מדי פעם אני מרגיש צורך לענות לכמה גולשים בפוסט ולא בתגובה, כי בפוסט זה יותר 'רשמי' ו'סופי'. אני מרגיש צורך לעשות זאת שוב.
כשכתבתי על הספארס כבר מאמצע העונה שהם מבוגרים מדי ויהיו עייפים וזקנים מדי בפלייאוף – הזמן בו חולשתם בגלל גילם המבוגר של כמה משחקניה העיקריים נגד האתלטים הצעירים המצויינים תתגלה, כמעט אף אחד לא הסכים איתי (נדמה לי שהיחידים שהסכימו אתי היו גיא – איש הצוות, לא הגולש – ועגל). להיפך! כולם כמעט היללו את "המשחק הקבוצתי המצויין של הספארס בהנהגתו של המאמן גרג פופוביץ'", ורבים אפילו לעגו לחוסר ההבנה שלי, והיו שטענו ש"הקשיש איבד קשר עם המשחק 'המודרני'" . למעשה היה אחד – מאיר אריאל – שליכלך עלי בכל כינוי שבעולם מלבד היטלר כשנבאתי שבפלייאוף, כשהאינטנסיביות עולה עשרות מונים, הספארס יגוועו.
כשהזכרתי שלשום שזה בדיוק מה שקרה נגד הת'אנדר מיד התנפלו עלי כמה עם "ברור שכשאתה כותב שהם מזדקנים כל שנה, בסוף זה יקרה".
זה מאד לא פייר. אם אמנם אלה שהגיבו כך באמת האמינו כמוני שהספארס ישלמו את מחיר גילם בפלייאוף – בסיום המשחק נגד הת'אנדר, שלושה שחקני ספארס על הפרקט היו שנתיים מתחת 120 שנה – למה לא כתבו זאת לפני 3-4 חודשים שאני התחלתי לכתוב זאת?
הרי כשכתבתי זאת לפני שנתיים, בעונה בה הם שייטו בקלות מעל כל הליגה, איש לא כתב "כמובן שהם מזדקנים; כולנו מזדקנים", ובמקום זה כתבו על המשחק הקבוצתי העליון שלהם; המאמן הגאון שלהם, ומשחק המסירות שאין כמוהו בליגה, ו-"חבל שאתה לא רואה ולא מבין זאת".
מה קרה? הם הפסידו בסיבוב הראשון לקליפרס. בדיוק אותו דבר קרה העונה, ואותם מגיבים מתנפלים "ברור שאם תגיד זאת כל שנה בסוף תצדק", אבל הם אומרים זאת אחרי שצדקתי ולא בזמן שטענתי.
בינתיים אמרתי זאת בברור פעמיים, ופעמיים קלעתי בול.
אז הנה אני אומר שוב משהו נוסף, שכבר אמרתי עוד לפני הנצחון על הספארס: הת'אנדר ינצחו את הספארס, ואז ימשיכו וינצחו את הווריורס. (ואז יפסידו לקאבס)
למה הם ינצחו? האם הם קבוצה טובה יותר?
ברור שהם לא קבוצה 'טובה יותר', אבל לא צריכים להיות 'קבוצה טובה יותר' כדי לנצח. אני עצמי יודע שהווריורס היא אולי קבוצת הכדורסל הטובה ביותר אם מודדים טיב קבוצה לפי מספר נצחונות ואליפויות, אחרי הקבוצה של מייקל מ-1986-7. למה לא טובה מזאת של מייקל? כי מייקל היה כזה טוב שהקבוצה מסביבו שהיתה טובה עשתה ממנו בלתי מנוצח, והראייה שש אליפויות רצופות ללא משחק שביעי אחד. אני גם איבדתי הרבה הערכה לווריורס כשהיא התקשתה כל כך בארבעה משחקים נגד קבוצה בינונית ביותר כמו פורטלנד.
אגיד זאת שוב: אני מסכים שהווריורס היא קבוצה טובה יותר מהת'אנדר בגלל הרקורד והשיאים ששברה העונה, ואילו הליגה התחילה היום, הם שוב היו מסיימים בראשה, אבל אני עדיין מאמין שהת'אנדר תנצח אותה, ואת הסיבות אכתוב בטור שלי ליום המשחק שהוא שני בבוקר.
היה כבר גולש אחד שאני מעריך שמקומו בטור המבינים הוא "בינוני הבנה מינוס" (ז"א איפה שהוא בין 'רפה הבנה' פלוס ו-'בינוני', הווה אומר בניקוד 0 ל-10 הוא 5.7 או 5.8) ושמו הייט אשבורי. כשנבאתי כבר לפני כמה ימים נצחון לת'אנדר על הווריורס, הוא שאל "ומה תעשה אם הווריורס ינצחו את הת'אנדר?" (זה קרה הרבה לפני שהת'אנדר השפילה את הספארס במשחק שנגמר ב-11 הפרש אבל יכול היה להסתיים ב-30-40 הפרש אילולא הת'אנדר עשתה מה שכמעט תמיד הפסיכולוגיה של קבוצה המובילה בהפרש גדול עושה – מנסה לשמור על היתרון במקום להמשיך לשחק משחק רגיל!).
לא עניתי לו.
אבל אני עונה לו עכשיו: אם זה יקרה, אז אודה שטעיתי!
אני לא נביא, אם כי נדמה לי שהיה איזה נביא ב-"נביאים" בשם מנחם (גיא! אני לא בטוח אם נביא או מלך. אם מלך, נדמה לי שהיה WICKED מאד). אני כותב את דעתי. צ'ארלס בארקלי מביע את דעתו (המטורללת) בפני 100 מיליון, אז מה?
אז הגיע הזמן להפסיק את המאבק שקיים אצל יותר מדי גולשים כאן, מאבק של "הדוק נגדנו", ולצאת במחולות כל פעם שאני טועה. מה אתם מעדיפים? שלא אביע את דעתי?
כי אם לא תפסיקו עם החגיגות כל פעם שאני טועה (ובמקרה הספארס הרי קלעתי בול, ועדיין לא קיבלו זאת!) – אתם הגולשים שאני פונה אליהם והם יודעים מי הם – אמשיך לעשות לכם בית-ספר כפי שאני עושה כבר ארבע שנים, ולציין זאת באותיות של קידוש לבנה ב-80% מהפעמים שאני צודק!
דוד
15 מאי 2016 03:57:58היה נביא נחום.
נבואתו "חזון נינווה" התממשה במילה במילה, כאשר ממלכת אשור של סנחריב שקעה וירדה מעל במת ההיסטוריה
דוד
15 מאי 2016 04:06:02בעצם אתה צודק, מלך ישראל מנחם בן גדי (
דוד
15 מאי 2016 04:02:15ואגב אני שותף להערכתך. לצערי לא נזכה לראות את לברון דורס את העורכי דין האלה כי הת'אנדר כבר יעיפו אותם.
גיא
15 מאי 2016 04:31:02לא היה נחום נביא,
אך היה "נחום איש גמזו " תנא צדיק ובעל ייסורים שעל כל דבר שקרה לו היה אומר "גם זו לטובה"
הערכה שלי הלוחמים בחמש, הלוחמים לוקחים טבעת, ואם אני טועה, גם זו לטובה…
גיא
15 מאי 2016 04:33:30היה גם נחום האלקושי נביא, מנחם לא היה
זיו תל אביב
15 מאי 2016 05:51:06מנחם גם אם תגיד רק שטויות מעכשיו זה משני בעיניי לאהבה שלך למשחק ולפלטפורמה ההתנדבותית קהילתית נהדרת שיצרת כאן באתר.
אני לא סתם נכנס יום יום כמעט שבע שנים.
אני לא רואה את הטנדר עוברים אותם.
הם יותר מידי טובים, חשוב שבוגוט יחזור בסדרה הזו- כי לטאנדר יש משחק פנים.
מבחינתי גולדן סטייט עד הסוף.
Dror2
15 מאי 2016 06:19:32מנחם, הכתיבה שלך פרובוקטיבית וזה מזמין תגובות תוקפניות/לעגניות. זו לא סיבה להפסיק את סגנון הכתיבה הזה, או להיעלב כשזה סוג התגובות מחלק מהאנשים. בתור אחד שהיה בעד הספרס וממש התאכזב כשהם הפסידו, הדבר האחרון שרציתי זה אצבע בעין ואמירת "אמרתי לכם". אבל מה – זה היופי באתר הזה, הכתיבה היא כתיבה של אוהדים, הרבה פעמים מהבטן ולא רק מהראש, וזה אפילו יותר משמעותי מהניתוחים השכלתניים הנפלאים שיש פה. הכל באהבה!
Dror2
15 מאי 2016 06:19:53וחוץ מזה – ג"ס ינצחו
מנחם לס
15 מאי 2016 06:31:49ביום שנ בבוקר תקרא מדוע אני מאמין שהת'אנדר ינצחו. זה לא בגלל רצוני להיות פרובוקטור ולכתוב "נגד כולם" אלא שאני ממש מאמין שהת'אנדר ינצחו ב-6 משחקים, ואסביר גם למה.
מנחם לס
15 מאי 2016 06:34:18וכשהת'אנדר ינצחו לא אכתוב "אמרתי לכם?", כי אני יודע שאני לוקח הימור עם סכויים פחותים, אך הימור שאני מאמין בו.
סוס מעץ
15 מאי 2016 06:32:54מנחם אתה אלוף!
האתר הזה נהדר
כתיבתך מרתקת
לעיתים אנשים טועים, גם אתה
לחלק למי שחושב אחרת ממך כינויים כמו רפה שכל
זה בדיוק מה שמעורר את שמחת הגולשים כשאתה טועה.
בתחזית הזו גם לדעתי אתה טועה
OKC לא ינצחו יותר ממשחק אחד, גג שניים
גם לברון יקבל בראש מהלוחמים. יש שם קבוצה חזקה
עם שחקנים מעולים. אבל נחיה ונראה, הכל באהבה.
Ish
15 מאי 2016 06:53:16עכשיו כותבים תגובות מיקומים מקבילים בהם ג'ורדן לקח 6 אליפויות רצוף ב1987?
נזיר הנשמה
15 מאי 2016 07:07:27אם התנדרס עלו לגמר , כנראה הם שווים משהו. לכתוב שהם ינצחו זה לא הימור גדול.ואני לא מבין על מה כל הרעש.יש להם את דוראנט וראסל ווסטברוק מטובי שחקני ההופ בעולם.כמו כן צוות משלים שלא נופל מאף קבוצה.
יש בליגה חולשה מאוד זמנית של שחקני פנים. לנצח בעזרת שלשות זו אופנה חולפת. כמובן שכמה מנגרים מטומטמים יאכלו אותה בדראפט הקרוב כאשר יצרפו לקבוצתם ציידי שלשות , סטרצ 4 על חשבון שחקנים כמו סבוניס , ברייס גונסון וכו.
דרמונד, טאונס, אנטוני דיוויס, ולנסויאס, וויטסייד,גוקיץ הן חלק מהשמות שישנו כבר בשנה הבאה את הטרנד.
הייט אשברי
15 מאי 2016 07:41:44מבחינת קו קדמי מול אחורי – בדיוק להיפך . כל עוד קליעה מעבר לקשת מייצרת 3 נק' לעומת 2 נק' בלבד מתחת לסל , זה יהיה הכיוון . זה לא אומר ששחקני פנים טובים לא חשובים . אבל קבוצה שאין לה קלעי חוץ מהדרג הגבוה ביותר , ואפילו שניים ולא אחד , לא תוכל להתקדם הרבה. גם אם נתעלם מג"ס , תראה איך קליבלנד רמסה עד כה את היריבות באמצעות שלשות . תראה איך התקדמו בפלייאוף הקבוצות עם קו מצויין . פורטלנד כזאת . אפילו טורונטו – תראה איפה היא למרות החולשה של לאורי .
יש מיתאם רב מאוד , גם בשנה הרגילה וגם בפלייאוף , בין כמות ואחוזי הקליעה ל-3 לבין זהות המנצחות והמפסידות .
אין כל חולשה של שחקני פנים יש מצויינים כאלה . אבל הם לא ישנו את הטרנד.
הייט אשברי
15 מאי 2016 07:43:00עם קו אחורי מצויין
john
15 מאי 2016 08:50:41מסכים חלקית בטח לגבי שחקני הפנים החלשים.
אבל צריך לקחת בחשבון ששחקני פנים טובים מייצרים שלשות ע"י שאיבת דאבל טים ועל ידי אופנסיב ריבאונד ששלות נכנסות אחריו באחוזים גבוהים יותר. משחק שבנוי רק על שלשות לא שורד גם כיום . מתוך 4 הקבוצות שזרקו הכי הרבה שלשות עד כה בפוסט סיזן רק קליבלנד נמצאת איתנו. בעונה הרגילה דווקא יש קורילציה בין מי שעלה לפלייאוף לבין מי שזרק הרבה שלשות אבל אסור להתעלם מהנתון הבא
לכל הקבוצות שעלו יש שחקני פוסט אף וגבוהים שחותחים לסל מצויין בפיק אנד רול. לברון, גרין, ראסל וולנצ'יונס\וויטסייד הם שחקני פוסט מעולים. לכולם שחקני פנים טובים: אדמס\איבקה לאב\תומפסון דריימונד\בוגוט\אזילי שיודעים לסיים ליד הסל.
הבעיה בבחירת גבוהים בדראפט היא שהרבה מהגבוהים כיום נפצעים. ואת זה צריך לפתור. ציידי שלושות שיקלעו כמו סטף 4-5 למשחק בכ-40% אין הרבה כלל. צריך לבדוק את ה-TS% של גארדים ולהשוות לשחקני פנים. כרגע שחקני הפנים ברמת יעילות נמוכה מידי. אם פעם סנטרים קלעו קבוע בין 52-60% מהשדה ללא שלשות היום סנטרים כמו קאזינס קולעים פחות מ-50%. סנטרים גם צריכים לדעת לקלוע מהעונשין ולהגיע לקו. גם זו בעיה בכדורסל המודרני סנטרים לא קולעים מהעונשין. מה שמוריד משמעותית את ה-TS% שלהם
מהפכת השלשות וטענת ה-3 שווה יותר מ-2 היא קצת פיקציה וקצת אמיתית מכיוון שהעליה מ-3 הביאה גם לירידה מה-2. אם תבדוק את אחוזי ה-TS% של כל הזמנים לא תמצא את שחקני החוץ של היום בהמוניהם. סטף הוא יוצא דופן. שחקן פנים שקולע 55% מהשדה ויכול מהקו לתת עוד 75-80% הוא לא פחות ויותר יעיל מרוב שחקני החוץ ששמים 25 נקודות ב-45% מהשדה עם 2 שלשות למשחק. לעומת זאת גארדים כיום מקבלים שריקות והולכים המון לקו, כך ששחקנים כמו הארדן הופכים ליעילים כשהולכים לקו 10-11 פעמים למשחק וקועים מעל 85%
למר מנחם היקר
15 מאי 2016 13:01:08ברגע שיחזרו הסנטרים שקולעים ב55 אחוז מהצבע ולא כמו קאזינס שילדים בוחרים זריקות ןמהלכים טוב ממנו (שנים לא ראיתי סנטר עם ארסנל התקפי של מהלכים כל כך גדול אך כמעט כל פעם הוא בוחר במהלך הלא נכון), בעתיד הליגה תחזיר את הסנטר ותשנה מגמה כי גם משחק הומגני כמו שהולך היום בסוף יתחיל לשעמם.סטף יוצא דופן לא רק בגלל האחוזים המדהימים מהשלוש אלא גם בגלל היכולת תחת הסל (8 בליגה).
הייט אשברי
15 מאי 2016 07:11:18מנחם – אני מקווה שתקרא בעיון את התגובה שלי .
יש לך נטיה להכליל .
ויש לך נטיה ברורה להצהיר על דברים בפסקנות .
קשה ללמד אותך דברים בגילך . אבל מכיוון שגם אני לא צעיר ( מפגר אחריך בקרוב ל-2 עשורים ) , תרשה לי להעיר לך הערה אחת – ואתה לא חייב כמובן לקבל אותה . תסייג קצת את הדברים שלך . תכתוב "אני חושב ש" ולא "אני בטוח" . ואל תכנה "רפה שכל " את מי שחושב אחרת ממך . כדורסל אינו מדע מדוייק – וכשאתה טועה
( וזה קורה לא מעט ) , אז הפסקנות שלך היא בעוכריך.
ואם אתייחס לסדרה הקרובה , ג"ס צריכה לעבור את אוקלהומה . כתבתי אתמול פוסטים למה . בוודאות ? חוץ מהתולעים שמחכות לכולנו שום דבר לא וודאי בחיים . אבל אלה יחסי הכוחות – בתנאי שכולם בריאים .
הייט אשברי
15 מאי 2016 07:14:59לגבי אחוזי הקליעה שלי ושלך מאז שאני גולש כאן , קלעתי הרבה יותר ממך . לכן כדאי שתוריד את הכינויים כלפי . אני לא מאלה שכינו אותך בשמות , למרות שעשית את זה בעבר כלפי פעם אחת בצורה מאוד מזלזת ופוגעת .
IDO
15 מאי 2016 07:21:21אשברי – אין שום בעייה לחלוק על מנחם. זה רצוי ואפילו נחוץ! רק לא לשכוח שלמנחם יש את המילה האחרונה…
הייט אשברי
15 מאי 2016 07:29:03יש לשמור על סגנון הולם . גם בינינו וגם כשמתבטאים על הקבוצות .
שים לב למשפט של מנחם :
" אני גם איבדתי הרבה הערכה לווריורס כשהיא התקשתה כל כך בארבעה משחקים נגד קבוצה בינונית ביותר כמו פורטלנד."
מעניין אם הוא היה מתבטא כך אם לברון היה חסר בשלושת המשחקים הראשונים בסדרות של קליבלנד מול דטרויט ואטלנטה (וחוזר כמובן חלוד ברביעי ) ואם קליבלנד עוד בכלל היתה בתמונת הפלייאוף .
IDO
15 מאי 2016 10:44:07מה הבעייה בדיוק?
דיאנדרה ג'ורדן האשכנזי
15 מאי 2016 07:13:01מנחם אנחנו איתך ! זכור שיש גם חלק מהגולשים שתמכו בך .
למרות שאני מודה , לא ציפיתי שהספרס יעצרו בחצי הגמר .
לגבי ת'אנדר , אני מאמין שתהייה איזו הפתעה כלשהי .
IDO
15 מאי 2016 07:17:49אני חושב אחרת ממך.
טאנדר ב-5 לא 6 אני לוקח. רק לא מנצחים. מפסידים.
למעשה הייתי נותן לווריורס סוויפ אבל הם ג'נטלמנים ותמיד זורקים משחק אחד.
הסיבה היא שווריורס ידעו לעשות P&R ולשים חילוף על קאנטר כל פעם שיעמוד על המגרש (שלא כמו הניהול השערורייתי של פאפ). לווריורס יש התקפת פרימטר שהעולם עוד לא ידע. אני מעריך שראס יגרר למלחמת התלות.
הסיבה השלישית זה שגרין יאמלל את KD.
והסיבה הרביעית שגם לOKC אין מה לעשות מול צמד הידיות מספר ושלוש בהיסטוריה של הכדורסל. ידית מספר 1 היא בפער ענק גורם מנצח.
סיבה חמישית ואחרונה. הווריורס יעלו מהלך … ועוד יש להם אחד רזרבה שהם עוד לא השתמשו בו
mantodea
15 מאי 2016 18:57:46מי הידית מספר שתיים ?
גיא
15 מאי 2016 07:28:02מנחם בן גדי (מנחם משבט גדי) מלך על ישראל 10 שנים אחרי שרצח את קודמו לתפקיד, שלום בן יבש (שמלך על ישראל חודש ימים בלבד)
"וַיַּעַל מְנַחֵם בֶּן-גָּדִי מִתִּרְצָה וַיָּבֹא שֹׁמְרוֹן וַיַּךְ אֶת-שַׁלּוּם בֶּן-יָבֵישׁ בְּשֹׁמְרוֹן וַיְמִיתֵהוּ וַיִּמְלֹךְ תַּחְתָּיו."
למרות שלמנחם בן גדי היה חלק ברשימת "הרעים"
(ירבעם, הלייקרס…)
"וַיַּעַשׂ הָרַע בְּעֵינֵי ה' לֹא סָר מֵעַל חַטֹּאות יָרָבְעָם בֶּן-נְבָט אֲשֶׁר-הֶחֱטִיא אֶת-יִשְׂרָאֵל כָּל-יָמָיו."
הוא זכה למלוך תקופה ארוכה (יחסית), ובנו ירש אותו במלוכה.
"וַיִּשְׁכַּב מְנַחֵם עִם-אֲבֹתָיו וַיִּמְלֹךְ פְּקַחְיָה בְנוֹ תַּחְתָּיו."
לבנו של מנחם בן גדי, היה קצת פחות מזל:
"וַיִּמְלֹךְ פְּקַחְיָה בְנוֹ תַּחְתָּיו. בִּשְׁנַת חֲמִשִּׁים שָׁנָה לַעֲזַרְיָה מֶלֶךְ יְהוּדָה מָלַךְ פְּקַחְיָה בֶן מְנַחֵם עַל יִשְׂרָאֵל בְּשֹׁמְרוֹן שְׁנָתָיִם. וַיַּעַשׂ הָרַע בְּעֵינֵי ה' לֹא סָר מֵחַטֹּאות יָרָבְעָם בֶּן נְבָט אֲשֶׁר הֶחֱטִיא אֶת יִשְׂרָאֵל. וַיִּקְשֹׁר עָלָיו פֶּקַח בֶּן רְמַלְיָהוּ שָׁלִישׁוֹ וַיַּכֵּהוּ בְשֹׁמְרוֹן בְּאַרְמוֹן בֵּית הַמֶּלֶךְ אֶת אַרְגֹּב וְאֶת הָאַרְיֵה וְעִמּוֹ חֲמִשִּׁים אִישׁ מִבְּנֵי גִלְעָדִים וַיְמִיתֵהוּ וַיִּמְלֹךְ תַּחְתָּיו."
(אז אולי מנחם בן גדי באמת מזכיר קצת את הלייקרס. מנחם בן גדי = ג'רי באס, פקחיה = המשך שושלת באס המאכזבת…)
מנחם לס
15 מאי 2016 15:12:53תודה. ידעתי שהיה מלך מנחם אבל לא ידעתי פראים
צביקה
15 מאי 2016 07:36:13אני מאמין שהרעמים עולים רמה מול עיננו בפלייאוף הזה ואילו הלוחמים כבר יכול להיות שנהלך העונה הזאת ראינו את הרמה הכי טובה שלהם. אז מי שמהמרים כאן על נצחון של הלוחמים מדברים על מה שהם מכירים ממהלך העונה הזאת ולא לוקחים בחשבון את עליית הרמה של הרעמים.
לדעתי 7 משחקים הצגות נפלאות ואי אפשר לדעת מי תנצח.
עידו גילרי
15 מאי 2016 07:38:46מנחם, אתה רוצה יותר הגינות בתגובות? שזה לא הכל יהפוך ל"הדוק נגדנו"? אין בעיה, אז אתה צריך לדרוש את אותם סטנדרטים גם מעצמך. אני אגיד לך מאיפה לדעתי הכל נובע. אתה לא יכול להתייחס לדעות של אחרים כאילו הן פחותות משלך. הדעה של כל אחד אחר כאן אינה פחות חשובה מדעתך. יש לך נטייה ברגע שמוצגת דיעה מנוגדת לשלך לבטל אותה, להתנשא מעליה ופעמים רבות אף לקלל ואפילו לאיים. בתרבות דיון כזו אין פלא שאנשים מסוימים מרגישים מאוימים ומגיבים בהתאם.
מעבר לכך קשה מאד לנהל איתך דיון . כלומר כאשר מעלים נימוקים לטענות מנוגדות לשלך פעמים רבות אתה מתייחס אליהם בזילזול במקום להביא טיעונים נוספים שיחזקו את הצד שלך. או שרבים מהמקרים מסתיימים מיידית ב"נחכה ונראה" בעיני זה חבל כי כל היופי בקהילה שיש לנו כאן היא היכולת לדבר על נושא שכולנו אוהבים באופן חופשי.
דרך אגב אין שום בעייה עם הלהט שבו אתה מביא את הדיעות שלך להיפך זה רק מוסיף המון חיים לאתר. העניין הוא שאתה חייב לאפשר מקום לדיעות מנוגדות. לדעתי ברגע שזה יקרה הלעומתיות בתגובות אליך תיעלם ואנשים אפילו ישמחו לפרגן לך במקרים בהם אתה צודק.
יואש בן טולילה
15 מאי 2016 16:08:11מסכים לגמרי.
אני אוהב להתווכח עם מנחם, כי רק בן אדם שמתעצבן ומגיב ככה, יודעים שהמשחק חשוב לו ומעניין אותו.
מצד שני, הוא לא מקבל שום דבר שלא מתיישב עם דעתו, שהיא חייבת להיות אקסקלוסיבית אך ורק לו וחייבת להיות דעת המיעוט, כדי שלמנחם יהיה ייחוד.
כשכולם התלהבו מהווריורס הוא בחר להחמיא על ההחתמה של מרטין בספארס. כשהווריורס נחלשו מעט הוא יצא להגנתם וכו'.
אני באופן אישי לא מתרגש, הוא יכול להיות בן 200 ולטעות, וגם בן 200 ולהיות צודק. לרוב הוא טועה.
גיא
15 מאי 2016 07:39:21כל כך הרבה פעמים מנחם כינה אותי "רפה הבנה" (במקרה הטוב…),
כך שלהבנתי, אין פחיתות כבוד בבילוי על אחד משלביו של 'סולם ההבנה של מנחם' (רפה, חלש, נטול, ועוד כמה שלבים שאני לא זוכר)
בהשוואה לאלימות המילולית שנפוצה בחלקים אחרים של המרשתת,
'הופס' הוא גן עדן קטן של סבלנות וסובלנות.
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2016 08:58:47אני אקח נטול אחד עם חלב סויה, ועוד אחד רפה הפוך לדרך.
תודה
סומסום
15 מאי 2016 07:41:06אין ספורט בלי אהדת ספורט.
ואין אהדת ספורט בלי ויכוחים על ספורט.
ואין ויכוחים על ספורט בלי להתרברב קצת או לטעות הרבה.
אחרת – מה הטעם? אם ספורט היה מדע מדויק ומשוואות מנוסחות היטב (למרות הנטיה שלנו לסדר ולארגון ול"תחזיות"), אם הוא היה ככה – אז תודה אבל לא תודה. נסכם את הנקודות ונגיד מי ראשון ומי אחרון והכל משעמם.
אז: תדברו חברים תדברו. קצת פחות קללות והשמצות, תמיד עושה יותר נעים. אבל זהו בערך.
צומפי
15 מאי 2016 07:43:16מעריכים אותך מאוד אבל בזמן האחרון אתה עצבני ועוקץ את כולם בתגובות ולא באופן משעשע או חביב. סתם עלבונות. שים לב.
Ddd
15 מאי 2016 07:47:39טרחן אמיתי אם כבר אתה עושה טראש טוק
לפחות אל תייבב שמחזירים לך
תאר לך שkd או ראשיד וואלס היו בוכים כל פעם שמחזירים להם איזה העלבה
זאת האמת תתמודד
רפה יש רק בלחם
דחואן בלייר, האשים טאביט , מיאמי והחל מבעוד שבועיים גם אוקלוהומה
וביננו גם אלה מהתנך לא היו משהו
דאג קולינס
15 מאי 2016 07:52:0380 אחוז. פשיטת רגל ל ווינר, בטעם, plus500, בורסה….
יש הבדל בין רושם לרישום. מנחם אוהבים אותך. קח בקלות תגובות של אוהדים.
דאג קולינס
15 מאי 2016 07:52:4180 אחוז. פשיטת רגל ל ווינר, בטים, plus500, בורסה….
יש הבדל בין רושם לרישום. מנחם אוהבים אותך. קח בקלות תגובות של אוהדים.
גיא
15 מאי 2016 08:03:21הייט אשברי, זה נכון שמנחם לפעמים חוטא בתגובות שלגופו של אדם,
אבל אם אתה כותב:
"יש לשמור על סגנון הולם . גם בינינו וגם כשמתבטאים על הקבוצות ."
אז תיקח לתשומת ליבך את מה שאתה כתבת:
"השעון המקולקל מגרינוויל ."
(תגובה, אחרי שמנחם כתב:
"ג"ס היא אוברייטד. אני טוען זאת מתחילת העונה. הבעייה היא שכולן מפחדות ממנה.
כולן, מלבד פורטלנד, ואת התוצאות רואים.")
בגלל שאז, הביקורת שלך קצת עקרה.
ותגובה שכזו:
"אם סטף חוזר בריא ומסיר את החלודה , קליבלנד ולפלופ לא מגיעים למשחק שישי מולם . וזה יכול גם להיגמר בסוויפ ."
היא לא פחות מזלזלת מהציטוט של מנחם.
(לי, אישית, תגובות שכאלו לא מזיזות. אני שונא תגובות לגופו של אדם. לדוגמה – יש מעט הסכמה ביני לבין האשך הטמיר, אבל אני מכבד אותו. לטעמי, יש לו חוש הומור נהדר שמשדרג את האתר. בהמון דיונים על כדורסל, עם מינימום הסכמה, לעולם הדיון לא הגיע למצב שבו הביקורת ירדה לפסים אישיים.)
הייט אשברי
15 מאי 2016 08:25:16מקבל את ההערות . לזכותי – אני אף פעם לא מתחיל . אבל לפעמים הסגנון של מנחם גורם לי להגיב בצורה כזאת .
תסכים איתי שלכתוב כל הזמן על ג"ס שהיא אוברייטד למרות שהיא גורמת לרבים לאכול כובעים כבר שנה וחצי זה די מרגיז לשמוע ממי שאוהד אותה .
הייט אשברי
15 מאי 2016 08:26:56למי שאוהד אותה.
גיא
15 מאי 2016 08:33:01עזוב.
אחרי שקראתי את מה שאני כתבתי, אז אני יצאתי הטמבל.
זו חכמה קטנה להתחפש לצדיק. אז כאמור, יצאתי טמבל.
(אין ספק שכל מי שמגיב מספיק, יוצא שכתב שטויות. ואני מציב את עצמי בראש הרשימה של כותבי השטויות)
אני עם ג'ון.
עליו נכתב: "דברי חכמים בנחת נשמעים."
הייט אשברי
15 מאי 2016 08:41:011 +
עגל
15 מאי 2016 13:15:30אני מעיד על הייט אשברי שהוא מתאים את עצמו לסביבה – יודע להיות ג'נטלמן ורק עם מנחם הוא נגרר לפרובוקציות.
רק איך אתה צעיר ממנחם רק בשני עשורים והרי הוא בן 78? מתגובותיך הייתי מנחש שאתה בן 38 ולא 58
john
15 מאי 2016 08:09:57לי לא אכפת מתחזיות. יום למחרת עוטפים עם זה 'דגים'. אני יכול למצוא לכל אחד פה אמירות שלא התגשמו או סתירות בדברים. אנחנו לא דנים בבית משפט וכל יום יכול להיות מידע חדש או שינוי. גם אתה במרץ כתבת על הספרס שיקחו את המערב. וזה בסדר ששינית את דעתך. גם אתה חזית את העליה של מיאמי (אז אבל עם כריס בוש) וגם אני חשבתי שילכו עד הגמר מכיוון שוויטסייד היה מפלצת ואז נתנו לבוש סיכוי גבוה לחזור. אז דברים השתנו. אז מה.
כמובן שעדיף בלי 'רפה הבנה' 'טיפש' וכו'. לי ולרוב המבוגרים אני מניח שזה פחות מזיז אבל יש באתר ילדים ונוער שיכול להיות שנפגעים. בנוסף מנחם בעיני צריך לחשוב על הגולש החדש באתר או אחד מה'שקטים' שאוהב לקרוא ורוצה להגיב. הרי כולנו רוצים לראות ולהכיר גולשים (וגולשות) חדשים שאולי יש להם דברים מעניינים להוסיף. הגולשים עם האומץ יגיבו בכל מקרה וגם יחזירו העלבה אבל הגולשים העדינים יותר שרואים בכך סמכות ואייקון יכול להיות שנמנעים וחבל.
תשמע ברור שהאתר שלך. וכמו שהורי אומרים "as long as you live under my roof you'll abide by my rules"
ככה פשוט אני רואה את הדברים
עידו גילרי
15 מאי 2016 08:13:49זו נקודה מאד חשובה – הסגנון המתלהם מונע מהרבה מאד גולשים שקטים להעז להשמיע את דעתם וחבל.
no funny shtuff
15 מאי 2016 08:31:09הגזמת!
אם יש מישהו מהגולשים השקטים שמפחד להביע את דעתו כי מנחם יכול להגיב ב"אתה רפה הבנה", אז שישאר גולש שקט.
עידו גילרי
15 מאי 2016 08:48:36זה לא רק מנחם שמגיב בהתלהמות וכבר ראיתי אותו אומר לאנשים שרק התחילו להגיב דברים הרבה יותר קשים. מעבר לכך להגיד "אז שישאר גולש שקט" זה אותו סוג של התלהמות שמונע מאנשים להצטרף למעגל המגיבים.
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2016 09:00:38זה בגלל שמנחם מאמן אותנו כאן בשיטת "המקל והגזר" –
מי שמגיב בצורה רפה לדעתו יקבל נבוט בראש
מי שמגיב היטב ולעניין יקבל גזר בתחת
זה אתר ממיין ומחשל
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:08:04הבעיה שהמקל והגזר מגיעים רק בהתאם להאם אתה מיישר קו עם דעתו של מנחם או לא. מעבר לכך אין שום סיבה שיהיה תהליך של מיון וחישול – אנחנו לא צבא הופס.
Berch
15 מאי 2016 08:45:41רק הקשוחים שורדים פה !!!;
מי שזה קשה לו מדי מוזמן לעבור למגזין טעם החיים בווינט 🙂
נתן גולד
15 מאי 2016 08:23:55+1
למר מנחם היקר
15 מאי 2016 09:00:17גון היקר, אני לא מאמין בנבואות כי הנבואה ניתנה לשוטים, אני מאמין בניתוח שם הסרה על ידי מאצאפ, מנחם לא יפסיק עם הרפה הבנה חא ניתן לשנות זקן בן 79 (אני בן 72) בנוסף לכך זה מה שמייחד אותו. הוא הכתב היחיד שנשאר מהדור שלי (יחיאל ארזי,יהודה גבאי…). הNBA הוא דבר שהשינויים בו קיצוניים בצורה מדהימה (מי האמין בתחילת העונה שאנתוני דיוויס לא יקח MVP, שפורטלנד תגיע לחצי גמר מערב..) יש כל כך הרבה משתנים שאי אפשר לנתח איך ישפיעו כגון כימיה פציעות, כושר הגעה לשיא…
Berch
15 מאי 2016 08:44:34אם כולם חוגגים כשאתה טועה הייתי מצפה ממך לטעות יותר.
תשמח אותנו, מנחם…. גם אם זה יגבה ממך מחיר נפשי קשה 🙂
יניב
15 מאי 2016 09:09:11לי יש בעיה אחרת,אתמול הלכתי לישון ופתאום נפל עלי נבוט בשינה.הבנתי שהמצב הולך להיות קשה מאוד וכנראה נראה את לפלופ(גיא מותר לכתוב את זה או שזה מעליב?) ומעריציו חוגגים.הסיבה היא לא כפי שלמר מנחם היקר כתב מצ'אפ וניתוח כדורסל פרופר אלא הבעיה היא שזאת נראה לי השנה של גיא.אני לא מבין כלום בפוטבול אבל הבנתי שהקבוצה של גיא ניצחה כנגד כל הסיכויים(או לפחות רוב הסיכויים),עכשיו נראה לי שגם בכדורסל הקבוצה שלו תזכה כנגד רוב הסיכויים(פיניקס לא באמת נחשבת).להזכירכם הוא בין הבודדים ששם ת'אנדר בגמר המערב וגמר של ת'אנדר נגד קליבלנד והוא בדרך לשם.
הקיצר זה הפחד הגדול ביותר שלי 🙂
גיא
15 מאי 2016 09:27:37לברון, וסטפן קרי, וכרמלו אנטוני, וכריס פול. (לדוגמה)
הם מרוויחים כל כך הרבה, הם שמים עצמם בכל מדיה אפשרית. הם מיקמו עצמם "בעין הסערה".
לי לא משנה (ואני די בטוח שלהם לא אכפת מדעתם של כמה גולשים אי שם בארץ הקודש) אם מכנים את לברון "לפלופ", את קרי "שחצן", את כרמלו "עצלן" או כריס פול "לוזר".
זו הסיבה שאני מגיב לתגובותיך – אני יודע שהדיון יהיה ענייני, ולא יגלוש לפסים אישיים.
* כנגד כל הסיכויים זה לסטר. הברונקוס התחילו את העונה עם ליין של 1 ל-7, ובמהלכה התדרדרו לליין של 1 – 20.
* הפקתי לקחים מהקמפיין של הברונקוס, ולכן קמפיין האנטי-ניחוסון של הקאבס כבר בעיצומו!
* !it's only weird if it doesn't work
https://www.youtube.com/watch?v=28-mHn3l0yA
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2016 09:31:17פרסומת גדולה!
יניב
15 מאי 2016 09:53:43באמת אחלה פרסומת
אשך טמיר המקורי
15 מאי 2016 09:29:18כוח הניחוס של גיא הוא טמיר ומקורי. איש לא מסוגל להבינו באמת, ממש כמו למשל מאין הגיעו ה-white walkers ומיהו מלך הלילה.
מייסטר עגל ניסה פעם להגיע לנבכי הניחוס והניחוס-ההפוך אך הכוחות היו חזקים ממנו ומאז טוענים רבים שהשתגע.
אני מחכה לספרו המלא של גיא שעומד לצאת בקרוב, ובו רמזים וסיפורי אגדות שאולי ישפכו מעט אור על כוח טמיר זה בו הוא מחזיק (או שאולי מחזיק בו?) – "a song of nachs and fire"
גיא
15 מאי 2016 09:47:24רק שתדע. אני גרוע, גרוע מאוד, בהימורים.
אבל מה, 2 מ-3 הזכיות הגדולות שלי בהתערבות, קשורות בדטרויט.
3. חבית הבירה (במצטבר) שאספתי (ושאני הולך להפסיד מחדש…) בעקבות הסוויפ של הקאבס.
2. ב-2004, התערבתי על פיצה משפחתית בהאט על כך שהפיסטונס זוכים באליפות.
1. בסדיר היה טמבל שאתגר אותי לאכול 40 קרמבו בשעה (התערבות על 100 ש"ח),
אחרי 15 דקות הוא היה במינוס מאה ש"ח.
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:52:02קראו לו במקרה דרור שאול?
גיא
15 מאי 2016 10:07:18בהתחשב בעובדה שעברו 20+ שנה,
ובעובדה שלאחרונה הזיכרון כבר לא משהו,
אז – אולי. לא זוכר 80% מהשמות/פרצופים של מי שהיה איתי בפלוגה.
הכי מביך #5
"גיא, מה שלומך? שנים לא נפגשנו!"
ואני חושב לעצמי "לא נעים. אבל מי זה לעזאזל???"
"זה אני, ברוך, רובאית צבר!"
מחשבה נוספת "אההה, לא. לא זוכר. אין לי מושג קלוש."
"ברוך! מה שלומך, איך עובר הזמן…"
עידו גילרי
15 מאי 2016 10:09:52זה היה בצחוק לדעתי הוא גדול מאיתנו באיזה עשר שנים. בכל מקרה זה משעשע כי האירוע בודאי התרחש לפני הסרט.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15 מאי 2016 09:57:57https://www.youtube.com/watch?v=e86XpshiJG4
יניב
15 מאי 2016 09:57:36חשבתי שיש לך פטנט על המילים טמיר ומקורי
עגל
15 מאי 2016 13:18:54גדול אתה אשך טמיר!
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:32:50אני מוכן ללכת איתך ושגיא ייכשל מעכשיו עד סוף העונה. אני דורש רק דבר אחד בתמורה – שהסדר בו כדורי הפינג פונג יצאו בעוד יומיים יאיית PHX. (נראה לי שגם גיא חותם).
גיא
15 מאי 2016 09:40:49ברור!
מי שקרא מספיק מתגובותי יודע ש-
א. זה לא שאני אוהד את לברון, זה שאני נהנה ללכת נגד הזרם…
ב. לצערי, אני בטוח, שלא משנה מה, אני לא אזכה לראות אליפות של הסאנס (שהיא הקבוצה שאני הכי אוהד, מכל ענף ספורט שהוא. כבר כמעט 3 עשורים)
ג. יש לי תחושה שהקרמה תחזור אליי כמו שבומרנג חוזר לאוסטרלי שיכור – הסאנס בסוף יבחרו בדראגן בנדר…
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:46:12יש לך יומיים +חודש להביא בכמה שיותר אנטי-ניחוסונים.
אסף
15 מאי 2016 10:17:50יש לך יומיים ליצור קשרים בהנהלת הסאנס ולשלול לו קלטות של בנדר מהשנה זה כבר יעשה את העבודה….
יניב
15 מאי 2016 09:52:41אין לי בעיה .לייקרס בוחרים ראשונים,פיניקס בוחרים שניים ורק שפילי וברוקלין לא יבחרו שלישים(למרות שאם זה הסדר אז אני אתפשר)
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:55:45לא לא לא. זה לא מה שסיכמנו, נומרו אונו או שאין דיל.
יניב
15 מאי 2016 09:56:48יאללה סבבה.גם מקום שני הולך.
עידו גילרי
15 מאי 2016 09:57:38סגרנו.
מנחם לס
15 מאי 2016 09:40:52מה שהכי מבדח אותי זה שזוכרים לי בעיקר את דחואן בלייר, האשים תאביט, וג'בל מגי!
קבלתי הרבה מההערות, אבל 'רפה הבנה' יישאר פה לעד כי לרבים זאת בכלל מחמאה.
(התעוררתי להשתין ויש לי לאפטופ בשרותים)
הגמר יהיה קאבס נגד ת'אנדר, והקאבס מנצחת. (אני יודע שאני זקוק למעט מזל אבל מחר אסביר את דעתי)
שמייקל
15 מאי 2016 11:00:09דווקא את בלייר אהבתי, חבל לא הגיע לאירופה. סנטר טוב וקומפקטי.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15 מאי 2016 10:03:39מנחם יא כוסית
Smiley
15 מאי 2016 15:33:57גילי מוסינזון ביקש לא לדבר ככה…
שמייקל
15 מאי 2016 10:59:30דוראנט+ווסטברוק<קרי+תומפסון
ולגולדן סטייט יש גם את דריימונד…………………
ולכן גולדן סטייט עוברים בקלות.
איי רסט מאיי קייס
מתן
15 מאי 2016 11:37:55אנשים פה מזלזלים מאוד בדורנט ווסטברוק. אני מסכים עם הדוק כמעט בהכל- לאוקלהומה יש את הסיכוי הטוב ביותר לעבור את גולדן סטייט, והקאבס יאכלו אותם בלי מלח, יש להם מאצ' אפ מולם שכאילו תוכנן מהשמיים (מעדיף את ווסטברוק על קיירי, אבל כשקיירי יושב על הספסל עולה במקומו הקרצייה האוסטרלית). לדעתי אגב, אם גולדן סטייט תעבור את אוקלהומה היא תיקח את הגמר. למה גולדן סטייט פגיעה דווקא מולם? כי התקפה. כי גולדן סטייט היא קבוצת ההתקפה הראשונה בליגה וההגנה שלה במקום ה19. לתת לדוראנט ווסטברוק לרוץ? שמישהו יגיד לי פה שזה רעיון טוב.
שמייקל
15 מאי 2016 12:18:24ידידי במשחק ריצה כששתי הקבוצות רצות, ראן גאן אנד בלגאן, גולדן סטייט מנצחת ללא ספק. האינטרס של הת'אנדר דווקא יהיה לא לרוץ.
רועי רז
15 מאי 2016 12:00:07השורה האחרונה שלך לפנתיאון מנחם
א-ת-ה מ-ל-ך!!!
אחד העם
15 מאי 2016 12:41:53מנחם, זה חלק מהכיף. דיווחים יבשים ופרשנויות נפוחות בשקל תשעים יש בעוד מקומות. אתה חייב לשמר את האווירה היחודית הזו (שבגללה אני נכנס כל שעתיים לאתר ב8 שנים האחרונות)
בנוגע לפסקנות – לא יעזור כלום , גם אם אתה צודק בחלק מהפעמים ,עדיין אי אפשר להתעלם מהנטייה שלך לפסוק דברים ע"פ משחק אחד . מצד שני לי זה ממש לא מפריע ואני נהנה גם כשאתה רושם לי שאני כותב שטויות .
ועכשיו נזכרתי שלפני 6-7 שנים רשמתי לי בתגובה שאני נשמע לך כמאמן (מחמאה ענקית כשהיא מגיעה ממך!) וזו דוגמה לכך שאפשר להחמיא ולקטול את אותו אדם ושזה עדיין יהיה כיף ומגניב.
עגל
15 מאי 2016 13:22:42מנחם אתה אלוף.
אני באמת הייתי איתך בהימורים למרות שהם הולכים כנגד הסיכוי הסביר. אבל למה למען השם אתה צריך לצעוק את זה בראש חוצות, האם לא שמעת על הנחס, צריכים לשמור על פרופיל נמוך ולרקוד ולקפץ רק אחרי האליפות של הקאבס.
ברק
15 מאי 2016 14:53:55רוצה להזכיר לך שאמרת שגולדן סטייט לא יגיעו לגמר המערב.
מנחם לס
15 מאי 2016 15:18:35הם באמת לא יגיעו
ברק
15 מאי 2016 18:52:08הם כבר הגיעו
דרור
15 מאי 2016 15:04:29ג"ס ייקחו אליפות. עדיין לא בדקו את זה שם במזרח, אבל אין מצב שצ'נינג פריי ישים שלשה על ג"ס. רק צריך לעשות עליו פוווו (איפה לאנס סטיבנסון כשצריך אותו?). הכי טוב מבחינתי זה אליפות לאוקלהומה, לא רואה את זה קורה. לסמוך על היציבות של דיון וייטרס, כל פסיכיאטר מתחיל יאמר לכם שזה לא שפוי. מול ג"ס נראה לי שנראה הרבה הירו בול של דוראנטברוק כי הלחץ יתחיל לדבר. הלוואי שאתבדה.
יואש בן טולילה
15 מאי 2016 16:17:52נורא פשוט:
מנחם ייקח תמיד את ההימור הכי לא סביר כדי שאם בטעות הוא ינצח, הוא ינגן על זה 10 שנים.
אם בטעות הוא מפסיד, זה כי אנחנו שלולי הבנה שלא הבנו את המגמה ולא קראנו את השטח ובטעות יצא מה שחשבנו..
דחבש
15 מאי 2016 16:53:57מנחם מרתק באישיותו וסיפוריו, אבל נוד מצחין בהתנהלותו. הוא שחצן, קשקשן, איגנורנט ובאופן כללי שם זין על כולם.
בגלל זה נמשיך ונקרא אותו כי הוא תותח…
baaad boys
15 מאי 2016 18:21:34השאלה שאותי מעניינת היא מה אכפת לך מה כמה ממורמרים כותבים?
פוסטים שכאלה זה בדיוק מה שמזין אותם, אני חושב גם שאתה עושה נזק לקוראים אחרים בכך שאתה מכליל.
נכון יש כאן כמה קוראים שבאופן אובססיבי ייצאו כנגדך וכנגד כל מה שרק תגיד אבל יש גם הרבה קוראים שסתם לא מסכימים איתך על נקודה מסוימת וההתייחסות שלך אליהם היא כמו ל"אובססיביים" ואני חושב שהם קצת הצליחו להיכנס אלייך לראש, הייתי ממליץ לך להתעלם מאותם אובססיביים ולנסות ולהבדיל בין הקוראים כי הבעיה כיום היא שאתה הותקפת כל כך הרבה פעמים על ידי סניליים ללא טיפת כבוד שאתה התרגלת להתקיף את כל מי שלא מסכים איתך גם אם זה דיון לגיטימי שיכול רק לפתח את הרמה של האתר.
בסיכומו של עניין מנחם תמשיך לכתוב לנו מעורב שסוגר לנו את הערב ותשתדל כמה שפחות לתת במה לכאלה שלא מגיע להם.
תומש
15 מאי 2016 20:38:11הנביא הוא נחום
יושיהידה
15 מאי 2016 21:33:58מנחם,
בשנת 93, כשאני בן 13, רגע אחרי הפרישה הראשונה של ההוא, נכנסתי לתחום הזה של ה nba. אתה ליווית את צעדי הראשונים, ואני חושב שהסיקורים שלך במעריב היו אחת הסיבות העיקריות שנכנסתי לזה כל כך חזק. זה היה הדבר הראשון שקראתי את העיתון כשפתחתי אותו. כשההורים שלי עברו לידיעות התאכזבתי בעיקר שלא יצא לי יותר לקרוא בבוקר את הדיווחים שלך. יש לך פינה מאוד חמה בלב שלי, ותמיד תהיה קשור אצלי לתקופה הנפלאה ההיא שרק גיליתי את העולם הזה ולההתרגשות הראשונית.
את האתר הזה גיליתי ממש לאחרונה, ובהתחלה שמחתי מאוד לגלות שאתה עדיין כותב – והרבה! אבל מהר מאוד התאכזבתי לגלות את כל הויכוחים, ההתלהמויות, הזלזול. בארץ האוירה הציבורית מובילה לכך שכל מי שלא מסכים עם דעתך הפוליטית הוא או "בוגד" או "פאשיסט", וחבל שגם באתר הזה מי שלא מסכים איתך הוא תמיד "רפה הבנה".
אני לא יודע מה גורם לך להגיב בצורה כזו, אם יש לך רגשי נחיתות בגלל הגיל, או שאתה מרגיש שיש לך מה להוכיח, אבל לי אישית קשה לקרוא את ההתלהמות הזו, וחבל – כי נורא כיף לי לקרוא את הטקסטים שלך חוץ מזה, בין אם אני מסכים ובין אם לא. חבל שאתה לוקח כל כך קשה את התגובות באתר ויורד לרמה כזו נמוכה. עזוב את כולם, תכתוב מה שאתה חושב, תתווכח כשצריך, תמחק הטרלות מיותרות, תשמח כשצדקת בנבואות שלך, אבל תפסיק לסווג את כולם לפי מידת ההסכמה שלהם איתך ולהכתיר חצי מהקוראים פה כ"רפי הבנה". גם אם לא כתבתי פה מעולם ולא זכיתי ל"ברכות" האלה ממך אישית, זה גורם לי לתחושה מאוד לא נעימה, כאילו אתה מעליב גם אותי, ובטח ובטח שמונע ממני להגיב כאן בעצמי.
מקוה שמשהו ממה שכתבתי נכנס לך קצת ללב ושתחשוב על זה קצת.
בכל מקרה, תודה רבה על האתר, ובדרך כלל אני מאוד נהנה לקרוא! אפילו שאני חובב גולדן סטייט, ואשמח לשמוח קצת לאידך במידה וניקח את האליפות – אבל רק ברוח טובה! 🙂
Rondi
15 מאי 2016 23:14:18מנחם, הסכמתי איתך לגביי הספרס וגם אני הימרתי על התאנדר. אבל לדעתי אתה ממעיט מהווריורס כי בשנתיים האחרונות בכל פעם שממעיטים בהם הם מתעלים…
כשאתה אומר שהם התקשו מול הבלייזרס אתה לא לוקח בחשבון שהם עשו את זה בלי הMVP. ברגע שסטפ חזר הסדרה נגמרה. וגם בלעדיו קליי ודריימונד העלו רמה ושמרו על היתרון בסדרה.
ההימור שלי הפעם אמנם לוקח בחשבון מאצ' אפ בעייתי שהתאנדר יכולים להעמיד מול הווריורס ואני מהמר שבפעם הראשונה העונה סטפ וחבורתו יצטרכו להגיב לשני הפסדים רצופים אבל בסופו של דבר זו לא התחנה האחרונה ברכבת הזהובה…
בגמר מול הקאבס זה כבר סיפור חדש