חם מהתנור: קארל אנטוני טאונס הוא רוקי העונה/רועי ויינברג

טאונס. השחקן ה-21 בהיסטוריה שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט וזכה בתואר רוקי העונה.

במסיבת עיתונאים היום מינסוטה הודיעה כי רוקי הקבוצה, קארל אנטוני טאונס, הוא רוקי השנה של 2015/16. טאונס קלע העונה 18.3 נק' (54.3% מהשדה, 34% מהשלוש) יחד עם 10.4 ריב', 2 אסיסטים ו-1.7 חסימות ב-32 דקות. טאונס הוא הסנטר הראשון שזוכה בפרס מאז אמאקה אוקפור שזכה בו ב-2004/05.

עם זכייתו של טאונס מינסוטה הפכה לקבוצה השלישית בהיסטוריה, והראשונה מאז 1974 (אז עשתה את זה הקליפרס עם בוב מקאדו וארני דיגרוגריו) שזוכה פעמיים ברציפות בתואר רוקי השנה, כשאשתקד זכה בו שחקן הקבוצה, אנדרו וויגינס.

טאונס קיבל את כל 130 ההצבעות למקום הראשון והצטרף לדמיאן לילארד, בלייק גריפין, דיוויד רובינסון וראלף סמפסון כזוכים היחידים שזכו פה אחד בתואר. למקום השני בהצבעות הגיע קריסטפס פורצינגיס, שחקן הניקס (117 הצבעות למקום השני) ולשלישי ניקולה ג'וקיץ' מדנבר נאגטס.

*

הניקס ראיינו את מאמן אינדיאנה, פרנק ווגל, בקשר לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. בכך ווגל, שבעונה האחרונה אימן את אינדיאנה, מצטרף לדיוויד בלאט (מאמן קליבלנד לשעבר) ולקורט רמביס (המאמן הזמני של הניקס) ברשימת המועמדים.

*

פילדלפיה 76' הודיעה על חתימת חוזה עם החברה StubHub שתהפוך להיות החברה הראשונה אשר מופיעה על מדי חברה כלשהי באחד מארבעת ענפי הספורט הגדולים בארצות הברית. הסיקסרס צפויים להרוויח 5 מיליון דולר ב-3 השנים הקרובות כתוצאה מההסכם. כזכור, ה-NBA הודיעה כי תחל פיילוט של 3 שנים עם חסויות על חולצות, החל מעונת 2017/18. כך החולצה של ה-76' תראה בעוד כשנתיים:

 

*

עוזר מאמן סן אנטוניו והמאמן (הזמני) לשעבר של אורלנדו, ג'יימס בורגו, נפגש עם ממפיס וככל הנראה התראיין למשרת המאמן הראשי של הקבוצה. ראיון בורגו מצביע על כיוון אפשרי שממפיס מחפשת-עוזרי מאמן עם מומחיות הגנתית. בורגו והמועמדים האחרים למשרה, אטורה מסינה, דיוויד פיזדייל, נייט ת'יבטס ופטריק יואינג מתאימים לפרופיל זה-כולם עוזרי מאמן בליגה (בסן אנטוניו, מיאמי, פורטלנד ושרלוט בהתאמה) ונחשבים למומחים הגנתיים.

*

מנג'ר פניקס, ראין מקדונו ומאמן הקבוצה ארל ווטסון טסו לאירופה ונפגשו עם בוגדן בוגדנוביץ'. בוגדנוביץ', הבחירה ה-27 בדראפט 2014, קלע 11.7 נק' (41% מהשדה, 37% מהשלוש) עם 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק במדי פנרחבצ'ה אולקר ביורוליג השנה ויש לו אפשרות יציאה מהחוזה ל-NBA בקיץ. הסאנס, שמחזיקים בזכויות הבינ"ל על השחקן, רוצים לנצל את אפשרות זאת.

*

פורטלנד מנהלת משא ומתן עם מאמן הקבוצה, טרי סטוטס. הבלייזרס הציעו למאמן שהוביל את פורטלנד לסיבוב השני בפלייאוף ול-44 ניצחונות העונה חוזה של 20 מיליון דולר ל-5 שנים. ככל הנראה סטוטס, מאמן הטרייל בלייזרס מאז 2012, ירצה חוזה גבוה יותר.

הקבוצה צפויה לחתום על הארכת חוזה עם המאמן במהלך השבוע כאשר קיימת אפשרות שפורטלנד תממש את אופצית הארכת החוזה של סטוטס בשנה אחת ותדון איתו על החוזה במהלך 2016/17.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. כמה שמדברים על טאונס – לא מדברים מספיק. MVP תוך עונותיים ומי שחושב שאני מגזים – נתראה בעתיד.

        1. אני בכלל לא בטוח שהוא היה השחקן המחליף הכי טוב בקבוצה שלו, כשזה קורה אז כנראה לא מגיע לו לקבל את השחקן המחליף הכי טוב בליגה.

  2. מגיע לו.
    רועי אם זה ל20 שנה הקרובות ההתלבטות שלי היא בין טאונס, הגריק פריק ומאוד התלהבתי מברנדון אינגרם

    1. אינגרם לא מוכח עדיין באנ.בי.איי למרות שהוא פוטנציאל ענק, לא בטוח שהייתי הולך עליו.

      למרות זאת גריק פריק זה מאוד מעניין. הוא אול-אוראונד מטורף אבל אין לו קליעה מרחוק כמעט בכלל וזה בלתי אפשרי בליגה של היום, לכן הייתי הולך על טאונס. אבל זה צמוד ביניהם.

    1. זאת עסקה ממש חכמה שלהם. הם יקבלו הרבה פרסום במקום אפקטיבי עבורם (חברה שמוכרת כרטיסים לאירועי ספורט) כשהם משחקים אצל קבוצה שצפויה להתקדם בשנים הקרובות ולמשוך קהל, לצד זה שהם משחקים בשוק גדול יחסית.

      וכל זה ב-5 מיליון דולר ל-3 שנים. בשביל חברה שהיא חברה בת של תאגיד ענק (e-Bay) ששווה 6.57 מיליארד דולר זה גרושים. לא רע.

      1. זו עסקה מעולה – אם ה "תהליך" אכן יצליח. אם לא, אז הם ממותגים עם מועדון שמשדר תבוסתנות, ואז זו לא עסקה טובה – אפילו בחינם.

  3. במחזור רוקים כל כך חזק, להבחר לרוקי העונה בפה אחד זה הישג מרשים, אבל טיפה פחות מרשים מטאונס עצמו.

    שחקן מדהים.

  4. יואינג לא מומחה להגנה ולא לשום דבר אחר.

    ממפיס פשוט מחפשים מאמן זול שיהיה אסיר תודה על המינוי ולא ינסה להרים את האף כמו יורגר.

  5. אהלן רועי היקר זה כתבה מנובמבר 2008 באחד הכתבות של מנחם לס הוא העלה כתבה שכתבתי על הביקור שלי מדיסון סקוור גארדן אם אתה מוצא אני אשמח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט