מעורב הופס ליום שני לפני המשחק/ מנחם לס

1. בלאט או ווגל?

לפי הניו יורק דיילי ניוז הבחירה להיות מאמן הניקס היא בין דייויד בלאט ופרנק ווגל, המאמן בן ה-42 שלארי בירד החליט לא לחדש את חוזהו.

לניקס אין בחירת דראפט, אז פיל ג'קסון (שחזר שזוף ונראה מלא אנרגיה מחופשתו בהרי איידהו ושיחות עם  מלאכי הזן שלו) ויתר על ה-COMBINE בשיקגו ושלח לשם את אלן יוסטון במקומו.

הוא חזר למיטה החמה של ג'יני באס, ואמש ראיין בלוס אנג'לס את פרנק ווגל למשרת מאמן הניקס.

תשאלו אותי? I HATE IT!

WHY DO I HATE IT?

BECAUSE אם אתה מראיין מאמן למשרת הניקס הראיון צריך להתקיים בניו ניורק, ולא באיזה חור בלוס אנג'לס. אבל זה מה שהניקס קיבלו כששכרו את פיל ג'קסון להיות קברניט האונייה שלהם.

לפי הדיילי ניוז ווגל הגיע מוכן לראיון עם שרטוטים משלו על שיטת 'המשולשים' בה הוא הראה לג'קסון הבנה מחלטת בשיטה (לא שפיל ג'קסון עצמו מבין אותה; גם בבולס וגם בלייקרס זאת היתה עבודה של ויטרס, אבל מתוך נימוס ג'קסון ניענע בראשן 'כן, כן' כדי שווגל יחשוב שהוא מבין במה מדובר).

לפי העתון נשארו שני מועמדים ומביניהם ייקבע המאמן. אם שניהם יירדו מהפרק בגלל סיבה כל שהיא, קורט רמביס יישאר המאמן, אבל נכון לרגע זה זהו קרב בין דייויד שלנו לבין פרנק ווגל.

2. ידידה ב-NBA!

הוריי! יש לנו ידידה ב-NBA ושמה קטי. אחרי שיוסי בארקלי הודיע שדחו לו אקרדיטציה, שלחתי מסר מהיר לקטי, "הידידה של הופס ב-NBA" והסברתי לה שעמית טבול הגיע במיוחד מישראל עם תקווה לראות משחק או שניים, והבוקר היא סידרה לו אקרדיטציה לקליבלנד – טורונטו!

בהצלחה עמית!

3. סיקסרס ראשונה

הסיקסרס היא הקבוצה הראשונה בספורט המקצועני האמריקאי – לא רק בסקטבול – שהודיעה שהיא תופיע למשחקיה עם פרסומת של חברה מסחרית על גופיית הקבוצה. החברה היא STUB HUB ענקית בעסקי בידור, אומנות ו-ECOSYSTEMS – ווטאבר איט מינס.

 אני משוכנע שמעתה יתחיל שטפון פרסומות על חולצות פוטבול, בייסבול, הוקי, וגופיות כדורסל.

4. פול פלנרי מדווח מה-COMBINE בשיקגו

(ברנדון אינגראם. מס' 1?)

פול פלנרי מ-SB השתתף בדראפט קומביין של ה-NBA ומדווח משם:

שתי שאלות נותרו: מי ייבחר ראשון, בן סימונס או ברנדון אינגראם, והשאלה השנייה, שהיא יותר מסיפור משאלה, היא "ומה קורה אחר כך?"

הוא טוען שהקומביין לא סיפק תשובות לאף אחת מהשאלות.

בן סימונס לא טרח כלל לבוא. האחרים – אינגראם, בודי היילד, וג'מאל מוריי החליטו לא להופיע במסיבת העתונאים הכללית, והיו בעיר רק עבור ראיונות אינדיבידואליים עם הבוסים של הקבוצות. דראגן בנדר (ואחרים) לא הגיעו בגלל שהם עדיין משחקים בחו"ל.

מטרת הקומביין הוגדרה מזמן כ-

, The combine is as much a central meeting place for teams to conduct interviews, agents to make their rounds and reporters to work the after-hours hotel lobby scene as it is a venue for talent appraisal.

בקשר לשאלה הראשונה הדעות נחלקות בין הארוך 'והחלק' אינגראם לבין ה-MULTIDIMENTIONAL סימונס. לפי פלנרי, אלה המאמינים שאין כלל שאלה בנידון בוחרים באינגראם, ולעומתם אלה שלדעתם עדיין אין החלטה, נוטים לעבר סימונס.

אחד מהסוכנים המובילים הגדיר את ההבדל כך:

Ingram is the better shooter, by far. He’s longer and seems likely to grow into his ultra-thin frame. (How could he not?) He played well in several big games and played even better down the stretch of the season when Duke made its annual postseason push in what was arguably the country’s best conference. At 18, he’s also younger than Simmons by more than a year and is also one of the youngest prospects in the entire draft. One can look at Ingram and visualize all kinds of special things in the future.

Simmons has been defined as much by what he can’t do in recent months as by all the positive things that he has shown. He’s not a good outside shooter and he’s not that long, which admittedly are two very important things in today’s game. The most troubling aspect of the Simmons report is that his LSU team cratered down the stretch, failing to make the tournament despite playing in a less-than-stellar SEC.

אבל עדיין לסימונס יש את מעדיפיו. הם מסבירים את קליעתו כאחת שלא שוללת שיפור, וטוענים שבעייתו העיקרית העונה היתה הקולג' בו שיחק (LSU). הקבוצה איבדה שני שחקנים, ונפילתה היתה "כשלון קולקטיבי" ולא כשלון בן ה-19 עצמו. הוא עדיין נחשב לבעל שליטה אבסולוטית בכדור, ופליימייקר מצויין לגילו ונסיונו, כשהשחקן שנוטים להשוותו אליו הוא למאר אודום, לא בצורת משחקו ומבנה גופו כמו בעובדה שהוא הגיע לליגה כסימן שאלה וסיים ככוח אול-אראונד חשוב.

(סוף הדיווח של פלנרי)

ההבנה שלי היא שמחשיבים את אינגראם כבחירה "בטוחה יותר" בעוד שסימונס הוא הימור, אבל הימור שיכול ללכת לשני כיוונים: או הימור נפלא כשהוא יתפתח לכוכב גדול, או הימור מהגיהנום כשיתברר שהוא לא יהפוך ליותר משחקן ממוצע ביותר בליגה.

בקשר לשאלה השנייה, ישנו קונסנסוס שאחרי השניים ישנה נפילה די גדולה, ואז בוכתה של שחקנים טובים מאמצע הסיבוב הראשון ועד סופו.

.במילים אחרות – אם אדבר על הר הכרמל, אז בטופ יש את המוחרקה, שם ישנם שני צוקים.

אז ישנה נפילה גדולה לכיוון דליית אל-כרמל.  באזור דליית אל-כרמל/עוספייה ישנם כמה צוקים טובים מאד, ואז ירידה – לא תלולה, אבל ירידה הדרגתית – עד למרכז הכרמל וסטלה מאריס.

היי, יגידו המומחים מה שיגידו, אבל כל שנה צצים לפתע קאווי לינרדים, ג'ימי בטלר'ים, או רודי גובר'ים, ועל כל אכזבת דראפט יש את דריימונד גרין, צ'נדלר פרסונס, ואייזיה תומאס.

כיצד דגים אותם?

אני כבר לא יודע אם זה עניין של מזל או שכל.

חמשת השחקנים שהעלו את מניותיהם יותר מהאחרים ב-'קומביין' היו:

כריס דאן (פרובידנס): הוכיח שוב שהוא הפוינט גארד מס' 1 בדראפט למי שחייב פוינט גארד עם אזהרה: נטייה לאיבודי כדור.

דנזל וולנטיין (מישיגן סטייט): הוא לא דריימונד גרין, אבל הוא קלעי טוב מאד, גבוה המסוגל למסור, לכדרר, ולמסור, וכמו כל שחקן המסיים את בית היוצר של טום איזו, הוא ריבאונדר מצויין.

דאנדרה במברי (סיינט ג'וזף): אני יודע שלהיקרא דאנדרה זו כבר התחלה רעה, אבל ה-1.98 מ' הזה הוכיח שהוא אולי ה-3+D הטוב ביותר בדראפט, עם הגנה מצויינת. הוא ייבחר כנראה ב'מרכז הכרמל' אבל עלול לעלות עד לעוספייה/דלייה תוך שנה-שנתיים.

סקאל לביסייר (קנטקי): הרזה הזה מקנטקי נחשב לפני כמה חודשים לבחירת דראפט ראשונה, אבל העונה הזאת בקנטקי הורידה מהמוניטין שלו, כשישנם הטוענים שהרבה בגלל ג'ון קליפרי שלא ראה איתו "EYE-TO-EYE". ישנם לו הרבה שפוטים הטוענים שאחרי עונה או שתיים בליגת ה-D בה יתחזק, הוא עלול לסיים כמספר אחד של הדראפט הזה.

קיי פלדר (אוקלנד): מין קלווין מרפי מודרני. גמד (1.75 מ') המנתר 44" עם מבנה גוף של אייזיה תומאס אבל נמוך יותר, מהיר יותר, דינמי יותר, ונועז יותר. מישהו הגדירו כ-"60% דריימונד גרין בגוף, 100% בנפש", אז מה הפלא שהוא העדפת גרין מכל הדראפט?

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. אם הייתה לי בחירת טופ 5, לא הייתי בוחר בסימונס. שחקן שלא מגיע לריקוד הגדול (בין היתר גם בגללו, נכון ש-LSU היו על הפנים השנה אבל מצופה משחקן ברמה שלו לגרור קבוצה חלשה לשם) ומדלג על הקומביין בזמן שהוא סוגר עסקאות נעליים ענקיות לא נשמע הכי down-to-earth בעולם.

    בכל מקרה הוא לא הרשים אותי יותר מדי, לדעתי הוא יסיים כמו אוון טרנר. אני מקווה לטעות.

    1. טוב אחרי העסקה שסגרתי עם יניב, אני רוצה שבבחירה הראשונה ניקח את סימונס. מאד התרשמתי מהיכולת שלו לנהל משחק מעמדת הפורוורד. מה שכן אם הוא לא ישפר את הזריקה שלו מבחוץ הוא יהפוך לבאסט. אני מאמין שהוא יפתח את הקליעה מבחוץ.

    2. לגבי הדילוג על הקומביין, לדעתי כל מי שצפוי להיות טופ 3 דילג עליו ברמה זו או אחרת בשנים האחרונות כי המדידות יכולות רק להפיל אותם.

  2. היום הראשון של הפלייאוף עשיתי ליג פאס לחודש. היום עובר חודש, מישהו יודע אולי מתי זה נגמר, צריך לחדש או שזה ממשיך אוטומטי? תודה מראש

    1. מזכרוני זה ממשיך אוטומטי אלא אם-כן אתה מבטל. ל-NBA היו כבר כמה תביעות בנידון מכאלה ש-ל-א רצו להמשיך, אבל נימשך אוטומטי.
      אולי מאד זה השתנה. עדיף לבדוק

      1. מנחם משווים אותו ללמאר אודום בגלל היכולת להיכנס לסל בשתי ידיים (הכניסה שלו מאוד מזכירה את של אודום ביד שמאל) וממש לא בגלל ההימור.

    2. מנסיון ……זה לא מפסיק לבד…..הייתי צריך לשלוח מיילים כדי להפסיק את המנוי …בסוף הצלחתי בסוף אוגוסט אחרי חודשיים נסיון……

  3. תודה רבה!
    לדעתי זה יילך לווגל ובלאט יישאר בלי כלום כמו שהייתה התחושה לכמה אנשים (כי הנ.ב.א זה קליקה והכל)

  4. מעולה מנחם.

    1. אם פיל הולך עם בלאט ומוותר על ווגל התקשורת תקרע אותו. טיול באיידהו שנגמר בווגל זה הצלחה יחסית

    2. תוך כמה זמן נקבל קבוצת NBA עם הכיתוב של "קרן קאטר" על החולצה כמו בברצלונה. אדם סילבר כבר שנתיים דוחף למהלך הזה. מקווה שזה יהי בטוב טעם.

    4. לקומביין אין הרבה משמעות חוץ מהמינגלינג. לחברה של סוף סיבוב הראשון והסיבוב השני זה אולי נותן כמה נקודות.

    לגבי סימונס. הוא דומה ללברון בדבר אחד. הוא מצריך סגל שלם שבנוי למשחקו. האישיות שלו מדאיגה מכיוון שהוא מתנהג כמו entitled עוד לפני שהשיג דבר. החתימה עם ריץ' פול, הצילום ב"סלאם" מגזין בפוזה המפורסמת של לברון מגיל 16 וכו'… אם הוא לא בילה עכשו 3 חודשים באימונים קשים על הקליעה הוא בזבוז זמן.

    אינגרם נראה בחור נחמד. בארגון סבלני יראה כבר השנה ניצוצות אבל קפיצה יעשה כאשר כמו דוראנט יתמלא ויתחזק.

    1. בקשר לחולצות והספונסרים – אחרי שהם התעללו כל כך בשמות של המבצרים הביתיים (היו מתים ליצירתיות נוסח משחקי הכס או אדגר רייט), כמה אפשר לרדת בדירוג הטוב טעם?

  5. אף פעם לא הבנתי למה בארה"ב מולדת הפרסומות שבה כל נחתום מעיד על עיסתו אין פרסומות על החולצה (וגם לא על המגרש). מישהו יודע את התשובה?

  6. רק תיקון – סטאבהאב זה לא ענק בידור ולא נעליים, פשוטו כמשמעו לקחו את הגניבה והפכו אותה לחוקית – מה זה אומר – כל הופעה שהיא כביכול סולד אאוט ,נמכרת בסטאבהאב במאות אחוזים מעל המחיר המקורי ועל זה הם גוזרים קופון שמן מאוד שהוא לא קבוע אלא פרופורציונלי למחיר המחירה, אומר נניח שילמת 1000 – תשלם עמלה של 80, שילמת 500 העמלה תהיה 40 (אני לא זוכר בדיוק את האחוז) וכל התהליך אוטומטי לחלוטין ולוקח כמה שניות וכן רבותי הכל "חוקי" למהדרין.
    המדהים הוא שיש הופעות שהכרטיסים מופיעים שם ממש 5 שניות אחרי תחילת המחירה הרשמית, איך? לא ברור, אבל אם טיקטמסטר זה השטן, סטאבהאב הוא הבן של השטן.

  7. לצערי בלאט מפסיד בקרב מול ווגל. אני מאוד מקווה שיקחו את בלאט כדי שיראה מה הוא מסוגל במקום אחר.
    קומביין או לא קומביין, כאשר יש 2 שחקנים כאלה על שתי הבחירות הראשונות (אני לא רואה מישהו מתגנב ומורידאותם) הם לא חייבים להופיע ו"כביכול" להוריד מערכם. בדראפט ה-NBA כבר שנים הפוטנציאל הוא מהות הכל.

    1. אני לא בטוח כלל שכדאי לבלאט ללכת לניו יורק, במקרה שיכשל שם זו ההזדמנות האחרונה שלו כמאמן בNBA וכלל לא בטוח שיהיה לו שם קל יותר מקליבלנד (הצקשורת פי כמה וכמה יותר גדולה כרמלו אנתוני הוא גם מקרה ראש לא קטן).

  8. אני בוחר בסימונס בכלל בלי למצמץ.

    שחקן גבוהה עם שליטה כזו בכדור, ראית משחק ריבאונד הכל..
    לא מגיע כל יום לנבא הבחור הוא לוחם והוא ישפר את כל מה שצריך הוא גם מרשים בראיונות.
    לא רואה איך הוא יכול להיות באסט
    ממתי קליעה היא פקטור כזה גדול בבחירת שחקן צעיר, בעיקר פוורורד..
    טאונס היה קלע בינוני מאד בקנטקי..,לאונרד בכלל ויש עוד המון דוגמאות

    בקינגס מאד היו רוצים את באדי הילד …
    אני מתרשם שהאוסטרי של מכללת יוטה יכול להתפתח למשהו לא רע בכלל….

  9. עדיף לבלאט לא להיות המאמן בניו יורק, יש סיכוי גדול להיכשל עם השחקנים הנוכחיים. שיתן לווגל לדשדש שם וילך למועדון קטן או בינוני עם בסיס שחקנים צעיר.

  10. אני לא מכיר את חברת STUB hub, אבל אני בטוח שהסיקסרס שילמו להם הרבה כסף בשביל שהם יסכימו לתלות את השם שלהם על הקבוצה הנחשלת הזאת …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט