פריוויו קצת שונה ליום ד'/ יונתן שגב

אקדים ואומר שיכול להיות שלא תאהבו את זה, אך רציתי לעשות משהו חדש ומגוון. בכל מקרה זה יהיה חד פעמי.

 

4:00 גולדן סטייט ווריורס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר – (1-0)

קמתי בשעה שש. בשש וחצי כבר הייתי באולם. 200 מכל עמדה, קצת עבודת כדרור, מעט זריקות מהעונשין וגם כמה לייאפים. וכמובן גם מוזיקה. לנשמה. כולנו יודעים שאסור להפסיד את המשחק הזה, וב-24 השעות האחרונות זה כל מה שיש לנו בראש – ל-נ-צ-ח. סיימתי את כל הסטים ורצתי קצת – לנקות את הראש. ב-8:30 הגעתי חזרה הביתה התקלחתי ואכלתי ארוחת בוקר כמו שצריך. אני צריך הרבה כוח היום. 

משם עברתי לחדר ההקרנות שלי. פתחתי את המחשב ונכנסתי למייל מסטיב. מצאתי את הקובץ ופתחתי אותו. התיישבתי לראות בריכוז את כל הסרטון. מספר 0. זו המטרה שלי. סטיב כמובן לא שלח לי רק את המשחק האחרון, אלא גם משחקים נוספים. הוא אמר לי "אתה צריך להכיר את המהלכים של ראסל כמו שאתה מכיר את שלך". הנה הגיעו 19 הנק' שהוא עשה ברבע השלישי במשחק האחרון. אך הדבר שדו"ח הסקאוטינג והאמת שגם אני שמנו לב אליו יותר הוא דווקא החטיפות הרבות שווסטברוק השיג. "אתה חייב לשמור על הכדור" אמרתי לעצמי בשקט.

אחרי בערך שעתיים של צפייה בווסטברוק וגם בשיטה של אוקלהומה, הלכתי שוב לאולם כדי לתרגל שמירה על הכדור כשטריינרים עזרו לי, ועשיתי כל תרגיל שאני מכיר לצורך הזה. אני לא יכול לתת לא חטיפות קלות, חשבתי לעצמי. אומָר את זה גם לדריימון. אין מסירות עצלות ליד הבחור הזה. אם רק הייתה לי האתלטיות שלו… איני יודע לאן יכולתי להגיע. 

ב-13:00 הגענו לאימון קבוצתי. אימון של בערך שעתיים, בעיקר דברים בסיסיים, כשגם תירגלנו דברים ספציפיים שסטיב חשב שנצטרך נגד הת'אנדר. אחרי זה הלכנו לחדר הוידאו, וראינו קטעים רבים של דברים שצריך ליישם. לבסוף סטיב אמר משהו כמו זה:

"פעם אחרונה – אני יודע שכבר טחנו לכם את המוח (צחוק של הקבוצה)….

הדבר החשוב ביותר שאתם חייבים לעשות הוא לסגור לריבאונד. תהיו אגרסיבים! תהיו מרוכזים! אל תאבדו את השחקן שלכם. כשכדור נזרק כולכם מוכנים ועושים בוקס-אאוט לשחקן שלכם. ברור? הלאה. 

תפסיקו עם העבירות המטופשות. ווסטברוק חשב שהוא גר על קו העונשין מרוב הפעמים ששלחתם אותו לשם. אני לא רוצה שתיתנו סלים קלים, אבל תשחקו בחוכמה ואל תבזבזו את הפאולים שלכם על שטויות. אוקיי?

עוד דבר אחד בהגנה – בחצי הראשון הייתם אגרסיבים וקפצתם על כדורים טועים ומסירות עצלות. בחצי השני זה נעלם. זה היה גם בגלל שאוקלהומה היו מרוכזים יותר, אבל גם אנחנו היינו פחות אגרסיבים. תהיו אגרסיבים לכדור! 

דרך אגב, אנחנו נשארים באותם שמירות. סטף על ראסל, קליי על איבקה ודריימון על רוברטסון. מקובל על כולם?" הנהנתי בראשי והשאר עשו כמוני. "מעולה." 

"התוכנית ההתקפית שלנו בוצעה טוב בעיקר בחצי הראשון, אך בחצי השני ראיתי הרבה פחות חיתוכים, הרבה פחות תנועה ללא הכדור וגם הקליעות הפנויות לא נכנסו. זה קורה, אך אתם צריכים להמשיך עם הבאקדורים לכל אורך המשחק. כמובן שגם היו לנו פחות הזדמנויות למתפרצות, אך על זה כבר דיברנו. נקסט. 

אני רוצה הרבה יותר מהלכי פיקאנד רול. אם יש חילוף אז תנו לסטף לקחת את השחקן שלו לסל. אם לא, אתם יודעים מה לעשות."

הוא עצר לרגע, סימן לכולנו להתקרב וכשעמדנו מולו כפופים במעגל, הוא כרע ואמר:"אתם יודעים כמה אנשים רוצים בהפסדכם. ככה זה כשקבוצה מנצחת יותר מידי, כולם רוצים שהיא תפסיד. אך אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה. יש לנו גם קהל גדול שימלא הלילה את האולם בכדי לראות אתכם מנצחים. תשחקו בשבילו. ותשחקו כדי להזכיר לכולם איזו קבוצה אדירה אנחנו. יאללה בהצלחה. ניפגש באולם ב-19:00. 2,3…" "ניצחון" ענינו כולנו.

ב-18:30 הייתי באולם, מתחמם בצורה הכי רגילה שאני יכול. נכנס לזה. לאט לאט הזמן חלף והאורות החלו להבהב והאולם היה כמעט מלא. עשינו את כל הדברים כמו שאנחנו עושים בכל משחק, פרט לכך שבהאדל כשכולם הצטופפו אמרתי. "עצרו את ווסטברוק. אנחנו מוכרחים לעצור את ווסטברוק."

הורדנו את האימוניות, נכנסו למגרש, אנדרו וסטיבן אדאמס עמדו על החצי והשופט זרק את כדור הפתיחה לאוויר. המשחק התחיל!

 


  

 קמתי מוקדם. אני לא יודע מתי. קבעתי עם קווין בחדר כושר ב-7:00. כשהגעתי הוא כבר היה שם. "מה קורה אחי? בהצלחה לנו הלילה!". "אנחנו עומדים לקרוע להם ת'תחת" עניתי כשהלכתי להתחמם על ההליכון. אחרי 30 דק' של ריצה עברתי למשקולות. הרמתי קצת לחזה, אחר כך לכל יד ואז עברתי קצת לתרגילים לרגליים ולבטן. את הרוטינה הזו – לא כולל הריצה – עשיתי 5 פעמים. קווין חיכה לי מעט ואחרי זה הלכנו לאכול משהו. 

כל אחד הלך לחדר שלו במלון. שיחקתי קצת משחקי וידאו – זה מנקה לי את הראש – ואז הלכתי לשחות. אחרי הרבה בריכות חזרתי לחדר ואחרי מקלחת מהירה צפיתי בסטף קארי באייפד. בהתחלה ראיתי את מה שהצוות שלח לי, אבל אחר כך המשכתי לראות עוד ועוד סירטונים שלו ביוטיוב. שיט הבנאדם הזה מפחיד, חשבתי לעצמי. אם רק יכולתי לקלוע כמוהו… זה לא סיפק אותי והסתכלתי על כתבות מההכתרה שלו ל-MVP. אני עומד להראות בסדרה הזו מי היה צריך לקבל את ה-MVP, החלטתי. 

הלכתי לאימון שבילי ארגן לנו. בהתחלה הוא היה אמור להיות שעתיים בערך, אך מכיוון שהוא לא היה מרוצה ממה שהוא ראה האימון התארך. דווקא אהבנו את זה – לפחות אני – זה גרם לי להיכנס לאווירה יותר חזק, ובאמת להרגיש את המשחק הקרוב.

לבסוף הלכנו לתדריך עם בילי.

"אם מישהו מהתקשורת ישאל אותי, אגיד לו שגם אם אנחנו מנצחים היום הסרה היא 7 משחקים, הם האלופה עם 73 נצ' וכו'. אבל אני חותך אתכם את הבולשיט. אם יש ניצחון היום, אז נבוא לסגור סיפור בבית. עם הקהל, והשבירות המנטאלית שלהם אחרי שני הפסדים בבית, אנחנו נפרק אותם. אם ננצח היום הסדרה הזו גמורה. לכן המשחק הזה כל כך חשוב. בסדר??

עכשיו הבה ניגע בכמה נקודות שלא עבדו מספיק טוב במשחק הקודם ואתם חייבים לזכור אותם:

ההגנה ללא הכדור לא סיפקה אותי. יותר מידי באקדורים, יותר מידי חדירות קלות לתוך הצבע, יותר מידי שלשות לא מכוסות מספיק. אתם חייבים לעלות דרגה בריכוז בהגנה ולהגיע בזמן לעזרה וגם להישאר כמה שאפשר עם השחקנים שלכם.

שנית – החילופים. אתם זוכרים את השיטה – מנסים לא להחליף, אך מתקשרים אם צריך. אסור לתת להם open looks. אתם חייבים לדבר יותר, חייבים להיות סופר אגרסיביים ולעבור את החסימות. אם מישהו מהגבוהים יוצא אל קארי או תומפסון תכינו עזרה בצבע.

אסור לכם לאבד כל כך הרבה פעמים את הכדור בהתקפה – אני מדבר רק על המחצית הראשונה. במחצית השנייה הייתם מצוינים. ראס תמשיך להיות אגרסיבי ולהגיע לעונשין – זה היה מצוין." "אין בעיה קואץ'" אמרתי. "אני רוצה עוד חסימות ללא הכדור לקווין וראס, תיצרו להם מבטים פנויים, והם יצרו לנו מצבים טובים. אנס תיכנס יותר לצבע.

אני חושב שאנחנו מוכנים. 18:30 באוטובוס, מי שרוצה להגיע עצמאית יכול."

"יאללה בוא ניקח את הסדרה הזאת" צעקתי בטירוף. "2,3: לאליפות!"  צעקנו ביחד. 

הגעתי לבד לאולם בשעה 18:45. ראיתי את סטף מתחמם ונזכרתי במחשבות שלי מהבוקר. נמאס לי כבר מהרוטינה שלו. אותו החימום כל משחק. החלטתי לגוון ונתתי שואו ודאנקים לקהל. המשחק הזה עליי. 

הורדנו את האימוניות, נכנסו למגרש, לחשתי לסטף:"בהצלחה. אנחנו עומדים לנצח את המשחק הזה!" הוא התעלם, או שהוא לא שמע אותי. סטיבן ואנדרו בוגוט עמדו על החצי והשופט זרק את כדור הפתיחה לאוויר. המשחק התחיל!

 


 

מה ההמשך של העלילה? הלילה.

לפוסט הזה יש 289 תגובות

  1. Go OKC
    ולעניין.
    המשחק היום ייגמר ככל הנראה או בנצחון הרעמים או בתבוסה שלהם. להערכתי בתבוסה שלהם.
    אבל לצאת מאוקלנד עם 1:1 זה סביר בהחלט.
    מעתה כל שאוקלהומה צריכה לעשות זה לשמור על הבית.

      1. בינתיים אנמק את דעתי.
        להבנתי הכל תלוי במנטליות של OKC.
        אם הם ישמרו על הראש הם ינצחו, אם הם יאבדוהו הם יובסו.
        לא מדובר כאן על כדורסל נטו אלא על מלחמה פסיכולוגית. כל עוד הם יאמינו שזה אפשרי, הם יקפצו לריבאונד, ימנעו מאיבודים ויזיעו בהגנה, הם מוכשרים מGSW אבל אם הם ישברו מנטלית, זו תהיה שחיטה מהסוג שTOR חוותה.

  2. בסוף יוציאו את האתר הזה מחוץ לחוק מרוב שהוא כל כך מעניין ואיכותי
    תודה רבה על הגיוון היה מעניין מאוד!

  3. מעולה יונתן. כל מאצ'-אפ בפלייאוף נטחן עד דק וייטחן בעתיד.
    שבירת שגרה נהדרת. אהבתי מאד.
    ד"א, האם שחקנים באמת מתאמנים בצורה כה אינטנסיבית בבוקר משחק?

  4. פריוויו מדהים ביותר, אהבתי גם את הצבעים השונים. כמו שכתבת בסוף, המשחק היום יכול להיות משחק מפתח בסדרה, נצחון שלנו והסיפור נגמר.

  5. מעולה, יונתן.
    למה פעם אחרונה?
    פעם הבאה דמויות המפתח צריכים להיות אדאמס ובוגוט,
    אני משוכנע שתצליח לתת להם מבטא קיווי/אוסטרלי ראוי.

      1. או לחלופין קמתי בבוקר ועשיתי שיחת ועידה עם האחים והאחיות שלי….
        יונתן סיקור מקורי וממש מהנה לקריאה , ייגמר בניצחון הלוחמים הערב אבל יהיה שוב מאבק קשוח . הוכיחו העונה מספיק פעמים שמשחקי מאסט הם לוקחים וזה ממש אחד כזה מבחינתם.

  6. מצוין, ילד. אחלה זוית, מקורית ויצירתית, שגם מציינת את הדגשים שכל קבוצה צריכה לשים אליהם לב וליישם על מנת לנצח.
    המפתח בעיניי הוא משחק הריצה והנקודות במעבר של הווריורס. הייתי שמח אם למישהו יש נתונים לגבי כמות הנקודות של הלוחמים במחצית השניה במתפרצות ואולי חשוב מכך כמות הזריקות שלהם ב8-10 השניות הראשונות להתקפה לעומת אותו נתון במחצית הראשונה.
    לדעתי זאת הסיבה העיקרית ל-42 הנקודות בחצי השני אחרי 60 בראשון.
    ומה התאנדר צריכים לעשות בשביל למנוע נקודות קלות של ג״ס? הווריורס רצים אחרי ריב ואחרי חטיפות ולכן:
    א. למעט באיבודי כדור. התאנדר באמת שמרו על הכדור בצורה נהדרת בחצי השני.
    ב. להגיע אל הקו. ווסטברוק בחצי השני הגיע אל הקו בלי הפסקה וגם אדאמס ביקר שם תכופות.
    ג. לשלוט בריב ההתקפה.

  7. המחמם, מעניין מאוד.
    יונתן אתה תמיד כתבת בצורה קצת משונה. לדעתי הסגנון שבחרת בו נדיר אך מקובל בקרב כתבות אבל לא בספורט. מולי יודע יותר.
    יהיה משחק אש.
    למה לכולנו יש את הצורך להמר על התוצאה?

  8. יונתן, העם דורש עוד. להכנס לראש של השחקנים זה נהדר.
    צריך לאמץ ולשכפל את יומני השחקנים.
    מקווה ליומן חאל דרוגו סטיבן אדמס.
    לאחר שהתקשרתי ל17 אחי היקרים וקיבלתי 34 טיפים…
    אגב, ברור שזריזות הקופים היתה מחמאה ולא היתה בזה
    טיפה של פגיעה כמובן. מי שנפגע הוא פגיע במהותו
    וימצא בצמא כל דבר כפוגע.
    תודה רבה. יצירתי וחדשני.

  9. פריוויו מצויין ומרענן, תודה רבה.
    אותי מעניין לא פחות האספקט הקבוצתי מהצד של הלוחמים. יש כאן מצב למשחק שמגדיר קבוצה, או לפחות מעלה אותה פאזה. נראה איך הם יגיעו למשחק

  10. אהבתי את היומן! ופעם הבאה דווקא תיתן על זווית של שחקנים יחסית נעלמים נגיד איבקה ובארנס או אפילו פיין וליוונגסטון

  11. יונתן,

    יישר כוח על פריוויו מקורי, אישי ומקצועי כאחד.
    אתה יכול להמשיך לפתח אותו גם בשבועות/ בעונה הבאה.

  12. אחלה פריוויו, מצויין ומקורי. אני אישית ממש אהבתי.
    בכלל האתר פה מדהים, ולכל משחק יש פריוויו, מידי פעם אני נזכר בזה, ומבין כמה זה לא מובן מאליו. תודה רבה לכל הכותבים, שמצליחים לעניין וללמד, ולתת לנו את מנת האנביאי שאנחנו צריכים.

    אם אוקלהומה מנצחים היום, רעידת אדמה בעולם הכדורסל, כי מזה באמת קשה לי להאמין שג"ס יחזרו

  13. יש לי תחושב שהלוחמים יפתחו כמו פגז מלוע של תותח.
    השאלה הם הגדולה היא האם הת'אנדר יישארו רגועים, וימנעו מעודף איבודי כדור.

  14. תגידו מה שתגידו על בילי דונובן, הוא (בניגוד לברוקס) יודע מתי לקחת טיים אאוט'ס. ריצת 6-0 עם שלושה איבודים? לוקחים TO!

  15. אדאמס רשמית הפך לשחקן שאני הכי אוהד בשורות הת'אנדר.
    להבדיל מה-"כאילו" קשוחים שמקשטים את הליגה, אדאמס הוא הבחירה הראשונה שלי לפרסומת למסמרי פלדה.
    tough as nails

    1. ה-PC הזה באמת מעצבן לפעמים
      מה הבעיה עם קצת טראש טוק, קצת תשוקה, קצת דם רע?
      זה מעולה בעיני
      כשג'ורדן עשה את זה זה לא הפריע לאף אחד אבל עכשיו אנחנו חיים בתקופה יותר מדי סטרילית
      בעיני זה לא דוחה ולא בטיח. זה סבבה לגמרי

  16. אני כמובן אתכם, אבל בשעה שאתם חוזים ונהנים, עלי לעבוד באותו זמן על 'מעורב' כדי שיהיה לכם מה לקרוא מחר. אז אכנס להגיב רק כשיהיה לי מה לומר

  17. מעניין שכל ה-big guys בסדרה הם לא אמריקאים-
    איבקה-סנגלי
    אדאמס- ניו זילנדי
    קנטר-טורקי
    בוגוט-אוסטרלי
    אזילי-ניגרי
    ורז'או-ברזילאי
    ספייטס-אוסטרו הונגרי

  18. רוב השחקנים, אחרי שהם מכניסים אחת מתחת לחגורה, משתדלים לעשות פרצוף תמים (נזהרים מהשופטים),
    גרין להבדיל, צועק, "פעם הבאה זה לראש…"

  19. הבעיה של דוראנט זה שברגע שהוא מוציא כדור מהיד למסירה זה הופך להיות איבוד או מסירה גרועה. שימשיך לזרוק כי הוא אדיר היום

  20. איך זה 8 אין לי מושג .אבל אוקלהומה חזק במשחק , וברבע הזה בטח ראס יחזור באנרגיות. מה שכן דנובן מחק את קאנטר .הוא חייב למצוא דרך להביא מנוחה לאדאמס.

  21. קשה לדעת לאן זה הולך . מצד אחד הת'אנדר למדו לשחק מול הדאבס – הם שומרים חזק מאוד על הפרימטר ונועלים חזק את רחבת הסל עם אדאמס , שהוא האקס פקטור . מצד שני , קר יכול לתמרן עם ספסל ארוך ולהתיש את דוראנט וווסטברוק , ונראה גם שאזלי חוזר לאט לאט לעצמו

  22. ברגע שאזילי התחיל לקלוע בסוף השבע השני, ובוגוט המשיך עכשיו בתחילת הרבע השלישי,
    המשחק של גולדן סטייט יותר זורם,
    זה מעיד שהכדור נע בהתקפה,
    הגבוהים מרגישים מעורבים ותורמים,
    ואז גם משקיעים יותר בהגנה.

  23. נראה לי ראסל הולך לנסות לשחזר את הרבע השלישי משלשום. הוא כבר נכנס פעמיים באגרסיביות לסל ופעם אחת הלך לקו. זה יותר ממה שעשה בכל המחצית הראשונה.

  24. קאריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    1. הוא מאוד חכם. הוא רואה שלא הולך ומנסה לתת דרייב. לא תמיד זה מצליח.

    1. אדאמס כבר תפס את מקומו לדעתי למרות שהקליעה מבחוץ של איבקה עדיין נשק חשוב ומול הספרס הוא קבר אותן באחוזים גבוהים

  25. הביקורת היחידה שלי על קר:
    הוא הפסיק להשתמש בספסל בסדרה הזו
    ספייטס בקושי משחק שנייה פה או שם
    וראש בכלל לא רואה פרקט.
    חבל.
    שחקנים טובים שיודעים לקלוע.

    1. לגמרי. ספייטס חייב לשחק בדקות האחרונות בגלל ההאק הא, ואזילי בתחילת רבעים. הייתי מנסה גם שילוב של ספייטס וורזא'או.

  26. ראסל עם 12 אסיסטים אבל במפתיע רק עם כ"ח בודד.
    קרי בכלל גרוע רק עם 3 אסיסטים 🙂
    עזבו את השלשות של קרי ראינו ברבע השלישי קליניקה הגנתית של ג"ס

  27. התסריט האופטימלי הוא גמר בין גולדן לקליבלנד.משחק מספר 7 -2 הפרש לקליבלנד קארי קולע שלשה 20 שניות לסיום ומעלה את גולדן ליתרון 1.הקאבס יוצאים להתקפה אחרונה ונעשית על לבורן עבירה שנייה לסיום.הוא הולך לקו ומחטיא את שתיהן וגולדן עושה ריפיט

  28. אם גרין היה אולסטאר אז כל הפוזה שלו היתה מתקבלת בהבנה אבל הוא שחקן משלים שהתמזל מזלו לשחק בקבוצה של צלפים

  29. גם חמישייה של מייקל גורדן מגיק לארי דאנקן ושאקיל בשיאם לא תחזור מפיגור כזה בזמן שנותר, שדונובן יעלה כבר את הספסל.

    1. זה בסדר.בעקבות המשחק בראשון היה חשש קל כמו ששי רשם למעלה.עכשיו החשש התפוגג וגולדן יקחו לפחות משחק 1 באוקלהומה ויחזירו את הביתיות.אני בכלל אוהד הלייקרס אבל לא רוצה לראות את לברון לוקח אליפות ולכן מעדיף את גולדן בגמר.

  30. למה החזיר את קארי? נו שויין.
    איבאקה הזוי בעיני- כל המשחק רק עומד על השלוש– איזו הליכה לאחור מבחינת שחקן, היו התפתח להיות משהו נפלא… בזבוז.

  31. דובי, אני מעודד בעיקר ממה שראינו ברבע השני.
    אחרי הרבע הזה זה היה די צפוי שקרי ידיע עם הזיקוקין דינור שלו

  32. כתבתי גם לפני כמה ימים, רק אצל וולטון קארי לא היה משחק את הרבע הרביעי. קר משום מה מתעקש להחזיר אותו גם במשחקים גמורים. לא ברור.
    בתחילת השנה הוא היה על 30-31 דקות ממוצע.

  33. הוא משחק עם קרי ותו'מפסון,
    בשביל להתאמן למשחק הבא,
    כאשר גם ורז'או בצבע.

    ורז'או לא משחק טוב,
    מנסה להיות מעורב,
    אבל יש לו חורים בידיים,
    אולי כמה דקות גרבג' עם קרי ות'ומפסון,
    ישפר את מצבו במשחק הבא.

  34. ההימור הפרוע שלי למשחקים 3 – 4:
    או קרי, או גרין (סביר להניח קרי) הולכים לחטוף יותר מעבירה קשה אחת, עם סיכוי סביר לפציעה.
    מי שזוכר איך אטלנטה לקחו ללב את מבול השלשות של קליבלנד – והגיבו במספר עבירות מכוערות
    (רק שקשה מאוד לפצוע את לברון. לנסות לפצוע אותו זה כמו לנסות לצוד פיל עם אקדח סיכות…),
    יכול לשאר שהספורטיביות היתרה שמפגין גרין, לצד התבוסה, תגרום לאוקלהומה לעלות לשחק עם אקסטרה מוטיבציה.

  35. הג'נרל מנג'ר של אנדר ארמור מנהל את החילופים של גולדן ? WTF

  36. ווסטברוק ודוראנט הפסידו במו ידיהם את המשחק- ווסטברוק עם הדקה האחרונה במחצית שהובילה למינוס 8, ודוראנט עם קבלת החלטות הזויה ברבע השלישי עם שלל מסירות מיותרות ואיבודים.

    1. אם האפשרות ההגיונית נכונה, זה עושה גם את האפשרות הפחות סבירה נכונה.

      דורש ? סתום ת' פה ושב על הספסל !

  37. ההשערה שלי למה קרי שיחק – כשהוא חטף את המכה במרפק והתנפח לו שם לא היה כאב אז קר הכניס אותו לכמה דקות שירגיש שהכל בסדר ויקבל את הבטחון שזה לא משהו רציני. סוג של הרצה אחרי תקלה.

  38. אני מרוצה בגלל ש-
    אני רוצה משחק 7,
    אני רוצה פיינלס של לוחמים – פרשים.
    (למרות שאני נאמן להימור שהת'אנדר לוקחים ב-7)

    ולכל מי שהיה ספק – קרי (שוב) הוכיח שהוא ה-MVP.

    1. אחי, אם קר מוריד אותו, מה סטף יעשה ? יארגן מרד ?

      זה לא הביג גאי מהמזרח…

    2. זה לא אותו דבר לבדוק במשחק ועל הקווים . שים לב שסטף עשה תנועות ומסר ב-2 דקות שעלה , אבל לא ניסה לזרוק . בכל אופן , קר לא היה מעלה אותו סתם . לסטף יש רקורד ארוך של ישיבה על הספסל כל הרבע האחרון אם המשחקים כבר הוכרעו .

  39. בתגובה ל-"חחחחחחחחחחחחחחח"
    של הבן גלוח הראש.
    אני לא זוכר שחקן שלישי בחשיבותו בקבוצה, ללא MVP, ללא פיינלס MVP, שנכנס ל-HOF.
    אני גם לא זוכר שחקן עם ממוצע קריירה של PER 15, שנכנס ל-HOF
    (גם אם נבחר להתבונן ב-PER הגבוה בקריירה שלו , 19, שהושג השנה,
    גם זה נתון נמוך ל-HOF)

    1. רודמן.

      ואין לו בכלל נקודות, ואסיסטים.

      ואתה לא סופר הגנה של גרין ? טריפל דאבלים.

      ואם הוא לא נכנס, אז צריך לשרוף את ההיכל הזה על כל יושביו.

      מילה אחרונה : מיץ/ ריצמונד. רסט מיי קייס !

      1. המרחק בין רודמן לבין גרין כל כך גדול, אין בכלל מקום להשוואה.
        (למרות שאתה צודק, רודמן היה מס' 3 בשיקגו)

        בין 91' ל-98' הכי מעט רב' שרודמן קטף בממוצע למשחק היה 14.9
        (הכי הרבה – 18.7)
        פעמיים שחקן ההגנה של השנה.
        ונתונים אלו הם בשנים שבליגה שיחקו ענקים כמו רובינסון, שאקיל, אלאג'ואן, מטומבו.
        לדעתי, גרין רחוק מאוד מרודמן.

        1. מת על הרודמן, ולגמרי מגיע לו, וכל הכבוד שהוא התביית על סטט' אחת בצורה מדהימה, זה לא תחרות בינו לבינו. גרין יותר רוחבי בסטט' שלו, ובקלות היה יכול לזכות בשחקן ההגנה של השנה, יכול לשמור על כל עמדה, אז מה אם הוא לא זכה,הוא ראוי, והוא רק בן 25, ובמגמת שיפור מתמדת, והוא מנהיג, וזה משהו שלא נכנס עדיין לסטט', אבל כל אחד רואה.

          אשר להתערב גם על זה.. נשמור על קשר…

          1. למעט דעתי האישית לגבי ההתנהלות של גרין על המגרש,
            אני מסכים שהוא שחקן נהדר שתורם בהמון אספקטים של המשחק.
            אני רק חושב, מניתוח של דפוסי ההצבעה לנכנסים ל-HOF, שלגרין יהיה קשה מאוד להיכנס.

            (בדיוק העובדה שאפשר היה להשים את האצבע על נתון אחד יוצא דופן, היא שהכניסה את רודמן ל-HOF. גם לעובדה שהיה שחקן ההגנה המצטיין של 5 קבוצות אליפות יש חלק לא קטן. עוד 4 למנייק, גרין!)

          2. עכשיו אנחנו מנהלים דיון HOF על שחקן שנה רביעית בליגה? יש עוד כל כך הרבה כויוונים שבהם הקריירה שלו יכולה ללכת. בואו נחכה לפחות עוד ארבע שנים.

    2. הארתי לך מתישהוא במהלך העונה, גרין לא השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה.
      גרין הוא השחקן החשוב בקבוצה (קליי יכול להכנס, ברמה זו או אחרת, בנעלי סטף ).
      תזכר בנדב הנפלד (להבדיל).

  40. אחוזים מהשלוש: ג"ס 46% תאנדר 30%
    כ"ח התקפה: ג"ס 15 תאנדר 7
    זריקות עונשין: ג"ס 28 תאנדר 19
    יחס אסיסטים לזריקות מהשדה: ג"ס 0.3, שיפור עצום מהמשחק הקודם

    1. +++
      קוף קטן שרץ מהר וקולע שלשות
      אופס התכוונתי לשד טסמני קטן לא קוף, אני ממש מתנצל מעומק הלב אם פגעתי במישהו ואני חוזר מכל מה שאמרתי בגנותו של השד הקטן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט