התקווה החדשה של מיאמי / מנחם לס

אני מודה ומתוודה: האשמתי; הכפשתי; העלבתי. כתבתי שמיאמי לא תצליח לצאת מהבינוניות שלה כי יש לה פוינט גארד חיוור אירופאי בשם גורן דראג'יץ', ו-"אף פוינט גארד חיוור אירופאי לא יכול להתחרות עם הפנתרים השחורים שבליגה. תחת הסל זה סיפור אחר. תחת הסל חיוור כפאו גאסול או אחיו מארק, או ענקים לבנים אחרים מסוגלים להצליח, אבל אף פעם לא פוינט גארד".

הבאתי לדוגמא את ריקי רוביו.

WRONG!

אמש החיוור עשה בית ספר ולימד אותנו מה פוינט גארד מצויין מסוגל לעשות: גם לרכז, גם לחדור, וגם לקלוע מרחוק.

ההצלחה של מיאמי ללא כריס בוש, ועתה ללא חסן ווייטסייד, באה יותר בגלל חיוור בן 26 מסלובניה מאשר אפילו דוויין ווייד.

הוא נתן אמש הצגה. 30 נקודות בקומבינציה של חדירות נפלאות – כן, נפלאות עם הצעד וחצי הארוך שלו, ולהיות שמאלי אף פעם לא מזיק (ואם אתם לא מאמינים תשאלו את מאנו ג'ינובלי) – וזריקות מרחוק, בהצגה של 12 מ-21 עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

היתה זו הפעם הראשונה שעבורי הוא הצדיק את הבאתו, ולדעתי גם נשבר אמש קרח. גורן הבין שהוא מסוגל לחדור נגד כל הגנה, דבר שבעבר הוא חשש לעשות בעוצמה ובתדירות שהוא עשה זאת אמש. אני מאמין שהוא ימשיך לשחק ככה כי הוא יכול. חדירותיו לסל היו ממש בלתי עצירות כשהוא מסוגל להטעות גם ימינה וגם שמאלה, ושלא כאייזיה תומאס, יש לו גם את הגוף והגובה לעשות זאת.

גם קליעת הפרימטר שלו השתפרה ביותר.

אמש דוויין ווייד החמיא לו כל כך שגורן אולי מאמין שהוא יכול. שהוא יכול להיות הכוכב של מיאמי.

אולי זה מאוחר מדי אם חסן ווייטסייד לא ישחק מחר. אני לא מאמין שטורונטו תפסיד משחק שביעי בבית, במיוחד כששני כוכביה דרוזן ולאורי מצאו בדיוק את הזמן לחזור ליכולת השיא שלהם.

לא משנה אם מיאמי תנצח או תפסיד, היא יודעת דבר אחד: היא מצאה פוינט גארד לשנים הבאות שרק אמש הוא – ופט ריילי – הבינו כמה הוא טוב, וכמה טוב יותר הוא יכול להיות!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

    1. אתה מהמר תמיד נגד מיאמי בקטע של אנטי ניחוס? כי זה משחק 7 של שתי קבוצות די שוות ברמה, נראה לי שהסיכויים 50-50

      1. על הנייר יכול להיות שמדובר ב-50-50, אבל העייפות של הרוטציה הקצרה של מיאמי והביתיות של טורונטו יכריעו את המשחק לדעתי בהפרש קטן לטובת הקנדים. ותאמין לי שהייתי שמח להמר לטובת מיאמי הפעם.

        1. בתור אוהד לא מבין בכללי איך אפשר להמר נגד הקבוצה שלך (חוץ מכספית ככה אם מפסידים לפחות מרוויחים), אבל הרוטציה הקצרה של מיאמי זה בחירה של ספולסטרה, ויש מספיק שחקנים על הספסל שהוכיחו העונה שיש להם מה לתרום

  1. דראגיץ׳ הוכיח כמה וכמה פעמים שכשנותנים לו את המפתחותוכמשחקים משחק מהיר של מעברים, ללא גבוהים משמעותיים הוא פורח. הבעיה שזה לא קרה עד לאחרונה במיאמי. כך או כך – כיף לצפות בו!

  2. מחר הוא יחזור לבנוניות של 11 נקודות 6 אסיסטים.
    נתן משחק אחד טוב וקושרים כתרים?
    משכן צריך לבדוק האם קל לו יותר לשחק בלי בחור דומיננטי בצבע כמו וויטסייד וככה אולי קל יותר לחדור?

  3. דראגיץ' הוא שחקן של שיטה וקצב.
    ב-2014 היו לו 20 נק', 6 אס', 50% מהשדה, 40% מה-3,
    אין ספק שהוא שחקן טוב.
    אבל הוא חייב קבוצה שטסה בהתקפת המעבר.

  4. דראגיץ' פורח בגרסה הצבעונית של מיאמי ואתמול הוא נתן את המשחק הכי טוב שלו בפלייאוף. הסגנון שלו תפור על גרסת הפוסט-אולסטאר של מיאמי וככה הוא גם מוריד מהנטל על הברכיים של וויד. אני מקווה שספולסטרה הבין את זה אתמול.

    בנושא קצת אחר: וויטסייד יטוס עם מיאמי לקנדה אבל לא ישחק במשחק 7. חבל.

  5. מאוד אוהב את דראג׳יץ אבל ההצלחה של ההיט עד כה רשומה על וויד שמזכיר את הילד של פלייאוף 2006 מבחינת המנהיגות וגם לפרקים מסוימים היכולת, מכיר את מגבלות גופו בשלב זה ומנצל את חוכמתו להתגבר עליהן . האיש השני הוא ספולסטרה שעושה בסדרה הזו התאמות נהדרות הן מבחירה והן מאילוצי פציעות , הרכב הסמול בול שלו במשחק האחרון עשה עבודה נהדרת .
    מאוד מקווה שהיט ינצחו מחר ויגיעו לגמר המזרח, וויד ראוי לכך וגם כי אני מאמין ששחקנים כמו וויד ודנג פלוס תחושת היריבות ואולי חזרה של אחד הגבוהים ווייטסייד/בוש (לדעתי הודעת ההשבתה צפויה לשינוי במקרה של העפלה לגמר אזורי) בהחלט לא תנגף בקלות מול הקאבס ויכולה לסחוב אותם ל-6 משחקים לפחות.

    1. בוש לא יחזור העונה.
      אם יפצעו להם כל השחקנים, ולא יהיה להם מינימום שחקנים למשחק – גם אז ימצאו מישהו אחר, והוא לא יחזור. לא משחקים עם החיים ככה

      1. מסכים איתך לגמרי אבל לא בטוח שמי שמחליט בהיט חושב ככה למרות שייאמר לזכותם שעד עכשיו בהחלט חשבו קודם כל על בוש עצמו.

  6. מצד אחד אני בעד מיאמי ומצד שני אני לא רוצה שיפגשו נגד לברון. לא נעים לראות קרב כזה בין אחים, בטח אם מיאמי יושפלו (לא סביר)

  7. בתור אוהד הסאנס נזכר שכמעט שברתי את כול הרהיטים בבית כאשר הודיעו על העזיבה של גוראן מהקבוצה! 😡%**"$%!!
    לפיניקס תמיד היה רכז אמיץ עושה משחק שחודר ומייצר בלאגן. זה התחיל עם קיי ג'יי
    אחרכך ג'ייסון קיד, סטיב נאש ואז חזר דראגיץ והקבוצה טסה ופרחה. ואז הביאו את אריק בלאדסו שיתמוך ומשם לאט לאט הדרדר עד העזיבה של גורן. בכול מקרה הוא חייב לקחת על עצמו יותר אפילו אם יגרום לאיבודים פה ושם כי זה הדרך להצליח. שהכדור אצלו לרוב דברים טובים יקרו למיאמי.. בהצלחה במשחק 7

  8. הוא למעשה שוטינג גארד היושב על המשבצת של וויד.
    אתמול היה טוב כי קיבל יד חופשית לשחק 2.
    הבעיה של מיאמי זה התנגשות בעמדות. דראגיץ על משבצת וויד, וויטסייד על משבצת בוש.
    וויטסייד משחק הרבה יותר טוב כשבוש לא באיזור.כנ"ל לואל דנג.
    וויד צריך לעלות כשחקן שישי, מיאמי צריכה לגייס רכז אמיתי.
    בוש או וויטסייד אחד מהם צריך לעבור קבוצה.
    בלי לעשות כלום מיאמי תמשיך להיות קבוצה טובה , לא יותר מזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט