סיקור גיים 2 – ג"ס – אוקלהומה / MBK

גולדן סטייט וורירס (1) 118 – אוקלהומה ת'אנדרס (1) 91

OKC הצליחה לעשות בשבועיים האחרונים ( יותר נכון ב 3 משחקי החוץ הרצופים שלה ) לעשות את מה שכל הליגה הצליחה לעשות משך עונה שלמה ( לנצח 2 פעמיים את הספרס וגולדן סטייט בביתן , 3 פעמים )

הלילה הלוחמים הגיעו מפוקסים מתמיד , הגיעו חדים כתער ובודדו את האנטנות של המ.ק מהרעמים המסוכנים.

בכלל המאזן של גולדן סטייט לאחר הפסדים העונה עמד על 0-11 לפני המשחק ( 9 עונה רגילה + 2 פלייאוף ) , כשהיא קולעת 121 נקודת בהפרש של 15 למשחק . הלילה עם עלתה ל 12-0 עם 118 נקודות ו 29 הפרש.

גולדן סטייט פתחה טוב את המשחק והובילה כבר בהפרש של 10 במהלך הרבע ה I , שנגמר 27-20 ללוחמים . רגעיי חרדה על יושבי האורקל הגיע שקארי זינק לשורות הראשונות להציל כדור , מפלס המתח ירד כשקארי חייך וחזר לפארקט .
https://www.youtube.com/watch?v=2nHrHcG3gQc

אולקהומה השיגה מיני קאמבק במהלך הרבע ה II שלשה של דיון ווטרס השלימה מהפך 46-47 ל OKC .

גולדן סטייט לא איבדה את העשתונות וסיימה את הרבע בריצת 2-9 ולמחצית ב + 8 ( 49-57 )

הלילה להבדיל ממשחק 1 ההבדל המרכזי היה הרבע ה 3 .במשחק 1 OKC קלעה 38 נקודוות הלילה ההספק שלה היה חצי מנה כשגולדן סטייט קולעת 31 מנגד .

סטפן קארי ניפק 2 דקות כמו שרק הוא יודע לנפק שימו לב לנתון הבא –

7:10 שניות לסוף הרבע גולדן סטייט מובילה ב 7 בלבד ( 57-64 ) , 11 נקודת לקארי

5:11 לסוף הרבע 79 – 59 לגולדן סטייט , 26 נקודת לקארי

זה היה חיסול ברמת ביצוע שרק ה MVP המכהן מסוגל להוציא , לאלו שהתבלבלו עם המספרים 15 נקודות לקארי ב 2 דקות ( 3 מ 3 לדאון טאון 4 מ4 מהקו ומהשדה ) מול 2 בלבד של OKC

זה היה הרבע ה 35 העונה של קארי עם 15 + , אבל זה לא היה רבע אלו 2 דקות שקארי במו ידיו חיסל את OKC לחלוטין .

מאותה נקודה גמר המערב נראה כמו המקביל לו באזור המזרחי והתנהל במעמד צד אחד וכמו שאנחנו פחות אוהבים עם זמן זבל אחד ארוך

הרבע ה III הסתיים ב 20 (68-88 ) , גולדן סטייט תפחה את הרבע ה IV באופן חד ברור להסיר כל ספק מי תהיה המנצחת , ריצת 2-11 הריצה את הגולדן בויז ל 99-70 , הלוחמים כבר הוליכו ב 35 -82-117 ול OKC לא נותר אלא טו סמולר דה השפלה לקראת הסיום. ולא להכנס למועדון ה 30 ( ספרס , קאבס , בולס ועוד חוו זאת השנה )

הסדרה חוזרת במצב מאוזן לאוקלהומה מס מס 3 בלילה שבין ראשון לשני 3:00 לפנות בוקר , תאגרו כוחות בסוף שבוע.

למרות הבלאוו אאוט גולדן סטייט קיבלה W על המשחק אוקלהומה יכולה להיות מעודדת כי היא הצליחה לגנוב את יתרון הביתיות שאלת השאלות האם תצליח לעשות מה שלא קרה העונה וזה להנחיל לגולדן סטייט 2 הפסדים רצופים.

OKC הוכיחה מול הספרס שהיא יודעת להתאושש גם מתבוסות קשות . אף קבוצה לא ניצחה יותר מפעמיים העונה את גולדן סטייט להוציא פורטלנד ( 1 בעונה רגילה , 1 בפלייאוף ) עם הנתון הזה OKC תצטרך להתמודד כשתנסה לחזור לגמר הליגה לראשונה מאז 2012.

קארי סיים עם 28 והוליך 7 לוחמים בספרות כפולות

דוראנט שסיפק משחק נהדר של 29 ( 23 בחצי , 16 ברבע ה II )  באחוזים טובים אבל הוסיף 8 איבודים הוביל את OKC ולא הספיק ,ווסטברוק עם 16 באחוזים מזעזעים כהרגלו בקודש

גולדן סטייט ניצחה 45-36 בריבאונד ,קיבלה 50 נקודות מהספסל ( לא רק בזכות הרבע האחרון )

ו 46% מול 30% מדאון טאון ( 13 – 7 )

(OKLAHOMA CITY THUNDER (1-1
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
K. Durant F 35:16 11-18 2-4 5-5 -17 1 5 6 1 4 1 8 0 0 29
S. Ibaka F 29:49 1-6 1-4 0-0 -12 3 5 8 0 4 3 0 0 0 3
S. Adams C 35:53 4-6 0-0 1-2 -25 2 8 10 0 2 0 0 0 0 9
A. Roberson G 15:21 2-5 1-2 0-0 -19 0 3 3 0 1 0 1 1 0 5
R. Westbrook G 31:28 5-14 1-5 5-5 -27 1 0 1 12 1 2 3 0 0 16
E. Kanter 14:49 3-5 0-0 0-0 -11 0 2 2 1 4 0 2 1 1 6
D. Waiters 28:59 3-11 1-4 0-2 -22 0 1 1 3 1 1 1 1 2 7
R. Foye 18:18 2-4 1-2 0-0 -2 0 2 2 1 1 1 0 1 0 5
A. Morrow 08:31 1-3 0-1 3-3 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 5
K. Singler 08:21 0-0 0-0 0-2 -2 0 1 1 0 1 1 0 0 0 0
C. Payne 07:04 1-4 0-1 0-0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 2
N. Collison 06:11 2-2 0-0 0-0 +2 0 2 2 1 1 0 0 0 0 4
N. Mohammed DNP – COACH'S DECISION
Total 240 35-78 7-23 14-19 7 29 36 22 22 9 15 4 3 91
44.9% 30.4% 73.7% TEAM REBS: 9 TOTAL TO: 16
(GOLDEN STATE WARRIORS (1-1
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
H. Barnes F 30:54 5-8 1-1 0-0 +19 3 3 6 3 4 0 0 0 1 11
D. Green F 32:08 4-9 2-4 0-0 +24 2 6 8 7 3 1 1 2 1 10
A. Bogut C 15:49 2-2 0-0 0-0 +14 3 3 6 1 3 1 2 0 0 4
K. Thompson G 29:56 5-17 2-8 3-4 +26 0 2 2 4 0 1 2 0 0 15
S. Curry G 29:40 9-15 5-8 5-5 +24 0 2 2 3 0 1 3 0 0 28
A. Iguodala 25:32 4-10 1-3 5-6 +18 1 2 3 1 1 3 0 0 0 14
F. Ezeli 13:32 5-5 0-0 2-6 +8 1 4 5 1 3 0 1 1 0 12
S. Livingston 17:26 1-3 0-0 0-0 +6 1 3 4 3 2 0 0 0 0 2
A. Varejao 06:15 1-1 0-0 2-3 +6 3 1 4 0 2 0 0 0 0 4
L. Barbosa 15:49 2-6 0-1 0-0 0 1 1 2 2 2 2 1 0 2 4
M. Speights 09:18 5-6 2-2 1-2 -8 0 2 2 0 0 0 2 0 0 13
I. Clark 07:04 0-3 0-1 1-2 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1
B. Rush 06:38 0-0 0-0 0-0 -2 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Total 240 43-85 13-28 19-28 15 30 45 26 21 9 12 3 4 118
50.6% 46.4% 67.9% TEAM REBS: 9 TOTAL TO: 12

 

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
95 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא
גיא
19/05/2016 7:03:26

ההבדל הגדול הלילה, חוץ מקרי ומופע הזיקוקים שלו?
הלוחמים outhustled את הת'אנדר.

דובי
דובי
19/05/2016 7:07:13
הגב ל  גיא

יש לך מילה טובה על הורנאסק בשבילי?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 7:12:06
הגב ל  דובי

המון מילים. יש לך הרבה סיבות לאופטימיות בחירה מצויינת של ג'קסון.

גיא
גיא
19/05/2016 7:33:26

מה שעידו אמר.

דובי
דובי
19/05/2016 8:24:29
הגב ל  גיא

מותק אתם

דובי
דובי
19/05/2016 7:06:37

תודה רבה.
קארי בזון זה מחזה שכל מה שאני צריך כדי לצרוך ממנו סרט באורך מלא זאת כורסא עם ריקליינר ושישיית בירות.
זוכר שניים שהימרו על חמישה משחקים צמודים ו4:1 לג"ס.

MBK
MBK
19/05/2016 7:13:16
הגב ל  דובי

באוקלומה יהיה סיפור אחר
קארי שרף שם את הפארקט בביקור האחרון שלו עם 12 שלשלות
לדעתי אלא אם OKC יקטינו את הטבעות הסדרה תחזור ב 1-3 לגולדן סטייט
מצד שני לא אכפת לי לטעות ולהגיע למשחק 7
זה משחק לא משקף בין 2 קבוצות שלרוב הולכות צמוד מאוד עד הסוף

MBK
MBK
19/05/2016 7:15:52

ווסטברוק בחולצה קרועה ובלוק של הומלס במסיבת העתונים , פרייסלייס

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 7:15:56

דווקא הווריורס הגיעו מאד לא מפוקסים (וגם הת'אנדר). הרבע הראשון היה די מחריד עם המון איבודים מטופשים והחטאות שלא קשורות לכלום.

MBK
MBK
19/05/2016 7:17:39

נכון
גולדן סטייט דפקה הופעה נוראית , היה משחק עלוב
הגיע ל OKC לנצח

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 7:21:53
הגב ל  MBK

לא דווקא מהרבע השני העניינים השתפרו בשתי הקבוצות.

איל
19/05/2016 7:28:51
הגב ל  MBK

מידן
הווריורס לא היו מפוקסים בהתחלה במאה אחוז. לשמחתם קליי היה מפוקס וקבר שתי שלשות. בהמשך כמובן הם שיחקו חבל על הזמן

MBK
MBK
19/05/2016 7:46:10
הגב ל  איל

איל ועידו
לא זכור לי יצא לי לקרוא סיקור/פריוויו/פוסט פרי עטכם
עד אז אני מציא שתתעסקו בעיקר ולא בתפל , אם אתם לא מבינים מטאפורת אז יש אחלה סיקור ב one ( נראה לי ,לא נכנסתי לאתר מעל שנים )
לדעתי כשקבוצה מפרקת קבוצה כמו OKC ב 30 הפרש היא מגיעה מפוקסת למשחק
אודה לכם אם לא תגיבו לתגובה זו ונסיים בצורה מכובדת את הדיון

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 8:04:50
הגב ל  MBK

מידן, לא מקובלת עלי הגישה הזאת. בדיוק בשביל זה יש את החלק של התגובות. אף אחד לא בא אליך בטענות על הסיקור אלא חיווינו דעה על מה שהיה במשחק. אני לא מבין את הגישה המתגוננת הזו כאילו יש פה איזו התקפה אישית עליך. מעבר לזה צורת ההתבטאות הזו היא סוג של סתימת פיות שהורגת כל מקום לדיון.

דובי
דובי
19/05/2016 8:25:55
הגב ל  MBK

הכל טוב ילדים?

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 7:21:46

הפתעת הערב היה משחקם של בוהי הווריורס איזלי וספייטס

MBK
MBK
19/05/2016 7:25:35
הגב ל  מנחם לס

הם קלעו ב 10 מ 11 מהשדה
כשנותנים לך אתה צריך לקחת

צביקה
צביקה
19/05/2016 7:29:08

רוקלוהמה גאילו ויתרו מראש. לא יכול להיות שכבר עד המחצית יתרון בריבאונדים ללוחמים. אוקלנומה לא יכולים לנצח ככה.

עגל
עגל
19/05/2016 7:30:03

אם איבקה לא ימצא את עצמו במערך ההתקפי כמה שיותר מהר אוקלהומה תהיה בצרות, לא משנה כמה אדאמס ישתדל

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 7:33:25
הגב ל  עגל

זה היה פקטור מאד משמעותי. הוא החטיא המון והכל זריקות פתוחות לגמרי.

איל
19/05/2016 7:32:44

נראה לי שלמשחק הבא אוקלהומה תשנה את ההרכב. יש גבול כמה אפשר לשחק 4 על 5 בהתקפה.
אגב, אני בכלל לא מבין מה ההגיון להעלות בחמישייה שחקן שלא נוטל שום חלק בהתקפה. מילא אם היה מגן ברמה של, נניח, ג'ימי באטלר. אבל קליי לא מתקשה במיוחד מולו.

john
john
19/05/2016 7:49:58
הגב ל  איל

אין ל-OKC שום סיבה לדאגה על בסיס המשחק הזה. גם תיאורתית הם כבר לא חייבים לנצח פעמיים ברצף עד סוף הסדרה. ווסטברוק במשחק אנמי כשהוא מוריד רק ריבאונד אחד במשחק שלם. משהו פשוט לא התחבר אצל OKC. לא היה פוקוס. לי זה לא נראה קשור לכדורסל אלא ירידה מנטאלית מהניצחון הראשון. זה הוציא מהם הרבה. החזרה ל-OKC תהיה קשה לגולדן סטייט. יש לי הרגשה שחוזרים לאוריקל ב-2-2. אני עדיין מאמין שזו סידרה של 6-7 משחקים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 8:24:56
הגב ל  john

אם חוזרים לאורקל ב 2-2 אז אוקלהומה יצטרכו לפחות מעשית לנצח 2 רצוף, כי אני לא רואה אותם מנצחים דווקא את ה 2 משחקיי חוץ במפרץ.

איל
איל
19/05/2016 15:06:45
הגב ל  john

לא התוצאה גרמה לי להרגיש ככה על העובדה שגרין פשוט עמד בצבע בלי קשר למיקום של רוברסון.

שי אבן צור
שי אבן צור
19/05/2016 7:55:53

איבקה הפך ממפלצת צבע לזורק שלשות בינוני. לא מובן

סוף הרבע השני היה אמירה חזקה של הלוחמים לרעמים: לכם יש את אדמס וקנטר? אין בעיה. גם במשחק שלכם, ברבע שקרי קולע 0 נקודות וקליי רק 2, יש לנו מספיק כלים להתמודד אתכם.
יותר מזה, אנחנו גם יודעים להילחם לא פחות מכם.

אלו היו הדקות שהכריעו את המשחק ואולי את כל הסדרה

יאיר
יאיר
19/05/2016 8:44:03

מה ששי אמר!

MBK
MBK
19/05/2016 9:57:43

+1

סומסום
סומסום
19/05/2016 8:22:05

עוד לא הספקתי לראות (פרט לדובדבן של סטף – מה יש להגיד?). אבל לפחות הסטטיסטיקה מצביעה על ערב פושר של ראסל. ואין לאוקלהומה סיכוי לנצח משחק בסדרה בלי ערב טוב עד מעולה שלו. תנאי הכרחי.

ושוב נגיד תודה לת'אנדר שהעבירו אלינו את רג'י תמורת כל-מיני-סתם, והפקירו את עצמם, אול-אין על ראסל, בלי שום מחליף מתקבל על הדעת, בטח לא לסדרת גמר.

עגל
עגל
19/05/2016 8:30:05
הגב ל  סומסום

רג'י ג'קסון שחקן מצוין אבל גם מקרה ראש (מינורי). באוקלהומה הוא לא קיבל את המקום שהגיע לו. קצת כמו הארדן רק פחות מוכשר

Berch
Berch
19/05/2016 8:45:49

תודה על הסיקור.
קארי תופעה. אין מילים. שתי דקות כאלה, ובאופן לא חד פעמי, הם מה שמביא להשוואתו עם הגדול מכולם. לא ענייני סטטיסטיקה 🙂

סתם אחד
סתם אחד
19/05/2016 9:22:28

בהנחה שגולדן לא מפסידים 2 רצוף יש 2 אפשרויות : ניצחון של גס במשחק 3 נותן להם את הסידרה וניצחון של אוק אומר שכדי שיזכו בסידרה כל שאר המשחקים יהיו נצחונות חוץ ו-4:3 לאוק'.
אבל זו רק הנחה ומתישהו הם יכולים להפסיד (רצף הניצחון אחרי 15 הפרש נגמר גם להזכירכם)

נתי
נתי
19/05/2016 9:49:33
הגב ל  סתם אחד

יש סטטיסטיקות שהם מובהקות של עונה רגילה ולא רלוונטיות לסדרה שלמה מול אותה קבוצה.
בדיוק כמו הבייתיות, שלא היה לי ספק לרגע שגם קבוצה שהפסידה כל העונה משחק אחד או שניים בביתה תפסיד יותר מזה בפלייאוף, כך גם לדעתי רצף 2 המשחקים.
דינאמיקה אחרת לחלוטין לדעתי

סתם אחד
סתם אחד
19/05/2016 13:12:49
הגב ל  סתם אחד

הללללוווו…..

הכינוי תפוס!

זה שאני מסכים עם התגובה שלך לא אומר שאתה יכול לגנוב לי את הכינוי 🙂

נתי
נתי
19/05/2016 9:45:36

שאלה למומחים כאן:
אני יודע שזו בעיה כללית, אבל היות ובפלייאוף אני מגביר צפייה זה הופך לחמור שבעתיים:
רק לי מפריע שלמעשה בהתקפה אין שום חוקים? רק לי זה כואב בעיניים?
בעיית הצעדים הולכת ומחמירה עם השנים, זה כבר פארסה ממש.
אבל זה כבר מעבר: ברצף של קארי באחת השלשות הוא ממש דורך על הקשת וכלום. בחסימות של גרין לפעמים הוא פשוט צועד קילומטרים ועוד שאר ירקות.
הבנתי שרוצים לקדם התקפה אבל זה יותר מדי בשבילי.
רק לי זה צועק? זה אני שקשה לי לעקוב אולי אחרי השתנות של חוקים (מודה שעד היום לצעד ממסירה עוד בקושי התרגלתי)? או שיש פה עוד שקשה להם עם זה?

MBK
MBK
19/05/2016 10:01:01
הגב ל  נתי

מצד שני תחשוב שהיו עוצרים את המשחק כל 8-10 שניות על צעדים
יש משהו בנקודה שלך , דרך אגב על הסל ה 3 של קארי בסרטון הוא קיבל 2 בלבד , השדר אמר שזה ל 3 אבל הוא קיבל 2

נתי
נתי
19/05/2016 10:15:26
הגב ל  MBK

אבל לא היו עושים כל כך הרבה צעדים אם החוקים היו אחרים או שלפחות הייתה הקפדה על הקיימים…

עגל
עגל
19/05/2016 10:27:32
הגב ל  נתי

צודק אבל עניין הצעדים בנבא קיים כבר לפחות 30 שנה

נתי
נתי
19/05/2016 10:03:48

לכל המאוננים על גולדן סטייט אני אחרב לכם את האורגזמה:
גולדן לקחו בינתיים(בלי דגש על בינתיים) אליפות אחת,כשלכל היריבות שלה לתואר היו פצועים משמעותיים.קוראים לזה אליפות עם כוכבית.בעקבות שיא חסר משמעות גולדן סטייט הפכו מאלופה חלשה שחובת ההוכחה עליה למועמדת לתואר הקבוצה הטובה בהיסטוריה.אם היא אכן מועמדת כבר כרגע,ההיסטוריה של הנבא מבישה.למעשה,הסדרה מול אוקלהומה כרגע זו הסדרה הראשונה(כולל שנה שעברה)שבה היא נתקלת במועמדת לתואר ללא פציעות.מתקשה להאמין שהיא תעבור את אוקלהומה ואז את קליבלנד בזו אחר זו כל עוד אלילת המזל לא תתערב לטובתה שוב בדמות החלקה של לברון על בננה. דבר נוסף: ראיתי תגובה בפוסט של המשחק שגרין הוא השחקן הכי חשוב בגולדן..תהיו בריאים.שחקן בינוני שנמצא בקבוצה שיש בה איומים גדולים ממנו בהרבה והוא זוכה מן ההפקר,אני מתפלל שיעלה לו השתן לראש והוא יעבור להיות שחקן מוביל בקבוצת נ.ב.א ואז תראו כמה השחקן הזה אוברייטד,קצת מזכיר לי את סטפנסון שהיה באינדיאנה.עוד דבר,אנשים פה חושבים שאם סטף קארי דורש לשחק,סטיב קאר מסוגל להגיד לו סתום תפה ושב בחוץ-אתם חיים בסרט אמנם סטף מבין את חשיבות ההיררכיה אבל הוא לא משה רבנו,יש לו אגו,הוא משחק אותה קול עם המגן שיניים וההסתובבויות לפני שהכדור מגיע לסל והמגבת על הראש.אם אתם חושבים שיש מאמן שיכול לאסור עליו לעלות לשחק כשהוא כשיר ורוצה בלי להסתכן באיבוד מקום העבודה אתם ממש תמימים. המשך סדרה מוצלחת ומהנה ללא פצועים

נתי
נתי
19/05/2016 10:04:54
הגב ל  נתי

אגב אנחנו 2 נתי פה אני לא מגיב נון סטופ חח

עגל
עגל
19/05/2016 10:30:24
הגב ל  נתי

אתם שניכם מדברים עם עצמכם כמו מיסטר פיקס ב"מסביב לעולם ב-80 יום"
דריימונד הוא לא אוברייטד הוא פשוט מתאים לקבוצה. ברור שאם יהיה שחקן מוביל בקבוצה אחרת זה לא ילך חלק.
נ.ב. למשה רבנו היה אגו גדול

הייט אשברי
הייט אשברי
19/05/2016 10:58:54
הגב ל  נתי

HATER

כוכביות יש בראסיות שקיבלת כשהיית בביה"ס . אם פצועים פירושם כוכביות , אז חצי מאליפויות ה- NBA הן עם כוכביות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/05/2016 15:21:37

לול

שי אבן צור
שי אבן צור
19/05/2016 11:24:07
הגב ל  נתי

התסכול שלך שובר שיאים נתי
שיהיה לך בתאבון עם אכילת הלב הבלתי פוסקת

נתי
נתי
19/05/2016 11:54:12

עגל-למה אתה חושב שלמשה רבנו היה אגו גדול?בכל מקרה כיוונתי לפסוק:"ומשה עניו מכל אדם".

הייט אשברי-אני מבין אותך לגמרי,לא קל לך להזדהות עם בריונים דוגמת לברון וווסטברוק,הם מזכירים לך את הילד כאפות שהיית ולנצח תישאר.הרבה יותר קל לך להזדהות עם ילד השמנת עם מגרש הכדורסל הפרטי.

שי-אני באמת מתוסכל מזה שברגע האמת כולם נפצעו בקליפרס,אבל זה לא קשור למראה שאני שם פה לכל קצרי הרואי שאם זה היה תלוי בהם,אזילי כבר נכנס ל HOF

הייט אשברי
הייט אשברי
19/05/2016 14:33:28
הגב ל  נתי

"I wanted to play the Clippers last year, but they couldn't handle their business."

קליי תומפסון בקיץ האחרון בתגובה לדוק ריברס שאמר שג"ס לא פגשו את הקליפרס בדרך לתואר .
ומי הדיחו אותם ? יוסטון . חה-חה-חה .

הבנת את זה ?

נתי
נתי
19/05/2016 15:52:39

כריס פול סחב פציעה משך כל הסדרה מול יוסטון..אבל איזה שנון קליי.. הוא מחרמן אותך אה..ונעבור לאנגלית כמו שאתה אוהב
you want to swallow klay thompson cum

הייט אשברי
הייט אשברי
19/05/2016 17:07:04
הגב ל  נתי

כנראה שלי מוחקים ולך יש פריבילגיות , FAGGOT

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/05/2016 17:46:49

אתה מגיב חשוב, אל תדרדר לרמה של הפרובוקטור העלוב, זה כמו שבברלי יעשה עבירות מלוכלכות על בברלי כדי להוציא אותו מהמשחק.
תן לעלובי הנפש להתבשל במיץ של עצמם, אין צורך לתת להם צומי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/05/2016 17:47:53

* על קארי כמובן

נתי
נתי
19/05/2016 18:38:09

פחחחחחחחחח אמר הבחור שהתרומה שלו לאתר מסתכמת בבדיחות מין צולעות ורפש ללא הפסקה על שחקן שתרם המון למשחק שאנחנו אוהבים..ולא אני לא אוהד לברון אבל יודע להעריך גדולה

נתי
נתי
19/05/2016 18:39:30

מחילה,שכחתי שתרמת גם יומן בדיוני חחחחח

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/05/2016 22:58:02
הגב ל  נתי

נתי נתי .. אנשים פה מדברים כדורסל נקי ..
פנחס בוואלה..
אתה מוזמן בנחמדות להריח בתחת של כל לוחם ולוחם .
מאופס !

יאיר
יאיר
19/05/2016 11:34:47
הגב ל  נתי

נתי, עושה רושם שאתה מבין באוננות אם התגובה הארוכה וסרת הטעם שלך.

נתי
נתי
19/05/2016 12:03:17
הגב ל  יאיר

יאיר,חבל שאתה יורד לפסים אישיים.פעם הבאה במקום לכתוב ישר ולעניין אערוך השוואות מגוכחות בין שחקני גולדן סטייט והדמויות ב"סופרנוס" כדי לקלוע יותר לטעמך

יאיר
יאיר
19/05/2016 15:19:27
הגב ל  נתי

שמע, קודם כל אני רוצה להתנצל, כי התגובה שלי לא הייתה במקום.
אבל אני באמת לא מסכים עם מה שכתבת ואף על פי שאני מודה שאני לא מוח הכדורסל הכי מבריק פה אני מספיק מבין בשביל להגיד שלקרוא לאליפות של הווריירס שנה שעברה אליפות עם כוכבית זה במקרה הטוב עלבון לאינטליגנציה שלנו.

יאיר
יאיר
19/05/2016 15:20:40
הגב ל  יאיר

ולגבי ההשוואות בין סיינפלד לכדורסל שההערה שלך מתייחסת אליהם, רק אציין שאם לא הבנת, זו הייתה כתבת פולקלור לא עניין מקצועי….

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 15:36:40
הגב ל  נתי

אני תמיד בעד התנצלויות, רק אני לא מבין למה אותו נתי לא מתנצל כלפי כל אותם מאוננים על גולדן (וביניהם אני). פסים אישיים יכולים להיות גם ברבים. נאה דורש נאה מקיים (לא שממש אכפת לי..)

נתי
נתי
19/05/2016 16:13:13

יאיר-ההתנצלות מתקבלת.אתה יכול שלא להסכים עם מה שכתבתי אבל איך שאני רואה את הדברים אין פה קשר למוח כדורסל אלא להיגיון בריא,ברגע שקבוצה לוקחת אליפות כשבדרך היא פוגשת יריבות לתואר שסוחבות פציעות של שחקני מפתח,יש פה פתח ל"אם" וזו הכוכבית.לצורך העניין אם גולדן השנה לוקחת אליפות תוך שהיא מנצחת את 4-1 את אוקלוהומה ומטאטאת את קליבלנד 4-1 גם כן כששתי היריבות בהרכבים מלאים-האם לא תסכים שזו אליפות הרבה יותר משכנעת וללא רבב??
לגבי סיינפלד הבנתי את הכתבה אבל אתה לא יכול לצפות שלא אחזיר בעקיצה 🙂

הבן השחור-"איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת"
אין לי על מה להתנצל מאחר ולא הוצאתי שם רע לאף אחד,וגם לא העלבתי אף אחד.פניתי למאוננים על גולדן סטייט,אם אינך חושב שאתה כזה,זה לא היה מכוון אליך.אם אתה מגדיר את עצמך כ"מאונן גולדן סטייט"-מה אתה רוצה ממני לעזאזל?תמשיך לנסות למצוא אצלי סתירות ואני אמשיך להעמיד אותך על טעויותיך..אה ואוננות נעימה חח

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 16:34:38

נהיה ענייניים…

ג'ורדן לקח אליפות על הלייקרס עם וורת'י פצוע
ג'ורדן לקח אליפות על סיאטל עם הכפפה פצוע
איזאה תומאס לקח אליפות הלייקרס עם מג'יק פצוע.
כמה קבוצות לקחו אליפויות בשנות ה 6 -70 עם ג'רי ווסט פצוע

אפשר להמשיך עם הכוכביות ולברוא לך גלקסיה קטנה.

נתי
נתי
19/05/2016 17:33:25

מסכים שיש המון אליפויות עם כוכבית,עם זאת יש לציין 2 דברים:
1 אליפות בק טו בק מקטינה את גודל הכוכבית של העונה שלפניה
2 עם כמות הפצועים וחשיבותם לקבוצותיהם באליפות של גולדן סטייט-זו כוכבית נוצצת במיוחד על גבול הלבנה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 17:42:14

אני אשאיר לך ולטלסקופ שלך את סקירת גרמי השמיים במצפה הכוכביות שלך.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 17:49:32

בק טו בק ?

מג'יק גונסון פרש בגלל איידס (גם סוג של פציעה..)

אתה רואה מישהו מערער על 2 האליפויות בק טו בק שג'ורדן לקח אחרי אותה פרישה, כשגם את האליפות הקודמת מול הלייקרס הוא השיג עם וורת'י פצוע ?

בקיצור.. תפסיק לאונן בשכל…

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/05/2016 23:00:57
הגב ל  נתי

אתה שוב מוזמן לא לאהוב את יובל עוז בשני, ואחרים טובים, נפלאים וותיקים במקום היקר הזה.
תהנה גולם!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/05/2016 17:47:01
הגב ל  יאיר

100+

נתי
נתי
19/05/2016 18:11:41

כן,תשאיר לי החלטות כאלה..זה יפנה לך זמן להשפריץ בנחת..והנה מתנתי הצנועה: http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/8/size475x318/522178.jpg

הייט-אשברי
19/05/2016 19:13:06
הגב ל  יאיר

1 +

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 11:39:51
הגב ל  נתי

שטויות ממש לא אליפות עם כוכבית, האליפות הוצגה בצורה כשרה פציעות זה חלק מהמשחק. אני לא מבין איך קבוצה שמנצחת 73 משחקים בעונה ששברה אין ספור שיאים ואלופה המכהנת צריכה להוכיח את עצמה. גרין שחקן מצויין ואולסטאר בחסד במקרה שיישחק או יפצע יהיה להם בעיה (לי היה מצויין כמחליף שלו) וסף הפעולות שהוא תורם הוא הגדול ביותר בקבוצה.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 11:42:35

אני לא אוהב בלשון המעטה את החברה מאוקלנד (אני לא מסוגל לשנות את האהבה והאהדה שלי לקבוצה כמו רוב האנשים), אבל אני יודע להעריך קבוצה היסטורית ומדהימה ולא רק הטובה ביותר אלא המליהבה והכיפית ביותר לצפייה.

נתי
נתי
19/05/2016 16:14:59

מה שעניתי ליאיר על הכוכבית מכוון גם אליך

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/05/2016 22:34:04
הגב ל  נתי

הידיים ידי נתן, הקול קול פנחס !
הייטר נשמע לי כבד מדי ..

john
john
20/05/2016 0:32:59
הגב ל  נתי

נתחיל באישית ואז אגיב עיניינית.

התגובה שלך לא נעימה. היא מריחה כמו השאריות הלא מחוממות מוואלה NBA עם רוטב אתר ONE. אנשים פה משקיעים הרבה כיף ואהבה לדבר הזה שנקרא ספורט בכלל ו-NBA בפרט. הכותבים באתר עושים זאת בהתנדבות והמגיבים פה תורמים בידע וניתוחים וזויות מעניינות. מה שהופך את האתר הזה לכיפי זה שיש פה היסטוריה בין אנשים ולפעמים מתווכחים באלפי מילים בנושא אבל הרוב נשארים עינייניים וגם הירידות פה הם ברוח טובה. אבל בכל זאת העלת סוגיה ששווה להתייחס אליה.

כמו שאמר הבן של אם ניקח היסטורית קבוצות נקבל הרבה מאוד כוכביות. אבל אני אבוא מהכיוון ההפוך:

מי היו המתמודדות של גולדן סטייט שנה שעברה לתואר שהיא פספסה?

1. OKC. הייתה פצועה ללא דוראנט ולא עלתה לפלייאוף. אבל היא גם הייתה פצועה ב-2014 כשהספרס ניצלו את פציעתו של איבקה הגבוה היחיד שלה לעלות ליתרון של 2-0 חלק. ב-2013 הייתה פצועה ללא ווסטברוק.

2. הקליפרס: בניגוד לטענה שלך כריס פול היה פצוע בדיוק ל2 משחקים מול הרוקטס בחוץ אותם דווקא הקליפרס ניצחו ב-17 והפסידו ב-7. הוא חזר לכושר והקליפרס הביסו את הרוקטס ללא תנאי ועלו ל-3-1 ההתמוטטות באה עם פול וגריפין בשיא הכושר הפיזי שלהם עם קבוצה מלאה. הם פשוט לא הצליחו לעצור את ההתקפה של הרוקטס שחזרו מ3-1 וניצחו את הסדרה. אותה הרוקטס ששיתקה את ההתקפה של הקליפרס בשלושת המשחקים האחרונים ושבכלל עלתה מהמקום השני במערב הובסה 4-1 על ידי גולדן סטייט. עוד פעם חוזר על זה הווריורס ניצחו את המקום השני במערב 4-1.

3. הרוקטס היו מאוד עמוקים שנה שעברה בכל עמדה. חוץ מהארדן ואולי הווארד לא היו להם שחקנים חשובים שנפצעו. את המאזן האדיר שלהם עשו גם כשבברלי היה פצוע וגם מונטיונס. דווקא ההעדרות של בברלי עשתה רק טוב ליוסטון ועובדה שבלעדיו עברו את הקליפרס. השנה גולדן סטייט ניקנקה את הקבוצה הזו עם כל הסגל המלא ללא סטף קארי. וגם בקצת שסטף שיחק בברלי לא דיגדג אותו בשום דרך

4. אני מניח שאתה טוען שהם ניצלו מסדרה מול הספרס. אולי. מי יודע? אבל האם ניתן לקרוא לזה פספוס אם הספרס כמו הקליפרס פשוט לא היו מספיק טובים בשביל להתקדם הלאה? גם אותם חוץ ממפגש אחד הווריורס הסתדרו איתם יפה בכל המצ' אפים

5. ממפיס. כן ממפיס עלו ל2-1. כן קונלי נפצע. אבל רק מי שלא ראה את הסדרה היה מקשר בין השתיים. קונלי חזר אבל את השינוי הטקטי שהווריורס עשו הגריזליז כבר לא יכלו לעצור.

6. קליבלנד. או. בטח מרכז הטיעון שלך לכוכבית. קליבלנד בנויה על לברון ושני סטארים שמאז שהחלו את הקריירה שלהם נפצעים ברמה כרונית. עד הפלייאוף הזה בינתיים. אילו היית אומר שהקאבס פשוט חוו מזל רע מילא. העניין הוא שקיירי פצוע כרונית כבר כמה שנים. ונכון שלאב פרק מרפק אבל אם זה לא היה מרפק זה יכל להיות משהו אחר. אתה לא יכול לקחת שני שחקנים שהיו מועדים לפציעות כל הקריירה ולקרוא לזה בלתי סביר או מזל. לרשימה הייתי מכניס גם את אימן שאמפרט שישב הרבה בקריירה לבוש על הספסל. זה שהוא לא נפצע באינטנסיביות של שנה שעברה זה סוג של נס. אולי בכלל זה שקליבלנד בהרכב מלא זה המזל הגדול ולא זה שהווריורס התמודדו מול קבוצה פצועה.

קליבלנד הצליחה להאט את הווריורס בשלשת המשחקים הראשונים בגלל ההגנה שלהם. הגנה שלא יכלו לבצע עם לאב ואירווינג של שנה שעברה. אין עד רגע זה שום הוכחה שהקאבס עם 3 הגדולים מתאימים טוב יותר עם ג"ס מאשר הקאבס האיטיים וההגנתיים. קליבלנד הובסה רק השנה יחד עם 3 הגדולים שלה ב-32 הפרש מול הווריורס. מה נותן לך איזה שהיא הוכחה שאיתם זה היה נגמר אחרת?

לסיכום אני טוען שכוכביות הם אף פעם לא על מי שהופיע לעבודה ועשה את המוטל עליו. הכוכביות הם אך ורק על קבוצות ושחקנים שתמיד מגיעים לכמעט. אלו שהשחקנים שלה נפצעים אבל הקבוצה לא מגשרת על הפער (כמו שהווריורס עשו השנה עם הפציעות ובפלייאוף עם סטף). קבוצה שקבוע נפצעים להם השחקנים צריכה לשאול את עצמה שאלות קשות ולא להפך.

אגב כוכביות, למה כשהמזרח מסריח 15 שנה ברצף ולברון בכל הקריירה (עד השנה) מתמודד רק מול 8 קבוצות עם מאזן של מעל 50 ניצחונות ומעלה, אין אז כוכביות? כי זה פקטור לא רלוונטי. הוא את הקבוצות שלו הביא למאזנים ועשה את המוטל עליו.

סתם אחד
סתם אחד
19/05/2016 10:28:14

רק הערה אחת חשובה:
שתי הדקות המופלאות של סטף לא היו הראשונות שראינו.
לילארד כבר הקדים אותו, ואפילו הגדיל לעשות מול אותה OKC העונה. בפיגור של 8 נק' שלש דקות לסיום המשחק בין פורטלנד לOKC, הוא קלע בתוך שתי דקות 15 נק' ב5 מ5 מדאון טאון (!) והוביל ריצת 18-7 שהביאה לפורטלנד את הניצחון.
מה באתי לומר בזה?
שאני לא אופתע אם תוך עונה או שתיים תהיה לסטף ולג"ס מתחרה רצינית ביותר…

ינון יבור
ינון יבור
19/05/2016 12:56:22

הגענו למצב הקלאסי של סדרת הטוב מ-7, ובו משחק 4 הוא החשוב ביותר כי הוא יקבע אם קבוצה אחת עולה ל-1:3 ובעצם גומרת את הסידרה, או שהולכים ל-2:2 וסידרה פתוחה לחלוטין.

סומסום
סומסום
19/05/2016 14:00:38

אבל מכיוון שמדובר בגולדן סטייט, משחק 3 הוא הקריטי לאוקלהומה. הפסד שלה? יתר הסדרה הוא משימה בלתי אפשרית, לנצח 3 מ-4 את הווריורז, כולל לפחות עוד פעם אחת בחוץ. אימפוסיבל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/05/2016 15:27:51

אסאמס ודוראנט רשמו 35 דקות ווסטברוק 31 במשחק שהם קיבלו בו 30 הפרש.

OKC עדיין קבוצה מאוד מאוד מוגבלת, היא פשוט מונהגת על ידי 2 שחקנים עם יכולת אישית מאוד מאוד מאוד גבוהה וחייבת אותם כל פעם במשחקי שיא.

כמו מול קליבלנד ולברון בשנה שעברה, ווסטברוק יצטרך לשחק 37-38 דקות ולסיים בממוצעים על סף הטריפל דאבל ומעל 20 נקודות כדי שבכלל יהיה משחק צמוד.
דוראנט יהיה חייב לקלוע את החצי מרחק הארוך שלו מכדרור, שזו הזריקה כנראה הכי קשה בכדורסל, והרבה.
פשוט יותר מדי דברים שOKC יצטרכו לעשות, בזמן שגולדן סטייט ימשיכו לחרוך את הפרקט עם רגליים טריות ואיומים מכל בלטה במגרש.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 16:15:01

ממש לא נכון במשחק הראשון עם 33 אחוז של שני הכוכבים הם ניצחו, מה שישפיע יותר מכל על הסדרה זה הספסל במיוחד שרוברטסון הפך לטוני אלן של שנה שעברה (נשאר ללא שומר וגרין נכנס לצבע), מה שצריך לעשות במקרה הזה לשחק עם עוד מוביל כדור. לגבי התאנדר היא הקבוצה הכי מוכשרת בליגה איזה עוד קבוצה מחזיקה פרט לשני כוכבי על סגל מסייע מדהים שכזה (אדמס קאנטר וויטרס…).

tripledouble
tripledouble
19/05/2016 16:35:07

הווריורס…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
20/05/2016 1:24:26

חחח עלק רוברסון טוני אלן
גם אם ווסטברוק ודוראנט קולעים 3 אחוז מהשדה, okc תלויה בהם

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20/05/2016 4:30:28

לא הבנת אותו.

הוא התכוון שאפשר לזייף עליו בהגנה.

דוקטור דוליטל
דוקטור דוליטל
19/05/2016 16:12:19

אני רק פה בשביל לאונן על ג"ס
תמשיכו.

נתי
נתי
19/05/2016 16:24:42

גמירה נעימה..מקווה שברגע האורגזמה אתה מדמיין את המסאג'יסטית ולא את גרין בהבעה שלו אחרי אנד וואן

עידן הרחוק
עידן הרחוק
19/05/2016 23:31:54
הגב ל  נתי

אתה קורע נתי, על גבול הורס . לא!!
שנינות מתקדמת למתחילים.
רק שבדיחות אוננות פיפי קקה פלוצים זה משעשע כשאתה בן 15 לפעמים אפילו בצבא, למרות שגם חיילינו הצעירים, יותר סביר שיורידו לך אחת טובה כדי "לשנות את גישתך להומור" באופן מיידי.
דבר כדורסל… די ברור שיש לך כדורסל ודיעה ואהבה למשחק גם אם בזוויות שאני אישית פחות אוהב ..
אני למשל לא סובל את לברון שלך, אך זה לא הופך אותו לווימפ.הוא עדיין מפלצת הכדורסל הכי גדולה שראיתי ב 40 שנים האחרונות, אמנם לקות בקלאץ' גדולה בניגוד לאלה שהוא רודף אחריהם ., (קובי מכיר ת'סטטיסטיקה ומייק המדהימים ) אך עדיין מדהים ! לא פחות !
עיניים להם ולא ייראו ..

chipi
chipi
19/05/2016 16:41:30

אכלתם את הראש. מה הבעיה של מנחם ויתר החברים כאן להבין שגולדן סטייט היא הדבר האמיתי. העונה ההיסטורית לא עזרה לתונה הזו לחלחל כנראה.
גולדן סטייט תדלג מעל אוקלהומה כי זו קבוצה בינונית ולא יציבה ותנצח גם בגמר.
לאר מצליח להבין מה הקטע שחוזר כאן שכולם מזלזלים בדאבס. נכון שפליאווף זו לא עונה סדירה אבל צריך זוג עיניים וזהו

לברוניזם
לברוניזם
19/05/2016 16:57:35
הגב ל  chipi

כי לברון מנצח קבוצה שהסנטר והשחקן המצטיין שלה עד כה פצוע.
זה יותר מרשים ממה שגולדן סטייט עושה.
המערב הוא בלוף.

גיא
גיא
19/05/2016 17:38:59
הגב ל  לברוניזם

דרומונד לא שיחק נגד הקאבס???

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/05/2016 17:42:03
הגב ל  גיא

הוא מתכוון לוולאנצ'ונאס.

גיא
גיא
19/05/2016 17:48:05

זה אשמתי. לפעמים הציניות שלי לא עוברת מסך…
(או שחוש ההומור שלי, לא משהו)

הפואנטה (המוחמצת) שלי היא שכמו שהספרס שיחקו נגד ממפיס (שם רשימת הפצועים ארוכה בהרבה מרשימת השחקנים הכשירים),
ושכמו שהלוחמים הצליחו להימנע מלפגוש קליפרס בריאה,
כך הקאבס פוגשים את טורונטו בהרכב חסר.
זה ה-NBA. שנה שעברה הקאבס סבלו מפציעות, השנה זו טורונטו,
ובשנה הבאה זו תהיה קבוצה אחרת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
19/05/2016 17:45:11

chipi אתה לא מכיר את הנטיה של חלק מהאנשים כאן, שהם שלולי הבנה מוסמכים, שלפני כל עונה מכתירים את OKC לאלופה, את הקליפרס שולחים לגמר המערב ואת יוטה לרביעיה הראשונה במערב?
"אבל למה עחי, אי אפשר לעצור את דוראנט".

גיא
גיא
19/05/2016 17:50:26

ואתה הימרת שהספרס לא יגיעו לגמר המערב?

נתי
נתי
19/05/2016 18:22:28
הגב ל  גיא

יואש-אתה מקשר בין שגיאות כתיב להבנת כדורסל?כי המשפט שלך גם כן לא תחבירי בעליל

צומפי
צומפי
19/05/2016 18:48:40
הגב ל  נתי

זה עוד פעם רבין

asaf
asaf
19/05/2016 22:03:21

רועי,איך הייתה הבגרות?

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
19/05/2016 23:47:01

טרול טמבל במיוחד – נמחק

john
john
20/05/2016 0:40:20

נראה לי שאתה בכיר במוסד. אל תפסיק לעולם איש אמיץ.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
20/05/2016 1:31:58

כל מי שמדבר על פציעות שהווריורס מרוויחים מהן:
1. אם רוז היה נשאר בריא, אין סיכוי שלברון היה לוקח 900 פעם ברצף את המזרח. פשוט אין זיכוי כזה.
2. אם גאסול לא היה נפצע בשנה שעברה, לברון לא היה לוקח את המזרח
3. אם לברון היה משחק במערב, הוא לא היה מגיע ליותר מ3 גמרים וגם זה כי אני נדיב.

ודבר אחרון, מסכים לגמרי עם ג'ון ואני בפעם ה900 טענתי שקליבלנד עם לאב ואירווינג בנויה לשחק רק משחק בסגנון של הווריורס, בו היא תפסיד. המשחק ההגנתי הוא הצ'אנס היחיד שלהם וגם הוא התברר כלא מספיק ובטח לא כזה שאפשר לשחק עם צמד הלא שומרים.