק בלבד. כשלשם השוואה מהצד השני גולדן סטייט מוסרים 332 מסירות למשחק ואין אף קבוצה במרחק של 20 מסירות מהת'אנדר. זה כמדובר בקבוצה המשחקת בקצב מהיר יחסית. ב-2014 כשהם שיחקו בקצב של 2 פוזשנים פחות למשחק הת'אנדר מסרו 250 מסירות למשחק.
    הזמן הממוצע שהכדור נמצא אצל שחקן של הת'אנדר בהתקפה הוא גם גדול בהפרש ניכר משאר הקבוצות בפלייאוף עם 3.3 שניות בממוצע לעל נגיעה בכדור. הקבוצה הבאה בתור הם הראפטורס עם 1.3 שניות לכל נגיעה כשזה לא מפתיע שהווריורס מחזיקים בו רק 1.8 שניות בכל נגיעה. איך זה בהשוואה לת'אנדר של 2014? אז הם החזיקו בכדור רק 3.1 שניות בכל נגיעה.
    אז יהיו שיגידו שהת'אנדר יוצרים יותר מצבים אחד לשני אבל בפלייאוף הנוכחי עדיין 46.3% מהסלים שלהם לא הגיעו אחרי אסיסט. מבין הקבוצות בפלייאוף זה בחלק התחתון ובהשוואה ל-2014 אין הבדל מהותי כש47.3% מהסלים שלהם לא הגיעו אחרי אסיסט.
    אני יכול להמשיך לשפוך פה עוד הרבה נתונים אבל אני חושב שהתמונה די ברורהסגנון משחק ההתקפה של הת'אנדר לא השתנה בהרבה. אני חושב שזה גם די בולט כשמסתכלים על המשחקים. נכון השחקנים האחרים יותר תורמים וזה מה שעושה את ההבדל אבל אין כאן שינוי בגישה או בתפיסה. הרבה אמרו שאי אפשר לנצח בשיטה הזו אבל אני חושב שהת'אנדר הראו בעבר שזה אפשרי והם גם עושים את זה שוב עכשיו.

    1. עוד משהו קטן ששכחתי לציין . הת'אנדר העלו את אחוז הזריקות שמגיעות מבידודים מ-8.2% בעונה הסדירה ל-12.4% בפלייאוף. זו הקבוצה שמשתמשת הכי הרבה בבידודים בהפרש ניכר (סליחה שאני מתעלם ממפיס שלא ממש הגיעו לפלייאוף כקבוצת כדורסל).. לשם השוואה הקאבס עם 10.6%

    2. יופי של נתונים,
      יכול להיות שזה נובע מיכולת טובה יותר אבל בעיניים הלא מקצועיות שלי הם משחקים יותר שוטף, יותר משוחרר ויותר חכם.

        1. בא ליידי ביטוי ב3 דברים
          1 סטיבן אדאמס משחק בלי רגשי נחיתות
          2 פחות איבודים כדור
          3 תרגילים. הרבה בידודים מתחילים מתרגלים שאמורים להציב מצ'אפ טוב לדוראנט/ ווסטברוק

          1. סבבה אלה טיעונים שניתן להתייחס אליהם.
            1. הנוכחות של סטיבן אדאמס היא ללא ספק שידרוג חשוב אבל בגדול בהתקפה המהלכים היחידים שמריצים עבורו הם פיק אנד רול עם ווסטברוק. זה שווה ערך לסל אחד למשחק.
            2. ההפרש באיבודים לעומת 2014 הוא של איבוד למשחק. כשמסתכלים יותר לעומק רואים שהרבה מזה נובע מהסיבוב הראשון מול ממפיס ולכן לא נראה לי שזה הבדל ממש משמעותי.
            3. גם בעבר היו תרגילים כאלו.

        2. זה לא יעזור, אתה תמשיך להתווכח עם כל דבר שאכתוב בגלל שאתה צורך את הכדורסל שלך דרך סטטיסטיקות ואני צורך אותו דרך החוויה , מבחינתי הסטטיסטיקה בכדורסל לעולם לא תספר את כל הסיפור.

          1. אתה מחליט עבורי איך אני צורך את הכדורסל?
            אני הולך לסטטיסטיקה כאשר יש הבדל בין איך שאנשים שונים חווים את
            המשחק או כדי לבדוק את הרשמים שלי.
            בגלל הטיעון הזה שלך שאלתי מלכתחילה האם יש טעם להתחיל בדיון הזה. אם אין שום דבר שאני יכול לאגיד שישכנע אותך אז בשביל מה התחלנו לדון בזה בכלל?

          2. או שזו הדרך שלך או שאתה סתם מחפש בכח להתווכח, לא אני זה שהתחיל לחפור לשני עם שאלות על החוויה שלו מהסדרה ומהסדרה הקודמת.

          3. בכל מקרה הכל טוב, כל אחד מאיתנו ימשיך להינות מהמשחק בדרך בה הוא רואה לנכון. שיהי לילה טוב ומשחק מוצלח

          4. אני לא התחלתי לחפור לך. העלית טענה שאני לגמרי לא מסכים איתה אז הבעתי את דעתי. מכיוון שחששתי שנגיע לעמדה כזו שאלתי אותך מראש אם יש טעם לקיים דיון. כנראה שאין. אתה מוזמן להמשיך להחזיק בדעות שלך מבלי שאני אפריע לך.

  24. ההרגשה שלי היא שעיקר הבעיה של גולדן סטייט היא ההגנה, שלא מתפקדת ברמה שהיתה בעבר, כמו בפלייאוף של שנה שעברה. וזה לא רק בסידרה הנוכחית אלא גם בסדרות הקודמות. בכל משחק זה מרגיש שרק אם הם יקלעו מספיק הם ינצחו, כשבשנה שעברה גם בימים פחות טובים ההגנה השיגה להם נצחונות.

  25. חזרתי לפני כמה דקות מצפיה במאצ'אפ מוצלח של זמר בן 68 מול קהל אוהד .
    עם דרך הלבנים הצהובות כבר לא קל לו להתמודד במינעד הקולי שלו היום .- אז אולי זה סימן להתמודדות של OKC הלילה עם הצהובים מהמפרץ .

  26. קוין ג'ונסון מגיב חכם שנון ומצחיק כמו מונטי פייטון, ונתן דברי חכמה, מאד אהבתי,
    פה הוא צחק כמו מתן שצחק בסאטיריות,
    לא נורא אפשר לצחוק על עצמנו.
    גילרי אני ממש לא מסכים איתך, אוקלו השתנתה ללא הכר בעקבות
    דונובון, הוא ביגר אותם את אדאמס ראסל ודוראנט.
    קוין ג'נסון אנחנו אוהבים אותך, תחזור להגיב אם יצא לך.

  27. רועי יוסטון החתימו את דאנטוני …….. איזה עונה שחורה מחכה להם ו ביי ביי הווארד ,לפי דעתי רצו להיפטר מהווארד וזה מובטח ברגע שהחתימו אותו…… מקסימום יפטרו באמצע העונה….. האמת אין סיכוי שהוא שורד עונה מלאה הטמבל הזה

  28. איזה סוף

    אולי סוף סוף קרי מפנק ב36 נ'
    מתוך 23 שלשות איזה שש יהיו שלו כולל אחת מחצי מגרש
    ואובר כמובן

    צפיה נעימה

  29. ראס בין דינו לא נוגע, יואל, באוסול, כגבר עם כבוד.
    אני מתנצל עם בעבר פגעתי בך, באמת.
    תיהיה בריא. תשכח ותסלח. רק טוב מאחל לך.

  30. אחרי כל הדיון על שטף המשחק של הת'אנדר –
    העובדות לא השתנו. רוב הזריקות שלהם הם אחרי אחד על אחד של ראסל או דוראנט.

    1. נשבר הזין מהיחס שקארי מקבל.
      ההגנה הגרועה שלו רק נהיית גרועה יותר שבמקום להגן הוא פשוט דוחף את השחקן שמולו ולא שורקים לו כלום.

  31. השיפוט מזעזע ומציק לא הגיוני שהשופטים מתעלמים מעבירות שעושים על אוקלהומה חבל שNBA שוב חזרו להתערב במשחקים

  32. הרגו את דוראנט עכשיו הוא לא קיבל עבירה
    רבע גרוע של OKC ורק 4
    קר חזר בהרכב הזוי אחרי הטייםאווט
    מה יש לורזאו לחפש על המגרש

    1. קר אמר לסגור את הצבע ולכן העלה את ורזאו, אבל זה הסיפור הקטן בכל הרבע הדבר הנורא ביותר שמעיב על המשחק הוא השיפוט

  33. OKC עם 8-28 מהשדה, 7 עבירות (לעומת אחת של ג"ס) ועם שיפוט מוטה – ועדיין רק מינוס 4 בתום הרבע.

  34. הת'אנדר צריכים יותר אנרגיות בהגנה. עם נטרולו של גרין הם ממשיכים לא רע. קצת פוקוס בקליעה, בליץ פה ושם והם סוגרים את הסיפור היום. הם הרי קבוצה של בליצים כמו שטוען מנחם.
    מצד שני…….גולדן סטייט באורקל.

  35. אם היו רוצים לתת את הסדרה הזו לגולדן, לא היה עכשיו 3-1 לאוק'.

  36. אני מבין שאוק' בחמש זה יום הכיפורים של סילבר והליגה הזאת בכלל שפמפמה פה בילד אפ לקבוצה הגדולה בהיסטוריה במשך עונה שלמה וזה…

    אבל עדיין אפילו לסטנדרטים הנמוכים של ג'ואי קרופורד אללה ירחמו הרבע הזה מתעלה.

  37. בן גלוח ראש, אין "רוצים לתת". לא מאמין בתאוריות קונספירציה שכאלו (ואני אוהד הסאנס!)
    יש שיפוט רע שמושפע מהביתיות,
    ואולי גם מהרוח הגבית בעקבות העובדה שגרין (שוב) על המגרש למרות העובדות היבשות.

  38. 9-2 לאוקלהומה בעבירות! אני היחיד שחושב שגולדן משחקים הרבה יותר אגרסיבי ולא ברור איך השופטים הגיעו למסםר הזה?

  39. מצחיק האיש הזה בפסק הזמן היורה חולצות אל הקהל ומנסה לשעשע, הייתי מצפה שיירה אליהם statsheets של המשחק ולא חולצות
    הסיסמא היא strength in numbers, לא?

  40. כמה צעדים תומפסון צריך לעשות כדי שנשמע פה שריקה? בכל DRIVE AND POP שלו יש רגל פיבוט שמחליקה

  41. ב-NBA לא שורקים לצעדים. לא של דוראנט, לא של לברון, וכן, גם לא לצעדים של קליי (ואת זה אני כותב למרות שלא שמתי לב לצעדים של קליי)

    1. זה קצת מוציא את החשק מחוסר ההוגנות הזו.
      אבל אם משהו רוצה טבעת הוא צריך לנצח גם את השופטים.
      ואם לא היום אז מחרתיים.

  42. א. אני כל כך מתרשם מדונובן. לא רק כמאמן אלא כ'מנטש'.
    ב. לסטיב קר יש מנהג לקחת פסקי זמן בין עונשין ראשון לשני של יריביו.

    1. טרנד חדש בליגה

      גם ראס אוהב לזרוק עם 3 שניות על השעון ממרחק 9-10 מטר.

      ותודה לסטף קרי שגרם לכולם לחשוב שאלו זריקות "איכותיות" (דריל מורי דוקר את עצמו בירך בכל פעם שהוא רואה זריקה כזו)

    1. אם יהיה משחק שישי אחרי הפסד סביר שלא ישבור מנטלית, אני מאמין שהת'אנדר יקחו.
      צריכים להישמר מכל משמר מתבוסה, מהתפרקות.

  43. למה לעזאזל כול כך הרבה אנשים עסוקים כאן בלהתבכיין על השיפוט כאשר הם לא אמרו דבר במשחקים באוקלהומה כשקרי שיחק עם יד מושכת או דוחפת על הגוף משך כל המשחק?

    אם מנחם לא היה רוצה שהווריירס יעופו הוא היה מספר לכם שהתאנדר עשו קאווי סטייל עם עבירה אחת מתמשכת כל המשחק.

  44. סיכום סטטיסטי קצר למחצית:
    אחוזים מהשדה: ג"ס 51% אוק' 41%
    אחוזים מהשלוש: ג"ס 31% אוק' 50%
    איבודים: ג"ס 7 אוק' 9
    כ"ח: שיויון 24
    אסיסטים: ג"ס 16 אוק' 11
    נק" במתפרצת: ג"ס 13 אוק' 4
    נ"ק בצבע: ג"ס 28 אוק' 10
    עבירות: ג"ס 6 אוק' 11

  45. 2 הקבוצות טובות בערך האמיתי שלהם מינוס גס שצריכים
    היפנוזה שזו העונה הרגילה.
    חושש חוזים בחלום שמתפוגג (היכולת של סטף וחבריו במשחקים
    האחרונים)
    פלייאוף אמיתי המשחק הזה בניגוד רב הפלייאוף 2016

  46. בינתיים דריימונד גרין חזר לעצמו: 8 כ"ח, 3 אסיסטים וחסימה אחת.
    סטיבן אדאמס שיחק רק 9 דקות (למרות שזה נראה שיותר)

  47. אוקלהומה יכולה להתנחם בזה שהיא רק בפיגור 8 במחצית רעה מאוד שלה, אם היא תתאפס היא תוכל לחזור למשחק

  48. הצטרפי עכשיו אחרי שראיתי את החצי הראשון באיחור..

    קצת מצחיקות הטענות פה על השיפוט, במשחקים באוקלהומה זה לא הפריע לאף אחד פה ואם מישהו אוהד ג"ס צייץ פה משהו אז כולם קפצו עליו.
    במשחקים באוקלהומה קרי שיחק עם שחקן שמחבק אותו כל הזמן, ואפילו רג'י מילר דיבר על זה והראה קטעים ולאף אחד לא הפריע שלא שרקו.

    דוראנט עשה כבר איזה 4-5 פעמים צעדים ואנשים מתלוננים על אחד שאולי קליי עשה ולא שרקו.

    נכון השיפוט היום נותן לג"ס להיות קצת יותר אגרסיביים בהגנה אבל הם משחקים בדיוק כמו שאוקלהומה שיחקו ב2 משחקי הבית שלהם

    1. עזוב.. קבוצה של גנבים, הלכו לישון עם דוראנט בסיאטל והתעוררו באוקלהומה. אחרי זה לבכות על זה שמוכרים פה משחקים, איבדו פה פרופורציות לגמרי

  49. גרין הציל את העונה של ג"ס.
    התחזית שלי היא שהם מנצחים היום ובמשחק 6
    עם ספייטס במקומו הם מנצחים בבלואו אאוט

  50. בלי קשר לבעיטות של גרין, אם שחקן לא יכול להתעצבן ולעשות עם היד ככה אחרי שריקה לעבירה אז בטח שתהיה ליגה משעממת של רובוטים, מה זה הקשקוש הזה? מה הוא כבר עשה?

  51. זו הטכנית ה-5 בפלייאוף של גרין. השעיה מקבלים אחרי 7 טכניות.

    הוא יושעה ממשחק אם:
    א. יגיע ל-7 טכניות (חסרות לו 2)
    ב. יבצע פלגרנט (פלגרנט 1, השעיה ממשחק אחד, פלגרנט 2, השעייה מ-2 משחקים)

  52. יכול להיות שזה טוב לגולדן שהבריון המאוס לא ישחק ב6
    גם בלי סטף הם ניצחו, למרות שסטיסטית אני טועה.
    אנרגטית זה טוב.

  53. אולי זאת הטיה של שני הנצחונות החד משמעיים של הרעמים, אבל התחושה היא שזה יותר תלוי בהם מאשר בג"ס. קצת יותר פוקוס והם עוברים אותם.

  54. דונובן צריך לאפס את ווסטברוק.
    חבל לאבד את המומנטום בגלל שטויות שלו.
    זו הסיבה שהוא לקח עכשיו פסק זמן.

  55. ג"ס נלחמת על החיים שלה. הגנה מעולה ומלחמה על כל כדור בריבאונד. 11 גניבות ויתרון (!) של כדור אחד בריבאונד. עדיין אני לא בטוח שזה מספיק – הנה הרעמים סגרו את ההפרש, ויכולים להדיח אותם עוד מעט.

  56. חוץ מזה שבילי דונובן מגיב פשוט מדהים למשחק הזה.
    לשים את ווייטרס ביחד עם דוראנט וראס כשראס לא מקבל כבוד מהשופטים ומאבד כדורים בכניסה לסל זו קריאה מושלמת של המשחק.

    ג"ס מאוד רכים בהגנה בצבע ומאוד חדירים וכשיש לך 3 מובילי כדור לצד שני שחקנים שגם ככה עושים טרור כל הסדרה הזאת מתחת לצבע זה עושה את העבודה.

    עם תנאי שיפוט כמו ברבע השלישי, כלומר יחסית סבירים, אוק' בועטים אותם הביתה כי הם פשוט כל כך יותר טובים.

    1. בוא נבהיר משהו, אתה הראשון שחשב שכל הפרויקט הזה ב OKC יתפרק השנה.

        1. תזכורת קטנה לפני גניבת הדעת. ואני עדיין מאונן על הספרס.

          1. כל עוד אתה זוכר איך חיכית לדוראנטברוק עם קצף בפה כל העונה כי חשבת שזה גדול על השועל קולג'ים שלהם, הכל בסדר. בהצלחה עם לוק וולטון, ודרוזן על חוזה מקס' עלאק..

  57. פסק זמן נכון, גולדן סטייט מאיימת לחסל את המשחק הזה.

    מעניין אם לדונובן הייתה דילמה האם ללכת פה בכל הכוח או לשמור כוחות וללכת על כל הקופה במשחק 6

  58. מבחינתי. העיקר מבחינת אוקלהומה זה לא לאבד את הראש עכשיו וללחוץ בהגנה. הנקודות יגיעו לבד.
    אה. וגם שפוי וויטרס לא ישחקו אותה ראסל ווסטברוק. זה לא מצליח להם. היום גם לראסל זה לא מצליח.

  59. אנשים לא מבינים שאת אוק' ממש לא מפחיד או מרתיע להכנס לפיגור 6-8 בסדרה כזאת.
    בדקה וחצי של ריכוז, הגנה טובה ובלי הבזקים של ג'ואי קרופורד הם מוחקים יתרון כזה(למעשה גם ג"ס יודעת את זה).

    1. זה לא העניין של הזמן, זה העניין של המומנטום.
      בוא נגיד שאם אוקלהומה חוזרים ולוקחים את זה זו תהיה הפתעה עצומה.
      אבל כל עוד הם נותנים פייט משמעותי, הם יגיעו מפוקסים ויקחו את זה בבית. זה בסדר מבחינתי.

    1. בהחלט . הם מרביצים בלי סוף , השופטים קצת מעלימים עין וזה עובד.
      כנראה הילדי שמנת קלטו שצריך להילחם לתואר.

  60. כשווסטברוק ודוראנט משחקים לבד ללא איבקה ורוברסון והאחרים – אין להם סכוי. כשהם משתפים אותם, הם משתנים לקבוצה מצויינת

    1. שוב, לא משחק מדהים בכלל שלו, השופטים גם לא חסים עליו ועדיין 28 נקודות וכמעט טריפל דאבל.

      זה ווסטברוק במשחק גרוע.

  61. סטף הוא מסי, בכל.
    גם הירידה בכושר שלו, מסיבה שאני לא מבין עדיין אבל היא קיימת, מזכירה לי את מסי במונדיאל. עדיין הכי טוב אבל לא ממש בן האלוהים.
    בסוף ייצאו הסיפורים. לא עכשיו. אבל ברור שהוא לא הוא ב-100 אחוז.

    זה יילך לג"ס בשיניים, אבל הם לגמרי קבוצה אנושית. אוקלהומה הורידו אותם מהאולימפוס.

  62. והשידור של ערוץ הספורט, אפרופו, מזכיר בהרבה דקות את הניג'וס עם ברצלונה.
    ברשותכם אחזור לליג פאס, עם הדיליי של הדקה. שווה לי.

  63. הת'אנדר כנראה יפסידו את זה.
    אבל כיוון שזה צמוד אני מרשה לעצמי לחלוק על שי אבן צור ולומר שלאוקלהומה היה חשוב לא לרדת בתבוסה כדי לא לאבד את הביטחון העצמי. וכפי שזה נראה יש להם וואחד ביטחון עצמי.

    1. נצחון במשחק שקול כש OKC משחקים את המשחק שלהם יתן ללוחמים את הבטחון שהם מצאו את הפתרונות מולם
      אבל אפשר לראות את זה גם מהזווית שלך. אין ספק

  64. אני כל העונה הזאת לא חשבתי את זה אבל הורריורס אוברייטד (למרות העונה ההיסטורית שלה), במשחק התקפה טיפה יותר מאורגן של OKC ושיפוט סביר הם פשוט מפרקים אותם

    1. ממש לא מספר 1, הוא רחוק מאוד מהרמה שהציג בעונה הסדירה, כיום השחקן הטוב בעולם הוא לברון ולא משנה איך תציג את זה.

  65. גם במשחק הבא רק גולדן סטייט יכולה להפסיד.
    שום נצחון לא מובטח לה בסדרה הזו. גם לא 7 בבית, אם יהיה. יצטרכו לחצוב את הקאמבק מהאבן. בינתיים עשו שליש.

  66. אוקלהומה במשחק מאוד לא טוב היתה במשחק עד השלשה הזו של דוראנט.
    אוקלהומה פייבוריטית למשחק 6 בבית. וזו הפעם הראשונה שאני לפחות אומר את זה על גולדן סטייט, מסוף העונה הקודמת.
    השאלה מה יש לת'אנדר בראש. אחרת זה נוטה אליה. בפירוש.

  67. אוקלהומה ביום נורא (אולי לא בסטטיסטיקה, אבל בניהול המשחק) ועדיין גולדן סטייט הקיזה דם 48 דקות.

    ביום שני, עם קצת ריכוז, תגמר הסדרה

  68. דוראנט וווסטברוק מקבלים טיפול של סופרסטארים מהשופטים, קרי מוחזק כל המשחק(כבר כל הסדרה) ומקבל שריקות כאילו הוא איזה שחקן שנה שניה בליגה, והאוהדים של התאנדר וההייטרים של הווריירס בוכים ללא הפסקה על השיפוט. פשוט מדהים.

  69. תמצות הסדרה עד כה :
    ווסטברוק פשוט ברמה מעל קרי . אם קרי היה משחק בשיאו ג"ס לא היו עכשיו במצב הזה. דוראנט תמיד ישים את הנקודות שלו , אבל הפער בין ראסל לסטף עושה את ההבדל עד כה .
    הסיכוי היחיד של ג"ס במשחק הבא זה אם קרי יחזור לעצמו וייתן הצגה מהסרטים . בלי היד שלובלייאפים ובעיקר מהשלוש אין סיכוי .
    מילה לגבי אוהדי OKC שהתלוננו על השיפוט . אני האחרון שמתלונן . אני לא חושב שיש שיפוט מכוון ב-NBA . אבל בשלבים האלה בפלייאוף השופטים מנסים להימנע משריקות לא הכרחיות , וזה עוזר לקבוצה היותר פיזית ואתלטית . את סטף מחזיקים ומחבקים כל הסדרה , והוא לא מקבל כמעט שריקות , בוודאי כשהמשחקים ב-OKC .

    1. אתה צודק. היתרון שהלוחמים קיבלו הלילה לא שונה מהיתרון שהת'אנדר קיבלו באוקלהומה.
      הבעיה שלי היא עם הנהלת הליגה.
      אין בכלל ספק שגרין ניצל מהשעיה בכל אחד מ-2 המשחקים האחרונים.
      וכאוהד הסאנס, זה מציק עוד יותר.

  70. ההבדלים הסטטיסטיים המשמעותיים:
    נקודת בצבע: ג"ס 48 אוק' 30
    עבירות: ג"ס 18 אוק' 26
    נקודות במתפרצת: ג"ס 28 אוק' 15
    חטיפות" ג"ס 13 אוק' 8
    חסימות: ג"ס 7 אוק' 2

  71. טוב ננוח טוב בשבת .
    מוצאי שבת גמר צ'מפיון אחר כך מנוחה קצרה ומשחק העונה האמיתי עד כה בליגה.
    כנראה שאוקלהומה תשלים את המלאכה אבל זה 35-65 .
    לדעתי אם אוקלהומה תנצח הרי שהיא תביס כפי שעשתה קודם לכן.
    אם יהיה צמוד ג.ס תשפר את סיכויה ותחזור הביתה לסגור סדרה לאגדות.

  72. איך שלא תיגמר הסדרה המדהימה הזו (והכל מדהים – חוץ מהיחס הפחדני והשערורייתי לדריימונד גרין), דבר אחד ברור:

    שום דבר לא סגור מראש בעונה הבאה. כלום. וזה המון.

    זאת אומרת, כל עוד קיי.די נשאר באוקלהומה – ועכשיו יש לו כל סיבה שבעולם להישאר לפחות עוד עונה.

  73. Ish, בהמשך לתגובתך לגבי האובססיות שלי –

    אם רק לרגע תוריד את משקפי התכלת שמחלקים לאוהדי הקבוצה מהמפרץ,
    אז תראה שאני צודק.

    אני יכול, שוב, להוכיח שאני צודק. להראות את הכללים שה-NBA מפרסם, כולל קטעי וידאו, שמראים שאין הרבה ספק בנידון. אני יכול גם לצרף מאמרי דעה של כתבי ספורט מהשורה הראשונה שטוענים את מה שאני טוען.

    אבל זה יעזור במשהו?
    לא נראה לי. סביר להניח שאתה תמשיך לחשוב שדעתי היא תוצר של "אובססיה מעוותת לגמרי".
    שיהיה לך לבריאות.

    1. 1) אתה זוכר שאני אוהד סאנס?
      2) אתה מבין שבניגוד אליך שמשום מה בחרת מי אתה רוצה שתנצח ואיפה, אותי ממש לא מעניין מי ינצח איפה ומי תיקח אליפות?
      3) אולי קשה לי לראות שאתה צודק כיוון שאינך צודק?
      4) כאילו ברצינות, גרין יכול להתעטש כרגע ואתה תדרוש פלייגרנט 2 כדי שהוא יורחק לשני משחקים
      5) אגב הטכנית שגרין קיבל היום הייתה בדיחה

      6) בבקשה תביא. עד כה כל מה שהבאת לא הראה דבר מלבד את הרצון שלך לפרש את זה לפי המשקפיים שבהם גרין מסומן כבר כמטרה.

      7) זה שיש כתבי ספורט מהשורה הראשונה(או השניה או השביעית וכו') שמסכימים עם דעתך וטוענים כמוך לא הופך אותם או אותך לצודקים.

      1. במקרים כאלה, אני שמח לפנות לחוכמת ההמונים.
        חיפשתי בגוגל סקר על האם היה צריך להרחיק את גרין. פתחתי את 3 התוצאות הראשונות ובכולם רוב ברור לזה שגרין היה צריך מורחק. (גם באתר הרשמי של הליגה היה סקר עם תוצאות דומות, אבל לא הצלחתי למצוא אותו בגוגל והם הורידו מהמסך הראשי)

        1. http://ftw.usatoday.com/2016/05/draymond-green-golden-state-steven-adams-groin-kick-video
        2. http://newsok.com/article/5499735
        3. http://espn.go.com/sportsnation/story/_/id/15686873/did-nba-make-right-call-not-suspending-draymond-green

        1. "חכמת" ההמונים גם בחרה את ביבי מספר פעמים לא משנה כמה פעמים הוא משקר להמונים החכמים האלו בפרצוף, את ג'ורג' בוש ועוד אי אלו החלטות רעות מסוג זה. חכמת ההמונים בטח גם תספר לך שאסטרולוגיה זה עובדות מובטחות.

          ההמונים לא יודעים דברים שהאנשים שחקרו את הארוע וקיבלו את ההחלטה לא להשעות אותו יודעים. הם גם לרוב בכלל לא יודעים מה החוקים שהליגה קבעה בעניין והם גם לא יטרחו לברר אותם גם אם תסביר להם שהם לא יודעים מה החוקים.

          ההמונים במקרה ספציפי זה זה חבורת אוהדים אינטרסנטים, אז אם זה מי שאתה רוצה לבנות עליו את צדקתך שיהיה לך הרבה בהצלחה. זה ממש ממש לא תורם לה מאומה.

          1. מי מעוות עכשיו…?
            ההמונים בחרו את ביבי (לצערי הרב מאד מאד). אבל אין שום קשר בין הדברים.
            הליגה אולי לא השעתה אותו, אבל לפחות הודתה שהיה צריך להרחיק אותו מהמשחק.
            לא על זה אני מבסס, פשוט תוספת.

            אינטרסנטים?! אני מרגיש רוב מוחלט שבעד ג"ס בשנתיים האחרונות. אז מי פה האינטרסנטים בדיוק? לי אין עובדות על אינטרסנטים ובגלל זה לא טרחתי להביא את זה כטיעון שלדעתי היה גורם להצבעה להיות עוד יותר חד משמעית, אם לך יש, אנא, ספק כזאת..

          2. איזה עיוות? אנמרת שאתה שמח לפנות לחכמת ההמונים, אז הבאתי הסבר למדוע זה חסר משמעות כאן ואין שום שמחה או טעם בזה.

            הליגה לא הודתה שצריך היה להרחיק אותו מהמשחק, זה פרשנות שלך למה שאתה רוצה שזה יהיה. האמת, אני אפילו לא חושב שהאנשים שקיבלו את ההחלטה חשבו שהיה צריך להרחיק אותו מהמשחק. לשופטים היה מספיק זמן לקבל את ההחלטה במהלך המשחק. זה נראה לי הרבה יותר כמהלך של תגובה לתגובת הקהל/תקשורת לארוע.

            רוב מוחלט של אוהדים בליגה של 30 קבוצות בעד קבוצה אחת? באמת? אם תסתכל במפת ההצבעה של הסקק של ESPN שהבאת תוכל לשים לב להתפלגויות שמראות כמה הצביעו איפה(איזה מדינה) ואיפה האחוזים נוטים יותר לאיזה כיוון.

            אין לי שום צורך להביא שום טיעון לגבי ההצבעה כיוון שזה לא נושא שהצדק בו קשור בצורה כלשהי להצבעה של אנשים.

          3. עיוות, להביא נתון לא קשור, זה מה שרשמת כשהבאתי לך את החרדים.
            אם היא עשתה את זה רק כדי להשקיט את הקהל זה יותר גרוע.
            לא טענתי שהרוב אוהדי ג"ס, אבל לדעתי בשלב הזה, הרוב בעדם.
            לא נסכים כנראה לעולם. שמח על דיון לפחות תרבותי ולא מתלהם ועל כך שזה מרגיש לי בין הפעמים הבודדות באתר שאני לא בעמדת המיעוט.

            מאחל לך (ברצינות) שבת שלום וסופ"ש נעים.

          4. אמרתי עיוות אז, לא כי הבאת את החרדים כדוגמה, אלא בגלל שעיוותת את מה שאני אומר ואמרתי שם לגבי הנושא. הצגת את זה כאילו אני אומר שזה בסדר בגלל שעוד אנשים עושים את זה, בעוד שזו לא הייתה העמדה שהצגתי.

            גם לא טענתי שטענת שהרוב אוהדים שלהם. אני ממש לא רואה עדויות בשטח לכך שהרוב בעד הווריירס.

            פעם הבאה שיש דיון על כריס פול אני כנראה איתך בין אם במיעוט או ברוב.

          5. גם מסכים איתך שאם הם אכן קיבלו את ההחלטה הזו בשביל להשקיט את הקהל זה יותר גרוע אבל זו התנהלות תקשורתית מאוד נפוצה בעולמנו אז זה לא בלתי סביר.

          6. זה נכון שביבי הוא לא משהו ואני גם לא רוצה להכנס לפוליטיקה.
            אבל חכמת ההמונים היא בהחלט דבר שיש לתת עליו את הדעת. יכול להיות שהאלטרנטיבה לביבי היתה כל כך גרועה שההמונים העדיפו אותו. הם העדיפו אותו על שלי יחימוביץ שנוטה לקומוניזם ועל בוז'י שהולך לישון כשהוא לחוץ ובכלל נראה כקריקטורה של קרמיט הצפרדע.
            אותו הדבר גם לגבי הזלזול שלך כלפי בוש וכפי שכנראה נראה בעוד חצי שנה עם טראמפ.
            ובחזרה לכדורסל, גרין הוא שחקן מלוכלך ואף אחד לא אוהב שלועגים לאינטליגנציה שלו. ולכן כשהוא משחק מלוכלך ואחר כך מעמיד פני צדיק זה מחרפן את ההמונים.

          7. אתה צריך להבין שהמושג הזה שנקרא חכמת ההמונים תקף רק במצבים מאוד מסוימים, והוא ממש לא אומר שההמונים צודקים תמיד ביחס ליחיד.

            טראמפ אגב לא יבחר. לא משנה כמה מנחם חושב או רוצה שזה יקרה. לניקס יש סיכוי יותר גבוה לזכות באליפות שנה הבאה משלטראמפ יש סיכוי לנצח בבחירות, אפילו מול אבוקדו דמוקרטי.

            ההמונים יכולים להתחרפן כמה שהם רוצים, זה לא הופך אותם למבינים גדולים וזה לא הופך אותם לצודקים.

  74. הכינוי "מחפצה מנמצה" לקוח לדעתי מהסדרה האלמותית מביפ ששכחתי את שמה, שכתב עוזי וייל, והנחה אורי גוטליב, עם יובל סמו, מנשה נוי וכו' וכו'

      1. זה לא ייגמר עד שהוא לא יערוף ראש.
        אני גם חושב שדריימונד מסתמן בסדרה הזו כחוליה המעורערת של סטיב קר. אחרי שהיה הדבק של הקבוצה עונה שלמה. הוא מתפרק, והבעיטות האלה הן סימפטום.
        אם הלוחמים מגיעים לגמר (אני עדיין חושב שכן) – צפה לפורענות. הקאבס ישמחו להקריב את ג'יי.אר או מישהו אחר מהספסל עבורו.

      2. הוא רואה את גרין מוציא גרזן מהכיס הקדמי בחולצה ומוריד אותו לתוך האוזן של ווסטברוק בעודו שולף עוזי מהמכנסיים ומוריד צרור לתוך הגב של דוראנט, תוך כדי שהוא משתמש במשוש שלו למשוך לאדאמס את האשכים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט