סיקור משחק מס' 4 של גמר המזרח / גיא רוזן

 

לפני המשחק כתבתי שטורונטו לא הגיעו בשביל לגנוב ניצחון – הם הגיעו בשביל לקחת אליפות.
אז היום בלילה הם הוכיחו שהם בהחלט ראויים להhכלל ברשימת הקונטנדריות.

 

טורונטו ראפטורס 105 – קליבלנד קאבלירס 99
(2 – 2 בסדרה)

ידענו שיהיה צמוד, ידענו שיהיה מותח. צדקנו.
המחצית הראשונה הייתה כולה של טורונטו, שירדה להפסקה ביתרון 57 – 41.
לאורי ודרוזן המשיכו את כושרם הטוב ממשחק 3, והקבס החטיאו. המון. 3 מ-22 מחוץ לקשת במחצית. כאשר רוב הזריקות שהוחטאו היו זריקות חופשיות, שפשוט לא נכנסו.
במחצית השנייה הקאבס התחילו לצמצם לאט לאט את ההפרש, ולרבע האחרון הם הגיעו בפיגור 9 נק' בלבד.
קווין לאב ששוב לא פגע בכלום (10 נק', 4 – 14 מהשדה) לא שיחק ברבע האחרון (אחרי שנפצע בגלל שדרך על השופט…) (לשופט שלום…), ומי שהחזירו את הקאבס למשחק היו הספסל + לברון.
דלבדובה, שאמפרט, ג'פרסון, לברון, פריי. החמישייה הזו הובילה את הקמבאק של הקאבס, שעלו ליתרון ראשון, 6 דקות לסיום המשחק.
(פריי סיים את המשחק עם 12 נק', ג'פרסון עם 8 נק', ודלבדובה עם 5 אסיסטים)
הקאבס קלעו את 11 הזריקות הראשונות שלהם ברבע, אבל לא הצליחו לעצור את הצמד לאורי את דרוזן שהשיבו בסל משלהם על כל סל של הקאבס.
חוסר היכולת לעצור את טורונטו ברבע האחרון, לצד מספר איבודי כדור, ושוב חיסרון בולט ברב' (ביומבו סיים את המשחק עם 14 רב', 3 מהם בהתקפה, כולל אחד מכריע בדקות הסיום),
הכריעו לבסוף את המשחק לטובת הראפטורס.
קשה מאוד לנצח את הראפטורס בטורונטו (4 הניצחונות של הראפטורס על הקאבס השנה היו כולם נצחונות במשחקי הבית), בעיקר כשלאורי ודרוזן משחקים כמו אול סטארס.
לאורי סיים את המשחק עם 35 נק', דרוזן סיים את המשחק עם 32 נקודות (ה-2 קלעו ביחיד ב-65% מהשדה!)
קיירי סיים משחק בינוני עם 26 נק' – מצד אחד הוא היה האחראי העיקרי לצמצום ההפרש ברבע השלישי, מצד שני, לאורי חגג עליו לאורך כל המשחק.
לברון סיים את המשחק עם 29 נק' ב-69% מהשדה, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2 חטיפות, וחסימה.
אבל הוא גם סיים את המשחק עם 46 דקות משחק, ויהיה מעניין לגלות איך זה ישפיע עליו לקראת המשך הסדרה.
גם שחקני טורונטו סוחבים מטען דקות לא קטן – לאורי 44 דקות, ביומבו 42 דקות, דרוזן 40 דקות.
וכשלוקחים בחשבון שטורונטו משחקים יום כן, יום לא, מתחילת הפלייאוף – אז זה לא בלתי סביר להניח שהעייפות תשחק תפקיד במשחקים הבאים.

אני אישית חושב, שכל מי שצפה במשחק, חייב להגיע למסקנה שיש כדורסל מצוין במזרח, שטורונטו לחלוטין קבוצה ראויה, ושיש לנו אחלה פלייאוף שבעולם!

!I LOVE THIS GAME

Subscribe
Notify of
132 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שגיא נאור
שגיא נאור
24/05/2016 7:07:20

סיקור מעולה וגם בלוג חי קטלני ביותר בהובלת מנחם, גיא, עגל ודורון שעשה קאמבק בדיוק למאני טיים!
הקאבס התחילו עם 11 זריקות ללא החטאה ברבע הרביעי אבל המשיכו עם 1/10 עד הסיום.
כשחושבים על זה שקשה לראות את לאורי ודרוזן משחקים יותר טוב מזה ועדיין זה מספיק לנצחון בשיניים כשלאב לא פוגע בכלום ואיתו ג'יי אר, קשה לראות איך הרפטורס באמת מסוגלים לנצח באוהיו. מצד שני, לפני 48 שעות איש לא היה מהמר שהסדרה תהיה ב2-2

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 9:57:24

אף אחד ?
קראתי לפחות תגובה אחת בפרויו.

נתן גולד
נתן גולד
24/05/2016 7:10:29

סיקור נהדר. איזה כיף שהאתר חזר!

משחק נהדר של טורונטו גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית. בהגנה הם עשו עבודה נהדרת עד שהגיע פריי ברבע הרביעי. בהתקפה הם היו טובים לאורך כל המשחק.

הכובע של טורונטו זה כובע שאני אוכל בשמחה רבה. הייתי בטוח שזה הולך להיות סוויפ, מקסימום חמש משחקים ולאורי ודהרוזן מתחילים לשחק כמו שהם שיחקו בעונה הרגילה וביסמאק ביומבו פשוט משחק נפלא ומשכיח את החסרון של הליטאי. הוא הולך לקבל חוזה גדול בסוף החוזה שלו בטורונטו.

הקאבס עדיין לא עשו התאמות משמעותיות בפלייאוף הזה ונראה שכרגע טיירון לו יודע לשחק איתם בשיטה אחת מרכזית. יהיה מעניין לראות אם הוא יצליח לעשות התאמות למשחק הבא מול טורונטו.

המשגיח
המשגיח
24/05/2016 7:12:22

כל הכבוד להם.

מתן גילור
24/05/2016 7:20:46

כל הכבוד לטורונטו.
האם על הבית הם מסוגלים לשמור עד הסוף? מסוגלים.
האם מסוגלים לקחת משחק אחד בקליבלנד? זו שאלת השאלות, כי היא יכולה להיות שווה להם אליפות היסטורית.

צביקה
צביקה
24/05/2016 7:21:05

מגניב לגמרי שיש סדרה רצינית בגמר המזרח ולא סוויפ. ממש בונוס לכולנו.

bobby
bobby
24/05/2016 7:53:51

תודה על הסיקור הזריז וכל הכבוד לטורונטו!
איך זה שבגמר המערב הייתה כבר הפסקה של איזה 4 ימים, ובסדרת המזרח זה עדיין יום כן יום לא? הזוי משהו..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 7:57:17
Reply to  bobby

חשבו שלברון יסיים את טורונטו מהר, ורצו לארגן לו מנוחה ארוכה לקראת הגמר הסמי אמיתי..

bobby
bobby
24/05/2016 8:10:38

וואלה נשמע הגיוני..
שמעתי גם שמשחק 7 בגמר המערב יהיה לילה אחרי משחק 1 של הפיינלס 😜

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:26:35
Reply to  bobby

גדול !

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 7:54:28

בפעם האלף..

זה שהמשחקים במזרח צמודים לא הופכים את הקבוצות שם לטובות.

זה בערך עמו שאני אומר שהליגה השלישית בכדורגל בישראל יותר טובה מהליגה הראשונה הספרדית, כי המשחקים שם יותר צמודים.

ובכל זאת, היה תענוג של משחק, ונורא נהניתי, בעיקר מהתוצאה, והאין הגנה של הקאבס.

שגיא נאור
שגיא נאור
24/05/2016 8:02:27

איכות זה משהו שקשה למדוד, לכן זה יישאר סובייקטיבי לגמרי. בעיקר שיש מתח והסדרה צמודה, נרווה שם הלוחמים ישוו היום כי כולנו רוצים סדרות צמודות וארוכות

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:08:50

נמדוד את זה בגמר הליגה עם איזה מערבית שלא תעלה.

גיא
גיא
24/05/2016 8:09:30

אתה קובע עובדה בלי לנמק אותה. "הם לא טובים" זה לא מספיק.

טורונטו קבוצה מצויינת. למה?
אולי בגלל שהם כבר ניצחו השנה את הקאבס 4 פעמים.
הם ניצחו באוקלהומה.
הם ניצחו את הקליפרס (בבית ובחוץ)
הם ניצחו את הספרס,
הם ניצחו את פורטלנד (בבית ובחוץ)

ההפסדים שלהם ללוחמים היו ב-3 הפרש וב-5 הפרש.

כך שהמאזן שלהם נגד הטופ 5 במערב הוא 6 ניצחונות מול 4 הפסדים.
נגד הטופ 8 במערב? 11 ניצחונות, 5 הפסדים.

ולגבי הטיעון שזו העונה ההרגילה, על זה כל מה שיש לי לומר זה:
בולשיט!
איזו דרך אחרת יש להשוות בין המערב למזרח חוץ מלבדוק את המאזנים בין הקבוצות במפגשים ישירים ביניהן?

מתן גילור
24/05/2016 8:13:57
Reply to  גיא

יש עוד דרכים כמו רף כניסה לפלייאוף, שונות מאזני הקבוצות ועוד, אבל עד שאין הגדרה למה הפרמטרים לבחינת החטיבה העדיפה זה בעייתי להגיע למסקנות. בעונות הקדומות היה ברור שהמערב עדיף כמעט לפי כל פרמטר מספרי שהיית מעלה, אבל העונה זה ממש לא ברור.
ואם נהיה דמגוגים לרגע, אז:
כמות הניצחונות של יריבות ראש המערב בפלייאוף – 41+44+55=140.
fמות הניצחונות של יריבות ראש המzrj בפלייאוף – 44+48+56=148.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:21:43
Reply to  גיא

גיא, בוא פשוט נוותר ונעשה "העתק הדבק" של אותם תגובות שלך שלי ושל גילרי… סמיילי

איצקו
איצקו
24/05/2016 7:57:27

לטענתך גם קליבלנד היא

איצקו
איצקו
24/05/2016 7:58:05
Reply to  איצקו

היא קבוצה חלשה!?

מנחם לס
מנחם לס
24/05/2016 8:03:46

אחלה סקירה מהירה של אחלה משחק.
וואללה שהייתי מת לראות את ג"ס או אוקלהומה נגד טורונטו כפי שהיא משחקת היום! (הן היו נאכלות)

הייט אשברי
הייט אשברי
24/05/2016 8:11:14
Reply to  מנחם לס

את יחסי הכוחות נראה בגמר .

מתן גילור
24/05/2016 8:15:56

נראה אך ורק את יחסי הכוחות בין הקבוצות שתעפלנה. אם טורונטו ינצחו את אוקלהומה זה ממש לא אומר שמיאמי טובים מספרס ולהפך.

סומסום
סומסום
24/05/2016 8:11:28

הליגה, בהחלטה שערורייתית, שלא לומר מושחתת, החליטה לא להרחיק את דריימונד גרין מאף משחק.

כנראה – לא כנראה, בטוח – יותר משתלם למכור עוד מיליון גופיות של סטף בסין ולפמפם את אגדת הקבוצה הטובה בהיסטוריה, מאשר להסתכן בהדחה של גולדן סטייט מסדרת הגמר.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:15:22
Reply to  סומסום

אשתך (?) לגמרי נכנסה לך לראש עם כל הקונספירציות האלו.. סמיילי

בכל מקרה.. היא כמובן צודקת.

אני רק לא מבין מה אנשים נרעשים ומופתעים כל כך אחרי שהם ראו הרבה כל כך מעשיי נבלה הרבה יותר גדולים כמו למצוא שהעבירו את סיאטל לאוקלהומה. קארמה איז ה…

סומסום
סומסום
24/05/2016 8:18:02

דריימונד שחקן גדול. ומסוכן. ממש.
אז אם הבעיטה האחרונה באדאמס היתה במקרה, ומשחק קודם הבעיטה באדאמס היתה במקרה, נדמה לי שהאקדח ירה כבר במערכה הראשונה, עם יוסטון. טייק א לוק:
https://twitter.com/djacoby/status/724348591049871360

סומסום
סומסום
24/05/2016 8:19:29

ואם אתה מתחיל עם סיפור סיאטל אז אני באמת מרים ידיים – כתם גדול על כולם והרבה מאוד אוהדים שנשארו הרוסים עד היום. זה לא יתנקה עד שלא ירחיבו את הליגה ויחזירו את הסוניקס.

מתן גילור
24/05/2016 8:19:43

אני מודה שלא הבנתי את הקשר. זה בסדר שלא הרחיקו את גרין כי סיאטל עברו לעיר אחרת?
אלא אם הכוונה שלך היא להכניס דברים לפרופורציות ואני לא חושב שמישהו הוציא את העניין מפרופורציות וטען שזה פשע שדינו מיתה (בהקצנה כמובן).

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:23:23

הייתי הכי ברור שבעולם.

הכוונה שלי הייתה שאני לא מבין למה אנשים מופתעים. במיוחד גיא שעד היום בטוח שהליגה שדדה לו ולסאנס אליפות.

גיא
גיא
24/05/2016 8:24:43

לא מופתע. מאוכזב.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:53:12

זו הליגה שלך, תעשה כמוני, פשוט אל תצפה להרבה. כסף חזק מהכל.

אני חושב שהבעיה היא שהליגה קבעה לעצנ חוקים שבמקריי אמת היא לא יכולה לעמוד בהם.

אבל מחר כבר ישכחו את זה.. מישהו זוכר את האגרוף של ג'ורדן לפנים של ר'גי ? זה מערער לו על המורשת ?

סומסום
סומסום
24/05/2016 8:22:13

נ.ב (לבן), בת הזוג אכן אוהדת אוקלהומה. אבל זה חדש, היא פשוט מתה על ראסל, און אנד אוף דה קורט. האיש מסתבר הפך לכוכב מדיה סופר פופולרי, ונחמד כך אומרות.

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 10:51:05
Reply to  סומסום

תמיד היתה מושחתת איך גורדן קיבל במתנה לפחות ארבע אליפויות ? ושלא לדבר על יואינג בניו יורק.
הליגה הזו כמו קאטש יש בה הרבה משחקים מכורים מראש.
בדיוק מה שקייסי כיון אליו.

גיא
גיא
24/05/2016 8:13:24

בן שחור גלוח ראש,
הקבוצה היחידה שבינתיים זוכה להגנה של הליגה זו גולדן סטייט.
ציטוט של ג'ף ואן גנדי:

I truly thought that the decision
was going to come down to
whether he got a 2-game suspension
or a 1-game suspension

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:17:46
Reply to  גיא

אתה מצטט את ואן גאנדי כאילו הוא היה מינימום גאנדי ההודי..

לא ענית לי למה לא בחנו את המרפק של T T ?

גיא
גיא
24/05/2016 8:21:15

אתה צודק!
צריך להרחיק את תומפסון על מרפק לראש של לברון!!!

(לא עניתי כי הייתי משוכנע שזו הייתה שאלה הומוריסטית)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:24:36
Reply to  גיא

הוא נגר !

הוא מכוון לשחקן טורונטו ופוגע בלברון.. זה לא פוטר אותו מעונש או לפחות דיון לגבי זה

גיא
גיא
24/05/2016 8:28:12

אתה רציני?
מצד אחד, שחקן שבועט בשחקן היריבה בפעם השלישית בפלייאוף הנוכחי – אותו לא צריך להרחיק.
ושחקן אחר, שלא פגע בכלום (אלא עם הראש של לברון משחק לטובת טורונטו. יש מצב…), ואצלו אין היסטוריה של עבירות קשות –
אצלו אתה רוצה "לדון" בנושא.

# סמיילי גדול שמצויר על העגלה של גולדן סטייט…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:34:15

גיא, אתה לא אובייקטיבי, ורשמת את זה בעצמך, אז איך אתה רוצה שבאמת אדון איתך על זה ברצינות.

בנוסף, כתבת שדריימונד נוהג לעשות זאת מדי פעם את הבעיטה הזו בלי שום קשר.

ISH העלה קליפ בו ווסטברוק עושה אותו דבר, נדמה לי מול ס"א.

אבל אני לא אתמם, אני באמת חושב שהוא עשה זאת בכוונה. אבל באמת ובתמים לא הייתי רוצה שירחיקו אף שחקן בגלל שטות רגעית שכזו. אפילו לא לברון… אני רוצה אותו בגמר משחק.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:35:03

ז"א בהנחה שהוא מגיע לגמר כן ?..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:42:55

סיכום אחרון שלי בנושא ההרחקה :

לפי דעתי מה שהליגה הייתה צריכה לעשות זה להפגיש את דריימונד עם אחותו הקופיפה הגדולה והזריזה של אדאמס, לתת לה להדוף את ה… לאיזה מרחק שלא יהיה (מי יודע ? אולי שוב תקבע שיא עולם..)

CALL IT EVEN

נראה לי שזה פסק דין שהאוהדים של אוקלהומה חותמים עליו בעיניים עצומות לרווחה

גיא
גיא
24/05/2016 8:43:31

כשאני לא אובייקטיבי, אני לא חושש לרשום זאת –
זו הסיבה שהרבה מדברי אני פותח ב-"לדעתי" או "לטעמי".

אז בשיא האובייקטיביות – תומפסון? באמת??

ובשיא הסובייקטיביות – גרין הופך לשחקן שאני הכי לא סובל מאז ימי החיסולים הממוקדים של ברוס בואן במדי הספרס.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 8:50:09

גם על אי ההרחקה של איבקה בפלייאוף לפני שנתיים נדמה לי, התרעמת ככה ?

כן. תומפסון. מה ? שלח מרפק בפראות לאחור ופגע בשחקן. (מה זה משנה מאיזו קבוצה הוא ? הרי זה מעודד אלימות וכל הבבל"ת הזה)

והגיע הזמן שגם יעיפו את לברון על כל הפלופינג שלו, שבעזרתו הוא מנסה לגרום לשחקנים לעוף בעצמם מהמשחק. זה נראה לי העונש הכי מתאים לזה לא ?

גיא
גיא
24/05/2016 9:21:45

אני ממש לא זוכר מה רשמתי (אם בכלל רשמתי) על איבקה.
אבל זה לא כאילו אני אוהד של הת'אנדר פתאום, או שאני רוחש חיבה יתרה לאיבקה.

לגבי הפלופים של לברון – לא יודע אם שמת לב, אבל לא המעטתי בביקורת כלפיו בנושא.
אם היה חוק שפלופ = הרחקה, אז שירחיקו אותו. עד אז, גג מה שהוא הרוויח (וביושר…) זה קנס.

ולגבי תומפסון – עוד פעם, באמת???
יש הבדל עצום בין לבעוט בכוונה (בפעם השלישית בפלייאוף הנוכחי!), בשביל לפגוע, לבין המרפק שהונף – אבל לא כוון, ולא פגע בשחקן יריבה. להזכיר – את דרומונד לא הרחיקו אחרי שפגע עם המרפק בלברון.
אתה מנסה לחוקק תקנות חדשות רק בשביל שמעשיו של גרין יוצדקו?
אין סלע שלא הפכת בחיפוש אחר תירוץ למה זה בסדר שלא הרחיקו את גרין.

ואחרון – יש לי את התחושה שבכל הנוגע לדיון בכל הקשור לגולדן סטייט (AKA "הלוחמים…"), אני אובייקטיבי ממך בהרבה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:11:52

לא רשמת לגבי איבקה, כי הוא לא מגולדן סטייט. הרי אם לא היה מדובר בקבוצה היסטורית לא היה סביב הנושא הזה כל כך הרבה רעש ותגובות.
ככה שהעובדה שמדובר בגולדן, משחקת גם לרעתם ולא רק לטובתם כמו שאתה מנסה להציג זאת.

אני יודע מה החוק לגבי פלופינג. אני רק אומר שאם אתה רוצה לדבר על פייר פליי, אז נראה לי שדע הגיוני להרחיק שחקן שמנסה לגרום להרחקתם של שחקנים אחרים.

תבקש מהמגיב ISH הוא יראה לך יפה מאוד עם דוגמאות מהיום על הרבה מקרים בהם ווסטברוק זורק את הרגליים שלו לכיוונם של שחקנים. אני לא מבקש שירחיקו אותו על זה או אפילו ישקלו זאת.

אתה נותן את הדוגמא של המרפק של דראמונד, אז אני שוב אתן את הדוגמא עם האגרוף לאשכים של איבקה…

מה רע בלהפוך סלעים ? סיזיפוס עשה מזה קריירה לא רעה בכלל..

אני מאוד אובייקטיבי – אני באמת חושב שגרין עשה זאת בכוונה, אני רק לא מבין למה מנפחים את הסיפור ליותר ממה שהוא, ז"א אני כן מבין,.. בגלל שזו גולדן…

בחיי לא נראה לי שרשמת כל כך הרבה תגובות או היית רושם לאחר שהשופטים שדדו לך ולסאנס אליפות. קצת פרופורציות זה הכל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2016 12:41:49

הקופיפה נגד דריימונד ייגמר כמו ההאונד נגד בריין

חתוליו
חתוליו
24/05/2016 9:13:56

אוי איך התגעגעתי להטרלות של הבן השחור (סליחה, לא הטרלות אלא מדרון חלקלק של לוגיקה מעגלית, אינסופית, חסרת תכלית)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 9:19:11
Reply to  חתוליו

אתה היחיד שמבין אותי יא חתלתול יקר…

חתוליו
חתוליו
24/05/2016 9:26:24

גם אני הייתי כזה בימי חלדי (באתר אחר עם שם משתמש אחר)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 9:37:22

אני רק ממשיך מהיכן שהקולוסים של הקומביין שלך עצרו…

חתוליו
חתוליו
24/05/2016 10:33:19

גורם לאנשים שמאמינים שהיגיון הוא הכלי הטוב ביותר להסביר את המציאות להצטער שהם נולדו.
You're making me proud

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:38:02

בדיוק ! היגיון זה ה אוברייטד הכי אוברייטד אי פעם.

אפילו קאנט אמר… והוא היה איש מאוד הגיוני..חיחיחי

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 10:57:08

לדעתי לא רק שגיא לא אוביקטיבי הוא סוג של טרול קטן סוג של בן של הטרול הגדול … זה שמתעקש לטעון ששחקן גמור והזוי בשם לברון יקח אליפות השנה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 11:09:11
Reply to  חתוליו

חס ושלום.

גיא לא טרול. כולנו אוהבים מדי פעם להטריל, אבל זה לא הופך אותנו לטרולים בדיוק כמו שאם אנו עושים מדי פעם מעשים מטופשים, זה לא הופך אותנו לטיפשים (למרות מה שאמא של פורסט גאמפ אמרה בעניין) חוץ ממנחם..

אבל גיא בהחלט אוהב לנחס… סמיילי

גיא
גיא
24/05/2016 8:17:27

מעולם לא הייתי יותר בעד אוקלהומה מאשר עכשיו.
גולדן סטייט המאיסו עצמם עם ההתנהגות של גרין, ואם כיסוי התחת שכל הקבוצה מעניקה לו.
והליגה המאיסה את עצמה ואת גולדן סטייט עם החיבוק החזק שהיא נותנת לקרי, ה-"סמל" החדש של הליגה.
גועל נפש!

גיא
גיא
24/05/2016 8:30:57

כל ההתעסקות בהרחקה/לא הרחקה קצת מורידה, ולא בצדק, מיום משמח במיוחד לאוהדי הראפטוס (ברץ, לאן נעלמת?),
ששמחים לגלות שהקבוצה שלהם היא "על אמת".

והם נמצאים בשוויון 2 בזכות, לא בחסד.

מתן גילור
24/05/2016 8:35:47
Reply to  גיא

נראה לי שברץ בשמחה מעולה בקצת חשש. מצד אחד קבוצתו התקרבה לגמר, מצד שני האליפות התקרבה למערב 🙂

מתן גילור
24/05/2016 8:35:56

מהולה

yamani1000
yamani1000
24/05/2016 8:39:04

+1

מעולם לא הייתי בעד גולדן סטייט, ועם הזמן (ודייויד בלאט…) הפכתי לסוג של הייטר.
אבל, רק שלשום, כש OKC הובילו ב 30+ ברבע השלישי, ועדיין פחדתי מקאמבק שלהם, חלחלה בי ההכרה כמה הם באמת מפחידים אותי.

לגבי גרין – אם סטיבן אדאמס יתחיל את המשחק בבעיטה מכוונת לביצים שלו, אני חושב שהשופטים פשוט צריכים לתת להם ללחוץ ידיים ולסגור את זה ביניהם. פסק הדין של הליגה הוא כזה שמעודד אלימות על המגרש.

yamani1000
yamani1000
24/05/2016 8:40:18
Reply to  yamani1000

+1 לגיא…

shay
24/05/2016 10:19:09
Reply to  yamani1000

+100

סומסום
סומסום
24/05/2016 8:47:53

טורונטו היתה מצוינת. אפשר להתעכב על כל מיני פגמים אבל זה יהיה קטנוני, הביאו את האיי-גיים שלהם במשחק סופר חשוב, שני הגארדים עשו בדיוק מה שצריך, והם לא התמוטטו מרבע רביעי רצחני של קליבלנד (פתחו אותו עם 11 מ-11 מהשדה, זה מדהים) – בראבו.

המשחק הזה הוא נורת אזהרה חמורה לקאבס. לא כי הם עלולים להפסיד את הסדרה – הם עדיין הפייבוריטים, עם יתרון בית. אלא כי זה שוב חוזר להיות לברון היתר נעלמים. כל עוד הוא היה מעולה – והוא היה מעולה – הכל יופי. אלא שגם לברון נשחק, מספר הדקות שלו עצום, לא נח כל החצי השני, וזה בא לידי ביטוי בדיוק בקלאצ' ובחטיפה/עבירה של לאורי. שום עזרה.

מה שיותר חמור זה האין-הגנה של הקאבס, והשליטה של טורונטו באופנסיב ריבאונד. שני אופנסיב בורדז בקלאצ', של פטרסון וביומבו, שלמעשה סגרו את הסיפור. עבור מה טריסטן תומפסון בקבוצה, על 82 מיליון דולר? להחזיק מגבת על הספסל ולנסות לשלוח מרפקים ללברון.

ויותר גרוע – אם דהרוזן ולאורי התעללו ככה בקאבס, אולי לא כדאי שיגיעו בכלל למפגש עם קארי ותומפסון.

מקווה מאוד למשחק תחרותי של הראפטורס במפגש הבא. לראות ממה הקאבס עשוים, טורונטו חייבת להמשיך בגישת העשינו-מה-שאפשר, אין לנו מה להפסיד.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:33:49
Reply to  סומסום

האין -הגנה של הקאבס היא באמת בעיה חמורה כל הפלייאוף רק שההתקפה שלהם יותר ממחפה על כך בדרך כלל.
דווקא בכל מה שקשור לריבאונד קליבלנד היו יותר טובים היום (בהפרש קטן)..

Mbk
Mbk
24/05/2016 8:51:21

יהיה מגניב אם טורונטו ילכו למשחק 7 בפעם ה 3 ברציפות
זה יקרה לראשונה אי פעם
הניקס ב 94 היו ב 3 משחקי 7 אבל לא רצופים

מתן גילור
24/05/2016 9:01:34
Reply to  Mbk

כדאי ולו בשביל שלרון יהיה עוד עובדה לפינה השבועית 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:32:14
Reply to  Mbk

איך לא? הסיבוב הראשון היה אז 5 משחקים עדיין. זה חייב היה להיות ברצף.

רונן
רונן
24/05/2016 9:06:33

מספיק לי עוד הפסד אחד של קליבלנד ואז כבר המאזן של בלאט יותר טוב (בדרך לגמר)

no funny shtuff
no funny shtuff
24/05/2016 13:29:19
Reply to  רונן

נו, ומה תעשה עם הידיעה הזו? תרוץ ברחוב באזל עם דגל פרינסטון ותצעק יחי המלך דוויד?

עגל
עגל
24/05/2016 9:16:42

לבן השחור – אתה לא מתיימר להיות אובייקטיבט וסבבה. רק עניין פלגרנט או לא פלגרנט לא קשור לכוונה, ישנם חוקים. אם גרין היה בועט בכוונה ולא פוגע בכלום הוא לא היה מקבל שום שריקה (ראה הדוגמא שסומסום הביא מול יוסטון). אם הוא פגע באזור אסור (אשכים כן?) ב-100% תמימות הוא צריך להענש (הרחקה או פלגרנט). אם TT התכוון לתת מרפק ולא פגע הוא פטור.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 9:22:18
Reply to  עגל

הכי אובייקטיבי בעולם – גרין ניסה בפירוש לשבור את אשכיו של אדאמס.

אני חושש שכתב התביעה שלך הינו פרשנות שלך – אתה יכול לתת לכך סימוכין ?

אגב, הוא קיבל פלגרנט + 1ה נדמה לי.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 9:26:49

ו T T פגע. מעניין איך הליגה הייתה מגיבה אם הוא היה אפילו עוד יותר נגר, ופוגע בשופט שניסה להפריד..

עגל
עגל
24/05/2016 10:04:47

ודאי שקיבל פלגרנט אבל למה לא קיבל הרחקה ממשחק אחד? כי כמו שאמרת ג"ס הם הדארלינג של הליגה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:15:25
Reply to  עגל

לא מבין .

כתבת ש "הוא צריך להיענש בהרחקה או פלגרנט"

אז הוא קיבל פלגרנט…

גיא
גיא
24/05/2016 9:24:16
Reply to  עגל

זה לא נכון. איום בפגיעה בשחקן יריבה, גם אם לא יוצא לפועל, מחייב שריקה לעבירה טכנית.

עגל
עגל
24/05/2016 10:02:47
Reply to  גיא

אני לא דיברתי על איום אלא על תנועה שהיתה יכולה להיות מסוכנת אבל לא פגעה בכלום. אם היא כן פגעה אז מה לעשות העונש צריך להיות יותר חמור

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 11:02:00
Reply to  עגל

איזה קשקוש מה פטןר?
זה שגיא רואה את העולם. דרך המשקפיים של מנחם זה לא חדש אבל אתה ?

נמרוד
נמרוד
24/05/2016 9:31:37

איזה כיף שהאתר חזר!

טורנטו הפתיעו לגמרי והאווירה במשחקי בית שלהם מדהימה וזה משפיעה עליהם לגמרי. השאלה באמת היא אם הם יכולים להביא את אותן אנרגיות בהגנה וביטחון בהתקפה גם למשחק חוץ.

טורונטו סגרו מצוין את הצבע בשני משחקי הבית ואם אני לא טועה קליבלנד זרקו משהו כמו 20 שלשות למשחק ב2 המשחקים הראשונים בסדרה ו40 במשחקים 3 ו4. אמנם טורונטו יצאו לא רע גם לקלעים אבל אני מאמין שהקאבס ייקלעו טוב יותר אצלם בבית ויהיה מעניין לראות איך טורונטו יגיבו

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:30:35
Reply to  נמרוד

שמת את האצבע על ההבדל המרכזי.

שישקבב
שישקבב
24/05/2016 9:35:46

חברים אתם מתעסקים בטפל.. העיקר הוא שיש אחלה פלייאוף עם 4 קבוצות ראויות.. הלוואי וטורונטו ואוקלהומה ייעלו כי בסופו של דבר כל ישראל נגד לברון וטוב שכך.. שיפסיד ויעבור לג"ס עונה הבאה.. מה שבטוח אפשר בפה מלא כבר להגיד שהוא לעולם כבר לא יהיה השחקן הטוב בהיסטוריה.. לדעתי אפילו לא בחמשת הטובים.
ורק עוד דבר אחד יש לי להגיד: ביומבו ביומבו ביומבו איזה נשמה של שחקן עם 2 חסימות (כולל אחת על ג'י אר סוויש בניסיון שלשה..) ו4 ריבאונדים (כולל 2 בהתקפה אם אני לא טועה) ב2 דק' האחרונות של המשחק נהדר נהדר נהדר!

יניב
יניב
24/05/2016 9:40:44

גיא פעם ראשונה העונה אני מסכים איתך.בהחלט יש אחלה סדרה במזרח וטורנטו כל הכבוד להם,ב2 משחקים הראשונים זה נראה שהם הולכים בדרך של אטלנטה והולכים להיות שטיח ללברון אבל הם הראו הרבה נחישות,הקרבה,לא מותרים על אף כדור(זה מה שציפיתי שאטלנטה יעשו דרך אגב) ולמרות שהיא קבוצה די מוגבלת הם נלחמים.לדעתי זפה נגמר להם הדלק אבל הם בהחלט הרוויחו את העערכה שלי לפחות.
לגבי גרי,אתה בעצמך נתת קטע שבו הראו שהוא עושה את אותו הדבר גם שאדאמס לא לידו.האמת שאני חלוק פה מצד אחד זה באמת מרגיז כי ההרגשה שיש כאן סוג של איפה ואיפה מצד שני לא בא לי שהסדרה לא תוכרע על המגרש אם כל השחקנים הכי טובים.
נ.ב לדעתי סבירות של מעל 80% שגרין יורחק מהמשחק החמישי עקב עבירה טכנית שהוא יחטוף ברביעי

גיא
גיא
24/05/2016 9:51:26
Reply to  יניב

מכיר את המשפט:
,fool me once shame on you
.fool me twice shame on me
?
אז זה שהליגה לא למדה אחרי 3 בעיטות,
!shame on them

דרך אגב – גרין יספוג הרחקה אוטומטית הן אחרי טכנית, והן אחרי פלגרנט
(שחקן שמגיע במהלך הפלייאוף ל-4 נק' מצטברות של פלגרנט פאול, מורחק מהמשחק הבא. הנק' זה החיבור של סוגי הפלגרנט – פלגרנט 1 שווה נק' אחת, פלגרנט 2 שווה 2 נק'. לגרין יש כבר 3 נק')

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 9:56:20
Reply to  גיא

למה הוא יורחק אחרי טכנית?
יש לו 4 ומרחיקים ב-7. יש איזה שילוב שעושים בין השניים?

Ish
Ish
24/05/2016 10:04:42

לא

יניב
יניב
24/05/2016 10:06:13

אני הבנתי שהוא מרחק טכנית אחת מהרחקה.אם לא אז טעות שלי והוא יורחק על פלגרנט

Etayle
Etayle
24/05/2016 10:08:25
Reply to  יניב

גם וגם. יש לו 7 טכניות , זה היה ככה גם במשחק 3. מה שכן אם הוא יקבל פלגרגנט אז הוא גם יהיה מורחק.
סתם שאלה נניח הוא מקבל גם וגם זה 2 משחקים הרחקה או 1 🙂

גיא
גיא
24/05/2016 10:09:42

טעות שלי. יש לו 4 טכניות.

Etayle
Etayle
24/05/2016 10:07:07
Reply to  גיא

מה שכן הולך להיות רותח הינו לבין אדאמס משחק הבא . (לקח לי שנה להבין באנגלית החלשה לי מה הליגה החליטה.העלתה את הרמת של העבירה ולא עשתה הרחקה ,מוזר)…

יניב
יניב
24/05/2016 10:16:26
Reply to  Etayle

לא חושב שיהיה חם בינהם.אדאמס עד עכשיו נראה כבן אדם קר רוח לחלוטין ולא מושפע משטיויות כאלה.בנתיים זה נראה שהסוג של האדשיות שלו לגרין מצליחה להוציא את גרין מהכלים ולא הפוך

עגל
עגל
24/05/2016 10:19:05
Reply to  יניב

בדיוק, אדאמס עושה בי"ס לגרין. אם הוא ישחק איתו בכוח היום בלילה הוא יוציא אותו לגמרי מפוקוס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/05/2016 12:47:28
Reply to  יניב

אי אפשר לעצבן את אדאמס, הוא רק מעצבן אחרים. ממש כמו עגל שלנו 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:18:10
Reply to  Etayle

היא לא העלתה שום רמה.

איבקה שלך עשה בדיוק אותו דבר לגריפין בפלייאוף, רק שבמקום הרגל הוא השתמש עם היד.

וכשאוהדי אוקלהומה מדברים על הגינות הם צריכים לזכור שהקבוצה שלהם נגנבה (קניין רוחני) מהאוהדים של סיאטל.. קצת פרופורציות.

עגל
עגל
24/05/2016 10:21:08

בן שחור יש לך טעות – אוהדי הקבוצה שנקראת היום אוקלהומה סיטי הם אותם אוהדי סיאטל הטובים והישנים שהולכים עם הקבוצה באש ובמים. ההטפה שלך נכונה לאוהדים החדשים שאשכרה גרים בעיר אוקלהומה סיטי.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:33:50

נו ?

הם מכשירים את השרץ. אם הם באמת היו אוהדים של הסופרסוניקס אז הם היו מתאבלים עליה, ולא עוברים בטרייד לקבוצה אחרת.

איך אפשר לעבור מלאהוד את סיאטל סופרסוניקס ל אוקלהומה ת'אנדר ?

זה כמו שמישהו יבוא מחר ויגיד לי שממחר קוראים להפועל ירושלים – אליצור תל אביב (בלי לערב חסויות בשם) – על גופתי המתה.

אפילו "מגדל" בין הפועל ל ירושלים זו לא אופציה מבחינתי (לא קניתי ולא אקנה גופיה כזו)

אבל זו הפרשנות שלי למושג "אהדה". זה עולם חופשי שכל אחד יאהד מה שבא לו…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
24/05/2016 10:49:06

אגב, אני לא יודע מה היה העניין עם פילדלפיה ווריירס שעברו למפרץ, ובאילו נסיבות, ואולי גם זה לא היה כשר, אין לי מושג.

אני רק אומר שכל העסק הזה של אתיקה ומוסר באן בי איי (ובכלל בחיים) הוא מאוד גמיש עד לא קיים. אז להתעסק בבעיטה של גרין לאשכים כלשהם זה קצת קטנוני.

סאעמק. יש משחק חשוב הלילה, ותראו על מה אנחנו טוחנים במוח…

עגל
עגל
24/05/2016 13:39:39

צריך לרוץ ולשחרר את השרירים התפוסים (בעיקר בלסת) לקראת הלילה.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:29:17
Reply to  יניב

אטלנטה עשו בדיוק מה שטורונטו עשו בשני הנצחונות האחרונים. אתה יודע מה ההבדל? אחוזי הקליעה לשלוש של הקאבס.

יניב
יניב
24/05/2016 10:44:57

זה ממש לא נכון,כי ההבדל הוא קודם כל שטורנטו הגיבו לקליבלנד בניגוד לאטלנטה.טורנטו ב 2 משחקים הא=ראשונים החליטו שקליבלנד לא תנצח אותה מהשלשות וקליבלנד קרעו אותם מבפנים אז הם החליטו לשנות טקטיקה ולנעול את הצבע.אטלנטה שאתה כל כך מסנגר עליהם חטפו פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם(להמשיך ?) שלשות באותו תרגיל ולא שינו כלום.
אטלנטה שיחקו בצורה נרפת וטרונטו משחקים בנחישות זה כל ההבדל.

שמייקל
שמייקל
24/05/2016 10:12:41

גמר ת'אנדר טורונטו?? היתכן?
ואז טורונטו יקחו…איזה אדיר זה יהיה.

יניב
יניב
24/05/2016 10:17:29
Reply to  שמייקל

רק תחשוב שבשנה אחת גם לסטר ונגיד גם טורנטו זה דבר שלדעתי אין לו אפילו הסתברות סטטיסטית להתרחש.
מה שכן במצב כזה החוברת של ביף מחזרה לעתיד לעולם לא הייתה חשובה יותר 🙂

שמייקל
שמייקל
24/05/2016 12:10:55
Reply to  יניב

תשמע ביף חזה את האליפות של המרלינס בבייסבול ב-1997…הוא חזה את זה ב-1987 לפני שהייתה קבוצה בפלורידה…

john
john
24/05/2016 10:16:51

חברה אי אפשר לטעון דבר והיפוכו. כשהקאבס מביסים את טורונטו לטעון שהקאבס רמה מעל כולם וכשאותה קבוצה מפסיקה לשמור חזק ומחטיאה שלושות קלות יותר ממה שקלעה מול ההוקס פתאום זה מעיד על גדולתה של טורונטו. נהנתי מאוד מהמשחק אבל לא הרגשתי שטורונטו לקחו זריקות קשות וקלעו אותם. הם פשוט קלעו את מה שהקאבס נתנו להם. הקאבס עד הרבע הרביעי הסריחו. הם הניעו כדור אבל החטיאו זריקות נוחות. אם לאורי דה רוזן הכפילו את האחוזים שלהם מהשדה וביומבו היה חזק על הריבאונד ועדיין הם ניצחו בקושי.

גיא
גיא
24/05/2016 10:24:57
Reply to  john

היום הגארדים של טורונטו קלעו ברבע הרביעי כמה סלי קלאץ' לא קלים בכלל. אחרי שהקאבס עלו ליתרון, לאורי, דרוזן וג'וזף , הראו הרבה אופי, וקלעו כמה סלים שגמרו את הקאבס.
לגבי ההחטאות של הקאבס – לא בכל יום הם יקלעו רק 3 מ-22 במחצית הראשונה, כאשר רוב מוחלט של הזריקות ממבטים פנויים.
זה היה הימור של הראפטורס – הימור שהצליח.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:25:40
Reply to  גיא

מייק בודנהולצר מקלל במחשכים.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:27:26
Reply to  john

המשחק של טורונטו מבוסס על זריקות קשות של דה-רוזן לאורי וג'וזף. זה היה הרבה יותר נחמד אם פטרסון/קארול ושות היו קולעים את כל המבטים הפתוחים שהם מקבלים.

אופיר נ
אופיר נ
24/05/2016 10:46:10

מסכים איתך עידו.

הבעיה היא שהקליעות הקשות האלה, לא ייכנסו במשחק הבא באוהיו.
ושם הרבה יותר חשוב שגם הרול פליירס של טורונטו ייתנו את התפוקה שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 11:30:07
Reply to  אופיר נ

עם שני אלה אתה אף פעם לא יודע מתי הזריקות יכנסו או לא בגלל שהן תמיד זריקות קשות. מסכים איתך לגמרי שכדי שהראפטורס ינצחו חייבת להיות תרומה התקפית גדולה יותר מהשאר. קארול כל פעם מקבל שעה לעמוד לכוון ולהחטיא.

אלי לס
אלי לס
24/05/2016 10:24:37

הליגה הפכה את הפלייגרט 1 לפלייגרט 2 ולכן חסרה לו נקודה אחת בשביל להיות מורחק אוטומטית

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:25:05

גיא כמה הערות:
1. דווקא קליבלנד ניצחה את הקרב על הקרשים.אם כי לא בפער משמעותי.
2. האיבוד היחידי של קליבלנד ברבע הרביעי היה "חטיפה" של לאטורי על לברון כשמה שהוא חטף היה בעיקר היה היד של קינג ג'יימס אבל שריקה לא הייתה. בכלל זה היה משחק שמהבחינה הזו נוהל טוב – מעט מאד איבודים לא מחוייבים.
3. הסיבה שקליבלנד הפסידו בסופו של דבר היא שאחרי ההתחלה של 11 מ-11 ברביעי הם סיימו 1 מ-10.

גיא
גיא
24/05/2016 10:28:37

ב-2 הדקות האחרונות של המשחק אלו היו רב' התקפה של פטרסון וביומבו שהבטיחו את ניצחונם של הראפטורס.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:41:05
Reply to  גיא

בסדר זה מאד לוקאלי. הם הבטיחו את הניצחון באותה מידה שהקליעות של דה-רוזאן ןלאורי עשו זאת או ההחטאות של הקאבס בצד השני. זה עדיין לא אומר שהקאבס היו בחיסרון בולט בריבאונד.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 10:49:37

עוד משהו קטן שעבר לי בראש במשחק – הקנס של קייסי השתלם בסופו של דבר. בחצי הראשון שרקו רק 4 עבירות לקאבס (0 ברבע הראשון!!) והראפטורס לא הגיעו פעם אחת לקו. בחצי השני השופטים פתאום נזכרו שהם יחטפו על זה בראש והתחילו לשרוק כל מגע (אני שונא את החוסר עקביות הזה). בכל מקרה זה הוביל ל-13 עבירות של הקאבס ו-19 זריקות עונשין מאד משמעותיות לניצחון.

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 11:32:43

ברור .
קייסי לא ירה מהמותן הןא התכונן לראיון ואמר בדיוק מה שתיכנן להגיד בצורה שתשרת הכי טוב את.מטרות הקבוצה.

הראל
הראל
24/05/2016 11:24:47

הלוואי שטורנטו יעיפו את לברון

איתי
איתי
24/05/2016 11:32:12

קייל לאורי אני מתנצל בפניך. יצאת גבר גבר

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 11:37:22

כמה מלים על טרולים גיא לדוגמא בחור שמוכיח שיש לו ראש בפרויו והוא מסרב לחלוטין להשתמש בו מהמר על ניצחון של קליבלנד נגד ההיגיון שהוא עצמו פיתח .
מתעקש שלא היה מקום להרחיק את טריסטאן טומפסון ולא משנה מהי האמת.
אז לדעתי האוביקטיבית יש מקום גם להרחיק את טומפסון וגם להרחיק את הטרול הזה גיא לשבועיים מפרויו ותגובות למנ כי הוא מתעקש לצאת אהבל ועל כך חייבים להעניש.

יוסף בן משה
יוסף בן משה
24/05/2016 12:13:45

טרול

גיא
גיא
24/05/2016 13:12:49

הפסיכואנליסטית הלן דויטש (תלמידתו של פרויד) אמרה:
"בסופו של יום, מטרתו האולטימטיבית של כל מחקר היא לא אובייקטיביות, אלא האמת."

https://www.youtube.com/watch?v=hpp13kwRzTY

יש לך הזדמנות להתבונן שוב באירוע הפלופ הנודע לשמצה. אני אשמח שתציין מה תומפסון עשה שמזכה אותו בהרחקה.

נזכרתי פתאום בדרך של פראצ'ט לטיפול בטרולים:
"אתה מציע לירות בטרולים בדם קר, סרג'נט?"
"לא אדוני. רק יריית אזהרה לראש, אדוני."

עידו גילרי
עידו גילרי
24/05/2016 13:21:46
Reply to  גיא

גיא אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ונשמע כמו ברווז אז כנראה זה רבין.

גיא
גיא
24/05/2016 13:24:19

להחמיץ הזדמנות לכתוב תגובה טיפשית במיוחד זה בניגוד ברור לאופי שלי…

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 13:49:47
Reply to  גיא

לרגע לא שללנו ממך את זכותך.
רק הצענו שתדחה את הצורך לסיפוקים מהירים בשבועיים ואולי על הדרך תמצא את הראש שאיבדת או אולי תלמד להשתמש בו .

גיא
גיא
24/05/2016 14:33:13
Reply to  גיא

אבוד. כשאתה כבר בעשור החמישי לחייך, קשה ללמוד תרגילים חדשים.

לך, יש אולי סיכוי.

אבל ככה, לדרך, קבל עצה ידידותית –
איש חכם בשם אייב אמר פעם:
"עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה טיפש,
מאשר לדבר ולהסיר כל ספק."

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 14:40:36
Reply to  גיא

חחח אחלה חוש הומור גיא אי אפשר להגיב לתגובתך שם בענין העצה של החכם . אז כאן .
אבל עכשיו תענה בבקשה הנה דפוס פעולה ברור אצלך .
ניתחת כל כך יפה
א אאפטורס רוצים אליפות .
ב הם ניצחו וכעת הביטחון יעלה הם יודעים שהם יכולים הצפי למשחק צמוד.
ג המשחק בבית.
או קיי עכשיו חוץ מהקונצנזוס וחוץ מלהתנד

משה בן יוסף
משה בן יוסף
24/05/2016 14:42:29
Reply to  גיא

נקטע והרי ההמשך אז מה גרם לך להמר על קליבלנד כשכל הנימוקים טוענים הפוך ?

עגל
עגל
24/05/2016 13:42:56
Reply to  גיא

כשאני מסתכל עכשיו זה בכלל לא נראה לי כמו פלופ של לברון אלא מכה חזקה ש TT נתן לו ולברון שלא צפה אותה איבד שיווי משקל

Ghost Rider
Ghost Rider
24/05/2016 11:43:34

הקהל של טורונטו מדהים, כנראה הטוב בליגה. זה אופייני לקנדים? מפתיע.

ינון יבור
ינון יבור
24/05/2016 13:11:31
Reply to  Ghost Rider

כן – קהלים מאוד מחויבים ופעילים בדרך כלל.

דרור
דרור
24/05/2016 13:02:18

איזה כיף שלא הרחיקו את גרין, אני רוצה שאוקלהומה ייקחו אותם עם גרין.
אבל…הלילה גרין הולך להתפוצץ, וכן, גיא היקר, הוא יהיה הול אוף פיימר כי הוא שחקן עצום.
נ.ב. לברון נשמר ע"י קארול, ביומבו, וכיוב'….ולא קולע. מדהים. אנחנו רק מרוויחים כי קאבס עברו לבידודים של קיירי, יותר יפה לעין. ולמנחם היקר, קווין לאב הוא ממש חשופית….חייב טו מאן אפ, הוא היה מביך.

גאפר
גאפר
24/05/2016 18:57:45
Reply to  דרור

שחקן עצום, איש קטן… איש? סליחה… בהמה.

שמייקל
שמייקל
24/05/2016 19:20:32
Reply to  גאפר

אני מוכן בהמה כמוהו בכל קבוצה

שמייקל
שמייקל
24/05/2016 19:20:52
Reply to  שמייקל

באד בוי אמיתי

גאפר
גאפר
25/05/2016 3:40:16
Reply to  שמייקל

כן… זה יכל להיות מרגש…. שתי ציפורים במכה אחת… ובכל זאת, אם הייתי רוצה לראות קרבות כלבים, הייתי הולך לקרבות כלבים.

captain beefheart
captain beefheart
24/05/2016 14:39:38

מישהו רוצה להגיד ל-ESPN שגמר המזרח כבר החל?
http://espn.go.com/nba/bracket

שמייקל
שמייקל
24/05/2016 19:21:11

חחחחח